Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 16:19:
Ik wordt weer gek: Bel orange over het overbekende sms probleem. Moet alles weer uitleggen. ........... Nu moet ik dus naar Orange Shop toe om simkaart te halen die om 6u gesloten is. Fijn als je tot 6u werkt. Dan maar op koopavond....
Nou ik ben naar de Orange Shop geweest, en wat er gebeurde had ik al verwacht. Ik kon daar aan, en ik zeg dat er een gemplus simkaart klaar zou moeten liggen in de shop. HIj kijkt me aan alsof ik iets heel raars zeg. Hij weet niet wat gemplus kaart is( wist ik ook niet tot voor kort..) en hij vraagt een collega. Ook die is verbaasd, hij gaat bellen met KS en die kan m niet verder helpen. Ze deden heel lacherig dr'over eigenlijk. Komt ie aan met een nieuwe Orange Sim, gewoon een normale, zegt ie "zo dis een hele speciale gemplus" ondertussen lachend en nee schuddend. ik zeg zo, ja maar goed nu krijg ik weer een gewone sim. HIj weet t verder ook niet, hij is zelf ook benieuwd.
Lekker dom natuurlijk weer van de KS dat ze niet ff de shop inlichten want ik kan ook wel begrijpen dat ze daar niet alles kunnen weten. Nu kom ik dus voor jan joker weer naar amersfoort toe!

IK zag dat ik trouwens een satisfied customer was( paar weken terug was t nog happy) en dat ik silver status had. ( is dat nog boeiend??, je krijgt toch een vast verlengingsaanbod bijvoorbeeld, dat voor ieder1 hetzelfde is?)
Trouwens de SPV C500 staat al in de folder van Orange die in de winkel ligt, ik vroeg wanneer die komt, maar dat weten ze niet: "binnenkort" want dat zegt de folder...
Hoe vroeg nog of ik een ander toestel wilde, als ik verleng. Dat doe ik natuurlijk niet, das lekker de makkelijkste en goedkoopste weg voor hun. Maargoed ik ben dus geen *piep* opgeschoten!
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 29-07-2004 20:49
]