Battlefield Vietnam

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.313 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
* En ik zie liever geen screenshots van 564KB. Even netjes resizen graag *

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
pleur FSAA en Anistrophic filter uit, word hopelijk gefixed in de eerstvolgende patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
crappy game.. (vind dc beter :P) .. hopelijk komen er snel wat coole patches uit :S
Check deze link voor wat bad points:
http://opa-ages.com/forums/index.php?showtopic=6077

edit: vooral het puntje betreft ut2k4 vind ik een goeie :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Remco20 op 15-03-2004 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de hoeveelheid gebabbel over cracks / fixes en dergelijke even naar het 0-punt kunnen? Het lijkt me sterk als sommige van jullie het spel al hebben en echt een legale reden hebben om ze te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco20 schreef op 15 maart 2004 @ 00:00:
crappy game.. (vind dc beter :P) .. hopelijk komen er snel wat coole patches uit :S

dat is echt zoooo sad , wat een zielig mannetje is dat zeg :r gelukkig wordt zulke onzin en zieligheid op slot gezet, tis alleen maar ut2004 promoten. Ik heb die demo gespeeld maar vietnam vind ik dan persoonlijk veel leuker multiplayer.
Het is wel erg triest dat er zoveel bugs in de game zitten maar beter dan een eeuwigheid wachten (zoals HL2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco20 schreef op 15 maart 2004 @ 00:00:

:r :r :r

Ik ben net zo bevooroordeeld als die flippo, alleen haat ik de Unreal franchise al jaren. Er is geen reet aan om met een plasmarifle op robots te schieten. Vreemde mannetjes die rondvliegen alsof ze stereoïdencocktail hebben gehad. Verschrikkelijk.
Afgezien daarvan vind ik die sjaak een ongelooflijke mierenneuker. En dan nog, die transparante stenen. Oeeeh. Wordt daar de gameplay minder van? Loop je nou naar stenen te kijken of zoek je vijanden om neer te schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik ben het wel met hem eens.. Ik verwachtte een goede opvolger en dat is het niet.. kunnen mensen wel zeggen ..jahh maar je verwachtte er teveel van!
Das toch logisch! Natuurlijk verwacht ik meer van de opvolger dan het originele spel!

En ook het punt van de demo vind ik aardig kloppen.. EA weet dat de game niet gaat lopen en dat als mensen de demo zien hem na 5 min weer van hun hd kieperen en nooit meer naar het spel om zullen kijken.. (en UT gaan halen)

Ook weet ik zeker dat mensen gaan zeggen, wacht op de patch! het komt wel goed! ..Nee dit komt niet meer goed.

En ik ben btw geen UT fan ofzo.. integendeel ik speel elke dag nog bf1942..

Zo.. ik ben uitgeraasd >:)

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik snap de hele discussie tussen UT2K4 en BF:V niet. Het zijn toch totaal verschillende spellen. Snijdt ongeveer evenveel hout om een motocoureur en een autocoureur te laten discussieren of 2 of 4 wielen beter zijn.

Ikzelf zie BF:V totaal niet als een hele nieuwe game, maar simpelweg een leuke upgrade waarvoor hopelijk veel mods uitkomen.

[ Voor 23% gewijzigd door Lister_Storm op 15-03-2004 05:49 ]

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Valt mij in ieder geval gewoon op dat de meningen over de game ver uiteen lopen, de een vindt het helemaal niks en de ander juist weer wel. Dat lees je niet alleen hier maar op meerdere forums.

Heb het spel zelf nog steeds niet en kan dus ook nog geen eigen oordeel geven. Maar het ziet er gewoon weer naar uit dat er diverse patches nodig zijn om het spel beter te krijgen, maar ja bij welke game is dat nou niet, het kan altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

H3llsing schreef op 15 maart 2004 @ 04:45:

Ook weet ik zeker dat mensen gaan zeggen, wacht op de patch! het komt wel goed! ..Nee dit komt niet meer goed.
Waar baseer je dit op? Ik word een beetje moe van die ongefundeerde uitspraken in dit topic.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Gameplay is helemaal top.. alleen grafisch vind ik het om te huilen.. :'(

Ik had wel wat beters verwacht.. Nu speel ik liever FH dan Vietnam, gewoon om het eye-candy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaDude schreef op 14 maart 2004 @ 23:24:
En de mensen hier maar zeuren, heb je hem online gespeeld ?
hartstikke leuk, valt me wel op dat er meer teamwork is, lekker spannend :D

hij loopt niet 100% maar daar vind EA denk ik wel wat op, je kan hem wel met desert combat vergelijken maar battlefield 1942 is ook 4 of 5 keer gepatched...
Ik vind de omgeving veel voller en het gras is heel mooi gedaan.
Ik kan niet wachten tot donderdag want nu heb je allerlei laggy servers maar dan wat snellere servers :D

Maar ik geef toe het is battlefield in een nieuw jasje... betere graphics, gameplay, en muziek :D
Dat is denk ik alleen omdat de 'mass' nog geen toegang heeft tot online play ;) Nu zijn het vooral de mensen die zich echt interesseren om online te kunnen spelen en daar ook moeite voor willen doen om dit te bereiken, de smacktards komen wel als het eenmaal in de winkel ligt, don't worry ;) :X

btw, als je een teammate killed met napalm krijg je geen TK op je naam :X

//edit: kleine faqje toegevoegd aan startpost

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
Bor_de_Wollef schreef op 15 maart 2004 @ 08:58:
[...]

Waar baseer je dit op? Ik word een beetje moe van die ongefundeerde uitspraken in dit topic.
stemmingmakerij is het.. stikirritant voor de mensen die de game wel kunnen waarderen, snap niet waar de gasten die de 'wijsheid' ergens vandaan halen de game zo te beoordelen zonder de game een minuut gespeeld te hebben :Z Dis iig het laatste wat ik erover zeg, we zitten hier niet om te game te verdedigen tegen bevooroordeelde gasten, komop zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het lameness gehalte zijn top berijkt als men een beetje met de heli om leert gaan en random allerlei voertuigen van teammates gaat oppakken.... Of is het oppakken van een rijdend voertuig niet mogelijk?!

/me kan vanaaf pas spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik vind eigenlijk dat men toestemming moet vragen om je op te hijsen o.i.d. Ik wed dat het idd zover komt dat ze zoiets in een patch stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Schuey schreef op 15 maart 2004 @ 10:05:
[...]

stemmingmakerij is het.. stikirritant voor de mensen die de game wel kunnen waarderen, snap niet waar de gasten die de 'wijsheid' ergens vandaan halen de game zo te beoordelen zonder de game een minuut gespeeld te hebben :Z Dis iig het laatste wat ik erover zeg, we zitten hier niet om te game te verdedigen tegen bevooroordeelde gasten, komop zeg..
Ach ja, je kunt het ook omdraaien. Mensen die in jou ogen kritiek hebben proberen
potentiele kopers van het spel te weerhouden hun geld weg te gooien aan een spel die op bijna geen enkel flak kan tippen aan zijn voorganger. Het spel is al dagen verkrijgbaar op ftp'tjes en ik denk dat de meeste mensen die volgens jou het spel niet gespeeld hebben en alleen maar vooroordelen hebben het spel dus wel degelijk gespeeld hebben. Dat heb ik ook en als groot fan van het origineel dat ik nog lange tijd zal spelen ben ik gewoon teleurgesteld in de opvolger.
Het minste dat je mag verwachten van een opvolger is toch een spel van hetzelfde niveau alhoewel ik persoonlijk vind dat er ontwikkeling in moet zitten. Dat is naar mijn mening dus niet het geval. Verder hoor ik hier veel mensen alleen maar praten over de goede muziek maar met mannetjes die lijken op de Vietcong en de NVA en met wat goede muziek kom je er niet. Het geeft mij totaal niet het gevoel van Vietnam en als je eerlijk bent is de Vietnamoorlog niet geschikt voor het Battlefield-concept. Ieder zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Schuey schreef op 15 maart 2004 @ 10:05:
[...]

Helemaal gelijk heb je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Hier nog en tip, als je die radio uitzendingen zat bent bij die amerikaanse basiskampen, er is een oplossing alleen is die maar tijdelijk. :P
Afbeeldingslocatie: http://www.maximuzprime.nl/battlefield%20vietnam/wel.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.maximuzprime.nl/battlefield%20vietnam/niet.JPG
*clickbaar
Zullen vast wel meer van dit soort dingen worden ontdenkt komende weken, altijd leuk natuurlijk :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Als je Operation Irving gaat spelen online dan heb je bij de Amerikaanse basis met die heli's zon soort van kist met Net eromheen. Die kan je oppakken met je heli en dan ergens droppen. Tis namelijk een mobile spawnpoint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 13-09 12:15

Pubbert

random gestoord

dCY schreef op 15 maart 2004 @ 09:18:
Gameplay is helemaal top.. alleen grafisch vind ik het om te huilen.. :'(

Ik had wel wat beters verwacht.. Nu speel ik liever FH dan Vietnam, gewoon om het eye-candy.
Ik vind de models van de handen en armen (wapens ook wel) toch wel erg strak eruit zien. Kan imo op dit moment nog geen spel aan tippen.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Bi0Hazard schreef op 15 maart 2004 @ 12:04:
Als je Operation Irving gaat spelen online dan heb je bij de Amerikaanse basis met die heli's zon soort van kist met Net eromheen. Die kan je oppakken met je heli en dan ergens droppen. Tis namelijk een mobile spawnpoint. :)
Sweet :)
Hoe meer ik deze game speel hoe leuker ie wordt, als Port Royale 2, Black & White 2 en The Movies nog lang duren schaf ik misschien deze game maar aan voor de tussentijd :)

Misschien eerst nog even wachten op een MP demo.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Ik krijg na ongeveer 5 minuten spelen allemaal artifacts (zo typ je dat toch? :? )te zien :X

Hier zie je een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.metrodesign.nl/rotzooi/images/fuckedup.jpg

Systeem:

XP2200+
MSI KT4v
512DDR333
Geforce4ti4200 64mb (klein beetje clocked)
Detonator 52.16

Alles op medium haal ik nog altijd rond de 60fps.. :)
Maargoed...in andere games heb ik dit probleem totaal niet..dus wat is het probleem?? andere detonators proberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
primemaximuz schreef op 15 maart 2004 @ 11:50:
Hier nog en tip, als je die radio uitzendingen zat bent bij die amerikaanse basiskampen, er is een oplossing alleen is die maar tijdelijk. :P
[afbeelding][afbeelding]
*clickbaar
Zullen vast wel meer van dit soort dingen worden ontdenkt komende weken, altijd leuk natuurlijk :)
heb je ook al een oplossing voor dat propaganda gelul in dat vietnameze stadje, waar je de hele tijd zo'n vietnamze chick hoor lullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel een paar uurtjes gespeeld, raar maar waar ik vond de single player leuker als de multiplayer.

er is echt geen enkele beleving in de multiplayer, dit is denk ik ook mede de oorzaak omdat er geen microfoon ondersteuning inzit.

ik vond de graphics erg mooi (ik ben dan ook niet veel gewend) verder zit er een goede sfeer in het spel, erg mooie soundtrack zit er bij het spel. dat liedje wat je bij het menu hoort.

ik vind alleen de gameplay hopeloos saai, ik denk wel dat het spel leuk is met clan matches als mensen teamspeak gebruiken, en echt tactieken bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Conan schreef op 15 maart 2004 @ 12:15:
Ik krijg na ongeveer 5 minuten spelen allemaal artifacts (zo typ je dat toch? :? )te zien :X

Hier zie je een screenshot:
[afbeelding]

Systeem:

XP2200+
MSI KT4v
512DDR333
Geforce4ti4200 64mb (klein beetje clocked)
Detonator 52.16

Alles op medium haal ik nog altijd rond de 60fps.. :)
Maargoed...in andere games heb ik dit probleem totaal niet..dus wat is het probleem?? andere detonators proberen??
Pak eens de nvidia drivers van de cd af :) , of je vidplank is geOCd, daar zijn die BF games redelijk gevoelig voor. Terug klokken dus :)
Mister_X schreef op 15 maart 2004 @ 12:16:
[...]

heb je ook al een oplossing voor dat propaganda gelul in dat vietnameze stadje, waar je de hele tijd zo'n vietnamze chick hoor lullen?
Ik denk dat je daarvoor ff in de sound settings moet rommelen van BFV

EDIT: Tis mij iig niet gelukt, dus in de sounds settings dingen veranderen werkt niet :X

edit2: als het goed is zit er op dat gebouw ook zo'n speaker, die je je ook kapot maken met zo'n rpg ofzo

[ Voor 15% gewijzigd door whyz op 15-03-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
speelt army of got trouwens battlefield vietnam? Of zijn er plannen? Lijkt me wel leuk om eens serieus in clanverband te spelen, beetje skills opvijzelen, blijf nu heel de tijd tussen de 3 en 7 plek hangen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:04
Zag vanochtend nog iemand van GoT spelen iig :+

Mister_X schreef op 15 maart 2004 @ 12:16:
[...]

Ik wordt daar echt gek van, de helen tijd die fucking herhaling, echt te erg.

[ Voor 83% gewijzigd door blix op 15-03-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heet hersenspoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:44

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Nu 2 uurtjes gespeeld en ik vind hem overall geslaagd :) .
De graphics vind ik niks op aan te merken, het zal vast wel beter kunnen maar in deze setting vind ik het mooi zat.
Enige minpuntjes zijn de lange laadtijden en de onoverzichtelijke menu's.
Voor de rest speelt het lekker en voelt het gewoon goed aan.
Verwacht geen spectaculaire veranderingen maar er is genoeg veranderd om het een nieuw spel te noemen.
Ook erg leuk zijn die toegevoegde acties zoals die veelbesproken radio en kleine dingen zoals het losgooien van een rij boomstammen boven aan een heuvel.
Dat zijn de dingen die het net ietsjes leuker maken.
Er leuk wanneer je bijvoorbeeld boven op een heuvel staat en er komt een jeepje aan met 3 amerikanen met luide muziek en je laat de boomstammen over hun heen rollen }) _/-\o_

Het loopt trouwens bovenverwachting goed op mijn toch al niet meer zo nieuwe systeem.

Op welke servers spelen jullie trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rijsw279/yeeeeeee.JPG
Net ff potje met light, ging lekker he, met je kut heli :+

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rijsw279/masterofdisaster.JPG
Liften blijft leuk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op 15 maart 2004 @ 13:45:
[afbeelding]
Net ff potje met light, ging lekker he, met je kut heli :+

[afbeelding]
Liften blijft leuk _/-\o_
welke server was dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Okee dan, nu een gefundeerde mening van iemand die wel het spel gespeeld heeft. Ik heb het spel van een FTP weten te plukken, maar ik ga het zodra het in Nederland uit is direct kopen (wanneer is dat eigenlijk?).

In de eerste plaats graphics, voor velen een punt van kritiek. Wanneer je enorm in gaat zoomen op details, en alleen maar naar een en dezelfde boom gaat zitten kijken dan is wel duidelijk dat dit niet echt realistisch is.
Maar wanneer ik in een druk vuurgevecht verwikkeld ben, ik de kogels om me heen hoor suizen en zwetend een greppel in duik, is de jungle sfeer perfect. En wanneer ik in mijn phantom langzaam de grond onder me uit zie schuiven, ziet het er zeker goed uit. Dit spel is nou eenmaal van een andere schaal dan de meeste first person shooters: dit is geen basis met nauwe gangen en slechts af en toe een grote open ruimte. Dit is de simulatie van een heel gebied, dat vanuit alle oogpunten bekeken moet kunnen worden. Kijk niet naar die ene struik of boom, maar naar "the big picture", dat echt schitterend de sfeer weergeeft.
Op mijn (toch niet al te moder meer) systeem draait het vlekkeloos met alles op maximum detail.

En wat gameplay betreft kan ik nu alleen maar zeggen dat het er op lijkt dat de ontwerpers er alles aan gedaan hebben om er een leuk spel van te maken. Er zijn meer dan genoeg strategische elementen (denk behalve de vele verschillende soorten vehicles ook aan niet-mobiele artilleriestellingen en ook het mobiele spawnpoint dat vanuit de heli gedropped kan worden). Wanneer het spel eenmaal uit is, verwacht ik hier veel van. Multiplayer op cracked servers is volgens mij niet echt representatief voor het echte spel. Niet alleen speel je tegen vooral warez-d00ds, die niet echt bekend staan om hun goede teamplay en geduldige spelaanpak, maar bovendien speel je op amateuristisch gehoste cracked servers. Wanneer ik TFC (half-life mod, mijn grote verslaving tijdens de laatste +- 3 jaar) speel op een poepserver met een ping van 150 en packetloss van in de 30, dan vind ik er ook niks aan. Maar wanneer mijn ping 20 is, en de netwerkomstandigheden perfect....ahhhhh _/-\o_

En dan in de laatste plaats de vergelijking met BF 1942. Dit is een punt van kritiek waar ik me nog enigzins in vinden kan. EA heeft er een handje van om nieuwe spellen en uitbreidingen te maken waar vrij weinig daadwerkelijks nieuws in zit, en het riekt ietwat naar hebzucht (denk bijvoorbeeld aan de 183 uitbreidingen voor The Sims). Maar dit wordt in mijn mening gecompenseert door de vele updates en patches die de makers uit hebben gebracht voor bijvoorbeeld BF: 1942. Uiteindelijk krijg je toch echt wel waar voor je geld.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Uh gewoon een random server, kwam hem toevallig tegen, die andere is gewoon lan game, lekker klote :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Oane (dBa) ook al aant spelen?! Dan kan ik vanaaf nl weer lichtelijk zijn aarsje heersen! :+

Verder heeft Mas- het bij het rechte eind. Vooral dat gezeik over die bomen.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 01:56:
[...]

dat is echt zoooo sad , wat een zielig mannetje is dat zeg :r gelukkig wordt zulke onzin en zieligheid op slot gezet, tis alleen maar ut2004 promoten. Ik heb die demo gespeeld maar vietnam vind ik dan persoonlijk veel leuker multiplayer.
Het is wel erg triest dat er zoveel bugs in de game zitten maar beter dan een eeuwigheid wachten (zoals HL2).
De rest van de wereld is dat niet met je eens lijkt mij..

"beter een game met bugs, dan een game zonder bugs, die je wat later krijgt"

LOL :]

Hij had wel gelijk btw op die site..echt belachelijk wat die mensen bij dice hebben gedaan op sommige punten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
HIDMAN-X schreef op 15 maart 2004 @ 13:31:Ook erg leuk zijn die toegevoegde acties zoals die veelbesproken radio en kleine dingen zoals het losgooien van een rij boomstammen boven aan een heuvel.
Hoe doe je dat eigenlijk, want ik heb hier online mee zitten klooien om die boomstammen omlaag te krijgen, maar ik zie nergens een knopje of een draadje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 14:04:
Is Oane (dBa) ook al aant spelen?! Dan kan ik vanaaf nl weer lichtelijk zijn aarsje heersen! :+

Verder heeft Mas- het bij het rechte eind. Vooral dat gezeik over die bomen.... |:(
Weet niet zeker maar dacht het niet...
Schumi4ever schreef op 15 maart 2004 @ 14:11:
[...]
Hoe doe je dat eigenlijk, want ik heb hier online mee zitten klooien om die boomstammen omlaag te krijgen, maar ik zie nergens een knopje of een draadje :+
Nee idd, hoe doe je dat dan?

[ Voor 32% gewijzigd door blix op 15-03-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Er zit zon klein support balkje dat ze allemaal tegenhoudt :) Schiet erop en voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Waarschijnlijk had de oplettende twiekert het al door, maar je kunt BF:Vietnam servers opsnorkelen met ASE door gewoon BF1942 als game te kiezen en dan bij version 'Other' te selecteren. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Laatst online: 05-09 21:17
??????
een kennis van me kreeg zojuist mail van dynabyte, dat bf vietnam opgestuurd is :?
ik dacht dat hij pas 18 maart uitkwam ?
Nu maar hopen dat freerecordshop hem ook snel op de post doet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik ga gewoon donderdagochtend liggen campen voor de Free Record Shop/Intertoys/Bart Smirt/Van Leest/V&D/overige CD/game zaak, ben toch altijd wat vroeg voor school, en vlak na aanschaf voel ik dan een griepje opkomen. *Kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt erg teleurgesteld in dit spel ik had er zoveel van verwacht, de gameplay is misschien wel leuk maar het ziet er gewoon niet uit, hoe je t ook went of keert. In de PU stond ookal dat het net zo goed een BF:1942 mod had kunnen zijn en dat vind ik er ook van. Dit is gewoon het zoveelste gehypte poepspel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

taz3d_nl schreef op 15 maart 2004 @ 15:04:
??????
een kennis van me kreeg zojuist mail van dynabyte, dat bf vietnam opgestuurd is :?
ik dacht dat hij pas 18 maart uitkwam ?
Nu maar hopen dat freerecordshop hem ook snel op de post doet _/-\o_
Waarschijnlijk wilde hij hem laten opsturen. Ja dan wordt hij al wat eerder verstuurd want ik hoorde van mijn neef dat ze al binnen zijn bij sommige filialen.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Pic_Art schreef op 15 maart 2004 @ 15:20:
[...]

Waarschijnlijk wilde hij hem laten opsturen. Ja dan wordt hij al wat eerder verstuurd want ik hoorde van mijn neef dat ze al binnen zijn bij sommige filialen.
Ik heb net gebeld met de lokale dynabyte en die weet van niets (daar heb ik hem in pre-order).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
wordt echt strondziek van die laggy servers :r kan echt niks doen als er ineens iemand tegenover je staat... bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Schuey schreef op 15 maart 2004 @ 15:32:
wordt echt strondziek van die laggy servers :r kan echt niks doen als er ineens iemand tegenover je staat... bah
Yeah I know, zo irritant, en dan net iemand die er geen last van heeft en die maakt ff easy 4 frags >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
141.30.17.60 is die server alleen dr zitten nu 2 of 3 mensen ofzo met een tering hoge ping en dat weten ze echt wel omdat iedereen erover klaagt maar weggaan doen ze niet :( en er zijn nog geen server tools die auto kicken bij een hoge ping :'( voor de rest is het een goede server imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:41:
141.30.17.60 is die server alleen dr zitten nu 2 of 3 mensen ofzo met een tering hoge ping en dat weten ze echt wel omdat iedereen erover klaagt maar weggaan doen ze niet :( en er zijn nog geen server tools die auto kicken bij een hoge ping :'( voor de rest is het een goede server imo :)
idd goeie server, tot die apen met hoge ping komen, daarom ben ik uit ellende weggegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb hem gepre orderd bij play.com (bestel daar zowat al mijn games). Ik heb hem ook gedownload, en speelt erg fijn moet ik zeggen, Multiplayer heb ik nog niet gedaan ik wacht wel tot ik hem orgineel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
HIDMAN-X schreef op 15 maart 2004 @ 13:31:
Het loopt trouwens bovenverwachting goed op mijn toch al niet meer zo nieuwe systeem.
Hoe goed is goed? Op welke settings staat ie?

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Als ik wil instaleren krijg ik een error (0x80040702) Volgens google heeft dat iets met het register te maken maar ik kan nergens iets vinden over welke key of wat dan ook.

Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:18:
Ik ben echt erg teleurgesteld in dit spel ik had er zoveel van verwacht, de gameplay is misschien wel leuk maar het ziet er gewoon niet uit, hoe je t ook went of keert. In de PU stond ookal dat het net zo goed een BF:1942 mod had kunnen zijn en dat vind ik er ook van. Dit is gewoon het zoveelste gehypte poepspel |:(
wat voor videokaart heb jij?

dit spel is mega mooi (als je alles high kan zetten) ik draai medium en vind het echt geweldig!, zitten wel wat bugs in maarja... dat is in elk spel zo (versie 1.0). Hoop dat er een fix komt voor dat poppetjes van afstand gebeuren. (als je vliegt zie je de mannetjes alleen als je er 10meter vanaf bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jippie! morgen moettie er zijn! :)
Nog 1 dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Ik heb hem nu ook een tijdje gespeeld en ik moet zeggen dat ik der wel positief over ben. Graphics is opzich niet super maar dat maakt mij niet zoveel uit want dat was bij BF1942 ook niet zo. De gameplay en de sfeer vind ik zelf gewoon super. Ik ben dus ook wel blij dat ik hem heb besteld :).

Ik had nog een vraagje. Als je iemand met die boomstammen met spikes killed krijg je dan niet de punten ervoor of heb ik het niet helemaal goed gedaan? Want ik had ervolgens mij zo 2 gekilled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:14:
jippie! morgen moettie er zijn! :)
Nog 1 dag!
Morgen? Officieel de 18e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Viper7 schreef op 15 maart 2004 @ 16:03:
[...]

Hoe goed is goed? Op welke settings staat ie?
Ik draai hem op 1280x960 met alle settings op medium of high.
De fps is dan bijna altijd boven de 30fps grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

HIDMAN-X schreef op 15 maart 2004 @ 16:17:
[...]

Ik draai hem op 1280x960 met alle settings op medium of high.
De fps is dan bijna altijd boven de 30fps grens.
Vreemd dat veel mensen met een veel beter systeem dan jij de 25 soms nog maar
net halen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Tja daar kan ik ook niks aan doen ;)

Ik kan trouwens de servers niet rangschikken op ping :? hebben meer mensen daar last van?

En wat moet je doen zodat ie de intro altijd overslaat?

[ Voor 19% gewijzigd door HIDMAN-X op 15-03-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 15 maart 2004 @ 16:16:
[...]

Morgen? Officieel de 18e.
Ik heb dynabyte ervoor gebeld, en volgens hun moettie er morgen zijn!
En vandaag is me vrije dag..... :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Gisteren even gespeeld, maar ik vond er maar niets aan...

Ook heb ik de laatste Forceware drivers voor m'n FX5950Ultra, en toch mekkert BV dat ik niet de juiste drivers heb geisntalleerd .. bleh ...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HIDMAN-X schreef op 15 maart 2004 @ 16:22:
Tja daar kan ik ook niks aan doen ;)

Ik kan trouwens de servers niet rangschikken op ping :? hebben meer mensen daar last van?

En wat moet je doen zodat ie de intro altijd overslaat?
movies verwijderen of opstarten met de command +restart 1 erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Ok thnx :)

M'n exacte video settings zijn trouwens:

resolutie: 1280x960x32
graphics quality: medium
geometry quality: medium
texture quality: high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

btw.. waarom is de resolutie 1280x1024 er niet in BF vietnam.??

[ Voor 14% gewijzigd door dCY op 15-03-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Zo toch maar effe gespeeld en vind het wel aardig, ik had eigenlijk veel meer verwacht. Vind de graphics echt tegenvallen had verwacht dat het beter zou zijn dan bf1942 maar is vaak slechter vooral gras en bomen kan echt veel beter. Maar jah je kan het gras en omgeving ook niet vergelijk met gras uit Ut2003/2004 wat natuurlijk perfect daarin is.

Het is wel een leuk spel maar ik zie het meer als een bijvoeging bij alles. Als je veel mods op bf1942 gespeelt hebt is dit ook niet iets nieuws eigenlijk. Vind zelf de gameplay ook een stukje achteruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Geen idee, maar ik mis het wel heel erg iig. Maaurh, ik krijg allemaal vreemde dingen zoals roze vlakken ed. in de lucht en op het land. Bij andere games (bf1942 ook niet) niet ?
Hoe valt dit op te lossen ?

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

geforceddq schreef op 15 maart 2004 @ 16:44:
Geen idee, maar ik mis het wel heel erg iig. Maaurh, ik krijg allemaal vreemde dingen zoals roze vlakken ed. in de lucht en op het land. Bij andere games (bf1942 ook niet) niet ?
Hoe valt dit op te lossen ?
AA en AF uitzetten bij je videokaart opties, ik denk dat dat het is. Anders probeer je ff andere drivers ik gebruikt 4.2, en als je videokaart is overgeklokt ff terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Bah heb nu paar keer op kutservers gespeeld zeg :/

-Mensen die met heli's gewoon in hun eentje gingen opstijgen
-VEEL teamkillers
-Ook in andere voertuigen, gewoon wegrijden.
-Niemand doet qua team wat, allemaal rambo acties
-Lui die in heli's fijn rond 1 basis rond gaan cirkelen en die dan helemaal platgooien met raketten, lekker spawnpointknallen dus.
-Mensen die spawncampen met snipers
etc. etc.

Mja en ik ben denk ik opzich niet goed genoeg voor een clan, en als dit is hoe de public servers er uit gaan zien, ik houd m'n hart vast :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

shuogg schreef op 15 maart 2004 @ 16:46:
Mja en ik ben denk ik opzich niet goed genoeg voor een clan, en als dit is hoe de public servers er uit gaan zien, ik houd m'n hart vast :{
Veel spelen, daar leer je heel veel van en je skills stijgen. Kennis is macht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey
kan iemand mij vertellen wat fsaa is en hoe ik het kan activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
primemaximuz schreef op 15 maart 2004 @ 16:48:
[...]

Veel spelen, daar leer je heel veel van en je skills stijgen. Kennis is macht 8)
Ik leer weinig van 2 secs na spawn gedood te worden hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:50:
hey
kan iemand mij vertellen wat fsaa is en hoe ik het kan activeren?
fsaa is Full Screen Anti-Aliasing (daardoor oogt de boel wat mooier), je kunt dit activeren in je videokaart opties
shuogg schreef op 15 maart 2004 @ 16:51:
[...]

Ik leer weinig van 2 secs na spawn gedood te worden hoor :/
Speel dan eerst wat met de bots ;) , en als je 2 seconden nadat je spawnd dood gaat...tjah kwestie van geluk hebben, overkomt mij iig niet zo vaak :)

[ Voor 32% gewijzigd door whyz op 15-03-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

hellup, spel doet zich vaag bij mij, een screen

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/kut.JPG

het scherm flikkert heel erg bij mij :'( dan wel wapen dan weer niks.. zo irri

tjek de screen maaar _/-\o_ *klikbaar

specs zie onderschrift

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
vreemde poep, al andere drivers geprobeert dan je huidige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermvdb
  • Laatst online: 05-09 21:55

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Ik heb prima fps, echter zie ik inderdaad mijn wapen bijvoorbeeld niet, en als ik omdraai wel weer :S erg apart dus, geprobeerd met en zonder fsaa en anis fil. iemand? voor de rest erg stoere muziek!

p.s. net zoals R-B dus, echter iets minder heftig

[ Voor 12% gewijzigd door Sandermvdb op 15-03-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Bel net de DynaByte in Helmond en die zeggen nog gewoon 18 maart, en ze hebben hem ook nog niet binnen! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
primemaximuz schreef op 15 maart 2004 @ 16:52:

Speel dan eerst wat met de bots ;) , en als je 2 seconden nadat je spawnd dood gaat...tjah kwestie van geluk hebben, overkomt mij iig niet zo vaak :)
Nja ik heb dat constant, elke server waarop ik kom, bij elk spawnpoint is er wel of een sniper, of een gast in een tank, of een vliegtuig die constant over vliegt, of een heli of meerdere :S

En sja, bots. Die lukken me wel, maar das ook niet echt een uitdaging enzo :/

[ Voor 9% gewijzigd door shuogg op 15-03-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Sandermvdb schreef op 15 maart 2004 @ 17:02:
Ik heb prima fps, echter zie ik inderdaad mijn wapen bijvoorbeeld niet, en als ik omdraai wel weer :S erg apart dus, geprobeerd met en zonder fsaa en anis fil. iemand? voor de rest erg stoere muziek!

p.s. net zoals R-B dus, echter iets minder heftig
Overgeklokte videokaart? ik zie in je specs dat je r9700 wat harder dan normaal loopt klok em eens terug. BF houd namelijk niet van ver geOCde videokaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een brommertje/scootertje gecheckt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
R-B schreef op 15 maart 2004 @ 16:53:
hellup, spel doet zich vaag bij mij, een screen

[afbeelding]

het scherm flikkert heel erg bij mij :'( dan wel wapen dan weer niks.. zo irri

tjek de screen maaar _/-\o_ *klikbaar

specs zie onderschrift
Geen FSAA/AA gebruiken, BFV werkt (atm?) niet goed samen met je ATi 9800 Pro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

shuogg schreef op 15 maart 2004 @ 16:46:
Bah heb nu paar keer op kutservers gespeeld zeg :/

-Mensen die met heli's gewoon in hun eentje gingen opstijgen
-VEEL teamkillers
-Ook in andere voertuigen, gewoon wegrijden.
-Niemand doet qua team wat, allemaal rambo acties
-Lui die in heli's fijn rond 1 basis rond gaan cirkelen en die dan helemaal platgooien met raketten, lekker spawnpointknallen dus.
-Mensen die spawncampen met snipers
etc. etc.
Welkom op de public servers. Wat je beschrijft is niets anders dan een BF 1942 public hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
::: Mensen met problems :::

Ik Heb een ATI 9500/9700
Drivers = Omega gebaseerd op de 4.2

Ik had ook die flikkers In beeld :+
Maar heb et bij mij gefix zet de shadows eens uit en probeer nog es :P
Bij mij heeft het geholpen

even over de game Ik vindt euhm wel ok, maar blijft toch een Kl*te Engine etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
Laat me even weten Of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Een klote engine? slaat weer nergens op./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Bor_de_Wollef schreef op 15 maart 2004 @ 17:28:
[...]

Welkom op de public servers. Wat je beschrijft is niets anders dan een BF 1942 public hoor.
Hoe moet je in godsnaam oefenen dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dCY schreef op 15 maart 2004 @ 16:38:
btw.. waarom is de resolutie 1280x1024 er niet in BF vietnam.??
Zijn volgens mij speciale code regels voor aangezien het niet een std 1:3 ratio (d8 ik) is. Anders krijg je een uitgerekt/iig verkeerd beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

niks aan de hand hoor, was vergeten catalist 4.3 te instaleren _/-\o_ :D :+

nu loopt als trein

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
blix schreef op 15 maart 2004 @ 17:37:
Een klote engine? slaat weer nergens op./
ik wil niet discussieren maar mijn menig is gewoon dat BF engine ZUigt
Verglijk nou UT en Andere games het loopt allemaal als een Tietje van 16, maar battlefield moet altijd moeilijk doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

In welke file kan ik mijn serial veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
Na de installatie van de 4.3 drivers, deed UT2004 en Need for speed Underground heel wazig in de menu's, gameplay ging ook niet zo lekker meer :S

en die serial kun je denk ik in je register veranderen
Start--> uitvoeren--> "regedit" F3 zoeken ---> battlefield of zo en dan zoeken naar een key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Damn, ik ga dit spel dus-zo-dus-wel kopen hé :9~. Net op een multiplayer server, met z'n allen een APC in, basis innemen (gaat verbazend snel als je met een team bent), de aankomende Hue neerhalen en vervolgens met z'n allen die Hue instappen :9. Damn, wat was dat leuk :) vooral toen we met guns blazing die USA basis invlogen en alels met onze Mounted-M60's aan flarden schoten, het enige wat miste was de muziek, aangezien de piloot die was vergeten aan te zetten.

Top game! Misschien zijn de graphics en bug-tracking niet zo geweldig, maar er is absoluut niks mis met de gameplay! (Y). (Zoiezo zijn bijna alle bugs wel te fixen met een 1.1 patch, zag ook op een ander forum dat ze van plan zijn nieuwe (singleplayer) game-modes toe te voegen via patches, die wel in de review versie zaten van iemand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die muziek is sowieso erg lache, lig je ergens in de bosjes hoor je opeens een jeep aankomen met zo'n leuk muziekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dna_fatrabbit schreef op 15 maart 2004 @ 17:41:
[...]

ik wil niet discussieren maar mijn menig is gewoon dat BF engine ZUigt
Verglijk nou UT en Andere games het loopt allemaal als een Tietje van 16, maar battlefield moet altijd moeilijk doen 8)7
Sorry maar dat is gewoon bullshit (and u know it).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog wat screenies die ik gister en vooral vandaag heb gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/bfv1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/bfv10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/bfv2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/bfv3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/bfv4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/bfv5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/bfv6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/bfv7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/bfv8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/bfv9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
Sorry maar dat is gewoon bullshit (and u know it).
Nee hoezo dat ten eerste is het een mening <-- (mijn mening)
en ten 2e kan het ook systeem gericht zijn
ik vindt gewoon dat de engine van battlefield minder goed is dan die van UT de game is zeker niet slecht super , maar heeft wel vaak de nodige onderzoek nodig daar hou ik niet van :7

Bij het weggetje : die muziek Is super COoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:34
Bi0Hazard schreef op 15 maart 2004 @ 17:12:
Bel net de DynaByte in Helmond en die zeggen nog gewoon 18 maart, en ze hebben hem ook nog niet binnen! |:(
Maat van me heeft zojuist bericht gehad dat bf:V onderweg is.
Dynabyte en onder rembours.
Hij heeft het dus morgen binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:49

Hu9o

Schokkend

Is er al een speelbare versie te dloaden??? Ik heb de startpost doorgelopen maar daar staat iig geen link in. In de rest van het topic ben ik ook nisk tegen gekomen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op 15 maart 2004 @ 18:13:
Is er al een speelbare versie te dloaden??? Ik heb de startpost doorgelopen maar daar staat iig geen link in. In de rest van het topic ben ik ook nisk tegen gekomen.
Wat denk je zelf? Er is geen demo uit, het spel ligt nog niet in de winkel maar iedereen speelt het al wel. Weet je zeker dat je nu nog een linkje wilt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

shuogg schreef op 15 maart 2004 @ 17:39:
[...]

Hoe moet je in godsnaam oefenen dan? :/
Private servers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Laatst online: 16-08 08:44
Ik ga hem ook zeker kopen. Hoe langer je het hebt gespeeld, hoe leuker het wordt. :)

PROT: Hoe bedoel je? Ik heb geen problemen met mijn 9800P en BF:V, ik gebruik dan ook geen AA/AF.

[ Voor 38% gewijzigd door Intronic op 15-03-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het nou zit met die 9800 kaartjes?! Is battlefield alleen iri als je AA instel, of is battlefield zowiezo 9800 hater??
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.