Joint Operations: Typhoon Rising

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.781 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Hmm dat filmpje zag er veelbelovend uit maar ik vind het maar een kutdemo. Seen that, been there ....
Ben ook wel beetje verwend omdat ik net UT2004 en farcry gespeeld heb :)

Naja uninstallen maar..

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Connecting to NovaWorld .. meer krijg ik niet te zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is idd niet geweldig.. slechter dan ik had verwacht..
er zitten weer van die bugs in dat je gewoon door gebouwen heen kan springe wanneer je eronder zit :?
Owja en sinds wanneer kunnen helicopters drijven :? jammer.. ik hoop dat de final beter wordt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Heb net ff een multiplay gedaan maar kan er niet echt kapot van zijn.
Hoop dat het singelplay gedeelte beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ik vond hem er wel goed uitzien !!! komt omdat ik nu nog met een bagger systeem zit [amd1900+, 256mb ram, geforce FX5200, win2k] maar het spel draaide wel !! :) eerste minuut allemaal schokke :P maar daarna liep het vlotjes. komt wel omdat ik dus alleen was, dus kwil eigenlijk niet weten als er 32 of 64 man in rond loopt/vliegt/vaart/schiet. maar binnenkort krijg ik me nieuwe systeem, dus dan weet ik meer, en ben dus nog niet verwent met far cry e.d. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 12:11

Vos

AFCA

Als ik een game wil joinen blijft ie hangen op ongeveer 20/25%....zelf hosten lukt wel...

en tis wel en beta demo he, dus nie te kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SWEET :) Zeer gaaf spel, als de lag wat minder is en het teamwork wat beter dan gaat dit spel zeer veel gespeeld worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Shit man, ik hoopte dat dit BF zou wegblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

HuggyB schreef op 01 april 2004 @ 00:11:
Shit man, ik hoopte dat dit BF zou wegblazen.
Mjah, ik ook, maar "zelfs" de mod Desert Combat schopt harder kont... :{

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik ben niet ontevreden over deze demo, het is alleen jammer dat je niet wat meer keuzes het wat betreft speltypes ed maar ja, tis en demo he.

Ik heb nu alleen een groot probleem met joinen. Steeds als ik op onze server wil inloggen kom ik op een andere server terecht(ook elke x een andere). Dit is op allebei mijn pc's, net alsof het in mijn router zit maar dat kan eigenlijk niet natuurlijk.

vreemd verschijnsel iig.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow ik was gisteren niet meer weg te slaan, dus vandaar nu pas mijn reactie:

Op en top _/-\o_

Er zitten weliswaar wat van de oude BHD bugs in, maar die mogen de pret toch echt niet drukken. Ik kwam ook een in de lucht drijvende heli tegen, maar die verdwijnt uiteindelijk toch weer. Ik heb bij Battlefield ook tanks uit de lucht zien komen vallen, dus om nou te zeggen dat dat ook maar enigszins beter is?

Een van de gavere dingen is toch wel een stinger afschieten vind ik. En dan wel vanaf de achterklep van je transport heli als die achtervolgt wordt door een littlebird met raketten 8)

Je ziet trouwens ook meteen dat iedere BHD speler het zo onderhand wel gedownload heeft. Er waren meteen al een hele hoop servers up, en dat was 2 uur na release van de demo. Een hoop enthousiasme dus! Meteen met een deel van onze squad op de *RTF*Killzone verbleven om samen met hen het spel te verkennen. De besturing van de heli's ligt mij niet helemaal moet ik zeggen, dus ik denk dat ik die mooi op de joystick ga gooien. Een ander probleem dat ik ondervond is dat de prone en crouch toets nu niet meer een toggle zijn. Eerst kon je bijvoorbeeld Z drukken (liggen) en nog een keer om weer op te staan. Nu moet je eerst op C drukken. Bevalt me niet zo goed aangezien ik tijdens BHD regelmatig over de grond rol om schoten te ontwijken. En je kunt ook niet met scrollwieltje naar onder + ctrl de range van je M203 veranderen :|

Iemand trouwens enig idee hoever een mortier schiet als er 100 m staat? Ik zie geen ontploffingen :|

Grafisch gezien vind ik JO trouwens stukken (!) beter dan BF:V (Far Cry haal je niet in) dat zie je wel op hoge resoluties. Alleen de wapens zien er al veel beter uit, laat staan de helicopter models, water en de foliage. Al zijn de skins van BF:V denk ik wel vergelijkbaar. JO is op afstand ook nog mooi, bij BF:V wordt dan alles onduidelijk zelfs op hoge resoluties. Volgens mij probeert men daar ook met behulp van zoveel mogelijk fog de prestaties te beinvloeden. Bij JO kun je minstens een aantal kilometers ver kijken. Het lijkt nu net of ik BF zit af te kraken, maar daar ben ik ook enorme fan van :P

Affijn ik reserveer vast 50 euro (ca.) want deze moet ik hebben. Iemand anders nog een goed onderbouwde mening over JO tot dusver?

Oh voor degenen die problemen hebben met servers joinen. Er lijkt een probleem te zijn als je een server joint, halverwege annuleert en dan een andere joint of als je probeert op iemands naam te joinen. Dan blijft je serverlijst namelijk hangen. Beetje vreemd :? Ik was op een moment een server aan het joinen, maar ik had vantevoren gesorteerd op ping ipv op ID. Toen ik echter een server met lage ping joinde, ging ie een andere server laden. Dat blijkt dus te komen omdat die andere server tijdens het sorteren achterliggend nog op dezelfde plaats staat. Nog iets wat ze wel mogen aanpassen. 8)7 Maar vergeet niet dat deze demo gebaseerd is op de Beta. Hetgeen op zich wel gewaagd is natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmmm, zal ik ook maar reageren?

Heb afgelopen vrijdag in The GameSyndicate het volledige spel mogen spelen (beta versie), m'n impressie kan je hier lezen.

Zoals je daar kan lezen ben ik zeker positief over het spel :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal mee eens. Jammer dat je de naam van de gamemodi niet vermeld hebt :) (Advance & Secure: AAS)

Het ziet er zeker wel goed uit. En dat van die 64km2 geloof ik ook wel. Ik zat gisteren bij een n00b in de heli (ja het n00b noemen van mensen moet 1 dag na de release van de demo wel van start gaan vind ik :9 ) en hij was zo lang onderweg dat we op een gegeven moment toch wel een dikke 10 km van de dichtstbijzijnde rimboe verwijderd moesten zijn :)

De grootste bug die ik tegenkwam was trouwens, dat sommige voertuigen die wel in een heli horen te passen in het spel (in het echt natuurlijk een beetje fanta) er heel moeilijk ingaan, om de heli verplaatsen. Of dat als je een voertuig op die veerpont (of wat het ook is) wil zetten, hij die pont vooruit duwt en dat voertuig dus met geen mogelijkheid op het dek te krijgen is. Daar moeten ze dus nog wel aan sleutelen.

edit: Je kunt trouwens wel een game hosten, voor degenen die er problemen mee hadden.

Het lijkt alsof je de uiteindelijke 'host game' knop niet kunt gebruiken, maar je moet eerst een map kiezen. Dit is dezelfde manier als bij BHD. Maar het kan dus wel :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Snappie88 schreef op 01 april 2004 @ 10:15:
Hmmm, zal ik ook maar reageren?

Heb afgelopen vrijdag in The GameSyndicate het volledige spel mogen spelen (beta versie), m'n impressie kan je hier lezen.

Zoals je daar kan lezen ben ik zeker positief over het spel :) ****Quote uit impressie: Maar, zoals het er nu uitziet, gaat Joint Operations de releasedatum van 19 juni halen.****
En op de joint operations site http://www.jointopsthegame.com/ stond gisteren nog releasedate may 2004 ? hoe ist nu?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19 mei. Vermeld in alle filmpjes op release data websites e.d.

Maar met die beta die nu nog gepland staat, (gisterenavond aangekondigd, om de MP te verbeteren) zou dat wel eens kunnen veranderen. Of ze brengen meteen na release een patch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Daar is heel veel onduidelijkheid over, helaas. Ik heb de info van ToTheGame, wat een behoorlijk betrouwbare website is. Deze vermeldt het volgende:

EU RELEASE (European Union)
19-Jun-2004

US RELEASE (United States)
14-May-2004

Ik denk dat dit wel kan kloppen.

De transportvoertuigen geven inderdaad nog problemen, het bugtesten is ook nog lang niet klaar hoor. Zo explodeerde er een heli tijdens de presentatie en riep de PR dame (die met de grote borsten :P) 'Whoops ignore that'.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Er is een patch uitgebracht die de inlogproblemen verhelpt

http://www.jointopd.com/downloads

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whizz666 schreef op 01 april 2004 @ 15:55:
Er is een patch uitgebracht die de inlogproblemen verhelpt

http://www.jointopd.com/downloads
1 April!! die link bestaat niet.. iemand op novaworld zei dat idd :P maar hij maakte een grappie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was er maar een patch uit!!!

Over dat van die exploderende heli. Een clanmaat van mij had gisteren iedere keer dat ie z'n m4 herlaadde, dat er stond ".. ended it all" Ook een lekkere bug 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Jullie komen nog aan het spelen!

Bij mij crasht windows als de level geladen is en het speelbeeld zou moeten komen, eerst een blauw scherm waarna ik moet resetten. Dan als ik windows opstart dit:
[img][http://www.030domstad.com/site/pics/a80/JOgot.jpg[/img]

Ik ben vast niet de enige met deze driver 8)7

straks maar even een andere testen...

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 16:12:
[...]

1 April!! die link bestaat niet.. iemand op novaworld zei dat idd :P maar hij maakte een grappie :D
Ik ook ;) ;) :) :) ;)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat kreeg ik vroeger wel eens bij mijn Radeon 9700 Pro in BHD, totdat ik er een dikke ventilator opzette, nu geen last meer van... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben op dit moment de demo aan het downloaden. kan niet wachten tot ik het kan spelen. Screenshot zagen er zeer strak uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ik vind um wel cool :D alleen joinde ik 2x vanmiddag een server, en was ik er eindelijk [slome pc, gaat alles laden niet zo snel] en stond er server timed out ofzo, kweet niet meer precies. ik zag allemaal mannetjes staan, helicopters in de lucht stil, maar ik kon wel lopen... maar me verbinding was weg.. beetje vreemd.

toen maar weer ff LAN, en dan hoste, en teste :) ik zou het wel handig vinden als je ook echt naar third person kon, want met helicopters kun je veel mekklijker/beter/precies landen in thirdperson, net als het overzicht als je in een jeep rijd. ook is het soms wel lastig om goed in een voortuige te komen, met die shiftknop, en dan naar voren, werkt nog niet helemaal lekker, maar went wel. verder nog niet echt bugs tegen gekomen, alleen dat helipopters gewoon landen op het water :) maar dat was al bekend :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom wel lekker in de voertuigen. Je moet gewoon op de labels letten. 1 is er altijd licht groen. Die is dus gehighlight. Als je dan op shift zit, zit je op die plek. Als je richt kies je het label.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 21:07

MF

Take a Seat

Zeer nice, ziet er goed uit en de gameplay is top. Tevens is het niet zo nep als BF1942. Kan niet wachten op de Final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik vond het echt utterly ruk, het spel voelt uiterst kunstmatig aan, heeft een engine die zijn fundament nog in Comanche 3 heeft zitten (en dat is helaas, ondanks aardig water, nog makkelijk te zien), de besturing van de voertuigen laat te wensen over, om maar te zwijgen dat je ooit maar zou crashen met zo'n helicopter :X.

Nee, ik had hier een hoge verwachting van, maar ik zou DF Landwarrior nog geslaagder noemen...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

MF schreef op 01 april 2004 @ 23:40:
Zeer nice, ziet er goed uit en de gameplay is top. Tevens is het niet zo nep als BF1942. Kan niet wachten op de Final.
Niet zo nep? Niet zo NEP? Man, je kunt met die helicopters doen wat je wilt en je blijft gewoon heel! Desert Combat wint dit met GEMAK...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ik vind het een top spel. Alleen mogen die helikopters wel wat moeilijker zijn te navigeren.
En ik vind de omgeving wel aardig, maar textuur gewijs lijkt het net een antiek gourad-shaded spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

HuggyB schreef op 02 april 2004 @ 01:23:
Ik vind het een top spel. Alleen mogen die helikopters wel wat moeilijker zijn te navigeren.
En ik vind de omgeving wel aardig, maar textuur gewijs lijkt het net een antiek gourad-shaded spelletje :)
Wat heeft Gouraud-shading met Textures te maken? Tis die semi-voxel engine voor het landschap wat tragisch antiek is...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Bij Gourad shading heb je geen textures ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik gok daar niet echt op, magoed...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
@ alle criticasters :

Hier een qoute van Kinnes van dfmax.com, veel deltaforcers waarschijnlijk wel bekend. Kinnes is altijd nauw betrokken geweest bij alles wat er bij Nova gebeurde en zit nu ook in het beta testteam.

" I will confirm one thing to everyone but I am of course still bound by the NDA of the beta. However to help alay your fears you are all playing v0.0.9.5 for the demo but in the beta we are now at v0.0.13.4 and I have to say with the arguing that went on with the beta the later version is much better. So do not panic yet but I must say I am surprised that Nova released this version for a public demo so I could be wrong but you may yet see an update for your demo. However it will be very interesting to get your views so that those of us who participated in the beta can compare your feedback to our own. "

Er wordt dus keihard gewerkt bij Nova en ik denk dat de demo die we nu spelen niet in de verste verte lijkt op de uiteindelijke game.
Je zou bijna denken dat Novalogic deze demo als een soort 1 april grap uitgebracht heeft. 8)7

En nu toch al zo leuk _/-\o_

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skullsplitter schreef op 02 april 2004 @ 01:33:
[...]

Wat heeft Gouraud-shading met Textures te maken? Tis die semi-voxel engine voor het landschap wat tragisch antiek is...
Voxel engine is het DF2 tijdperk, BHD is gebaseerd op Comanche 4. Dat geeft idd minder gedetaileerde terreinen weer dan sommige andere spellen van dichtbij, maar men kiest ook voor gameplay en uitgestrekte landschappen. En dat heeft men bij DF altijd gedaan. Hun keuze en het bevalt veel mensen goed. Je kunt wel zeuren over dat heli's niet crashen, maar dit is nog steeds een BETA DEMO!!! Als je het nix vindt of denkt te vinden, baseer dan je oordeel strax in ieder geval op de uiteindelijke versie.

Dingen die nog aangepast gaan worden:
- Muzzle flash OP het geweer i.p.v. er langs bij strafen
- Dood bij vallen uit helicopter
- minder directe besturing voertuigen
- recoil in scope zicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

skullsplitter schreef op 02 april 2004 @ 00:58:
[...]
Niet zo nep? Niet zo NEP? Man, je kunt met die helicopters doen wat je wilt en je blijft gewoon heel! Desert Combat wint dit met GEMAK...
Nope, niet zo NEP. Je kan nu met je helikopter tegen een rots vliegen en op het water landen, dat zijn gewoon nog een paar bugs die ze eruit moeten halen. Voor de rest is het geheel redelijk reëel.

Verder ben ik van mening dat deze demo bij lange na niet representatief is voor wat we in de final gaan zien. Als je de bugs wegdenkt en er nog een paar mooi vormgegeven grote levels bij denkt kan je je er zeker weten uren mee vermaken. (ik vermaak me er nu al uren mee :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad tijd te kort! Er herrees wel dezelfde ergernis gisteren als die ik altijd bij BF heb. Alle voertuigen worden naar een of ander vaag oord meegenomen en zie je nooit meer terug!!! :( Of je vraagt naar vervoer maar er wordt niet geluisterd.

Over het algemeen wordt er wel al meer aan teamplay gedaan bij de verschillende camps. Dat is op zich wel mooi om te zien. Alleen jammer dat iedereen zijn naam nog steeds op Wombat heeft staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 09:15:
inderdaad tijd te kort! Er herrees wel dezelfde ergernis gisteren als die ik altijd bij BF heb. Alle voertuigen worden naar een of ander vaag oord meegenomen en zie je nooit meer terug!!! :( Of je vraagt naar vervoer maar er wordt niet geluisterd.

Over het algemeen wordt er wel al meer aan teamplay gedaan bij de verschillende camps. Dat is op zich wel mooi om te zien. Alleen jammer dat iedereen zijn naam nog steeds op Wombat heeft staan 8)7
He he, dat met Wombat is waar ja, de meeste mensen zien ook niet waar ze het kunnen veranderen. (moest zelf ook zoeken 8)7 )

Verder viel de teamplay op de server waar ik gister op zat positief op. Als je om een lift vroeg kwam er meestal wel een heli of jeep aan. Maar als er niets in de buurt is, is het een beetje irri dat je zo'n gigantisch eind moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, maar ik heb al meerdere malen een veerpot kunnen charteren en dan ben je er ook zo :)

Op zich wel mooi om te zien dat een aantal piloten wel continu mensen ophalen en afzetten. Zo hoort het vind ik :)

Heeft iemand van jullie trouwens al een manier gevonden om die little birds te rearmen? (Die met wapens dan natuurlijk) Die raketten raken erg gauw op en op de helipad landen haalt zo te zien niet veel uit. Aan de andere kant weet ik niet of het uberhaupt mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Je bedoelt die aniti-aircraft missiles die stadaard ergens bij een spwnpoint staan te draien?
Hoe gebruik je die eigenlijk?
Helikopters tot over je nek en die dingen doen geen stront. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee little birds zijn die hele kleine heli's die je altijd in the A-team ziet :)

Die raketten zullen wel patriots zijn of zo. Hoe die werken heb ik ook geen idee van. Als ze uberhaupt werken.

Maar ik bedoel echt puur het rearmen van heli's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 19:21
whizz666 schreef op 02 april 2004 @ 07:45:
@ alle criticasters :

Hier een qoute van Kinnes van dfmax.com, veel deltaforcers waarschijnlijk wel bekend. Kinnes is altijd nauw betrokken geweest bij alles wat er bij Nova gebeurde en zit nu ook in het beta testteam.

" I will confirm one thing to everyone but I am of course still bound by the NDA of the beta. However to help alay your fears you are all playing v0.0.9.5 for the demo but in the beta we are now at v0.0.13.4 and I have to say with the arguing that went on with the beta the later version is much better. So do not panic yet but I must say I am surprised that Nova released this version for a public demo so I could be wrong but you may yet see an update for your demo. However it will be very interesting to get your views so that those of us who participated in the beta can compare your feedback to our own. "

Er wordt dus keihard gewerkt bij Nova en ik denk dat de demo die we nu spelen niet in de verste verte lijkt op de uiteindelijke game.
Je zou bijna denken dat Novalogic deze demo als een soort 1 april grap uitgebracht heeft. 8)7

En nu toch al zo leuk _/-\o_
klopt de beta wordt steeds verder geupdate, ze hadden de 31e weer een nieuwe update ervoor uitgegeven (update komt zo gemiddeld om de 2 dagen maar soms ook elke dag)

De beta tech demo speelt veel lekkerder dan deze demo!
+ de dune buggy is vet :9

----
hmm ik zie net dat ze weer een nieuwe update hebben uitgegeven...
v0.0.15.3

[ Voor 4% gewijzigd door fezzz op 02-04-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil weten wanneer die beta demo patch komt dan! En of ik toevallig bij de 2e beta test mee kan doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
MF schreef op 02 april 2004 @ 09:01:
[...]

Nope, niet zo NEP. Je kan nu met je helikopter tegen een rots vliegen en op het water landen, dat zijn gewoon nog een paar bugs die ze eruit moeten halen. Voor de rest is het geheel redelijk reëel.
In de nieuwste tech beta kan je niet meer tegen rotsen/gebouwen enz aanrijden/vliegen, dat is al gefixed. Het landen op water zal wel spoedig volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat gebeurt er dan wel? Ontploffingen?

En hoe zit het met het verlaten van een heli in de lucht? Het rijden van een amfibievoertuigen op die veerpont? (waarbij je uiteindelijk die veerpont lijkt voort te duwen met dat voertuig als je hem al een keer van de kant af gevaren hebt, die veerpont)

En de jeeps in de heli rijden? Is dat ook gefixt? Dat lijkt namelijk ook wel voor een flipperkast bij de heli te zorgen. Gaat maar 20% van de tijd goed of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
Current Version 0.0.15.3

Build Notes:

Fixed bug related to vehicle hierarcy. Vehicles should load into transport vehicles correctly.

ik heb het zelf nog niet geprobeerd

[ Voor 13% gewijzigd door fezzz op 02-04-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zullen wel de zwaarte hebben aangepast dan of zo. Mooi! Dan werken er in ieder geval weer wat dingen die voor de gameplay wel ZEER belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm als die bugs een beetje opgelost zijn wordt t egt een lekkr spel :D vergeet mijn minireviewtje hier van laatst :P k heb het wat langer gespeeld en t is egt cool/goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
OFFICIAL ANNOUNCMENT
Joint Ops Consumer Beta Demo Update

We have been reading everyone’s feedback good and bad, over the last two days, thank you.

We want to assure you all that an update for the beta demo will be available very soon. As is the nature of a beta demo, we wanted to ‘test-the-water’ under optimum conditions to get feedback.

The update will address a lot of the issues you have mentioned.

Keep an eye out for the update and please pass on this message to other community sites so that they too will keep playing!

Thanks as always for your feedback and support.

NovaLogic Inc.
Marketing Department

Bron: http://jops.xwargames.net/index.php?action=show&id=11

Kom maar op Nova :9

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Dat is goed nieuws!

Ik hoop stiekem ook op een nieuwe map want met één map heb je het al gauw gezien.

Ow jah, idiale manier om aan veel kills te komen. Neem een engineer met een Stinger }) je haalt er supermakkelijk heli´s mee neer, want ze zijn hittegeleidend...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 12:11

Vos

AFCA

Vos schreef op 31 maart 2004 @ 23:46:
Als ik een game wil joinen blijft ie hangen op ongeveer 20/25%....zelf hosten lukt wel...

...
Heeft niemand anders dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Vos schreef op 02 april 2004 @ 21:29:
[...]

Heeft niemand anders dit?
het laden duurt gewoon ongelofelijk lang kan ook aan de server liggen waar je op wilt spelen heb het zelfde probleem.
blijf maar even wachten dan zal je zien dat hij na verloop van tijd beter gaat laden

verder vermoed ik dat dit gewoon een demo is om een idee te krijgen van wat je kan verwachten in de orginele versie en dat de graphics stukken beter worden dan ze nu in de demo zijn
zie de screenshots van de game het eindresultaat zal waarschijnlijk op dat niveau liggen

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vertrouw screenshots nooit zo, maar je hebt wellicht gelijk. Over dat laden, je hebt een cache map in je JO map. Als je een map op een server eenmaal geladen hebt, haalt ie hem daar weer uit (als het dezelfde server is) en dus laadt ie dan sneller.

Ik vind die stingers wel gaaf, alleen wel jammer dat niet alles in 1 keer neer te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Ik hoop het spel ook eindelijk te kunnen spelen na de patch :) Na drie verschillende drivers crasht het spel nog steeds verschrikkelijk. Ookal kan ik BHD en TS zonder proebleem spelen! :(

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu al 2 dagen achter elkaar in een server gezeten waarbij 1 map maarliefst 4 uur duurde 8)7 Dan zie je het dus dag en nacht worden. Dat is trouwens wel zeer cool! 8)

Begin het allemaal een beetje onder controle te kijken. Als je schiet kun je voorlopig trouwens beter vanaf de heup schieten dan door een scope kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo update (maar nog steeds een beta)

Fixed Muzzle flashes
Removed tracers from MP5
Fixed missing friendly tags
Added support for 16x9 aspect ratio monitors
New ground physics
New recoil system
Can now fire while swimming but take a larger recoil
Reduced armory timer to 30 seconds
Commanders map has more functionality
New helicopter flight model
New video test
No longer support cards without T&L.
New player info screen
In game options screen now works.
People get credit from blast radius weapons.
Falling from a great distance will now kill the players
Flying into objects will destroy the helicopters.
Fixed a problem regarding the floating husks
Greater stability for 100 player servers.
Fixed bug with clouds not displaying on certain video cards.

Zo te zien zijn de meest irritante problemen nu opgelost!

ftp://ftp.novalogic.com/jodemo/jo_demo_update_040404_xx.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over het algemeen echt STUKKEN beter, nu met deze update. vooral het besturen van de heli's (nu ook countermeasures met spatiebalk) is wel moeilijker, maar realistischer. Je kunt nu ook fatsoenlijk een voertuigen op een boot of in een chinook rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Handig die Link :)

Ik probeerde eerst te updaten via het update programma ervan, maar dat gaat zeer traag en gebruik 100% CPU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij deed updaten via de demo het niet eens... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag heel die update optie niet in het spel. Waar zouden we toch zijn zonder Tweakers, want op die site van Novalogic kon ik ook zo snel niks vinden O-)

Btw, echt erg tof spel imo _/-\o_

Jezus niemand een mirror? Momenteel ga ik maar 10 kb/s

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
novalogic ftp is ergggggg langzaam atm :(
ben de demo beta update aan het downloaden (50mb) + de tech beta update (70mb) :\

10/20 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Wat is "tech beta update (70mb)" dan precies :S Ik heb het nog nergens iets van gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Draait een stuk lekkerder na de update. Het stond niet in het changelog maar de inlogprobs lijken ook over te zijn.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

die mirror zal snel verschijnen op www.dfhq.net daar haal ik de meeste spullen ook vandaan zoals de updates ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update nu ook hier te downloaden.
http://www.kwa-df.com.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

nadat ik de update geinstalleerd had kom ik na een tijdje gamen gewoon weer op mijn bureaublad terecht :?

ook loopt de game soms vast als ik op zoek ben naar andere servers zijn er meer mensen met deze problemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan loopt ie niet vast, maar is ie nog een lijst aan het samenstellen. Zoals al gezegd is, het is een beta, dus leef de fouten die er nu nog in zitten voor lief.

Ik kwam er achter dat je in de base gebouwen ook inkan zonder de ingang/uitgang te gebruiken. Je loopt tegen de sleuven aan en drukt op crouch. Tada!!! binnen... Weer een leuke glitch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

daar was ik nog niet achter maar met vastlopen bedoel ik dus dat de muispointer zichtbaar word en de game nergens meer op reageert :'(
nadat ik op escape druk kom ik gewoon op mijn bureaublad terecht en is de game al afgesloten met een foutmelding van windows resident draait er dan ook niets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je dan eerder al een server gekozen? Dan kan het namelijk een sysdump zijn. Dan moet je misschien een keer de cache map leeg gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 10:43

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Erg mooi spel... supersnelle duitse servers... ik heb nog geen problemen gehad ook.... geweldig stuk beter bij mij dan Delta Force: Black Hawk Down

Misschien kunnen we een keertje met de GoT ploeg spelen! :)
Iemand een Ventriloserver? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onze clanbaas doet moeilijk over hosten, maar hij komt er wel die demo server :) met:

- Friendly Fire aan
- Tracers off
- Respawn timer 20 sec
- Start delay 20 sec

Zo hoort het vind ik _/-\o_

Binnenkort het IP/servernaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 12:14:
onze clanbaas doet moeilijk over hosten, maar hij komt er wel die demo server :) met:

- Friendly Fire aan
- Tracers off
- Respawn timer 20 sec
- Start delay 20 sec

Zo hoort het vind ik _/-\o_

Binnenkort het IP/servernaam
Waarom zo moeilijk, je kunt maximaal 32 man hosten dus elke pannekoek met een beetje verbinding kan een game hosten. Hier heb je echt geen zware server voor nodig.

Je hebt wel gelijk, zo horen de gamesettings te zijn :*)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
de respawn timer is wel lang :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb jij wel eens geprobeerd een base over te nemen? Probeer dat maar eens als er iedere 10 seconden een nieuw iemand verschijnt. Als je een beetje spelers hebt op een server, spawnen er 16 man daar! Oftewel, ik denk dat 20 sec wel goed is.

Een ded. server loopt trouwens altijd beter, scheelt echt FLINK in pings. Bovendien draait er ook een public TS op die server, maar is momenteel alleen in gebruik voor BF, CoD, MoHAA en BHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Mja, zou wel erg leuk zijn als we met GoT ppl kunnen spelen...

Misschien een leuk clannetje opzetten voor de fun? Man of 5/6 die lekker samenwerken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

FF aan is iets waar ik echt de pesthekkel aan heb. Ik geef toe, in een private clan vs clan WAR omgeving hoort het aan te zijn. Maar FF op een public server is te irritant.
Ten eerste worden namen van mede spelers niet altijd weergegeven (Bug?). Ik schiet regelmatig een stinger op een heli af, en dan verschijnt even later de naam als ik iets dichter bij ben. Verder is het behoorlijk irritant met noobs, die denken dat je de vijand bent. Of gewoon gasten die het spel willen verzieken doorbijv. iedereen neer te knallen, remote bombs lopen te plaatsen in heli's, en deze vervolgens boven zee te detonaten.

Kortom, FF aan in Joint Ops is op dit moment niet echt grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Cyb schreef op 05 april 2004 @ 14:56:
[...]

(verhaaltje)

Kortom, FF aan in Joint Ops is op dit moment niet echt grappig.
Kan maar 1 ding zeggen.... Mee Eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ja, ik snap de tags niet helemaal in JO.

Sommige mensen teammates hebben een rode tag, sommige een donkerrode tag.
Als ze geen tag hebben dan is het vrijwel altijd de vijand. :) Alhoewel, dat hoop ik dan, want als je geen tag hebt als ik niet op je mik dan ga he eraan. :)

mensen met een donkerrode tag hebben het ook vaak moeten ontgelden. ;) Overigens worden die mensen altijd wel door de eerste de beste teammate luisterend naar de naam Wombat neergeknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

HuggyB schreef op 05 april 2004 @ 15:10:
Ja, ik snap de tags niet helemaal in JO.

Sommige mensen teammates hebben een rode tag, sommige een donkerrode tag.
Als ze geen tag hebben dan is het vrijwel altijd de vijand. :) Alhoewel, dat hoop ik dan, want als je geen tag hebt als ik niet op je mik dan ga he eraan. :)

mensen met een donkerrode tag hebben het ook vaak moeten ontgelden. ;) Overigens worden die mensen altijd wel door de eerste de beste teammate luisterend naar de naam Wombat neergeknalt.
Tags:
Groen: perfect health
Oranje: you just took a shot in the leg (or something)
Rood: running low on blood

Dus... iemand die donkergrijs is, is zojuist overleden en iemand die blauw is wacht op reviving van een medic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Duidelijke taal. Ik ben overigens vaak Medic. Mensen ter plekke reviven is een goede manier om een assault te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

# Fixed Muzzle flashes
# Removed tracers from MP5
# Fixed missing friendly tags
# Added support for 16x9 aspect ratio monitors
# New ground physics
# New recoil system
# Can now fire while swimming but take a larger recoil
# Reduced armory timer to 30 seconds
# Commanders map has more functionality
# New helicopter flight model
# New video test
# No longer support cards without T&L.
# New player info screen
# In game options screen now works.
# People get credit from blast radius weapons.
# Falling from a great distance will now kill the players
# Flying into objects will destroy the helicopters.
# Fixed a problem regarding the floating husks
# Greater stability for 100 player servers.
# Fixed bug with clouds not displaying on certain video cards.
Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/21474

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

HuggyB schreef op 05 april 2004 @ 15:27:
Duidelijke taal. Ik ben overigens vaak Medic. Mensen ter plekke reviven is een goede manier om een assault te winnen.
No offence, maar als ik die medic's roep zijn ze nooit thuis... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeie medics altijd :)

Maar dat komt denk ik op hetzelfde neer als waar jij op doelde met FF aan.

Als je op een clanserver zoals die van ons speelt, worden mensen met de naam wombat sowieso niet toegelaten, wordt niet gebaseraped, niet gescholden, niet ge-TK-t, want je wordt gewoon gekickt/geband. In het geval van TK-en is dat na 4 keer. Er zijn volgens mij altijd minstens 2 admins op de server te vinden. Ik vind dat iedere clanserver dat moet doen eigenlijk. Toezien op de gameplay. In de tussentijd is wel iedereen op onze server relaxed tegen het publiek en dat is mooi want dan komen mensen terug op de server. We hebben zeker 20 mensen die zowat iedere dag komen. Dan heb je dus een hechte groep, maar dat zorgt ook voor goede gameplay, omdat die mensen ook samen willen werken. (ik heb het nu wel over BHD, maar ik zie niet in waarom dat bij JO anders zou zijn) Op de servers van Novaworld kan men natuurlijk niet zo'n policy aangaan waarbij wombats gekickt worden bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 16:43:
goeie medics altijd :)

Dan heb je dus een hechte groep, maar dat zorgt ook voor goede gameplay, omdat die mensen ook samen willen werken. (ik heb het nu wel over BHD, maar ik zie niet in waarom dat bij JO anders zou zijn).
Het valt me juist op dat er in JO heel erg goed samen wordt gewerkt, Dit komt waarschijnlijk omdat je met een paar man in een voer/vaar/vliegtuig veel sterker staat dan in je eentje. Er kan er 1 sturen en bijv. 2 aan de miniguns ofzo. Zet dan nog 1 Engineer met een stinger neer en je maakt geheid een paar slachtoffers >:)

Ik heb gisteren op DFMAX server een game van 3 uur en 20 minuten van het begin tot het eind gespeeld. Echt ongeloofelijk gaaf als het zo langzaam avond-nacht-ochtend wordt. Als je spel zo lang moet draaien moet je wel constant tegen al die wombats zeggen dat ze het spel niet mogen finishen maar het werkte best goed.

Ik ben echt helemaal om iig. We zullen met ons squad nu nog BHD blijven spelen maar als JO uitkomt durf ik niet te zeggen hoelang BHD op mijn HD blijft staan.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij blijft BHD er ook nog wel ff op staan, maar idd dat dag en nacht is heel gaaf. Op die Nova servers van 80 man werd er echt hard gewerkt om te winnen, maar toch duren die gevechten nog uren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Als ik het spel start en een server host of join, en als het level geladen is dan blijft het scherm aan en uit gaan, en zit de pc vast, je hoort dan nog wel geluiden van het spel.
Ik heb de patch ook al geinstalleerd.
Ik heb de omega catalyst 2.5.30 (ati 4.3) geinstalleerd.
Ati 4.2 werkt ook niet.

- Radeon 8500 LE 64mb.
- 512mb ddr
- AMD Athlon XP 1800+

Heeft iemand een idee waar dit aan ligt?

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondersteund die videokaart hardware T&L?

JO ondersteundt sinds de patch namelijk geen videokaarten meer die geen hardware T&L aankunnen. (alhoewel het dan nog wel eens kan werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Damn, net zo nice...

Gisteren een blackhawk gepakt en (op een gewone novaworld server) lekker rondgevlogen. Was air-taxi...
Echt geweldig, dat vliegen in de BlackHawk... als er nog een clan is die nog een sniper/pilot kan gebruiken?! ;)

Sniperen is ook mooi als je een leuke spot hebt! Gisteren een aantal keer als 1e en 2e geëindigd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
De geluiden worden stilletjes aan toch wat positiever op de verschillende sites die ik bezoek.

Uiteindelijk gaat dit spel gewoon erg populair worden, mark my words :P

Als ze me zoeken, ben ik Chinooken :*)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clem
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 19:03:
bij mij blijft BHD er ook nog wel ff op staan, maar idd dat dag en nacht is heel gaaf. Op die Nova servers van 80 man werd er echt hard gewerkt om te winnen, maar toch duren die gevechten nog uren!
Hmmm, jij komt dus wel op die Novaworld servers (Met zo'n groene 'N' ervoor toch?). Zodra ik op een server met meer dan 32 spelers probeer te komen (en dat zijn veelal Novaworld servers) laadt ie wel de map maar zodra ie daarmee klaar is kan ik nergens spawnen, telt ie maar 1 player en gaan er links boven in het scherm een paar lampjes branden....

Weet iemand waar dit aan ligt? Aan m'n compu (XP2000+, 512MB) of internet (1024 down / 320 up) zou 't niet mogen liggen. Zou JO graag een keer met 80 spelers :9~ willen uitproberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je zeker dat je de server joined die je gekozen hebt? Dat was namelijk voor de patch (voor de demo) een bug. Dat als je een server wou hebben, maar je eerst de lijst gesorteerd had, je eigenlijk de server joined die voor het sorteren op die plaats stond.

Iemand van jullie nog ideeen trouwen wat betreft JO? Fixes? Suggesties?

Ik heb namelijk een lijst gemaakt en voeg er nog wat ideeen aan toe op nova-inside.com forums. Dan kan een van de nova-inside mods die weer doorsturen naar NL (die hebben contacten)

hier is de link:

http://www.nova-inside.co...s=&postid=18498#post18498

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Nou ja, ik ben ook medic omdat ik de geweren van de andere classes niet veel soeps vind.

Ik ben sowieso geen sniper en aan heavy machineguns heb je alleen wat als je ligt. Dan heb je de M4's enzo en die gaan wel.
Maar ja... ik ga altijd voor de MP5SD. En die heeft de medic ook. Als iemand word geraakt door een MP5SD dan proberen ze altijd ergens in de verte te turen, want ze horen die knallen niet :) Nu met de patch de MP5SD tracers niet meer bestaan word het helemaal leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

HuggyB schreef op 06 april 2004 @ 12:52:
Als iemand word geraakt door een MP5SD dan proberen ze altijd ergens in de verte te turen, want ze horen die knallen...
Had gisteren een prachtige sniperspot waar ik toch zeker 30 minuten heb gezeten... en ik stond meteen boven aan in de lijst...

Ze zagen me niet, maar ik hun wel... had het meeste aandacht voor de little bird...
Zo snel als ze instapte, schoot ik ze er weer uit!! :) w00t...
DAT is pas lachen... en je ziet ze daarna een spot uitzoeken waarvan ze dan zelf kunnen snipen, maar jij ziet ze toch bewegen omdat jij nogsteeds lekker tussen de bosjes ligt... geen schijn van kans voor de tegenpartij! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad zolang als je niet beweegt kan je weinig gebeuren, behalve mensen die nog een beetje weten wat ze doen. Een goeie sniper verkast meestal ook na een aantal kills en laat op z'n oude plaats dan een cadeautje liggen (claymore 8) )

Ik zou namelijk in dat geval even rifleman worden, AT4 pakken, naar buiten lopen, op B drukken, beetje rond kijken. HEEJ KIJK EEN MANNETJE! En schieten :)

Dat is het mooie van die AT4 namelijk. Als je met je crosshair precies over een snipertje gaat staan en je schiet, dan heb je altijd prijs. Dat hoef je met een m60 of zo niet te proberen. (recoil enzo) Ervaring met BHD he ;)

Intro filmpje 3:

http://www.downloads.jolt...&highlight=2588#highlight

Misschien leuk om de starterspost eens aan te passen Silex? Er is inmiddels zoveel info beschikbaar!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 15:12:Ik zou namelijk in dat geval even rifleman worden, AT4 pakken, naar buiten lopen, op B drukken, beetje rond kijken. HEEJ KIJK EEN MANNETJE! En schieten :)
In theorie wel, maar in praktijk krijg ik dan (tijdens het wapen kiezen) te maken met een f!(*&@#^*!@cking irritante bug. Je primary weapon wordt dan om een 1 of andere reden gedropt, en je komt niet meer het wapen-menu in, tenzij je de server rejoind. Dit is ook het geval bij de nieuwe patch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd idd, al eens aan gedacht om alle keys te remappen? Er schijnen namelijk ook mensen last te hebben van het feit dat als je op R drukt om je wapen te reloaden, je dood neervalt omdat die knop + CTRL respawnen is :)

Quootje van nova-inside review waar ze mee bezig zijn:

"You'll be able to have flags on the shoulders of your team from every country in the world. Players will also be able to add their own tags onto skins, which can be uploaded to Novaworld. "As long as it's approved", you'll see that tag on all of your team members in the game; there's a square patch on the back of the skins where people can put their squad tags." A la Raven Shield dus 8) _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Zal voor de zekerheid maar remappen. Ze stonden trouwens al op default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
wat gametips:

~~Vehicles~~

- You can change the vehicle speed using Z, X, and C buttons. Z being low gear, X is Mid Gear, and Z is High Gear.

- You can disable mouse steering while driving by holding down the right-mouse button. Use it to look around

- When flying a helicopter, you can orbit a target by holding down W and A or D. This will also turn mouse steering off so that you can look down at the target you are orbiting. This allows the gunners to get a solid platform to fire from.

- While you're in a vehicle you can use Shift key + the Seat # to quickly change positions within the vehicle. Works great for quickly changing gunner positions or from going from driver to gunner...

- Press "E" to raise altitude and "Q" to lower altitude in a helicopter

- There is a little dark grey 'X' in front of the copters that can shoot. You have to line that up to your target. The weapons on the helos are fixed so at whatever angle the nose is pointing is where you will fire towards.

- Low flying choppers don't seem as easy to spot.

- Stop your transport outside an encampment - giving your passengers some time to get off, oriented and in position of their own chosing.

- If you don't want to hold down those orbit keys, you can fly free hand w/ mouse by just watching your gps and stay just outside the zone ring of the opfors base. Also, make sure you check the layout of your crew in the chopper. Flying circles around a base is useless if the gunner is on the opposite gun.

~~Weapons~~

-If you choose the engineer slot with a mortar for your weapon team with another player who can be your laser sighter, seems a few people were laser pointers yesterday, but no mortar men near them to provide the attack. This looks like it could be a nice addition to the player options if players work together and perform their attacks as a team...

- I dont know if this is much of a tactical thing, but I load up a hummer in the back of a loader heli and I use the 50cal like a tail gunner... Fun Stuff.

- Use your claymores.... If you are the only one defending a base, drop a claymore at both entrances of the bunker... Someone is bound to try to get in at some point... After dropping your claymores, don't forget to rearm yourself with a new batch from the armory...

~~User Interface~~

- Hit B for binoculars, they work pretty well, even on a chopper.

- Pressing "U" will show all of the recent conversation.

- Voice commands are initiated using the F9 and F10 keys, for commands that use the number "10" just hit 0.

- Hitting Tab during gameplay will display the players list with all the players (it's equal to hitting K on BHD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey das wel handig, sommige dingen wist ik niet daarvan :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.