Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 20:07:
Mischien al een keer langs gekomen maar heb het nog niet gevonden,

Heb nu Pockettv geinstalleerd maar tijdens het kijken van filmpjes gaat het lampje uit en heb van alles geprobeerd maar hoe zorg ik er nou voor dat het lampje aanblijft?

(2 dagen in bezit)
Dat had ik ook. Alle energie opties uitgezet maar geen resultaat :(

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 16:43:
tja.. zat er dik in.. maja twas hier zo stil .. iedereen z'n spv gesloopt ofzo? :P
Of verkocht....

Trouwens, iemand die wat weet over mijn probleem:

Mijn batterij gaat ook steeds vager doen:
Gisteren had ik van 11:30 tot 23:30 24% van m'n batterij verbruikt. Dus ik dacht, ik hoef hem niet op te laden, maar 's ochtends om half 8 was de batterij leeg, terwijl ik mijn telefoon niet gebruikt heb of gebeld/smst ben.

Hoe kan het zijn dat m'n batterij binnen 8 uur leeg is terwijl ik nog 76% heb en er niets mee gedaan heb?

Batterij was om 11:30 100%

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

tja.. zat er dik in.. maja twas hier zo stil .. iedereen z'n spv gesloopt ofzo? :P
Mijne is kaduuk. Batterij is RIP.
Moet een nieuwe halen maar via webshop vinnik niks. Heeft de orange shop niet een batterij los te koop.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 16:41
megter schreef op 18 februari 2004 @ 17:45:
[...]

Of verkocht....

Trouwens, iemand die wat weet over mijn probleem:

Mijn batterij gaat ook steeds vager doen:
Gisteren had ik van 11:30 tot 23:30 24% van m'n batterij verbruikt. Dus ik dacht, ik hoef hem niet op te laden, maar 's ochtends om half 8 was de batterij leeg, terwijl ik mijn telefoon niet gebruikt heb of gebeld/smst ben.

Hoe kan het zijn dat m'n batterij binnen 8 uur leeg is terwijl ik nog 76% heb en er niets mee gedaan heb?

Batterij was om 11:30 100%
Heb je al geprobeerd je SPV te rebooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Phoolie schreef op 20 februari 2004 @ 14:47:
[...]
Heb je al geprobeerd je SPV te rebooten?
Ja, maar toen was m'n batterij al leeg.
Het is heel raar, de ene keer gaat m'n batterij heel lang (1,5 dag) mee, en de ander keer maar heel kort (<1 dag), terwijl ik er dan even veel mee doe, en als ik een prog gebruikt heb, altijd quickclose gebruik.

[ Voor 8% gewijzigd door megter op 20-02-2004 16:16 ]

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Is er ondertussen eigenlijk al officieel nieuws bekend betreffende de update? Op de website van Orange staat er nog steeds dat de update eraan moet komen en die brief die we allemaal zouden krijgen heb ik ook nog steeds niet ontvangen. Ook betreffende de MMS actie die wij hebben misgelopen hoor ik niets meer.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t3q schreef op 18 februari 2004 @ 17:46:
[...]

Mijne is kaduuk. Batterij is RIP.
Moet een nieuwe halen maar via webshop vinnik niks. Heeft de orange shop niet een batterij los te koop.
geen garantie? hoelang had je die telefoon al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 23:29:
[...]

geen garantie? hoelang had je die telefoon al?
Sinds lente vorig jaar geloof ik. Maar ja ik heb em zelf laten vallen. Krijg ik dan garantie? Hijs niet verzekerd ofzo.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:39
Toevallig gisteren. Hopelijk begin volgende week een vervanger. Ben benieuwd, SPV, SPV-E100 of SPV2 :? . Orange Pro-Assist. Ik zie wel.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t3q schreef op 20 februari 2004 @ 23:31:
[...]

Sinds lente vorig jaar geloof ik. Maar ja ik heb em zelf laten vallen. Krijg ik dan garantie? Hijs niet verzekerd ofzo.
niet geschoten is altijd mis :)
ik had m'n telefoon, ondanks dat ze bleven volhouden dat het 100% m'n eigen schuld was (defect scherm), toch nog voor 20 euro laten repareren (en mocht vervangingstelefoon gebruiken :Y) ). Moest er wel lang voor doorzeuren zeg... ze wouden niet graag garantie geven. (ik had ook geen aanvullende garantie ofzo)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Ik weet niet zeker of mijn vraag al voorbij is gekomen de afgelopen posts maar de search geeft mij geen duidelijkheid.

Ik heb een simlockvrij SPV met een T-mobile abbo. Nu wil ik graag gebruik maken van T-zones via wap en via GPRS. Heeft iemand dit al voorelkaar gekregen?? En zo ja waar kan ik de instellingen vinden?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 09:58:
[...]

niet geschoten is altijd mis :)
ik had m'n telefoon, ondanks dat ze bleven volhouden dat het 100% m'n eigen schuld was (defect scherm), toch nog voor 20 euro laten repareren (en mocht vervangingstelefoon gebruiken :Y) ). Moest er wel lang voor doorzeuren zeg... ze wouden niet graag garantie geven. (ik had ook geen aanvullende garantie ofzo)
Ik ga wel ff langs vandaag. Kijken wat ik eruit kan slepen.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo eindelijk me e100 geupgrade naar 1.6 rom. Valt op dat Mediaplayer nu sneller werkt( nog niet echt snel maarja) en gprs gebruiken gaat nu veel beter. Sites laden sneller en verbinding is stabieler. MSN doet t ook weer eindelijk.
Batterij gaat idd langer mee, maar verder niet echt spectaculaire verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
Ik draai al sinds enige tijd de 1.6 gelekte update van een paar maanden terug maar die werkt nog steeds niet 100%.. dus ik bel al bijna 4 maanden elke week met Orange over de update.. elke keer hetzelfde verhaal dat ze nog niks weten en dat het op de website zal verschijnen..

Omdat je via de telefoon weinig kunt bereiken bij bedrijven heb ik maar een klachten brief gestuurd met daarbij een aantal punten waarom ik denk dat ik gewoon 'genaaid' wordt door Orange.. ben benieuwd naar de reactie.. kzal em hier ook zeker wel posten als hij er is.. (post duurt altijd ff :P)

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je misschien die brief (die jij hebt gestuurd) ook posten? :)

en trouwens niet die valentijns wedstrijd gewonnah :P

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar weken geleden ook per brief aan Orange laten weten dat we genaaid werden....Toen was de update (NL) nog helemaal niet te krijgen (nu natuurlijk officieel ook nog steeds niet) terwijl ie er voor UK, Duitsland enzo allang was. Maar ik heb nooit een reactie van Orange gekregen...Terwijl ze in oktober al zeiden dat de update er aan het eind van de maand zou zijn. Prutsers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden die spv meteen met 1.6 rom moeten leveren. Ik wil niet eens weten hoe die 1.35 rom was :r Maarja met deze rom ben ik wel happy met me spv :-) Wel jammer dat orange hem nog niet op de site heeft. Ik had gebeld met ze, kreeg meteen iemand aan de lijn en ik vroeg of er een reden was waarom de rom niet op NL site staat. Dat kwam omdat ze nog met iets extra's bezig waren en dat je hem idd op cd-rom krijgt. Maar goed dat horen we al maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Laatst online: 17-09 18:57

sjaak

un giorno credi

* sjaak heeft um vorige week zaterdag naar de winkel gebracht i.v.m. enorme traagheid.
Met de 1.5 was ie al onnoemelijk traag maar toen zat de ipsm ruim over de helft vol en dat bleek negatieve gevolgen te hebben voor de snelheid. Toen kwam de 1.6 uit, twee ringtones erop en een sd-card van 256 MB maar regelmatig dat ik 5!! minuten moest wachten voordat ie de toetsen deblokkeerde. Dan zag je dat het scherm voor de helt refresht werd en dan bleef ie zo een paar minuten staan, erg irri. Nu ben ik um al een week kwijt :'( en hoop dat ie eind deze week terug is en het een stuk beter doet, al is die hoop niet zo groot... Trouwens niets gehoord over 20 euro betalen :?

[ Voor 6% gewijzigd door sjaak op 22-02-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:48
Werkt dat toetsenbord voor spv ook op de SPV 2?
Voor het geval ik een nieuw toestel ga nemen na afloop van abbo, zou wel leuk zijn als dat keyboard daar dan ook nog op werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het unlocken van 1.6 krijg ik de volgende error:
Retrieving Code (o.i.d.).. en dan bij 66% krijg ik een error van: invalid code - aborting.
Terwijl ik de instructies goed opvolg.
Kan iemand mij helpen A.U.B.? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micha schreef op 22 februari 2004 @ 22:50:
/me heeft um vorige week zaterdag naar de winkel gebracht i.v.m. enorme traagheid.
Met de 1.5 was ie al onnoemelijk traag maar toen zat de ipsm ruim over de helft vol en dat bleek negatieve gevolgen te hebben voor de snelheid. Toen kwam de 1.6 uit, twee ringtones erop en een sd-card van 256 MB maar regelmatig dat ik 5!! minuten moest wachten voordat ie de toetsen deblokkeerde. Dan zag je dat het scherm voor de helt refresht werd en dan bleef ie zo een paar minuten staan, erg irri. Nu ben ik um al een week kwijt :'( en hoop dat ie eind deze week terug is en het een stuk beter doet, al is die hoop niet zo groot... Trouwens niets gehoord over 20 euro betalen :?
dat van die 20 euro was beetje anders bij mij :p. Ik had geen garantie afgesloten en aangezien de orange winkel bleef volhouden dat het alleen door mij gekomen zou kunnen zijn zou ik in de 1e instantie de volle hap moeten dokken :( Toen heel lang blijven doorzeuren.. naar een andere winkel gegaan etc. Toen mocht ik hem voor 30 euro laten fixen.. heb ik toen maar gedaan omdat ik de wanhoop nabij was :p en toen ie terug gebracht werd kostte het me maar 20 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 10:40:
Ik had geen garantie afgesloten en aangezien de orange winkel bleef volhouden dat het alleen door mij gekomen zou kunnen zijn zou ik in de 1e instantie de volle hap moeten dokken :(
Maar garantie afsluiten? Als zo'n ding kapot gaat doordat er een constructiefout in zit valt dat m.i. onder garantie, heb nl. vaker gehoord dat schermpjes b.v. spontaan breken, koptelefoonaansluitingen defect waren (hangen in profiel) en dat ze ook 20 euro kwijt waren. Vind ik geen actie want waarom zit er anders garantie op? Die kosten kunnen ze toch weer declareren bij HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoef je mij niet te vertellen hoor... maar recht hebben en recht krijgen zijn (zoals ik nu wel achter ben) 2 heel vershillende dingen :/
Eieren voor m'n geld gekozen.. ik had het waarschijnlijk wel gratis gefixed kunnen krijgen maar dan had ik dus weer een hele tijd zonder telefoon gezeten en had ik heel veel moeite moeten doen (brieven schrijven enzo.. zZZ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 09:17

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Ze hadden die spv meteen met 1.6 rom moeten leveren. Ik wil niet eens weten hoe die 1.35 rom was Maarja met deze rom ben ik wel happy met me spv :-) Wel jammer dat orange hem nog niet op de site heeft. Ik had gebeld met ze, kreeg meteen iemand aan de lijn en ik vroeg of er een reden was waarom de rom niet op NL site staat. Dat kwam omdat ze nog met iets extra's bezig waren en dat je hem idd op cd-rom krijgt. Maar goed dat horen we al maanden...

ik zal je vertellen dat 1.3 heerlijk werkte!
t was vanaf 1.5 dat je accu snel leeg ging, en toen kwam microsoft met de MSN policy... pas vanaf toen was t niets meer...
maar anyway orange sucked omdat ze me nooit verteld hadden dat mijn SD kaartje incompatible was met mijn e200 :(
offtopic:
EN JA IK WEET WEL DAT GOT GEEN V&A IS MAAR VROEGAH KON DIT NOG WEL HIER... STELLETJE BRAVE KINDEREN

[ Voor 255% gewijzigd door -Nexus op 25-02-2004 13:21 ]

• Phoolie
Hij doet het weer prima de laatste tijd :D

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:07
-Nexus schreef op 24 februari 2004 @ 16:26:
maar anyway orange sucked omdat ze me nooit verteld hadden dat mijn SD kaartje incompatible was met mijn e200 :(
Beetje kort door de bocht he? Is dat de schuld van Orange? Het blijft een telefoon die Microsoft heeft ontwikkeld. Wil je per se klagen, klop dan bij hun aan. Orange kan daar niks aan doen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Vorige week zaterdag telefoon weg gebracht, anderhalve week later telefoon, telefoon gemaakt! :) Ik naar de winkel vandaag met rma-bon, blij blij. Thuis aangekomen, weer ff de sd-card volpompen, prop um erin, vliegt eruit.. :? Nogmaals, iets meer doordrukken. Noppes, wil niet vast blijven zitten. ;( Weer terug naar de winkel. Aankoopsbewijs mee, snel geholpen weer, verhaal uitgelegd, kleine poging gedaan om het werkend te krijgen, toen kreeg ik een nieuwe aangeboden. Goed opgelost dus al had ik het niet erg gevonden deze gewoon te houden, voor de rest was ie prima. :) Maar zonder sd-card geen muziek en zonder muziek geen leven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Laatst online: 12:39
Stelletje kloothonden daar bij Pro Assist (van Orange zeggen ze...). Mijn Telefoon (SPV) vorige week ingeleverd. Ding is gewoon kadoek. Nu een week later nog steeds niets binnen. Dit zuigt van alle kanten. Die stink vervangende Nokia 2100 is net zo slim als een strontvlieg :( . Daar betaal je dan verzekeringpremie voor.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

weet iemand nog waar je SmartPhone Studio engels kan downloaden ??? hij is van de orginele site af ? misschien dat iemand hem ff kan posten ? t's toch shareware :D

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Biposto schreef op 27 februari 2004 @ 13:22:
Stelletje kloothonden daar bij Pro Assist (van Orange zeggen ze...). Mijn Telefoon (SPV) vorige week ingeleverd. Ding is gewoon kadoek. Nu een week later nog steeds niets binnen. Dit zuigt van alle kanten. Die stink vervangende Nokia 2100 is net zo slim als een strontvlieg :( . Daar betaal je dan verzekeringpremie voor.
Tegen 25 euro borg kon ik (zonder verzekeringspremie te betalen) een vervangend toestel krijgen, een 3310 weliswaar, maja, als je geen telefoon hebt anders.. Gelukkig heb ik nog een Siemens S35 die het toch al zo'n 4-5 jaar uithoudt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:38
Ik wil in de zomer ook graag de Orange SPV kopen, maar helaas zijn er maar weinig shops op internet in Nederland die het toestel verkopen, ik kon er via google maar 2 of 3 vinden.

Daarnaast is er geen enkele shop in Nederland die accesoires verkoopt zoals die toetsenbord....weet iemand of ze die misschien wel verkopen in een Orange winkel (niet op internet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:25
beetje domme vraag: Ja, die verkopen ze in de Orange winkel ja.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en ook software :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:38
oke dan zal ik daar wel een keer rondkijken, wel vaag dat erop orange.nl niks over staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb net de Orange cd gekregen met de update.
De eerste 25 mms'jes tot 1 mei 2004 zijn gratis trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 11:40:
Hmm, ik heb net de Orange cd gekregen met de update.
De eerste 25 mms'jes tot 1 mei 2004 zijn gratis trouwens
Ik ook :) Netjes in zo'n airbag...

Alleen jammer dat ik mijn SPV al sinds augustus niet meer heb }:O

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
EbAyzo schreef op 28 februari 2004 @ 12:00:
Alleen jammer dat ik mijn SPV al sinds augustus niet meer heb }:O
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou daar issie idd dan eindelijk! Wel magertjes hoor die 25 mmsjes :-P haha nee wel netjes dat we m thuis gestuurd krijgen! Ik heb m alleen vorige week al geupdate ( ja beetje laat ik weet het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
Godsamme, zit hier met een redelijk probleempje.. Het zit als volgt:

Daarnet dus ook die Orange Update via de post binnen gekregen, dus ik direct naar boven om m'n spv up te daten, maar m'n zus zat achter de desktop pc.. Dus ik m'n laptop aangeslingert en daar m'n cradle op aangesloten en m'n spv.. Eerst even backuppen en daarna begonnen aan de update.. Toen begon hij dus de oude software te verwijderen, maar ineens schakelde m'n laptop in standby! Daar had ik even niet bij doorgedacht, dus ik direct de spatiebalk in drukken en m'n beeld was weer terug, hij stond op 58% ge-erased.. En bleef daar dus ook 10 minuten opstaan tot ik een foutmelding kreeg dat het misgegaan was.. Het beste kon ik toen m'n SPV en m'n cradle los koppelen, de batterij er 30 seconden afhalen dan alles weer terug plaatsen en de update opnieuw laden, maar nee dus.. Hij wil niet meer connecten!! Ik heb nu dat scherm op m'n SPV van die drie kleuren(rood,groen en blauw) waarin staat Canary MV v1.00 en daaronder staat er een grijs balkje met serial en wanneer ik de SPV op z'n cradle zet springt die serial op USB, maar hij connect niet met Active Sync.. Heb echt al van alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.. Heeft een van jullie misschien de oplossing????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig he dat is dus lekker klote. Wat dat betreft is een spv niet echt een makkelijke gebruiksvriendelijke telefoon. denk dat de klantenservice veel telefoontjes gaat krijgen. Je moet echt een beetje handig zijn om dit allemaal te snappen, nu zullen mensen die de spv interessant vinden ook wel handig zijn met zo'n toestel maar dan nog. In die brief die bij de update zit zeggen ze niet eens dat de batterij nu veel langer meegaat. ik kan nu ruim 2 dagen ipv hooguit 1.5 dag, beetje vreemd. Op de orange site wordt nog met geen woord gerept over de update :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

ik heb de cd ook gekregen. nu staat op de cd dat het gaat om versie 1,6,3,1,0 maa rik heb nu zelf versie 1,6,3,11 welke is nu nieuwer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb die die .11 op het eind. zal wel hetzelfde zijn neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
Ik heb ook de CD gekregen :)

Alleen jammer dat ik niemand ken om een MMS-je naar te sturen. (Stuur zelfs ook nauwelijks SMS-jes)

Kreeg wel de eerste keer melding dat McAfee een virus had gevonden, genaamd ... :)
Volledig scannen leverde niets op.

Verder wat ook wel leuk is, is in die back-up programma directory.
In de SDUTLog.txt logfile:
Warning failed to copy IPSM\Windows\autorun.exe off device
:) 8) :+

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Hij is er nu eindelijk officieel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:19

404error

Page Not Found

Na de cd meteen Orange gebeld met de melding om mijn abo op te zeggen. Dit omdat 25 mms-jes (=€12,50) in geen enkele verhouding staat tot een half jaar geen msn en het niet werken van mms (Dat zijn toch specificaties waarmee ik het toestel gekocht heb). Even flink doorgezeurd en heb nu de keuze tussen 1 belbundel gratis of een extra goed aanbod bij verlenging... Volgende week weet ik weer meer want dan komt er een nieuw aanbod...

Zie maar wat je met deze informatie doet... >:)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404error schreef op 28 februari 2004 @ 15:45:
Na de cd meteen Orange gebeld met de melding om mijn abo op te zeggen. Dit omdat 25 mms-jes (=€12,50) in geen enkele verhouding staat tot een half jaar geen msn en het niet werken van mms (Dat zijn toch specificaties waarmee ik het toestel gekocht heb). Even flink doorgezeurd en heb nu de keuze tussen 1 belbundel gratis of een extra goed aanbod bij verlenging... Volgende week weet ik weer meer want dan komt er een nieuw aanbod...

haha :) interessant (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
zeg wanneer hebben jullie die cd gehad. ik heb nog niets gekregen..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
BadBoy18 schreef op 28 februari 2004 @ 19:46:
zeg wanneer hebben jullie die cd gehad. ik heb nog niets gekregen..
Gisteren, ik denk dat je hem anders maandag wel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vind idd ook de vergoeding magertjes, ze bieden ook geen excuses aan in hun brief haha. Er is zowieso nooit echt aan de klant verteld dat msn niet meer werkte en dat ze bezig waren met een update. (dmv brief/sms oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 20:16:
[...]

Nou ik vind idd ook de vergoeding magertjes, ze bieden ook geen excuses aan in hun brief haha. Er is zowieso nooit echt aan de klant verteld dat msn niet meer werkte en dat ze bezig waren met een update. (dmv brief/sms oid)
Er is zeker wel verteld dat ze bezig waren met een update

Heb m vanmiddag dus ook ontvangen, fijn dat t officieel is nu, en fijn van die MMs'jes, heb ik er nog meer gratis :D
(bij mij werkte MMS prima namelijk die hele tijd)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las dat iemand geen automatische toetsenblokkering aan kreeg, is wel degelijk mogelijk hor.. nu weet ik niet helemaal waar ik dat ook al weer heb ingesteld, je kan er zelfs een wachtwoord op zetten...

Ik had die cd ook gehad.. best leuk die mmsjes alleen ken ik weinig mensen waarna ik ze kan sturen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:56
Zit nog steeds te wachten op de update... Vandaag niet bij de post gehad. Nu moet ik wel zeggen dat ook ik al een tijdje met die updat ewerk maar ok.

Merk trouwens de laatste tijd iets enorm vaags aan mijn SPV, ik weet niet of meer gebruikers hier last van hebben....

Wanneer ik mijn telefoon aan heb staan en aan de lader gooi gaat alles goed en laad ie ook goed op.

Wanneer mijn telefoon uit staat en ik gooi hem aan de lader loopt ie alleen maar leeg, en komt ie leger van de lader dan die er aan ging. Dit lijkt me toch echt niet goed.

En ja, ok, hij is blijkbaar niet kapot, want hij kan dus opladen als de telefoon aanstaat, maar ben gewoon van vroeger uit gewend om dat ding uit te zetten bij het laden :S

Iemand enig idee hierover ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Laatst online: 21-08 22:49
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 13:23:
Las dat iemand geen automatische toetsenblokkering aan kreeg, is wel degelijk mogelijk hor.. nu weet ik niet helemaal waar ik dat ook al weer heb ingesteld, je kan er zelfs een wachtwoord op zetten...

Ik had die cd ook gehad.. best leuk die mmsjes alleen ken ik weinig mensen waarna ik ze kan sturen |:(
Volgens mij is dat de phonelock en niet de keylock.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik heb de cd nu ook.. vandaag gehad.. mms kan automatisch?? of moet je er voor aanmelden nog steeds bij orange?

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Laatst online: 23:21
Gitaarwerk schreef op 01 maart 2004 @ 19:14:
ik heb de cd nu ook.. vandaag gehad.. mms kan automatisch?? of moet je er voor aanmelden nog steeds bij orange?
Je moet je nog steeds aanmelden....... gewoon ff bellen en laten activeren, en binnen 15 min kan je mms-en.

offtopic:
Weerz is niet zo vrolijk, zijn beeldscherm van zijn SPV is gebroken..... maar hij krijgt nu de e200 dus dat maakt wel een hoop goed

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Weet iemand of er ook nog verschillen zijn tussen de versie die Orange nu verspreidt op CD en de versie die we begin januari al van de engelse website konden plukken? De versienummers komen nl. niet helemaal overeen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 28 februari 2004 @ 14:12:
Godsamme, zit hier met een redelijk probleempje.. Het zit als volgt:

Daarnet dus ook die Orange Update via de post binnen gekregen, dus ik direct naar boven om m'n spv up te daten, maar m'n zus zat achter de desktop pc.. Dus ik m'n laptop aangeslingert en daar m'n cradle op aangesloten en m'n spv.. Eerst even backuppen en daarna begonnen aan de update.. Toen begon hij dus de oude software te verwijderen, maar ineens schakelde m'n laptop in standby! Daar had ik even niet bij doorgedacht, dus ik direct de spatiebalk in drukken en m'n beeld was weer terug, hij stond op 58% ge-erased.. En bleef daar dus ook 10 minuten opstaan tot ik een foutmelding kreeg dat het misgegaan was.. Het beste kon ik toen m'n SPV en m'n cradle los koppelen, de batterij er 30 seconden afhalen dan alles weer terug plaatsen en de update opnieuw laden, maar nee dus.. Hij wil niet meer connecten!! Ik heb nu dat scherm op m'n SPV van die drie kleuren(rood,groen en blauw) waarin staat Canary MV v1.00 en daaronder staat er een grijs balkje met serial en wanneer ik de SPV op z'n cradle zet springt die serial op USB, maar hij connect niet met Active Sync.. Heb echt al van alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.. Heeft een van jullie misschien de oplossing????
Heb ik ook gehad.
Even in een andere pc proberen lukt dan waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:25
Xanion schreef op 01 maart 2004 @ 23:25:
Weet iemand of er ook nog verschillen zijn tussen de versie die Orange nu verspreidt op CD en de versie die we begin januari al van de engelse website konden plukken? De versienummers komen nl. niet helemaal overeen.
Moet je de cd eens in je cdrom-speler stoppen, dan zie je dat de versienummers wel degelijk overeen komen

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
mhulsegge schreef op 01 maart 2004 @ 18:18:
Zit nog steeds te wachten op de update... Vandaag niet bij de post gehad. Nu moet ik wel zeggen dat ook ik al een tijdje met die updat ewerk maar ok.

Merk trouwens de laatste tijd iets enorm vaags aan mijn SPV, ik weet niet of meer gebruikers hier last van hebben....

Wanneer ik mijn telefoon aan heb staan en aan de lader gooi gaat alles goed en laad ie ook goed op.

Wanneer mijn telefoon uit staat en ik gooi hem aan de lader loopt ie alleen maar leeg, en komt ie leger van de lader dan die er aan ging. Dit lijkt me toch echt niet goed.

En ja, ok, hij is blijkbaar niet kapot, want hij kan dus opladen als de telefoon aanstaat, maar ben gewoon van vroeger uit gewend om dat ding uit te zetten bij het laden :S

Iemand enig idee hierover ???
Je moet hem aan hebben tijdens het laden. Anders werkt het idd niet. (Alhoewel dat soms bij mijn wel goed gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Er werd ooit gezecht dat er een Worms versie voor de SPV zou komen, iemand enig idee of die er al is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede tweakers / tweakster,

ook ik heb nu al een paar maanden mijn SPv-200 en ben er wel tevreden mee, en alles wat ik wilde doen met dat ding lukte zonder hulp tot nu toe wel. Kwam ik vandaag tegen van Emule : Mobile-Mule : bestuur en beheer je emule vanaf je telefoon , wat heb je nodig een Java enabled telefoon. Ikke downloaden op me SPV ('t zijn maar 2 bestandjes : Mobilemule.jar en mobilemule.jad) maar ik kan die bestanden niet openen. alle forums van Emule / Smartphone & Hier afgezocht maar nergens vind ik iets over deze combinate SPV - MobileMule. na veel google queries wel een 2tal franse forums gevonden met beide keywords in een post maar mijn frans is niet van het kaliber om zo'n stukje te vertalen in iets verstaanbaars voor mij. Alle input / ervaringen met dit probleem (wat zie ik over het hoofd dat extreem overduidelijk is :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Vandaag m'n nieuwe spv gekregen, helemaal krasvrij, schoon en zonder stukjes eruit. :o (Had um overgekocht van iemand, die had um eens laten vallen) Ben weer helemaal blij. :) :) En ook m'n sd-card blijft weer zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 14:11:

ook ik heb nu al een paar maanden mijn SPv-200 en ben er wel tevreden mee, en alles wat ik wilde doen met dat ding lukte zonder hulp tot nu .....
Als je die linkjes post is er misschien wel een tweaker die je kan helpen?
Is t progje van franse komaf? Mijn frans is ook niet zo best helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik die stomme Fun & Info link weg uit m'n start menu?
En welk bestand zorgt voor de "ordening" in het start menu?

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Ordening moet je aanpassen met reg tweaks...
je startmenu kan je vinden onder >IPSM(of storage als je een e200 hebt)>Windows>Start menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 16:12
-Nexus schreef op 02 maart 2004 @ 15:42:
[...]

Als je die linkjes post is er misschien wel een tweaker die je kan helpen?
Is t progje van franse komaf? Mijn frans is ook niet zo best helaas!
Dan zal http://babelfish.altavista.com/ het vast wel beter kunnen ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje, zal vast wel een keer aan de orde geweest zijn:

Bij mij springt de phone ook heel vaak op headset profiel,
het frontje van de telefoon is verder licht beschadigd.

Als ik hem opstuur, repareren ze hem dan of geven ze een nieuwe, of doen ze helemaal niets eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 14:11:

ook ik heb nu al een paar maanden mijn SPv-200 en ben er wel tevreden mee, en alles wat ik wilde doen met dat ding lukte zonder hulp tot nu toe wel. Kwam ik vandaag tegen van Emule : Mobile-Mule : bestuur en beheer je emule vanaf je telefoon , wat heb je nodig een Java enabled telefoon. Ikke downloaden op me SPV ('t zijn maar 2 bestandjes : Mobilemule.jar en mobilemule.jad) maar ik kan die bestanden niet openen. alle forums van Emule / Smartphone & Hier afgezocht maar nergens vind ik iets over deze combinate SPV - MobileMule. na veel google queries wel een 2tal franse forums gevonden met beide keywords in een post maar mijn frans is niet van het kaliber om zo'n stukje te vertalen in iets verstaanbaars voor mij. Alle input / ervaringen met dit probleem (wat zie ik over het hoofd dat extreem overduidelijk is :) )
Heb je wel java geinstalleerd op je SPV, standaard werkt dat namelijk niet. Ik heb ook ooit geprobeerd, maar had er het geduld niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik heb er gelijk gebruik van gemaakt.

Ik bel naar orange en leg uit dat ik mijn gsm al sinds 23 sept. 2003 hebt en sinds dec 2003 Niet had kunnen MSNen en sinds dag 1 niet had kunnen MMSen. Ik vertelde ook dat dit dus zeer vervelend was en dat ik belde omdat ik de update 1.6 kreeg met daarbij dus de 25 gratis mms-jes wat niet overeenkomt met een half jaar niet msnen en mmsen. (ik denk er nu aan dat het trouwens nog lang geen half jaar is maar ja) Dit vonden ze bij orange ook heel vervelend. (ps ik had wel via trillian kunnen msen op me gsm maar geen mms) Na mijn verhaal vertelde ik dus stoer; "Bij deze wil ik dus alvast mijn abbo opzeggen" De telefoniste bood nogmaals haar excuses aan en vertelde waar ik de opzeg brief moest heen struren. Ik schok hiervan omdat ik het eigenlijk niet wilde opzeggen :s . Dus vertelde dat een klasgenoot een belbundel gratis of een extra goed aanbod bij verlenging kreeg. Dit kon zij mij niet aanbieden omdat dit alleen 3 maanden voor het einde van je abbo kan gelden. Dus ze raade mij aan om 22 juni (3 maanden voor het eind van mij abbo) te bellen het uitteleggen en dan komt orange met wat aanbiedingen. Dat was het :'( Dus ik schoot er niks mee op. Behalve dat ik 22 juni moet bellen en dan een nieuw toestel kan krijgen of extra belbundels als ik weer voor een 1/2/3 jaar teken voor een nieuw contract.

Das mijn verhaal

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij even vertellen hoe je het scherm helemaal uit laat gaan na een minuut oid. want dat ding van mij is nogal snel leeg, en volgens mij scheelt het een hoop stroom, aleen kan ik die optie niet vinden :(

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owjah, je mag het ook wel ff smsen naar 0628918232 hehe.. want ik ga nu namelijk weg en heb me foon tot morgen ochtend nodig :P

zou heel erg cool zijn als iemand dat dus ff kon smsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 10:25:
kan iemand mij even vertellen hoe je het scherm helemaal uit laat gaan na een minuut oid. want dat ding van mij is nogal snel leeg, en volgens mij scheelt het een hoop stroom, aleen kan ik die optie niet vinden :(

alvast bedankt.
Lees het boekje eens, staat het in.

Kijk als dat teveel moeite is, eens bij instellingen en dan bij energiebeheer ofzo. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broer heeft een SPV gekocht met een Engelse Rom,
weet iemand hoe je de Nederlandse Rom erop krijgt?
De SPV in de cradle zetten en dan de Update draaien werkt niet.
Krijg dan een error en de melding dat er een Engelse Rom opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Ms kan je dezelfde manier gebruiken als wanneer je de beta van 1.6 erop had staan en terug wilde naar 1.5? Weet niet meer precies hoe je dat kon doen, ff teruglezen in een vorig topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan vanaf de 1.63.11 niet meer naar de 1.35 downgraden om de sim-lock eraf te halen.

Hij blijft dan telkens haken bij dat proces en loopt vast.

Is er een andere manier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
edit:
laatmaar :P is al gelukt, ciao

[ Voor 92% gewijzigd door answer_man op 08-03-2004 01:49 ]

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Dit is echt om te huilen.

Vandaag deed ik mijn spv aan, en hij bleef bij de zonondergang scherm Vastlopen. Ik ben dus nu 140 smsjes kwijt en de telefoon nummers van de afgelopen week (6 stuks).

Ik heb echt alles geprobeerd om dat ding te kunnen backuppen maar niets hielp.
Door die laatste update kun je ook geen andere bootloader erop zetten die bijv. Je IPSM kan backuppen en restoren.
Ik ben nu echt kwaad en geïrriteerd geraakt door dat toetstel. Dit is al vaker spv gebruikers overkomen. Op zo een moment denk ik wat bezielde me toen ik voor spv koos.

Ik ga morgen langs de orange shop.. wat mij betreft wil ik geen spv1 meer... eigenlijk helemaal geen spv meer.. wellicht een MP(x) maar spv echt niet.. niet normaal zeg met die dingen.. kunnen ze nou niets in orde krijgen???? we waren immers de testers voor Orange share, terwijl we dik voor betaalden. En we zijn nog steeds testers voor hun SPVtje.. en ook daarvoor moeten wij boeten...

Ik vind dat ze eerst de telefoon goed hadden moeten testen voordat ze gaan verkopen, en dat smoesje dat het aan MS ligt. Dat hoef ik niet te horen. Want ik koop dat toetstel van ORANGE. .
Ik verwacht dat orange hun zaken beter in orde moet maken i.p.v de klant de dupe van wordt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Wie bewaart er nou SMSjes? :P maar goed ik krijg hem als het goed is morgen en ik ben wel positief over de SPV. Collega heeft hem ook en daar hoor ik ook alleen maar goeie dingen van.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
BadBoy18 schreef op 07 maart 2004 @ 21:33:
Dit is echt om te huilen.

Vandaag deed ik mijn spv aan, en hij bleef bij de zonondergang scherm Vastlopen. Ik ben dus nu 140 smsjes kwijt en de telefoon nummers van de afgelopen week (6 stuks).

Ik heb echt alles geprobeerd om dat ding te kunnen backuppen maar niets hielp.
Door die laatste update kun je ook geen andere bootloader erop zetten die bijv. Je IPSM kan backuppen en restoren.
Ik ben nu echt kwaad en geïrriteerd geraakt door dat toetstel. Dit is al vaker spv gebruikers overkomen. Op zo een moment denk ik wat bezielde me toen ik voor spv koos.

Ik ga morgen langs de orange shop.. wat mij betreft wil ik geen spv1 meer... eigenlijk helemaal geen spv meer.. wellicht een MP(x) maar spv echt niet.. niet normaal zeg met die dingen.. kunnen ze nou niets in orde krijgen???? we waren immers de testers voor Orange share, terwijl we dik voor betaalden. En we zijn nog steeds testers voor hun SPVtje.. en ook daarvoor moeten wij boeten...

Ik vind dat ze eerst de telefoon goed hadden moeten testen voordat ze gaan verkopen, en dat smoesje dat het aan MS ligt. Dat hoef ik niet te horen. Want ik koop dat toetstel van ORANGE. .
Ik verwacht dat orange hun zaken beter in orde moet maken i.p.v de klant de dupe van wordt.
Je koopt het toestel idd bij Orange, maar het besturingssysteem komt toch echt van MS af. Alsof Orange weet hoe dat in elkaar zit! Het zou wel logisch zijn als Orange dit probleem oplost, maar hier zijn ze afhankelijk van MS.

En zo'n (MPx), ik ben bang dat je dezelfde problemen tegen kunt gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
Vandaag deed ik mijn spv aan, en hij bleef bij de zonondergang scherm Vastlopen.
Heb je het wel veelvuldig geprobeerd :?
(Trouwens, die zonsondergang is voor uit uitzetten :) )
Meestal help de batterij er een 10-tal tellen eruit halen en dan aanzetten wel.
Als het dan nog niet helpt, dan moet je kijken of er niet een raar programmaatje draait, door een keer zonder (en/of een keer met) je SD-kaartje erin proberen te booten.
Ik had ook een keer zo'n boot probleem. Door gewoon een paar keer proberen en de SD kaart eruit, deed hij het wel weer.
Sinds ik die update heb gedaan en hem gewoon gelocked heb laten staan, heb ik geen last meer van rare vastlopers :)
Inderdaad. Ze draaien gewoon hetzelfde OS, dus kun je dezelfde problemen tegenkomen. Ziet er alleen ander uit.

Je kunt trouwens ook back-uppen op je SPV'tje. Door middel van de aparte applicatie op je SPV, of (nog makkelijker en goedkoper) door middel van synchroniseren met Outlook :)
SMS-jes zou je eventueel kunnen converteren naar mails mbv SMS2Mail.

En volgens mij zijn wij geen testers voor Orange world of de SPV geweest. Orange world bestond al voordat de SPV kwam en iedereen met een WAP telefoon kon er gebruik van maken. En in de UK verkochten ze ook al een tijdje de SPV hoor :Y)
Er zijn wel nadelen van zo'n foontje, maar als je er niets geks mee doet en gewoon locked laat, blijft het alleen bij het elke dag opladen :)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo mensen heb ff vraagje draaide eerst dus 1.5 rom geen probleem met aplpicatie unlock. Maar nu na de update krijg ik het niet voorlekaar de applicatie lock eraf te halen. Ga naar die Orange site., daar kies ik unlock, naam , emauil, imei nummer... en daarna helemaal nix! Geen unlock geen mail of wat dan ook........ Iemand dit probleem ook gehad???? Thanks!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen.. is zo'n proggie voor moet je effe runnen en dan is ie unlocked :) staat wel ergens in begin van topic geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g*dver net trilt mn telefoon, haal ik um uit me zak zitter er allemaal vlekken in mn display en mn telefoon gaat niet meer aan! wat is dit voor crap! dat ding is nog nooit gestuiterd, echt wazig!

klotezooi.

iemand dit probleem ook gehad?
ik zie allleen een wit achtergrondlicht met daarbij al die wazige vlekken..
:S

morgen maar naar de orange shop in utrecht.
waar word je goed geholpen? in die van de v&d of de steenweg (geloof ik).

tnx

Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe :P v.d steenweg werdt ik goed geholpen ... NOT. daar werd mij al vanaf 3 m afstand verteld dat (hetzelvde probleem) mijn eigen schuld was en dat ik maar op moest rotten of het zelf moest dokken.

Nou las ik laatst dat ze een nieuwe filliaalleider nodig hadden geloof ik.. dus misschien is die minder vriendelijke meneer weg. Raad je persoonlijk amesfoort aan, daar ben ik uitstekend geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een spv e200 (1.6.0.0.) weet iemand hoe ik die moet unlocken?
De vorige links waren dood (e200.zip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Ik ben er uit :)

Ik heb al een week of 2 geleden een PDA gekocht met het PocketPC 2003 OS, en sinds afgelopen weekend een nieuw telefoontje met bluetooth en gprs (Nokia 6820 voor de kenners). Heerlijke combo, werkelijk. Het enige verschil, en daar schuilt het nadeel wel in, is het formaat. Die PDA is natuurlijk wel wat groter namelijk. Maar voor wat ik ermee doe is het werkelijk heer-lijk :)

(iemand nog een SPV met gebruikssporen kopen? :+ :P)

[ Voor 7% gewijzigd door HunterPro op 09-03-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heb ik nix bereikt bij 1 van de shops in utrecht.
eigen schuld dikke bult zeggen ze, gisteren bij de klantenservice hadden ze gezegd dat orange mee zou betalen aan de kosten, maar bij een orange shop wouden ze daar niet aan geloven en ik moest het maar uitzoeken met die verdomde klantenservice.

Om gek van te worden. Nu krijg ik 20% korting op de kosten, joepie jee NOT
20% van 300 euro in het ergste geval, reken maar uit. Terwijl er geen sporen van vallen oid zichtbaar zijn. Dat ding van mij kan je als nieuw verkopen. (toen ie het nog deed ... :) Maar ja hielen likken kunnen ze wel als je iets koopt, maar als je een probleempje hebt kan je oprotten.

Orange shops bedankt!

Iemand ervaringen met die probleem?
Ik heb er een foto van gemaakt, is te bekijken via:

www.reurings.net/spv/spvkaduuk.jpg

Hopelijk is alleen het display kapot en verder geen andere onderdelen oid, dan wordt het lekker duur en dan gooi ik m wel in de sloot...

Grtz Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ga zeer binnenkort een nieuwe sd kaart kopen van 256 (heel mischien 512)
maar nu vroeg ik me af of het nog uit maakt welke ik koop van wel merk en of het nut heeft om zo'n extra snelle te kopen die met 10mb schrijft iemand ervaring of tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:37:
eigen schuld dikke bult zeggen ze, gisteren bij de klantenservice hadden ze gezegd dat orange mee zou betalen aan de kosten, maar bij een orange shop wouden ze daar niet aan geloven en ik moest het maar uitzoeken met die verdomde klantenservice.

20% van 300 euro in het ergste geval, reken maar uit. Terwijl er geen sporen van vallen oid zichtbaar zijn. Dat ding van mij kan je als nieuw verkopen. (toen ie het nog deed ... :) Maar ja hielen likken kunnen ze wel als je iets koopt, maar als je een probleempje hebt kan je oprotten.

Orange shops bedankt!

Hopelijk is alleen het display kapot en verder geen andere onderdelen oid, dan wordt het lekker duur en dan gooi ik m wel in de sloot...

Grtz Chris
Als je er echt niks mee gedaan hebt, is alleen het display kapot. Dat scheelt alweer in de kosten. Het is wel spijtig idd en ik kan begrijpen waarom ze zeggen dat het je eigen schuld is. Gezien de diagonale lijnen, lijkt het er idd op dat je display een flinke opdonder heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
oh ja. ik heb ook een verzekering van rond 7 pluro's . kan ik mijn telefoon laten doorspoelen en geld vragen voor een nieuwe? want die verzekering dekt alle schade?? 8)7 :?
Muppet schreef op 07 maart 2004 @ 23:41:
Wie bewaart er nou SMSjes? :P maar goed ik krijg hem als het goed is morgen en ik ben wel positief over de SPV. Collega heeft hem ook en daar hoor ik ook alleen maar goeie dingen van.
hmm zo een antwoord had ik niet verwacht van een "Systeembeheerder i/o" want bij iedere systeem die je mee bezig bent is het van belang om zoveel dingen te kunnen loggen, om later storingen op te sporen..

En ik ben gewoon een log freak. Ik hou iedere sms, e-mail, en gesprekken lijst van mijn mobiel bij.
Smarron schreef op 08 maart 2004 @ 11:38:
[...]

Je koopt het toestel idd bij Orange, maar het besturingssysteem komt toch echt van MS af. Alsof Orange weet hoe dat in elkaar zit! Het zou wel logisch zijn als Orange dit probleem oplost, maar hier zijn ze afhankelijk van MS.

Toch maar een Non MS telefoon voortaan.. |:(
SPee schreef op 08 maart 2004 @ 12:13:
[...]

Heb je het wel veelvuldig geprobeerd :?
(Trouwens, die zonsondergang is voor uit uitzetten :) )
Meestal help de batterij er een 10-tal tellen eruit halen en dan aanzetten wel.
Als het dan nog niet helpt, dan moet je kijken of er niet een raar programmaatje draait, door een keer zonder (en/of een keer met) je SD-kaartje erin proberen te booten.
Ik had ook een keer zo'n boot probleem. Door gewoon een paar keer proberen en de SD kaart eruit, deed hij het wel weer.
Sinds ik die update heb gedaan en hem gewoon gelocked heb laten staan, heb ik geen last meer van rare vastlopers :)

[...]

Inderdaad. Ze draaien gewoon hetzelfde OS, dus kun je dezelfde problemen tegenkomen. Ziet er alleen ander uit.

Je kunt trouwens ook back-uppen op je SPVtje. Door middel van de aparte applicatie op je SPV, of (nog makkelijker en goedkoper) door middel van synchroniseren met Outlook :)
SMS-jes zou je eventueel kunnen converteren naar mails mbv SMS2Mail.

En volgens mij zijn wij geen testers voor Orange world of de SPV geweest. Orange world bestond al voordat de SPV kwam en iedereen met een WAP telefoon kon er gebruik van maken. En in de UK verkochten ze ook al een tijdje de SPV hoor :Y)
Er zijn wel nadelen van zo'n foontje, maar als je er niets geks mee doet en gewoon locked laat, blijft het alleen bij het elke dag opladen :)
Ik heb alles geprobeerd, back-up maken via bootloader. Een andere bootloader erop zetten die een IPSM back-up beidt, back-up maken via die Smartphone back-up tool, geprobeerd met die orange back-up tool. Echter niets hielp. oh ja ik had eerst stuk of twintig keer geprobeerd om die ding aan te krijgen maar ook dat hielp niet.

Nee, het is echt die zonsondergang/opgang :P scherm als die opstart. En als die afsluit is die nieuwe orange zonsondergang. (ik kan evt. een paar screens maken ;))

Ik heb ook niks raars geïnstalleerd. Sterker nog. Ik heb al twee weken niks geïnstalleerd.

Ja, dat doe ik ook.. maar ik had de afgelopen weken niet laten syncen. En dat sms convert tool begin je op een gegeven moment zat te worden.

Ik ben niet met je mee eens dat we geen Orange world testers zijn. Toen ik die spv kocht (juli 2003) was die orange zo erg, dat je koppijn van kreeg, bijna iedere dag storingen, slechte verbinding, vele foutmeldingen op je scherm dat die pagina niet bestond.

Het lijkt we dat we weer een orange aanhanger hier hebben :P
Wat bedoel je met locken? simlock of applock? sim lock had ik op dit toetstel laten staan, applock haalt bijna iedere spv gebruiker weg.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Laatst online: 16-09 16:19

404error

Page Not Found

Het vervolg van de avonturen van 404error bij Orange...

Dat verbeterde aanbod viel nogal tegen... €60 extra toestelkorting (Dus ongeveer €130 bij een 1-jarige Free40 verlengeing) op een E200 en twee maanden de helft van de bundel betalen...

Een nieuwe abonnee krijgt een vliegticket t.w.v. €99 bij een free abo...

Dus vriendelijk bedankt, één maand gratis bundel genomen en over twee manden contractvrij en een leuk cashback abo-tje nemen, wat me een €250 euro op gaat leveren, en nee dat wordt GEEN Orange :r . De volgende keer als ik tester word wil ik betaald worden ipv ervoor te betalen!!!

Dus collega SPV-ers, ga goed klagen en sleep er iig een gratis bundel uit...
:+

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

404error schreef op 09 maart 2004 @ 23:11:
[...]

Het vervolg van de avonturen van 404error bij Orange...

Dat verbeterde aanbod viel nogal tegen... €60 extra toestelkorting (Dus ongeveer €130 bij een 1-jarige Free40 verlengeing) op een E200 en twee maanden de helft van de bundel betalen...

Een nieuwe abonnee krijgt een vliegticket t.w.v. €99 bij een free abo...

Dus vriendelijk bedankt, één maand gratis bundel genomen en over twee manden contractvrij en een leuk cashback abo-tje nemen, wat me een €250 euro op gaat leveren, en nee dat wordt GEEN Orange :r . De volgende keer als ik tester word wil ik betaald worden ipv ervoor te betalen!!!

Dus collega SPV-ers, ga goed klagen en sleep er iig een gratis bundel uit...
:+
deed ik lees mijn verhaal (pagina 15)

Ik bel naar orange en leg uit dat ik mijn gsm al sinds 23 sept. 2003 hebt en sinds dec 2003 Niet had kunnen MSNen en sinds dag 1 niet had kunnen MMSen. Ik vertelde ook dat dit dus zeer vervelend was en dat ik belde omdat ik de update 1.6 kreeg met daarbij dus de 25 gratis mms-jes wat niet overeenkomt met een half jaar niet msnen en mmsen. (ik denk er nu aan dat het trouwens nog lang geen half jaar is maar ja) Dit vonden ze bij orange ook heel vervelend. (ps ik had wel via trillian kunnen msen op me gsm maar geen mms) Na mijn verhaal vertelde ik dus stoer; "Bij deze wil ik dus alvast mijn abbo opzeggen" De telefoniste bood nogmaals haar excuses aan en vertelde waar ik de opzeg brief moest heen struren. Ik schok hiervan omdat ik het eigenlijk niet wilde opzeggen :s . Dus vertelde dat een klasgenoot een belbundel gratis of een extra goed aanbod bij verlenging kreeg. Dit kon zij mij niet aanbieden omdat dit alleen 3 maanden voor het einde van je abbo kan gelden. Dus ze raade mij aan om 22 juni (3 maanden voor het eind van mij abbo) te bellen het uitteleggen en dan komt orange met wat aanbiedingen. Dat was het Dus ik schoot er niks mee op. Behalve dat ik 22 juni moet bellen en dan een nieuw toestel kan krijgen of extra belbundels als ik weer voor een 1/2/3 jaar teken voor een nieuw contract.

Das mijn verhaal

... ik krijg dus niks.... alleen als ik me abbo verleng een leuke aanbieding :(

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
BadBoy18 schreef op 09 maart 2004 @ 15:55:
[...]

hmm zo een antwoord had ik niet verwacht van een "Systeembeheerder i/o" want bij iedere systeem die je mee bezig bent is het van belang om zoveel dingen te kunnen loggen, om later storingen op te sporen..

En ik ben gewoon een log freak. Ik hou iedere sms, e-mail, en gesprekken lijst van mijn mobiel bij.
Juist een systeembeheerder weet dat een mailbox (en dus ook sms) niet bedoeld is als opslag plek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

Nitai

Live the life you love.

Grtz Chris
Het ziet er naar uit dat het water is! Ik heb hetzelfde gehad. Je kan de plastic display met een mesje eruit tillen (het is geplakt) dan kom je bij het eigenlijke scherm. Je kan met een zacht doekje de druppels deppen maar honderd procent wordt je scherm niet meer.

Ik zal later laten zien wat het resultaat van het vegen van die druppels zijn...(ben nu nog op het werk.)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op 10 maart 2004 @ 10:20:
[...]

deed ik lees mijn verhaal (pagina 15)

Ik bel naar orange en leg uit dat ik mijn gsm al sinds 23 sept. 2003 hebt en sinds dec 2003 Niet had kunnen MSNen en sinds dag 1 niet had kunnen MMSen. Ik vertelde ook dat dit dus zeer vervelend was en dat ik belde omdat ik de update 1.6 kreeg met daarbij dus de 25 gratis mms-jes wat niet overeenkomt met een half jaar niet msnen en mmsen. (ik denk er nu aan dat het trouwens nog lang geen half jaar is maar ja) Dit vonden ze bij orange ook heel vervelend. (ps ik had wel via trillian kunnen msen op me gsm maar geen mms) Na mijn verhaal vertelde ik dus stoer; "Bij deze wil ik dus alvast mijn abbo opzeggen" De telefoniste bood nogmaals haar excuses aan en vertelde waar ik de opzeg brief moest heen struren. Ik schok hiervan omdat ik het eigenlijk niet wilde opzeggen :s . Dus vertelde dat een klasgenoot een belbundel gratis of een extra goed aanbod bij verlenging kreeg. Dit kon zij mij niet aanbieden omdat dit alleen 3 maanden voor het einde van je abbo kan gelden. Dus ze raade mij aan om 22 juni (3 maanden voor het eind van mij abbo) te bellen het uitteleggen en dan komt orange met wat aanbiedingen. Dat was het Dus ik schoot er niks mee op. Behalve dat ik 22 juni moet bellen en dan een nieuw toestel kan krijgen of extra belbundels als ik weer voor een 1/2/3 jaar teken voor een nieuw contract.

Das mijn verhaal

... ik krijg dus niks.... alleen als ik me abbo verleng een leuke aanbieding :(
waarom dan niet je abbo opzeggen en opnieuw een orange abbotje afsluiten (cashback) met nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange shops bedankt!

Grtz Chris
had je al gewaarschuwd voor orange shop in utrecht ;)

ik had PRECIES hetzelvde.... heb heel lang zitten zeiken stampij zitten maken enzo en toen kon ik ZONDER vervangend toestel het laten maken voor 30 euro. Had ik geen zin in want dan ben ik onbereikbaar :(

Toen naar amesfoort gegaan waar ze behoorlijk schrokken toen ze in m'n dossier keken... (had flinke stampij gemaakt en was hun wel duidelijk dat ik nergens geholpen werd) toen kon ik het voor 30 euro laten maken MET vervangend toestel. Dat heb ik toen maar gedaan omdat het zo fucking lang duurde :/

Toen ze me toestel terug brachten moest ik 20 euro betalen aan die gast aan de deur dus das dan wel weer geluk bij ongeluk :7

Mag ik vragen hoe lang je het toestel al had?

offtopic: crap deze post had als edit bij vorige gemoeten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 23:29

admiral866

The King Personality Disorder

Nou ik denk laat ik ook maar eens gaan upgraden dan.
Maar uhm ben ik de enige waar deze stomme foutmelding naar voren komt?
In het begin van het upgrade programma staat de volgende melding.

Afbeeldingslocatie: http://www.flevolan.nl/spv_power_source.gif

Nouja ok zal wel denk ik dan. Dus dan drukken we op next.
Totdat ie op dit punt stopt.

Afbeeldingslocatie: http://www.flevolan.nl/power_adapter_not_plugged_in.gif

Uhm, tja en dan? Ik weet dat je je cradle kan ombouwen zodat ie ook power levert,m maar dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Hoe hebben jullie dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je poweradapter kan achterin je cradle :) zit gewoone en plugje waar je hem in kan proppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 23:29

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 15:15:
je poweradapter kan achterin je cradle :) zit gewoone en plugje waar je hem in kan proppen
Hahaha :P Jemig heb em al ongeveer vanaf het begin en nu kom ik daar pas achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
admiral schreef op 10 maart 2004 @ 15:21:
Hahaha :P Jemig heb em al ongeveer vanaf het begin en nu kom ik daar pas achter
}:O

:D Volgens mij leest echt niemand dat mooie boekje wat je bij de SPV kreeg.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.