1000 Posts, waar is deel 2?
uhm, vraagje, ik kan geen eens online spelen, als ik naar een server connect krijg ik elke keer te zien "Failed to connect" of iets dergelijks. 
wil gvd online spelen ! ! !

wil gvd online spelen ! ! !
Ben ik het zeker wel mee eens. Op EAUK kun je gewoon relaxed gamen, soms wel wat irritantjes, maar dat blijf je houden. Sommige mensen zeuren over de ontbrekende teamplay op EAUK, maar omdat alle arrogante hardcore nerds die alleen maar egoën, zich te goed voelen voor EAUK, valt dat juist best wel mee.Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 14:57:
Met battlefield 1942 speel ik meestal alleen op eauk servers. Af en toe wel flink wat lamers maar kick systeem werkt vrij goed
Waarom eauk, nou die hebben meestal 3 ronden per map, genoeg ticketratio, punkbuster aan, geen lame admin, geen domme server regels en balanced teams staat uit en kickback staat uit.
@console
Ali Illegali versie of netjes gekocht?
[ Voor 12% gewijzigd door Victor op 17-03-2004 16:06 ]
nej uit me reet getrokken nou goed.. tuurlijk gekocht anders ga ik er ook niet om lopen zeiken ...King_Louie schreef op 17 maart 2004 @ 16:05:

Rustig, rustig, only trying to help...
Misschien dat je probeert te connecten met een gecrackte server, of net tijdens een map change.
En anders ff iets specifieker zijn met je foutmelding. Want of zoiets, kennen we niet veel mee.
Misschien dat je probeert te connecten met een gecrackte server, of net tijdens een map change.
En anders ff iets specifieker zijn met je foutmelding. Want of zoiets, kennen we niet veel mee.
Ja soz, maar wordt er nu echt ziek vanKing_Louie schreef op 17 maart 2004 @ 16:09:
Rustig, rustig, only trying to help...![]()

Ik kan wel connecten alleen naar lege servers? volle krijg ik gewoon "ERROR: Failed to connect" .
Staat punkbuster aan? heb je uberhaupt punkbuster geinstalleerd?
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Ligt eraan als de server punkbuster aan het staan, en ja punkbuster is geinstaleerd.Niels99 schreef op 17 maart 2004 @ 16:12:
Staat punkbuster aan? heb je uberhaupt punkbuster geinstalleerd?
Aaaah lekker op EA server net 
Lekker iedereen vervoeren in Chinook
Operation Irving
Van base naar battlefield!
Lekker iedereen vervoeren in Chinook
Operation Irving
Bij volle server is het logisch dat je er niet in kunt
Kun je misschien wat meer info geven. Had je misschien de ISO en heb je alleen de serial verandert? Heb je iets van ZoneAlarm draaien? Even een overzichtje van software/instellingen die je hebt draaien die er mogelijk mee zouden kunnen klooien. En hoe je verbinding maakt. Rechtstreeks via IP, of via ASE/Gamespy, of ingame browser?
Kun je misschien wat meer info geven. Had je misschien de ISO en heb je alleen de serial verandert? Heb je iets van ZoneAlarm draaien? Even een overzichtje van software/instellingen die je hebt draaien die er mogelijk mee zouden kunnen klooien. En hoe je verbinding maakt. Rechtstreeks via IP, of via ASE/Gamespy, of ingame browser?
Ik heb namelijk ook wel eens gezeik gehad met punkbuster met RTCW ook in combinatie met een router. Het was namelijk zo dat die pakketjes die teruggestuurd moeten worden niet aankwamen omdat bepaalde poorten dicht waren.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
Mijn pre-order is vandaag op mijn deurmat beland. 
...lekker online gamen met Battlefield Vietnam!
Die van BOL???Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 16:16:
Mijn pre-order is vandaag op mijn deurmat beland.
Want dan kan ik vanavond lekker (legaal) online spelen!!
Klopt het dat ASE nog geen complete serverlijst voor BF Vietnam weergeeft?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
zit er ook een soort van single player iets achtig in net zoals wolfenstein dat had?
zoja hoe start je die op?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 16:37 ]
Duh, weet ik ook welKing_Louie schreef op 17 maart 2004 @ 16:14:
Bij volle server is het logisch dat je er niet in kunt![]()
zit wel achter router ja, kzal eff kijken voor welke poorten etc.
Je kan tegen bots spelen, maar net zoals BF1942 is BFV een multiplayer only spel, je hebt dus geen campaigns oid die je in je eentje kan spelen zoals in RTCWVerwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 16:37:
zit er ook een soort van single player iets achtig in net zoals wolfenstein dat had?
The devil is in the details.
Da's eigenlijk best wel jammer voor de mensen die een trage internet verbinding hebben.. Die kunnen het spel amper spelen.. (ja, alleen tegen die suffe bots.)December schreef op 17 maart 2004 @ 16:39:
[...]
Je kan tegen bots spelen, maar net zoals BF1942 is BFV een multiplayer only spel, je hebt dus geen campaigns oid die je in je eentje kan spelen zoals in RTCW
Maar nu ik er over nadenk was dat met bf1942 ook al zo.. dus ik heb niets gezegd
Ja, ik heb precies het zelfdejagermeister1 schreef op 17 maart 2004 @ 16:31:
Klopt het dat ASE nog geen complete serverlijst voor BF Vietnam weergeeft?
Dit topic is gesloten.