C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
de wieken draaien de zelfde kant op namelijk, en zouden usit tegenoverelkaar moeten draaien
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Edit ik las niet goed, bij dixons dus
Bij dynabyte kost hij inmiddels 49,95
[ Voor 31% gewijzigd door The_Silencer op 16-03-2004 14:09 ]
Even de high-res map uit die tactics giude van EA 'geripped'
[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 16-03-2004 14:15 ]
Waarom zit het hele kick en vote systeem nog niet in het spel?
[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 16-03-2004 14:20 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
War blijft mooiBor_de_Wollef schreef op 16 maart 2004 @ 14:20:
Die muziekjes in de auto's en choppers / vliegtuigen gaan wel erg snel vervelen. Als je niet wilt winnen moet je ze zeker aanzetten.... Let maar op, er komt straks een server optie om muziek uit te forceren.
Dat komt doordat het is gebaseerd op de BF 1.3 engine.Bor_de_Wollef schreef op 16 maart 2004 @ 14:20:
Die muziekjes in de auto's en choppers / vliegtuigen gaan wel erg snel vervelen. Als je niet wilt winnen moet je ze zeker aanzetten.... Let maar op, er komt straks een server optie om muziek uit te forceren.
Kijk maar eens.
Wat mis ik?
• Server informatie onderaan score board
• kan niet strafen in water
• uit het water komen gaat schokkerig
• We hebben wel aliased commands maar geen mooie vote interface
Dit duid allemaal op BF 1.3
Jammer DICE, had dan gelijk al het goede van BF 1.6 er in gedaan, nu moeten we zeker eerst 3 patches wachten
Het gaat er niet om dat je de muziek uit zet maar om het feit dat de vijand direct weet waar jij zit als je de radio aan zet in jouw voertuig.Switch schreef op 16 maart 2004 @ 14:44:
Je kan muziek al uitzetten in je 'Settings' menuMaar snap echt niet waarom iemand dat zou doen, voegt namelijk echt wat toe aan de gameplay.
Gratis "wallhack"
Verwijderd
maar ik meende toch dat er ook een audio cd bij zou zitten?
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Maakt niet uit hoor. Ik speel hem nu met cd3.
Specs.
2200+ (op 333 Mhz FSB)
512 DDR Mb ram (op 333Mhz)
Radeon 9800 PRO @ XT clockspeeds
Nforce 2
Edit: Net 1 pagina terug gelezen dat dit door AF en AA komt.
[ Voor 16% gewijzigd door Upke dupke op 16-03-2004 15:26 ]
Eeehrm die muziek zet je voor jezelf uit, als de vijand em aan heeft hoort hij em wel.Snow_King schreef op 16 maart 2004 @ 14:54:
Dan zet je je muziek toch gewoon niet aan als je slim bent?
Gratis "wallhack"
Imo moeten servers dat uit/aan kunnen zetten, kan idd zorgen voor dat iemand weet of er een tank om de muur is
Wat raar dat die winkel lui zo lastig doen? Ik heb wel vaker voor de release om games gevraagd bij verschillende shops "ik zal even voor je kijken" en dan kreeg ik hem gewoon mee.
[ Voor 36% gewijzigd door Charly op 16-03-2004 15:30 ]
ZUCHT
Iemand overigens nog problemen met de ati 9800pro? daar las ik laatst iets over dat daar problemen mee zouden zijn

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Absoluut mee eens. Het gebeurt nu vaak dat je wordt gekilled omdat jouw chauffeur even de radio aan doet. Net een potje gedaan op een public. 23 easy kills door mensen die in een landrover rijden met de radio aanHidde schreef op 16 maart 2004 @ 15:25:
[...]
Eeehrm die muziek zet je voor jezelf uit, als de vijand em aan heeft hoort hij em wel.
Imo moeten servers dat uit/aan kunnen zetten, kan idd zorgen voor dat iemand weet of er een tank om de muur is
beany schreef op 16 maart 2004 @ 15:29:
pfffffffff, freerecordshop nieuwegein heeft hem binnen, maar wil hem niet eerder dan donderdag verkopen.... dixons heeft hem nog niet binnen maar als ze hem binnen zouden hebben zouden ze hem gelijk verkopen....
ZUCHT
Iemand overigens nog problemen met de ati 9800pro? daar las ik laatst iets over dat daar problemen mee zouden zijn

The game is good, but 9800 owners beware. If you enable aa and af you get wierd shadowing and texture problems. In the readme it says click application preference in your direct 3d settings. The big problem with this is that it looks crap if you're used to aa and af. So it looks like EA have shafted ati owners, no wonder they have nvidia drivers on their install cd. What gets me is you can have aa and af turned on in bf42 with no problems.
ATI 9800 PRO
- Battlefield does not support some of the hardware features of the
ATI 9800. If you experience strange graphical anomalies with this card,
exit Battlefield Vietnam and bring up the display properties on your desktop.
Click on Settings -> Advanced -> 3D. In the 3D settings for
Direct3D make sure the "Use custom settings" box is not checked.
If it is, make sure the "Application Preference" checkboxes for
anti-aliasing and anisotropic filtering are turn on.
[This space is for rent]
Nou ik ben anders net bij de dynabyte in Eindhoven geweest en daar zeiden ze: Nee hoor meneer onze andere vestigingen hebben hem nog niet hoor............The_Silencer schreef op 16 maart 2004 @ 14:03:
[...]
Edit ik las niet goed, bij dixons dus
Bij dynabyte kost hij inmiddels 49,95

Ik zeg nou op de website kan ik hem niet meer pre-orderen. Och geen probleem zegt ie, dan doe ik dat even hier voor jou. Kortom ik moet 2 dagen wachten maar dan heb ik hem wel voor een paar euri minder..........
Vaag maar Waar
Die paar euro minder had je zowiezo al als je hem pre-ordered. Je hebt hem dus alleen een paar dagen later , voor hetzelfde geld.Eindhoven schreef op 16 maart 2004 @ 15:33:
[...]
Nou ik ben anders net bij de dynabyte in Eindhoven geweest en daar zeiden ze: Nee hoor meneer onze andere vestigingen hebben hem nog niet hoor............
Ik zeg nou op de website kan ik hem niet meer pre-orderen. Och geen probleem zegt ie, dan doe ik dat even hier voor jou. Kortom ik moet 2 dagen wachten maar dan heb ik hem wel voor een paar euri minder..........
Vaag maar Waar
Overigens heeft Dynabyte hier de soundtrack die je in het speciale actiepakket krijgt nog niet binnen. De game al wel (vanaf vanmorgen 9:00).
Verwijderd
pleazzzzzzzzzzzzz
Verwijderd
Verwijderd
Zodra ik thuis ben 18:00 u post ik dr wat voor je ok?Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 15:43:
Mensen die hem al hebben (illegaal of niet), post ff een paar screenshots voor mij! Het liefst vanuit de lucht.
pleazzzzzzzzzzzzz
Themes vertragen de PC > Lagere FPS in BF:V > Onacceptabel.Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 13:15:
[...]
Mhaw zou interessanter zijn als je een Win XP theme zou maken
[...]
ik had eerst ook artifacts en doorzichtige gebouwen, maar net ff de nieuwste forceware drivers gedownload voor m'n ti4200 en nu loopt alles perfect! Ik speel op 1024x768 @ 75hz met alles op high en het geen hapering te bekennen in een server met 50 manVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 15:46:
Ik heb op mijn geforce 4200 ti 128 mb btw ook soms artifacts. Het probleem ligt dus niet alleen Bij de Ati 9800. Ik denk dat er gewoon snel een patch voor moet komen. Kunnen ze meteen de andere foutjes fixen zoals die gare geluiden.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Ik vind dat het spel een zwaar herkenbaarheids karakter heeft wat ik graag mag. Al die dingen die je in de films enzo ziet die zie je terug en de muziek natuurlijk echt mooi uitgewerkt.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Speelt echt voor geen meter zo, op 1280x960@32bit
heb ook 1024 geprobeerd maar dan ziet het er niet uit vind ik. en heb ik het nog zo af & toe.
Echt crappy
En dat met;
Xp2600+
512DDR
Ti4200 128Mb
[ Voor 9% gewijzigd door Fire_Bird op 16-03-2004 16:12 ]
Verwijderd
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Heb dus al de 56.64 erop staan, was het eerste dat ik had geprobeerdVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:15:
Jup dat zijn ze die heb ik ook soms maar zoals een aantal posts hierboven al is aangegeven kan het zijn dat als je de nieuwste forceware drivers voor je 3d kaart download dat ze dan weg zijn.
Helpt dus blijkbaar niets
[ Voor 5% gewijzigd door Fire_Bird op 16-03-2004 16:22 ]
Verwijderd
Voorlopig ma ff gamen op 1024, stuk minder last ervan dan...maar wel crappy dat ie niet op 1280x1024 kan...op 1024 ziet het er niet echt mooi uit bij mij..17" TFT zal t wel door komenVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:25:
Misschien kun je de omega drivers proberen deze zijn gemodde drivers van nvidia om zo meer performance te krijgen. Ik weet er geen url ofzo van maar een beetje googlen zal vast wonderen doen.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
vandaar-ScuL- schreef op 16 maart 2004 @ 16:29:
1280x1024 is ook een niet-standaard resolutie vanwege de 5:4 verhouding. Daarom zullen textures misschien vreemd uitgerekt worden. In mijn ogen niet raar dat een game die reso niet support..
Nu ff die omega drivers aan het downloaden, kijken wat dat helpt, zal ook nog ff nieuwe NForce chipset downloaden zo..
zullen ff kyken wat het word
[ Voor 22% gewijzigd door Fire_Bird op 16-03-2004 16:33 ]
Verwijderd
(hele grote mag hoor, ik heb toch geen 56k
Verwijderd
een TFT resolutie, die schermen zijn namelijk niet 4:3. Dat wil dus niet meteen zeggen, dat ze niet-standaard zijn, aangezien TFTs tegenwoordig ook behoorlijk standaard zijn-ScuL- schreef op 16 maart 2004 @ 16:29:
1280x1024 is ook een niet-standaard resolutie vanwege de 5:4 verhouding. Daarom zullen textures misschien vreemd uitgerekt worden. In mijn ogen niet raar dat een game die reso niet support..
Je ziet het trouwens wel vaker bij spellen hoor 1280x1024, niet heel vreemd. En dan werkt het wel gewoon goed.
misschien kan het dat de (illegale) versie, een sort of beta is, flare gun, low fps, en op de grote boot kan het luikje voor niet open...
ik hoop het dat dat het is
morgen krijg ik hem binnen
Hoe weet je dat je hem morgen krijgt? Ik heb hem daar ook in de pre-order staan namelijk.DaDude schreef op 16 maart 2004 @ 17:03:
heeft iemand al de originele versie en al gespeeld ?
misschien kan het dat de (illegale) versie, een sort of beta is, flare gun, low fps, en op de grote boot kan het luikje voor niet open...
morgen krijg ik hem binnen(van gcshop)
EDIT: Laat maar.... inloggen op GCshop.nl doet wonderen
[ Voor 7% gewijzigd door jagermeister op 16-03-2004 17:08 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Idd daar zat ik ook aan te denken, hij is niet voor niets uitgelektDaDude schreef op 16 maart 2004 @ 17:03:
heeft iemand al de originele versie en al gespeeld ?
morgen krijg ik hem binnen(van gcshop)
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Bestelling verzonden... stond er gisteren nog nietjagermeister1 schreef op 16 maart 2004 @ 17:08:
[...]
Hoe weet je dat je hem morgen krijgt? Ik heb hem daar ook in de pre-order staan namelijk.
EDIT: Laat maar.... inloggen op GCshop.nl doet wonderen
Kan ook zijn dat je hem donderdag pas hebt natuurlijk.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Of tijdens het vervoer verongelukt de postcode, en vallen al de pakketjes op de grond en rijd er een grote vrachtwagen overheen, en krijgt ie helemaal nixjagermeister1 schreef op 16 maart 2004 @ 17:12:
[...]
Kan ook zijn dat je hem donderdag pas hebt natuurlijk.
die versturen hem zeker pas 18 maart

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Ik kan het spel ook wel op alles high draaien, maar als ik hem een beetje af stel dan draait het spel net eff iets soepeler.. Trouwens het spel word steeds leuker na mate je het meer speeld.. !Niels99 schreef op 16 maart 2004 @ 17:23:
Valt me wel op dat Battlefield Vietnam configuratie en driver afhankelijk is, bij de 1 draait ie super bij de ander op een gelijkwaardig of sneller systeem vet brak.
Hebben sommige mensen ook last van een soort lag als je gaat zitten en dan weer snel opstaat..
[ Voor 11% gewijzigd door _VooDooMen_ op 16-03-2004 17:36 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Na 3x geweest te zijn belden ze me op, of ik hem aub af kon halen
[ Voor 18% gewijzigd door Spockz op 16-03-2004 17:58 ]
Waarom krijg ik bij ASE geen servers ookal staat hij op Other? Hij zegt dat die server weggedingest zijn door de modifiers maar die staan niet eens aan.

Ik totaal niet, en dat met een Radeon 8500 ProDaDude schreef op 16 maart 2004 @ 18:02:
hebben mensen die nu de originele versie hebben ook last van haperingen e.d. ?
Ik ben het er nu echt over eens. Ik vind die voice commando's F1 tm F7 echt een gigantische achteruitgang. Je kan veel niet meer zeggen. Zo kun je bijvoorbeeld geen verschil maken tussen enemy infantary en een chopper / plane.
[ Voor 34% gewijzigd door Bor op 16-03-2004 18:13 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 16-03-2004 18:18 ]
Bij profileBor_de_Wollef schreef op 16 maart 2004 @ 18:17:
En hoe zet je dat aan dan? Kan er niets over terugvinden in de manual. Iedereen zit blijkbaar "vast" aan dezelfde basis commands, want ik hoor anderen ook niets anders gebruiken.
Dat klinkt goed, kheb zelf een geforce ti4600, met haperingen helaas, nieuwste driver mocht ook niet helpen... aangezien vietnam samenwerkt met nvidea kan het haast bijna niet dat er problemen zijn, hopen maar dat bij de originele alles goed doetBor_de_Wollef schreef op 16 maart 2004 @ 18:12:
[...]
Ik totaal niet, en dat met een Radeon 8500 Pro
Draait de originele BFV beter dan de gedownloade BFV?
Verwijderd
Verwijderd
Het is bovendien zeer kinderachtig om alleen maar in deze thread te verschijnen om je leraar gevoelens te uiten.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 19:25 ]
2 kleine minpuntjes maar die tellen voor mij al haast niet meer mee;
- Lange laadtijden
- Kleine maps
Het sluipen in het gras is echt super en het is echt één en al actie maar soms zou ik net iets verder van de actie af willen komen zodat ik goed achter de vijandelijke linies kan komen, maar vaak zit je dan al zo buiten de map.
Op de één of andere manier vind ik dit toch echt anders dan Bf1942 en veel van z'n mods.
net heerlijk een uurtje gespeeld, geen lag hehe supergoeie server, naam kwijt
maar erg veel teamplay, en dan sta je ineens op een score van 30 - 13, en nog gewonnen ook, de meute krijgt door dat teamplay uber alles staat hier
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Zoek anders lekker een ander forum om onder te spammen

Bi0, vette screens
Verwijderd
Danke! Zou niet gelukt zijn zonder Intronic en veel oefenen EN mijn Wingman Freedom 2.4 CordlessSnow_King schreef op 16 maart 2004 @ 19:32:
PROT, wil je AJB normaal doen? Terr is moderator om hiero de boel netjes te houden en eventueel mensen op hun gedrag aan te spreken (zoals jij)
Zoek anders lekker een ander forum om onder te spammen
Bi0, vette screensIk krijg het maar niet voor elkaar iets op te pakken met die heli's

Edit: Soz' onder papa's account gepost! Ik ben eiglijk Bi0Hazard
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 19:37 ]
Verwijderd
Ik heb gewoon shuogg als ingame naam, dus kom je me eens tegen (goed zoeken in de scores, niet te hoog kijken
We maken gewoon vaak even eigen miniserver met de clan.shuogg schreef op 16 maart 2004 @ 19:42:
Welke server spelen jullie gewoonlijk op? Lijkt me wel leuk om eens met een GoT'er te spelen
Ik heb gewoon shuogg als ingame naam, dus kom je me eens tegen (goed zoeken in de scores, niet te hoog kijken) zeg dan ff gedag
max 10 man (heb maar 1mbit upload thuis) en dan even lekker fraggen
Nja, bel anders morgen wel ff
[ Voor 2% gewijzigd door jelle. op 16-03-2004 19:50 . Reden: typos ]
Zou ik een keertje mee mogen doen? Heb wel eens zin in een server zonder teamkillers enzoBi0Hazard schreef op 16 maart 2004 @ 19:44:
Ik maak meestal een eigen mini server en ga dan met paar gasten spelen

Message me maar een keer op tweakers irc, heb daar Kabouter als nickname.
[ Voor 13% gewijzigd door shuogg op 16-03-2004 20:01 ]
Enig iets is dat ik nogsteeds niet kan vliegen met de helis.
Je kan um denk ik wel al halen, gewoon ff bellen idd...jelleeee schreef op 16 maart 2004 @ 19:48:
Op Dynabyte.nl staat ie nou gewoon zonder een releasedate ofzo erbij, maar verkopen de winkels hem ook daadwerkelijk?? Heeft iemand hem al in Eindhoven gehaald![]()
Nja, bel anders morgen wel ff
ik vind de graphics net om te smullen als je alles op high zet...
Idd, veel oefenen, oefenen en oefenenVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 19:33:
[...]
Danke! Zou niet gelukt zijn zonder Intronic en veel oefenen EN mijn Wingman Freedom 2.4 Cordless![]()
Edit: Soz' onder papa's account gepost! Ik ben eiglijk Bi0HazardKan iets of iemand dit fixen ofzo (ff overplaatsen oid?!?)
Verwijderd
Juist
Edit: Moet toch mun eigen pc weer eens pakken
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 20:15 ]
als mensen perse online willen, koop hem dan en val mij (en vast nog wat anderen) niet lastig op msn met vragen over cracks, redelijk irritant
dank u
Verwijderd
das vreemd op mijn radeon 9700 spele die ut2k4 en far cry voor geen meter en dan nog wel te bedenke dat jij ze op een fx 5200 speel, ik haal 25 frames (heel toevallig beide gesupport door nvidia) en met bf:v welke ik trouwens tog het meest ga spelen iets van 50.bonzz.netninja schreef op 16 maart 2004 @ 13:51:
ik vind vooral het geluid tegenvallen. Ik had gehoopt dat ik bijv. verschillend geluid zou het horen als ik over een houten brug heen rij oid. Maar nee dus. De grpahics zijn een beetje vreemd. Wel mooi funky doorzichtig water, en reflecteerd ook leuk als je vliegt. Het is echter wel maar 16 kleuren water ofzo, en echt 0 golfbeweging.
Ik zit dus erg in dubio of ik het mooi vind of niet. Het gras en de exlplosies zijn wel funky, maar al met al toch erg buggy engine.
Zeker als je vergelijkt met ut2004 of farcry die 10x beter draaien op mijn fx5200
en mensen het is erg slim op 32 bit aan te zetten (snappen jullie vast zelf ook wel) het verschil is namelijk enorm goed te merken in BF. Het ziet er anders egt niet uit.
Verwijderd
wordt hier rekening gehouden met surround, motor zit agter dus geluid ook en dat hoor je dan niet als je maar 2 speakers heb, denk ik. Volgens mij kun je dat wel instellen, maar dat moet jezelf maar even uitzoeken. Ik hoor het volgens mij wel gewoon goed als ik het op miles en 32 channels heb staan, weet ik niet zeker let daar nooit op.DaDude schreef op 16 maart 2004 @ 20:14:
als ik nu in een heli zit, hoor ik geen geluid meer, als ik op f10 druk (dus weer buiten de heli ben met mijn zicht) dan hoor ik het geluid wel, alleen als ik in de cabine zitook met vliegtuigen, weer een van de zovelen bugs...maar het blijft een topper
Ga ik in een vietcongs' heli zitten, dan hoor ik in de cabine (dus gewoon met f9) wel geluid maar als ik dan weer op f9 druk dan weer niet....
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
of gewoon dat far cry meer geoptimaliseerd is met nvidiea kaarten en bfv niet. Tenminste ik neem aan dat je een nvidiea hebt.VTec schreef op 16 maart 2004 @ 20:34:
Vreemd, net de Far Cry demo 2 geprobeerd en die loopt als een trein met m'n systeem wanneer ik FSAA inschakel en alles op High zet. Met BF Vietnam krijg ik het maar niet voor elkaar. Lijkt alsof er toch iets nog niet helemaal juist is met het spel (in combinatie met bepaalde systemen).
Video Card: Sparkle SP7200T6-Platinum (nVidia GeForce 4 Ti4600)Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 20:35:
[...]
of gewoon dat far cry meer geoptimaliseerd is met nvidiea kaarten en bfv niet. Tenminste ik neem aan dat je een nvidiea hebt.
klopt
Verwijderd
zucht.Bor_de_Wollef schreef op 16 maart 2004 @ 18:12:
[...]
Ik totaal niet, en dat met een Radeon 8500 Pro
Ik ben het er nu echt over eens. Ik vind die voice commando's F1 tm F7 echt een gigantische achteruitgang. Je kan veel niet meer zeggen. Zo kun je bijvoorbeeld geen verschil maken tussen enemy infantary en een chopper / plane.

Dit topic is gesloten.