Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82361

Topicstarter
Ik las net dat de Franse Orange site al info vrijgegeven heeft over de SPV2. Deze zou al op 1 september te verkrijgen zijn (in Nederland waarschijnlijk wel wat later zoals gewoonlijk), dus misschien wel interessante info voor degene die nu overwegen om er een aan te schaffen.

http://www.infosyncworld.com/news/n/3942.html

http://touslesmobiles.orange.fr/174.asp

Uitgebreide en actuele informatie over deze telefoon staat verderop in dit topic, zie:

Joop Dorresteijn in "Orange SPV2 Smartphone"

[ Voor 44% gewijzigd door Korakal op 10-12-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88864

I guess, dat we hier in Nederland daar nog wel even op moeten wachten, met die E100 nog maar net uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sauron-XP schreef op 12 August 2003 @ 22:49:
Hij is al uit, ik heb hem al in die orange shop zien staan.
Maaruh, misschien moet je volgende keer ff kijken voordat je een topic opent, er is namelijk een topiv over de spv [rml]Orange SPV Smartphone [ Deel 2][/rml]
Wat nu in de Orange shop staat is de SPV E-100, een update van de oorspronkelijke SPV. Maar de SPV2 is niet de SPV E-100 waar jij op doelt, maar alweer een opvolger daarvan (het gaat snel, ik weet het). De E-100 heeft enkel een andere lay-out en scherm, maar de SPV2 heeft daarentegen als extra:

- Nog betere scherm (16 bit)
- Bluetooth support
- Geintegreerde digitale camera (ipv losse die je eraan moet klikken)
- MMS support
- Support voor J2ME applicaties
- GPRS 4+1
- ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 15:37
Anoniem: 82361 schreef op 12 August 2003 @ 23:03:
[...]

Wat nu in de Orange shop staat is de SPV E-100, een update van de oorspronkelijke SPV. Maar de SPV2 is niet de SPV E-100 waar jij op doelt, maar alweer een opvolger daarvan (het gaat snel, ik weet het). De E-100 heeft enkel een andere lay-out en scherm, maar de SPV2 heeft daarentegen als extra:

- Bluetooth support
- MMS support
- GPRS 4+1
- ...
foutje dan :)
zal ff editten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Misschien stomme vraag, maar wat is GRPS 4+1?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 15:37
Xanion schreef op 13 August 2003 @ 00:00:
Misschien stomme vraag, maar wat is GRPS 4+1?
Dit is idd een **** vraag, gebruik eens google.
Ik voer daar 1x in gprs 4+1
en zie meteen het antwoord: 4 slots in reception and 1 in transmission

edit: zo goed baas? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Capa op 13-08-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sauron-XP schreef op 12 August 2003 @ 23:27:
[...]

foutje dan :)
zal ff editten
Geeft niet hoor :)
Zelf vind ik de naamgeving ook een beetje ongelukkig.
Ze hadden het beter misschien SPV3 of zo moeten noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Wat me wel tegenvalt is dat bij die tweede link staat dat dit toestel nog zal draaien op smartphone 2002, terwijl er nu al telefoons uit zijn in azië die draaien op een 2003 versie.

Enne Sauron, iets minder mag ook wel he als iemand wat vraagt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ProgrammerX schreef op 13 August 2003 @ 14:08:
Wat me wel tegenvalt is dat bij die tweede link staat dat dit toestel nog zal draaien op smartphone 2002, terwijl er nu al telefoons uit zijn in azië die draaien op een 2003 versie.

Enne Sauron, iets minder mag ook wel he als iemand wat vraagt :/
Misschien is het ter zijne tijd wel te upgraden naar smartphone 2003, iets wat bij de pocket-pc's de laatste tijd gaande is.

Ik ben wel van plan een smartphone te kopen, maar dan eentje met bluetooth. Helaas zijn er op dit moment geen een op de markt die dit hebben. De SPV2 zal een van eerste worden. Van wat ik weet is dat de Asus smartphone ook bluetooth zal hebben en misschien de nog uit te brengen Mitac 8390 (dus niet de 8380).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De info op de Franse Orange site is inmiddels weer verwijderd, de release datum schijnt foutief te zijn. Ook is het niet duidelijk of de SPV2 zal draaien op smartphone 2002 (wat de site aangaf) of op smartphone 2003. Dat laatste is logischer omdat smartphone 2002 geen native support heeft voor Bluetooth, terwijl dat wel aanwezig is op de SPV2. Dus misschien alsnog de SPV2 met smartphone 2003 :)

Zie ook: http://www.infosyncworld.com/news/n/3942.html

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 82361 op 13-08-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:46

404error

Page Not Found

Anoniem: 82361 schreef op 12 augustus 2003 @ 23:03:
[...]

- Bluetooth support
- MMS support
- GPRS 4+1
- ...
MMS support zit standaard al op de SPV en voor de J2ME support kun je een progje installeren op de SPV. Dit is beide dus al mogelijk en bluetoothsupport kan ook met een SPV via een BT SD kaart

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Anoniem: 20966

Heeft iemand Orange nederland al gemailed over eventuele details of release date ofzo?
Of zou je dan gewoon een loze mail terug krijgen waar je nix aan hebt?:P

Ik zit hier nu met een Panasonic GD67 waar ik snel vanaf wil :|

• Alphalorne
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-08-2024
Coming soon..
Nieuwe smartphones! De orange SPV2 (via), de nieuwe smartphone met ingebouwde camera en bluetooth, wordt rond de Kerst verwacht.

Afbeeldingslocatie: http://www.callitaday.nl/images/030709_spv2.jpg

Verder zou ook Motorola met een smartphone op de markt komen:
"Microsoft heeft Motorola overgehaald om ook een Smartphone uit te brengen. Het nieuwe toestel, een zogenoemde ‘clamshell’ telefoon die als een schelp opent, komt tegen het einde van dit jaar op de markt."

Dit stukje is afkomstig van http://www.callitaday.nl

Topicstarter
404error schreef op 13 August 2003 @ 22:43:
[...]

MMS support zit standaard al op de SPV en voor de J2ME support kun je een progje installeren op de SPV. Dit is beide dus al mogelijk en bluetoothsupport kan ook met een SPV via een BT SD kaart
Ik kon me eigenlijk ook al niet voorstellen dat je op de SPV niet kunt MMS'en, maar goed. En uiteraard kun je voor de meest uiteenlopende zaken een progje installeren, alleen is het toch handiger (ik denk met name voor de niet-tweakers) dat het er standaard in zit.

Een BT SD kaart is voor zover ik weet alleen verkrijgbaar voor de Palm en Toshiba PPC's (op dit moment dan), dus eigenlijk geen optie voor de huidige gebruikers (correct me if I'm wrong).

Plus het is nog maar de vraag of er een BT SD kaart is/komt in combinatie met een geheugenkaart (voor wi-fi komt ie er overigens wel van Sandisk). Telkens van kaart wisselen lijkt me sowieso niet ideaal. Zeker als je straks GPS functionaliteit kunt gebruiken (Tomtom is dit aan het ontwikkelen) is het erg handig om beide tegelijk te hebben, een BT GPS muis aanschaffen en je kunt overal heen :)

Anoniem: 65861

Anoniem: 82361 schreef op 14 August 2003 @ 12:57:
[...]

Ik kon me eigenlijk ook al niet voorstellen dat je op de SPV niet kunt MMS'en, maar goed.
Moet Orange het wel ondersteunen, en dat doen ze nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Anoniem: 82361 schreef op 14 augustus 2003 @ 12:57:
[...]
Ik kon me eigenlijk ook al niet voorstellen dat je op de SPV niet kunt MMS'en, maar goed. En uiteraard kun je voor de meest uiteenlopende zaken een progje installeren, alleen is het toch handiger (ik denk met name voor de niet-tweakers) dat het er standaard in zit.

Een BT SD kaart is voor zover ik weet alleen verkrijgbaar voor de Palm en Toshiba PPC's (op dit moment dan), dus eigenlijk geen optie voor de huidige gebruikers (correct me if I'm wrong).

Plus het is nog maar de vraag of er een BT SD kaart is/komt in combinatie met een geheugenkaart (voor wi-fi komt ie er overigens wel van Sandisk). Telkens van kaart wisselen lijkt me sowieso niet ideaal. Zeker als je straks GPS functionaliteit kunt gebruiken (Tomtom is dit aan het ontwikkelen) is het erg handig om beide tegelijk te hebben, een BT GPS muis aanschaffen en je kunt overal heen :)
Losse progjes installeren gaat makkelijk op de SPV, zo ook de java installeren. De SPV is ook een echte tweakers telefoon, mensen die geen computer c.q. gadget freak zijn kopen gewoon een Nokia 3***. Die BT SD kaart schijnt goed te werken maar is idd onhandig ivm SD kaartjes wisselen. Ik zit als SPV gebruiker dan ook te wachten op deze SPV2, vooral door de ingebouwde camera. Hopelijk zijn de geruchten waar en wordt dit een 1Mpix camera.

De foto's die hierboven staan zijn geen officiele foto's maar een fotosoep op basis van de SPV E100, maar het is een ideetje over hoe hij er uit zou kunnen zien.

Nu alleen nog hopen dat ook andere aanbieders als Orange deze telefoon gaan aanbieden want het netwerk bevalt mij niet erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72225

Ze kunnen al zoveel, waarom brengen ze niet gewoon de telefoon uit waarop ik en vele zitten te wachten. Als ze zo door gaan lopen ze volgens mij veel geld mis. De SPV is wel een mooi dingetje, ik wil/wou hem kopen. Maar dan heb ik idd liever een nieuwere versie met allerlei troep ingebouwd. Dan mag er wat mij betreft ook een groter sd kaartje in.
Ik wordt er gek van !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 11:23
Anoniem: 72225 schreef op 15 August 2003 @ 18:01:
Ze kunnen al zoveel, waarom brengen ze niet gewoon de telefoon uit waarop ik en vele zitten te wachten. Als ze zo door gaan lopen ze volgens mij veel geld mis. De SPV is wel een mooi dingetje, ik wil/wou hem kopen. Maar dan heb ik idd liever een nieuwere versie met allerlei troep ingebouwd. Dan mag er wat mij betreft ook een groter sd kaartje in.
Ik wordt er gek van !!!!
Ik denk dat dit nog maar ut begin is. Maar wees blij dat er zoveel druk achter zit, of druk. Het zal niet echt slecht zijn voor de consument ofniet dan.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72225

Robbie007 schreef op 15 August 2003 @ 18:31:
[...]

Ik denk dat dit nog maar ut begin is. Maar wees blij dat er zoveel druk achter zit, of druk. Het zal niet echt slecht zijn voor de consument ofniet dan.
Kijk, ik heb ooit een mobiel gehaf. Prepay, dus dat was niet echt handig voor mij.
Nu is de tijd gekomen dat ik een mobiel wel weer zie zitten maar dan met abbo.
Als ik iets doe dan doe ik het goed is mijn motto vaak. Daarom zou ik graag zien dat de svp2 al beschikbaar was. Die is naar mijn wensen perfect!
Maar dat wordt dus zeker een behoorlijke tijd wachten, en dat is dan weer minder perfect. Volgens mij zijn er meerdere consumenten die er zo over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72225 schreef op 15 August 2003 @ 18:35:
[...]

Kijk, ik heb ooit een mobiel gehaf. Prepay, dus dat was niet echt handig voor mij.
Nu is de tijd gekomen dat ik een mobiel wel weer zie zitten maar dan met abbo.
Als ik iets doe dan doe ik het goed is mijn motto vaak. Daarom zou ik graag zien dat de svp2 al beschikbaar was. Die is naar mijn wensen perfect!
Maar dat wordt dus zeker een behoorlijke tijd wachten, en dat is dan weer minder perfect. Volgens mij zijn er meerdere consumenten die er zo over denken.
Yup :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

Ik ben nu dus nog blije bezitter van de "gewone" SPV en wat ik mij het meeste afvraag over de SPV2 is eigenlijk wat ze aan het energieverbruik/capaciteit gaan doen. Het ergert mij toch zo nu en dan wel dat die batterij zo verschrikkelijk snel leeg raakt :( . Iemand hier misschien info over gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 63813 schreef op 18 August 2003 @ 13:33:
Ik ben nu dus nog blije bezitter van de "gewone" SPV en wat ik mij het meeste afvraag over de SPV2 is eigenlijk wat ze aan het energieverbruik/capaciteit gaan doen. Het ergert mij toch zo nu en dan wel dat die batterij zo verschrikkelijk snel leeg raakt :( . Iemand hier misschien info over gevonden ?
Met behulp van ROM updates doen ze wel het een en ander aan. Ik dacht dat ROM versie 1.5 voor de SPV al wat verbeteringen in zich had voor wat betreft de levensduur van de batterij. Ik weet alleen niet of dit nou zoveel uitmaakt, ik heb zelf geen SPV namelijk (wat liever op de SPV2 omdat die Bluetooth heeft :) ).

Beter is het natuurlijk om een batterij te gebruiken met meer capaciteit. Of een zuinigere cpu, ik dacht dat er al smartphones in de maak zijn met de nieuwe Intel XScale 26x model cpu's. Scheelt denk ik ook wel wat qua stroomverbruik.

Edit: een en ander wat verduidelijkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 82361 op 18-08-2003 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82361 schreef op 18 augustus 2003 @ 15:25:
[...]

Met behulp van ROM updates doen ze wel het een en ander aan. Ik dacht dat ROM versie 1.5 voor de SPV al wat verbeteringen in zich had voor wat betreft de levensduur van de batterij. Ik weet alleen niet of dit nou zoveel uitmaakt, ik heb zelf geen SPV namelijk (wat liever op de SPV2 omdat die Bluetooth heeft :) ).

Beter is het natuurlijk om een batterij te gebruiken met meer capaciteit. Of een zuinigere cpu, ik dacht dat er al smartphones in de maak zijn met de nieuwe Intel XScale 26x model cpu's. Scheelt denk ik ook wel wat qua stroomverbruik.

Edit: een en ander wat verduidelijkt.
ik bedoel eigenlijk niet of iemand een oplossing weet voor de huidige spv, maar of iemand weet of er iets aan gedaan is zodat de SPV2 iets langer mee gaat....

offtopic:
met rom versie 1.5 voor de huidige spv is de batterijduur juist verkort zover ik weet

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 18-08-2003 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 11:23
IS er toevallig nog meer informatie vrij gekomen?

Volgend jaar april is mij abbo afgelopen, en een SPV lijkt me dan wel interesant.

w00t

• Alphalorne
Was van de week bij een orange zaak. Heb wat info opgevraagd bij de verkoper.
Heeft even gebeld met Orange en bliijkt dat ze nog erg veel spv1's op voorraad hebben en dat de introductie van de spv2 daarmee samenhangt. Het kan dus wel even duren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Een eerste foto van de SPV2 ??? Lijkt heel veel op de E-100, maar dat gerucht ging al een tijdje...

http://www.pocketpc.com.hk/news_load.php?id=389

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79532

maar de E-100 is al stuk duurde dan de gewone SPV dus zal de SPV23 wel helemaal duur worden............................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Anoniem: 79532 schreef op 29 August 2003 @ 10:45:
maar de E-100 is al stuk duurde dan de gewone SPV dus zal de SPV23 wel helemaal duur worden............................... :(
De prijs van de E-100 loopt hetzelfde als van de gewone SPV, beginnen met €250 euro bij een 1 jarig free40 abo, en dan in een klein half jaar zakken naar de €0. Dit gaat bij iedere telefoon op deze manier, als je hem snel wil hebben moet je veel betalen...

De SPV2 gaat in de UK en Frankrijk in Q4 uitkomen, dus hier zal het wel Q1-2004 worden :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90323

Ik heb vernomen dat de spv2 in november 2003 uitkomt...lekker matig nou ik net een e100 heb gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42080

Komt hij echt in nov 2003 uit? bron? want ik hoor eind december op coolsmartphone.com

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 42080 op 30-08-2003 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90323

niks is zeker natuurlijk. bron = betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm bedriegen mijn ogen mij of zie ik daar iets van een FLITSER :o oid onder de lens? dat zou wel ERRUG fijn zijn (niet voor battery :+ ), omdat je met huidige SPV in het schemer al geen foto's meer kan maken :(

kweet trouwens niet of iemand info heeft over de specs van spvII? * Anoniem: 63813 zou graag een fm radiotje zien :9

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 02-09-2003 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kdenk niet dat het een flitser is.. zou wel ubergaaf zijn :D

• Alphalorne
Net onder de lens bedoel je? Dat is een spiegeltje voor zelf-portretten.

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Er zou wel soort nightshot opkomen (volgens coolsmartphone.com) en verbeterde lichtregeling / hue / saturation etc.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En nu maar w88 totdat hij in de winkels komt.. me abbo loopt toch nog door tot december..

Vodafone *kots* 25 euro per 1 mb |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand al enig idee wanneer hij uitkomt? meer precieze datum? want van de ene hoor ik half november en de ander eind december etc.

TELL ME!

*stiekem schopje :Y) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89695

Ik ben ook erg benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je dacht datje de enige was :( ik wil die phone.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben zelf ff op zoek gegaan..

en heb hier dit gevonden:
Er zijn al flink wat verschillende namen de revue gepasseerd als het gaat om de uiteindelijke productnaam van de derde SPV. Er is er weer een bij gekomen.

De SPV2 is de opvolger van de SPV E-100 en zou zeer binnenkort uit moeten komen. Onze collega's van CoolSmartphone hebben al een folder weten te bemachtigen met daarop wat reclame voor de SPV C200.

C200? Ja, dat is waarschijnlijk (echt 100% zeker zijn ze er niet van) de uiteindelijke naam voor de SPV2. Eerst waren er al de namen SPV2 en SPV E200.

In de folder stonden wat leuke dingen. Zo zou je Games en Applicaties kunnen downloaden die gebasseerd zijn op Java technologie. Waarschijnlijk heet de SPV C200 zo omdat er een ingebouwde camera (en ingebouwde bluetooth!) inzit.
Het gaat dus om deze folder:

Afbeeldingslocatie: http://www.coolsmartphone.com/images/stories/SPV_C200.jpg

toevallig niet iemand die bij orange NL werkt en ons een indicatieprijs en tijd van uitkomen kan geven??

Guess not :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-05 16:20
tja, ik heb nu de SPV, maar ik wacht met een nieuwe tot er eentje op de markt komt waar de standby tijd wat langer van is.

De 1.50 Rom update is inderdaad voor je stroomverbruik geen aanrader, nu is ie helemaal snel leeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-05 12:27

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Je kan 'm hier kopen :P
Maar dan zit je joystickje aan de rechterkant ;) (UK heh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

CT schreef op 08 October 2003 @ 11:08:
Je kan 'm hier kopen :P
Maar dan zit je joystickje aan de rechterkant ;) (UK heh).
He? Welke joystick. Is correct hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Mhmm, valt mee. Hij is nog niet eens zoveel duurder dan de e100.
Wat zijn eigenlijk de grootste voordelen van SmartPhone2003 boven de 2002 versie, behalve de bluetooth ondersteuning.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-05 12:27

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

dat van die joystick was een grapje :P maarja ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206 schreef op 10 October 2003 @ 16:22:
Ik lees net op Webwereld dat de SPV E200 op 6 november wordt gelanceerd in Nederland.

Nieuwe smartphone van Orange op komst

14:59 uur - Orange brengt op 6 november een nieuwe smartphone van Microsoft op de Nederlandse markt. De SPV E200 draait op Windows Mobile 2003, heeft een digitale camera en Bluetooth. Orange hoopt met de introductie van de nieuwe smartphones de omzet per abonnee te verhogen. Uit onderzoek zou namelijk blijken dat omzet per gebruiker met 25 procent toeneemt bij het gebruik van een smartphone. Hoeveel de SPV E200 gaat kosten, is nog niet bekend.
!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/special/mobius2003usa/b01.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.coolsmartphone.com/images/stories/e200-close.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.coolsmartphone.com/images/stories/b05.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.coolsmartphone.com/images/stories/orangespvE200FINAL.jpg

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52453

Mag toch hopen van niet hé!

ERG lelijke luidspreker, die eerder gepost was veeeel mooier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:07
Zijn er nog meer sites met informatie/reviews te vinden, heb zelf wel gezocht, maar niet veel tegengekomen.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/2042_5.jpg

links e200, rechts e100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
Dus hij heeft geen joystick meer? Wel jammer, werkt wel handig, heb nu een SE 300, maar is ideaal.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is wel een joystickje geloof ik, maar ik denk dat we het moeten vergelijken met zo'n clitje van een laptop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu de vraag word het de nokia 6600 of de spv 2?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 12:09

didio

didio.nl

voor mij wordt het nu SPV E200 :P

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
subtiel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

tralala hij zou nu toch echt binnenkort moeten komen, ik ben benieuwd wat dit schattje gaat opbrengen , en hij gaat inderdaad e200 heten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgende week komt hij ongeveer
HunterPro schreef op 02 november 2003 @ 14:16:
[...]

Orange medewerkers hebben 'm; in de week van de update naar software 1.6 (rond 14 nov) komt de SPV-E200 (SPV2 ook wel) beschikbaar voor de retail; afhankelijk van de interne logistiek bij Orange ligt ie die week of de week er op in de winkel. Verwacht alleen wel prijzen die op dit moment nog vergelijkbaar zijn met de Sony Ericsson P900; oftewel bij een Free 40 1jarig een euro of 2- a 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Wat kan wachten toch lang duren, vanmiddag nog ff langs Orange geweest in de hoop dat ze me iets meer konden vertellen, maar helaas was het antwoord medio november..

[ Voor 1% gewijzigd door didio op 05-11-2003 19:26 . Reden: typo ]

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij staat al in de orange shop!

Afbeeldingslocatie: http://shop.orange.co.uk/imagedata/phones/orange_spv_e200_lge.gif

klik hier voor een 3d model van de spv e200

http://shop.orange.co.uk/...t/orange_spv_e200/details
The Orange SPV E200 can be likened to a virtual office, games console and phone rolled into one.

Brought to you in partnership with Microsoft, the SPV E200 can be synchronised with compatible Windows® PCs*, and offers a range of business functions that include email and Internet access to a diary and an address book.

When you're done with work, you can use the SPV E200's colour screen and joystick-style controller for gaming. You could also send photo messages using the integrated camera, download and play MP3 files and small video clips.

Versatile and powerful, the Orange SPV E200 can provide what you need when you're on the go.

*Additional equipment and/or software may be required.

All trademarks acknowledged.
Details:
battery life:
- talk time 3.0 hours
- standby 3.0 days

weight: 130g

features:
- Photo Messaging
- tri band technology
- Bluetooth technology
- wap
- GPRS
- built-in camera
- built-in modem
- calculator
- colour screen
- date/clock/alarm
- email
- infrared connection
- instant messaging
- MP3 player
- polyphonic ring tones
- Text Messaging
- vibrating alert
- voice memo
- wallpapers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20966 schreef op 06 november 2003 @ 11:38:
Hij staat al in de orange shop!

[afbeelding]

klik hier voor een 3d model van de spv e200

http://shop.orange.co.uk/...t/orange_spv_e200/details

[...]

Details:

[...]
hoeveel kost ie los en hoeveel kost i met 1 jarig 40 abb.??
Helaas geen orange shop hier :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
Ik denk met 1 jarig 40 euro aan het begin nog wel een euro of 150/200. Tenminste, kwam op enkele engelstalige forums en daar verwachten ze die prijs in hun land, dus zal hier wel niet veel vanaf wijken aan het begin.

Nieuw gaat tie rond de 600 euro kosten.

Moet nog wachten tot december :( Dan pas weer verlengen. Hopen dat de prijs dan al wat is gezakt.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kickassmen schreef op 06 november 2003 @ 17:49:
Ik denk met 1 jarig 40 euro aan het begin nog wel een euro of 150/200. Tenminste, kwam op enkele engelstalige forums en daar verwachten ze die prijs in hun land, dus zal hier wel niet veel vanaf wijken aan het begin.

Nieuw gaat tie rond de 600 euro kosten.

Moet nog wachten tot december :( Dan pas weer verlengen. Hopen dat de prijs dan al wat is gezakt.
Nieuw kan de SPV-E200 gekocht worden voor 560,62 (zonder abonnement).
Het is overigens de Qtek 8080 (is hetzelfde als de E200), en heeft GEEN simlock en GEEN applicatielock. Hieronder de link:

http://www.expansys.nl/product.asp?code=108280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

moet toch nieuw abbo hebben aan 't eind van het jaar 8)

met kerst.. leuke tijd om een spvtje te kope ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een maat van mij werkt bij een Orange shop, en vertelde mij dat de spv 2, (welke ik dus ook erg graag wil..) , UITGESTELD is.....

Dit ivm met slechte software e.d.

Kan dus nog wel effe duren :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Anoniem: 89695 schreef op 07 november 2003 @ 18:39:
Een maat van mij werkt bij een Orange shop, en vertelde mij dat de spv 2, (welke ik dus ook erg graag wil..) , UITGESTELD is.....

Dit ivm met slechte software e.d.

Kan dus nog wel effe duren :@
Dat zou toch niet waar zijn, dat ze daar nu nog achter moeten komen..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

leesvoer: http://www.zdnet.nl/mobile.cfm?id=31722

Prijs gaat tussen de 0 en de 350 eurotjes worden..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

didio schreef op 07 november 2003 @ 23:58:
[...]

Dat zou toch niet waar zijn, dat ze daar nu nog achter moeten komen..
Het is heel erg jammer ja, ik ga hem ook kopen.
Maar de release, die eerst op 7 Nov. gepland stond, gaat jammergenoeg niet door...

Denk een maand later ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vanaf december is hij nu dus te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82269

December/ Januari komt ie hier in nederland.

Ik ben 1 van de eerste die hem heeft :)

Info van orange klanten service, verlengen met een € 60,- 1 jaar
rond de 250 euro ongeveer zeiden ze tegen mij.

Hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
Dat is wel extreem duur. Heb zelf 30 euro en was niet van plan meer dan 100 euro bij te gaan betalen. Maar zo kan het nog wel eens overgaan.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
Belangstelling bij een review??

http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=95571

:)

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Jihps! zag em ook vanochtend, lekker veel plaatjes

maar ik heb meer belangstelling in die telefoon in mijn broekzak :P

Kickass, je moet gewoon even kijken wat de e100 nu doet, de prijzen zullen ongeveer identiek zijn

[ Voor 30% gewijzigd door itsgreen op 10-11-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

e100 was € 750, zei orange tegen mij.
Persoonlijk vindt ik dat veelste duur voor zon telefoon.

Ik w8 liever op spv 2. En dan w8en tot dat in in prijs daalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Nieuw leesvoer: http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=2138

Volgens deze site ligt ie 1 december in de winkels en gaat ie tussen de 0 en de 390,- kosten.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:13

Nitai

Live the life you love.

ik koop pas een SPV2 als er ook een goede hoesje bij zit. Toen ik m'n eerste SPV kocht, toen waren deze dingen niet beschikbaar....en dat was balen...want binnen een week, ik was heel voorzichtig, had ik een vette kras in het display :(

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80403

Topicstarter
Er schijnen nogal wat problemen/issues te zijn met de UK versie van de SPV-E200, zie:

http://msmobiles.com/news.php/1680.html

Misschien dat de NL versie wat beter is, maar ik kijk eerst toch liever de kat uit de boom...

Het gaat (onder andere) om:

Here are problems or issues that Orange SPV E200 has:
- Huge price compared to MPx200, examples:
- E200 is 199 UK Pounds, on same tariff MPx200 is 25!
- MPx200 is FREE, on same tariff E200 is 150 pounds!
- Bluetooth hammers the battery flat - discoverable mode kills it in less than a day
- GPRS timed disconnect doesn´t work (it just stays on),
- MSN Messenger doesn´t work in France
- UK version has a load of strange shortcuts to what looks like debug applications, there is also a shortcut missing to IA Space Maker
- Orange shops aren´t giving people there extra SD cards (with extra content that was promised by Orange)
- The locking is still constricting for home screens (i.e. not all homescreens can be installed in E200)
- Orange Help is hidden away on the second level of the start menu - lots of people returned old models of SPV because it was too complicated - with such hiding, things are not getting any better
- Yes, certainly E200 has built-in camera but picture quality is poorer, than the SPV/E100 snap on camera, and the video has a very low frame rate
- Since Orange SPV E200 has a slow processor (132 MHz unlike 200 MHz in MiTAC for example), ability to fix some of above problems by software updates may be very limited (if possible at all)
- Very small number of Bluetooth profiles in E200: only Bluetooth headset profile and Bluetooth dial-up profile
- Bluetooth dial-up profile is one-sided: it means you can connect your PC or Pocket PC to Internet with E200 but you cannot connect E200 to Internet the other way around - for example by using another cell phone; it denies the thesis that Smartphone is a combination of PDA and cell phone
- ActiveSync over Bluetooth is not reliable and easy - you may experience problems with some USB Bluetooth dongles; ActiveSync over Bluetooth connection is not stable - it dies quickly

So before rushing to buy Orange SPV E200 just contemplate points above, because in reality the stylish Motorola MPx200 may be better choice of you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
Dit bericht zet me toch wel duidelijk aan het denken :?. Klinkt allemaal behoorlijk negatief. Terwijl juist degene die er previews/reviews over hebben geschreven juist enorm positief over de SPV E-200 waren 8)7. Mijn abo loopt 21 januari af en ben door dit bericht toch wel sterk gaan twijfelen of ik wel een SPV E-200 moet nemen. Misschien is het toch veiliger om voor de Nokia 6600 te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 82361 schreef op 20 november 2003 @ 22:38:
Er schijnen nogal wat problemen/issues te zijn met de UK versie van de SPV-E200, zie:

http://msmobiles.com/news.php/1680.html

Misschien dat de NL versie wat beter is, maar ik kijk eerst toch liever de kat uit de boom...

...
...
Hmm... de link die ik hierboven gaf werkte vanmorgen nog, maar nu hebben ze het artikel verwijderd bij msmobiles. Als je naar de telling kijkt van de nieuws artikelen, dan zul je zien dat ze van:

http://msmobiles.com/news.php/1679.html

springen naar:

http://msmobiles.com/news.php/1681.html

Dus artikel 1680 is offline gehaald en nu is de vraag waarom? Is het omdat het niet waar is wat er stond (zie mijn post hierboven) wat natuurlijk goed nieuws is of men wilt geen negatieve publiciteit of .... <vul zelf in>

Ondanks dat het bericht verwijderd is zet het me toch nog steeds aan het denken... ik wacht gewoon op meer gebruikerservaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zie ook deze link over de genoemde problemen met de SPV-E200:

http://www.infosyncworld.com/news/n/4341.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm.. begin toch een beetje af te zien van de e200.. met al die nadelen zo.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Anoniem: 82361 schreef op 20 november 2003 @ 22:38:
...
So before rushing to buy Orange SPV E200 just contemplate points above, because in reality the stylish Motorola MPx200 may be better choice of you...
Weet iemand wanneer die Motorola eindelijk eens uitkomt?
Die had toch mijn voorkeur al, weet het nu echt zeker.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen idee.. maar aan de andere kant heeft die motorola ook weer geen bluetooth/camera.. wat ookwel handig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Anoniem: 20966 schreef op 24 november 2003 @ 22:28:
geen idee.. maar aan de andere kant heeft die motorola ook weer geen bluetooth/camera.. wat ookwel handig is
Das waar! Maar ik mag voor mijn werk geen camera bij me hebben, verrijken van uranium is redelijk geheim :X

Bluetooth is inderdaad wel handig, hoewel ik het op mijn T68i niet echt van de grond krijg, maar dat kan aan de software liggen.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
http://msmobiles.com/news.php/1692.html :

MoDaCo - the biggest forum about Microsoft smartphones - writes:

The SPV E200, Orange´s new flagship Smartphone device, is constrained with a 4 directional joystick, as opposed to the 8 way controller featured on the original SPV and SPV E100.

This is terrible news for gamers, as the 8 way controller is quite simply vital for a large number of games. Our readers have already confirmed that xRick Dangerous is unplayable, Total Soccer suffers from having no diagonal movements, and further posts are reporting similar issues.

To discuss at MoDaCo the issue of (unsatisfactory for gamers) joystick of Orange SPV E200 click below:

http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=97056

We have gathered also a list of all problems of Orange SPV E200 here:

http://msmobiles.com/catalog/c.php/76.html

In case of updates everybody can look up whether some problems have been corrected or not!

If you would notice some problems with Orange SPV E200 not listed above, then let us know through the fully anonymous web form:

http://msmobiles.com/contactus.php

Please note: we, at msmobiles.com are using Orange SPV E200 for some time already and it is satisfactory for our applications - ActiveSync over Bluetooth, Bluetooth headset, reuse of old accessories from SPV (like car charger) - it all works fine. While it may have some secondary teething problems, we still think that Orange SPV E200 is the most sophisticated and the best Microsoft smartphone ever released!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm.. toch wel 'goed' nieuws nu

http://msmobiles.com/news.php/1700.html

Orange SPV E200 smartphone is being withdrawn from sales in UK
November 25, 2003 [Smartphone]
Due to excessive amount of errors Orange SPV E200 smartphone (model "HTC Voyager") is being withdrawn by Orange shops in UK ...

- where customers are getting information, that Orange would not be selling the phone because there are too many ´software faults´. To see full lists of errors and problems with Orange SPV E200 (not all of them related to software) click here.

Moreover people in Orange shops say, that the phone was available in some London shops but a lot of customers had took the phone back because of the fault and the shops decided to recall the whole batch, and the phone would not be available in several places in UK until after the new year when the phone´s software batch is fixed. There are also some speculations, that Orange SPV E200 phones had been sent back to HTC - ´the manufacturer´.

As you can see here the list of problems is very big and it looks like some major ROM upgrade would be needed to fix at least some of them.

Please note that some other shops that were supposed to offer "HTC Voyager" (branded elsewhere under other names like Qtek 8080, i-mate Smartphone2, etc) by NOW - do not have this phone in stock yet!

ik denk dat wij dan de E220 hier krijgen ofzo :D Hopelijk Improved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

wel beter, want een phone die niet goed werkt heeft niemand wat aan.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er werd geroepen dat de SPV2 op 1 December in de winkels zou liggen. Dit gaat dus niet meer door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm.. nu staat er op modaco, die contact met orange hebben gehad, dat het allemaal bullshit is en dat die nog gewoon in de winkels ligt

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spv-e200 is uit (zo heet ie ook :) )

199,50 bij verlengen in de orange shop.
Bij klantenservice verlengen 25% korting, is alleen nog niet bij orange klantenservice te verkrijgen :( dus korting wordt dan verrekend in de Orange shop. € 150,- kost ie dan.

Dit vindt ik zeker niet duur bij het verlengen van een € 60,- 1 jaar :D

Anoniem: 82269 schreef op 26 november 2003 @ 22:38:
En is dit de versie met de bekende problemen? :/

Weet ik nog niet, mag dan wel werken in de BelCompany, maar hij wordt alleen geleverd in de Orange shops. Voorlopig dan.

Maar wat zijn nou precies de bekende problemen?
Ik ga namelijk na school ff langs de orange shop om het toestel te checken.

Anoniem: 82269 schreef op 27 november 2003 @ 09:43:Maar wat zijn nou precies de bekende problemen?
E200 Email Bug
Bluetooth power problem: drains battery too much
Bluetooth headset problem: Bluetooth must be on all the time
Joystick is 4 way only, not 8 way
Number of Bluetooth profiles too small
E200 saved T9 text gets dumped from the phone for no apparat reason
E200 T9 display glitch
E200 Buzzing (Bad call quality)
E200 calendar bug
Sound cannot be inserted into MMS messages
Poor battery life in E200
Some Pocket PC devices and some PCs cannot dial-up over Bluetooth
No possibility to dial-up from E200 to Internet (not the other way around)

Allemaal lastig te controleren in een winkel...

Wat ik van die gast heb gehoord, zei die ook heel eerlijk (ken hem :P )

- Bluetooth, continue aan batterij zo leeg.
- En inbellen met PDA lukt niet. Bluetooth dus
- MSN werkt nog niet (allemaal trouwens ;) )
Was er nog niet. Dus de rest dat zal ik ff moeten checken

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 82269 op 27-11-2003 23:23 ]

Zijn btw niet echt super erge dingen, deze zijn ze nog aan het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82269 schreef op 26 november 2003 @ 22:38:

199,50 bij verlengen in de orange shop.
Bij klantenservice verlengen 25% korting, is alleen nog niet bij orange klantenservice te verkrijgen :( dus korting wordt dan verrekend in de Orange shop. € 150,- kost ie dan.

Dit vindt ik zeker niet duur bij het verlengen van een € 60,- 1 jaar :D
Waar is je bron?
orange.nl staat hij nog niet
en belcompany.nl bijv ook nog niet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

De bron is de Orange shop. Daar wordt 'ie nu verkocht.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste