Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
nog gehoord van die verkoper of het een verbetering was?
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Verwijderd
Verwijderd
En nu was ik bezig met mp3 te luisteren.
In 1x loopt de telefoon vast. Hij reageerde nergens meer op.
Zelfs opnieuw opstarten werkte niet.
Dus batterij eruit en weer in opnieuw opstarten.
Telefoon opgestart was hij helemaal leeg gegooid, alles was eraf behalve windows mobile.
Hij begon nu met het configureren van het systeem.
Nadat hij daar mee klaar is wil hij opnieuw opstarten.
Nadat hij daar klaar mee is doet hij gewoon weer hetzelfde....
Iemand zelfde probleem gehad en weet diegene mischien de oplossing?
Automatisch vergrendelen is mogelijk, dit kun je instellen via instellingen ---> beveiliging ---> Tel. Blokkering .... En dan kun je de tijd instellen waarna je telefoon blokkeert. Je moet alleen wel even een wachtwoord instellenGroentenboer schreef op 02 augustus 2004 @ 22:31:
Heb sinds kort ook een E200, als opvolger van mn SPV, maar wat ik nog niet ben tegengekomen, is de optie om de toetsen automatisch te laten vergrendelen.
verder bleef hij automatisch de e-mail controleren, heel irritant. Iemand een tip?
Zat zelf ook met dat probleem, en heb het om middernacht maar even gevraagd bij de techchat van Mircosoft waar het ging over Mobile Devices, er was erg veel kennis aanwezig
Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
Dat wachtwoord vindt ik maar irritant
Sometimes you need to plan for coincidence
Het is in principe gewoon toetsenblokkade, en wat jij precies bedoeld is denk ik gewoon op dit moment niet mogelijk, tenzij iemand iets van een script schrijft. Ik vind het tenminste beter dan helemaal niks, dus liever dit dan dat ik iemand per ongeluk belGroentenboer schreef op 03 september 2004 @ 22:20:
Ja, maar die blokkering bedoel ik niet, ik wil alleen toetsenblokkade
Dat wachtwoord vindt ik maar irritant
Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
a)
1. Bluetooth verbinding aanzetten
2. Backlight van je scherm aanzetten (zodanig dat het ook aan blijft)
3. Een programma starten
b)
1. De opgestarte programma weer uitzetten
2. Backlight van je scherm op de default instelling zetten
3. Bluetooth uitzetten
Zou je dit ook met J2ME voor elkaar kunnen krijgen?
Dit ivm gebruik van Mapopolis op de e200. Nu moeten deze 3 handelingen iedere keer handmatig plaats vinden.
Groet,
Murat
Deze week maar even de helpdesk bellen.
Sometimes you need to plan for coincidence
/Zwaar off-topicFrank Reiber schreef op 03 september 2004 @ 23:19:
[...]
Het is in principe gewoon toetsenblokkade, en wat jij precies bedoeld is denk ik gewoon op dit moment niet mogelijk, tenzij iemand iets van een script schrijft. Ik vind het tenminste beter dan helemaal niks, dus liever dit dan dat ik iemand per ongeluk bel
Idd Frank, Hou a.u.b. die vergrendeling erop, wil nu echt niet meer wakker gebeld worden 's nachts
MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional
Verwijderd
Weet iemand hier nog een goede tip voor?, soort backup systeem van overzetten naar pc en weer terug?
thx
Verwijderd
Ja dat heet Smartphone Studio http://smartdev.51.net/soft/eng/SPStudio.zipVerwijderd schreef op 16 september 2004 @ 13:44:
wat ik dus de eerste keer vergat bij het installeren van de nieuwe update, dat al mijn smsjes weer eens eraf lagen.
Weet iemand hier nog een goede tip voor?, soort backup systeem van overzetten naar pc en weer terug?
thx
- Heeft iemand ervaring met de Mr Handsfree bluetooth connector voor de SPV E200? Werkt dit goed? Kun je de SPV wel nog tegelijkertijd via de autolader opladen (heb nu nl. een splitter zodat zowel de carkit als de SPV opgeladen worden).
- Weet iemand of de SPV E200 meerdere bluetooth verbindingen tegelijk ondersteund? Ik wil nl. Tom Tom Mobile gaan aanschaffen en mijn SPV dus zoals gezegd tegelijkertijd aan de carkit hangen via BT én via BT laten communiceren met de GPS zender (die dan weer via een extra splitter ook op de sigarettenaansteker komt
Op de site van Tom Tom staat nu dit, vandaar mijn vraag:
Opmerking: Dit pakket bevat geen telefoon. TomTom MOBILE kan alleen samen met Bluetooth-carkits of -headsets worden gebruikt als uw telefoon meerdere Bluetooth-verbindingen met meerdere apparaten tegelijkertijd ondersteunt.
Voordat ik dus geld uit ga geven om naast die Nokia ook mijn SPV aan te kunnen sluiten op de carkit én hem tegelijkertijd als navigator te gebruiken moet ik dus eerst antwoord op bovenstaande vragen hebben.
Heb ik direct nog een andere vraag: wie kan me een merk/type USB BT dongle aanraden waarmee mijn SPV E200 draadloos kan active syncen met mijn laptop? Ik heb een keer een dongle gekocht en de gsm en dongle hadden weliswaar een partnership maar verder leek ik er totaal niks mee te kunnen....Active Sync werkte in elk geval niet dus ik vermoed dat ik een andere dongle moet hebben, maar wat voor een? Iemand met ervaring?
Het kan zo zijn dat dit pas na de update gaat werken maar dat duurt dus niet lang meer...
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
waar blijft die fucking NL update nou, de Engelse (en zwitserse) zijn al eeeeeuuwen uit.!!

http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=114620
Vraag me alleen af of er verschil zit in de firmware versies m.b.t. compatibiliteit want ik heb nog altijd de standaard versie en wil liever niet updaten.
Verwijderd
Mijn spv e200 is na 2maanden, toen ik snachts thuis kwam, wilde die niet meer opstarten en hij stond uit.
ik zet hem nooit uit dus vond al vreemd, opstarten deed tie niet, en de batterij was helemaal leeg.
Opladen deed verschillende malen niet meer, na lange tijd was tie weer terug op de been, opstarten en ja hoor, de grootste nachtmerie ook voor mobiel.....
Alles kwijt, helemaal gereset, orange er nog net op met oudste rom, helemaal in het engels ??, en foutmeldingen.
Nou vandaag orange helpdesk gebelt, heeft tie vrouw (technische dienst) ook zn e200 en verteld me dat het haar ook al meerdere malen is gebeurt.
nou lekker dan, rotte windows altijd, ben weer eens alle sms kwijt.
nu ga ik maar naar de orange shop maar moet ikhem inruilen voor nieuwe? of is dit dan toch (sht happens verhaal).
Hij doet het inmiddels wel weer, en kan nieuwste update erop zetten, al wil ik graag die nieuwste die net uit zou komen, anders benk weer alles kwijt na die update.
Of zou er mogelijkheid zijn, bijbetaling en dan voor de c500 gaan?
Verwijderd
Eigenlijk vind ik dat alle gebruikers van de SPV E200 hun toestel in moeten kunnen leveren bij Orange, en inruilen op een C500.
Dit roep ik niet omdat het mij een leuk toestel lijkt, hiervoor heb ik de volgende reden:
Accu gaat nog geen 24 uur mee!
Dat betekent als je veel onderweg bent je altijd je lader mee moet nemen
Oké het toestel gaat 2 dagen mee zonder SD-Card, maar dat vind ik geen optie.
Dan had ik net zo goed een toestel kunnen nemen zonder memmory-kaart.
Eén ding moet ik toegeven.. ..het geeft een nieuwe dimensie aan het "mobiel" zijn
Ivm hiermee ben ik overgestapt op de 6230... ...ja geen Windows, maar tot nu toe wel erg betrouwbaar
Ik ga de C500 goed in de gaten houden.
Want de sync functie met een Windows toestel is wel super
Verwijderd
Kortom. Het accu probleem bij de e200 is nog niet opgelost? Hmm, ik geloof dat dat ik maar beter kan wachten met de vervanging van m'n SPC Classic voor een e200Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 16:57:
@Mac-X
Eigenlijk vind ik dat alle gebruikers van de SPV E200 hun toestel in moeten kunnen leveren bij Orange, en inruilen op een C500.
Dit roep ik niet omdat het mij een leuk toestel lijkt, hiervoor heb ik de volgende reden:
Eén ding moet ik toegeven.. ..het geeft een nieuwe dimensie aan het "mobiel" zijn
Ivm hiermee ben ik overgestapt op de 6230... ...ja geen Windows, maar tot nu toe wel erg betrouwbaar
Ik ga de C500 goed in de gaten houden.
Want de sync functie met een Windows toestel is wel super
Orange free met SPV e200 a 30 euro per maand voor een jaar leek mij wel wat om over te spatten op een smartphone 2003
http://eshop.orange.nl/itemDetails.asp?itemID=40
Probleem bij de c500, a 40 euro per maand vind ik de SD kaart die onder de batterij zit
Verwijderd
Verwijderd
Gisteren op Radar een opmerkelijke reportage gezien over toothing. Middels bleutooth kun je een bericht verzenden en ontvangen. Vraag is hoe stel ik mijn spv 200 in om automatisch en bericht te laten verzenden zodra een andere bleutooth gebruiker binnen het bereik is.
automatische verzenden lijkt me echter niet mogelijk. daar moet je wel software voor hebben, maar geen idee wat. heb het nog nooit gezien. Je kunt gebruikers zoeken, maar automatisch zoeken kan ook niet voor zover ik weet.
Verwijderd
Ik gebruik meerdere kaartjes.Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 21:28:
Wat is er zo erg aan dat ie onder de batterij zit? Ik heb m nog nooit eruit hoeven halen, wat wil je ermee doen dan dat jem nodig hebt?
Ik was net de Orange shop en heb dit nagevraagd, zij zeggen dat dit niet mogelijk is.timothee schreef op 17 september 2004 @ 21:29:
- Weet iemand of de SPV E200 meerdere bluetooth verbindingen tegelijk ondersteund? Ik wil nl. Tom Tom Mobile gaan aanschaffen en mijn SPV dus zoals gezegd tegelijkertijd aan de carkit hangen via BT én via BT laten communiceren met de GPS zender (die dan weer via een extra splitter ook op de sigarettenaansteker komt).
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
is dat niet een beetje krom eigenlijk? als je een oud model Audi A6 hebt gekocht en Audi komt met een nieuwe Audi A4 die veel zuiniger rijd en met gratis navigatiesysteem, dan ga je toch ook niet zeggen dat je die A6 kunt inruilen. Bullshit IMHO dus.Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 16:57:
@Mac-X
Verwijderd
Het gaat niet om gratis. Het gaat erom dat de SPV200 een groot probleem heeft en dat is het batterij probleem. Service is ook iets waard.Pretorian_ schreef op 06 oktober 2004 @ 23:46:
[...]
is dat niet een beetje krom eigenlijk? als je een oud model Audi A6 hebt gekocht en Audi komt met een nieuwe Audi A4 die veel zuiniger rijd en met gratis navigatiesysteem, dan ga je toch ook niet zeggen dat je die A6 kunt inruilen. Bullshit IMHO dus.
Verwijderd
Service is ongetwijfeld iets waard maar geen € 300 voor zomaar gratis een nieuw toestel. Dat moet je met me eens zijn... Daarnaast is en was het een bekend 'euvel' van de SPV, SPV E100 en SPV E200 dat de batterij niet super is. Dat staat overal aangegeven.Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 00:06:
Het gaat niet om gratis. Het gaat erom dat de SPV200 een groot probleem heeft en dat is het batterij probleem. Service is ook iets waard.
Verwijderd
Ja heb je wel gelijk in, maar hoe ik het ook meer probeer te brengen,Pretorian_ schreef op 06 oktober 2004 @ 23:46:
[...]
is dat niet een beetje krom eigenlijk? als je een oud model Audi A6 hebt gekocht en Audi komt met een nieuwe Audi A4 die veel zuiniger rijd en met gratis navigatiesysteem, dan ga je toch ook niet zeggen dat je die A6 kunt inruilen. Bullshit IMHO dus.
Ik heb de e200, dat van de batterij wist ik dus zeur daar niet over.
Wat wel is hij was dus dik gecrashed, zie vorige posts van mij. Dit vind ik niet echt een goed teken dat toetsel stabiel is.
Wat er met garantie is bij zon abbo. dat je een bepaald bedrag als soort van verzekerd bedrag hebt.
bv, de mobiel is 150euro + 1jaar 20euro p.m. dat je dan binnen dit jaar voor bijbetaling van 50euro als die C500 200 zou kosten kan omswitchen.
Maar ik weet niet of dit ook echt het geval is, maar je ziet ook vaak dat mensen gratis mobiel mogen uitzoeken omdat ze weer een nieuw jaarcontract gaan afsluiten(dus huidige jaar voorbij en gewoon verder willen met abbo)
ik moet orange er nog voor bellen en eens kijken wat allemaal kan, ik typ teveel
Verwijderd
Ben ik met je eens. Maar juist omdat het algemeen bekend is, kunnen ze minimaal een software patch uitbrengen. Ik wil zelf graag gebruik maken van het Orange (e200+free 30) aanbod. Echter wat mij tegenhoud is dat batterij-probleem.Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 00:24:
[...]
Service is ongetwijfeld iets waard maar geen € 300 voor zomaar gratis een nieuw toestel. Dat moet je met me eens zijn... Daarnaast is en was het een bekend 'euvel' van de SPV, SPV E100 en SPV E200 dat de batterij niet super is. Dat staat overal aangegeven.
Ik heb nu een SPV Classic, en het batterijverbruik valt mij mee (1.6 ROM) Ik kan ook die Motorola gaan halen, maar de MX200 heeft geen BT
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 23:42 . Reden: aanpassing ]
Verwijderd
Zeker bij dit soort toestellen smartphone moet je juist zorgen voor software-updates omdat het nu eenmaal tot meer in staat is dan een "normale" GSM.timothee schreef op 08 oktober 2004 @ 23:39:
Ik vind ook dat Orange wel eens werk mag maken van een aantal bekende problemen i.p.v. in hoog tempo nieuwe toestellen te lanceren. Dat laatste is op zich logisch dat ze doen, maar als ze hun bestaande klanten die een bestaand toestel hebben links laten liggen dan lopen ze de kans in de toekomst toch minder klanten te hebben. Ik vind het een stukje klantbehoud dat je ook nog zorg draagt voor je bestaande klanten en niet alleen nieuwe klanten probeert te lokken met steeds weer nieuwe toestelletjes (die dan vervolgens niet of nauwelijks geupdate worden als er problemen bekend zijn).
Update gelijk even getest natuurlijk, hij update gewoon goed zonder problemen, alleen de clearview(oid) is weer uitgezet.
Heb net zelf gedownload en geinstalleerd, en wat komt eruit versie 2.7.3.3
Dus jongens ga ervoor
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Ik heb nl. een laptop van het werk met Windows 2000 erop en nu wil ik graag als ik in een hotel zit kunnen internetten door gebruik te maken van het ingebouwde modem van mijn SPV E200. Dit lukt me echter tot nu toe totaal niet.
Ik heb het toestel aangesloten via de usb cradle en vervolgens Active Sync geïnstalleerd zodat ie ook meteen de drivers installeert waardoor de cradle herkent wordt. Tot zover gaat het goed...dit werkt. Maar dan...ik heb van de orange site een tooltje gedownload waarmee je de internet connectie op Windows laptops zou kunnen instellen, maar hij ziet niet dat er een telefoon op de USB aansluiting zit en laat me die dan ook niet selecteren. Ik kom daar dus totaal niet verder mee. Ik kan op de telefoon wel aangeven dat de modemkoppeling via USB gaat en dat ie actief moet zijn, maar ik heb het idee dat er vervolgens op de laptop totaal niets gebeurt.
Kan iemand me uitleggen hoe ik dit aan de praat moet krijgen? Ik snap er nl. niet echt veel van en de documentatie is niet al te riant.
dus deze file "spv_e200_v2633.exe" is eigenlijk 2.7.3.3?

[ Voor 9% gewijzigd door Pretorian_ op 18-10-2004 23:47 ]
schakel USB ondersteuning tijdelijk uit van Active Synch op je PC..timothee schreef op 18 oktober 2004 @ 21:01:
Is er hier iemand die zijn SPV E200 ooit al eens heeft gebruikt als GPRS modem om te kunnen internetten op zijn laptop?
Ik heb nl. een laptop van het werk met Windows 2000 erop en nu wil ik graag als ik in een hotel zit kunnen internetten door gebruik te maken van het ingebouwde modem van mijn SPV E200. Dit lukt me echter tot nu toe totaal niet.
Ik heb het toestel aangesloten via de usb cradle en vervolgens Active Sync geïnstalleerd zodat ie ook meteen de drivers installeert waardoor de cradle herkent wordt. Tot zover gaat het goed...dit werkt. Maar dan...ik heb van de orange site een tooltje gedownload waarmee je de internet connectie op Windows laptops zou kunnen instellen, maar hij ziet niet dat er een telefoon op de USB aansluiting zit en laat me die dan ook niet selecteren. Ik kom daar dus totaal niet verder mee. Ik kan op de telefoon wel aangeven dat de modemkoppeling via USB gaat en dat ie actief moet zijn, maar ik heb het idee dat er vervolgens op de laptop totaal niets gebeurt.
Kan iemand me uitleggen hoe ik dit aan de praat moet krijgen? Ik snap er nl. niet echt veel van en de documentatie is niet al te riant.
Bestand -> Verbindingsinstellingen en dan USB ff uitvinken als je gaat inetten via je foon.. (anders neemt activesynch de boel over en gaat je modem functie niet werken)
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Hmm...dat "klinkt" simpel en ik ga het eind van de week proberen zodra ik er weer de kans voor heb. Moet ik dan niet toch nog wat instellen op de gsm en/of laptop (browser/proxy e.d.)? Ik kan me nl. niet echt voorstellen dat mijn laptop meteen via de telefoon wil gaan internetten zodra ik usb ondersteuning van activesync uitzet, de usb modemkoppeling op de gsm op actief zet en de browser start. Of werkt dit wel zo simpel?nIghtorius schreef op 18 oktober 2004 @ 23:55:
[...]
schakel USB ondersteuning tijdelijk uit van Active Synch op je PC..
Bestand -> Verbindingsinstellingen en dan USB ff uitvinken als je gaat inetten via je foon.. (anders neemt activesynch de boel over en gaat je modem functie niet werken)
hehe...timothee schreef op 19 oktober 2004 @ 19:17:
[...]
Hmm...dat "klinkt" simpel en ik ga het eind van de week proberen zodra ik er weer de kans voor heb. Moet ik dan niet toch nog wat instellen op de gsm en/of laptop (browser/proxy e.d.)? Ik kan me nl. niet echt voorstellen dat mijn laptop meteen via de telefoon wil gaan internetten zodra ik usb ondersteuning van activesync uitzet, de usb modemkoppeling op de gsm op actief zet en de browser start. Of werkt dit wel zo simpel?
misschien is dit wat handiger..
Howto: Telefoon gebruiken als GPRS modem voor PC/Laptop
[ Voor 3% gewijzigd door nIghtorius op 19-10-2004 19:57 ]
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Nu heb ik wat vragen over dit toestel. Ik zou graag willen weten wat jullie ervaring is met tomtom mobile (voor degene dat die dit al heeft
Ook wil ik graag weten hoe het menu werkt (ben gewent aan een SE of Nokia menu)
Verder hoe is het batterij gebruik en de handsfree functie.
Ook wil ik er een 1gb transcend kaartje in plaatsen, maar heeft iemand hier al ervaring mee ...
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
het menu werkt anders dan SE of Nokia, je moet het zien als op start drukken in windows, dan kun je daar kiezen wat je wilt door te navigeren met je joystickje of door simpelweg op het nummer te drukken dat erbij hoort.
in het begin is het zeker wennen als je nokia gewend bent, maar als je de toetsen snapt en weet waar je op moet drukken werkt het heel snel.
batterij gebruik is niet om over naar huis te schrijven, zonder SD kun je er ong 2/3 dagen mee doen bij normaal gebruik. met SD moet ik (SD 256) na 1,5 dagen opladen.
1gb werkt voor zover ik weet niet in een E200, 512 doet het wel.
[ Voor 92% gewijzigd door Die Bruine op 23-10-2004 15:03 ]
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Bedankt voor die link! Hier heb ik absoluut iets aan. Zonder die handleiding zou het sowieso nooit lukken want er staan wat regels in die je zo nooit kunt weten (en die ik bijv. op de Orange site niet kan vinden).nIghtorius schreef op 19 oktober 2004 @ 19:57:
[...]
hehe...
misschien is dit wat handiger..
Howto: Telefoon gebruiken als GPRS modem voor PC/Laptop
Ik heb het zojuist eens geprobeerd, maar het lukt nog niet helemaal. In de handleiding wordt van XP gebruik gemaakt en ik heb W2K op mijn laptop staan. De HTC USB modem wordt herkend en ik heb een inbelverbinding aangemaakt zoals beschreven in de handleiding, maar hij kan niet inbellen. Hij komt met de volgende melding:
Bezig met kiezen...
Fout 678: Geen antwoord
Er gaat dus nog iets niet helemaal goed met de verbinding heb ik het idee.
Iemand enig idee? Moet ik nog ergens wat instellen (bijv. de provider instellingen ofzo)?? Ik heb het idee dat ik er dichtbij ben, maar de handleiding wijkt iets af van mijn situatie waardoor ik het probleem niet zo makkelijk kan vinden.
Dat is waar, alleen heb ik hier een MMC kaartje liggen die ik graag wil gebruiken.timothee schreef op 24 oktober 2004 @ 12:42:
Als je nu voor een SVP gaat kijken, zou ik toch echt wel voor de nieuwe versie gaan (c500) en niet meer voor de E200....Ik heb zelf de E200 en baal er behoorlijk van dat het nieuwe model tegenwoordig bij een veel goedkoper abonnement wordt geleverd. Die nieuwe is veel compacter (vooral dunner).
Vandaar de keuze voor de E200.
Alleen zou ik dus nog willen weten of iemand hem al gebruikt met een 1gb transcend kaartje
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
en zoals ik zei: 1gb wordt niet ondersteund voor zover ik weet.
dat de C500 veel goedkoper wordt geleverd vind ik als e200 bezitter ook een behoorlijke aanfluiting!
E200 kan ook MMC aan.Pretorian_ schreef op 25 oktober 2004 @ 00:35:
MMC?? e200 is met SD.
en zoals ik zei: 1gb wordt niet ondersteund voor zover ik weet.
Nogal ja...nu krijg je zowel de E200 als de nieuwere C500 gratis bij een 2-jarig Free20 abonnement. Naar mijn idee zou het logischer zijn om die C500 bij een 2-jarig Free40 abonnement te doen zoals voorheen het geval was bij de E200. Op deze manier "duperen" ze de E200 bezitters. Dat ding keldert nu nl. behoorlijk in marktwaarde (voor het geval je hem 2e hands zou willen verpatsen).dat de C500 veel goedkoper wordt geleverd vind ik als e200 bezitter ook een behoorlijke aanfluiting!
Verwijderd
waarom mag dat niet? simunlocken is legaal .. daarnaast heb ik deze telefoon 2e hands gekocht en dus zonder abonnement
als iemand me kan helpen : amien[@]amien.demon.nl
batterij duur of iets anders?
ik zie niet veel verschil, behalve dat clearview niet meer aanstaat (jammer....)
ik krijg het alleen niet voor elkaar
als ik VoUpgradeUt.exe start zonder canary screen dan stopt het programma gelijk na versie check
als ik VoUpgradeUt.exe start in canary screen dan blijft ie hangen op 0%
iemand enig idee?
Hier: Joop Dorresteijn in "Orange SPV E200 Smartphone" staat dat de 128mb-versie in ieder geval werkt. Dan lijkt het me dat de 512mb van Kingston ook wel gaat werken toch ?
Hmm, ik lees niet veel goeds over Kingston 256mb icm de E200 op Google. Ik wijk voor de zekerheid maar uit naar een ander merk.
[ Voor 18% gewijzigd door Smarron op 06-11-2004 15:40 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
gewoon ff naar de orange shop gaan?
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
tevens kan je naar je verzekering fluiten, wat voor lak heb je eropgedaan?
* Pretorian_ weet nu in ieder geval dat je dat niet moet doen....
[ Voor 3% gewijzigd door Pretorian_ op 09-12-2004 16:43 ]
Maar ik heb zelf ook nog een vraag: Ik heb sinds kort last van een 'unable to connect' fout bij het verzenden van iets over bluetooth! Hij heeft het wel gedaan, en die vriend heeft dus dezelfde telefoon, en hij kan wel connectie maken met die andere telefoons!
Ik kan wel gewoon data ontvangen en andere mensen met bluetooth vinden! Ik gebruik Smart Explorer
even ingesmeerd met een oude sok (3 min ongeveer)
de krassen vertekenen nu mijn beeld niet meer, en t zier er weer redelijk uit. over te spreken dus
ik ben zelf momenteel een beetje chagarijnig want ik krijg mms diary niet aan de praat.
MMS DIARY? wat is dat nou weer?
kort gezegd houdt het in dat je MMS berichten niet naar de orange MMS server stuurt maar naar jouw eigen server met een emulator (lees geen MMS kosten, maar lager GPRS) "mms diary" genaamdI wanted to be able to post small diary entries to my web page for friends and family to see when I was on vacation by only using my phone (which is an Ericsson T68 with MMS). You can also take pictures and attach by using a Communicam or similar. There are several ways of sending pictures and text from your phone, email is one for instance, but I wanted to try using MMS.
je kan dan zulke posts op je site maken

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Q:
A:

dit is zo'n beetje het enige relevante aan de SPV wat er te vinden is volgens mijn search.
viaEven een oproep aan de e200 liefhebbers of iemand de juiste settings heeft weten te vinden.
na: "Helaas is het bij Orange niet mogelijk om te MMSen naar een mailadres en werkt het MMSdiary script niet. Dus de enige oplossing voor deze telefoon en dit abo is gewoon gebruik te maken van je mailclient op je telefoon.
Username: [aan te maken via orange.nl]
wachtwoord: [aan te maken via orange.nl]
pop3/imap: mail.orange.nl
smtp: smtp.orange.nl
Voordat je kunt verzenden ben je verplicht om eerst mail op te halen, authentication required, houdt daar dus rekening mee.
NB Je wachtwoord is altijd helemaal in hoofdletters, let daar op!"
ben ik eigenlijk van mening dat IEMAND het opgegeven heeft maar dat neemt niet weg dat het niet kan... alleen geef ik het op voor vanavond.
Geinterreseerd? bevindingen?
laat een berichtje achter, dan gaan we t SPV topic es wat nieuw leven in blazen
Ik doe mee! Ik heb deze telefoon pas sinds gisteren, dus ik heb nog een hoop te vragen! Zoals 2 posts hierboven!Joop Dorresteijn schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 01:18:
laat een berichtje achter, dan gaan we t SPV topic es wat nieuw leven in blazen
Ik wil PocketMPV gebruiken om filmpjes ed te bekijken, maar als ik ze op de telefoon heb gezet, kan ik ze met dat programma niet vinden!
Als ik een audio-file wil openen gaat ie wel gelijk naar de goede map (Storage Card/Mp3) maar als ik een video-file wil openen, gaat ie naar een of andere map, waar iig geen videobestanden in staan, want hij kan ze niet vinden! Ik kan ook niet kiezen om in een andere map te kijken, dus waar moet ik die filmpjes opslaan om ze gevonden te laten worden door PocketMPV?
Probeer voor je een vraag stelt wel even te googlen, jos
http://www.coolsmartphone...article&artid=21&Itemid=3
http://home.adelphia.net/~mdukette/index.htm
ik heb de tool niet nodig, iemand anders een howto voor jos?
Oh jah:
Ik kan eventueel voor geinteresseerden een HOWTO voor linux schrijven, ik heb nu bluetooth werkend en ik kan mijn phone syncen onder linux
[ Voor 78% gewijzigd door -Nexus op 10-12-2004 09:51 ]
Moet je de filmpjes gewoon in de hoofdmap van PocketMPV zetten?
Mn Bluetooth werkt ook om een of andere reden weer, ik heb alle instellingen 10x nagelopen, en nou werkt het weer

Ochja het blijft Windows he:9 !
Volgende vraag: Is er een programmaatje voor de e200 dat steeds automatisch de omgeving scant voor iemand met bluetooth, en als hij iemand gevonden heeft, dat ie dat laat weten of dat ie dan een berichtje stuurt?
Als het goed is is er wel zo'n dergelijk programma, maar ik kan het niet vinden, omdat ik niet weet hoe het heet!
ik heb het volgens de klantenservice van Orange aanstaan.... maar het werkt echt niet
Als ik de gsm in de cradle aansluit op de pc, gebeurt het af en toe dat hij ineens stopt met data verzenden (als ik er iets op aan het zetten ben, het metertje staat dan opeens stil).
Explorer loopt dan vast, en moet opnieuw gestart worden, waardoor het erg veel werk is om een file van 5 mb ofzo op het kaartje te zetten, want hij kapt er elke keer mee!
Ik heb m nu op mn oouuudde laptop aangesloten, en het werkt nogsteeds perfect

heel irritant als je muziek aan t kopieren bent, wat voor kaartje heb jij?
Ik heb nu al een paar keer mn laptop gebruikt, en die blijkt er geen last van te hebben! Kan ik weer even vooruit
Jostheking schreef op maandag 13 december 2004 @ 07:18:
Is er een programmaatje voor de e200 dat steeds automatisch de omgeving scant voor iemand met bluetooth, en als hij iemand gevonden heeft, dat ie dat laat weten of dat ie dan een berichtje stuurt?
Als het goed is is er wel zo'n dergelijk programma, maar ik kan het niet vinden, omdat ik niet weet hoe het heet!
Verwijderd
prima geluid met de meegeleverde headset. je kunt natuurlijk ook altijd een verloopje kopen en je eigen normale koptelefoon aansluiten
Het is de stekker van 2,5 mm jack die zuigt.
Waar kun je zo'n verloopstekkertje halen?
En weet er iemand iets op mijn vraag 4 posts hierboven?
ah vorige keer zei ik 2 cm!Joop Dorresteijn schreef op dinsdag 23 maart 2004 @ 11:46:
Klopt! maar jammer is dat de dopjes niet lekker zitten bij mij iig... ik gebruik ze wel daar niet van maar je bent ze zo kwijt
Bij de media markt hebben ze converters van 2,5 naar 3,5 jack maar die zijn langwerpig zo'n 2 cm... probleem is het hefboom effect, zo sloop je je aanluiting intern.
Ik had na een jaar constant storing... als in geluid weg... aan uit aan uit etc
maar dan heb je wel de mogelijkheid om echte dopjes te gebruiken,
voor mijn auto heb ik een namaak handsfree setje gekocht voor een of andere siemens telefoon geloof ik... gewoon op de markt in utrecht.
Hij leek op het eerste gezicht dunner, maar hij past perfect!
gewoon gestript en aan een tulp kabel gesoldeert, deze aansluiting is gewoon net als bij oordopjes in zo'n bochtje en neemt niet zoveel ruimte in beslag... nadeel is dan wel dat je je dopjes moet voorzien van deze aansluiting en ze dus niet meer ergens anders voor kan gebruiken
Verwijderd
1. kun je ergens controleren of je ge-unlocked bent? gedaan via http://developer.orangews.com/orgspv/SPVdev.aspx?U=T
maar kreeg geen bevestiging.
2. acvtive sync. via bluetooth met W2K loopt niet, SPVE200 geeft aan dat er geen contactkaartjes verzonden kunnen worden
3. hoe kan ik zorgen dat IR inkomende stralen ontvangen aan blijft ipv na 10 minuten aut. uitgaat?
4. T9 woordenboek: op de SDA van T-mobile (aka SPVC500, of HCT...) staat een beter T9 woordenboek; meertalig. Kan ik dat zo copieren en op mijn E200 zetten? Zo ja, waar vind ik het en waar zet ik het neer?
5. Er waren twijfels over bluetooth car kit en TT Mobile. Heeft iemand directe ervaring met beide verbindingen tegelijk?
Bedankt.......
EK
Met Bluetooth moet je op 3 plekken kijken dacht ik om het werkend te krijgen, maar ik weet zo niet welke plekken...
En als je wilt weten of je gsm gelocked is, ik zou even een kaartje van een andere provider erin proberen te gooien, en kijken of je dan nog kunt bellen!
Heb sinds kort ook een E200.
Heb zelf de provider Telfort en wou de E200 hiervoor geschikt maken.
Nu heb ik het eindelijk geheel gratis voor elkaar.
Ik heb de laatste rom van Qtek erop gekregen, niks meer van orange dus en simlock vrij.
De truuk is;
Download de rom die je wilt hebben. Qtek of van orange zelf maakt niet uit als hij maar voor de qtek8080 gsm is.
Download het bestand unlock.zip (modaco, heeft het ergens in een topic staan, ik heb hem ook als je hem niet kunt vinden)
Download het bestand "VoUpgradeUT-GR-fixed.zip " (modaco topic, http://www.modaco.com/index.php?showtopic=113705)
Download de laatste update van orange.
Pak alles uit.
Plaats in de map van de orange update de inhoud van voupgradeut-gr-fixed.zip en vervang de rom door de versie die jij wilt hebben.
Draai het unlock tooltje uit unlock.zip in de map en je maakt je gsm simlock vrij!!!!!! (na een nieuwe update is dit weer ongedaan gemaakt, dit moet dus iedere keer voor het updaten)
Nu kun je de e200 updaten met VoUpgradeUT-GR-fixed.exe (het is wel allemaal wartaal wat er staat in de progje maar klik gewoon op de juiste knop en het werkt!!!!)
Na de update moet je hem even clear storage laten uitvoeren want ander staat er vanalles door elkaar.
Je heb je e200 geupdate naar jou gewenste rom!!!
Het grote voordeel hiervan is dat je altijd kunt flashen en ook dus altijd terug kan naar het origeneele image van orange.
Ik heb de mijne geupdate naar de laatste rom van Qtek 1.9.14.1 (zie ook modaca)
Engels menu maar wel gewoon T9 voor Nederlands.
Een File Explorer zit er gewoon al in, net als die van 2003SE !!!!!!!!
Software en Certificaat unlocked.
MMS en SMS en GPRS Werkt na het configureren ervan.
Langere standby, 2/3 dagen zonder sd card met sd 2 dagen. (ik bel wel veel)
ClearType staat standaard aan.
Pocket MSN
MSN Mesenger werkt ook gewoon.
Nogmeer tooltjes.
Oja en niks meer met orange te maken
Ennogmaals als je garantie nodig hebt, flash je hem gewoon terug naar de laatste orange update met behulp van dit tooltje.
(Ps, mocht je je gsm slopen, eigen schuld, flashen neemt altijd risico met zich mee.)
Oja je hoeft niet allerlei truukjes uit te halen met active sync --> gewoon lekker laten aanstaan.
http://specs.tweak.to/3331 SPECS :) A miracle
Ik wilde net de vorige vraag stellen:
Ik heb de SPV e200 2ehands gekocht, alles doet het perfect, maar hij is met een software patch van zijn simlock af geholpen...
Nu heb ik af en toe, dat ik niet kan bellen of gebeld kan worden! Als je probeert te bellen, gaat de telefoon 20 seconden connectie proberen te maken, en dan kapt ie dermee

Als ik de telefoon aan en uitzet doet ie het weer wel (dan komen alle smsjes en gemiste gesprekken binnen) maar na 5 minuten kan ik weer niets! Ik word er gek van, want af en toe ik dit een week niet en daarna weer een week wel!
Zou dit eraan kunnen liggen omdat ie met de software patch geunlocked is?