Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-07 21:53
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~klwong/got/mpx200.gif

De eerste Motorola Smartphone, MPx200, ligt inmiddels in de winkels.
Op internet zijn veel tips, trucks en software te vinden voor smartphones, alleen veel van de tips zijn speciaal voor de Orange SPV.
Het is dus de bedoeling om hier alles voor de Motorola MPx200 Smartphone te verzamelen.

De MPx200 wordt geleverd met USB-kabel (waarmee ook geladen kan worden), leren hoes, handleiding, software, riemgesp en lader.

Let op: Dit topic is speciaal bedoeld voor de Motorola MPx200 Smartphone, voor de Orange SPV Smartphone kun je hier terecht.FAQ
:? Is het mogelijk om een gameboy/snes emulator te gebruiken.
:) Ja, programma werkt wel, alleen door het ontbreken van een 'record' button op de MPx200 is het niet mogelijk om bij het menu te komen en dus kan de emulator niet afgesloten worden.

:? Homescreens die ik download van internet en installeer worden niet correct weergegeven?
:) Motorola levert standaard Jmms plugin bij de smartphone, deze plugin is niet aan te passen, om de homescreen correct te zien, kun je de Jmms plugin verwijderen.

GPRS Settings

Vodafone door Dr.Cheeks
Ga naar: Settings -> Data Connections -> Menu knop -> Edit Connections -> GPRS Connections -> Menu -> Add:
Vodafone GPRS (t's maar een naam, wat je zelf wil)
Connects to: The Internet
Access Point: live.vodafone.nl
User: vodafone
Password: vodafone
Primary DNS: <leeg laten>
Secondary DNS: <leeg laten>
IP Address: <leeg laten>

Dan Done -> Done, tot je terug bent in 'Data Connections':
Internet Connection: Vodafone GPRS (of hoe je het zelf genoemd hebt)
Work connection: Automatic
WAP connection: Automatic
Secure WAP connection: Automatic

[ Voor 39% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 26-09-2004 11:07 ]

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Karlok[JY-616] schreef op 21 januari 2004 @ 21:58:

:? Is het mogelijk om een gameboy/snes emulator te gebruiken.
:) Ja, programma werkt wel, alleen door het ontbreken van een 'record' button op de MPx200 is het niet mogelijk om bij het menu te komen en dus kan de emulator niet afgesloten worden.
Afsluiten is geen probleem, dat doe je gewoon met taskmanager!

Weet iemand nog een goede koptelefoon, puur voor de MP3's dus zonder mic.
Ik heb er nu één met de goede plug, alleen werkt ie niet goed.
Als ik hem er helemaal in druk krijg ik gekraak, als ik hem er half in druk dan heb ik de helft van stereo over beide dopjes. 8)7

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89305

Deze wil ik dus gaan bestellen, ik ga hem denk hier bestellen:
http://www.gsmtrack.nl/to...a&type=MPx200&kleur=Black
En een abo erbij, T-Mobile 300...

Jammer van de camera en de bluetooth, maarja je ken nie alles hebben (nog niet). :P

Iemand nog tips/aanbevelingen/ervaringen etc?

Edit: Is al besteld kon me niet beheersen ahahah! :P
Hopelijk binnen aantal dagen binnen (dus opsgietuh ja!)... _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 89305 op 26-01-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

Zit er geen camera bij? Ik heb namelijk foto's gezien dat je die aan de onderkant in kan pluggen ofzo... Is de MP3 speler goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37055

ik heb em net ook besteld na mijn aanvaaring met de spv e200. Ik heb hem ook vandaag in de winkel in mijn handen gehad en owww man wat een brok kwaliteit, echt super afgewerkt met duurzame materiaalen, en dat glanzende zwart is echt beautiful. Ik wou em meteen hebben, maar heb em maar via internet besteld aangezien dat aanzienlijk scheelt in de kosten i.c.m. Orange abo. Nu maar afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 13022 schreef op 23 januari 2004 @ 19:32:
Zit er geen camera bij? Ik heb namelijk foto's gezien dat je die aan de onderkant in kan pluggen ofzo... Is de MP3 speler goed?
MP3 speler is goed, en er is een camera die je in de SD slot kan steken. Helaas nog in geen winkel gezien.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilefun.co.uk/graphics/large/2402.jpg
Anoniem: 37055 schreef op 23 januari 2004 @ 19:40:
ik heb em net ook besteld na mijn aanvaaring met de spv e200. Ik heb hem ook vandaag in de winkel in mijn handen gehad en owww man wat een brok kwaliteit, echt super afgewerkt met duurzame materiaalen, en dat glanzende zwart is echt beautiful. Ik wou em meteen hebben, maar heb em maar via internet besteld aangezien dat aanzienlijk scheelt in de kosten i.c.m. Orange abo. Nu maar afwachten dus...
Glanzend zwart is zekers mooi, zit wel een nadeel aan. Bij mij word ie snel vet van vingers.

[ Voor 8% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 23-01-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55104

het lijkt mij een groot nadeel van dit toestel dat je geen apps kunt installeren, terwijl dit wel gewoon een Windows toestel is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

Ik op mobiel review gelezen dat in februari / maart een nieuwe versie uitkomt met bluetooth en met nieuwe windows CE 2003 ofziets :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Anoniem: 55104 schreef op 23 januari 2004 @ 21:28:
het lijkt mij een groot nadeel van dit toestel dat je geen apps kunt installeren, terwijl dit wel gewoon een Windows toestel is....
wat bedoel je?
Alle software die voor de svp aanwezig is werkt ook prima voor de MPx200!
Ik ben nog niets tegengekomen dat niet werkt.

Er komt op termijn een MPx220, gezien het lange wachten op de MPx200, die in november al uit zou komen, verwacht ik de MPx220 ook nog lang niet.

[ Voor 17% gewijzigd door peeweeherman op 23-01-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Mpx220 zou inderdaad ideaal zijn en ik zou er ook zeker op wachten als het 1 of 2 maandjes wachten zou zijn. Maar dat lijkt me erg sterk dat het zo kort zal zijn. denk eerder dat hetrond mei zal worden en zo lang kan ik niet wachten.

Waar ik natuurlijk het meest op hoop is de upgrade naar de 2003 versie, maar ik verwacht niet dat dit echt zal gebeuren, echter als dit zou gebeuren hoef ik waarschijnlijk niet eens up te graden naar een mpx 220, aangezien ik al een digicam heb en niets met bluetooth doe. Er was eerst een bericht dat moto de upgrade zeker niet zal doen en later is dit weer tegen gesproken, maar de tijd zal het laten weten.

nog een vraagje aan de mensen die em al hebben:

waren er problemen met het instellen van gprs en mail? en met welke aanbieder heb je dat gedaan?

En nog belangrijker, hoe lang doen jullie met de batterij? aangezien de SPV's nogal brak waren op dit gebied.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 37055 op 23-01-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Anoniem: 37055 schreef op 23 januari 2004 @ 23:05:
Die Mpx220 zou inderdaad ideaal zijn en ik zou er ook zeker op wachten als het 1 of 2 maandjes wachten zou zijn. Maar dat lijkt me erg sterk dat het zo kort zal zijn. denk eerder dat hetrond mei zal worden en zo lang kan ik niet wachten.

waren er problemen met het instellen van gprs en mail? en met welke aanbieder heb je dat gedaan?

En nog belangrijker, hoe lang doen jullie met de batterij? aangezien de SPV's nogal brak waren op dit gebied.
Het is me toch nu toe nog niet gelukt om het apparaat geschikt te maken voor vodafone live, zelfs wap werkt bij mij nog niet. Hier moet ik nog even goed de tijd voor nemen, van anderen heb ik gehoord dat het wel lukt.

De batterijduur heb ik niet echt bepaald. Ik hoef maar 1 of twee keer per week het apparaat echt aan de lader te hangen, maar dat komt ook omdat hij via de sync kabel ook oplaadt. Hier heb ik hem dagelijks ook wel een half uurtje aanhangen of zo, als ik toch 's ochtends op mijn plek zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39303

Ik ga nog ffies wachten op de MPX 220, maar voor de rest lijkt het me een ideaal toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 37055 schreef op 23 januari 2004 @ 23:05:

Waar ik natuurlijk het meest op hoop is de upgrade naar de 2003 versie, maar ik verwacht niet dat dit echt zal gebeuren, echter als dit zou gebeuren hoef ik waarschijnlijk niet eens up te graden naar een mpx 220, aangezien ik al een digicam heb en niets met bluetooth doe. Er was eerst een bericht dat moto de upgrade zeker niet zal doen en later is dit weer tegen gesproken, maar de tijd zal het laten weten.

Geen problemen met GPRS, ik selecteer MSN / IE en hopla hij deed het gelijk, geen problemen, hoefde niks in te stellen.
Dit met een T-Mobile abbo.

Wat betreft appz, die kan je gewoon installeren, zit geen software lock op. Tenminste op die van mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51368

Heb de telefoon nu ook 2 dagen in mijn bezit, wat een prachtig apparaat. Alles werkt perfect alleen wil het mij niet lukken om m'n instellingen voor mail goed te krijgen.

Kan iemand mij op weg helpen met het instellen van een Demon Mailaccount?

Alvast heel hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke provider heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KPN Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103790

Heb sinds gisteren een MPX200. Echt een heel mooi toestel! Heeft zeg maar wel alles wat ik graag wil in een gsm/pda. Camera is besteld dus komt ook binnenkort...

Het enige wat ik echt niet voor elkaar krijg is de instellingen van de verbindingen... alles door elkaar. Heb alle verbindingen nu verwijderd, maar ook met het opnieuw instellen en MMS lukt het niet. Krijg helemaal geen externe verbindingen. Heb T-Mobile... Enig id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronaba --> ik heb de vraag even aan een vriend van me gesteld die iemand kent bij KPN! De vraag ligt dus nu al intern bij KPN en ik krijg daar waarschijnlijk morgen meer info over.

ThEiZ --> jou vraag heb ik bij een bekende neergelegd bij T-Mobile. Ook dit zal hij even voor je uitzoeken. Heb je trouwens niks aan de instellingen van de MDA II??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na een heleboel gestoei met de setting heb ik in ieder geval Internet en WAP weer aan het werk! Koste heel veel moeite want motorola's instellingen gingen echt niet op --> beetje raar. Ook heeft http://www.hellomoto.com lang niet alle instellingen voor T-Mobile.

Heb alleen de MMS niet aan het werk. Alle instellingen kloppen volgens mij wel, maar krijg geen effect ook niet wanneer ik een mms naar mijzelf verstuur. Vreemd?! Ook naar diverse herstarten niet. Moet ik een update hebben??????

Kan trouwens geen NL instellingen vinden voor de MDAII, ook niet op de site van T-Mobile zelf

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 103790 op 25-01-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het leek mij anders een logische zet, want aangezien de MPX200 ook windows software heeft en de MDA II ook zou het wellicht wel kunnen dat de instellingen hierbij hetzelfde zijn.

Ik heb de volgende instellingen gevonden (ik moet eerlijk zeggen wel voor een P900 (dus Symbian software), maar wellicht kom je hier verder mee:
Adres servicecentrum: http://t-mobilemms
WAP account: T-MobileMMS
Automatisch: Aan
Grootte: Geen beperking
Geldigheidsperiode: Maximaal
Prioriteit: Normaal
Conformiteit: Geen
Bezorgingsbericht toestaan: (aangevinkt)
Leesbericht toestaan: (aangevinkt)

In de map "Internet-accounts" en de selectie uit de lijst "T-MobileMMS":

Accountnaam: T-MobileMMS
Verbindingstype: GPRS-accounts
Onder "Geavanceerd" en tabblad "Server":
Gebruikersnaam en wachtwoord vereist: (aangevinkt)
Gebruikersnaam: tmobilemms
Wachtwoord: ............(niet bekend)
Adres: mms
Authenticatie: Normaal
Voorrang: Geabonneerd
Vertraging: Geabonneerd
Betrouwbaarheid: Klasse 3
Maximale doorvoer: Geabonneerd
Gemiddelde doorvoer: Geabonneerd

Ik hoop dat je hiermee verder komt. Uiteraard blijft de vraag nog bij T-Mobile liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hier nog een review, misschien kan die er bij in de startpost:

http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=2081

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Artcore schreef op 25 januari 2004 @ 22:21:
Hier nog een review, misschien kan die er bij in de startpost:

http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=2081
Is erbij gezet, alleen de lader die in de review gebruikt is, heb ik dus niet bijgeleverd gekregen, heb een andere, zonder een 'opzetstuk'.

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~klwong/got/mpx200_lader.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 25-01-2004 23:39 . Reden: Foto erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een goede site met veel info is ook nog http://www.mpx200.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo gsmdealer

Hartelijk dank voor je reactie.

Alles werkt inmiddels naar behoren.

Gr,

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 51368 schreef op 26 januari 2004 @ 07:06:
Hallo gsmdealer

Hartelijk dank voor je reactie.

Alles werkt inmiddels naar behoren.

Gr,

Ronald
Gefeliciteerd, als je de work-around even met ons wilt delen voor degene die het ook niet werkend krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deel het met ons :).... meestal is het een kwestie van Trial & Error!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Anoniem: 55104 schreef op 25 januari 2004 @ 22:18:
het leek mij anders een logische zet, want aangezien de MPX200 ook windows software heeft en de MDA II ook zou het wellicht wel kunnen dat de instellingen hierbij hetzelfde zijn.

Ik heb de volgende instellingen gevonden (ik moet eerlijk zeggen wel voor een P900 (dus Symbian software), maar wellicht kom je hier verder mee:
.....

Ik hoop dat je hiermee verder komt. Uiteraard blijft de vraag nog bij T-Mobile liggen!
Zeg gsmdealer, weet je misschien ook instellingen voor vodafone?
Het lukt me niet om internet, WAP, e-mail en MMS via hellomoto aan het werk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Peewee_Herman schreef op 22 januari 2004 @ 18:27:
[...]

Afsluiten is geen probleem, dat doe je gewoon met taskmanager!

Weet iemand nog een goede koptelefoon, puur voor de MP3's dus zonder mic.
Ik heb er nu één met de goede plug, alleen werkt ie niet goed.
Als ik hem er helemaal in druk krijg ik gekraak, als ik hem er half in druk dan heb ik de helft van stereo over beide dopjes. 8)7
En hoe kom je dan bij de taskmanager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Karlok[JY-616] schreef op 26 januari 2004 @ 17:26:
[...]

En hoe kom je dan bij de taskmanager?
Die download en installeer je gewoon!
Check http://www.binarys.com/smartphone/download_en.asp
Werkt echt super!

Of bedoel je dat je niet uit de emulator kunt komen?
Je kunt toch gewoon met het home knopje naar het menu?

[ Voor 3% gewijzigd door peeweeherman op 26-01-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Peewee_Herman schreef op 26 januari 2004 @ 19:31:
[...]

Die download en installeer je gewoon!
Check http://www.binarys.com/smartphone/download_en.asp
Werkt echt super!

Of bedoel je dat je niet uit de emulator kunt komen?
Je kunt toch gewoon met het home knopje naar het menu?
Je kan niet uit de emulator komen. Ook het drukken om home werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Peewee_Herman schreef op 26 januari 2004 @ 16:58:
[...]

Zeg gsmdealer, weet je misschien ook instellingen voor vodafone?
Het lukt me niet om internet, WAP, e-mail en MMS via hellomoto aan het werk te krijgen.
Je moet ten alle tijden natuurlijk wel een Live verbinding hebben of in ieder geval een GPRS verbinding. Anders werkt het MMS sowieso niet. Internet gaat via GPRS, en dan is het net zo makkelijk om de e-mail ook zo te laten verlopen. Ik heb enkele instellingen gevonden. Wellicht dat deze werken, maar gezien het aantal instellingen dat je moet doen zal ik deze even naar je mailen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen e-mail ingesteld, dus dan maar toch hier:

Stap 1: Login en password

Om dit te kunnen laten werken heb je een login en password nodig voor Vizzavi. Een bestaande login en password voor Vodafone Live is ook voldoende (een VLive login + password is namelijk ook een Vizzavi login + password).

Stap 2: SMTP met authentication

Ga naar "Configuratiescherm", dan "Verbindingen" en daarna "Berichtenservice-accounts", en kies een bestaande emailaccount of maak een nieuwe aan. In het tabblad "Postvak UIT" vul je de volgende instellingen in:

Adres uitgaande server: authsmtp.vizzavi.nl
Gebruik SMTP-authenticatie: ja (aanvinken)
Gebruik aanmeldingsgegevens van Postvak IN: nee (niet aanvinken)
Gebruikersnaam: je gebruikersnaam uit stap 1
Wachtwoord: je wachtwoord uit stap 1

Een paar keer op OK klikken om alles op te slaan, en je bent nu klaar om email te versturen, gewoon via GPRS (dus niks inbellen met GSM data).

Extra informatie:

Als je je Vodafone Live! email wilt ontvangen, vul dan in het tabblad "Postvak IN" de volgende gegevens in:

Gebruikersnaam: uit stap 1
Wachtwoord: uit stap 1
Adres inkomende server: pop3.vizzavi.nl

Eventueel kun je dan in het tabblad "Postvak UIT" aangeven dat de aanmeldingsgegevens van "Postvak IN"gebruikt mogen worden (aanvinken).

Let op, als je email van een andere account wilt binnenhalen en versturen, vul dan "Postvak UIT" in zoals in de eerste post beschreven, dus NIET gegevens van "Postvak IN" gebruiken.

Email Vodafone

Instellingen:

Accountnaam: Vodafone
Uw naam: (vul hier de naam in die je wil gebruiken)
Emailadres: ....@vodafone.nl
Verbindingstype: POP3
Internet-account: Vodafone GPRS
Gebruikersnaam: (vul hier je gebruikersnaam in van je provider)
Wachtwoord: (vul hier je wachtwoord in van je provider)
Adres inkomende server: pop3.vizzavi.nl
Downloaden: Alleen headers
Plannen: (niet instellen)
Adres uitgaande server: authsmtp.vizzavi.nl (LET OP: Dit is de SMTP-server van Vodafone!!!)
Gebruik SMTP authenticatie: (aangevinkt)
Gebruik aanmeldingsgegevens Postvak IN: (aangevinkt)
Beveiligde verbinding: (niet aangevinkt)
Poort uitgaande e-mail: 25
MIME-codering gebruiken: (aangevinkt)
Poort inkomende e-mail: 110
Beveiligdwachtwoordverificatie: (niet aangevinkt)

Accountnaam: Vodafone GPRS
Verbindingstype: GPRS-accounts
Gebruikersnaam en wachtwoord vereist: (aangevinkt)
Gebruikersnaam: Vodafone
Wachtwoord: ............(niet bekend)
Adres: web.vodafone.nl of live.vodafone.com (hangt van abonnement af)
Onder "Geavanceerd" en tabblad "Aanmelden":

Ik hoop dat je nu een stuk verder kunt. Let wel op. Een Live! abonnement of een databundel is hierbij verplicht. Indien je deze nog niet hebt moet je even de klantenservice van Vodafone bellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 55104 op 28-01-2004 12:28 . Reden: klein toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Latops, Ipaqs, Discmans enzo mogen in het vliegtuig aan, 15 minutes after departure (seatbelt signs off) tot aan de approach als de seatbelt signs aan gaan.
Scanners, Radio, Mobiele Telefoons Mogen beslist niet aan tijdens de hele vlucht.

Aangezien er op een smartphone een zogehete Fliegt. Modus >:) op zit, is er al iemand die zijn/haar MPX200 in het vliegtuig heeft gebruikt?

Of, hoe maak je de Flight Crew wijs, dat er een speciaal Fliegt. Modus op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Karlok[JY-616] schreef op 27 januari 2004 @ 18:57:

Aangezien er op een smartphone een zogehete Fliegt. Modus >:) op zit, is er al iemand die zijn/haar MPX200 in het vliegtuig heeft gebruikt?

Of, hoe maak je de Flight Crew wijs, dat er een speciaal Fliegt. Modus op zit?
Misschien gewoon laten zien?
Het is ook zichtbaar in het homescreen als je het hebt ingesteld.

EDIT: pff, eidenlijk doet gprs het, in de instellingen van hellomoto staat het verkeerde adres vermeld, web.vodafone.nl in plaats van het goede: live.vodafone.com

Nu een nieuw probleem, ik wil me aanmelden bij live! maar krijg na het invullen van mijn naam een error: HTTP status 404
Iemand een tip?

[ Voor 68% gewijzigd door peeweeherman op 27-01-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heel fijn, die instellingen van Vodafone, maar zoals jullie weten is de portering er nog lang niet door dus zit ik nogsteeds verstoken van Internet, MMS en MSN bij T-Mobile. Motorola en T-Mobile kunnen mij niet helpen. Wat nu?

HEEFT ER IEMAND EEN ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als het om instellingen gaat staan die iets terug in de topic vermeld... Je moet dan wel op GPRS zijn geabonneerd.

Wat betreft de portering... hoe lang moet je nog wachten tot je geporteerd bent? Indien je direct bij T-Mobile wegwil kan je je laten afkopen. Dan betaal je alleen de resterende maanden die je moest doorlopen, maar dan zit je wel direct bij Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Hoe krijg je "trillen" in een midi-ringtone?
Zoals de Higher_plane die er bij zit, die trilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb net mijn mpx200 binnen en ben er al erg tevreden mee. Echter ik krijg gprs niet aan de praat. Ik heb orange. Heb via hellomoto.com de instellingen gekregen via sms, maar hij doet nog niets, ik krijg steeds de fout dat er geen verbinding is. Heeft iemand al gprs met orange aan de priaat gekregen? en zo ja, met welke instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meer details over de MPx220

:)

Ik ga wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet niet of het al bekend is, maar degene die hun demon account willen gebruiken icm de mpx200 moeten de gewone instellingen gebruiken echter bij uitgaande mail: smtp.euronet.nl _/-\o_ gebruiken. Veel plezier ermee. Oh ja, ik heb alles aan de praat gekregen :) met internet/wap/msn etc. via Orange, dus als iemand daar nog hulp mee nodig heeft hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Anoniem: 39303 schreef op 30 januari 2004 @ 22:39:
Meer details over de MPx220

:)

Ik ga wachten
uhh, die plaatjes daar zijn ook fake. Dat heeft een user van mobile-review.com forum gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Khebbem inmiddels ook al een aantal dagen en tot zover bevaltie me prima. Het enige is de batterij, die gaat naar mijn inzien wel snel leeg (een daggie ongeveer). En wat ook jammer is, is dat het toestel aan de buitenkant glanzend is, lekker vingerafdrukken dus. Maar daar hebben we een mooj hoesje voor gehad. Al met al een mooj toestel werkt allemaal goed hoor, ik ben erg tevree... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 89305 schreef op 01 februari 2004 @ 13:24:
Khebbem inmiddels ook al een aantal dagen en tot zover bevaltie me prima. Het enige is de batterij, die gaat naar mijn inzien wel snel leeg (een daggie ongeveer). En wat ook jammer is, is dat het toestel aan de buitenkant glanzend is, lekker vingerafdrukken dus. Maar daar hebben we een mooj hoesje voor gehad. Al met al een mooj toestel werkt allemaal goed hoor, ik ben erg tevree... :D
Daar ik heb ik ook last van, vingerafdrukken, en dat hoesje.. wel mooi, maar het plastic plakt te veel aan het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Heeft iemand MMS al aan de praat voor vodafone?
Ik heb al heel wat instellingen geprobeerd, maar het lukt me nog steeds niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104384

Relax telefoontje, zeker met die SD expansion slot. Maar nou lees ik dus dat er geen koptelefoon bij geleverd wordt en ook nog eens het volgende op www.ppcw.net:

The headphone socket is 2.5mm which limits the use of headphones; Motorola don't supply a 2.5 to 3.5mm adaptor as HP do with their 1900 series iPAQs. This is a shame as Windows Media Player combined with a good sized SD card would make the MPx200 a handy little MP3 player. :(

Mijn vraag:
Zijn hier nou wel goede koptelefoons (oordopjes) voor te krijgen of werkt ie als mp3player gewoon niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104384 schreef op 03 februari 2004 @ 14:27:
Relax telefoontje, zeker met die SD expansion slot. Maar nou lees ik dus dat er geen koptelefoon bij geleverd wordt en ook nog eens het volgende op www.ppcw.net:

The headphone socket is 2.5mm which limits the use of headphones; Motorola don't supply a 2.5 to 3.5mm adaptor as HP do with their 1900 series iPAQs. This is a shame as Windows Media Player combined with a good sized SD card would make the MPx200 a handy little MP3 player. :(

Mijn vraag:
Zijn hier nou wel goede koptelefoons (oordopjes) voor te krijgen of werkt ie als mp3player gewoon niet goed?
Owja goed dat je dat ff naar voren haalt, ik was het alweer vergeten. Ja ik probeerde dus de koptelefoon van mijn mp3speler erin te doen, maar die was dus te groot (of het gaatje was te klein kan ook). Je moet idd een kleinere aansluiting hebben, bleeeeeh.

Standaard heb je iets van 10MB vrij ofzo, ik kon er wel een nummertje opzetten. En dat klonk allemaal vrij goed hoor (met de speakers dus). Je speelt alles dus gewoon af met mediaplayer, werkt naar behoren. Als ik meer geheugen heb kan ik dat dus testen...

Een vraagje: welke geheugen kan erin? Ow ik zie ut al, SD MMC toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 89305 op 03-02-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand misschien nog een paar referentie foto's maken van deze mob,

zodat ik een beetje kan zien hoe groot ie ongeveer is,

ik weet dat dat soort foto's ook op smartphone-club staan, maar ik vindt dat niet zulke goede foto's, leg die foto naast je muis of houd hem in je hand.

Hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Zoiets

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~klwong/got/8310_mpx200_muis.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, thnx, ik had dus gedacht aan de andere foto's dat ie toch een stuk groter zou zijn, maar hij is dus in de lengte kleiner als een 8310... Ga em toch in de foon winkel maar eens live bekijken, ben een beetje lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104894

Hey K Lok alles wel? Is alweer ff geleden!

Maar is zeker wel en leuk foontje, ik krijg alleen het niet voor elkaar om Vodafone MMS werkend te krijgen, heeft iemand de handmatige instellingen voor mij voor de MPx200?

Uiteraard heb ik het wel bij Vfone aangemeld e.d.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 104894 schreef op 04 februari 2004 @ 11:02:
Hey K Lok alles wel? Is alweer ff geleden!

Maar is zeker wel en leuk foontje, ik krijg alleen het niet voor elkaar om Vodafone MMS werkend te krijgen, heeft iemand de handmatige instellingen voor mij voor de MPx200?

Uiteraard heb ik het wel bij Vfone aangemeld e.d.

Alvast bedankt!
Nog steeds zijn er geen instellingen voor Vodafone geplaatst hier, ik zelf gebruik T-Mobile dus kan je ook niet op weg helpen.

offtopic:
Ja, idd weer tijdje geleden. En welkom (weer?) op GoT.

Lees voor het groeten en bedankjes even de faq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Khad ff zin om dit te posten dus bij deze:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.wal/Stuff_500_01.jpg
Jammer dat er geen koptelefoontje bij zit, das wel een gemis.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 89305 op 04-02-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Hoe verwijder je de SMSjes van een simkaart die eerst in een andere telefoon zat?

Ik stop kaartje in de MPx200, doe dan import messages from SIM, dan zie ik ze dus allemaal, verwijder ik ze (hoef ze niet eens te verwijderen), dan kan ik gewoon nog een keer Import messages from SIM doen, dan komen ze weer binnen. Maar verwijderen lukt niet.

In de handleiding staat de sms-berichten worden niet van de SIIM-kaart verwijders wanneer u deze hebt geimporteerd in de inbox.

Dus... hoe verwijder je ze wel van de sim-kaart, want als ik ze niet importeer zie ik ze niet.

edit:

Heb zelf het antwoord al gevonden, de smsjes kan je verwijderen bij de SIM MANAGER.

Hierna ben ik op een ander probleem gekomen, bij het verwijderen van een unread sms, blijft het aantal ongelezen smsjes staan op de homescreen.

Dus pas op met het gebruiken van het commande DELETE SMS MESSAGES

Dit is weer te verhelpen door, in de directory \IPSM\ het bestand cemail.vol te wijzigen in een andere naam en dan je toestel opnieuw opstarten.
Dit heeft wel als gevolg dan alle sms berichten en emails op je telefoon verwijderd zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 05-02-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Bij Orange verkopen ze headsets voor de SPV... Misschien dat die ook in de MPx200 passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Had hiervoor een Nokia 8310, heb de headset daarvan, in de MPx200 gestoken, en kreeg nog geluid ook.
Je kan er weliswaar niet mee bellen, want de microfoon doet het niet, maar je hebt wel stereo oordoppies :D
Kan je tenminste genieten van de MP3's/WMA's die je erop hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Karlok[JY-616] schreef op 06 februari 2004 @ 22:19:
Had hiervoor een Nokia 8310, heb de headset daarvan, in de MPx200 gestoken, en kreeg nog geluid ook.
Je kan er weliswaar niet mee bellen, want de microfoon doet het niet, maar je hebt wel stereo oordoppies :D
Kan je tenminste genieten van de MP3's/WMA's die je erop hebt staan.
Mijn vriendin had ook zo'n headsetje, ik kreeg alleen goed geluid als ik de plug er niet helemaal indrukte, anders werd het krakerig. Nadeel hiervan was weer dat ik over beide oordopjes, het geluid van 1 kanaal kreeg, dus bijv. zonder zang.

Ik blijf wachten op een orginele headset, zonder mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ja, had ik gelezen.
Ze gebruiken hiervoor echter de "standaard" meegeleverde headphone, die in Nederland niet wordt meegeleverd, dus dat wordt een beetje lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In welke winkel hebben ze die dingen liggen (als demo) in ben vandaag in Rotterdam geweest, in pakweg alle telefoonwinkels rondom de lijnbaan en mediamarkt (buiten de nokia store ;)) maar hij was er nergens.... Issie soms alleen op inet te koop?

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 39303 schreef op 18 februari 2004 @ 01:07:
In welke winkel hebben ze die dingen liggen (als demo) in ben vandaag in Rotterdam geweest, in pakweg alle telefoonwinkels rondom de lijnbaan en mediamarkt (buiten de nokia store ;)) maar hij was er nergens.... Issie soms alleen op inet te koop?
Heb hem al in diverse winkels de telefoon in de winkels zien liggen. Dus mag je hem vast ook wel even vasthouden. Inet? www.monditel.com

Weet iemand hoe je standaard bij het versturen van een SMS, kunt vragen om een "Delivery Report" ipv elk keer apart aanklikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:01
ik wleke winkels heb jij hem gezien dan?
Welke plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 01:02
Weet iemand ook of de MPx200 via internet of op de zwarte markt te unlocken zijn? Kan uit de US een AT&T gelockte MPx200 krijgen voor +/- $300. Dan moet echter wel de AT&T lock er af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
hAsHjOiNt schreef op 20 februari 2004 @ 14:57:
ik wleke winkels heb jij hem gezien dan?
Welke plaats?
Op Schiphol winkeltje Capi, Belcompany Hoofddorp ligt ie gewoon in de vitrinekast.
Dit zijn er al 2

Misschien beetje noob vraagje maar is er ook een postvak uit voor smsjes? Die wil ik graag ook nog ff opslaan, dan weet ik tenminste wat ik verstuur...

• Karlok[JY-616]
Jupsz.. die is er, zelfde postvak uit als voor email.

Karlok[JY-616] schreef op 26 februari 2004 @ 19:52:
Jupsz.. die is er, zelfde postvak uit als voor email.
Ah lol bedankt daar zijn ze dus allemaal. Heheh handig! Thx! :D _/-\o_

• DRvDijk
  • Laatst online: 21-06 19:08
Hoi!

Ik heb sinds twee weken ook een MPx200. Gaaf toestel! Behalve dan dat ie (telkens) stuk gaat! :( Mijn eerste was binnen twee dagen heen, gelijk terug naar de winkel en zonder iets een nieuwe gekregen. Wil ik nu net gaan bellen, staat ie uit! Zelfde probleem dus!

Wat is dat probleem? Dat ie uit staat.. Zet je hem aan, laat ie mooi "Hellomoto" zien, geluidje erbij.. Dan komt dat scherm van Windows (SmartPhone 2002), en POEM weer uit! Het zelfde wat volgens mij de persoon in deze review gehad heeft..

Kent iemand dit? En hoe ik dit zou moeten oplossen en/of wie ik daar voor moet hebben?

• Karlok[JY-616]
Nee, geen problemen met mijn MPx200. Heb mijne al een paar weken.

• DRvDijk
  • Laatst online: 21-06 19:08
Hij doetut nu ook al weer :? Ik zou mezelf dom noemen als het de batterij is.. Die was namelijk NIET leeg, maar toch geeft ie aan van wel toen ie het net weer deed. Toch kán dat niet, want ik had hem zeker 5 minuten nog aan op het master-reset schermpje, waar ik overigens niet op yes geklikt heb.. Naja, ikke weer blijde! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vreemd probleem... maar dat krijg je met toestellen die veel geavanceerde software aan boord hebben... net als computers die op Windows draaien :D... Ik hoor meer problemen met Microsoft besturingssystemen dan klachten over Symbian!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102265

Nadat mijn Nokia 6600 gestolen was!! Vandaag een Motorola mpx200 aangeschaft voorlopig alles in een keer geinstalleerd gekregen, email, sync met pc etc etc, redelijk gebruiksvriendelijk.
Maar de clock (het alarm) verbaast mij, deze gaat niet af als de phone uit staat?
Ik heb altijd mijn telefoon gebruikt als wekker gaat Motorola mij nu vertellen dat ik mijn telefoon aan moet laten staan, of een echte wekker kopen?
Iemand bekend hiermee.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 102265 schreef op 29 februari 2004 @ 22:26:
Nadat mijn Nokia 6600 gestolen was!! Vandaag een Motorola mpx200 aangeschaft voorlopig alles in een keer geinstalleerd gekregen, email, sync met pc etc etc, redelijk gebruiksvriendelijk.
Maar de clock (het alarm) verbaast mij, deze gaat niet af als de phone uit staat?
Ik heb altijd mijn telefoon gebruikt als wekker gaat Motorola mij nu vertellen dat ik mijn telefoon aan moet laten staan, of een echte wekker kopen?
Iemand bekend hiermee.............
klopt, alarms, reminders etc. gaan niet af als je telefoon uit staat. Als je niet uit bed gebeld wilt worden, dan zet je de telefoon toch lekker op Fliegt. Modus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ligt het nu aan mij of is er weinig software/apps/games voor de mxp200 te krijgen? :? :7

Ehm ik las ergens dat je smarthphone 2002 niet kon upgraden naar 2003, en ergens anders weer wel (ben de bronnen kwijt). Wat is het nu? Zitten er uberhaupt wel voordelen aan?

* Nd is zeer geinteresseerd in de mpx200, eveneens de Nokia 6600

[ Voor 59% gewijzigd door ND863 op 04-03-2004 23:10 ]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb inderdaad ook niet veel software gevonden, voor de 6600 is er natuurlijk veel meer. Ik heb nu beide gehad, dus kan je goed informeren. De Motorola is absoluut een degelijker toestel, het voelt ook allemaal echt wat anders. Natuurlijk is hij ook een stuk kleiner. Een voordeel vind ik dat hij ook SD cards pakt, en dat ze heel eenvoudig te verwijderen zijn. Hoewel met de active sync zoals pocket pc werkt, kun je supersnel synchroniseren met je pc, of alle bestanden met de verkenner naar je phone slepen zonder dat je de sd hoeft te verwijderen. Bluetooth tja...... ik doe de dingen die ik eerst met bluetooth deed, nu met IR, maar dat zal afhangen wat je precies met bluetooth wil. De camera heb ik nog niet gemist. Het is leuk in de Nokia, maar hij is ook zeer slecht in kwaliteit. Ook nog even een sony 800 gehad, daarvan is de camera een stuk beter (by the way)
Vraag me overigens af, waarom de software van pocket pc 2002 (niet 2003) van de processor Arm ook niet gewoon werkt. Ik heb een Compaq Ipaq met pocket pc 2002 maar de software draait niet op de phone beiden hebben een Arm processor. Al met al zou ik niet terug willen naar de 6600, maar de Motorola is wel iets duurder. Natuurlijk zijn er altijd wat dingetjes die beter werken, of logischer werken in de ene phone dan in de andere :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Er is weinig freeware te vinden. Payware zijn er toch best wel veel :) > http://www.microsoft.com/...s/smartphone/default.mspx

Pff moeilijke keus :P Aan de ene kant de 6600 door zn populariteit (en dat van symbian) aan de andere kant vind ik de mpx200 wel mooier (plus dat t een klap tel is, bescherming voor je scherm)

[ Voor 40% gewijzigd door ND863 op 05-03-2004 13:14 ]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
Software is ook via de site http:\\www.mpx200.org te vinden waar een hoop MPX200 info opstaat.
De prijs valt wel emee de mpx200 is op eBay.com voor +/- $240 te koop een aantal verscheept ook naar Europa; gewoon even vragen.
Op edonkey kan je ook e.a. wat betreft windows phone 2002 software vinden.
De motorola mpx200 schijnt windows phone 2003 aan te kunnen

http://www.smartfone.net/...04affdda4113a&threadid=78

http://msmobiles.com/news.php/2235.html

hij heeft alleen een andere firmware nodig die in Azie uit is gebracht. VS en Europese providers lijken deze niet uit te gaan brengen; het wachten is dus op een officieuze versie via een aziatische hacker.

Iemand hier die z'n MPX200 ge-unlockd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil in het hoofdscherm, de onderste knoppen een andere toewijzing geven. Nu staan ze standaard op programma's (links) en contactpersonen (rechts)
Maar krijg het niet voor mekaar.
Iemand een idee? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 102265 schreef op 07 maart 2004 @ 22:27:
Ik wil in het hoofdscherm, de onderste knoppen een andere toewijzing geven. Nu staan ze standaard op programma's (links) en contactpersonen (rechts)
Maar krijg het niet voor mekaar.
Iemand een idee? :7
Kan je doen met homescreens, kijk op de Microsoft MSDN site voor hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 11:33
Karlok[JY-616] schreef op 08 maart 2004 @ 10:06:
[...]

Kan je doen met homescreens, kijk op de Microsoft MSDN site voor hoe.
Abdll, is het je inmiddels gelukt? Ik wil namelijk ook graag die twee buttons verwisselen, maar op die msdn site kan ik niets vinden....

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ha ha nee ik dus ook niet, ik heb de hele site uitgepluist. Er staan wel wat programma's bij waar je iets mee zou kunnen denk ik, maar ik houd niet zo van tweakers. Ben bang dat ik meer fout doe dan goed, heb het maar even gelaten zo. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 102265 schreef op 12 maart 2004 @ 20:46:
Ha ha nee ik dus ook niet, ik heb de hele site uitgepluist. Er staan wel wat programma's bij waar je iets mee zou kunnen denk ik, maar ik houd niet zo van tweakers. Ben bang dat ik meer fout doe dan goed, heb het maar even gelaten zo. _/-\o_
Je bent een tweaker of niet, http://msdn.microsoft.com...n/html/sp02homescreen.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108864

Ik heb sinds vrijdag een MPx200, met "Abonnement van Telfort", alles doet het in principe, behalve MSN Messenger en MMS. Ik kan wel gewoon internetten en zelfs muziek streamen enzo.

Bij MSN krijg ik al dagen de melding dat de service tijdelijk niet beschikbaar is, terwijl ik met mijn desktop computer wel gewoon kan MSN'en. Bij MMS krijg ik een voortgangsbalk met de titel "Inleiding" die loopt twee keer vol en dan krijg ik een foutmelding.

Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik geloof dat MSN bij heel veel Nederlandse providers gewoon geblokkeerd is (op firewall niveau), iig bij T-Mobile dacht ik, van Telfort weet ik het niet, maar ik denk dat ze vresen dat er teveel wordt gemsned en te weinig meer wordt gesmst. In verhouding is SMS echt 100en keren zo duur als MSN dus ze verliezen een grote inkomsten bron als iedereen gaat MSNen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh dan ga ik maar eens even een mailtje sturen naar Telfort, ben al ruim vijf jaar abonnee, dus mogen ze wel wat voor me over hebben hahaha

Qua headsetje passen gewoon de motorola headsetjes erop, ik had hiervoor een V70 en gebruik dat headsetje, werkt prima.

Bij MMS krijg ik een foutmelding dat hij niet kan inbellen. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Headsets past wel maar werkt het ook? Dus oordopje/mic. en de button die er evt. op zit.
Wacht toch maar op een stereo headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 12:26
Anoniem: 39303 schreef op 15 maart 2004 @ 11:22:
Ik geloof dat MSN bij heel veel Nederlandse providers gewoon geblokkeerd is (op firewall niveau), iig bij T-Mobile dacht ik, van Telfort weet ik het niet, maar ik denk dat ze vresen dat er teveel wordt gemsned en te weinig meer wordt gesmst. In verhouding is SMS echt 100en keren zo duur als MSN dus ze verliezen een grote inkomsten bron als iedereen gaat MSNen....
Ik kan gewoon msn-en op mijn SPV via T-mobile, dus dat zou geen probleem mogen zijn.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Karlok[JY-616] schreef op 15 maart 2004 @ 17:14:
Headsets past wel maar werkt het ook? Dus oordopje/mic. en de button die er evt. op zit.
Ja doet het ook gewoon, de headset standaard is gelijk gebleven en die kun je bijvoorbeeld gewoon op www.belstore.nl bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
Weet iemand waar je in Nederland een goedkope USB kabel kan kopen voor de MPx200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Database freak schreef op 15 maart 2004 @ 22:23:
Weet iemand waar je in Nederland een goedkope USB kabel kan kopen voor de MPx200?
De usb kabel wordt geleverd bij de telefoon en zo'n USB kabeltje is een standaard usb kabel, moet voor niet al teveel bij een computerboer te krijgen zijn.

Ik heb zelf veel van die kabels, 2 voor beide digicams, de Mpx200 uiteraard, mijn minidisc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Laatst online: 09-07 21:56
Echt `n erg vette gsm, ik ga na de zomervakantie weer `n nieuw abo voor 2 jaar nemen en dan is deze moto de grote kanshebber! _/-\o_
Ik heb `n vraagje aan de gelukkige bezitters van de MPx200, ik heb `m volgens mij nog niet in dit topic voorbij zien komen: hoe lang gaat de accu bij jullie mee, gemiddeld en normaal gebruik?

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Cannondale schreef op 15 maart 2004 @ 22:52:
Echt `n erg vette gsm, ik ga na de zomervakantie weer `n nieuw abo voor 2 jaar nemen en dan is deze moto de grote kanshebber! _/-\o_
Ik heb `n vraagje aan de gelukkige bezitters van de MPx200, ik heb `m volgens mij nog niet in dit topic voorbij zien komen: hoe lang gaat de accu bij jullie mee, gemiddeld en normaal gebruik?
Uhmmm.. geen idee eigenlijk, als ik de pc aanstaat dan hangt ie aan het USB kabeltje waarmee die ook geladen word.

Meestal staat de computer in het weekend uit, en dan is die meestal op ong. de helft. Voor mij normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73803

ik had een vraagje over de MPX200. Ik heb op mijn werk een pc met winodws/outlook xp en thuis ook.
De reden dat ik een smartphone zou willen is vanwege synchronisatie tussen mijn pc's en gsm zodat ik op 3 plekken mijn agenda bij de hand heb ( gsm,pc werk, pc thuis ). Een ex-collega van me had een Orange SPV ( 1e model ) en deze had destijds het probleem dat de SPV alle afspraken uit het verleden automatisch liet vervallen. Wanneer hij daarna synchroniseerde met een van zijn pc's verwijderde activesync destijds alle afspraken uit het verleden omdat deze ook niet meer in de SPV stonden. Is dit ondertussen opgelost en heeft de MPX200 hier geen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 11:33
Karlok[JY-616] schreef op 15 maart 2004 @ 17:14:
Heb inmiddels de originele motorola stereo headset (Stereo Headset With Send - End HS525) via een engelse site besteld en ontvangen:

- lelijk uiterlijk (lijkt wel een huisarts tool)
- zit niet lekker

- geluid superb!

Ik heb eerder een stereo headset van een maat van me geprobeerd van zijn spv maar die werkt niet (slechts mono).

a) Iemand een tip voor een andere (normaal uitziende) stereo headset die werkt
voor de mpx200?

b)Oja, nog een ander vraagje. Als ik iemand bel, heb ik een hele zachte toon (het
piepje terwijl je wacht totdat wordt opgenomen). Als diegene dan opneemt is
het geluid wel goed. Iemand een idee hoe dat 'piepje' harder kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109097

Hallo mensen heb vandaag de mooiste en beste phone aangeschaft die er is, maar ik ben alweer druk bezig gewees om m te slope denk.
Ik heb een clippie erop gezet maar krijg m er niet meer vanaf.

Hoe krijg ik m weg???
Hij staat in mijn documenten.

MZZZZZZZZZZL Denman

Zet t er mar ff op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 109097 schreef op 17 maart 2004 @ 18:26:
Hallo mensen heb vandaag de mooiste en beste phone aangeschaft die er is, maar ik ben alweer druk bezig gewees om m te slope denk.
Ik heb een clippie erop gezet maar krijg m er niet meer vanaf.

Hoe krijg ik m weg???
Hij staat in mijn documenten.

MZZZZZZZZZZL Denman

Zet t er mar ff op
offtopic:
Uhmmm.. doe eens wat aan je taal

Gewoon verwijderen, kan zijn dat bestand nog door een programma word vastgehouden, even de telefoon rebooten voor je verwijderd.
hully schreef op 17 maart 2004 @ 08:58:
[...]

Heb inmiddels de originele motorola stereo headset (Stereo Headset With Send - End HS525) via een engelse site besteld en ontvangen:

- lelijk uiterlijk (lijkt wel een huisarts tool)
- zit niet lekker

- geluid superb!

Ik heb eerder een stereo headset van een maat van me geprobeerd van zijn spv maar die werkt niet (slechts mono).

a) Iemand een tip voor een andere (normaal uitziende) stereo headset die werkt
voor de mpx200?

b)Oja, nog een ander vraagje. Als ik iemand bel, heb ik een hele zachte toon (het
piepje terwijl je wacht totdat wordt opgenomen). Als diegene dan opneemt is
het geluid wel goed. Iemand een idee hoe dat 'piepje' harder kan?
Nee, ik heb nog steeds geen normaal stereo werkende voor de MPX200 gezien, helaas.
Die op de moto site staat met FM radio functie ziet er wel mooi uit.

[ Voor 46% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 17-03-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109097

Joh Thks!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand antwoord op de volgende vraag?
Ik sms veel in de arabische taal (fonetisch) het T9 woordenboek is voor deze telefoon waardeloos, als ik een bepaald woord reeds toegevoegd heb aan het systeem, en dit woord enige dagen niet heb gebruikt, dan is de telefoon het alweer kwijt. In tegenstelling tot mijn Nokia 6600 overigens. Op mijn palmpc Pocket Ipaq heb ik het fantastische programma'tje wordlogic. www.wordlogic.com Volgens de site van wordlogic is dit programma ook geschikt voor smartphones, hoewel ze er weinig over uitweiden. Het werkt in ieder geval niet. Het programma laat zich niet installeren. Zijn er andere mogelijkheden of sugesties? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 102265 schreef op 18 maart 2004 @ 21:43:
Iemand antwoord op de volgende vraag?
Ik sms veel in de arabische taal (fonetisch) het T9 woordenboek is voor deze telefoon waardeloos, als ik een bepaald woord reeds toegevoegd heb aan het systeem, en dit woord enige dagen niet heb gebruikt, dan is de telefoon het alweer kwijt. In tegenstelling tot mijn Nokia 6600 overigens. Op mijn palmpc Pocket Ipaq heb ik het fantastische programma'tje wordlogic. www.wordlogic.com Volgens de site van wordlogic is dit programma ook geschikt voor smartphones, hoewel ze er weinig over uitweiden. Het werkt in ieder geval niet. Het programma laat zich niet installeren. Zijn er andere mogelijkheden of sugesties? (8>
Geen idee, heb de website gezien staat inderdaad smartphone bij.
Mailtje richting de makers een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ze gemaild maar geen antwoord ontvangen,
IK blijf zoeken, voor mij is het wel belangrijk.
Ik zal er nog een mailtje aan wagen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73803

sorry voor het herhalen van mijn vraag maar het is voor mij erg belangrijk en ik moet snel beslissen voor de aankoop van een MPX200:

De reden dat ik een smartphone zou willen is vanwege synchronisatie tussen mijn pc's thuis en op mijn werk. Zodat ik uiteindelijk op 3 plekken mijn agenda bij de hand heb ( gsm,pc werk, pc thuis ).

Een ex-collega van me had een Orange SPV ( 1e model ) en deze had destijds ( alweer tijdje terug ) het probleem dat de SPV alle afspraken uit het verleden automatisch liet vervallen. Wanneer hij daarna synchroniseerde met een van zijn pc's verwijderde activesync alle afspraken uit het verleden in zijn Outlook Agenda omdat deze ook niet meer in de SPV stonden.

Iemand die kan bevestigen dat de MPX200 hier geen last van heeft ?
Die dus hetzelfde nu al doet van wat ik wil, synchroniseren agenda tussen 2 pc's zonder dat je je agenda van vorige week "flushed"
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.