Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[beetje offtopic post]

Ik zag dat ik met deze post de 1000ste poster zou zijn, in de regel is het zo dat er dan op korte termijn een nieuw (vervolg-)topic geopend mag/moet worden.

Is het een idee om eerst e.v.t hier nog ideen te posten omtrent een nieuwere startpost (sp) vervolgens een nieuw topic met een nieuwe sp te openen? of voelt niemand iets voor een nieuwe sp?!

1000e post!! :9 :) :P

[edit]

misschien een idee om iets concreter te zijn:

- is er iemand die zich geroepen voelt om een nieuwe sp te maken?
, mooi als diegene ook met ''tables'' e.d. overweg zou kunnen.
- iemand die misschien een mooi logo voor dit topic zou kunnen maken?

is dit iets? :Y)

Ik zou het leuk vinden als mijn ''hoe orange world intestellen op een sp'' (in dit geval gsm ;) weer is een andere definitie >:) ) en tutorials van anderen ook in de sp zouden kunnen komen.

p.s is de uitleg/tutorial over hoe vodafone live! in te stellen op een sp, in de sp, nog juist? :?

[ Voor 42% gewijzigd door robert-630 op 25-02-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28443

robert-630 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:25:
[beetje offtopic post]

misschien een idee om iets concreter te zijn:

- is er iemand die zich geroepen voelt om een nieuwe sp te maken?
, mooi als diegene ook met ''tables'' e.d. overweg zou kunnen.
- iemand die misschien een mooi logo voor dit topic zou kunnen maken?

is dit iets? :Y)

p.s is de uitleg/tutorial over hoe vodafone live! in te stellen op een sp, in de sp, nog juist? :?
1. Je bent er zo vol van, volgens mij wil je het graag zelf doen.... go ahead.

2. Die Vodafone instellingen werken nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Anoniem: 28443 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:08:
[...]

1. Je bent er zo vol van, volgens mij wil je het graag zelf doen.... go ahead.
Blijkbaar was ik iets te enthousiast >:) Ik kan trouwens niet met tables (omlijningen) e.d omgaan
2. Die Vodafone instellingen werken nog gewoon.
Ik zie al wat er aan scheelde. De uitleg klopt, maar de URL naar de startpagina stond er niet bij, dat was het.

Ik gebruikte altijd http://live.vodafone.com maar ook wsp://live.vodafone.com. Telefonsich heb ik medegedeeld gekregen dat ik de laatste moet gebruiken (om onn-net te blijven).

Gek genoeg heb ik beide URL'S gebruikt de laatste tijd, en ze hebben helemaal geen dataverkeer geregistreerd. Doe er mee wat je wilt (''doe je TeGoed aan het internet'', (offnet maybe); maar ik ben niet aansprakelijk). Dat is heel vaag. Oowja ik heb wel de budget live!-bundel, voor het geval iemand dacht dat het echt gratis zou zijn en zodoende emee zou willen ''tweaken''.

Via e-mail heb ik echter een andere URL gekregen:
Adres (URL): wsp://mmm.vodafone.nl
met overigens deze opmerking onderstaand:
Klik nu op de favoriet 'Vodafone WAP' om het toestel verbinding te laten maken met de homepage van VodafoneLET OP: de Internet Explorer kan alleen WAP pagina's vinden als het adres met 'wsp://mmm.vodafone.nl' wordt ingevoerd in plaats van 'http://mmm.vodafone.nl'
Dat laatste klopt volgensmij van geen meter of is eigenlijk wsp://=wap & http://=internet !? :?

Die URL zo maar eens testen, die heb ik nl. per e-mail gekregen, nou is e-mail niet rechtsgeldig maar ik sta een stuk sterker als ik ineens geconfronteerd wordt met een grote rekening. :)

[edit] url werkt

[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 25-02-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
Anoniem: 28443 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:27:
...
Sinds ik die telefoon aan m'n pc heb hangen en 2003 heb, heb ik ook problemen met active sync en met andere programma's zoals Cool Edit Pro. Dit programma wil ook helemaal niet meer opstarten. Ik wilde wat .mp3 files converteren om als beltoon te gebruiken, maar dit gaat nu niet. Zelfs de sound-recorder van Windows crasht meteen.

Al met al... redelijk vaag deze situatie.
Misschien een rare vraag,maar kun je daar beter ringtones mee maken dan met Winamp?
Heb namelijk zelf paar omgezet naar een niet al te groot .wav bestand via Winamp.
Deze werken perfect.
Had namelijk nog wel eens last dat ie begon te stotteren als de telefoon ging,maar nu niks geen last meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ik kan helaas ook niet met tafels overweg, weet niet eens wat het is, dus ik kan helaas de startpost niet maken. Maar wil best meehelpen om het e.e.a. inhoudelijk op een rijtje te krijgen. Heb voldoende info en links ed. Dus als hulp nodig is hoor ik ut wel.

[ Voor 3% gewijzigd door martijn12345 op 26-02-2005 00:05 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
martijn12345 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 00:05:
Ik kan helaas ook niet met tafels overweg, weet niet eens wat het is, dus ik kan helaas de startpost niet maken. Maar wil best meehelpen om het e.e.a. inhoudelijk op een rijtje te krijgen. Heb voldoende info en links ed. Dus als hulp nodig is hoor ik ut wel.
Daar hebben we ook al veel aan natuurlijk, opzich vind ik de <hr>-fuctie=

ook niet zo verkeerd, mits het niet te vaak wordt gebruikt, zo blijft een sp ook overzichtelijk.
Het is natuurlijk wel mooier als iemand al met tables overweg kan of iemand zich erin wil verdiepen. Maar het is geen vereiste voor een mooie sp.

btw. de sp hoeft nu niet ineens mega te worden, want dan gaan mensen hem ook weer niet lezen..

* misschien kan ik wel met die tables overweg, ik heb even gebuurd bij het mpx220 topic en zo'n table structuur is (bijna) hetzelfde als in html.

[ Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 26-02-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-07 20:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 12:51

Korakal