Battlefield Vietnam

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.318 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 22:45:
[...]

idd jah

Trouwens ik heet -=dEaD_oR_aLiVe= (de rest pastte er niet op :s, met bf42 wel), ik vind dat bfv wel veel lastiger is, mijn score is meestal niet liev, zal wel komen door mijn gekloot met bettys :P . Egt laguh om te zien. Betty springt omhoog en lichaampie ligt een paar meter verder na de explosie.

Iets geinigs is wel dat als je f4-phantom beschadigd veranderd zijn uitlaatstraal van kleur.
Dat ben jij? Mijn god zeg :P
Heb wel op servers met jou gezeten :X
Ga je in een tank zitten, stap je in, uit, in, uit. Fijn als je in de turret zit :/
Mja ach, misschien moet je er eerst gewoon ff inkomen, moet ik ook nog half hoor (kunnen lui van GoT clan wel beamen ;))

Ik speel overigens of onder Shuogg of onder Kabouter.

[ Voor 8% gewijzigd door shuogg op 16-03-2004 22:52 ]

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
dikkiedik schreef op 16 maart 2004 @ 22:48:
[...]

Same for me.
Amsterdam Ceintuurbaan.

Ik heb het verteld dat andere dynabytes het spel gewoon verkopen en dat zelfs het hoofdkantoor(!) het spel al een dag eerder verzonden had aan de rembours klanten. maar volgens die vent was dat niet waar. |:(
Morgen ben ik er weer tussen 12:15 en 13:00 (lunch-break :D) als we met meerdere personen gaan kan die verkoper er niet onderuit })

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
VTec schreef op 16 maart 2004 @ 22:19:
[...]

Dat zou id nog kunnen, maar het verschil is wel schikbarend groot. Binnenkort krijg ik me legale versie van BV Vietnam binnen en misschien dat ie dan wel goed gaat werken, maar wat ik al zei: zo kan ik 'm niet spelen (is gewoon niet te doen). Zelfs wanneer ik de videokaart instelling in het spel laag zet. Ik ga er vanuit dat Far Cry toch wel iets meer vergt van m'n pc dan BF Vietnam. Maar misschien is ook wel m'n Windows in de war of zoiets en ik geef nog niet op ;) Maar ik wil zo graag spelen !!! :) Btw, eigelijk mag ik ook niet zeuren omdat het spel niet legaal is, maar ik ben zo bang dat het ook met de legale versie misgaat (zit al zo lang op het spel te wachten). Ach, time will tell.
dit heb ik dus ook, heb zelf ook een nvideakaart en far cry loopt bij mij perfect maar bij bfv (de illegale, legale krijg ik deze week) loopt hij gewoon slecht, aak schokkerig, ik hoop dat er iets komt of is om er iets tegen te doen.
dit vind ik het grootste nadeel van bfv dat het gewoon niet lekker loopt hier.
een kleiner nadeel vind ik de behoorlijk lange laadtijden maar dat maakt opzich niet uit. als er iets word gedaan aan dat eerste probleem dan ben ik tevreden en dan word dit zeker een van de beste spellen ooit.

[ Voor 14% gewijzigd door MuSeLive op 16-03-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik krijg het echt niet voor elkaar hoor om met m'n alcatel thomson een server op te zetten :?

ik heb die poort gemapped + de poorten van bf1942 maar niemand kan connecten naar mij snap dr echt niks van
heb gewoon win xp, hubje en dat modem (modem --> hub ---> mijn computer)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Heb je de legalen versie ? anders moet je misschien een crack-ertje eten ;[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

FireFoz schreef op 16 maart 2004 @ 22:55:
ik krijg het echt niet voor elkaar hoor om met m'n alcatel thomson een server op te zetten :?

ik heb die poort gemapped + de poorten van bf1942 maar niemand kan connecten naar mij snap dr echt niks van
heb gewoon win xp, hubje en dat modem (modem --> hub ---> mijn computer)
poort 15567 UDP
Eventueel 15960 UDP (Voor ASE) en 23000 UDP (Voor GameSpy)

Ik heb alleen 15567 UDP en dat werkt gewoon goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen kunnen ook onze server eens uitproberen, hij draait onder FreeBSD, is alleen niet te zien via de meeste browsers, als je't ip in BFV invult en op 'join' drukt doet'ie het, als je op 'add' drukt nog niet.

In deze versie (linux-server) zit trouwens nog een bug mbt tot de shovel en de mortar, die doen het nog niet.

Afijn; het ip:

* Welkom op GoT. Niet spammen * (standaardpoort)

Veel plezier & tot ziens!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een ID of tool om je key mee te wijzigen? heb het spel vandaag gekocht en wil graag op officiele server spelen :)

Misschien ergens een verwijzing naar het register? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 23:57:
Iemand een ID of tool om je key mee te wijzigen? heb het spel vandaag gekocht en wil graag op officiele server spelen :)

Doe gewoon effe een herinstallatie man.. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 23:57:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield Vietnam\ergc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 00:11:
[...]

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield Vietnam\ergc
T_Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 12-09 11:33
Die OST heb ik, echt heel tof douw em in de music map bij BFV en het maakt het compleet. Mijn favo is CCR - Fortunate Son!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zijn de 56.64 drivers van de nvidia site al geprobeerd door iemand in combinatie met BFVN en zo ja hoe werken ze?

Op CD1 stonden de 56.56 die ik er nu op heb staan, anders ga ik ze vanavond zelf uiteraard proberen maar wellicht dat iemand hier er al ervaring mee heeft tegen de tijd als ik dit terug lees ;)

*EDIT*

IK haalde dit trouwens van de official boards, mischien heeft iemand er iets aan.
De reacties op de poster waren een paar bij die er echt baat bij hadden dus who know's :
I am sure that many of you remember how when BF42 was having its sound issues one of the ways that seemed to alieviate the problems was by increasing the sound buffer cache size... I tried this with BF:V and it seems to work as well. Not only does it seem to reduce video choppiness, but it improves the sound as well, allowing you to hear distant explosions and gun fire from other troops/vehicles a la BF42... Go to your BF:V folder and inside mods->bfv->settings open up the file 'default.con' and insert the line "Sound.soundBufferCacheSize xxx" (w/out quotes) where "xxx" is 400 or larger. I set mine to 1000 and it seems to work great. I would like to know if this is just me or if this is a vaild fix...

[ Voor 60% gewijzigd door Sipio op 17-03-2004 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, wijkt de orginele versie enigszins af van de iso?!
Ik kan bijv namelijk niet bij 1 vd teams (weet ff niet meer welke) het schepje selecteren.... Ik had begrepen dat je met het schepje boobietraps kan maken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sipio ik had eerst 5303 geinstalleerd en kreeg artifacts tijdens het spelen (hij waarschuwde ook dat ik oude drivers had) na het installeren van de nieuwe drivers is er niks meer aan de hand en het spel loopt echt als een trein. Trouwens die niuewe game profiles zijn ook erg stoer en handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

YEAH! Vandaag krijg ik de game binnen van GC Shop.nl. Vanmiddag als ik thuis kom is het eerste wat ik doe: Battlefield Vietnam installeren, instellen en dan GAMEN! Kan niet wachten totdat ik weer aan het scannen ben met Gamespy Arcade op servers om vervolgens een mooie server te kiezen en daar een aantal uren op te gamen. :*)

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Sipio: bedankt voor de tip. Ik zal die tweak even proberen :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sipio schreef op 17 maart 2004 @ 07:17:
Zijn de 56.64 drivers van de nvidia site al geprobeerd door iemand in combinatie met BFVN en zo ja hoe werken ze?

Op CD1 stonden de 56.56 die ik er nu op heb staan, anders ga ik ze vanavond zelf uiteraard proberen maar wellicht dat iemand hier er al ervaring mee heeft tegen de tijd als ik dit terug lees ;)

*EDIT*

IK haalde dit trouwens van de official boards, mischien heeft iemand er iets aan.
De reacties op de poster waren een paar bij die er echt baat bij hadden dus who know's :

[...]
Ik heb gister de nieuwste drivers geinstalled van nvidia, ging van 45.23 naar 56.64 geen problemen verder maar ik merk niet veel snelheidsverschil.

En die sound cache size is een goede tip ja :) het moet vooral helpen bij wegvallende sounds d8 ik.

Gisteren had ik nog wat meer getest ivm performance, ik had ff tijdelijk mijn soundkanalen op 32 gezet ipv 64 en dat liep langzamer :P vond het wel gek, je zou denken minder soundkanalen minder cpu kracht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben paar maanden geleden nog in Vietnam geweest. Reken maar dat deze oorlog een hoop ellende daar heeft achtergelaten. Niet om het spelplezier te bederven (hij lijkt mij ook leuk) maar het was imho een gruwelijke en nutteloze oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 08:15:
Jongens, wijkt de orginele versie enigszins af van de iso?!
Ik kan bijv namelijk niet bij 1 vd teams (weet ff niet meer welke) het schepje selecteren.... Ik had begrepen dat je met het schepje boobietraps kan maken?!
primemaximuz in "Battlefield Vietnam"

Je ken er geen boobytraps mee maken maar spawnpoint mee verplaatsen dus.

[ Voor 13% gewijzigd door whyz op 17-03-2004 08:43 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke externe gamebrowser gebruiken jullie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 08:52:
Welke externe gamebrowser gebruiken jullie? :P
misschien iemand een idee hoe je op een hacked server komt? Gaat dat via het spel zelf of via een andere browser (alle seeying eye of zo, of werkt die niet voor vietnam?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hully schreef op 17 maart 2004 @ 09:05:
[...]

misschien iemand een idee hoe je op een hacked server komt? Gaat dat via het spel zelf of via een andere browser (alle seeying eye of zo, of werkt die niet voor vietnam?)
via spel zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
ok, thx, maar hoe zie ik dat dan? (wellicht domme vraag, maar het is niet anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

primemaximuz schreef op 17 maart 2004 @ 08:42:
[...]

primemaximuz in "Battlefield Vietnam"

Je ken er geen boobytraps mee maken maar spawnpoint mee verplaatsen dus.
Dank!

Valt me verder op dat je ingame niet kunt sorteren op ping...Nogal irri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:58
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 09:21:
[...]

Dank!

Valt me verder op dat je ingame niet kunt sorteren op ping...Nogal irri...
Je kan er wel op filteren. Vul je in het filter ping 50 in, dan krijg je maar een paar servers te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Is het bij jullie ook zo dat de nummers niet op de CD staan zoals ze op de achterkant staan? Bird Bird Bird (_O_) is bijvoorbeeld nummer zeven, terwijl op de achterkant vna het hoesje staat nummer twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hopelijk wordt Quickmatch zsm aangepast, zodat ook BFV via dit prachtige programmaatje draait.
Met Gamespy en via BFV zelf heb ik nog vaak problemen dat mijn vrienden en ik elkaar niet (makkelijke) kunnen vinden.

Quickmatch icm DC werkt namelijk echt als een tierelier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook stats voor BFV, wij gebruiken BFServerstats http://sourceforge.net/projects/bfserverstats

Zonder te spammen wil ik toch een voorbeeld laten zien:
-

modjes; mag dit? indien niet, m'n excuses!

Het is heel eenvoudig op te zetten (php-scrippie) en hoef niet lokaal op de server te draaien, ook een voordeel. Versie 0.3 ondersteund nu ook BFV.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 16 maart 2004 @ 22:50:
[...]

Ga je in een tank zitten, stap je in, uit, in, uit. Fijn als je in de turret zit :/
Mja ach, misschien moet je er eerst gewoon ff inkomen, moet ik ook nog half hoor (kunnen lui van GoT clan wel beamen ;))

:P , was ik dat :+ Zou kunne dat ik aan t klote was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

shuogg schreef op 16 maart 2004 @ 22:50:
[...]

Je had het er maar moeilijk mee hé, tegen ons gisteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

kheb gister de stand-alone dedicated server gedownload van 110mb, zeer handig, maar weet iemand hoe ik de server start vanaf de commandline en zonder de GUI? In de readme staat alleen dit:
RUNNING BFVIETNAM_W32DED.EXE DIRECTLY

If you start the dedicated server executable without using the frontend, you must add the flag "+restart 1" to the commandline in order for the server to function properly. This goes for the linux release as well.

e.g. "BFVietnam_w32ded +restart 1"
maar verder staan er geen switches of opties bij :?

iemand een idee?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de lnx-versie gebruik ik +statusMonitor 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Spleasure schreef op 17 maart 2004 @ 10:31:
Is het bij jullie ook zo dat de nummers niet op de CD staan zoals ze op de achterkant staan? Bird Bird Bird (_O_) is bijvoorbeeld nummer zeven, terwijl op de achterkant vna het hoesje staat nummer twee
Surfin' bird bedoel je? Gewoon op 7.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Laatst online: 12-09 11:51
Gister ook eindelijk een paar uurtjes online kunnen spelen.
Ik moet zeggen, op een aantal dingen na, is hij erg cool!

Vind het zeker een verbetering tov bf1942. Nu ben ik eigenlijk helemaal geen fan van het Vietnam genre. Vond eod ook niet echt geweldig, maar dat ligt meer aan mijn smaak.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot14.jpg

Wel merk ik (nu zeg ik niks nieuws :+) dat de hele interface echt vol met bugs zit. Kan aan m'n ati kaart liggen, maar wel slecht. Kan bijvoorbeeld niet de servers selecteren op ping. Tekst, in de mouseovertjes, blijft totaal onleesbaar. De oude fouten zitten er ook nog steeds in. Bijvoorbeeld als ik met esc uit een server ga zijn m'n filters weer gereset.
Ingame ben ik, nog, niet echt grote bugs tegengekomen.

Ff meevliegen en genieten van de scenery
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot28.jpg

De muziek is echt meesterlijk. Alleen wordt je naar verloop van tijd wel een beetje gestoord van het steeds horen van 3 verschillende nummers om je heen.
Het is een beetje over de top met die muziek, echt elk voertuig kan muziek spelen, ook voor de vietnamezen.. Dus eigenlijk hoor je de hele tijd muziek 8).

Naja, nog wat screentjes dan maar. :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot31.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot37.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot34.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot26.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot8.jpg

Scooter :) Wel gaar dat wanneer je iemand doodschiet die op een scooter rijdt, de scooter met gast gewoon rechtop blijft staan.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot36.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot2.jpg

Ik heb een vermoeden dat dit mijn favoriete wapen gaat worden..
Meesterlijk ding. Jammer dat het geluid zo zwak is. Kwaliteit van het geluid vind ik goed, mocht alleen wat (lees:veeel!) harder.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot33.jpg

En nog een helikopter om het af te leren :D
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot25.jpg

Ik draai hem op een P4 2.0
ATI radeon 9500pro
768MB
Alles op max, 1024x768
Draait prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

henk83 schreef op 17 maart 2004 @ 11:40:
De muziek is echt meesterlijk. Alleen wordt je naar verloop van tijd wel een beetje gestoord van het steeds horen van 3 verschillende nummers om je heen.
Het is een beetje over de top met die muziek, echt elk voertuig kan muziek spelen, ook voor de vietnamezen.. Dus eigenlijk hoor je de hele tijd muziek 8).
Ik hoop wel dat er straks servers zijn waarbij de muziek gewoon uit wordt gezet als dit zo is :/ Ik hoop hem vandaag binnen te hebben. Besteld bij GCshop

BTW die screens van jou zien er beter uit dan degene die ik tot nog toe heb gezien van de mensen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

........................

ATI radeon 9500pro
768MB
Alles op max, 1024x768
Draait prima hier.
mooi hoor !

Heb je verder nog dingen aan staan ? AA ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
jagermeister1 schreef op 17 maart 2004 @ 11:50:
[...]
Ik hoop wel dat er straks servers zijn waarbij de muziek gewoon uit wordt gezet als dit zo is :/ Ik hoop hem vandaag binnen te hebben. Besteld bij GCshop

BTW die screens van jou zien er beter uit dan degene die ik tot nog toe heb gezien van de mensen hier.
Van mij mag de muziek wel aan blijven. Maar eigenlijk vind ik dat alleen de amerikanen de muziek moeten kunnen gebruiken. Dan weet je in ieder geval dat je een amerikaan bestormt. Ipv een vietnamees die vrolijk voorbij jakkert met harde herrie aan.

Is wel apart dat het er bij mij beter uit ziet :) Ik heb én AA/AF uit én een ATI kaart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

henk83 schreef op 17 maart 2004 @ 11:55:
[...]

Van mij mag de muziek wel aan blijven. Maar eigenlijk vind ik dat alleen de amerikanen de muziek moeten kunnen gebruiken. Dan weet je in ieder geval dat je een amerikaan bestormt. Ipv een vietnamees die vrolijk voorbij jakkert met harde herrie aan.

Is wel apart dat het er bij mij beter uit ziet :) Ik heb én AA/AF uit én een ATI kaart :D
Ik hoorde dat de optie om de muziek in de voertuigen "uit te forceren" straks in een patch komt zodat je per server kunt bepalen of het wel of niet aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

henk83 schreef op 17 maart 2004 @ 11:55:
[...]

Mja...die muziek is misschien wel leuk voor een tijdje, maar kom op zeg. Net alsof de Amerikanen destijds allemaal keiharde muziek aanhadden in hun voertuigen tijdens een gevecht. Mensen hebben teveel Apocalypse Now gekeken :P

Ik ben benieuwd hoe het bij mij draait. Aan jouw screens te zien is het zeker geen lelijk spel zoals een aantal hier beweerden. Natuurlijk niet de meest hotte GFX maar zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
jagermeister1 schreef op 17 maart 2004 @ 12:01:
[...]

Mja...die muziek is misschien wel leuk voor een tijdje, maar kom op zeg. Net alsof de Amerikanen destijds allemaal keiharde muziek aanhadden in hun voertuigen tijdens een gevecht. Mensen hebben teveel Apocalypse Now gekeken :P

Ik ben benieuwd hoe het bij mij draait. Aan jouw screens te zien is het zeker geen lelijk spel zoals een aantal hier beweerden. Natuurlijk niet de meest hotte GFX maar zeker niet slecht.
Ja vind ik ook. Op het moment hoor je echt de hele tijd muziek om je heen.
Dat hadden ze bij eod imho wel goed gedaan. Alleen de huey had muziek.
De muziek voegt zeker extra sfeer toe aan de game. Maar wordt nu echt door iedereen gebruikt. (Ik doe ook vrolijk mee :D)

Qua graphics is het zeker geen farcry. Ze hebben wel op een slimme manier om de lighting heen gewerkt. Zodra je schiet krijg je wel een soort van verlichting om je flash heen. Zelfde geldt voor de lampen in de steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/got/ScreenShot4.jpg

Moet meteen aan Apocalypse Now denken :Y)

Ik weet niet of ik dit spel moet kopen... ik heb er nog een dubbel gevoel over. Aan de ene kant ben ik bang dat dit spel niet veel meer brengt als EoD en aan de andere kant ziet het er ook wel erg mooi uit met die choppers enzo.

Heb ooit R2R expansion pack gekocht maar ben toen van een kouwe kermis thuisgekomen...

vraagje: Krijg je met dit spel de 'ultimate vietnam' feeling of is het gewoon EoD maar dan wat beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Vind het zeker een verbetering tov bf1942. Nu ben ik eigenlijk helemaal geen fan van het Vietnam genre. Vond eod ook niet echt geweldig, maar dat ligt meer aan mijn smaak.
[afbeelding]

Wel merk ik (nu zeg ik niks nieuws :+) dat de hele interface echt vol met bugs zit. Kan aan m'n ati kaart liggen, maar wel slecht. Kan bijvoorbeeld niet de servers selecteren op ping. Tekst, in de mouseovertjes, blijft totaal onleesbaar. De oude fouten zitten er ook nog steeds in. Bijvoorbeeld als ik met esc uit een server ga zijn m'n filters weer gereset.
Ingame ben ik, nog, niet echt grote bugs tegengekomen.

Ff meevliegen en genieten van de scenery
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Naja, nog wat screentjes dan maar. :)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Scooter :) Wel gaar dat wanneer je iemand doodschiet die op een scooter rijdt, de scooter met gast gewoon rechtop blijft staan.
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb een vermoeden dat dit mijn favoriete wapen gaat worden..
Meesterlijk ding. Jammer dat het geluid zo zwak is. Kwaliteit van het geluid vind ik goed, mocht alleen wat (lees:veeel!) harder.
[afbeelding]

En nog een helikopter om het af te leren :D
[afbeelding]

ATI radeon 9500pro
768MB
Alles op max, 1024x768
Draait prima hier.
En ik maar dingen aan de reacties dat Battlefield Vietnam nog lelijker was dan Super Mario Bros op de NES 8)7

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Is het de moeite waar om BF:Vietnam te kopen?
Ja natuurlijk!
Nee, ik heb er spijt van.
Ik blijf bij Battlefield 1942
Ik speel alleen de illegale!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7768&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

De resultaten gebruik ik om te bepalen of ik BF:Vietnam ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Je moet hem absoluut kopen maar daarnaast blijf ik OOK bij Bf 1942. Die optie mis ik in de poll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Ik twijfel nog steeds of ik Far Cry of BFV ga kopen :/
Beide zullen zeker de moeite waard zijn, maar neig toch op het moment naar Far Cry, wil ik Battlefield game dan kan ik altijd nog BF1942 spelen, Far Cry heeft geen voorganger.

Mja of genoeg geld bij elkaar zien te krijgen voor beide :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Uhm... piloot... iemand? Help! 8)7

En ff als reactie op wat iemand eerder poste over filters in de ingame browser, geef bij ping bijv. <100 op, dan laat ie alles onder de 100 zien. (Dat werkte althans in BF1942)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik mn poll dan nog aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
King_Louie schreef op 17 maart 2004 @ 12:40:
[...]

Uhm... piloot... iemand? Help! 8)7

En ff als reactie op wat iemand eerder poste over filters in de ingame browser, geef bij ping bijv. <100 op, dan laat ie alles onder de 100 zien. (Dat werkte althans in BF1942)
lol dat viel me net ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Nou, bij mij nog steeds flinke haperingen... bedankt EA !!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Bij nader inzien, online bijna geen haperingen, en geen lag, net heerlijk gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 11-09 15:22
misschien wel even een n00b vraagje.. Maar hoe zet je die radio eigenlijk aan in het spel? (of stel ik hier nu een hele domme vraag... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Rexcore schreef op 17 maart 2004 @ 13:59:
misschien wel even een n00b vraagje.. Maar hoe zet je die radio eigenlijk aan in het spel? (of stel ik hier nu een hele domme vraag... :))
als je 0 indrukt terwijl je een voertuig bestuurt dan komt er een keuze menu van nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Laatst online: 16-08 08:44
Echt triest hoe mensen geen teams kunnen maken, net op 2 servers gespeeld. Allebei 5 tegen 15 ofzo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Intronic schreef op 17 maart 2004 @ 14:10:
Echt triest hoe mensen geen teams kunnen maken, net op 2 servers gespeeld. Allebei 5 tegen 15 ofzo :O
Publics.....Zelfde als met BF1942 vooral in het begin, iedereen wil amerikaantje spelen, omdat die de "grote" wapens hebben. :r

En die poll op de vorige pagina mist de keuze "Het zal meer de moeite zijn om te kopen na een paar patches (ivm veel bugs)" Met de kans dattie nog goedkoiper word ook over een tijdje. :)

[ Voor 27% gewijzigd door whyz op 17-03-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Intronic schreef op 17 maart 2004 @ 14:10:
...dank shuogg....

Maar wat ook gewoon ronduit ergelijk is, dat is dat smerige smart-teams ofzo.. Dan zit je net heerlijk bij de amerikanen te spelen.. ga je dood... word je overgeplaatst naar de vietnamezen.. :( :( ik ben toch verd#$%@#% geen deserteur ofzo.. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Ja idd, maarja nu het spel uit is, is normaal spelen onmogelijk geworden. K*t teams, tk'ers, etc. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Intronic op 17-03-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ja zeg sorry hoor maar ik neem aan dat jullie beide BF1942 ook hebben gespeeld....dan kun je het toch verwachten :? Kijk ik heb er ook een hekel aan maar het is een kwestie van een paar weken voordat er lekkere goede servers zijn(lees smacktard free)..dus nog ff volhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
primemaximuz schreef op 17 maart 2004 @ 14:23:
Ja zeg sorry hoor maar ik neem aan dat jullie beide BF1942 ook hebben gespeeld....dan kun je het toch verwachten :? Kijk ik heb er ook een hekel aan maar het is een kwestie van een paar weken voordat er lekkere goede servers zijn(lees smacktard free)..dus nog ff volhouden ;)
Ja tuurlijk, had ook niet anders verwacht dan dit. Maar toch erger ik me er altijd aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
primemaximuz schreef op 17 maart 2004 @ 14:23:
ben nog steeds bf1942 addicted..

Maar dan ga ik me vanaf nu vasthouden aan jou uitspraak.. :)
we zullen zien... (komt vast wel goed denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Het gaat idd precies zo als Battlefield 1942, net als de patches die zeker weten binnekort komen. En als kinderziektes, de oneven teams maarja dat heb je nu ook nog steeds. Van de 10x dat je inlogt op een server zit je 9x bij Vietnam maarja het is nou eenmaal zo.

Grafisch is het ook best mooi alleen jah 1 minpunt die bomen 8)7 van afstand is het best slordig. Dus als om je heen kijkt in de omgeving zit het er idd best slordig/lelijk uit.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Als serveradmin zijnde binnen m'n clan, heb ik echt zero-tolerance voor teamkillers en basecampers. >:)

En er is ook niets mooier dan als er ongelijke teams zijn gewoon zeggen dat je begint met kicken van de hoogst/laagst gerankte spelers totdat het gelijk is. En dan af gaan tellen...
10... 9... 8... 7... 6...
Noob Nr1 joined Axis
Noob Nr2 joined Axis
Noob Nr3 joined Axis

Zo, da's beter. >:)

Ik gooi vanavond de (24 slots) server op BF:V, zal het IP hier later wel ff posten, kunnen jullie genieten van een fatsoenlijk potje BF:V zonder allerlei Chefkes Lambal die lopen te kl*ten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Een paar patches verder, en het werkt net zoals de gewone BF helemaal goed denk ik, ze hebben er wel al van geleerd, ze hebben dit x eerst linux serv uitgebracht ipv 2 jaar naar dato :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
King_Louie schreef op 17 maart 2004 @ 14:50:
Als serveradmin zijnde binnen m'n clan, heb ik echt zero-tolerance voor teamkillers en basecampers. >:)

En er is ook niets mooier dan als er ongelijke teams zijn gewoon zeggen dat je begint met kicken van de hoogst/laagst gerankte spelers totdat het gelijk is. En dan af gaan tellen...
10... 9... 8... 7... 6...
Noob Nr1 joined Axis
Noob Nr2 joined Axis
Noob Nr3 joined Axis

Zo, da's beter. >:)

Ik gooi vanavond de (24 slots) server op BF:V, zal het IP hier later wel ff posten, kunnen jullie genieten van een fatsoenlijk potje BF:V zonder allerlei Chefkes Lambal die lopen te kl*ten. :)
Inleveren die IP!!! :D zoek al een behoorlijke tijd een fatsoenlijke server.. We zullen zien..

Wat ik ook wel wat een nadeel vind is, de maps zijn voor mijn gevoel behoorlijk klein.. In bf1942 kon je bijv in el-alamein nog een tering end vliegen en het was allemaal wat overzichtelijker.. En dat mis ik eigenlijk wel in dit spel.. het overzicht is wat weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Hier weer een stomme vraag van mijn kant. Hoe kan ik in gods naam switchen van teams? Ik kan nergens een knopje vinden. Kijk ik er langs af of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met battlefield 1942 speel ik meestal alleen op eauk servers. Af en toe wel flink wat lamers maar kick systeem werkt vrij goed :P

Waarom eauk, nou die hebben meestal 3 ronden per map, genoeg ticketratio, punkbuster aan, geen lame admin, geen domme server regels en balanced teams staat uit en kickback staat uit.

Er zijn nauwelijks servers te vinden die aan mijn 'eisen' voldoen dus daarom eauk :P

Waar ik bang voor ben is dat die domme 'regeltjes' servers met Vietnam nog erger worden omdat je nu als admin wapens/vehicles e.d. kunt instellen :( maar hopen dat eauk servers wel weer normaal blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
[ingame]
Op ALT+F4 drukken
[/ingame]

[serieus]
Op enter drukken, en dan op de vlag klikken van het team waar je bij wilt horen.
[/serieus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

edit en bla

[ Voor 98% gewijzigd door bonzz.netninja op 17-03-2004 15:08 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
King_Louie, hoe laat gaat die server ongeveer open? Ik wacht namelijk al een tijdje op een GOEDE server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 14:57:
Waarom eauk, nou die hebben meestal 3 ronden per map, genoeg ticketratio, punkbuster aan, geen lame admin, geen domme server regels en balanced teams staat uit en kickback staat uit.
Wat bedoel je met lame admins en domme server regels?

Ik kan er juist totaal niet tegen als er ergens geen admin is. Als iemand loopt te klooien, moet ie er gewoon uit, simpel zat. Geen votekick die toch niet werkt, meteen opzouten. Verder die server regels, ik heb 'm altijd op 3x30 minuten, meestal 200/250 (hangt af van de maps) ticketratio, geen kickback (de enige kick die je krijgt is die ik uitdeel als je met opzet teamkillt) en geen balanced teams, maar gewoon kijken hoe het gaat. En uiteraard Punkbuster aan.

Ik zie het probleem niet zo. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Over de server:
vanavond hebben we nog een clanmatch, dus denk dat het pas tegen 11'en wordt. Als het meezit, moet nog ff contact opnemen met het datacentre om de firewall goed te laten zetten. Maar ik houdt jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou als een admin mij (ook al is het per ongeluk) teamkilled wil ik hem gewoon een dombo/n00b noemen of erger ofzo :P zonder dat ik gekickt wordt :+ bijna op alle servers is het zo dat als je een discussie krijgt met de admin dat je gekickt wordt, zou ik zelf ook doen maar goed :o

btw voor radio spammers en anders nutteloze texten van een speler: chat.addtoignorelist ID dan ontvang je van betreffende speler geen radio sound/personal text meer :) :)

Nu ik het toch over sound heb, ik hoop dat ze die irritante sound van dat wijf in hue bij een patch eruit slopen of iig het geluid reducen :/

//edit: ik ben btw bezig met een nieuwe startpost kan nog wel ff duren tenzij er al iemand anders toestemming heeft gekregen, heb nog geen contact met een mod gehad...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Als ik iemand teamkill zeg ik sorry, simpel zat. En als je me dan nog n00b wil noemen, ga je gang. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Voor de mensen die een goeie server zoeken: Gamesnel heeft 4 publics draaien waar het nog rustig is ;)

klik hier

Of anders typ je in het multiplayer venster bij internet ff Gamesnel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 01:56

HKS-Skyline

Vroooom ?

er zijn idd nog maar weinig servers, en als ze dr zijn zijn ze vaak leeg ook.
ik heb het spel sinds gister en het roelt zo ontzettend zwaar :D
het draait nog verbazend goed op mijn brakke pctje. maar de popup is wel onvergeevelijk :S
op 20 meter afstand zie je de raketten onder een vliegtuig al niet meer bij mij...
maargoed de gameplay is top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
word tijd dat lighteye maar een deel twee aan gaat maken.. ;)
alweer een topic vol geluld over een fantastisch spel!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
1000 Posts, waar is deel 2? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:06
uhm, vraagje, ik kan geen eens online spelen, als ik naar een server connect krijg ik elke keer te zien "Failed to connect" of iets dergelijks. :/

wil gvd online spelen ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 14:57:
Met battlefield 1942 speel ik meestal alleen op eauk servers. Af en toe wel flink wat lamers maar kick systeem werkt vrij goed :P

Ben ik het zeker wel mee eens. Op EAUK kun je gewoon relaxed gamen, soms wel wat irritantjes, maar dat blijf je houden. Sommige mensen zeuren over de ontbrekende teamplay op EAUK, maar omdat alle arrogante hardcore nerds die alleen maar egoën, zich te goed voelen voor EAUK, valt dat juist best wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
@console
Ali Illegali versie of netjes gekocht?

[ Voor 12% gewijzigd door Victor op 17-03-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
King_Louie schreef op 17 maart 2004 @ 16:05:
Ali Illegali versie of netjes gekocht?
nej uit me reet getrokken nou goed.. tuurlijk gekocht anders ga ik er ook niet om lopen zeiken ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Rustig, rustig, only trying to help... ;)

Misschien dat je probeert te connecten met een gecrackte server, of net tijdens een map change.

En anders ff iets specifieker zijn met je foutmelding. Want of zoiets, kennen we niet veel mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
King_Louie schreef op 17 maart 2004 @ 16:09:
Rustig, rustig, only trying to help... ;)

Misschien dat je probeert te connecten met een gecrackte server, of net tijdens een map change.

En anders ff iets specifieker zijn met je foutmelding. Want of zoiets, kennen we niet veel mee. :)
Ja soz, maar wordt er nu echt ziek van :/

Ik kan wel connecten alleen naar lege servers? volle krijg ik gewoon "ERROR: Failed to connect" . :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Staat punkbuster aan? heb je uberhaupt punkbuster geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Niels99 schreef op 17 maart 2004 @ 16:12:
Staat punkbuster aan? heb je uberhaupt punkbuster geinstalleerd?
Ligt eraan als de server punkbuster aan het staan, en ja punkbuster is geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:35

BioHazard

*\o/*

Aaaah lekker op EA server net :D
Lekker iedereen vervoeren in Chinook O+
Operation Irving :9~ Van base naar battlefield! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Bij volle server is het logisch dat je er niet in kunt ;)

Kun je misschien wat meer info geven. Had je misschien de ISO en heb je alleen de serial verandert? Heb je iets van ZoneAlarm draaien? Even een overzichtje van software/instellingen die je hebt draaien die er mogelijk mee zouden kunnen klooien. En hoe je verbinding maakt. Rechtstreeks via IP, of via ASE/Gamespy, of ingame browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Ik heb namelijk ook wel eens gezeik gehad met punkbuster met RTCW ook in combinatie met een router. Het was namelijk zo dat die pakketjes die teruggestuurd moeten worden niet aankwamen omdat bepaalde poorten dicht waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pre-order is vandaag op mijn deurmat beland. :)

...lekker online gamen met Battlefield Vietnam! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 16:16:
Mijn pre-order is vandaag op mijn deurmat beland. :)

...lekker online gamen met Battlefield Vietnam! :P
Die van BOL???

Want dan kan ik vanavond lekker (legaal) online spelen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Klopt het dat ASE nog geen complete serverlijst voor BF Vietnam weergeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Heb m nog niet binnen :( [GCshop.nl]

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er ook een soort van single player iets achtig in net zoals wolfenstein dat had?
zoja hoe start je die op?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
King_Louie schreef op 17 maart 2004 @ 16:14:
Bij volle server is het logisch dat je er niet in kunt ;)

Kun je misschien wat meer info geven. Had je misschien de ISO en heb je alleen de serial verandert? Heb je iets van ZoneAlarm draaien? Even een overzichtje van software/instellingen die je hebt draaien die er mogelijk mee zouden kunnen klooien. En hoe je verbinding maakt. Rechtstreeks via IP, of via ASE/Gamespy, of ingame browser?
Duh, weet ik ook wel ;)

zit wel achter router ja, kzal eff kijken voor welke poorten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 16:37:
zit er ook een soort van single player iets achtig in net zoals wolfenstein dat had?
zoja hoe start je die op?
Je kan tegen bots spelen, maar net zoals BF1942 is BFV een multiplayer only spel, je hebt dus geen campaigns oid die je in je eentje kan spelen zoals in RTCW :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
December schreef op 17 maart 2004 @ 16:39:
[...]
Je kan tegen bots spelen, maar net zoals BF1942 is BFV een multiplayer only spel, je hebt dus geen campaigns oid die je in je eentje kan spelen zoals in RTCW :)
Da's eigenlijk best wel jammer voor de mensen die een trage internet verbinding hebben.. Die kunnen het spel amper spelen.. (ja, alleen tegen die suffe bots.)

Maar nu ik er over nadenk was dat met bf1942 ook al zo.. dus ik heb niets gezegd })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

jagermeister1 schreef op 17 maart 2004 @ 16:31:
Klopt het dat ASE nog geen complete serverlijst voor BF Vietnam weergeeft?
Ja, ik heb precies het zelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:35

BioHazard

*\o/*

Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/on/SaskiaNoteboom/smilies/Smilies/slotje.gif
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.