Joint Operations: Typhoon Rising

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.781 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt geen target designator nodig voor die mortieren. Als je op M drukt (map) als je je mortier actief hebt, zie je een gele circle op de kaart, daar mik je op...

Hier een lijst van de dingen waar veel mensen van vinden dat ze nog aangepast moeten worden:

Geef uw mening beneden :)

Fixes:

- Pressing the crouch button while running up to the base buildings (where the windows are) will glitch you inside.
Important for gameplay that this isn't possible.

[Improves gameplay because it gets rid of a glitch, no further explanation needed]

- If you get shot after pressing the use button when you want to mount a .50 cal position, and press space after you die, you respawn
in the same place.

[Improves gameplay because it gets rid of a bug, no further explanation needed]

- Tags still don't show up every time.

- Tags should be available even from great distance as you get shot a lot by your own teammates (and they don't watch the
chat)

[Improves gameplay by ensuring people of your own team don't shoot you from a distance and hence improves teamplay and survivability. This takes into account that newcomers to the game don't ruin it for others]

- Moving your mouse in the helicopter doesn't seem to rudder the helicopter to any side like it used to do with
the old controls therefore movement seems a bit unnatural. When you start moving from a hover position is quite realistic, but you experience (call it) oversteer when you start going into turns.

[Improving this would not have a huge impact on the game, as people would still be able to hit your aircraft when you make drastic turns, but it would improve gameplay as you would be able to turn the bird better]

- Sound for stingers should be louder, or another signal of showing you have a lock

[When the bullets start flying, and you have choppers overhead, you will want to be sure you have a lock on that chopper]

- Lying down in the little dingy boats while it's on the move, kills you (might be unfixable)

- Crosshair placement wrong in some helicopters (Rebel minigun chopper for example)

[No explanation needed]

- Fix exploding gunboat at start of the demo map at base C

[No explanation needed]

- Detaching from a position in a helicopter shouldn't place you on top of the heli.

[This can have quite an impact on the game, if you end up dropping from the chopper or ending up in the tail rotor *ouch*]

- Muzzle flash on M60 is not spot on when strafing.

[Small programming error]

Suggestions:

- Making the prone key and crouch key a toggle button, so pressing prone twice is being back on your feet.

[Easier for people using the standard keyboard layout, you have an extra finger left if you can press Z and Z instead of Z and C. It doesn't have any negatives sides to it either]

- More of a jungle feel in vegetated areas (ambient sounds/more vegetation)

[Important for the people that like eye and earcandy, but not really important for gameplay]

- Give the gunner an explosive weapon (maybe in full game? AT4 maybe like in BHD, heavy encumbrance)

[Just the target designator as it is now (at least in the Demo) is not enough, the gunner should be able to in some way defend himself from armor/choppers]

- Overall more damage for the AT-4: More damage from AT-4 to amfibious vehicles with .50-cal, and a little more to amfibious vehicles with 30mm cannon. Also the ability to take down small choppers with one shot.

[AT stands for Anti Tank. Apart from that AT4's do a lot of damage, the fact that they are not heatseeking should maybe be made up by being able to destroy a small chopper in one shot]

- Popup screen before entering Novaworld lobby for the first time, recommending to change your name from Wombat to something personalised.

[You can't tell who is who when you see a Wombat, plus other players are easily annoyed by or do not want to team up with someone they know must be new to the game. This is an easy way to avoid this.]

- Voice com messages:

*1 "Leave this vehicle here"
*2 "Waiting for people to get aboard"
*3 "Follow me"
*4 "Wait for me"
*5 "Incoming vehicle/chopper!"

[*1 "leave this vehicle here" (to prevent people from taking off with a vehicle when you're defending, well of course they still can, but now they know you're defending with it)
*2 "waiting for people to get aboard" (so people don't immediately start using the voice com 'go, go, go!' constantly because you're not taking off or something, distinguishes the good pilots from the new people)
*3 "Follow me!" (so you actually team up, and not end up attacking a base all by yourself)
*4 "Wait for me" (don't you just hate it when a chopper takes off when you're still running for it?)
*5 "Incoming vehicle/chopper!" (some people don't seem to notice when there's a rocket chopper coming in for some killing. It would be nice to be able to remind people)]

- Get rid of the ability to knife people inside armor. Keep the shooting through the peepholes though.

[Knifing people inside vehicles from the outside seems a bit unfair to the joint ops side as they don't have the big machete, plus it's a bit unrealistic]

- People in close vincinity see other people's voice com messages on their chat as well in a distinct color.

[It is sometimes hard to hear what is said, or who said it, when you're in a firefight or when you're not watching other peoples tags]

- Rearming and repairing vehicles option available to engineer but only in friendly bases. (timer for repairing/rearming maybe? Server option?)

[Rocket and minigun choppers are pretty much useless after you have no more rockets/bullets and the armor is in red, as you don't want to use it for transport. Moving 4 people max into a hotzone doesn't always work. Plus it's a reward for good pilots]

- Getting the scope up for using the m203 shouldn't just work when you're pressing ctrl + right mouse at the same time, but also when you hold control and press right mouse after. The whole way in which you controlled an m203 or sniper rifle in BHD was better than this. (elevation should be controllable both up and down with ctrl+scroll up/scroll down and shift+' and shift+/ (correct me if i'm wrong about the last control)

[The interface for the controls should be as easy as possible. This is one way to achieve it, as the BHD audience already knows how it works]

- Engine volume of ground/sea vehicles to be louder on high speed (high gear) and soft on low spead (low gear)

Could come in handy if you plan a surprise attack. Coming in stealthy towards the shore in the Mark V or get close to an enemy base in a BPR (remember it's just suggestions)

- Kills for blue team should appear in light blue on the death message list, and red team kills in light red. Base takeovers and PSP takeovers in dark blue and dark red. Own kills or deaths still in white. The number of lines increased to 6 in a smaller font size.

[Easier to see when kills appear on your screen from your own team. The text for takeovers should be different as this information should stick out (is more important)]

- Team chat in green, chat in main channel for the teams in Red or Blue.

[As it is now, and it was in BHD, when someone talks in the main channel, it appears in blue. This is confusing as you don't know on which team the person is, plus new people to the game, might think the person typing in blue is actually on the blue (joint ops) side][b]

- No arc in AT4 trajectory

[Unrealistic to carry more AT4's than one, so the one you have should be accurate, as it is not powerful enough as it is. It's a good way to hit snipers, as it used to hit spot on. It should go back to the way it was]

- Arc in RPG trajectory

[Might be a nice touch, as with an RPG, you just change the grenade, not a whole missile. So you could increase the max amount carried to 2, but give it a light arc in the trajectory

- Increase the armory timer to 45 seconds.

[The decrease was good, as it was easy to attack a base with a lot of people in it, but it shouldn't be too low as it can be a bit hard now. An increase to 45 seconds would probably be the best. The time it takes to get a new stinger (for example) go outside, find a spot, fire it, get back to the armory, would take you exactly 30 seconds (maybe a bit less) so then the timer is useless. Time for a small increase maybe

- Limit the ghillie suit to snipers

When the long grass on hills turns invisible is where snipers in ghillie suits should become transparent with the terrain (50% opacity or something) to make up for the fact that long grass isn't visible from a distance.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 10:55 . Reden: wat nuttigs te melden... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Er zijn een TDM en een TKOTH map beschikbaar en wel hier:

TDM: http://www.nova-inside.co...-2.php?action=file&id=138

TkOTH: http://www.nova-inside.co...-2.php?action=file&id=137

enjoy :9

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:45
jeeee ik zit weer in nieuwe beta fase 2, maar nu met me eigen account =)
demo is vrij groot 373 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ie al begonnen dan? Ik heb nog geen bericht gehad |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
de demo is een stuk beter geworden na de update :-) vwb NL squads:... http://www.omegaforces.com oorsprong is gewoon NL en we hebben zo'n 32 spelers. (wel uit verschillende EU landen)...we zoeken iig nog spelers, leeftijd >21.. wel serieus graag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie Danish wel eens op onze server rondhangen, die is toch ook van OMF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
yep...Danish |Omƒ| is een speler van Omega Forces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:25
Ik zag vandaag nog veel meer verschillende mappen online? .. Ook een doe het zelf map (wapenbunker zweefde ongeveer 1 m boven de grond :P)

Is dat gemaakt met de beta test versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
om3ega schreef op 13 april 2004 @ 21:29:
Ik zag vandaag nog veel meer verschillende mappen online? .. Ook een doe het zelf map (wapenbunker zweefde ongeveer 1 m boven de grond :P)

Is dat gemaakt met de beta test versie ?
Die zijn gemaakt met de map editor, te verkrijgen op http://www.nova-inside.com
Er komen inderdaad (gelukkig) steeds meer mappen bij. Vooral de TDM mappen zijn nu erg leuk.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er aan te denken om strax bij de final release de BHD TKOTH maps om te zetten naar JO, maar dan met zelf bestuurbare voertuigen. Op zich leuk als je dan een hummer/jeep zo de zone binnen kan rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Ben ik ook weer eens :)
RAZORDUDE schreef op 05 april 2004 @ 20:15:
Als ik het spel start en een server host of join, en als het level geladen is dan blijft het scherm aan en uit gaan, en zit de pc vast, je hoort dan nog wel geluiden van het spel.
Ik heb de patch ook al geinstalleerd.
Ik heb de omega catalyst 2.5.30 (ati 4.3) geinstalleerd.
Ati 4.2 werkt ook niet.

- Radeon 8500 LE 64mb.
- 512mb ddr
- AMD Athlon XP 1800+

Heeft iemand een idee waar dit aan ligt?
Had ik ook... moet je 4.1 drivers installeren en het is verholpen.

Verder vind ik JO nog niet zo SUPER indrukwekkend. Op het moment vind ik dat de nadruk nog een beetje te veel op de voertuigen ligt en niet op de gewone soldaat.

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietslamp schreef op 14 april 2004 @ 14:59:
Ben ik ook weer eens :)

[...]
Verder vind ik JO nog niet zo SUPER indrukwekkend. Op het moment vind ik dat de nadruk nog een beetje te veel op de voertuigen ligt en niet op de gewone soldaat.
Dat ligt denk ik vooral aan het feit dat je maar 1 raket hebt om jezelf te verdedigen tegen helis of autos. Er is "nog" geen enkele manier om iemand te resupplyen, zoals bijv in Wolf ET, waardoor het aantrekkelijker zou worden om door de rimboe te baggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganja-Cape
  • Laatst online: 20-09 09:41
Ja idd die free look, de gears en die snelle seat switch kenden ik nog niet!
Zijn wel handig, thanx voor de tips fezzz :)

Btw ik heb ook een probleem dat als de map finished, ga je opnieuw laden (duurt eeuwig) en dan ben je eindelijk weer in de server, staat er "We lost the server" grrrrrrr!

Heeft iemand hier, ook last daarvan?! Heb me local firewall uit enzo maar zit nog wel achter een freesco router? is dat het probleem miscchien?

edit:
lol d'r was nog een pagina dus beetje late reply :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ganja-Cape op 14-04-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het probleem wel dat de server host er mee gekapt is? Ja ik doe maar een gokje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganja-Cape
  • Laatst online: 20-09 09:41
Nee dit lijkt mij niet want het is echt bij 99.9% van de servers waar ik speel :(

Heel irritant dus :P want soms heb je 4min geladen, kom je binnen is het spel net afgelopen en krijg je het scorebord en mag je weer overnieuw laden (wat dus mislukt) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan met spatie toeteren in een boot/karretje, maar ook "flaren" als je in een heli zit, maar heeft dat ooit zin? Ik heb het op een private server geprobeerd, maar in een little bird word je nog steeds geraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ganja-Cape ik zit ook achter een FreeSCO router maar ik heb geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

kheb me radeon 9800pro binnen, incl nieuw systeem, en JO speelt geweldig :D :D :D echt mega gaaf !!! :)

kheb um ook op een mini-lan thuis geteste met 5andere vrienden, en beviel bij iedereen erg goed de game, & meteen werd er ook veel samengewerkt en leuke stunts uitgehaald ;) .

wat misschien iedereen al weet, maar kheb het toch getest tijdens de multiplayer, als je lekker ligt in het gras/bosjes, met sniper, lig je voor "de mensen dichtbij" perfect gecamofleerd zegma. maar voor de iets langere afstand e.d. lig je mooi open en bloot op de grond :( dus weg is je sniper-cover van het gras/bosjes :( daar baal ik eigenlijk wel van, want khad gehoopt dat je mischien iets meer onzichtbaar werd ofzo, je ligt namelijk toch lekker in de bosjes :P maar helaas.....

enig kans dat dit kan nog worden verholpen ? of ligt het gewoon "vast" aan de engine zegma ?

EDIT: zijn er ook meer camara standen dan de F2,F3,F4 ? want vind 3third person toch wel lekkerder in een voertuig namelijk.... en die "1meter achter persoon camara" vind ik dus maar niks eigenlijk.... [op ingame-test filmpje van PC Gameplay, kon het namelijk wel...]

[ Voor 18% gewijzigd door Dutchie! op 19-04-2004 09:48 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze laten je expres niet te vrij met die 3rd-person camera omdat je dan om muren heen kan kijken enzo. Wat dat betreft willen ze het realistisch houden.

Zoals al eerder in dit topic staat gaan ze dat gras hoogstwaarschijnlijk niet meer aanpassen. Zo zit het nu eenmaal in de engine. Maar het is ook gras, geen bosjes. Er komen maps met veel meer bomen en bosjes en daar wordt je als het goed is niet zo gauw gespot.

Goed nieuws stond er op www.nova-inside.com:

JO zal Punkbuster bevatten. Het grootste probleem waarmee BHD tot nu toe gekampt heeft blijven cheaters. Daar zullen we bij JO dus nog maar weinig tot geen last meer van hebben. Ze hebben dus geluisterd naar de community :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Das inderdaad mooi nieuws! nix zo vervelend als een cheaters :(

Ik kan toch zo boos worden om die gasten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Onderschat de lean functie niet. Met Q lean je naar link, en met E lean je naar rechts.

In JO leant de camera verder dan het mannetje word geanimeerd. Je kan bosjes met mensen afschieten terwijl je gecamoufleerde hoofd maar een klein stukje uitsteekt vanachte een boom of iets dergelijks. Je kan dit heel goed zien in de 3rd person mode. Je zult zien dat als je naar recht leant dat jouw kogels een heel stuk verder van recht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat werkt alleen bij links leanen. Staat dan ook bekend als Left Lean Glitch in BHD. In JO zit ie dus nog steeds. Rechts kun je het ook proberen, maar dan zien ze nog een stukje van je hoofd. Als je links leant zien ze alleen je 'muzzle flash'.

Check trouwens even deze screenie:

http://www.nova-inside.co...ame_pics/previews/247.jpg

Deze map gaat dus echt wel zwaar roeleren!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 23:26:
Check trouwens even deze screenie:

http://www.nova-inside.co...ame_pics/previews/247.jpg

Deze map gaat dus echt wel zwaar roeleren!
_/-\o_ _/-\o_ Lijkt me vet als één team dat spul in t midde moet verdedige en de andere moete aanvalle :p en dan zonder mortars want die dinge verpesten TKOTH wel vind ik... :/

Ik heb en speel de Tech beta (niet de demo) ook... vaak updates idd al zijn ze niet altijd beter :p nog meer beta testers hier?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

ik speel het nu een weekje of 2/3 en ik vind het echt super :)

Gewoon het teamverband waarin (de meeste iig) spelen is gewoon super :)
En ook de verschillende voertuigen zijn super uitgekiend, het is helemaal niet erg om ing een rubberboot te varen bijvoorbeeld, want je valt minder op.

Maar soms heeft mijn laptop (AMD 2500+, 512 Ram, ATI Radeon Mobility 9600) het probleem zodra je een server joined, en hij is klaar met laden, dat ie zegt van "unallocate colormap.tga" of iets dergelijks, en dan ga je weer naar de server selectie scherm.
Al delete ik de game.cfg, en laat de videokaart opnieuw herkennen, dan doet ie het weer...
Heel apart, maar het is een beta, dat weet ik ;)

Trouwens, wat een komisch effect is: zo'n explosive in een vijandelijke heli leggen, en wachten tot mensen er mee weg gaan vliegen _/-\o_ briljant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij komt nu 99% zeker 20 mei uit. Je kunt hem nu ook pre-orderen bij bijvoorbeeld www.dynabyte.nl

Net gedaan, prijs interesseert me toch niet :) JO verdient die knaakjes voor mij dubbel en dwars terug, aangezien ik me met BHD ook bijna 2 jaar vermaakt heb. ;)

Ik ga zodra ie uit is trouwens weer eens volop maps maken. Aangezien JO waarschijnlijk wel een tekort aan 'urban' maps zal hebben, moeten er wel wat mogadishu achtige maps in vind ik. A la TKOTH maps in BHD genaamd House of Pain, Eye of the Dead, Meat Grinder. Ik heb ook van mensen gehoord dat die wellicht over te zetten zijn naar JO maps, met een beetje tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

wow, dat zou echt machtig mooi zijn!

Zo met je hummer de garage in Eye Of The Dead in rijden :) of met een heli op het dak van het Hotel in House of Pain the landen...

kga 'm ook maar pre- orderen, die 50€ is het zeker waard. Als je eens zou uit rekenen wat je per uur aan BHD hebt betaald, ben je misschien aan je inet (tijdens het spelen) nog wel meer kwijt geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit wordt echt wel zwaar lachen idd! House of Pain is sowieso top, stel je voor dat je ff met een 30mm langs de voordeur rijdt. Heb je meteen de zone half gecleared :)

Ik denk dat zelf maps maken in JO sowieso wel veel meer voldoening geeft, omdat je ze veel uitgestrekter kunt maken en vervoer via voertuigen heel tactisch kunt maken. Kost natuurlijk wel veel meer tijd :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 18-09 21:29
net ff gedownload en geinstalled, Het spel zelf zier er erg mooi uit en van wat ik tot dusverre heb kunnen zien vallen die bugs ookw el mee (heb de patch ;) )

Het rollen is ook erg cool zo lag ik op de grond van een transport helicopter tegenover zo'n andere dude zonder te praten probeerde we tergelijk te rollen...tjah je moet tog wat doen om je 'onderweg' bezig te houden..

verder is de navigatie me erg onduidelijk maar dta zoek ik zodadelijk wel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem;

Hosten ging hier altijd goed. Nu krijg ik zodra ik wil hosten echter de melding "A unknown error has occured. ...bla bla... Code J-320"

Het lijkt ontstaan te zijn nadat ik de naam van de server veranderd heb, en een paar andere gameplay-instellingen. Dit terugzetten helpt niet.

Ik heb het spel al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, maar er blijven instellingen in het register achter, omdat het opnieuw geinstalleerde spel de instellingen die ik eerder had gemaakt (in de server gameplay) onthoudt.
Een 100% volledige uninstall krijg ik dus ff niet voor elkaar. :(

edit:
Probleem is opgelost. :) Handmatig wat achtergebleven files verwijderd en het spel opnieuw installen bracht uitkomts.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officiele NL statement over Punkbuster:

-Lees beneden-

JOINT OPERATIONS: TYPHOON RISING GETS PUNKBUSTER TREATMENT

London, UK (April 20th 2004) – Entertainment software developer and publisher NovaLogic, Inc. today announced that they have teamed up with Even Balance, Inc. to integrate the PunkBuster™ Anti-Cheat system into the soon to be released PC game Joint Operations™: Typhoon Rising™.

The move by NovaLogic to include the PunkBuster software in Joint Operations is another positive step in the company’s continuing crusade to stop cheating in multiplayer games, which are played worldwide via the company’s own internet gaming service, NovaWorld (www.novaworld.com).

‘Joint Operations can host huge multiplayer battles online and over LAN, so the need for strong anti-cheat measures is greater than ever,’ commented Joel Taubel, Producer of Joint Operations: Typhoon Rising. ‘Combining PunkBuster and Joint Operations means that we can securely deliver vast modern combat arenas to the public. ’

Set in Indonesia in the near future, Joint Ops is set to take the multiplayer community by storm. Developed using NovaLogic’s enhanced Black Hawk engine, Joint Operations uses superior multiplayer technology that enables gamers to play in large scale player games online via NovaWorld.

Joint Operations: Typhoon Rising (PC CD ROM) hits stores on May 21st, 2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

*kick*

Joint Operation:Typhoon Rising launch resheduled
CALABASAS, CA (April 28th, 2004) – Entertainment software developer and publisher NovaLogic, Inc. today announced that the squad based, large scale multiplayer combat title Joint Operations: Typhoon Rising, will now be released in early summer, 2004.

Set in Indonesia in the near future, Joint Ops is set to be one of the largest multiplayer FPS games ever released. Developed using NovaLogic’s enhanced Black Hawk engine, with superior multiplayer technology, gamers will experience the smoothest 150+ player games ever played, even with a 56K connection.

In Joint Ops gamers will join the ferocious struggle between Joint Operations Forces and Indonesian Rebels, where team work is essential for survival and ultimate victory!

• Explosive 150 + player games! Play in games of over 150* players online via NovaWorld®, or host up to 32 player games online or over a LAN.

• 29 Land, Sea & Air Drivable Vehicles – Cut through the water in a Mark V boat, rain hell fire from above, while piloting an AH-6 Little Bird, or smash the domineering Stryker through enemy territory and a lot more!

• Take out the enemy & defend with valor with 35 modern-day weapons! Deliver a deadly long range message with a shoulder fired Stinger missile, or kick-ass at close range with the M4 rifle with optional M203 grenade launcher.

• HUGE unprecedented jungle environments! Wage war across maps that span up to 64KM2, with viewing distances up to 1KM

• 5 Classes to Choose From – Fight as a Rifleman, Engineer, Gunner, Medic or Sniper.

Joint Ops, for the PC, will be in stores early summer, 2004.

Nova-Inside additional info
Source: Game
As you may already be aware, the UK release date for 'Joint Operations: Typhoon Rising' has changed to 25-Jun-2004

:( das niet leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's gerust 'kut!' te noemen, maar inderdaad, vanwege eventuele jongere lezers... Niet LEUK! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Jullie hadden toch niet echt verw8 dat JO op tijd gereleased zou gaan worden he?

Nova is echt altijd te laat met hun releases.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Ik had eigenlijk wel verwacht dat JO in mei gelanceerd zou worden...

maar echt k*t te noemen idd, dan maar lekker veel BHD spelen? :) kspeel nu veel in KIA killzone, altijd leuke server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken alleen RTF killzone, daar zit ik veel op en een of andere NL server genaamd "dinges vs dinges"

Hij komt wel ECHT 25 juni uit, moeten we nu geloven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

je kent kia squad toch wel? dat zijn toch een van de beste van Europa van het moment...

maarja, khad graag na m'n eindexamen dagenlang JO gespeeld, maar dankzij Novalogic gaat dat weer eens niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:27
Deze game kost toch alleen bij aanschaf je Euro's.
Of moet je hier nog permaand voor gaan betalen?

Want dat zal jammer zijn ..
Maar het is zeker een top titel waardt.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh? Per maand? Het is geen MMORPG.

Gewoon 1 keer 40/45 euro neertellen en dat is het.

Ik ken KIA niet nee. Beste squad die ik ken zijn denk ik OAP en the Unleashed. (wij zijn een keer flink ingemaakt door the Unleashed z'n muur van m203's in een TKOTH match)

Ik zit nu eigenlijk alleen nog maar op de SVO server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Ik heb het nog nooit meegameekt dat een spel van Novalogic nog geld kosste nadat je het al gekacht had... verwacht dan ook niet dat dit bij Joint Operations het geval zal zijn.

En OAP 1 van de beste? Oap heeft nooit echt een grote indruk op mij gemaakt, getuige dit screenshotje van een Chaos Theory vs OAP scrimm:

[img][http://www.030domstad.com/site/pics/a80/ctvsoap2.jpg[/img]

maar dat had ook een slechte dag van OAP of "nieuwe tactiek uitprobeersel dag" kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er eigenlijk een methode om de map op te slaan van de server waar je
op dat moment speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hij komt volgens mij alleen 1 een of andere rare vorm in je cache te staan, maar niet zodat je m zelf ook kan spelen/hosten.

Ik dacht dat OAP best goed waren aan hun record te zien, of ze laten alle verloren matches weg.

En anders heb je nog de Urban Tigers. Daar mogen we komende woensdag tegen :) Jippie! We worden echt ingemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Vandaag de demo toch maar gepakt, en het ziet er inderdaad verdomd goed uit.

Maar zogauw ik online wil, moet ik eerst een hele zut patches downloaden. Op zich niet zo erg, maar nu is die novalogic downloadserver gaan kruipen (0.94 kb/s)

Misschien later deze week.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
  • Laatst online: 14:45
àh cool, wel grappig dat er hier nog wal NL'ers in squad verband spelen :)
ik zit in sublime :)

nog niks verloren in ts :D
jo word wel cool, wel steeds grote updates :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3TUC3 schreef op 03 mei 2004 @ 00:06:
Vandaag de demo toch maar gepakt, en het ziet er inderdaad verdomd goed uit.

Maar zogauw ik online wil, moet ik eerst een hele zut patches downloaden. Op zich niet zo erg, maar nu is die novalogic downloadserver gaan kruipen (0.94 kb/s)

Misschien later deze week.
ik zou niet automatic update doen. Het is trouwens maar 1 update hoor. Die kun je heel makkelijk van www.gamershell.com afhalen. Gaat stukken sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik heb een probleempje met deze demo.ik kan m opstarten,maar zodra ik in wil loggen bij novaworld dan haaltie geen servers binnen.Ik zit achter een router en norton firewall 2003.Op zich moet dit niets uitmaken,ik heb de firewall alle "rechten" gegeven,en in de readme zie ik niet dat ik poorten open moet zetten (wat mij al stug lijkt,ik host niet,ik wil alleen maar joinen).
Ik zag dat er hier meer mensen waren die konden wachten totdat ze een ons wegen.Wat is hier aan te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je de patch er overheen gegooid? Zonder lijkt het me namelijk wel logisch dat er weinig tot geen servers te vinden zijn.

Anders zou ik eerst de demo eens opnieuw installeren. Als dat niet werkt de cache map deleten. Wil ook wel eens werken. Als het dan nog niet werkt weet ik het iig niet.

Bij mij staan ook geen poorten open of iets dergelijks, firewall gewoon aan, Norton AV ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 00:11:
heb je de patch er overheen gegooid? Zonder lijkt het me namelijk wel logisch dat er weinig tot geen servers te vinden zijn.

Anders zou ik eerst de demo eens opnieuw installeren. Als dat niet werkt de cache map deleten. Wil ook wel eens werken. Als het dan nog niet werkt weet ik het iig niet.

Bij mij staan ook geen poorten open of iets dergelijks, firewall gewoon aan, Norton AV ook aan.
patch heb ik er gelijk overheen laten lopen,dus dat kan het niet zijn.Ik ga maar f proberen om de cachemap te verwijderen,misschien helpt dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ik vind de game echt goed :) alleen vind ik soms de -in voertuigen & wapens knop- onhandig... wil je in een helicopter, stap je bij links erin, en word je mannetje aan de rechterkant geplaats :? en soms kun je die machines guns die bij de kampen staan, niet gebruiken, of dan duurt het lang voordat het kan ofzo... lijkt het net of de shift+w niet werkt :+ jah ik gebruik de huidige controls :X

verder vind ik het teamplay wel gaaf !! en vaak gaat het ook goed.. niet altijd, maar stukken beter als bij BF1942, als je gewoon even op public server speelt dan.

khad alleen liever gewoon een "e" knop gehad ofzo, waarmee je in voertuig kan... en met de 123knop van plek verwisselen, ala BF1942, vond ik erg handig namelijk :)

als de game uitkomt, ga ik hem kopen :) alleen snap ik nog niks van de mortier.... kan nergens de coÖrdinaten vinden, als iemand een target heeft..... de afstand weet ik wel :P maar niet welke richting :+ iemand tips ?

EDIT: hoe switch je van team, als je op een server zit ?? nu moet ik steeds openieuw joinen, en hopen dat ik in het goede team zit, omdat ik namelijk niet weet hoe of waar ik team kan kiezen....

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 10-05-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Laatst online: 15:25
Als je de mortier neerzet , druk je op M van MAP en dan kan je zelf je target bepalen.. maar das gok werk :) als iemand een target aangeeft wordt het al makkelijker natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 10 mei 2004 @ 15:31:
ik vind de game echt goed :) alleen vind ik soms de -in voertuigen & wapens knop- onhandig... wil je in een helicopter, stap je bij links erin, en word je mannetje aan de rechterkant geplaats :? en soms kun je die machines guns die bij de kampen staan, niet gebruiken, of dan duurt het lang voordat het kan ofzo... lijkt het net of de shift+w niet werkt :+ jah ik gebruik de huidige controls :X

verder vind ik het teamplay wel gaaf !! en vaak gaat het ook goed.. niet altijd, maar stukken beter als bij BF1942, als je gewoon even op public server speelt dan.

khad alleen liever gewoon een "e" knop gehad ofzo, waarmee je in voertuig kan... en met de 123knop van plek verwisselen, ala BF1942, vond ik erg handig namelijk :)

als de game uitkomt, ga ik hem kopen :) alleen snap ik nog niks van de mortier.... kan nergens de coÖrdinaten vinden, als iemand een target heeft..... de afstand weet ik wel :P maar niet welke richting :+ iemand tips ?

EDIT: hoe switch je van team, als je op een server zit ?? nu moet ik steeds openieuw joinen, en hopen dat ik in het goede team zit, omdat ik namelijk niet weet hoe of waar ik team kan kiezen....
switchen doe je met een console command, maar dat gaat nog niet in de demo volgens mij.

Je kunt bij JO ook van plek wisselen in een voertuig, je moet dan shift inhouden en het nummer kiezen. Je komt trouwens altijd op de goede plek terecht als je gewoon kijkt naar welk label gehighlight is. Als er staat .50-cal bij een jeep, moet je ook richten op dat label en stap je dus ook daar in. Als je het eenmaal doorhebt is het een eitje. Zo werkt het dus ook bij de .50-cals bij de bases. Gewoon richten op het label, shift, je bent er. Mortar kun je idd met minimap doen, alhoewel minder precies dan met de laser designator (uiteindelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

maar eens op de label richten dan :) mischien dat ik daardoor opeens op andere plekken terecht kom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Je kan heel makkelijk van plek veranderen door shift met een nummer tegelijk in te drukken. Shift+2 is altijd het geschut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep en shift+1 is altijd de driver's seat.

Best handig, want als je een raceje doet met een vehicle camper voor de driver's seat in een littlebird, doe je gewoon heel snel shift, shift+1, wedden dat je eerder bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

handig :D ik zat gister 3uur lang op een server, waar de jeeps e.d. niet meer respawnden.. alleen nog maar de helicopters.. das best vervelend... wel mooi om het nacht-dag te zien worden :) en dan zeker de lucht gevechten :D

kvind wel vervelend dat ik bijna nooit kon vliegen, omdat iedereen staat te wachten bij die dingen, dan maar mee vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ik vind hem echt steeds gaver worden :D :D deze game ! gister [dit was gister, vorige post was eergister :+ ] gevlogen als piloot, die de soldaten naar het front bracht 8) dat is echt gaaf.... soldaten opladen, veilig naar de overkant vliegen, snel droppen [wel op verschillende locaties] en dan weer terug en dit patroon herhalen :) echt gaaaaf gewoon :D :+ , zelfs speciale sniper drop gedaan :) paar snipers meenemen, die op een berg droppen :D

deze game is echt vet !! en ik ken alleen de demo-level nog maar :) !!! owjah, waarom werkt bij mij shift+1 niet, als ik wil instappen :? ik geen controls gewijzigt.... als ik erin zit, kan ik wel gewoon verplaatsen via de 123 knoppen dat wel, maar instappen met shift+1 werkt niet :+

was wel grappig, ik aan het vliegen, bleef ik even stilhangen, om een zin te tikken waar ze wouden gedropt worden... flikker ik er op eens uit :+ :X gelukkig nam iemand de helicopter gauw over, pikte me op en ik mog weer vliegen van hem :) vond ik zeeer aardig :) aangezien de meeste alleen maar willen vliegen 8)7 en soms alles verprutsen :(

EDIT: ik hou van smilies in me tekst :X 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 12-05-2004 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt niet in een voertuig komen met shift+1, maar wel met shift, shift+1

Idd wel flex als je de besturing kan overnemen. Doen ik en wat clanleden wel eens met de chinook. 2 engineers achterop met de stinger, als er een andere heli in de buurt komt, omdraaien en neerschieten. Dan met 2 andere engineers wisselen die de chinook vliegen en die een minigun bemannen.

Skydiven van achteruit die chinook is ook grappig trouwens :)

Gisteren trouwens met onze zwaar onderschatte clan met 3-1 gewonnen van uT in BHD! 8) 8) 8) Moest ik ff kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAUSTHE
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:57
Corona schreef op 03 mei 2004 @ 22:56:
Ik heb een probleempje met deze demo.ik kan m opstarten,maar zodra ik in wil loggen bij novaworld dan haaltie geen servers binnen.Ik zit achter een router en norton firewall 2003.Op zich moet dit niets uitmaken,ik heb de firewall alle "rechten" gegeven,en in de readme zie ik niet dat ik poorten open moet zetten (wat mij al stug lijkt,ik host niet,ik wil alleen maar joinen).
Ik zag dat er hier meer mensen waren die konden wachten totdat ze een ons wegen.Wat is hier aan te doen??
Ik heb dit probleem ook/ook gehad. Startte de demo op, natuurlijk gelijk join novaworld en verbinding van mijn internet weg viel weg. Zit zelf achter een router en zonealarm als firewall. Nu start ik de demo op en laat even de muziek spelen en en klik dan op join novaworld krijg keurig de serverlist en kan dan wel de demo spelen :?
Een rare oplossing maar het werkt wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best grappig die beta's van Novalogic.

Beta demo werkt niet/nauwelijks, wordt dat een patch voor uitgebracht.
Beta test voor JO laatse update werkt bij niemand, dus zullen ze niet veel feedback krijgen.

Toch kunnen veel bedrijven een voorbeeld nemen aan NL, want ze proberen wel alle mogelijke bugs eruit te persen voor dat JO de winkels in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
ik ben meer aan het downloaden (tech beta) dan spelen ;) laatste update die ik moest downloaden was 500MB... dus maar gewoon verder met BHD...

Als er nog squads zijn die een friendly >:) willen in BHD www.omegaforces.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij! :)

Neem anders even contact op met DR|Quirix op www.dr-clan.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 14:26:
best grappig die beta's van Novalogic.

Beta demo werkt niet/nauwelijks, wordt dat een patch voor uitgebracht.
Beta test voor JO laatse update werkt bij niemand, dus zullen ze niet veel feedback krijgen.

Toch kunnen veel bedrijven een voorbeeld nemen aan NL, want ze proberen wel alle mogelijke bugs eruit te persen voor dat JO de winkels in gaat.
er is toch maar 1beta demo + patch ? of is er al weer een nieuwere update / patch :? of heb ik het mis... vanavond weer lekker knalle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee er is geen nieuwe update, ik heb het over de tech beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog maar een plaatje om het topic een beetje op te vrolijken.

Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/2372/SS00034.jpg

Hier kan ik nog net een teamgenoot redden door een tegenstander om te leggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

voor de mensen die het intresseren, ik speel [regelmatig, vooral savonds] op de UK Chopper Island servers. zijn 3 servers bij elkaar, met xx/100, xx/64, xx/120 :) nick is: Yohann!s[NL] ;) en speel graag als Joint ops 8)

[ Voor 39% gewijzigd door Dutchie! op 25-05-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel onder de naam DR|Kupcake en ben altijd te vinden op de NL servers van max 32 man.

Zeg wat is dat een 1 pt sniper kill. Alleen 20 punten sniper kills tellen ECHT he! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

hebben jullie ook last dat voertuigen (jeeps / panserwagens) na verloop van tijd niet meer spawnen ? alleen meer de helicopters :? en ook dat er soms je instapt in een helicopter, en dan spontaan ontploft.... :? gebeurt dan bij iedere helicopter... er er word niet op geschoten ofzo :+ afgelopen zondag, was er op een UK server alleen nog maar 3boten over :/ dus ging iedereen maar zwemmen naar de andere kant :) wat trouwens wel het team-work verbeterde :D maar handig is anders 8)7

ik kan niet wachten tot de volledige versie :D !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou het fenomeen satchel n00bies is al een aantal dagen na uitkomst van de demo ontstaan. Men legt dan satchels in 'friendly' heli's en zodra iemand er instapt en opstijgt, blaast men het op. Schijnt nogal eh, leuk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wohaa, echt vet dit spel. Net bijna een hele middag zitten spelen. echt vet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 14:57:
nou het fenomeen satchel n00bies is al een aantal dagen na uitkomst van de demo ontstaan. Men legt dan satchels in 'friendly' heli's en zodra iemand er instapt en opstijgt, blaast men het op. Schijnt nogal eh, leuk te zijn.
Yep, ik heb ze ook al gezien, bij mij waren het 2 Nederlanders, Retard en Retarded :/
Ze probeerde steeds de grote heli van de rebellen vol te krijgen en dan bliezen ze hem op.
Ben na een half uurtje maar gestopt ze verziekte echt het hele spel. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Je moet dat soort mensen een "Punt" geven. Dat doe je op het Commander scherm.
Als genoeg mensen een persoon een Punt geven, dan wordt die persoon eruit gekicked. Zo moet het volgens mij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar in de demo werkt dat nog niet. Althans het werkt waarschijnlijk niet, omdat het niet zo staat ingesteld op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 18:49:
[...]

Yep, ik heb ze ook al gezien, bij mij waren het 2 Nederlanders, Retard en Retarded :/
Ze probeerde steeds de grote heli van de rebellen vol te krijgen en dan bliezen ze hem op.
Ben na een half uurtje maar gestopt ze verziekte echt het hele spel. ;(
ja, dat is echt super irritant, we konden toen ook gewoon niet meer aanvallen omdat alle heli's gesloopt werden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het ook mogelijk om ingame team te changen? Nu moet ik de hele tijd opnieuw joinen als ik bij het verkeerde team zit, en dat nou niet bepaald leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat kan niet, maar mij maakt het niet zoveel uit bij wie ik speel, hoewel mijn voorkeur toch uit gaat naar de joint ops, heb je toch een beetje het gevoel dat je bij de goeie hoort. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan dus wel, het is alleen overal gedisabled, kun je straks waarschijnlijk op vrijwel alle clan servers doen met console commands. Ik heb het al ergens zien staan op het nova-inside forum, maar ik zou niet meer precies weten wat je in moet typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
en hij is gold gegaan :)
http://www.gamer.nl/nieuws/22261

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daar zeggen ze alleen 25 juni he? Mijn pre-order zegt 18 juni, ik hoop dat die datum niet meer wijzigt :P

Dit wordt wel zo vet! Komt mooi uit, want ik begin op BHd wel een beetje uitgekeken te raken. Het is dat we nog af en toe matches hebben, maar gewoon van die public games worden een beetje saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Gebruiken jullie de Nightvision ook ? als ik snachts speel, zet ik hem dus eigenlijk nooit op, omdat mijn zicht er niet echt beter op word :( khad gehoopt dat het meer (noodzakelijker zou zijn) vooral in de nacht-missies, maar valt tegen :( mischien in de echte jungle-maps.

waar hebben jullie hem ge-pre-order-ed ? en voor welke prijs ? ik wil hem ook snel hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik voor 42,50 geloof ik bij Dynabyte.nl

Nightvision is niet noodzakelijk in JO nee. Het lijkt nooit echt donker te worden, maar ik denk dat dat wel veranderd zodra er custom maps worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 21:53

Karel V

Een simpele ziel

Dit spel ga ik zeker kopen, het lijkt trouwens wel of er meer actie in zit dan bij BHD en die was al vet. Dus deze titel kan ik echt niet laten liggen, goeie real game :) .

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 14:24:
ik voor 42,50 geloof ik bij Dynabyte.nl

Nightvision is niet noodzakelijk in JO nee. Het lijkt nooit echt donker te worden, maar ik denk dat dat wel veranderd zodra er custom maps worden gemaakt.
Als jij 3 uur op dezelfde server met nog steeds dezelfde ronde speelt reken maar dat het nacht wordt. :) Night vision is dan erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Heb veel positiefs en negatiefs over deze game in dit topic gelezen. Ik ben nu de demo maar ff aan het downloaden. Ben toch wel benieuwd. Ben nogal een Battlefield fannaat, dus als de game zich hiermee kan meten zit het voor mij wel goed. BHD vond ik trouwens ook wel een leuk spel. Vooral MP, alleen ik was er wel snel op uitgekeken. BF houdt me daarentegen nog steeds in zijn greep :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 03 juni 2004 @ 11:50:
[...]

Als jij 3 uur op dezelfde server met nog steeds dezelfde ronde speelt reken maar dat het nacht wordt. :) Night vision is dan erg handig.
Ik zeg niet dat het geen NACHT wordt, ik zeg dat het niet echt DONKER wordt :)
Nightvision is alleen maar irritant, je hebt het gewoon niet nodig. In BHD zijn custom maps waarbij het echt pikkedonker is en kun je gewoon niet zonder. Al helemaal niet als tracers uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hoe zie ik snel in 1 oogopslag wie bij mijn team hoort en wie niet. Die gametags had ik op de 1 of andere manier uitgezet. Dat is maar goed ook, want met al die groene en witte naampjes werd het erg onoverzichtelijk. Is er niet een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Bij BHD was het cyclen met de F toets.
1x= abbreviated (kort met alleen een streepje boven player).
2x=UIT
3x=AAN
Misschien bij JO ook zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja is hetzelfde. Ik vind het wel handig eigenlijk. Als een naam van groen naar grijs of blauw gaat, weet je meteen dat daar een vijand zit. Firearms at the ready dus :)

Wel vervelend is dat je in de demo nog niet bij al je teamleden de naam ziet staan. (bug) Maar dat schijnt in de uiteindelijke versie opgelost te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik vind Joint Ops nou niet zo moet ik eerlijk bekennen. Heb het vanmiddag +/- 2 uurtjes zitten spelen, maar het komt als 1 grote chaos op me over. Nog erger dan BF. Verder vind ik de gfx bijna spuuglelijk. Ook wordt je vaak afgeknald zonder dat je uberhaubt je enemy gezien hebt. Wel zo realistisch natuurlijk, maar na 10 keer wordt het vrij frustrerend en begin ik bijna met toetsenborden te gooien (geintje). De afstanden die afgelegd moeten worden vind ik ook veel te groot. Zeker als je in je gedachte houdt dat je vrij snel wordt afgeknald. Zal wel komen omdat ik nog een noobje ben in deze shooter.

Ik ga nu nog ff wat spelen, misschien dat mijn mening nog bijgesteld wordt, maar zoals het er nu naar uitziet verdwijnt deze demo weer snel van mijn schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ook wordt je vaak afgeknald zonder dat je uberhaubt je enemy gezien hebt.

Je kan hem wel "horen". Op het moment dat er in jouw richting word geschoten geeft de radar aan van welke kant dat kwam. Werkt niet met silenced MP5's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond BHD eerst ook nix aan, tot ik me verveelde.

Graphics zijn totaal niet belangrijk voor Novalogic spellen bij mij, puur gameplay. Maar om JO nou lelijk te noemen. Op hoge reso ziet het er echt wel goed uit. Plus je kan stukken verder kijken dan bij BF bijvoorbeeld. Dat vind ik een grote plus.

Dat verwarrende en chaotische gaat er wel af als je meer speelt. Ga dan niet op een Novaworld server spelen, want dat blijft chaotisch en vervelend. Zoek een goeie clanserver uit, heb je veel meer lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

HuggyB schreef op 04 juni 2004 @ 00:17:
Ook wordt je vaak afgeknald zonder dat je uberhaubt je enemy gezien hebt.

Je kan hem wel "horen". Op het moment dat er in jouw richting word geschoten geeft de radar aan van welke kant dat kwam. Werkt niet met silenced MP5's.
Oh.. dat wist ik niet. Ik zal er eens op letten. Weet jij misschien hoe en waar ik kan zien als iemand bijvoorbeeld om vervoer vraagt? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken.
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 00:44:
ik vond BHD eerst ook nix aan, tot ik me verveelde.

Graphics zijn totaal niet belangrijk voor Novalogic spellen bij mij, puur gameplay. Maar om JO nou lelijk te noemen. Op hoge reso ziet het er echt wel goed uit. Plus je kan stukken verder kijken dan bij BF bijvoorbeeld. Dat vind ik een grote plus.

Dat verwarrende en chaotische gaat er wel af als je meer speelt. Ga dan niet op een Novaworld server spelen, want dat blijft chaotisch en vervelend. Zoek een goeie clanserver uit, heb je veel meer lol.
BHD vond ik juist meteen erg gaaf, maar dat was lang niet zo chaotisch en onoverzichtelijk als deze game imho. Op BHD was ik trouwens na een aantal daagjes intensief gespeeld te hebben zat. Waar dat aan lag kan ik je niet precies vertellen, want ik weet het eigenlijk niet. Misschien waren het de voertuigen die in een vast patroon rondjes vlogen of reden, of het waren de nogal statische maps.... of het was omdat het meer CS achtig is en ik niet zo goed ben in de wat realistischere shooters :P

Wat gfx en Novalogic betreft heb je misschien gelijk DF 1 vond ik erg stoer met de Voxel engine welke qua gfx ver achter bleef bij de Open-GL games die toen uitkwamen, maar goed... de uitgestrekt landschappen e.d. maakte veel goed (Toen). Nu ben ik gewoon mooier gewend en vind ik dit (Joint Ops) eigelijk vrij lelijk. Als de gameplay nou echt super zou zijn.... dan zou ik er geen probleem mee hebben, maar tot nu toe vind ik er nou niet echt veel aan. Waarschijnlijk omdat het mijn type shooter niet is... maar toch.

Dat met meer dan 100 man op een server leek me in eerste instantie geweldig, maar nu ik het gezien heb ... kweeenie. Ik hou mijn hart vast voor BF2 (schijnt nl. ook mogelijk te zijn om met meer dan 100 man op een server te kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Oh.. dat wist ik niet. Ik zal er eens op letten. Weet jij misschien hoe en waar ik kan zien als iemand bijvoorbeeld om vervoer vraagt? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken.

Nee dat vind ik ook klote. Bij BF1942 zie je een teammate van je op de kaart geel knipperen, hier gebeurt niets heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kun je wel zien via de map. <M> dus, je vliegt er dan mooi naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 12:19
Net ook weer zitten spelen vind het echt een leuk spel.

Leukste vind ik om in een heli te stappen en zoveel mogelijk team genoten naar de overkant te vliegen.
Leuk moment was ook dat ik in zo'n hovercraft stapte en met wel 10 man naar de overkant ging om daar de basis te veroveren.

Alleen heb nu al een aantal keer gemerkt dat een paar team genoten het leuk vinden als ze zich vervelen om dan alle auto's en heli's kapot te schieten en dan maakt het ook niet uit of je er al in zit of niet |:(

heb ook wat bugs gevonden hoop wel dat dat nog verwerkt word want ben toch wel van plan deze game aan te gaan schaffen.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 week voor de release van de full game komt er een nieuwe mp demo uit. Met alle nieuwe features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 17:26:
dat kun je wel zien via de map. <M> dus, je vliegt er dan mooi naar toe.
Ja komop zeg, ik heb die mini-map niet voor niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Vandaag komt de nieuwe demo...op basis van de Goldmaster. Ik ben iniedergeval benieuwd naar de verbeteringen!

Bron: http://www.nova-inside.com/
Entertainment software developer and publisher NovaLogic, Inc. today announced that the official multiplayer consumer demo for Joint Operations: Typhoon Rising will be released on Wednesday June 9th, 2004. The demo replaces the existing beta demo released earlier this year.

Set in Indonesia in the near future, Joint Ops is the largest multiplayer Modern Combat FPS game ever released. Developed using NovaLogic’s enhanced Black Hawk™ engine, with superior multiplayer technology, the final game will let gamers play revolutionary 150 player games, across vast terrains online. Official 150 player games will be hosted over NovaLogic’s FREE online gaming service NovaWorld, while consumers can host their own 64 player games over NovaWorld or via LAN.

The demo will feature a brand new multiplayer 1km sq map tailored for 100 players and includes the following features taken from the retail version of game:

• 19 Land, Sea & Air drivable vehicles – Cut through the water in a Mark V boat, rain hell fire from above, while piloting an AH-6 Little Bird, or smash the domineering Stryker through enemy territory and a lot more! The retail version has 29 Vehicles.
• Take out the enemy & defend with valor with 27 modern-day weapons! Deliver a deadly long range message with a shoulder fired Stinger missile, or kick ass at close range with the M4 rifle with optional M203 grenade launcher. The retail version has 35 weapons.
• 5 Classes – 2 Countries – Fight as a Rifleman, Engineer, Gunner, Medic or Sniper from either the US or Indonesia. The retail version has 5 Classes, 7 nationalities and 67 different skin combinations.

--- Nova-Inside will be a official mirror for NovaLogic. So when we have it we will add it to our downloads database and let you know! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChefChocolateball schreef op 09 juni 2004 @ 14:45:
Vandaag komt de nieuwe demo...op basis van de Goldmaster. Ik ben iniedergeval benieuwd naar de verbeteringen!

Bron: http://www.nova-inside.com/

[...]
jeee _/-\o_ , die oude map begon ook saai te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 15:31

BioHazard

*\o/*

Volgens mij is ie er nu? :)
Downloading :*)

edit: te laat :>

[ Voor 101% gewijzigd door BioHazard op 09-06-2004 17:25 . Reden: To late ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, kan niet wachten :) Vorige demo was al cool, deze zal hopelijk beter zijn en me ff stil houden tot het volledige spel uit is :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.