Joint Operations: Typhoon Rising

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.727 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Bleet[-JT-]
Lijkt mij de mooiste :) En je ziet de clantag makkelijk, vind ik zelf nogal belangrijk ;)

Edit: ik zag een tijd geleden nog een hele mooie CMS voor clans, waarbij je zelf ook heel makkelijk lay-outs kon maken (en sinds ik niet geweldig ben met html/php etc wel handig)
Tenzij iemand al wat heeft, ik wil best nog wel ff wat rondkijken of ik die cms nog kan vinden

[ Voor 58% gewijzigd door Bleet op 19-07-2004 19:53 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 15:40

BioHazard

*\o/*

Ja idd dan zie je de tag mooi enz. :) [-JT-]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 22:06

Nik

Count me in too :) En een website kan ik ook nog wel prollen als het moet :P Iets eenvoudigs, HTML wel te verstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Daarom dacht ik dus aan een cms voor, met ingeboude dingen voor clans enzo :]
Of iemand moet hier kunnen devven, en een simpel cms'je in mekaar bouwen? :)
(zag het toen toevallig staan omdat ik op zoek was/ben naar een goede cms, en kwam er wat tegen)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

idd leuk idee ben ook van de partij >:)
als er maar geen verplichtingen aan vast zitten en trainen kan je ook doen alleen in de coop mappen doe ik ook heel veel :)
kunnen we iets van ventrillo gebruiken voor teamspeak

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

gewoon teamspeak is dat niet goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

mja die tag gaat dus al niet werken want je kunt alleen nog maar een " " en een "-" gebruiken naast normale letters en cijfers.

Servers kosten trouwens ook geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:06
Dat stemmen gaat zo niet echt lukken guys :/

We kunnen natuurlijk afspreken dat degene die de site opzet de tag bepaalt,
gewoon simpel iets van @JTNL. Is er iemand die snel een site in elkaar kan flansen?

Zonder server moet kunnen, alleen je weet natuurlijk niet of je bij Rebels of Joints wordt geplaatst? :?

Wat is X-fire en hoe werkt het?

J. Frusciante @JTNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-06 09:26
Als we eerst een TAG achter onze nicknames zetten is er in ieder geval al een begin... In de demo gebruik ik Macer [NL], dus de haakjes werken nog wel.. Dus Macer [JTN] lijkt me een mooie optie..

Zolang er geen verplichtingen aan hangen doe ik mee (dat geld volgens mij voor bijna iedereen hier)

Ik neem aan dat X-Fire een communicatie proggie is.. Binnenkort maar eens een headset aanschaffen..

[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 20-07-2004 10:13 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
Allrighty, vanavond dan maar een keer oefenen (met de [JTN] tag erbij)?

Voor welke server gaan we? ;)

J. Frusciante [JTN]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119121

INGKING schreef op 20 juli 2004 @ 09:11:
Dat stemmen gaat zo niet echt lukken guys :/

We kunnen natuurlijk afspreken dat degene die de site opzet de tag bepaalt,
gewoon simpel iets van @JTNL. Is er iemand die snel een site in elkaar kan flansen?

Zonder server moet kunnen, alleen je weet natuurlijk niet of je bij Rebels of Joints wordt geplaatst? :?

J. Frusciante @JTNL
Je kan idd niet van te voren weten of je bij de Rebels of Joints wordt geplaatst.
Het is echter afhankelijk van degene host of je kan switchen tussen deze 2.
Het kan dus zo zijn dat switchen wordt uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook ik wil wel van de partij zijn mits geen verplichtingen

WickedWillie [JTN]

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 119121 op 20-07-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zal vanavond even de tag achter mijn nick zetten.. Voortaan te herkennen aan Macer [JTN]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

(jarig!)
@Macer: xfire is een proggie (soort MSN) waarmee je je buddy's kunt tracken en kunt zien op welke server ze zitten. Bovendien kun je er ook mee chatten. Voor voicecommunicatie zul je moeten uitwijken naar Teamspeak o.i.d.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Het idee is zeker leuk :) Ik voel er ook wel wat voor ! maar wil er even op wijzen (net als Raffuhl) dat in het volledige spel de "[]" NIET meer werken. Ik ben van Yohann!s[NL] overgestapt naar Yohannis NL omdat die "!" en "[]" niet meer werken/mogen.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dan maar Macer -JTN- ?!?!

Wat een onzin dat ze dat eruit gehaald hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien is het een idee om de tag vóór de naam te zetten, dan kan je met de playerfinder medetweakers vinden :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Waar staat ie N opeens voor :?
Als het NL is, doe dan meteen JTNL, anders staat het ook voor geen meter
Jammer genoeg heb ik nou niks in te brengen eigenlijk, vooral omdat ik JO nog niet heb gekocht, en een nieuwe kaart nodig hebt (en ik werk eigenlijk nooit zoveel) Dus ik spring later wel een keer in de clan als ie er komt

@Magic, ook goed idee :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bleet op 20-07-2004 12:27 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
OP welke server zit je 's avonds (& hoe laat) Macer -JTN-

>:) J. Frusciante -JTN-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Magic schreef op 20 juli 2004 @ 12:26:
Misschien is het een idee om de tag vóór de naam te zetten, dan kan je met de playerfinder medetweakers vinden :)
Mee eens
Maar moet nu wel even duidelijkheid over komen wat men wil
Ik ben voor -JTNL- Wicked Willie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110824

Als het goed is krijg ik a.s. donderdag Joint Operations. Op dit moment speel ik de demo helemaal kapot, echt een super spel zeg. Ik was altijd een groot fan van de battlefield reeks, maar dat valt hierbij in het niets...!

Het lijkt me leuk om een beetje georganiseerd met een team JO te gaan spelen, maar net als iedereen zegt; zonder verplichtingen. Dus schrijf mij ook maar alvast in voor die 'clan' !

Trouwens, zit er nog wat performance verschil tussen de demo en de full version? Ik heb namelijk als ik in het begin het spel join, 20 sec. last van een soort lag ofzo.
En Jagermeiser1, jij sluit je toch ook wel aan bij deze fanatiekelingen..? Jij hebt mij immers super enthousiast gemaakt voor dit spel dus ik vind dat jij zeker mee moet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Heb op dit moment ook alleen de demo (donderdag hopelijk de full, is zaterdag verstuurd)..
Ik speel meestal op UK Island Hopper..

Andere tag dus... dan pas ik hem vanavond aan naar

-JTNL- Macer

Ik heb op dit moment ook de probeer versie en de fps die ik daar haal is wel iets hoger, dus hopelijk is dat op de servers ook het geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
OK, -JTNL- name

Eenmaal, andermaal.....so be it!

Inderdaad, als ik ben ingelogd op een server heb ik ook van die hee-le-traaaage bewegingen, die begin-lag verdwijnt vaak al snel.

De Tremor servers zijn wel ok, maar als we met een groepje gaan moeten we wat rustigers uitzoeken. Makkelijk zoeken op -JTNL-

He Willie ga's aan het werk man!

>:) -JTNL- J. Frusciante

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Okee dan, so be it :)

-JTNL- Brainfreeze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
Nog ideeën voor een team outfit? BV helemaal in German Commando Black (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Euh.. -JTNL- Naam kan dus niet.. aangezien de naam met letter of cijfer moet beginnen..

Timmai -JTNL- kan dan weer wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik ben het er nog steeds niet mee eens, ik vind -JT- mooier

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wat een zeikerds zijn het toch bij Novalogic... Waarom hebben ze die beperkingen opgelegd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Omdat Novaworld sucked :+
Maar ja we moeten het er maar mee doen :)
BioHazard -JT-
BioHazard -JTNL-
allebei fine :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Laten we anders voor de middenweg kiezen..., dus niet -JT- of -JTNL- maar -JTN- :)
-JTH- is ook een optie. (Joint Tweakers Holland.)

Anders ff polletje maken?

(Btw, ik zal me ook maar ff voorstellen, in JO ben je me misschien wel eens tegengekomen onder de naam Bengbeng. :) )

Ff over eventuele trainingen; als ooit de tijd komt dat we tegen een ander land spelen kunnen trainingen echt geen kwaad, ik heb namelijk geen zin om door een zwaar getrainde clan opgerold te worden. :) Maar het zijn niet zozeer trainingen die belangrijk zijn, iedereen moet een taak krijgen (waarin hij zich het lekkerst voelt) en zich daar strikt aan houden in een bepaalde tactiek. :7

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 20-07-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Als ik me er ff in mag mengen: Ik denk persoonlijk dat een squad zonder verplichtingen niet gaat werken, zeker niet als je matches wil gaan spelen.
Dan zal je namelijk op cker moeten trainen.

Wij spelen nu alleen nog matches in BHDTS maar zullen binnenkort ook JO gaan spelen. We moeten ff w88 tot alle leden het spel hebben.

Maar mijn ervaring leert me dat je pas echt een goed squad zult krijgen als je regelmatig traint en sowieso vaak met elkaar speelt.

Ik wens jullie veel sterkte en fun en mocht je zo ver zijn: Ik ben de matchplanner bij ons dus kom maar op :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Idd zonder trainingen komen we niet ver :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Als ik me er ff in mag mengen..
Waar behoor jij toe? @NL of W@W?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 23:14
Vandaag of morgen of nog later, grr, m'n pc halen, dan nog ff JOTR kopen en dan ben ik ook voor een tag achter/voor mijn naam :P

Trainingen lijkt me dus wel handig. Iedereen een doel, een paar medjes, snipes, gunners etc. Zonder training ben je nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Anoniem: 38733 schreef op 20 juli 2004 @ 16:07:
[...]

Waar behoor jij toe? @NL of W@W?
Staat in mun signature m8 ;)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

(jarig!)
Anoniem: 110824 schreef op 20 juli 2004 @ 13:42:
Als het goed is krijg ik a.s. donderdag Joint Operations. Op dit moment speel ik de demo helemaal kapot, echt een super spel zeg. Ik was altijd een groot fan van de battlefield reeks, maar dat valt hierbij in het niets...!

Het lijkt me leuk om een beetje georganiseerd met een team JO te gaan spelen, maar net als iedereen zegt; zonder verplichtingen. Dus schrijf mij ook maar alvast in voor die 'clan' !

Trouwens, zit er nog wat performance verschil tussen de demo en de full version? Ik heb namelijk als ik in het begin het spel join, 20 sec. last van een soort lag ofzo.
En Jagermeiser1, jij sluit je toch ook wel aan bij deze fanatiekelingen..? Jij hebt mij immers super enthousiast gemaakt voor dit spel dus ik vind dat jij zeker mee moet doen ;)
Uh? Hoe heb ik dat gedaan dan? Ik heb niet zoveel in dit topic ingebracht... maar goed... iig weer iemand razend enthousiast over de game. Deze game verdient het wel! In het begin vond ik het niets... ten tijde van de demo dan. Toen ik hem wat vaker gespeeld had, was ik ineens verkocht en liet ik zelfs Battlefield Vietnam links liggen. Er kan nog heel wat verbeterd worden in JO, maar zoals het nu is is het al een topper.

Ik zou onder andere graag een uitdagendere besturing voor de heli's zien (ik heb hier niet voor niks een lolpook staan), maar goed... ik denk niet dat ze dat gaan aanpassen. Het is aan de ene kant ook wel beter, nu kan praktisch iedereen vliegen.

Ik doe ook wel mee, mits er verplichte trainingen enzo zijn. Voor mij is het van belang dat het voor de fun blijft en het vrijblijvend is.

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 20-07-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ja een keer trainen met wel anders kan je het als clan wel vergeten denk ik. Dus vrijwillige trainingen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@t Jagermeiser1: ik had jou al een paar keer zien posten in het BFV topic. Ik was net als jou (en misschien ook anderen?) sceptisch over dit spel tijdens de eerste demo, maar naarmate ik het iets langer speelde ontdekte ik pas hoe bruut dit spel eigenlijk is.

Ben alleen wel benieuwd hoe het gaat met evt. patches maar dat zien we nog wel. Via teamspeak ofzo wordt dit spel nog beter, ik spreek uit ervaring >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik doe ook mee in de clan! Ik zit de hele dag dit spel te spelen en kan ondertussen wel een aardig stukje mee komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo, ik heb zojuist mijn legale JOTR geinstalleerd, zal de komende weken even lekker veel gaan oefenen...heb de trainingen de afgelopen dagen al gedaan met een gedownloade versie...maar ja...de cd-key is wel fijn om uniek te hebben, vandaar de aanschaf.
Zie jullie straks wel online dan...MissingDog zal ook in deze game mijn nick zijn (met of zonder clantag)

Hmmm...ik kan de east-coast novaworld wel contacten, krijg loginscherm en vervolgens geeft hij een foutmelding na 't inloggen, de international novaworld krijg ik gelijk een foutmelding. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt met een game, heb de update al gedraaid, maar dat mag niet baten. Iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik zit achter een DNAT firewall en kan zonder problemen met alle andere programma's naar buiten communiceren en ook established sessions kunnen zonder problemen weer terug naar binnen praten....waar gaat het hier mis?

[ Voor 45% gewijzigd door MissingDog op 20-07-2004 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Macer -JTH- is ook een mooie optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er maar alvast Timmai-JTNL- ingame van gemaakt..

welke servers spelen jullie zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 08:48

JnX

Ik begin ook aardig verslaafd te raken aan het spel en heb eventueel wel interesse om een clan te joinen. Het moet wel vrijblijvend blijven, en niet elke dag trainen en wars enzo want ik heb ook nog een sociaal leven ;)

Voor een tag stem ik voor -JT-, -JTNL- maakt je naam meteen zo lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
-JTNL- past niet in combinatie met mijn nick "Brainfreeze" :'(
zijn 17 cijfers en je mag er maar 16 :(
voorlopig heb ik dus nog -jtn-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik lees behoorlijk veel verschillende reakties op deze game, heel goed maar ook redelijk. Nu er hier mensen zijn die deze game al veel hebben gespeeld (gamers hé?) hoe zouden jullie deze game beschrijven? Er zijn genoeg goede reviews te vinden, maar dat heb je met meer games terwijl je over de meeste na een korte periode niet veel meer van hoort.
Wat denken julie hier over het algemeen allemaal? Wordt dit een classic, of is te gewoon een lekkere verrasing waardoor het w88 op half life2 (counter...) makkelijker wordt? Ik vondt de besturing van Black hawk down lekker, dus dat is misschien al een pluspunt.
Ik ben uitgekeken op COD en far cry vindt ik online zeer snel vervelen.

Kort gezegd:
Wat denken jullie, word deze game een instant classic, of is deze hype tydelijk? Ik ben namenlijk op zoek naar me nieuwe online verslaving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Anoniem: 104748 schreef op 20 juli 2004 @ 22:45:
Kort gezegd:
Wat denken jullie, word deze game een instant classic, of is deze hype tydelijk? Ik ben namenlijk op zoek naar me nieuwe online verslaving.
Ik kan er maar 1 ding over zeggen, het is nog geen classic, maar het heeft zekers de potentie om er eentje te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Magic schreef op 20 juli 2004 @ 22:56:
[...]

Ik kan er maar 1 ding over zeggen, het is nog geen classic, maar het heeft zekers de potentie om er eentje te worden. :)
dat is zeker waar, de mogelijkheden zijn zo enorm dat geen enkel potje hetzelfde is!

Al denk ik wel dat er nog een paar patches nodig zijn om het spel "perfect" te krijgen: het blijven stuiteren van helikopters, of het door gebouwen heenlopen komt nog net te vaak voor. Maar verder TOP game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb tot nu toe alleen nog maar mogen genieten van de demoversie maar als het even meezit krijg ik donderdag de volledige versie. Ik ben ervan overtuigd dat dit een classic kan/gaat worden!

Als je op een beetje redelijke server zit is het gewoon top om te schreeuwen: ''need transport!'' en je 2 tellen later wordt opgepikt door een chopper! Ik vind de graphics er zeer goed uitzien, en het loopt ook nog eens lekker. Das wel even wat anders in vergelijking met bijv. een battlefield vietnam.. (waar ik lichtelijk teleurgesteld in ben..)

Ik raad bij deze dan ook iedereen aan om tenminste de demo te checken ;) , zeker weten dat er dan een heleboel ''JO verslaafden'' bij komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Bij mij draait BF:V juist een stuk beter dan JO (de demo dan).
Het loopt net te kut dat ik het niet ga kopen. De demo ben ik ook wel beetje op uitgekeken, dus JO is het niet geworden voor mij. Maar opzich is het wel een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384 schreef op 20 juli 2004 @ 23:32:
Bij mij draait BF:V juist een stuk beter dan JO (de demo dan).
Het loopt net te kut dat ik het niet ga kopen. De demo ben ik ook wel beetje op uitgekeken, dus JO is het niet geworden voor mij. Maar opzich is het wel een leuke game.
heel gek dat ie beter draait.. als je in BFV 5 minuten moet lopen om aan de andere kant vd map te komen mag je blij zijn. In JO kun je een kwartier lopen voordat je aan de andere kant vd map bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...als je in BFV 5 minuten moet lopen om aan de andere kant vd map te komen mag je blij zijn. In JO kun je een kwartier lopen voordat je aan de andere kant vd map bent
Dat vind ik nou ook zo'n pluspunt aan JO, je MOET echt de voertuigen gebruiken omdat je anders erg lange afstanden moet gaan lopen. Bij BFV vlieg je met een vliegtuig zo de map uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Ik had ook BFV...tot ik hem verkocht....was er ook idd zeer in teleurgesteld... (kut M60.. and still no patch....EA games SUX. ik bedenk me wel 5 keer als ik ooit nog een spel van EA games ga aanschaffen)

JO demo is echt retecool (de demo dan), alleen BFV draaide STUKKEN beter met alles op zn hoogst dan JO op zijn normal. Maar dat zijn we gewend van Novalogic als het aankomt op 'infanterie simulatie'.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 116693 op 21-07-2004 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Magic schreef op 20 juli 2004 @ 22:56:
[...]

Inderdaad....als ik kijk naar de demo, als ze het wat meer tweaken hier en daar, het meer uitbalanceren en alle bugs eruit halen, en mappacks met goeie maps als die uit de demo beschikbaar maken, dan wordt het een topper! (een class-limit zou ook zeer aangenaam zijn, het stikt overal van de sniper losers in de demo; maar weet niet of dat ook zo extreem is in de full)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 116693 op 21-07-2004 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Niet online
OK, mijn problemen zijn over...was te voorbarig en moest nog ff reggen op de site voor NovaWorld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
De Delta Force games hebben altijd een vaste groep aanhangers waardoor er altijd servers zijn met een groot aantal mensen online... Dat mis ik in andere games weleens waar je na anderhalve maand amper nog actieve online gamers vindt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
Gisteravond even gecheckt, je kunt gewoon je naam wijzigen, de tag kan er wel voor komen.

-JTNL- INGKING no problemo 8)

Hoe kunnen we een training organiseren, en heeft iemand een suggestie voor een server vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

(jarig!)
Ik vind de snipers ook erg irritant. Een paar snipers zijn leuk natuurlijk, maar als er 20 in een game rondlopen, dan wordt het erg vervelend.

Stap je in een heli... plof.... dood.
Steek je je kop om een hoekje bij je bunker...plof...headshot.

En dat vaak bij de bases waar niet of nauwelijks geknokt wordt. Beetje jammer dit. Als de snipers nou makkelijk te spotten zijn, maar dat is dus ook niet het geval. Ik ben dus echt voor een max. aantal snipers in verhouding tot het aantal spelers per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

INGKING schreef op 21 juli 2004 @ 09:42:
Gisteravond even gecheckt, je kunt gewoon je naam wijzigen, de tag kan er wel voor komen.

-JTNL- INGKING no problemo 8)

Hoe kunnen we een training organiseren, en heeft iemand een suggestie voor een server vanavond?
Klopt -JTNL- kan er gewoon voor
Door dit kan ik echter niet mijn volledige naam schrijven, net als Brainfreeze, dus ik zal ook enkel -JT- er voor zetten.

Even over een de clan zonder verplichtingen.
Natuurlijk zullen er verplichtingen aan zittten. Er wordt van je verwacht dat je je gezicht regelmatig laat zien.
In zoverre kan je het doen zonder verplichtingen, door de groep zo groot mogelijk te maken, dat je niet altijd hoeft te spelen.
Iemand een ander mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
Ach, snipers horen er bij. Je kunt jezelf laten droppen achter de sniper(s), vervolgens is het wachten op de schoten, langzaan dichterbij sluipen, click-click-bang-bang 8)

Erger zijn de teamkillers (worden vaak snel vd server gekicked) en de idioten die alleen wegrijden/wegvliegen. Het zullen wel 13 jarigen zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Ik neem aan dat er met "sniper-losers" bedoelt wordt: Luitjes die een paar uur op één plaats liggen en drie of vier kills maken, nooit een PSP proberen te veroveren/op de hill gaan zitten, en er nog lol aan hebben ook.

^^ Beetje extreem misschien, maja. Ik ben ook een sniper, maar dan één die aanvallend ingesteld is. Men zoeke een PSP, kruipe er naar toe en along-the-way slacht je ze op 200m af.

Toch vind ik dat alle classes wel leuk zijn om te spelen. Als je weet hoe de snipers zich gedragen, wordt het een stuk makkelijker om ze neer te halen en/of te ontwijken. Zo'n ratio lijkt me dan ook overbodig. Als je geen kogels kan ontwijken, moet je ook niet door het veld gaan lopen/rechtdoor gaan met een boot/stilzitten in een auto :) :P

Dat schieten op instappende mensen bij de bases vind ik wel een beetje lam. Als je dat doet midden in een map vind ik het terecht, maar bij de thuisbasis is het gewoon spawncampen en maak je het spel er echt niet leuker op.

[ Voor 15% gewijzigd door IceEyz op 21-07-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik vind ook dat er niet zo gezeurd moet worden over snipers. Ik ben ook redelijk vaak sniper en ja, ik schiet ook gasten af die in een heli of jeep gaan zitten. Die mensen hebben zegmaar een met fel knipperend neon verlichte pijl boven hun hoofd hangen met de text "Schiet hier!".
Inderdaad, sniper horen er gewoon bij en halen kills op hun eigen manier. Dat mensen dat llame vinden is dan erg jammer voor ze. Ik zou zeggen, stop met huilen en rijg ze aan je mes ofzo :D Zo erg moeilijk is dat nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 20:33
.Sachiel schreef op 21 juli 2004 @ 12:21:
Ik vind ook dat er niet zo gezeurd moet worden over snipers. Ik ben ook redelijk vaak sniper en ja, ik schiet ook gasten af die in een heli of jeep gaan zitten. Die mensen hebben zegmaar een met fel knipperend neon verlichte pijl boven hun hoofd hangen met de text "Schiet hier!".
Inderdaad, sniper horen er gewoon bij en halen kills op hun eigen manier. Dat mensen dat llame vinden is dan erg jammer voor ze. Ik zou zeggen, stop met huilen en rijg ze aan je mes ofzo :D Zo erg moeilijk is dat nou ook weer niet.
mensen die roepen dat (goede) snipers lame zijn snappen heel het sniperen gewoon niet, jezelf niks van aantrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
is het iemand wel eens gelukt om de laatste trainings missie te halen?
de ai kan volgens mij gewoon door gras kijken en weet altijd waar je zit op één of andere manier, en op je medespelers kan je al helemaal niet rekenen.
iemand?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Die aanvalsmissie is dat? Je pakt zo'n blackhawk, vliegt linksom het eiland en landt in de buurt van de bunker, snel lopen, in de bunker gaan zitten... Klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 20:11
Die maps zijn echt huge, als je 2x op M drukt en helemaal uitzoomt. Vind het zelf het mooiste om stealthy naar de basis van de tegenstander te kruipen en dan met stingers helikopters uit de lucht te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

_SouLmaN_ schreef op 21 juli 2004 @ 13:28:
Die maps zijn echt huge, als je 2x op M drukt en helemaal uitzoomt. Vind het zelf het mooiste om stealthy naar de basis van de tegenstander te kruipen en dan met stingers helikopters uit de lucht te halen :P
Great minds think alike :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:19

tazzman

a real boardmonkey

Ik ben er nog niet helemaal uit.. heb de Beta demo en de echte demo helemaal grijs gespeeld.. vind het wel een erg mooi spel. Grafisch erg goed - zeker qua atmosfeer, de overgang van licht naar duisternis is ook erg goed gedaan.. mooie geluidseffecten ook..

Maar toch. Ik heb hiervoor toch veel BHD/BHD:TS gespeeld op een vaste server en dat ging wel snel qua gameplay alleen er was structuur en teamplay. En op de public servers van JO vind ik dat het snel een chaos wordt en misschien gaat het me *te* snel. Te veel rushen en te veel snipers :)

Ben nu meer bezig met BF:Vietnam en dat trekt mij op dit moment meer. De 'game pace' is langzamer waardoor er toch vaak beter wordt gespeeld. Het trekt mij gewoon meer alhoewel het grafisch niet zo mooi is als JO.

Maar wellicht omdat het Vietnam theater mij altijd heeft getrokken qua FPS/Flightsims. Ik vind het absoluut fantastisch om een LZ te securen met een klein team en dan gewoon een stel UH-1s "Slicks"te zien binnen komen - met vurende M60s terwijl in hoog tempo de reinforcements uit de kist springen .. dit terwijl een UH-1 Gunship een verdachte "tree-line" bestookt ..

Af en toe is het gewoon net een aflevering van Tour of Duty of Full Metal Jacket.... dat vind ik gewoon erg mooi. Of ik loop met een kleine patrol door de jungle en je hoort verder op een vuurgevecht plaatsvinden.. het droge geluid van de AK-47s en het geratel van de M60s en M-16s. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Die verhaaltjes gebeuren ook vaak genoeg in JOTR hoor :)
Ligt er maar aan of je op een goeie server zit. 150 man is leuk, maar soms is 30 man nog veel leuker. Dan kun je ook met tien man in een chinook, volgeladen met twee buggys, naar een LZ stormen, uitpakken, schieten, parkeren en wachten op de inkomende vijanden.

De snelheid bepaal je zelf. Als je met een zodiac meteen naar een HoT-gebiedje gaat en alles wat beweegt schiet, dan gaat het snel ja. Je kunt ook op 200m afstand wachten en langzaam binnenkruipen, met een mp5 zachtjes vijanden neerhalen en vervolgens in je uppie met je teammaten de bunker overnemen.
offtopic:
Humwzz... 999 replies... B)

[ Voor 5% gewijzigd door IceEyz op 21-07-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
_SouLmaN_ schreef op 21 juli 2004 @ 13:28:
ik vind het leuker als er een volgeladen blackhawk of littlebird een landingpoging doet, en net als ze touchdown hebben een RPG afvuren :)

1000e post :), wie heeft een nieuwe openingspost klaarstaan?

[ Voor 7% gewijzigd door Magic op 21-07-2004 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Magic schreef op 21 juli 2004 @ 15:11:
[...]

ik vind het leuker als er een volgeladen blackhawk of littlebird een landingpoging doet, en net als ze touchdown hebben een RPG afvuren :)

1000e post :), wie heeft een nieuwe openingspost klaarstaan?
Gewoon neermaaien, liggend met PKM of M60 als ze allemaal uitstappen >:)

Veel snipers...die denken goed te zijn...gaan altijd campen op die visserbootjes in het water, vooral voor de main bases... leuk trucje op noob-public servers waar toch de helft altijd blijft zitten op de main base.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 116693 op 21-07-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
tazzman schreef op 21 juli 2004 @ 13:51:
Ik ben er nog niet helemaal uit.. heb de Beta demo en de echte demo helemaal grijs gespeeld.. vind het wel een erg mooi spel. Grafisch erg goed - zeker qua atmosfeer, de overgang van licht naar duisternis is ook erg goed gedaan.. mooie geluidseffecten ook..

Maar toch. Ik heb hiervoor toch veel BHD/BHD:TS gespeeld op een vaste server en dat ging wel snel qua gameplay alleen er was structuur en teamplay. En op de public servers van JO vind ik dat het snel een chaos wordt en misschien gaat het me *te* snel. Te veel rushen en te veel snipers :)

Ben nu meer bezig met BF:Vietnam en dat trekt mij op dit moment meer. De 'game pace' is langzamer waardoor er toch vaak beter wordt gespeeld. Het trekt mij gewoon meer alhoewel het grafisch niet zo mooi is als JO.

Maar wellicht omdat het Vietnam theater mij altijd heeft getrokken qua FPS/Flightsims. Ik vind het absoluut fantastisch om een LZ te securen met een klein team en dan gewoon een stel UH-1s "Slicks"te zien binnen komen - met vurende M60s terwijl in hoog tempo de reinforcements uit de kist springen .. dit terwijl een UH-1 Gunship een verdachte "tree-line" bestookt ..

Af en toe is het gewoon net een aflevering van Tour of Duty of Full Metal Jacket.... dat vind ik gewoon erg mooi. Of ik loop met een kleine patrol door de jungle en je hoort verder op een vuurgevecht plaatsvinden.. het droge geluid van de AK-47s en het geratel van de M60s en M-16s. :)
Ik vond BFV wel cool, JO is echter fantastisch. BFV vond ik te klein, te krap, net als COD, MOH online. Als je JO een tijdje hebt gespeeld, wil je niks anders meer. Vrij realistisch, grote maps.......je kunt volop in de battle gaan, of rustig naar een afgelen deel gaan, daar kom je af en toe iemand tegen. Echt een top game, beste online game tot nu toe vind ik. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
Who's on tonight? :*)

-JT- INGKING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Count me in! :)

Welke server pakken we en hoelaat?

edit:
Nee, beter een iets kleinere server inderdaad, is ook iets ''overzichtelijker'' dan een van 150, ik sinds nu (20.16) ook de full edition! _/-\o_

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 110824 op 21-07-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

* Alfisti is er ook vanavond :)

geen 150peroons server anders staat mijn PC te flippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119137

Ik heb ook wel zin in een potje. :)

- JT - Slash NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:19

tazzman

a real boardmonkey

Spelen jullie allemaal met de demo of met de full release van JO? Is er dan een GOT of gewoon leuke NL server?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Full release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

(jarig!)
Waar zitten jullie dan? Kom ik ook ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

Hmm, heb het globaal een beetje doorgelezen, maar de laatste paar pagina's vind ik toch wel het meest interessant.
Ben nl. ook wel geintresseerd in een clan oid....iig paar mensen die in teamverband spelen (liefst ook via RogerWilco oid, zodat communicatie stukken beter gaat.)

Zal ook ff de -JTNL- voor m'n naam prakken. Is er al iets meer duidelijk over een evt. programma voor Voice-Communication tussen de diverse leden?

Ik speel veel op multiplay.co.uk, lijkt er op dat daar een beetje teamplay mogelijk is doordat de respawn timers vrij hoog staan. Tis trouwens een COOP server.
Ik zal wat vaker weer op GoT komen nu (kan me de laatste keer amper meer herinneren......)!!!

See y'all, where the enemies will fall!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
Kijk (8> , we kunnen er lang en breed over neuzelen, maar het gaat om de actie 8) .

Een tag die begint met "-" is onmogelijk, dus het wordt "JTNL - INGKING" of "JT - INGKING". Alleen zo kun je elkaar in de playerlist makkelijk vinden (al heb ik mijn twijfels over de volledigheid van die lijst).

Gisteren gespeeld op de Zwitserse 'Dino' server, was ok, maar niet van JT gezien.

Dus welke server houden we aan, eentje met een lage ping voor NL. multiplay.co.uk ken ik niet, staat die in de standaard lijst met ping <30?

Anders dit weekend op de Dino server?

JTNL - INGKING :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

als je last van snipers hebt op de map moet je ze pointen en ook je eigen team in de gaten houden en als ze niet luisteren moet je ze "pointen"

sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Roger Wilco? Gebruik dan Ventrilo? Of TS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 10:06
Ik zie overal dat jullie allemaal -JTNL- of -JT- willen gaan gebruiken maar wat is er mis met -GoT-.
Dat leek mij toch eigenlijk wel het meest logisische :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

(jarig!)
Sterker nog... mij maakt het geen drol uit wat er gebruikt wordt. Al wordt er maar gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:12

Japser

Jeej!

Hmm...ik wil stats (ja ik ben een stats-slet :9 ). En patsen met mn scores :)

Oja ik zit al in een clan: ODS..Omegam Death Squad. Mijn nick is simpel: ODS Japser. Zwaai een keer voordat ik je neermaai :)

[ Voor 9% gewijzigd door Japser op 23-07-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Japser schreef op 23 juli 2004 @ 16:36:
Hmm...ik wil stats (ja ik ben een stats-slet :9 ). En patsen met mn scores :)

Oja ik zit al in een clan: ODS..Omegam Death Squad. Mijn nick is simpel: ODS Japser. Zwaai een keer voordat ik je neermaai :)
Zeker met sniper he, die stats...zielig, echte die hards gaan met gewone geweren, zonder scopes of wat dan ook ! dat is pas een uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119137

Anoniem: 116693 schreef op 23 juli 2004 @ 16:47:
[...]

Zeker met sniper he, die stats...zielig, echte die hards gaan met gewone geweren, zonder scopes of wat dan ook ! dat is pas een uitdaging
Dit slaat dus helemaal nergens op wat je zegd. Waarom zou je als sniper geen die-hard kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Anoniem: 116693 schreef op 23 juli 2004 @ 16:47:
[...]

Uh doe es niet zo dom blaten ? Ik ben rifleman...face to face close combat all the way :)

[ Voor 11% gewijzigd door Japser op 23-07-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Japser schreef op 23 juli 2004 @ 17:40:
[...]

Uh doe es niet zo dom blaten ? Ik ben rifleman...face to face close combat all the way :)
uh, waarom zeg je dat niet meteen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Uh, waarom zou hij? Waarom trek jij op niets gebaseerde conclusies? (los van de manier waarop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Goed laten we er geen woorden meer aan vuil maken....Ik ga ff schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 13-06 18:41
1000 posts is geweest, nieuw topic? :D

deel 2 dus :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheLemon schreef op 23 juli 2004 @ 18:39:
Uh, waarom zou hij? Waarom trek jij op niets gebaseerde conclusies? (los van de manier waarop)
uh, ik ken al genoeg mensen die patsen met een hoge stats, maar die toch altijd sniper gaan..toevallig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Anoniem: 116693 schreef op 23 juli 2004 @ 18:49:
[...]

uh, ik ken al genoeg mensen die patsen met een hoge stats, maar die toch altijd sniper gaan..toevallig
Doe niet zo moeilijk man...noticed the smiley??? Tsjongesjonge zeg..tijd voor deel 2. En oja..de servers flikkerden eruit :/ Dus ff niet schieten nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Anoniem: 116693 schreef op 23 juli 2004 @ 18:49:
[...]

Gast, jij maakte een verkeerde aanname. Je begint iemand uit te schelden voor weet ik veel wat omdat je denkt dat hij snipert :X

Doe gewoon ff normaal, dan had er nu geen discussie geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Jongens, laten we het gezellig houden en deze discussie achter ons laten. inmiddels doet novaworld het weer, dus we kunnen weer schieten. ik had gehoopt dat ze een nieuwe update uit hadden, maar helaas.

heeft iemand onderhand al eens een nieuwe startpost gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zal ik even een nieuwe startpost maken??? Beginnen we met dezelfde startpost als deel 1 zodat we weer verder kunnen.. De startpost zal ik het komend weekend completer proberen te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Dat zou ik erg op prijs stellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Deel 2 is beschikbaar....

Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 2

Mail gestuurd naar moderator om dit topic te sluiten, dus hier niet meer posten...

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.