Joint Operations: Typhoon Rising

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.720 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.novalogic.com/images/JOTR/boxUK.gifAfbeeldingslocatie: http://www.novalogic.com/images/JOTR/boxUK.gifAfbeeldingslocatie: http://www.novalogic.com/images/JOTR/boxUK.gif

DesertCombat style.....

Jungley type missions.....

and

NovaLogic...

--------------------------------------------------------------------------------------
Eerst maar eens een fimpje

First Person Shooter
One of the most populated countries in the world is disintegrating. Regional independence movements have acquired advanced weaponry as the nation's military splits into competing factions. Escalating violence threatens innocent civilians and Western economic interests.

The missions are dangerous, the threat is real. Play as either a member of a Joint Force and neutralize the threat... or fight for independence as a well armed separatist.

The choice is yours.

--------------------------------------------------------------------------------------
  • Superior Multiplayer Technology - 3rd generation multiplayer technology provides low lag times and a seamless interaction between individual players, vehicles and their environment. Wage war with drivable vehicles and up to 64 players online or through LAN. Multiplayer game types include co-operative mode.
  • Land, Sea & Air Drivable Vehicles - Pilot helicopters, command boats, and drive fast attack vehicles with your team on board, firing on the move. Use LCAC's (Landing Craft Air Cushioned) or Chinook helicopters to transport teammates and vehicles from island to island or across expansive terrain.
  • Superior Rendering Technology - Realistic "super-foliated" maps. Travel on vehicles across vast terrains or use the canopy for cover while on foot. The enhanced Black Hawk™ engine also takes advantage of your state of the art graphics card, by using Vertex and Pixel shaders to reach a new level of realism, rendering environments of unprecedented object density, dramatic colored skies and complex cloud formations.
  • From the creators of the #1 best selling PC game Delta Force - Black Hawk Down comes a new franchise to take the multiplayer gaming community by storm…
  • Friend or foe? - Play as either a member of a Joint Force or as an Indonesian Separatist, with a choice of weapons and vehicles at your disposal.
  • Single Player Missions - Take out targets and remove threats in single player mode while gaining valuable experience in vehicle control and weapons handling.
Screens

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/preview2004/screenshots/26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_228/vortal_pic_114407.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_228/vortal_pic_114408.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_228/vortal_pic_114409.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_228/vortal_pic_114410.jpg

Bron
Q: Wanneer komt ie uit ?
A: Weet men nog niet precies, verwacht Q2 2004
_/-\o_

[ Voor 83% gewijzigd door SileX op 04-02-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
sorry mannen, kan ik helaas weinig aan doen - bij werkt het prima :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:26

steveman

Comfortabel ten onder

omg! die trailer ziet er gelikt uit zeg!

zeker een titel die ik in de gaten ga houden

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Spel ziet er goed uit, een beetje een mix van Battlefield, Far Cry & America's Army.

Mooie startpost :Y)

[ Voor 45% gewijzigd door daPet op 05-02-2004 12:20 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

uuh, wat dacht je van een mix van Delta Force? Het draait tenslotte op dezelfde engine. (alleen aangepast)

Ik las al over real-time overlopen van dag naar nacht, verlichten van hele omgevingen door schoten, infraroodkijkers, bomen beklimmen, voertuigen. Dit wordt echt wel flex :)

15 maart komt ie uit als het goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
daPet schreef op 04 februari 2004 @ 13:37:
Hier heb je het filmpje direct.

Spel ziet er goed uit, een beetje een mix van Battlefield, Far Cry & America's Army
dondernokke holy maria dat ziet er best realistisch uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Hopen dat het een beetje op operation flashpoint gaat lijken :)
want dat is toc hwe "DE" Military spel op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06 09:59

makje

Professioneel prutser

In de PC Gameplay van November 2003 staat een special over dit spel. Zij zijn er lovend over.
De officiële trailer slaagt er in de verste verte niet in om de sfeer en de grafische pracht van deze game weer te geven
Helaas heb ik geen scanner, dus ik kan het artikel niet hier posten....

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 17:23
Wow, ziet er goed uit die trailer.
Is er al wat bekend over een demo?

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Omdat de startpost nu anders is, heb ik alle posts die daar over gingen weggehaald. Dit om er voor te zorgen dat het ontopic blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Anoniem: 12316 schreef op 04 februari 2004 @ 19:39:
Omdat de startpost nu anders is, heb ik alle posts die daar over gingen weggehaald. Dit om er voor te zorgen dat het ontopic blijft :)
thanx

Hier staat een bevestiging dat het spel in Q2 van dit jaar te verwachten is.

Wat andere screens:
screen 1
screen 2
screen 3
screen 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 11:23

nihitsia

The Banana goes on always on

Op deze screen zie ik rechtsonderin een gebouw dat ook in praktisch elke BHD map zit. Het viel bij BHD al op dat er altijd dezelfde gebouwen gebruikt werden.
Niet dat het echt storend was maar ze zouden die collectie wel _flink_ mogen uitbreiden.

Verder lijkt dit me echt een toppertje!

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104691

sjezus christus wat een kikke spel zeg. Ik wilde eigenlijk bf vietnam gaan kaufen, maar ik denk dat ik nu dez maar ga kopen!!

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nihitsia schreef op 05 februari 2004 @ 11:35:
[...]

Op deze screen zie ik rechtsonderin een gebouw dat ook in praktisch elke BHD map zit. Het viel bij BHD al op dat er altijd dezelfde gebouwen gebruikt werden.
Niet dat het echt storend was maar ze zouden die collectie wel _flink_ mogen uitbreiden.

Verder lijkt dit me echt een toppertje!
idd, is de zone in Meat Grinder A en B in BHD. Ja nadeel is dat je in de mapeditor van BHD zo weining gebouwen tegenkomt, dat je ze allemaal wel een keer neerzet op een beetje bevolkte maps. Maar Joint Ops draait ook niet zo zeer op gevechten in bebouwd gebied volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 11:23

nihitsia

The Banana goes on always on

Ik hoop wel dat JO _wel_ in bebouwd gebied afspeelt. Dat is juist verreweg het vetste (imho). Op elk dak kijken, elk steegje dekken e.d.

Maar om terug te komen op die gebouwen. Hoe moeilijk is het nou om een gebouw te ontwerpen voor die designers? Die zijn daar toch niet zo lang meebezig. Terwijl er in BHD toch maar iets van 30 gebouwen zitten. Exclusief simpele varianten.
Op internet kom je nog minder tegen. Dat gebouw op die screen is in 50% van de Custom Maps de zone en komt zowiezo in elke map voor. Ik vind het niet erg maar het valt wel erg op.

Maar BHD was al top, deze gaat toppen scheren :)

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee het gebouw zelf is niet zo'n probleem, maar de textures wel. Maar het spel focused ook niet op Delta Force, dus het idee erachter is heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
nihitsia schreef op 05 februari 2004 @ 12:35:
Ik hoop wel dat JO _wel_ in bebouwd gebied afspeelt. Dat is juist verreweg het vetste (imho). Op elk dak kijken, elk steegje dekken e.d.

Maar om terug te komen op die gebouwen. Hoe moeilijk is het nou om een gebouw te ontwerpen voor die designers? Die zijn daar toch niet zo lang meebezig. Terwijl er in BHD toch maar iets van 30 gebouwen zitten. Exclusief simpele varianten.
Op internet kom je nog minder tegen. Dat gebouw op die screen is in 50% van de Custom Maps de zone en komt zowiezo in elke map voor. Ik vind het niet erg maar het valt wel erg op.

Maar BHD was al top, deze gaat toppen scheren :)
mss vond jij het top, maar ik vond bhd veel te arcade, en de ai zoog echt aan alle kanten, geen spel voor mij, hoop dat jo veel beter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arcade? verklaar u nader?

Het enige waar ik me aan kan storen in BHD (waar ik me al aan stoor sinds DF1) is dat als je van dichtbij een m203 of AT4 (bijvoorbeeld) op een muur afvuurt, deze gewoon verdwijnt en dus ook geen schade doet aan eventuele omstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
als ik het me nog goed kan herinneren was de handling van de wapens ruk en klopte er geen zak van. Het voelde gewoon niet zo realistisch aan zoals bijv de mod true combat voor quake 3 aanvoelt. Mss wil het spel niet realistisch zijn, maar zo voelde het iig niet aan. En dan kies ik toch voor realisme :)

edit:
een redelijk goede mix is dan farcry :) Opzich redelijk realistisch met arcade elementen erin. Ook het vanuit de heup schieten enzo..

[ Voor 20% gewijzigd door Schuey op 05-02-2004 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Nog geen grote groep fans van dit spel zo te zien :) ,maar ik ga hem wel kopen denk ik ,want vond bhd weel erg leuk ....wel arcade maybe maarja realisme op een pc :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Anoniem: 45287 schreef op 05 februari 2004 @ 18:55:
Nog geen grote groep fans van dit spel zo te zien :) ,maar ik ga hem wel kopen denk ik ,want vond bhd weel erg leuk ....wel arcade maybe maarja realisme op een pc :z
tot een bepaalde hoogte kan zo een spel behoorlijk realistisch zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schuey schreef op 05 februari 2004 @ 13:57:
als ik het me nog goed kan herinneren was de handling van de wapens ruk en klopte er geen zak van. Het voelde gewoon niet zo realistisch aan zoals bijv de mod true combat voor quake 3 aanvoelt. Mss wil het spel niet realistisch zijn, maar zo voelde het iig niet aan. En dan kies ik toch voor realisme :)

edit:
een redelijk goede mix is dan farcry :) Opzich redelijk realistisch met arcade elementen erin. Ook het vanuit de heup schieten enzo..
Farcry en realistisch? *proest*

De handling van de wapens in BHD is juist uitstekend, maar het is denk ik een kwestie van wennen. Ik kon er niet mee omgaan toen ik net aan BHD begon, maar nu gaat het toch behoorlijk, doe het nog steeds iedere dag :)

En als er iets klopt in BHD zijn het de wapens wel! Wat er niet klopt zijn de physics (af en toe) en de rare dingen die gebeuren als je ping wat aan de hoge kant is in MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
farcry heeft realistische elementen ja :) Recoil is goed uitgewerkt, iemand op 300 meter met full auto uitschakelen gaat heel wat moeilijker als 3 gemikte schoten op single shot :) Adem inhouden bij het snipen etc. Wat dan wel weer jammer is zijn de spook kogels evenals het belachelijk sterke armour.

Wapens klopte niet veel van volgens mij in bhd, is alweer een poosje geleden dak het gespeeld heb ;) (sinds wanneer past een scope op een carry handle zonder weaver rail O-) )

maar aangezien het topic over jo gaat moeten we het daar maar over hebben aangezien het daar om gaat :) ik hoop dat ik langer van jo kan genieten als de dag van bhd :)

[ Voor 25% gewijzigd door Schuey op 05-02-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Zat op BHD-TS te wachten omdat je daar voor het eerst voertuigen in zou kunnen besturen. Is in alle stilte vervallen, dus heb ik JO en BF-Vietnam in preorder gezet; allebei werelds. Omdat JO ook van de BHD-makers is is deze game een *must*. Hopelijk komen ze de releasedatum eens na, en is de game alleen met cdkey online te spelen. Scheelt hoop drukte op de server van allerlei elcheapospelers met de nickname Mongoose O-)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

makje schreef op 04 februari 2004 @ 19:32:
In de PC Gameplay van November 2003 staat een special over dit spel. Zij zijn er lovend over.
[...]
Helaas heb ik geen scanner, dus ik kan het artikel niet hier posten....
ivm copyrights kun je dat beter ook niet doen denk ik.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Anoniem: 82860 schreef op 05 februari 2004 @ 13:53:
arcade? verklaar u nader?

Het enige waar ik me aan kan storen in BHD (waar ik me al aan stoor sinds DF1) is dat als je van dichtbij een m203 of AT4 (bijvoorbeeld) op een muur afvuurt, deze gewoon verdwijnt en dus ook geen schade doet aan eventuele omstanders.
ingebouwde beveiliging, het procjectiel moet eerst een eind gevlogen hebben voor ie ontploft. met de AT4 weet ik vrijwel zeker dat dat ingebouwd is, met de 203 niet zeker.

offtopic:
edit....

[ Voor 3% gewijzigd door steveman op 13-02-2004 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
onzin eigenlijk dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Hoezo onzin? Ik wil niet dat een granaat recht in mijn gezicht ontploft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
dan moet je die trekker niet overhalen das heel simpel..

dit soort bullshit hoeven ze echt niet in JO te stoppen vind ik, anders kan je net zo goed zeggen, laten we de ventjes allemaal 2 kevlar vests aan laten doen anders gaan ze te snel dood.

[ Voor 63% gewijzigd door Schuey op 13-02-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
UPDATE:

Ik kreeg net een e-mail over die beta-test, of ik nog steeds wilde testen. Hopelijk ben ik binnenkort één van de gelukkigen. 8)
Thank you for confirming that you'd still like to take part. If you are successful in getting a place in the initial technical beta test you will be contacted by email shortly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
lijkt me wel cool om te betatesten :P url? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Schuey op 25-02-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Schuey schreef op 25 februari 2004 @ 20:00:
lijkt me wel cool om te betatesten :P url? O-)
Volgens mij had je dat al een tijdje geleden moet doen.

Dit is iig de url van de Novalogic-site: http://www.novalogic.com/games.asp?GameKey=JOTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

steveman schreef op 13 februari 2004 @ 18:56:
[...]

ingebouwde beveiliging, het procjectiel moet eerst een eind gevlogen hebben voor ie ontploft. met de AT4 weet ik vrijwel zeker dat dat ingebouwd is, met de 203 niet zeker.

offtopic:
edit....
Pfff beveiliging, fout in de engine zul je bedoelen! Wil je iets raken dan moet je 50% van de tijd of op de grond of op de persoon mikken. Nok maar eens een AT4 of M203 de zone van Meat Grinder binnen. Wedden dat er niemand dood gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Ik heb ook de mededeling gekregen dat ik misschien kan meedoen met de beta-test :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
CorteX schreef op 25 februari 2004 @ 20:15:
[...]
Volgens mij had je dat al een tijdje geleden moet doen.

Dit is iig de url van de Novalogic-site: http://www.novalogic.com/games.asp?GameKey=JOTR
:'( kan dus nergens meer vinden om te signuppen :( Schade.

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 00:35
Ik kreeg vanmiddag een mail waar in ik moest aangeven of ik nog steeds geintresseerd ben in de beta alleen is de mail niet helemaal kompleet. ik mis de links 'ja ik wil' en de link 'toch niet'

Er staat alleen dit
kan iemand me helpen aan de juiste link..

<a href='https://www.novaworld.com/NWCommunities/beta/beta_confirm.aspx?email=Tijs_agterhoek@

er is haast bij want ik moet reageren voor de 27ste

Tijs

[ Voor 99% gewijzigd door Tijs_a op 26-02-2004 00:19 ]

• Schuey
  • Nu online
lol waar denk je dat die link voor is die er in staat? :+

• Tijs_a
hij is toch niet kompleet
er horen er twee te staan bij mij staat alleen dit
ik kan ook niet op het forum posten want dan moet je een cd key hebben van een van de deltaforce spellen en die heb ik niet.
:(

• Schuey
  • Nu online
wat zeur je nou er staat toch een link waar je mee kan confirmen of je meedoet of niet what's the problem :?

• Tijs_a
die doet het er mist wat...
als dat hem was zou ik niet posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uitgesteld naar Mei/Juni :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Oud nieuws... Was al een tijdje bekend, maakt niets uit voor de beta.

[ Voor 14% gewijzigd door CorteX op 04-03-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Als ik amazon.de mag geloven: Erscheinungsdatum: 18. Juni 2004 :Z

Grapjassen van BOL hebben 'm staan met leveringstermijn van 2-3 weken 8)7

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

deze game lijkt me erg vet :D alleen word het voor mij kiezen.. OF BF: vietnam... of deze ... maar gok meer op deze, omdat ik gewone BF al heb, en die is nog leuk zat voor de afwisseling..

...kvind vooral cool in deze game, het gras, struiken enzo.. nu kun je echt goed verstoppen enzo voor vijanden.. normaal heb je groot plat vak, en ligt daar een mannetje (totaal zichtbaar) en dat sux aars :D nu heb je dat niet meer ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

hmmm is het beetje dood hiero ? :(

dat ik zelf maar leven in blazen :P

weet er iemand of er dus ook zegma "grotere" helicopters invoorkomen ? meer richting Apache of blawk hawks enzo... --> vliegtuig misschien ?

EDIT: er schijnen chinook helicopters invoor te komen :9 (hoe schrijf je dat :? )

[ Voor 20% gewijzigd door Dutchie! op 09-03-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chinook en little bird sowieso, blackhawk weet ik niet. Wel nog een andere helicopter die mij niet echt bekend voorkomt. Check even de screenshots hiero:

http://www.nova-inside.co...hp?category=jops&pageid=3

Staan de meeste voertuigen wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb in een zo'n preview eens gelezen dat de gevechten plaats zouden vinden via novaworld? Dat zijn dan hun servers als ik me niet vergis?

Heb daar geen ervaring mee dus mijn vraag was eigenlijk of dit dan wel goed te doen is vanuit Nederland, en of het dan totaal niet mogelijk is om zelf een server te hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:56
Deze zal wel wat meer richting realisme gaan tov BF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84567

jah. het is van de makers van delta force dus dat lijkt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sipio schreef op 10 maart 2004 @ 10:00:
Ik heb in een zo'n preview eens gelezen dat de gevechten plaats zouden vinden via novaworld? Dat zijn dan hun servers als ik me niet vergis?

Heb daar geen ervaring mee dus mijn vraag was eigenlijk of dit dan wel goed te doen is vanuit Nederland, en of het dan totaal niet mogelijk is om zelf een server te hosten?
Voor zover ik weet gaat het op dezelfde manier als nu met BHD en andere Delta Force titels gaat. Novalogic heeft een hele hoop dedicated servers, waaronder ook een aantal in Europa, waarop je met stats kunt spelen (houdt experience points bij)
En daarnaast kun je dan je eigen (ded.) server draaien, of andere servers joinen. Anders zouden wij straks een server over hebben :?

Ik denk dat je voor realisme Raven Shield of America's Army moet gaan spelen. Zowel BF als JO zijn niet realistisch. De actie is zwaar opgepompt, maar dat maakt het wel zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet wel zeker dat JO realistischer word dan BF (AA en RV zijn wel realistischer ja...)

http://www.nova-inside.co...Game_pics/previews/12.jpg

is dat geen black hawk linksbovenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is zeker een blackhawk. Ik denk dat BF realistische punten heeft die je tegen die van JO kan afwegen en andersom.

Voor mij persoonlijk:

Realisme JO:

+ Splash damage (vliegende mannetjes zijn altijd leuk)
+ Rekening houden met gewicht van wapens (invloed op snelheid lopen)
+ Realistische wapens en geluiden, en de verschillende effectiviteit ervan.
- Spawn armor (beetje onrealistisch, maar wel noodzakelijk)
- Oneindig med-en
- Mensen neersteken met messen van 5 meter afstand (ja ook op LAN)
- Inslag van je eigen AT4/M203 nadat je neergeschoten wordt, geen effect (GROOT minpunt voor mij persoonlijk)

(groot pluspunt voor JO is trouwens wel de single player ALS die er komt, want die zijn altijd goed bij DF-achtige spellen, dat heb je bij BF weer niet)

Realisme BF:

+ Voertuigen physics
+ Authentieke wapens (maar erg simpel qua handelen)
- Wapens minder handelbaar, maar ja dat komt de gameplay ten goede zeggen ze dan (vergeleken bij MohAA/CoD bijvoorbeeld)
- Verdwijnen en stuiteren van tankwrakken 8)7
- Snelheid van repareren voertuigen/gebouwen

Maar ze zijn allebei wel goed gebalanceerd. Ik hoop dat ze deze maal dus wel iets hebben gedaan aan het verdwijnen van m203's en at4's als je ze van dichtbij op een helling of muur afschiet. Wil je zeker zijn van een kill, dan moet je altijd op de grond mikken :(
En het door-de-muur-val probleem mogen ze ook wel eens oplossen. Maar waarschijnlijk ligt dat gewoon aan de (origineel comanche 4) engine. Wat dat betreft kunnen ze weer een voorbeeld nemen aan de makers van BF. Toch wordt dit een topper, kan niet wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108339

ben inderdaad ook benieuwd wat dit gaat brengen, ik hoop niet dat het gaat lijken op BHD:TS want dat is echt teveel jungle, no fun :O

geef mij maar lekker de stadmappen van BHD, die zijn tenminste vol met actie (8> :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ziet er veel belovend uit zeg! De manier hoe die models in en uit een voertuig stappen is echt om te smullen. Nu maar hopen dat het ook lekker speelt.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ik word gek van die screens :9~ 8)7 :9~ kwil het nu spele !!!! ...zucht...

dit word echt gaaf... zeker met die helicopters e.d. echt vet.. netjes squads droppen in de schemering, door de jungle lope... hinderlagen leggen... perfect is deze game ervoor... je kan nu eindelijk als je word achtervolg, gaan liggen en hopen dat ze je niet zien door de vegatie :D want dat is erg cool :X en daarna gewoon vrolijk verder gaan :D (mits de tenstander niet je staat op te wachte }) )

in blaadje van Bartje smit staat dat je um al kon kopen volgens mij 8)7 klopt toch wel niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108339 schreef op 10 maart 2004 @ 13:33:
ben inderdaad ook benieuwd wat dit gaat brengen, ik hoop niet dat het gaat lijken op BHD:TS want dat is echt teveel jungle, no fun :O

geef mij maar lekker de stadmappen van BHD, die zijn tenminste vol met actie (8> :Y)
Volgens mij speelt JO zich juist bijna niet af in stedelijke gebieden. Maar ook in jungle.

Ik vraag me af, of je in een MP map ook kunt wachten tot het donker is geworden en dan pas aanvallen :)

Je kunt trouwens van afstand wel gezien worden in vegetatie, want gras op bergen ver weg wordt niet weergegeven. Men ziet dan dus gewoon een zwart stipje, en dat ben jij dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 82860 schreef op 10 maart 2004 @ 14:25:
[...]

Ik vraag me af, of je in een MP map ook kunt wachten tot het donker is geworden en dan pas aanvallen :) Hoelang wil je wachten dan?

Je kunt trouwens van afstand wel gezien worden in vegetatie, want gras op bergen ver weg wordt niet weergegeven. Men ziet dan dus gewoon een zwart stipje, en dat ben jij dan :)Dat is wel lame opzich.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens de berichten, zou gedurende een MP map het van dag, nacht kunnen worden. Maar dan vind ik 10 minuten wachten wel genoeg lol :)

Je kunt je wel verstoppen tussen andere objecten, maar je verstoppen in hoog gras op heuvels heeft in DF spellen nog nooit zin gehad geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 82860 schreef op 10 maart 2004 @ 14:25:
[...]

Volgens mij speelt JO zich juist bijna niet af in stedelijke gebieden. Maar ook in jungle.

Ik vraag me af, of je in een MP map ook kunt wachten tot het donker is geworden en dan pas aanvallen :)

Je kunt trouwens van afstand wel gezien worden in vegetatie, want gras op bergen ver weg wordt niet weergegeven. Men ziet dan dus gewoon een zwart stipje, en dat ben jij dan :)
is niet eerlijk... dan zou je eigenlijk pas zichtbaar moeten zijn, als het gras dat ook word en andersom (zie je geen gras, zie je poppetje). maar als je bijv. in jungle zit, dan zie je uit de lucht toch bijna niks :) maar jah.. wel jammer natuurlijk als het zo is.. dat je dan zwart puntje zie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo is het nu bij BHD ook. Je ziet 'verstopte' snipers met het blote oog op een 400m afstand wel liggen. Laat staan als je zelf ook een sniper rifle hebt. Maar ja dat is wel het leuke van snipen in BHD vind ik. Als je een andere sniper spot, toch zorgen dat jij het eerste schot afvuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hopelijk fixen ze dat want dat vind ik echt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Wow :)

Ik had wel wat van JO verwacht na het lezen van een interview (stond op www.gaming-hq.com) maar die trailer laat mijn DF hart sneller lopen! :*) Na 5 jaar Delta Force spelen was ik overgestapt op Call Of Duty maar denk dat ik zekers dit spel ga kopen!

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ik heb alleen probleem met kiezen: Battlefield vietnam (battlefield 1942 heb ik ook) OF joint operation... kiezen is moelijk :X en voorbeide gaan... ga ik straks toch maar 1 spel veel spelen, en het andere niet :/ lastig...

weet iemand of het echt Verschil maakt, of je nu een AMD XP 2800+ hebt, of je gaat voor een AMD 64bit processor. (in beide gevallen komet er 1,5gb aan ram bij, en een radeon 9800 pro bij)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AMD64 maakt nu nog niet veel verschil, maar spellen in de toekomst gaan er wel veel gebruik van maken. Dan ben je dus wel beter af qua fps. Ik zou nu geen nieuwe pc kopen eigenlijk, binnen nu en 2 maanden komen er hele goeie nieuwe videokaarten uit. Dat betekent dat die je nu koopt, dan dus voor kleine prijsjes weggaan om plaats te maken voor de nieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

PC prive project van mijn pa..... (en zet pc in elkaar :9 )

EDIT: PC word dus voor mij }) --> deze week bestellen dus... (ongeveer)

[ Voor 39% gewijzigd door Dutchie! op 15-03-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kun je niet nog 2 maanden wachten dan? Is wel leuk als je in een nieuw systeem een R420XT kunt zetten. 30% sneller dan de 9800XT naar horen zeggen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

jah das mega duur ;) en zolang kan ik er niet mee wachten (kmoet zegma bestellen). en de games support de radeon al lekker, dus dat zit wel goed, en daarna kan ik altijd zelf Upgraden, maar vind ik niet Per Se nodig. in het blaadje van Bartje Smit stond de game al te koop 8)7 ... ik wil um nu al spelen... :'( en zeker in team verband !! :D dan gaat ie hard kont schoppen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Yohann!s schreef op 15 maart 2004 @ 11:19:
PC prive project van mijn pa..... (en zet pc in elkaar :9 )

EDIT: PC word dus voor mij }) --> deze week bestellen dus... (ongeveer)
Zou ik toch echt voor de AMD64 gaan omdat dit in de toekomst dus echt de 3200+ zal ontstijgen in combinatie met 64bit spellen. Plus zoals je al zegt ga je misschien zelf nog eens een 420XT kopen (of iets dergelijks) dan komt die kaart toch echt beter uit de voeten bij een AMD64 dan een 2800+

Maar kijk anders de 'Best Buy Guide' eens na (op frontpage) staat alles uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-06 20:50

KhaZ

Alfa Romeo

Die trailer ziet er echt tering slecht uit. Zal wel net zon puinhoop worden als BF1942.. pff arcade shit ;) :r

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06 12:15

tazzman

a real boardmonkey

Anoniem: 82860 schreef op 10 maart 2004 @ 09:50:
chinook en little bird sowieso, blackhawk weet ik niet. Wel nog een andere helicopter die mij niet echt bekend voorkomt. Check even de screenshots hiero:

Staan de meeste voertuigen wel op...
Ah, da's een Bo-105. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zemskii schreef op 15 maart 2004 @ 16:51:
Die trailer ziet er echt tering slecht uit. Zal wel net zon puinhoop worden als BF1942.. pff arcade shit ;) :r
meen je dat nu echt :| ik vind hem er dus echt wel mooooi en bruut uit zien hoor... smaken verschillen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik vind het een zeer goede trailer. Het eerste woord wat in mij opkomt is SFEER.

Trouwens, voor degenen die niet www.nova-inside.com hebben gecheckt. Het spel komt 18 mei uit. Begin april komt echter de demo al! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 82860 schreef op 15 maart 2004 @ 23:06:
ja ik vind het een zeer goede trailer. Het eerste woord wat in mij opkomt is SFEER.

Trouwens, voor degenen die niet www.nova-inside.com hebben gecheckt. Het spel komt 18 mei uit. Begin april komt echter de demo al! :)
_/-\o_ beterr !!! _/-\o_ Eindelijk :Y) kheb er echt zin in deze game ! :D alleen jammer dat er hier op GoT er niet zo heel veel zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij gaan waarschijnlijk massaal de demo spelen met onze clan. Zo ziet het er wel naar uit. Dus misschien dat we hem wel multiplayer kunnen hosten op onze server, zodat het publiek er ook gebruik van kan maken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Yohann!s schreef op 16 maart 2004 @ 08:16:
[...]

_/-\o_ beterr !!! _/-\o_ Eindelijk :Y) kheb er echt zin in deze game ! :D alleen jammer dat er hier op GoT er niet zo heel veel zijn :'(
[flamemode]
Alleen de gamers met de meeste smaak kunnen dit spel waarderen 8)
[/flamemode]

Nee, dat merk je wel vaker bij DFachtige spellen, het 'grote publiek' vindt het meestal maar niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ga nog maar eens op zoek naar het BHD topic. Volgens mij 300 replies, maar geen 2e thread voor gemaakt :)

En dat terwijl het echt IMMENS populair is. Misschien een soort van underground, die Novalogic spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Ja klopt... als je een tijdje de Delta Force spellen speelt dan zie je wel dezelfde spelers/clans in de bekende leagues spelen.

Maar voor de rest snap ik nooit waarom de Novalogic games nooit zo groot worden als bijvoorbeeld Call Of Duty. Persoonlijk was ik meer onder de indruk van BHD dan van CoD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij kun je de community van BHD meer zien zoals die van een Flightsim. Je hoort er zelden iets van, maar het leeft wel bij veel mensen.

Ik vond BHD ook veel beter dan CoD, alhoewel de engine van CoD wel beter in elkaar zit. Novalogic doet echt iets fout door de engine van Comanche iedere keer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

naar mijn gevoel heeft Novalogic ook minder bekendheid ofzo... maar nu komt er echt bijna niemand meer in dit topic volgens mij :/ :'( ik heb zelf BHD heel even gedaan, maar omdat me pc het niet trekt (athans niet lekker zoals ik het wil ;) )ben ik gestopt, en heb totaal geen ervaring met de Servers van Novalogic.

zijn deze servers lekker om op te gamen enzo ? (lag/ping ?) want online is een MUST bij deze game :) (single player, heeft mijn intresse niet eens echt.. net als bij BF1942... ben meer voor de online :) ) maar de single player schijnt wel goed te zijn van deze game toch ? (in tegen stelling tot BF1942 :( ramp gewoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BF1942 net als UT was ook nooit echt bedoeld voor SP. Vooral gefocused op MP.

Bij BHD o.a. is dat zowel SP als MP.

En vermijd de servers van Novalogic. Het enige wat je er tegenkomt zijn zgn. glitchers (in de muur liggen, of door middel van tussen een muur doorlopen ineens bovenop een gebouw staan), tk-ers, wall hackers en zeikerds. Je kunt beter op een grote clan-server spelen met een admin, of op de jolt servers. Hele goede pings!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 17-03-2004 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Idd, Jolt server zijn zeer goed....

Maar die 'Super Six nummer' servers van Novalogic zijn ook niet slecht hoor. En zoveel glitchers, tk-ers en zijn er nou ook weer niet hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja horen zeggen he :) Ik heb zelf nooit op Novalogic servers gespeeld, maar er zitten wel een aantal mensen bij ons in de clan, die de vorige clan zijn uitgestapt vanwege het teveel spelen op nova servers. En dat was geloof ik de achterliggende gedachte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Begin April de demo al? Waar blijft die betatest dan, of ben ik gewoon niet uitgekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik ben net even hier naar de plaatselijke E-Plaza geweest,en daar konden ze mij melden dat dit spel morgen bij hun in de schappen ligt.klopt dat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA.... Sorry :X Die lui zijn nooit up to date met de release data volgens mij

Hij staat op veel plaatsen nog als release date Maart, omdat hij aanvankelijk ook in Maart uit zou komen

Misschien trouwens leuk om wat van deze screenies in de startpost te gooien? http://www.nova-inside.com

Trekt misschien wat animo :7

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 18-03-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ik dacht dat hij geplant staat voor juni, maar kan mis zijn. (PCgameplay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

18 mei staat ie nog steeds op dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Novalogic zegt van wel. Die kun je het beste geloven denk ik. Spel is in principe klaar op wat kleine tweaks na. Je hoeft bij JO in ieder geval niet bang te zijn dat de gunner oppermachtig wordt en je de andere classes niet hoeft te proberen. (zoals bij BF:V)

Er zijn trouwens nieuwe reviews te lezen op www.ign.com, www.gamespy.com en www.gamespot.com

Staat ZEER nuttige informatie in over de nieuwe game mode a la onslaught/conquest. Ook over de Commander functie en fireteams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

tforum loopt wel storm he 8)7 kijken er echt zo weinig mensen uit naar deze game ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weinig Nederlanders denk ik. Het valt mij namelijk op dat de meeste Nederlanders die BHD in een clan spelen bijvoorbeeld, meestal in een UK-clan zitten.

Er zijn echt weinig NL clans. Ik zit zelf ook bij een UK clan en daar is toch zo'n 10% wel Nederlander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94351

klopt.. terwijl het online echt vet is.. ik speelde bhd egt een tijd lang en laatst ging ik het nog es doen en ik had meteen dat bhd gevoel weer :P
ik zit ook egt wel op Joint Operations te wachten nu, hopelijk word t een BF-killer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wed maar! Bij JO kun je ver kijken als je in de lucht zit en wordt niet heel je scherm wit zodat je niet meer weet waar je naartoe gaat. Veel snellere actie verder aangezien de wapens de zelfde precisie krijgen als die in BHD, en de voertuigen zijn ook stukken makkelijker te besturen. Bij JO heb je ook continu begroeiing op sommige plaatsen in maps ipv een enkel plantje hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Deze game gaat op zijn minst ook getest worden :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kunt op sommige plaatsen de Beta trouwens krijgen, al kom je niet veel verder dan een poppetje aankleden (denk aan Barbie) en em wapens geven. Maar je kunt wel zien hoe zwaar ze zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Anoniem: 82860 schreef op 23 maart 2004 @ 11:35:
weinig Nederlanders denk ik. Het valt mij namelijk op dat de meeste Nederlanders die BHD in een clan spelen bijvoorbeeld, meestal in een UK-clan zitten.

Er zijn echt weinig NL clans. Ik zit zelf ook bij een UK clan en daar is toch zo'n 10% wel Nederlander!
Klopt, ik heb ook in een UK clan BHD gespeeld (ben tijdelijk gestopt met clans ivm eindexamen). Welke zit jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dubbele post. excuses...

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 23-03-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Desert Rats onder de naam Cpt. Kupke. Webbie is www.dr-clan.net

Stuk voor stuk leuke lui daar! We hosten nu o.a. CoD, BF1942, BHD en MoHAA.

Binnenkort komt daar BF:V bij maar ook JOINT OPERATIONS!!! We zijn nog aan het lobbyen bij de clan leider dat ie op de nieuwe Dual Xeon server komt te draaien. :) Kom een keertje langs zou ik zeggen! Server ip kun je vinden door in BHD Pinger te searchen naar Desert Rats. (is trouwens een BHD server, geen BHD:TS server)

We hadden een hele tijd last van onverklaarbare server lag, maar die lijkt nu weg te zijn. (nu zijn het alleen nog sommige spelers :))

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 23-03-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik hoorde pas van dit spel toen ik BF:Vietnam wilde kopen.
Ik heb mijn centen bij me gehouden en wacht nu met smart op JO. :)

Enorme viewdistance, bestuurbare voertuigen, bebossing en deze "3e generatie" netcode klinkt bij mij erg goed. Volgens mij de BF killer. ;)
Bij BF denk ik aan lag, slechte netcode, patches en patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 11:20

Maxow

Hidden Sound System

Bij DF: BHD niet gelukkig. Als je daarbij op een LAN speelt heb je alsnog een ping van 300 en zo. En DF: BHD heeft ook al een flink aantal patches achter de rug hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd 5 patches volgens mij. Maar bij BHD zijn het voornamelijk gameplay wijzigingen geen wijzigingen vanwege bugs :) Zoals het drastisch verminderen van het aantal claymores dat je kan dragen en neerleggen. (op zich wel positief trouwens) De bugs zijn er waarschijnlijk niet uit te halen aangezien ze dan de hele engine om moeten gooien. Maar iedereen weet het ook wel te accepteren, dus van mij hoeven ze het niet te doen, als zou het wel mooi zijn.

Maar een ping van 300ms over LAN? Dat heb ik nog nooit meegemaakt over lan. Ik blijft altijd netjes onder de 200 en meestal onder de 100. En dat is online.

Nog iets leuks als je BF en JO/BHD met elkaar vergelijkt. Bij BF is de view distance zo bekrompen omdat het anders onspeelbaar zou zijn. (lage fps, teveel cpu tijd)

Bij JO/BHD is het omdat je anders te makkelijk neer te snipen bent. 20+-puntertje met een MCRT :) Nu is BHD grafisch wel iets minder dan BF vind ik persoonlijk, maar bij JO is dat er toch echt niet meer bij! :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 23-03-2004 16:27 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.