ik heb dat ook met mijn radeon 9800pro, ik zet de game op "default knop" en die anti-nog wat, op off, dan krijg ik normaal beeld (1024x768 en kan ik alles op high zetten en draait het wel goedHacku schreef op 12 juli 2004 @ 17:38:
Ik krijg JO niet aan de praat, ik krijg telkens een zwart scherm:
[afbeelding]
Radeon 9800xt met catalyst 4.6
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Zijn hier nog Nederlandse clans die mijn hulp kunnen gebruiken? Ik ben een meester met een heli, dodelijk met een voertuig (mensen aanrijden), levensgevaarlijk als sniper (ik heb iets ontdekt wat bijna niemand weet), en heb zeer veel ruimtelijk inzicht waar iedereen zou moeten zijn. Interesse? Klik op

[ Voor 23% gewijzigd door Nik op 12-07-2004 18:14 ]
Probeer de frame effects eens op normal te zetten, heb daar eens iets over gelezen.Hacku schreef op 12 juli 2004 @ 17:38:
Ik krijg JO niet aan de praat, ik krijg telkens een zwart scherm:
[afbeelding]
Radeon 9800xt met catalyst 4.6
Verwijderd
1. je kan horen waar het schot vandaan komtMagic schreef op 12 juli 2004 @ 17:30:
[...]
dat is het probleem, ik zie nooit waar ze vandaan schieten, ze knallen me dood en ik zie direct het opnieuw-spawnen venster.
2. je ziet een smalle gele flash op je radertje
doe je toch iets niet goedMagic schreef op 12 juli 2004 @ 17:01:
Op een of andere manier suck ik als sniper, het lijkt wel of ik een fluoriserend roze pak aantrek op het moment dat ik een plek inneem, en dat terwijl ik die snipers echt niet zie zitten, het heeft me 7 spawns gekost om een basecamper te localiseren.
Naja, ik heb mijn heil gevonden in het afknallen van voertuigen met de RPG en zelfs heli's zijn niet veilig daarvoor. ik mag alleen af en toe graag afwisselen
ga altijd in de schaduw liggen tegen een berghelling
na 1 of 2 kills gewoon verkassen naar een andere locatie
neem een struik al dekking ga er bijvoorbeeld onder liggen
zo zijn er ontzettend veel tips hoe je goed kan sniperen er zijn diverse deltaforcesites die dat soort dingen toelichten
zelf vind ik het lekker om als riffleman rond te stappen en in de zone wat clays te leggen
heb ook veel kills gehaald met het omver rijden van mijn tegenstanders met een jeep of vrachtwagen.
ik vind bewapening als raketwerper en dergelijke veel te zwaar loop ik veel te langzaam mee kies dan voor iets lichtere bewapening en dat ik sneller kan handelen
bij rebels neem ik altijd de ak74 met granaatwerper
joint ops neem ik de m4 met granaatwerper
in combinatie met wat clays kan je aardig scoren kwestie van oefenen maar dat geld voor alles
computer voor alle werkzaamheden
Ik speelde ook vaak op UK Island Hopper (de demo dan) maar sins vandaag heb ik het spel binnenproller schreef op 12 juli 2004 @ 18:12:
offtopic:
Zijn hier nog Nederlandse clans die mijn hulp kunnen gebruiken? Ik ben een meester met een heli, dodelijk met een voertuig (mensen aanrijden), levensgevaarlijk als sniper (ik heb iets ontdekt wat bijna niemand weet), en heb zeer veel ruimtelijk inzicht waar iedereen zou moeten zijn. Interesse? Klik op [afbeelding] rechtsboven deze post voor mijn mailadres! En oh ja, ik speel het liefste op UK Island Hoppper (snelle server, lage ping, veel mensen). Én ik ben in het bezig van TeamSpeak, ik heb zowel een client als een server (die ik dan ook beschikbaar wil stellen). Ik ben zeer vaak online, vooral 's avonds.
Neej, dat is niet het probleem denk ik
Dit probleem is al vaker in het topic voorgekomen en is zelfs door Novalogic zelf erkend. Uit de readme:
There is also a known issue with the ATI Radeon 9800, where the use of
full scene anti-aliasing cannot be used in conjunction with frame
effects set to high. Either setting alone is acceptable but not
together.
Haha grappigYohann!s schreef op 12 juli 2004 @ 19:17:
[...]
Ik speelde ook vaak op UK Island Hopper (de demo dan) maar sins vandaag heb ik het spel binnenen speel ik (altijd) op UK servers, maar ik heb nog geen vaste gevonden nu. Zelf heb ik geen teamspeak, weet alleen wat het is, maar dan heb je het ook gehad... (zou het wel willen hebben, maar volgens mij krijg ik dan een dikke ping:( ) en ik heb je wel eens gezien, SOCOM
ik was Yohann!s[NL] ....
Ja ik was net nog ff aan het gamen, heb een ideaal plaatsje gevonden samen met Mike! Daar ziet niemand je, en je kan er ideaal snipen
Enneh, TeamSpeak, is heel simpel, vreet niet veel van je verbinding (anders zou niemand het gebruiken). Je kan zelf de spraak kwaliteit instellen, en als je het goed doet, dan klinkt dat nog heerlijk ook!
Verwijderd
k hekel me alleen aan de 3rd person view, vooral als je in een voertuig rijdt dan hangt hij in het voertuig zodat je helemaal geen barst meer ziet
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Klopt, dat is behoorlijk dom gemaakt. Maar ja 3d person is toch voor mietjesjoostve schreef op 13 juli 2004 @ 18:23:
ik heb hem vandaag ook gekocht
k hekel me alleen aan de 3rd person view, vooral als je in een voertuig rijdt dan hangt hij in het voertuig zodat je helemaal geen barst meer ziet
Zolang we TeamSpeak gebruiken en we op de UK Island Hopper server spelen doe ik meeVerwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 14:18:
wie heeft er zin om een squad te vormen , Geen verplichting niets maar als je zin hebt gewoon ff afspreken op een server en dan lekker samenspelen ...en dan bedoel ik dus geen rambo style..
Enneh, ik krijg steeds een vreemde error: Program Error
Meer gebruird er dan niet. Wel altijd iedere keer als ik heeel veel kills gemaakt heb (of lijkt dat maar zo?). heel vervelend, want dan zie ik mijn scre niet, kan ik niet verder meespelen, want ik moet het spel opnieuw starten
zit je met bijna 100 man in een server en nog een ping van 20 hebben
Verwijderd
Verwijderd
Terwijl me systeem niet brak is ofzo.
Hope it will be released soon
Verwijderd

/me alleen valt mijn geluid som weg valt met mijn SB Alligie 2 ? (zoiets) even alt-tab en het is weer goed, maar soms erg vervelend
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 14-07-2004 10:08 ]
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik TKOTH nu al stukken beter vind dan AAS. Gisteren een nieuwe map gespeeld (voor mij dan) midden in de jungle bij een opgraving. 3 man verstopt met een ghillie suit en maar die komende rebels neermaaien met de mp5
Tot ze zo slim waren om met z'n allen mortieren te gaan gebruiken
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 10:27 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Trouwens dat probleem ligt bij de drivers. Het wachten is dus op ATi wat dat betreft.
Klinkt goed... Misschien een idee om gewoon te beginnen met een tag achter onze nicknames.. En een server afspreken waar we meestal op spelen...Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 14:18:
wie heeft er zin om een squad te vormen , Geen verplichting niets maar als je zin hebt gewoon ff afspreken op een server en dan lekker samenspelen ...en dan bedoel ik dus geen rambo style..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
ik heb ergens gelezen (hier of op een ander forum) dat het komt wanneer je 4 speakers selecteerd met een SB live of audigy kaart, met 2 schijnt er geen probleem te zijn.Yohann!s schreef op 14 juli 2004 @ 10:06:
/me alleen valt mijn geluid som weg valt met mijn SB Alligie 2 ? (zoiets) even alt-tab en het is weer goed, maar soms erg vervelend
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Werkt dat niet dan? Ik kan FSAA op 6x zetten en Anisotropic high, zonder problemen. Ik heb dan wel een framerate van <10 op mijn R9700, dus ik doe het niet, maar kan wel gewoon.Thund3r schreef op 14 juli 2004 @ 15:00:
Patch 1.2, lost die de FSAA/AF problemen op?Zou de game wel eens in alle glorie willen spelen, dus met FSAA en AF. Heb niet voor nix zo´n X800
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Is bij 5 speakers ook (ofwel 5.1) maar ik heb het bij BHD ook.Magic schreef op 14 juli 2004 @ 15:52:
[...]
ik heb ergens gelezen (hier of op een ander forum) dat het komt wanneer je 4 speakers selecteerd met een SB live of audigy kaart, met 2 schijnt er geen probleem te zijn.
Het viel me wel op dat ik echt een slechte performance heb op servers met meer dan 100 spelers. Soms gewoon een fps van 3 - 6 als het druk op je scherm wordt. Heb de settings al drastisch naar beneden gezet, maar dat hielp niet echt.
Nog tips? Welke catalyst drivers gebruiken jullie?
Verwijderd
Thund3r, heb dit geloof ik al 3 keer gezegd in deze topic:Thund3r schreef op 14 juli 2004 @ 15:00:
Patch 1.2, lost die de FSAA/AF problemen op?Zou de game wel eens in alle glorie willen spelen, dus met FSAA en AF. Heb niet voor nix zo´n X800
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 20:17 ]
Momenteel spelen we nog gecombineerd Team sabre en Joint Ops.
De reden dat we ook nog Team Sabre spelen is eigenlijk omdat nog niet al onze leden JO hebben en vanwege matches, maar we zullen in de nabije toekomst overgaan op Joint operations, met daarbij ook nog een BHD divisie omdat dat toch ook wel een cool spel is.
Daar wij verwachten dat matches in JO straks met grotere teams gespeeld gaan worden gaan wij binnenkort ook weer nieuwe leden aannemen.
Kom dus gerust eens kijken. Als wij Joint Ops hosten kun je ons vinden in de international lobby, servername DF-TFE.COM. Teamspeak is te joinen via onze site.
c ya
[ Voor 6% gewijzigd door Bornin op 15-07-2004 07:21 ]
Non taken
bij mij niet terwijl hij wel gewoon gemapt is.
de foto's worden toch gewoon in de map :
C:\Program Files\NovaLogic\Joint Operations Typhoon Rising\pb\scrnshot
geplaatst? deze is bij mij namelijk nog leeg
Verwijderd
screenshots worden altijd opgeslagen in de root van je JO map, genaamd ********.pcx
Als het goed is merk je dat ie screenshots maakt, want je beeld blijft dan kort hangen.
Thnx thuis ff proberenVerwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 20:13:
[...]
Thund3r, heb dit geloof ik al 3 keer gezegd in deze topic:Je kunt perfect met FSAA en AF spelen, maar dan moet je "frame effects" op "normal" zetten.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik heb het nog niet geprobeerd, ik gebruik eigenlijk meestal fraps om ss's te maken.joostve schreef op 15 juli 2004 @ 08:55:
doet de F11 (screenshot) knop het bij jullie?
bij mij niet terwijl hij wel gewoon gemapt is.
de foto's worden toch gewoon in de map :
C:\Program Files\NovaLogic\Joint Operations Typhoon Rising\pb\scrnshot
geplaatst? deze is bij mij namelijk nog leeg
Non taken
Dacht ik...
[ Voor 15% gewijzigd door BioHazard op 15-07-2004 12:16 ]
Verwijderd
je moet ook wel je elevation instellen (ctrl-muisscrolup/down)Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 13:22:
Nu is dit echt een cool spel, maar als ik als sniper in de demo op iemand schiet en ik mik nauwkeurig om hem en mijn target blijft stil staat. Lijkt het wel als of ik hoger moet mikken om hem te raken? Dit natuurlijk allemaal liggend.
no shit sherlockMacer schreef op 15 juli 2004 @ 13:22:
Dat is in alle Delta Force games geweest.. Volgens mij heeft het iets met de afbuiging van de kogel te maken
Verwijderd
Zou eigenlijk wel leuk zijn als er ook rekening werd gehouden met windrichting

Erg leuk om met een M249 SAW ergens tactisch te gaan liggen en door de struiken je enemy's neer te maaien.
Wel jammer dat ik echt een hoop van de settings op normal heb moeten zetten voordat het met meer dan 50 man een beetje fatsoenlijk wilde draaien.
[ Voor 34% gewijzigd door jagermeister op 15-07-2004 16:05 ]
Met bijv. AA:O of Operation Flashpoint moet je echt veel preciezer mikken en dan mis je nog de helft van de tijd (wat imo wel realistischer is, probeer maar eens met een luchtbuks een doel te raken van honderd meter of meer).
Met de sniperrifles op een meter of 500 hoef je echt maar een beetje in de buurt te schieten en ze zijn al dood. Ook met een mg een beetje maaien in de richting en hoppa, dood.
Op zich vind ik dit de gameplay wel ten goede komen hoor, het brengt het tempo wat omhoog.
Verwijderd
Wat doet dit dan? Het verhoogt je schotMagic schreef op 15 juli 2004 @ 13:31:
[...]
je moet ook wel je elevation instellen (ctrl-muisscrolup/down)
Verwijderd
Jij hebt zeker nooit BHD MP gespeeld, dat was gewoon raken waar je crosshair staat, ook als je rende. Ik vind dit dus al erg genoeg.TheLemon schreef op 15 juli 2004 @ 16:23:
Vinden jullie ook niet dat je me dit spel vergeleken met andere 'wat realistischere' oorlogsspellen je tegenstander erg makkelijk raakt? Ik heb nog geen multiplayer ervaring, maar in ieder geval in de trainingsmissies valt het me op.
Met bijv. AA:O of Operation Flashpoint moet je echt veel preciezer mikken en dan mis je nog de helft van de tijd (wat imo wel realistischer is, probeer maar eens met een luchtbuks een doel te raken van honderd meter of meer).
Met de sniperrifles op een meter of 500 hoef je echt maar een beetje in de buurt te schieten en ze zijn al dood. Ook met een mg een beetje maaien in de richting en hoppa, dood.
Op zich vind ik dit de gameplay wel ten goede komen hoor, het brengt het tempo wat omhoog.
Verwijderd
Heb het al door schoot, wilde iemand die op een berg zat schieten dus had ik even de elevation hoger gezet gelijk raak
lol
nee het zorgt dat je wat hoger moet mikken. ik weet niet hoe het bij de aimpoint werk die op de wapens in jo zit, want de mijne komt pas in september. Ik geloof dat je daar gewoon de dot zelf wat naar beneden stelt met de stelschroeven aan de zijkant.
Slap gezegd, je zorgt bijv dat de denkbeeldige lijn van de scope niet meer gelijk loopt met de loop, maar dat er bijvoorbeeld een hoek van -1 graad gevormd wordt. Zo mik je nog wel op het zelfde punt, alleen wijst je loop wat meer naar boven. Niet dat je dit ooit ziet, maar op 250 meter zal het een aantal centimeters schelen
Als je een plaatje ziet van elke willekeurige armalite variant dan zie je een shijfje onder het richtmiddel zitten, hier kan je het richtmiddel naar boven of onder draaien
[ Voor 6% gewijzigd door Schuey op 15-07-2004 17:24 ]
Verwijderd
Het maakt niet uit hoe hoog die zit, het gaat om de afstand tussen jou en je prooi.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 17:15:
[...]
Heb het al door schoot, wilde iemand die op een berg zat schieten dus had ik even de elevation hoger gezet gelijk raak.
Haha nee, nooit gedaan, heb jij de marksmanship of advanced marksmanship test in AA:operations al gedaan? Dan begrijp je wat ik bedoelVerwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 16:54:
[...]
Jij hebt zeker nooit BHD MP gespeeld, dat was gewoon raken waar je crosshair staat, ook als je rende. Ik vind dit dus al erg genoeg.
jawel, iemand op een hogere positie heeft altijd het voordeel. Een kogel gaat makkelijker naar beneden als naar bovenVerwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 17:17:
[...]
Het maakt niet uit hoe hoog die zit, het gaat om de afstand tussen jou en je prooi.
Verwijderd
Als hij op een berg zit is de afstand tussen mij en hem altijd toch langer dan als hij niet op een berg zou staan?Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 17:17:
[...]
Het maakt niet uit hoe hoog die zit, het gaat om de afstand tussen jou en je prooi.
denk dat je wat geheugen moet bij kopen dan want bij mij draait hij primajagermeister1 schreef op 15 juli 2004 @ 15:59:
Wel jammer dat ik echt een hoop van de settings op normal heb moeten zetten voordat het met meer dan 50 man een beetje fatsoenlijk wilde draaien.
Misschien moet ik ff nieuwe drivertjes installeren. Ik heb nu verouderde catalyst drivers. Welke hebben de mensen met een Radeon hier?
Ik vind het communicatiesysteem in joint ops best wel een beetje zuigen eigenlijk. Je kunt niet aangeven waar je naartoe wilt. Je kunt niet om een medic roepen als je gewond bent (medic ziet het aan de kleur van je tag, maar toch) Die stemmen klinken vrij irritant. Ze hadden daar best wel wat meer aandacht aan mogen besteden. Ook jammer dat je niet 'stick together' en dat soort dingen kan roepen, net zoals in Battlefield.
Ik snap dat commander gebeuren in JO ook niet echt. De handleiding vind ik niet echt duidelijk wat dat scherm betreft.
Verder een top game!
zo is er nieteens tijdens het spel een goed statistieken scherm
je krijg het alleen na afloop te zien
en toch mis ik wat meer variatie in maps
zoals de laatste training map daar zouden ze er meer van moeten maken
inderdaad, twin islands onder andere is een geweldige mapjoostve schreef op 15 juli 2004 @ 22:58:
zoals de laatste training map daar zouden ze er meer van moeten maken
Bedoel je niet die commands als je op F9/F10 drukt ?jagermeister1 schreef op 15 juli 2004 @ 22:42:
Ook jammer dat je niet 'stick together' en dat soort dingen kan roepen, net zoals in Battlefield.
Verwijderd
ik begrijp precies wat je bedoelt. Maar als je het schieten vergelijkt met BHD is JO al een stuk realistischer. Ik denk dat als ze het zoals bij AA in zouden richten, de gameplay een beetje verloren zou gaan. Voor AA werkt het, maar ik denk dat hierbij de 'pace' iets hoger ligt.TheLemon schreef op 15 juli 2004 @ 17:17:
[...]
Haha nee, nooit gedaan, heb jij de marksmanship of advanced marksmanship test in AA:operations al gedaan? Dan begrijp je wat ik bedoel
Verwijderd
Dit heeft dan met de experience points te maken die je kan halen per match? want ik de demo zie je altijd hoeveel xp je haalt maar je kan hier niks mee doen, waar is dit voor?TheLemon schreef op 15 juli 2004 @ 17:17:
[...]
Haha nee, nooit gedaan, heb jij de marksmanship of advanced marksmanship test in AA:operations al gedaan? Dan begrijp je wat ik bedoel
Verwijderd
Yep die bedoel ik. Ik vind ze wat incompleet en onlogisch._SouLmaN_ schreef op 16 juli 2004 @ 08:55:
[...]
Bedoel je niet die commands als je op F9/F10 drukt ?
Ook het opstartprobleem dat ik had (als een level geladen is dan haalde ik de eerste 30 seconden maar zo'n 2 fps hooguit, daarna liep het wel goed) is nu hooguit 5 seconden geworden.
[ Voor 7% gewijzigd door Magic op 16-07-2004 16:03 ]
Bron : http://www.3dgamers.com/games/jointoperations/NovaLogic has issued a new patch for Joint Operations: Typhoon Rising, bringing their 3D multiplayer action game to version 1.2.0.10. This release applies performance optimizations and fixes "mouse movement when player is sighted."
Version Update
1.2.0.10 System performance optimizations including AGP and CPU.
1.2.0.10 Fixed mouse movement when player is sighted.

Ik had ook grote problemen met mijn radeon, alles liep heel slecht.jagermeister1 schreef op 15 juli 2004 @ 22:42:
Ja, was toch al van plan om er 512 bij te prikken, maar deze maand komt het ff niet zo lekker uit.
Misschien moet ik ff nieuwe drivertjes installeren. Ik heb nu verouderde catalyst drivers. Welke hebben de mensen met een Radeon hier?
Ik vind het communicatiesysteem in joint ops best wel een beetje zuigen eigenlijk. Je kunt niet aangeven waar je naartoe wilt. Je kunt niet om een medic roepen als je gewond bent (medic ziet het aan de kleur van je tag, maar toch) Die stemmen klinken vrij irritant. Ze hadden daar best wel wat meer aandacht aan mogen besteden. Ook jammer dat je niet 'stick together' en dat soort dingen kan roepen, net zoals in Battlefield.
Ik snap dat commander gebeuren in JO ook niet echt. De handleiding vind ik niet echt duidelijk wat dat scherm betreft.
Verder een top game!
Ik heb de nieuwe Ati tray tools gebruikt en eerst alle oude drivers te verwijderd met cat-uninstaller.exe .Daarna nieuwe ati catalyst erop gezet. Het liep daarna als een speer. Heb trouwens wel 3 x 256 MB er in zitten.
[ Voor 6% gewijzigd door makkie op 16-07-2004 18:02 ]
EDIT: Overigens heb ik gisterenavond ook Catalyst 4.7 al geïnstalleerd nadat ik een uninstall van de display drivers via het configuratiescherm had uitgevoerd. Een hele verbetering, maar nog niet perfect jammer genoeg.
@Makkie: Heb jij alle settings in JO op High staan? Welke resolutie draai je? Welk type filtering heb je geselecteerd?
Heb net ATI Tray Tools geïnstalleerd, maar kan niet ontdekken hoe en waar ik de Displaydrivers mee kan verwijderen.
[ Voor 64% gewijzigd door jagermeister op 16-07-2004 19:06 ]
Verwijderd
check www. dit was spam.com zei hebben een NederLandse BLAN server!
info over blan en servers vind je daar.
[ Voor 8% gewijzigd door momania op 16-07-2004 21:26 ]
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 19:12:
iedereen die Joint OPS nog niet origineel heb, maar wel wil proberen,
check [knip] zei hebben een NederLandse BLAN server!
info over blan en servers vind je daar.
Ga je nou weer spammen? Geef dan gewoon een directe link...
[ Voor 69% gewijzigd door Nik op 16-07-2004 19:19 ]
Verwijderd
Als je op 9 drukt schreeuw je je longen uit je lijf voor een Medic.Je kunt niet om een medic roepen als je gewond bent (medic ziet het aan de kleur van je tag, maar toch)
Verwijderd
als je dood bent jaVerwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 19:34:
[...]
Als je op 9 drukt schreeuw je je longen uit je lijf voor een Medic.
maar als ik zeg maar nog 1 mm stukje leven heb dan moet ik heel erg opvallen en voor de voeten voor een medic gaan lopen en dan kijkt ie me aan van wat moet je
en dan pas healt ie me ...
ikzelf ben ook medic en kijk veel om heen naar gewonden of dooien om ze te healen wan in het heetst van de strijd ken je niemand missen .......maar dan nog spawnen ze :S:S:S:S
Display drivers deinstalleren doe je met een ander prog namelijk cat-uninstaller.exejagermeister1 schreef op 16 juli 2004 @ 18:56:
Bij mij heeft de patch weldegelijk effect gehad. Het is nu beter. Hooguit 10 fps erbij, maar dat is al heel wat. Ik ga eens proberen wat Makkie zegt, wie weet...
EDIT: Overigens heb ik gisterenavond ook Catalyst 4.7 al geïnstalleerd nadat ik een uninstall van de display drivers via het configuratiescherm had uitgevoerd. Een hele verbetering, maar nog niet perfect jammer genoeg.
@Makkie: Heb jij alle settings in JO op High staan? Welke resolutie draai je? Welk type filtering heb je geselecteerd?
Heb net ATI Tray Tools geïnstalleerd, maar kan niet ontdekken hoe en waar ik de Displaydrivers mee kan verwijderen.
http://www.ati.com/support/drivers/..alystutils.html
Ik draai op 1024x768.
antialias off
filter trilinear
verder bijna alles op normal maar kan wel op high spelen.
Met deze instellingen net nog in een server met 150 man gezeten.
[ Voor 16% gewijzigd door makkie op 16-07-2004 21:46 ]
Precies! Erg irri soms. Wat mij betreft hadden ze toch maar her en der wat healthcrates neergezet. Nu moet je maar afwachten of je met een welwillende medic te maken hebt. Sterker nog... soms zijn er amper medics te bekennen en moet je weer dat hele eind terug als je afgeknald wordt.Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 19:42:
[...]
als je dood bent ja
maar als ik zeg maar nog 1 mm stukje leven heb dan moet ik heel erg opvallen en voor de voeten voor een medic gaan lopen en dan kijkt ie me aan van wat moet je
en dan pas healt ie me ...
ikzelf ben ook medic en kijk veel om heen naar gewonden of dooien om ze te healen wan in het heetst van de strijd ken je niemand missen .......maar dan nog spawnen ze :S:S:S:S
Ik vind het ook jammer dat toch erg veel mensen ervoor kiezen om te snipen. Kan erg frustie zijn als je basis omsingeld is en je probeert te verdedigen. Tuurlijk hoort het erbij, maar het kan je plezier achter je buro'tje behoorlijk vergallen. De godvers vliegen hier soms in de rondte
Als een sniper op je schiet, dan zie je die kogel echt aankomen. Soort bullettime effect (Max Payne), maar dan snel. Erg mooi gedaan!
Nog wat mooie plaatjes, geen actie, maar wel mooi

@ Makkie: Thanks, ik ga het morgen ff proberen!
met die instellingen kan ik met mijn ti4200 nog op een server voor 150 man, zolang ik frame effects maar op "off" zet.makkie schreef op 16 juli 2004 @ 21:34:
[...]
Display drivers deinstalleren doe je met een ander prog namelijk cat-uninstaller.exe
http://www.ati.com/support/drivers/..alystutils.html
Ik draai op 1024x768.
antialias off
filter trilinear
verder bijna alles op normal maar kan wel op high spelen.
Met deze instellingen net nog in een server met 150 man gezeten.
misschien zit er een soort van auto-configuratie op. ik hou vrijwel altijd meer dan 10fps. terwijl ik dan op mijn ti4200 alles op high of very high, inclusief4xAA, high quality asinotropic filtering. en dat op 1280x1024
nop, maar als hij er is, dan denk ik dat het gewoon decoratie is.jagermeister1 schreef op 16 juli 2004 @ 22:44:
Is iemand trouwens al die rocketlauncher (zie screen 3 in startpost) al tegen gekomen?
ik ben alleen de hawk tegengekomenjagermeister1 schreef op 16 juli 2004 @ 22:44:
Is iemand trouwens al die rocketlauncher (zie screen 3 in startpost) al tegen gekomen?
een standaard met 1 raket dus
Verwijderd

dan zit je vast op de verkeerde servers, er zijn meer dan genoeg levels met jungle-combatVerwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 13:34:
Heb sinds gisteren het originele spel, maar moet wel zeggen dat ik het AAS veld in de demo leuker vindt dan ieder ander AAS veld wat ik tot nu toe op de servers ben tegengekomen. Meeste velden liggen de bases erg ver uit elkaar met veel open terrein ertussen, in het demo veld had je meer jungle achtige close combat.![]()
Verwijderd
Die hebben geen functie. Althans nog niet.
Ik heb ze nog niet gezien. Zaten ze in de eerste demo?Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 15:00:
die exocet missiles zaten ook al in de demo en zelfs in de single players in BHD.
Die hebben geen functie. Althans nog niet.
Zijn dat niet die stationary missile launchers die bij de basis stonden te roteren? Die stonden er inderdaad voor jan lul bij in de eerste demo. In demo 2 zitten ze er niet niet nee.jagermeister1 schreef op 17 juli 2004 @ 15:05:
[...]
Ik heb ze nog niet gezien. Zaten ze in de eerste demo?
Zitten nog wel aardig wat bugs in JO. Stuiterende heli's, Players die zijn afgeschoten blijven soms staan... of erger nog, zie screen:

Ook merk ik dat je af en toe kunt schieten wat je wilt op iemand, maar raken ho maar. Gebeurt niet altijd, maar toch wel regelmatig. En dan heb ik diegene echt goed in mijn vizier.
Het is gelukkig niet zo simpel als in BF:V om iemand met een AK47 of M16 op grote afstand te raken.
Ik speel nu regelmatig op de UKLF clan server. Is gewoon public, maar er wordt wel goed gespeeld. 64 slots. AAS only. FF on. Neem eens een kijkje zou ik zeggen.
vind het toch wel een machtig gezicht zo'n heli in de basis
aleen nu nog ff een vraagje voor de die hard speler
als je een claymore mijn legt en je gaat dood blijft hij dan staan?
Voor de rest ziet er dat er erg goed uit.
even een vervolgEdwin van Cleef schreef op 12 juli 2004 @ 04:02:
ik zit hier met een heel vaag probleem
mijn maat en ik zijn fan van de deltaforcegames we kopen altijd de nieuwste versies als deze uit zijn
ik heb voor zijn verjaardag jointops gekocht bij de dixons lag er nog 1 in de schap dus ik had geluk
installeren verliep vlot alleen toen we online wilden gamen ging het mis want de cd code was al in gebruik![]()
koop je een orginele game krijg je deze ellende baal er best wel van
nu zit ik te twijfelen of ik terug ga naar dixons om een nieuwe te eisen of dat ik contact op moet nemen met atari benelux om het recht te zetten want iemand zit nu illegaal te gamen![]()
zijn er al mensen die het zelfde probleem hebben gehad?
we hebben het zaterdag avond op ons maandelijkse gameavondje geprobeerd (diverse malen) en zondag de hele dag iedere keer de zelfde foutcode dat de code incorrect was of reeds al geregistreerd
heeft iemand mischien een tip wat ik het beste kan doen?
atari benelux zit volgens mij in de omgeving eindhoven (040 nummer) of heeft iemand een soort abuse mailadres waarmee ik dit soort praktijken kan melden bij novalogic zelf om de serial te blocken?
zit er best mee in mijn maag omdat bijna 50 piek niet niks is natuurlijk je koop ten goede trouw een orginele versie en dan gebeurd je dit
Ik heb de game omgeruild voor een ander exemplaar volgens de verkoper was het onmogelijk dat de key overgeschreven zou zijn of anderzijds gestolen

vraag me nog steeds af hoe het dan gebeurd moet zijn.
later op de dag zullen we wel even kijken of deze wel werkt
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
nee, dan zou iedereen namelijk alle basissen vol kunnen gooien met clays. Je kunt er nu namelijk minimaal 4 leggen. Ik zou het liever zien dat je er wat minder kan leggen, maar dat ze wel blijven staan.joostve schreef op 17 juli 2004 @ 23:43:
ghehe net nog een screenshotje gemaakthier
vind het toch wel een machtig gezicht zo'n heli in de basis
aleen nu nog ff een vraagje voor de die hard speler
als je een claymore mijn legt en je gaat dood blijft hij dan staan?
dat is gewoon één of andere malloot geweest die met een keygenerator precies jouw key heeft gemaakt.Edwin van Cleef schreef op 18 juli 2004 @ 05:54:
[...]
even een vervolg![]()
Ik heb de game omgeruild voor een ander exemplaar volgens de verkoper was het onmogelijk dat de key overgeschreven zou zijn of anderzijds gestolen![]()
vraag me nog steeds af hoe het dan gebeurd moet zijn.
later op de dag zullen we wel even kijken of deze wel werkt
dit is dus gewoon goed pech hebben maar volgens mij kan je bij Novalogic wel een nieuwe key vragen, ik weet niet precies hoe dit in zijn werk gaat maar geloof wel dat het kan
Lijkt me sterk dat dat zo isjoostve schreef op 18 juli 2004 @ 13:03:
[...]
dat is gewoon één of andere malloot geweest die met een keygenerator precies jouw key heeft gemaakt.
dit is dus gewoon goed pech hebben maar volgens mij kan je bij Novalogic wel een nieuwe key vragen, ik weet niet precies hoe dit in zijn werk gaat maar geloof wel dat het kan

Dit topic is gesloten.