Joint Operations: Typhoon Rising

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.781 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
_SouLmaN_ schreef op 21 juli 2004 @ 13:28:
Die maps zijn echt huge, als je 2x op M drukt en helemaal uitzoomt. Vind het zelf het mooiste om stealthy naar de basis van de tegenstander te kruipen en dan met stingers helikopters uit de lucht te halen :P
ik vind het leuker als er een volgeladen blackhawk of littlebird een landingpoging doet, en net als ze touchdown hebben een RPG afvuren :)

1000e post :), wie heeft een nieuwe openingspost klaarstaan?

[ Voor 7% gewijzigd door Magic op 21-07-2004 15:12 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op 21 juli 2004 @ 15:11:
[...]

ik vind het leuker als er een volgeladen blackhawk of littlebird een landingpoging doet, en net als ze touchdown hebben een RPG afvuren :)

1000e post :), wie heeft een nieuwe openingspost klaarstaan?
Gewoon neermaaien, liggend met PKM of M60 als ze allemaal uitstappen >:)

Veel snipers...die denken goed te zijn...gaan altijd campen op die visserbootjes in het water, vooral voor de main bases... leuk trucje op noob-public servers waar toch de helft altijd blijft zitten op de main base.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:06
tazzman schreef op 21 juli 2004 @ 13:51:
Ik ben er nog niet helemaal uit.. heb de Beta demo en de echte demo helemaal grijs gespeeld.. vind het wel een erg mooi spel. Grafisch erg goed - zeker qua atmosfeer, de overgang van licht naar duisternis is ook erg goed gedaan.. mooie geluidseffecten ook..

Maar toch. Ik heb hiervoor toch veel BHD/BHD:TS gespeeld op een vaste server en dat ging wel snel qua gameplay alleen er was structuur en teamplay. En op de public servers van JO vind ik dat het snel een chaos wordt en misschien gaat het me *te* snel. Te veel rushen en te veel snipers :)

Ben nu meer bezig met BF:Vietnam en dat trekt mij op dit moment meer. De 'game pace' is langzamer waardoor er toch vaak beter wordt gespeeld. Het trekt mij gewoon meer alhoewel het grafisch niet zo mooi is als JO.

Maar wellicht omdat het Vietnam theater mij altijd heeft getrokken qua FPS/Flightsims. Ik vind het absoluut fantastisch om een LZ te securen met een klein team en dan gewoon een stel UH-1s "Slicks"te zien binnen komen - met vurende M60s terwijl in hoog tempo de reinforcements uit de kist springen .. dit terwijl een UH-1 Gunship een verdachte "tree-line" bestookt ..

Af en toe is het gewoon net een aflevering van Tour of Duty of Full Metal Jacket.... dat vind ik gewoon erg mooi. Of ik loop met een kleine patrol door de jungle en je hoort verder op een vuurgevecht plaatsvinden.. het droge geluid van de AK-47s en het geratel van de M60s en M-16s. :)
Ik vond BFV wel cool, JO is echter fantastisch. BFV vond ik te klein, te krap, net als COD, MOH online. Als je JO een tijdje hebt gespeeld, wil je niks anders meer. Vrij realistisch, grote maps.......je kunt volop in de battle gaan, of rustig naar een afgelen deel gaan, daar kom je af en toe iemand tegen. Echt een top game, beste online game tot nu toe vind ik. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
Who's on tonight? :*)

-JT- INGKING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count me in! :)

Welke server pakken we en hoelaat?

edit:
Nee, beter een iets kleinere server inderdaad, is ook iets ''overzichtelijker'' dan een van 150, ik sinds nu (20.16) ook de full edition! _/-\o_

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 18:05

Alfisti

So macht Reisen Spaß

* Alfisti is er ook vanavond :)

geen 150peroons server anders staat mijn PC te flippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wel zin in een potje. :)

- JT - Slash NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Spelen jullie allemaal met de demo of met de full release van JO? Is er dan een GOT of gewoon leuke NL server?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 15:31

BioHazard

*\o/*

Full release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Waar zitten jullie dan? Kom ik ook ff :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, heb het globaal een beetje doorgelezen, maar de laatste paar pagina's vind ik toch wel het meest interessant.
Ben nl. ook wel geintresseerd in een clan oid....iig paar mensen die in teamverband spelen (liefst ook via RogerWilco oid, zodat communicatie stukken beter gaat.)

Zal ook ff de -JTNL- voor m'n naam prakken. Is er al iets meer duidelijk over een evt. programma voor Voice-Communication tussen de diverse leden?

Ik speel veel op multiplay.co.uk, lijkt er op dat daar een beetje teamplay mogelijk is doordat de respawn timers vrij hoog staan. Tis trouwens een COOP server.
Ik zal wat vaker weer op GoT komen nu (kan me de laatste keer amper meer herinneren......)!!!

See y'all, where the enemies will fall!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
Kijk (8> , we kunnen er lang en breed over neuzelen, maar het gaat om de actie 8) .

Een tag die begint met "-" is onmogelijk, dus het wordt "JTNL - INGKING" of "JT - INGKING". Alleen zo kun je elkaar in de playerlist makkelijk vinden (al heb ik mijn twijfels over de volledigheid van die lijst).

Gisteren gespeeld op de Zwitserse 'Dino' server, was ok, maar niet van JT gezien.

Dus welke server houden we aan, eentje met een lage ping voor NL. multiplay.co.uk ken ik niet, staat die in de standaard lijst met ping <30?

Anders dit weekend op de Dino server?

JTNL - INGKING :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je last van snipers hebt op de map moet je ze pointen en ook je eigen team in de gaten houden en als ze niet luisteren moet je ze "pointen"

sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 15:31

BioHazard

*\o/*

Roger Wilco? Gebruik dan Ventrilo? Of TS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 18:59
Ik zie overal dat jullie allemaal -JTNL- of -JT- willen gaan gebruiken maar wat is er mis met -GoT-.
Dat leek mij toch eigenlijk wel het meest logisische :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Sterker nog... mij maakt het geen drol uit wat er gebruikt wordt. Al wordt er maar gespeeld.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Hmm...ik wil stats (ja ik ben een stats-slet :9 ). En patsen met mn scores :)

Oja ik zit al in een clan: ODS..Omegam Death Squad. Mijn nick is simpel: ODS Japser. Zwaai een keer voordat ik je neermaai :)

[ Voor 9% gewijzigd door Japser op 23-07-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op 23 juli 2004 @ 16:36:
Hmm...ik wil stats (ja ik ben een stats-slet :9 ). En patsen met mn scores :)

Oja ik zit al in een clan: ODS..Omegam Death Squad. Mijn nick is simpel: ODS Japser. Zwaai een keer voordat ik je neermaai :)
Zeker met sniper he, die stats...zielig, echte die hards gaan met gewone geweren, zonder scopes of wat dan ook ! dat is pas een uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 16:47:
[...]

Zeker met sniper he, die stats...zielig, echte die hards gaan met gewone geweren, zonder scopes of wat dan ook ! dat is pas een uitdaging
Dit slaat dus helemaal nergens op wat je zegd. Waarom zou je als sniper geen die-hard kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 16:47:
[...]

Uh doe es niet zo dom blaten ? Ik ben rifleman...face to face close combat all the way :)

[ Voor 11% gewijzigd door Japser op 23-07-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op 23 juli 2004 @ 17:40:
[...]

Uh doe es niet zo dom blaten ? Ik ben rifleman...face to face close combat all the way :)
uh, waarom zeg je dat niet meteen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Uh, waarom zou hij? Waarom trek jij op niets gebaseerde conclusies? (los van de manier waarop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Goed laten we er geen woorden meer aan vuil maken....Ik ga ff schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 22:57
1000 posts is geweest, nieuw topic? :D

deel 2 dus :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLemon schreef op 23 juli 2004 @ 18:39:
Uh, waarom zou hij? Waarom trek jij op niets gebaseerde conclusies? (los van de manier waarop)
uh, ik ken al genoeg mensen die patsen met een hoge stats, maar die toch altijd sniper gaan..toevallig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 18:49:
[...]

uh, ik ken al genoeg mensen die patsen met een hoge stats, maar die toch altijd sniper gaan..toevallig
Doe niet zo moeilijk man...noticed the smiley??? Tsjongesjonge zeg..tijd voor deel 2. En oja..de servers flikkerden eruit :/ Dus ff niet schieten nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 18:49:
[...]

Gast, jij maakte een verkeerde aanname. Je begint iemand uit te schelden voor weet ik veel wat omdat je denkt dat hij snipert :X

Doe gewoon ff normaal, dan had er nu geen discussie geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jongens, laten we het gezellig houden en deze discussie achter ons laten. inmiddels doet novaworld het weer, dus we kunnen weer schieten. ik had gehoopt dat ze een nieuwe update uit hadden, maar helaas.

heeft iemand onderhand al eens een nieuwe startpost gemaakt?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20
Zal ik even een nieuwe startpost maken??? Beginnen we met dezelfde startpost als deel 1 zodat we weer verder kunnen.. De startpost zal ik het komend weekend completer proberen te maken...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Dat zou ik erg op prijs stellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20
Deel 2 is beschikbaar....

Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 2

Mail gestuurd naar moderator om dit topic te sluiten, dus hier niet meer posten...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.