hmz, ik denk dat de omvang van de bestanden meer invloed heeft dan de hoeveelheid bestanden... Probeer maar eens zoveel mogelijk op je telefoon te zetten, totdat je nog maar een paar kb over hebt. Probeer vervolgens wat sms-jes te tikken, e-mailtjes te schrijven en wat in je adres boek te doen...
De telefoon werd niet (merkbaar) trager.
Wellicht stond ie niet vol genoeg?
Waar ik wel aan zit te denken nu, maar dat lijkt me wel erg extreem. Wellicht wil Siemens dat langzame effect bij het bijna vol lopen van het geheugen opheffen door de eigen processor over te klokken, waardoor hij meer stroom vreet... Maar dat vind ik persoonlijk wel ver gezocht...
Ik wilde trowuens sowieso een tweede batterij, dus daarom heb ik hem gekocht. En aangezien ik geen vervangende telefoon heb, kijk ik eerst waar het aan ligt. Ik heb trouwens ook een mailtje aan Siemens de deur uit gedaan, maar nog geen antwoord.
Hmz, een tweede batterij kan idd wel eens handig zijn. Maar niet in mijn situatie. Behalve als mijn huidige batterij gaar zou zijn...
Bummer dat je geen vervangende telefoon hebt, maar ja, die degelijke Duitse Siemens kwaliteit, daar heb je zeker op vetrouwt!?

Soms lijkt die mail box van Siemens wel een zwart gat. Je verstuurd wat, maar het komt met de regelmaat niet terug...