Joint Operations: Typhoon Rising

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.782 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 15:31

BioHazard

*\o/*

Vind wel dat de choppers wel wa leuker mogen vliegen. Hij vliegt echt houterig |:(
Zoiets als in BF:V zou ideaal zijn niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee? Ik heb liever deze besturing dan die in BF:V of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Mmmm tja verschilt toch per persoon... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 21:53

Karel V

Een simpele ziel

Sinds kort ADSL, maar nog nooit online gegamed.
Daarom ff een vraagje, als ik op Novaworld klik zegt ie: 'Connecting to novaworld...'
om daarna na een paar minuten te stoppen. Wat doe ik fout of verkeerd :?
Player-info heb ik al ingesteld.
Trouwens zelfde probleem bij BHD.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm firewall oid? Ik zou het verder eiglijk ook niet weten? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 18:56:
Hmmm firewall oid? Ik zou het verder eiglijk ook niet weten? :/
Gek, want bij Call of Duty krijg ik een hele lijst te zien, kan ik trouwens ook niet spelen, maar sst die heb ik dan ook niet orgineel.
Verder heb ik zelf geen firewall, wel een hardware firewall in de modem.
Zou het misschien aan mijn provider kunnen liggen? Die filtert best streng, nl: kliksafe. Alleen waarom krijg ik dan wel bij Call of Duty een lijst te zien?
Mag geen andere van mijn ouders :( .
Misschien nog een heel simpel iets vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:25
Ik durf het bijna niet te vragen , maar heeft iemand een spiegel voor me ? :P

Misschien een torrent filetje ofzo? :)

[ Voor 22% gewijzigd door om3ega op 09-06-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist het ook niet hoor ik zei ff wat in me opkwam :)
Net een uurtje zitten spelen. Vind de vorige map ietwat leuker maar deze is ook chill :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bi0Hazard schreef op 09 juni 2004 @ 17:36:
Vind wel dat de choppers wel wa leuker mogen vliegen. Hij vliegt echt houterig |:(
Zoiets als in BF:V zou ideaal zijn niet? :)
ja inderdaad.. kun je wel schuin naar voren vliegen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

om3ega schreef op 09 juni 2004 @ 19:35:
Ik durf het bijna niet te vragen , maar heeft iemand een spiegel voor me ? :P

Misschien een torrent filetje ofzo? :)
Wat bedoel je daarmee, is bit torrent dan nodig?
http://www.bitconjurer.org/BitTorrent/index.html
http://belnet.dl.sourcefo...rent/BitTorrent-3.4.2.exe
Dat was toch alleen maar om bestanden met elkaar te delen, voor het downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Lekker linkje. Net uit, en krijg 90KB/s. Die hebben mega bandwidth. :)

De download is er mee opgehouden. Was dus echt te mooi om waar te zijn :)

[ Voor 36% gewijzigd door HuggyB op 09-06-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Karel V schreef op 09 juni 2004 @ 20:09:
[...]

Wat bedoel je daarmee, is bit torrent dan nodig?
http://www.bitconjurer.org/BitTorrent/index.html
http://belnet.dl.sourcefo...rent/BitTorrent-3.4.2.exe
Dat was toch alleen maar om bestanden met elkaar te delen, voor het downloaden?
Nee , maar bittorrent is natuurlijk ideaal om zo'n demo te verspreiden.. hoe meer animo , hoe meer bandbreedte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

om3ega schreef op 09 juni 2004 @ 20:16:
[...]

Nee , maar bittorrent is natuurlijk ideaal om zo'n demo te verspreiden.. hoe meer animo , hoe meer bandbreedte :)
Haa, ik dacht al.
Maar heeft iemand maybe een ideetje waarom?
Sinds kort ADSL, maar nog nooit online gegamed.
Daarom ff een vraagje, als ik op Novaworld klik zegt ie: 'Connecting to novaworld...'
om daarna na een paar minuten te stoppen. Wat doe ik fout of verkeerd
Player-info heb ik al ingesteld.
Trouwens zelfde probleem bij BHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:33
http://gamesdomain.yahoo.com/feature/26091

Hij is nu op 50% en blijft stabiel op 233 kB/sec

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Nou, het gaat lekker. Ik krijg een error gevolgd door een Sysdump die ik in de Joint Ops map kan vinden...

Minder, had zin in deze demo...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Mensen, er is een hele goede download source waar je gratis aardig snel de nieuwste downloads kan krijgen.

dlx.gamespot.com

Je moet even een account aanmaken, en dan kan je downloaden wat je wil. Met wat Internet Explorer plugins heb je een soort bittorrent achtige applicatie die de downloads voor je binnen haalt van verschillende locaties bij jou in de buurt.
Als je echter een betalend lid bent van Gamespot, dan mag je ook downloaden van de FTP server van Gamespot.

Ik haal hem vanaf daar binnen op 80KB/s. Vind ik wel netjes... beter dan rondzoeken naar downloadsites. Ik heb overigens ook een abo op Fileplanet, maar die gasten zitten mij te knijpen op 20KB/s. Zelfs als ik op Surfnet zit... dus stink daar nou niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net ff geprobeerd en ik ben zeker onder de indruk.

Ik heb het gevoel dat de graphics echt een stuk scherper zijn geworden en ook dat het menu er net wat scherper is geworden.
Het is moeilijk uit te leggen, maar het is net of de kleuren wat feller zijn geworden.
Ook erg mooi vind ik hoe de explosies worden weergegeven, je ziet echt zo'n waas van hitte eromheen.
Ook de sterfscenes zijn erg fraai weergegeven.

Een ander pluspunt vind ik ook hoe makkelijk je een server joint en de laadtijden van deze map is 10x sneller als die van de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/XJ2O1X92ID6W/picserver.jpeg

Heb net de nieuwe demo gespeeld voor de eerste keer, het was even wennen, en heb ook even de sniper uitgeprobeerd. Wat vinden jullie van de sniperrol in het spel, ik ownde meteen :o :P . Je kan het campen noemen, maar in een oorlogspel als dit moet dat kunnen als sniper. Ik bleef dus als sniper heel de tijd zo liggen zoals je op het plaatje kan zien en pikte één voor één joint ops neer.

Wanneer het druk werd, of iemand te dicht bij kwam, bleef ik doodstil liggen en ze liepen zo langs mij. Zelfs een paar mensen liepen over mij heen, doet me denken aan die film sniper :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 23:24:
Heb hem net ff geprobeerd en ik ben zeker onder de indruk.

Ik heb het gevoel dat de graphics echt een stuk scherper zijn geworden en ook dat het menu er net wat scherper is geworden.
Het is moeilijk uit te leggen, maar het is net of de kleuren wat feller zijn geworden.
Ook erg mooi vind ik hoe de explosies worden weergegeven, je ziet echt zo'n waas van hitte eromheen.
Ook de sterfscenes zijn erg fraai weergegeven.

Een ander pluspunt vind ik ook hoe makkelijk je een server joint en de laadtijden van deze map is 10x sneller als die van de beta.
Ik vindt dat er wel een paar mooie effecten bijzitten, bijvoorbeeld hittegolven uit de helicopter uitlaat en inderdaad de sterfscenes. En het laden van mappen gaat echt snel en als je in de wacht zit duurt het meestal ook niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik de demo niet meer aanraak aangezien de volledige versie over andere halve week bij mij in de bus komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sniper is leuk, als je iemand shiet die heel ver is moet je een beetje boven hem mikken omdat de kogel lamgzaam omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 09:00:
Sniper is leuk, als je iemand shiet die heel ver is moet je een beetje boven hem mikken omdat de kogel lamgzaam omlaag gaat.
Nee dat hoeft niet, dat hebben ze juist zo vet gedaan.
Met je verrekijker kan je de afstand zien, en dan kan je op je snipergeweer de elavation instellen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

behalve bij 20 punters, want dan zie je de kogels niet meer inslaan. Dan is auto-range wel handig. Maar ik betwijfel dat met de sniper rifles in JO nog 20 punters gemaakt kunnen worden. Dat ging in BHD namelijk alleen met de MCRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook een probleem met je framerate?
Ik heb als ik op de aanbevolen settings speel een framerate van gemiddeld 15 fps.
dan speel ik op.
1024*768.
Textures op high en de rest op normal en andere grafische snufjes uit.

Later heb ik het nog een keer geprobeerd op 800*600 met alles op low en dan haalde ik ook maar 35 fps.
Hebben meer mensen hier last van of is het gewoon een onzettend zwaar spel, want zelfs in far cry haal ik meer fps.

Specs:
AMD xp 2200+
1024 DDR.
Raedon 9500 pro.
Catalyst 4.5
Windows xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er schijnen meer mensen last te hebben van performance problemen met deze demo. Ook met nog hogere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
mag ik ff weten hoe je aan die framerate komt? doe je dat met fraps of is er nog een andere manier?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 10:03:
[...]

Nee dat hoeft niet, dat hebben ze juist zo vet gedaan.
Met je verrekijker kan je de afstand zien, en dan kan je op je snipergeweer de elavation instellen. :*)
Dat wist ik nog niet :), het is een best wel ingewikkeld spel (na 3 uur spelen), ik ga het eens ff uitpluizen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whizz666 schreef op 10 juni 2004 @ 13:41:
mag ik ff weten hoe je aan die framerate komt? doe je dat met fraps of is er nog een andere manier?
op `rammen en dan fps intypen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 19:12

JnX

Net de demo gedownloaded en een uurtje gespeeld. Wat een vette demo zeg _/-\o_ !! Als je het eenmaal een beetje doorhebt is het echt een geweldig spel.
Ik ben zeer benieuwd naar de uiteindelijke game..

Het valt me trouwens wel op dat het spel vrij zwaar is. Ik heb een Radeon 9800Pro, maar als ik daar FSAA en AA aanzet is het niet te spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Tja, ik kom met m'n 5900XT ook niet boven de 40 frames uit. Maar het vreemde is dat het niet aan de instellingen ligt bij mij. Of ik nou highest, performance of default kies, ik haal overal dezelfde FPS.

Wat me ook opviel was dat ik op een grote server (100 man) niet boven de 25 FPS uitkwam, en op een server van 64 de 40 haal. Misschien dat het daaraan ligt...?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnX

JnX

Snappie88 schreef op 10 juni 2004 @ 19:43:
Tja, ik kom met m'n 5900XT ook niet boven de 40 frames uit. Maar het vreemde is dat het niet aan de instellingen ligt bij mij. Of ik nou highest, performance of default kies, ik haal overal dezelfde FPS.

Wat me ook opviel was dat ik op een grote server (100 man) niet boven de 25 FPS uitkwam, en op een server van 64 de 40 haal. Misschien dat het daaraan ligt...?
Maar heb jij FSAA en AA aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
JnX schreef op 10 juni 2004 @ 18:10:
Net de demo gedownloaded en een uurtje gespeeld. Wat een vette demo zeg _/-\o_ !! Als je het eenmaal een beetje doorhebt is het echt een geweldig spel.
Ik ben zeer benieuwd naar de uiteindelijke game..

Het valt me trouwens wel op dat het spel vrij zwaar is. Ik heb een Radeon 9800Pro, maar als ik daar FSAA en AA aanzet is het niet te spelen :/
Bij mij wordt het scherm zwart als ik dat doe. Een teken dat het niet helemaal koosjer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens zit er iets niet helemaal goed in deze demo/game.
Ik begrijp dat als er 100 man zijn dat het allemaal wat zwaarder wordt.
Maar in deze demo blijft er helemaal niks van je performance over, wordt nog lachen met de 150 man server in de hele versie. 8)7
Dan trekken zelfs de nieuwste systemen het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

JnX schreef op 10 juni 2004 @ 20:37:
[...]

Maar heb jij FSAA en AA aanstaan?
Nope. Alles op High en die twee uit. En dat bij 1024x768 natuurlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Snappie88 op 11-06-2004 02:01 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Sjesus, dat gebraak over FPS toch altijd. Nog iets te melden over de gameplay? Ik vind dat deze game dus echt datgene heeft wat Battlefield mist. Een bepaald gevoel van direct respons, geen gevlieg over bootjes of helicopters maar gewoon robuust.

Speelt lekker i.i.g.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Het lijkt wel dat het vliegen met de heli's nog lekkerder gaat nu... en , er zit nu eindelijk een duidelijk vizier op de heli's :)

De sterfscenes zijn inderdaad meesterlijk leuk :)

Je hebt 3 stingers bij i.p.v. 1 , en de heli's hebben nu flares die ook echt werken :P

Wat mij opvalt aan dit spel is trouwens dat het geluid zo ontzettend realistisch is. De jungle geluiden , de beestje die je hoort als het langzaam donker wordt...

En wat natuurlijk ook schitterend blijft is die licht kogels door de lucht als er ergens gevochten wordt....

Ik wacht met heel veel plezier op mijn pre-order! ... (Pre-order = by dynabyte goedkoper dan wanneer hij uit is ivm aanbieding ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

om3ega schreef op 11 juni 2004 @ 08:31:
De sterfscenes zijn inderdaad meesterlijk leuk :)
Hmm, of ik nou kruip, sta of in middenpositie ik sterf altijd staand :P
Niet als je een FPS van 15 hebt :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnX

JnX

FoggyFreek schreef op 11 juni 2004 @ 02:24:
Sjesus, dat gebraak over FPS toch altijd. Nog iets te melden over de gameplay? Ik vind dat deze game dus echt datgene heeft wat Battlefield mist. Een bepaald gevoel van direct respons, geen gevlieg over bootjes of helicopters maar gewoon robuust.

Speelt lekker i.i.g.
Ehm.. het is toch niet zo leuk om een spel schokkerig te spelen hr :/ Ik weet niet hoe dat bij jou zit?
Zeker niet als je een systeem hebt van een half jaar oud is dat vrij vervelend.

Maar wat betreft de gameplay sluit ik me bij je aan. Het spel speelt lekker weg, niet te moeilijk maar wel ruimte om het moeilijker te maken (met je team strategisch aanvallen bijvoorbeeld).
Is er al iets bekend over de andere spelmodes die het spel gaat krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Snappie88 schreef op 11 juni 2004 @ 09:16:
[...]

Hmm, of ik nou kruip, sta of in middenpositie ik sterf altijd staand :P

[...]
Niet als je een FPS van 15 hebt :(
Zet dan al het niveau op normal, dan ziet het er nog prima uit en speel je met veel betere FPS. Ikzelf heb een GF4TI4400 en speel op alles normal. gaat perfect ;)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen op een server heeft weinig tot geen invloed op hoe het spel draait op je systeem hoor. In ieder geval niet bij JO. Je ping stijgt wel drastisch zodra je op een 150 man Novaworld server gaat spelen. Daarom kun je het beter bij een server van max 50 man houden.

Aangezien JO draait op dezelfde engine als BHD, zal AF niet werken. En FSAA kun je als het goed is het beste in-game aanzetten, in plaats van via je gfx kaart control panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:00

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

Wat een bizar slecht spel dat Joint Operations. :X
Eerst mooie screenies de wereld in sturen, en mooie specs(gebeurd errug veel de laatste tijd)

Beroerde graphics, beroerde handling. Het lijkt wel een pre-alpha release die demo.
Ik heb het 3 kwartier tijd gegeven op mijn HD, snel terug naar America's Army voor mij... (ondanks dat daar ook vaak probs zijn met de servers). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ton4tor schreef op 11 juni 2004 @ 13:23:
Eerst mooie screenies de wereld in sturen, en mooie specs(gebeurd errug veel de laatste tijd)

Beroerde graphics, beroerde handling. Het lijkt wel een pre-alpha release die demo.
Ik heb het 3 kwartier tijd gegeven op mijn HD, snel terug naar America's Army voor mij... (ondanks dat daar ook vaak probs zijn met de servers). :+
Ik ben het volkomen met jou oneens. Ik vind t spel juist lekker spelen. De sfeer zit er goed in, de graphics zijn echt mooi, maar de systeemspecs van t spel kloppen niet helemaal.

Maar even over de performance. Ik speel hier op een p4 3,0, 512mb pc3200 en een 9800XT. Dat spel loopt flink beroerd ongeacht de instellingen. T is dan wel een nvidia-spel, maar zoals we hier boven lezen heeft ie nou ook niet een dikke FPS. Ook werkt bij mij AA alleen op 4x en 6x, op 2x een zwart beeld. Hopelijk komt er voor de FV nog een patch uit die dit mogelijke probleem verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Omg? Ik loop met een P4533 2.53 Ghz @ 2.8 en 1024 PC2100 met een Ti4600. 1280*1024, meeste high sommige medium. Loopt perfect? Soms in een chopper ist wa hakerig maar thats all. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga hem iig wel bestellen ,maar ik doe het wel via play ,want voor 28 euro wil ik wel een week later beginnen ,et spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alles op high staan, behalve FSAA dus uit. (je kunt m aan zetten, maar dan zie je alleen iets in nightvision 8)7 )

Ik heb zelf een 9700 Pro en totaal geen problemen. En de demo t.o.v. de beta demo is idd een stuk scherper qua graphics. Stukken beter. De effecten zijn ook leuk. (blur enz) Hebben ook weinig invloed op mijn fps.

Alles is ook beter gebalanceerd lijkt het wel. De littlebirds vliegen eindelijk wat harder en reageren beter. Wat op zich wel realistisch is.

Maar ik vind het dan weer bagger dat de ctrl toets niet meer te gebruiken is voor m203's. Ben helemaal in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P4 2.4 Ghz zonder HT, radeon 9800 pro, 768 pc2700 ram.

Ik speel op 1024*768 85hz, de helft op high en de helft op normal, fsaa op 2x, buffer trilinear. En hij loopt supergoed, alleen als je net een server binnenkomt hapert het voor 3 seconden en dan speelt het constant zonder haperingen hoe lang ik ook speel. Hoger heb ik nog niet geprobeerd, maar ik vindt het zo al heel mooi en goed spelen.
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 14:51:
Maar ik vind het dan weer bagger dat de ctrl toets niet meer te gebruiken is voor m203's. Ben helemaal in de war.
Ik gebruik altijd de f-toets, ff ingedrukt houden en dan linker muisknop, en als je hem loslaat dan switch ie terug naar je auto-rifle.

En wat ik gisteren gemerkt heb, is als je samenwerkt je veel hoger in de lijst komt te staan (het transporteren van anderen en dan samen de bases overnemen en behouden, en dit dan constant doen). Dus niet alleen kills, zo kwam ik met 168 assists bovenaan te staan. Het is ook veel leuker spelen zo.

offtopic:
Ik had nog een vraagje, iemand heeft net een nieuwe computer van dell met p4 3Ghz, 1gb ddr ram, en een radeon 9800 pro, maar hij kan niet heen en weer alt tabben, terwijl ik met mijn mindere specs vloeiend heen en weer kan alt tabben. Heeft ie softwarematigs iets verkeerd ingesteld staan? Hij loopt ook vaak vast als ie dan van zijn bureaublad terug het spel in wilt, lijkt net alsof hij te weinig geheugen heeft. Dit had ik eerst ook met 256 mb ram, dat het dan langzaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:22

SkyStreaker

Move on up!

Check de specs, ik heb alles gewoon op AAx4, AFx4, (in-game AF op Highest) en alles op High, 1024x768@85Hz en speel op een nette 21~26FPS.

Wat de gameplay betreft, DF is de enige game die ik online multiplay. Het heeft voor mij de exacte balans van realisme en gigantische levels. Nu je ook voertuigen kan besturen is het alleen maar nog superder geworden. En de voertuigen laten (voor zover ik weet) geen laffe kamikaze-acties toe.

Gunners met een SAW kunnen niet heel gemakkelijk meer als een gek een heel peleton neer maaien door gewoon het hele magazijn leeg te pompen. De aanvulling van meer vegetatie maakt het snipers zoals ik en moeilijker te vinden en makkelijker te verstoppen.

Ik ben altijd een sniper geweest in DF en DFBHD vond ik al lekker sniperen, JointOps heeft het nog een graadje hoger getild.

offtopic:
Ik wacht nog eigenlijk op een ECHTE snipergame waarmee je met alles rekening moet houden. kogel, lengte, wind, luchtvochtigheid, afstand, etc.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ton4tor schreef op 11 juni 2004 @ 13:23:

Ik weet niet welke Joint Ops jij gespeeld hebt maar dat kan niet de versie zijn die ik ken. :) Graphics zijn top, gameplay is super, gewoon een superspel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Ik vindt um helemaal super, precies het vervolg dat Delta Force nodig had.

Ik heb een framerate van 54 ongeveer dus mij hoor je niet klagen.
Ik vindt um heerlijk spelen en nu ik de screenshots van de full op nova-inside gezien heb krijg ik er helemaal zin an :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toen kwamen de positieve reacties :) Dat is mooi om te zien. Onze squad gaat EINDELIJK eens JO hosten nu. Dus kom eens langs op de Desert Rats server als je tijd hebt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Laatst online: 17:08
Tja, ben er ook maar aan begonnen. Loopt niet geweldig op m'n Ti4200, maar met details op Normal loopt ie wel vloeiend. Het ziet er dan allemaal wel wat minder uit, helaas.

Snipen kan gewoon perfect in dit spel. Zeker als je spawnt bij een pinned-down bunker: je duikt het gras in, crawlt om de zandzakken heen, richeltje opzoeken, wachten op vijandelijk schot, afstand meten, instellen, schieten en verplaatsen. 20 meter verderop, zelfde verhaal. Echt geweldig. :)

Alleen nog steeds jammer dat de vegetatie (waarom heet dat niet gewoon groente? 8) ) op afstand verdwijnt en je dus een lelijke groene wand overhoudt.

Twoe Tumps Up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

helemaal mee eens over de groente :+ wel jammer dat je de eerste demo niet meer kan spelen, nu moet ik of nog even wachten tot het volledige spel, of de nieuwe demo downloaden :( (voor iemand met een datalimiet is dat niet leuk) dus word het denk ik maar even geen JOTR meer spelen :(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm...

Ik had dit spel dus echt helemaal niet gevolgd en hem alleen maar gedownload toen ik een paar dagen geleden een linkje tegen kwam op de shack. En ik ben opeen helemaal en compleet verslaafd aan dit spel geraakt.

Ok, dit spel ziet er niet echt geweldig uit op mijn computer, maarja ik heb dan ook maar een ouder wordende Ti4200 en kan dus echt niet met alles op high spelen. En ja er doen zich grafish soms wat vreemde dingen voor, zoals die gebouwen in de hoofdbases die soms gewoon verdwijnen. En het klopt, de eerste paar keren dat je dit speelt word je gewoon weggeknald, dat is totdat je de flow van het level in de demo leert.

Maar mensen, die netcode....die netcode...DIE NETCODE !!! Nog nooit eerder heb ik op een server van 100 man gespeel en zoeits vloeiend meegemaakt. Werkelijk een hele avond geen enkele last van lag of iets dergelijks gehad. De BF serie komt hier gewoon niet bij in de buurt. Op de servers van die serie begint alles en iedereen te laggen als een gek zodra het aantal spelers boven de 32 komt.

En oh ja, het is een werkelijk erg leuk idee op als engeneer met een stinger een beetje de helicoters te gaan jagen. Verreweg het grootste gedeelte van de piloten heeft namelijk geen fluaw benul wat ze aan het doen zijn en leveren werkelijk de meest ideale doelwitten op LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel jammer dat je de eerste demo niet meer kan spelen, nu moet ik of nog even wachten tot het volledige spel, of de nieuwe demo downloaden :(
Ik zou 'm maar snel downloaden, want persoonlijk vind ik de nieuwe demo véél beter dan de oude. Grafisch flink opgepoetst (een echte jungle i.p.v. her en der een struikje, schitterende rotspartijen etc. etc.) en een ontzettend leuk veld om te spelen.
De "oude" Joint Ops vond ik niet beter dan bijv. BHD Team Sabre, maar de nieuwe demo vind ik het beste spel wat ik tot nu toe heb gespeeld. Let op m'n woorden, dit spel gaat héél hoog scoren in de komende reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

@ H-52: Gelul, BF1942 heb ik heel wat uurtjes gespeeld op servers met 64 man. Lag.... weinig last van. Ja, sommige servers laggen, maar dat lijkt me dan een HW probleem. Ik vind Joint Ops echt een chaos met 100 man of meer. GFX zijn ook niet je van het. Bovendien vind ik de maps in de demo's te groot. Je loopt je de typhus om zomaar vanuit het niets afgeknald te worden. Misschien niet mijn type spel.... Sorry, maar meer kan ik er nog niet van maken.

Edit: Oja... de enemy zie ik ook bijna nooit. Wordt zomaar vanuit het niets afgeknald. Na 5 keer begint dat toch wel op je zenuwen te werken. En die blur.. tja...grappig, maar spectaculair...nee.

[ Voor 24% gewijzigd door jagermeister op 15-06-2004 01:47 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hihihihi, vanuit het niets? Jij hebt last van DF-Snipers, als jij goed zoekt, dan vindt je ze wel...

Mwoah, geen lag... wel lag, van zoveel factoren afhankelijk. Maar jij zegt servers van 64 man. Wij hebben het over servers van 100 man, HELEMAAL vol.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

last van snipers? Dat betekent dat je nog een DF noepje bent ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 15 juni 2004 @ 01:11:
@ H-52: Gelul, BF1942 heb ik heel wat uurtjes gespeeld op servers met 64 man. Lag.... weinig last van. Ja, sommige servers laggen, maar dat lijkt me dan een HW probleem. Ik vind Joint Ops echt een chaos met 100 man of meer. GFX zijn ook niet je van het. Bovendien vind ik de maps in de demo's te groot. Je loopt je de typhus om zomaar vanuit het niets afgeknald te worden. Misschien niet mijn type spel.... Sorry, maar meer kan ik er nog niet van maken.
Mja, er zijn een paar servers in de BF serie die meer dan 32 spelers hebben. Neem de Universiteit van Twente BFV server bijvoorbeeld waar ik ook heel wat uurtjes heb zoekgebracht. Maar meesta begint het bij de boven de 32 echt heel zwaar te laggen. Probleem schijnt hem te liggen in de belasting van de hardware van de server, dit omdat bij BF zoveel dingen serverside worden berekend, en het wat vreemde feit dat iedereen er last van krijgt als je een high pinger op de server hebt. Helaas kost het vaak wat tijd om weer van zo'n kereltje af te komen.l
Edit: Oja... de enemy zie ik ook bijna nooit. Wordt zomaar vanuit het niets afgeknald. Na 5 keer begint dat toch wel op je zenuwen te werken. En die blur.. tja...grappig, maar spectaculair...nee.
Zoals ik al zei, je moet de flow van het level een beetje kennen en tja, dat duurt helaas eventjes. Maar de meeste snipers zijn tamelijk fantasieloos en heel makkelijk om op te sporen. Een goed voorbeeld hiervan zijn de twee heuvels die uitkijken ok controle post charlie. Daar kun je werkelijk heerlijk makkelijk op sniperjacht gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En oja over dat ver reizen van punt A naar B, en dat het een te grote map is, heb ik geen last van. Ik vindt het wel leuk om mensen te transporteren per truck en dan te rushen met 10 man tegelijk. Als de ene base is overgenomen, setting up camp, en dan meteen naar de andere bases. Ik zit altijd in het winnende team elke keer 8)

BHD heb ik nog nooit gespeeld, en Battlefield 1942 alleen een paar keertjes. Misschien dat ik nu zo die gameplay leuk vind.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blitz tactics :) Gewoon meteen die minigun heli's vollaaien met 4 man, allemaal afzetten op verhogingen bij bases en dan met de heli verdedigen tot men in de base is. Werkt uitstekend :)

Ik vind de flares/chaff wel iets te effectief eigenlijk. Als die dingen continu gespamd kunnen worden, het komt dan helemaal niet meer aan op effectief vliegen. Bij de beta demo, moest je nog laag blijven vliegen en tussen de bomen door. Nu kun je gewoon op grote hoogte 2 minuten lang CM's spammen en heb je nergens last van.

Ik vind het ook wel geweldig om -al is het maar met een paar man- een basis te bestormen en over te nemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 08:57:
[...]
Zoals ik al zei, je moet de flow van het level een beetje kennen en tja, dat duurt helaas eventjes. Maar de meeste snipers zijn tamelijk fantasieloos en heel makkelijk om op te sporen. Een goed voorbeeld hiervan zijn de twee heuvels die uitkijken ok controle post charlie. Daar kun je werkelijk heerlijk makkelijk op sniperjacht gaan.
Mwoah, dat doen beginners even, helemaal bovenop, maar leren dat al snel af...
Soms doe ik het even als de heuvel mooi plat is en er is beschutting, maar lbijf er niet lang. Een rij heuvels vind ik veelal het beste... Je kan je makkelijke verplaatsen van heuvel 1 naar 5 naar 3 naar 4 naar 2 naar 3, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmm, ik heb maar één keer gesnipt, en iedere keer irriteer ik me aan de groenten die een groot deel van je gezichtsveld wegnemen als ik lig. Ben ik de enige of doe ik gewoon iets doms :P

En nog iets. Gebruikt iemand de Night Vision Goggles (N) om in het donker te kijken? Ik namelijk niet, want ten opzichte van de Binoculairs (B) die retehandig zijn ben ik eerder m'n zicht kwijt dan rijk met die Goggles. Meestal zien andere mensen mij eerder zonder Goggles dan ik hun met Goggles (en nee, dat ligt niet aan m'n skills :P). Hoop dat ze in de volledige versie wat nuttiger zijn...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Als je het terrain-detail op zijn laagste setting zet, dan hebbie dat niet meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tranztaz schreef op 15 juni 2004 @ 10:43:
[...]

Mwoah, dat doen beginners even, helemaal bovenop, maar leren dat al snel af...
Soms doe ik het even als de heuvel mooi plat is en er is beschutting, maar lbijf er niet lang. Een rij heuvels vind ik veelal het beste... Je kan je makkelijke verplaatsen van heuvel 1 naar 5 naar 3 naar 4 naar 2 naar 3, etc.
En ik kan je verzekeren dat een groot deel van de snipers echt niet zo slim is. ;)

Geloof me, echt een heel groot aantal zit op heel erg voorspelbare plaatsen en hebben alleen oog voor de uitgangen van posten Charlie en Bravo. Ook komt het maar heel zelden voor dat ze elkaar dekken. Dat soort gasten jagen is echt leuk en aangenaam. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb echt meerdere malen binnen een uur gehad, dat ik sniper schoten hoorde, een heuvel op rende, ff luisterde en zo vervolgens iets van 5 snipers achter elkaar neer kon schieten. Ze liggen er gewoon. Ja probeer maar eens met je SR-25 tegen een AK-74 of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de ctrl toets niet gemapped :?
Ik spring altijd met de ctrl toets en buk altijd met de numlock 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha grappige logica 8)7 maar het zal vast werken. Als je toetsen remapped moet je ff kijken of ie niet in het geel weergegeven wordt, dat betekent namelijk dat ie al bezet is. Ik wil gewoon de BHD toetsen kunnen gebruiken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 11:39:
[...]

En ik kan je verzekeren dat een groot deel van de snipers echt niet zo slim is. ;)

Geloof me, echt een heel groot aantal zit op heel erg voorspelbare plaatsen en hebben alleen oog voor de uitgangen van posten Charlie en Bravo. Ook komt het maar heel zelden voor dat ze elkaar dekken. Dat soort gasten jagen is echt leuk en aangenaam. >:)
Altijd heerlijk, countersnipen en véél je mesje gebruiken :+
Mesjes leveren b.t.w. veel op. Door mijn 11 mesjes in een map stond ik bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Nou ja... "mesjes". De rebels hebben een enorm kapmes, bijna een muramasa :p
Kom je aanzetten met je Joint Ops all-purpose aardappelschilmesje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ik heb toch ook maar de demo gedownloaden, meteen geinstalleerd.... en WoW !!! er is duidelijk verschil te zien. Voor de mensen die zeggen dat de graphics niet mooi zijn.... die snap ik niet :/ tziet er allemaal goed uit ! hij draaide nog niet helemaal soepel, maar ik heb ook alles op high / highest gezet.... maar moet wel kunnen dacht ik.... khoop dat ze daar nog wat aan kunnen doen tis iets te zwaar naar me zin (qua systeemeisen).

De groenten zijn ook beter geworden ! is wel cool, je ziet nu ook regelmatig mannetjes langs je heen lopen omdat je gebukt zit in de groenten :) en de sfeer is nog beter geworden dan de vorige demo, alleen jammer dat de nightvision nog niet nodig is (noodzakelijk) zegma. ondanks mijn datalimiet, ben ik erg blij dat ik hem toch maar gedownload heb :D !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die gozers met een ghillie en een mp5 die spot je dus nauwelijks als het begint te schemeren ben ik achter gekomen. Echt heel irritant! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAUSTHE
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:05
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:15:
Ik krijg de ctrl toets niet gemapped :?
Ik spring altijd met de ctrl toets en buk altijd met de numlock 0.
heb daar ook moelijkheden mee en een paar van mijn teammembers ook (speel BHD in =THE=) zijn er mensen die het wel gelukt is om de ctrl te mappen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Yohann!s schreef op 15 juni 2004 @ 14:11:
ik heb toch ook maar de demo gedownloaden, meteen geinstalleerd.... en WoW !!! er is duidelijk verschil te zien. Voor de mensen die zeggen dat de graphics niet mooi zijn.... die snap ik niet :/ tziet er allemaal goed uit ! hij draaide nog niet helemaal soepel, maar ik heb ook alles op high / highest gezet.... maar moet wel kunnen dacht ik.... khoop dat ze daar nog wat aan kunnen doen tis iets te zwaar naar me zin (qua systeemeisen).

De groenten zijn ook beter geworden ! is wel cool, je ziet nu ook regelmatig mannetjes langs je heen lopen omdat je gebukt zit in de groenten :) en de sfeer is nog beter geworden dan de vorige demo, alleen jammer dat de nightvision nog niet nodig is (noodzakelijk) zegma. ondanks mijn datalimiet, ben ik erg blij dat ik hem toch maar gedownload heb :D !!!
De dmo is zoals de game is. Immers de game is al een tijdje gold. Het zal dus alleen met patches achteraf aangepakt kunnen worden.
Ik vind de game ook véél te zwaar lopen, gezien het feit dat het de iets opgepoetste engine van BHD is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de engine is precies hetzelfde, alleen wat er getekend wordt is anders. Waarschijnlijk iets lompere textures enz. Op mijn 9700 Pro loopt ie heel goed op 1280x960 met alles op max behalve FSAA. Behalve bij veel vuur- en spatwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij draaide nog niet helemaal soepel, maar ik heb ook alles op high / highest gezet.... maar moet wel kunnen dacht ik.... khoop dat ze daar nog wat aan kunnen doen
De enige die daar wat aan kan doen ben jij zelf. Hint: nieuwe Ati X800 & Geforce 6800 videokaarten. :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 18:06:
[...]

De enige die daar wat aan kan doen ben jij zelf. Hint: nieuwe Ati X800 & Geforce 6800 videokaarten. :) :P
Als je het een beetje gevolgd hebt zou je weten dat dat bull**** is.
Het is al duidelijk dat het geen hardware probleem is bij degene die last hebben van (screen)lag. Een van de theorien staat hier

Er zijn nog een berg onduidelijkheden maar je hebt echt geen X800 nodig om JO te spelen. Ik heb trouwens geen enkel probleem whatsoever.

Heerlijk spel :P

[ Voor 14% gewijzigd door Bornin op 15-06-2004 22:51 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 18:06:
[...]

jah ik heb net tijdje een radeon 9800 pro, 256 daarbij 1gb aan ddr ram en een amd athlon xp 2800+ en dan zou het toch wel vlotjes moeten draaien neem ik aan... :/

nieuwe videokaarten zijn wel bruut natuurlijk, maar daar wacht ik nog even mee... geld groeit me niet op de rug B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whizz666 schreef op 15 juni 2004 @ 18:38:
[...]

Als je het een beetje gevolgd hebt zou je weten dat dat bull***** is.
Het is al duidelijk dat het geen hardware probleem is bij degene die last hebben van (screen)lag. Een van de theorien staat hier

Er zijn nog een berg onduidelijkheden maar je hebt echt geen X800 nodig om JO te spelen. Ik heb trouwens geen enkel probleem whatsoever.

Heerlijk spel :P
Die kerel die dat topic heeft gemaakt snapt het volgens mij niet helemaal. Als je met 32 man op een server zit gebeurt er ook wel wat meer op je scherm, bovendien moet je pc ook harder werken als er andere mensen op een server zitten. Als je zelf een game host heb je er ook geen last van zolang er niemand in zit. Dus heeft het nog nix met de netcode te maken o.i.d. Ik zou toch maar gewoon een X800 XT kopen zodra die uit is, maak je iedereen blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 20:32:
[...]

Die kerel die dat topic heeft gemaakt snapt het volgens mij niet helemaal. Als je met 32 man op een server zit gebeurt er ook wel wat meer op je scherm, bovendien moet je pc ook harder werken als er andere mensen op een server zitten. Als je zelf een game host heb je er ook geen last van zolang er niemand in zit. Dus heeft het nog nix met de netcode te maken o.i.d. Ik zou toch maar gewoon een X800 XT kopen zodra die uit is, maak je iedereen blij mee :)
Koop jij lekker een X800 XT maar ik heb met mijn 9700 pro en A64 ook problemen als ik op 64+ USA servers kom. Daar speel ik dus ook niet atm.
Het lijkt me erg sterk dat je perse zo'n zwaar systeem nodig hebt om een spel te spelen dat, zoals je zelf al zei, op dezelfde engine draait als BHD.

En o ja, dat jij Kinnes van DFmax niet kent vindt ik wel vreemd, als je zo'n die-hard Delta forcer bent. de beste man is heel lang nauw betrokken geweest bij NOvalogic en hij weet echt wel waar hij over praat.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik interesseer me voor het spel, niet voor de ontwikkelaars. Dat het op de BHD engine draait wil niet zeggen dat het niet zwaar is. Ik heb geloof ik toch ook al gezegd dat enorme textures en effecten een zware invloed op fps hebben? Maakt echt niet uit welke engine je dan gebruikt. Misschien koop ik die X800 XT wel ja :)

Ik heb persoonlijk weinig tot geen spatjes wat betreft grafische problemen en ik heb dezelfde videokaart??? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 00:07:
ik interesseer me voor het spel, niet voor de ontwikkelaars. Dat het op de BHD engine draait wil niet zeggen dat het niet zwaar is. Ik heb geloof ik toch ook al gezegd dat enorme textures en effecten een zware invloed op fps hebben? Maakt echt niet uit welke engine je dan gebruikt. Misschien koop ik die X800 XT wel ja :)

Ik heb persoonlijk weinig tot geen spatjes wat betreft grafische problemen en ik heb dezelfde videokaart??? :r
Dan is het goed eej, en laat ff weten hoe die 800 draait dan :9

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bij mij loopt het gewoon gigantisch lekker hoor, als ik alles op medium en sommige dingetjes op high heb... ik rats er door heen en im moet de eerste echt lag nog meemaken, ZELFS op servers van honderd peeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

tranztaz schreef op 16 juni 2004 @ 08:57:
Bij mij loopt het gewoon gigantisch lekker hoor, als ik alles op medium en sommige dingetjes op high heb... ik rats er door heen en im moet de eerste echt lag nog meemaken, ZELFS op servers van honderd peeps.
Same here, 1280*1024 en meeste medium en sommige high. Op 2.8 ghz @ the moment en 1024 aan geheugen en een Geforce4 Ti4600.
Echt raar dat het zo crap loopt bij sommige :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Het demo heeft nog met een flink aantal bugs te kampen, daar is geen twijfel over mogelijk. Het probleem bij de meesten zit hem denk ik in de hoeveelheid vrij geheugen. Als jij 512 MB of minder heb en je runt al veel proggies...

Aan de mensen die problemen hebben, sluit zoveel mogelijk shit af. Stel zelf je swapfile in, het dubbele van je geheugen.
256MB -> swap op 512,
384MB -> swap op 768,
512MB -> swap op 1024,
etc.

Wellicht dat het dan stukken beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Dubbel? Anderhalf is toch optimaal (tenzij je een 120Gig HD hebt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Bi0Hazard schreef op 16 juni 2004 @ 10:24:
[...]

Same here, 1280*1024 en meeste medium en sommige high. Op 2.8 ghz @ the moment en 1024 aan geheugen en een Geforce4 Ti4600.
Echt raar dat het zo crap loopt bij sommige :/
op die instelling draait hij bij mij ook lekker... wanneer ik alles open zet (high / highest) dan niet meer.... en die optie moet toch wel kunnen ? anders moet je bijna verplicht een nieuwere generatie videokaart kopen als je alles op max wilt spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat persoonlijk niet zo gek. Maar ja ik ben dan iemand die toch wel nieuwe hardware koopt na een jaar of zo. Men 'verwacht' het tegenwoordig min of meer van de gamer lijkt het wel.

Meer rammetjes erin gooien is altijd een optie, maar het is volgens mij niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Yohann!s schreef op 16 juni 2004 @ 13:13:
[...]

op die instelling draait hij bij mij ook lekker... wanneer ik alles open zet (high / highest) dan niet meer.... en die optie moet toch wel kunnen ? anders moet je bijna verplicht een nieuwere generatie videokaart kopen als je alles op max wilt spelen :(
Hier ga je de mist in met die stelling. Als jij al toevallig alles high-end hebt, dan geven hun je de optie om alles ook op high-end te spelen. Je redenering is precies 180 graden aan die van hun.

Tevens, 'moet je bijna verplicht', ik zou zeggen: 'het is haast een verplichting om.' Het is en blijft altijd je eigen keuze om sneller spul te kopen ja of nee, je maakt de keuze om je bij minder mooie instellingen neer te leggen ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik heb gemerkt dat als je een videokaart koopt die op dat moment het beste is, je er toch net ff iets langer mee doet dan met een 'middelmaatje'. Dat betekent moreel voor mij maar 'weinig' extra kosten en wel veel meer eyecandy :) En dus koop je ieder jaar een nieuwe videokaart :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is inmiddels "uit" 8)7
De game wordt btw maar 1cd? :*)
Das nie veel he :P

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40
Ja game is al uit, hij is wel cool, het herinnert me een beetje uit de DLFW tijd.
Dit spel is velere malen sneller dan BHD, het werkt veel directer.
+ Nu ken je eindelijk weer jumpen en schieten tegelijk wat ik toch wel miste in BHD.

BTW, ik speel DF als sinds df2, dus ik ben gewend om alles op low te zetten venwege de zwarte puntjes, JO werkt prima hier met alles op low en ik vind het er nog steeds mooi uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hij is uit in de states zeker. Bij bol.com staat nog heel netjes dik eind Juni hoor voor de West-Europeaanse release :)
Wil ik overigens even zeggen dat je er een gratis headset bij krijgt.

Op dit moment heeft bol.com ook een prijsvraag waarmee je een DVD-pakket t.w.v. 700€ kan winnen bestaande uit allemaal goede oorlogs-films.

Afbeeldingslocatie: http://www.nl.bol.com/intershoproot/eCS/Store/nl/imagesOnline/images_touts_products/jointoperations.gif

[ Voor 51% gewijzigd door SkyStreaker op 17-06-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game inmiddels ook, maar multiplayer werkt niet als je er niet voor hebt betaald ;). Trainingsmissies zijn leuk, veel meer wapens dan in demo, en ook meer voertuigen. Game loopt bovendien beter op hogere settings dan demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

tranztaz schreef op 17 juni 2004 @ 11:09:
Hij is uit in de states zeker. Bij bol.com staat nog heel netjes dik eind Juni hoor voor de West-Europeaanse release :)

Op dit moment heeft bol.com ook een prijsvraag waarmee je een DVD-pakket t.w.v. 700€ kan winnen bestaande uit allemaal goede oorlogs-films.

[afbeelding]
maakt het nog uit waar je de game koopt om die gratis headsette krijgen ? of is het gewoon een aktie van bol.com ofzo ? ik wil hem namelijk bij play.com halen :9

en de game is echt super bruut ! als je in die jungle loopt (tis nog niet echt een jungle map in de nieuwe demo, maar begint er toch op te lijken) dan krijg je echt een mooi benauwd sfeertje :) je ziet weining... steeds stukje lopen, bukken omgeving goed afspeuren... dan weer stukje lopen... dan zie je vijand(en), bukken, rustig blijven zitten en wanneer je kans hebt, knalle >:) super gewoon !!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik snap er geen bal van, is het spel maar 1 cd? :?

Had er toch wat meer verwacht....

Krijgen we soms weer superweinig singlepayer missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh ja, het zijn 10 trainingsmissies. Dit is een multiplayer spel. BF speel je ook niet single player (hoop ik, als je kijkt naar de AI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb em nu binnen :)

Ik zal straks ff mijn bevindingen posten en misschien nog wat screens posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 22:03
tranztaz schreef op 17 juni 2004 @ 11:09:

[afbeelding]
Alleen is ie bij Play.com 21 euro goedkoper! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Heb de demo weer eens zitten spelen en ik moet zeggen dat mijn mening aan het veranderen is...

begin het toch wel erg strak te vinden

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.