Battlefield Vietnam

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.317 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
AA en ansio werkt niet lekker met ati kaartjes.
voor de rest kun je het spel heel leuk spelen met een 9800 hoor :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:25:
Iemand al een brommertje/scootertje gecheckt??
Ja, maar ik vind m niet echt geweldig. Hij gaat niet eens schuin en stuurt te fel.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor videokaart heb jij?

dit spel is mega mooi (als je alles high kan zetten) ik draai medium en vind het echt geweldig!, zitten wel wat bugs in maarja... dat is in elk spel zo (versie 1.0). Hoop dat er een fix komt voor dat poppetjes van afstand gebeuren. (als je vliegt zie je de mannetjes alleen als je er 10meter vanaf bent).
Ik heb een AIW 9800 se @pro en bij mij staan alle details op high ( niet in de drivers, rotbugs). Ik vind het spel gewoon een beetje lelijk er is nauwelijks een Physics Engine, als iemand dood is en je loopt tegen em aan schuift hij gewoon over de vloer als een voetbal. Ik vind er weinig detail in zitten, misschien moet jij eens Far Cry spelen zoals mij met alles op Very High en 40 FPS dan weet je wat mooi is vriend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper7 schreef op 15 maart 2004 @ 18:42:
[...]

Ja, maar ik vind m niet echt geweldig. Hij gaat niet eens schuin en stuurt te fel.
Weet je toevallig nog waar die staat, want ik heb er ook op gereden idd, maar dat was maar heel ff en toen explodeerde die (was al stuk voordat ik erop ging rijden) maja, daarna heb ik er nooit meer een gezien. Dus wie weet waar die scooter/brommertjes staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
EN over die 9800 kaartjes kan ik nix zeker zeggen maar Sowieso moeten die mensen met de des betreffende problemen Andere Drivers Proberen (ik spreek uit ervaring dat de 4.3 drivers problemen leverde (ik heb dan een 9500/9700).
EN dan probeer je in game maar eens die shadows uit te zetten want ik had alles uit gezet en ben gewoon langzaam gaan ophogen met Optie eind resultaat

AA: 8
AF: 8
Als die shadow maar uitstaat dan is alles OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay dan. maarre zijn die graphics echt zo bagger of zijn jullie allemaal far cry blind? ;)
Als je t spel op grafisch vlak met call of duty vergelijk hoe kun je de game dan beschrijven? Beter degelijke graphics dan moelijk doen met allerlei mooie detailtjes (far cry). eerst gameplay dan beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 19:12:
[...]

Weet je toevallig nog waar die staat, want ik heb er ook op gereden idd, maar dat was maar heel ff en toen explodeerde die (was al stuk voordat ik erop ging rijden) maja, daarna heb ik er nooit meer een gezien. Dus wie weet waar die scooter/brommertjes staan??
In die map in die ''stad'' en nog een andere map... :P Ik weet de namen van die mappen nog niet..

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Leuk spel moet ik zeggen, ik ben het met een paar van jullie eens dat het spel niet echt super vooruit is gegaan in de grafishe kant. Maar kwa team play en de levels is het best een leuke shooter...

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de gameplay zou dan wel leuk zijn met zo´n slechte framerate, dit spel loopt bagger.
Bovendien vind ik graphics WEL erg belangrijk, we kopen toch niet voor jan lul
een game systeem met de nieuwste videokaarten en beste processors 8)7 om een spel met een engine van 2 jaar oud ( beetje verbeterd dan) dan met kut framerate te spelen en waarvan de graphics dan ook nog eens minder zijn dan wat ons te wachten staat ? |:(
(Framerate is bij mij niet eens zo slecht hoor maar ik spreek ook voor anderen en dat gedoe met drivers etc. Vind ik niet kunnen voor een spel anno 2004 al die bugs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:49

Snow_King

Konijn is stoer!

woei!!!

Ik heb net de Omega 2.5.22 drivers er op gezet en haalde gewoon 50 a 70 fps op een server met 30 man :)

Geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
En die zijn van clans, en daar ben ik niet goed genoeg voor, en dat word ik ook nooit zo :X

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Hmm, ik realiseer me nu pas dat de flare gun niet in BFV zit? What's up with that? Heb toch echt gelezen dat hij erin zou komen.

Op bf-v.com forums wordt gezegd dat het model en skin er wel inzit, maar gewoon nog niet geadd is. Future patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:49

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik denk het switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel een van de veeelllleee patches zijn om er nog een goed spel van te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:07:
Zal wel een van de veeelllleee patches zijn om er nog een goed spel van te maken
Wees blij dat die patches komen, kan menig game noemen die het met minder moet doen of zelfs geen patches, ben met je eens dat er wel het één en ander aan BFV schort.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij inmiddels vermelden hoe de graphics zijn vergelijken met Call of duty, want ik krijg het idee dat graphics alleen worden afgezeken omdat far cry enz. uit gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:33:
Kan iemand mij inmiddels vermelden hoe de graphics zijn vergelijken met Call of duty, want ik krijg het idee dat graphics alleen worden afgezeken omdat far cry enz. uit gaan komen.
Heb hem zelf ook nog niet gespeeld, echter is het volgens velen een kleine verbetering t.o.v. BF 1942. Ik vind die graphics in 1942 zeker niet slecht, dus dan zal Vietnam dat ook niet zijn neem ik aan. Tuurlijk kan het allemaal mooier, maar goed....dan heb je ook wel een beest van een systeem nodig. Kijk maar naar Farcry.

Edit: De meesten hebben trouwens toch al bevestigd waar ik bang voor was. Het lijkt meer een mod of addon dan dat het een compleet nieuwe game is geworden.

[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 15-03-2004 21:13 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
jagermeister1 schreef op 15 maart 2004 @ 21:09:
[...]

Heb hem zelf ook nog niet gespeeld, echter is het volgens velen een kleine verbetering t.o.v. BF 1942. Ik vind die graphics in 1942 zeker niet slecht, dus dan zal Vietnam dat ook niet zijn neem ik aan. Tuurlijk kan het allemaal mooier, maar goed....dan heb je ook wel een beest van een systeem nodig. Kijk maar naar Farcry.

Edit: De meesten hebben trouwens toch al bevestigd waar ik bang voor was. Het lijkt meer een mod of addon dan dat het een compleet nieuwe game is geworden.
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar Far Cry draait zeker niet slechter dan BF:V hier hoor :P
Hier heb je evengoed een monster van een machine voor, mja ik stoor me nog niet eens zo daaraan, met mindere graphics kan ik leven. Maar als ik ff op esc druk om naar menu te gaan wil ik niet 2 minuten wachten, en ik heb ook geen zin in die 3 die nodig zijn om een level te laden, man wat stoor ik me er soms aan >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
jagermeister1 schreef op 15 maart 2004 @ 21:09:
[...]

kijk iedereen loopt wel mooi te zeiken over farcry, ga dan lekker een vietnam mod voor Farcry maken waar je 32 vs 32 battles kan spelen, maar ga hier geen trieste argumenten lopen te verzinnen om je mening te verdedigen.. ik ga weer online zit me toch alleen maar op te winden hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

shuogg schreef op 15 maart 2004 @ 21:16:
[...]

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar Far Cry draait zeker niet slechter dan BF:V hier hoor :P
Hier heb je evengoed een monster van een machine voor, mja ik stoor me nog niet eens zo daaraan, met mindere graphics kan ik leven. Maar als ik ff op esc druk om naar menu te gaan wil ik niet 2 minuten wachten, en ik heb ook geen zin in die 3 die nodig zijn om een level te laden, man wat stoor ik me er soms aan >_<
Mja... die laadtijden ben ik sinds 1942 wel gewend. Ik speel namelijk niets anders dan dat. Ja..Demo'tje Farcry heb ik een paar keer gedaan, maar that's it. Dus me druk maken op laadtijden doe ik iig niet. Als je naar het menu wilt duurt dat ff, het spel verlaten is daarentegen zo gepiept. Gewoon quit in het console typen en je desktop ist wieder da. Bij Farcry was mijn PC eerst nog een kwartier aan het ratelen voordat ik mijn desktop weer fatsoenlijk op mijn scherm had staan. 'T is maar waar je waarde aan hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Schuey schreef op 15 maart 2004 @ 21:18:
[...]

kijk iedereen loopt wel mooi te zeiken over farcry, ga dan lekker een vietnam mod voor Farcry maken waar je 32 vs 32 battles kan spelen, maar ga hier geen trieste argumenten lopen te verzinnen om je mening te verdedigen.. ik ga weer online zit me toch alleen maar op te winden hier :+
Ik begrijp niet waarom je mij quote... Ik zeik niet over Farcry of over BF Vietnam. Ik heb Vietnam zelf nog niet eens gespeeld, dus ik oordeel ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 MINUTEN EEN LEVEL LADEN?!?!?!?! damn dat is wel heeeel erg lang hoor! ik hoop dat mijn gigje aan ram beter doet....

En ff over far cry: zeer mooi, maar de gameplay...mij een beetje TE langzaam, je kan merken dat die game een beetje te veel vraagt voor huidge tijd. Breng een spel niet uit als de high end markt nog geeneens kan genieten van constant 60fps.

Er is een ding wat ik wel heel veel lees over battle field vietnam: FUN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Bi0Hazard schreef op 15 maart 2004 @ 14:18:
Er zit zon klein support balkje dat ze allemaal tegenhoudt :) Schiet erop en voila!
Thx, ik zat aan de achterkant te zoeken en te schieten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Ik zeg ook nergens dat Far Cry beter is ofzo, ik heb enorm veel fun met BF:V wanneer ik eindelijk een lekkere server vind. Maar blijf me enorm storen aan de laadtijden met 512MB RAM, misschien toch maar eens extra 512MB reepje aanschaffen :/

Mja ik zou het toch graag eens in clanverband proberen oid, mja kom denk ik net niet genoeg mee. Sta constant 5e/6e/7e op 32 speler servers, net onder alle lui met clantags :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Goed, net even zitten spelen om mijn ouwe bak

Duron @ 900mhz
384mb SDR
Gforce 1

:X

Op dit ding ziet het er dus nog brakker uit dan BF1942, en het draait volgens mij nog slechter ook. Mochten er dus nog meer mensen zijn met dergelijk 'vintage' hardware, don't even bother. Het draait 'soort van' maar het is de moeite / het geld niet echt waard.

* Charly gaat eens een nieuw BFV / HL2 compatible systeempje uitzoeken.

[ Voor 14% gewijzigd door Charly op 15-03-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk huidig spel wel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je in godsnaam die shovel moet gebruiken, ik kan hem gewoon niet selecteren.

Maarre tis een heel mooi spel, maar bevat niet alle elementen om bf te kunnen vervangen ik zal dan ook naast bfv gewoon nog bf blijven spelen.

_/-\o_ BattleField franchise _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er ook nog niet acher hoe je die shovel kan gebruiken.

en ik vind de graphics helemaal niet tegenvallen.. ja ok niet het beste van het beste maar het gaat toch om de gameplay vooral. graphics vind ik persoonlijk mooier dan die van COD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 13-09 18:15
Ik wordt altijd zo moe over dat gezeur over graphics. Wie let er nog op graphics als je gewoon aan het spelen bent ik iig niet, zoals altijd, kijk ik misschien 10-15 min naar graphics daarna gooi ik settings lekker omlaag zodat ik >100 FPS heb zodat het lekker speelt, en ik erger me nooit aan graphics. (Speel nog altijd UT mod die er niet uitziet, maar so what :?)

Speel zelfs nog altijd game van 7-8 jaar geleden, die richtte zich tenminste geheel op gameplay. :Y) Laat mij maar pixels tellen als de gameplay maar goed is ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Er zijn mobile VC spawnpunten( zie pic ) die kun je oppakken door op "G" te drukken, als je em dan weer ergens wilt plaatsen moet je in je "inventory" het shoveltje te kiezen en begin maar met graven.
Afbeeldingslocatie: http://www.maximuzprime.nl/battlefield%20vietnam/VC%20Spawn%20Point.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Switch schreef op 15 maart 2004 @ 20:06:
Hmm, ik realiseer me nu pas dat de flare gun niet in BFV zit? What's up with that? Heb toch echt gelezen dat hij erin zou komen.

Op bf-v.com forums wordt gezegd dat het model en skin er wel inzit, maar gewoon nog niet geadd is. Future patch?
Nou dit is de flaregun, heb um ff in een map gezet :P Heeft verders nog geen enkel effect op wat rook en geluid na bij het schieten ervan.

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/flaregun1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/flaregun2.jpg

//edit: de effecten van die gun zitten iig niet bij de meegeleverde code dus die kan ik ook niet laten zien ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Wat kan je met de schep en torch doen? (OEPS, zie net wat je met die shep kan doen....maar torch dan?)

En dit kan helaam niet:
US Mine
Place these explosives at a location and then remotely detonate them, or set them up to be tripped by a passing soldier. With their large radius of damage, these explosives are not very effective against vehicles, but are extremely effective against troops on foot.

Kan geen draad spannen en ook niet remote detonate doen.Reageert niet op troops maar alleen voertuigen....

OF doe ik iets vet fout?

Plz help.

[ Voor 7% gewijzigd door 7th op 15-03-2004 22:14 ]

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Call of duty ging nog prima eigenlijk, da's het recentste spel wat ik fanatiek speelde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
jagermeister1 schreef op 15 maart 2004 @ 21:22:
[...]

Ik begrijp niet waarom je mij quote... Ik zeik niet over Farcry of over BF Vietnam. Ik heb Vietnam zelf nog niet eens gespeeld, dus ik oordeel ook nog niet.
ook niet op jou gericht hoor :> maar je had toen de laatste post en er kwam farcry in je post voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Schuey schreef op 15 maart 2004 @ 22:15:
[...]

ook niet op jou gericht hoor :> maar je had toen de laatste post en er kwam farcry in je post voor :+
7th schreef op 15 maart 2004 @ 22:13:
Wat kan je met de schep en torch doen? (OEPS, zie net wat je met die shep kan doen....maar torch dan?)

En dit kan helaam niet:
US Mine
Place these explosives at a location and then remotely detonate them, or set them up to be tripped by a passing soldier. With their large radius of damage, these explosives are not very effective against vehicles, but are extremely effective against troops on foot.

Kan geen draad spannen en ook niet remote detonate doen.Reageert niet op troops maar alleen voertuigen....

OF doe ik iets vet fout?

Plz help.
je kan claymores (geen mijnen dus :{ ) op afstand laten ontploffen :) Ook pakjes c4 :) Gewoon claymore/c4 neerzetten/leggen en op rechtse muisknop, dan krijg je de trigger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand al achter hoe de torch precies werkt, en wat je ermee kan. Ik loop ermee tegen tanks en mortieren en bomen en gras en stenen en andere spelers, maar er gebeurt niets!

Heeft er iemand toevallig ook nog muziekaanvullingen? Volgens mij kun je in $installdir/My Music/ je eigen muziek toevoegen.
Ik heb er zelf nu The Rolling Stones - Paint It Black (Thema Tour Of Duty) bij staan.
Weet iemand meer van dit soort jaren '60 muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Charly schreef op 15 maart 2004 @ 22:14:
[...]

Call of duty ging nog prima eigenlijk, da's het recentste spel wat ik fanatiek speelde. :)
Zo dat had ik niet ged8 van COD. Niet dat t een zwaar spel is maar met die systeem eisen... :)

WHITEEAGLE fijn dat jij wel ff je bevinding heb beschreven kwa graphics!
Cant w8, morgen heb ik m!!! :) Toch wel lullig eigenlijk voor de mensen die netjes w88, de gasten die m al gedowned hebben kunnen de maps al oefenen!!aaarrrgghhh! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

NVA Mine
Place these explosives at a location and then remotely detonate them, or set them up to be tripped by a passing soldier. With their large radius of damage, these explosives are not very effective against vehicles, but extremely effective against troops on foot.
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/weapons_vehicles/nva/weapons/nvamine.jpg

Je kan me veel vertellen hoor maar die functies zie ik er niet in terug, enne niet effectief tegen voertuigen? Pardon bam autootje weg. Effective against troops? huh loopt er weer 1 over :X Dit zijn echt waardeloze dingen, zelfde als met die US mine.
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/weapons_vehicles/us/weapons/usmine.jpg
BTW je kan mijnen nu oppakken door op "G" te drukken.
7th schreef op 15 maart 2004 @ 22:13:

OF doe ik iets vet fout?

Plz help.
Jij doet igg niks fout, DICE/EA wel :(

Iemand deze als tegengekomen???
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/weapons_vehicles/us/weapons/xm148.jpg
EDIT: ben em al tegengekomen, op een nachtmap met een tempel int midden :P
Ik heb echt een gevoel dat BFV te vroeg naar de winkels is gestuurd :/

[ Voor 24% gewijzigd door whyz op 15-03-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 22:21:

Ik heb er zelf nu The Rolling Stones - Paint It Black (Thema Tour Of Duty) bij staan.
Nou... Mick Jagger was de lead zanger van de Rolling Stones... :P

Is het besturen van de heli's nou echt zo makkelijk geworden? Zodat het niet meer iets exclusiefs is voor mensen met een joystick? Zoals het geval in DesertCombat?

[ Voor 23% gewijzigd door Arx op 15-03-2004 22:41 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Arx, ik heb ook een joystick maar ik kan nogsteeds niet vliegen hoor met de heli in DC. Maar zal wel aan mij liggen. Wat ik ook vervelend vind is dat hij in alle spellen de normale OFF stand wel accepteert maar in BF is dat dus precies in het midden en daar heb ik gewoon geen klikstand, dus zit de hele tijd te pielen om dat ding stil te zetten. :(

Ik krijg Vietnam als t goed is vrijdag en dan post ik meteen mijn bevindingen :p, waarschijnlijk ga ik dan wel eerst men nieuwe tobo aansluiten dus moet je 15 min extra wachten. :P

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 22:11:
[...]

Nou dit is de flaregun, heb um ff in een map gezet :P Heeft verders nog geen enkel effect op wat rook en geluid na bij het schieten ervan.

[afbeelding]

[afbeelding]

//edit: de effecten van die gun zitten iig niet bij de meegeleverde code dus die kan ik ook niet laten zien ;)
Wowie, erg vet :) Maar helaas moet ik hieruit concluderen dat EA DICE nogal heeft gerushed in het uitbrengen :). Naja, de beloofde functies komen vast wel terug in een patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
ik heb hem bij gcshop.nl besteld... enig idee wanneer ik hem krijg ??

wat is jullie favorite map btw ?
mijne is operation hastings...

kheb niet meer zoveel last van lage fps, wel als ik met bots speel maar op multiplayer heb ik alleen last van beetje lag (beetje maar) en het speelt geweldig !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Idd! ik miste de flaregun! pfff, wel slecht dat ze die er niet meteen in hebben gedaan..

Verder lukt het me al om voertuigen met de heli op te tillen :)

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Wat is ieders "weapon of choice" tot nu toe? Ik heb alleen amerikaan gespeeld maar die m60 heerst best wel volgens mij :7

Fijn ook dat je met deze game als 'voetganger' een stuk meer overlevingskans hebt tov. bf1942 waar je zonder tank of vliegtuig redelijk doomed was.

[ Voor 19% gewijzigd door Charly op 15-03-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat ik hem gekocht heb...ik heb hem (other version) al uren gespeeld dit weekend en hij is goed en meer fun dan BF1942 omdat je niet kilometers moet lopen om iemand af te knallen en het ziet er veel mooier uit....maar belangrijkste is de fun die je hebt.

Dit spel is niet te vergelijken met Farcry. BF: VN heeft veel meer (+30) personen die tegelijk in een map zitten plus vliegtuigen / tanks / helicopters / boten...alles tegelijk...als je dat soepel wilt draaien met Cry-engine heb je een monster pc nodig lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 23:15:
Ik ben blij dat ik hem gekocht heb...ik heb hem (other version) al uren gespeeld dit weekend en hij is goed en meer fun dan BF1942 omdat je niet kilometers moet lopen om iemand af te knallen en het ziet er veel mooier uit....maar belangrijkste is de fun die je hebt.

Dit spel is niet te vergelijken met Farcry. BF: VN heeft veel meer (+30) personen die tegelijk in een map zitten plus vliegtuigen / tanks / helicopters / boten...alles tegelijk...als je dat soepel wilt draaien met Cry-engine heb je een monster pc nodig lijkt me.
Denk dat het in het geval van Far Cry echt niet zo zeer ligt aan de aanwezigheid van het aantal mensen of voertuigen, meer aan de size van de maps. Een Far Cry map is bij lange na niet zo groot als een BF:V map, zeker in MP niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

En de volgende community update is een feit.
Community Update - 3.15.04

Wow, it's been a busy morning. We have some exciting news to share with everybody today.

Battlefield Vietnam Ships
First off, Battlefield Vietnam shipped today. This means the boxed version of the game will be in some retailers by Tuesday, March 16, everyehere else thereafter. Read the ship announcement here.

Prima Strategy Guide
If you've already pre-ordered Battlefield Vietnam or are getting ready to run to the store and get it, you'll need some insider tips and hints to play better. Through out partnership with Prima Games, we've got one chapter of the Prima Games Official Guide for Battlefield Vietnam. Download the chapter now! If you like what you see, make sure you look for the complete guide in your local gaming retailer.

Get Battlefield Vietnam For Free!
You heard me. Here's an opportunity you can't pass up. Read this now for more details.

Dedicated Server
If you're planning to run a dedicated server for Battlefield Vietnam, then you're going to need this file to do it.

Download the dedicated server file.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Wat een lol, zo parkeren op het dak :+

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/DinX/bfv/bfv8_klein.jpg

:p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 22:21:
Is er iemand al achter hoe de torch precies werkt, en wat je ermee kan. Ik loop ermee tegen tanks en mortieren en bomen en gras en stenen en andere spelers, maar er gebeurt niets!

Heeft er iemand toevallig ook nog muziekaanvullingen? Volgens mij kun je in $installdir/My Music/ je eigen muziek toevoegen.
Al de muziek in mp3 formaat kan je in die dir gooien en vervolgens afspelen als je in een voertuig zit. Wel jammer dat je medespelers het niet kunnen horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Laatst online: 27-08 16:14
Zijn er ook al iets van mini maps uit of nog niet bekend :9 IK WIL LANNEN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Charly schreef op 15 maart 2004 @ 21:42:
Goed, net even zitten spelen om mijn ouwe bak

Duron @ 900mhz
384mb SDR
Gforce 1

:X

Op dit ding ziet het er dus nog brakker uit dan BF1942, en het draait volgens mij nog slechter ook. Mochten er dus nog meer mensen zijn met dergelijk 'vintage' hardware, don't even bother. Het draait 'soort van' maar het is de moeite / het geld niet echt waard.

* Charly gaat eens een nieuw BFV / HL2 compatible systeempje uitzoeken.
Mmmmm...dan zal het wel helemaal niet draaien op mijn 600 mhz met gf2 ultra. Maarja, als mijn belastinggeld is overgemaakt, kan ik eindelijk gaan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Vraagje: Tijdje geleden zag ik op een aantal screens een Bell Cobra heli. Hoe zit dat nu in de uiteindelijke versie? Zit ie erin of niet? Op de officiële site staat ie iig niet tussen de vehicles.

Edit: Hoe staat het eigenlijk met het geluid van de game? Ik bedoel, iedereen heeft het nu over graphics, maar geluid is minstens zo belangrijk. Hoe klinken de heli's en de wapens? Hoe is het met de vocals gesteld?

[ Voor 36% gewijzigd door jagermeister op 16-03-2004 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

jagermeister1 schreef op 16 maart 2004 @ 00:17:
Vraagje: Tijdje geleden zag ik op een aantal screens een Bell Cobra heli. Hoe zit dat nu in de uiteindelijke versie? Zit ie erin of niet? Op de officiële site staat ie iig niet tussen de vehicles.
Die zit erin. Zit zelfs in meerdere maps.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DinX schreef op 16 maart 2004 @ 00:24:
[...]

Die zit erin. Zit zelfs in meerdere maps.
Kijk... :)

Slordig dat dat niet op de site terug te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 16 maart 2004 @ 00:17:

Edit: Hoe staat het eigenlijk met het geluid van de game? Ik bedoel, iedereen heeft het nu over graphics, maar geluid is minstens zo belangrijk. Hoe klinken de heli's en de wapens? Hoe is het met de vocals gesteld?
Geluid klinkt uitstekend op een 5.1 setje met eax3. De heli en gunfire geluiden klinken ook mooi.. maar zijn helaas af en toe iets te zacht naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik zit nu een beetje te spelen met de geluidsinstellingen...

Ze klinken allemaal niet zoals ik wil! :(

Welke zou het beste moeten zijn voor mijn Audigy Platinum (geen 2 dus) en Megaworx 5.1? :?

EAX3 klinkt niet echt best, verschil tussen EAX en EAX2 hoor ik niet en miles positional klinkt weer heel anders, maar weet nu niet wat het beste is... :/

Vind het geluid uit Battlefield 1942 veel helderder en duidelijker, je hoor van waar geschoten wordt en zelfs precies waar iemand loopt/rijdt/vliegt, bij Battlefield Vietnam heb ik dat helemaal niet meer!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Jep geluid is nog hartstikke rag, moet inderdaad snel patch komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op 16 maart 2004 @ 01:10:
Ik zit nu een beetje te spelen met de geluidsinstellingen...

Ze klinken allemaal niet zoals ik wil! :(

Welke zou het beste moeten zijn voor mijn Audigy Platinum (geen 2 dus) en Megaworx 5.1? :?

EAX3 klinkt niet echt best, verschil tussen EAX en EAX2 hoor ik niet en miles positional klinkt weer heel anders, maar weet nu niet wat het beste is... :/

Vind het geluid uit Battlefield 1942 veel helderder en duidelijker, je hoor van waar geschoten wordt en zelfs precies waar iemand loopt/rijdt/vliegt, bij Battlefield Vietnam heb ik dat helemaal niet meer!! :(
ik vind zelf miles het beste klinken bij eax klinkt alles zo zacht en vallen er geluiden weg :?

Om ff een antwoord te geven op wat de torch doet, die ken je gebruiken om voertuigen te mollen, eigenlijk hetzelfde als repareren alleen dan het omgekeerde. :)

En idd ik denk dat het spel ook iets te vroeg is uitgekomen, alleen vanuit marketing strategie (ut2004, far cry enz.) zullen ze wel hebben gedacht om het op te lossen met patches. Net zoals met de vorige trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het is nog vroeg, maar is er al iemand die telefoon van dynabyte heeft gekregen dat de game klaar ligt?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Het is pas dinsdag hoor. :P Als hij vanmiddag uit haal ik hem meteen uit school.

Was toch de 18e dat ie uitkwam?

[ Voor 18% gewijzigd door Spockz op 16-03-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
FF in de berm:
Voor alle BF:V liefhebbers/Pocket PC eigenaren, ik heb een hele tijd terug een theme voor de PPC gemaakt. Was zelfs op PlanetBattlefield. O-)

En dan nu de hieperlink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Pic_Art schreef op 16 maart 2004 @ 09:50:
Het is pas dinsdag hoor. :P Als hij vanmiddag uit haal ik hem meteen uit school.

Was toch de 18e dat ie uitkwam?
Op de site van eagmes staat dat ie al geshipped is en nu leverbaar kan zijn (vandaag). Anderen kregen gisteren al een e-mail dat de game door dynabyte verstuurd zou zijn (dan komt ie dus vandaag aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ik fiets vanmiddag dan wel even langs :9

En owee als ze hem niet hebben })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb net gebeld met Dynabyte en ik ben NU naar de winkel om hem op te halen :) Hij wordt alleen uitgeleverd aan reserveringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

KEWL, dan ben ik ook meteen even weg. GoT is unleashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

Natuurlijk heb ik al zo veel mede tweakers de BF Vietnam geprobeerd en ook ik was redelijk benieuwd naar de preformance op mijn systeem:

AMD XP 1800+
Gefore 3 Ti200
512 DDR

Ik speel nu singleplayer, 20 bots op 1024 x 768 met detail op MEDIUM en LIGHTMAPS OFF. Vooral de lightmaps kosten veel resources. Echter is het met deze instellingen goed te spelen. Geen top frame rate maar ook geen drops onder de 24 fps.

Ik merk dat het spel veel naar de HD swapped, dus meer geheugen of een grote swap file zal misschien helpen. (of weten jullie nog hoe dit minder wordt?)

Zelf moet ik nog wennen aan de 'look and feel' en oogt het toch niet zo mooi als ik gedacht had. Toch gaat het om de gameplay en die is tot nu toe erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik heb het gevoel dat de versie die ik heb gedownload van een ftp, een zware beta is.. want die menu's boven in je beeld zien er zwaar "ff snel aanmaken" eruit.

Geluiden zijn afentoe echt bar slecht (en nee, het ligt niet aan mijn geluidskaart).

Texures van de tank en jeeps vind ik maar lelijk.. kom op! zelfs in de standaard bf1942 zagen de textures er beter uit van de voertuigen.
Alleen de textures van de vliegtuigen en de heli's zijn er een beetje goed vanaf gekomen..

Misschien ben ik te kritisch ofzo.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugsBunny1942
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 16:40
Op de site van de Top 2000 kun je een selectie opgeven "zoek op jaar"

http://top2000.omroep.nl/cgi/2002/top2000_site/

Klopt het dat er al mensen door Dynabyte benaderd zijn over hun bestelling?

I can't wait 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Jammer ze mogen hem nog niet afgeven. Donderdag opnieuw proberen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Pic_Art schreef op 16 maart 2004 @ 10:41:
Jammer ze mogen hem nog niet afgeven. Donderdag opnieuw proberen maar.
klopt, ik werk bij Dynabyte en vandaag worden ze afgeleverd aan ons, en do. pas in de verkoop }) Maarrr, ik heb m al :P

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de site van dynabyte staat niet meer dat ie nog released moet worden. ik neem dat ze hem nu hebben. iemand BFV al gezien in dynabyte en/of FRS?

edit:
kzie net dat ze morgen in de verkoop gaan

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb de primeur. Nederlandse cd #0000000000001

:) Dynabyte. Ik ga nu niet meer posten maar spelen!

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 16-03-2004 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Laatst online: 16-08 08:44
Heb hem ook! Dynabyte idd, jeuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Afgelopen weekend heb ik de eerste uurtjes BF:V gespeeld. Ik moest de game gewoon snel hebben, dan maar illegaal ;( . Maar zodra ik het in de winkel zie liggen koop ik hem :*). Er zijn vast meer mensen die er zo over denken. Voor die mensen die dus BF:V al hebben gespeeld heb ik een vraagje. Welke map vinden jullie het beste? Voor mij persoonlijk moeten er choppers in zitten, de steden vallen dus al af. Operation Flaming Dart heb ik tot nu toe het meeste gespeeld en die beviel me wel!

Ik weet niet of deze vraag af gesteld is, ik kwam het iig niet tegen tegen.

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb net gespeeld en moet zeggen dat hij prima draait op een Radeon 8500 Pro 128 Mb. Het nieuwe communicatiesysteem zuigt wel. Je mist een hele boel opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Laatst online: 16-08 08:44
Bor_de_Wollef schreef op 16 maart 2004 @ 11:36:
Ik heb net gespeeld en moet zeggen dat hij prima draait op een Radeon 8500 Pro 128 Mb. Het nieuwe communicatiesysteem zuigt wel. Je mist een hele boel opties.
Dat die opties weg zijn valt wel mee, nu zitten er bv meer voices bij 1 toets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
dCY schreef op 16 maart 2004 @ 10:32:
Ik heb het gevoel dat de versie die ik heb gedownload van een ftp, een zware beta is.. want die menu's boven in je beeld zien er zwaar "ff snel aanmaken" eruit.
Die menus horen links te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

shuogg schreef op 15 maart 2004 @ 21:35:
Ik zeg ook nergens dat Far Cry beter is ofzo, ik heb enorm veel fun met BF:V wanneer ik eindelijk een lekkere server vind. Maar blijf me enorm storen aan de laadtijden met 512MB RAM, misschien toch maar eens extra 512MB reepje aanschaffen :/

Mja ik zou het toch graag eens in clanverband proberen oid, mja kom denk ik net niet genoeg mee. Sta constant 5e/6e/7e op 32 speler servers, net onder alle lui met clantags :/
Worden laadtijden echt verkort met meer geheugen?

Ik heb een P4 3.2 met 512DDR400 (2x256 dual channel) geheugen, wie weet nog een keer 512 erbij ;)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Silencer
  • Laatst online: 01-07 20:43
Erw schreef op 16 maart 2004 @ 12:13:
[...]

Worden laadtijden echt verkort met meer geheugen?

Ik heb een P4 3.2 met 512DDR400 (2x256 dual channel) geheugen, wie weet nog een keer 512 erbij ;)
Ik denk het wel, ik heb ook 512mb geheugen en ik had BF Vietnam eerst geinstalleerd op een 5400rpm schijf en daarmee duurde het laden van een lvl enkele minuten. Daarna heb ik het geinstalleerd op me SATA schijf en nu laad hij de lvls binnen een minuut. Dus ik neem aan dat het met meer geheugen nog wel sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluiden zijn afentoe echt bar slecht (en nee, het ligt niet aan mijn geluidskaart).

Texures van de tank en jeeps vind ik maar lelijk.. kom op! zelfs in de standaard bf1942 zagen de textures er beter uit van de voertuigen.
Alleen de textures van de vliegtuigen en de heli's zijn er een beetje goed vanaf gekomen..

Misschien ben ik te kritisch ofzo..
Nee hoor je bent niet te kritisch en nee je hebt geen beta ( of het officiele spel is ook een beta 8)7 ) BF:V is gewoon slecht gemaakt of niet afgemaakt. Probeerde net weer ff te spelen; dus ik rij in een tank tegen een Vietnamees aan met de hoop hem te verpletteren, maar nee. Dat kan dus niet je verplaatst die gast gewoon |:( men.. volgens mij zit er helemaal geen physics engine in }:O
En het geluid is kut, de graphics zijn kut, de framerate is kut en op een of andere manier vind ik het ook niet spannend ( zal wel door t geluid komen want dat kan ik net zo goed uitzetten)kortom echt een baggerspel

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 12:31:
[...]

Nee hoor je bent niet te kritisch en nee je hebt geen beta ( of het officiele spel is ook een beta 8)7 ) BF:V is gewoon slecht gemaakt of niet afgemaakt. Probeerde net weer ff te spelen; dus ik rij in een tank tegen een Vietnamees aan met de hoop hem te verpletteren, maar nee. Dat kan dus niet je verplaatst die gast gewoon |:( men.. volgens mij zit er helemaal geen physics engine in }:O
En het geluid is kut, de graphics zijn kut, de framerate is kut en op een of andere manier vind ik het ook niet spannend ( zal wel door t geluid komen want dat kan ik net zo goed uitzetten)kortom echt een baggerspel
maar als de servers zometeen goed gevuld raken, en de gameplay helemaal top is, wat maakt dat dan dat het niet zo mooi eruit ziet of klinkt? Gameplay matters the most for me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als de servers zometeen goed gevuld raken, en de gameplay helemaal top is, wat maakt dat dan dat het niet zo mooi eruit ziet of klinkt? Gameplay matters the most for me!
Ja inderdaad zelf de gameplay is niet goed ( moet ook daar een patch voor komen?), en de AI is niet goed en de servers zijn niet goed en de Graphics zijn lelijk( heb niet voor niets een 9800 PRO)
Kom Op man hoe kan een bedrijf als E.A. nou zoiets op de markt brengen? Had nog minstens een half jaar aan gewerkt moeten worden!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 12:40:
[...]

Ja inderdaad zelf de gameplay is niet goed ( moet ook daar een patch voor komen?), en de AI is niet goed en de servers zijn niet goed en de Graphics zijn lelijk( heb niet voor niets een 9800 PRO)
Kom Op man hoe kan een bedrijf als E.A. nou zoiets op de markt brengen? Had nog minstens een half jaar aan gewerkt moeten worden!
Met de gameplay is niet zo veel mis hoor en ik vind het er ook mooi uit zien. Ik word een beetje moe van die stemmingmakerij hier. Als je het niets vind speel je het toch gewoon niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat hier niet om of ik het niets vind of wel, we zijn hier in het discussie forum, het is gewoon een feit dat het spel slecht is en het hoeft niet goed gepraat te worden omdat er €45 of whatever voor is betaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Waarom krijgen jullie hem wel mee van de Dynabite zaken? :(

Volgensmij hebben ze de pest aan me omdat ik een kapotte fan kwam inruilen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Hela, maar is het nou uit of niet? Dan fiets ik nl. ook ff langs de stad....

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ja, maar sommige filialen geven hem wel af en sommige niet. Als je besteld hebt bij die in Dordrecht probeer het dan maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:42
Geneuzel bij Dynabyte. Lekker consistent als het ene filliaal ze wel verkoopt en het andere niet.

Kan niet wachten totdat ik zelf BF:V heb, het voorspelt weer een hoop fun. Jammer alleen dat ik nog 6 tot 8 weken moet wachten voordat ik weer ADSL heb :{

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 12:53:
Het gaat hier niet om of ik het niets vind of wel, we zijn hier in het discussie forum, het is gewoon een feit dat het spel slecht is en het hoeft niet goed gepraat te worden omdat er €45 of whatever voor is betaalt
Of het spel slecht is blijft jou eigen mening, menig ander vindt dit spel zun €45 wel waard. En het is zwaar irritant om herhalingen te gaan lezen van mensen die het niks aan vinden. (speel het dan gewoon niet, wij kunnen ook lezen en hebben je overduidelijke mening al gelezen ;) "nofi").

Ontopic verder:

Raar dat dezelfde filialen zo'n aparte regeling er aan overhouden :?
^^With -Scul- :P

[ Voor 3% gewijzigd door whyz op 16-03-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook super vet spel :). Mooie jaren 60 muziek bij het laden van maps enzo en de wapens zijn zeer cool. Zoals de assault helicopter en de mig straaljager. Enige minpunt die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat bij de map "RECLAMING HUE" een stem heel irritante dingen zegt zoals "HE GI YOUR ARMY WILL BOMB YOU WITH THEIR PLANES" en dat soort dingen heel irri. Verder is het een topspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Kan iemand de hoofdverkoper daar bij dat Filiaal in Dordrecht ompraten? :>

Zit er hier met smart op te wachten.

[ Voor 4% gewijzigd door Spockz op 16-03-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
King_Louie schreef op 16 maart 2004 @ 09:52:
FF in de berm:
Voor alle BF:V liefhebbers/Pocket PC eigenaren, ik heb een hele tijd terug een theme voor de PPC gemaakt. Was zelfs op PlanetBattlefield. O-)

En dan nu de hieperlink.
Mhaw zou interessanter zijn als je een Win XP theme zou maken ;)
Pic_Art schreef op 16 maart 2004 @ 13:06:
Kan iemand de hoofdverkoper daar bij dat Filiaal in Dordrecht ompraten? :>

Zit er hier met smart op te wachten.
Gewoon een beetje aardig zijn en ook zeggen dat je vernomen hebt op i-net dat ie al bij meerdere filialen is verkocht en anders ga je naar de concurrent moet je dan zeggen en dan ook doen :+ :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Laatst online: 12-09 11:51
In Groningen hebben ze hem nu bij Dimension plus liggen. (nu eentje minder :D)
Bij Dixons werd mij verteld dat ie vandaag geleverd wordt, en meteen de schappen in gaat.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Gewoon een beetje aardig zijn en ook zeggen dat je vernomen hebt op i-net dat ie al bij meerdere filialen is verkocht en anders ga je naar de concurrent moet je dan zeggen en dan ook doen :+ :P
Ik ben er dus al geweest en toen vroeg hij welke filialen dat waren en dat hij ze nog niet mocht verkopen van het hoofdkantoor. :( Ik kan wel even bellen maar dat is zo opdringerig, en had tenslotte daar al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 12:53:
Het gaat hier niet om of ik het niets vind of wel, we zijn hier in het discussie forum, het is gewoon een feit dat het spel slecht is
Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Tuurlijk er zijn dingen die absoluut verbeterd moeten worden maar om te stellen dat het spel "slecht" is vind ik gewoonweg dom. Waarom zijn er dan zo veel tevreden reacties in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
voor hoeveel ligt ie eigenlijk in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Laatst online: 12-09 11:51
WeAreLegion schreef op 16 maart 2004 @ 13:40:
voor hoeveel ligt ie eigenlijk in de winkel?
€42,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ok dan ga ik hem zo maar even halen in de stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komen er eens een hele hoop sfeervolle screenies? Ik vind het aantal screenies nogal tegen vallen op dit moment :)

Aangezien die van mij vrijdag pas binnen komt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 12-09 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

ik vind vooral het geluid tegenvallen. Ik had gehoopt dat ik bijv. verschillend geluid zou het horen als ik over een houten brug heen rij oid. Maar nee dus. De grpahics zijn een beetje vreemd. Wel mooi funky doorzichtig water, en reflecteerd ook leuk als je vliegt. Het is echter wel maar 16 kleuren water ofzo, en echt 0 golfbeweging.
Ik zit dus erg in dubio of ik het mooi vind of niet. Het gras en de exlplosies zijn wel funky, maar al met al toch erg buggy engine.
Zeker als je vergelijkt met ut2004 of farcry die 10x beter draaien op mijn fx5200

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.