Ja, dat is denk ik een foutje op hun site. Je kunt 'm gewoon als mp3 speler gebruiken, maar de mp3's volgens mij niet als beltoon instellen.Jaeger schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:15:
Hallo,
Ik ben nieuw hier, naja wat heet nieuw lees al jaren mee maar heb nog nooit gepost.
Ik wil ook een motorola mpx200 kopen. Als ik zo alle posts in dit forum door lees heb ik het idee dat je gewoon hem ook kan gebruiken als mp3 speler als je een headset koopt en een SD-kaartje.
Maar nu keek ik op http://typhone.nl/index.p...=lossegsm&do=2&show_id=68 en daar stond : MP3: Nee
Mijn vraag luidt dus: Kan ik de motorola mpx200 nou wel of niet als mp3 speler gebruiken? jawel toch? Ik vraag het maar voor de zekerheid.
Nee, er staat duidelijk op de doos dat ie gelocked is.Anoniem: 132621 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:15:
Deze week eentje gehaald bij de kijkshop, is dus ook op Vodafone prepaid gelocked.
Kun je deze probleemloos terugbrengen?
(ookal weten wij dat er een zootje zonder was
kijkshop online zegt bij de mpx200:
Maar je kan het natuurlijk altijd proberen....Geen 16 dagen omruilgarantie
Ja zeker! 100%Jaeger schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:15:
Hallo,
Ik ben nieuw hier, naja wat heet nieuw lees al jaren mee maar heb nog nooit gepost.
Ik wil ook een motorola mpx200 kopen. Als ik zo alle posts in dit forum door lees heb ik het idee dat je gewoon hem ook kan gebruiken als mp3 speler als je een headset koopt en een SD-kaartje.
Maar nu keek ik op http://typhone.nl/index.p...=lossegsm&do=2&show_id=68 en daar stond : MP3: Nee
Mijn vraag luidt dus: Kan ik de motorola mpx200 nou wel of niet als mp3 speler gebruiken? jawel toch? Ik vraag het maar voor de zekerheid.
[ Voor 5% gewijzigd door chaosonline op 18-02-2005 13:28 . Reden: toevoeging kijkshop quote ]
Dank u Dank u voor de snelle reacties. Nog een klein vraagje: Het is dus waarschijnlijk niet mogelijk om er een GPS systeempje van te maken. Maar het is toch wel mogelijk om een routeplanner programma erop te zetten? Zoja: heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hier software voor? Zonee: jammer

Als je deze post goed had doorgelezen,Jaeger,had je het gezien dat er wel een mogelijkheid is
http://www.mobinav.net/in...301.html?lmd=38388.388889
http://www.mobinav.net/in...301.html?lmd=38388.388889
[ Voor 30% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 18-02-2005 14:29 ]
Als je goed had gelezen Davidoff_Smoker dan past die niet in de mpx200
Anoniem: 99190
Dat kan niet.. de infarood is niet sterk genoegAnoniem: 122762 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:04:
Heeft iemand op zijn MPX200 al een afstandbediening-programma geinstalleerd?
Volgens mij kan het niet, omdat het een verkeerd type IR is?Anoniem: 99190 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:43:
[...]
Dat kan niet.. de infarood is niet sterk genoeg
Iets met alleen zenden of ontvangen. Zoiets?
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Sorry,my badJaeger schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:39:
Als je goed had gelezen Davidoff_Smoker dan past die niet in de mpx200

Anoniem: 28443
Ja, gewoon onwetend naar de winkel teruggaan en retourneren. Er staat op internet niet bij dat het om een simlocktoestel gaat en er staat op de doos dat er alleen van het vodafone systeem gebruik gemaakt kan worden. Dit blijkt alleen Vodafone prepaid te zijn. Vodafone abonnement gaat dus ook niet.Anoniem: 132621 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:15:
Deze week eentje gehaald bij de kijkshop, is dus ook op Vodafone prepaid gelocked.
Kun je deze probleemloos terugbrengen?
Heb je dat al een vodafone abbo geprobeerd?! Heeft ie ook een productlock!? (zo heet dat toch?). Voor de duidelijkheid ''deze serie'' heeft dan dus een simlock + productlock (of is dat tegewnwoordig één?) !?Anoniem: 28443 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:21:
[...]
Ja, gewoon onwetend naar de winkel teruggaan en retourneren. Er staat op internet niet bij dat het om een simlocktoestel gaat en er staat op de doos dat er alleen van het vodafone systeem gebruik gemaakt kan worden. Dit blijkt alleen Vodafone prepaid te zijn. Vodafone abonnement gaat dus ook niet.
beetje off-topic: anders is het misschien een idee om een sim-only te nemen bij vodafone! Dat heb ik ook gedaan plus live-bundel om mee te internetten (helaas niet off-net is off-net* heel duur bij voda). Helaas is de denking van Orange (hier en in het algemeen) om te huilen, dus als gprser kom je dan snel bij Voda uit. (en ja, ik wil ook geen telfort
*offnet=buiten het live!-portal
[ Voor 8% gewijzigd door robert-630 op 18-02-2005 16:37 ]
Dit topic blijft redelijk lopen. Misschien is er iemand die het leuk vind om eens te gaan denken aan het maken van een mooie 1st post voor een eventueel nieuw topic. Zou ook fijn zijn voor alle nieuwe mensen (al dan niet met gelockt toestel) als er een startpost komt met heel helder alle informatie die in de loop der tijd bekend is gewordt (en dat is echt verschrikkelijk veel)
Ik heb zelf het idee dat ik er nu redelijk ben, maar ben al 2 weken bezig met topics lezen, surfen, programma's proberen, etc etc. En dan ben ik nog niet aan WM2003 begonnen.
Tis maar een idee, tis niet aan mij om zoiets te bepalen, maar leek me toch een goed idee om langzaam over een officieel Motorola MPx200 Smartphone DEEL 2- topic na te denken.
Ik heb verder nog niet gehoord dat er op de MPx200 een zogenaamde software-lock zit, deze zou dus voorkomen dat je allerlei programma's zomaar erop kunt zetten.
Mijn vriendin heeft toevallig pas een nieuwe samsung (e330) daarbij zat een headsetje, ik dus direct ff in mijn MPX gestopt. Als je hem iets naar buiten trekt (zoals al eerder gezegt) werkt het idd goed, maar niet alleen dat, ik kon ook dmv het knopje gesprekken aannemen en voeren. Nu ben ik zelf niet te lui om mijn telefoon vast te houden tijdens het bellen. Maar goed, je hoeft dus geen hele rare toeren uit te halen om de boel aan de gang te krijgen.
Ik heb 3 .VOL bestanden in mijn IPSM root staan:
cemail.vol
mxip_initdb.vol
mxip_lang.vol
Waar zijn die voor en wat doen ze ? Ik heb namelijk een tik dat ik niks op mijn telefoon wil hebben wat niet strikt noodzakelijk is, en alles op de geheugenkaart. Ik heb de boel al zo ingestelt dat mijn SMSjes enzo op de geheugenkaart worden opgeslagen, en had alle SMSjes die nog in de telefoon stonden verwijdert. Dus dat zou het niet mogen zijn.
Wat een genot trouwens een 1Gb kaartje. Enige manier om hem vol te krijgen is meer liedjes dan je logischerwijs kan luisteren, of meer films dan je kan kijken
Ik heb zelf het idee dat ik er nu redelijk ben, maar ben al 2 weken bezig met topics lezen, surfen, programma's proberen, etc etc. En dan ben ik nog niet aan WM2003 begonnen.
Tis maar een idee, tis niet aan mij om zoiets te bepalen, maar leek me toch een goed idee om langzaam over een officieel Motorola MPx200 Smartphone DEEL 2- topic na te denken.
Ik heb verder nog niet gehoord dat er op de MPx200 een zogenaamde software-lock zit, deze zou dus voorkomen dat je allerlei programma's zomaar erop kunt zetten.
Mijn vriendin heeft toevallig pas een nieuwe samsung (e330) daarbij zat een headsetje, ik dus direct ff in mijn MPX gestopt. Als je hem iets naar buiten trekt (zoals al eerder gezegt) werkt het idd goed, maar niet alleen dat, ik kon ook dmv het knopje gesprekken aannemen en voeren. Nu ben ik zelf niet te lui om mijn telefoon vast te houden tijdens het bellen. Maar goed, je hoeft dus geen hele rare toeren uit te halen om de boel aan de gang te krijgen.
cemail.vol
mxip_initdb.vol
mxip_lang.vol
Waar zijn die voor en wat doen ze ? Ik heb namelijk een tik dat ik niks op mijn telefoon wil hebben wat niet strikt noodzakelijk is, en alles op de geheugenkaart. Ik heb de boel al zo ingestelt dat mijn SMSjes enzo op de geheugenkaart worden opgeslagen, en had alle SMSjes die nog in de telefoon stonden verwijdert. Dus dat zou het niet mogen zijn.
Wat een genot trouwens een 1Gb kaartje. Enige manier om hem vol te krijgen is meer liedjes dan je logischerwijs kan luisteren, of meer films dan je kan kijken
Geen inspiratie
Anoniem: 132621
@Mva: thx, daar heb ik wat aan
Heb het geprobeerd met een Vodafone abo sim en die werkt inderdaad ook niet. Op de internet pagina noch in de folder van de kijkshop staat bij de MPX een vermelding van een Simlock.
De enige aanduiding van Vodafone op de buitenkant van de doos is de laatste regel van de opgeplakte sticker waarop o.a. IMEI en modelno staan:
"MPx200 SL Licorice Vodafone Netherlands - Without SD"
Heb het geprobeerd met een Vodafone abo sim en die werkt inderdaad ook niet. Op de internet pagina noch in de folder van de kijkshop staat bij de MPX een vermelding van een Simlock.
De enige aanduiding van Vodafone op de buitenkant van de doos is de laatste regel van de opgeplakte sticker waarop o.a. IMEI en modelno staan:
"MPx200 SL Licorice Vodafone Netherlands - Without SD"
Anoniem: 122762
Bij Office Centre, is nu voor €27,31 (inc. btw) een 256MB SD kaart. Nu is deze prijs vrij redelijk (laagste op pricewatch incl. verzendkosten = 26,50, kingston), maar zijn er soms aanbiedingen die ik over het hoofd zie? Het merk van het kaartje is Memorex, nooit van gehoord.
Ik neem aan dat elke SD / MMC geheugenkaart erin past?
* Anoniem: 122762 mompelt iets over het feit dat hij helaas de financien niet heeft om net als zijn vader een 1gb kaartje te kopen
Ik neem aan dat elke SD / MMC geheugenkaart erin past?
* Anoniem: 122762 mompelt iets over het feit dat hij helaas de financien niet heeft om net als zijn vader een 1gb kaartje te kopen
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 122762 op 18-02-2005 18:29 ]
Het is een lock, waardoor alleen maar Vodafone Prepaid kaarten erin gaan. Dus een soort provider + prepaid lock. Mijn Vodafone abonnement ging er niet in nee.robert-630 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:30:
[...]
Heb je dat al een vodafone abbo geprobeerd?! Heeft ie ook een productlock!? (zo heet dat toch?). Voor de duidelijkheid ''deze serie'' heeft dan dus een simlock + productlock (of is dat tegewnwoordig één?) !?
Als er niks over die lock op de verpakking staat, kan je altijd dat nog als reden geven om hem te willen ruilen of dergelijke .. ($!). Wel vrij apart. Ben er vandaag achtergekomen dat Live!-prepaid pakketen niet zo'n soort lock hebben, vreemd dat deze dat dan wel weer heeft.Anoniem: 28443 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:34:
[...]
Het is een lock, waardoor alleen maar Vodafone Prepaid kaarten erin gaan. Dus een soort provider + prepaid lock. Mijn Vodafone abonnement ging er niet in nee.
Ik zou Vodafone eens bellen met het hele verhaal en vragen of ze de unlock code (dat alleen prepay kaarten werken) niet kunnen opsturen.
Ik bedoel waar hebben ze meer aan? Een sullige prepay of een abbo wat vast iedere maand geld in het laatje brengt?
Ik heb het dus over mensen die een vast abbo hebben van Vodafone en nu deze telefoon niet kunnen gebruiken (ik heb een vodafone abbo en was aan het twijfelen deze gsm te kopen).
Ik bedoel waar hebben ze meer aan? Een sullige prepay of een abbo wat vast iedere maand geld in het laatje brengt?
Ik heb het dus over mensen die een vast abbo hebben van Vodafone en nu deze telefoon niet kunnen gebruiken (ik heb een vodafone abbo en was aan het twijfelen deze gsm te kopen).
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Een bescheiden kickje, want ik kom er niet achter, en iemand moet dit toch zo weten lijkt me.martijn12345 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:29:
cemail.vol
mxip_initdb.vol
mxip_lang.vol
Geen inspiratie
Hahaha super deze smartphone, maar geen stopwatchAnoniem: 99190 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 07:33:
zit geen stopwatch op, maar is wel te downloaden hoor
Zo maar even een 256MB SD kaartje halen. Past hier wel een DIVX film van 2 uur op?
Remember that messages will be lost once cemail path is changed. The default setting for your cemail.vol (message database) is \IPSM\cemail.vol. Switching it to Storage Card (\Storage Card\cemail.vol) will generate a new cemail.vol on a reboot, a blank one.
BACKUP AND RESTORE CONTACTS, CALENDAR AND TASKS DATABASE
- tricks on how to backup mxip_initdb.vol from phone to PC then restore from PC to phone.
Most programs have a brand name which is kept the same over all languages, if you want to translate the name, and by extenation the link in the start menu you have two options, the most obvious is to create the shortcut in your setup.dll based on the current language, the only problem being if the user changes the language then the shortcut won't change.
Microsoft uses another cunning method: "mxip_lang.vol". In this Database volume there are three databases, the one we are interested in is "\FileNameLang". In this database is a list of filenames (well Start Menu links and .mid filenames to be exact), with a translation to each language.
BACKUP AND RESTORE CONTACTS, CALENDAR AND TASKS DATABASE
- tricks on how to backup mxip_initdb.vol from phone to PC then restore from PC to phone.
Most programs have a brand name which is kept the same over all languages, if you want to translate the name, and by extenation the link in the start menu you have two options, the most obvious is to create the shortcut in your setup.dll based on the current language, the only problem being if the user changes the language then the shortcut won't change.
Microsoft uses another cunning method: "mxip_lang.vol". In this Database volume there are three databases, the one we are interested in is "\FileNameLang". In this database is a list of filenames (well Start Menu links and .mid filenames to be exact), with a translation to each language.
Ai, ik heb 'm geflashed naar WM2003 en opeens komt ie met de simlock 
Ook al doe ik de vodafone prepaid erin..
Heb al een unlock code gekocht, maar die werkt niet "the action is not supported on this sim"

Pffff risico's van het vak, maar wees dus voorzichtig.. Ik heb nu een telefoon die niet meer kan opstarten.

Heb al een unlock code gekocht, maar die werkt niet "the action is not supported on this sim"
Pffff risico's van het vak, maar wees dus voorzichtig.. Ik heb nu een telefoon die niet meer kan opstarten.
Oei, ja dat is niet best maar als je nou 2002 er weer op zet, dan moet hij het toch weer gewoon kunnen doen?
De roms om te flashen kan je geloof ik niet backuppen, vandaar dat ik ook geen 2002 rom nog heb gezien.Jaeger schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 18:35:
Oei, ja dat is niet best maar als je nou 2002 er weer op zet, dan moet hij het toch weer gewoon kunnen doen?
Niet dat ik terugwil
Ik had die van de Kruidvat en deze had dit probleem niet.
Je hebt mail.....Mr. Jinx schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:33:
Niet met betrekking tot het unlocken, maar ik weet wel waar je de 2002 ROM kan vinden...Anoniem: 30103 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 19:55:
Kozz heb/weet jij een oplossing dan?
Het lijkt me dat als je terug flashed naar 2002, je de unlock code kunt gebruiken....
Anoniem: 30103
Helaas dat werkt niet. Gelukkig kon ik het toestel ruilen tegen één die simlock vrij is. Nieuwsgierig aan> is die 2002 versie nederlands? nieuwsgierig uit>>Kozz schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 20:01:
[...]
Niet met betrekking tot het unlocken, maar ik weet wel waar je de 2002 ROM kan vinden...
Het lijkt me dat als je terug flashed naar 2002, je de unlock code kunt gebruiken....
Zo das geluk bij een ongeluk! Ehm...nee, de 2002 ROM is Engels....Anoniem: 30103 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 20:11:
[...]
Helaas dat werkt niet. Gelukkig kon ik het toestel ruilen tegen één die simlock vrij is. Nieuwsgierig aan> is die 2002 versie nederlands? nieuwsgierig uit>>
Hielp een hard reset niet meer?
Nee, een hard reset zorgt er voor dat je weer een schone versie hebt. een flash is niet terug te draaien tenzij je hem weer met de juiste versie flashed. de nederlandse 2002 voor de mpx200 ben ik dan ook niet tegen gekomen. Voor sommige zal MMS functionaliteit een gemis zijn in 2003 daar werkt het niet voor de MPX200Kozz schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 20:16:
[...]
Zo das geluk bij een ongeluk! Ehm...nee, de 2002 ROM is Engels....
Hielp een hard reset niet meer?
I
Reden van aaschaf was het achteruitgaan van mn T68I en ik wilde wel eens een smartphone proberen 119 euro is dan een leuk bedrag. Zelf SMS ik nooit en gebruik een IPAQ waarbij iik met een pen en toetsenbord de letters invoer. Bij die MPX200 heb ik grote moeite, maar ik gebruik een programma zodat ik de mpx200 overneem en dus beeld zie op mn computer en het toetsenbord van de computer gebruik voor invoer. De volgende telefoon zal waarschijnlijk de sierra wirelees Voq zijn met een toetsenbordje
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 30103 op 19-02-2005 20:31 ]
Was je telefoon simlock-vrij onder 2002 ?Mr. Jinx schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:33:
Nog een site die ik jullie ook niet wil onthouden : http://scottthompson.pwp.blueyonder.co.uk/MPx200Guide.html
[ Voor 14% gewijzigd door martijn12345 op 20-02-2005 00:10 ]
Geen inspiratie
KickjeAnoniem: 122762 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 10:23:
[...]
Zo maar even een 256MB SD kaartje halen. Past hier wel een DIVX film van 2 uur op?
Heb spiderman 2 en een show van Hans Teeuwen in mijn Movie mapje staan, samen 243 Mb. Dus 2 uur moet passen als je niet teveel andere shit erbij zet. Als je nog een nieuw kaartje moet kopen zo ik persoonlijk voor een grotere gaan, als je hem al hebt liggen, dan gaat ut wel werken als je zuinig bent.
Geen inspiratie
Anoniem: 136845
krijg je bij het vodafone prepaid pakket ook een kabeltje om je mpx te verbinden met je computer??
Zie startpost. MPx200 wordt altijd in een doos geleverd met usb kabeltje (niet anders als het doorsnee usb kabeltje van je digicam), een hoesje en een riemclip.
Geen inspiratie
een paar vraagjes:
*Hoe noemt het programma waarmee je het scherm van uw mpx200 kunt overnemen?
Zodat ik via pc kan smsen
==> found it: http://www.soti.net/defau...Cmd=Products&SubCmd=PCPro
*Weet er iemand dat een app kent die zonder al die vele omwegen je het alarm kunt instellen?
Het moet wel het alarm van gsm gebruiken want heb een profiel gemaakt die alleen maar alleen alarm signalen laat horen, handig als je slaapt en niet wilt gestoord worden door smsinfos en telefoons.
*Ik weet dat als je vergaderingen plant met outlook en dan synced dat uw mpx200 auto op stil gaat als die vergadering bezig is en auto terug geluid opzet als die gedaan is.
Weet er iemand hoe je dit kunt veranderen zodat als ik aangeef dat het school is dat hij op stil gaat.
*Als je via die settings van hello moto uw mailsettings laat zenden naar uw mpx200 dat je die mails alleen op uw gsm krijgt en niet bij u thuis als je de mail afhaalt.
Namelijk wanneer ik grotere mails binnenkrijg van vb 5mb. Die zouden niet op gsm moeten komen.
*En als er nu al een sdcard is met gps in en als je die voor de mpx200 kunt gebruiken?
*Weet er iemand dat een app kent die zonder al die vele omwegen je het alarm kunt instellen?
Het moet wel het alarm van gsm gebruiken want heb een profiel gemaakt die alleen maar alleen alarm signalen laat horen, handig als je slaapt en niet wilt gestoord worden door smsinfos en telefoons.
*Ik weet dat als je vergaderingen plant met outlook en dan synced dat uw mpx200 auto op stil gaat als die vergadering bezig is en auto terug geluid opzet als die gedaan is.
Weet er iemand hoe je dit kunt veranderen zodat als ik aangeef dat het school is dat hij op stil gaat.
*Als je via die settings van hello moto uw mailsettings laat zenden naar uw mpx200 dat je die mails alleen op uw gsm krijgt en niet bij u thuis als je de mail afhaalt.
Namelijk wanneer ik grotere mails binnenkrijg van vb 5mb. Die zouden niet op gsm moeten komen.
*En als er nu al een sdcard is met gps in en als je die voor de mpx200 kunt gebruiken?
[ Voor 15% gewijzigd door mistercash op 20-02-2005 16:21 ]
Ik was net eventjes aan het zoeken voor GPS voor de mpx200 en toen kwam ik dit tegen:
http://www.pocketgpsworld.com/globalsat-sdio-gps-sd501.php
Gaat zoiets werken op de mpx200? Het is een SD GPS..voor pocket PC's.
Of werkt dit alleen op pocket pc's? En als het werkt..is er trouwens sowieso een probleem met opslag voor een routeprogramma.
http://www.pocketgpsworld.com/globalsat-sdio-gps-sd501.php
Gaat zoiets werken op de mpx200? Het is een SD GPS..voor pocket PC's.
Of werkt dit alleen op pocket pc's? En als het werkt..is er trouwens sowieso een probleem met opslag voor een routeprogramma.
[ Voor 28% gewijzigd door Jaeger op 20-02-2005 15:58 ]
Zie je u eigen al zo rondlopen met zo een uitsteeksel op uw gsm.
En alleen gebruiken in de auto is ook ni echt een oplossing gezien de sd card niet hotswappable is op de mpx200.
Dus steeds afzetten en opzetten ook ni echt ergonomisch
En alleen gebruiken in de auto is ook ni echt een oplossing gezien de sd card niet hotswappable is op de mpx200.
Dus steeds afzetten en opzetten ook ni echt ergonomisch
De SD-Card is wél hot-swapable 
Hoe heette dat programma dat je via "cells" van je telefoonnetwerk kon navigeren naar een bepaalde plek?
Hoe heette dat programma dat je via "cells" van je telefoonnetwerk kon navigeren naar een bepaalde plek?
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 122762 op 20-02-2005 16:49 ]
Ik weet wel dat de ANWB ook met zoiets bezig is, op die manier; alleen de data komt niet niet vanaf de SD maar wordt via GPRS automatisch binnen gehaald. (ik vraag me alleen af was het nou voor symbian en/of WMAnoniem: 122762 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 16:45:
De SD-Card is wél hot-swapable
found it
Dacht eigenlijk dat je meer zoiets als Remote Display Control bedoelde, het is als het goed is van Microsoft. Via google is er vast wel wat over te vinden.mistercash schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:14:
een paar vraagjes:
[ Voor 41% gewijzigd door robert-630 op 20-02-2005 17:26 ]
Uhm, dat is een complete routeplanner met spraaknavigatie, wat overigens niet gaat werken, en wat ik niet bedoel.

Kijk dit is hoe een GSM-netwerk werkt. Nu was er eens een programma, dat je van de ene cell naar de andere bracht zeg maar. En daar zoek ik de naam van

Kijk dit is hoe een GSM-netwerk werkt. Nu was er eens een programma, dat je van de ene cell naar de andere bracht zeg maar. En daar zoek ik de naam van
Anoniem: 137252
heeft iemand enig idee hoe je 3gp bestanden afspelen op de MPX200 ?
Er was eerst geloof ik wel een programa Pv player te downloaden maar dat heeft het bedrijf stop gezet..
alle ideeen zijn welkom
groetjes
Er was eerst geloof ik wel een programa Pv player te downloaden maar dat heeft het bedrijf stop gezet..
alle ideeen zijn welkom
groetjes
Mr.Jinx vraagje, waar heb jij die unlock code gekocht?Mr. Jinx schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:33:
Ben al een nederlands site tegen gekomen waar je ook een mpx200 kan unlocken (http://www.unlockcode.nl).
Maar er is iets wat me tegen houdt om een un-lock code te kopen bij hun.
Probleem is dat ik het niet helemaal vertrouw, en dan bedoel ik niet dat ik hun niet vertrouw.
Maar ik ben bang dat ik straks € 38,- heb uit gegeven en dat ik er achter kom dat de unlock-code als nog niet werkt om bijv. een firmware achtige reden.
Ik had 'm bij http://www.imei-check.co.uk/ gekocht.
Ben nu met ze bezig om uit te zoeken waarom het niet werkt. Er zijn volgens hun veel problemen vanuit nederland met het unlocken van dit toestel.
Schijnt dat er 6 verschillende unlock codes zijn (per telefoon), maar tot nu toe werd er maar eentje gebruikt.. ik krijg nu die andere 5 om te proberen. Ben benieuwd, ze zijn in iedergeval behulpzaam maar ik heb liever een werkende code
Als het is gelukt laat ik het wel even weten.
ps: die nederlandse site waar jij het over hebt kan nog geen mpx200 unlocken.
Ben nu met ze bezig om uit te zoeken waarom het niet werkt. Er zijn volgens hun veel problemen vanuit nederland met het unlocken van dit toestel.
Schijnt dat er 6 verschillende unlock codes zijn (per telefoon), maar tot nu toe werd er maar eentje gebruikt.. ik krijg nu die andere 5 om te proberen. Ben benieuwd, ze zijn in iedergeval behulpzaam maar ik heb liever een werkende code
[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Jinx op 20-02-2005 21:03 ]
Toch interessant, dat SD GPS, ben erg benieuwd of dit in theorie kan werken. Als die apparaatjes in toekomst wat kleiner worden, dan zou het best bruikbaar zijn denk ik.
Verder ben ik ook op zoek naar dat cell-programma. Iemand die de naam daarvan nog weet ?
Volgens het modaco-forum. Zou je Gnuboy (gameboy emulator) kunnen afsluiten, of in ieder geval in het menu raken daarvoor, door op de record button te duwen. Dit schijnt bij de MPx200 de volumeknop aan de zijkant te zijn. En na testen bleek dit ook zo te zijn, echter vergt het enige oefening. Wilde het toch ff posten voor als er mensen waren die dachten dat de batterij er iedere keer uit moest na een gameboyspelletje.
Verder ben ik ook op zoek naar dat cell-programma. Iemand die de naam daarvan nog weet ?
Volgens het modaco-forum. Zou je Gnuboy (gameboy emulator) kunnen afsluiten, of in ieder geval in het menu raken daarvoor, door op de record button te duwen. Dit schijnt bij de MPx200 de volumeknop aan de zijkant te zijn. En na testen bleek dit ook zo te zijn, echter vergt het enige oefening. Wilde het toch ff posten voor als er mensen waren die dachten dat de batterij er iedere keer uit moest na een gameboyspelletje.
[ Voor 16% gewijzigd door martijn12345 op 21-02-2005 11:54 ]
Geen inspiratie
mag niet/kan nietAnoniem: 99190 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 07:36:
ik heb een unlock programmatje via emule gevonden.. uploaden?
of heb je de faq niet gelezen?
PSN: djmurcielago
He dat is grappig, 2 weken geleden stond dat er nog nietMr. Jinx schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:01:
Ik had 'm bij http://www.imei-check.co.uk/ gekocht.
Zullen vast de problemen hebben die Jinx ook al aangaf hierboven.
hallo allemaal
,
ik ben nieuw entry hier,
was laastst op zoek naar een telefoon met Windows en ben gestuit op deze forum. hier in de forum stond vermeld dat (pre-paid pakket) motorola telefoon bij kijkshop simlock vrij was. heb gelijk gehaald maar blijkt wel simlock te hebben.
mijn vraag is:
1ste: is er iemand die mij kan helpen hoe ik simlock van de telefoon kan(laten) verwijderen.
2de: kan iemand me helpen met flashen naar WM 2003 want telefoon heeft 2002 en bekend verhaal met de batterij.
en alvast bedankt
ik ben nieuw entry hier,
was laastst op zoek naar een telefoon met Windows en ben gestuit op deze forum. hier in de forum stond vermeld dat (pre-paid pakket) motorola telefoon bij kijkshop simlock vrij was. heb gelijk gehaald maar blijkt wel simlock te hebben.

mijn vraag is:
1ste: is er iemand die mij kan helpen hoe ik simlock van de telefoon kan(laten) verwijderen.
2de: kan iemand me helpen met flashen naar WM 2003 want telefoon heeft 2002 en bekend verhaal met de batterij.
en alvast bedankt
1: Dit kan via het opvragen van de code op verschillende sites. Zie een paar pagina's / posts terug van dit topic voor de betreffende sites;attakhan schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:01:
hallo allemaal,
ik ben nieuw entry hier,
was laastst op zoek naar een telefoon met Windows en ben gestuit op deze forum. hier in de forum stond vermeld dat (pre-paid pakket) motorola telefoon bij kijkshop simlock vrij was. heb gelijk gehaald maar blijkt wel simlock te hebben.![]()
mijn vraag is:
en alvast bedankt
2. Er is geen probleem met de batterij, als je de flash maar uitvoerd met een volle batterij en na de flash een hardreset doet. Zie ook weer eerder in dit topic.
Wat betreft control tool:
Het overnemen van MPX200 via je pc kan ook via
http://www.coolsmartphone...article&artid=68&Itemid=3
Het is onderdeel van Windows Mobile Developer Power Tools
Werkt dus functie toetsen gestuurd.
Lees effies de bovenstaande website wat via vwelke functietoets wordt aangestuurd.
Het overnemen van MPX200 via je pc kan ook via
http://www.coolsmartphone...article&artid=68&Itemid=3
Het is onderdeel van Windows Mobile Developer Power Tools
Werkt dus functie toetsen gestuurd.
Lees effies de bovenstaande website wat via vwelke functietoets wordt aangestuurd.
Weet iemand een programma om beginschermen te maken?
En dan bedoel ik niet dat programma Microsoft waarmee je achtergrondjes kunt maken en kleurindelingen,maar waar je bewegende beginschemen kunt maken zoals ze op airfagev te vinden zijn.

Beetje dit soort idee.
Hoe kan ik zoiets doen?
En dan bedoel ik niet dat programma Microsoft waarmee je achtergrondjes kunt maken en kleurindelingen,maar waar je bewegende beginschemen kunt maken zoals ze op airfagev te vinden zijn.

Beetje dit soort idee.
Hoe kan ik zoiets doen?
Dit scherm beweegt niet! Het zijn 4 screenshots achter elkaar om de functionaliteit te showen.Davidoff_Smoker schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:25:
Weet iemand een programma om beginschermen te maken?
[afbeelding]
Beetje dit soort idee.
Hoe kan ik zoiets doen?
(kijk bijvoorbeeld maar naar de klok!)
Zulke schermen kun je maken met:
http://www.ruttensoft.com/smartphone/homescreendesigner.htm
Of zelf XML-hacken of downloaden op 1 van de sites genoemd in dit topic...
Sorry,beetje verkeerd beschreven.chaosonline schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:32:
[...]
Dit scherm beweegt niet! Het zijn 4 screenshots achter elkaar om de functionaliteit te showen.
Ik bedoelde dat je niet de pictogrammen alleen maar bovenin hebt staan,maar dat je ze groter kunt maken of kleiner.
Of onderin zoals met MacOSX.Links zoals dat plaatje.
Dat idee.
[ Voor 14% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 22-02-2005 13:51 ]
Ik heb een vraagje over het flashen naar 2003. Ik heb de volgende ROMS's:
- SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).img -> 23.324 kB
- SUPER_MOTO_MPX200(2003).img -> 31.098 kB
Die MOTO_2 is van een latere datum, maar wel een kleiner bestand. Moet ik 'm daar mee flashen? Ik heb ook nog een multi language pack, kan ik deze met beide roms installeren?
- SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).img -> 23.324 kB
- SUPER_MOTO_MPX200(2003).img -> 31.098 kB
Die MOTO_2 is van een latere datum, maar wel een kleiner bestand. Moet ik 'm daar mee flashen? Ik heb ook nog een multi language pack, kan ik deze met beide roms installeren?
SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).img = Laatste versie inclusief language pack (engels, geen nederlands)
SUPER_MOTO_MPX200(2003).img = Duitse versie. Hier is eventueel een language-pack voor.
Het kan zijn dat je met een provider lock te maken krijgt na de upgrade, dus weet waar je aan begint.
SUPER_MOTO_MPX200(2003).img = Duitse versie. Hier is eventueel een language-pack voor.
Het kan zijn dat je met een provider lock te maken krijgt na de upgrade, dus weet waar je aan begint.
In dat progje wat net genoemd wordt is het mogelijk om te kiezen voor kleine iconen of grote. De grote is echter niet helemaal zelf te bepalen, je moet voor een van de twee kiezen. De plaats van de iconen is wel te bepalen (in ieder geval verticaal, horizontaal weet ik niet zeker) en het aantal iconen is te bepalen (max. 8 meen ik). Weet je dat ook weerDavidoff_Smoker schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:44:
[...]
Sorry,beetje verkeerd beschreven.
Ik bedoelde dat je niet de pictogrammen alleen maar bovenin hebt staan,maar dat je ze groter kunt maken of kleiner.
Of onderin zoals met MacOSX.Links zoals dat plaatje.
Dat idee.
Ik heb ook weer een vraagje, je leest hier de laatste tijd zoveel over flashen. Het is toch zo dat als je je telefoon simlockvrij hebt gekocht je nooit tegen dat providerlock aan kan lopen, of wel? Kan het zijn dat een AT&T ROM-versie bijv. niet werkt, nee toch?
[ Voor 17% gewijzigd door robert-630 op 22-02-2005 17:59 ]
IK WORD ECHT HELEMAAL LO-CO
Na mijn Motorola MPX aangesloten (kijkshop pre-paid aanbieding) en wel te probeerd te hebben loop ik tegen het volgende probleem op met de (GPRS/INTERNET) verbinding.
Als ik probeer een verbing te maken met de GPRS settings die k heb ge'smst gekregen via hellomoto.com gebeuren er 2 dingen.
met MSN blijf ie maar eindeloos verbinden er gebeurd dus eigenlijk niks
En met Internet explorer "Unable to find page" al direct na een seconde of 2.Ook met de pages die standaard in de tel staan, dus daar ligt het niet aan.
Ook is het vreemd ( dit weet ik nog uit mijn good old SPV tijd ) dat er bij mijn MPX200 geen G symbool aan de bovenkant vna het scherm staat,btw niet die tijdens het verbinden boven de batterij maar het symbool dat normaal dus in het midden van dat bovenste balkje hoort te staan.(dus dat er een GPRS verbinding MOGELIJK is )
Toen dacht ik missschien zit ik te ver van een zendpaal af ofzo maar dat is het probleem ook niet want midden in de stad (BREDA) werkt hij ook niet.
kan iemand mij misschien helpen met zijn exacte vodafone pre-paid settings ??
alvast bedankt
Na mijn Motorola MPX aangesloten (kijkshop pre-paid aanbieding) en wel te probeerd te hebben loop ik tegen het volgende probleem op met de (GPRS/INTERNET) verbinding.
Als ik probeer een verbing te maken met de GPRS settings die k heb ge'smst gekregen via hellomoto.com gebeuren er 2 dingen.
En met Internet explorer "Unable to find page" al direct na een seconde of 2.Ook met de pages die standaard in de tel staan, dus daar ligt het niet aan.
Ook is het vreemd ( dit weet ik nog uit mijn good old SPV tijd ) dat er bij mijn MPX200 geen G symbool aan de bovenkant vna het scherm staat,btw niet die tijdens het verbinden boven de batterij maar het symbool dat normaal dus in het midden van dat bovenste balkje hoort te staan.(dus dat er een GPRS verbinding MOGELIJK is )
Toen dacht ik missschien zit ik te ver van een zendpaal af ofzo maar dat is het probleem ook niet want midden in de stad (BREDA) werkt hij ook niet.
alvast bedankt
Weet je soms als dit ook is voor de mpx200 met wm2002, want in de demo zie ik bij mpx200 wm2003 staan.chaosonline schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:32:
[...]
Dit scherm beweegt niet! Het zijn 4 screenshots achter elkaar om de functionaliteit te showen.
Je hebt dan idd geen gprs-dekking, waarschijnlijk staat GPRS bij vodafone (neem aan dat je het over het voda prapaid pakket hebt i.c.m een voda sim) niet aan, 1jr geleden moest je dat nog zelf via 1200 activeren, tegenwoordig staat het standaard aan. Gebruik je misschien een oudere sim-kaart?! Zo nee, dan moet je toch de klantenservice eens bellen, want er moet echt een G verschijnen.Anoniem: 137252 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:51:
IK WORD ECHT HELEMAAL LO-CO
alvast bedankt
Je de instellingen via hellomoto phone set-up naar je toe smsen is een goed idee (in dit geval), die instellingen zijn correct.
Vervolgens moet je wel even in IE het volgende e.v.t instellen:
IE menu -> opties -> verbindingen:
- vinkje uit.
- wap-netwerk selecteren.
p.s msnen (via gprs) kost €0.75 per 15 min. Goedkoper dan meerdere malen smsen, maar toch aan de prijs! (het betreft nl. een offnet-sessie.)
Het werkt ook onder WM2002, ik spreek uit eigen ervaring. Mooi progie dat 't is!mistercash schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 19:31:
[...]
Weet je soms als dit ook is voor de mpx200 met wm2002, want in de demo zie ik bij mpx200 wm2003 staan.
bedankt voor de moeite Robert maar het wil maar niet werken.
De man bij Vodafone zegt dat ie geen antwoord kan geven op problemen met IE en MSN omdat die nks te maken hebben met Vodafone daarvoor moet je bij Motorola zijn
Maar nu wilde ik eens testen of ik wel verbinding kan maken via mijn PC want dat moet mogelijk zijn lees ik via verschillende posts.Nou heb ik al om Modaco zitten speuren enzo maar nergens vind ik antwoord.
Weet jij mischien hoe je zo'n verbinding insteld en ook laat werken > dat ik dus zeg maar ff de IE of MSN op mijn Motorola gebruik via de internetverbinding van mijn PC
Dan zou ik iig weten OF ze uberhaubt werken
ik hoop op antwoord
groetjes
De man bij Vodafone zegt dat ie geen antwoord kan geven op problemen met IE en MSN omdat die nks te maken hebben met Vodafone daarvoor moet je bij Motorola zijn
Maar nu wilde ik eens testen of ik wel verbinding kan maken via mijn PC want dat moet mogelijk zijn lees ik via verschillende posts.Nou heb ik al om Modaco zitten speuren enzo maar nergens vind ik antwoord.
Weet jij mischien hoe je zo'n verbinding insteld en ook laat werken > dat ik dus zeg maar ff de IE of MSN op mijn Motorola gebruik via de internetverbinding van mijn PC
Dan zou ik iig weten OF ze uberhaubt werken
ik hoop op antwoord
groetjes
Ik heb momenteel geen toegang tot mijn laptop, maar dit zijn de settings van mijn MPX200:
Instellingen op MPX200
Instellingen > Dataverbindingen
Internet-verbinding: Automatisch
Werkverbinding: Geen beschikbaar
WAP-verbinding: Geen beschikbaar
Beveiligde WAP-verb.: Geen beschikbaar
Internet Explorer > Menu > Opties > Verbindingen
[ V ] Instellingen automatisch detecteren
Netwerk selecteren: Bedrijfsnetwerk
Instellingen van Activesync
Zo uit mijn hoofd bij activesync (ik zal dit morgen om 9:04 correct maken)
Tools > Options > Rules
Bij het Passthrough vakje:
Connection: The Internet
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 122762 op 23-02-2005 09:03 ]
Ik heb het nooit echt gebruikt, maar ik kan ook bij:Anoniem: 122762 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:04:
Ik heb momenteel geen toegang tot mijn laptop, maar dit zijn de settings van mijn MPX200:
Instellingen > Dataverbindingen
Internet-verbinding: Automatisch
Beveiligde WAP-verb.: Geen beschikbaar
Internet Explorer > Menu > Opties > Verbindingen
[ V ] Instellingen automatisch detecteren
Netwerk selecteren: Bedrijfsnetwerk
Zo uit mijn hoofd bij activesync (ik zal dit morgen om 9:04 correct maken)
Opties
Internet-verbinding: pass-trough
''Internet-verbinding: Automatisch
Beveiligde WAP-verb.: Geen beschikbaar,,
pass-through selecteren...
Ik wilde voor het slapen gaan, nog ff kwijt dat dat progje ActiveSync Remote Control erg mooi is (het is de opvolger van MS Remote control die k al gebruikte) deze is echter veel uitgebreider en makkelijker. Thnx!
Ok Bedankt, maar hoe verklaar je dan het verschil in grootte? Je zou eerder zeggen dat de versie met meerdere talen de grootste van de twee zou moeten zijn...Mr. Jinx schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:41:
SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).img = Laatste versie inclusief language pack (engels, geen nederlands)
Ik heb een totaal simlock vrij toesel gekocht. Ik neem aan dat je dan niet met een provider lock te maken hebt.
Hoe zit het nu met het kijkshop toestel. Sommige hebben een simlock, andere (waaronder ikzelf) niet. Maar wat zijn de verhalen over simlocks komen na het upgraden van het OS ? Iemand al enige duidelijkheid over het upgraden naar WM2003 op de in principe simlockvrije kijkshop-serie ?
Geen inspiratie
In principe zou dat niet mogelijk moeten zijn. Ik vraag het me dus ook af. Ik wil morgen graag m'n mpx200 flashen, maar twijfels zijn er dus nog om deze rede (en welke rom ik moet gebruiken, zie een aantal posts naar boven)martijn12345 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:58:
Hoe zit het nu met het kijkshop toestel. Sommige hebben een simlock, andere (waaronder ikzelf) niet. Maar wat zijn de verhalen over simlocks komen na het upgraden van het OS ? Iemand al enige duidelijkheid over het upgraden naar WM2003 op de in principe simlockvrije kijkshop-serie ?
Anoniem: 137470
Weet iemand of het mogelijk is om de themes van van mijn vorige telefoon (nokia6600) te gebruiken op mijn mpx220?
Ik heb nooit anders gelezen als dat: SUPER_MOTO_2_MPX200(2003).img de ROM is die je moet hebben.Anoniem: 28443 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 00:25:
[...]
In principe zou dat niet mogelijk moeten zijn. Ik vraag het me dus ook af. Ik wil morgen graag m'n mpx200 flashen, maar twijfels zijn er dus nog om deze rede (en welke rom ik moet gebruiken, zie een aantal posts naar boven)
Mocht je flashen, ben ik erg benieuwd naar je ervaringen.
Geen inspiratie
Anoniem: 137919
Hallo, ik heb een probleem met me mpx200. Ik heb wav beltonen op mn telefoon maar na een tijdje dan doen die het niet meer, en ook niet mn mp3 speler. Dan moet ik dus eerst weer me telefoon uitdoen, daarna doen ze het weer gewoon.
Weet iemand wat ik moet doen?
Weet iemand wat ik moet doen?
Simlocks ontstaan niet zomaar door het upgraden. Ongelockt blijft ongelockt.martijn12345 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:58:
Een toestel dat gelockt is blijft gelockt. Deze lock kan wel weer problemen opleveren als de upgrade hiermee niet overweg kan.
Ik heb 'm net succesvol geflasht. Merk er nog weinig van, maar het werkt wel allemaal correct.
Anoniem: 99190
Nee kan niet, symbian en windows zijn heel wat andersAnoniem: 137470 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 00:43:
Weet iemand of het mogelijk is om de themes van van mijn vorige telefoon (nokia6600) te gebruiken op mijn mpx220?

Ik heb zojuist ff Duke3D op mijn 512MB kaartje gezet, maar ik heb er wat problemen mee.
Hij heeft gewoon goed gewerkt, maar als ik nu via SmartExplorer of File manager "spvDuke3d.exe" start, zie ik rechtsbovenin een kleine zwarte balk met het aantal fps, maar helaas staat de filemanager VOOR het venster met duke nukem erin.
Hoe fix ik dit??
Hij heeft gewoon goed gewerkt, maar als ik nu via SmartExplorer of File manager "spvDuke3d.exe" start, zie ik rechtsbovenin een kleine zwarte balk met het aantal fps, maar helaas staat de filemanager VOOR het venster met duke nukem erin.
Hoe fix ik dit??
Hebben andere gebruikers na het flashen naar 2003 ook problemen met active sync? Bij mij crasht de connection manager telkens wanneer ik verbinding probeer te maken. Het is wel een keer gelukt om even een verbinding te maken, maar na een minuut viel deze weer weg. Het opzetten van een parthership werkt wel. Ook heb ik de laatste Active Sync gedownload (3.8) Iemand suggesties?
OMG!! Ik heb deze telefoon al 1 maand zonder dat ik wist dat er hier een topic was
Zit dan ook te veel in de HK
Heb hem ook naar 2003 geflashed (zag een keer een torrent langs komen
)
Maar heb nog steeds geen internet met T-mobile
(prepaid)
Heb beetje oude sim maar dat moet toch niet uitmaken? Heb het topic al doorgelezen maar zonder succes, kan hier iemand misschien zo aardig zijn om zijn instellingen nog een keer te geven?

Zit dan ook te veel in de HK

Heb hem ook naar 2003 geflashed (zag een keer een torrent langs komen
Maar heb nog steeds geen internet met T-mobile

Heb beetje oude sim maar dat moet toch niet uitmaken? Heb het topic al doorgelezen maar zonder succes, kan hier iemand misschien zo aardig zijn om zijn instellingen nog een keer te geven?
Ik heb weer wat probleempjes met mijn telefoon.
Ik wou net westtek clearvue suite installeren. 3mb overzetten duurde 7 MINUTEN! Daarna ging hij jankie doen dat mijn pauper MPX200 te weinig geheugen had. Ik had daarna enorme lag, waarna ik mijn batterij eruit gooide en ik deze naar buiten gooide.
Toen ik hem vandaag weer opraapte en erin deed, had ik maar 44kb vrije schijfruimte. Hij had geprobeerd Westtek Clearvue suite op het telefoongeheugen te zetten! Hoe dom kun je zijn!
Hoe los ik dit nu op? Ik denk dat de install files nog ergens rondzweven oid
/edit:
Activesync is het ook helemaal kwijt, gaat hij 186 nieuwe items syncen, die niet eens bestaan! En gaat me foon opeens trillen. Aaaargh, dit is echt niet goed voor die telefoon. Dit is al de vierde keer dat hij "per ongeluk" in de voortuin beland
/edit:
Raar, ActiveSync kan die 186 items opeens niet resolven. Mijn telefoon hangt met een mooie rondje laad teken. ActiveSync zegt dat hij de items aan het resolven is.... Hop, maar weer eens die batterij eruit trekken
/edit:
Woei, tijdens ActiveSync kreeg ik weer enorme lag. Na het loskoppelen van mijn telefoon hing hij volledig. Voor de vijfde keer debattery eruit moeten doen, uitknop doet niks. Booten duurt nu ongeveer 3 minuten.
Ik wou net westtek clearvue suite installeren. 3mb overzetten duurde 7 MINUTEN! Daarna ging hij jankie doen dat mijn pauper MPX200 te weinig geheugen had. Ik had daarna enorme lag, waarna ik mijn batterij eruit gooide en ik deze naar buiten gooide.
Toen ik hem vandaag weer opraapte en erin deed, had ik maar 44kb vrije schijfruimte. Hij had geprobeerd Westtek Clearvue suite op het telefoongeheugen te zetten! Hoe dom kun je zijn!
Hoe los ik dit nu op? Ik denk dat de install files nog ergens rondzweven oid
/edit:
Activesync is het ook helemaal kwijt, gaat hij 186 nieuwe items syncen, die niet eens bestaan! En gaat me foon opeens trillen. Aaaargh, dit is echt niet goed voor die telefoon. Dit is al de vierde keer dat hij "per ongeluk" in de voortuin beland
/edit:
Raar, ActiveSync kan die 186 items opeens niet resolven. Mijn telefoon hangt met een mooie rondje laad teken. ActiveSync zegt dat hij de items aan het resolven is.... Hop, maar weer eens die batterij eruit trekken
/edit:
Woei, tijdens ActiveSync kreeg ik weer enorme lag. Na het loskoppelen van mijn telefoon hing hij volledig. Voor de vijfde keer debattery eruit moeten doen, uitknop doet niks. Booten duurt nu ongeveer 3 minuten.
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 122762 op 24-02-2005 20:41 ]
Even een hard reset uitvoeren en je hebt weer een schone instalatie. Voor de zekerheid je SD kaartje er uit halen en dan de blauwe "aktie" knop ingedrukt houden, terwijl je hem aanzet. Succes.Anoniem: 122762 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:42:
Ik heb weer wat probleempjes met mijn telefoon.
Thanks, dit was eigenlijk precies wat ik zocht 
Net als zijn grote broertje XP is een verse install vaak zeer goed
Net als zijn grote broertje XP is een verse install vaak zeer goed
Vreemd ik heb hier geen last van. Ik sync zowel thuis als op mn werk. thuis gebruik ik 3.8 op mn werk 3.7. Ik moet zeggen dat de 2003 versie die ik heb zeer stabiel is (heb deze nu een week)Anoniem: 28443 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:07:
Hebben andere gebruikers na het flashen naar 2003 ook problemen met active sync? Bij mij crasht de connection manager telkens wanneer ik verbinding probeer te maken. Het is wel een keer gelukt om even een verbinding te maken, maar na een minuut viel deze weer weg. Het opzetten van een parthership werkt wel. Ook heb ik de laatste Active Sync gedownload (3.8) Iemand suggesties?
Klopt het dat ik maar 15 menu-items op mijn telefoon geinstalleerd heb, na een harde reset?
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 122762 op 24-02-2005 21:21 ]
Kan kloppen.....Anoniem: 122762 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:52:
Klopt het dat ik maar 15 menu-items op mijn telefoon geinstalleerd heb, na een harde reset?
Op de instalatie cd staan de overige items. Die moet je weer even instaleren. File Manager, Foto manager en JMMS staan op die cd. Fijn dat alles weer werkt!
Tip: Als je iets instaleert (via Active Sync) met je SD kaart er in, vraagt hij of je de software op je telefoon of de SD kaart wil instaleren.
Tip 2: Als je een .bin bestandje moet kopieren naar telefoon, zet hem dan in .temp of op je SD.
Ik ben zeeeer tevreden nu 
Hij vraagt inderdaad waar de software geinstalleerd moet worden
Vet!
Wat bedoel je dan met dat .bin bestandje kopieren? Als ik hem naar WM2003 wil zetten?
Hij vraagt inderdaad waar de software geinstalleerd moet worden
Wat bedoel je dan met dat .bin bestandje kopieren? Als ik hem naar WM2003 wil zetten?
Ben je na een harde reset ook je contactgegevens en smsjes kwijt? Ik sync niet met outlook, want daar heb ik teveel contactpersonen in staan en ik wil niet zomaar m'n contacten uit m'n telefoon kwijt zijn....Kozz schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:26:
[...]
Even een hard reset uitvoeren en je hebt weer een schone instalatie. Voor de zekerheid je SD kaartje er uit halen en dan de blauwe "aktie" knop ingedrukt houden, terwijl je hem aanzet. Succes.
Telefoon heeft het 2 dagen goed gedaan met WM2003. M'n batterij was gisteren helemaal leeg en toen ik de telefoon vanmorgen aan de lader legde, wilde hij niet meer booten. Hij bleef op het "Hello Moto" logo hangen. Toen de telefoon helemaal geladen was heb ik maar een hardreset gedaan en nu ben ik weer alles aan het installeren.
Sinds ik die telefoon aan m'n pc heb hangen en 2003 heb, heb ik ook problemen met active sync en met andere programma's zoals Cool Edit Pro. Dit programma wil ook helemaal niet meer opstarten. Ik wilde wat .mp3 files converteren om als beltoon te gebruiken, maar dit gaat nu niet. Zelfs de sound-recorder van Windows crasht meteen.
Al met al... redelijk vaag deze situatie.
Sinds ik die telefoon aan m'n pc heb hangen en 2003 heb, heb ik ook problemen met active sync en met andere programma's zoals Cool Edit Pro. Dit programma wil ook helemaal niet meer opstarten. Ik wilde wat .mp3 files converteren om als beltoon te gebruiken, maar dit gaat nu niet. Zelfs de sound-recorder van Windows crasht meteen.
[beetje offtopic post]
Ik zag dat ik met deze post de 1000ste poster zou zijn, in de regel is het zo dat er dan op korte termijn een nieuw (vervolg-)topic geopend mag/moet worden.
Is het een idee om eerst e.v.t hier nog ideen te posten omtrent een nieuwere startpost (sp) vervolgens een nieuw topic met een nieuwe sp te openen? of voelt niemand iets voor een nieuwe sp?!
1000e post!!

[edit]
misschien een idee om iets concreter te zijn:
- is er iemand die zich geroepen voelt om een nieuwe sp te maken?
, mooi als diegene ook met ''tables'' e.d. overweg zou kunnen.
- iemand die misschien een mooi logo voor dit topic zou kunnen maken?
is dit iets?
Ik zou het leuk vinden als mijn ''hoe orange world intestellen op een sp'' (in dit geval gsm
weer is een andere definitie
) en tutorials van anderen ook in de sp zouden kunnen komen.
p.s is de uitleg/tutorial over hoe vodafone live! in te stellen op een sp, in de sp, nog juist?
Ik zag dat ik met deze post de 1000ste poster zou zijn, in de regel is het zo dat er dan op korte termijn een nieuw (vervolg-)topic geopend mag/moet worden.
Is het een idee om eerst e.v.t hier nog ideen te posten omtrent een nieuwere startpost (sp) vervolgens een nieuw topic met een nieuwe sp te openen? of voelt niemand iets voor een nieuwe sp?!
1000e post!!
[edit]
is dit iets?
Ik zou het leuk vinden als mijn ''hoe orange world intestellen op een sp'' (in dit geval gsm
p.s is de uitleg/tutorial over hoe vodafone live! in te stellen op een sp, in de sp, nog juist?
[ Voor 42% gewijzigd door robert-630 op 25-02-2005 18:43 ]
1. Je bent er zo vol van, volgens mij wil je het graag zelf doen.... go ahead.robert-630 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:25:
[beetje offtopic post]
is dit iets?![]()
2. Die Vodafone instellingen werken nog gewoon.
Blijkbaar was ik iets te enthousiastAnoniem: 28443 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:08:
[...]
1. Je bent er zo vol van, volgens mij wil je het graag zelf doen.... go ahead.
Ik zie al wat er aan scheelde. De uitleg klopt, maar de URL naar de startpagina stond er niet bij, dat was het.2. Die Vodafone instellingen werken nog gewoon.
Ik gebruikte altijd http://live.vodafone.com maar ook wsp://live.vodafone.com. Telefonsich heb ik medegedeeld gekregen dat ik de laatste moet gebruiken (om onn-net te blijven).
Gek genoeg heb ik beide URL'S gebruikt de laatste tijd, en ze hebben helemaal geen dataverkeer geregistreerd. Doe er mee wat je wilt (''doe je TeGoed aan het internet'', (offnet maybe); maar ik ben niet aansprakelijk). Dat is heel vaag. Oowja ik heb wel de budget live!-bundel, voor het geval iemand dacht dat het echt gratis zou zijn en zodoende emee zou willen ''tweaken''.
Via e-mail heb ik echter een andere URL gekregen:
met overigens deze opmerking onderstaand:Adres (URL): wsp://mmm.vodafone.nl
Dat laatste klopt volgensmij van geen meter of is eigenlijk wsp://=wap & http://=internet !?Klik nu op de favoriet 'Vodafone WAP' om het toestel verbinding te laten maken met de homepage van VodafoneLET OP: de Internet Explorer kan alleen WAP pagina's vinden als het adres met 'wsp://mmm.vodafone.nl' wordt ingevoerd in plaats van 'http://mmm.vodafone.nl'
Die URL zo maar eens testen, die heb ik nl. per e-mail gekregen, nou is e-mail niet rechtsgeldig maar ik sta een stuk sterker als ik ineens geconfronteerd wordt met een grote rekening.
[edit] url werkt
[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 25-02-2005 20:03 ]
Misschien een rare vraag,maar kun je daar beter ringtones mee maken dan met Winamp?Anoniem: 28443 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:27:
...
Heb namelijk zelf paar omgezet naar een niet al te groot .wav bestand via Winamp.
Deze werken perfect.
Had namelijk nog wel eens last dat ie begon te stotteren als de telefoon ging,maar nu niks geen last meer
Ik kan helaas ook niet met tafels overweg, weet niet eens wat het is, dus ik kan helaas de startpost niet maken. Maar wil best meehelpen om het e.e.a. inhoudelijk op een rijtje te krijgen. Heb voldoende info en links ed. Dus als hulp nodig is hoor ik ut wel.
[ Voor 3% gewijzigd door martijn12345 op 26-02-2005 00:05 ]
Geen inspiratie
Daar hebben we ook al veel aan natuurlijk, opzich vind ik de <hr>-fuctie=martijn12345 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 00:05:
Ik kan helaas ook niet met tafels overweg, weet niet eens wat het is, dus ik kan helaas de startpost niet maken. Maar wil best meehelpen om het e.e.a. inhoudelijk op een rijtje te krijgen. Heb voldoende info en links ed. Dus als hulp nodig is hoor ik ut wel.
ook niet zo verkeerd, mits het niet te vaak wordt gebruikt, zo blijft een sp ook overzichtelijk.
Het is natuurlijk wel mooier als iemand al met tables overweg kan of iemand zich erin wil verdiepen. Maar het is geen vereiste voor een mooie sp.
btw. de sp hoeft nu niet ineens mega te worden, want dan gaan mensen hem ook weer niet lezen..
* misschien kan ik wel met die tables overweg, ik heb even gebuurd bij het mpx220 topic en zo'n table structuur is (bijna) hetzelfde als in html.
[ Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 26-02-2005 00:44 ]
Dit topic is gesloten.