Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 17:48:
Ik heb de 1.6 update gedraaid, maar nu zit ik opeens vast in het headset profile... ZWAAAAAR klote, want ik kom er dus niet meer uit. Ik kan geen enkel ander profiel meer selecteren. Ik denk trouwens niet dat het iets met die update te maken heeft hoor. Ik heb alle oplossingen die op coolsmartphone.com staan al geprobeerd (blazen, snel langzaam met de koptelefoon erin en eruit, en met een satestokje handmatig de schakelaar omzetten, maar niets werkt! Is er musshien iemand die me hiermee kan helpen?
Als het toestel zelf garantie heeft dan kun je gewoon langs de orange shop (als je daar nog een bonnetje van hebt.. misschien zonder ook welproberen kan altijd)megter schreef op 27 januari 2004 @ 17:51:
Ik heb dus precies hetzelfde probleem, bij mij werkt er ook niets. Alleen is het probleem dat ik 'm 2e hands gekocht heb (wel met bon), maar dat ie sim-unlocked is. Voor zover ik wist was dit toegestaan mits de code met behulp van een datakabel uitgelezen is, wat ook het geval is. Maar wat ik in eerdere delen heb gelezen vervalt hierdoor de garantie. De enige manier waarop ik nu kan bellen (m'n headset is gestolen) is met een speld in m'n telefoon
Verder moet je er niet echt IN prikken maar meer in rond draaien.
En misschien ff met de punt van het prikkertje (liefst van hout) iets schuin er uit trekken zodat je eigenlijk hem langs de kant schraapt (natuurlijk op verschillende plekken proberen).
Anders sterkte
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal