Wederom veel leesplezier!
[ Voor 13% gewijzigd door Smarron op 19-01-2004 23:31 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
[ Voor 13% gewijzigd door Smarron op 19-01-2004 23:31 ]
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 01:14 ]
Niet snel editen he Manga.Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 01:13:
Lekker msnen met zo'n comfortabel toetsenbord en op elke stek...
De Mycom winkels verkopen dit toestel ook maar dan zonder simlock en dan is hij geschikt voor elke provider.
(nee ik ben geen mycom verkoper)
Dank, ik ga nu ook lekker me bedje opzoeken!Hoodlum2000 schreef op 12 januari 2004 @ 01:08:
lekker hoor zo laat nog zo´n mooie deel 5 openen. i´ll be here
-Xbox Gamertag: Dbongers
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
I reject your reality and substitute my own!
Verwijderd
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
http://msmobiles.com/news.php/1792.html werkt !!Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 10:51:
maar jah unlocken van de 1.6.. iemand al gelukt? iig via orange dev site lukt het nie. echt balen. kan nu niet meer telnet en vnc usen en deed dat voor me werk:(
I reject your reality and substitute my own!
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 11:43 . Reden: Ik ben een blinde kip... ]
Maar het werkt nu dus wel weer?Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 11:33:
De 1.6 update is inderdaad wel een verbetering. Hij is een stuk sneller geworden en gaat ook zuiniger om met de batterij. Leuk puntje is dat je nu bij je SMS standaard ziet hoeveel karakters je nog kan intypen.
Probleempje: met de registry-tweak heb ik mijn ringtones toegewezen aan Storage CardSounds, maar als ik nu in Programs => Settings => Sounds kies, hangt mijn SPV. Dus, met de registry-tweak alles weer teruggezet naar de default Windows, maar ook dat werkt niet meer. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
*EDIT*
Sorry, mijn fout... Had een type-foutje gemaakt!!!![]()
![]()
*END EDIT*
[ Voor 4% gewijzigd door Phoolie op 12-01-2004 11:54 ]
let the past be the past.
[ Voor 69% gewijzigd door Oesie op 12-01-2004 13:51 ]
Verwijderd
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Dat is een instelling, zit bij Instellingen-->Beveiliging-->Tel.blokkering insch.SPee schreef op 12 januari 2004 @ 12:35:
Zie BadBoy18
Waar ik nu achter kom, is dat als je hem blokeert, en na een hele tijd weer de-blokeert. Hij nu vraagt om '#' in te toetsen, ipv het wachtwoord ! Eerst was dat alleen binnen bepaalde tijd. Is het nog ergens terug te stellen
JA maar het terug zetten lijkt problemen te gevenOesie schreef op 12 januari 2004 @ 13:58:
Hehe SMS-jes opgeslagen. Denk dat ik me dan maar aan de update ga wagen.
Terug zetten doe ik niet. Ik wil alleen de sms-jes bewaren. Een sms-log. Daarvoer hoefen ze niet op mijn spv te staan. Dus nu gewoon in een .txt.klaasbram schreef op 12 januari 2004 @ 14:02:
[...]
JA maar het terug zetten lijkt problemen te geven
Daarom kreeg ik dus geen smsjes meer binnen, maar ik heb na wat gepruts een oplossing voor je gevonden, gooi de inhoud van de map MAPI leeg, laat wel de map atachments staan, hernoem cemail.vol naar cemail2.vol.klaasbram schreef op 12 januari 2004 @ 13:55:
Ik kan geen smsjes meer ontvangen nadat ik geprobeerd had me oude smsjes te bewaren.
Door de mapi folder uit de IPSM te backuppen en na de update weer te plaatsen.
Alleen nu weet ik dat er al meer dan 5 smsjes verstuurd zijn alleen hij ontvangt ze niet
Moet ik nu een hard reset doen of is er een andere truuk.
Ps: wat was de post van badboy18 in deel vier om je ringtones op je sd op te slaan en deze via het geluiden menu te kunnen wijzigen ?
[ Voor 10% gewijzigd door Oesie op 12-01-2004 14:31 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
http://members.lycos.nl/o...ories&op=newindex&catid=1klaasbram schreef op 12 januari 2004 @ 13:55:
Ps: wat was de post van badboy18 in deel vier om je ringtones op je sd op te slaan en deze via het geluiden menu te kunnen wijzigen ?
ff phone eraf en dan activesync openen. Dan kun je kiezen voor delete partnership.Oesie schreef op 12 januari 2004 @ 14:38:
Weet iemand hoe je partnerships kan verwijderen? Ik heb er denk nu al een stuk of 6 omdat die door een reset de oude partnerships niet pakt
Je kan dus ook niet dezelde naam aan een partnership gevenErg vervelend.
Je moet er ook geen verkeerde dingen mee doenCanaria schreef op 12 januari 2004 @ 14:33:
Morgen krijg ik mijn SPV weer (moest omgeruild worden ivm softwareprobleem).
Dan ga ik ook de update uitproberen.
Mooie openingspost trouwens Smarron
Verwijderd
Dat moest ook !Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 14:46:
maar na batterij er 30 sec. uit te halen en opnieuw draaien doet ie het nu wel!
FF deze pagina doorlezen, daar staat een link naar msmobiles.com (die eigenlijk niet mocht) met een beschrijvingphilipnorth schreef op 12 januari 2004 @ 14:58:
Ik neem aan dat de app lock er weer op zit na de update?
En is deze er weer gewoon via de orange dev site te verwijderen?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Yep. (ene)laatste pagina van deel 4 of eerste pagina deel 1 staat er een link.Ik neem aan dat de app lock er weer op zit na de update?
En is deze er weer gewoon via de orange dev site te verwijderen?
die op een "dood spoor" uitlooptRoeligan schreef op 12 januari 2004 @ 15:14:
[...]
FF deze pagina doorlezen, daar staat een link naar msmobiles.com (die eigenlijk niet mocht) met een beschrijving
Kan gebeuren, met dit soort dingen lees ik alles 3xVerwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 15:01:
[...]
lol, heb ik dan over het hoofd gezien, mijn fout...
[ Voor 51% gewijzigd door Oesie op 12-01-2004 16:03 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 16:39 ]
Verwijderd
Wat ik voor een paar favorites heb gedaan (e.g. Die Wap sites in de openingpost)Dit is de makkelijkste manier om je bookmarks te gebruiken vanaf je SD en te maintainen:
1 Maak een favorites folder aan op je pc (internet explorer)voor je spv
2 Gooi daar al je bookmarks die je op je spv wil
3 Export met explorer die map naar een bestandje (.htm is dat)
4 Sleep die naar je spv de storage card cq. SD dus en open die met een spv verkenner
5 zodra die geopend is kan je gewoon, menu en add favorite doen
En zie daar je bookmarks blijven op je sd staan als 1 bestandje maar wel in je favorites. Veel makkelijker te onderhouden en te zien dus.
Er was toch ook een knopje om te kiezen om een favoriet voor je SPV te maken, zal het thuis ff nakijken, want zit nu op me werk & daar heb ik geen cradle & geen active sync draaien.Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 16:37:
Even voortborduren op deel 4
Dit is de makkelijkste manier om je bookmarks te gebruiken vanaf je SD en te maintainen:
1 Maak een favorites folder aan op je pc (internet explorer)voor je spv
2 Gooi daar al je bookmarks die je op je spv wil
3 Export met explorer die map naar een bestandje (.htm is dat)
4 Sleep die naar je spv de storage card cq. SD dus en open die met een spv verkenner
5 zodra die geopend is kan je gewoon, menu en add favorite doen
En zie daar je bookmarks blijven op je sd staan als 1 bestandje maar wel in je favorites. Veel makkelijker te onderhouden en te zien dus.
Verwijderd
Ja, het werkt weer... Tenminste bij mij wel...
Verwijderd
Het ging dus om de favorites op je SD/storage card te zettenSPee schreef op 12 januari 2004 @ 16:51:
[...]
Wat ik voor een paar favorites heb gedaan (e.g. Die Wap sites in de openingpost)
1. Sleep dat link naar een locatie (bij mij de desktop).
IE maakt er gelijk een link van
2. Kopieer die naar Windows/Favorites/
3. Voila, klaar
Ik heb namelijk geen explorer meer op mijn SPV
Verwijderd
Verwijderd
Bedoel je dat je ze niet op je spv kan openen of je pc? Die Radio538 Link is voor je spv bedoeld.SPee schreef op 12 januari 2004 @ 15:20:
[...]
Wat ik vervelend vindt, is dat ik sommige sites niet kan openenbv. die verwijzing naar Hotmail op Radio538 kan ik niet openen.
Eentje heet IA Caller IDVerwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 17:23:
[...]
Trouwens, hoe heten die programma's ook alweer waarmee je een plaatje bij een caller kan plakken, zodat je kan zien wie het is die belt?? Iets met Called-ID ofzo, maar ik weet het niet meer precies...
Welkom bij de clubVerwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 01:24:
hallo trouwe SPV-ers,
Ik ben nog nieuw binnen jullie wereldje, moet nog veel leren en ontdekken, zo nu en dan leer ik weer eens wat simpels....en heb meteen een grote smile op mijn kop, dat niet weg te krijgen is. Maar helaas, helaas ik krijg mijn MSN Messenger niet a/d praat.
CASE:
1. ik ben nieuw
2. ik heb een SPV E200
3. Orange helpdesk zegt dat dit pas eind januari kan gebruikt worden, momenteel door technische redenen kan dat niet
4. Ik geloof er geen barst van
5. ik post dit op tweakers, in de hoop iemand dit leest en mij uit de dip kan helpen..
Dit kan door middel van je homescreen aan te passen, of door er een te downloaden waar dit in zit.Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 01:41:
peeps,
Op mijn beginscherm heb ik alleen staan "sms (0)"
terwijl ik ook mmsjes heb ontvangen en emails..maar deze worden alleen weergegeven bij ontvangst en als ze nieuw zijn. Ik moet dus te zien krijgen:
sms (0), mms (0), email (0)
wie-o-wie weet hoe ik dit kan oplossen?
CASE:
1.ik is nieuw
2. ik is spv e200 gebruiker
Zo zou je code eruit moeten zien ongeveer en dan krijg je:<plugin clsid="{FC0658FA-388E-45d3-9C23-957496F4775B}" name="msgcount" height="20">
<background>
<format state="selected" bgcolor="COLOR_HOMEHIGHLIGHT"/>
</background>
<label>
<text lang="0x0809">SMS(<unreadSMS/>) MMS(<unreadMMS/>) e-mail(<unreadEmail/>)</text>
</label>
</plugin>
[ Voor 40% gewijzigd door philipnorth op 13-01-2004 08:48 ]
Verwijderd
ehhhh..HOI
Op mijn PC, blijft hij een hele tijd laden en blijft het een wit scherm.Bedoel je dat je ze niet op je spv kan openen of je pc? Die Radio538 Link is voor je spv bedoeld.
Ik heb ook de nodige problemen met surfen, die ik eerst niet had. Even een raar voorbeeld die ik niet snap, van waar ik last van heb op de SPV.SPee schreef op 13 januari 2004 @ 09:48:
[...]
Op mijn PC, blijft hij een hele tijd laden en blijft het een wit scherm.
Op mijn SPV krijg ik de melding dat hij de pagina niet kan openen
En www.google.com/palm en www.google.com/wap werken ook niet. (dezelfde melding)
Instellingen:
verbinding: Internet
Internet-verbinding: Share
Zou toch goed moeten zijn?
Eerst kon ik wel gewoon naar google surfen, nu inene niet
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
[ Voor 20% gewijzigd door philipnorth op 13-01-2004 10:52 ]
Als je een wap site bezoekt en wilt dat het niet van je 2 Mb afgaat dan moet het adres zo beginnen "wsp://" i.p.v "http://".SPee schreef op 13 januari 2004 @ 11:43:
Die waren bij de upgrade weg.
Ik heb ze toen weer toegevoegd.
Maar daar ligt het niet aan, want ik kan ook niet via de "ga naar" daar komen.
[IE]
verbindingen:netwerk= Internet
[dataverbindingen]
Internet-verbinding = Share
Werkverbinding = geen beschikbaar
WAP-verbinding = Share
Beveiligde WAP-verb. = Geen beschikbaar
Als ik Internet-verbinding naar Internet GPRS zet, dan werkt het wel.
Maar gaat het dan van je 2Mb bundel af:? Want dan is het toch geen WAP meer
[ Voor 8% gewijzigd door BadBoy18 op 13-01-2004 12:28 ]
[ Voor 5% gewijzigd door BadBoy18 op 13-01-2004 12:32 ]
Verwijderd
gewoon wap-verbinding op "share" zetten. dan bij opties van i-net explorer verbinding automatisch selecteren uitvinken en bij standaard (of voorkeurs ofzo) verbinding wap-verbinding zetten.BadBoy18 schreef op 13 januari 2004 @ 12:26:
[...]
Als je een wap site bezoekt en wilt dat het niet van je 2 Mb afgaat dan moet het adres zo beginnen "wsp://" i.p.v "http://".
Bij veel sites werkt dan wel.
Want bij sommige moet je perse GPRS hebben bij "Internet-verbinding"
Verwijderd
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Ik heb um gisterochtend half zeven van de lader gehaald en nu heb ik nog ongeveer de helft over, normaal moest hij altijd met nog 10-15% over aan de lader, anders was ie de volgende ochtend leeg. Dus ik merk een groot verschil idd.llpineapple schreef op 13 januari 2004 @ 13:17:
Is het batterijverbruik nu echt verbeterd. Gisteren om 1600 de batterij helemaal opgeladen en nu om 13.15 heb ik nog maar 22 % over. Zo ging het met versie 1.5 ook.
Eerst 's ochtends van de oplader, 's avonds aan de oplader met nog 20% over. Nu 's avonds nog 60% over, dus kan er 2 volle dagen mee doen. Vindt ik toch groot verschil.llpineapple schreef op 13 januari 2004 @ 13:17:
Is het batterijverbruik nu echt verbeterd. Gisteren om 1600 de batterij helemaal opgeladen en nu om 13.15 heb ik nog maar 22 % over. Zo ging het met versie 1.5 ook.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
vergeet niet dat je nu waarschijnlijk weer even helemaal spv-geil bentllpineapple schreef op 13 januari 2004 @ 13:17:
Ik heb vandaag oranje gebeld om mijn toetstel vrijdag te laten ophalen, want hij had problemen met de camera en opladen via voeding stekker. Hij deed het soms niet, hij had last van een van die pinnetjes onderaan. Afijn, ik vroeg aan de kerel aan de andere kant van de lijn over die 1.6 update (1.6.3.11), over waarom die nou niet op orange.nl stond. Ik hoorde iets van dat nog steeds iets mis mee is, en daarom is je weg gehaald. Ze zouden binnen kort weer erop zetten als het weer in orde is.Weerz schreef op 13 januari 2004 @ 15:25:
Heb gevraagd of er nou nog wat gaat gebeuren omdat wij als SPV gebruikers toch wel een beetje beet zijn genomen met dat mms-en dat niet werkte tot nu aan toe dan. Ze weten ook dat de update op orange.com staat en dat dit gewoon werkt en krijg gewoon support en ze vinden het raar dat de update niet op de nl site staat. Maar over dat MMS dat we iets speciaals van hun krijgen daar is helemaal niks over bekend is er gezegd en ze weten ook niet of het komt....... Dus we pissen gewoon weer naast de pot helaas (denk ik)
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ben ik blij dat MMS'en bij mij prima heeft gewerkt vanaf de introductieWeerz schreef op 13 januari 2004 @ 15:25:
Heb gevraagd of er nou nog wat gaat gebeuren omdat wij als SPV gebruikers toch wel een beetje beet zijn genomen met dat mms-en dat niet werkte tot nu aan toe dan. Ze weten ook dat de update op orange.com staat en dat dit gewoon werkt en krijg gewoon support en ze vinden het raar dat de update niet op de nl site staat. Maar over dat MMS dat we iets speciaals van hun krijgen daar is helemaal niks over bekend is er gezegd en ze weten ook niet of het komt....... Dus we pissen gewoon weer naast de pot helaas (denk ik)
Verwijderd
Die hele patch heeft nooit op de nl site gestaan, dus kan die moeilijk weer eraf zijn gehaald. Maar goed ze moeten wat verzinnen he. Ik had vandaag weer wat raars met me spv. Ik wilde m rebooten, omdat share een beetje vaag deed, dus ik deed m aan, en uit. Komt er na een tijdje een wit scherm, met iets over ipsm e.d. Het opstarten duurde heel lang, en toen moest ie opnieuw opgestart worden. Na de reboot waren alle fabrieksinstellingen teruggezet! Ook de Software lock zat er weer leuk op. Erg leuk zo'n telefoon die zn eigen leven gaat leiden. ( nee was geen hard reset, want al mijn gegevens bleven bewaard!)BadBoy18 schreef op 13 januari 2004 @ 18:13:
[...]
Afijn, ik vroeg aan de kerel aan de andere kant van de lijn over die 1.6 update (1.6.3.11), over waarom die nou niet op orange.nl stond. Ik hoorde iets van dat nog steeds iets mis mee is, en daarom is je weg gehaald. Ze zouden binnen kort weer erop zetten als het weer in orde is.
Verwijderd
Hebben meer al meegemaakt, met vorige rom-versies. Ikzelf ook 2x. Nu al een hele tijd niet meer. Het is inderdaad wel erg irritant, maar reeds een bekend probleem die dus nog steeds niet opgelost is helaas.Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 21:25:
Die hele patch heeft nooit op de nl site gestaan, dus kan die moeilijk weer eraf zijn gehaald. Maar goed ze moeten wat verzinnen he. Ik had vandaag weer wat raars met me spv. Ik wilde m rebooten, omdat share een beetje vaag deed, dus ik deed m aan, en uit. Komt er na een tijdje een wit scherm, met iets over ipsm e.d. Het opstarten duurde heel lang, en toen moest ie opnieuw opgestart worden. Na de reboot waren alle fabrieksinstellingen teruggezet! Ook de Software lock zat er weer leuk op. Erg leuk zo'n telefoon die zn eigen leven gaat leiden. ( nee was geen hard reset, want al mijn gegevens bleven bewaard!)
Bij mij werkt het blijkbaar nietPhoolie schreef op 12 januari 2004 @ 14:18:
[...]
Daarom kreeg ik dus geen smsjes meer binnen, maar ik heb na wat gepruts een oplossing voor je gevonden, gooi de inhoud van de map MAPI leeg, laat wel de map atachments staan, hernoem cemail.vol naar cemail2.vol.
Reboot je telefoon & gooi daarna de cemail2.vol weg, je zal zien dat er dan weer een nieuwe cemail.vol is aangemaakt.
Nu moet het weer goed gaan, altans, bij mij lukte het zo
Mijn neefje heeft er een bij de bel-company gehaaldklaasbram schreef op 13 januari 2004 @ 23:29:
[...]
Bij mij werkt het blijkbaar nietik denk dat ik dan toch maar genoodzaakt ben om de update er overnieuw op te gooien.
Weet iemand waar je een 2e adapter vandaan kunt fixen want ik ben het gesleur ermee zat (ok ergens 1x overnachten kan nu in ieder geval wel zonder adapter maar 2x red hij niet)
Ik heb het in de orange shop gevraagd maar ze konden er niet aan komen (wel aan een bijna opladerdat is een apparaat waarmee je hem met de hand voor heel ff kan opladen). Volgens een medewerker zou je het verloop stukje icm een nokia lader ook kunnen gebruiken... dus alleen een extra verloopstukje is ook goed (cradle staat te ver van mijn bed af
)
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
Verwijderd
Iets plakkerigs onder de batterij plakken? het los halen van batt bij vast loper wordt er dan natuurlijk niet makkelijker opVerwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 20:21:
En toen stuiterde mijn spv voor de tweede keer binnen een jaar op de harde grond. Dit keer met iets meer schade dan een paar krassen. Het meeste is weer opgelapt, maar ik heb nog een beetje een lullig probleem.
De nokjes waarmee de batterij bovenaan verankerd zit zijn foetsie, nu kan ik dat natuurlijk oplossen met een stukje duct-tape, maar dat is natuurlijk niet de meest elegante oplossing.
Heeft iemand nog een ideetje?????????
De nokjes zelf zijn overigens verloren gegaan!
Als je nou een e-mailadres in je profiel had staan, zou dat schelen.Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 20:11:
heeft iemand de orginele nlmspim.home.xml voor mij.. kep de mijne vergeten te backuppen en is nu verneukt hehehe. zie het stukje van profile nie meer..
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
Hier hetzelfde probleem, naar mezelf en andere orange nummers, niks aan de hand, maar naar Vodafone lukt gewoon nietAtHomer schreef op 13 januari 2004 @ 19:08:
Heeft iemand al succesvol een MMS naar het Vodafone netwerk kunnen sturen met de SPV
Ik krijg nog steeds dezelfde melding 'Bericht aan <nr> geweigerd'.
Daar is nou dat gaatje aan de achterkant van je cradle voorVerwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 00:24:
Ik kan die update niet uitvoeren. Hij zegt dat ik hem aan de accu moet doen? Maar hoe kan dat als hij in mijn USB Cradle zit?
Verwijderd
Mijn dank is jou groot:) zal meteen ff me profiel edditen hehehehe.. iig thnx m8:)Groentenboer schreef op 14 januari 2004 @ 22:58:
[...]
Als je nou een e-mailadres in je profiel had staan, zou dat schelen.
Om je te matsen kan je em de komende 2 dagen even hier wegplukken. Even .got verwijderen, en je kan em zo gebruiken.
RatPack #814
Ja het zou vliegt. modus of dat van radio te horen te zijn (iets te letterlijk vertaald).Roeligan schreef op 15 januari 2004 @ 09:06:
Kleine bug (nou ja bug) in de nwe update:
Als je naar het snelmenu (kort de powerknop indrukken) gaat staat er bij mij Fliegt.-modus ipv Flight-mode (oftewel radio aan/uit)
Die worden niet verwijdert, maar ze staan standaard niet meer tussen de contactpersonen. Je moet dan even via de Sim-manager en dan alles selecteren & kiezen voor toevoegen aan contactenklaasbram schreef op 15 januari 2004 @ 10:23:
[...]
Weet iemand of die update soms ook ff als je contactpersonen van je sim verwijderd? want ik zie deze niet meer terug in het lijstje bij contactpersonen.
Verwijderd
Vliegt.-modus kan ik nog wel begrijpen, maar fliegt.-modus niet. Dat is gewoon een stomme vertaalfout.klaasbram schreef op 15 januari 2004 @ 10:23:
[...]
Ja het zou vliegt. modus of dat van radio te horen te zijn (iets te letterlijk vertaald).
Vliegt. modus vind ik persoonlijk wel duidelijker omdat je dan ook weet dat je hem daarop hoor te zetten in het vliegtuig (zelf zet ik hem gewoon uit).
Ik kan nu weer msn'en en mms'en. Maar ook op mijn oude versies vanaf 1.5.x heeft mms altijd gewerkt.Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 12:08:
Ej, maar werkt mms nu wel bij deze update (1.6 ??)
Ik heb nl. tijdelijk een voorlopige 1.6 versie erop staan, waarbij ik wel kan msn'en, maar niet kan mms'en....
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
RatPack #814
RatPack #814
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Roeligan op 16-01-2004 10:18 ]
RatPack #814
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Je kan wel vergeten dat je hier een antwoord op krijgt. Ik heb meerdere keren met Orange gebeld over dat een eenvoudig SMSje niet aankwam, binnen hun netwerk (dus van Orange-nummer naar Orange-nummer). Twee keer is de klacht niet geregistreerd en de overige drie keren wisten ze me te melden dat ik eerder had moet melden (ik belde ze 5 minuten na versturen), want anders hadden ze iets in een log van een server van een antenne van een postcode-gebied kunnen zien, ofzo.AtHomer schreef op 16 januari 2004 @ 17:26:
Over MMS naar Vodafone kreeg ik dit te horen:
In uw email gaf u aan dat u geen MMS kunt sturen naar een nummer van een Vodafoneklant. We hebben uw melding doorgestuurd naar de juiste afdeling. Deze afdeling meldde ons dat het hier een storing aan de kant van Vodafone betreft. Wij kunnen deze storing dan ook niet voor u oplossen. U kunt het beste contact opnemen met Vodafone. Het telefoonnummer van de klantenservice van Vodafone is 0800-0560. Dank u wel voor uw medewerking.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 19:37 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq