Joint Operations: Typhoon Rising

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.781 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

JO ziet er veel mooierder uit dan BF:V :) (dat baseer ik op screens dan) maar ook omdat ik erg van plantjes hou :D perfect om te sluipen, schuilen, hinderlagen, verstoppen als je word achter volgt. noem maar op :D voordeel, voordeel, voordeel :) nadeel: soms zie je niks :+ maar dan moet je maar op het strand gaan lopen ofzo :X

alleen zitten er geen tanks in volgens mij... :/ maar jah.... owjah, de wapens zijn veel vetter :) ik heb liever de "nieuwe" wapens dan de iets oudere BF:V wapens... (als is BF1942 weer wel leuk hoor :) en BF:V ook wel, maar voorkeur word toch JO :D)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee er zitten geen tanks in. Daar ben ik eigenlijk wel blij om. Dan verlies je het hele tactische verhaal.

Ik denk niet dat JO grafisch veel beter wordt dan BHD, maar de gameplay van deze spellen is gewoon top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 15:43:
Desert Rats onder de naam Cpt. Kupke. Webbie is www.dr-clan.net

Stuk voor stuk leuke lui daar! We hosten nu o.a. CoD, BF1942, BHD en MoHAA.

Binnenkort komt daar BF:V bij maar ook JOINT OPERATIONS!!! We zijn nog aan het lobbyen bij de clan leider dat ie op de nieuwe Dual Xeon server komt te draaien. :) Kom een keertje langs zou ik zeggen! Server ip kun je vinden door in BHD Pinger te searchen naar Desert Rats. (is trouwens een BHD server, geen BHD:TS server)

We hadden een hele tijd last van onverklaarbare server lag, maar die lijkt nu weg te zijn. (nu zijn het alleen nog sommige spelers :))
Desert Rats server ken ik wel hoor! :) speelde zelf een tijd lang voor Chaos Theory totdat iedereen overstapte op Call Of Duty (ik ook, wilde eens iets anders na 5 jaar DF spelen) of naar andere teams (KIA/Friction)

Maar ik speel nu weer af en toe BHD en ga ZEKER Joint Operations kopen en spelen....

Ik zal eens in de server komen :Y)

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 11:35:
weinig Nederlanders denk ik. Het valt mij namelijk op dat de meeste Nederlanders die BHD in een clan spelen bijvoorbeeld, meestal in een UK-clan zitten.

Er zijn echt weinig NL clans. Ik zit zelf ook bij een UK clan en daar is toch zo'n 10% wel Nederlander!
Er zijn zat NL DF clans !
Ik zit al sinds 2000 bij @NL. Nu we ook een dedicated BHD server hebben loopt het storm bij ons.
Pinger naam : nlsquad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik weet niet wat jij veel vindt, maar juist dat het bij jullie storm loopt geeft toch al aan dat er weinig andere NL clans zijn waar men terecht kan. Noem er maar eens 10 op :)

@ fietslamp: Koelie op welke naam moet ik letten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand ooit gehoord van exps? haha dat was een clan van mij, een vriend en nog iemand, of van TEF? waren 2 nl'se clans.. nouja exps kan je niet egt een clan noeme ;) maar we speelden vooral die 1e sp demo die was egt geniaal... jammr dat die niet meer via internet kan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken sowieso bijna geen Nederlandse. Eigenlijk alleen veel uit de UK. Dat komt denk ik ook wel door jolt.co.uk en allerlei tournaments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Idd, het zijn toch echt de UK clans die (in mijn ogen dan) de euro top zijn. Kijk maar naar http://www.clanbase.com/rating.php?lid=962

Maar weet iemand trouwens waarom ik sinds ik weer BHD speel (deze week) zo ontzettend last heb van lag. Mijn ping was meestal iets van 80 ms ofzo wat nu 300 ms of hoger is! Ik heb het spel al opnieuw geïnstalleerd en gepatched naar 1.5 (is dat het misschien?)

Mijn i-net verbinding is: 1024k/128k en moet dus meer dan voldoende zijn...

@Raffuhl: Ik speel met verschillende namen om er weer een beetje in te komen. Maar mijn 'game naam' is altijd: ipestz of ip. Was dus c†º ipestz en c†º ip. Maar speelde meer in Belfast Killers en Chaos Theory Server toendertijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ping hangt niet af van hoe snel je verbinding is, maar van hoever je van de server af zit/van je centrale e.d. Je kunt zelfs met een 56k modempje BHD spelen met een ping van 50ms.

Volgens mij hebben ze de weergave van de ping met de laatste patch aangepast of zo. Dat ie niet alleen een reactie op jouw signaal als ping geeft, maar je signaal en een verwerking van wat er in het spel gebeurd meestuurt. Dan duurt het langer lijkt mij. Want bij vrijwel iedereen die ik ken is ie wat omhoog geschoten.

Kan natuurlijk ook aan de servers liggen. Servers in de UK die via BT draaien hebben de laatste tijd sowieso problemen. Veel worden nu via een andere route gestuurd. Bij onze server lag het echter aan de software die erop draaide. Er was ook geen hoge ping te bekennen bij niemand, maar er was even goed veel last van lag en van warpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Net als bij BHD zit ik nu alweer te flippen dat Nova de releasedate maar blijft uitstellen. Maar ja, oude delta forcers weten niet beter waarschijnlijk.
Bij elke release is dat zo geweest.

Het zou cool zijn als Nova nog ff snel een public demo uit zou brengen net als toendertijd de multiplayerdemo van BHD, die was echt VET.

Over clans: er zijn natuurlijk zat nederlandse squads maar ik zit zelf bij http://www.df-tfe.com, een europees georienteerd squad en ik moet zeggen, erg gezellig, zo'n zooi zweden/schotten/engelsen/fransen en nederlanders bij elkaar, vooral teamspeak is een gekkenhuis :9 .

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 14:19:
ping hangt niet af van hoe snel je verbinding is, maar van hoever je van de server af zit/van je centrale e.d. Je kunt zelfs met een 56k modempje BHD spelen met een ping van 50ms.

Volgens mij hebben ze de weergave van de ping met de laatste patch aangepast of zo. Dat ie niet alleen een reactie op jouw signaal als ping geeft, maar je signaal en een verwerking van wat er in het spel gebeurd meestuurt. Dan duurt het langer lijkt mij. Want bij vrijwel iedereen die ik ken is ie wat omhoog geschoten.

Kan natuurlijk ook aan de servers liggen. Servers in de UK die via BT draaien hebben de laatste tijd sowieso problemen. Veel worden nu via een andere route gestuurd. Bij onze server lag het echter aan de software die erop draaide. Er was ook geen hoge ping te bekennen bij niemand, maar er was even goed veel last van lag en van warpen.
Maar volgens mij klopt er toch echt iets niet aan BHD (1.5)... Kheb net even een klein testje gedaan. Eerst speelde ik BHD in KIA server (jolt.co.uk server) waar mijn ping 450+ ms was en de lag echt ONSPEELBAAR was. Vervolgens starte in Call Of Duty op (zonder iets te veranderen) en ging naar een Jolt.co.uk server. Daar was mijn ping 47 ms en geen enkele lag! Even pingen naar ip adres op https://secure.jolt.co.uk...page=uberservers_main.htm leverde 33 ms op.

Vind dit toch wel hoogst irritant en hoop dat dit niet in JO zit want dan denk ik niet dat ik het ga spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ping maar eens naar dezelfde server van jolt voor BHD. Wedden dat je dezelfde ping krijgt? :) De weergave van de ping is gewoon raar.

TS is bij ons ook vaak een gekkenhuis, maar anders was het ook lang niet zo leuk! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

dit is niet het BHD topic he :D [ookal is er blijkbaar niet zoveel nieuws voor JO :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, er zijn weer nieuwe screenies op www.nova-inside.com! Ze worden steeds beter!

Mag de starterspost trouwens een keer geupdate met wat screenies? Trekt misschien ook wat volk naar het topic toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Dit topic trekt niet echt veel mensen nee :)

Kheb trouwens BHD weer goed werkent gekregen door nieuwe partitie met nieuwe WinXP erop te maken (en BHD nog eens geinstalleerd op die partitie). Dus waarschijnlijk is mijn Windows nogal vervuild geraakt....

Die screens op df-inside zijn erg mooi idd! Jammer dat ze inmiddels weggehaald zijn.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Fietslamp schreef op 28 maart 2004 @ 13:12:

Die screens op df-inside zijn erg mooi idd! Jammer dat ze inmiddels weggehaald zijn.... :(
Weggehaald?????? http://www.nova-inside.co...hp?category=jops&pageid=3

echt niet.

Whizz wil een DEMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Bornin op 28-03-2004 15:09 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Mochten jullie mij willen neerknallen, ik zit meestal op de BHD of TS statservers onder de naam ODS Japser :)

Anyway, ik wil dit spel dus ook best heeel graag hebben, alleen ik vraag me af of het idd word wat men allemaal beloofd. Er zitten nog steeds tal van glitches en kleine vage irri foutjes in BHD:TS, dus ik hoop dat er eerst goed getest gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenshots van de beta natuurlijk. Deze screens zijn oud. Ik hoop dat ze deze week nu echt eens gaan beginnen met de Europese beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die glitches kom je niet vanaf, omdat het even goed de BHD engine is. Maar je kunt er vanuit gaan dat JO veel beter in elkaar zit dan TS. Want TS is niet eens door het team van BHD in elkaar gezet, dat hebben ze uitbesteed aan een ander team, om zo door te kunnen werken aan JO. Vandaar dat TS ook zo ruk is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin volgende week komt trouwens de demo! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 19:21
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 17:22:
[...]
Screenshots van de beta natuurlijk. Deze screens zijn oud. Ik hoop dat ze deze week nu echt eens gaan beginnen met de Europese beta.
http://www.tu-squad.com/JO/SS00000.jpg
http://www.tu-squad.com/JO/SS00001.jpg
http://www.tu-squad.com/JO/SS00002.jpg
http://www.tu-squad.com/JO/SS00003.jpg

enz...
tot :

http://www.tu-squad.com/JO/SS00055.jpg

Deze screens zijn een beetje van slechte kwaliteit omdat ze nu automatisch gecompromeerd worden tot JPG in plaats van pcx

Spel is erg gaaf, het speelt lekkerder dan bf:v en de lag valt wel mee, ook al zijn het amerikaanse servers.

als je mooiere screens wil moet je het maar zeggen maak ik ze wel met fraps :P

hier nog wat model renders:
http://www.tu-squad.com/JO/renders/BTR80.jpg
http://www.tu-squad.com/JO/renders/MarkV.jpg
http://www.tu-squad.com/JO/renders/Puma.jpg
http://www.tu-squad.com/JO/renders/SUV_MK19.jpg
http://www.tu-squad.com/JO/renders/Armory.jpg
http://www.tu-squad.com/JO/renders/newM60.jpg
http://www.tu-squad.com/JO/renders/AH6.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door fezzz op 29-03-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe meer screenies hoe beter :) Kun je misschien wat screenies regelen van alle wapens/voertuigen op een rijtje?

Ik ben namelijk meer geinteresseerd in de details op dit moment. Hoe zien de wapens er in-game uit, en met door de sights. Een beetje zoals screenie 31. Die met die Chinook. Zo een had ik er namelijk nog niet gezien :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 13:10:
hoe meer screenies hoe beter :) Kun je misschien wat screenies regelen van alle wapens/voertuigen?
alle wapens staan in die 55 screens, ik zal ff kijken of ik de voertuigen nog ergens heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe draait het qua performance eigenlijk? Kun je alles op max draaien met een up-to-date systeem?

Thanx voor de screenies :)

Wie heeft die apc tegen die boom opgeparkeerd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 13:22:
Hoe draait het qua performance eigenlijk? Kun je alles op max draaien met een up-to-date systeem?

Thanx voor de screenies :)

Wie heeft die apc tegen die boom opgeparkeerd? 8)7
als je BHD/BHD:TS kan draaien dan is JO geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
http://www.tu-squad.com/c00njom4.wmv

filmpje van 14 mb, laat wat nieuwe wapens zien aan indo kant
is niet op mijn systeem gemaakt deze is op een ti4200 gemaakt

*filmpje fixed

[ Voor 7% gewijzigd door fezzz op 29-03-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wordt mooi, maximaal draaien dus ;)

Ziet er flex uit die indo screenies. EA eat your heart out! Naar mijn mening wordt het zowel beter speelbaar als mooier dan BF:V! Misschien leuk om die in de starterspost te zetten, al ben ik bang dat meneer Silex nergens te bekennen is! :O

Linkje naar filmpje is d00d :|

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
http://www.tu-squad.com/c00njo1.wmv

hmm 1e filmpje was dus de m4 :)
dit is het indo filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm vreemd, filmpje kapt na 12 seconden met spelen. Hij is ook maar 3.5mb, wil niet meer downloaden????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 13:53:
hmm vreemd, filmpje kapt na 12 seconden met spelen. Hij is ook maar 3.5mb, wil niet meer downloaden????
download nog is, moest hem ff opnieuw uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Vind de filmpjes nou niet echt spectaculair... zou liever willen zien hoe het nou is om in de voertuigen te rijden/vliegen/varen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
ze waren ook alleen maar om de wapens te laten zien, ik zal vanavond ff kijken of ik er 1 met voertuigen kan maken (op dit moment zijn servers down, waarschijnlijk nieuwe update)

maar tis best moeilijk spelen met fraps aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

vanavond ook maar eens de filmpjes downloaden :) op me stage lukt dat niet... :( krijg deze week denk ik ook me nieuwe pc onderdeetljes binnen [radeon 9800pro. AMD +2800, 1gig ram :Y) ]en khoop dan dat de demo net uit is :D of het volledige spel :P 8)7 :)

offtopic, welke OS draaien jullie ? ik blijf gewoon W2K draaien. jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draai al tijden XP, dus daar blijven we nu maar bij :)

Die demo gaat waarschijnlijk maar 1 map bevatten. Maar ook wel enkele bestuurbare heli's. Dat wordt dus nog weinig BHD spelen na volgende week :)

Misschien kan ik onze clan leider wel zo ver krijgen om tijdelijk die demo te hosten als multiplayer server :P Zou wel gaaf zijn natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 09:33:
ik draai al tijden XP, dus daar blijven we nu maar bij :)

Die demo gaat waarschijnlijk maar 1 map bevatten. Maar ook wel enkele bestuurbare heli's. Dat wordt dus nog weinig BHD spelen na volgende week :)

Misschien kan ik onze clan leider wel zo ver krijgen om tijdelijk die demo te hosten als multiplayer server :P Zou wel gaaf zijn natuurlijk!
Demo? Wie zegt dat die er aan komt? Maar alstie er is gaan wij um zeker hosten :D

[ Voor 6% gewijzigd door Bornin op 30-03-2004 10:24 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novalogic? Ze zeiden tussen de 6 en 8 weken voor officiele release.

(Maar ik las al ergens dat ie begin volgende week zou komen)

Reken dus even terug vanaf 18/19 mei. Waar kom je dan uit? Volgende week... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 10:33:
Novalogic? Ze zeiden tussen de 6 en 8 weken voor officiele release.

(Maar ik las al ergens dat ie begin volgende week zou komen)

Reken dus even terug vanaf 18/19 mei. Waar kom je dan uit? Volgende week... :)
Ik zou het ook wel willen maar ik ben altijd een beetje sceptisch als het op Nova en releasedates aankomt.

Als ze volgende week een demo uit zouden brengen denk ik dat ze dat zo langzamerhand wel bekend zouden gaan maken, Dat is namelijk weer goede publiciteit.

Vergeef me mijn negativiteit maar ik heb al te vaak op nova releases zitten w88.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa met TS waren ze mooi op tijd. Volgens mij hebben ze demo's nog nooit zo ver van te voren aangekondigd, heb ik nog niemand ooit zien doen. Sterker nog, 50% van de demo's komt uit na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 13:06:
mwa met TS waren ze mooi op tijd. Volgens mij hebben ze demo's nog nooit zo ver van te voren aangekondigd, heb ik nog niemand ooit zien doen. Sterker nog, 50% van de demo's komt uit na release.
Ts was idd redelijk op tijd maar BHD was wel weer ruim een half jaar uitgesteld maar goed, dit is een JO topic en ik denk dat wij een beetje off gaan.

Als de demo uitkomt dans ik iig de horlepiep 8)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er nog wat nieuws mijn kant op komen, post ik het in ieder geval meteen hier.

Duim trouwens ook even voor een fastrope optie vanuit heli's. Dat is namelijk te zien op een aantal screenshots, maar of het ook een optie gaat zijn in MP is de vraag.

Is natuurlijk wel gaaf, je hoeft je heli niet aan de grond te zetten, dus kun je heel snel mensen afzetten. Bijvoorbeeld een sniper ergens onderweg op een berg, zodat die een gebied kan coveren en dan de rest van het team dichtbij een bepaalde zone afzetten :) Maar ja, dat is dus nog de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

dat zou zeker erg stoer zeker :) zeker als je ook goed overlegt en in echt team verband speelt.... weet er iemand ook of je door ruiten kan schieten ? liefst van helicopters/jeeps... met sniper... de piloot neer knallen... stort de helicopter mooi meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan iig mensen uit heli's schieten en passagiers van helis en jeeps kunnen ook schieten. Zou een beetje lullig zijn als je dan niet terug kon schieten :)

Ik denk dat JO pas echt tot z'n recht komt met in teamverband spelen en met goede communicatie over Teamspeak of zo. Je kunt toch nooit zo goed samenwerken zonder teamspeak. Dat merk je ook wel bij Battlefield. De goeie games zijn toch meestal die op clan servers waarbij je ookgebruik kunt maken van TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 13:59:
Mocht er nog wat nieuws mijn kant op komen, post ik het in ieder geval meteen hier.

Duim trouwens ook even voor een fastrope optie vanuit heli's. Dat is namelijk te zien op een aantal screenshots, maar of het ook een optie gaat zijn in MP is de vraag.

Is natuurlijk wel gaaf, je hoeft je heli niet aan de grond te zetten, dus kun je heel snel mensen afzetten. Bijvoorbeeld een sniper ergens onderweg op een berg, zodat die een gebied kan coveren en dan de rest van het team dichtbij een bepaalde zone afzetten :) Maar ja, dat is dus nog de vraag
Ik heb wel ergens gelezen dat je met 'Little Birds' van die acties kan maken... Dus laag aankomen vliegen, kort landen (troepen eraf laten springen) en hoplakee weer wegvliegen.

Precies zoals in de film Black Hawk Down (en spel SP trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de film hebben ze dat inderdaad echt gaaf gedaan. Stel je blijft hangen met je schoenveter, heb je denk ik een probleem, want die heli blijft ongeveer 3 seconden aan de grond :)

EDIT!!! LEEEEEEEEEEEEES DIIIIIIIIIIT!!!!!

Joint Operations Demo!!
Guys & Gals - just to give you the heads up before it's officially announced. The official multiplayer demo for Joint Ops will be released tomorrow (March 31) at 9am (PST) on Nvidia's web site www.nzone.com . A press release will go out tonight about this, so please keep this to yourselves until tomorrow. The demo will be available everywhere from April 1. Nvidia are having a 24hr exclusive.

The time has come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

so please keep this to yourselves until tomorrow. So Dont tell anyone. lol

Source: NovaWorld.Com

HAHA dat wordt dus flink JO spelen dit weekend al! Nog vroeger dan ik dacht! :)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

EDIT: dubbel post :( srry

[ Voor 79% gewijzigd door Dutchie! op 31-03-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

master :9~ :D [kheb gelukkig net weer nieuw datalimiet :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even voor de duidelijkheid: 9am PST = 18.00u in onze tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 13:36:
even voor de duidelijkheid: 9am PST = 18.00u in onze tijd
lol, nog 4 uur en 6 minuten :9

mirrors hier posten PLEASE!!!!!!!!

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je in een van de vorige posts kan lezen. Heeft Nvidia 24 uur exclusief de demo. Hij is dus tot 1 april alleen hier te downloaden.

http://www.nvidia.com/object/nzone_jointoperations_home.html

(zodra daar dus een linkje DOWNLOADS verschijnt, moet je er snel bij zijn!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wordt een lekkr weekend idd :9 !!
dit is egt een spel waar ik al een paar maanden egt naar uitkijk :D
ik hoop dat ze de medic nog hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NVIDIA will offer visitors to their web site the chance to be among the first to download the demo, which will feature one ‘Twin Island’ multiplayer map with day and night settings. The demo will be playable over the NovaWorld Games Network and via LAN. Other features in the demo include:

– Up to 100 player games via NovaWorld with 32 players on a LAN

– 19 land sea and air drivable vehicles

– 27 Weapons

– 5 classes: Rifleman, Gunner, Engineer, Sniper & Medic

^^ Ja dus _/-\o_

ik vraag me trouwens af of dat alle classes zijn. Ik mis namelijk de CQB, maar die zal dan nu bij Rifleman zijn ondergebracht? :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

wow! Maar waarom nou precies in mijn schoolexamenweek?????????????????? :(

Kheb nog 3 examens te doen tot en met vrijdagochten maar heb wel een donkerbruin vermoeden wat ik erna ga doen :)

Nog 2 uur trouwens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 14:06:
Zoals je in een van de vorige posts kan lezen. Heeft Nvidia 24 uur exclusief de demo. Hij is dus tot 1 april alleen hier te downloaden.

(zodra daar dus een linkje DOWNLOADS verschijnt, moet je er snel bij zijn!)
wanneer kan ik dat verwachten dan want morgen is het al 1 april?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van 31-3-04 18:00u tot 1-4-04 18:00 is ie dus alleen te krijgen op de nzone site.

Na 18:00 morgen (1 april, als het dus geen grap is allemaal) moet ie op meer plaatsen verschijnen. Maar er zullen wel al gauw mirrors verschijnen. En anders kun je m via bittorrent misschien binnen halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 16:47:
van 31-3-04 18:00u tot 1-4-04 18:00 is ie dus alleen te krijgen op de nzone site.

Na 18:00 morgen (1 april, als het dus geen grap is allemaal) moet ie op meer plaatsen verschijnen. Maar er zullen wel al gauw mirrors verschijnen. En anders kun je m via bittorrent misschien binnen halen...
gaaf !!
ben altijd al een fan van de Deltaforce Serie geweest dus dit zal mij ook wel goed liggen. (BTW DF 1 is nog altijd de beste :P )

op de officiele site zie ik nog maar weinig staan helaas, ben erg benieuwd of er ook in apaches gevlogen kan worden of zouden die geen nut hebben in dit spel?
maarja rond scheuren in je speedboat is ook gegarandeerd fun >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de helicopters in dit spel zijn vooral bedoeld voor transport. En voor kleine aanvallen. Tanks, apaches en kruisers zouden al gauw de fun uit het spel halen imo. In tegenstelling tot battlefield wil men hier de focus toch een beetje op de kleine units houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
ik hoop dat de recoil al een beetje gefixed is van de wapens, want dat is in de beta nu nog steeds beetje kut :(

oh en je hebt wel een paar attack heli's met rockets en minigun
geen echte tanken, wel een APC met grote gun erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat gaan jullie het eerste testen?

Ik ga voor de rifleman met een little bird, of een jeep uit een chinook gooien van grote hoogte met een clanmaat :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

eerst maar zien of het echt zo is... :)

en dan VLIEGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ via lan :D damn hij komt zo ik kan niet wachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
nou ik zie nog niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd :( nouja nog even geduld eh :P want net stond dat menutje er rechts nog wel nu niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar erm....waar was het op gebaseerd dat ie vandaag kwam?
Ken wel meer flauwe grappen op 1 april> Wacht eens even...ben zelf jarig op 1 april...nodig je mensen uit voor je verjaardag, komen ze niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 18:05:
idd :( nouja nog even geduld eh :P want net stond dat menutje er rechts nog wel nu niet meer ;)
eh.. rechts.. links toch?
over deze link hebben we het he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

en maar 'vernieuwen'.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

menuutje? Volgens mij is er nix veranderd. Wel grappig we zitten hier met zo'n 5 clanleden de hele tijd op refresh de duwen op nzone.com haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Hehe autorefresh ON

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan er achter komen dat het gewoon een dikke 1 april grap is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja klopt sorry 8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

en dit topic gaat ook opeens iets te snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ja idd.. heeft iemand m al? :P nvidia moet wel goeie servers hebbe nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

volgens mij is het hartstikke nep :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
weet je zeker dat de tijd +1 GMT is?
dus onze tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis overigens wel DE manier om de bezoekersaantallen op je site te verhogen....refresh refresh refresh refresh.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit zijn de langste 15 minuten van mijn leven.... WAAR ISSIE NOU!!!! De tijd klopt toch echt. Heb ik in die 15 minuten al 3 keer gecheckt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onze tijd is iig GMT+1 :)
hebben ze in de vs ook 1 april?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

zomertijd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het vreemde is idd wel dat ze op Novaworld zeggen dat het nog 45 min duurt :r

Nog ff wachten als dat zo is dan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:18
De zomertijd gaat daar idd pas een week later in hoorde ik laatst op het nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ja dan zal het wel aan de zomertijd liggen ja
dus nog een uurtje wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Ik ben toch ook echt het 'brein van het stel' hier 8)

nog 40 minuten dan :)

ff snel eten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe :P heeft iemand hier mss niet een goed servertje staan zodat we met zun allen zo ff de demo kunnen testen ?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Onze Desert Rat?

Ik vind dit trouwens wel mooi op de site van NVidia:
Recommended GPU: GeForce FX, zou wel gek zijn als ze Ati Radeon neer zouden zetten ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Fietslamp398 op 31-03-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het uberhaupt gaat, moet ik ff lobbyen met de clanbaas :)

Maar de kans is groot dat je met de demo alleen kan spelen op NL servers en over LAN. Zo staat het tenminste in de doc van de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu is dat menutje weer terug :?

HIJ IS ER:
http://download.nvidia.co...nt_operations_tr_demo.exe 209.20 mb

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 10:17

Maxow

Hidden Sound System

Hij staat er op. Bij downloads :D (ik was eerder :P )

[ Voor 24% gewijzigd door Maxow op 31-03-2004 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ik ook neerhalen :P er staat 233 mb, maar hij is maar 208 ?? naja, dat staat in me download venster ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ER IS EEN DOWNLOAD MENUUTJE!!!

http://download.nvidia.co...nt_operations_tr_demo.exe

daar ISSIE!!!

limiet staat op 50k per seconde! Nog een uurtje downloaden jaja! :)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 19:02:
ER IS EEN DOWNLOAD MENUUTJE!!!

http://download.nvidia.co...nt_operations_tr_demo.exe

daar ISSIE!!!

limiet staat op 50k per seconde! Nog een uurtje downloaden jaja! :)
hehe en jij staat op de 4e plaats met 4 minuten :D maarja jij had t gister al gemeld dus dat vergeten we maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha nu wordt het echt slow-tjetten hiero :) 10% BINNEN!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool ik kom hier toevallig weer eens binnevallen kan ik gelijk binnenhalen.

bedankt allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 23-09 22:43
Op gamershell staat de demo nu ook :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

_VooDooMen_ schreef op 31 maart 2004 @ 19:38:
Op gamershell staat de demo nu ook :)
Volgens mij zijn daar meer mensen achter gekomen, alle snelle mirrors zijn al vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*replies wis* Downloadsnelheden zijn niet interessant :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
zo net ff gespeeld en het speelt wel lekker
alleen heb ik de 3th person camera voor de voertuigen nog niet gevonden en ik vraag me af of hij er is.
als je 3th person view aanzet in een voertuig gaat de camera een meter achter je hoofd hangen :? dus dat lijkt mij niet zo handig
en het vliegen gaat opzich lekker makkelijk en het landen ook
wel leuk dat je eerst de cockpit in moet lopen als je als vlieger erin wilt

de graphics vallen mij wat tegen maar dat komt misschien omdat ik net Farcry gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Heeft iemand al geprobeert om een match te hosten? Bij mij werkt die knop niet.

Edit: Je moet wel ff een map selecteren natuurlijk

[ Voor 27% gewijzigd door Bornin op 31-03-2004 20:56 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:53

greatgonzo

schit-te-rend!

heeft het spel een beetje de BF feeling of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Net even een potje gespeeld, maar de voertuigen voelen echt stukken onrealistischer aan dan in Battlefield. Grafisch kan ik nou ook niet zeggen dat het beter is ofzo. Ik blijf denk ik gewoon bij battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 08:31

WhiteDog

met zwarte hond

Wat een bagger spel :r
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.