Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:50:
[...]

ja, ok...dat had ik ook door :9
maar ik vind t gewoon stom dat je niet kan "ophangen" met t daarvoor bedoelde knopje...maaroed.. :)

voor de rest top telefoontje :D

adios,
Hansie :)
Het klopt natuurlijk ook niet. Ikzelf zou met de telefoon teruggaan naar de winkel. Omdat ik me erop den duur aan zou gaan ergeren..

Als je hem net als ik bij het Kruidvat (trekpleister e.d) hebt gekochyt zou ik contact opnemen met het motorola service center. Informatie en gegevens daarover vind je op de motorola site en op een kaartje wat in de doos zat, bij aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nickpma; ik heb de datacable in bestelling staan via ebay (cable bij GPS receiver is inderdaad alleen om te laden, datakabel verkoopt die winkel helaas niet dus dan maar zo). Zodra ik het hier heb liggen test ik het weer en maak er foto's van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Tjee vierkante ogen van dit topic (en wat links die hierin staan) lezen in een avond. Gelukkig ben ik nu helemaal klaar om deze telefoon onder handen te nemen zodra hij binnenkomt.
Wil er direct WM2003 op zetten. Heb e.e.a. gedownload. Maar welke ROM gebruiken jullie want ik heb er een aantal:

Ben-6-0900-052
Ben-6-0960-049
Ben-6-0970-046
Ben-6-0980-035
Ben-6-0980-039
Ben-6-0980-060

En deze:SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).img

Wie kan me vertellen wat de verschillen zijn, en welke ik nu moet hebben ? (vermoed de nieuwste wat logischerwijs de 0980-060 is. Wat die Super_moto_2_dinges is... Ik heb geen idee, wie kan het me uitleggen ?

Verder, wat kan ik beter aanschaffen. 1Gb MMC of 1Gb SD geheugen ?

Een converter zodat je (als het goed is) muziek kunt luisteren met je eigen standaard koptelefoon, zijn die te koop bij iedere fatsoenlijke electronica zaak?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 03:24
martijn12345 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 01:13:
Tjee vierkante ogen van dit topic (en wat links die hierin staan) lezen in een avond. Gelukkig ben ik nu helemaal klaar om deze telefoon onder handen te nemen zodra hij binnenkomt.
Wil er direct WM2003 op zetten. Heb e.e.a. gedownload. Maar welke ROM gebruiken jullie want ik heb er een aantal:

Ben-6-0900-052
Ben-6-0960-049
Ben-6-0970-046
Ben-6-0980-035
Ben-6-0980-039
Ben-6-0980-060

En deze:SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).img

Wie kan me vertellen wat de verschillen zijn, en welke ik nu moet hebben ? (vermoed de nieuwste wat logischerwijs de 0980-060 is. Wat die Super_moto_2_dinges is... Ik heb geen idee, wie kan het me uitleggen ?

Verder, wat kan ik beter aanschaffen. 1Gb MMC of 1Gb SD geheugen ?

Een converter zodat je (als het goed is) muziek kunt luisteren met je eigen standaard koptelefoon, zijn die te koop bij iedere fatsoenlijke electronica zaak?
SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).img heb ik gebruikt volgens mij...
Verder heb ik 512MB SD Geheugen, was in de aanbieding, 40 euro :D
Converter is in Groningen te koop bij de Okaphone, is wel een speciaal zaak, maar bij een beetje goede zaak moeten ze die wel hebben.
Was 1,75 euro...niet heel duur ofzo dus, alleen als ik hem er helemaal in steek heb ik mono, haal ik hem er een klein beetje uit werkt het top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:36:
@nickpma; ik heb de datacable in bestelling staan via ebay (cable bij GPS receiver is inderdaad alleen om te laden, datakabel verkoopt die winkel helaas niet dus dan maar zo). Zodra ik het hier heb liggen test ik het weer en maak er foto's van.
Een datakabel? Die krijg je er al bij in de vorm van usb toch?

Of bedoel je gps data kabel ofzo? Daar heb ik nog nooit van gehoord en het zal mij benieuwen wat het is, linkje?

Heb wel een sd gps kaartje gezien, heb je ook niks aan want TomTom staat op je gps en het is het 1 of het ander. Als dat uberhaupt al werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

nickpma schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:44:
[...]

SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).img heb ik gebruikt volgens mij...
Verder heb ik 512MB SD Geheugen, was in de aanbieding, 40 euro :D
Converter is in Groningen te koop bij de Okaphone, is wel een speciaal zaak, maar bij een beetje goede zaak moeten ze die wel hebben.
Was 1,75 euro...niet heel duur ofzo dus, alleen als ik hem er helemaal in steek heb ik mono, haal ik hem er een klein beetje uit werkt het top!
Thnx. Net de info die ik nodig had. Heb dat ding dus in duitsland besteld, eergister de betaling via internet ingegeven bij ABN, maar is nog niet verwerkt. Anders morgen maar eens bellen.
Ik snap niet hoe die toestellen zo goedkoop kunnen zijn. ik betaal (incl verzendkosten en alles) 150 euro. Maar als je op e-bay kijkt, kan het nog wel goedkoper. Waarom is een toestel met zo'n mooi scherm, en zoveel opties en mogelijkheden zo goedkoop ? :S

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Bij kruidvat is ie 200 euro, bij Belcompany ook...dus dat ie in Duitsland 150 is is best te geloven.
Kijk er zit geen camera in, geen bluetooth en dat scheelt al geld.
Verder was het niet bepaald een goedlopen model hoorde ik, althans voor deze acties.
Om er dan toch geld uit te krijgen kun je ze beter goedkoper verkopen, dan is ie erg aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Nu is het echt pas balen , voor ons :( Hij is nu te koop met Vodafone prepaid voor €119,- Wat een prijsdaling :'( Vodafone subsidieert het toestel wel heel erg, nooit gedacht dat ie nog zo goedkoop zou worden. We zullen er wel in dit topic enkele newbies bij krijgen ;) Wel klote zeg ...80,- :r

Overigens voor wie het wil weten, hij schijnt voor die prijs bij de Kijkshop te koop te zijn. Misschien is het wel een korte actie, zoveel toestellen zal motorola toch niet meer op voorraad hebben!? Het is nu wel echt zo''iedereen aan de smartphone''...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan m nu ook prepaid kopen icm Vodafone. € 119 euro! bij Dixons

Vind het een leuk toestel alleen de software is erg verouderd. Dan maar WM 2003 erop zetten :-P

Bij dixons issie trouwens al uitverkocht. Dit is ook apart: De mPX 220 kost bij gsmeasy los 459 en de MPX200 486,- euro. beetje duur he...

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 19:51 . Reden: Robert je bent me net voor :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Maar dat toestel bij Dixons of Kijkshop is niet simlock vrij zeker? Als ie icm Vodafone is...

En is dat dan niet dat je per maand of 10 euro aan beltegoed moet opbellen of dat er anders 10 euro wordt afgeschreven? Die actie hebben ze ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 17:26
martijn12345 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:53:
[...]Waarom is een toestel met zo'n mooi scherm, en zoveel opties en mogelijkheden zo goedkoop ? :S
Overschot! De MPx220 is het nieuwe model dus de MPx200 wordt nu gedumpt. Grijp nu je kans op eBay duitsland; kies een verkoper met veel positieve posts en gooi er 100-150 euro tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Database freak schreef op maandag 31 januari 2005 @ 23:34:
[...]

Overschot! De MPx220 is het nieuwe model dus de MPx200 wordt nu gedumpt. Grijp nu je kans op eBay duitsland; kies een verkoper met veel positieve posts en gooi er 100-150 euro tegenaan.
Ik zou dan toch naar de winkel rennen (vodafone city point ofzo) als je hem wilt hebben.
Als je vodafone een slecht netwerk vind (kan het me eigenlijk niet voorstellen of te duur, dat kan ik me wel voorstellen) dan kan je altijd nog een sim-unlock doen of hem voor 200,- simlock vrij in de winkel kopen als je je garantie graag wilt behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nickpma; oa deze verkoper verkoopt los een datacable,moet alleen verloop naar miniusb hebben, er zijn ook usb naar IrDA convertors dus dat zou nog een optie zijn.
http://cgi.ebay.com/ws/eB...&item=5747192322&tc=photo

Ondertussen vraag ik me af of de telefoon waarop ik het zag wel correct werkte met de GPS, ik zag TTM starten en beginpunt en dacht het werkt. Misschien weer eens iets te enthousiast, lees over te snelle boutrate etc etc. Diverse sites zeggen ook dat deze camera SDIO niet ondersteund, terwijl mijn camera het wel gewoon doet (wat is dat dan). Anyway heb deze telefoon weer bij de oude gezet, smartphone zonder bluetooth zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:07:
@nickpma; oa deze verkoper verkoopt los een datacable,moet alleen verloop naar miniusb hebben, er zijn ook usb naar IrDA convertors dus dat zou nog een optie zijn.
http://cgi.ebay.com/ws/eB...&item=5747192322&tc=photo

Ondertussen vraag ik me af of de telefoon waarop ik het zag wel correct werkte met de GPS, ik zag TTM starten en beginpunt en dacht het werkt. Misschien weer eens iets te enthousiast, lees over te snelle boutrate etc etc. Diverse sites zeggen ook dat deze camera SDIO niet ondersteund, terwijl mijn camera het wel gewoon doet (wat is dat dan). Anyway heb deze telefoon weer bij de oude gezet, smartphone zonder bluetooth zuigt.
goed even snel die advertentie doorgelezen, dat is inderdaad die 231, had ik zelf ook gezien, maar deze zal niet werken...

ben blij dat je het nu zelf ook ziet, het is onmogelijk op een mpx200...bluetooth moet je hebben maarja..IRDA zal ook niet werken vrees ik voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat ik na ongeveer 3 maanden nog steeds niet snap van de MPx200... waar is de SMS-outbox? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

119 euro, hier om de hoek :p begon al bijna gigantisch te balen dat ik moeilijk loop te doen hem voor 150 in duitsland te bestellen. Maar die zullen idd allemaal simlock hebben, als ik die eraf moet laten halen ben ook weer een hoop gedoe en paar tientjes verder, dus heb me gelukkig niet bekocht. Op zoek naar 1gb SD kaartje, maar alle goedkope online winkels hebben die dingen niet (meer) op voorraad. Wat zijn die prijzen trouwens gigantisch gezakt zeg... voor 80 euro heb je 1gb... Als je bedenkt wat dat spul een jaar geleden kostte :/

Maar back on topic. Ik heb al een programmatjes gedownload die ik her en der tegen kwam. Verder heb ik zoals in dit topic beschreven staat een filmpje omgezet naar smartphone formaat via Movie Maker (kind kan de was doen, wat simpel zeg :D ) Dus heb al wel wat prut klaar voor als ie binnen komt om lekker te spelen.

Maar welke programmaatjes (nee hoef geen link, tenzij freeware) hebben jullie die leuk/handig/cool/etc etc zijn ? Wat moet ik echt ff zoeken om mijn MPX200 sensatie compleet te maken zodra ie binnen komt ?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Artcore schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:20:
Wat ik na ongeveer 3 maanden nog steeds niet snap van de MPx200... waar is de SMS-outbox? :?
Die staat bij sms, dan naar accounts folders en dan staat rechts onder folders...tada...logisch is het niet, maar eindelijk vond ik het :)
martijn12345 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:09:
119 euro, hier om de hoek :p begon al bijna gigantisch te balen dat ik moeilijk loop te doen hem voor 150 in duitsland te bestellen. Maar die zullen idd allemaal simlock hebben, als ik die eraf moet laten halen ben ook weer een hoop gedoe en paar tientjes verder, dus heb me gelukkig niet bekocht. Op zoek naar 1gb SD kaartje, maar alle goedkope online winkels hebben die dingen niet (meer) op voorraad. Wat zijn die prijzen trouwens gigantisch gezakt zeg... voor 80 euro heb je 1gb... Als je bedenkt wat dat spul een jaar geleden kostte :/

Maar back on topic. Ik heb al een programmatjes gedownload die ik her en der tegen kwam. Verder heb ik zoals in dit topic beschreven staat een filmpje omgezet naar smartphone formaat via Movie Maker (kind kan de was doen, wat simpel zeg :D ) Dus heb al wel wat prut klaar voor als ie binnen komt om lekker te spelen.

Maar welke programmaatjes (nee hoef geen link, tenzij freeware) hebben jullie die leuk/handig/cool/etc etc zijn ? Wat moet ik echt ff zoeken om mijn MPX200 sensatie compleet te maken zodra ie binnen komt ?
Pocketmusic gebruik ik, handig voor oggjes...
Verder worms is cool om te spelen, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
nickpma schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:02:
[...]

Die staat bij sms, dan naar accounts folders en dan staat rechts onder folders...tada...logisch is het niet, maar eindelijk vond ik het :)
Ah thanks. Niet echt logisch nee, maar als je het weet werkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik gisteren mijn telefoon geflashed met SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).
En tot nu toe heb ik nog wat probleempjes:

1: Hoe zet ik truetype uit?

2: Hoe zorg ik ervoor dat bij het invoeren van tekst het programmatje automatisch een nieuwe regel begint met een hoofdletter (Wat dus wel het geval was bij 2002)?

3: Waarom is er nog maar 1 homescreen layout? Ik wil namelijk niet het basisscherm met alle toeters en bellen maar het basic scherm van 2002. Hebben jullie dit ook?

4: Als ik bij mijn sms/activesync inbox ben geweest, en ik ga weg met de exit knop, staat bij taskmanager mijn sms nog aan. Dit eet natuurlijk stroom, maar wil niet elke keer handmatig verwijderen, hebben jullie dit ook? (Edit, bij contacts doet die dit ook, hoe moet ik deze dan exitten?)

Als iemand een betere versie heeft, please mail me er info over hoe te krijgen:

the1spank AT hotmail.com

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:28:

2: Hoe zorg ik ervoor dat bij het invoeren van tekst het programmatje automatisch een nieuwe regel begint met een hoofdletter (Wat dus wel het geval was bij 2002)?

3: Waarom is er nog maar 1 homescreen layout? Ik wil namelijk niet het basisscherm met alle toeters en bellen maar het basic scherm van 2002. Hebben jullie dit ook?

4: Als ik bij mijn sms/activesync inbox ben geweest, en ik ga weg met de exit knop, staat bij taskmanager mijn sms nog aan. Dit eet natuurlijk stroom, maar wil niet elke keer handmatig verwijderen, hebben jullie dit ook? (Edit, bij contacts doet die dit ook, hoe moet ik deze dan exitten?)

Alvast bedankt
Bedanken hoeft niet!

1. Truetype, wat is dat?
2. Wil ik zelf ook weten ja, alhoewel een smsje meestal toch informeel is maar goed...
3. Ik vind 2003 prima
4. Als het goed is kun je nog paar keer op pijltje terug drukken, gewoon net zo vaak tot je alleen homescreen hebt, dan is alles afgesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.SiniSter
  • Laatst online: 09-02 12:28
Net bij kijkshop de vodafone prepaid mpx200 voor 119 euro gehaald. Thuis meteen mun t-mobile sim erin en werkt prima! Nix geen simlock _/-\o_ Gelukkig dat ik er even binnen liep anders had ik nu een veel duurdere smartphone in mun handen gehad :P Nu nog even upgraden en sd kaartje scoren

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickpma schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:47:
[...]

Bedanken hoeft niet!

1. Truetype, wat is dat?
2. Wil ik zelf ook weten ja, alhoewel een smsje meestal toch informeel is maar goed...
3. Ik vind 2003 prima
4. Als het goed is kun je nog paar keer op pijltje terug drukken, gewoon net zo vaak tot je alleen homescreen hebt, dan is alles afgesloten...
Door truetype lijken de letters wat dikker in 2003.
Vind het persoonlijk een stuk minder mooi daardoor.
Maar ja, das mijn smaak natuurlijk.
Blijf het toch jammer vinden dat je nu maar 1 homescreen lay out hebt.
Heeft iemand toevallig een theme die lijkt op de homescreen van 2002 BASIC?
Waarbij je je naam ziet en de provider en tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Mr.SiniSter schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:52:
Net bij kijkshop de vodafone prepaid mpx200 voor 119 euro gehaald. Thuis meteen mun t-mobile sim erin en werkt prima! Nix geen simlock _/-\o_ Gelukkig dat ik er even binnen liep anders had ik nu een veel duurdere smartphone in mun handen gehad :P Nu nog even upgraden en sd kaartje scoren

Greetz
GEEN Simlock, fuck a duck, dat is wel erg relaxed dan !!!

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zat er in het pakket?
Anders schaf ik een 2e aan.
Kan ik met 1 alles uitproberen, zodat ik niet per ongeluk wat verrot maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was vodafone nietwaar?

Leuke telefoon, even mijn geheugen opgraven:
-SD-Card
-MP3 Speler
-Smarthphone 2002
-Speakerfunctie

toch?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.SiniSter
Hij zat gewoon in een motorola doos met een vodafone papiertje eromheen. Oplader, tasje, usb kabel, cd en een of ander clipje. Oh ja en de vodafone prepaid kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Al die manieren om een gps-receiver aan de telefoon zijn op niks uitgelopen hé als ik het goed heb?? anders zou ik er zelfs mijn ouders nog eentje aan kunnen praten, nu ie zo goekoop in de winkel ligt...

bt valt bij voorbaat af als muis/receiver voor gps, ira ook (die zijn er niet of amper) blijft een houder een soort cradle of iets met een kabeltje (dat is minder mooi dan een houder/cradle) dan niet over, die dan toch op deze telefoon zou passen?
Mr.SiniSter schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:15:
Hij zat gewoon in een motorola doos met een vodafone papiertje eromheen. Oplader, tasje, usb kabel, cd en een of ander clipje. Oh ja en de vodafone prepaid kaart...
Lekker dan, ik ben ik 2mnd dus 80,- lichter gemaakt. Wel mooi voor de doelgroep die op zoek is naar een powertelefoon en geen behoefte heeft aan een cam en met ira i.p.v bt uit de voeten kan. Als ik in mijn omgeving peil, is deze doelgroep erg klein, want een cam is blijkbaar wel de ''heb'' al is ''ie nog zo slecht''. Dan blijft de foon misschien nog een beetje exclusief... ;) Al is ie voor een spotprijs op elke straathoek te koop...

En ook nog een sim (ik ben nu 80+15=€90 lichter gemaakt.. :X Er zit nog net geen SD geheugen bij... >:)

Wat ik nog steeds niet begrijp is dat er een hoesje bij zit i.p.v een headset.
Hij is voor het zakenleven geproduceerd eigenlijk, die willen vaak wel een hoesje d'r omheen :+ en blijkbaar gaan ze er bij motorola van uit, dat die mensen al headsets hebben, en ook nog met de speciale plug.. 8)7 . Want aan een ''luxe jabra bt headset de luxe edition ...'' heb je niks bij dit toestel, en er zijn weinig andere (luxe) headsets van andere merken (dan motorola) voor dit toestel te verkrijgen. Het zal er wel op neerkomen dat er nog wat te verdienen is dan.

Trouwens mijn Mot. V525 headset (een oortje) werkt prima, misschien is de plug toch niet zo bijzonder :? :/

Ik sta nog voor een keuze, wat zouden jullie doen?:

- Off. Mot. One-touch headset HS-525
Stereo mp3, voor €25.
- Off. Mot. .......-headset
Stereo Radio! (alleen wel batterij(en) nodig voor radio en waarschijnlijk dan ook voor mp3) & MP3, maar mono op dit toestel, op andere motorola toestellen wel Stereo. (denk aan later :Y) )
voor €30,-

Of verder zoeken, naar een speciale plug ofzo? of mijn pa vragen er een te maken ;) :)
Kijkt die €5 maakt weinig uit, ik heb eigenlijk al een mp3 speler met voldoende geheugen, alleen moet ik steeds batterijen vervangen.... :( . Maar dat probleem komt bij die radio-headset ook voor. Radio is wel relax als afwisseling op de mp3's (steeds dezelfde muziek :o ) Of zou ik gewoon maar een goekoop radiootje zoeken en misschien dan nogeens die one-touch headset ergens kopen. (Belcompany in Amsterdam, kan hem nl. bestellen, hij staat standaard niet in de. zgn. back-order daarom verkopen vele fialen gewoon ''NEE'' . Bij alle andere telecom zaken is hij trouwens niet te verkrijgen, als A'dam representatief voor NL is dan :) )

EDIT: Haha Wokkel 1982 :) , terwijl ik net editte poste jij onderstaande! (=hetzelfde) Iedereen wil plotseling weer van alles met dit toestel... :P

Nog een vraagje :) :

Om TomTom te gebruiken is het nodig om up-te-daten naar WM2003?
Zijn er nogsteeds geen roms met WM2003 2nd edition geschikt voor deze foon in omloop?! Of is hij nooit ergens met die ROM ergens ter wereld gelanceerd?

[ Voor 84% gewijzigd door robert-630 op 02-02-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:43
Is er inmiddels nou al een navigatiemogelijkheid voor de mpx200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Nou vandaag iets vervelends meegemaakt.

Telefoon vanochtend aangesloten op de computer, om te syncen.
Had een beetje haast daarna, dus snel computer afgesloten.
En telefoon niet meegenomen.

Kom ik nu thuis, zijn de batterijen leeg. Dus waarschijnlijk heeft de computer of iets dergelijks de telefoon batt leeggezopen.

Je zou denken. "Is toch niet zo erg?"
Jawel, als je de telefoon aanzet en erachter komt dat alle sms berichten weg zijn, geen call history meer is, home screens allemaal weg zijn en al het ander software die erbij is gezet.

Conclusie, een ongevraagde soft reset.

Dus de tip laat telefoon dus nooit aan de usb kabel met de computer uit.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Als we toch bezig zijn... ik had het nog niet gepost ...

Ongeveer een week geleden heb ik enkele standaard wallpapers verwijderd uit IPSM/Application Data echter (nog) niet uit /Windows. (volgensmij staan daar namelijk back-ups of iets dergelijks) 2 dagen later deed mijn telefoon zeer lang erover om op te starten. Ik denk laat hem rustig zijn gang gaan, komt wel goed (nl. eerder wel is vastlopers meegemaakt, door vervolgens de accu eruit te gooien een accute stop daardoor natuurlijke kritieke toestand, dus lang wachten bij opstarten, hooguit 1/2 uur) en na 5 min starte hij op, zag meteen dat ik een moto-homescreen had met een standaard indeling. Mijn mappenmenu was opmerkelijk veranderd, mijn aangemaakte mappen stonden ernog (om een voorbeeldje te noemen WM Programma's met daarin o.a. ActiveSync & Agenda. Ook mijn niet-mappen maar programma's zoals Inbox & Filemanager stonden in de lijst, echter hetgeen wat veranderd was, was dat alle standaard programma's die niet meer in het menu stonden maar in een submap weer in het menu stonden. Verder alle Dataverbindingen weg (voor maarliefst 5 providers!! wat een werk om dat er weer in te zetten, om nog maar niet te spreken over het feit dat je de gegevens weer moet achterhalen)! IE favorieten stonden er nog, net zoals niet WM-programma's. En het werkt goed. Alleen staan alle programma's niet meer in de lijst waaruit je programma's kan wissen, hoogst irritant (dus dan ook niet meer in activesync vanaf je pc onder software!) nu moet ik dergelijke programma's en thema's (bestaand uit meerdere extensies (bijv. .xml + .jpg.) zelf bijelkaar zoeken en dan handmatig verwijderen.

Ik vond dit zowiezo opmerkelijk, maar natuurlijk uiterst vervelend!
De enige reden die ik kan bedenken is: ''het is en blijft windows''.
Karlok[JY-616] schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:19:

...

Jawel, als je de telefoon aanzet en erachter komt dat alle sms berichten weg zijn, geen call history meer is, home screens allemaal weg zijn en al het ander software die erbij is gezet.
Ook je software weg! lullig! :X Niet je bestanden (zoals foto's)?
Toen ik het zo las vond ik het nog niet zo ramp (callhistory en sms, het zal me een worst wezen) homescreens minder fijn natuurlijk, maar je software. das pijnlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door robert-630 op 02-02-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
robert-630 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:36:
Als we toch bezig zijn... ik had het nog niet gepost ...

Ongeveer een week geleden heb ik enkele standaard wallpapers verwijderd uit IPSM/Application Data echter (nog) niet uit /Windows. (volgensmij staan daar namelijk back-ups of iets dergelijks) 2 dagen later deed mijn telefoon zeer lang erover om op te starten. Ik denk laat hem rustig zijn gang gaan, komt wel goed (nl. eerder wel is vastlopers meegemaakt, door vervolgens de accu eruit te gooien een accute stop daardoor natuurlijke kritieke toestand, dus lang wachten bij opstarten, hooguit 1/2 uur) en na 5 min starte hij op, zag meteen dat ik een moto-homescreen had met een standaard indeling. Mijn mappenmenu was opmerkelijk veranderd, mijn aangemaakte mappen stonden ernog (om een voorbeeldje te noemen WM Programma's met daarin o.a. ActiveSync & Agenda. Ook mijn niet-mappen maar programma's zoals Inbox & Filemanager stonden in de lijst, echter hetgeen wat veranderd was, was dat alle standaard programma's die niet meer in het menu stonden maar in een submap weer in het menu stonden. Verder alle Dataverbindingen weg (voor maarliefst 5 providers!! wat een werk om dat er weer in te zetten, om nog maar niet te spreken over het feit dat je de gegevens weer moet achterhalen)! IE favorieten stonden er nog, net zoals niet WM-programma's. En het werkt goed. Alleen staan alle programma's niet meer in de lijst waaruit je programma's kan wissen, hoogst irritant (dus dan ook niet meer in activesync vanaf je pc onder software!) nu moet ik dergelijke programma's en thema's (bestaand uit meerdere extensies (bijv. .xml + .jpg.) zelf bijelkaar zoeken en dan handmatig verwijderen.

[...]

Ook je software weg! lullig! :X Niet je bestanden (zoals foto's)?
Toen ik het zo las vond ik het nog niet zo ramp (callhistory en sms, het zal me een worst wezen) homescreens minder fijn natuurlijk, maar je software. das pijnlijk.
Jawel alles, zoals al zei een ongevraagd reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.SiniSter schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:52:

Greetz
Echt raar dat er geen simlock op zit! Ik ga er ook maar een bestellen. De batterij gaat wel maar 2a 3 dagen mee he? Zit er ook de VF software op, en welke rom versie zit erop?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:57:
[...]

Echt raar dat er geen simlock op zit! Ik ga er ook maar een bestellen. De batterij gaat wel maar 2a 3 dagen mee he? Zit er ook de VF software op, en welke rom versie zit erop?
Waarschijnlijk hebben ze geen tijd gehad er simlocks op te zetten :+
Als je 's Avonds ofzo even aan je usb kabel hangt (terwijl je op tweakers rondsurft) dan heb je altijd de volgende dag een volle accu en alles is automatisch voor je gesychroniseerd. Als je met de bus heen en weer gaat naar school bijv. (2 uur voor mij) en je loopt er de hele tijd muziek te luisteren en ook nog te imod-den :P dan houdt je accu het wel uit (hoewel hij dan op den duur wel allemaal meldingen gaat geven dat je de accu's (m.v) zo snel mogelijk moet ontvangen.) Maar de eerste melding krijg je al bij 40% vol volgensmij. Gelukkig zonder geluid :) i.t.t mot. v525.

edit: muziek luisteren en imod-den in de bus dan... en een paar keer per dag ff op het schermpje koekeloeren op school dan.. (een accu is idd niet het sterkste punt van een smartphone >:) )

[ Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 02-02-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dat is handig om te weten. Welke rom versie heb je erop, neem aan dat er verder geen Vodafone software opzit?

Grappig dat je kan i-moden!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:01:
Oke dat is handig om te weten. Welke rom versie heb je erop, neem aan dat er verder geen Vodafone software opzit?

Grappig dat je kan i-moden!
Ik heb hem helaas nog net voor de aanbieding gekocht :'( Simlockvrij (dat zegt nu ook niks meer) voor 200,- ik draai in ieder geval nog 2002, ik zit er over na te denken om over te gaan naar 2003 maar ik ben best nog te vreden met 2002 en 2003 is er alleen in het engels en je hebt dan geen mms (niet dat ik dat dure gedoe gebruik). Als je de precies versie wilt weten wil ik dat wel ff voor je nagaan. Ik heb er geen vodafone troep op, ik weet bijna voor 100% zeker dat die pakketen van voda dat ook niet hebben. Allereerst is het geen live!-telefoon (je krijgt het btw zo aan de slag, hoewel ik ooit wel is een tegenslag heb gehad. het lukte een keer voor geen meter) die worden nl. altijd aangepast. Ten tweede worden smartphone's OSen zelden bewerkt. Ten derde kost dit veel tijd, t-mobile heeft het voor hun eigen model (de SDA) laten doen, maar dit is echter een lading die op de plank lag en ff snel verkocht moest worden, over 1 jaar is helaas drastisch verouderd in sommige opzichten. Vodafone heeft nog geen tijd gehad er simslocks op te zetten, schijnbaar ook niet voor speciale doosjes, dus al helemaal niet om de software op nieuw te laten ontwikkelen...

In de folder van Belcompany van september was deze foon zo'n beetje het duurste model (duurder dan een V600) hij ging voor €599,- los over de toonbank. Het is dus echt een high-end toestel, alleen een beetje verouderd op sommige punten (dat was ie al toen ie gelanceerd werd). Maar ach voor mij verdoet ie.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lieve mede tweakertjes ik heb een vraagje
ik heb nu een beetje dit topic doorgelezen
en vandaag uit mijn werk de mpx200 gehaald

nu is mijn vraag aan jullie.
waar vind ik hoe ik mijn mpx 200 moet updaten
naar windows mobile 2003.
dus een duidelijke handleiding ik wordt er namelijk niet wegwijs uit.
uit al die links. en welke windows mobile 2003 versie moet ik hebben
ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb een C500, dies stuk sneller, en langere standby, camera, BT etc. Harstikke leuk.
Alleen vink die MXP200 echt een mooi toestel, ik neem de mindere punten wel op de koop toe haha. Ik ben wel benieuwd ja of er een van de laatste ROM's op zit, en of hij veel verschilt met de ROM van de e-100.(1.6)

Edit Ik heb m bestelt, kan niet wachten haha. Las wel op nieuwemobiel.nl dat de ontvangst sterk kan wisselen met deze foon. Naja ik zie het wel.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:36:
Ja ik heb een C500, dies stuk sneller, en langere standby, camera, BT etc. Harstikke leuk.
Alleen vink die MXP200 echt een mooi toestel, ik neem de mindere punten wel op de koop toe haha. Ik ben wel benieuwd ja of er een van de laatste ROM's op zit, en of hij veel verschilt met de ROM van de e-100.(1.6)

Edit Ik heb m bestelt, kan niet wachten haha. Las wel op nieuwemobiel.nl dat de ontvangst sterk kan wisselen met deze foon. Naja ik zie het wel.
Ik vind het design ook prachtig! hij glanst altijd helemaal, prachtig dat blauwe vlak! (laten we even de dikte van deze foon buiten beschouwing laten :X ) als de moto v3 (razr) met dit design verkocht zou worden, zou ik tot over mijn oren verliefd raken op die foon O+ . Zelfs Samsung kan nog wat van dit design leren (die produceren constant hetzelfde, oke de D500 is een uitzondering op de regel maar ide is erg plastic, schijnt het >:) ) en laten we over het design van andere merken maar niet praten...

Maar dat je een telefoon met betere specs inwisselt voor een telfoon met slechtere specs, is wel heel wat. maar dat moet je zelf weten.. :P

Trouwens het bereik is veelal constant naar mijn weten, in bereik zal hij niet uitblinken (geen antenne i.t.t menige motorola modellen) maar hij doet ook weer niet onder naar mijn mening. Alleen met Orange en Telfort heb ik hier een slecht ontvangst, maar dat ligt aan de masten hier :+ .

nog een editje; je blijft deze telefoon oppoetsen, hij is zeer vinger-vlek-gevoelig... >:)

[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 03-02-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gave telefoon hoor net even geupdate naar 2003 wat trouwens heel makkelijk is

maar even andere vraag

welke applicaties zijn een must om te gebruiken
welke zijn handig
welke zijn leuk
ik wil hem namelijk wel even uitbreiden

oja het uiterlijk is geil
alleen het continue oppoetsen is minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:10

spanx

_Sp[A]nX_

Ik heb um gisteren besteld maar ik denk niet dattie er vandaag al is :(

op zaterdag bezorgen ze niet dus moet ik wachten tot begin volgende week.

Ik heb de "SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).img" maar ik twijfel..

2003 is mooier (denk ik)

Maar nu zijn er zooo veel mensen die batterij problemen hebben...

Heeft iemand enige duidelijkheid waarom WEL/NIET ik het moet doen?

Klopt het bv dat de processor dan ipv 120Mhz dan op 132Mhz word gezet? (snellere windows)
Zo ja heeft dat te maken met de levensduur van de batterij?(snel leeg bedoel ik dan)

Ik heb alleen maar tegenstrijdige verhalen gehoord en nu wil het risico niet lopen als het toch slecht is dat ik niet meer van "die" problemen af kom.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt allemaal

*edited*

greetz _Sp[A]nX_ soon to have MPX200 >:)

[ Voor 3% gewijzigd door spanx op 04-02-2005 16:50 ]

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@spanx, ik weet niet waar jij de Mpx besteld hebt, maar als dat bij de Kijkshop is wordt hij gewoon op zaterdag bezorgd hoor, staat op hun site bij bezorging.. Voor vrijdag 15.00 uur besteld is op zaterdag geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de mensen die hun telefoon bij de kijkshop hebben gekocht garanderen dat die sim-lock vrij is?

PS: Misschien iemand geinteresseerd zijn 2002 mpx200 te ruilen voor mijn 2003 mpx200?
Ik ben namelijk niet kapot van 2003. Als je serieus interesse hebt, mail me dan op frankrozemulder @ hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb hem ook gehaald, uit duitsland duurde te land, dus heb die order geannuleerd. Die van de kijkshop werkt gewoon met mijn Orange sim.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ben ik nu werkelijk de enige bij wie Active Sync niet goed werkt. Ik heb er in het hele topic niks over gelezen... Mijn outlook onderdelen worden goed over gezet. Maar als ik vervolgens over de telefoon wil browsen. Dan krijg ik de volgende melding: Critical communication services have failed to start. Try resseting the mobile device and then connect again.

HOEEE kan dat ?

Heb het hele internet afgezocht, maar kan niks hierover vinden. Weet niet wat dat DOMME (sorry, irritaties beginnen te komen als je al UREN zit te prutsen met zoiets) programma van MS bedoelt met reset. Heb inmiddels zelfs een harde-reset gegeven. De hele boel weer opnieuw ingestelt in windows, weer opnieuw zo'n partnerschap aangemaakt. Hij synchroniseerd opnieuw alles keurig. Ik klik op "verkennen" en weer diezelfde error !!!

[ Voor 37% gewijzigd door martijn12345 op 04-02-2005 22:25 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de GPS liefhebbers:
Een GPS-muis kan niet via de USB-poort aangesloten worden. Je kunt wel het stekkertje aansluiten, maar verder zal dan niets gebeuren omdat zowel de GPS-muis als de telefoon een client zijn en allebei op de andere partij gaan zitten wachten tot deze het heft in handen neemt. Dit is in de hardware ingebakken en dus niet op te lossen.

Een alternatief is het gebruik van een SDIO-GPS systeem. Deze ontvangers werken met TomTom en WM2003. Ze kosten rond de 70 euro en worden voor 20 euro uit Hong Kong verzonden. Dus bina even duur als de telefoon.

Ik heb het zelf niet. Ik heb deze kennis opgedaan tijdens een uurtje surfen omdat ik wil weten of ik GPS aan de praat kan krijgen, voordat ik naar de Kijkshop ren. Ik heb bij twee collega's gezien dat het toestel inderdaad sim-lock vrij is.

Ik heb er nog even verder over na gedacht en zie wel een probleem opduiken: wanneer je GPS met SDIO gaat gebruiken, dan is het SD-slot in gebruik. Waarschijnlijk zal TomTom het dan niet meer doen. Wegens ruimtegebrek.
Wellicht dat het gebruik van een USB-bridge het mogelijk maakt om toch gegevens van de GPS-muis naar het toestel te krijgen. Weet iemand of dit werkt?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:39
zelf denk ik er precies hetzelfde over :)
mits ik een goede oplossing vind om gps hierop werkend te krijgen is dit wel een erg goedkope oplossing voor een navigatiesysteem en telefoon in een

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Kan iemand met me mee denken inzake het ActiveSync verhaal. Ik heb echt alles geprobeert. De originele versie van ActiveSync op de motorola CDROM kan ik niet installeren. Krijg een -1 copy error tijdens de installatie van het programma :S
Verder heb ik de melding nu in het NL: Kritieke communicatieservices zijn niet gestart. Probeer het mobiele apparaat opnieuw in te stellen en nogmaals verbinding te maken.

Geeft me het idee dat er iets met de telefoon niet goed is. Maar heb echt geen idee wat. Na een hard-reset KAN er niks verkeerd staan dunkt mij.
Ik begin beetje pissig/wanhopig te worden hiervan.

[ Voor 13% gewijzigd door martijn12345 op 04-02-2005 23:07 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Cheeks
  • Laatst online: 29-08 21:27
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:28:

the1spank AT hotmail.com

Alvast bedankt
1. Niet. Kan niet.
2. Niet. Kan niet. (Er zitten nog wel meer rare T9 bugs in de 2003 ROM. Maar niet heel erg, kom ze wel tegen, maar heb er niet echt last van.)
3. Homescreens zijn zelf te maken of te downloaden. Dus ga je gang en maak het zoals je wil. (Check bijv. het MoDaCo forum voor homescreens.)
4. Zo is Windows Mobile ontworpen. Programma's blijven altijd draaien. MAar dat geeft niet, want zolang ze niet daadwerelijk gebruikt worden, nemen ze ook geen (nauwelijks) processortijd in. Het 'voelt' misschien wat raar, maar je kan het gewoon laten draaien allemaal zonder dat het slecht voor je batterij is.

En anders moet je maar terug flashen naar 2002 }) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.SiniSter
Grmbl die batterij gaat inderdaad wel errug vlot achteruit :| en een stereo headset vinden is ook een hele opgave. Heb deze foon gekocht omdat mun goeie ouwe siemens s35 accu snel leeg was maar dit is nix beter. Maar goed, hij laad op via USB en comp staat toch altijd aan 8)

edit: OS ff opnieuw erop gezet en harde reset met volle accu gedaan en dat heeft gelukkig geholpen 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Mr.SiniSter op 06-02-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Nou, heb inmiddels Activesync aan de gang. nooit geweten dat ook wanneer je een telefoon via een USB kabel benadert je firewall zich daarmee bemoeit :s . Maar goed, alles werkt inmiddels. Orange World aan de gang, MSN werkt. Nu is het wachten op mijn geheugenkaartje wat ik morgen of dinsdag verwacht.
Welke spelletjes zijn de moeite waard om te installeren ?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn12345 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:18:
Nou, heb inmiddels Activesync aan de gang. nooit geweten dat ook wanneer je een telefoon via een USB kabel benadert je firewall zich daarmee bemoeit :s . Maar goed, alles werkt inmiddels. Orange World aan de gang, MSN werkt. Nu is het wachten op mijn geheugenkaartje wat ik morgen of dinsdag verwacht.
Welke spelletjes zijn de moeite waard om te installeren ?
Duke nukem 3d!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Mr.SiniSter schreef op zondag 06 februari 2005 @ 01:35:
Grmbl die batterij gaat inderdaad wel errug vlot achteruit :| en een stereo headset vinden is ook een hele opgave. Heb deze foon gekocht omdat mun goeie ouwe siemens s35 accu snel leeg was maar dit is nix beter. Maar goed, hij laad op via USB en comp staat toch altijd aan 8)

edit: OS ff opnieuw erop gezet en harde reset met volle accu gedaan en dat heeft gelukkig geholpen 8)7
Wat voor headset krijg je eigenlijk bij die Vodafone-prepaid aanbieding? Krijg je er uberhaupt wel een? Die lui van Kijkshop willen nl. niks laten zien.
Edit: Ok, niet goed gelezen. Volgens jou (oudere post) zit er dus helemaal geen headset bij?

[ Voor 9% gewijzigd door trimakassi op 06-02-2005 21:57 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 22:29:
Een alternatief is het gebruik van een SDIO-GPS systeem. Deze ontvangers werken met TomTom en WM2003. Ze kosten rond de 70 euro en worden voor 20 euro uit Hong Kong verzonden. Dus bina even duur als de telefoon.
Heb je hier een url van? Heb je dit ook gezien voor WM2003 voor smartphones?

Er zijn volgens mij nml geen drivers om dit voor elkaar te krijgen...

zie ook:
Verwijderd in "Motorola MPx200 Smartphone"

Mogelijke toekomstige navigatieoplossing voor de mpx200 zou de nieuwe techniek kunnen zijn die NAVMO (http://www.navmo.com/nav_descript_features.html) beweert te hebben ontwikkeld. Maar vooralsnog heb ik hier nog niets over terug kunnen vinden.

zie ook:
NAVMO: lokatiebepaling op mobiele telefoon zonder GPS (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met betrekking tot de vraag om de URL:
Zoek op Ebay en gebruik als zoekterm "gps SDIO" of alleen "gps". dan zul je diverse aanbiedingen vinden. Ik geef geen URL, omdat de zoekwijze langer bruikbaar blijft.
Je zult er in combinatie met dit toestel niet zoveel aan hebben, omdat je er dan geen geheugenkaart meer in kunt stoppen.
Ik ga daarom ook niet verder zoeken of het werkt. Volgens de volgende link (naar Ebay) wel:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...0785&rd=1&ssPageName=WD2V

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:36:
2 dagen later deed mijn telefoon zeer lang erover om op te starten. Ik denk laat hem rustig zijn gang gaan, komt wel goed (nl. eerder wel is vastlopers meegemaakt, door vervolgens de accu eruit te gooien een accute stop daardoor natuurlijke kritieke toestand, dus lang wachten bij opstarten, hooguit 1/2 uur) en na 5 min starte hij op, zag meteen dat ik een moto-homescreen had met een standaard indeling. Mijn mappenmenu was opmerkelijk veranderd, mijn aangemaakte mappen stonden ernog (om een voorbeeldje te noemen WM Programma's met daarin o.a. ActiveSync & Agenda. Ook mijn niet-mappen maar programma's zoals Inbox & Filemanager stonden in de lijst, echter hetgeen wat veranderd was, was dat alle standaard programma's die niet meer in het menu stonden maar in een submap weer in het menu stonden. Verder alle Dataverbindingen weg (voor maarliefst 5 providers!! wat een werk om dat er weer in te zetten, om nog maar niet te spreken over het feit dat je de gegevens weer moet achterhalen)! IE favorieten stonden er nog, net zoals niet WM-programma's. En het werkt goed. Alleen staan alle programma's niet meer in de lijst waaruit je programma's kan wissen, hoogst irritant (dus dan ook niet meer in activesync vanaf je pc onder software!) nu moet ik dergelijke programma's en thema's (bestaand uit meerdere extensies (bijv. .xml + .jpg.) zelf bijelkaar zoeken en dan handmatig verwijderen.

Ja ik had dat ook vandaag met mn mpx200. Dit komt echt door Smartphone 2002 software, mn SPV e100 had daar ook last van. Ik doe savonds altijd me foon uit, en het kwam best vaak voor dat ik dan 'sochtends weer opnieuw de geluiden, achtergronden etc weer opnieuw moest doen. Hij onthield wel mn GPRS instellingen, maar mn Motorola niet :( echt irritant. Maar verder een top toestel :+ Wel balen dat er geen standaard SD kaartje bij zat bij de kijkshop, maarja kan niet alles hebben. Ben vodafone al dankbaar genoeg dat er geen lock op zat. :9

Trouwens de standbytijd t.o.v de SPV e100 met Smartphone 2002 is stukken beter, ook veel sneller. Had ik niet verwacht. Qua snelheid loopt ie op de meeste punten niet achter tov WM2003.( behalve dan mediaplayer e.d)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IUk heb geflast naar 2003 maar heb sinds dien een heel groot probleem binnen een uur is mijn accu leeg.
Heb net nieuwe accu binnen maar precies het zelfde probleem.
Wil graag weer terug naar de 2002 versie maar waar haal ik die vandaan.
Please help me!!!!!!!
Of is er ergens een versie 2003 in het nederlands wat wel goed werkt?
Alvast bedankt voor de reactie.

Reinier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:32:
IUk heb geflast naar 2003 maar heb sinds dien een heel groot probleem binnen een uur is mijn accu leeg.
Heb net nieuwe accu binnen maar precies het zelfde probleem.
Wil graag weer terug naar de 2002 versie maar waar haal ik die vandaan.
Please help me!!!!!!!
Of is er ergens een versie 2003 in het nederlands wat wel goed werkt?
Alvast bedankt voor de reactie.

Reinier
Je hebt toch wel geflasht met een volle accu? Dit is namelijk noodzakelijk.
Zo nee, volgensmij helpt een terugweg naar SP2002 ook niet. Maar dat weet ik niet zeker, das een lichtpuntje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
kan je met dit toestel ook gewoon bankieren via gprs?
dus zitten er beveiligingen op die verschillende banken gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:13:
[...]

Zo nee, volgensmij helpt een terugweg naar SP2002 ook niet. Maar dat weet ik niet zeker, das een lichtpuntje :/
Ja heb ik met een volle accu gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:10

spanx

_Sp[A]nX_

Kan je ook zonder de active sync werken? Ik wil later als ik een 1gb sd kaart koop die kaart kunnen benaderen ZONDER eerst overal software te installeren....

Is dit mogelijk? Of te veel gevraagd?

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:13:
[...]

probeer even een andere windows mobile 2003 img file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:00:
[...]

probeer even een andere windows mobile 2003 img file.
Waar kan ik een goeie vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

spanx schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:49:
Kan je ook zonder de active sync werken? Ik wil later als ik een 1gb sd kaart koop die kaart kunnen benaderen ZONDER eerst overal software te installeren....

Is dit mogelijk? Of te veel gevraagd?
Met een kaartlezertje kun je de kaart ook gewoon benaderen lijkt me, dus dan heb je geen active sync nodig.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:13:
[...]

Waar kan ik een goeie vinden???
Het is niet toegestaan die hier te posten. Maar een beetje zoeken op internet vind je wel een torrentje. Heb je gepatcht met volle batterij ? Geef met 'volle' batterij een hard reset, heb een keer gelezen dat dat ook nog zou kunnen helpen. Dit (zie hieronder) zou de beste manier zijn om te upgraden met min. kans op batterij problemen: dit stuk komt trouwens van Modaco.com

Okay, we have all been reading that the hard reset when battery was full fixed it, or the GSM-fix takes care of it. Well, maybe it does for some, but it didn't for me. However, I found one process that seems to work:
1. Upgrade to 2003 on full battery.
2. Do Hard Reset.
3. Power up to 100% on battery.
4. Apply GSM Fix to system.
5. Power up to 100% on battery.
5. Do Hard Reset.
6. Make sure Accept Incoming Beams under the Settings>Beam category is turned off.

When I did all these steps above, especially the Beam one, my battery life zoomed from 7hrs to over 35hrs(it may be longer, that's how long so far). I dont' think it was just turning off the beam, as I had done that before, and it still was crap.
I think it's all of these, as well as making sure to turn off the small G over your signal bar when you are done with GPRS usage(Do a doubletap of the hangup key about 1 sec apart, and it will disconnect the small G symbol w/in about 10seconds).

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
Sinds vrijdag heb ik ook de MPX200 is mijn bezet, kijkshop actie.
De "build" van Windows 2002 is een vrije nieuwe namelijk:
Windows 3.0 (13121)
Build time 29-11-2004 version 1.010.070.01
En als je naar de BEN versie kijkt (zie de eerder in het topic genoemde BEN-images) is dit nummer 70. Hier kan ik dan ook nog geen image ter download van vinden.

Deze versie heeft ook wat dingen welk ik bespeur bij jullie WM2003 ervaringen zoals T9 bellen, druk de toetsen om iemand te zoeken zegmaar.
Ik ben tevreden over mijn standbye tijd (tot nu toe) en het bereik is ook goed.

Toch ben ik nieuwsgierig naar WM2003 daarom 3 vragen.
1) is iemand deze ROM al ter download tegengekomen (mijn huidige bedoel ik!)
2) is er een manier om je huidige rom te backuppen (ghosten?)
2) wie overtuigt mij voor WM2003 te kiezen? :+

edit:

In het Engineering menu heb ik mijn versies nagekeken, vanuit daar kun je ook een Hard reset doen.
Gebruik deze codes op eigen risicio!

* # * * 3 7 2 # FQC (test mode)
* # * * 3 6 4 # Engineering menu
* # * * 2 6 6 * 0 # Set as data COM port
* # * * 2 6 6 * 1 # Set as log COM port
* # * * 7 9 7 # Time to failure timer & Power down code
* # * * 2 2 6 3 * 0 # Set to default Band
* # * * 2 2 6 3 * 1 # Disable GSM Band
* # * * 2 2 6 3 * 2 # Disable DCS Band
* # * * 2 2 6 3 * 3 # Disable EGSM and DCS Band
* # * * 2 2 6 3 * 4 # Disable PCS Band
* # 9 9 9 # which displays the command log
* # * * 8 3 7 # Version info (some roms doesnt have implemented)

Gebruik deze codes op eigen risicio!

[ Voor 35% gewijzigd door chaosonline op 08-02-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Cheeks
martijn12345 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 09:39:
[...]
Met een kaartlezertje kun je de kaart ook gewoon benaderen lijkt me, dus dan heb je geen active sync nodig.
[...]
Maar dan moet je steeds je telefoon uitzetten plus iin de meeste computers zit geen flashkaart lezer. Het gaat er dus om of je zonder ActiveSync de phone als, zeg maar, 'USB stick' kan gebruiken. Volgens mij kan het niet... maar wie weet heb ik het mis. Misschien is er wel software die je op je phone kan draaien die hem zich als USB-key kan laten aanbieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Cheeks
chaosonline schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:00:
[...]
2) wie overtuigt mij voor WM2003 te kiezen? :+
Volgens mij is er niet echt een reden om over te stappen naar WM2003. De telefoon schijnt iets stabieler te zijn. Schijnt iets sneller te werken. Maar dat is allemaal marginaal, dus dat boeit niet écht. Misschien zijn er programma's die je zou willen gebruiken die WM2003 vereisen. Maar ik ken ze niet. Ikzelf vind ClearType heel prettig, maar ook daar zijn de meningen over verdeeld. Verder zijn er wel wat nadelen: als je pech hebt een slechte batterijlevensduur, geen MMS applicatie, een heel soms storende T9 (valt mee hoor).

Volgens mij is er eigenlijk maar één echte reden om WM2003 te willen flashen: het nieuwste willen hebben, ongeacht of het nu echt helpt of niet. Dat is wel mijn reden tot flashen geweest tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb weer terug geflast naar 2002 en probleem accu is verholpen.
Alleen jammer dat ie niet nederlands is maar ach ja als dat het enigste probleem is.
Blijf lekker bij 2002 tis mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben van plan de MPx200 te kopen. Alleen heb ik een vraag, voor school ga ik 'm gebruiken voor korte tekstberichtjes. Ik zag nu een keyboardje op Ebay, die ik ga kopen. Alleen, nu is mijn vraag, kan ik die Text-berichtjes later weer terugkijken/lezen? (Is het txt ofzo?)

Alvast Bedankt :) !

Edit: Nog een vraagje, kan de MPx200 via de USB kabel het Internet verkennen/MSN?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel apart dat de build nog zo nieuw is: november 2004! Wil dat zeggen dat die op dat moment nog is aangepast oid? Toen was WM2003 al lang en breed uit. Nagoed wel leuk dat eng. menu.

Ik heb trouwens met smsjes versturen dat als ik T9 niet gebruik, en ik druk 1x op de abc toets, dat ie soms dan gelijk ab typt, terwijl ik 1x druk op de abc toets. Ik moet nu dus wel T9 gebruiken, want anders typt ie hele rare woorden. ( hij doet dit meerdere keren in 1 smsje)

Iemand dit ook zo ervaren? De ontvangst is trouwens wel minder dan op mn C500 en batterij gaat 2 dagen mee, maar dan issie 'snachts uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:00:
Wanneer ik de instellingen van HelloMoto naar mijn telefoon ( met WM2003 erop) laat sturen, dan komt dit helemaal niet aan. Iemand die dit ook heeft. Heb language op USEnglish staan en locale op Dutch(Netherlands)

Het gekke is dat met Smartphone 2002 ik de instellingen van HelloMoto wel ontving en Orange World wel goed werktte.

Als iemand de instellingen van Orange Free zou willen posten..
Beetje oude quote maar mijn instelling zijn helaas uit mn mpx200 verdwenen. Waar heb je deze kunnen sturen naar je foon van de hellomoto site?. Ik heb wel WM2002 nl. Je kan idd van orange site een cab bestandje sturen, maar werkt dat ook icm WM2002? Omdat als ik kijk bij de e100/200 dan moet je het ook handmatig invoeren.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 22:42 . Reden: Sorry voor de 2x quote, maar weet niet hoe het anders moet. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Karlok[JY-616] schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:19:

Telefoon vanochtend aangesloten op de computer, om te syncen.
Had een beetje haast daarna, dus snel computer afgesloten.
En telefoon niet meegenomen.

Kom ik nu thuis, zijn de batterijen leeg. Dus waarschijnlijk heeft de computer of iets dergelijks de telefoon batt leeggezopen.

Conclusie, een ongevraagde soft reset.

Dus de tip laat telefoon dus nooit aan de usb kabel met de computer uit.
Goed zie bovenstaande probleem...

Vandaag deed hetzelfde voor, ik dacht doe m'n telefoon uit.
Na opnieuw aanzetten |:( .... Nou zie m'n quote.

Iemand een idee hoe dit komt? Voorheen kon ik gewoon m'n telefoon uitzetten en weer aanzetten zonder verlies van data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even definitief voordat ik morgen een miskoop doe: De MPX200 van de Kijkshop is simlockvrij? (of vodafone netwerk gelocked?)

• chaosonline
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:33:
Nog even definitief voordat ik morgen een miskoop doe: De MPX200 van de Kijkshop is simlockvrij? (of vodafone netwerk gelocked?)
Dit is al eerder in dit topic genoemd.... :Z
zoek in dit topic op kijkshop en simlock

Maar omdat mijn koffie nog niet op is:
Ja hij is simlock vrij. ;)

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:19:
[...]

Goed zie bovenstaande probleem...

Vandaag deed hetzelfde voor, ik dacht doe m'n telefoon uit.
Na opnieuw aanzetten |:( .... Nou zie m'n quote.

Iemand een idee hoe dit komt? Voorheen kon ik gewoon m'n telefoon uitzetten en weer aanzetten zonder verlies van data.
Ik heb dit ook een keer gehad met mijn mpx200 alleen.. ik had het niet toen ik hem op de computer aansloot maar hij zat gewoon in mijn zak.. ik zette de telefoon aan en er gebeude maar nix hij blef op het Windows 2002 plaatje staan.. dus na iets van 5x opnieuw aanzetten deed ie het opeens.. was alles opeens engels |:( en al mijn smsjes en plaatjes waren er ook vanaf

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 08:40:
[...]

Ik heb dit ook een keer gehad met mijn mpx200 alleen.. ik had het niet toen ik hem op de computer aansloot maar hij zat gewoon in mijn zak.. ik zette de telefoon aan en er gebeude maar nix hij blef op het Windows 2002 plaatje staan.. dus na iets van 5x opnieuw aanzetten deed ie het opeens.. was alles opeens engels |:( en al mijn smsjes en plaatjes waren er ook vanaf
Was m'n data toch al weer kwijt. Na een hard reset is probleem als het goed is nu opgelost. Telefoon start nu ook weer sneller op.

Verwijderd

chaosonline schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 08:18:
[...]

Dit is al eerder in dit topic genoemd.... :Z
zoek in dit topic op kijkshop en simlock

Maar omdat mijn koffie nog niet op is:
Ja hij is simlock vrij. ;)
Ik had het gelezen maar ik vertrouw helaas niet op de bron van maar 1 persoon (wijze geschiedenisles van mijn ex-docent)

• chaosonline
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:02:
[...]

Ik had het gelezen maar ik vertrouw helaas niet op de bron van maar 1 persoon (wijze geschiedenisles van mijn ex-docent)
Ok ik snap het, maar ik ga altijd van het goede in de mens uit :*)
Maar hij is echt simlock vrij, ik heb hem hier liggen met een Telfort simmetje.

Verwijderd

Hehe, dan weet ik genoeg :) Sorry voor het wantrouwen maar ik heb al eens met een gesimlockede telefoon gezeten :(

Verwijderd

-Daniël- schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:58:
Hallo,

Ik ben van plan de MPx200 te kopen. Alleen heb ik een vraag, voor school ga ik 'm gebruiken voor korte tekstberichtjes. Ik zag nu een keyboardje op Ebay, die ik ga kopen. Alleen, nu is mijn vraag, kan ik die Text-berichtjes later weer terugkijken/lezen? (Is het txt ofzo?)

Alvast Bedankt :) !

Edit: Nog een vraagje, kan de MPx200 via de USB kabel het Internet verkennen/MSN?
Iemand al geprobeerd?

• Karlok[JY-616]
-Daniël- schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:58:

Ja dat kan, moet je in Activesync opgeven.

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:46:
[...]

Ja dat kan, moet je in Activesync opgeven.
Kun je dan ook eens een tekstberichtje op je Mpx200 schrijven (1 woord is al genoeg) en deze proberen te sync-en naar je PC? (Of zit er geen app bij om tekstberichtje te schrijven?!)

Verwijderd

Ik heb de thread al lekker door lopen lezen en er wordt zoveel gepraat over het flashen van ROM's maar wat is eigelijk een ROM, en welke verschillen zitten er tussen al die verschillende versies?

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:30

netblade

Sunrise

Hmm in geen enkele shop in denhaag is dit toestel nog te verkrijgen.
Hopelijk dat er morgen in alphen nog 1tje is anders ga ik huilen :(

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• chaosonline
netblade schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:35:
Hmm in geen enkele shop in denhaag is dit toestel nog te verkrijgen.
Hopelijk dat er morgen in alphen nog 1tje is anders ga ik huilen :(
Niet huilen, klikken... :Y)
klik

Ik bestelde vorige week donderdag voor 15u, betalen met CreditCard en vrijdag in huis!
Oja GEEN verzendkosten!
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:42:
Ik heb de thread al lekker door lopen lezen en er wordt zoveel gepraat over het flashen van ROM's maar wat is eigelijk een ROM, en welke verschillen zitten er tussen al die verschillende versies?
Met het flashen (vervangen) van een ROM (Read Only Memory) wordt het vervangen van het besturingsysteem van de telefoon bedoeld. Bijvoorbeeld van 2002->2003..
Flash ROM Definition
Flash ROM - A rewriteable ROM that doesn't lose its info when the power turns off.

• netblade

netblade

Sunrise

chaosonline schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:41:
[...]

Niet huilen, klikken... :Y)
klik

Ik bestelde vorige week donderdag voor 15u, betalen met CreditCard en vrijdag in huis!
Oja GEEN verzendkosten!

[...]

Met het flashen (vervangen) van een ROM (Read Only Memory) wordt het vervangen van het besturingsysteem van de telefoon bedoeld. Bijvoorbeeld van 2002->2003..

[...]
Hmm ik zit wel met een dilema.
Ik kan namelijk over een maand via t-mobile de SDA krijgen voor 49 euro (150 min 1jr verlenging).
Of ik kan dit toestel kopen en een sim only nemen.

Wat is het grote voordelen van deze telefoon t.o. de t-mobile sda?

Verwijderd

[b][message=22762454,noline]chaosonline schreef op donderdag 10 februari 2005 @
[...]
Aaah ok! hartelijk bedankt het was een vraag die me al lang door m'n hoofd ging..
En het verschil tussen een en de andere versie zou zijn dat er bugs worden uitgehaald ofzo? want dan is het toch wel handig om de laatste versie te hebben van windows... (http://www.servicegate.org/motorola_all_rom.php)

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:10:
[...]

Aaah ok! hartelijk bedankt het was een vraag die me al lang door m'n hoofd ging..
En het verschil tussen een en de andere versie zou zijn dat er bugs worden uitgehaald ofzo? want dan is het toch wel handig om de laatste versie te hebben van windows...
Hier stond iets stoms |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 10-02-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je dan ook eens een tekstberichtje op je Mpx200 schrijven (1 woord is al genoeg) en deze proberen te sync-en naar je PC? (Of zit er geen app bij om tekstberichtje te schrijven?!)
Kan iemand dit nou eens proberen?!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Um je kunt met activesyn wel tekstberichtjes (notes) syncen. Dus ik denk wel dat het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
netblade schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:49:
[...]

Hmm ik zit wel met een dilema.
Ik kan namelijk over een maand via t-mobile de SDA krijgen voor 49 euro (150 min 1jr verlenging).
Of ik kan dit toestel kopen en een sim only nemen.

Wat is het grote voordelen van deze telefoon t.o. de t-mobile sda?
Motorola:
Klapdesign!
OEM-telefoon (dus geen shit van de provider erop en erin)

SDA:
Camera
Bluetooth

offtopic:
Ik heb zelf ook zitten twijfelen tussen die 2, (en de c500) maar de keuze is toch op de MPX200 gevallen. Misschien kunnen we ruilen als de SDA niet bevalt, gewoon om te testen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

chaosonline schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:05:
[...]

Motorola:
Klapdesign!
OEM-telefoon (dus geen shit van de provider erop en erin)

SDA:
Camera
Bluetooth

offtopic:
Ik heb zelf ook zitten twijfelen tussen die 2, (en de c500) maar de keuze is toch op de MPX200 gevallen. Misschien kunnen we ruilen als de SDA niet bevalt, gewoon om te testen... ;)
Kan natuurlijk ook ziek doen :P
En bijde toestellen halen :P
Flikker ik meteen al die toestellen weg die niet helemaal 100% zijn (zoals mijn t610 die al 3x heen en weer is geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
netblade schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:07:
[...]

Kan natuurlijk ook ziek doen :P
En bijde toestellen halen :P
Flikker ik meteen al die toestellen weg die niet helemaal 100% zijn (zoals mijn t610 die al 3x heen en weer is geweest)
Ja, doe is gek :P
Kan iemand dit nou eens proberen?!
Je kan niet standaard een berichtje schrijven in bijv. txt formaat, ook smsjes kan je standaard niet syncen. Standaard kan je ook geen berichten in .doc schrijven, hier zijn echter uitbreidingen voor, ik weet niet of je dan a) kan syncen, en b) zo ja, via activesync.
Wat wel mogelijk is, is een note te maken deze kan je via activesync syncen met je notes op je pc in outlook. Een nieuwe note schrijf je door op eerst op het peiltje omhoog te klikken in het prog. notes. Op zich vaag :? Ik heb er 10 min. over gedaan om daar achter te komen. 8)7 ! Zo'n WM smartphone is zo logisch ... :P als je al met windows overweg kan >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry :$, maar ik zag op die pagina zoveel verschillende rom versies voor elke windows versie dat ik me toch afvraag wat het verschil tussen de een en de andere is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Zo heb m toch maar gehaald en direct besloten dat ik deze wil houden (deze ziet er zoveel :9~ :9~ :9~ uit dan de spv/sda)

Nu ffies goed dit topicje doorlezen wat ik allemaal nodig heb voor een goede werking van het toestel (overgens simlockvrij gekocht bij de kijkshop, die vrouwzei zo : Jaa hijs is gelockt hoor, ik stop mijn t-mobile sim erin :P werkt gewoon goed :P )

OMFG : Dat internetten kan dus mooi gratis (of iig voor bijna niets, t-mobile heeft namelijk de wap portal ook gewoon openstaan voor internet, dus ik zit nu fijn de surven op t web :D)
Totdat ik natuurlijk de usb stekker eruithaal, I'm sooooo stupid! |:( |:( |:(

[ Voor 29% gewijzigd door netblade op 11-02-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
netblade schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:16:
Zo heb m toch maar gehaald en direct besloten dat ik deze wil houden (deze ziet er zoveel :9~ :9~ :9~ uit dan de spv/sda)

Nu ffies goed dit topicje doorlezen wat ik allemaal nodig heb voor een goede werking van het toestel (overgens simlockvrij gekocht bij de kijkshop, die vrouwzei zo : Jaa hijs is gelockt hoor, ik stop mijn t-mobile sim erin :P werkt gewoon goed :P )

OMFG : Dat internetten kan dus mooi gratis (of iig voor bijna niets, t-mobile heeft namelijk de wap portal ook gewoon openstaan voor internet, dus ik zit nu fijn de surven op t web :D)
Totdat ik natuurlijk de usb stekker eruithaal, I'm sooooo stupid! |:( |:( |:(
[HK Mode]
Wisten we al :P
[/HK Mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Voor de liefhebber:

Ik heb mijn posts over Orange World (-instellingen) geupdate:

- World automatisch instellen.
- World handmatig instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig, nu werkt t lekker weer. Snap niet waarom orange doet alsof dit alleen voor de C500 is, want het werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:19:
Geweldig, nu werkt t lekker weer. Snap niet waarom orange doet alsof dit alleen voor de C500 is, want het werkt prima!
Al die providers zijn nogal lui ... >:)
T-mobile en idd Orange hebben hem niet in de lijst staan als je bent ingelogd bij het member-deel. Misschien is dat omdat Motorola zelf instellingen aanbied via hellomoto phone set-up. Maar dit werkt niet altijd even goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 17:26
Is er hier iemand die z' n MPx200 al eens helemaal open heeft gemaakt door de 4 schroefje onder de batterij klep en de 2 clips hier te openen?
Zoja, hoe open je die clips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:04
Database freak schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:12:
Is er hier iemand die z' n MPx200 al eens helemaal open heeft gemaakt door de 4 schroefje onder de batterij klep en de 2 clips hier te openen?
Zoja, hoe open je die clips?
Zelf niet gedaan maar kijk hier eens:
http://www.mpx200.org/forums/index.php?showtopic=3780
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.