Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 17:48:
Ik heb de 1.6 update gedraaid, maar nu zit ik opeens vast in het headset profile... ZWAAAAAR klote, want ik kom er dus niet meer uit. Ik kan geen enkel ander profiel meer selecteren. Ik denk trouwens niet dat het iets met die update te maken heeft hoor. Ik heb alle oplossingen die op coolsmartphone.com staan al geprobeerd (blazen, snel langzaam met de koptelefoon erin en eruit, en met een satestokje handmatig de schakelaar omzetten, maar niets werkt! Is er musshien iemand die me hiermee kan helpen?
megter schreef op 27 januari 2004 @ 17:51:
Ik heb dus precies hetzelfde probleem, bij mij werkt er ook niets. Alleen is het probleem dat ik 'm 2e hands gekocht heb (wel met bon), maar dat ie sim-unlocked is. Voor zover ik wist was dit toegestaan mits de code met behulp van een datakabel uitgelezen is, wat ook het geval is. Maar wat ik in eerdere delen heb gelezen vervalt hierdoor de garantie. De enige manier waarop ik nu kan bellen (m'n headset is gestolen) is met een speld in m'n telefoon :|
Als het toestel zelf garantie heeft dan kun je gewoon langs de orange shop (als je daar nog een bonnetje van hebt.. misschien zonder ook welproberen kan altijd)
Verder moet je er niet echt IN prikken maar meer in rond draaien.
En misschien ff met de punt van het prikkertje (liefst van hout) iets schuin er uit trekken zodat je eigenlijk hem langs de kant schraapt (natuurlijk op verschillende plekken proberen).
Anders sterkte ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

klaasbram schreef op 27 januari 2004 @ 21:23:
[...]

[...]

Als het toestel zelf garantie heeft dan kun je gewoon langs de orange shop (als je daar nog een bonnetje van hebt.. misschien zonder ook welproberen kan altijd)
Verder moet je er niet echt IN prikken maar meer in rond draaien.
En misschien ff met de punt van het prikkertje (liefst van hout) iets schuin er uit trekken zodat je eigenlijk hem langs de kant schraapt (natuurlijk op verschillende plekken proberen).
Anders sterkte ;)
Het toestel zelf is nog geen jaar oud. Is er een kans dat de evt. kosten vergoed worden aangezien er geen simlock meer op zit?

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
megter schreef op 27 januari 2004 @ 22:12:
[...]

Het toestel zelf is nog geen jaar oud. Is er een kans dat de evt. kosten vergoed worden aangezien er geen simlock meer op zit?
Vertel zelf niets over de afwezige sim-lock :P want het gaat hier toch om het headset profiel en niet om de sim-lock (lees: sim kaart problemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

klaasbram schreef op 27 januari 2004 @ 22:29:
[...]

Vertel zelf niets over de afwezige sim-lock :P want het gaat hier toch om het headset profiel en niet om de sim-lock (lees: sim kaart problemen)
Ok, ik heb toch Orange erin zitten, dus ze zien het niet. De telefoon is bij de BC gekocht, is het verstandig om daar naar toe te gaan of direct naar de Orange shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:56
Ik draai ook met de 1.6

Zaken die mij zijn opgevallen zijn:

De standby tijd is bij mij wel gestegen na direct na de update, echter deze valt wel steeds verder terug (zal wel brakke accu zijn misschien).

Tweede probleem is dat als ik naar de taskmanager ga via de memo knop, ik heb mytools voor smarthphone versie 1.02 erop staan, dan wil ie nog wel eens crashen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:57

sjaak

un giorno credi

Wat betreft de batterij, zo'n telefoon vreet stroom natuurlijk maar de batterij is gemaakt door Samsung en ik heb zelf met de wat oudere telefoons niet zo'n goede ervaring wat betreft levensduur van de batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
megter schreef op 27 januari 2004 @ 18:17:
[...]

Weet je zeker dat ie dan uitgeweest is? Het kan ook zijn dat je verbinding is weggevallen, dan moet je ook opnieuw je pincode van SIM1 invoeren.
Yep, want op deze momenten is de lijst met laatst gebruikte programma's ook weer leeg.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm 1.6 blijkbaar toch niet de heilige update zoals gehoopt.. veel mensen nog steeds battery probs... ook nog headphone probleem.. T9 probleem is d'r ook nog (heb ik erg de pest in :() en nog veel meer onopgeloste bugs...zover het enige wat echt merkzaam is is de gprs verbinding die verbeterd is en de snelheid van het menu (aparte progs gaan niet echt sneller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:39
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 13:31:
hmm 1.6 blijkbaar toch niet de heilige update zoals gehoopt.. veel mensen nog steeds battery probs... ook nog headphone probleem.. T9 probleem is d'r ook nog (heb ik erg de pest in :() en nog veel meer onopgeloste bugs...zover het enige wat echt merkzaam is is de gprs verbinding die verbeterd is en de snelheid van het menu (aparte progs gaan niet echt sneller).
Ik heb er echt geen enkel probleem mee. Batterij gaat langer mee, headphone probleem nog nooit gehad, ook niet met de oudere roms. Ik vind het heel vreemd vinden.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 28 januari 2004 @ 16:11:
[...]
Ik heb er echt geen enkel probleem mee. Batterij gaat langer mee, headphone probleem nog nooit gehad, ook niet met de oudere roms. Ik vind het heel vreemd vinden.
ik heb zelf ook geen headphones probleem.. ook nooit gehad, maar het is dus blijkbaar nog wel mogelijk met 1.6 :/ ik heb wel lange standby tijd.. maar die had ik eigenlijk ook al met 1.5 (had ik al eerder gepost). Vooral battery tijd lijkt nogal vreemd te zijn.. bij sommige geen tot weinig verbetering.. bij andere een wereld van verschil.. sommige gaan er ook op achteruit lijkt het |:( T9 is het vervelendste voor mij maja.. maar wachten op 1.7 ... of 1.8... of 1.9 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 16:30:
[...]

ik heb zelf ook geen headphones probleem.. ook nooit gehad, maar het is dus blijkbaar nog wel mogelijk met 1.6 :/ ik heb wel lange standby tijd.. maar die had ik eigenlijk ook al met 1.5 (had ik al eerder gepost). Vooral battery tijd lijkt nogal vreemd te zijn.. bij sommige geen tot weinig verbetering.. bij andere een wereld van verschil.. sommige gaan er ook op achteruit lijkt het |:( T9 is het vervelendste voor mij maja.. maar wachten op 1.7 ... of 1.8... of 1.9 8)7
Ik denk niet dat er nog software updates uit gaan komen voor de SPV met Smartphone 2002 na 1.6. Dan krijg je straks dat verhaaltje van 'koop maar een nieuw toestel'...

Ik weet wel dat ik de volgende keer weer gewoon een Nokia koop. Ook niet perfect, ('plaats simkaart' :P) maar beter dan zomaar vastlopen of T9 vergeten. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik de uitgebreide functies van de Smartphone ook niet echt gebruik. Het leek me zo leuk in het begin, maar in de praktijk blijkt het niet zo leuk, handig, nodig en bruikbaar voor mij.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraagje over dat unlocken:

Is er nu ergens wel een werkende link voor die bestanden, of een manier die goed werkt?

Thanx!

p.s. hoeveel verbruikt msn ongeveer (bij zeg maar 40 tekens/minuut uitgaand en 80/minuut inkomend) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:12:
Nog even een vraagje over dat unlocken:

Is er nu ergens wel een werkende link voor die bestanden, of een manier die goed werkt?

Thanx!

p.s. hoeveel verbruikt msn ongeveer (bij zeg maar 40 tekens/minuut uitgaand en 80/minuut inkomend) ?
Als je zoveel verstuurd dan is het: 40b + 80b is 120bytes per minuut + wat verpakking.
Zeg maar voor het gemak 160b per minuut
Na 6.4 minuten heb je dan wel echt 1KB gebruikt :P
megter schreef op 27 januari 2004 @ 22:40:
[...]

Ok, ik heb toch Orange erin zitten, dus ze zien het niet. De telefoon is bij de BC gekocht, is het verstandig om daar naar toe te gaan of direct naar de Orange shop?
BC zal wel een bonnetje willen zien denk ik want anders zouden orange klanten de BC aardig op kosten kunnen jagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelezen op de pocketpc-club site:

Op de volgende site kun je tekst intikken en deze tekst laten uitspreken door een mannen- of vrouwenstem in US english of UK english. De gesproken tekst kun je opslaan als WAV file en vervolgens downloaden naar je SPV

http://www.naturalvoices.att.com/demos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 19:20:
Gelezen op de pocketpc-club site:

Op de volgende site kun je tekst intikken en deze tekst laten uitspreken door een mannen- of vrouwenstem in US english of UK english. De gesproken tekst kun je opslaan als WAV file en vervolgens downloaden naar je SPV

http://www.naturalvoices.att.com/demos/
Als je zoiets in het Nederlands wilt, surf dan eens naar http://www.fluency.nl/demo.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand hier wel eens eerder problemen gehad met het schrijven naar zijn SD kaart. Ik heb gisteren namelijk een 512 mb SD kaart gekocht maar, ik kan er niks op schrijven. Hij wil er af en toe een lege folder naartoe schrijven. Ik heb de kaart ook al geformateerd mat dat helpt ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
Ik heb gewoon een hele stapel MP3's op mijn 256MB SD kaartje gezet.
Werkt prima. Zit hij er goed in? Schrijf je er wel bestanden naar?

Anders kan het zijn dat 256MB de limiet is. Volgens mij zijn die 512 kaartjes nog vrij nieuw en worden niet echt goed ondersteund door de wat "oudere" lezers.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 16:41
Zou het misschien kunnen dat de standby tijd terug loopt doordat ik me SPV nooit uit zet of misschien door me register tweak van de ringtones & e-mail, iemand enig idee, want hij gaat gewoon nog minder lang mee dan met 1.5 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Phoolie schreef op 29 januari 2004 @ 17:04:
Zou het misschien kunnen dat de standby tijd terug loopt doordat ik me SPV nooit uit zet of misschien door me register tweak van de ringtones & e-mail, iemand enig idee, want hij gaat gewoon nog minder lang mee dan met 1.5 8)7
Waarschijnlijk gewoon batterij slijtage... Hoe lang heb je je SPV nu?

Ik laad m'n SPV nog gewoon elke dag op en let verder niet echt meer op batterijduur. (Ik weet zo ook wel dat die veelste kort is :P)

[ Voor 6% gewijzigd door AtHomer op 29-01-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:25
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 09:02:
Heeft er iemand hier wel eens eerder problemen gehad met het schrijven naar zijn SD kaart. Ik heb gisteren namelijk een 512 mb SD kaart gekocht maar, ik kan er niks op schrijven. Hij wil er af en toe een lege folder naartoe schrijven. Ik heb de kaart ook al geformateerd mat dat helpt ook niks.
Staat de schrijfbeveiliging aan?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:39
Is dat 512MB kaartje van Dane-Elec? Ik heb wel meer gelezen dat kaarten van dat merk problemen geven in de SVP. Kingmax en Toshiba doen het hier goed.

Misschien een idee om wat meer te informeren over de gebruikte kaartjes onder SPV-users...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Sandisk kaartje werkt ook goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
hehe en toen had ik even niet opgelet... en waren we al bij deel 5 pagina 9 :D

die 1.6 update mmmm eindelijk... nog meer ellende :d

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23

jep

Echt niet, sinds die laatste update gaat 't hier helemaal super. Geen hangertjes, heel snel.. heel goed. :) Zoals 't zou moeten ;)

offtopic:
Micha :w

[ Voor 5% gewijzigd door jep op 30-01-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Laatst online: 09:53
jep schreef op 30 januari 2004 @ 12:31:
Echt niet, sinds die laatste update gaat 't hier helemaal super. Geen hangertjes, heel snel.. heel goed. :) Zoals 't zou moeten ;)

offtopic:
Het gaat op zich inderdaad allemaal wel redelijk......Hier met de 1.6 ook (nog!) geen headphones probleem gehad...batterij gaat echt goed en aardig lang mee!! _/-\o_

Ik heb alleen dat me SPV zich zelf om de zoveel tijd volledig reset....al me bestanden zijn van me telefoon af en moet een compleet nieuwe partnership aanmaken met activesync..ook komt op deze manier me softeware applications unlock weer terug....gelukkig heb ik dat unlock programma standaard op me SPV zitten waardoor het binnen no time gebeurt is en ik weer gebruik kan maken van me geinstalleerde programmatjes :D

Oftewel.////weinig....in ieder geval minder problemen hier!! dan met 1.5 :D

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik hier 256mb lexar kaartje werkt prima :) (ik vind het nog steeds dom dat ze dat kaartje niet ergens onder een klepje hebben gestopt.. het blijft maar stof happen :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dom dom dom 8)7

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bij de orange shop geweest. Ze kwamen er ook niet aan uit met mijn headphone probleem (na 1.6 update), en nu krijg ik van orange een nieuw toestel... Kwam me eigenlijk wel mooi uit ivm krasjes op mijn scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lo allemaal....

ben dus, net als vele anderen, best nieuw met de spv.

vind het een super ding en opzich heb ik genoeg aan alle info die jullie neer schrijven.

wat nu mijn probleempje is, mocht hier al een post oid over zijn graag een link en mijn excuus maar ik kan het niet echt vinden.

ik zie bij de openingspost hier een plaatje van een routeplanner :P en dat ziet er wel gelikt uit hehe. als ik bij google hierna zoek, bv SPV ROUTEPLANNER zijn 9 van de 10 pagina's in het frans en de overige zijn niet veel soeps.

verder kan ik er hier ook niet veel over vinden.

is er iemand die al een routeplanner draaiend heeft op zijn SPV ?

ik ga namelijk vanavond rond half 12 richting frankrijk om lekker te snowboarden met 16 man een weekje alleen dit is een nieuwe plek, de oude waar we altijd waren was vol.

nou zou het toch fantastisch zijn als ik mijn SPV kon gebruiken als routeplanner.

iemand tips voor me ? hoor het graag.

btw. heb een SPV E200, de nieuwste geloof ik dus en hij is software unlocked.

groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup routeplanner had ik ook al keer naar gekeken... lijkt me erg interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
AtHomer schreef op 29 januari 2004 @ 17:22:
[...]

Waarschijnlijk gewoon batterij slijtage... Hoe lang heb je je SPV nu?

Ik laad m'n SPV nog gewoon elke dag op en let verder niet echt meer op batterijduur. (Ik weet zo ook wel dat die veelste kort is :P)
Beetje vaag dan wel dat ie ineens zo hard achteruit gaat, want eerst met de 1.5 versie was ie continu nog op 25% als ik ging slapen & nu heb ik 2 dagen gehad dat ie op 75% stond toen ik ging slapen en nu geeft ie zelfs aan dat ie leeg is als ik ga slapen.

Ps. de tijd die ik ga slapen is niet verandert in de tussentijd ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Phoolie op 30-01-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

headphone probleem komt nooit door de software. dit komt door de construktie van de telefoon.
als je de batterij eraf haalt dan zie je onder in je tel aan de binnenkant een metalen dingetje zitten steek hier met een sate prikker tussen of met een pen en het is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

jep schreef op 30 januari 2004 @ 12:31:

offtopic:
Tis gewoon een superding. O+

offtopic:
jepperdeflep! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Beetje vaag dan wel dat ie ineens zo hard achteruit gaat, want eerst met de 1.5 versie was ie continu nog op 25% als ik ging slapen & nu heb ik 2 dagen gehad dat ie op 75% stond toen ik ging slapen en nu geeft ie zelfs aan dat ie leeg is als ik ga slapen.

Ps. de tijd die ik ga slapen is niet verandert in de tussentijd
Bij mij ook zoiets.
Een keer weinig gebruikt, geeft hij 's avonds al aan dat de batterij (bijna) leeg is, terwijl ik hem die ochtend gewoon zoals gewoonlijk uit de lader had gehaald.
Die dag erna was ik vergeten om hem op te laden, dus deed ik dat op werk. Toen hield hij het wel 2 dagen vol :? En toen had ik wel een keer gebeld !!

En ook gister, max. 2 belletjes en 's avonds alweer een waarschuwing !
Terwijl met de vorige update, het alleen bij zwaar gebruik zo was.... :/

Zou het komen dat ie nu (nog) locked is en toen niet :| 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
SPee schreef op 30 januari 2004 @ 15:24:
[...]

Bij mij ook zoiets.
Een keer weinig gebruikt, geeft hij 's avonds al aan dat de batterij (bijna) leeg is, terwijl ik hem die ochtend gewoon zoals gewoonlijk uit de lader had gehaald.
Die dag erna was ik vergeten om hem op te laden, dus deed ik dat op werk. Toen hield hij het wel 2 dagen vol :? En toen had ik wel een keer gebeld !!

En ook gister, max. 2 belletjes en 's avonds alweer een waarschuwing !
Terwijl met de vorige update, het alleen bij zwaar gebruik zo was.... :/

Zou het komen dat ie nu (nog) locked is en toen niet :| 8)7 :X
Nee, dat kan het niet zijn, want bij mij is ie wel unlocked, maar zet jij je foon wel eens helemaal uit? Misschien dat dat wel nodig is, ik ga het gewoon vannacht proberen, is toch de moeite waard. Wat het ook wel eens kan zijn, als je hem snachts oplaad haal je hem niet direct van de lader als ie vol is & toen jij hem op je werk op hebt geladen waarschijnlijk wel. Het is maar een gok, maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 08:39

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik heb me spv nu bijna een jaar, en hij zit vol stof en krassen.
Nu wil ik er ook even mee naar de orange shop zodat ze me een nieuwe geven :)
Maar ik heb dat ding al 1x open gehad om stof te verwijderen een lange tijd terug. Gaan ze daar lastig over doen? Of, als ik er niks over zeg en ze alleen op het probleem van stof onder het scherm wijs, zonder problemen omruilen?
Iemand ervaring voordat ik voor deze actie tijd ga reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja.. krassen = jouw probleem
stof is opzich resultaat van gebruik.. zij zullen je niet direct garantie willen geven. Zorg iig dat je gelijk aan kunt tonen dat het een direct gevolg is van het (brakke) ontwerp van de telefoon (sd-card opening) en het dus niet aan jouw te verwijten valt.

Ik geef je overgens weinig kans.. als ik terug denk aan mijn ervaringen met orange garantie.

ps: nog een tip, ga niet naar de orange shop te utrecht :p
Phoolie schreef op 30 januari 2004 @ 17:47:
[...]
Nee, dat kan het niet zijn, want bij mij is ie wel unlocked, maar zet jij je foon wel eens helemaal uit? Misschien dat dat wel nodig is, ik ga het gewoon vannacht proberen, is toch de moeite waard. Wat het ook wel eens kan zijn, als je hem snachts oplaad haal je hem niet direct van de lader als ie vol is & toen jij hem op je werk op hebt geladen waarschijnlijk wel. Het is maar een gok, maar wie weet.
Het uitzetten zou idd kunnen helpen; een paar dagen geleden viel mij ook al op dat na het gebruiken van taskmanager ik x mb geheugen over had. Als ik hem dan uit zette en weer aan zette had ik zo'n 1-2 mb meer geheugen vrij :/ . Zou dus ook kunnen dat ie niet geheel alle processen stilzet zeg maar.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds met een vraagje. Zijn er mensen met ervaringen met het updaten naar 1.6 NL en daarbij gebruik maken van de UK versie van de restore and backup tool? Ik vraag me af of die combinatie werkt/mag. Erg jammer dat er nog geen NL versie van is, en dat Orange nog steeds met geen woord rept over de rom 1.6 NL :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent3k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 21:32
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 22:03:
Ik zit nog steeds met een vraagje. Zijn er mensen met ervaringen met het updaten naar 1.6 NL en daarbij gebruik maken van de UK versie van de restore and backup tool? Ik vraag me af of die combinatie werkt/mag. Erg jammer dat er nog geen NL versie van is, en dat Orange nog steeds met geen woord rept over de rom 1.6 NL :X
Ik heb mijn toestel gewoon probleemloos geupdate naar rom versie 1.6.3.11 (nederlands) en het werkt tot nu toe nog steeds probleemloos. In de start post kan je een link vinden waar je hem kan downloaden (natuurlijk op eigen risico)!

Greetz
Silent

Silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ook icm de engelse back-up tool? Ik vroeg me af wat het volgende inhoudt:

Als je naar contactpersonen gaat en je wilt een nieuw contactpersoon invoegen, je typt de naam in en voert het nummer in". bij menu kan je dan kiezen uit "pauze invoegen en wachttijd invoegen." Weet iemand wat dit inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 12:25
ja, dat betekent dat je telefoon even wacht met het versturen van de volgende cijfers.

Zo heb ik rekening-info in mijn telefoonboek gezet:

1244p1p**** waar de **** staan voor mn pincode. Werkt prima :)

die p moet er overigens tussen, omdat je telefoon anders een lang nummer kiest. Zo wacht hij tot de verbinding is gemaakt, kiest dan 1, wacht weer, en geeft dan mn pincode.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 21:24:
[...]

Het uitzetten zou idd kunnen helpen; een paar dagen geleden viel mij ook al op dat na het gebruiken van taskmanager ik x mb geheugen over had. Als ik hem dan uit zette en weer aan zette had ik zo'n 1-2 mb meer geheugen vrij :/ . Zou dus ook kunnen dat ie niet geheel alle processen stilzet zeg maar.
Het lijkt inderdaad te helpen, heb hem gisteren opgeladen, toen de batterij vol was meteen van de lader gehaald & ook even een keer opnieuw aangezet, dat was gister avon rond half 6 & nu is ie nog op ongeveer 50 % en ik heb er vannacht aardig wat mee gebeld & ge-sms't. Owja en ook nog ff gprs gebruikt.

Maar eigenlijk had ik kunnen weten dat een reboot goed zou doen, want het blijft tenslotte een windows systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik het beste een mp3tje encoden naar SPV kwaliteit en met welke software doe ik dat?:)

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon mp3'tje op je kaart zetten,
waarom zou je hem encoden?
Gebruik PocketMusic om ze af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 16:31:
hoe kan ik het beste een mp3tje encoden naar SPV kwaliteit en met welke software doe ik dat?:)

tnx
Ikzelf converteer alle mp3's die ik op de SPV zet naar 128kb/s of 150kb/s VBR. Dit bespaart veel ruimte en de kwaliteit is goed genoeg. Ik zet het om met Easy CDDA Extractor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
* Hey Smarron, Overtaking...nooit meer...? Heb je de nieuwe foto's van de Jordan niet gezien? Met Trust Reclame.
Jordan/Trust foto

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 21:24:

ps: nog een tip, ga niet naar de orange shop te utrecht :p
Waarom niet? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
mockingbird heeft daar erg slechte ervaringen met het personeel geloof ik. Werd niet echt redelijk behandeld.
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 20:28:
offtopic:
* Hey Smarron, Overtaking...nooit meer...? Heb je de nieuwe foto's van de Jordan niet gezien? Met Trust Reclame.
Jordan/Trust foto
offtopic:
Zolang er officieel geen 2e rijder bekend is gemaakt bij Jordan, geloof ik niks meer ... En ik had de foto idd al gezien. ;) Het blijft speculeren. Ik zie het wel in maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

personeel is wel aardig hoor, alleen bedrijfmanager is een "niet zo aardig" (zacht uitgedrukt >:) ) persoon. Was niet echt bereid mij te helpen (geen intresse, doorsturen naar verkeerde nummers, weglopen in gesprek, de winkel uitzetten), ben d'r stuk of 3 a 4 keer geweest zonder resultaat. Toen ik naar amesfoort ging werd ik daar wel goed geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

ik heb een SPV E200 sinds december... begin een onwijze heimwee te krijgen naar Nokia
http://www.nokia.nl/nl/Telefoons/Modellen/6230/index.html

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
The.EMP3ROR schreef op 03 februari 2004 @ 22:16:
ik heb een SPV E200 sinds december... begin een onwijze heimwee te krijgen naar Nokia
http://www.nokia.nl/nl/Telefoons/Modellen/6230/index.html
Als je je motivatie ook eens toelicht, zou jouw post ook van nuttige waarde zijn aan dit topic (eigenlijk zit je zelfs in het verkeerde topic, maar goed :Z).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 19:38:
Gewoon mp3'tje op je kaart zetten,
waarom zou je hem encoden?
Gebruik PocketMusic om ze af te spelen.
Omdat livesets of full cd's zoveel ruimte innemen ;)
Smarron schreef op 02 februari 2004 @ 19:52:
[...]
Ikzelf converteer alle mp3's die ik op de SPV zet naar 128kb/s of 150kb/s VBR. Dit bespaart veel ruimte en de kwaliteit is goed genoeg. Ik zet het om met Easy CDDA Extractor.
Ok tnx! ga ik even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe ze naar 64 kbit wma. is prima te behoren op de spv dan!! en spaart de helft kwa ruimte..
had laast op me 256 mb.. 12 cd's, tiesto lifeset en zooi friends eps.. pas lekkah:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Je kunt er ook WMA's van maken. Die zijn ook goed en klein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Die friends episodes wil ik ook, ik ben veel te lui om te te verkleinen... iemand een makkelijke manier om eigenlijk letterlijk dvd in je pc te doen en drukken op "verklein" ? Zonder het installeren van miljoenen tools.... of, someone wanna share some movies?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.EMP3ROR

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Here you go Smarron...

Veel van deze opsomming is al lang bekend. Hier staat genoeg van op het forum en op de verschillende websites die de SPV hebben behandeld.

Maar goed hier komt ie dan nog een keer...

- traag
- bedieningsgemak (joystick zuigt)
- afmetingen (veel te lomp)
- batterij (nog geen dag standby)
- T9 woordenboek is nog slechter als m'n eigen hersenpan |:(
- SD-kaarten van Kingston accepteert ie niet (128MB niet 256 ook niet)
- geen automatische toetsenblokkering (bellen vanuit je broekzak)
- brakke cradle
- horizontale lijnen in foto's
- weinig (echt handige gratis) software
- ding loopt vast! (Microsoft)
- geluidskwaliteit (bellen)

+ MP3-speler (zelfs zonder koptelefoon)
+ video's opnemen
+ 1,3 MegaPixel fotocamera
+ synchronisatie met Outlook

Als Orange zelf niets met mij regelt probeer ik het ding te verkopen en schaf ik me zsm een Nokia 6230 aan. Ding is bijna net zo groot als m'n 6510 maar kan ongeveer net zoveel als m'n SPV.

[ Voor 72% gewijzigd door The.EMP3ROR op 04-02-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
The.EMP3ROR schreef op 04 februari 2004 @ 23:32:
Leuk hoor zo'n SPV maar die dingen zijn zo traag als...
Dat is dus persoonlijk. Dingetje is goed aan te passen en een beetje te tweaken. Ik heb geen last van een traag toestel.
jeweetwel. Bedieningsgemak... niet echt.
Wat is er moeilijk aan? Heb je thuis Windows, dan moet je ook dit apparaatje kunnen besturen.
Hij is veel te lomp.
Hij is wat aan de dikke kant, maar niet eens groter dan een 6310i. Het is dus maar wat je gewend bent. En dan nog, dit had je in de winkel toch ook al kunnen zien, voelen etc.?
Ding gaat nog geen dag mee op z'n batterij. Ook zonder SD-card. SD-card van (HET GEHEUGENMERK) Kingston slikt ie niet. 128MB niet 256MB niet...
Zondagochtend opgeladen, muziek geluisterd in de trein, ook op de terugweg. 's Avonds uit. Maandagochtend aan. Niks bijzonders mee gedaan, alleen bellen. Maandagavond uit. Dinsdagmorgen aan. Wederom muziek en internet in de trein, evenals op de terugweg. 's Avonds weer uit. Woensdagmorgen, batterij bijna leeg. Opladen maar! :9
Het geheugen is inderdaad wel jammer, alhoewel ik erg weinig mensen zie waarbij het geheugen het niet doet.
ik ga volgende week met Orange bellen of ik niet heel erg toevallig terug kan naar die onwijs fijne Nokia's.
Succes ermee!

Damn, je hebt je post gewijzigd ... Maar goed. Je hebt een E-200. Je zit nog steeds in het verkeerde topic.

[ Voor 7% gewijzigd door Smarron op 04-02-2004 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.EMP3ROR

The.EMP3ROR

<3 MUSE

- Vergeleken met m'n Nokia 6510 merk ik verschil in snelheid.
- Ja okay, het is een besturingssysteem van Microsoft maar dit is (na ruim 2 maanden) nog steeds wennen.
- De Nokia 6310i is lomp. De SPV lomper.
- Nou ja ik heb hem in de winkel in de handen gehad. Toen dacht ik nog: Dit is het! Nu is het meer ergernis als plezier.
- Jouw batterij gaat dus dik veel langer mee... vreemd. Ik moet hem dagelijks aan de lader legggen. Al helemaal als ik de SD-card erin heb zitten. (Bluetooth staat uit).
- Sorry, voor het wijzigen van m'n post. D'r schoot me opeens nog veel meer tebinnen.
- Ja, verkeerde topic. Maar ja moet ik dan daar gaan reageren op jouw post die hier staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
The.EMP3ROR schreef op 04 februari 2004 @ 23:58:
- Vergeleken met m'n Nokia 6510 merk ik verschil in snelheid.
- Ja okay, het is een besturingssysteem van Microsoft maar dit is (na ruim 2 maanden) nog steeds wennen.
- De Nokia 6310i is lomp. De SPV lomper.
- Nou ja ik heb hem in de winkel in de handen gehad. Toen dacht ik nog: Dit is het! Nu is het meer ergernis als plezier.
- Jouw batterij gaat dus dik veel langer mee... vreemd. Ik moet hem dagelijks aan de lader legggen. Al helemaal als ik de SD-card erin heb zitten. (Bluetooth staat uit).
- Sorry, voor het wijzigen van m'n post. D'r schoot me opeens nog veel meer tebinnen.
- Ja, verkeerde topic. Maar ja moet ik dan daar gaan reageren op jouw post die hier staat?
Nee, maar je kunt daar wel aangeven waarom je jouw phone een niet geslaagde koop vindt. Je kunt een Smartphone op dit moment echt niet vergelijken met in dit geval een 6510. Mijn 6310i is ook op alle vlakken sneller. Toch zal mijn volgende phone echt weer een Smartphone worden, puur en alleen voor de mogelijkheden. Het blijft smaak en gewenning denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
- traag
- bedieningsgemak (joystick zuigt)
- afmetingen (veel te lomp)
- batterij (nog geen dag standby)
- T9 woordenboek is nog slechter als m'n eigen hersenpan
- SD-kaarten van Kingston accepteert ie niet (128MB niet 256 ook niet)
- geen automatische toetsenblokkering (bellen vanuit je broekzak)
- brakke cradle
- horizontale lijnen in foto's
- weinig (echt handige gratis) software
- ding loopt vast! (Microsoft)
- geluidskwaliteit (bellen)

+ MP3-speler (zelfs zonder koptelefoon)
+ video's opnemen
+ 1,3 MegaPixel fotocamera
+ synchronisatie met Outlook
Ik heb er niet zoveel problemen mee (normale SPV dan).

-geen video
-aparte clip-on camera
-weinig (gratis) software
-acties waardoor agenda (oid) je scherm wordt
-Power warning & belgegevens blijven zichtbaar en kun je niet wegklikken (moet eerst toetsblokkering uitzetten)
- batterij ( 1 dag)

+ bedieningsgemak (joystick moet je aan wennen)
+ T9 woordenboek
+ SD-kaarten
+ toetsenblokkering
+ geluidskwaliteit
+ MP3/WMA-speler
+ clip-on fotocamera (is ook wel handig als hij er niet altijd op zit)
+ synchronisatie met Outlook en PC

Ik heb maar weinig problemen nu sinds die update. Alleen dat het scherm soms verspringt vindt ik nog steeds vervelend. En dat mijn batterij het niet echt lang doet.
Vergeleken met mijn vorige telefoontje is het echt een verbetering. Maar dan had ik ook al een 4 jaar oude Motorola :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Kleine update over 1.6nogwat... De mijn doet erg freaky icm PocketVideo. Ik heb Finding Nemo omgezet met ondertiteling, als ik dan switch om wat aanpassingen te maken wil het geheel wel eens hangen. Gisteren hing hij zo erg dat de machine niet meer aan wilde gaan. Vandaag diverse keren een HR geprobeerd, maar nix nada njente. Nogmaals op mijn gemodificeerde USB cradle geprobeerd, batterij er af en op en af en op ...... En ja hoor, net voordat hij minimaal 13G zou ondergaan bootte het geheel weer op.

Wat ik ook freaky vindt is dat de SPV soms gewoon even verspringt van ringtone. De SPV komt dan aan een standaard toontje te hangen. Reboot doet wederom wonderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=19923000,noline]
Wat ik ook freaky vindt is dat de SPV soms gewoon even verspringt van ringtone. De SPV komt dan aan een standaard toontje te hangen. Reboot doet wederom wonderen...
heb ik ook al gehad. Maar bij mij ligt dat aan het feit dat de sd-card is losgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.EMP3ROR

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Smarron schreef op 05 februari 2004 @ 00:01:
[...]
Nee, maar je kunt daar wel aangeven waarom je jouw phone een niet geslaagde koop vindt. Je kunt een Smartphone op dit moment echt niet vergelijken met in dit geval een 6510. Mijn 6310i is ook op alle vlakken sneller. Toch zal mijn volgende phone echt weer een Smartphone worden, puur en alleen voor de mogelijkheden. Het blijft smaak en gewenning denk ik.
Ik verwacht dat de Nokia 6230 het beste van beide combineert en dat ik daar meer plezier van ga hebben.

Thread op GoT over Nokia 6230
De 6230 op de site van de makers

Smarron bedankt voor je reacties.

Iemand een SPV E200 kopen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 15:05:
[...]

heb ik ook al gehad. Maar bij mij ligt dat aan het feit dat de sd-card is losgekomen.
Hey zou dat het zijn? Ik haal hem er idd wel af en toe uit. Ik zal het eens testen!thnx 4datip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag: er was ooit eens sprake van programma zoals PCAnywhere, maar dan voor de SPV.

1) Hoe heet dat programma?
2) Kan je daarmee ook remote je PC laten herstarten of aanzetten (via WakeOnLan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 21:33:
Even een korte vraag: er was ooit eens sprake van programma zoals PCAnywhere, maar dan voor de SPV.

1) Hoe heet dat programma?
2) Kan je daarmee ook remote je PC laten herstarten of aanzetten (via WakeOnLan)?
Ik dacht dat er een versie was van vnc voor de smartphone. Maar dat zou ik even moeten opzoeken.
En om op je 2de vraag te antwoorden, herstarten is wel mogelijk, maar het laten opstarten niet. Vnc is alleen mogelijk op een pc die reeds is opgestart, en ik dacht dat ie ook al moest zijn ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, ik zit hier met een probleem.

We kennen allemaal het stuck-in-headset probleem. Ik heb iets vergelijkbaars.

Mijn SPV staat vast in het Auto-profiel. Als ik hem in de cradle drop schakelt ie terug naar normaal-modus. Trek hem eruit, en ja hoor, weer naar auto-profiel.

Ik kan ook niet switchen tussen de profielen. Zelfs als ie in de cradle staat en normaal profiel is active, blijft in het profielmenu auto aangevinkt staan! en veranderen is niet mogelijk. Ik wordt er aardig gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren mijn excuses voor de schaamteloze schop, vergeef mij maar ik zit enorm omhoog.

Ik heb inmiddels de Rom-update uitgevoerd 1.63 om precies te zijn.

Echter het probleem duurt onverminderd voort.
Mijn theorie is dat de spv denkt verbonden te zijn met een carkit oid. en daarom steeds terugschakelt naar het autoprofiel.

Mijn SPV zegt namelijk
Het auto profiel wordt geactiveerd als de telefoon is aangesloten op eenautoset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 23:14:
Heren mijn excuses voor de schaamteloze schop, vergeef mij maar ik zit enorm omhoog.

Mijn theorie is dat de spv denkt verbonden te zijn met een carkit oid. en daarom steeds terugschakelt naar het autoprofiel.

Mijn SPV zegt namelijk

[...]
Vreemd probleem. Het lijkt alsof er idd een carkit aan vast zou zitten. Is de onderkant beschadigd oid?

Anders zou ik gewoon naar een Orange-shop gaan en inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Hard reset proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 14:47
Mocht iemand nog een SPV 1 willen hebben:

[Reclamemuziekje]

http://www.tweakers.net/aanbod/127327

[/Reclamemuziekje]

EDIT: Verkocht :)

[ Voor 8% gewijzigd door Uberprutser op 10-02-2004 12:03 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 10 februari 2004 @ 00:09:
[...]
Vreemd probleem. Het lijkt alsof er idd een carkit aan vast zou zitten. Is de onderkant beschadigd oid?

Anders zou ik gewoon naar een Orange-shop gaan en inruilen.
Ik vermoed inderdaad dat ik hem iets te enthousiast uit de cradle heb "gerukt". Maar daar mag ie niet van kapot gaan.

ben alleen bang dat ze moeilijk gaan doen bij Orange-shop. Mijn SPV vertoont al aardig wat tekens van harde aanvaringen met de grond. :( Maar daar heeft het op zeker niets mee te maken, denk ik athans.

Ik ga het iig proberen. Voorlopig met de headset erin werkt ie wel, dan switcht ie naar hoofdtelefoon mode.
Software update gedaan, neem aan dat dat net zo effectief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Iemand ervaringen met outlook 2003 en activesync?

Ik heb de nwe Activesync gedowned (3.7.1) maar kan alleen maar postvak in syncen. Mijn contactpersonen etc niet :?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Ik heb (bijna) geen problemen.

Alleen de agenda en contactpersonen weet ik niet hoe hij synct. Heb soms gemerkt dat hij de gegevens van de pc pakt, terwijl ik het later had veranderd op mijn spv'tje en dus die wou hebben.

Werkt verder goed. Kijk eens naar de instellingen van Active Sync, hoe en wat hij moet syncen. Dat kun je per item opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je nog één of een nieuwe smartphone winnen? Op modaco staat het volgende;

To celebrate Valentine’s Day (Saturday, February 14), MoDaCo and Microsoft are giving away a free Smartphone of your choice with Windows Mobile software!

Een romantische ontmoeting O+ door je smartphone (of een verhaal) dan maak je kans op een smartphone naar keuze. Dit keer ook voor NL!

http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=103874

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Het werkt al... ik moest office 2003 en de nwe activesync ervoor opnieuw installen, maar het werkt.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 15:55:
Wil je nog één of een nieuwe smartphone winnen? Op modaco staat het volgende;

To celebrate Valentine’s Day (Saturday, February 14), MoDaCo and Microsoft are giving away a free Smartphone of your choice with Windows Mobile software!

Een romantische ontmoeting O+ door je smartphone (of een verhaal) dan maak je kans op een smartphone naar keuze. Dit keer ook voor NL!

http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=103874
mah beetle lame als je echt romantische ontmoeting door je telefoon krijgt 8)7
maar een mooi verhaal verzinnen voor een gratis telefoon ben ik natuurlijk niet vies van als nederlander >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 16:22:
[...]

mah beetle lame als je echt romantische ontmoeting door je telefoon krijgt 8)7
maar een mooi verhaal verzinnen voor een gratis telefoon ben ik natuurlijk niet vies van als nederlander >:)
Vond ik nu ook! ;)

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

;) :P

RatPack #814

Verwijderd

Wat een toestel!

Weet alleen nog niet of dat negtief of positief bedoeld is :(

Ik heb momenteel een Nokia 6600 (1 week).

Mijn broer(tje) heeft een SPV E200.

Aangezien ik thuis degene ben die alles mag installeren, was het voor mij een leuke uitdaging om met nog een nieuw toestel te spelen.
Althans dat dacht ik... :P

Het begint al met het installeren van de CD.
Cradle aangesloten, instructies opgevolgt...
ActiveSync geïnstalleerd.. geen probleem.
Vervolgens probeer ik "Smartphone Configuration Wizard" te installeren..
Krijg het "Welcom.." scherm er netjes voor, maar nu komt het...

Zodra ik op volgende druk krijg ik een scherm met "Reading Current Configuration".
Het balkje komt tot exact 2 blokjes!
Dan komt de melding "failed" achter de balk te staan.
En daaronder de melding "Connection Failed. Check...".

Heb het volgende geprobeerd:
- telefoon reset
- SD kaart verwijderd
- computer ge-reset
- geprobeert op WinXP en op WinME

Dit was het wel zo'n beetje..

Het vreemde is dat ik m'n verbinding moet controleren...
Maar ik kan wel in de SPV komen via "Deze Computer".
Heb zelfs al een progje geïnstalleerd (SmartExplorer).

Wat doe ik fout?

Wat raden julie mij aan wat betreft een eventuele ruil 6600 <-> E200.

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 18:45:
Wat een toestel!

Weet alleen nog niet of dat negtief of positief bedoeld is :(

Ik heb momenteel een Nokia 6600 (1 week).

Mijn broer(tje) heeft een SPV E200.

Aangezien ik thuis degene ben die alles mag installeren, was het voor mij een leuke uitdaging om met nog een nieuw toestel te spelen.
Althans dat dacht ik... :P

Het begint al met het installeren van de CD.
Cradle aangesloten, instructies opgevolgt...
ActiveSync geïnstalleerd.. geen probleem.
Vervolgens probeer ik "Smartphone Configuration Wizard" te installeren..
Krijg het "Welcom.." scherm er netjes voor, maar nu komt het...

Zodra ik op volgende druk krijg ik een scherm met "Reading Current Configuration".
Het balkje komt tot exact 2 blokjes!
Dan komt de melding "failed" achter de balk te staan.
En daaronder de melding "Connection Failed. Check...".

Heb het volgende geprobeerd:
- telefoon reset
- SD kaart verwijderd
- computer ge-reset
- geprobeert op WinXP en op WinME

Dit was het wel zo'n beetje..

Het vreemde is dat ik m'n verbinding moet controleren...
Maar ik kan wel in de SPV komen via "Deze Computer".
Heb zelfs al een progje geïnstalleerd (SmartExplorer).

Wat doe ik fout?

Wat raden julie mij aan wat betreft een eventuele ruil 6600 <-> E200.
Heb dan geen SPV, maar heb zoiets vergelijkbaars met mijn MPX200.
Een paar keer de de usb kabel erin en eruit steken, dan maakt ie wel een keer verbinding. Waarom dit zo moet dat is mij ook onbekend.

En volgens mij is voor de E200 is apart topic.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Verwijderd

Zal het bericht meteen in "SPV2" plaatsen...

Vond het al zo vreemd dat er niet een apart topic voor de E200 was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

Waar kan ik een nieuwe batterij kopen voor me SPV. Me tel is gevallen en nu zijn die 2 pinnetjes afgebroken. :'(

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
t3q schreef op 13 februari 2004 @ 19:08:
Waar kan ik een nieuwe batterij kopen voor me SPV. Me tel is gevallen en nu zijn die 2 pinnetjes afgebroken. :'(
Ik zou zeggen, raadpleeg de openingspost eens. De 1e link naar een webshop is al raak! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Laatst online: 17-09 22:23
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 23:14:

Mijn SPV zegt namelijk

[...]
Er is een bekend probleem met het schakelaartje in de headset aansluiting; een keer met iets erin prikken om die schakelaar in te duwen lost het probleem op.

(Ik heb zelf ook 'ns een keer m'n telefoon gewist en alles toen ik dit nog niet wis.)

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Als je hem zo af en toe reboot, gaat de accu echt zeker 2 dagen mee & met een beetje mazzel zelfs wel 3 dagen :D

Echt een top mobieltje alleen jammer dat ie geen blue tooth heeft & dat er gaan navigatie zoals bijvoorbeeld tom tom op kan, maar verder een prima telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Ik heb nu wel kleine dingetjes mee:

1. opladen. Ik kan nu niet meer (goed) opladen via de kabeltje. Die ene aansluiting aan mijn mobiel is beschadigd. 1 pin aan de zijkant steekt erg uit, zodat hij niet meer goed erin past. En aan de zijkant is een stukje ijzer gebogen.

2. Kreeg ik allerlei berichtjes binnen, wou ik hem op 'stil' zetten. Maar ik was in IE een pagina aan het bekijken, dus ik druk op die snelknop en krijg dan de melding "page not found". Ik druk dus op ok, maar krijg ik die snelstart pagina, dus gaat hij daar die OK doen. Dus gaat hij uit :'( |:(
Kun je die lijst volgorde niet aanpassen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Mijn batterij gaat ook steeds vager doen:
Gisteren had ik van 11:30 tot 23:30 24% van m'n batterij verbruikt. Dus ik dacht, ik hoef hem niet op te laden, maar 's ochtends om half 8 was de batterij leeg, terwijl ik mijn telefoon niet gebruikt heb of gebeld/smst ben.

Hoe kan het zijn dat m'n batterij binnen 8 uur leeg is terwijl ik nog 76% heb en er niets mee gedaan heb?

edit: batterij was om 11:30 100%

[ Voor 8% gewijzigd door megter op 16-02-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik heb van het weekend (En vandaag) ook een stel vage problemen gehad :/
Me vriendin zat te klooien met tel (ze weet een beetje hoe hij werkt..) en ik pak hem om te kijken wat ze gedaan heeft... staat hij uit.
Ik tegen haar zo van :( ;)
Zei tegen mij, ik heb hem alleen maar op toetsenblokkering gezet.
ik: :? 8)7
Ik me spv'tje opstarten.
Toetsenblok, B) is hij zomaar weer in eens uit :|
Weer opgestart. En toen heeft hij het ff goed uit gehouden.
Maar nu vandaag was hij weer zomaar uit.
Van het weekend dacht ik dat de batterij misschien wat gammel was (23% accu over) maar vandaag was dat zeer zeker niet het geval.
Ik ga morgen waarschijnlijk wel ff babbelen met de helpdesk wat dit lijkt me geen software probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien al een keer langs gekomen maar heb het nog niet gevonden,

Heb nu Pockettv geinstalleerd maar tijdens het kijken van filmpjes gaat het lampje uit en heb van alles geprobeerd maar hoe zorg ik er nou voor dat het lampje aanblijft?

(2 dagen in bezit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 20:07:
Mischien al een keer langs gekomen maar heb het nog niet gevonden,

Heb nu Pockettv geinstalleerd maar tijdens het kijken van filmpjes gaat het lampje uit en heb van alles geprobeerd maar hoe zorg ik er nou voor dat het lampje aanblijft?

(2 dagen in bezit)
Menu, en dan op functie Backlight (4) klikken. Vrij logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megter schreef op 17 februari 2004 @ 20:18:
[...]

Menu, en dan op functie Backlight (4) klikken. Vrij logisch toch?
werkt helaas niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Al geprobeert om opnieuw te installeren, bij mij werkt die optie namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megter schreef op 17 februari 2004 @ 20:29:
[...]

Al geprobeert om opnieuw te installeren, bij mij werkt die optie namelijk wel.
Ja ook algeprobeerd,

Op de telefoon en daarna op de Storage card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand onder 1.6 de T9 al op nederlands gekregen? Ik heb zitten kijken bij http://ppcw.net/index.php?itemid=1163, maar bij mij werkt dat programma niet en ik kan dat dll bestand nergens vinden... Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 22:45:
heeft iemand onder 1.6 de T9 al op nederlands gekregen? Ik heb zitten kijken bij http://ppcw.net/index.php?itemid=1163, maar bij mij werkt dat programma niet en ik kan dat dll bestand nergens vinden... Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb je bezwaar tegen de Nederlandse 1.6 software update dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even over de 1.6 "fliegt.-modus" wat een vreemde vertaling lijkt... is natuurlijk "vliegtuig-modus" . Tja.. topic was zo stil.. ik denk ik meld even wat nutteloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Wisten wel al :)

Ik vond die oude radio uit/aan veel beter. Wist je tenminste of de radio uit of aan was en je dus wel of niet gebeld kon worden. Die Fliegt. modus zul je dan meestal alleen in een Fliegtuig :) gebruiken en niet alleen om je onbereikbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja.. zat er dik in.. maja twas hier zo stil .. iedereen z'n spv gesloopt ofzo? :P
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.