Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:08
weet iemand nog een goede aanbieding voor deze telefoon + abbotje?
het enigste wat ik kon vinden is er 1tje bij belcompany voor 30 euroes in de maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Newjersey schreef op 16 januari 2004 @ 23:05:
weet iemand nog een goede aanbieding voor deze telefoon + abbotje?
het enigste wat ik kon vinden is er 1tje bij belcompany voor 30 euroes in de maand..
probeer een orange shop eens zou ik zeggen

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 17 januari 2004 @ 10:24:
[...]

probeer een orange shop eens zou ik zeggen
daar verkopen ze volgens mij alleen nog de SPV E-200. althans dat is mij verteld door zo'n onbehulpzame trut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Laatst online: 16:08
idd ja.. das de enigste die ik kan vinden.. naja dan doe ik maar het abbotje van 30 euro bij belcompany :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik ben benieuwd hoor... heeft iemand last van adt als je de spv (1) uit de cradle haalt dat de trafo gaat piepen??? ik vind het echt verschrikkelijk :{

en weet niet of dit onder de garantie valt :) het is namelijk iets waar ik echt last van heb, maar meer irritatie niveau :Y)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 17 januari 2004 @ 15:00:
ik ben benieuwd hoor... heeft iemand last van adt als je de spv (1) uit de cradle haalt dat de trafo gaat piepen??? ik vind het echt verschrikkelijk :{

en weet niet of dit onder de garantie valt :) het is namelijk iets waar ik echt last van heb, maar meer irritatie niveau :Y)
Ja dat heb ik ook, echt irri geluid. Ik denk dat niet iedereen van die pieptonen kan horen. Mn neukia was nog erger, en die van siemens nog veeeeeel erger. Dus ik vind het wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:25
Gitaarwerk schreef op 17 januari 2004 @ 15:00:

Ja, dat heb ik ook. Mijn vriendin en ik hadden er zoveel last van dat ik de autolader maar heb gekocht, zodat ik mn telefoon op kan laden in de auto. Omdat dat zon beetje mn werk is, autorijden, moet dat geen problemen opleveren :)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:57

sjaak

un giorno credi

Was me helemaal niet opgevallen maar ging ff luisteren en ja, er komt een trillend piepgeluidje uit, spv eraan gehangen, geluid weg.. :D Maar tis echt heel zachtjes hier, moet m'n oor bijna op de lader leggen wil ik het horen en het ding ligt onder m'n bureau. Enne Ballebek, wat extreem :o :D. Ik zit elke twee dagen te twijfelen of ik um aan de lader zou hangen, hij zit dan voor ongeveer een derde nog vol maar ja, leeg is leeg en wil niet zomaar zonder telefoon zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik mijn share/internet opties weer terug? Heb de update gedaan en daarna mijn oude gegevens via restore weer terug gezet. Alleen nu kan ik geen verbinding maken met share , internet enzo. Via instellingen - dataverbindingen staan deze opties er niet meer tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He iedereen,

ik snap er dus werkelijk geen fuck meer van dat kloteding!!
Heb hem vandaag terug gekregen van orange, met nieuwe software erop...
Hij werkt(e) weer...

De nieuwe update was nog niet geinstalleerd...(??) dus ikke zelf ff proberen

Na ca. 1 uur nadat ik mijn updat had aangezet, nog steeds datzelfde plaatje "Checking the information on your spv..."

M'n SPV had nog slechts 3 kleuren op het scherm...??
enfin je kent het wel...

En nu zit ik weer met hetzelfde gezijk, weer een spv die niet meer werkt!!!!

Ik word er echt kei gek van nu!!!

Iemand misschien suggesties???

Grtz. Mattee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dat probleem ook.
batterij 30 sec eruit halen en nog eens proberen op een andere pc.
Weet niet waarom, maar toen lukte het wel.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 18:33:

De nieuwe update was nog niet geinstalleerd...(??)
Omdat de nieuwe update nog niet officieel is vandaar
Althans, niet volgens Orange Nederland

Verder wel vaag hoor, kut man :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 14:47
micha schreef op 17 januari 2004 @ 18:15:
Enne Ballebek, wat extreem :o :D. Ik zit elke twee dagen te twijfelen of ik um aan de lader zou hangen, hij zit dan voor ongeveer een derde nog vol maar ja, leeg is leeg en wil niet zomaar zonder telefoon zitten.
Ik heb hem nu een half jaar maar heb hem eigenlijk nog nooit gebruikt -> batterij is nog zgan :)
Ook gebruik ik de telefoonfunctie niet; ik heb een Siemens S55 gekocht precies een jaar terug en kreeg van die winkel (Phone Shop Den Haag) een gratis Car Kit erbij omdat ik er al bijna 10 jaar telefoons koop en anderen daar naartoe stuur.
Binnenkort mag ik mijn contract weer verlengen en in mei is mijn nieuwe auto er en kan ik een nieuwe telefoon + nieuwe car kit; beetje zonde voor 4 maanden een nieuwe carkit kopen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Ballebek schreef op 17 januari 2004 @ 19:55:
[...]

Ik heb hem nu een half jaar maar heb hem eigenlijk nog nooit gebruikt -> batterij is nog zgan :)
Aha, dan kan ik het me wel enigzins voorstellen ja, al ben ik dus echt niets ander gewend dan elke avond opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
micha schreef op 17 januari 2004 @ 21:16:
[...]

Aha, dan kan ik het me wel enigzins voorstellen ja, al ben ik dus echt niets ander gewend dan elke avond opladen.
Ik snap hem :)
Die S55 heb ik nu precies een jaar en bijna 200 uur mee gebeld; die batterij gaat nog steeds bijna een week mee al ik niet zoveel bel (op vakantie bijvoorbeeld) en heb de oplader uit de doos nog nooit gebruikt :X ivm carkit.
De oplader van mijn SPV is echter wel een brak ding; las al van anderen hier dat hij bij anderen ook piept. Kwestie van een elco die niet goed is volgens mij :(
Ik ga ook terug met die oplader en mijn "voetje" (weet ff de naam niet).

Ik twijfel nog tussen 2 telefoons als echte opvolger;

Siemens SX1: De carkit heb ik al en werkt perfect icm met deze phone.
Ook heb ik een Apple PowerBook met Bluetooth en de SX1 wordt standaard ondersteund door iSync (jaja, synchronisatie software die samenwerkt met iCal (calender) en Address Book (goh, wat zal dat toch zijn ;))

SPV2: Moet een nieuwe carkit, ook is er geen goede software voor synchronisatie op de Mac. Ik heb een paar maanden terug The Missing Sync: PocketPC gekocht maar heeft nog nooit gewerkt. Ook zeggen ze dat ze het nooit aan de praat gaan krijgen voor de SPV en ik mijn $ 39,99 ook niet terugkrijg (leiers)...

Ofwel: Ik ben min of meer verplicht een SX1 te nemen :/

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort mijn Windows helemaal opnieuw installeren ivm een flinke PC-upgrade. Daarna zou ik het weer op prijs stellen als mijn SPV met mijn Outlook kan babbelen.

Is dat een kwestie van blind ActiveSync installeren en klaar of moet dat weer met die gare CD van Orange (die ik volgens mij kwijt ben)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:39
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 03:01:
Ik ga binnenkort mijn Windows helemaal opnieuw installeren ivm een flinke PC-upgrade. Daarna zou ik het weer op prijs stellen als mijn SPV met mijn Outlook kan babbelen.

Is dat een kwestie van blind ActiveSync installeren en klaar of moet dat weer met die gare CD van Orange (die ik volgens mij kwijt ben)??
Gewoon de simpele manier. Werkt perfect. ;)

Als op de PC of op de SPV maar de afspraken, mailtjes, contacts aanwezig zijn, doet activesync de rest.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op 16 januari 2004 @ 22:09:
Ik ben heel erg geschrokken van de 1.6 update :)

Mijn SPV doet het nu van maandag 9:00u t/m vrijdagavond 21:00u zonder op te laden! (is mijn telefoonboek).
Met 1.5 was het na 1 dag al klaar!
Even voor de duidelijkheid ma - vr is 5 dagen. En volgens mij snap je het niet helemaal want vrijdag komt niet direct na maandag! 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ballebek schreef op 16 januari 2004 @ 22:09:
Ik ben heel erg geschrokken van de 1.6 update :)

Mijn SPV doet het nu van maandag 9:00u t/m vrijdagavond 21:00u zonder op te laden! (is mijn telefoonboek).
Met 1.5 was het na 1 dag al klaar!
Ik snap er niks van alles werkt lekker met die 1.6 update behalve de batterij duur. Nu al 3 dagen achter elkaar dat ik hem 1x per dag heb moeten opladen. En geen 1x gebelt :( :( :(

Hmmz, ik kan nu op de een of andere manier ook niet meer bij mijn e-mail instellingen komen :{

[ Voor 10% gewijzigd door Oesie op 18-01-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 14:11:
[...]

Even voor de duidelijkheid ma - vr is 5 dagen. En volgens mij snap je het niet helemaal want vrijdag komt niet direct na maandag! 8)7
Lees hem nog is:

Met 1.5: 1 tot 1,5 dag
Met 1.6: +/- 5 dagen

Dit is in Fliegt. Modus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

kan je trouwends nu gewoon mms-en?? of moet je dat activeren bij orange nog?? want hij wilt niets versturen en ontvangen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik zou nog eens bellen, bij mij hadden ze het ook nog niet geactiveerd. Terwijl ik toch echt al een keer had gebeld om het aan te laten zetten :?

Werkt nu iig wel, al komen mms-jes naar mezelf niet meer binnen, naar anderen weer wel :?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Sinds de update was ik m'n beltoontjes kwijt, en die standaard dingen zijn maar saai en nadeel van b.v. de (korte) smstoon is dat ie niet gaat trillen. Dus bedacht ik me gister dat het ms idd met de lengte ervan te maken kon hebben, dus ik een nieuwe sms-toon in elkaar geflanst en ja hoor, tegelijk met dat er 'It's nice to be important, but it is more important to be nice' uit de speaker komt rollen gaat ie lekker trillen. :P Problem solved. En als beltoon heb ik nu een stukje van het nummer van Gigi D'agostino - Sonata. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een acceptabele bit-rate voor beltoontjes?? Wil er zelf ook een paar in knallen, maar ze worden af en toe zo vreselijk groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 12:38:
[...]

Wat is een acceptabele bit-rate voor beltoontjes?? Wil er zelf ook een paar in knallen, maar ze worden af en toe zo vreselijk groot...
Bij mij worden ze ongeveer 600 à 800 KB per stuk voor 30 sec muziek plezier.
ik sla ze op als "PCM 22,050 kHz; 8 Bit; Mono" (met winamp :P) of een andere audio tool/cutter.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

BadBoy18 schreef op 19 januari 2004 @ 18:52:
[...]

Bij mij worden ze ongeveer 600 à 800 KB per stuk voor 30 sec muziek plezier.
ik sla ze op als "PCM 22,050 kHz; 8 Bit; Mono" (met winamp :P) of een andere audio tool/cutter.
Gebruik ik ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Laatst online: 09:53
Ik zit even met een probleem :(

Me software apllications lock is er zomaar opeens weer opgesprongen? Ook moest ik weer een nieuwe partnership aanmaken bij MS activesync maar alle data stond gewoon nog op me telefoon? Heeft me SPV uit zich zelf gewoon een soort van RESET gedaan? HEEEEL vaag...maar nu zocht ik bij de openingspost naar de software aplliciations unlock en daar was deze verwijderd...kijk ik bij msmobiles.com staat daar ook dat de software unlock methode niet meer werkt?????

Terwijl mij het de vorige keer gewoon gelukt is!!

ALs iemand raad weet heel graag....

PS>..ben wel heeeel tevreden over update..alles loopt gewoon soepelerr batterij gaat gewoon langer mee....jaa...heel netjes! Nu nog ff inruilactie van orange voor spv e200

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 16:12
kRiZzZiZ schreef op 20 januari 2004 @ 10:25:
Ik zit even met een probleem :(

Me software apllications lock is er zomaar opeens weer opgesprongen? Ook moest ik weer een nieuwe partnership aanmaken bij MS activesync maar alle data stond gewoon nog op me telefoon? Heeft me SPV uit zich zelf gewoon een soort van RESET gedaan? HEEEEL vaag...maar nu zocht ik bij de openingspost naar de software aplliciations unlock en daar was deze verwijderd...kijk ik bij msmobiles.com staat daar ook dat de software unlock methode niet meer werkt?????

Terwijl mij het de vorige keer gewoon gelukt is!!

ALs iemand raad weet heel graag....

PS>..ben wel heeeel tevreden over update..alles loopt gewoon soepelerr batterij gaat gewoon langer mee....jaa...heel netjes! Nu nog ff inruilactie van orange voor spv e200
Ik zou zeggen kijk eens goed naar alle reply's in dit topic 8) en doe desnoods een ctrl+f op .zip want die tekst komt voor in de post die gaat over het unlocken :)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 15:23

jep

Ik heb een groot probleem :(

Mijn SPV wil niet meer van headset mode. Ik heb op groups.google gezocht en er waren meer mensen met dit probleem. De oplossing komt neer op porren pielen blazen en je SPV terug sturen.

Iemand dit ooit gehad? :{. Ik kan nu dus alleen bellen als ik mijn headset erin druk. Andere profielen instellen gaat dus niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 16:41
Je zou nog een hard-reset kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
jep schreef op 20 januari 2004 @ 11:29:
Ik heb een groot probleem :(

Mijn SPV wil niet meer van headset mode. Ik heb op groups.google gezocht en er waren meer mensen met dit probleem. De oplossing komt neer op porren pielen blazen en je SPV terug sturen.

Iemand dit ooit gehad? :{. Ik kan nu dus alleen bellen als ik mijn headset erin druk. Andere profielen instellen gaat dus niet. :(
Heb ik ook gehad en je kunt ff met een cocktail prikkertje er zachtje in kunne porren.
Of er hard in proberen te blazen.
Of de headset er overnieuw in en uit te doen.
Bij mij werkte alleen de 1e optie en daarom heb ik hem ook boven aan gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,

ik wil dus graag een spv, maar als ik al die problemen zo hoor, lijkt het zowat beter om het niet te doen.

Moet ik voor de spv gaan ja of nee?

Ik vind hem namelijk echt vet, heb er een paar keer mee kunnen spelen nl.

Groeten,

Maikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 17:25:
hallo allemaal,

ik wil dus graag een spv, maar als ik al die problemen zo hoor, lijkt het zowat beter om het niet te doen.

Ik vind hem namelijk echt vet, heb er een paar keer mee kunnen spelen nl.

Groeten,

Maikel
Ik zou eerst een FAQ lezen mbt het groeten.
Daarna de spv FAQ daarna deel 1 2 3 4 en 5 voor eventuele problemen en hoe ze opgelost zijn.
Veel lees plezier.

PS jij verteld niet waarvoor je hem wilt gebruiken dus wij kunnen dan ook niet oordelen of je hem wel of niet moet nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 17:25:
Ik zou de p900 van sony ericsson kopen. SPV is leuk en aardig, maar heeft kuren. Gewoon een paar generaties wachten en dan pas een spv-tje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 19:41:
Ik zou de p900 van sony ericsson kopen. SPV is leuk en aardig, maar heeft kuren. Gewoon een paar generaties wachten en dan pas een spv-tje kopen.
Hebben we daar de E-200 niet voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 20 januari 2004 @ 22:24:
[...]
Hebben we daar de E-200 niet voor ?
kan niet zeggen dat e-200 echt de problemen van de spv-1 (en smartphones in het algemeen) heeft opgelost. Probleem met smartphones a.t.m blijft gewoon de grootte, het energiegebruik, en kinderziektes in de software en mechanica (stof achter schermen.. vage fouten m.b.t headphones etc etc). Voor de camera hoef je het niet te doen.. in spv1 is ie clip on met redelijke kwaliteit.. maar clip on ga je niet graag mee nemen op random uitjes (waarvoor je hem juist eigenlijk zou willen gebruiken, op die momenten van "ah, had ik maar een camera"). Camera in spv2 is gewoon stukken brakker.. foto's maken duurt ook lang enzo.

Ik wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben met mijn spv, maar heb toch wel een deukje opgelopen in m'n vertrouwen in de smarphones. Ik zie ook nog geen oplossingen voor deze problemen in dit jaar aankomen (hoewel sommige wel goed opgelost zullen gaan worden) en ga toch zeker nog wel m'n abbo van dit jaar afmaken, dan abbo met cashback nemen (dus spv blijven gebruiken) en dan rond aug. 2005 ofzo kijken of de smartphones verder ontwikkeld zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik kan em niet meer vinden hoor.. in al die paginas..maarreh..er was een applicatie dat ik een antwoordapparaat kan instellen...:) weet iemand die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

*bump* kolere zeg.. is het alleen bij jullie of wat?? ik word de hele tijd als ik mobiele nummers wilt bellen dat ze niet bereikbaar zijn..en huisnummers kan wel..

licht dat aan die update (dat had ik namelijk eerst ook, maar dan wat anders) of licht dat gewoon aan orange? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Gitaarwerk schreef op 21 januari 2004 @ 09:38:
*bump* kolere zeg.. is het alleen bij jullie of wat?? ik word de hele tijd als ik mobiele nummers wilt bellen dat ze niet bereikbaar zijn..en huisnummers kan wel..

licht dat aan die update (dat had ik namelijk eerst ook, maar dan wat anders) of licht dat gewoon aan orange? |:(
Bij mij was hij na de update op lijn 2 gesprongen en ik had het zelfde probleem ff checken naast je batterij indicator !

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 09:17

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Pocket music zit op 1.1 iemand ervaringen?
Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 13:33

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Hoe zit het met de software update voor de spv2 ? Is deze hetzelfde als voor de spv(1)/spv ? Ik bedoel kan ik de update voor de spv ook voor mijn spv2 gebruiken?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Erhnam schreef op 21 januari 2004 @ 14:19:
Hoe zit het met de software update voor de spv2 ? Is deze hetzelfde als voor de spv(1)/spv ? Ik bedoel kan ik de update voor de spv ook voor mijn spv2 gebruiken?
Dat zou het zelfde zijn als updates voor w98 en winXP (win2k en xp is geen goede vergelijking ;) ). De software (programma's ) zullen wel op allebei werken maar de OS updates niet. (op de spv en de spv e100 zit smartphone 2003 en de spv e-200 heeft smartphone 2003)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

klaasbram schreef op 21 januari 2004 @ 14:24:
[...]
op de spv en de spv e100 zit smartphone 2003 en de spv e-200 heeft smartphone 2003
Uh... Dat is toch hetzelfde ? Kan ik deze downloads: http://www.orange.com/Eng...spvupdate20032.asp?bhcp=1 nou wel of niet gebruiken voor mijn spv2 ? Denk het niet... Zou iemand anders weten waar de spv2 updates komen te staan?

[ Voor 10% gewijzigd door Erhnam op 21-01-2004 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Erhnam schreef op 21 januari 2004 @ 14:29:
[...]

Uh... Dat is toch hetzelfde ? Kan ik deze downloads: http://www.orange.com/Eng...spvupdate20032.asp?bhcp=1 nou wel of niet gebruiken voor mijn spv2 ? Denk het niet... Zou iemand anders weten waar de spv2 updates komen te staan?
Kijk anders in Orange SPV2 Smartphone :P

[ Voor 7% gewijzigd door The-Source op 21-01-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
:(

M'n SPV lijkt vastgelopen te zijn :( De klok staat op 15:29 op dit moment en verandert niet meer. Geen enkele knop geeft nog enige reactie, ook de backlight doet dus niks meer op welke knop dan ook. Het groene LEDje knippert nog wel vrolijk regelmatig...

Dit is me dus nog nooit eerder gebeurd, vastlopen uit zichzelf, terwijl 'ie gewoon in m'n broekzak zit (met toetsenblokkade zelfs) en niet actief gebruikt wordt. :?

En ik heb de nieuwe 1.6 NL software er dus op...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit net ook al op het sov2 topic gepost maar misschien dat het hiet ook toepasbaar is:

hoi, ik heb net de E-200 gekocht, mooi apparaatje maar 1 probleem. De speaker als ik bel klinkt echt verschrikkelijk, alsof ie te hard staat en het kraakt enorm met stemmen. Is dit normaal? want dan vind ik de kwaliteit hiervan erg slecht en dan gaat ie terug. Een mogenlijkheid zou zijn dat ie op handsfree staat. aangezien ik de stem ook goed kan horen als ie niet tegen mijn oor zit. Maar ik kan de handsfree functie niet eens aanzetten nu dus, dus ik kan niet kijken of handsfree nog harder is. Is er iemand die dit herkent? graag hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:23:
ik heb dit net ook al op het sov2 topic gepost maar misschien dat het hiet ook toepasbaar is:

hoi, ik heb net de E-200 gekocht, mooi apparaatje maar 1 probleem. De speaker als ik bel klinkt echt verschrikkelijk, alsof ie te hard staat en het kraakt enorm met stemmen. Is dit normaal? want dan vind ik de kwaliteit hiervan erg slecht en dan gaat ie terug. Een mogenlijkheid zou zijn dat ie op handsfree staat. aangezien ik de stem ook goed kan horen als ie niet tegen mijn oor zit. Maar ik kan de handsfree functie niet eens aanzetten nu dus, dus ik kan niet kijken of handsfree nog harder is. Is er iemand die dit herkent? graag hulp.
Handsfree activeer je door 2 seconden op de groene hoorn te drukken tijdens een gesprek.

Ik heb een keer gehad dat de persoon aan de andere kant klaagde dat er gekraak was bij handsfree en dat t zonder beter was. Dit is dus met een gewone SPV. Volume kun je ook aanpassen met een knopje aan de zijkant trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door AtHomer op 21-01-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtHomer schreef op 21 januari 2004 @ 17:49:
[...]

Handsfree activeer je door 2 seconden op de groene hoorn te drukken tijdens een gesprek.

Ik heb een keer gehad dat de persoon aan de andere kant klaagde dat er gekraak was bij handsfree en dat t zonder beter was. Dit is dus met een gewone SPV. Volume kun je ook aanpassen met een knopje aan de zijkant trouwens.
Thnx, ok handsfree is dus nog heel wat harder. Oftewel, de geluidskwaliteit van mijn spv E200 klinkt enorm blikkerig. ook met minder volume hoor ik nog steeds een soort van gekraakt als er hard gesproken wordt. Ik ben een nokia 6310i gewend, maar dit klinkt gewoon pijnlijk aan mijn oor soms. Ik denk dat ik het het beste kan omschrijven alsof het resoneert met de telefoon.

p.s. het gaat dus om het geluid van mijn kant, niet dat wat een ander hoort.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

mkanon schreef op 21 januari 2004 @ 09:57:
[...]

Bij mij was hij na de update op lijn 2 gesprongen en ik had het zelfde probleem ff checken naast je batterij indicator !
staat op lijn 1 gewoon :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op 15 januari 2004 @ 00:48:
[...]
Hier hetzelfde probleem, naar mezelf en andere orange nummers, niks aan de hand, maar naar Vodafone lukt gewoon niet :(
Het zou kunnen zijn.
dat je mms bericht groter is dan 40 of 60kb (weet ik ff niet meer) maar de medewerkster zij tegen mij dat Orange users onder elkaar berichten van max 100kb kunnen versturen en naar andere netwerken (kpn,vodafone e.d.) maar tot max 60kb kan.......dus mischien een tip om 1st enkel tekst te proberen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
mkanon schreef op 21 januari 2004 @ 09:57:
[...]

Bij mij staat er inderdaad hetzelfde 2'tje naast me batterij!!

Hoe zet je dit ergens anders op? Ik kan alleen helemaal niks bellen...gebeld worden is geen probleem..smsén ook niet gprsén ook nie.... Alleen als ik probeer te bellen dan hoor ik 3 korte piepjes?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 08:39

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

kRiZzZiZ schreef op 21 januari 2004 @ 21:34:
[...]

Hoe zet je dit ergens anders op? Ik kan alleen helemaal niks bellen...gebeld worden is geen probleem..smsén ook niet gprsén ook nie.... Alleen als ik probeer te bellen dan hoor ik 3 korte piepjes?
Zoek is bij Instellingen, en dan telefoon instellingen ofzo. Zal ongetwijfeld iets van lijn-kiezen bij zitten... Heb je wel al uberhaupt zelf gechecked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 20:57:
[...]

Het zou kunnen zijn.
dat je mms bericht groter is dan 40 of 60kb (weet ik ff niet meer) maar de medewerkster zij tegen mij dat Orange users onder elkaar berichten van max 100kb kunnen versturen en naar andere netwerken (kpn,vodafone e.d.) maar tot max 60kb kan.......dus mischien een tip om 1st enkel tekst te proberen. B)
Vodafone klanten hebben een beperking van 30 KB per MMS bericht, las ik een tijdje terug op de site daar. Maar ik had een MMS verzonden met 'Dit is een test!' ofzoiets, nog geen 1 KB en ik krijg al een foutmelding nadat het bericht verzonden zou moeten worden. Vervolgens wordt t bericht in de concept map geplaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
CT schreef op 21 januari 2004 @ 21:55:
[...]

Zoek is bij Instellingen, en dan telefoon instellingen ofzo. Zal ongetwijfeld iets van lijn-kiezen bij zitten... Heb je wel al uberhaupt zelf gechecked?
Tsja...als je zelf al uberhaupt geen idee hebt dan heb je ook geen idee....heb door me spv gezocht maar niks gevonden..anders had ik mijn bericht in eerste instantie niet eens hoeven te posten....

maar goed..Vind het wel vreemd....software lock die opeens terugspringt..andere lijn...en ik ben dus niet de enige?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Bel zowieso even de klantenservice op. Wellicht is er een ander probleem waar door je niet kunt bellen, of heb je de sim in een ander toestel geprobeerd?

Verder betekent de 1 of 2 naast de batterijindicator idd op welke lijn je zit. Zou alleen op 2 springen met een wisselgesprek, een 1 zou normaal zijn. Installeer anders eens de software opnieuw of zet de oude 1.5 erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

kRiZzZiZ schreef op 21 januari 2004 @ 21:34:
[...]

Heb ik ook gehad na m'n update, kan je veranderen bij:
programma's --> instellingen --> telefonie --> oproepopties --> huidige uitgaande lijn.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
megter schreef op 21 januari 2004 @ 22:37:
[...]

Heb ik ook gehad na m'n update, kan je veranderen bij:
programma's --> instellingen --> telefonie --> oproepopties --> huidige uitgaande lijn.
THNX..gedaan en up and running again.....

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Afbeeldingslocatie: http://erhnam.demon.nl/spv200/spv.jpg

Ik ben bezig met mijn eigen homescreen te programmeren. Zoals in het voorbeeld is te zien heb ik de iconen aan de bovenkant geresized. Hierdoor ontstaat dus meer ruimte. Ook heb ik uit de Windows Standaard de operatornaam gehaald en de balk weer terug gezet. Hierdoor ontstaat er dus beneden meer ruimte.. Deze wil ik later gaan opvullen met google en tweakers.net links.

De Microsoft MSDN is best wel goed: http://msdn.microsoft.com...n/html/sp02homescreen.asp

Hierin worden voorbeelden gegeven hoe plugins kunnen worden aangeroepen en de layout kan worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 20:57:
[...]

Het zou kunnen zijn.
KPN heeft helemaal geen MMS, daardoor kan ik ook geen leuke mms-jes naar me vriendin toe sturen :( (ze hebben daar natuurlijk liever I-Mode :r )
Voor de rest weet ik wel dat Telfort mms heeft, T-Mobile heeft T-zones maar of daar ook MMS bij zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
Ik heb nu ook een homescreen (gedownload) die een rijtje ikoontjes heeft met applicaties. En daaronder een tekstje dat aangeeft welk programma je geselecteerd hebt.
Ik vraag me af hoeveel scripting je eigenlijk hiermee kan doen.
(En je kunt ook wel je eigen plugins schrijven)

Wat ik nu met de 1.6 update lastig vindt, is de kortere batterijduur.
Ik heb met de 1.5 soms 1,5 -2 dagen kunnen doen.
Nu zit ik aan het eind van de dag al op de laatste 20%.
Gebruik ik hem zoals ik normaal deed, is de batterij al bijna op |:(
Kreeg gisteravond zelfs een waarschuwing, terwijl ik hem normaal gebruik en die avond nog gewoon had opgeladen :/

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
SPee schreef op 22 januari 2004 @ 12:50:
Ik heb nu ook een homescreen (gedownload) die een rijtje ikoontjes heeft met applicaties. En daaronder een tekstje dat aangeeft welk programma je geselecteerd hebt.

Kreeg gisteravond zelfs een waarschuwing, terwijl ik hem normaal gebruik en die avond nog gewoon had opgeladen :/
Of je batterij is lam of je draait haalt update 1.6 en 1.5 helemaal door elkaar ik ging zelf van 1.5 hoogtens 14 a 16 uur naar 2.5 dag bij 1.6 (waarvan minstens 20 minuten bellen bij zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Veel, echt ongelofelijk veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Microsoft heeft standaard deze plugins:

E-mail Counts
All-Day Event
Calendar
Call Progress
Carrier/SIM
Cell Broadcast/SIM Toolkit
Clock
Icon Bar
Missed Calls
Messaging Counts
MRU (Most Recently Used)
Owner Info
Profiles
Text Label

Verder kan je eigen plugins schrijven.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

net gelezen op smartphone.modaco.com:

OTA unlock weer mogelijk
To Unlock your phone (spv and e100) simply follow this simple guide:
goto http://www.developers.orange.co.uk/

Select 'Developers Zone' from the tabs along the top

Select 'Signature Devices' from the menu on the left.

Select 'SPV Classic' or SPV E100' from the list now shown.

Now click 'Disable/enable the security model' and follow the familiar instructions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om me spv e 100 up te daten met de NL rom 1.6 en daarbij het engelse Back-up programma te gebruiken? Of conflicteert dit met elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
System info:
Battery status: 54% na 24u aan (alleen patience gespeelt)

ROM updateversies: 1.6.3.11
Microsoft en bestandssysteem: 3.0.13258.0

Dus ik gebruik zeker wel de laatste update :)

Jammer dus dat ik er niet veel aan heb. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

SPee schreef op 23 januari 2004 @ 09:56:
System info:
Battery status: 54% na 24u aan (alleen patience gespeelt)

ROM updateversies: 1.6.3.11
Microsoft en bestandssysteem: 3.0.13258.0

Dus ik gebruik zeker wel de laatste update :)

Jammer dus dat ik er niet veel aan heb. ;(
hoezo niet?
54% na 24 uur aan staan?

1.5 had je toen al op moeten laden (ik iig wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Erhnam schreef op 22 januari 2004 @ 12:07:
[afbeelding]

Ik ben bezig met mijn eigen homescreen te programmeren. Zoals in het voorbeeld is te zien heb ik de iconen aan de bovenkant geresized. Hierdoor ontstaat dus meer ruimte. Ook heb ik uit de Windows Standaard de operatornaam gehaald en de balk weer terug gezet. Hierdoor ontstaat er dus beneden meer ruimte.. Deze wil ik later gaan opvullen met google en tweakers.net links.

De Microsoft MSDN is best wel goed: http://msdn.microsoft.com...n/html/sp02homescreen.asp

Hierin worden voorbeelden gegeven hoe plugins kunnen worden aangeroepen en de layout kan worden aangepast.
Yo, ziet er strak uit! Zin om deze te sharen met anderen ? Ik vind vooral de kleine icoontjes die erg veel ruimte besparen mooi. Kun je MMS en Email ook verwerken in de homescreen evenals geplande afspraken? Dat zou helemaal kewl zijn! Goed werk! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Smarron op 23-01-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik met mijn spv en laptop synchroniseren via infrarood??
Weet iemand hoe dit moet??

Grtz. Mattee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 17:54:
Hoe kan ik met mijn spv en laptop synchroniseren via infrarood??
Weet iemand hoe dit moet??

Grtz. Mattee
Staat in het vorige topic uitgebreid beschreven :)
Ofwel, lees eerst dan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:45
In de zondagskrant in alkmaar. Een spv icm een orange 20 voor 1 jaar voor 0 euro. Wordt wel erg goedkoop zo. Plaatje is van een e200 maar het lijkt me sterk dat dat toestel geleverd wordt. Zal wel de ouder spv zijn.

Is te koop bij bakkerdijk, zij zijn geloof ik ook het bedrijf achter gsm.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

kan je ook geanimeerde achtergronden (ala samsung) erop maken?? :P zou wel vet zijn..zelf plugins schrijven 9mooi voor portfolio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Op coolsmartphone staan een aantal geanimeerde backdrops. Het kan dus wel. Zou niet weten hoe je het zelf moet maken overigens. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Smarron schreef op 23 januari 2004 @ 13:08:
[...]
Yo, ziet er strak uit! Zin om deze te sharen met anderen ? Ik vind vooral de kleine icoontjes die erg veel ruimte besparen mooi. Kun je MMS en Email ook verwerken in de homescreen evenals geplande afspraken? Dat zou helemaal kewl zijn! Goed werk! _/-\o_
Hier is die te downloaden.. Ik ben er nog mee bezig.. mms en email komen er later ook in te staan.. Je hebt nu wel heel erg veel ruimte over onderaan. Dit ga ik later nog opvullen met leuke dingen :) ...

http://erhnam.demon.nl/spv200/full.home.xml

Als die klaar is maak ik nog een screenshot en dan zet ik hem wederom online.

[ Voor 14% gewijzigd door Erhnam op 24-01-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Latops, Ipaqs, Discmans enzo mogen in het vliegtuig aan, 15 minutes after departure tot aan de approach als de seatbelt signs aan gaan.
Scanners, Radio, Mobiele Telefoons Mogen beslist niet aan tijdens de hele vlucht.

Aangezien er op een smartphone een zogehete Fliegt. Modus >:) op, is er al iemand die zijn/haar telefoon in het vliegtuig heeft gebruikt in het vliegtuig?

Of, hoe maak je de Flight Crew wijs, dat er een speciaal Fliegt. Modus op zit?

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op 23 januari 2004 @ 23:51:
[...]

Staat in het vorige topic uitgebreid beschreven :)
Ofwel, lees eerst dan vragen.
Kan het zo 1, 2, 3 nie vinden...
Iemand een link??

Grtz. Mattee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

ActiveSync, Menu File, Connection Settings, IR instellen en verbinden maar nadat je de ir op je spv hebt ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 23 januari 2004 @ 13:08:
[...]
Heb je hier wat aan Smarron?

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.massop/Schermindeling2.bmp

XML Staat hier Homescreen

Sla het XML bestand op in IPSM/Application Data/Home.
Afbeeldingen die je in IPSM/Application Data/Home opslaat kun je als achtergrond gebruiken.)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 20:49:

[afbeelding]

Yo, die is echt nagenoeg perfect! Meteen even uitproberen! Thnx.

Ehrnam, ook bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 16:41

Hier is ie ook sneller leeg dan bij 1.5, terwijl er vlak na de update wel een dag bij zat dat ik s'avonds nog gewoon op zo'n 75 % zat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook nog 1 met snelkoppelingen.
Je kunt de URL's simpel wijzigen d.m.v. de korte handleiding van DukeN.
Handleiding van DukeN

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.massop/ss004.bmp

XML = Hier te vinden

Afbeeldingen die je in IPSM/Application Data/Home opslaat kun je als achtergrond gebruiken.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ben ik ook een gelukkige eigenaar van een SPV E200. Ik ben inmiddels ook al lekker aan het prutsen met mijn nieuwe telefoon. Er zijn voor mij wel wat onduidelijkheden en het zoeken hier per forum werkt ook niet super dus het kan zijn dat ik dingen vraag die al een keer gepost zijn.

- Weet iemand of er een progje is waarmee je je spv als afstandbediening kan gebruiken? Ik kan alleen dingen vinden voor de Pocket PC die het niet doen op de SPV.

- Die software update 1.6 is dat alleen voor de spv en de spv E100 of is die ook voor E200, aangezien er een iets ander besturingssysteem opzit?

- Als je de telefoon netwerk unlockt vervalt de garantie las ik. Als je hierna een harde reset doet zit dat de netwerk lock er weer op, en heb je dan weer garantie? Ik heb namelijk nog wat belminuten op te maken van mijn oude abo.

Alvast bedankt!

Groet Spook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 13:36:
Sinds kort ben ik ook een gelukkige eigenaar van een SPV E200. Ik ben inmiddels ook al lekker aan het prutsen met mijn nieuwe telefoon. Er zijn voor mij wel wat onduidelijkheden en het zoeken hier per forum werkt ook niet super dus het kan zijn dat ik dingen vraag die al een keer gepost zijn.

- Weet iemand of er een progje is waarmee je je spv als afstandbediening kan gebruiken? Ik kan alleen dingen vinden voor de Pocket PC die het niet doen op de SPV.

- Die software update 1.6 is dat alleen voor de spv en de spv E100 of is die ook voor E200, aangezien er een iets ander besturingssysteem opzit?

- Als je de telefoon netwerk unlockt vervalt de garantie las ik. Als je hierna een harde reset doet zit dat de netwerk lock er weer op, en heb je dan weer garantie? Ik heb namelijk nog wat belminuten op te maken van mijn oude abo.

Alvast bedankt!

Groet Spook
1. nee kan niet.
2. weet niet zeker maar volgens mij kan niet
3. als je hem unlockt komt die lock nooit terug.. misschien met een andere bootlader maar NIET soft/hard reset

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
1. De IR controller ondersteunt alleen bi-directionele verbindingen. Dus als hij iets verstuurt, verwacht hij ook iets terug. Een afstandsbediening werkt alleen door te verzenden, dus krijg je problemen. Dit is (ergens gelezen) softwarematig ingesteld. Dus misschien dat MS in de toekomst met een patch/update hiervoor komt. :)

2. De E200 heeft smartphone 2003, de SPV & E100 smartphone 2002. Groot verschil hiertussen en zal dus niet werken.
Ik weet trouwens ook niet waarom je dat zou willen, aangezien die 2003 al een beter versie is. Bv. MSN doet het daar gewoon, bij ons is de update nodig.

Wel raar met de batterij:
ene keer doet hij er maar 1 dag mee, de andere keer bijna 2 dagen :? 8)7

[edit]=smartphone & 2000 is ook teveel lijkt me :)

[ Voor 7% gewijzigd door SPee op 26-01-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

SPee schreef op 26 januari 2004 @ 14:30:
2. De E2000 heeft PocketPC 2003, de SPV & E100 Pocket PC 2002. Groot verschil hiertussen en zal dus niet werken.
Kleine correctie: Smartphone ipv PocketPC :)
De verschillen zijn niet zo groot, maar de update 1.6 is niet nodig op de E200.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok duidelijk, jammer dat het niet kan je tel gebruiken als afstandbediening die is namelijk kapot.

Ik kwam trouwens net achter nog iets en dat is dat ik niet kan inzoomen met het maken van een foto (E200). Hebben meer mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 17:44
(jarig!)
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 16:15:
Ok duidelijk, jammer dat het niet kan je tel gebruiken als afstandbediening die is namelijk kapot.

Ik kwam trouwens net achter nog iets en dat is dat ik niet kan inzoomen met het maken van een foto (E200). Hebben meer mensen last van dit probleem?
-> Als je remote stuk is kan je een pocketpc ook niet aanleren wat ie moet doen :)
-> Er zit geen optische/digitale zoom op de SPV, dit zal je achteraf moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 16:15:

Probeer dit topic eens: Orange SPV2 Smartphone

Hier worden in principe alleen ervaringen gedeeld van de 1e SPV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Ik heb nog maar eens gezocht, maar heeft iemand nu al foto's kunnen maken met een hogere resolutie dan 480x640?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Groentenboer schreef op 26 januari 2004 @ 21:06:
Ik heb nog maar eens gezocht, maar heeft iemand nu al foto's kunnen maken met een hogere resolutie dan 480x640?
Dat was maxium van spv cam?? :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 20:49:
[...]

[afbeelding]

Afbeeldingen die je in IPSM/Application Data/Home opslaat kun je als achtergrond gebruiken.)
Hoe maken jullie die screenies btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
BadBoy18 schreef op 26 januari 2004 @ 21:23:
[...]
Dat was maxium van spv cam?? :?
Ah, zittet em daarin :) Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op 26 januari 2004 @ 22:22:
[...]

Hoe maken jullie die screenies btw ?
Met het programma smartss.exe

is te vinden op:
http://www.spv-nl.tk
http://www.monolithix.org/SPV_software
http://msmobiles.com/article.php/22.html

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 1.6 update gedraaid, maar nu zit ik opeens vast in het headset profile... ZWAAAAAR klote, want ik kom er dus niet meer uit. Ik kan geen enkel ander profiel meer selecteren. Ik denk trouwens niet dat het iets met die update te maken heeft hoor. Ik heb alle oplossingen die op coolsmartphone.com staan al geprobeerd (blazen, snel langzaam met de koptelefoon erin en eruit, en met een satestokje handmatig de schakelaar omzetten, maar niets werkt! Is er musshien iemand die me hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 17:48:
Ik heb de 1.6 update gedraaid, maar nu zit ik opeens vast in het headset profile... ZWAAAAAR klote, want ik kom er dus niet meer uit. Ik kan geen enkel ander profiel meer selecteren. Ik denk trouwens niet dat het iets met die update te maken heeft hoor. Ik heb alle oplossingen die op coolsmartphone.com staan al geprobeerd (blazen, snel langzaam met de koptelefoon erin en eruit, en met een satestokje handmatig de schakelaar omzetten, maar niets werkt! Is er musshien iemand die me hiermee kan helpen?
Ik heb dus precies hetzelfde probleem, bij mij werkt er ook niets. Alleen is het probleem dat ik 'm 2e hands gekocht heb (wel met bon), maar dat ie sim-unlocked is. Voor zover ik wist was dit toegestaan mits de code met behulp van een datakabel uitgelezen is, wat ook het geval is. Maar wat ik in eerdere delen heb gelezen vervalt hierdoor de garantie. De enige manier waarop ik nu kan bellen (m'n headset is gestolen) is met een speld in m'n telefoon :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Wat me opvalt sinds de 1.6 update: Het backlight wil niet meer uit op de ingestelde timeout na een tijdje.

Ik heb de timeout op 10 seconden en dat werkt prima, maar na een 'uptime' van een paar dagen is de timeout ineens 40 seconden :? De instelling staat altijd nog wel gewoon op 10 seconden... Meer mensen die dit is opgevallen?

En ook is het wel vervelend dat de T9 functie nog steeds af en toe alle aangeleerde woorden weer vergeet.

[ Voor 10% gewijzigd door AtHomer op 27-01-2004 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
AtHomer schreef op 27 januari 2004 @ 17:54:
Wat me opvalt sinds de 1.6 update: Het backlight wil niet meer uit op de ingestelde timeout na een tijdje.

Ik heb de timeout op 10 seconden en dat werkt prima, maar na een 'uptime' van een paar dagen is de timeout ineens 40 seconden :? De instelling staat altijd nog wel gewoon op 10 seconden... Meer mensen die dit is opgevallen?

En ook is het wel vervelend dat de T9 functie nog steeds af en toe alle aangeleerde woorden weer vergeet.
Dit probleem heb ik nog niet opgemerkt. Waar ik wel last van heb sinds de 1.6 update is dat de telefoon zich om de tijd automatisch uit- en aan schakelt. Wil ik gaan bellen staat het scherm om mijn pincode in te voeren er ineens weer op. Raar...

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Xanion schreef op 27 januari 2004 @ 18:10:
[...]

Dit probleem heb ik nog niet opgemerkt. Waar ik wel last van heb sinds de 1.6 update is dat de telefoon zich om de tijd automatisch uit- en aan schakelt. Wil ik gaan bellen staat het scherm om mijn pincode in te voeren er ineens weer op. Raar...
Weet je zeker dat ie dan uitgeweest is? Het kan ook zijn dat je verbinding is weggevallen, dan moet je ook opnieuw je pincode van SIM1 invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 20:35
AtHomer schreef op 27 januari 2004 @ 17:54:
Dit is iets wat ik ook heb en het is helaas zeer irii, was met 1.5 ook al en hoopte dat het bij 1.6 er niet meer zou zijn maar helaas :'(

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf maandag 2 febr. bij de Lidl:
SD-kaartje 128Mb € 29,99

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 19:13 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.