* En ik zie liever geen screenshots van 564KB. Even netjes resizen graag *
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 00:02 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 00:02 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Remco20 op 15-03-2004 00:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
dat is echt zoooo sad , wat een zielig mannetje is dat zegRemco20 schreef op 15 maart 2004 @ 00:00:
crappy game.. (vind dc beter) .. hopelijk komen er snel wat coole patches uit
Check deze link voor wat bad points:
http://opa-ages.com/forums/index.php?showtopic=6077
edit: vooral het puntje betreft ut2k4 vind ik een goeie
Verwijderd
Remco20 schreef op 15 maart 2004 @ 00:00:
crappy game.. (vind dc beter) .. hopelijk komen er snel wat coole patches uit
Check deze link voor wat bad points:
http://opa-ages.com/forums/index.php?showtopic=6077
edit: vooral het puntje betreft ut2k4 vind ik een goeie
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
[ Voor 23% gewijzigd door Lister_Storm op 15-03-2004 05:49 ]
Waar baseer je dit op? Ik word een beetje moe van die ongefundeerde uitspraken in dit topic.H3llsing schreef op 15 maart 2004 @ 04:45:
Ook weet ik zeker dat mensen gaan zeggen, wacht op de patch! het komt wel goed! ..Nee dit komt niet meer goed.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dat is denk ik alleen omdat de 'mass' nog geen toegang heeft tot online playDaDude schreef op 14 maart 2004 @ 23:24:
En de mensen hier maar zeuren, heb je hem online gespeeld ?
hartstikke leuk, valt me wel op dat er meer teamwork is, lekker spannend
hij loopt niet 100% maar daar vind EA denk ik wel wat op, je kan hem wel met desert combat vergelijken maar battlefield 1942 is ook 4 of 5 keer gepatched...
Ik vind de omgeving veel voller en het gras is heel mooi gedaan.
Ik kan niet wachten tot donderdag want nu heb je allerlei laggy servers maar dan wat snellere servers
Maar ik geef toe het is battlefield in een nieuw jasje... betere graphics, gameplay, en muziek
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 10:05 ]
stemmingmakerij is het.. stikirritant voor de mensen die de game wel kunnen waarderen, snap niet waar de gasten die de 'wijsheid' ergens vandaan halen de game zo te beoordelen zonder de game een minuut gespeeld te hebbenBor_de_Wollef schreef op 15 maart 2004 @ 08:58:
[...]
Waar baseer je dit op? Ik word een beetje moe van die ongefundeerde uitspraken in dit topic.
Verwijderd
Verwijderd
Ach ja, je kunt het ook omdraaien. Mensen die in jou ogen kritiek hebben proberenSchuey schreef op 15 maart 2004 @ 10:05:
[...]
stemmingmakerij is het.. stikirritant voor de mensen die de game wel kunnen waarderen, snap niet waar de gasten die de 'wijsheid' ergens vandaan halen de game zo te beoordelen zonder de game een minuut gespeeld te hebbenDis iig het laatste wat ik erover zeg, we zitten hier niet om te game te verdedigen tegen bevooroordeelde gasten, komop zeg..
Helemaal gelijk heb je!Schuey schreef op 15 maart 2004 @ 10:05:
[...]
stemmingmakerij is het.. stikirritant voor de mensen die de game wel kunnen waarderen, snap niet waar de gasten die de 'wijsheid' ergens vandaan halen de game zo te beoordelen zonder de game een minuut gespeeld te hebbenDis iig het laatste wat ik erover zeg, we zitten hier niet om te game te verdedigen tegen bevooroordeelde gasten, komop zeg..
Ik vind de models van de handen en armen (wapens ook wel) toch wel erg strak eruit zien. Kan imo op dit moment nog geen spel aan tippen.dCY schreef op 15 maart 2004 @ 09:18:
Gameplay is helemaal top.. alleen grafisch vind ik het om te huilen..![]()
Ik had wel wat beters verwacht.. Nu speel ik liever FH dan Vietnam, gewoon om het eye-candy.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
SweetBi0Hazard schreef op 15 maart 2004 @ 12:04:
Als je Operation Irving gaat spelen online dan heb je bij de Amerikaanse basis met die heli's zon soort van kist met Net eromheen. Die kan je oppakken met je heli en dan ergens droppen. Tis namelijk een mobile spawnpoint.
heb je ook al een oplossing voor dat propaganda gelul in dat vietnameze stadje, waar je de hele tijd zo'n vietnamze chick hoor lullen?primemaximuz schreef op 15 maart 2004 @ 11:50:
Hier nog en tip, als je die radio uitzendingen zat bent bij die amerikaanse basiskampen, er is een oplossing alleen is die maar tijdelijk.![]()
[afbeelding][afbeelding]
*clickbaar
Zullen vast wel meer van dit soort dingen worden ontdenkt komende weken, altijd leuk natuurlijk
Verwijderd
Pak eens de nvidia drivers van de cd afConan schreef op 15 maart 2004 @ 12:15:
Ik krijg na ongeveer 5 minuten spelen allemaal artifacts (zo typ je dat toch?)te zien
![]()
Hier zie je een screenshot:
[afbeelding]
Systeem:
XP2200+
MSI KT4v
512DDR333
Geforce4ti4200 64mb (klein beetje clocked)
Detonator 52.16
Alles op medium haal ik nog altijd rond de 60fps..
Maargoed...in andere games heb ik dit probleem totaal niet..dus wat is het probleem?? andere detonators proberen??
Ik denk dat je daarvoor ff in de sound settings moet rommelen van BFVMister_X schreef op 15 maart 2004 @ 12:16:
[...]
heb je ook al een oplossing voor dat propaganda gelul in dat vietnameze stadje, waar je de hele tijd zo'n vietnamze chick hoor lullen?
[ Voor 15% gewijzigd door whyz op 15-03-2004 13:15 ]
Right for all the wrong reasons.
[ Voor 83% gewijzigd door blix op 15-03-2004 13:03 ]
Verwijderd
welke server was dat?blix schreef op 15 maart 2004 @ 13:45:
[afbeelding]
Net ff potje met light, ging lekker he, met je kut heli![]()
[afbeelding]
Liften blijft leuk
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Verwijderd
Verwijderd
De rest van de wereld is dat niet met je eens lijkt mij..Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 01:56:
[...]
dat is echt zoooo sad , wat een zielig mannetje is dat zeggelukkig wordt zulke onzin en zieligheid op slot gezet, tis alleen maar ut2004 promoten. Ik heb die demo gespeeld maar vietnam vind ik dan persoonlijk veel leuker multiplayer.
Het is wel erg triest dat er zoveel bugs in de game zitten maar beter dan een eeuwigheid wachten (zoals HL2).
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 14:06 ]
Hoe doe je dat eigenlijk, want ik heb hier online mee zitten klooien om die boomstammen omlaag te krijgen, maar ik zie nergens een knopje of een draadjeHIDMAN-X schreef op 15 maart 2004 @ 13:31:Ook erg leuk zijn die toegevoegde acties zoals die veelbesproken radio en kleine dingen zoals het losgooien van een rij boomstammen boven aan een heuvel.
Weet niet zeker maar dacht het niet...Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 14:04:
Is Oane (dBa) ook al aant spelen?! Dan kan ik vanaaf nl weer lichtelijk zijn aarsje heersen!
Verder heeft Mas- het bij het rechte eind. Vooral dat gezeik over die bomen....
Nee idd, hoe doe je dat dan?Schumi4ever schreef op 15 maart 2004 @ 14:11:
[...]
Hoe doe je dat eigenlijk, want ik heb hier online mee zitten klooien om die boomstammen omlaag te krijgen, maar ik zie nergens een knopje of een draadje
[ Voor 32% gewijzigd door blix op 15-03-2004 14:12 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk wilde hij hem laten opsturen. Ja dan wordt hij al wat eerder verstuurd want ik hoorde van mijn neef dat ze al binnen zijn bij sommige filialen.taz3d_nl schreef op 15 maart 2004 @ 15:04:
??????
een kennis van me kreeg zojuist mail van dynabyte, dat bf vietnam opgestuurd is![]()
ik dacht dat hij pas 18 maart uitkwam ?
Nu maar hopen dat freerecordshop hem ook snel op de post doet
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Ik heb net gebeld met de lokale dynabyte en die weet van niets (daar heb ik hem in pre-order).Pic_Art schreef op 15 maart 2004 @ 15:20:
[...]
Waarschijnlijk wilde hij hem laten opsturen. Ja dan wordt hij al wat eerder verstuurd want ik hoorde van mijn neef dat ze al binnen zijn bij sommige filialen.
Yeah I know, zo irritant, en dan net iemand die er geen last van heeft en die maakt ff easy 4 frags >_<Schuey schreef op 15 maart 2004 @ 15:32:
wordt echt strondziek van die laggy serverskan echt niks doen als er ineens iemand tegenover je staat... bah
idd goeie server, tot die apen met hoge ping komen, daarom ben ik uit ellende weggegaanVerwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:41:
141.30.17.60 is die server alleen dr zitten nu 2 of 3 mensen ofzo met een tering hoge ping en dat weten ze echt wel omdat iedereen erover klaagt maar weggaan doen ze nieten er zijn nog geen server tools die auto kicken bij een hoge ping
voor de rest is het een goede server imo
Hoe goed is goed? Op welke settings staat ie?HIDMAN-X schreef op 15 maart 2004 @ 13:31:
Het loopt trouwens bovenverwachting goed op mijn toch al niet meer zo nieuwe systeem.
wat voor videokaart heb jij?Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:18:
Ik ben echt erg teleurgesteld in dit spel ik had er zoveel van verwacht, de gameplay is misschien wel leuk maar het ziet er gewoon niet uit, hoe je t ook went of keert. In de PU stond ookal dat het net zo goed een BF:1942 mod had kunnen zijn en dat vind ik er ook van. Dit is gewoon het zoveelste gehypte poepspel
Morgen? Officieel de 18e.
Ik draai hem op 1280x960 met alle settings op medium of high.
Vreemd dat veel mensen met een veel beter systeem dan jij de 25 soms nog maarHIDMAN-X schreef op 15 maart 2004 @ 16:17:
[...]
Ik draai hem op 1280x960 met alle settings op medium of high.
De fps is dan bijna altijd boven de 30fps grens.
[ Voor 19% gewijzigd door HIDMAN-X op 15-03-2004 16:24 ]
Verwijderd
Ik heb dynabyte ervoor gebeld, en volgens hun moettie er morgen zijn!
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
movies verwijderen of opstarten met de command +restart 1 erachter.HIDMAN-X schreef op 15 maart 2004 @ 16:22:
Tja daar kan ik ook niks aan doen![]()
Ik kan trouwens de servers niet rangschikken op pinghebben meer mensen daar last van?
En wat moet je doen zodat ie de intro altijd overslaat?
[ Voor 14% gewijzigd door dCY op 15-03-2004 16:39 ]
301SQN
AA en AF uitzetten bij je videokaart opties, ik denk dat dat het is. Anders probeer je ff andere drivers ik gebruikt 4.2, en als je videokaart is overgeklokt ff terugzetten.geforceddq schreef op 15 maart 2004 @ 16:44:
Geen idee, maar ik mis het wel heel erg iig. Maaurh, ik krijg allemaal vreemde dingen zoals roze vlakken ed. in de lucht en op het land. Bij andere games (bf1942 ook niet) niet ?
Hoe valt dit op te lossen ?
Veel spelen, daar leer je heel veel van en je skills stijgen. Kennis is machtshuogg schreef op 15 maart 2004 @ 16:46:
Mja en ik ben denk ik opzich niet goed genoeg voor een clan, en als dit is hoe de public servers er uit gaan zien, ik houd m'n hart vast
Ik leer weinig van 2 secs na spawn gedood te worden hoorprimemaximuz schreef op 15 maart 2004 @ 16:48:
[...]
Veel spelen, daar leer je heel veel van en je skills stijgen. Kennis is macht
fsaa is Full Screen Anti-Aliasing (daardoor oogt de boel wat mooier), je kunt dit activeren in je videokaart optiesVerwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:50:
hey
kan iemand mij vertellen wat fsaa is en hoe ik het kan activeren?
Speel dan eerst wat met de botsshuogg schreef op 15 maart 2004 @ 16:51:
[...]
Ik leer weinig van 2 secs na spawn gedood te worden hoor
[ Voor 32% gewijzigd door whyz op 15-03-2004 16:59 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Sandermvdb op 15-03-2004 17:07 ]
Nja ik heb dat constant, elke server waarop ik kom, bij elk spawnpoint is er wel of een sniper, of een gast in een tank, of een vliegtuig die constant over vliegt, of een heli of meerdereprimemaximuz schreef op 15 maart 2004 @ 16:52:
Speel dan eerst wat met de bots, en als je 2 seconden nadat je spawnd dood gaat...tjah kwestie van geluk hebben, overkomt mij iig niet zo vaak
[ Voor 9% gewijzigd door shuogg op 15-03-2004 17:13 ]
Overgeklokte videokaart? ik zie in je specs dat je r9700 wat harder dan normaal loopt klok em eens terug. BF houd namelijk niet van ver geOCde videokaarten.Sandermvdb schreef op 15 maart 2004 @ 17:02:
Ik heb prima fps, echter zie ik inderdaad mijn wapen bijvoorbeeld niet, en als ik omdraai wel weererg apart dus, geprobeerd met en zonder fsaa en anis fil. iemand? voor de rest erg stoere muziek!
p.s. net zoals R-B dus, echter iets minder heftig
Geen FSAA/AA gebruiken, BFV werkt (atm?) niet goed samen met je ATi 9800 ProR-B schreef op 15 maart 2004 @ 16:53:
hellup, spel doet zich vaag bij mij, een screen
[afbeelding]
het scherm flikkert heel erg bij mijdan wel wapen dan weer niks.. zo irri
tjek de screen maaar*klikbaar
specs zie onderschrift
Welkom op de public servers. Wat je beschrijft is niets anders dan een BF 1942 public hoor.shuogg schreef op 15 maart 2004 @ 16:46:
Bah heb nu paar keer op kutservers gespeeld zeg
-Mensen die met heli's gewoon in hun eentje gingen opstijgen
-VEEL teamkillers
-Ook in andere voertuigen, gewoon wegrijden.
-Niemand doet qua team wat, allemaal rambo acties
-Lui die in heli's fijn rond 1 basis rond gaan cirkelen en die dan helemaal platgooien met raketten, lekker spawnpointknallen dus.
-Mensen die spawncampen met snipers
etc. etc.
Laat me even weten Of het werktdna_fatrabbit schreef op 15 maart 2004 @ 17:33:
::: Mensen met problems :::
Hoe moet je in godsnaam oefenen dan?Bor_de_Wollef schreef op 15 maart 2004 @ 17:28:
[...]
Welkom op de public servers. Wat je beschrijft is niets anders dan een BF 1942 public hoor.
Zijn volgens mij speciale code regels voor aangezien het niet een std 1:3 ratio (d8 ik) is. Anders krijg je een uitgerekt/iig verkeerd beeld.dCY schreef op 15 maart 2004 @ 16:38:
btw.. waarom is de resolutie 1280x1024 er niet in BF vietnam.??
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
ik wil niet discussieren maar mijn menig is gewoon dat BF engine ZUigtblix schreef op 15 maart 2004 @ 17:37:
Een klote engine? slaat weer nergens op./
Verwijderd
Sorry maar dat is gewoon bullshit (and u know it).dna_fatrabbit schreef op 15 maart 2004 @ 17:41:
[...]
ik wil niet discussieren maar mijn menig is gewoon dat BF engine ZUigt
Verglijk nou UT en Andere games het loopt allemaal als een Tietje van 16, maar battlefield moet altijd moeilijk doen
Nee hoezo dat ten eerste is het een mening <-- (mijn mening)Sorry maar dat is gewoon bullshit (and u know it).
Maat van me heeft zojuist bericht gehad dat bf:V onderweg is.Bi0Hazard schreef op 15 maart 2004 @ 17:12:
Bel net de DynaByte in Helmond en die zeggen nog gewoon 18 maart, en ze hebben hem ook nog niet binnen!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Wat denk je zelf? Er is geen demo uit, het spel ligt nog niet in de winkel maar iedereen speelt het al wel. Weet je zeker dat je nu nog een linkje wilt hebben?Hu9o schreef op 15 maart 2004 @ 18:13:
Is er al een speelbare versie te dloaden??? Ik heb de startpost doorgelopen maar daar staat iig geen link in. In de rest van het topic ben ik ook nisk tegen gekomen.
[ Voor 38% gewijzigd door Intronic op 15-03-2004 18:40 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq