[beetje offtopic post]
Ik zag dat ik met deze post de 1000ste poster zou zijn, in de regel is het zo dat er dan op korte termijn een nieuw (vervolg-)topic geopend mag/moet worden.
Is het een idee om eerst e.v.t hier nog ideen te posten omtrent een nieuwere startpost (sp) vervolgens een nieuw topic met een nieuwe sp te openen? of voelt niemand iets voor een nieuwe sp?!
1000e post!!

[edit]
misschien een idee om iets concreter te zijn:
- is er iemand die zich geroepen voelt om een nieuwe sp te maken?
, mooi als diegene ook met ''tables'' e.d. overweg zou kunnen.
- iemand die misschien een mooi logo voor dit topic zou kunnen maken?
is dit iets?
Ik zou het leuk vinden als mijn ''hoe orange world intestellen op een sp'' (in dit geval gsm
weer is een andere definitie
) en tutorials van anderen ook in de sp zouden kunnen komen.
p.s is de uitleg/tutorial over hoe vodafone live! in te stellen op een sp, in de sp, nog juist?
Ik zag dat ik met deze post de 1000ste poster zou zijn, in de regel is het zo dat er dan op korte termijn een nieuw (vervolg-)topic geopend mag/moet worden.
Is het een idee om eerst e.v.t hier nog ideen te posten omtrent een nieuwere startpost (sp) vervolgens een nieuw topic met een nieuwe sp te openen? of voelt niemand iets voor een nieuwe sp?!
1000e post!!
[edit]
misschien een idee om iets concreter te zijn:
- is er iemand die zich geroepen voelt om een nieuwe sp te maken?
, mooi als diegene ook met ''tables'' e.d. overweg zou kunnen.
- iemand die misschien een mooi logo voor dit topic zou kunnen maken?
is dit iets?
Ik zou het leuk vinden als mijn ''hoe orange world intestellen op een sp'' (in dit geval gsm
p.s is de uitleg/tutorial over hoe vodafone live! in te stellen op een sp, in de sp, nog juist?
[ Voor 42% gewijzigd door robert-630 op 25-02-2005 18:43 ]