Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-07 21:53
Ik heb in mijn Outlook, nog afspraken staan van 1 feb 2002 staan, oudere afspraken heb ik niet kunnen vinden.
Deze afspraak staat niet in mijn MPX200 maar dus wel in Outlook.

Het is ook een instelling van Activesync en geen probleem van de smartphone, mijn oudste afspraak in mijn telefoon is op 10 maart.

Als je activesync dus instelt op alle afspraken sync. instelt staan alle afspraken in het verleden en toekomst in je telefoon maar dat kost je ook wat geheugen.

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~klwong/got/activesync.gif

[ Voor 2% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 19-03-2004 14:58 . Reden: verkeerde tags gebruikt ]

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73803

thanx Karlok[JY-616]

nu heb ik er een goed gevoel bij :-)
Denk dat ik hem van het weekend maar ga halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109327

Anoniem: 108864 schreef op 15 maart 2004 @ 09:18:
Ik heb sinds vrijdag een MPx200, met "Abonnement van Telfort", alles doet het in principe, behalve MSN Messenger en MMS. Ik kan wel gewoon internetten en zelfs muziek streamen enzo.

Bij MSN krijg ik al dagen de melding dat de service tijdelijk niet beschikbaar is, terwijl ik met mijn desktop computer wel gewoon kan MSN'en. Bij MMS krijg ik een voortgangsbalk met de titel "Inleiding" die loopt twee keer vol en dan krijg ik een foutmelding.

Heeft iemand een oplossing?
Ik heb ook een abonnement van telfort en ik kon zonder problemen zo msn gebruiken en internetten maar mms lukt mij helaas ook nog niet. Is het jou welk al gelukt? Is er eigelijk de mogelijkheid om via de computer je telefoon nummers bij tewerken? Het lukt alleen met de contactpersonen van outlook maar nu staat alles door elkaar heen en dubbel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb inmiddels alles verwijderd en toen een nieuwe contactlijst gemaak in outlook, dus dat zit wel goed! Even een ander vraagje, hebben jullie ook de hele tijd het g-tje in je scherm (gprs-verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 109327 schreef op 20 maart 2004 @ 15:27:
Heb inmiddels alles verwijderd en toen een nieuwe contactlijst gemaak in outlook, dus dat zit wel goed! Even een ander vraagje, hebben jullie ook de hele tijd het g-tje in je scherm (gprs-verbinding)
Klopt, dat betekend dat je in een gebied zit waar je evt. kan GPRS-en zonder de G kan je geen gebruik maken van GPRS. Dit staat overigens in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108864

Kun je trouwens ook het witte opstartscherm met "Mobile Operator" aanpassen? Ik kan nergens op de telefoon het plaatje vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ooo oké. In de handleiding kon ik niks vinden. Alleen een stukje over het icoontje. Vind de handleiding zo ie zo een beetje vaag en onduidelijk in elkaar zitten maar dat zal wel komen omdat ik anders gewend ben. In ieder geval bedankt (zal het boekje BETER door lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102265

Ben het met je eens voor wat betreft die handleiding, bijzonder vaag. In het begin dacht ik dat ik continu een gprs verbinding open had staan....
Toch weer terugkomend op mijn vorige vraag: Op de volgende website staat een interesant stukje over het T9 woordenboek.
http://ppcw.net/index.php?itemid=1163

Ik vroeg me af of er geen Einsteins zijn hier, die weten of je de standaard waarde (ik neem aan dat die er is) voor de hoeveelheid woorden die je kunt toevoegen in de database van T9 kunt vergroten. Mijn mpx 200 vergeet stteeds weer die woorden die toegevoegd zijn maar even niet gebruikt zijn. Of natuurlijk een programma wat dat kan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101459

ben ook nog erg nieuwschierig naar een headset niemand nog wat gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 102265 schreef op 22 maart 2004 @ 08:59:
Ben het met je eens voor wat betreft die handleiding, bijzonder vaag. In het begin dacht ik dat ik continu een gprs verbinding open had staan....
Toch weer terugkomend op mijn vorige vraag: Op de volgende website staat een interesant stukje over het T9 woordenboek.
http://ppcw.net/index.php?itemid=1163

Ik vroeg me af of er geen Einsteins zijn hier, die weten of je de standaard waarde (ik neem aan dat die er is) voor de hoeveelheid woorden die je kunt toevoegen in de database van T9 kunt vergroten. Mijn mpx 200 vergeet stteeds weer die woorden die toegevoegd zijn maar even niet gebruikt zijn. Of natuurlijk een programma wat dat kan _/-\o_
Mij nog niet echt opgevallen dat de smartphone woorden vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je woorden toevoegd in een bestaande taal zoals Nederlands, zal het je ook niet direct opvallen. Maar als alle woorden in een andere taal zijn, in dit geval dus phonetisch Arabisch zie je het gelijk gebeuren. De Nokia 6600 leek mij er het minst last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om te kijken wat jij bedoelde heb ik even het t9 tekst invoer gebruikt. Dat is wennen vind het nog erg onhandig werken, ff wennen. Nu nog woorden toevoegen.
Heeft iemand al voor elkaar gekregen om een mp3 ringtone in te stellen? Volgens de info op de site van moto. staan dat het mogelijk is maar volgens het boekje moet het een wav of mid file zijn.

Dit is van de moto-site

"MP3 Ringtones
Turn up the music and hear the vocals loud and clear! Rock your phone with MP3 ringtones. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
volgens mij is dat niet mogelijk, ik heb een wav file als ringtone.
Duur 0:33 176kbps 22khz 713kb groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heeft iemand al een site gevonden waar ik deze headset kan verkrijgen:
"Motorola Stereo Headset With Send - End HS525"

Ik heb al een andere optie gevonden:
2.5 naar 3.5 adapter

[ Voor 36% gewijzigd door Seth_Chaos op 22-03-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108864 schreef op 21 maart 2004 @ 16:25:
Kun je trouwens ook het witte opstartscherm met "Mobile Operator" aanpassen? Ik kan nergens op de telefoon het plaatje vinden...
Op het net vond ik een prog. volgens mij is dit wat jij bedoelt
Klik hier Ik heb het geprobeert maar ik kreeg helemaal geen afbeelding, zal wel iets niet helemaal goed gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 109327 schreef op 23 maart 2004 @ 00:26:
[...]

Op het net vond ik een prog. volgens mij is dit wat jij bedoelt
Klik hier Ik heb het geprobeert maar ik kreeg helemaal geen afbeelding, zal wel iets niet helemaal goed gedaan hebben.
Heb programma even geprobeert, maar als ik de standaard afbeeldingen als backup doe, dan kan ik die gif'jes niet bekijken, zijn die gecodeerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij ook, bij mij lukte het ook niet. Heb nu even het voorbeeldje van het prog. erin gezet. Nu zelf maar een mooi opstart scherm maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33083

Mensen die er eentje hebben, hoe lang gaat hij nou mee na 1x opladen?

En hoelang kan je mp3-tjes achter elkaar afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37055

Weet iemand of ik een extra betterij in nederland kan kopen ergens. Dat zou wel handig zijn ivm de langere standby tijd dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier staat hij gewoon als acc. dus zal wel ergens te bestellen zijn. Even zoeken of bestellen bij een telecom winkel.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109327 op 24-03-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Op nu.nl is een review geplaats over de Mpx200 http://nu.nl/news.jsp?n=296210&c=131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39303

nou review, het staat wel tussen alle andere reclame rubrieken van nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Anoniem: 108864 schreef op 15 maart 2004 @ 09:18:
Ik heb sinds vrijdag een MPx200, met "Abonnement van Telfort", alles doet het in principe, behalve MSN Messenger en MMS. Ik kan wel gewoon internetten en zelfs muziek streamen enzo.

Bij MSN krijg ik al dagen de melding dat de service tijdelijk niet beschikbaar is, terwijl ik met mijn desktop computer wel gewoon kan MSN'en. Bij MMS krijg ik een voortgangsbalk met de titel "Inleiding" die loopt twee keer vol en dan krijg ik een foutmelding.

Ga in je telefoon naar je passport-account. Onderaan zie je dat vink boxje staan. Vink die aan. Dat verhielp het probleem voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 01:02
Ik heb een US voeding met een geintegreerd US stekkertje, dat wel opklapbaar is in het voedingkje. Deze voeding geeft echter aan dat 220V input ook goed is om 12V output te leveren; INPUT 110~240 OUTPUT 12V. Hebben de europese voedingstekkers een verloopstukje waarachter de US aansluiting zit (twee 1,5 cm van elkaar staande plaatjes of is er een aparte europese voeding die enkel 220V input accepteerd?

Voor ieder die naar deze phone opzoek is; het is een prachtig ding maar de opvolger de MPx220 schijnt al klaar te liggen. Echter door nog grote voorraden van de MPx200 in de VS wordt gewacht met de lancering. Als je er dus nog een wil kijk dan eens in de VS op de eBay site rond de komende maanden mischien gaan de prijzen nog wel verder omlaag. 470 euro er hier in Nederland voor betalen, voor een telefoon die over een aantal maanden tot een half jaar alweer een verouderd model is vind ik teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan nog steeds niet MMS'en.

Na "Inleiding", "Verbindt" en "Verzendt MMS" krijg ik de melding:

"Kan MMS response niet ontleden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-07 11:20

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ik zie hier een aantal probleempjes over de mpx200 voorbij komen. Mijn vraag is: Als ik een mpx200 aan wil schaffen met abo, welke provider kunnen jullie dan aanraden. Ik woon in Nijmegen "dus" Orange is niet echt een oplossing. Ervaringen iemand?

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 10:34

silitek

Tubes Only

zou het mogelijk zijn om GPS draaiend te krijgen op deze MOTO. Heb pas de V525 maar wat een speelgoedprul zeg. Denk dat ik deze wel aardig vind :9

Als je nu nog navigatie erop kunt krijgen is het helemaal :9

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
trimakassi schreef op 02 april 2004 @ 16:06:
Ik zie hier een aantal probleempjes over de mpx200 voorbij komen. Mijn vraag is: Als ik een mpx200 aan wil schaffen met abo, welke provider kunnen jullie dan aanraden. Ik woon in Nijmegen "dus" Orange is niet echt een oplossing. Ervaringen iemand?
Ik zou Telfort nemen. GPRSen is daar ook het goedkoopste.

Werkt in nijmegen prima

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:44
trimakassi schreef op 02 april 2004 @ 16:06:
Waarom zou Orange in Nijmegen niet goed werken? Ik ken mensen die verspreid over Nijmegen wonen en die hebben allemaal prima ontvangst met oranje. Of woon je misschien afgelegen in `n polder bij Nijmegen of iets dergelijks?

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou ook voor Telfort gaan, goed netwerk (volgens consumentenbond een van de beste) en de laagste tarieven. Ben al jaren tevreden klant, vooral klantenservice is erg goed en die laat nog wel eens te wensen over bij de meeste telecombedrijven...

Kan er uberhaubt iemand MMS'en met de mpx200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-07 11:20

trimakassi

haapsie is eepsie!

Mensen, bedankt voor de reacties. Hier kan ik wel wat mee. @cannondale: Ik woon gewoon in het centrum, en ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat als ik een restaurantje instapte het bereik gewoon weg viel. Een beetje onderzoek leerde dat er meer mensen ontvreden over het netwerk in omgeving Nijmegen zijn, vandaar.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Trek nooit je geheugen kaarten eruit terwijl hij van deze leest deed mn broertje ff. Mn halve OS is naar de klote :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Heb nog steeds geen stereoheadset voor de mpx200, want mono naar mp3's luisteren is ook maar prut. Heeft iemand al een headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-07 18:48
Heeft er iemand Orange world op zijn mpx200? Ik heb hem vandaag binnen gekregen en meteen even gebeld om Orange world aan te zetten. Maar hij staat niet in het lijstje dus het zou niet kunnen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er niet op gelet heb bij het uitzoeken omdat ik er vanuit ging dat een smartphone dat wel moest kunnen.

De vraag is dus heeft iemand het wel en werkt het? Want dan ga ik nog een keertje bellen.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Laatst online: 03-07 21:04
kan gewoon msn en interneten wapen is me nog niet gelukt met orange je moet hem wel activeren via orange zodat je op je telefoon eeen G zie en die instelling van spv overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111256

Ik heb ergens gelezen dat de menu etc. allemaal in het engels zijn en dat die niet nederlands kunnen worden ingesteld
Is dat waar? of zijn er wel gewoon nederlandse menu's ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Anoniem: 111256 schreef op 11 april 2004 @ 11:23:
Ik heb ergens gelezen dat de menu etc. allemaal in het engels zijn en dat die niet nederlands kunnen worden ingesteld
Is dat waar? of zijn er wel gewoon nederlandse menu's ? :?
Er zitten nederlandse menu's in. Net als bij vrijwel ieder ander Microsoft OS. Kan je gewoon instellen bij landinstellingen. (taal, valuta en dergelijke) Alleen applicaties die je installeerd zijn meestal engels. Logisch natuurlijk engels is de wereld taal. Een kleine app schrijven met meerdere taal instellingen neemt teveel ruimte in beslag.

[ Voor 20% gewijzigd door Seth_Chaos op 11-04-2004 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 11:33
Seth_Chaos schreef op 22 maart 2004 @ 23:05:
Heeft iemand al een site gevonden waar ik deze headset kan verkrijgen:
"Motorola Stereo Headset With Send - End HS525"

Ik heb al een andere optie gevonden:
2.5 naar 3.5 adapter
Weet je wel zeker of dit werkt?? Bijv. de Nokia 2.5 mm stereo headphone wordt namelijk mono....

By the way, ik heb die Motorola Stereo Headset With Send - End HS525 en hij is a) vreselijk lelijk (lijkt wel doktor tool) en b) zit niet lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
hully schreef op 12 april 2004 @ 10:13:
[...]

Weet je wel zeker of dit werkt?? Bijv. de Nokia 2.5 mm stereo headphone wordt namelijk mono....

By the way, ik heb die Motorola Stereo Headset With Send - End HS525 en hij is a) vreselijk lelijk (lijkt wel doktor tool) en b) zit niet lekker...
Dit weet ik niet zeker. Heb nog geen tijd gehad om zo'n plug bij een zaak te gaan halen. Veel tijd gebrek. Zodra ik er aan toe kom zal ik mijn bevindingen hier posten. De divx speler MPV is trouwens aan te raden lekker fullscreen divx films op je foon kijken in de trein, of op een saaie verjaardag echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb via amerika een MPx200 geimporteerd, het enige nadeel is dat er een simlock op zit van AT&T. Nu zie ik op het internet bedrijven/personen die een unlock service aanbieden voor een mpx200 voor zo'n 40 dollar.

Maar een die-hard tweaker moet dat ook zelf kunnen *kuck kuch*
Iemand van jullie ervaring met het unlocken van een mpx200 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
He rooicit; heb het zelfde gedaan maar vond geen doe-het-zelf manier om te unlocken en heb het gewoon online gedaan voor 20GBP. Kijk wat dat betreft op MPx200.org daar weten ze een stuk meer dan hier over deze telefoon omdat hij in de VS veel meer gebruikt wordt dan in Nederland.
Wat je daar leest is dat niemand zelf zijn MPx heeft weten te unlocken en dat er ook nogal een leverbetrouwbaarheid probleem is met veel internet unlockers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111416

Hoe worden de kosten van internetten en MSNen berekenten (T-Mobile / Telfort abbo)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 111416 schreef op 17 april 2004 @ 17:07:
Hoe worden de kosten van internetten en MSNen berekenten (T-Mobile / Telfort abbo)??
Als als het goed is via GPRS, dus je aantal verbruikte kb's.
Als je verbinding maakt, komt er een G te staan bij je signaal (de streepjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111416

Kan dit toestel ook functioneren als navigatiesysteem? Bijv. met Wayfinder, en zoja hoe worden de kosten berekent? Ben je echt de gehele rit aan het betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39303

Anoniem: 111416 schreef op 18 april 2004 @ 16:16:
Kan dit toestel ook functioneren als navigatiesysteem? Bijv. met Wayfinder, en zoja hoe worden de kosten berekent? Ben je echt de gehele rit aan het betalen?
afaik heeft tomtom een pakket wat ook op de smartphone werkt (of ze zijn er mee bezig), maar het zou dus in principe wel mogelijk moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zojuist mijn AT&T MPX200 binnen. Via Ebay gekocht en ding ziet er echt puik uit.

Zojuist de simlock eraf gehaald via internet alleen probeer ik nu nog de 900 band vrij te krijgen. De Firmware die erin zit staat alleen 1800/1900 toe. Alleen is deze firmware illegaal en krijg ik hem nog niet te pakken ;)

Maar dat komt nog wel .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is iemand er al achter hoe je mp3 ringtones kunt installeren? Ik kan het op handango niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 108864 schreef op 28 april 2004 @ 22:20:
Is iemand er al achter hoe je mp3 ringtones kunt installeren? Ik kan het op handango niet vinden...
Nope, ik gebruik kleine wav files van +/- 1 minuut, want langer gaat ie toch niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op een of andere manier krijg ik mijn T9 woordenboek niet aan .... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
* ingedrukt houden. Komt er dan wel T9 rechtsboven te staan?
Zo ja, wat is de taal van je OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Is het mogelijk om op deze foon willekeurige programma's te plaatsen?

Ik heb namelijk een mini-database-programma (3mb ofzo), in windows of in DOS-variant.
Is het dan dus mogelijk dat progje op telefoon te zetten?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
rjongen schreef op 01 mei 2004 @ 09:58:
Is het mogelijk om op deze foon willekeurige programma's te plaatsen?

Ik heb namelijk een mini-database-programma (3mb ofzo), in windows of in DOS-variant.
Is het dan dus mogelijk dat progje op telefoon te zetten?
alvast bedankt
Niet zo willekeurig, als je een zelf bouwsel is, kijk anders even op MSDN site van MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Hoe zet je standaard de sms optie aan om een afleveringsrapport te leveren na het verzenden van een sms?
Moet bij elk sms dit apart aangeven, erg irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Even een kickje, kan geen kwaad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey bedankt, nu werkt het T9 woordenboek.
Volgende keer toch ff handleiding lezen zie ik wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 73803 schreef op 07 mei 2004 @ 12:44:
Hey bedankt, nu werkt het T9 woordenboek.
Volgende keer toch ff handleiding lezen zie ik wel. :)
Mooi, alleen jammer dat er voor mijn probleem nog geen antwoord is, maar we zoeken verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zulke instellingen zou je misschien via het register kunnen veranderen ?

Hoe maken jullie van MP3 bestanden een beetje acceptabel ( kwaliteit/grootte ) wav files voor de smartphone ? ( software, tools, enz )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 73803 schreef op 12 mei 2004 @ 01:10:
Zulke instellingen zou je misschien via het register kunnen veranderen ?

Hoe maken jullie van MP3 bestanden een beetje acceptabel ( kwaliteit/grootte ) wav files voor de smartphone ? ( software, tools, enz )
Ik gebruik daar simpel winamp voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Karlok[JY-616] schreef op 12 mei 2004 @ 08:20:
[...]

Ik gebruik daar simpel winamp voor.
Ik heb het ook geprobeert via winamp maar kreeg het niet voor mekaar. Kan je even een kortje uitleg geven hoe jij dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 109327 schreef op 13 mei 2004 @ 15:26:
[...]

Ik heb het ook geprobeert via winamp maar kreeg het niet voor mekaar. Kan je even een kortje uitleg geven hoe jij dat doet.
Met winamp kies je bij preferences als output de Disk Writer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oké via winamp lukt wel maar stop jij hem dan gewoon maar ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 109327 schreef op 17 mei 2004 @ 23:11:
Oké via winamp lukt wel maar stop jij hem dan gewoon maar ergens?
Als je dus als ringtone wilt gebruiken, stop ik hem in /IPSM/Application Data/Sounds/ als je het in /IPSM/Windows plaats ben je na de eerst volgende 'reboot' je bestandje kwijt. Dit staat ook in de manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga mijn MPx200 verkopen denk ik, iemand die intersse heeft kan mailen naar jeanpagne@hotmail.com, ik krijg die 900 band niet unlocked zonder firmware. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:44
Anoniem: 73803 schreef op 21 mei 2004 @ 17:48:
Ik ga mijn MPx200 verkopen denk ik, iemand die intersse heeft kan mailen naar jeanpagne@hotmail.com, ik krijg die 900 band niet unlocked zonder firmware. :(
Werkt de gsm niet op de bekende Nederlandse netwerken zonder 900 band? Zo ja, dan heb ik misschien wel interesse ; )

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
rooicity; ook met Firmware krijg je je AT&T MPX200 niet op 900mhz AT&T heeft dit hardware matige laten verwijderen. Nieuwe firmware kan je overigens opvragen in het Forum van MPx200.org.
Gewoon een Orange/Telfort of T-Mobile abonnement nemen; die zitten alleen op de 1800mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
Iemand hier die GPRS / Internet ontvangst aan de praat heeft weten te krijgen met O2/Telfort? Heb nu wel prima ontvangst met zo'n 1800mhz only provider op m'n AT&T 1.8/1.9 MPx200.

Off-Topic wie nu nog een MPx200 wil, de MPX220 komt ergens tussen de 1 en 3 maanden uit, als de MPx100 en de MPx300 komt in de herft uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103171

Inbellen naar *99#
Username: gprs
Password: password
Dit werkt met Pocket PC 2002/2003.
Mischien ook op Pocket Phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9400

Ik heb nu ongeveer 6 dagen de mpx200 en zit met een klein probleem:
Mijn toetsenverlichting werkt niet meer. Ik kan me herinneren dat hij het wel deed( de kleur verlichting was blauw). Het is toch zo dat als je een toets indrukt dat de verlichting van de toetsen aan moet springen??
Weet iemand of ik dit ergens kan instellen ofzo, want anders is dat dus kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Kan iemand me misschien vertellen hoe ik hem instel op het versturen van mmsjes?
(T-mobile)
In het postvak in waarna je omslachtig bij verzenden komt zie ik nergens mms verzenden staan, ook niet als ik op een foto sta...
verzenden via infrarood.. (werkt met geen enkel mobiel, ontvangen ook niet), verzenden per mail (werkt ook al niet met geen enkel mailadres).
ontvangen van infrarood werkt ook al met geen enkel toestel, alle toestellen lijken vast te lopen op de mpx lol.

En de instellingen voor wap en gprs krijg ik ook al niet aan de praat.

Ik haat dit klote toestel.
Alles is zo omslachtig als ik weet niet wat.
Menu's onhandig, software niet te vinden, java krijg ik niet aan de praat.
Vele klote dingen die de telefoon automatich voor me doet. (directory's wissen etc.)

Ik heb na 3 maanden nog steeds geen mmsje kunnen versturen met t-mobile, niet gewapped, niet via gsm of gprs.
Die data instellingen menu's zijn niet te begrijpen.

Klote toestel.
Als ik in elk geval maar kan wappen en mms en met de camera die ik nergens kan bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook erg ontevreden over dit toestel, in het begin was het wel aardig, nu stuur ik nooit mms dus de problemen weet ik niet. Maar mijn Nokia 6600 tja ik zal m nooit vergeten.
Deze telefoon loopt geregeld vast als je dan nodig moet bellen, dan doet hij het niet eens. Verder veel problemen dat de sim kaart ineens niet herkent wordt opnieuw opstarten verhelpt het probleem. Verder is de batt onaanvaardbaar snel leeg 2 dagen langer doet hij het zeker niet.
Ook geeft hij bij elke opstart een ringeltje dat er een sms binnen zou zijn gekomen, het envelopje in het scherm geeft dat ook aan, het is altijd oude informatie er is nimmer een sms.
Ook soms geeft hij (bij opstarten) de herinnering van een alarm dat al veel eerder afgegaan is, het lijkt alsof er oude informatie in het geheugen blijft zitten.
Nee hoe mooier de telefoons worden, ook des te onbetrouwbaarder ze worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ineens een grote G aan de bovenkant van mijn display staan .... geen idee wat het is. Het staat naast de signaalsterkte en batterijvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 73803 schreef op 17 juni 2004 @ 16:46:
Ik heb ineens een grote G aan de bovenkant van mijn display staan .... geen idee wat het is. Het staat naast de signaalsterkte en batterijvermogen.
Dan zit je in een gebied met GPRS ontvangst, verandert de G in een blokje met een G dan heb je een GPRS verbinding actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116556

Wie kan mij helpen aan de instellingen van Vodafone internet, om met het toestel te kunnen internetten. Ik krijg namelijk geen verbinding met internet.

Hoe hebben jullie het ingesteld(ik heb al GPRS aangemeld bij Vodafone)

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116556

Wie kan mij helpen aan de instellingen van Vodafone internet, om met het toestel te kunnen internetten. Ik krijg namelijk geen verbinding met internet.

Hoe hebben jullie het ingesteld(ik heb al GPRS aangemeld bij Vodafone)

Thanx

I really need it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:58

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Oke nu een heel simpel vraagje van mij..

Ik heb geen geduld om te w88 op de MPx220. Dus ga deze maar bestellen. Hmm terwijl die andere toch echt wel mooier is.

Maar het belangrijkste voor mij is dat ik kan msnnen op het toestel. Welke provider zou ik dan moeten hebben?

Als ik het goed las moet het werken met telfort? Maar ik heb liever vodafone. Iemand een tip of het uberhaubt werkt met vodafone? Instellingen hoef ik niet dat puzzel ikzelf wel uit :+

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Jeroen_Tielen schreef op 21 juni 2004 @ 09:12:
Oke nu een heel simpel vraagje van mij..

Ik heb geen geduld om te w88 op de MPx220. Dus ga deze maar bestellen. Hmm terwijl die andere toch echt wel mooier is.

Maar het belangrijkste voor mij is dat ik kan msnnen op het toestel. Welke provider zou ik dan moeten hebben?

Als ik het goed las moet het werken met telfort? Maar ik heb liever vodafone. Iemand een tip of het uberhaubt werkt met vodafone? Instellingen hoef ik niet dat puzzel ikzelf wel uit :+
Geen idee, of het werkt met vodafone. Moet toch wel lukken? Hij maakt gewoon gebruik van een GPRS verbinding. Met t-mobile is het mij gelukt zonder moeilijke instellingen. D'r staan in mijn telefoon al een vodafone verbininding in, maar die doet het natuurlijk niet omdat ik T-mobile heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ja dat dacht ik dus ook al..
Gewoon GPRS bundeltje erbij en msnnen maar.. hahahah..
Hmm dan kan ik ook gewoon remote inloggen op mijn citrix servers ohhh dit wordt gaaf..

Bestellen dat ding.. Abbo voor 1 jaar en dan de MPx220... Kan echt nu niet meer wachten totdat die er is hahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hey: Karlok[JY-616]

Heb je al een oplossing voor die standaard aflever rapport?
Is idd beetje jammer dat ik hem nu elke keer aan moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hebben jullie ook dat als je smst met t9.
Dat het af en toe net lijkt of je toetsjes blijven hangen.
Dus als ik op de "c" druk dat ik dan "ccc" krijg.. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-07 18:22
Ik wil de mpx200 binnenkort gaan aanschaffen.
Nu kan ik bij "hi" een abbo afsluiten voor 20p/m voor 24 maanden en dan is de telefoon gratis. alleen ik ben echt een noob met grps en abbo's maargoed, ik wil dus weten, kan ik met hi gprs'nen ?
(verkoper zij van wel maar hij kon mij niks over de telefoon vertellen aangezien hij geen verstand had van smartphone's had :? 8)7 :X dus ik vertrouw het niet helemaal.
(hooftzaak is dat ik er mee kan msn'e, synchroniseren, mp3 ermee kan spelen, en het moet een clamshell model zijn, dus vandaar dit toestel)

[ Voor 4% gewijzigd door _Drake_ op 03-07-2004 17:16 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5284

Drake schreef op 03 juli 2004 @ 17:16:
Ik wil de mpx200 binnenkort gaan aanschaffen.
Als ik jou was zou ik nog eventjes geduld hebben en dan de MPX220 aanschaffen. Met een beetje mazzel is hij voor september op de markt en vergeleken met de MPX200 is hij sterk verbeterd. Maar goed ik kan niet voor jou beslissen, maar ik zelf wacht nog wel met het afsluiten van mijn nieuwe abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
Anoniem: 5284 schreef op 03 juli 2004 @ 18:56:
[...]

Als ik jou was zou ik nog eventjes geduld hebben en dan de MPX220 aanschaffen. Met een beetje mazzel is hij voor september op de markt en vergeleken met de MPX200 is hij sterk verbeterd. Maar goed ik kan niet voor jou beslissen, maar ik zelf wacht nog wel met het afsluiten van mijn nieuwe abbo.
bluetooth gebruik ik niet evenals een camera + de telefoon is icm een 20 euro abbo gratis bij hun (weet eff de naam niet meer van de winkel) terwijl je bij elk andere provider/winkel die ik op internet gezien heb nog minimaal 200 euro bij moet betalen. En ik denk niet dat de 220 zeker als hij net uit is gratis zal zijn met een 20 euro abbo.

220 is wel een stuk mooier idd maar de 200 is voor wat ik er mee ga doen goed genoeg en kwa prijs gezien ook waarschijnlijk goedkoper.

[ Voor 6% gewijzigd door _Drake_ op 03-07-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5284

Ok, zo te zien was je van de MPX220 azl op de hoogte. ;)
En btw voor mensen die nog twijfelen op de MPX220 zit verder ook nog Windows Smartphone 2003 OS, op de MPX200 een 2002 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
Anoniem: 5284 schreef op 03 juli 2004 @ 21:53:
Ok, zo te zien was je van de MPX220 azl op de hoogte. ;)
En btw voor mensen die nog twijfelen op de MPX220 zit verder ook nog Windows Smartphone 2003 OS, op de MPX200 een 2002 versie.
Das eigenlijk het enige grote voordeel, maargoed er zijn ook schaars bepaalde versie's van mpx200's met Sp2003 erop (van 2002 naar 2003 geflashte mpx'e).
alsnog gaat motorola niet een 2003 versie uitbrengen voor de mpx200 (ondanks dat ze die al hebben en zelf bij een enkele persoon in bezit is die mpx'e omflasht naar 2003) maar een aantal mensen zijn al bezig met het regelen van 2003 voor de mpx en het is alleen een kwestie van tijd voordat die er is.

maar een aantal members van het mpx200.org forum hebben al aangegeven dat 2003 niet zo heel veel verschild van 2002, alleen het prob is dat mogenlijk bepaalde apps die voor 2003 zijn niet onder 2002 werken.

zie het verschil van 2002 en 2003 als win98 tegen ME en win 2000 tegen xp.

kwa kern weinig verschil maar kwa uiterlijk en functie's wel.

een keuze maken word er niet makkelijker op, maar ik verwacht dat de 220 bij de launch behoorlijk (te) prijzig zal zijn (met alles dat nieuw is).

[ Voor 17% gewijzigd door _Drake_ op 03-07-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
Jeroen_Tielen: Als je veel wilt SMSén wacht dan op de MPx300 dat is qua opvolger van de MPx200 een veel uitgbreidere phone; MPx300=mobiel+qwerty-toetsenbord+PDA+1.3M photo-toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercash
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik heb ergens gelezen dat er eindelijk de versie 2003 zou uitzijn voor deze telefoon.

geloof op smartphone.net

daar staat een heel artikel met download en dergelijke om het te flashen naar 2003.

Weet er iemand als hij hierdoor ook wifi kan ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
mistercash schreef op 12 juli 2004 @ 13:02:
Ik heb ergens gelezen dat er eindelijk de versie 2003 zou uitzijn voor deze telefoon.

geloof op smartphone.net

daar staat een heel artikel met download en dergelijke om het te flashen naar 2003.

Weet er iemand als hij hierdoor ook wifi kan ondersteunen?
klopt, alleen momenteel zitten er nog veel bugs in en enkele toestellen weigeren te werken met 2003, wifi word alsnog niet ondersteunt omdat de mpx200 geen wifi hardware heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wahey
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-03 17:54
Op http://www.msmobiles.com is de 2003 versie te downloaden.

Edit
De 2003 WAS daar te downloaden. Na een week was er klaarblijkelijk 20 GB opgeslurpt door mensen die 'm gedownload hadden. Ze hebben 'm nu verwijderd omdat anders hun traffic limit voor deze maand in het geding zou komen. Wellicht volgende maand weer?

[ Voor 69% gewijzigd door wahey op 13-07-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
wahey schreef op 13 juli 2004 @ 22:28:
Op http://www.msmobiles.com is de 2003 versie te downloaden.

Edit
De 2003 WAS daar te downloaden. Na een week was er klaarblijkelijk 20 GB opgeslurpt door mensen die 'm gedownload hadden. Ze hebben 'm nu verwijderd omdat anders hun traffic limit voor deze maand in het geding zou komen. Wellicht volgende maand weer?
mischien dat hij via de minder legale bronnen (p2p netwerken) nog wel te vinden is.

btw kijk uit met de 2003 rom aangezien er nog (te) veel bugs in zitten icm de mpx200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Laatst online: 03-07 21:04
yess bij mij is het gelukt ms mobile 2003 alles doet het internet en msn veel stabiel dan 2002 alleen jammer geen ned versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trek Y11
  • Laatst online: 06-07 12:57

Trek Y11

Eat my shorts

Ik krijg wap niet aan de praat met mijn Orange abbo, internetten gaat goed MSN ook maar wap werkt niet. Ik heb de instellingen gebruikt voor de SPV van Orange maar wap wil niet werken.

What if this weren't a hypothetical question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercash
kropie schreef op 14 juli 2004 @ 21:49:
yess bij mij is het gelukt ms mobile 2003 alles doet het internet en msn veel stabiel dan 2002 alleen jammer geen ned versie
Heb je geen problemen met andere dingen want op die site stond dat er nog een paar bugs waren.

D8 iets met sim manager ofzo

Ook dacht ik was er normaal een nederlandse versie moest ge dan ni iets van registry veranderen naar dutch?

En is het veel beter in batterij verbruik zoals ze zeggen?

[ Voor 8% gewijzigd door mistercash op 15-07-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
mistercash schreef op 15 juli 2004 @ 13:13:
[...]

Heb je geen problemen met andere dingen want op die site stond dat er nog een paar bugs waren.

D8 iets met sim manager ofzo

Ook dacht ik was er normaal een nederlandse versie moest ge dan ni iets van registry veranderen naar dutch?

En is het veel beter in batterij verbruik zoals ze zeggen?
paar bugs, zijn er helaas nog flink veel, een paar voorbeelden:
Geen mms.
geluid gaat soms zachter en dan weer juist spontaan harder.
enz enz..

die sim manager is alleen een probleem icm T-mobile.

er is nog geen nederlandse versie beschikbaar, je kan alleen de tijdsomgeving enzo veranderen in nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
jah en hier : http://www.msmobiles.com/news.php/2825.html

kan je hem voor noppes downloaden.

[ Voor 3% gewijzigd door _Drake_ op 19-07-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Drake schreef op 15 juli 2004 @ 17:12:
[...]

paar bugs, zijn er helaas nog flink veel, een paar voorbeelden:
Geen mms.
geluid gaat soms zachter en dan weer juist spontaan harder.
enz enz..

die sim manager is alleen een probleem icm T-mobile.

er is nog geen nederlandse versie beschikbaar, je kan alleen de tijdsomgeving enzo veranderen in nl.
Dan wacht ik liever nog even.
En wat doet de sim manager dat icm T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De SmartPhone 2003 v2.0 flash is uit en hier te downloaden

http://www.msmobiles.com/news.php/2825.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Hoe backup je de huidige rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
Karlok[JY-616] schreef op 19 juli 2004 @ 21:46:
Hoe backup je de huidige rom?
is helaas niet mogenlijk :|

vraag me niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Drake schreef op 19 juli 2004 @ 23:08:
[...]

is helaas niet mogenlijk :|

vraag me niet waarom.
Pfff... toch maar eerst wat ervaringen van anderen lezen voordat ik ga flashen.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.