25 juni bij dynabyte in de schappen maar heb hem snel toch gedownload en op een lan gespeeldYohann!s schreef op 16 juni 2004 @ 13:13:
[...]
op die instelling draait hij bij mij ook lekker... wanneer ik alles open zet (high / highest) dan niet meer.... en die optie moet toch wel kunnen ? anders moet je bijna verplicht een nieuwere generatie videokaart kopen als je alles op max wilt spelen
Moet zeggen loopt beter dan de demo en co-op is supercool
Ik heb alles op highest ( linker kolom ) en op high ( rechter kolom van settings )
resolutie 1024*768 en loopt boven verwachting goed zover
Jullie hebben toch zo goed als dezelfde hardware als mij en zou toch goed moeten draaien lijkt me
ik heb Athlon64 xp3200+ 1024mb en ATI9800pro 128mb
Hebben jullie laatste drivers voor je kaart enzo....neem aan van wel
Bij de demo had ik ook wat screenlag met alles op deze settings maar nu niet ( al heb ik nog niet online kunnen spelen met 100 man tegelijk )
We hebben nu maar met 8 man tegelijk gespeeld en toen liep ie wie een trein zonder screenlag
Maar goed...nog even afwachten totdat ik het origineel met cd-key heben echt online kan testen
If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music