Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Vandaag naar de Dynabyte gegaan hier in Leiden. En ja hoor, hij hing gewoon in de schappen.
Iedereen die 'm trouwens bij de Dyna wil halen. Neem je klantenpas/postcode mee. Of laat je voor aankoop even een pas aanmaken.
Krijg je gelijk 10 % korting. Komt ie ineens op €44,95!!
Dat scheelt nog maar 2 euri met de webshops.
Hij bevalt me prima. Met de nieuwste 56.56 WHQL drivers wel te verstaan..
De 53.03 drivers gaven bij mij zwart scherm.
Geluid geen problemen mee ondervonden.
En voor degen die de Commando's achteruit vind gegaan.... RTFM!!!! haha, dacht t zelf eerst ook hoor
Nieuwe video van EA
denk dat ze gewoon al die oude nummers erop hebben gezet, is het goedkoopste denkBor_de_Wollef schreef op 16 maart 2004 @ 21:08:
De soundtrack was helaas nog niet binnen bij de lokale dynabyte. Wie heeft 'em al wel en wat staat erop?
War- Edwin Starr
Surfin Bird- The Trashmen
Wild Thing- The Throggs
Hush- Deep Purple
Somebody to Love- Jefferson Airplane
On the Road Again- Canned Heat
I Fought The Law- Bobby Fuller Four
Shakin' all over- The Guess Who
Get Ready- Rare Earth
The Letter- The Box Tops
Nowhere to Run- Martha Reeves and the Vandellas
Edit:
GrmmmbllUpke dupke schreef op 16 maart 2004 @ 21:09:
[afbeelding]
Courtesay van www.Gamers.nl Draait nu een prijs vraag er over.
[ Voor 30% gewijzigd door BioHazard op 16-03-2004 21:13 ]
Joh, dat valt toch ook wel weer mee? Het is een gratis give-away en waarschijnlijk draai je hem toch nooit (ik tenminste niet). Ik vind dat je niet moet gaan zeuren over iets dat gratis is.
ah kijk mijn fout, wist niet dat het gratis wasBor_de_Wollef schreef op 16 maart 2004 @ 21:13:
[...]
Joh, dat valt toch ook wel weer mee? Het is een gratis give-away en waarschijnlijk draai je hem toch nooit (ik tenminste niet). Ik vind dat je niet moet gaan zeuren over iets dat gratis is.

Over de fps ben ik niet helemaal ontevreden ik heb :
AMD 1800+
1 gig DDR
Fx 5900 XT 128mb
Heb ook 2x AA aanstaan, en het was nog te doen, heb later wel ff de schaduwen uitgezet maar verder alles op high.
Zat gemiddels zo rond de 30 fps schat ik, maar toch ook er wel eens onder dus ik denk dat ik hem nog iets moet terugzetten maar daar ben ik nog wat mee aan het stoeien.
Maar ik heb een groter probleem en dat is dat ik in 20 minuten spelen ongeveer 3 keer naar mijn desktop zit te staren

Heb de drivers van de cd en bij geen enkele andere game last van, heb het ook geprobeerd zonder AA maar ook dat maakte geen verschil.
Indruk over het spel was dus in het algemeen goed alleen die crashes
OMG dat filmpje is echt vet!!!Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 20:52:
http://files.ea.com/downl...ampct4flightofthev_su.mov
Nieuwe video van EA32 MB rechtermuisknop doel opslaan als
En die l*l van dynabyte vanmiddag zeggen dat ze hem niet mee mochten geven

Morgen dreigen met napalm
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
maaruh, lekker spel, gameplay is heeerlijk, graphics vallen tegen.
Zal wel komen omdat er geen bump mapping enz. inzit, daardoor lijkt een game als snel verouderd. COD lijkt trouwens ook mooier?!vaag...
Verwijderd
In een jungle map de ALlies helemaal gek maken door steeds maar weer om ze heen te spawnen
Echt vet
Darkhuner: Poort 15567 UDP
[ Voor 10% gewijzigd door Snow_King op 16-03-2004 22:06 ]
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Ik heb die poort gemapped en darkhunter probeerd naar mij te connecten maar het werkt niet... weet je zeker dat dat alles is?Snow_King schreef op 16 maart 2004 @ 22:06:
zo vet die mobile spawns.
In een jungle map de ALlies helemaal gek maken door steeds maar weer om ze heen te spawnen
Echt vet
Darkhuner: Poort 15567 UDP
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Dat zou id nog kunnen, maar het verschil is wel schikbarend groot. Binnenkort krijg ik me legale versie van BV Vietnam binnen en misschien dat ie dan wel goed gaat werken, maar wat ik al zei: zo kan ik 'm niet spelen (is gewoon niet te doen). Zelfs wanneer ik de videokaart instelling in het spel laag zet. Ik ga er vanuit dat Far Cry toch wel iets meer vergt van m'n pc dan BF Vietnam. Maar misschien is ook wel m'n Windows in de war of zoiets en ik geef nog niet opVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 20:35:
[...]
of gewoon dat far cry meer geoptimaliseerd is met nvidiea kaarten en bfv niet. Tenminste ik neem aan dat je een nvidiea hebt.
[ Voor 13% gewijzigd door VTec op 16-03-2004 22:19 ]
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
idd jahvacuumcleaner schreef op 16 maart 2004 @ 21:51:
[...]
OMG dat filmpje is echt vet!!!
En die l*l van dynabyte vanmiddag zeggen dat ze hem niet mee mochten geven![]()
Trouwens ik heet -=dEaD_oR_aLiVe= (de rest pastte er niet op
Iets geinigs is wel dat als je f4-phantom beschadigd veranderd zijn uitlaatstraal van kleur.
Voor mij dan

Same for me.vacuumcleaner schreef op 16 maart 2004 @ 21:51:
[...]
OMG dat filmpje is echt vet!!!
En die l*l van dynabyte vanmiddag zeggen dat ze hem niet mee mochten geven![]()
Amsterdam Ceintuurbaan.
Ik heb het verteld dat andere dynabytes het spel gewoon verkopen en dat zelfs het hoofdkantoor(!) het spel al een dag eerder verzonden had aan de rembours klanten. maar volgens die vent was dat niet waar.

02-the_trashmen-surfin_bird-ftd.mp3 9b498b16
03-the_troggs-wild_thing-ftd.mp3 26106475
04-deep_purple-hush-ftd.mp3 144ba4f8
05-jefferson_airplane-somebody_to_love-ftd.mp3 014fe76e
06-canned_heat-on_the_road_again-ftd.mp3 14cb5c49
07-bobby_fuller_four-i_fought_the_law-ftd.mp3 3ef2b6fc
08-the_guess_who-shakin_all_over-ftd.mp3 04278c3d
09-rare_earth-get_ready-ftd.mp3 0fcdad71
10-the_box_tops-the_letter-ftd.mp3 4c12302f
11-martha_reeves_and_the_vandellas-nowhere_to_run-ftd.mp3 3b9fe8e2
Alleen jammer dat ze er niet allemaal opstaan
Dat ben jij? Mijn god zegVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 22:45:
[...]
idd jah
Trouwens ik heet -=dEaD_oR_aLiVe= (de rest pastte er niet op, met bf42 wel), ik vind dat bfv wel veel lastiger is, mijn score is meestal niet liev, zal wel komen door mijn gekloot met bettys
. Egt laguh om te zien. Betty springt omhoog en lichaampie ligt een paar meter verder na de explosie.
Iets geinigs is wel dat als je f4-phantom beschadigd veranderd zijn uitlaatstraal van kleur.
Heb wel op servers met jou gezeten

Ga je in een tank zitten, stap je in, uit, in, uit. Fijn als je in de turret zit

Mja ach, misschien moet je er eerst gewoon ff inkomen, moet ik ook nog half hoor (kunnen lui van GoT clan wel beamen
Ik speel overigens of onder Shuogg of onder Kabouter.
[ Voor 8% gewijzigd door shuogg op 16-03-2004 22:52 ]
Morgen ben ik er weer tussen 12:15 en 13:00 (lunch-breakdikkiedik schreef op 16 maart 2004 @ 22:48:
[...]
Same for me.
Amsterdam Ceintuurbaan.
Ik heb het verteld dat andere dynabytes het spel gewoon verkopen en dat zelfs het hoofdkantoor(!) het spel al een dag eerder verzonden had aan de rembours klanten. maar volgens die vent was dat niet waar.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
dit heb ik dus ook, heb zelf ook een nvideakaart en far cry loopt bij mij perfect maar bij bfv (de illegale, legale krijg ik deze week) loopt hij gewoon slecht, aak schokkerig, ik hoop dat er iets komt of is om er iets tegen te doen.VTec schreef op 16 maart 2004 @ 22:19:
[...]
Dat zou id nog kunnen, maar het verschil is wel schikbarend groot. Binnenkort krijg ik me legale versie van BV Vietnam binnen en misschien dat ie dan wel goed gaat werken, maar wat ik al zei: zo kan ik 'm niet spelen (is gewoon niet te doen). Zelfs wanneer ik de videokaart instelling in het spel laag zet. Ik ga er vanuit dat Far Cry toch wel iets meer vergt van m'n pc dan BF Vietnam. Maar misschien is ook wel m'n Windows in de war of zoiets en ik geef nog niet opMaar ik wil zo graag spelen !!!
Btw, eigelijk mag ik ook niet zeuren omdat het spel niet legaal is, maar ik ben zo bang dat het ook met de legale versie misgaat (zit al zo lang op het spel te wachten). Ach, time will tell.
dit vind ik het grootste nadeel van bfv dat het gewoon niet lekker loopt hier.
een kleiner nadeel vind ik de behoorlijk lange laadtijden maar dat maakt opzich niet uit. als er iets word gedaan aan dat eerste probleem dan ben ik tevreden en dan word dit zeker een van de beste spellen ooit.
[ Voor 14% gewijzigd door MuSeLive op 16-03-2004 23:06 ]
ik heb die poort gemapped + de poorten van bf1942 maar niemand kan connecten naar mij snap dr echt niks van
heb gewoon win xp, hubje en dat modem (modem --> hub ---> mijn computer)
Leef lekker in het nu, er is niks anders
poort 15567 UDPFireFoz schreef op 16 maart 2004 @ 22:55:
ik krijg het echt niet voor elkaar hoor om met m'n alcatel thomson een server op te zetten
ik heb die poort gemapped + de poorten van bf1942 maar niemand kan connecten naar mij snap dr echt niks van
heb gewoon win xp, hubje en dat modem (modem --> hub ---> mijn computer)
Eventueel 15960 UDP (Voor ASE) en 23000 UDP (Voor GameSpy)
Ik heb alleen 15567 UDP en dat werkt gewoon goed
Verwijderd
In deze versie (linux-server) zit trouwens nog een bug mbt tot de shovel en de mortar, die doen het nog niet.
Afijn; het ip:
* Welkom op GoT. Niet spammen * (standaardpoort)
Veel plezier & tot ziens!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 23:57 ]
Verwijderd
Misschien ergens een verwijzing naar het register?
Doe gewoon effe een herinstallatie man..Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 23:57:
Iemand een ID of tool om je key mee te wijzigen? heb het spel vandaag gekocht en wil graag op officiele server spelen![]()
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield Vietnam\ergcVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 23:57:
Iemand een ID of tool om je key mee te wijzigen? heb het spel vandaag gekocht en wil graag op officiele server spelen![]()
Verwijderd
T_YVerwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 00:11:
[...]
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield Vietnam\ergc
Op CD1 stonden de 56.56 die ik er nu op heb staan, anders ga ik ze vanavond zelf uiteraard proberen maar wellicht dat iemand hier er al ervaring mee heeft tegen de tijd als ik dit terug lees
*EDIT*
IK haalde dit trouwens van de official boards, mischien heeft iemand er iets aan.
De reacties op de poster waren een paar bij die er echt baat bij hadden dus who know's :
I am sure that many of you remember how when BF42 was having its sound issues one of the ways that seemed to alieviate the problems was by increasing the sound buffer cache size... I tried this with BF:V and it seems to work as well. Not only does it seem to reduce video choppiness, but it improves the sound as well, allowing you to hear distant explosions and gun fire from other troops/vehicles a la BF42... Go to your BF:V folder and inside mods->bfv->settings open up the file 'default.con' and insert the line "Sound.soundBufferCacheSize xxx" (w/out quotes) where "xxx" is 400 or larger. I set mine to 1000 and it seems to work great. I would like to know if this is just me or if this is a vaild fix...
[ Voor 60% gewijzigd door Sipio op 17-03-2004 07:24 ]
Verwijderd
Ik kan bijv namelijk niet bij 1 vd teams (weet ff niet meer welke) het schepje selecteren.... Ik had begrepen dat je met het schepje boobietraps kan maken?!
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Ik heb gister de nieuwste drivers geinstalled van nvidia, ging van 45.23 naar 56.64 geen problemen verder maar ik merk niet veel snelheidsverschil.Sipio schreef op 17 maart 2004 @ 07:17:
Zijn de 56.64 drivers van de nvidia site al geprobeerd door iemand in combinatie met BFVN en zo ja hoe werken ze?
Op CD1 stonden de 56.56 die ik er nu op heb staan, anders ga ik ze vanavond zelf uiteraard proberen maar wellicht dat iemand hier er al ervaring mee heeft tegen de tijd als ik dit terug lees
*EDIT*
IK haalde dit trouwens van de official boards, mischien heeft iemand er iets aan.
De reacties op de poster waren een paar bij die er echt baat bij hadden dus who know's :
[...]
En die sound cache size is een goede tip ja
Gisteren had ik nog wat meer getest ivm performance, ik had ff tijdelijk mijn soundkanalen op 32 gezet ipv 64 en dat liep langzamer

Verwijderd
primemaximuz in "Battlefield Vietnam"Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 08:15:
Jongens, wijkt de orginele versie enigszins af van de iso?!
Ik kan bijv namelijk niet bij 1 vd teams (weet ff niet meer welke) het schepje selecteren.... Ik had begrepen dat je met het schepje boobietraps kan maken?!
Je ken er geen boobytraps mee maken maar spawnpoint mee verplaatsen dus.
[ Voor 13% gewijzigd door whyz op 17-03-2004 08:43 ]
Right for all the wrong reasons.
misschien iemand een idee hoe je op een hacked server komt? Gaat dat via het spel zelf of via een andere browser (alle seeying eye of zo, of werkt die niet voor vietnam?)
Verwijderd
via spel zelf..hully schreef op 17 maart 2004 @ 09:05:
[...]
misschien iemand een idee hoe je op een hacked server komt? Gaat dat via het spel zelf of via een andere browser (alle seeying eye of zo, of werkt die niet voor vietnam?)
ok, thx, maar hoe zie ik dat dan? (wellicht domme vraag, maar het is niet anders)
Verwijderd
Dank!primemaximuz schreef op 17 maart 2004 @ 08:42:
[...]
primemaximuz in "Battlefield Vietnam"
Je ken er geen boobytraps mee maken maar spawnpoint mee verplaatsen dus.
Valt me verder op dat je ingame niet kunt sorteren op ping...Nogal irri...
Je kan er wel op filteren. Vul je in het filter ping 50 in, dan krijg je maar een paar servers te zien.Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 09:21:
[...]
Dank!
Valt me verder op dat je ingame niet kunt sorteren op ping...Nogal irri...
Met Gamespy en via BFV zelf heb ik nog vaak problemen dat mijn vrienden en ik elkaar niet (makkelijke) kunnen vinden.
Quickmatch icm DC werkt namelijk echt als een tierelier!
Verwijderd
Zonder te spammen wil ik toch een voorbeeld laten zien:
-
modjes; mag dit? indien niet, m'n excuses!
Het is heel eenvoudig op te zetten (php-scrippie) en hoef niet lokaal op de server te draaien, ook een voordeel. Versie 0.3 ondersteund nu ook BFV.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 20:19 ]
Verwijderd
shuogg schreef op 16 maart 2004 @ 22:50:
[...]
Dat ben jij? Mijn god zeg
Ga je in een tank zitten, stap je in, uit, in, uit. Fijn als je in de turret zit
Mja ach, misschien moet je er eerst gewoon ff inkomen, moet ik ook nog half hoor (kunnen lui van GoT clan wel beamen)
Je had het er maar moeilijk mee hé, tegen ons gisterenshuogg schreef op 16 maart 2004 @ 22:50:
[...]
Dat ben jij? Mijn god zeg
Mja ach, misschien moet je er eerst gewoon ff inkomen, moet ik ook nog half hoor (kunnen lui van GoT clan wel beamen)
maar verder staan er geen switches of opties bijRUNNING BFVIETNAM_W32DED.EXE DIRECTLY
If you start the dedicated server executable without using the frontend, you must add the flag "+restart 1" to the commandline in order for the server to function properly. This goes for the linux release as well.
e.g. "BFVietnam_w32ded +restart 1"
iemand een idee?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Surfin' bird bedoel je? Gewoon op 7.Spleasure schreef op 17 maart 2004 @ 10:31:
Is het bij jullie ook zo dat de nummers niet op de CD staan zoals ze op de achterkant staan? Bird Bird Bird () is bijvoorbeeld nummer zeven, terwijl op de achterkant vna het hoesje staat nummer twee
Ik moet zeggen, op een aantal dingen na, is hij erg cool!
Vind het zeker een verbetering tov bf1942. Nu ben ik eigenlijk helemaal geen fan van het Vietnam genre. Vond eod ook niet echt geweldig, maar dat ligt meer aan mijn smaak.

Wel merk ik (nu zeg ik niks nieuws
Ingame ben ik, nog, niet echt grote bugs tegengekomen.
Ff meevliegen en genieten van de scenery

De muziek is echt meesterlijk. Alleen wordt je naar verloop van tijd wel een beetje gestoord van het steeds horen van 3 verschillende nummers om je heen.
Het is een beetje over de top met die muziek, echt elk voertuig kan muziek spelen, ook voor de vietnamezen.. Dus eigenlijk hoor je de hele tijd muziek
Naja, nog wat screentjes dan maar.

Scooter

Ik heb een vermoeden dat dit mijn favoriete wapen gaat worden..
Meesterlijk ding. Jammer dat het geluid zo zwak is. Kwaliteit van het geluid vind ik goed, mocht alleen wat (lees:veeel!) harder.

En nog een helikopter om het af te leren

Ik draai hem op een P4 2.0
ATI radeon 9500pro
768MB
Alles op max, 1024x768
Draait prima hier.
Ik hoop wel dat er straks servers zijn waarbij de muziek gewoon uit wordt gezet als dit zo ishenk83 schreef op 17 maart 2004 @ 11:40:
De muziek is echt meesterlijk. Alleen wordt je naar verloop van tijd wel een beetje gestoord van het steeds horen van 3 verschillende nummers om je heen.
Het is een beetje over de top met die muziek, echt elk voertuig kan muziek spelen, ook voor de vietnamezen.. Dus eigenlijk hoor je de hele tijd muziek.

BTW die screens van jou zien er beter uit dan degene die ik tot nog toe heb gezien van de mensen hier.
mooi hoor !henk83 schreef op 17 maart 2004 @ 11:40:
Gister ook eindelijk een paar uurtjes online kunnen spelen.
........................
ATI radeon 9500pro
768MB
Alles op max, 1024x768
Draait prima hier.
Heb je verder nog dingen aan staan ? AA ofzo ?
Van mij mag de muziek wel aan blijven. Maar eigenlijk vind ik dat alleen de amerikanen de muziek moeten kunnen gebruiken. Dan weet je in ieder geval dat je een amerikaan bestormt. Ipv een vietnamees die vrolijk voorbij jakkert met harde herrie aan.jagermeister1 schreef op 17 maart 2004 @ 11:50:
[...]
Ik hoop wel dat er straks servers zijn waarbij de muziek gewoon uit wordt gezet als dit zo isIk hoop hem vandaag binnen te hebben. Besteld bij GCshop
BTW die screens van jou zien er beter uit dan degene die ik tot nog toe heb gezien van de mensen hier.
Is wel apart dat het er bij mij beter uit ziet
Ik hoorde dat de optie om de muziek in de voertuigen "uit te forceren" straks in een patch komt zodat je per server kunt bepalen of het wel of niet aan kan.henk83 schreef op 17 maart 2004 @ 11:55:
[...]
Van mij mag de muziek wel aan blijven. Maar eigenlijk vind ik dat alleen de amerikanen de muziek moeten kunnen gebruiken. Dan weet je in ieder geval dat je een amerikaan bestormt. Ipv een vietnamees die vrolijk voorbij jakkert met harde herrie aan.
Is wel apart dat het er bij mij beter uit zietIk heb én AA/AF uit én een ATI kaart
Mja...die muziek is misschien wel leuk voor een tijdje, maar kom op zeg. Net alsof de Amerikanen destijds allemaal keiharde muziek aanhadden in hun voertuigen tijdens een gevecht. Mensen hebben teveel Apocalypse Now gekekenhenk83 schreef op 17 maart 2004 @ 11:55:
[...]
Van mij mag de muziek wel aan blijven. Maar eigenlijk vind ik dat alleen de amerikanen de muziek moeten kunnen gebruiken. Dan weet je in ieder geval dat je een amerikaan bestormt. Ipv een vietnamees die vrolijk voorbij jakkert met harde herrie aan.
Is wel apart dat het er bij mij beter uit zietIk heb én AA/AF uit én een ATI kaart
Ik ben benieuwd hoe het bij mij draait. Aan jouw screens te zien is het zeker geen lelijk spel zoals een aantal hier beweerden. Natuurlijk niet de meest hotte GFX maar zeker niet slecht.
Ja vind ik ook. Op het moment hoor je echt de hele tijd muziek om je heen.jagermeister1 schreef op 17 maart 2004 @ 12:01:
[...]
Mja...die muziek is misschien wel leuk voor een tijdje, maar kom op zeg. Net alsof de Amerikanen destijds allemaal keiharde muziek aanhadden in hun voertuigen tijdens een gevecht. Mensen hebben teveel Apocalypse Now gekeken
Ik ben benieuwd hoe het bij mij draait. Aan jouw screens te zien is het zeker geen lelijk spel zoals een aantal hier beweerden. Natuurlijk niet de meest hotte GFX maar zeker niet slecht.
Dat hadden ze bij eod imho wel goed gedaan. Alleen de huey had muziek.
De muziek voegt zeker extra sfeer toe aan de game. Maar wordt nu echt door iedereen gebruikt. (Ik doe ook vrolijk mee
Qua graphics is het zeker geen farcry. Ze hebben wel op een slimme manier om de lighting heen gewerkt. Zodra je schiet krijg je wel een soort van verlichting om je flash heen. Zelfde geldt voor de lampen in de steden.
Verwijderd

Moet meteen aan Apocalypse Now denken
Ik weet niet of ik dit spel moet kopen... ik heb er nog een dubbel gevoel over. Aan de ene kant ben ik bang dat dit spel niet veel meer brengt als EoD en aan de andere kant ziet het er ook wel erg mooi uit met die choppers enzo.
Heb ooit R2R expansion pack gekocht maar ben toen van een kouwe kermis thuisgekomen...
vraagje: Krijg je met dit spel de 'ultimate vietnam' feeling of is het gewoon EoD maar dan wat beter?
En ik maar dingen aan de reacties dat Battlefield Vietnam nog lelijker was dan Super Mario Bros op de NEShenk83 schreef op 17 maart 2004 @ 11:40:
Gister ook eindelijk een paar uurtjes online kunnen spelen.
Vind het zeker een verbetering tov bf1942. Nu ben ik eigenlijk helemaal geen fan van het Vietnam genre. Vond eod ook niet echt geweldig, maar dat ligt meer aan mijn smaak.
[afbeelding]
Wel merk ik (nu zeg ik niks nieuws) dat de hele interface echt vol met bugs zit. Kan aan m'n ati kaart liggen, maar wel slecht. Kan bijvoorbeeld niet de servers selecteren op ping. Tekst, in de mouseovertjes, blijft totaal onleesbaar. De oude fouten zitten er ook nog steeds in. Bijvoorbeeld als ik met esc uit een server ga zijn m'n filters weer gereset.
Ingame ben ik, nog, niet echt grote bugs tegengekomen.
Ff meevliegen en genieten van de scenery
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een beetje over de top met die muziek, echt elk voertuig kan muziek spelen, ook voor de vietnamezen.. Dus eigenlijk hoor je de hele tijd muziek.
Naja, nog wat screentjes dan maar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ScooterWel gaar dat wanneer je iemand doodschiet die op een scooter rijdt, de scooter met gast gewoon rechtop blijft staan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een vermoeden dat dit mijn favoriete wapen gaat worden..
Meesterlijk ding. Jammer dat het geluid zo zwak is. Kwaliteit van het geluid vind ik goed, mocht alleen wat (lees:veeel!) harder.
[afbeelding]
En nog een helikopter om het af te leren
[afbeelding]
ATI radeon 9500pro
768MB
Alles op max, 1024x768
Draait prima hier.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
• Ja natuurlijk!
• Nee, ik heb er spijt van.
• Ik blijf bij Battlefield 1942
• Ik speel alleen de illegale!
Ook een poll maken? Klik hier
De resultaten gebruik ik om te bepalen of ik BF:Vietnam ga kopen

Beide zullen zeker de moeite waard zijn, maar neig toch op het moment naar Far Cry, wil ik Battlefield game dan kan ik altijd nog BF1942 spelen, Far Cry heeft geen voorganger.
Mja of genoeg geld bij elkaar zien te krijgen voor beide :]
Uhm... piloot... iemand? Help!

En ff als reactie op wat iemand eerder poste over filters in de ingame browser, geef bij ping bijv. <100 op, dan laat ie alles onder de 100 zien. (Dat werkte althans in BF1942)
lol dat viel me net ook al op.King_Louie schreef op 17 maart 2004 @ 12:40:
[...]
Uhm... piloot... iemand? Help!![]()
En ff als reactie op wat iemand eerder poste over filters in de ingame browser, geef bij ping bijv. <100 op, dan laat ie alles onder de 100 zien. (Dat werkte althans in BF1942)
als je 0 indrukt terwijl je een voertuig bestuurt dan komt er een keuze menu van nummers.Rexcore schreef op 17 maart 2004 @ 13:59:
misschien wel even een n00b vraagje.. Maar hoe zet je die radio eigenlijk aan in het spel? (of stel ik hier nu een hele domme vraag...)

Publics.....Zelfde als met BF1942 vooral in het begin, iedereen wil amerikaantje spelen, omdat die de "grote" wapens hebben.Intronic schreef op 17 maart 2004 @ 14:10:
Echt triest hoe mensen geen teams kunnen maken, net op 2 servers gespeeld. Allebei 5 tegen 15 ofzo

En die poll op de vorige pagina mist de keuze "Het zal meer de moeite zijn om te kopen na een paar patches (ivm veel bugs)" Met de kans dattie nog goedkoiper word ook over een tijdje.
[ Voor 27% gewijzigd door whyz op 17-03-2004 14:21 ]
...dank shuogg....Intronic schreef op 17 maart 2004 @ 14:10:
Echt triest hoe mensen geen teams kunnen maken, net op 2 servers gespeeld. Allebei 5 tegen 15 ofzo
Maar wat ook gewoon ronduit ergelijk is, dat is dat smerige smart-teams ofzo.. Dan zit je net heerlijk bij de amerikanen te spelen.. ga je dood... word je overgeplaatst naar de vietnamezen..

[ Voor 5% gewijzigd door Intronic op 17-03-2004 14:19 ]
Ja tuurlijk, had ook niet anders verwacht dan dit. Maar toch erger ik me er altijd aan.primemaximuz schreef op 17 maart 2004 @ 14:23:
Ja zeg sorry hoor maar ik neem aan dat jullie beide BF1942 ook hebben gespeeld....dan kun je het toch verwachtenKijk ik heb er ook een hekel aan maar het is een kwestie van een paar weken voordat er lekkere goede servers zijn(lees smacktard free)..dus nog ff volhouden
ben nog steeds bf1942 addicted..primemaximuz schreef op 17 maart 2004 @ 14:23:
Ja zeg sorry hoor maar ik neem aan dat jullie beide BF1942 ook hebben gespeeld....dan kun je het toch verwachtenKijk ik heb er ook een hekel aan maar het is een kwestie van een paar weken voordat er lekkere goede servers zijn(lees smacktard free)..dus nog ff volhouden
Maar dan ga ik me vanaf nu vasthouden aan jou uitspraak..
we zullen zien... (komt vast wel goed denk ik)
Grafisch is het ook best mooi alleen jah 1 minpunt die bomen

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
En er is ook niets mooier dan als er ongelijke teams zijn gewoon zeggen dat je begint met kicken van de hoogst/laagst gerankte spelers totdat het gelijk is. En dan af gaan tellen...
10... 9... 8... 7... 6...
Noob Nr1 joined Axis
Noob Nr2 joined Axis
Noob Nr3 joined Axis
Zo, da's beter.
Ik gooi vanavond de (24 slots) server op BF:V, zal het IP hier later wel ff posten, kunnen jullie genieten van een fatsoenlijk potje BF:V zonder allerlei Chefkes Lambal die lopen te kl*ten.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Inleveren die IP!!!King_Louie schreef op 17 maart 2004 @ 14:50:
Als serveradmin zijnde binnen m'n clan, heb ik echt zero-tolerance voor teamkillers en basecampers.![]()
En er is ook niets mooier dan als er ongelijke teams zijn gewoon zeggen dat je begint met kicken van de hoogst/laagst gerankte spelers totdat het gelijk is. En dan af gaan tellen...
10... 9... 8... 7... 6...
Noob Nr1 joined Axis
Noob Nr2 joined Axis
Noob Nr3 joined Axis
Zo, da's beter.![]()
Ik gooi vanavond de (24 slots) server op BF:V, zal het IP hier later wel ff posten, kunnen jullie genieten van een fatsoenlijk potje BF:V zonder allerlei Chefkes Lambal die lopen te kl*ten.
Wat ik ook wel wat een nadeel vind is, de maps zijn voor mijn gevoel behoorlijk klein.. In bf1942 kon je bijv in el-alamein nog een tering end vliegen en het was allemaal wat overzichtelijker.. En dat mis ik eigenlijk wel in dit spel.. het overzicht is wat weg..
Waarom eauk, nou die hebben meestal 3 ronden per map, genoeg ticketratio, punkbuster aan, geen lame admin, geen domme server regels en balanced teams staat uit en kickback staat uit.
Er zijn nauwelijks servers te vinden die aan mijn 'eisen' voldoen dus daarom eauk
Waar ik bang voor ben is dat die domme 'regeltjes' servers met Vietnam nog erger worden omdat je nu als admin wapens/vehicles e.d. kunt instellen
Op ALT+F4 drukken
[/ingame]
[serieus]
Op enter drukken, en dan op de vlag klikken van het team waar je bij wilt horen.
[/serieus]
[ Voor 98% gewijzigd door bonzz.netninja op 17-03-2004 15:08 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Wat bedoel je met lame admins en domme server regels?Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 14:57:
Waarom eauk, nou die hebben meestal 3 ronden per map, genoeg ticketratio, punkbuster aan, geen lame admin, geen domme server regels en balanced teams staat uit en kickback staat uit.
Ik kan er juist totaal niet tegen als er ergens geen admin is. Als iemand loopt te klooien, moet ie er gewoon uit, simpel zat. Geen votekick die toch niet werkt, meteen opzouten. Verder die server regels, ik heb 'm altijd op 3x30 minuten, meestal 200/250 (hangt af van de maps) ticketratio, geen kickback (de enige kick die je krijgt is die ik uitdeel als je met opzet teamkillt) en geen balanced teams, maar gewoon kijken hoe het gaat. En uiteraard Punkbuster aan.
Ik zie het probleem niet zo.
btw voor radio spammers en anders nutteloze texten van een speler: chat.addtoignorelist ID dan ontvang je van betreffende speler geen radio sound/personal text meer
Nu ik het toch over sound heb, ik hoop dat ze die irritante sound van dat wijf in hue bij een patch eruit slopen of iig het geluid reducen

//edit: ik ben btw bezig met een nieuwe startpost kan nog wel ff duren tenzij er al iemand anders toestemming heeft gekregen, heb nog geen contact met een mod gehad...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 15:09 ]
klik hier
Of anders typ je in het multiplayer venster bij internet ff Gamesnel
ik heb het spel sinds gister en het roelt zo ontzettend zwaar
het draait nog verbazend goed op mijn brakke pctje. maar de popup is wel onvergeevelijk
op 20 meter afstand zie je de raketten onder een vliegtuig al niet meer bij mij...
maargoed de gameplay is top
alweer een topic vol geluld over een fantastisch spel!!!
Dit topic is gesloten.