Vind wel dat de choppers wel wa leuker mogen vliegen. Hij vliegt echt houterig
Zoiets als in BF:V zou ideaal zijn niet?

Gek, want bij Call of Duty krijg ik een hele lijst te zien, kan ik trouwens ook niet spelen, maar sst die heb ik dan ook niet orgineel.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 18:56:
Hmmm firewall oid? Ik zou het verder eiglijk ook niet weten?
[ Voor 22% gewijzigd door om3ega op 09-06-2004 19:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
ja inderdaad.. kun je wel schuin naar voren vliegen dan?Bi0Hazard schreef op 09 juni 2004 @ 17:36:
Vind wel dat de choppers wel wa leuker mogen vliegen. Hij vliegt echt houterig![]()
Wat bedoel je daarmee, is bit torrent dan nodig?om3ega schreef op 09 juni 2004 @ 19:35:
Ik durf het bijna niet te vragen , maar heeft iemand een spiegel voor me ?
Misschien een torrent filetje ofzo?
[ Voor 36% gewijzigd door HuggyB op 09-06-2004 20:22 ]
Nee , maar bittorrent is natuurlijk ideaal om zo'n demo te verspreiden.. hoe meer animo , hoe meer bandbreedteKarel V schreef op 09 juni 2004 @ 20:09:
[...]
Wat bedoel je daarmee, is bit torrent dan nodig?
http://www.bitconjurer.org/BitTorrent/index.html
http://belnet.dl.sourcefo...rent/BitTorrent-3.4.2.exe
Dat was toch alleen maar om bestanden met elkaar te delen, voor het downloaden?
Haa, ik dacht al.om3ega schreef op 09 juni 2004 @ 20:16:
[...]
Nee , maar bittorrent is natuurlijk ideaal om zo'n demo te verspreiden.. hoe meer animo , hoe meer bandbreedte
Sinds kort ADSL, maar nog nooit online gegamed.
Daarom ff een vraagje, als ik op Novaworld klik zegt ie: 'Connecting to novaworld...'
om daarna na een paar minuten te stoppen. Wat doe ik fout of verkeerd
Player-info heb ik al ingesteld.
Trouwens zelfde probleem bij BHD.
Surfin' paradise!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik vindt dat er wel een paar mooie effecten bijzitten, bijvoorbeeld hittegolven uit de helicopter uitlaat en inderdaad de sterfscenes. En het laden van mappen gaat echt snel en als je in de wacht zit duurt het meestal ook niet zo lang.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 23:24:
Heb hem net ff geprobeerd en ik ben zeker onder de indruk.
Ik heb het gevoel dat de graphics echt een stuk scherper zijn geworden en ook dat het menu er net wat scherper is geworden.
Het is moeilijk uit te leggen, maar het is net of de kleuren wat feller zijn geworden.
Ook erg mooi vind ik hoe de explosies worden weergegeven, je ziet echt zo'n waas van hitte eromheen.
Ook de sterfscenes zijn erg fraai weergegeven.
Een ander pluspunt vind ik ook hoe makkelijk je een server joint en de laadtijden van deze map is 10x sneller als die van de beta.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nee dat hoeft niet, dat hebben ze juist zo vet gedaan.Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 09:00:
Sniper is leuk, als je iemand shiet die heel ver is moet je een beetje boven hem mikken omdat de kogel lamgzaam omlaag gaat.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Non taken
Verwijderd
Dat wist ik nog nietVerwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 10:03:
[...]
Nee dat hoeft niet, dat hebben ze juist zo vet gedaan.
Met je verrekijker kan je de afstand zien, en dan kan je op je snipergeweer de elavation instellen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 13:57 ]
Verwijderd
op `rammen en dan fps intypenwhizz666 schreef op 10 juni 2004 @ 13:41:
mag ik ff weten hoe je aan die framerate komt? doe je dat met fraps of is er nog een andere manier?
Surfin' paradise!
Maar heb jij FSAA en AA aanstaan?Snappie88 schreef op 10 juni 2004 @ 19:43:
Tja, ik kom met m'n 5900XT ook niet boven de 40 frames uit. Maar het vreemde is dat het niet aan de instellingen ligt bij mij. Of ik nou highest, performance of default kies, ik haal overal dezelfde FPS.
Wat me ook opviel was dat ik op een grote server (100 man) niet boven de 25 FPS uitkwam, en op een server van 64 de 40 haal. Misschien dat het daaraan ligt...?
Bij mij wordt het scherm zwart als ik dat doe. Een teken dat het niet helemaal koosjer is.JnX schreef op 10 juni 2004 @ 18:10:
Net de demo gedownloaded en een uurtje gespeeld. Wat een vette demo zeg!! Als je het eenmaal een beetje doorhebt is het echt een geweldig spel.
Ik ben zeer benieuwd naar de uiteindelijke game..
Het valt me trouwens wel op dat het spel vrij zwaar is. Ik heb een Radeon 9800Pro, maar als ik daar FSAA en AA aanzet is het niet te spelen
Verwijderd
Nope. Alles op High en die twee uit. En dat bij 1024x768 natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Snappie88 op 11-06-2004 02:01 ]
Surfin' paradise!
-- Altijd blijven prutsen --
Hmm, of ik nou kruip, sta of in middenpositie ik sterf altijd staand
Niet als je een FPS van 15 hebtFoggyFreek schreef op 11 juni 2004 @ 02:24:
Speelt lekker i.i.g.
Surfin' paradise!
Ehm.. het is toch niet zo leuk om een spel schokkerig te spelen hrFoggyFreek schreef op 11 juni 2004 @ 02:24:
Sjesus, dat gebraak over FPS toch altijd. Nog iets te melden over de gameplay? Ik vind dat deze game dus echt datgene heeft wat Battlefield mist. Een bepaald gevoel van direct respons, geen gevlieg over bootjes of helicopters maar gewoon robuust.
Speelt lekker i.i.g.
Zet dan al het niveau op normal, dan ziet het er nog prima uit en speel je met veel betere FPS. Ikzelf heb een GF4TI4400 en speel op alles normal. gaat perfectSnappie88 schreef op 11 juni 2004 @ 09:16:
[...]
Hmm, of ik nou kruip, sta of in middenpositie ik sterf altijd staand
[...]
Niet als je een FPS van 15 hebt
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben het volkomen met jou oneens. Ik vind t spel juist lekker spelen. De sfeer zit er goed in, de graphics zijn echt mooi, maar de systeemspecs van t spel kloppen niet helemaal.D3ton4tor schreef op 11 juni 2004 @ 13:23:
Wat een bizar slecht spel dat Joint Operations.
Eerst mooie screenies de wereld in sturen, en mooie specs(gebeurd errug veel de laatste tijd)
Beroerde graphics, beroerde handling. Het lijkt wel een pre-alpha release die demo.
Ik heb het 3 kwartier tijd gegeven op mijn HD, snel terug naar America's Army voor mij... (ondanks dat daar ook vaak probs zijn met de servers).
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik gebruik altijd de f-toets, ff ingedrukt houden en dan linker muisknop, en als je hem loslaat dan switch ie terug naar je auto-rifle.Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 14:51:
Maar ik vind het dan weer bagger dat de ctrl toets niet meer te gebruiken is voor m203's. Ben helemaal in de war.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Ik weet niet welke Joint Ops jij gespeeld hebt maar dat kan niet de versie zijn die ik ken.D3ton4tor schreef op 11 juni 2004 @ 13:23:
Wat een bizar slecht spel dat Joint Operations.
Eerst mooie screenies de wereld in sturen, en mooie specs(gebeurd errug veel de laatste tijd)
Beroerde graphics, beroerde handling. Het lijkt wel een pre-alpha release die demo.
Ik heb het 3 kwartier tijd gegeven op mijn HD, snel terug naar America's Army voor mij... (ondanks dat daar ook vaak probs zijn met de servers).
Non taken
Verwijderd
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou 'm maar snel downloaden, want persoonlijk vind ik de nieuwe demo véél beter dan de oude. Grafisch flink opgepoetst (een echte jungle i.p.v. her en der een struikje, schitterende rotspartijen etc. etc.) en een ontzettend leuk veld om te spelen.wel jammer dat je de eerste demo niet meer kan spelen, nu moet ik of nog even wachten tot het volledige spel, of de nieuwe demo downloaden
[ Voor 24% gewijzigd door jagermeister op 15-06-2004 01:47 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Mja, er zijn een paar servers in de BF serie die meer dan 32 spelers hebben. Neem de Universiteit van Twente BFV server bijvoorbeeld waar ik ook heel wat uurtjes heb zoekgebracht. Maar meesta begint het bij de boven de 32 echt heel zwaar te laggen. Probleem schijnt hem te liggen in de belasting van de hardware van de server, dit omdat bij BF zoveel dingen serverside worden berekend, en het wat vreemde feit dat iedereen er last van krijgt als je een high pinger op de server hebt. Helaas kost het vaak wat tijd om weer van zo'n kereltje af te komen.ljagermeister1 schreef op 15 juni 2004 @ 01:11:
@ H-52: Gelul, BF1942 heb ik heel wat uurtjes gespeeld op servers met 64 man. Lag.... weinig last van. Ja, sommige servers laggen, maar dat lijkt me dan een HW probleem. Ik vind Joint Ops echt een chaos met 100 man of meer. GFX zijn ook niet je van het. Bovendien vind ik de maps in de demo's te groot. Je loopt je de typhus om zomaar vanuit het niets afgeknald te worden. Misschien niet mijn type spel.... Sorry, maar meer kan ik er nog niet van maken.
Zoals ik al zei, je moet de flow van het level een beetje kennen en tja, dat duurt helaas eventjes. Maar de meeste snipers zijn tamelijk fantasieloos en heel makkelijk om op te sporen. Een goed voorbeeld hiervan zijn de twee heuvels die uitkijken ok controle post charlie. Daar kun je werkelijk heerlijk makkelijk op sniperjacht gaan.Edit: Oja... de enemy zie ik ook bijna nooit. Wordt zomaar vanuit het niets afgeknald. Na 5 keer begint dat toch wel op je zenuwen te werken. En die blur.. tja...grappig, maar spectaculair...nee.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 10:20 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 10:26 ]
Mwoah, dat doen beginners even, helemaal bovenop, maar leren dat al snel af...Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 08:57:
[...]
Zoals ik al zei, je moet de flow van het level een beetje kennen en tja, dat duurt helaas eventjes. Maar de meeste snipers zijn tamelijk fantasieloos en heel makkelijk om op te sporen. Een goed voorbeeld hiervan zijn de twee heuvels die uitkijken ok controle post charlie. Daar kun je werkelijk heerlijk makkelijk op sniperjacht gaan.
Surfin' paradise!
Verwijderd
En ik kan je verzekeren dat een groot deel van de snipers echt niet zo slim is.tranztaz schreef op 15 juni 2004 @ 10:43:
[...]
Mwoah, dat doen beginners even, helemaal bovenop, maar leren dat al snel af...
Soms doe ik het even als de heuvel mooi plat is en er is beschutting, maar lbijf er niet lang. Een rij heuvels vind ik veelal het beste... Je kan je makkelijke verplaatsen van heuvel 1 naar 5 naar 3 naar 4 naar 2 naar 3, etc.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Altijd heerlijk, countersnipen en véél je mesje gebruikenVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 11:39:
[...]
En ik kan je verzekeren dat een groot deel van de snipers echt niet zo slim is.![]()
Geloof me, echt een heel groot aantal zit op heel erg voorspelbare plaatsen en hebben alleen oog voor de uitgangen van posten Charlie en Bravo. Ook komt het maar heel zelden voor dat ze elkaar dekken. Dat soort gasten jagen is echt leuk en aangenaam.
Verwijderd
heb daar ook moelijkheden mee en een paar van mijn teammembers ook (speel BHD in =THE=) zijn er mensen die het wel gelukt is om de ctrl te mappenVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:15:
Ik krijg de ctrl toets niet gemapped
Ik spring altijd met de ctrl toets en buk altijd met de numlock 0.
De dmo is zoals de game is. Immers de game is al een tijdje gold. Het zal dus alleen met patches achteraf aangepakt kunnen worden.Yohann!s schreef op 15 juni 2004 @ 14:11:
ik heb toch ook maar de demo gedownloaden, meteen geinstalleerd.... en WoW !!! er is duidelijk verschil te zien. Voor de mensen die zeggen dat de graphics niet mooi zijn.... die snap ik niettziet er allemaal goed uit ! hij draaide nog niet helemaal soepel, maar ik heb ook alles op high / highest gezet.... maar moet wel kunnen dacht ik.... khoop dat ze daar nog wat aan kunnen doen tis iets te zwaar naar me zin (qua systeemeisen).
De groenten zijn ook beter geworden ! is wel cool, je ziet nu ook regelmatig mannetjes langs je heen lopen omdat je gebukt zit in de groentenen de sfeer is nog beter geworden dan de vorige demo, alleen jammer dat de nightvision nog niet nodig is (noodzakelijk) zegma. ondanks mijn datalimiet, ben ik erg blij dat ik hem toch maar gedownload heb
!!!
Verwijderd
Verwijderd
De enige die daar wat aan kan doen ben jij zelf. Hint: nieuwe Ati X800 & Geforce 6800 videokaarten.hij draaide nog niet helemaal soepel, maar ik heb ook alles op high / highest gezet.... maar moet wel kunnen dacht ik.... khoop dat ze daar nog wat aan kunnen doen
Als je het een beetje gevolgd hebt zou je weten dat dat bull**** is.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 18:06:
[...]
De enige die daar wat aan kan doen ben jij zelf. Hint: nieuwe Ati X800 & Geforce 6800 videokaarten.![]()
[ Voor 14% gewijzigd door Bornin op 15-06-2004 22:51 ]
Non taken
jah ik heb net tijdje een radeon 9800 pro, 256 daarbij 1gb aan ddr ram en een amd athlon xp 2800+ en dan zou het toch wel vlotjes moeten draaien neem ik aan...Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 18:06:
[...]
De enige die daar wat aan kan doen ben jij zelf. Hint: nieuwe Ati X800 & Geforce 6800 videokaarten.![]()
Verwijderd
Die kerel die dat topic heeft gemaakt snapt het volgens mij niet helemaal. Als je met 32 man op een server zit gebeurt er ook wel wat meer op je scherm, bovendien moet je pc ook harder werken als er andere mensen op een server zitten. Als je zelf een game host heb je er ook geen last van zolang er niemand in zit. Dus heeft het nog nix met de netcode te maken o.i.d. Ik zou toch maar gewoon een X800 XT kopen zodra die uit is, maak je iedereen blij meewhizz666 schreef op 15 juni 2004 @ 18:38:
[...]
Als je het een beetje gevolgd hebt zou je weten dat dat bull***** is.
Het is al duidelijk dat het geen hardware probleem is bij degene die last hebben van (screen)lag. Een van de theorien staat hier
Er zijn nog een berg onduidelijkheden maar je hebt echt geen X800 nodig om JO te spelen. Ik heb trouwens geen enkel probleem whatsoever.
Heerlijk spel
Koop jij lekker een X800 XT maar ik heb met mijn 9700 pro en A64 ook problemen als ik op 64+ USA servers kom. Daar speel ik dus ook niet atm.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 20:32:
[...]
Die kerel die dat topic heeft gemaakt snapt het volgens mij niet helemaal. Als je met 32 man op een server zit gebeurt er ook wel wat meer op je scherm, bovendien moet je pc ook harder werken als er andere mensen op een server zitten. Als je zelf een game host heb je er ook geen last van zolang er niemand in zit. Dus heeft het nog nix met de netcode te maken o.i.d. Ik zou toch maar gewoon een X800 XT kopen zodra die uit is, maak je iedereen blij mee
Non taken
Verwijderd
Dan is het goed eej, en laat ff weten hoe die 800 draait danVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 00:07:
ik interesseer me voor het spel, niet voor de ontwikkelaars. Dat het op de BHD engine draait wil niet zeggen dat het niet zwaar is. Ik heb geloof ik toch ook al gezegd dat enorme textures en effecten een zware invloed op fps hebben? Maakt echt niet uit welke engine je dan gebruikt. Misschien koop ik die X800 XT wel ja![]()
Ik heb persoonlijk weinig tot geen spatjes wat betreft grafische problemen en ik heb dezelfde videokaart???
Non taken
Same here, 1280*1024 en meeste medium en sommige high. Op 2.8 ghz @ the moment en 1024 aan geheugen en een Geforce4 Ti4600.tranztaz schreef op 16 juni 2004 @ 08:57:
Bij mij loopt het gewoon gigantisch lekker hoor, als ik alles op medium en sommige dingetjes op high heb... ik rats er door heen en im moet de eerste echt lag nog meemaken, ZELFS op servers van honderd peeps.
op die instelling draait hij bij mij ook lekker... wanneer ik alles open zet (high / highest) dan niet meer.... en die optie moet toch wel kunnen ? anders moet je bijna verplicht een nieuwere generatie videokaart kopen als je alles op max wilt spelenBi0Hazard schreef op 16 juni 2004 @ 10:24:
[...]
Same here, 1280*1024 en meeste medium en sommige high. Op 2.8 ghz @ the moment en 1024 aan geheugen en een Geforce4 Ti4600.
Echt raar dat het zo crap loopt bij sommige
Verwijderd
Hier ga je de mist in met die stelling. Als jij al toevallig alles high-end hebt, dan geven hun je de optie om alles ook op high-end te spelen. Je redenering is precies 180 graden aan die van hun.Yohann!s schreef op 16 juni 2004 @ 13:13:
[...]
op die instelling draait hij bij mij ook lekker... wanneer ik alles open zet (high / highest) dan niet meer.... en die optie moet toch wel kunnen ? anders moet je bijna verplicht een nieuwere generatie videokaart kopen als je alles op max wilt spelen
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 20:04 ]
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 22:13 ]
[ Voor 51% gewijzigd door SkyStreaker op 17-06-2004 11:17 ]
Verwijderd
maakt het nog uit waar je de game koopt om die gratis headsette krijgen ? of is het gewoon een aktie van bol.com ofzo ? ik wil hem namelijk bij play.com halentranztaz schreef op 17 juni 2004 @ 11:09:
Hij is uit in de states zeker. Bij bol.com staat nog heel netjes dik eind Juni hoor voor de West-Europeaanse release
Wil ik overigens even zeggen dat je er een gratis headset bij krijgt.
Op dit moment heeft bol.com ook een prijsvraag waarmee je een DVD-pakket t.w.v. 700€ kan winnen bestaande uit allemaal goede oorlogs-films.
[afbeelding]
Verwijderd
Alleen is ie bij Play.com 21 euro goedkoper!tranztaz schreef op 17 juni 2004 @ 11:09:
Hij is uit in de states zeker. Bij bol.com staat nog heel netjes dik eind Juni hoor voor de West-Europeaanse release
Wil ik overigens even zeggen dat je er een gratis headset bij krijgt.
Op dit moment heeft bol.com ook een prijsvraag waarmee je een DVD-pakket t.w.v. 700€ kan winnen bestaande uit allemaal goede oorlogs-films.
[afbeelding]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq