Joint Operations: Typhoon Rising

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.781 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

als het echt vaak 2-3weken is, is dat wel minder ja :/ (ik heb nog niet vaak besteld namelijk).

waar ik me behoorlijk aan erger aan JOTR is:

- spelers die gaan snipen op de spawnpoint, terwijl er om B en C gewoon word gevochten bijvoorbeeld.. dan ga je toch niet daar snipen.. zwaar irritant (alle piloten e.d. worden gedood :( ).
- als alleen de laatste basis er nog is, schreeuw je 10x dat de piloot / bestuurder er naar toe moet... maar nee hoor, gaat vrolijk de andere kant op, beetje rondjes vliegen... logisch dat je dan verliest (totaal geen teamplay dus, das wel jammer).

misschien maar eens servers opzoeken waar niet iedereen speelt OF om piloot te zijn OF niet weet wat ie moet doen :/ ....dit gaat wel over de demo, maar in het echte spel zal dit denk ik ook nog wel voorkomen, vooral op public servers...

edit: ik ga maar slapen :Z speel morgen wel weer een potje...

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 06-07-2004 02:08 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Yohann!s, dat soort spelers heb je in elke multiplayer game. Het is natuurlijk zwaar irritant, maar er bestaat geen game waarbij alleen 'slimme' mensen spelen. Het beste wat je kan doen is een goede server proberen te vinden, waar nauwelijks van dat soor mongolen op spelen.
Een andere optie is om een clan te joinen, waarmee je tegen andere clans kan gaan spelen. Ik zelf houd niet zo van clans, dus ben ik maar lekker aan het zoken voor een goede server :).

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

^MRT schreef op 05 juli 2004 @ 19:28:
Draait het spel ook zo ontzettend bagger bij jullie? Ik zit hier met P4 2.8, 1GB geheugen en Radeon 9600XT en alles op low-medium met 800x600 :{

Mischien dat de full beter draait maar de demo draait echt ruk :{
ik draai hem op een GF4 4200ti op 1280*1024 en dat op een p4 2.4@2.7 zonder problemen

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een paar keer gelezen dat men de graphics niks vindt, volgens mij spelen ze een andere Joint ops als welke ik ken. :) Ik vind de graphics persoonlijk realtistischer als die van Far Cry.

Tijd voor screenshots :*) (sorry voor de 56k'ers)

(originele screenshots zijn in 1280x1024, ingame settings alles max, 4xAA, filtering: Anisotropic. Resized naar 800x640 in jpeg omwille van het formaat. Videokaart: Asus X800XT)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.appel1/jo/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.appel1/jo/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.appel1/jo/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.appel1/jo/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.appel1/jo/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.appel1/jo/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.appel1/jo/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.appel1/jo/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.appel1/jo/9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.appel1/jo/10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.appel1/jo/11.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

whizz666 schreef op 05 juli 2004 @ 17:20:
[...]

Anaconda **http://www.condascode.com** is al bezig een server manager voor JO te schrijven. Bij de BHD versie kun je zelf een blacklist maken van scheldwoorden enzo. Een X aantal keren een van de blacklisted woorden gebruiken en je wordt eraf geflik.... :X

Zo'n zelfde soort optie zal hij ook wel in de nieuwe servermanager bouwen denk ik.
Dan mag ie de code wel helemaal opnieuw schrijven, want de BHD servermanager is niks voor lang gebruik :'( Loopt telkens vast, andere rare bugs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is ook een remote admin tool bouwer die door een 10 tal clans gesupport wordt om voor JO ook een tool te bouwen, ben de naam even kwijt, maar die tool is wel heel goed. Als ik er op kom post ik heir wel even een url. Je krijgt de tool trouwens alleen maar door te doneren. Daarom zijn het over het algemeen ook alleen clans die het gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
KillerAce_NL schreef op 06 juli 2004 @ 09:13:
[...]
Dan mag ie de code wel helemaal opnieuw schrijven, want de BHD servermanager is niks voor lang gebruik :'( Loopt telkens vast, andere rare bugs etc.
Wij hosten altijd met servermanager en zero probs. Ook tijdens matches etc. werkt het uitstekend. Misschien dat je de laatste versies niet meer gerobeerd hebt?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 08:14:
Al een paar keer gelezen dat men de graphics niks vindt, volgens mij spelen ze een andere Joint ops als welke ik ken. :) Ik vind de graphics persoonlijk realtistischer als die van Far Cry.

Tijd voor screenshots :*) (sorry voor de 56k'ers)

(originele screenshots zijn in 1280x1024, ingame settings alles max, 4xAA, filtering: Anisotropic. Resized naar 800x640 in jpeg omwille van het formaat. Videokaart: Asus X800XT)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
ziet er zekers vet uit ja, maar ik heb dan ook geen klachten over de graphics.
Helaas kan ik niet alles op high zetten (toch prima sys :? ) zonder in framerate te kelderen. Wat is jou framerate met deze settings als ik vragen mag.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de X800XT al te koop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Elite_Dead schreef op 06 juli 2004 @ 02:25:
Yohann!s, dat soort spelers heb je in elke multiplayer game. Het is natuurlijk zwaar irritant, maar er bestaat geen game waarbij alleen 'slimme' mensen spelen. Het beste wat je kan doen is een goede server proberen te vinden, waar nauwelijks van dat soor mongolen op spelen.
Een andere optie is om een clan te joinen, waarmee je tegen andere clans kan gaan spelen. Ik zelf houd niet zo van clans, dus ben ik maar lekker aan het zoken voor een goede server :).
als je eentje hebt gevonden, vertel het mij dan even :) bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desert Rats ;) :D :D Wordt binnenkort 1 van de weinige 150 man servers. Novalogic schijnt stiekem toch dealtjes uit te delen dat mensen servers van 64+ spelers kunnen runnen, terwijl dat aanvankelijk niet de bedoeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 11:05

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

-=BoKKiE=- schreef op 05 juli 2004 @ 19:30:
[...]

gemiddelde bezorgtijd van play ligt tussen de de 2 a 3 weken
daarom heb ik hem ook opt ijd daar gecanceled en gewoon in NL met korting gehaald :D
ff offtopic maar hier schik ik van :(
Bedoel je nadat ie in stock is, of wanneer je de order plaatst...
Hoelang duurde het bij jullie nadat ie als zijnde verzonden stond aangegeven... :?

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Loadshit schreef op 06 juli 2004 @ 13:38:
[...]

ff offtopic maar hier schik ik van :(
Bedoel je nadat ie in stock is, of wanneer je de order plaatst...
Hoelang duurde het bij jullie nadat ie als zijnde verzonden stond aangegeven... :?
vanaf moment van verzenden

maar ik bestel daar voornamelijk DVD films, dus mayb dat het bij games anders is

voor de game Sacred heb ik ook 2 weken moeten wachten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Heb hem ook bij play.com besteld. Hij is nu nog niet in stock, dus het zal nog wel ff op zich laten wachten. Ik ga me in de tussentijd maar met de 'demo' vermaken :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 11:59:
is de X800XT al te koop dan?
Al een poosje hoor:
http://www.tweakers.net/p...cewatch&Query=Radeon+X800

[ Voor 4% gewijzigd door Spockz op 06-07-2004 14:38 ]

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees toch echt overal dat de X800XT nog niet leverbaar is. (kortste levertijd was over 2 weken). De PRO is wel overal te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Er zijn al wel mensen die hem hebben. Ergens in die 2 topics over de 6800 en de X800 wordt er al over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisteren ontvangen van play.com (een nette 4 dagen dus met die korting :) )
Maar nu zit ik la vast bij de updateservers van novalig dus maar ff manual zoeken dan .

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Yohann!s schreef op 06 juli 2004 @ 13:19:
[...]

als je eentje hebt gevonden, vertel het mij dan even :) bvd
een goede tip waar ik meestal speel:
exterminators1

allemaal leuke gasten spelen puur voor de fun mensen die de boel verzieken worden gelijk gekicked.
een snelle server met een goede verbinding en ze spelen TKOTH
ik kom daar al sinds BHD net uit was en ben ik meegegaan met de upgrade TEAM SABRE
is een nederlandse server en er word best wat afgelachen daar mag er graag een potje gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jou framerate met deze settings als ik vragen mag.
Net even met Fraps aan een rondje gelopen, en de framerate schommelt rond de 50/60.
Is de X800XT al te koop dan?
De kaart is geboren als een Pro maar is gehardmod naar een 16pipe XT. ;) Bij sommige kaarten lukt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Oja, op T.net was nog een keer een atikel over het kunnen modden van de X800...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

whizz666 schreef op 06 juli 2004 @ 11:45:
[...]

Wij hosten altijd met servermanager en zero probs. Ook tijdens matches etc. werkt het uitstekend. Misschien dat je de laatste versies niet meer gerobeerd hebt?
We hebben een dedicated server (w2k) die 24/7 draait, en na lang gebruik kom je gewoon alle bugs tegen die erin zitten. Problemen met weapon settings, maproulaties, instabiliteit etc etc. Schone install etc helpt allemaal niet. Het is de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 04:45:

Net even met Fraps aan een rondje gelopen, en de framerate schommelt rond de 50/60.
En als je In-game de framerate bekijkt, dus met `fps ????
Bij mij schommelt het dan rond de 30 met quallity settings. cpu load 10 ofzo.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, trailer ziet er zeer vet uit .. screens van hierboven zier er ook mooi uit! Trailer doet me denken aan combo van Delta Force, Vietnam, Socom II. Ga hem zometeen spelen :-), hoop dat hij bij mij nog een beetje wilt draaien. Geweldig, een combo .. land, sea, air .. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Hmmz, ik vind dat hij behoorlijk zwaar is voor je systeem. Ik draai bijv. Far Cry stukken soepeler, terwijl het er dan stukken beter uitziet.
Ik kan de reso eigenlijk niet hoger dan 1024 zetten als ik ook nog een beetje FSAA wil gebruiken en dan nog moeten de details vaak op medium.
Verder vind ik de gameplay en de wapens best goed (ben nog bezig met trainingslevels). Grafisch is het best ok, maar als je net Far Vry hebt uitgespeeld, valt het een heel klein beetje tegen, vooral dus omdat het dan ook nog zo traag loopt.
Redelijk brakke engine heb je dan imo. Hebben jullie ook last van te lage framerates?

Ik draai op een Athlon XP 3000+, 1024MB mem, Radeon 9700 @ 337/297.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 19:23
Waarom bestellen jullie alles via internet, duurt zo lang altijd. Als ik iets wil ren ik naar de winkel en als het er is dan is het er en anders niet. Noem me conservatief, maar ik koop nooit wat via inet.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien omdat het goedkoper is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik bestel over het algemeen met pre-order, maar ik heb al 2 keer meegemaakt dat ik hem dan later heb dan als ik hem in de winkel zou gaan halen. (terwijl ie op veel plaatsen al 2 dagen voor officiele verkoop bij je in de bus valt) Dus dat doen we ook niet meer.

Oh ja, ik heb JO NOG STEEDS NIET BINNEN. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

Domus schreef op 07 juli 2004 @ 15:25:
Waarom bestellen jullie alles via internet, duurt zo lang altijd. Als ik iets wil ren ik naar de winkel en als het er is dan is het er en anders niet. Noem me conservatief, maar ik koop nooit wat via inet.
Meestal ren ik ook ff naar de spelletjesboer, alleen in dit geval scheelt het ruim 10 a 15 euro. Dan wacht ik wel ff een weekje langer. Helaas wist ik ook niet dat het met play.com zooo lang zou duren (nog niet binnen, btw, still standing by)
Misschien in de toekomst dus toch maar weer naar de winkel...

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens ook beetje problemen met zn Audigy met dit spel? Als ik beschoten wordt, is het onmogelijk om te bepalen waar het geluid vandaan kwam. Met geen enkel ander spel problemen mee, maar met JO is het niet te doen. Ook hoor ik voertuigen soms alsof ze naast me starten, terwijl er zeker 100 meter tussen zit. Ook bij aanvliegende heli's moet ik eerst 360 graden draaien om te zien waar hij vandaan komt (om te checken of het een enemy is).

Kan nergens op internet iets hierover vinden, hier iemand misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het ook in de demo die geluidproblemen, wat een baggersounds zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gedoe allemaal..tis toch niet moeilijk om een game op tijd in huis te halen? Je gaat toch niet voor een flut verschil via internet een game bestellen die je zo snel mogelijk wil hebben?? Als je bij dynabyte pre order heb je een lage prijs, en (bel wel regelmatig) eigenlijk best snel.
Vaak lees ik allemaal hectisch gedoe van mensen die de game nog niet ontvangen hebben, en bij dynabyte ligttie al uitgebreid..maar goed...ik lijk wel van dynabyte. ;) (ben ik niet hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 17:11:
Heb het ook in de demo die geluidproblemen, wat een baggersounds zeg.
Ja ik heb ook alleen de demo, was ik vergeten te melden. Misschien dat het bij de full beter is. Heb trouwens gewoon die 2 speakers/headphone/dolby dinges geselecteerd, maar die andere 2 opties helpen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik bel van te voren meestal naar dixons en als ze hem hebben vraag ik of hij/zij hem appart wil houden onder mijn naam.

zo doe ik het al langere tijd gaat prima koop trouwens al mijn games daar al is het maar dat je er goed geholpen word en ze toch dit kleine stukje service bieden

@TheLemon

heb je de game ook al geupdate zijn in totaal iets van 3 updates al verschenen die het spel ten goede komen

ik heb mijn resolutie op 1280*1024 staan zonder problemen te hebben dat hij houterig loopt zet verder geen FSAA aan maar detaillevel wel op hoogst mogelijk
dat doe ik met een GF4200ti dus vind ik het vreemd dat hij bij jou slecht loopt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ok, nee ik had niet verwacht dat er al zo snel na het uitkomen updates zouden zijn. Ik ga meteen patchen, I'll be back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
TheLemon schreef op 07 juli 2004 @ 15:20:
Hmmz, ik vind dat hij behoorlijk zwaar is voor je systeem. Ik draai bijv. Far Cry stukken soepeler, terwijl het er dan stukken beter uitziet.
Heb je Far Cry weles online gespeeld? Dan is je mooie fps ook meteen exit.
Snap niet precies waarom, maar zo is het nou eenmaal met online gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

HuggyB schreef op 07 juli 2004 @ 21:11:
[...]

Heb je Far Cry weles online gespeeld? Dan is je mooie fps ook meteen exit.
Snap niet precies waarom, maar zo is het nou eenmaal met online gedoe.
heb ik geen last van in farcry.
Maar het is nou een maal zo, in sommige gedeeltes van sommige levels van JOTR, kunnen bij sommige systemen zeer lage FPS komen. Dat hebben ze al toegegeven en ze zeijn het aan het onderzoeken wat de oorzaak/remedy ervan is.

Even wat links erbij: https://www.novaworld.com....aspx?topic_ID=1915687704

[ Voor 9% gewijzigd door DeX op 07-07-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn resolutie op 1280*1024 staan zonder problemen te hebben dat hij houterig loopt zet verder geen FSAA aan maar detaillevel wel op hoogst mogelijk
dat doe ik met een GF4200ti dus vind ik het vreemd dat hij bij jou slecht loopt
Ik vermoed dat dit komt omdat jij geen DirectX9.0 kaart hebt, maar een 8.1. Joint ops maakt volop gebruik van 9.0, grafisch is 't bij jou dus wat minder en dus minder zwaar voor de kaart.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:21
Flutverschil qua prijs?? 27 euro (play.com) via internet of 50 euro in de winkel vind ik nog een heel verschil... Ik wil hem ook bestellen, maar als het zo lang duurt ga ik toch maar naar de winkel...

Ben gisteren een beetje begonnen met de demo, maar ligt het nou aan mij of is dat level alleen maar in nachtmodus te spelen.. Heb er nu een uur of 2 op zitten, maar nog geen dag gezien...

Ik heb hier een Radeon 9800 Pro / Athlon 2800+ / 768mb en alles gaat als een zonnetje op 1280x1024 met alles op High...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook dag. Ik speel het meest in daytime volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 21:46:
[...]

Ik vermoed dat dit komt omdat jij geen DirectX9.0 kaart hebt, maar een 8.1. Joint ops maakt volop gebruik van 9.0, grafisch is 't bij jou dus wat minder en dus minder zwaar voor de kaart.
waar baseer je dat dan op als ik vragen mag :?
normaal is het toch zo wanneer je iets hebt wat optimized is voor dx9 dat een dx8 kaart er juist meer moeite mee heeft.

de introductie van 3dmark03 ligt mij nog vers in het geheugen zat toen soms op 3fps terwijl toen de 9700 alles wat nvidia was stront voor ogen draaide opdat die wel dx9 ondersteunden.
als ik kijk naar NFSU dat is ook een dx9 optimized game en die loopt hier gewoon totaal niet soepel zelfde geld voor farcry (demo)
deze bottleneck is voor mij juist de reden dat ik farcry niet koop omdat het juist dx9 optimized is en dus niet soepel loopt op mijn 4200ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik snap er echt niks van hoor.. Die level uit de demo heeft als tijd 1500 en start ook met de zon in de lucht.. Maar de rest van mijn beeld is helemaal zwart en ik kan alleen maar kijken met de nachtkijker..

Ook de trainingslevels uit de gehele versie spelen zich in het donker af... Is dit ook zo bij iemand die de hele versie heeft???

Wordt wat wanhopig....

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 08:45
Macer schreef op 07 juli 2004 @ 22:37:
Ik snap er echt niks van hoor.. Die level uit de demo heeft als tijd 1500 en start ook met de zon in de lucht.. Maar de rest van mijn beeld is helemaal zwart en ik kan alleen maar kijken met de nachtkijker..

Ook de trainingslevels uit de gehele versie spelen zich in het donker af... Is dit ook zo bij iemand die de hele versie heeft???

Wordt wat wanhopig....
Had ik ook, keb anti stopic filtering (ofzoiets) en fsaa uitgezet toen was het goed (ati kaart 9700 pro)

[ Voor 12% gewijzigd door iceme op 07-07-2004 22:46 . Reden: was het antwoord vergeten 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ok, updates gedraaid en nu draait het prima. 1280x960 FSAA 4x en een terrain op high, de rest medium en dan 30+fps. Ziet er meteen stukje beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Laatst online: 24-08 13:58
ik heb hem via bol.com , en jawel binnen 3 dagen in huis.
Alleen mijn beeld overal zwart/groen dus nog ff verder stoeien met de instellingen.
Die headset die erbij zit is trouwens een G#MIC AP-210 ( stereo headphones&microphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
iceme schreef op 07 juli 2004 @ 22:45:
[...]

Had ik ook, keb anti stopic filtering (ofzoiets) en fsaa uitgezet toen was het goed (ati kaart 9700 pro)
Inderdaad een beetje geprutst met de video instellingen en het was opgelost... Het zat bij mij in de "frame effects", zodra die op High staan gaat het fout...
in ieder geval bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de demo geinstalleerd en gespeeld .. leuk spel :D. Speelde net in een Nederlandse server met een goede ping van rond de 15, en teamplay was daar goed. Zodra je vroeg om een pick-up kwam er direct een heli naar je toe gevlogen.

Wat ik wat minder aan het spel vind: Als je een ladder opklimt, is het net als in Delta Force een beetje onrealischtisch ( spelling :X ) het lijkt net of je over die ladders glijd. Zelfde geld voor rondlopen in gebouwen.

Spel draait gelukkig nog redelijk goed bij mij ( @ 800 x 600) Hier met TI440, P4 1.7, 256 ddr pc-2100.. Minimale systeemeisen zou je het spel absoluut niet mee kunnen spelen (Had op play.com gezien dat een p3 benodigd was .. en een nog mindere vga, maar ja min. systeemspecs kun je nooit van uitgaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar baseer je dat dan op als ik vragen mag
normaal is het toch zo wanneer je iets hebt wat optimized is voor dx9 dat een dx8 kaart er juist meer moeite mee heeft.
DX9 voegt ten opzichte van 8.1 extra effecten toe (complexere schaduws, lichteffecten etc.), een DX8.1 kaart voert die extra's simpelweg niet uit (ondersteunt het niet) en heeft het daarom grafisch minder zwaar. Leuk voor de framerate, maar je mist wel wat eye-candy.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt wat wanhopig....

-----------------------------------------------------------------------------------------

Anisotropic en FSAA kan (gelukkig) aanblijven, maar je moet "frame effects" op "normal" zetten. Tenminste, toen ik dit deed op mijn X800 was het probleem van het donkere beeld over.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 04:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat er veel mensen problemen hebben met hun framerates (online). Ik speel op behoorlijk grote servers zonder lag of framedrops. En ik heb alles op 1024x768 en alles op high. (p4 2.66 1gig 5900XT). Hij draait echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 04:47:
[...]

DX9 voegt ten opzichte van 8.1 extra effecten toe (complexere schaduws, lichteffecten etc.), een DX8.1 kaart voert die extra's simpelweg niet uit (ondersteunt het niet) en heeft het daarom grafisch minder zwaar. Leuk voor de framerate, maar je mist wel wat eye-candy.
Relatief minder zwaar ja, maar DX8.1 kaarten hebben sowieso een tragere gpu en minder geheugen, minder pipelines, die zut, dus is het uiteindelijk nog traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 10:30

ErA

Mensen, als je nou toch framerate problemen ondervind of iets dergelijks. Flikker dan gewoon alles op "Low" & "Off"...

In singleplayer is eye candy wel leuk enzo. In multiplayer staat het alleen maar je performance in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 15:56

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 04:53:
[...]

Anisotropic en FSAA kan (gelukkig) aanblijven, maar je moet "frame effects" op "normal" zetten. Tenminste, toen ik dit deed op mijn X800 was het probleem van het donkere beeld over.
Hmm dat is vreemd, ik kan gewoon m`n FSAA op 2x zetten zonder daarbij rare dingen te hebben met alles op "High". Ik gebruik wel de 4.7 beta drivers trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
waarvoor dienen die 'frame effects' eigelijk?

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 23-09 15:56

Dhrax

Prog Lord

Elite_Dead schreef op 08 juli 2004 @ 16:39:
waarvoor dienen die 'frame effects' eigelijk?
Volgens mij alleen voor bij je dood dat je z`on "Matrix look-a-like camera actie krijgt met van die waas". Voor de rest zou ik het niet weten, ik heb nog niet echt verschil kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 08:27:
Ik snap niet dat er veel mensen problemen hebben met hun framerates (online). Ik speel op behoorlijk grote servers zonder lag of framedrops. En ik heb alles op 1024x768 en alles op high. (p4 2.66 1gig 5900XT). Hij draait echt perfect.
Das beter als hier :

AMD 64 3200+
1 gig pc 3200
5900 XT

ook in 1024x768 en alleen FSAA x 2 maar ik kan voor de rest echt niet alles op full zetten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
belfrink schreef op 08 juli 2004 @ 21:57:
[...]

Volgens mij alleen voor bij je dood dat je z`on "Matrix look-a-like camera actie krijgt met van die waas". Voor de rest zou ik het niet weten, ik heb nog niet echt verschil kunnen ontdekken.
De uitlaten van de helicopter geven dan ook een verwaziging van het beeld door de hitte. Dat soort kleine dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De uitlaten van de helicopter geven dan ook een verwaziging van het beeld door de hitte. Dat soort kleine dingetjes.
Dat heb je ook met frame-effects op normal, zie mijn screenshots op p.29 van deze topic.

Edit: zal 'm er voor 't gemak even bijpakken. :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.appel1/jo/3.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik begin weer echt het Delta Force gevoel te krijgen bij dit spel... Gisteren voor het eerst een lange tijd gespeeld terwijl het ook licht werd :) Lekker sniperen op de berg, net als in Delta Force 2 en BHD... Terwijl mijn team Basecamp D aan het bestormen was gaf ik als sniper ze ondersteuning vanaf de berg.

Van de week zeker de volledige versie kopen.. Delta Force heeft toch altijd een grote groep aanhangers dus lege servers zullen we niet snel voorkomen (wat het nadeel is bij heel veel andere online games)

Spel loopt hier trouwens zonder te veel problemen op 1280x1024 met alles op High (alleen shadows en frame effects op normal) en FSAA op 2x.. Had gisteren rond de 30 fps met deze instellingen en was goed te spelen..

Athlon 2800+
768MB DDR
Radeon 9800pro

framerate te zien door @FPS in te tikken in de console..

[ Voor 23% gewijzigd door M@cer op 09-07-2004 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

Eindelijk maar toch heb ik hem dan binnen van play.com :O
Tot nu toe speel ik steady met alles op high, geen aa, trilinear filter @ 1024 @ 40 fps (Zie m'n specs hieronder)
M'n videokaart is dan ook de zwakste schakel (radeon 9500 PRO) Maar niets te klagen verder...

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie speelt hier in een team en gebruikt Teamspeak2 ? ik zou ook graag in een team willen spelen want daar is dit spel nameijk voor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

waarom zou je graag in een team willen spelen :?
heb het bij landwarrior al afgeschaft had steeds meer verplichtingen door zon teamoprichter wil gewoon kunnen gamen wanneer het mij uitkomt en niet wanneer het hun uitkomt.

als ik de volgende dag moet werken moeten ze van mij niet verwachten dat ik snachts nog even ga gamen omdat ze in amerika andere tijden hanteren
laat mij dan maar gewoon freelancer zijn en wanneer de samenwerking bagger is zoek ik wel een andere server op

als je coop games speelt zal je meer merken van teamplay anders red je het gewoon niet als ieder voor zich speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 20:48:
Wie speelt hier in een team en gebruikt Teamspeak2 ? ik zou ook graag in een team willen spelen want daar is dit spel nameijk voor !
zoek een clan :)

zit er in het volledige spel nog een soort van praat functie in ? ik meede te herrinren dat er bij CS 1.4 ofzo het opeens er in zat... kon je praten met je team (naja, als je mic had dan). was wel handig namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:08

SkyStreaker

Move on up!

Yohann!s schreef op 09 juli 2004 @ 22:41:
[...]

zoek een clan :)

zit er in het volledige spel nog een soort van praat functie in ? ik meede te herrinren dat er bij CS 1.4 ofzo het opeens er in zat... kon je praten met je team (naja, als je mic had dan). was wel handig namelijk....
Er zit bij de meeste webwinkels dan ook een gratis elgoedkoopie headset bij :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 15:45
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 20:48:
* om3ega meldt :) ... Teamspeak is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Zijn er al community's waarbij men regelmatig online tournaments speelt? Ik doel dan op iets zoals Napalm dawn of Vietnamcombat voor BF:V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 11:21

T-8one

take it easy, take a sisi

Net even de demo geinstalleerd, maar het spel is nauwelijks te spelen op m'n systeem. Nou heb ik ook niet zulke super spec, maar moet toch wel te doen zijn dacht ik.
iemand tips om het spel soepeler te laten draaien?

specs:
AMD2000+
512MB
80GB + 160GB
GF MX400 128MB

Is er een update voor de demo beschikbaar?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Hmm, ik mis de krokodillen in de moerassen :) .. dat zou het nog wat leuker maken .. dan moet je nog oppassen als je door de moerassen struint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kareltje_de_grote schreef op 10 juli 2004 @ 21:19:
Net even de demo geinstalleerd, maar het spel is nauwelijks te spelen op m'n systeem. Nou heb ik ook niet zulke super spec, maar moet toch wel te doen zijn dacht ik.

specs:
AMD2000+
512MB
80GB + 160GB
GF MX400 128MB

Heb je al geprobeerd om allles op low te zetten @ 604x480. Draaien er (zware) programma's op de achtergrond die veel geheugen, procesor kracht in beslag nemen. Al je schijf opnieuw geformateerd? die videokaart die jij nu heb is niet een videokaart om spellen mee te spelen, ik zou toch een nieuwe videokaart kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

At this moment NovaLogic is working to update the update servers for the upcomming patch. This upcomming patch will help/resolve the frame rate and CPU problems.

To quote a Novaworld forum admin.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
We are currently updating our update process and are also updating our servers (both for stability and client performance). There is no schedule for client side updates, but as with any primarily on-line game, they should be fairly frequent.
--------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo gedownload maar dit is toch wel een zwaar spel man ik moet alles op low@640x480 zetten voor een een beetje stabiele fps.
p4 northwood 2.4@2.88ghz
768mb pc3200
ati radeon 8500le
Hopelijk komt mijn x800pro snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Ik heb een Radeon 9700 Pro op een P4 2500Mhz en nergens last mee. Geeft jullie configuratie scherm bij de eerste keer het spel opstarten dan geen aanbevolen configuratie voor desbtreffend systeem?

Hier bijvoorbeeld de mijne (deze kan je opnieuw krijgen door game.cfg even te renamen)

Afbeeldingslocatie: http://om3ega.tweakdsl.nl/tweakers/jo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
kareltje_de_grote schreef op 10 juli 2004 @ 21:19:

specs:
AMD2000+
512MB
80GB + 160GB
GF MX400 128MB

Tiepies geval van videokaart upgraden... De rest moet geen probleem zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien leuk voor de mensen die niet in een clan willen zitten, maar wel georganiseerde gameplay willen zien. Clanspelers kunnen ook meedoen.
General Description:

International Conflict is a tournament-style campaign game for Joint Operations:Typhoon Rising.
Unlike a clan ladder or other online tournament, InCn players will participate in a simulated war, complete with commanding officers, divisions, and a grand strategy map showing the progress of the war from week to week. Think of it as a cross between a strategy board game and a first-person shooter, where you can immerse yourself in realistic modern war environments and strategy.

How InCn works:

Players will join an army and be assigned to one of that army's divisions. Each army will have a commanding officer whose job it is to make strategic decisions on where his divisions will fight, and once or twice a week the divisions will fight battles with the opposing army on maps representing the territory being fought for. The progress of the war is displayed on a strategy map where territories change color based on which army controls them. These battles are not just little one hour clan matches. They're full-fledged 40vs40 player battles, and with the capabilitys to use 75vs75 battles, each lasting 12 hours, during which time players may come and go, so that you may play as much or as little as you please.

The Game Joint Operations:Typhoon Rising also has great game modes such as Team Death Match, Advance and Secure And Team King of the Hill, There is also a great game mode known as Co-Operative, This game mode is great for Divisional Training as it allows the players in a team to train together and fight against AI Bots, And belive me these Bots know how to play!. Units coordinate using the InCn TeamSpeak server during battle and plan ahead for each battle in their Division's forum. Ranks are based on merit and commitment. Do your job and
you can rise on up and might even get the chance to lead 40-75 guys to victory or defeat. Best of all, orders are followed and everyone follows the plan! This tournament is free and open to all, so enlist today!

Main Page Registration is open!

www.InternationalConflict.com

Teamspeak Information
Server Address: ts.mfots.com:8785
Server Password: icrules
Once on please register with the server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb hem gisteren gekocht en ben er nu helemaal verslaafd aan. op mijn ti4200 loopt ie goed, zelfs met 150 mensen op een map. ik kan alleen niet alle grafische opties op maximaal zetten. maar een 5900xt is in bestelling zodra ik mijn keuze heb gemaakt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 11-07-2004 13:23 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 11:21

T-8one

take it easy, take a sisi

Macer schreef op 11 juli 2004 @ 11:05:
[...]

Tiepies geval van videokaart upgraden... De rest moet geen probleem zijn...
Na een defragmentatie van m'n HD liep ie al iets beter, maar nog niet echt super. Deze kaart ooit eens voor een appel en een ei kunnen kopen, mischien maar eens kijken naar iets anders.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik zit hier met een heel vaag probleem

mijn maat en ik zijn fan van de deltaforcegames we kopen altijd de nieuwste versies als deze uit zijn
ik heb voor zijn verjaardag jointops gekocht bij de dixons lag er nog 1 in de schap dus ik had geluk
installeren verliep vlot alleen toen we online wilden gamen ging het mis want de cd code was al in gebruik :'(
koop je een orginele game krijg je deze ellende baal er best wel van
nu zit ik te twijfelen of ik terug ga naar dixons om een nieuwe te eisen of dat ik contact op moet nemen met atari benelux om het recht te zetten want iemand zit nu illegaal te gamen :(

zijn er al mensen die het zelfde probleem hebben gehad?
we hebben het zaterdag avond op ons maandelijkse gameavondje geprobeerd (diverse malen) en zondag de hele dag iedere keer de zelfde foutcode dat de code incorrect was of reeds al geregistreerd

heeft iemand mischien een tip wat ik het beste kan doen?
atari benelux zit volgens mij in de omgeving eindhoven (040 nummer) of heeft iemand een soort abuse mailadres waarmee ik dit soort praktijken kan melden bij novalogic zelf om de serial te blocken?
zit er best mee in mijn maag omdat bijna 50 piek niet niks is natuurlijk je koop ten goede trouw een orginele versie en dan gebeurd je dit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe kan dat dan? Staat de CD-key buiten op de doos of zullen ze de doos opengemaakt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

Lijkt me sterk dat iemand hem toevallig heeft ingetoetst, de cdkey staat echter op de gebruiksaanwijzing en dus in de dvd-case, welke meestal wel is ingepakt oid. Maar eens teruggaan naar de winkel, kijken of de verkoper een rood hoofd krijgt :+

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

de key staat gewoon op het boekje en dat kreeg ik samen met de cd en de tobo layout bij de kassa en was ook nog eens met plasic verpakt

snap er werkelijk geen hout van heb net om 9:00 gebeld maar ze namen niet op dus ik denk dat ze op maandag morgen gesloten zijn zal het later nog eens een keer proberen.

dus het engiste wat in de schap staat daar is het kale doosje zonder enige inhoud koop er eingelijk al mijn games ik hoop dat ik het hard kan maken

heb net even met atari benelux gebeld maar dan krijg je een antwoordapparaat heb het maar niet ingesproken voordat die teruggebeld hebben is mijn omruilgarantie waarschijnlijk verstreken :+

10:30 heb ik even gebeld met klantenservice van dixons en die zei dat ik hem gewoon om kon ruilen voor een ander exemplaar
de winkel gaat hier op maandag pas om 13:00 open dan ga ik wel even terug meer info volgt

[ Voor 33% gewijzigd door Edwin van Cleef op 12-07-2004 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt half-life wel :/ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edwin van Cleef schreef op 12 juli 2004 @ 09:20:
de key staat gewoon op het boekje en dat kreeg ik samen met de cd en de tobo layout bij de kassa en was ook nog eens met plasic verpakt

snap er werkelijk geen hout van heb net om 9:00 gebeld maar ze namen niet op dus ik denk dat ze op maandag morgen gesloten zijn zal het later nog eens een keer proberen.

dus het engiste wat in de schap staat daar is het kale doosje zonder enige inhoud koop er eingelijk al mijn games ik hoop dat ik het hard kan maken

heb net even met atari benelux gebeld maar dan krijg je een antwoordapparaat heb het maar niet ingesproken voordat die teruggebeld hebben is mijn omruilgarantie waarschijnlijk verstreken :+

10:30 heb ik even gebeld met klantenservice van dixons en die zei dat ik hem gewoon om kon ruilen voor een ander exemplaar
de winkel gaat hier op maandag pas om 13:00 open dan ga ik wel even terug meer info volgt
Netjes dat ze dat doen.....by intertoys zat het boekje dus gewoon in het doosje en kan je de key zo overnemen en daarom nam ik het allerachterste doosje ...ben niet dom ....

Maar beetje raar van intertoys dat ze boekjer met de key er by laten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:40
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 10:55:
[...]

Netjes dat ze dat doen.....by intertoys zat het boekje dus gewoon in het doosje en kan je de key zo overnemen en daarom nam ik het allerachterste doosje ...ben niet dom ....

Maar beetje raar van intertoys dat ze boekjer met de key er by laten 8)7
ja dat is idd wel erg raar...bij intertoys hieroh halen ze die cd's en boekjes er wel altjid uit |:( ...jammer...kan ik geen keys meer overschrijven ;) ...naja..dan koop ik ze wel... :*) ..als het maar wel vette games zijn die het geld waard zijn.!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

2 weken geleden bij Play.com besteld. Nu staat de status nog steeds 'Out of stock' :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Had vrijdag bericht van Play.com gehad dat ze binnen 3 tot 5 dagen binnen zouden zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Okay ik speel JOTR al een hele hele lange tijd. (Mij vind je vooral veel op UK Island Hopper, onder de teamnaam SOCOM, maar ik heb op dit moment geen team ;) )

Anyway, wat ik heel erg mis, is een goede communicatie. Je ziet vaak dat iedereen maar ergens heel loopt, iedereen schiet zijn mannetje af en klaar.% van de mensen die dat zo graag willen, niet een kunnen vliegen, of de heli gebruiken om doelwitten neer te halen. Je kunt die heli's beter gebruiken voor vervoer van mensen.

En zo zijn er nog veel en veel meer dingen waarom ik het spel zelf goed vind, maar de teamplay des te minder.

Ik mis de "voice chat", net als in UT2004, je drukt op de F toets en je kunt heerlijk communiceren! Waarom heeft Novalogic dit niet ingebakken in de game engine?

En dan zul je zeggen, gebruik TeamSpeak, en ja, dat doe ik, maar nee, niemand joint me!

Dus al met al is het een goed spel, alleen, de communicatie verpest het, en dan hou je een stel pubers over die blijven staan bij de heli's, en niet eens de moeite nemen om te lopen...

* Nik is zeer teleurgesteld in sommige spelers, en de communicatie mogenlijkheden

Idereen wil in die helicoperts vliegen. En dan te bedenken dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Eigenlijk zou er een optie in het spel moeten waarmee je kan hosten en dat mensen alleen kunnen joinen mits ze de volledige training hebben gedaan. Hiermee mag je er vanuit gaan dat mensen zich wat bewuster zijn van het teamspel wat je hebt. Wil je de rambo uithangen? Best , maar gebruik daar dan geen middelen voor die anderen die wel samen willen spelen nodig hebben :) ..utopie , ik weet het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 12 juli 2004 @ 14:49:

Ik mis de "voice chat", net als in UT2004, je drukt op de F toets en je kunt heerlijk communiceren! Waarom heeft Novalogic dit niet ingebakken in de game engine?

En dan zul je zeggen, gebruik TeamSpeak, en ja, dat doe ik, maar nee, niemand joint me!
Tja ik vind dat ze de voice chat ook beter onder toetsen hadden kunnen onderbrengen. Ik vind dat bij Planetside zeer geslaagd (ook V, maar je weet ook meteen wat alle voice coms zijn als je ze een keer gezien hebt) . Hadden ze bij JO hetzelfde kunnen doen.

Ik denk dat als je echt in teams wil spelen je bij een clan moet gaan. Ik heb er al aardig wat 'teamplay' op zitten met een aantal van onze leden. Gewoon met 5 verschillende classes een basis bestormen. Werkt heel goed, want je hebt bijna alles bij je. Mortier, machinegeweer (voor cover fire indien nodig), sniper rifle voor afstand, m203's om de basis te bestoken en voertuigen, AT-4's en Target Designators. Dan neem je een beetje basis zo over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Mwoah ik ben nog op zoek naar een goed team, mag ik hier adverteren? :P

Wat ik kan: snipen, teamplay, heli vliegen, heli's neerhalen (ja kan wel meer maar hier ben ik goed in).

Maar Raffuhl, ik denk dat jij zit te denken aan voicecommands (F9 / F10)? Dat bedoel ik dus niet, die vind ik waardeloos (vertraagt gameplay en je reactievermogen). Ik bedoel, echt je eigen stem gebruiken, dus via een microfoon met je team kunnen overleggen, heerlijk gewoon! Daarmee kon ik in UT2004 veel winnen (ik nam altijd het initiatief). Helaas mis ik dat bij JOTR. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb daar bij UT juist een hekel aan omdat er dan de hele tijd van die ruftende onverstaanbare duitsers in je oor blazen. Maar dat is mijn ervaring ermee :)

Bij planetside werkt die methode dus wel goed (ondanks dat ik liever Teamspeak gebruik) als er een vliegtuig aan kwam, typte je snel VWA, kwam er meteen een bericht aan iedereen in beeld. of VWV or VWM. Dat werkt wel heel goed en vertraagd nauwelijks, omdat je het heel snel kunt typen. Wat dat betreft schiet F10 + 6 of zo echt helemaal niet op vind ik.

Maar zoals ik al zei, ik ga nog het liefste mee met mensen waarvan ik weet hoe ze spelen. En dat zijn dus mensen uit mijn clan. Het grote voordeel hiervan is dat je elkaar altijd goed aanvult en dat verbetert de gameplay behoorlijk voor ons iig.

Volgens mij (maar pin me er niet op vast) moeten er nog een aantal dingen in JO geimplementeerd worden waaronder voicechat.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 15:44:
ik heb daar bij UT juist een hekel aan omdat er dan de hele tijd van die ruftende onverstaanbare duitsers in je oor blazen. Maar dat is mijn ervaring ermee :)
***Proest*** :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zou er een optie in het spel moeten waarmee je kan hosten en dat mensen alleen kunnen joinen mits ze de volledige training hebben gedaan.
Ach, toch vind ik het wel lekker als er wat noobs mee doen, die gaan namelijk altijd liggen snipen, en daar kan je dan heerlijk je mesje aan slijpen. :)
Je kunt die heli's beter gebruiken voor vervoer van mensen.
Idd éérst je mensjes afzetten, en dan pas de Rambo pilot uit gaan hangen. Maar het komt idd geregeld voor dat je met 4 man in een heli stapt en een volledige rondleiding krijgt over het eiland, incl. verstrikting in diverse vuurgevechten met andere heli's. Dit eindigt meestal met de dood van 4 of 5 man, doordat zo'n Rambo pilot graag wil laten zien aan zijn medebemanning hoe goed die (niet) is. :( :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 23-09 15:31

BioHazard

*\o/*

Ik heb wat onderzoek gedaan, maar waar kun je hem nou het goedkoopst halen?
Ik zit beetje in geldnood dus zo goedkoop mogelijk alst kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Op een of andere manier suck ik als sniper, het lijkt wel of ik een fluoriserend roze pak aantrek op het moment dat ik een plek inneem, en dat terwijl ik die snipers echt niet zie zitten, het heeft me 7 spawns gekost om een basecamper te localiseren. :(

Naja, ik heb mijn heil gevonden in het afknallen van voertuigen met de RPG en zelfs heli's zijn niet veilig daarvoor. ik mag alleen af en toe graag afwisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snipers zijn makkelijke doelwitten vooral als ze aan het campen zijn je laat je gewoon neerknallen en dan loop je weg van hem en dan vanachter knife je hem lekker neer :X die lui blijven toch 9 van de 10 keer op de zelfde plek ligen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 23-09 15:31

BioHazard

*\o/*

Bi0Hazard schreef op 12 juli 2004 @ 16:37:
Ik heb wat onderzoek gedaan, maar waar kun je hem nou het goedkoopst halen?
Ik zit beetje in geldnood dus zo goedkoop mogelijk alst kan ;)
Nevermind, andere vraag: Kan je met 2 mensen op een game spelen op een LAN hier thuis? Bijv door dezelfde Novaworld account te gebruiken ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 17:09:
snipers zijn makkelijke doelwitten vooral als ze aan het campen zijn je laat je gewoon neerknallen en dan loop je weg van hem en dan vanachter knife je hem lekker neer :X die lui blijven toch 9 van de 10 keer op de zelfde plek ligen |:(
dat is het probleem, ik zie nooit waar ze vandaan schieten, ze knallen me dood en ik zie direct het opnieuw-spawnen venster. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik krijg JO niet aan de praat, ik krijg telkens een zwart scherm:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/jo.JPG

Radeon 9800xt met catalyst 4.6

March of the Eagles