Al die manieren om een gps-receiver aan de telefoon zijn op niks uitgelopen hé als ik het goed heb?? anders zou ik er zelfs mijn ouders nog eentje aan kunnen praten, nu ie zo goekoop in de winkel ligt...
bt valt bij voorbaat af als muis/receiver voor gps, ira ook (die zijn er niet of amper) blijft een houder een soort cradle of iets met een kabeltje (dat is minder mooi dan een houder/cradle) dan niet over, die dan toch op deze telefoon zou passen?
Lekker dan, ik ben ik 2mnd dus 80,- lichter gemaakt. Wel mooi voor de doelgroep die op zoek is naar een powertelefoon en geen behoefte heeft aan een cam en met ira i.p.v bt uit de voeten kan. Als ik in mijn omgeving peil, is deze doelgroep erg klein, want een cam is blijkbaar wel de ''heb'' al is ''ie nog zo slecht''. Dan blijft de foon misschien nog een beetje exclusief...

Al is ie voor een spotprijs op elke straathoek te koop...
En ook nog een sim (ik ben nu 80+15=€90 lichter gemaakt..

Er zit nog net geen SD geheugen bij...
Wat ik nog steeds niet begrijp is dat er een hoesje bij zit i.p.v een headset.
Hij is voor het zakenleven geproduceerd eigenlijk, die willen vaak wel een hoesje d'r omheen

en blijkbaar gaan ze er bij motorola van uit, dat die mensen al headsets hebben, en ook nog met de speciale plug..

. Want aan een ''luxe jabra bt headset de luxe edition ...'' heb je niks bij dit toestel, en er zijn weinig andere (luxe) headsets van andere merken (dan motorola) voor dit toestel te verkrijgen. Het zal er wel op neerkomen dat er nog wat te verdienen is dan.
Trouwens mijn Mot. V525 headset (een oortje) werkt prima, misschien is de plug toch niet zo bijzonder
Ik sta nog voor een keuze, wat zouden jullie doen?:
- Off. Mot. One-touch headset HS-525
Stereo mp3, voor €25.
- Off. Mot. .......-headset
Stereo Radio! (alleen wel batterij(en) nodig voor radio en waarschijnlijk dan ook voor mp3) & MP3, maar mono op dit toestel, op andere motorola toestellen wel Stereo. (denk aan later

)
voor €30,-
Of verder zoeken, naar een speciale plug ofzo? of mijn pa vragen er een te maken
Kijkt die €5 maakt weinig uit, ik heb eigenlijk al een mp3 speler met voldoende geheugen, alleen moet ik steeds batterijen vervangen....

. Maar dat probleem komt bij die radio-headset ook voor. Radio is wel relax als afwisseling op de mp3's (steeds dezelfde muziek

) Of zou ik gewoon maar een goekoop radiootje zoeken en misschien dan nogeens die one-touch headset ergens kopen. (Belcompany in Amsterdam, kan hem nl. bestellen, hij staat standaard niet in de. zgn. back-order daarom verkopen vele fialen gewoon ''NEE'' . Bij alle andere telecom zaken is hij trouwens niet te verkrijgen, als A'dam representatief voor NL is dan

)
EDIT: Haha Wokkel 1982

, terwijl ik net editte poste jij onderstaande! (=hetzelfde) Iedereen wil plotseling weer van alles met dit toestel...
Nog een vraagje

:
Om TomTom te gebruiken is het nodig om up-te-daten naar WM2003?
Zijn er nogsteeds geen roms met WM2003 2nd edition geschikt voor deze foon in omloop?! Of is hij nooit ergens met die ROM ergens ter wereld gelanceerd?
[
Voor 84% gewijzigd door
robert-630 op 02-02-2005 17:41
]