De HTC Voyager (Orange SPV E200)

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 5.166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de MP3-kwaliteit acceptabel op dit apparaat? Ik heb nu een Nokia 6600 met daarop een MP3-speler geinstalleerd. De kwaliteit vind ik hier echter behoorlijk ondermaats op, wanneer ik muziek luister via de headset van mijn Nokia 8310. Headset past precies en gaf wel goede kwaliteit op de Fm-radio van laatstgenoemde telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik heb niets te klagen, vond het erg meevallen.
prima geluid met de meegeleverde headset. je kunt natuurlijk ook altijd een verloopje kopen en je eigen normale koptelefoon aansluiten

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-07 16:49

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Het is niet zozeer de kwaliteit, want die is zoals je je oggtje/wmatje/mp3tje compressed.
Het is de stekker van 2,5 mm jack die zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Ik had niet verwacht dat er nog iemand hier zou kijken :D

Waar kun je zo'n verloopstekkertje halen?
En weet er iemand iets op mijn vraag 4 posts hierboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

iig bij de mediamarkt, maar dan is ie 3 cm lang, en dan gaat ie domme kracht zetten in je spv dat wil je niet... zo heb ik er al 2 gesloopt (als in geluid als je hem omhoogdrukt, stilte als je em normaal houd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Joop Dorresteijn schreef op dinsdag 23 maart 2004 @ 11:46:
Klopt! maar jammer is dat de dopjes niet lekker zitten bij mij iig... ik gebruik ze wel daar niet van maar je bent ze zo kwijt :(
Bij de media markt hebben ze converters van 2,5 naar 3,5 jack maar die zijn langwerpig zo'n 2 cm... probleem is het hefboom effect, zo sloop je je aanluiting intern.
Ik had na een jaar constant storing... als in geluid weg... aan uit aan uit etc

maar dan heb je wel de mogelijkheid om echte dopjes te gebruiken,
voor mijn auto heb ik een namaak handsfree setje gekocht voor een of andere siemens telefoon geloof ik... gewoon op de markt in utrecht.
Hij leek op het eerste gezicht dunner, maar hij past perfect!
gewoon gestript en aan een tulp kabel gesoldeert, deze aansluiting is gewoon net als bij oordopjes in zo'n bochtje en neemt niet zoveel ruimte in beslag... nadeel is dan wel dat je je dopjes moet voorzien van deze aansluiting en ze dus niet meer ergens anders voor kan gebruiken :)
ah vorige keer zei ik 2 cm! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw hier, maar toch een paar vraagjes:

1. kun je ergens controleren of je ge-unlocked bent? gedaan via http://developer.orangews.com/orgspv/SPVdev.aspx?U=T
maar kreeg geen bevestiging.
2. acvtive sync. via bluetooth met W2K loopt niet, SPVE200 geeft aan dat er geen contactkaartjes verzonden kunnen worden
3. hoe kan ik zorgen dat IR inkomende stralen ontvangen aan blijft ipv na 10 minuten aut. uitgaat?
4. T9 woordenboek: op de SDA van T-mobile (aka SPVC500, of HCT...) staat een beter T9 woordenboek; meertalig. Kan ik dat zo copieren en op mijn E200 zetten? Zo ja, waar vind ik het en waar zet ik het neer?
5. Er waren twijfels over bluetooth car kit en TT Mobile. Heeft iemand directe ervaring met beide verbindingen tegelijk?

Bedankt.......

EK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ik weet zeker dat er wel iemand is die antwoord weet op al je vragen (ik kijk erg vaak in dit topic maar meestal is er niets veranderd)...

Met Bluetooth moet je op 3 plekken kijken dacht ik om het werkend te krijgen, maar ik weet zo niet welke plekken...

En als je wilt weten of je gsm gelocked is, ik zou even een kaartje van een andere provider erin proberen te gooien, en kijken of je dan nog kunt bellen!

• Dr_Love
  • Laatst online: 31-08 08:51

Dr_Love

Best drugs are made by love

Heren,

Heb sinds kort ook een E200.

Heb zelf de provider Telfort en wou de E200 hiervoor geschikt maken.
Nu heb ik het eindelijk geheel gratis voor elkaar.

Ik heb de laatste rom van Qtek erop gekregen, niks meer van orange dus en simlock vrij.

De truuk is;

Download de rom die je wilt hebben. Qtek of van orange zelf maakt niet uit als hij maar voor de qtek8080 gsm is.

Download het bestand unlock.zip (modaco, heeft het ergens in een topic staan, ik heb hem ook als je hem niet kunt vinden)

Download het bestand "VoUpgradeUT-GR-fixed.zip " (modaco topic, http://www.modaco.com/index.php?showtopic=113705)

Download de laatste update van orange.

Pak alles uit.

Plaats in de map van de orange update de inhoud van voupgradeut-gr-fixed.zip en vervang de rom door de versie die jij wilt hebben.

Draai het unlock tooltje uit unlock.zip in de map en je maakt je gsm simlock vrij!!!!!! (na een nieuwe update is dit weer ongedaan gemaakt, dit moet dus iedere keer voor het updaten)

Nu kun je de e200 updaten met VoUpgradeUT-GR-fixed.exe (het is wel allemaal wartaal wat er staat in de progje maar klik gewoon op de juiste knop en het werkt!!!!)

Na de update moet je hem even clear storage laten uitvoeren want ander staat er vanalles door elkaar.

Je heb je e200 geupdate naar jou gewenste rom!!!

Het grote voordeel hiervan is dat je altijd kunt flashen en ook dus altijd terug kan naar het origeneele image van orange.

Ik heb de mijne geupdate naar de laatste rom van Qtek 1.9.14.1 (zie ook modaca)

Engels menu maar wel gewoon T9 voor Nederlands.
Een File Explorer zit er gewoon al in, net als die van 2003SE !!!!!!!!
Software en Certificaat unlocked.
MMS en SMS en GPRS Werkt na het configureren ervan.
Langere standby, 2/3 dagen zonder sd card met sd 2 dagen. (ik bel wel veel)
ClearType staat standaard aan.
Pocket MSN
MSN Mesenger werkt ook gewoon.
Nogmeer tooltjes.

Oja en niks meer met orange te maken :)

Ennogmaals als je garantie nodig hebt, flash je hem gewoon terug naar de laatste orange update met behulp van dit tooltje.

(Ps, mocht je je gsm slopen, eigen schuld, flashen neemt altijd risico met zich mee.)

Oja je hoeft niet allerlei truukjes uit te halen met active sync --> gewoon lekker laten aanstaan.

http://specs.tweak.to/3331 SPECS :) A miracle

• j86

j86

Das handig! Ik zal het in gedachten houden als ik hem weer een keer ga flashen!
Ik wilde net de vorige vraag stellen:

Ik heb de SPV e200 2ehands gekocht, alles doet het perfect, maar hij is met een software patch van zijn simlock af geholpen...
Nu heb ik af en toe, dat ik niet kan bellen of gebeld kan worden! Als je probeert te bellen, gaat de telefoon 20 seconden connectie proberen te maken, en dan kapt ie dermee 8)7
Als ik de telefoon aan en uitzet doet ie het weer wel (dan komen alle smsjes en gemiste gesprekken binnen) maar na 5 minuten kan ik weer niets! Ik word er gek van, want af en toe ik dit een week niet en daarna weer een week wel!

Zou dit eraan kunnen liggen omdat ie met de software patch geunlocked is?

• j86

j86

Dr_Love schreef op donderdag 30 december 2004 @ 09:19:

Download de rom die je wilt hebben. Qtek of van orange zelf maakt niet uit als hij maar voor de qtek8080 gsm is.
Zou je een link kunnen geven van de nieuwste rom?

Download het bestand unlock.zip (modaco, heeft het ergens in een topic staan, ik heb hem ook als je hem niet kunt vinden)

Download het bestand "VoUpgradeUT-GR-fixed.zip " (modaco topic, http://www.modaco.com/index.php?showtopic=113705)

Is dit hetzelfde als 'Download de rom die je wilt hebben'?

Pak alles uit.

Plaats in de map van de orange update de inhoud van voupgradeut-gr-fixed.zip en vervang de rom door de versie die jij wilt hebben.
Dit is me nog niet helemaal duidelijk, zou je nog een keer uit willen leggen? Het kan ook aan mij liggen hoor :9

[ Voor 56% gewijzigd door j86 op 30-12-2004 11:18 ]

• Dr_Love
  • Laatst online: 31-08 08:51

Dr_Love

Best drugs are made by love

De link voor de nieuwe rom is; http://www.tomtom.it/down...d8080_1.11.10.36_Ship.exe

De update van orange moet je hebben omdat je het upgrade tooltje hiervan deelsnodig hebt.
Die heb je al anders had je hem ook niet kunnen unlocken ;)

voupgradeut-gr-fixed.zip dit bestand pak je uit.
kopieer de inhoud naar de orange update folder, kopier ook de rom van de nieuwe qtek naar de map van de orange update.

Snap je het nog?

Nu run je het unlock tooltje. en dan start je het programma op voupgradeut-gr-fixed.exe.

Nu gaat hij gewoon flashen zoals normaal ook.

Dat je de connectie verliest soms, ofwel niet kunnen bellen of smse heb ik ook.
De truuk wat bij mij helpt en je er weer een week geen last van hebt is.
De phone laten zoeken naar providers en dan tegelijk de batterij eruit halen en weer erin.
Start hem opnieuw op en geen problemen meer.

http://specs.tweak.to/3331 SPECS :) A miracle

• j86

j86

Bedankt, volgende keer dat het voorkomt probeer ik dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:21
Als ik via Windows Verkenner mp3-tjes naar mijn SD kaartje (Storage Card) wil versturen loopt dat steeds fout. Als ik gewoon via een kaartlezer naar het kaartje doe en deze daarna in de telefoon stop speelt hij het wel gewoon goed af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Heb ik ook! Op mijn 'moderne' pc wil het maar niet goedgaan (met al het versturen heb ik dat, niet alleen mp3tjes) en op mn ouwe laptop werkt het perfect en vlekkeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

mee eens. heb ik ook, hij kapt er gewoon mee met verkenner.
met kaartlezer geen probleem, gaat trouwens ook STUKKEN sneller. dus das sowieso beter...

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Pffff, wil der nog iemand een SPV kopen? :(
Ik word er echt niet goed van, ik kan niet bellen of gebeld worden behalve net nadat ik de gsm aan/uitzet! En na 5 minuten begin ik weer van voor af aan!
Ik heb onderhand alles geprobeerd, maar ik denk dat deze gsm binnenkort op marktplaats staat! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de SPVE200(HTC Tanager aka Orange SPV-E200, Qtek 8080, I-Mate SP2 etc) kun je via instellingen aangeven IR stralen te ontvangen, maar als er binnen 60sec niets ontvangen is gaat dat vanzelf uit. Erg storend.

Bij de SDA (HTC Typhoon aka Orange SPV-C500, T-Mobile SDA, Audiovox SMT-5600, Qtek 8010, I-mate SP3 etc) kun je dit altijd aan laten staan.

Iemand een tweak om dit bij de SPVE200 in te stellen?

EK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Laatst online: 07-05-2024
Dr_Love schreef op donderdag 30 december 2004 @ 09:19:
Heren,

Heb sinds kort ook een E200.

Heb zelf de provider Telfort en wou de E200 hiervoor geschikt maken.
Nu heb ik het eindelijk geheel gratis voor elkaar.

Ik heb de laatste rom van Qtek erop gekregen, niks meer van orange dus en simlock vrij.

De truuk is;

Pak alles uit.

Draai het unlock tooltje uit unlock.zip in de map en je maakt je gsm simlock vrij!!!!!! (na een nieuwe update is dit weer ongedaan gemaakt, dit moet dus iedere keer voor het updaten)

Nu kun je de e200 updaten met VoUpgradeUT-GR-fixed.exe (het is wel allemaal wartaal wat er staat in de progje maar klik gewoon op de juiste knop en het werkt!!!!)

Na de update moet je hem even clear storage laten uitvoeren want ander staat er vanalles door elkaar.

Je heb je e200 geupdate naar jou gewenste rom!!!

Het grote voordeel hiervan is dat je altijd kunt flashen en ook dus altijd terug kan naar het origeneele image van orange.

Ik heb de mijne geupdate naar de laatste rom van Qtek 1.9.14.1 (zie ook modaca)

Engels menu maar wel gewoon T9 voor Nederlands.
Een File Explorer zit er gewoon al in, net als die van 2003SE !!!!!!!!
Software en Certificaat unlocked.
MMS en SMS en GPRS Werkt na het configureren ervan.
Langere standby, 2/3 dagen zonder sd card met sd 2 dagen. (ik bel wel veel)
ClearType staat standaard aan.
Pocket MSN
MSN Mesenger werkt ook gewoon.
Nogmeer tooltjes.

Oja en niks meer met orange te maken :)

Ennogmaals als je garantie nodig hebt, flash je hem gewoon terug naar de laatste orange update met behulp van dit tooltje.

(Ps, mocht je je gsm slopen, eigen schuld, flashen neemt altijd risico met zich mee.)

Oja je hoeft niet allerlei truukjes uit te halen met active sync --> gewoon lekker laten aanstaan.
Heerlijk :D
Ik had afgelopen week mijn qtek 8080 (met tomtom-mobile) binnen gekregen, geheel simlockvrij, maar met een oeroude rom (1.7..)

Heb nu zonder problemen weten te upgraden naar 1.11.10.36
ZONDER de VoUpgradeUT-GR-fixed.exe te gebruiken, maar de originele VoUpgradeUt.exe die bij de installer zat.
Duurde wel iets langer dan de "beloofde" 5 minuten, maar binnen 15 minuten was het geheel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik ben aan het proberen een spv e200 te updaten, maar het programma stopt steeds met error 113.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
De telefoon geeft nu alleen nog maar dat rood/groen/blauw scherm met 1.03 bootloader :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Niemand? Ik heb onderhand alle fixed exes e.d gebruikt, maar updaten gaat gewoon niet.
Heeft iemand een link naar wat oudere roms, misschien dat ik een tussenstap moet maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Bij mij ging ie ook niet in 1x goed, maar tijdens het updaten stond er op je beeldscherm wat je moest doen als het niet goed ging (ik dacht dat je je batterij eruit/erin moest doen oid...)

Hoelang heb je gewacht? Bij mij ging ie pas verder na een minuut of 6-7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Op gegeven moment stopt hij met melding error 113. Ik kan dan alleen nog op exit klikken. De telefoon geeft dan ook een procentenbalkje aan en die staat stil.
Dan moet ik de batterij eruit halen en opnieuw proberen, maar het wil maar niet lukken.
Hij slaat op iedere keer een ander percentage vast.
Heb ook al een andere pc geprobeerd. Batterij er lang uit gehad, allemaal geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Hmm geen idee, misschien even een of andere telecom-site mailen of die iets weten? Alleen krijg je dan pas na een paar dagen een reactie...

Ik denk dat vast iemand het wel weet, maar dit topic is onderhand zo dood als iets, dus ik denk niet dat je zo snel een reactie zult krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Oke thanks, ik maak wel ff een nieuwe topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

of surf even naar Modaco of smartphone-club.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik ben al een tijdje op zoek naar een waardige opvolger voor mijn Siemens S55 en daarbij sprong deze mij in het oog om 4 redenen :

1. Hij is nu gratis bij een Orange Free 32,50 abbo (heb nu Orange Free 30)
2. Al mijn overige gadgets (digicam en PDA) werken met een SD kaart, dus wil ik mijn GSM ook dat hij met een SD kaart werkt.
3. Mogelijk wil ik TomTom Mobile gaan gebruiken (heb het nu op mijn PDA)
4. Heb net een Sandisk 1GB SD kaartje gekocht :D

Genoeg redenen dus om de E-200 aan te schaffen.
Nu kan ik pas in februari mijn abbo verlengen, dus moet me nog even verlekkeren op dit toestel.

Het is welliswaar niet het mooiste toestel wat er op de markt is, maar ik denk dat er maar weinig toestellen zijn die de specs van dit toestel evenaren (behalve misschien de C500, maar die gebruikt mini-SD dus valt voor mij al af).

Na het hele draadje doorgelezen te hebben, heb ik nog wat vragen en ik hoop dat iemand die voor me kan beantwoorden :

1. Hoe zit het nu met de batterij-duur met de laatste ROM update ? (zowel die van Orange als van QTek ?
2. Is de kwaliteit van de camera verbetert met de nieuwste ROM updates ? (of is dit op een andere manier iets te verbeteren ?)
3. Is het scherm tegelijkertijd de zoeker voor de digicam ?

[ Voor 3% gewijzigd door speedme op 19-01-2005 22:45 ]

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

speedme schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:38:
1. Hoe zit het nu met de batterij-duur met de laatste ROM update ? (zowel die van Orange als van QTek ?

De batterijduur is als volgt:
Je kunt instellen of de telefoon na een bepaalde tijd op een zwart scherm springt, om energie te besparen. Op die manier gaat je batterij dik een week mee, met regelmatig tot veel gebruik.
Als je instelt dat hij niet op een zwart scherm moet springen, is je gsm na 1 dag helemaal leeg!

2. Is de kwaliteit van de camera verbetert met de nieuwste ROM updates ? (of is dit op een andere manier iets te verbeteren ?)

Ik weet niet of ie verbetert is, maar je kunt wel zat instellen (gamma, warmte enz)

Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Thanks Jos,

Ik heb nog 1 vraagje voor je :

Bevat deze phone nu WM2003 of nog WM2002 ?
En kan deze door middel van een ROM upgrade naar WM2003 geupgrade worden dan ?
(lees er nu iets over in een ander topic, maar volgens mij gaat dit over de SPV1/2 en niet de SPV3 (ofwel E-200)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

speedme schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:27:
Thanks Jos,

Ik heb nog 1 vraagje voor je :

Bevat deze phone nu WM2003 of nog WM2002 ?
En kan deze door middel van een ROM upgrade naar WM2003 geupgrade worden dan ?
(lees er nu iets over in een ander topic, maar volgens mij gaat dit over de SPV1/2 en niet de SPV3 (ofwel E-200)
Hij gebruikt 2003! Dus het is niet nodig om een rom-upgrade te doen naar een nieuwe versie ;)
Sorry voor de late reactie, maar dit topic is normaal zo dood als iets dus kijk ik er bijna nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

speedme schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:38:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een waardige opvolger voor mijn Siemens S55 en daarbij sprong deze mij in het oog om 4 redenen :

1. Hij is nu gratis bij een Orange Free 32,50 abbo (heb nu Orange Free 30)
2. Al mijn overige gadgets (digicam en PDA) werken met een SD kaart, dus wil ik mijn GSM ook dat hij met een SD kaart werkt.
3. Mogelijk wil ik TomTom Mobile gaan gebruiken (heb het nu op mijn PDA)
4. Heb net een Sandisk 1GB SD kaartje gekocht :D

Genoeg redenen dus om de E-200 aan te schaffen.
Nu kan ik pas in februari mijn abbo verlengen, dus moet me nog even verlekkeren op dit toestel.

Het is welliswaar niet het mooiste toestel wat er op de markt is, maar ik denk dat er maar weinig toestellen zijn die de specs van dit toestel evenaren (behalve misschien de C500, maar die gebruikt mini-SD dus valt voor mij al af).

Na het hele draadje doorgelezen te hebben, heb ik nog wat vragen en ik hoop dat iemand die voor me kan beantwoorden :

1 batterij duur verbeters iets met die nieuwe rom update niet dat ik het merk maar dat zeggen ze wel :|
2. volgensmij niet
3.ja

hey als je hem al hebt gekocht post ff of die 1gb sd kaartje van sandisk werkt
plz ik moet namenlijk ook ff een nieuwe kopen

edit: hun fuck ik keek naar dit topic met de search drom zag ik de reply's niet
:+ solly

nog maar een keer editen want ik heb nog een vraag
zijn er verschillende soorten snelheden in kaarten? ik lees op : http://www.modaco.com/index.php?showtopic=97907
dat de Toshiba en viking kaarten niet werken doen de kingston kaarten het wel
ik ik wil zoizo een 512 kaartje hebben welke kan ik dan het beste kiezen?
ik lees ook iets over: Sandisk Ultra II wat is dat ?
en zijn die sneller??

[ Voor 21% gewijzigd door kaasaanfiets op 25-01-2005 23:35 . Reden: hmzz stomme type fouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Camera is met de orginele software brak... je moet die capture van IA-Album iets hebben... die is betere kwaliteit. (met beide foto genomen van zelfde object, de kleuren zijn beter voor deze versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Joop Dorresteijn schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:34:
Camera is met de orginele software brak... je moet die capture van IA-Album iets hebben... die is betere kwaliteit. (met beide foto genomen van zelfde object, de kleuren zijn beter voor deze versie)
dat windows2003?
heb ik dan nog wel nederlandse t9 ?

en loopt ik een risico dat ik mijn mobiel kapot maak?
gprs en mms gebruik ik nooit....

weet jij iets meet van die kaarten af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ik heb een e200 maar wil graag weten welke nieuwe update's er zijn
wat ik ermee opschiet wat ik er allemaal mee kan en wat niet meer kan

als ik op begin-->instellingen-->info druk zie ik:
Microsoft(r) Windows(r)
Powered Smartphone 2003
Versie 4.20.0 (build 13288)

Radioversie 1.12.04

(c) 1996-2003 Microsoft
Corporation

(en dan blablabla over beschikbare geheugen enzo)

ROM-updateversies:
operator: 2.7.3.3
Fabrikant: 1.11.3.29
Microsoft: 4.20.13288.0
Taal: 1.11.3.29

Bestandssysteem: 4.20.132.88.0

en dan dit
welke versie heb ik nou dan?
moet ik die updaten?

als ik nou me mobiel een tijdje 1min ofzo niet aanraak gaat me scherm automatisch uit (battery besparing) heb ik dan de niewste update, ik heb hem laatst namenlijk geupdate via die site van orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Dat kun je ook uitzetten, maar dan gaat de batterij maar hoogstens 2 dagen mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik begin er steeds meer overtuigt van te raken dat ik de SPV E-200 wil gaan halen samen met een 1 jarig Orange Free 32,50 abbo (toestel is dan gratis in de Orange Shop).

De 1GB Sandisk kaartje doet het goed in zowel mijn PDA (Casio E-200) als in de Digicam (HP 735).
Het enige rare is, is dat het kaartje niet herkent wordt in mijn cardreader (zo'n 6-in-1 gevalletje).
Het zal er wel aan liggen dat deze reader geen kaartjes groter dan 1 GB ondersteund denk ik.

Ik heb op modaco gelezen dat de Orange ROM nu de beste keuze is qua batterij-verbruik en al helemaal als de optie voor automatisch scherm-dimmen aanstaat.

Voor zover ik begrepen heb, houdt Ultra II in dat de overdrachtssnelheid sneller is. Maar uiteraard zijn die kaartjes ook duurder. Hier op Tweakers loopt er wel een topic over ergens.

Ik heb ook nog wat vraagjes, en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden :

1. Als het scherm in de dimstand staat : laat het scherm dan helemaal niets zien ? of bijvoorbeeld een (digitale) klok ?
2. Is het moeilijk een ROM update uit te voeren (bijvoorbeeld die van Orange) ? Of werkt dit net als bij een PDA met ActiveSync ?
3. Weet iemand hoe duur ongeveer een goede (maar goedkope) bluetooth GSP module kost ?

Jammer alleen dat Orange op dit moment de SPV E-200 niet op voorraad heeft.
Of kan ik gewoon naar een Orange Shop gaan en hebben ze daar zo'n ding liggen ?
(om een betere indruk van het toestel te krijgen dus)

Zo, dat was het weer even met mijn vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

speedme schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:08:

Ik heb ook nog wat vraagjes, en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden :

1. Als het scherm in de dimstand staat : laat het scherm dan helemaal niets zien ? of bijvoorbeeld een (digitale) klok ?

Als de gsm in dimstand staat, laat hij idd echt helemaal niets zien!

2. Is het moeilijk een ROM update uit te voeren (bijvoorbeeld die van Orange) ? Of werkt dit net als bij een PDA met ActiveSync ?

Nee, het is gewoon een programmaatje dat alles uitvoert, je hoeft er zelf geen moeite voor te doen.

3. Weet iemand hoe duur ongeveer een goede (maar goedkope) bluetooth GSP module kost ?

Kun je in pricewatch vinden, ze beginnen dacht ik rond de 80-90 Euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer alleen dat Orange op dit moment de SPV E-200 niet op voorraad heeft.
Of kan ik gewoon naar een Orange Shop gaan en hebben ze daar zo'n ding liggen ?
Ik wil deze dus ook heel graag kopen. Ik heb 3 Orange-shops gebeld (Utrecht, Ede & Nijmegen), en naar de Belcompany geweest, maar ze zijn daar allemaal op.

In 1 van de winkels zeiden ze dat deze telefoon niet meer binnenkomt, (terwijl op de site staat van wel) weet iemand of dit klopt?
Dat zou ik ontzettend jammer vinden! De C500 vind ik net weer te duur (een 22,50 abbo), dit zou voor mij denk ik echt de perfecte telefoon zijn.

Weet iemand wanneer ze weer via de Orange-Shops/Orange-site te koop zijn? Gaat dit weken/maanden duren, of slechts enkele dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik ga binnenkort bellen naar Orange zelf om uit te vinden of ze nog geleverd worden.

Verder is er nog wel 1 website die beweerd dat ze ze kunnen leveren :

http://www.smartphonestunts.nl/index.php?main=home.tpl

Hier zijn ze alleen bij hetzelfde abbo (free 32,50) nog 25 euro

edit : bij verlenging is deze ook gratis met zelfs 5 euro retour :)

[ Voor 12% gewijzigd door speedme op 26-01-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme, ontzettend bedankt!!!

Net eentje besteld (2 jarig, 12,50/maand).

THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Geen probleem joh :)

Ik moet helaas nog wachten tot 16 februari voordat ik mijn contract met Orange mag verlengen.

Ik heb ze trouwens vanmorgen een email gestuurd en binnen 1 uur een antwoord terug, dus de service is ook nog eens goed :)
Nu hopen dat dat zo blijft ;)

Veel plezier met je telefoon en post eens je ervaringen, zodat ik me nog lekkerder kan maken ondertussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:13:
Veel plezier met je telefoon en post eens je ervaringen, zodat ik me nog lekkerder kan maken ondertussen :)
Oke, zodra-ie binnen is hoor je het! Gisteravond een poos op internet gezocht en heel wat winkels afgezocht/afgebeld, kun je mn opluchting voorstellen die ik had toen ik over smartphonestunts.nl hoorde.

Op smartphonestunts.nl is de e200 plotseling spoorloos verdwenen! Zou ik hem nu nog krijgen, of ben ik toch nog te laat? Hebben ze hier nog wat over gemaild?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
In mijn email vroeg ik of ze nog voldoende toestellen op voorraad hadden, zodat ik nog op 16 februari kon bestellen. Het antwoord was heel duidelijk dat ze nog voldoende toestellen hadden.
Ja dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, op de site is-ie verdwenen, en kheb een mail gekregen dat ze ze niet meer kunnen leveren. Ik baal hier echt van... Ze hebben vanmiddag een gesprek met Orange gehad, die hebben toen gezegd dat ze ze niet meer leveren.
Op mijn mails werd direct gereageerd (goede service, zij kunnen dr ook verder nix aan doen), maar ze raadden me de C500 aan. Die vind ik echter te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

e200: Ik kan je vertellen... Er is nog steeds niets bijzonders beters op de markt, zeker niet voor die prijs.

[ Voor 35% gewijzigd door -Nexus op 27-01-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
hmmz, dan weet de linkerhand daar ook niet wat de rechterhand zegt hoor....service is dan dus niet zo goed als ze doen laten lijken.

Hier de email die ik vandaag nog met ze gehad heb :
Beste Speedme,

Je kan inderdaad pas je contract verlengen 3 maanden voordat het contract afloopt, in jouw geval dus op 16 februari.
De huidige prijzen zoals ze nu op de website staan, welke geldig zijn t/m 31 januari, zijn dus op dit moment voor jou niet van toepassing.
Je kan het beste bestellen in februari als de februari prijzen bekend zijn.

De SPV E-200 is voldoende op voorraad, dus in februari bestellen is geen probleem.

Met vriendelijke groet,
Koen van Dongen
Smartphonestunts.nl
balen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste heer ....,

Wij hebben vanmiddag een bespreking gehad met Orange en daarin kregen we te horen dat de E200 niet meer leverbaar was.
We hebben hem daarop direct van de website verwijderd. Hij kan dus niet meer geleverd worden door Orange.

Wellicht dat de SPV C500 een optie voor u is. De SPV C500 is de nieuwste Smartphone van Orange (de E200 is al een ouder model).
De C500 heeft ten opzichte van de E200 o.a. een sterk verbeterd batterijbeheer, betere bluetooth, betere camera, het besturingssysteem is Windows Mobile 2003 Second Edition etc.
Als u de bestelling wenst om te zetten naar de SPV C500 kunt u dit dan aan mij laten weten ?

Met vriendelijke groet,
Koen van Dongen
Smartphonestunts.nl
Hij is weer beschikbaar in de Orange Online-shop. (gisteren stond er dat je je naam+mailadres achter kon laten, kheb trouwens nog steeds geen mail gehad). Ik heb nu maar ff gebeld (kwil niet weer zo'n verrassing), en de telefoniste zei dat-ie toch echt leverbaar is als het op de site staat.

Toch vind ik het raar dat ze de E200 weg doen, het is toch nog een prima en moderne telefoon? Oké, de C500 is beter, maar dan ook veel duurder.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
De E-200 is een prima telefoon zelfs en doet echt niet onder voor de hedendaagse telefoons.
Alleen de batterij gaat behoorlijk snel leeg als je het scherm niet dimt en de SD kaart erin laat zitten.

Met name vanwege de SD kaart vind ik dit zo'n fijn toestel (ook al is het niet de mooiste van alle toestellen). Hedendaagse toestellen hebben alleen nog maar mini-SD (zoals de C-500)

Tegen 16 februari zal ik nog eens kijken of hij beschikbaar is en anders ga ik voor de Motorola MPx220 denk ik (die heeft ook een SD uitbreidingsslot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Als je je schermt niet dimt gaat de batterij idd erg snel leeg, maar ik merk geen verschil als je het SD-kaartje erin laat zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de bezitters van een Orange SPV 100/200; wil je een tekstverwerker gebruiken, ga dan naar:http://www.orneta.com, je kunt daaar een kladblok downloaden voor je SPV. Je moet wel activesync. geinstallerd hebben. Ik heb een toetsenbordje bij mijn SPV en dan is zo'n tekstverwerkertje toch wel errug handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu dus een halve week, ben er wel tevreden mee. Als er iemand vragen heeft kan die ze stellen.

Ik heb zelf ook nog 2 vragen:

1. Is het mogelijk om de Media Player ook midi's af te laten spelen? Nu moet ik voor mp3 WMP gebruiken en voor midi het Multimedia Album. Of is hier een ander programma voor? (liefst gratis natuurlijk...)

2. Ik heb SmartExplorer geinstalleerd, daarin zit geen optie voor "receive from bluetooth", wel voor infrarood. Hoe zit dit? kan ik geen 'onbekend bestandstype' als ppt ontvangen via bluetooth?

BVD

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:43:
Ik heb hem nu dus een halve week, ben er wel tevreden mee. Als er iemand vragen heeft kan die ze stellen.

1. Is het mogelijk om de Media Player ook midi's af te laten spelen? Nu moet ik voor mp3 WMP gebruiken en voor midi het Multimedia Album. Of is hier een ander programma voor? (liefst gratis natuurlijk...)

2. Ik heb SmartExplorer geinstalleerd, daarin zit geen optie voor "receive from bluetooth", wel voor infrarood. Hoe zit dit? kan ik geen 'onbekend bestandstype' als ppt ontvangen via bluetooth?

BVD
Hey u53r,

Kun je eens aangeven wat bij jou ongeveer de batterij-duur is ?
En welke versie van de firmware heb jij nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:43:

Niet dat ik weet...

Bluetooth moet je in het menu van de telefoon zelf aan en uitzetten! Let er wel op, als je je scherm op zwart laat springen na een tijdje, kunnen andere mensen jou wel vinden met BT, maar niets meer versturen, je moet het dan weer met de hand aanzetten!
Ik kan je zo niet vertellen waar je het in kunt stellen, iig bij opties, en dan op maarliefst 3 plekken moet je het aanzetten!

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

of je moet even een nieuwere versie van smartexplorer installeren, de oude zat het nog niet in.
of het nou aan of uit staat maakt niet uit, die optie zie je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey u53r,

Kun je eens aangeven wat bij jou ongeveer de batterij-duur is ?
En welke versie van de firmware heb jij nu ?
Hmm, op mijn (vorige week gekochte) e200 zat nog ROM-versie 1.3.3.3?! Dat is dan wel een hele oude.

Net geupdate naar 2.6.3.3, de batterijduur viel me deze week nog niet tegen, kzal bijhoude hoeveel het met de nieuwe update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb vandaag voor het eerst de E200 vast gehad en hij was toch wel errug groot hoor.
Ik ga nu toch twijfelen tussen de E200 en de C500.
Beiden hebben hun plus- en minpunten helaas.

Hoe lang heeft het bij jou geduurd tussen bestellen en ontvangen van het toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja toen ik van mn e100 overging naar mn C500 was ook een enorm verschil. Als je eenmaal een C500 hebt, wil je nooit meer zo'n "blok" in je handen! Ik zou niet voor de e200 gaan hoor, ondanks WM2003 issie toch nie zo goed. Wil je niet de Motorola mpx 200 via kijkshop voor 119 :+ Die heb ik nu ipv mn C500, echt een super toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ik had ook een E200, maar omdat die niet zo goed samenwerkte met Telfort, heb ik hem maar verkocht.
Ik zag vandaag ook de MPX200 staan bij de kijkshop, best wel mooi toestel maar geen BT/CAM, en er zit Win2002 op.
Moet ik ergens op letten als ik Win2002 gebruik ipv win 2003? Zit er erg veel verschil tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Het grote voordeel van de E200 vind ik de SD kaart (al mijn gadgets hebben SD ondersteuning), waar de C500 mini-SD heeft.
E200 kan ik nemen met 1 jaar verlenging ipv 2 jaar voor de C500.
Het is dus moeilijk om een keuze te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

speedme schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:15:
Het grote voordeel van de E200 vind ik de SD kaart (al mijn gadgets hebben SD ondersteuning), waar de C500 mini-SD heeft.
E200 kan ik nemen met 1 jaar verlenging ipv 2 jaar voor de C500.
Het is dus moeilijk om een keuze te maken :(
whehehe, daar hoefde ik niet over te twijfelen
c500 genomen met 44 euro bij betaling, de e200 zou gratis zijn geweest, maar dees is wel zoveel fijner :9 imo ;)

ik heb idd ook sd aangeschaft voor me eerste SPV(e100), maar 64 mb intern en 16mb mini-sd kaartje oid, vind ik wel ok, heb toch mp3 speler ernaast :P

wat ik wel erg vind is, dat m'n stoffen opvouwbare toetsenbordje niet meer erop werkt :(
maar heb ik ook opgelost Rebels in "De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C..."

[ Voor 29% gewijzigd door Rebels op 07-02-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik zie net dat de prijzen op http://www.smartphonestunts.nl zijn aangepast.

Nu nog maar 9 euro bijbetalen bij een C500 bij verlenging contract voor 1 jaar !!!

AAAAHHH, ik wordt echt gek !! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 12:55
Ik zit er ook over te denken om een E200 te kopen, maar heb nog een aantal vragen.. Misschien kunnen jullie helpen?

-Is het toestel nou erg zwaar? 133 gram is vrij veel, maar voelt hij ook zo?
-Past elke koptelefoon/oordopjes op het toestel(als ze een 3,5mm jackplug hebben, zoals de reguliere)
-Maakt het toestel een beetje leuke kwaliteit filmpjes?
-Polyfone beltonen, kan ie daarmee overweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb afgelopen zaterdag zowel de E200 als de C500 in mijn handen gehad.
De E200 is toch wel behoorlijk dik en groot hoor. Ook wel zwaar eigenlijk.
De C500 is slanker, minder zwaar en kleiner. Ook het beeldscherm is helderder dan die van de E200.

Nu is er een actie op http://www.smartphonestunts.nl voor de C500 met een Orange verlenging van 1 jaar. Er hoeft dan maar 9 euro bijbetaald te worden. Dit is dus echt ontzettend goedkoop en nergens zul je zo'n scherpe prijs tegenkomen.

Kijk eens op http://www.nieuwemobiel.nl om een vergelijking te maken van de E200 en C500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
speedme schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:06:
Ik heb afgelopen zaterdag zowel de E200 als de C500 in mijn handen gehad.
De E200 is toch wel behoorlijk dik en groot hoor. Ook wel zwaar eigenlijk.
De C500 is slanker, minder zwaar en kleiner. Ook het beeldscherm is helderder dan die van de E200.

Nu is er een actie op http://www.smartphonestunts.nl voor de C500 met een Orange verlenging van 1 jaar. Er hoeft dan maar 9 euro bijbetaald te worden. Dit is dus echt ontzettend goedkoop en nergens zul je zo'n scherpe prijs tegenkomen.

Kijk eens op http://www.nieuwemobiel.nl om een vergelijking te maken van de E200 en C500.
Thx, maar ik heb op het moment al een abbonement van Orange, dus 2 vind ik een beetje veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
kitemaster schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:01:
[...]

Thx, maar ik heb op het moment al een abbonement van Orange, dus 2 vind ik een beetje veel :+
Ook voor het kopen van een los toestel kun je daar terecht.
Volgens mij zijn er zo wie zo weinig plekken waar je nog de E200 kunt kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
speedme schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:53:
[...]

Ook voor het kopen van een los toestel kun je daar terecht.
Volgens mij zijn er zo wie zo weinig plekken waar je nog de E200 kunt kopen :)
Marktplaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou inderdaad NIET voor de E200 kiezen. De C500 is echt veel kleiner. Ook beter scherm, sneller en stukken stabieler dan de E200. De standby tijd is bij de C500 ook veel beter dan met de E200. Houdt er idd wel rekening mee dat de C500 mini sd kaartjes heeft. Veel verschil is er niet tussen WM2002 en WM 2003. Behalve dan op kleine puntjes en bovenstaande verbeterd.

Kitemaster, je kan niet de normale "koptelefoon" aansluiting in de spv's doen. Is te groot. Polyfonisch kan wel maar je kan ook gewoon wav bestanden enzo. Filmpjes weet ik niet. kwaliteit zal niet echt goed zijn, maarja dat hoort erbij.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:12:
Ik zou inderdaad NIET voor de E200 kiezen. De C500 is echt veel kleiner. Ook beter scherm, sneller en stukken stabieler dan de E200. De standby tijd is bij de C500 ook veel beter dan met de E200. Houdt er idd wel rekening mee dat de C500 mini sd kaartjes heeft. Veel verschil is er niet tussen WM2002 en WM 2003. Behalve dan op kleine puntjes en bovenstaande verbeterd.
....
De E200 heeft ook WM2003 hoor, alleen de C500 heeft WM2003 SE :)
De verschillen tussen die 2 zijn echt minimaal.

Ik ben er nu wel van overtuigt dat ik voor de C500 ga en nadien los een GPS en TomTom Mobile koop (via tomtom.nl)

[ Voor 6% gewijzigd door speedme op 09-02-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ik heb een hele tijd met de SPV e200 gedaan, en het toestel beviel mij erg goed! Ik heb hem alleen weggedaan omdat hij niet zo goed werkte met Telfort Pre-paid :'(

Het toestel is idd redelijk zwaar, maar ik vind dat hij aanvoelt als kwaliteit, niet als een lompe baksteen.
Ik heb nog maar 1 keer een vastloper gehad (in ongeveer een half jaar met veel gebruik).
Kwaliteit van het geluid is erg goed, van de camera ook wel, behalve het filmen, hij kan maar filmen in 12 FPS en dat is echt te weinig voor fatsoenlijk beeld...

EDIT: Oja en hij kan polifonische beltonen afspelen (midi's dus), en een 3,5 mm past er NIET in! Je zult speciale oordopjes moeten gebruiken, of nog makkelijker, een plugje kopen van 2,5 mm naar 3,5 mm!
De standby-tijd van de e200 is zeker niet slecht, zolang je maar de screensaver aanzet (je krijgt dan een grijs scherm met niets erop, maar het is wel een groot verschil! 1 dag of 1 week :D )

[ Voor 31% gewijzigd door j86 op 09-02-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 19:58
Weet iemand toevallig of het met de SPV E200 mogelijk is om specifieke nummers uit je telefoonlijst/contactpers.lijst (tijdelijk) te blokkeren zodat ze je niet kunnen bellen? Ik heb wel de optie gevonden om inkomende gesprekken te blokkeren, maar dan blokkeert ie alles en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Iemand een idee? Op de site van Orange kon ik er niks zinnigs over vinden en in de handleiding van het toestel helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

http://www.modaco.com/index.php ik heb zelf geen tijd om nu voor je te zoeken ;)
kijk eens rond, en als je het antwoord hebt... horen we het graag.
Ik heb een nieuwe spv e200! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timothee schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:52:
Weet iemand toevallig of het met de SPV E200 mogelijk is om specifieke nummers uit je telefoonlijst/contactpers.lijst (tijdelijk) te blokkeren zodat ze je niet kunnen bellen? Ik heb wel de optie gevonden om inkomende gesprekken te blokkeren, maar dan blokkeert ie alles en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Iemand een idee? Op de site van Orange kon ik er niks zinnigs over vinden en in de handleiding van het toestel helaas ook niet.
idd ooit een keer gelezen ergens.. het bestaat iig wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-08 10:54

DFS

Ik heb nu een Qtek 8080 met TomTom Go, werkt allemaal wel prima opzich. Maar is die Qtek 8080 nu hetzelfde als de E200, ik heb wel plaatje gezien en hij ziet er volgens mij wel hetzelfde uit.
Heb nu rom versie 1.9.14.1 , had een update gedaan van de site van qtek waardoor nu het meeste in het nederlands is. Maar zou ik nu ook de update van de E200 kunnen gebruiken ?

http://www.qtek.nu/defaul...p?nc=424&id=54&element=43 , voor info Qtek 8080

En ik krijg Activesync via bluetooth niet aan de praat, wil dan namelijk via bluetooth,adsl kunnen msn'en etc. Heb al wel dingen gebrobeerd met com poorten maar het lukt niet.

[ Voor 18% gewijzigd door DFS op 02-04-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:23:
[...]

idd ooit een keer gelezen ergens.. het bestaat iig wel!
Ja, het is mogelijk met het programma Novosec Smartfilter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
speedme schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 17:36:
[...]

Ja, het is mogelijk met het programma Novosec Smartfilter.
Cool, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Laatst online: 14-08 04:52
DFS1985 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:01:
Ik heb nu een Qtek 8080 met TomTom Go, werkt allemaal wel prima opzich. Maar is die Qtek 8080 nu hetzelfde als de E200, ik heb wel plaatje gezien en hij ziet er volgens mij wel hetzelfde uit.
Heb nu rom versie 1.9.14.1 , had een update gedaan van de site van qtek waardoor nu het meeste in het nederlands is. Maar zou ik nu ook de update van de E200 kunnen gebruiken ?

http://www.qtek.nu/defaul...p?nc=424&id=54&element=43 , voor info Qtek 8080

En ik krijg Activesync via bluetooth niet aan de praat, wil dan namelijk via bluetooth,adsl kunnen msn'en etc. Heb al wel dingen gebrobeerd met com poorten maar het lukt niet.
Waarom zou je een Orange rom willen? Volgens mij is de Qtek rom up-to-dater. Toestel is iig hardware matig hetzelfde. Maar kan je niet 100% zeker kunnen garanderen dat een operator rom change mogelijk is, maar lijkt me wel voor de hand liggend.

Activesync via bluetooth is mogelijk, misschien even op zoek gaan naar een manual. Er is er een van de pocket-pc club, modaco en er staat er 1 op de laatste pagina van het C500 topic, komt allemaal wel op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

als ik een programma instaleer op mijn spv e200 krijg ik het bericht:

het is niet gelukt om (blablablabla programma naam) te installeren op het apparaat omdat het installatiebestand niet bedoelt is voor dit apparaat

terwijl ik wel spv programma's wil installeren weet iemand hoe dit zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

heb je denk ik een programma voor pocket pc gedownload, en dat kan niet op je smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:17
Klein kickje:

Ik heb m'n e200 nu zo'n anderhalf jaar en hij werkt nog goed, behalve de joystick. Deze begint steeds meer kuren te vertonen, als ik de joystick naar rechts doe reageerd deze niet, dus is wel lastig. Iemand hier ervaring mee hoe dit op te lossen? Ik hoor het graag want ik moet er nog een half jaartje mee helaas :S

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kickassmen schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:36:
Klein kickje:

Ik heb m'n e200 nu zo'n anderhalf jaar en hij werkt nog goed, behalve de joystick. Deze begint steeds meer kuren te vertonen, als ik de joystick naar rechts doe reageerd deze niet, dus is wel lastig. Iemand hier ervaring mee hoe dit op te lossen? Ik hoor het graag want ik moet er nog een half jaartje mee helaas :S
Da's het nadeel van die smartphone zonder touchscreen. Misschien is er een programma-atje dat je een paar andere toetsen laat definieren zoals die aan zijkant up/down links van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@kickassmen: heb ik ook wel eens, even het ding goed rondbewegen en even je toestel aan en uit doen wil wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 22:21
Ik heb nog een USB Cradle, oplader en een batterij in de aanbieding voor geïnteresseerden. Dus als je zo'n ding kwijt bent, ik heb ze over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er wel interesse in, zou je me kunnen mailen op speciaal21 @ hotmail.com? thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje, is deze telefoon nog wel wat? ik bedoel hij komt al uit 2003, dat hij nie verouderd is ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Ik begrijp je vraag niet... of was je niet opgevallen dat de laatste post een maand terug was?
kijk eens naar motarola Q, die trekt mijn aandacht op dit moment...
Afbeeldingslocatie: http://www.motorola.com/mot/image/12/12479_MotImage.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.motorola.com/mot/image/12/12476_MotImage.jpg

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:10
Huppakee, kheb ook een spv e200 gekocht, koste nog maar 94,99 bij de kijkshop met orange prepaid. egt relax ding alleen kan ik bijna nergens goeie software vinden :'( alles werkt onder ce 2.3 ofzooz of ik ben gewoon te stom.

who put a "stop payment" on my reality check

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 14:47
dark poison schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:46:
Huppakee, kheb ook een spv e200 gekocht, koste nog maar 94,99 bij de kijkshop met orange prepaid. egt relax ding alleen kan ik bijna nergens goeie software vinden :'( alles werkt onder ce 2.3 ofzooz of ik ben gewoon te stom.
Zit er dan ook een USB-craddle en headset en geheugencard bij ?

[ Voor 74% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-09-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:10
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:33:
[...]

Zit er dan ook een USB-craddle en headset en geheugencard bij ?
Je krijgt in de doos gewoon alles wat normaal ook bij abbo zit alleen is de geheugencard maar 8MB inplaats van 256 normaal (of was het toch 128???)

[ Voor 24% gewijzigd door DaRk PoIsOn op 19-09-2005 01:09 ]

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
dark poison schreef op maandag 19 september 2005 @ 01:04:
[...]

Je krijgt in de doos gewoon alles wat normaal ook bij abbo zit alleen is de geheugencard maar 8MB inplaats van 256 normaal (of was het toch 128???)
Ik heb de doos hier voor me liggen. Ja ik ben vandaag ook ffff bij de Kijkshop geweest ;)
Wat een onwijs gaaf ding. Ga nog wel een beetje stoeien met de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Zo was ffff klooien maar TomTom 3 Benelux staat er op wel een SD-card van 256 Mb moeten kopen. Nu nog ffff een Bluetooth GPS muis scoren en klaar.... _/-\o_

[ Voor 64% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 20-09-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Royaltek mini ( RBT-1000 ) Bleutooth GPS muis werkt moest wel eerst NL ROM versie 2.7.3.3 erop knallen. En de Traffic update van TomTom zelf.

[ Voor 31% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 26-09-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 16:35:
Royaltek mini ( RBT-1000 ) Bleutooth GPS muis werkt moest wel eerst NL ROM versie 2.7.3.3 erop knallen. En de Traffic update van TomTom zelf.
Misschien beetje oude topics ophalen, maar waar heb je die rom vandaan? Ik kan echt nergens een nederlandse ROM vindnen voor deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Precies, je vind dan na inloggen een link voor de v2633 maar in werkelijkheid is dat de v2733

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

he ik kan niet meer inloggen op de orange site en ze sturen me ook geen wachtwoord meer op... :(
om ff ontopic te blijven ik heb nogsteeds mijn e200 :) uiteraard is dat stomme joystickje al kapot en kan ik er nauwlijks mee navigeren maar voor de rest toch een leuk toestel...

[ Voor 49% gewijzigd door kaasaanfiets op 06-12-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
Hallo,

Heeft hier iemand toevallig ervaring met een Haicom Bluetooth GPS receiver i.c.m. de SPV E200?

Ik heb mijn SPV E200 al anderhalf jaar in gebruik i.c.m. een Rikaline 6030 BT GPS receiver en TomTom Mobile 5.2. Dat werkt feilloos. Nu heb ik sinds kort een Nokia N70 waarbij ik deze Rikaline gebruik en wil ik mijn SPV E200 aan mijn vader verkopen. Voor hem heb ik een Haicom HI- 406BT receiver besteld. Dat ding heb ik vandaag afgehaald op het postkantoor en zojuist eens getest.

Mijn Nokia N70 herkent de receiver direct en TomTom Mobile ook. Met dit nieuwe toestel werkt de receiver dus probleemloos. Met mijn SPV wil het echter niet lukken :( Ik heb de BT setup gedraaid en die vind de receiver. Hij is ook gepaird. Desondanks connect ie niet waardoor TomTom Mobile hem dus niet herkent.
Ik heb al wat geklooid met de COM settings maar het wil niet vlotten.

Heeft iemand van jullie een idee hoe ik deze receiver werkend krijg met de SPV E200? Ik zou wel balen als het niet gaat werken want ik had eindelijk een SiRF Star III receiver gevonden voor een schappelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
Euhm...laat maar, hij doet het ineens :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
Weet een van jullie hoe je de calendar in de SPV E200 in één keer leeg kunt gooien?
Ik geef mijn toestel aan mijn vader en heb alle 323 agenda items uit Outlook al overgeheveld naar mijn nieuwe Nokia N70. In de SPV staan echter nog alle agenda items en die wil ik er natuurlijk uit halen omdat mijn vader daar niks aan heeft. Het is echter nogal een pokke werk om ze één voor één te verwijderen, dus vandaar mijn vraag.

Collectief overhevelen vanuit Outlook ging lekker snel, maar nu moet ik het dus net zo snel collectief kunnen verwijderen. Weet een van jullie hoe dit moet?

Edit:
Sorry, weer een voorbarige vraag! :(
Ik heb net gevonden hoe ik alle items uit Outlook krijg. Ga dus bij mijn vader Outlook installeren en dan eerst alle items over laten halen uit de SPV. Vervolgens verwijder ik ze uit Outlook en hoop ik dat ie ze ook weer uit de SPV haalt.

[ Voor 20% gewijzigd door timothee op 30-04-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:47
Harde reset? Staat alles meteen weer 'default'...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
Groentenboer schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:33:
Harde reset? Staat alles meteen weer 'default'...
Dat wil ik niet...wil alle instellingen behouden maar enkel de agenda-items verwijderen.
Heb het inmiddels al opgelost. Je kunt de weergave in Outlook aanpassen zodat je alle items onder elkaar ziet staan. Dan CTRL+A en del en synchroniseren...voila :)
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste