Joint Operations: Typhoon Rising

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.781 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:37

ErA

Ey mensen, heb toevallig vancohtend in de trein een uitgebreid verslag van deze game in de PU gelezen. Nou vind ik die reviews nooit zo heel fantastisch, maar dit spel klonk me als muziek in de oren. Ik was een korte tijd grote fan van Black Hawk Down, maar door de weinige mogelijkheden was ik hier snel op uitgekeken. DesertCombat, (bf1942 mod) is nog steeds me favoriet eingelijk. Lekker vliegen in een chopper, schuilen in de bosjes etc... Geeft JOTR dit ook? Maw: is de besturing van choppers goed, dus niet te sim maar ook niet TE arcade? Kan je lekker raggen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 30 juni 2004 @ 11:01:
hebben jullie soms ook last van dat de M16 (joint ops) nogal onzuiver is ? vooral op de iets langere afstand.... (niet mega ver ofzo) maar de M4 is stukken zuiverder heb ik het idee... klopt dit ? want ik vind het wel een fijn wapen eigenlijk, alleen jammer dat hij zo onzuiver is....

of ik kan niet schieten :+
M16 is in semi auto preciezer dan de m4 als het goed is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op 30 juni 2004 @ 11:14:
Ey mensen, heb toevallig vancohtend in de trein een uitgebreid verslag van deze game in de PU gelezen. Nou vind ik die reviews nooit zo heel fantastisch, maar dit spel klonk me als muziek in de oren. Ik was een korte tijd grote fan van Black Hawk Down, maar door de weinige mogelijkheden was ik hier snel op uitgekeken. DesertCombat, (bf1942 mod) is nog steeds me favoriet eingelijk. Lekker vliegen in een chopper, schuilen in de bosjes etc... Geeft JOTR dit ook? Maw: is de besturing van choppers goed, dus niet te sim maar ook niet TE arcade? Kan je lekker raggen etc?
ik vind zelf de helicopters heel erg arcade vliegen, je gaat niet snel dood.. en je moet m gewoon met je muis besturen. Met joystick kan t ook wel maar dat gaat dan weer erg lastig :? verder is het wel een aanrader vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het mooie ervan dat je niet met een joystick bij de hand hoeft te spelen. Het feit dat je de heli's goed met de muis kan besturen zorgt voor snellere actie (omdat je ook snel kunt uitstappen en instappen o.i.d.) en mensen hebben niet in een dergelijke mate de neiging om te heli-campen omdat je niet verplicht met een joystick binnen handbereik zit. Je hebt dus niet het gevoel van, ik heb hier een joystick staan dus nu moet ik hem gebruiken ook. En dat is wel een pluspunt lijkt me. Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat de heli's wel fatsoenlijk met een joystick te besturen zouden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:25
ErA schreef op 30 juni 2004 @ 11:14:
is de besturing van choppers goed, dus niet te sim maar ook niet TE arcade? Kan je lekker raggen etc?
Ik zou zeggen , download de demo even :) die geeft een goeie indruk over hoe de heli's vliegen. Omschrijven kan wel , maar iedereen beleeft het weer op zijn eigen manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt het denk ik het beste omschrijven als 'direkt' en niet zo onvergeeflijk als de besturing in bijvoorbeeld BF:V. Je verliest geen hoogte door de heli naar voren te laten hellen en je kunt ook niet ondersteboven draaien o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 13:15:
je kunt het denk ik het beste omschrijven als 'direkt' en niet zo onvergeeflijk als de besturing in bijvoorbeeld BF:V. Je verliest geen hoogte door de heli naar voren te laten hellen en je kunt ook niet ondersteboven draaien o.i.d.
Zoals je dit zegt klinkt het alsof het simpeltjes is gehouden. Ongelukken niet mogelijk. Want serieus, de beste tijd die ik aan BF Desertcombat,
(FF een voetnoot, Vietnam is een slap aftreksel van EA met allemaal gejatte stuff uit mods waaronder dus de choppers etc. De modmakers waren met alles veel eerder en veel beter. o.a: flying spawnpoints etc.) heb ovegehouden waren de weergaloze crashes. Ik herinner me nog hoe een chopper met 6 man over de kop ging en ieder wilde eruit etc, en toen ze eenmaal op de grond stonden klapte die chopper op ze hahaha. Dat waren nog eens momenten.

Maar wat ik me dus ook afvraag is of het mogelijk is om "evil knievel" stijl over het landoppervlak te scheuren en rakelings langs alles te gaan.

(En jah ik ga de demo downloaden vanmiddag, ben op school nu :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt even goed te laag vliegen en in een boom crashen, maar je kunt niet doordat je even de controle verliest je heli de grond in boren. Ik denk dat het qua besturing een beetje te vergelijken is met de vroege comanche games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 14:01:
je kunt even goed te laag vliegen en in een boom crashen, maar je kunt niet doordat je even de controle verliest je heli de grond in boren. Ik denk dat het qua besturing een beetje te vergelijken is met de vroege comanche games.
Klopt idd. Dat was ook het eerste wat in mij opkwam toen ik voor 't eerst zo'n heli bestuurde. Echt dat comanche 1 gevoel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

vind de coop missies ook heel erg geslaagd probeer er voor de gein is 1 te doen in je eentje heb je echt wat te doen

de m16 is idd ook onzuiverder geworden in tegenstelling tot bhd en ts nu is het wachten op de map editor dat je zelf mappen kan gaan maken ik vrees gezien de mogelijkheden dat deze niet zo makkelijk zal zijn als in de vorige versies

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:25
Was bij BHD en TFD de mapeditor ook later dan het spel? Ik dacht dat deze werd meegeleverd..

Een mapeditor is wel iets wat je game heel lang in leven kan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bij BHD stond de editor op de BHD cd, bij JO zou hij 'enkele' weken na release te downloaden zijn of in een update zitten. Ik denk niet dat het veel moeilijker hoeft ze zijn dan de BHD editor. Want ik vraag me sowieso af of je al die keien op een map wel kan plaatsen enzo. De kaarten blijven toch hetzelfde, alleen waar je dingen zit is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een webshop hier in NL waar je deze game een beetje goedkoop kan krijgen, overal in de winkels is ie 50 euros, vind ik net iets teveel van het goeie. Play.com duurt mij te lang. Iemand een alternatief ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 11:05

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 16:45:
Weet iemand een webshop hier in NL waar je deze game een beetje goedkoop kan krijgen, overal in de winkels is ie 50 euros, vind ik net iets teveel van het goeie. Play.com duurt mij te lang. Iemand een alternatief ?
Ik heb hem vorige week bij play.com besteld, tot aan met vandaag was ie "out of stock", maar vanmiddag kregen ze hem eindelijk binnen en is ie direct verstuurd...
...dus als ze hem in stock hebben kan het heel snel gaan en hij is nog 15 euro goedkoper ook!

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gcshop.nl/details.php?id=1081

Alhoewel ik niet zo'n goede ervaringen heb met preorders bij hen, zijn ze wel goedkoper en over het algemeen redelijk snel. (behalve bij preorders dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Fuck de demo :Y) ik heb hem net maar ff gekocht.

Paar dingen die me opvielen:
Ze pushen teveel het wasd gebruik, nergens in tutorials of tips ofzo worden de controls veranderd als ik ze heb veranderd. Ik speel namelijk bizar raar maar wel stukken beter dan dat kragge wasd...

Novalogic update wizard is trager geworden, ik haalde voorheen wel 500k/s nu nog maar 100 8)7

"BHD engine"² hij speelt echt hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

net ff de game 4x besteld :) (voor wat vrienden en mezelf) echt veel mensen gaan dit spel spelen volgens mij (en een heleboel doen het nu al ;) ).

edit: typooooo's

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 30-06-2004 17:51 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

kan je die patch ook los downloaden, want jhij blijft bij mij nu al 5 mins wachten op please wait 0 bytes read etc :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:05
Yup, onder andere bij 3DGamers.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik vind het een super spel... 3 vrienden van me wilden ook weer gaan gamen... dit wordt em :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

thnx :) ff patchen en dan gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 15:15

Pubbert

random gestoord

Volgens mij word dit spel een topper, ga hem 4x bestellen bij GCshop :) Eerst de coop ff uitspelen via i-net, en dan samen eens kijken of er ergens plek is :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 16:45:
Ik heb die van bij Dimensionplus vandan voor 39,99 :)
Moet er wel bij vermelden dat ik eenv an de laatsten had (dat was vorige week). Maar wie weet hebben ze nieuwe stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik koop hem voorlopig niet. Laat Novalogic eerst het probleem met te lage framerates maar eens oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gekocht, en ik moet zeggen dat ie zeeeeer vet is. Ik ben helemaal verslaafd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 15:56

Dhrax

Prog Lord

KillerAce_NL schreef op 01 juli 2004 @ 10:05:
Ik koop hem voorlopig niet. Laat Novalogic eerst het probleem met te lage framerates maar eens oplossen.
Heb je gelijk in, maar de framerate wisseld sterk per map en waar je je in de map bevind. Ik draai em op High met een fps van tussen de 15 en 50, en spelen met 15 fps is niet echt lekker hoor, maar de game zelf maakt een hoop goed en dat je dat eigenlijk wel een beetje vergeten. DUS KOPEN DAT SPEL EN NIET ZEIKEN !!!

Specs:

Amd Athlon XP 3000+
Sapphire 9800 Pro 128 Mb
1024 DDR PC2700

[ Voor 7% gewijzigd door Dhrax op 01-07-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 07:08

SkyStreaker

Move on up!

Er was iets met Framelimits op 0 zetten ipv. 1 in een of andere CFG-file van JO:TR

Overigens, alles op LOW of MEDIUM zetten wil helpen en
wellicht dat voor de meesten dit tooltje ook helpt.

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 01-07-2004 16:55 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fokking hell, afgelopen maandag een mailtje gestuurd naar Dynabyte, blijkt dat mijn JO ergens in een distributecentrum van TPG is blijven steken. Inmiddels wacht ik dus al meer dan een week op wat andere mensen al in huis hebben. Mooie boel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

@raffuhl bale...

mijn JO verwacht ik binnen kort... maar tot die tijd ben ik nog wel zoet met de Demo :) al ben ik benieuwd naar alle andere wapens en mappen e.d. van het volledige spel !!!!

edit: de mapeditor, zit zeker er niet bij, maar kun je over poosje downloaden toch ?

[ Voor 19% gewijzigd door Dutchie! op 01-07-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 18:17:
fokking hell, afgelopen maandag een mailtje gestuurd naar Dynabyte, blijkt dat mijn JO ergens in een distributecentrum van TPG is blijven steken. Inmiddels wacht ik dus al meer dan een week op wat andere mensen al in huis hebben. Mooie boel :|
ik ook al, bij bol.com besteld vorige week maandag, levertijd was 2 tot 3 werkdagen en een dag later 5 tot 10 werkdagen
nu weer 3 tot 4 en nog steeds niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Nou ik moest even inkomen, maar het gaat weer fantastisch. Ik was even mijn BHD gevoel weg maar het is weer terug.

Ik vind de maps fantastisch en de gameplay uitstekend. Het teamwork online is nog niet optimaal maar dit is ook best pittig in servers met 80 man. Me favo class blijft medic natuurlijk omdat je dan toch wel het meeste kan.

Het commander gedeelte ziet er goed uit maar vind ik nog een beetje moielijk. Het is ook zo dat de commander eigenlijk niet mee kan spelen. Dit moet gewoon zijn fireteams aansturen.

Wel vraag ik me af of er hier mensen zijn die gezellie met z'n allen op een Teamspeak server willen en dan samen in een server gezellig in groepjes van 4~5 aanvallen.

Wat leukste wat ik trouwens vind is het overnemen van een control point. Als hun dan met 8 man in dat gebouw zitten. Daar kom ik dan, ofwel kruipend door het gewas of met een boot aanraggen..... Ik begin altijd met 2 frag grenades, b00m 3 man dood. Hoopa flashbang erachter aan. En nog eens 5 man neer. Zo vet. en dan ga ik zelf dood en is het hopen dat me team nog wat aan me had :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op 01 juli 2004 @ 20:57:
Nou ik moest even inkomen, maar het gaat weer fantastisch. Ik was even mijn BHD gevoel weg maar het is weer terug.

Ik vind de maps fantastisch en de gameplay uitstekend. Het teamwork online is nog niet optimaal maar dit is ook best pittig in servers met 80 man. Me favo class blijft medic natuurlijk omdat je dan toch wel het meeste kan.

Het commander gedeelte ziet er goed uit maar vind ik nog een beetje moielijk. Het is ook zo dat de commander eigenlijk niet mee kan spelen. Dit moet gewoon zijn fireteams aansturen.

Wel vraag ik me af of er hier mensen zijn die gezellie met z'n allen op een Teamspeak server willen en dan samen in een server gezellig in groepjes van 4~5 aanvallen.

Wat leukste wat ik trouwens vind is het overnemen van een control point. Als hun dan met 8 man in dat gebouw zitten. Daar kom ik dan, ofwel kruipend door het gewas of met een boot aanraggen..... Ik begin altijd met 2 frag grenades, b00m 3 man dood. Hoopa flashbang erachter aan. En nog eens 5 man neer. Zo vet. en dan ga ik zelf dood en is het hopen dat me team nog wat aan me had :Y)
Speel jij dan ook samen of ga je in je eentje eropaf dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

of ik samenspeel of alleen rambo uithang ligt echt heel erg aan de rest van me team. Als die er nix van snappen, en allemaal sniper en rifleman als class nemen dan valt er niet veel samen te werken.

Nou vind ik persoonlijk dat het niveau nog wat lager ligt dan bij BHD at voor mij een voordeel is als ik rambo wil uithangen....

Maar ik vind het ook leuk om samen te werken..

Zo hadden we de ene laatste base veroverd, maar we hadden maare geen voertuigen etc.
Ik heb toen suicide gedaan en heb met die huge chopper 2 karretjes gehaald. Was wel kikkuh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt een hele vette game, maar ik vind het jammer dat er ontzettend veel noobs op de servers zitten, of in ieder geval geen spelers die samen willen werken.

Samenwerken is juist het leuke van deze game, het zou me echt vet lijken om een keer een serieuze game te hebben met iets van 100 serieuze gamers (in plaats van die gasten die alleen lopen te fucken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Niet iedereen moet samenspelen. Snipers zijn bijvoorbeeld niet bepaald team-gericht, maar kunnen van belang zijn bij het bestoken van bepaalde punten.

daarnaast, kan teamplay een beetje irritant zijn, zoals gisteren toen ik op een niet al te drukke server werd opgehaald door een heli, en die moest percee 6 andere mensen vinden voordat hij ons wou droppen in de combat zone. Het duurde zo'n 10 minuten en toen we eindelijk aankwamen lande hij op een boom, kwam vast te zitten en werd verrot geschoten.
Das dus zo'n 10 minuten waarbij onze team met een aantal man minder zat, omdat deze persoon zijn karretje vol wou laden.

Op kleinere maps vlieg ik gewoon de hele tijd heen en weer. De heli hoeft toch niet helemaal vol te zijn.

Lees meer binnenkort in mijn review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

@Era: Je hebt het over een commander gedeelte. Wat is dat dan? Ik heb het nog niet gespot in de game.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je ook wel weer gelijk in, maar ik bedoel dat het veel leuker is om samen te spelen met een groepje van personen die je kent. Op die manier kun je aanvallen organiseren en ook een beetje plannen, in plaats van een random voertuig te pakken en op de vijand af te stormen.

Maar ja, dat is persoonlijk denk ik, sommigen vinden het gewoon leuk om solo te spelen. Als sniper bijvoorbeeld (hoewel je als sniper ook goed kan samenwerken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je op V drukt in-game, krijg je het commander menu. Mensen kunnen andere mensen aandragen als commander. En als meerdere mensen dezelfde persoon aandragen als commander, kan de commander die personen leiden. Je kunt fireteams maken van verschillende mensen en hen een opdracht geven. Bijvoorbeeld attack base B from south of zo. Hoe uitgebreid het precies is weet ik niet. Ik geloof niet dat je waypoints kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

voor snipers is team-work ook nodig vind ik... om de sniper te begeleiden naar zijn plek.... en daarna om te bewaken dat er geen mannetje vanachter naar hem toe kan komen.... om te knifen... en als je sniper sterft, even met een medic healen :) ik vind dus wel dat je daarbij team-work nodig kan hebben....

het team-work op de UK hopper server (demo) spelen ze echt slecht samen.... of je moet in het goede team zitte... die winnen meestal dan ook binnen het kwartier - half uur... en dan ben ik constant aan het roepen: everyone go to (base wat aangevallen word) en dan komt er nog niemand... soms wel een paar, die samen willen werken.. maar tis wel behoorlijk bagger daar.....

nu hopen op het volledige spel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:32
DeX schreef op 02 juli 2004 @ 08:05:
Lees meer binnenkort in mijn review :)
Waar komt die review dan te staan? Ben benieuwd namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een sniper hoort zo slim te zijn dat ie niet van achter geknifed kan worden. Door middel van clays of anders door veel te verplaatsen. Dat onderscheidt de echte van de neppers :D :D

Ik vind trouwens dat ze die ghillie's alleen beschikbaar moeten maken voor snipers en mensen die een MP5SD5 gebruiken. Dan zou je wel weer de mogelijkheid moeten hebben om in-game van skin te wisselen, zoals in BF:V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

jagermeister1 schreef op 02 juli 2004 @ 08:24:
@Era: Je hebt het over een commander gedeelte. Wat is dat dan? Ik heb het nog niet gespot in de game.
Ik heb het een keer gehad, dat een commander mij wou recruteren voor z`n team (dit komt dan in gele letters onderin je scherm te staan). Het team waar ik toen inzat was met ongeveer 5 man die serieus meededen en de opdrachten volgten. Orders etc. komen rechtsboven in je scherm te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ok, paar vraagjes:

1: Hoe flare/chaff ik in een helikopter? En kan dat in alle helicopters?

(BTW: zeg niet welke knop want ik heb alle instellingen veranderd, zeg liever wat die knop normaal doet als ik te voet ben ofzo. Dus zoals " lean left" , "dalen" is in een helicopter)

2: HOE beklim ik een boom (Wederom een knopomschrijving graag :D en niet de knop zelf)

3: Welke klasses krijgen allemaal die burka? (dat gekke irritante net over je kop?) Alleen de snipers?

En nog een paar tips:
Verander die complete config mensen, wat zijn dat toch rukinstellingen. Niet dat ik ooit wasd gespeeld heb, maar ik hou het niet voor mogelijk om daar goed mee te spelen. Ik bedoel: om een request voor een voortuig te doen dien je gewoon stil te gaan staan. Kan het nog leiper 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
1: Spatie :P Staat ook bij de tips :) Zal dus wel iets van "Jump" bij jou zijn.

2: Eerst je handen, dan je voeten, pas na het uitklimmen van je heli...

3: Allemaal, Scout/Recon - Ghilly Suit (ofzo) van de VS van A.

Boomklimmen kan ik helemaal niet eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op 02 juli 2004 @ 20:52:
Ok, paar vraagjes:

1: Hoe flare/chaff ik in een helikopter? En kan dat in alle helicopters?

(BTW: zeg niet welke knop want ik heb alle instellingen veranderd, zeg liever wat die knop normaal doet als ik te voet ben ofzo. Dus zoals " lean left" , "dalen" is in een helicopter)

2: HOE beklim ik een boom (Wederom een knopomschrijving graag :D en niet de knop zelf)

3: Welke klasses krijgen allemaal die burka? (dat gekke irritante net over je kop?) Alleen de snipers?

En nog een paar tips:
Verander die complete config mensen, wat zijn dat toch rukinstellingen. Niet dat ik ooit wasd gespeeld heb, maar ik hou het niet voor mogelijk om daar goed mee te spelen. Ik bedoel: om een request voor een voortuig te doen dien je gewoon stil te gaan staan. Kan het nog leiper 8)7
Huh? meer oefenen jongen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de trailer bekijk dan zie ik de soldaten heel mooi op voertuigen klimmen en uit hun wagens klimmen maar dat zie ik niet als ik online ben ...instelling of gewoon "propaganda"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:44
New Update :

They keep them coming. Hope this one will last for some time... 1.2.0.6

- Added a smaller wedge to incoming sniper shots (Able to find snipers easier)
- Added a filter to the menu screen so servers that are not compatible are grayed out and unable to join them.
- Added more filters to the game list in the NovaWorld menu.
- Fixed bug in vehicle re-spawning that caused them to face the incorrect direction
- Fixed bug that caused certain vehicle spawn points to spawn way too many vehicles.
- Fixed bug with ATV's not being able to exit the water correctly.
- Several some more map bugs and cleanup.
- Added optimizations to player models.
- Fixed several map bugs.

Download here !

FTP:

ftp://ftp.novalogic.com/jotr/jo_update_070204_xx.exe

HTTP:

http://files.novalogic.com/jotr/jo_update_070204_xx.exe

Source Freakygames.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Sjesus, ze zijn wel lekker bezig met die patches. Dice gaat volgens mij eerst een jaar op vakantie als ze hun ondermaatse spellen hebben uitgebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Aangezien ik een fervent commando ben (kruipend met AK iedereen kapotmaken, in je eentje 20 man omleggen etc.) ben ik een wezen kijken hoeveel voordeel bijvoorbeeld de silenced mp5 heeft, en een lichtere bepakking.... 3 x nix mensen helemaal nix. De silenced mp5 mag dan wel stiller zijn maar in een beetje multiplayer game wordt constat geschoten etc, verder zijn er niet veel goede spelers die reageren op richting van geweer geluid.

Een lichtere bepakking is al helemaal shit. Ik liep met 30 Kilo net iets sneller dan iemand van 50 kilo... ik was op een afstand van 200 meter 3 sec eerder ofzo....

De mp5 is tevens niet gericht op langere afstand wat zwaar klote is.

Het Ghilie costuum is ook niet het beste voor de rambo's onder ons ben ik van mening.

*tip: naar aanleiding van mijn vraag: " Hoe beklim ik een boom" geef ik zelf even het antwoord voor de mensen die het willen weten.
Antwoord: Iedere boom die enigzins acceptabel scheef staat is te beklimmen. LET WEL als je goed kijkt zit er na een paar meter een knik in de stam. Meestal gaat ie op dat punt nog vlakker. DAAR kan je niet op lopen. Dus ga liggen bij de knik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
erg fijn dat ze zo hard bezig zijn emt patchen. Ook al irriteer ik me niet zo erg aan de meeste bugs, speelt het toch fijner zonder bugs.

Nog een vraagje, welke gun vinden jullie fijner als je rebel speelt, de ak-47 of ak-74? Ik zelf de 74, omdat ie wat precieser is.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]ErA schreef op 03 juli 2004 @ 14:19:
Aangezien ik een fervent commando ben (kruipend met AK iedereen kapotmaken, in je eentje 20 man omleggen etc.) ben ik een wezen kijken hoeveel voordeel bijvoorbeeld de silenced mp5 heeft, en een lichtere bepakking.... 3 x nix mensen helemaal nix. De silenced mp5 mag dan wel stiller zijn maar in een beetje multiplayer game wordt constat geschoten etc, verder zijn er niet veel goede spelers die reageren op richting van geweer geluid.

niet mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

idd ben er ook niet mee eens.
vooral in het donker als je ergens in tkoth plat ligt in de zone haal je je voordeel er mee uit om silenced te gaan
Elite_Dead schreef op 03 juli 2004 @ 14:25:
Nog een vraagje, welke gun vinden jullie fijner als je rebel speelt, de ak-47 of ak-74? Ik zelf de 74, omdat ie wat precieser is.
ak74 is naar mijn mening precieser als je die dan ook nog neemt met die granaatwerper heb je een prima wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
ff een vraagje. Is er in de demo ook een toets om aan te geven dat je met iemand in zijn voertuig mee wilt? Zo ja, welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Nou goed, nu heb ik ook nog maar 1 keer TKOTH gespeeld en alleen maar AAS eingelijk. In AAS kies ik viel liever voor de M4/Ak: Beter op midrange, en krachtiger. Verder wordt vaak aangegeven met die gekke gele indicators aangegeven waar enemy fire vandaan komt etc zit je daar met je silenced mp5. En ook is het zo, dat mocht het zo zijn dat het uber stil is. Dat je een AK dus heel goed zou horen, nou ik hoor de mp5 ook wel als ik goed luister, dus dubieus.

Maar zoals ik hier lees is het beter om voor de 74 te gaan :D precieser blijkbaar.

Btw: Waar kan ik me STATS vinden of zijn die nog niet gelanceerd?

[ Voor 7% gewijzigd door ErA op 03-07-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
ik heb een probleempje, namelijk dat sinds de laatste updeet mijn login gegevens voor novaworld niet meer onthouden worden en ik elke keer weer opniew meot inloggen. Niet echt een groot probleem, maar wel vrij irritant. Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

[ Voor 3% gewijzigd door Tonio op 03-07-2004 17:01 ]

Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

Stats en rangen moeten nog released worden dmv een patch. Veel meer kan ik op dit moment helaas nog niet zeggen over het volledige spel omdat ik 'm nog steeds niet binnen heb (25 juni besteld bij play.com 8)7 )

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik had na die eerste demo echt zoiets van : heb ik daar nou zo lang op zitten wachten :X
Maar na al de positieve reacties hier en omdat die nieuwere demo toch op de disk stond van de pc gameplay heb ik het nog eens geprobeerd en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was.

Als je het ff de tijd geeft blijkt het toch een heerlijk spel en wat voor mij vooral een enorm pluspunt is, is die iron sight en het schieten op zich.

Na toch ook de teleurstelling van Soldner die ik uiteindelijk toch niet gekocht heb, ga ik deze game alsnog zeker aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Loadshit schreef op 03 juli 2004 @ 18:12:
Stats en rangen moeten nog released worden dmv een patch. Veel meer kan ik op dit moment helaas nog niet zeggen over het volledige spel omdat ik 'm nog steeds niet binnen heb (25 juni besteld bij play.com 8)7 )
Ik denk dat ze er dit moment hard mee bezig zijn om alles voor elkaar te krijgen. Maar die stats en rangen komen volgens mij alleen op Novaworld te staan. Maar volgens mij worden je stats nu al bijgehouden op de servers van Novalogic, dat wil zeggen als je op servers speelt waar het "N" teken voorstaat.

[ Voor 15% gewijzigd door Dhrax op 03-07-2004 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ErA schreef op 03 juli 2004 @ 16:16:
Btw: Waar kan ik me STATS vinden of zijn die nog niet gelanceerd?
novalogic wil de statsserver pas online brengen als de game over de hele wereld verkrijgbaar zal zijn.
dit staat ook op het forum van novaworld je kan mij trouwens terugvinden onder de naam patatje oorlog B)
ook de mission editor moet nog uitkomen zijn ze ook nog vollop mee bezig heb er nog geen release van gezien eerlijk gezegd maar ik ben bang dat het maken van mappen minder eenvoudig zullen zijn als in de oude editors zoals in BHD
vannacht heb ik al de 3e update gehad van de game zal voorlopig nog wel zo doorgaan novalogic kennende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Edwin van Cleef schreef op 03 juli 2004 @ 20:51:
[...]
ook de mission editor moet nog uitkomen zijn ze ook nog vollop mee bezig heb er nog geen release van gezien eerlijk gezegd maar ik ben bang dat het maken van mappen minder eenvoudig zullen zijn als in de oude editors zoals in BHD.
Waar moet ik aan denken? Is het te vergelijken met een editor voor games zoals Quake/UT? Dus met brushes etc? Of is het voornamelijk "paste-je-Static-meshes-maar-een-beetje" ? Dus echt super eenvoudig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

naar wat ik gehoord heb moet het anders worden als BHD maar goed op forums word wel meer gespeculeerd
vond de editor van BHD bijvoorbeeld easy to use je had een bepaald terrein van een mission die nam je als basis en je kon gewoon gebouwen en dergelijke erin plaatsen.
hoe de editor van quake of UT er uitzien weet ik zo niet heb die spellen zelf niet ik houd eingelijk voor dat soort dingen ook andere websites in de gaten die nogal eens tools ter beschikking stellen wat door gebruikers zelf gemaakt is.
je zou bijvoorbeeld eens de website http://www.novahq.net/ in de gaten kunnen houden die hebben ook zon tool erop staan om bijvoorbeeld in BHD en TS met autos te rijden en met vliegtuigen te vliegen.
hier kan je ook onafhankelijk de updates downloaden van de games wat wel zo makkelijk is als de novaworld updateserver eruit ligt.
ik houd diverse forums in de gaten zodra ik meer weet zal ik het hier natuurlijk posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit wou kijken of me account nog werkte,maar hier komt me vraag ik heb bfv gisteren gekocht en had er meer van verwacht dan dit eerlijk gezegd, is dit spel echt veel beter als bfv en zijn de mappen groot, en hoe zit het met de gameplay zelf zou er wel meer over willen weten btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Ikzelf vind Joint ops stukken ebter dan bfv. De game is een stuk gebalanceerder, de sfeer is een stuk beter (veel mensen wachten op andere mensen om in te stappen in een voertuig, ipv gewoon weg te karren zoals er veel gebeurt in bfv). Er zit daarentegen geen 'single player'(met bots, zoals bij bf 1942 en bfv) in, behalve een lading tutorials. Ikzelf vind dit niet erg aangezien ik het toch alleen maar online speel :). De maps zijn vrij groot, ik weet niet of ze veel groter (of misschien zlefs kleiner) zijn dan in bfv, maar ze voelen iig wel groot aan.
De besturing van de choppers is zeer eenvoudig. het is gewoon als volgt:
-w,a,s,d voor naar voren, opzij en naar achter
-q en e voor omhoog en omlaag
Als je naar voren vliegt zak je neit, zoals in bfv, maar blijf je gewoon op dezelfde hoogte. Dit is dus zeer onrealistisch, maar imo is het niet nadelig voor de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Tis een zeer leuk en verslavend spel,maar het enige wat mij echt irriteert zijn die crashes.Nu met de laatste patch is het alweer minder geworden,ik heb de hele avond zitten spelen,maar toch nog een crash gehad.Gister was het helemaal k.u.t.,8 crashes gehad,spel verwijderd,opnieuw geinstalleerd,de patch ged/l. in plaats van updaten via de game,en nog niet goed.Echt,daar kan ik zo de balen van hebben,en blijkbaar ben ik niet de enige,kijk maar s op het forum!
Wat ik ook jammer vind zijn de framedrops bij servers die wat drukker zijn,en ook dit is bekend.Nou weet ik wel dat ik niet de allersnelste videokaart heb,maar zelfs dan moet ie goed kunnen spelen op 1024/768 en niet alle details op high.
Als ze deze 2 bugs kunnen verwijderen,dan is het echt een topspel.
Wat mij wel opvalt,is de redelijk goede netcode,zelfs op 60+servers is haast geen lag te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corona schreef op 04 juli 2004 @ 00:29:
Tis een zeer leuk en verslavend spel,maar het enige wat mij echt irriteert zijn die crashes.Nu met de laatste patch is het alweer minder geworden,ik heb de hele avond zitten spelen,maar toch nog een crash gehad.Gister was het helemaal k.u.t.,8 crashes gehad,spel verwijderd,opnieuw geinstalleerd,de patch ged/l. in plaats van updaten via de game,en nog niet goed.Echt,daar kan ik zo de balen van hebben,en blijkbaar ben ik niet de enige,kijk maar s op het forum!
Wat ik ook jammer vind zijn de framedrops bij servers die wat drukker zijn,en ook dit is bekend.Nou weet ik wel dat ik niet de allersnelste videokaart heb,maar zelfs dan moet ie goed kunnen spelen op 1024/768 en niet alle details op high.
Als ze deze 2 bugs kunnen verwijderen,dan is het echt een topspel.
Wat mij wel opvalt,is de redelijk goede netcode,zelfs op 60+servers is haast geen lag te bekennen.
Met kabel/adsl moet je niet op servers met meer dan 64 players. Alles daarboven is eigenlijk alleen voor LAN. Maar is soort van marketing praatje die 150 players.. kan wel goed gaan hoor (10mbit via uni ;-) ), maar niet voor de meeste...

Dit is spel is gewoon heel gaaf... alles is er goed aan.. geluiden, maps, sfeer, snelheid, grafx... dit spel heb ik gekocht (koop weinig, leen veel, deinstalleer eigenlijk net zoveel).

Zoek eigenlijk alleen een clan. Is met dit spel wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Heb hem vanaaf maar ff besteld bij Play.com. Iemand enig idee hoelang het duurt voor je hem binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die demo vereist misschien minder van je pc en internetaansluiting, maar ik met mijn Chello kabel heb geen problemen met 100 man servers. Gaat echt supervloeiend, alles op high en FSAA 2x (hoger nog niet uitgeprobeerd). Zelfs op die gemodificeerde demo servers, met meerdere soorten voertuigen en andere mappen. Teamspeak aan, full duplex hoogste codec.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Ik heb ook chello (classic), en ik heb totaal geen problemen met frame drops op die 150 man server van jolt.uk, ook als die helemaal vol zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Tonio op 04-07-2004 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

jagermeister1 schreef op 04 juli 2004 @ 01:27:
Heb hem vanaaf maar ff besteld bij Play.com. Iemand enig idee hoelang het duurt voor je hem binnen hebt?
Ik heb hem 25/6 dus besteld benm nog steeds aan het wachten, eerst was ie out of stock toen kregen ze hem de 30e binnen en is ie direct verstuurd, nu hoop ik dat ie maandag wordt bezorgd |:(
Oftwel, hij shipped heel snel, maar omdat ie uit engeland moet komen, moet je zeker 3 werkdagen rekenen :r

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 01:07:
[...]

Met kabel/adsl moet je niet op servers met meer dan 64 players. Alles daarboven is eigenlijk alleen voor LAN. Maar is soort van marketing praatje die 150 players.. kan wel goed gaan hoor (10mbit via uni ;-) ), maar niet voor de meeste...

Dit is spel is gewoon heel gaaf... alles is er goed aan.. geluiden, maps, sfeer, snelheid, grafx... dit spel heb ik gekocht (koop weinig, leen veel, deinstalleer eigenlijk net zoveel).

Zoek eigenlijk alleen een clan. Is met dit spel wel handig.
Ehmm, Ik heb een demon 8Mb/1Mb en speel op de jolt.co 150 speler server zonder ook maar de minste problemen te hebben.

Maar het is inderdaad een prima spel. IMHO veel beter uitgebalanceerd dan de BF serie. Het enige probleem dat ik eigelijk heb zijn die imbiciele base-campers, maar alles went op den duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

crashes zijn hier na 3 updates stukken minder geworden moet ik zeggen
alles is goed speelbaar voertuigen zijn makkelijker hanteerbaar etc.

helaas zijn op de novaworld servers nogal eens van die :r kids :r die liever toeristisch rondvliegen met hun heli dan dat ze naar de TKOTH zone gaan laatst was er 1 die was medic en mijn status was rood

enigste wat de mafkees deed wat mij bewerken met een mes 8)7
die dacht schijnbaar de kogels met het mes uit mijn lijf te verwijderen :+
het effect was in ieder geval dat ik weer kon respawnen omdat zijn *operatie* niet lukte :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, je zat zeker in een rebel team. Ouderwetse Rebel medics doen nog aan aderlatingen enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ja, rebels hebben geen medic pack. Ze dragen altijd een potje bloedzuigers mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:57:
lol, je zat zeker in een rebel team. Ouderwetse Rebel medics doen nog aan aderlatingen enzo. :)
Maar echt ouderwetse medics geven je ook een shot brandy en dat moet ik nog meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ben het een beetje zat.
Ik kom novaworld gewoon af en toe helemaal niet meer op.
Na het inloggen, wat wel lukt, kan ik "my account" en "My Charatcter" niet tevoorschijn krijgen. Ik kan de lijst van server wel aanvragen, maar niet joinen. er gebeurd gewoon niets. daarnaast kan ik niet uitloggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de demo even geprobeerd, vond het in het begin 10 keer niks. Veel te chaotisch, lelijke graphics (behalve mooiste water ooit!!!) en snapte er nog weinig van.
Toen nog maar ff gespeeld en nog ff, en het begon steeds leuker te worden.

Alleen jammer dat als je instapt in heli ofzo dat je dan automatisch eerst op pasagierstoel zit. Ook vind ik het heli vliegen niet echt lekker. Bij Battlefield Vietnam is dat echt 6 miljoen keer beter, dat heeft een echte feeling en ziet er goed uit en heeft nog iets van realisme in zich. Bij JO is het heli vliegen te houterig naar mijn mening.

Een 100 man server blijf ik echt te chaotsich vinden (maar soms wel leuk), maar over het algemeen toch wel een grappige game. Alleen de graphics vind ik tegen vallen, op eerder geziene screenies van een hele tijd terug zag het er veelbelovender uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:07:
Heb de demo even geprobeerd, vond het in het begin 10 keer niks. Veel te chaotisch, lelijke graphics (behalve mooiste water ooit!!!) en snapte er nog weinig van.
Heb jij nooit Far Cry gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Ik heb eens een paar wapentestjes gedaan om te zien wat nou lekker krachtig is. Wat blijkt? De AT-4 is het meest destructive B)
Daarna komen de snipers met de M21 aan kop. De M4/M16/AK47/AK74 zijn ongeveer even sterk allemaal, maar de MP5 is stukken slechter (4/5 magazijnen per auto ipv een half!). De 10mm versie is ietwat beter, 2/3 magazijnen ofzo. Alle handwapens zijn ook erg slap: je moet een paar keer terug naar de armory om een jeepje op te blazen.

Best getest: de .338 sniper (L115) Redelijk stil, 16x zoom, 1 shot/kill, genoeg ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:37:
[...]

Idd, is gewoon DX9 water ipv DX8. Zit in zoveel spellen. Ook in Star Wars Galaxies, Ground Control II, SW:KOTOR, ga nog maar ff door...

@ iceeyz:

Is niet even wapen destructief zolang je het voor de goede doeleinden gebruikt? nou de meeste dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Ik ben sinds een paar games helemaal verlieft geworden op snipen :). Tot nu toe vind ik de l115a de fijnste sniperrifle, maar welke is jullie favoriet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:07:
Toen nog maar ff gespeeld en nog ff, en het begon steeds leuker te worden.
Wat zijn lelijke graphics... Ik bedoel, als je alles op high draait ziet het er best goed uit, voor een realistisch moeten zijn omgeving. Het is de enige game met gras etc. En Gameplay > graphics. Ik vind dat het al zwaar genoeg is, ik hou liever nog een paar frames over..\
Alleen jammer dat als je instapt in heli ofzo dat je dan automatisch eerst op pasagierstoel zit. Ook vind ik het heli vliegen niet echt lekker. Bij Battlefield Vietnam is dat echt 6 miljoen keer beter, dat heeft een echte feeling en ziet er goed uit en heeft nog iets van realisme in zich. Bij JO is het heli vliegen te houterig naar mijn mening.
Tja das A: een kwestie van bij de bestuurders kant instappen. Je kan de plaats die je wilt nemen "Highligten" door en naar te kijken.. En B tuurlijk is de besturing realischer van de helikopter in BF VN. Die overiges gejat is van Desert Combat. Maar heb je enig idee hoeveel ongelukken er zouden gebeuren als de besturing zo zou zijn. Juist... En nogmaals: Gameplay > uber realisme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is er sowieso geen unlimited respawn van alle vehicles, maar bijvoorbeeld 10 keer iedere heli en dat was het. Dat hebben ze waarschijnlijk expres gedaan (of heli spammen te voorkomen) en daar de besturing op aangepast.

Ik had liever gezien dat je in de training bepaalde opties zoals heli's kunt unlocken door een parcours te vliegen of een doel te bereiken, niet te moeilijk. Dan weet je in ieder geval zeker dat iemand eerst geoefend heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:37:
[...]

Nee, en bij JO heb ik tot nu toe het mooiste water gezien.
Kan best dat het bij andere games nog beter is.
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 01:42:
Wat zijn lelijke graphics... Ik bedoel, als je alles op high draait ziet het er best goed uit, voor een realistisch moeten zijn omgeving. Het is de enige game met gras etc. En Gameplay > graphics. Ik vind dat het al zwaar genoeg is, ik hou liever nog een paar frames over..\

quote:

[...]

Tja das A: een kwestie van bij de bestuurders kant instappen. Je kan de plaats die je wilt nemen "Highligten" door en naar te kijken.. En B tuurlijk is de besturing realischer van de helikopter in BF VN. Die overiges gejat is van Desert Combat. Maar heb je enig idee hoeveel ongelukken er zouden gebeuren als de besturing zo zou zijn. Juist... En nogmaals: Gameplay > uber realisme...
Ik vind de graphics minder, toen ik JO voor het eerst speelde, had ik gelijk een neppig gevoel.
A: Dat van dat highlighten wist ik niet, thnx.
B: Bij BF:V werkt die heli besturing (en niet alleen besturing, de heli's zien er ook beter uit en vliegen mooier en beweeglijker) wel, waarom kan het bij JO dan niet :?

Gameplay > realisme: eens, maar het is toch niet OF het een OF het ander. Ik zeg niet dat het spuuglelijk is, maar het doet niet geweldig aan, had gewoon meer verwacht.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer,

Dynabyte heeft wederom contact opgenomen met TPG Post. Er
schijnt iest niet juist te zijn gegaan bij het afleveren van dit pakket.
Volgens TPG Post zou postcode en huisadres onduidelijk zijn. TPG
heeft het pakket nu retour afzender gestuurd. Het komt nu bij
Dynabyte retour. Zodra deze bij ons retour is, zal het z.s.m. opnieuw
verstuurd worden.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

8)7 :? |:( :X :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Dynabyte bellen, vragen of ze hem vasthouden en hem zelf halen lijkt me de beste optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 21-09 19:23
Hee is dit spel maar 1 cdrom groot? Is dat niet wat weinig? Zijn er nog wel vette spellen die op 1 cdrom worden uitgebracht? Of is het alleen MP en geen SP?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Domus schreef op 05 juli 2004 @ 15:36:
Hee is dit spel maar 1 cdrom groot? Is dat niet wat weinig? Zijn er nog wel vette spellen die op 1 cdrom worden uitgebracht? Of is het alleen MP en geen SP?
Thief 3 is ook op 1 cd uitgebracht
maar dat is ook niet zo'n heel groot spel

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domus schreef op 05 juli 2004 @ 15:36:
Alleen multiplayer en wat trainigsmissies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was vanmiddag even op een server maar allemachtig wat een taalgebruik das toch niet normaal meer..mijn oma zou in d`r kist omdraaien als ze dat allemaal zag ...sjee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja language filtertje inzetten is geen slecht idee. Zal wel niet lang duren voor die geprogrammeerd worden, naast admin remotes voor JO servers, want die van NL zelf zijn muk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
Ik heb een vraagje, weet niet of hij al eerder is langs gekomen maar heb geen zin om 27 paginas door te lezen :+ . Ik heb hem nog niet gekocht het spel het lijkt me wel super vet die mp, heb al wel wat rond gerend als rambo in die trainings missies maar 1 ding viel me egt tegen dat is dat ik met me jeep gewoon door bomen kan rijden. Je wordt af en toe een beetje opzij gebeukt maar je kan gewoon volgas door rijden. Heb ik hier alleen last van of kan dat in het echt ook? 8)7

Of doe ik iets grandioos fout? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 16:08:
tja language filtertje inzetten is geen slecht idee. Zal wel niet lang duren voor die geprogrammeerd worden, naast admin remotes voor JO servers, want die van NL zelf zijn muk
Anaconda **http://www.condascode.com** is al bezig een server manager voor JO te schrijven. Bij de BHD versie kun je zelf een blacklist maken van scheldwoorden enzo. Een X aantal keren een van de blacklisted woorden gebruiken en je wordt eraf geflik.... :X

Zo'n zelfde soort optie zal hij ook wel in de nieuwe servermanager bouwen denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Bornin op 05-07-2004 17:20 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

kRyPtO schreef op 05 juli 2004 @ 17:19:
Ik heb een vraagje, weet niet of hij al eerder is langs gekomen maar heb geen zin om 27 paginas door te lezen :+ . Ik heb hem nog niet gekocht het spel het lijkt me wel super vet die mp, heb al wel wat rond gerend als rambo in die trainings missies maar 1 ding viel me egt tegen dat is dat ik met me jeep gewoon door bomen kan rijden. Je wordt af en toe een beetje opzij gebeukt maar je kan gewoon volgas door rijden. Heb ik hier alleen last van of kan dat in het echt ook? 8)7

Of doe ik iets grandioos fout? B)
Ik vind zo ie zo het rijgedrag van de buggy's ronduit belachelijk. Je bent binnen no-time de controle over het stuur kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

:Z Je moet ook met de muis sturen is veel makkelijker en als je rechter muisknop ingedrukt houdt kun je rondkijken zonder van richting te veranderen.

P.S.: 'k HEB EM NOG STEEDS NIET BINNEN VAN PLAY.COM 8)7 |:( 8)7

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:13
Draait het spel ook zo ontzettend bagger bij jullie? Ik zit hier met P4 2.8, 1GB geheugen en Radeon 9600XT en alles op low-medium met 800x600 :{

Mischien dat de full beter draait maar de demo draait echt ruk :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Loadshit schreef op 05 juli 2004 @ 19:07:
:Z Je moet ook met de muis sturen is veel makkelijker en als je rechter muisknop ingedrukt houdt kun je rondkijken zonder van richting te veranderen.

P.S.: 'k HEB EM NOG STEEDS NIET BINNEN VAN PLAY.COM 8)7 |:( 8)7
gemiddelde bezorgtijd van play ligt tussen de de 2 a 3 weken
daarom heb ik hem ook opt ijd daar gecanceled en gewoon in NL met korting gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

-=BoKKiE=- schreef op 05 juli 2004 @ 19:30:
[...]

gemiddelde bezorgtijd van play ligt tussen de de 2 a 3 weken
daarom heb ik hem ook opt ijd daar gecanceled en gewoon in NL met korting gehaald :D
ik had mijn GBA-link kabel van play.com binnen 1week in huis.... en mijn JOTR, hoop ik ook zoiets te krijgen :) (hoop ik....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Yohann!s schreef op 05 juli 2004 @ 19:43:
[...]

ik had mijn GBA-link kabel van play.com binnen 1week in huis.... en mijn JOTR, hoop ik ook zoiets te krijgen :) (hoop ik....)
soms zijn ze heel snel, maar gemiddeld moet ik altijd 2 a 3weken wachten op mijn DVD's

heb het idd ook wel eens binnen een week gehad, maar das meer uitzondering dan regel

hmmz paar irri dingen bij de server browser :/

* geen favorites
* bij cancelen van een connectie wordt je terug gezet naar welke "realm" je wil connente
* geen goeie filters

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 05-07-2004 20:07 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.