oh ja. ik heb ook een verzekering van rond 7 pluro's . kan ik mijn telefoon laten doorspoelen en geld vragen voor een nieuwe? want die verzekering dekt alle schade??

Muppet schreef op 07 maart 2004 @ 23:41:
Wie bewaart er nou SMSjes?

maar goed ik krijg hem als het goed is morgen en ik ben wel positief over de SPV. Collega heeft hem ook en daar hoor ik ook alleen maar goeie dingen van.
hmm zo een antwoord had ik niet verwacht van een
"Systeembeheerder i/o" want bij iedere systeem die je mee bezig bent is het van belang om zoveel dingen te kunnen loggen, om later storingen op te sporen..
En ik ben gewoon een log freak. Ik hou iedere sms, e-mail, en gesprekken lijst van mijn mobiel bij.
Smarron schreef op 08 maart 2004 @ 11:38:
[...]
Je koopt het toestel idd bij Orange, maar het besturingssysteem komt toch echt van MS af. Alsof Orange weet hoe dat in elkaar zit! Het zou wel logisch zijn als Orange dit probleem oplost, maar hier zijn ze afhankelijk van MS.
En zo'n (MPx), ik ben bang dat je dezelfde problemen tegen kunt gaan komen.
Toch maar een Non MS telefoon voortaan..

SPee schreef op 08 maart 2004 @ 12:13:
[...]
Heb je het wel veelvuldig geprobeerd

(Trouwens, die zonsondergang is voor uit uitzetten

)
Meestal help de batterij er een 10-tal tellen eruit halen en dan aanzetten wel.
Als het dan nog niet helpt, dan moet je kijken of er niet een raar programmaatje draait, door een keer zonder (en/of een keer met) je SD-kaartje erin proberen te booten.
Ik had ook een keer zo'n boot probleem. Door gewoon een paar keer proberen en de SD kaart eruit, deed hij het wel weer.
Sinds ik die update heb gedaan en hem gewoon gelocked heb laten staan, heb ik geen last meer van rare vastlopers
[...]
Inderdaad. Ze draaien gewoon hetzelfde OS, dus kun je dezelfde problemen tegenkomen. Ziet er alleen ander uit.
Je kunt trouwens ook back-uppen op je SPVtje. Door middel van de aparte applicatie op je SPV, of (nog makkelijker en goedkoper) door middel van synchroniseren met Outlook

SMS-jes zou je eventueel kunnen converteren naar mails mbv SMS2Mail.
En volgens mij zijn wij geen testers voor Orange world of de SPV geweest. Orange world bestond al voordat de SPV kwam en iedereen met een WAP telefoon kon er gebruik van maken. En in de UK verkochten ze ook al een tijdje de SPV hoor
Er zijn wel nadelen van zo'n foontje, maar als je er niets geks mee doet en gewoon locked laat, blijft het alleen bij het elke dag opladen

Ik heb alles geprobeerd, back-up maken via bootloader. Een andere bootloader erop zetten die een IPSM back-up beidt, back-up maken via die Smartphone back-up tool, geprobeerd met die orange back-up tool. Echter niets hielp. oh ja ik had eerst stuk of twintig keer geprobeerd om die ding aan te krijgen maar ook dat hielp niet.
Nee, het is echt die zonsondergang/opgang

scherm als die opstart. En als die afsluit is die nieuwe orange zonsondergang. (ik kan evt. een paar screens maken

)
Ik heb ook niks raars geïnstalleerd. Sterker nog. Ik heb al twee weken niks geïnstalleerd.
Ja, dat doe ik ook.. maar ik had de afgelopen weken niet laten syncen. En dat sms convert tool begin je op een gegeven moment zat te worden.
Ik ben niet met je mee eens dat we geen Orange world testers zijn. Toen ik die spv kocht (juli 2003) was die orange zo erg, dat je koppijn van kreeg, bijna iedere dag storingen, slechte verbinding, vele foutmeldingen op je scherm dat die pagina niet bestond.
Het lijkt we dat we weer een orange aanhanger hier hebben

Wat bedoel je met locken? simlock of applock? sim lock had ik op dit toetstel laten staan, applock haalt bijna iedere spv gebruiker weg.