Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

er kwamen zoveel smsjes ook niet aan bij mij. Weetiemand hoe dit zit met de 2003 versie dan?? volgends mij moet er gewoon weer een nieuwe update komen. Op een of andere manier weigert hij ook T-Mobile nummers te bellen en smsen.. mmsen gaat wel weer (via gprs dus)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

*trap* Ik las in het motorola mpx200 topic dat ze daarvoor een update (legaal denk ik) hadden voor naar 2003 te upgraden.. nu vraag ik me af...
zou deze ook werken op de spv? (ookqua geheugen enzo.. maar grotendeels kan je op kaartjes zetten uiteraard..alleen vreten kaartjes weer stroom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De motorola heeft toch 32 rom en 32 mb ram? De spv niet( behalve dan de e-200) dus ik vraag me af of dat kan idd.
Orange is nog steeds met mn SMS probleem bezig.... ben erg benieuwd wat ze nu weer in petto hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ehehe.. ik heb genoeg gezeken over orange..prima provider..alst werkt.. maar als het niet werkt.. O-)

anyway.. als het goed was, kan er 5mb over blijven op het toestel.. In het andere "tweak je spv" topic heb ik nog wat tweaks staan, maar ook wat vragen..ik hoop dat iemand hier daar ook eens in kijkt :P

( Tweak je Orange SPV voor een niet-orange provider )

ben nog steeds op zoek naar het antwoord apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Hee ik heb net zo'n SPV e1000 gekocht van iemand. Kan ik er ook windows 2003 op knallen ipv 2002?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

nee.. jawel.. maar schiet niets op.. en het kost veel moeite..ze zijn bezig met een linux distro ervoor.. duurt nog ff..is afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Mensen weet iemand waar ik de mitac midp nog kan downloaden. of kan iemand het even hosten? De link in startpost doet het niet meer. bvd

never mind ik heb ze al

[ Voor 10% gewijzigd door Sayko op 25-07-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 22:52:
[...]
...
Daarna heb ik naar de Orange KS gebeld, en mijn sms probleem uitgelegd.
En verteld dat het echt aan de SPV ligt.
Krijg nu een envelop opgestuurd, om de SPV naar hun te sturen en krijg daarna binnen enkele dagen een andere opgestuurd.
Ik heb van de week een andere/nieuwe SPV ontv.
Werkt weer perfekt op de gebruikelijke bugs na.

Direkt Mapopolis er weer op gezet, kan ik weer navigeren ;)
offtopic:
Hier staat nog een Forum over Mapopolis.
http://www.gpspassion.com/forumsen/forum.asp?FORUM_ID=18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

weet iemand hoe je T-mobile mms op de spv krijgt ? en hoe ik op t-zones kom ? wan ik kom nu met m'n t-mobile wel gewoon op orange share!

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt weer gek: Bel orange over het overbekende sms probleem. Moet alles weer uitleggen. Zegt ze dat ze het zo ook niet meer weet. Ze zegt dat ik kan verlengen naar e-200, dan ben ik ervan af. Dat is wel de makkelijkste weg, en ik wil geen spv e-200! Dan raadt ze me aan om dan 1.5 rom erop te doen, want toen had ik nog geen problemen. Ik zeg: waar haal ik die 1.5 rom dan vandaan( doe alsof ik dom ben). Dat ging ze navragen.

Ik wordt doorverbonden met technical en hij gaat zoeken. Ik zeg: dan heb ik geen msn en geen mms meer. Ohja das ook niet prettig. Hij ging zoeken naar 1.6.0 rom ipv 1.6.3.11. Die was er niet. Ook vroegen ze of ie application locked was. Dat issie niet, en ookal wast wel zo dan geven ze gelijk dat de schuld...Toen kwam het advies om naar de Orange Shop te gaan voor een GEM+ simkaart. Dat zou kunnen helpen. Ook ging hij mn sms eruit halen en dan kan ik 2 uur niet smsn. Nou prima, maar ze hebben zo vaak al lopen klooien met netwerk. Nu moet ik dus naar Orange Shop toe om simkaart te halen die om 6u gesloten is. Fijn als je tot 6u werkt. Dan maar op koopavond....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een E100 maar nu lijkt hij geen SD cards te lezen. Volgens de handleiding moet hij die automatisch herkennen als je er een SD card instopt.

Weet iemand of ik ergens wat in moet stellen want bij mij gebeurt er weinig tot niets het enige wat er gebeurt is dat het scherm een keer oplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Als het scherm oplicht betekent dat hij een SD kaart vind.. of die hem dan kan lezen is nog een verhaal.. het is bekend dat een aantal sd kaartjes niet werken.. DaneElec bijvoorbeeld (dacht ik, correct if im wrong)
Verder heb je nog een aantal dinen in bepaalde mappen moeten staan..
Wat je dan moet doen is even SMART Explorer erop zetten (te vinden bij coolsmartphones.com)
Dan zie je gelijk of die werkt, of gewoon in de cradle van je telefoon checken :Y) (via pc)

[ Voor 7% gewijzigd door gitaarwerk op 28-07-2004 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 28 juli 2004 @ 10:55:
.. het is bekend dat een aantal sd kaartjes niet werken.. DaneElec bijvoorbeeld (dacht ik, correct if im wrong)
DaneElec werkt goed in mijn SPV :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, verkeerde knop 8)7

[ Voor 145% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 16:19:
Ik wordt weer gek: Bel orange over het overbekende sms probleem. Moet alles weer uitleggen. ........... Nu moet ik dus naar Orange Shop toe om simkaart te halen die om 6u gesloten is. Fijn als je tot 6u werkt. Dan maar op koopavond....
Nou ik ben naar de Orange Shop geweest, en wat er gebeurde had ik al verwacht. Ik kon daar aan, en ik zeg dat er een gemplus simkaart klaar zou moeten liggen in de shop. HIj kijkt me aan alsof ik iets heel raars zeg. Hij weet niet wat gemplus kaart is( wist ik ook niet tot voor kort..) en hij vraagt een collega. Ook die is verbaasd, hij gaat bellen met KS en die kan m niet verder helpen. Ze deden heel lacherig dr'over eigenlijk. Komt ie aan met een nieuwe Orange Sim, gewoon een normale, zegt ie "zo dis een hele speciale gemplus" ondertussen lachend en nee schuddend. ik zeg zo, ja maar goed nu krijg ik weer een gewone sim. HIj weet t verder ook niet, hij is zelf ook benieuwd.
Lekker dom natuurlijk weer van de KS dat ze niet ff de shop inlichten want ik kan ook wel begrijpen dat ze daar niet alles kunnen weten. Nu kom ik dus voor jan joker weer naar amersfoort toe! :-(
IK zag dat ik trouwens een satisfied customer was( paar weken terug was t nog happy) en dat ik silver status had. ( is dat nog boeiend??, je krijgt toch een vast verlengingsaanbod bijvoorbeeld, dat voor ieder1 hetzelfde is?)

Trouwens de SPV C500 staat al in de folder van Orange die in de winkel ligt, ik vroeg wanneer die komt, maar dat weten ze niet: "binnenkort" want dat zegt de folder...

Hoe vroeg nog of ik een ander toestel wilde, als ik verleng. Dat doe ik natuurlijk niet, das lekker de makkelijkste en goedkoopste weg voor hun. Maargoed ik ben dus geen *piep* opgeschoten!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je al een Orange SIM of nog een Duchtone SIM? Er is namelijk maar 1 soort SIM in omloop, het enige verschil kan dus een oude of nieuwe SIM zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK had eerst een Orange Sim, toen weer een nieuwe Orange Sim ( nieuwe versie naar het schijnt) en nu weer een nieuwe sim. Kan nu al ruiken dat t niet gaat helpen, heb ik mei al een nieuwe sim gehad nl...

P.s kreeg nu geen nieuwe puk code, beetje jammer weer.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer es gebeld voor de verandering. Krijg nu een GEM+kaart toegestuurd per post binnen 3 dgn( ga op vakantie maar goed) Probleem dook vandaag weer op. Hij begon dat er een update voor simkaarten was geweest en dat t daar aan kon liggen (dat 818 verhaal) Hij kwam met codes die ik moest intypen. Ik zei gelijk dat ik dat al heb moeten doen, en dat t niet aan die 818 simupdate ligt. (gaan ze het daar op afschuiven zkr...)
Nog even en ik moet die ** SPV niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Ik heb een D* sim, maar dat is ook een Gemplus. Mn vriendin heeft ook een D*-sim, maar dat was weer geen Gemplus.

Hmmmzzz, lekker probleem zo

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 21:11:
Had je al een Orange SIM of nog een Duchtone SIM? Er is namelijk maar 1 soort SIM in omloop, het enige verschil kan dus een oude of nieuwe SIM zijn.
In de dutchtone tijd zijn er voor de gemplus simkaarten ook nog kaarten van een andere producent gebruikt. Wat nou het verschil is weet ik niet, maar sommige problemen kunnen dus inderdaad opgelost worden door een nieuwe sim.

offtopic:
PS Zelfs de meest rare problemen. Met een oude sim liep een camera vast van een klant en met een nieuwe niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 20:09:
Vandaag weer es gebeld voor de verandering. Krijg nu een GEM+kaart toegestuurd per post binnen 3 dgn( ga op vakantie maar goed) Probleem dook vandaag weer op. Hij begon dat er een update voor simkaarten was geweest en dat t daar aan kon liggen (dat 818 verhaal) Hij kwam met codes die ik moest intypen. Ik zei gelijk dat ik dat al heb moeten doen, en dat t niet aan die 818 simupdate ligt. (gaan ze het daar op afschuiven zkr...)
Nog even en ik moet die ** SPV niet meer.
Heb je wel verteld dat je wel sms'jes kan ontvangen wanneer je jouw SIM-kaart in een andere telefoon doet?
Dan moeten ze bij Orange toch snappen dat het niet aan je SIM-kaart ligt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt, heb ik verteld ja. Mijn sim in een andere foon levert nooit problemo's. Wat ik ook irri vind is dat ik elke keer alles weer moet uitleggen. Als ze nou eerst es lezem wat er al gedaan is. Dat doen ze meestal pas later, eerst krijg je van die "oplossingen"die ik al 100 keer heb moeten doen.
Nou ik ben benieuwd wat de GEM+ kaart gaat doen! I hope it will fix the problem, anders ga ik een brief schrijven dat ze me tegemoet moeten komen. Ik zweer het je, me bundel gaat nu op aan SMS ( a 22ct....) en bellen naar KS. Das makkelijk verdient voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had vandaag ook weer problemen met ontvangen met Sms dus maar weer de klantenservice gebeld ze gaven me de volgende oplossing:

intypen: #35*0000*16# en dan bellen,

Toen me vriendin toen een sms stuurde kwam die wel weer gewoon aan, Kijken hoe lang dit blijft werken,

Trouwens wel beter dat Gratis smsen in de weekenden (hebben we ook wel verdiend trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same shit with mine, die e200 is 1 bak ellende.
Klagen kan , en als je geluk hebt wordt je tel gewisseld voor een ander brak ding op de stapel bij Orange.
Laatste smartphone van orange voor mij iig. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
euhmz, over de E200 loopt een ander topic?

Sometimes you need to plan for coincidence

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 00:31

404error

Page Not Found

Is er al iets meer bekend over de oplossing voor het SMS probleem?!?

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Verwijderd

404error schreef op 12 augustus 2004 @ 00:17:
Is er al iets meer bekend over de oplossing voor het SMS probleem?!?
Volgens mij niet. :(

Ik zou ook niet weten hoe ze het probleem op moeten lossen.
Kan denk ik alleen met een rom update.
En die zal er volgens mij niet meer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook SPV E100 toestellen zijn verkocht die
van huis uit al simlockvrij waren ????
M.a.w. heeft Orange ook E100 toestellen simlockvrij verkocht ??

EN

Heeft er iemand ervaring met het simlockvrij maken van de
E100 via Orange zelf. Dus via de officiele weg.
Op die manier blijft natuurlijk de garantie intakt, maar hoe
gaat dat ?

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De E100 was nooit simlock vrij.

Je krijgt van Orange een code. Je toestel vraagt om die code als er een sim van een ander netwerk in zit. Je toetst 'm in en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 20:13:
De E100 was nooit simlock vrij.

Je krijgt van Orange een code. Je toestel vraagt om die code als er een sim van een ander netwerk in zit. Je toetst 'm in en klaar ben je.
Roep dat niet te hard, mijn gewone SPV was al simlockvrij toen ik hem kreeg, kwam ik achter toen ik er een ander kaartje in deed. Dus er moeten er meer zo verkocht zijn, kan geen toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok... Ze waren nooit opzettelijk simlock vrij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 05:02
Hoe handelen jullie het met orange af wanneer jullie abo bijna afliep. (aantrekkelijke verleng actie ??)
Ik zit zelf te denken naar hi over te stappen maar moet zelf nog ff goed uit zoeken hoe en wat.

Daarnaast zou ik graag weten of ik nog onder garantie stof onder me scherm kan laten verwijderen (iriteert met steeds een beetje meer..)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 18:50
Ik had ook problemen met mijn SMS-jes. Had me geabboneerd waar ik elke week 1 sms krijg, had ik die al tijden niet meer gekregen.
Ging ik op vakantie in Scandinavie, kreeg ik opeens een SMS-je. Sindsdien werkt het weer bij mij. (of die service lag er die tijd uit)

Wat ik verder ook in de vakantie had, was dat mijn SD-kaartje het soms niet deed. Luisterde ik muziek, stopte hij opeens en kon de kaart niet meer lezen. Even eruit en weer terug stoppen en hij werkte weer wel. :?
Een keer helemaal weer opgeladen en opnieuw geboot en daarna werkte het weer wel :)

Dus mijn probleempjes zijn opgelost. :)
Wel zou ik applicaties willen schrijven ervoor, maar mijn pc-tjes zijn er veel te zwak voor ;(. o.a. caller-id en andere nuttige apps. Of kun je bij Orange ook apps kopen van je beltegoed :) (heb zoveel over, zou een verkwisting zijn om niet bij orange te blijven. Krijg daarom zeker geen aanbiedingen :) )

let the past be the past.

Verwijderd

Na het terugkomen van vakantie blijkt het dat ik geen gemplus simkaart opgestuurd hebgekregen van orange. Ga maar bellen en zeggen dat ik NU een oplossing wil voor het sms probleem, en dat ik anders helaas moet opzeggen. ( wil ik eigenlijk niet, want wil een c500). Op mijn laatste rekening is er meer gebeld naar KS dan naar andere nummers....
En dan ook nog is die dure smsjes bij hun... ik hoop dat ze me tegemoet komen, want ik zit al maanden met een irri spv.

Verwijderd

klaasbram schreef op 18 augustus 2004 @ 23:59:
Hoe handelen jullie het met orange af wanneer jullie abo bijna afliep. (aantrekkelijke verleng actie ??)
Ik zit zelf te denken naar hi over te stappen maar moet zelf nog ff goed uit zoeken hoe en wat.

Daarnaast zou ik graag weten of ik nog onder garantie stof onder me scherm kan laten verwijderen (iriteert met steeds een beetje meer..)
Ik heb mijn abo omgezet naar Prepaid met nummerbehoud
(Ik had nog een hoop beltegoed).
En wacht nu op een mooie aanbieding.

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen de SPV.
Moet je voor het progje thermo.exe (thermometer) je de application Unlock gedaan hebben??
zo ja, hoe moet ik die unlocken. hier op het GOT is er niets over te vinden (die het doen tenminste). alle links die ik gevonden heb doen het niet meer. (omdat die links al 1 tot 2 jaar geleden geplaatst zijn).
mijn SPV is wel helemaal uptodate. dus 1.63.11 Nederlands

Verwijderd

Software-unlock is hier te downloaden

Dit zien we hier liever niet.

Er zit een korte handleiding bij.

[ Voor 57% gewijzigd door Xandrios op 19-08-2004 23:58 ]

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:39

admiral866

The King Personality Disorder

ah thanks :) Toevallig was ik net op zoek naar zoiets. Heb namelijk laatst de update gedaan, en moest dus ff unlocken he.
Had trouwens een probleem na het updaten. Ik dacht namelijk dat ik alles wel backup'ed had, maar blijkbaar niet :(. Al m'n contact personen weg. Dat is echt klote zeg.

Nahja niets aan te doen. Heb er nu net weer een nieuwe 256mb kaart ingezet :) Dus binnenkort maar es weer wat gaan rondneuzen wat er gebeurt is wat spv applicaties betreft de afgelopen 6 maanden :P

Heb ik namelijk gelijk een eerste vraag, is er al een betere mp3 player dan pocket mvp? Want ik wil wel dat je bass kan boosten, maar liever niet dat ie zoveel resources neemt. Want msn'en tijdens mp3 luisteren is wel rlxd he :)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01
offtopic:
Iemand interesse om evt. een topicstart te maken voor een volgend deel ? Ik heb er geen tijd meer voor. Aan de andere kant denk ik dat het meeste wel besproken is over deze telefoon, tevens zijn er al 2 opvolgers gekomen, zoveel nieuws is er denk ik niet meer.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik weer een probleempje, als ik een mp3tje wil afspelen op mijn SPV geeft ie aan: "kan het bestand niet vinden. Er is mogelijk geen verbinding met het netwerk, het bestand is mogelijk verplaatst of beveiligd, of u hebt mogelijk een onjuiste bestandsnaam of onjuis pad naar het bestandopgegeven".

?? kan het zijn dat die problemen komen, doordat ik mijn liedjes naar 192Kbps geconvert heb?? of wat anders??
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 22:12:
Software-unlock is hier te downloaden

<font color=red>Dit zien we hier liever niet.</font>

Er zit een korte handleiding bij.
kun je die link dan ff naar m'n mail sturen?
: remco_knelissen@hotmail.com

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 14:15:
Nu heb ik weer een probleempje, als ik een mp3tje wil afspelen op mijn SPV geeft ie aan: "kan het bestand niet vinden. Er is mogelijk geen verbinding met het netwerk, het bestand is mogelijk verplaatst of beveiligd, of u hebt mogelijk een onjuiste bestandsnaam of onjuis pad naar het bestandopgegeven".

?? kan het zijn dat die problemen komen, doordat ik mijn liedjes naar 192Kbps geconvert heb?? of wat anders??

[...]

kun je die link dan ff naar m'n mail sturen?
: remco_knelissen@hotmail.com
Whew was ik dus niet op tijd :) Maar heb em gemailed.
Beetje raar dat het niet mag, want je kan het ook doen op de orange developers website. Maar met dit tooltje is het alleen een stuk makkelijker :)

Anyway ik wilde dus vandaag m'n kaartje met mp3's en pocketmusic1.1 proberen. Kon ik m'n oordopjes niet vinden :( Nahja nieuwe kopen maar, want die vind ik toch nooit meer na een half jaar niet meer gebruikt te hebben.

Weet iemand dus wat relaxte oordopjes zijn met 2,5mm plugje? :) En het liefst ook een microfoontje erin eigenlijk. Die standaard oordopjes vond ik wat goedkoop klinken namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Smarron schreef op 19 augustus 2004 @ 22:35:
offtopic:
Iemand interesse om evt. een topicstart te maken voor een volgend deel ? Ik heb er geen tijd meer voor. Aan de andere kant denk ik dat het meeste wel besproken is over deze telefoon, tevens zijn er al 2 opvolgers gekomen, zoveel nieuws is er denk ik niet meer.
Het blijkt toch dat dit topic nog behoorlijk leeft, dus een nieuwe zou geen slecht idee zijn. Natuurlijk hoef jij de topicstart niet te maken als je dat liever niet weer doet.

Mocht er geen interesse meer zijn voor het nieuwe topic sterft het toch vanzelf een langzame dood. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het SMS Probleem is AFGEROND. Nou ja bij Orange dan. Ik belde dat ik geen Gem+ simkaart heb gehad, ze ging het even navragen en niemand wist wat dat was. Daarom heb ik hem ook niet gekregen :? Er was ook een sim vervanging in rekening gebracht, maar die is nu gecrediteerd. Ze ging me doorverbinden met technical, maar toen kwam ze naar paar minuten terug met de mededeling dat ze in het syteem zagen wat er allemaal gebrobeerd was, en dat t geen zin had. Het enige dat ze nog voor me kon doen is verlengen met een nieuw toestel. Ze deed een "aanbieding" 2 jr 40 pm voor de e200 of 1 jaar voor 135 euro. Lekkere aanbieding NOT, op de site krijg je m voordezelfde prijs. Ik zei dat ik geen e200 wil, en dat ik het 135 euro nogal duur vind, omdat de C500 eraan komt. Ze kon nog niet zeggen wanneer die komt. Hij is "niet beschikbaar" .

Ze zei dat ik er overna kon denken. Maar ik ga dus nu gelijk een brief maken want verlengen is wel een beetje makkelijk voor hun, en ik heb maanden en nog steeds met dit *** gezeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 18:50
Nu heb ik weer een probleempje, als ik een mp3tje wil afspelen op mijn SPV geeft ie aan: "kan het bestand niet vinden. Er is mogelijk geen verbinding met het netwerk, het bestand is mogelijk verplaatst of beveiligd, of u hebt mogelijk een onjuiste bestandsnaam of onjuis pad naar het bestand opgegeven".
Had ik ook. Zoals in mijn post ergens hierboven:
Hij kan niet meer goed je SD kaartje lezen. Als je deze eruit haalt en er weer in stopt, dan doet hij het wel weer. Ik had een tijdje dat hij het dan na 1 liedje weer erover begon.
Toen ik hem helemaal had opgeladen en had gereboot deed hij het wel weer zonder problemen. :)
Was toen ook wel lastig met foto's nemen: steeds weer die image1 overschrijven :)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een tool om het originele windows smartphone 2002 beginscherm op je SPV te krijgen? (zoals het eerste plaatje van de topic)

Of hoe je de snelkoppelingen: nieuws, sport, gallery en downloads kunt verwijderen? Er zijn toch wel meer die dit onhandig vinden?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 15:08:
Weet iemand misschien een tool om het originele windows smartphone 2002 beginscherm op je SPV te krijgen? (zoals het eerste plaatje van de topic)

Of hoe je de snelkoppelingen: nieuws, sport, gallery en downloads kunt verwijderen? Er zijn toch wel meer die dit onhandig vinden?
ga naar programma'd --> instellingen --> beginscherm.
indeling beginscherm: Orange Layout 1 of 2
Kleurenschema: maan
Achtergrondafbeelding: standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx! Soms zie je door de bomen het bos niet meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien of het mogelijk is om avantgo (www.avantgo.com) op de spv te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 09:50:
Weet iemand misschien of het mogelijk is om avantgo (www.avantgo.com) op de spv te krijgen?
ik denk van wel (ik heb het niet uitgeprobeerd), omdat er staat dat het ook voor smartphones is, dus de SPV is een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen voor symbian smartphones.

http://www.avantgo.com/su...upport/faq/all_faqs4.html

Voor ms smartphone 2002 werkt het niet. Heb wel een artikel gevonden dat ze er mee bezig zijn..... maar hoelang dat moet gaan duren en of ze het ook daadwerkelijk uit gaan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht*
gaan hierom de SPV nou goedkoop weg op Marktplaats?? ik d8 die sms problemen zijn over maar blijkbaar zijn ze er dus nog steeds :(?

ik was net weer beetje gek (positief gek) geworden van dat ding.. neem ik nu de laatste paar pagina hier door :( *snif*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah.. ik heb geen sms probleem (laatste rom update NL, wel van die engelse site.)
Geen problemen gehad met Orange (tijdje terug) en nu ook niet met vodafone netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatste rom update was 1.6??? wat is de engelse site? (kan ik gelijk beetje orienteren namelijk :))

en heb je hem al tijdje? want ik wil graag weten hoe het met de accu gaat als die veel gebruikt is... en als je hem hard reset ben je alles kwijt mara kan je ook eerst zeg maar alles backuppen?? je smsjes en lijst..?

+ die software unlock werkt toch gewoon op 1.6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

software unlock werkt met 1.6 via een proggie (dus anders dan bij 1.5/1.3). Stonden hier links van, maar mag niet meer ivm policy :/

Hard reset ben je idd gewoon alles kwijt (sd-card niet natuurlijk).
Accu gaat langer mee als je gewoon zo nu en dan je SPV uit zet, zorgt dat je je progs altijd killed etc.

Je kan je Telefoonlijst iig backupen met activesync dat je erbij kreeg. SMSjes geloof ik ook wel (is wel eenk eer genoemd hoe in dit, of een voorgaand topic)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt hey :D

grrrrrr irritant.. ik wil EN een nieuwe mobiel EN een Home Cinema set.. maar kan niet beiden kopen in nabije toekomst -.- sommige zeggen.. je hebt oude telefoon haal nieuwe.. andere zeggen hij doet het nog.. zorg ervoor dat je lekker films kan beluisteren en kijken in je kamertje...

arg... echt dilemma voor iemand die EN totaal filmgek is.. EN totaal gek is op gadgets waarvan je de opties lang niet altijd gebruikt :P

bij deze bedankt voor de info! :D een lange tijd van dobben in het verschiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 20:52:
bedankt hey :D

grrrrrr irritant.. ik wil EN een nieuwe mobiel EN een Home Cinema set.. maar kan niet beiden kopen in nabije toekomst -.- sommige zeggen.. je hebt oude telefoon haal nieuwe.. andere zeggen hij doet het nog.. zorg ervoor dat je lekker films kan beluisteren en kijken in je kamertje...

arg... echt dilemma voor iemand die EN totaal filmgek is.. EN totaal gek is op gadgets waarvan je de opties lang niet altijd gebruikt :P

bij deze bedankt voor de info! :D een lange tijd van dobben in het verschiet :P
neem een orange abo krijg je veelal gratis een telefoon, bijvoorbeeld deze SPV

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net nieuwe baan (bij marktplaats.nl ;) echt leuk werk.. leuke sfeer... leuke mensen.. verdient redelijk/goed.. al met al.. gaaf baantje!) maar kan "maar" 60 uur de maand ongeveer MAX werken ivm school anders gaat het echt mis.. dan haal ik denk na paar maanden sparen gewoon los toestel of idd.. een abo bij orange ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 21:04:
ik heb net nieuwe baan (bij marktplaats.nl ;) echt leuk werk.. leuke sfeer... leuke mensen.. verdient redelijk/goed.. al met al.. gaaf baantje!) maar kan "maar" 60 uur de maand ongeveer MAX werken ivm school anders gaat het echt mis.. dan haal ik denk na paar maanden sparen gewoon los toestel of idd.. een abo bij orange ofzo :D
offtopic:
haha :) Ik werk ook bij mp :P, ook ongeveer 60 uur.
Grappig, alleen maandag laatste werkdag (setp beginnen bij r&d fulltime). Xiejewel op personeelsfeest :)
(was afgelopen week ziek, vandaar dat ik er niet was)

Anyway, ik vroeg me af of iedereen nog steeds enthousiast is over de gps mogelijkheden met de spv. Werken die flitspalen een beetje goed? ;)

En ik heb dus laatst een nieuwe SD card (256mb) er weer in gezet, omdat de vorigen er uit vielen. Hebben meer mensen hier last van, dat ze eruit vallen? Heb mijne nu iig met lijm vastgezet :P

[ Voor 5% gewijzigd door admiral866 op 29-08-2004 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: wie ben jij dan??? ik ben net nieuw zeg maar... heb er deze hele week zo'n beetje gewerkt.. *ROBERT!* maruh ik zie je wel op personeelsfeest denk ik ;)

misschien gewoon keertje goedkope ad met SPV van marktplaats afdonderen en mail opschrijven :P *joke*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd vandaag gebeld door Orange over me sms probleem. Ik had dus brief gestuurd om binnen 2 weken te reageren. Nu na 1 week bellen ze dus dat ze alles hadden bekeken en......... me nogmaals een nieuwe spv e-100 toe sturen. Ze hadden er nog 3 daaro. Ik krijg dus een nieuwe. Ik zei dat ik die al een keer nieuw heb gehad, maar ze willen het toch proberen. Toen ik vroeg wat ze me konden aanbieden als ik een C500 wil, noemden ze de tarieven die ook op de site van Orange staan. Dus niks geen korting.. Wat heb je dan aan de silver, platinum en gold status???

Nou als ik de nieuwe e100 heb en het probleem er nog is, krijgen ze toch weer een leuke brief... Echt jammer dat t zo moet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar, hoe weten jullie dan dat jullie sms-jes niet aankomen? ik bedoel.. kan best lang duren voordat je dat door hebt :p
En hoe weet orange dan dat jou sms-jes niet aankomen? voor hetzelvde geld zeggen ze .. eh.. daar zien wij nix van dus zal wel aan jou liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als je bijv. smsjes naar jezelf stuurt, of je krijgt reacties van waarom stuur je nooit iets terug...:-( Dan ga je het steeds testen en toen kwam ik erachter. Ze kijken in het netwerk wel een en ander na, en daar komt uit dat ze wel aankomen en dat t dus geen netwerk storing kan zijn. Dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. dan ga ik ook maar eens kijken of ik daar geen last van heb! (zeg wel vaker niet gelijk iets terug na een sms.. dus dat zeggen mensen niet snel tegen mij :p).
Had jij dat probleem nou met een e-100? of met een gewone SPV? (omdat je een e-100 kreeg ofzo). En had je dat probleem met alle sms-jes of gewoon random af entoe 1tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mijn SPV sim-unlocken om hem door te verkopen.. Echter gaat dit alleen als je maximaal Canary 0.98 hebt, meende ik, oudste versie die ik kon vinden was 1.00 (1.50 NL is dat geloof ik).. Iemand weet waar ik nog die oude meuk kan vinden? Heb mij te pletter ge-googled, maar kom alleen uit op dooie links...

Edit:
Laat maar, heb deense versie 1.36 weten te vinden (canary 0.98 was dat, meen ik), door nog wat harder ge-googled te hebben :>

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 20:56:
hmm.. dan ga ik ook maar eens kijken of ik daar geen last van heb! (zeg wel vaker niet gelijk iets terug na een sms.. dus dat zeggen mensen niet snel tegen mij :p).
Had jij dat probleem nou met een e-100? of met een gewone SPV? (omdat je een e-100 kreeg ofzo). En had je dat probleem met alle sms-jes of gewoon random af entoe 1tje?
Ik heb een spv e-100 idd vanaf begin af aan. Ik heb dat met alle smsjes, en als ik me toestel dan aan en uit doe dan doet ie het weer. (voor even) Het probleem zelf is dus niet constant maar meestal 4 dagen per week. Dat is dus het vreemde, het moet wel aan spv liggen want in me Sharp GX1 heb ik geen problemen!

Ik wil wel verlengen bij Orange naar de C500 maar ik wil wel een werkende e-100 zodat je nie nog normaal als reserve kan gebruiken of kan verkopen. Ik ga dan na 1 jaar gelijk de simlock eraf halen, me abbo verloopt eind september.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
:( M'n SPV e-100 is dood aan het gaan, de connector is van het printje afgebroken en het is net te klein om het te solderen....
eerst kon ik al geen data naar m'n flaptop krijgen, en nu ook al niet meer laden.
Btje jammer allemaal, geen garantie meer natuurlijk
Nu he'k maar de SPV C500 besteld hopen dat ze het een beetje snel leveren.

tevens heb ik de SPV maar eens uitelkaar gehaald, dat gaat trouwens aardig het om alles los te krijgen is een beetje breken en een stukje rubber weg tehalen (soort van lock onder je accuutje), schroefje los draaien en vervolgens kan je netjes het stof onder je display weghalen. pas op met over het LCD te wrijven, je molt het heel erg snel |:( jaja ik heb ervaring.

groetjess ijssie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Mensen als alles goed gaat installeer ik vandaag (dinsdag) smartphone 2003 op mn spv classic. ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb weer een nieuw defect ontdekt :p (#1000 ofzo?).
Mijn sd-card wordt gewoon niet meer "gevonden" als mijn battery op 2 of 1 streepje staat ! :( dit is vervelend. Heb de SPV nu al 13 maanden ofzo, dus zou dan al mijn 1 jaar garantie voorbij zijn?

owjah.. en mijn oordopjes waren al versleten (kabeltje doorgesleten bij knooppunt) en mijn lader-plugje was ook al dood (kon ie niet meer mee laden).

SPV is duidelijk geen a-kwaliteit geweest :z

@ hierboven: hoe wou jij windows mobile 2003 erop zetten? ik dacht dat die "per device" gemaakt moesten worden?

Ga hierna overgens lekker een motorola mpx220 halen ofzo denk ik :p geen orange zut meer voor mij :z

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De C500 is toch leuk. Je kan m nu bestellen voor E 273,40 via de KS las ik in het C500 draadje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c500 is wel leuk, maar geen flits, camera is nog steeds brak (zelvde als e200, welke nog slechter was dan de clip on van de SPV 1). Geen clamshell (want ik wil niet weer allemaal krasjes) etc etc.

Nog een defect: bij 1 streepje kan ik niet meer bellen, dan valt ie uit :/

@ Hoodlum2000: Is het gelukt met windows 2003?

wie gaat trouwens starterspost voor deel 6 doen? Hoeft opzich niet veel aan gedaan te worden .. kan voor grootste deel startpost van deel 5 overnemen (dit topic is 80% klaagtopic over defecten geworden :p)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zijn denk ik helaas alle reden toe :-) De mxp 220 is misschien wel leuk ja, maarja daar kan/wil ik niet meer op wachten.

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Mensen ik wacht nog op mn nieuwe sd card. want de update naar wm2003 moet dus via sdcard gebeuren. de 32 mb kaart wat ik nu heb pas de .bin niet op.

heeft in deze tussentijd iemand rom 1,5 voor mij? Link in startpost doet het niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 14:04:
Ga hierna overgens lekker een motorola mpx220 halen ofzo denk ik :p geen orange zut meer voor mij :z
:P http://www.msmobiles.com/news.php/2953.html :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah..beetje overdreven gelijk :P Ik bedoel.. camera op mpx220 is WAAY better (flash, ccd, 1,3 megapix) dan die van de c500 (nog slechter dan spv 1).

En clamshell is voor mij gewoon erg belangrijk. Fijn als ik snel divxjes kan afspelen op c500, maar jammer als er allemaal krassen voor zitten |:( (dat ie sneller is maakt me verder niet veel uit, spv1 vind ik ook al (bijna) snel zat; kan meeste mp3 moeiteloos afspelen, divx ook redelijk progs als mapopolis werken ook fijn, en de mpx220 trekt de spv 1 er nog steeds gemakkelijk uit :) )

enige wat me zou KUNNEN overtuigen een c500 te halen is de prijs 270 ofzo toch als je nog orange klant bent? :9~ ... ik wacht even af hoeveel de mpx220 kost :)

kijk hier voor rest:
http://www.msmobiles.com/news.php/2950.html

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das helemaal lelijk :r ik zie dat echt als het slechste van de 2 toestellen samen.. en dan nog iets slechter 8)7

Overgens het hele garantie gezeik met orange is weer begonnen vrees ik .. na 13/14 maanden telefoon dood aan het gaan, geen garantie volgens orange.. maar ik geloof dat ik 2 jaar met EU-richtlijn enzo.. naja.. ik zie wel (loopt ander topic over)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Ok mensen even een update. Ik ben nu bezig met de installatie van sp2003. Alleen ben ik bang dat ik rom 1,5 moet hebben voor de spv. dus als iemand een link heeft?

want de installatie van 2003 hangt nu bij het updaten en gaat niet verder

Bezig met updaten _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Sayko op 03-09-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Mensen the moment where we have all been waiting for is aangebroken

Windows mobile 2003 draait nu op mijn SPV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm.. screenies? werkt het sneller? beter? wat is er anders? werkt sms/mms/phone/etc nog gewoon? etc etc.. vertel dan wat nuttigs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Ik ben nu nog wat aan het experimenteren. ik zal wat pics maken

hier staan ze

http://imparator.idohost.com

[ Voor 52% gewijzigd door Sayko op 03-09-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Vet hoor! Maar draait het ook een beetje soepel eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Het draait zeker soepel. Applicaties draaien zelfs sneller. Binnen een paar seconden is de tel al opgestart. Enige minpunt is dat er geen mms editor/sender in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hij is alleen in het engels begrijp ik? Vreemd, want op modaco e.d. wordt allemaal gemeld dat het wel kan, maar dat de spv te weinig geheugen heeft en het dus brak zou lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 11:23:
en hij is alleen in het engels begrijp ik? Vreemd, want op modaco e.d. wordt allemaal gemeld dat het wel kan, maar dat de spv te weinig geheugen heeft en het dus brak zou lopen.
Daar ben ik ook bang voor. Maar wellicht is dat OS geoptimaliseerd, waardoor je meer kan met minder geheugen enzo ?

Maar goed, ik ben blij met mijn C500, werkt zowieso beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoodlum2000 schreef op 04 september 2004 @ 10:54:
Het draait zeker soepel. Applicaties draaien zelfs sneller. Binnen een paar seconden is de tel al opgestart. Enige minpunt is dat er geen mms editor/sender in zit.
Plz tell me hoe ik die op een spv-e100 installeer !
of een link naar een stie hoe het moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Ik zorg eerst even dat mn server in lucht komt en dan maak ik daar wel een how to met pics. Is een stuk makkelijker denk ik.

En dat doe ik denk ik niet voordat ik erachter ben hoe ik terug kan flashen: niet omdat het niet goed draait ofzo maar ja als garantie zeg maar.

Update:

Ik heb het nu ook voorelkaar gekregen om terug te flashen naar 2002 zodat je ook gewone updates kunt gebruiken

en ik ben bang...............................dat ik over een paar minuten zelfs de spv e200 rom erin ga krijgen woehaha

[ Voor 71% gewijzigd door Sayko op 04-09-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hou ons op de hoogte :D

good job !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Ok mensen flash nooit een e200 rom in de gewone spv!!!! Mn tel is gewoon overleden. Doet helemaal niets meer gaat niet eens aan. Maar wonder boven wonder krijg ik vandaag een nieuwe telefoon afgeleverd, al 5 jaar klant en netjes betaald en bladie bla. Dus jullie horen het vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Way to Go! kewl als dat werkt. hoe groot is die rom ongeveer? en hoe risicovol is het? kun je nog simpel terug naar 2002 (zoals de foon geleverd is) flashen of een hard reset doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Hoodlum2000 schreef op 06 september 2004 @ 13:48:
Ok mensen flash nooit een e200 rom in de gewone spv!!!! Mn tel is gewoon overleden. Doet helemaal niets meer gaat niet eens aan. Maar wonder boven wonder krijg ik vandaag een nieuwe telefoon afgeleverd, al 5 jaar klant en netjes betaald en bladie bla. Dus jullie horen het vervolg.
Heb je die beta die rondzwerft over internet gebruikt of een andere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Nee gewoon de originele 2,6,3 e200 update >:) 8)7
Maar de 2003 rom heb ik van een kennis uit china gekregen. Heb 2 versies hiervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoodlum2000 schreef op 07 september 2004 @ 00:12:
Nee gewoon de originele 2,6,3 e200 update >:) 8)7
Maar de 2003 rom heb ik van een kennis uit china gekregen. Heb 2 versies hiervan
ok maar die versie werkt goed ?

wat zijn de punten die er niet van werken ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Die werkt perfect. enige minpunt wat ik dus heb kunnen zien is het gemis van mms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Hoodlum2000 schreef op 07 september 2004 @ 21:02:
Die werkt perfect. enige minpunt wat ik dus heb kunnen zien is het gemis van mms.
Het OS is dan dus in het engels, heb je dan Nederlandse T9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Hoe ver ben je ondertussen met het maken van je manual? Ik heb nog steeds een SPV1 en ben erg benieuwd of ik het ook aan de praat kan krijgen!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

http://www.spvar2003.tk/

let niet op die ar had at moeten zijn maar was een typo.
de 2003 rom stel ik beschikbaar wanneer mensen succesvol een backup van hun eigen rom hebben gemaakt

de romupdate is hier:

http://imparator.idohost.com

[ Voor 5% gewijzigd door Sayko op 11-09-2004 15:05 ]

• 404error

404error

Page Not Found

5 Als je bootloader 1,10 hebt moet je je telefoon ook even downgraden naar rom 1,36

Volgens mij is 1.36 hoger dan 1.10, hoezo moet je downgraden? Weet je zeker dat de versienummers kloppen?

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

ik bedoel rom 1,36 dude niet bootloader 1,36. waarom downgraden? 1,10 staat installatie vanaf sd niet toe

en zoals je/jullie waarschijnlijk wel weten heeft rom 1,36 bootloader 0,98. enhierbij lukt de update wel

msn:

hasanp2000AThotmail.com

[ Voor 43% gewijzigd door Sayko op 11-09-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Oké met veel dank aan Hoodlum heb ik nu ook 2003 draaien. Hij werkt echt een stuk sneller dan 2002. Ook alle WM2003 applicaties werken zoals TinyGPS.

Ook mapopolis icm met GPS werkt nog steeds goed.

Enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken is het gemis van Nederlandse T9, maar de voordelen wegen er tegen op!

Goed werk Hoodlum en bedankt voor de support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
@ Hoodlum

Ik sta te popelen om het uit te gaan proberen maar de links werken bij mij niet....
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.