Dit topic blijft redelijk lopen. Misschien is er iemand die het leuk vind om eens te gaan denken aan het maken van een mooie 1st post voor een eventueel nieuw topic. Zou ook fijn zijn voor alle nieuwe mensen (al dan niet met gelockt toestel) als er een startpost komt met heel helder alle informatie die in de loop der tijd bekend is gewordt (en dat is echt verschrikkelijk veel)
Ik heb zelf het idee dat ik er nu redelijk ben, maar ben al 2 weken bezig met topics lezen, surfen, programma's proberen, etc etc. En dan ben ik nog niet aan WM2003 begonnen.
Tis maar een idee, tis niet aan mij om zoiets te bepalen, maar leek me toch een goed idee om langzaam over een officieel Motorola MPx200 Smartphone DEEL 2- topic na te denken.
Ik heb verder nog niet gehoord dat er op de MPx200 een zogenaamde software-lock zit, deze zou dus voorkomen dat je allerlei programma's zomaar erop kunt zetten.
Mijn vriendin heeft toevallig pas een nieuwe samsung (e330) daarbij zat een headsetje, ik dus direct ff in mijn MPX gestopt. Als je hem iets naar buiten trekt (zoals al eerder gezegt) werkt het idd goed, maar niet alleen dat, ik kon ook dmv het knopje gesprekken aannemen en voeren. Nu ben ik zelf niet te lui om mijn telefoon vast te houden tijdens het bellen. Maar goed, je hoeft dus geen hele rare toeren uit te halen om de boel aan de gang te krijgen.
Ik heb 3 .VOL bestanden in mijn IPSM root staan:
cemail.vol
mxip_initdb.vol
mxip_lang.vol
Waar zijn die voor en wat doen ze ? Ik heb namelijk een tik dat ik niks op mijn telefoon wil hebben wat niet strikt noodzakelijk is, en alles op de geheugenkaart. Ik heb de boel al zo ingestelt dat mijn SMSjes enzo op de geheugenkaart worden opgeslagen, en had alle SMSjes die nog in de telefoon stonden verwijdert. Dus dat zou het niet mogen zijn.
Wat een genot trouwens een 1Gb kaartje. Enige manier om hem vol te krijgen is meer liedjes dan je logischerwijs kan luisteren, of meer films dan je kan kijken