het brandde anders wel goedSmarron schreef op 10 maart 2004 @ 16:15:
[...]
![]()
Volgens mij leest echt niemand dat mooie boekje wat je bij de SPV kreeg.
Ik snap niet hoe de phone er sneller van wordt?Smarron schreef op 12 januari 2004 @ 14:41:
[...]
http://members.lycos.nl/o...ories&op=newindex&catid=1
Ik zal hem ff aan de openingspost adden, toch wel een handige link. En je houdt je phone er lekker schoon en snel van!
Want ik kan de midi files vervolgens niet uit \windows verwijderen.
Verwijderd
Zit met een vaag probleem.
Het lukt me niet om m`n sd kaart en andere telefoon info te bekijken via explorer.
In eerste instantie dacht ik dat er een fout zat in active sync, dus die opnieuw geinstalleerd, maar dit bleek niet het probleem te zijn.
Verder lukt het wel te synchroniseren met outlook, dus het ligt ook niet aan de cradle of de verbinding met de pc.
Iemand enig id, heb ook al een andere explorer gebruikt, maar krijg nog steeds de foutmelding waarop windows vastloop.
Het lukt me niet om m`n sd kaart en andere telefoon info te bekijken via explorer.
In eerste instantie dacht ik dat er een fout zat in active sync, dus die opnieuw geinstalleerd, maar dit bleek niet het probleem te zijn.
Verder lukt het wel te synchroniseren met outlook, dus het ligt ook niet aan de cradle of de verbinding met de pc.
Iemand enig id, heb ook al een andere explorer gebruikt, maar krijg nog steeds de foutmelding waarop windows vastloop.
als de sd kaart uit een niet windows moble tel komt zou je hemt toch eerst moeeten formatteren om het kunnen benaderen ben ik bang, of eerst alles naar je pc kopien met een reader.
Dat is mij ook niet gelukt, maar omdat je verder je phone niet belast met extra data, blijft hij lekker snel.admiral schreef op 10 maart 2004 @ 19:37:
Ik snap niet hoe de phone er sneller van wordt?
Want ik kan de midi files vervolgens niet uit \windows verwijderen.
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 21:57:
Misschien leuk voor SPV bezitters om het topic GoT op je PDA te volgen
Tijdelijk offline, eerst maar eens kijken wat de crew er van vindt.
Als je die link opent. Maar als het zou mogen, zou het wel relaxed zijn! de Frontpage lukt in ieder geval al.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Probleem is dat het niet lukt de telefoon te benaderen, dus formateren via explorer lukt ook niet.Hoodlum2000 schreef op 11 maart 2004 @ 22:45:
als de sd kaart uit een niet windows moble tel komt zou je hemt toch eerst moeeten formatteren om het kunnen benaderen ben ik bang, of eerst alles naar je pc kopien met een reader.
Orange zijn de grootste t3r1ngk@#$lijerstyf42 honden op aarde!!!
Ik wacht nu al verdomme 3 weken!!! op mijn SPV. Daar betaal je dan € 8,- per maand voor vuile teringhonden. Wat nou garantie! Nix te service!
Klacht indienen helpt ook geen ene reet. Ik vind dit echt neppe shit. Koop je een SPV, kun je bij voorbaat rekenen op nul komma nix aan service!
Sorry moet effe mn ei kwijt. Ik loop nu naar die zaak... Dan maar een weekeind camperen op kosten van de staat.
Ik wacht nu al verdomme 3 weken!!! op mijn SPV. Daar betaal je dan € 8,- per maand voor vuile teringhonden. Wat nou garantie! Nix te service!
Klacht indienen helpt ook geen ene reet. Ik vind dit echt neppe shit. Koop je een SPV, kun je bij voorbaat rekenen op nul komma nix aan service!
Sorry moet effe mn ei kwijt. Ik loop nu naar die zaak... Dan maar een weekeind camperen op kosten van de staat.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Ook goede morgen.
Maar goed, ik denk dat als je je verhaal in de Shop wat beter onderbouwd en vooral wat subtieler verteld, je wellicht verder komt.
Maar goed, ik denk dat als je je verhaal in de Shop wat beter onderbouwd en vooral wat subtieler verteld, je wellicht verder komt.
Sometimes you need to plan for coincidence
Hahaha ik was ook best beleefd hoor. Alleen typte ik dit toen ik echt op mn hoogtepunt was. Heb net een brief van anderhalve pagina verstuurd. Meteen maar een kleine alinea aangehaald over het MSN en MMS verhaal. Ben heel erg benieuwd naar de reactie...
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Verwijderd
Mn toestel is van oktober 2003. Ik kan me niet herinneren dat ik in mn broek geplast heb en dat ie daarom nat is geworden. De orange mensen hebben me wel bang gemaakt met kosten die kunnen oplopen tot 300 euro als het tegenzit. Best wel aardig van ze. Gelukkig werk ik bij Expert, ja daar word je wijzer van!, en heb ik daar een gratis leentoestel gekregen.Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 13:44:
[...]
had je al gewaarschuwd voor orange shop in utrecht
ik had PRECIES hetzelvde.... heb heel lang zitten zeiken stampij zitten maken enzo en toen kon ik ZONDER vervangend toestel het laten maken voor 30 euro. Had ik geen zin in want dan ben ik onbereikbaar
Toen naar amesfoort gegaan waar ze behoorlijk schrokken toen ze in m'n dossier keken... (had flinke stampij gemaakt en was hun wel duidelijk dat ik nergens geholpen werd) toen kon ik het voor 30 euro laten maken MET vervangend toestel. Dat heb ik toen maar gedaan omdat het zo fucking lang duurde
Toen ze me toestel terug brachten moest ik 20 euro betalen aan die gast aan de deur dus das dan wel weer geluk bij ongeluk![]()
Mag ik vragen hoe lang je het toestel al had?
offtopic: crap deze post had als edit bij vorige gemoeten
Dus hopen maar dat het goedkoop gefixt kan worden. En een beetje goedkoop. Woensdag komt een koerier mijn telefoon ophalen. Hoelang duurt een reparatie meestal?
Groeten Chris
Verwijderd
mjah
ik geloof dat het max 20 dagen duurt ofzo (weet niet zeker). Maar je hebt hem minder dan 6 maanden. Volgens nieuwe consumentenwet is het dan een constructiefout, tenzijn anders aangetoond is. Je recht is gratis reparatie, zie maar wat je er mee doet (ik heb m'n recht niet kunnen krijgen
). Als ze je telefoon terugbrengen misschien een id om onder protest te betalen, daarna een brief sturen naar orange en je probleem uitleggen en je recht. Dit lijkt mij de beste kans om je geld dan nog terug te krijgen

Verwijderd
Tja ik heb al vaker dit soort situaties meegemaakt;Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 15:09:
mjahik geloof dat het max 20 dagen duurt ofzo (weet niet zeker). Maar je hebt hem minder dan 6 maanden. Volgens nieuwe consumentenwet is het dan een constructiefout, tenzijn anders aangetoond is. Je recht is gratis reparatie, zie maar wat je er mee doet (ik heb m'n recht niet kunnen krijgen
). Als ze je telefoon terugbrengen misschien een id om onder protest te betalen, daarna een brief sturen naar orange en je probleem uitleggen en je recht. Dit lijkt mij de beste kans om je geld dan nog terug te krijgen
recht hebben maar geen recht krijgen.
Waar kan ik die consumentenwet raadplegen?
Het komt steeds vaker voor dat de tussenpartij, in dit geval orange, eigen regels hanteren.
Dus als jij een tip hebt waar ik dat wetsartikel kan raadplegen... graag!
Grtz, Chris
Verwijderd
tja.. hier is het goed voor leken uit gelegd:
http://www.dealerinfo.nl/2002/203/wet.htm
en hier:
http://www.kieskeurig.nl/...946EF2AABC1256D64003D7DA3
edit:
nog een stappenplannetje van een site:
Lijkt mij de beste kans voor je om het bedrag terug te krijgen.
onder protest betalen bedoel ik dus onder bezwaar betalen
en hier:
nou is het zo, dat bij orange JIJ moet betalen voor het onderzoek. Slim is om het gewoon te laten repareren, daarna met PROTEST betalen en in een aangetekende brief aan orange je geld binnen een redelijke termijn terug eisen indien zij niet kunnen aantonen dat het defect door jouw komt. Indien zij dit wel kunnen verzoek je een rapport waaruit jij dit kunt opmaken.Bewijslast
Als een nieuw product binnen een half jaar een gebrek vertoont, mag u ervan uitgaan dat dat gebrek er al was toen u het product kocht. Als de verkoper het hier niet mee eens is, ligt de bewijslast bij hem. Hij moet aan kunnen tonen dat het gebrek niet aanwezig was toen u het product kocht.
Wanneer hij dit bewijs niet kan leveren, dan moet hij het gebrek kosteloos repareren of u een nieuw exemplaar geven. De wettelijke garantie is dan van toepassing.
edit:
nog een stappenplannetje van een site:
voor stap 1 moet jij dus al betalen wel met bezwaar betalen.Als de verkoper of dienstverlener niet wil meewerken aan een oplossing, zijn er nog verschillende mogelijkheden:
1. Meld uw klacht binnen twee maanden na het ontstaan van de klacht.
2. Herhaal eventueel uw verzoek in een (aangetekende) brief.
3. Schrijf binnen drie maanden na het ontstaan van de klacht aan de Stichting Geschillencommissies. Dit geldt overigens alleen als de verkoper of dienstverlener is aangesloten bij een brancheorganisatie.
4. U kunt contact opnemen met een consumentenorganisatie, zoals de Consumentenbond of Stichting De Ombudsman.
5. U kunt contact opnemen met het Bureau Rechtshulp of een rechtswinkel.
6. U kunt een beroep doen op uw verzekeraar als u een rechtsbijstandverzekering hebt.
7. U kunt te rade gaan bij een advocaat en vervolgens naar de rechter stappen. Hiermee loopt u echter wel een financieel risico.
Lijkt mij de beste kans voor je om het bedrag terug te krijgen.
onder protest betalen bedoel ik dus onder bezwaar betalen
[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 19:11 ]
Verwijderd
Bedankt voor de uitermate nuttige info!Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:54:
tja.. hier is het goed voor leken uit gelegd:
en hier:
[...]
nou is het zo, dat bij orange JIJ moet betalen voor het onderzoek. Slim is om het gewoon te laten repareren, daarna met PROTEST betalen en in een aangetekende brief aan orange je geld binnen een redelijke termijn terug eisen indien zij niet kunnen aantonen dat het defect door jouw komt. Indien zij dit wel kunnen verzoek je een rapport waaruit jij dit kunt opmaken.
Ik hoop dat ik er iets mee bereik.
Dus je tip is om wel eerst te betalen en tegelijkertijd ook protest te bieden.
Ik houd u allen op de hoogte.
Chris
Verwijderd
okay.. iemand help mij:
-Is worms voor de smartphone er al?
-is er een GRATIS!! routeplanner/plattegrond van NL voor de spv? (pocketstreets 2001 wil er niet op installeren... )
-Is worms voor de smartphone er al?
-is er een GRATIS!! routeplanner/plattegrond van NL voor de spv? (pocketstreets 2001 wil er niet op installeren... )
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 22:08 ]
en hier komt en aparte vraag...
WEB/WAP loggen jullie weleens met je SPV??
Ik ben van plan om zo een dienst op mijn site te koppelen
Maar ik weet het niet hoever mensen mee bezig houden deze dagen.
alvast bedankt
alvast bedankt
mijn profile zit vast. Ik kan em niet meer veranderen. Het is niet het probleem dat ie in headphone mode vast zit, maar gewoon hij wil niet meer naar "normal".
Ik had em eerst in "normal", toen wou ik em in "stil" zetten. Dat wou niet, toen maar naar "vergadering", dat wou wel. Maar nu kan ik meer terug naar "normal"
.
Help!
Anyway dit is gebeurt nadat ik een aantal home screens heb geinstalleerd, maar lijkt me vaag als et daar wat mee te maken heeft.
Daarvoor had ik de nieuwste software versie geinstalleerd (van orange cd-rom). Misschien dat het daar mee te maken heeft, maar volgens mij heb ik na dat installeren nog wel een paar keer de profile veranderd, maar dat weet ik niet zeker.
Maar weet iemand of dit probleem bekend is? Ik heb weinig zin om een hard reset te proberen, maar dat doe ik vanavond denk ik toch maar even mocht er geen oplossing zijn.
Ik had em eerst in "normal", toen wou ik em in "stil" zetten. Dat wou niet, toen maar naar "vergadering", dat wou wel. Maar nu kan ik meer terug naar "normal"
Help!
Anyway dit is gebeurt nadat ik een aantal home screens heb geinstalleerd, maar lijkt me vaag als et daar wat mee te maken heeft.
Daarvoor had ik de nieuwste software versie geinstalleerd (van orange cd-rom). Misschien dat het daar mee te maken heeft, maar volgens mij heb ik na dat installeren nog wel een paar keer de profile veranderd, maar dat weet ik niet zeker.
Maar weet iemand of dit probleem bekend is? Ik heb weinig zin om een hard reset te proberen, maar dat doe ik vanavond denk ik toch maar even mocht er geen oplossing zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door admiral866 op 14-03-2004 13:42 ]
Zo opgelostadmiral schreef op 14 maart 2004 @ 13:40:
mijn profile zit vast. .....
Het deleten van de inhoud van \IPSM\Application Data\Profiles bleek de oplossing
Door een harde reset te doen.Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:04:
Hoe kan ik op de SPV windows opnieuw installeren?
Opname knop in houden, aan zetten en die knop inhouden. Dan moet je je selectie knop bij d-pad 2 seconden indrukken en krijg je een menu. Optie 8 of zo is het storage.
Let wel je bent alles op je telefoon kwijt. Dus maak een goeie backup van sms, mail, contacts etc etc
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Voor mp3's gebruik ik WMP en PocketMVP. Nu komt het wel eens voor dat ik VBR-mp3's heb. Hiervoor is WMP niet geschikt, PocketMVP daarentegen wel. Alleen het schakelen naar een volgende nummer gaat zo traag! Is dat ook zo bij jullie? Tips? OF een ander programma?
Ja ik bekijk als ik bij me vriendinBadBoy18 schreef op 13 maart 2004 @ 10:56:
en hier komt en aparte vraag...
alvast bedankt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Ik heb een probleempje, hoop dat iemand me kan helpen...
Ik heb geprobeert om een file (11MB) met smartExplorer via IR te sturen. Dit ging goed fout telefoon liep vast. Als ik herstart begint hij te zeiken dat de spv out of diskspace is. Blijkbaar heeft hij geprobeert ergens een tempfile te maken in de IPSM folder. Ik kan allleen dit bestandje niet vinden. Weet iemand waar dit staat? Nu kan ik niets mer doen met mijn spv zonder 5 minuten te moeten wachten....
Please help!
Arnout
Ik heb geprobeert om een file (11MB) met smartExplorer via IR te sturen. Dit ging goed fout telefoon liep vast. Als ik herstart begint hij te zeiken dat de spv out of diskspace is. Blijkbaar heeft hij geprobeert ergens een tempfile te maken in de IPSM folder. Ik kan allleen dit bestandje niet vinden. Weet iemand waar dit staat? Nu kan ik niets mer doen met mijn spv zonder 5 minuten te moeten wachten....
Please help!
Arnout
Hard resetVerwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 23:26:
Ik heb een probleempje, hoop dat iemand me kan helpen...
Please help!
Arnout
Of anders via windows zoeken op bestanden die een bepaald moment zijn aangemaakt (tijd van verzending ..)
Het groeten is niet nodig, zie FAQ)
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Vaag probleem.
Sinds een paar weken heb ik het volgende probleem.
Af en toe als ik op mijn spv scherm kijk, dan zie ik dat ik geen bereik meer heb. Op dat moment is geen vliegtuig mode geactiveerd. Als ik probeer om te bellen dan vraagt de spv om pincode. Nadat die ingevoerd is krijg ik weer bereik.
Zal dit aan de simkaart liggen? Of toch spv probleem?
Af en toe als ik op mijn spv scherm kijk, dan zie ik dat ik geen bereik meer heb. Op dat moment is geen vliegtuig mode geactiveerd. Als ik probeer om te bellen dan vraagt de spv om pincode. Nadat die ingevoerd is krijg ik weer bereik.
Goede vraag, ik heb het ook een paar keer gehad. Volgens mij ligt het aan de telefoon, de ene keer heb ik het 3 keer op een dag, en dan een paar weken/maanden niet.BadBoy18 schreef op 16 maart 2004 @ 16:41:
Vaag probleem.
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
Even een mededeling voor SPVE100 gebruikers en de oudere SPV (canary) er is nu ook GPS soft- en hardware beschikbaar!
(Voor de E200 was dit al langer bekend dat dit mogelijk zou worden ivm met Bluetooth..)
Ben zelf nog niet in de gelegenheid geweest dit te testen... zijn er misschien mensen met gebruikservaringen??
Groeten
Jeroen
voor meer info kijk op smartphone-club.nl of gpspassion.com
(Voor de E200 was dit al langer bekend dat dit mogelijk zou worden ivm met Bluetooth..)
Ben zelf nog niet in de gelegenheid geweest dit te testen... zijn er misschien mensen met gebruikservaringen??
Groeten
Jeroen
Verwijderd
Voor de twijfelaars: Wel ouder model maar met toetsenbord.( normaal 69 eur)
http://eshop.orange.nl/itemDetails.asp?itemID=60
Kost je maar 1 jaar E 30 p/m
http://eshop.orange.nl/itemDetails.asp?itemID=60
Kost je maar 1 jaar E 30 p/m
Verwijderd
heb mijn probleem al opgelost. Stond inderdaad onder IPSM/MAPI/Attachemnts een file van een paar MB, die heb ik er uit gesloopt en nu werkt hij weer als vanouds...dus als iemand het probleem nog eens heeft moet je gewoon je IPSM/MAPI/ATTACHMENTS folder leeg maken...
Arnout
Arnout
Is dat niet ergens in een registry aan te passen, zodat elk bestand dat je overstuurt niet naar je IPSM directory gaat, maar direct naar je Storage Card 
Stuur je een plaatje of bestand over, dan werkt ie niet, omdat het bestandje te groot is
Stuur je een plaatje of bestand over, dan werkt ie niet, omdat het bestandje te groot is
let the past be the past.
Ik word er niet echt veel wijs van, op die nederlandse site vind ik niks & die engelse vind ik onduidelijkJerome! schreef op 16 maart 2004 @ 20:06:
Even een mededeling voor SPVE100 gebruikers en de oudere SPV (canary) er is nu ook GPS soft- en hardware beschikbaar!
Groeten
Jeroen

Ik zit ook wat te zoeken voor mijn mobieltje.
En nu heb ik ook wat dingen gevonden.
Smartphone Help
Hier vindt je o.a. veelgestelde vragen over je SPV
o.a. voicedailing (staat: niet door Orange meegeleverd
) Kunnen we ze niet pushen om een update met wél die support te leveren
En nu heb ik ook wat dingen gevonden.
Smartphone Help
Hier vindt je o.a. veelgestelde vragen over je SPV
o.a. voicedailing (staat: niet door Orange meegeleverd
offtopic:
Ik heb mijn SPV incl. keyboard en een 256MB kaartje te koop aangeboden voor de liefhebbers:
http://www.tweakers.net/aanbod/131483
Over de prijs valt te onderhandelen natuurlijk
Ik heb mijn SPV incl. keyboard en een 256MB kaartje te koop aangeboden voor de liefhebbers:
http://www.tweakers.net/aanbod/131483
Over de prijs valt te onderhandelen natuurlijk
In hoeverre is die GPS software te vergelijken met commerciëel spul voor de Symbian telefoons?
@Phoolie
http://www.pocketpc-club....ead.php?s=&threadid=29317
en
http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=7771
zo moeilijk was het nou ook weer niet te vinden
http://www.pocketpc-club....ead.php?s=&threadid=29317
en
http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=7771
zo moeilijk was het nou ook weer niet te vinden
Verwijderd
Ik heb ook weer wat leuks
Ik kan de laatste tijd steeds vaker geen smsjes meer ontvangen. Als ik me spv dan aan en uit zet dan kan ik ze wel weer krijgen. (alleen de smsjes die tijdens de periode verstuurd zijn dat ik ze niet kon ontvangen, krijg ik niet meer. lekker raar dus) ga maar es me simkaart in andere foon doen om, misschien ligt het wel aan me spv...
woei, mijn SPV is unlocked, langs legale weg
(na een half jaar
)
Kan 'm nu eindelijk verkopen; hij is alleen wel (licht) beschadigd, maar ga 'm denk ik voor garantie opsturen vanwege stof onder scherm, dikke kans dat ik dan een refurbished terugkrijg

Kan 'm nu eindelijk verkopen; hij is alleen wel (licht) beschadigd, maar ga 'm denk ik voor garantie opsturen vanwege stof onder scherm, dikke kans dat ik dan een refurbished terugkrijg
[ Voor 4% gewijzigd door HunterPro op 18-03-2004 21:35 ]
Ik heb een probleem met m'n SPV: als ik hem in de cradle zet wordt "het USB apparaat" niet herkend.
Reboot van PC helpt niet, reboot van SPV ook niet. USB kabel in een andere poort gedaan, helpt ook niet. Herinstallatie van ActiveSync geeft aan dat er nieuwe hardware is, HTC USB Sync, vervolgens komt er een fout bij het installeren van de "nieuwe hardware", en daarna weer dezelfde "apparaat wordt niet herkend" fout, dus dat helpt ook niet.
Iemand een idee?
Reboot van PC helpt niet, reboot van SPV ook niet. USB kabel in een andere poort gedaan, helpt ook niet. Herinstallatie van ActiveSync geeft aan dat er nieuwe hardware is, HTC USB Sync, vervolgens komt er een fout bij het installeren van de "nieuwe hardware", en daarna weer dezelfde "apparaat wordt niet herkend" fout, dus dat helpt ook niet.
Iemand een idee?
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
is dat zo? bij mij zit er namelijk ook (redelijk veel) stof onder het scherm en het begint nu echt irritant te wordenHunterPro schreef op 18 maart 2004 @ 21:34:
woei, mijn SPV is unlocked, langs legale weg![]()
(na een half jaar
![]()
![]()
)
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
ja; lijkt me dat als er een designfout in het toestel zit, ze 'm een keer voor je schoonmaken?Matsie schreef op 18 maart 2004 @ 23:21:
[...]
is dat zo? bij mij zit er namelijk ook (redelijk veel) stof onder het scherm en het begint nu echt irritant te worden
[ Voor 12% gewijzigd door HunterPro op 18-03-2004 23:23 ]
wat voor OS?AtHomer schreef op 18 maart 2004 @ 23:16:
Ik heb een probleem met m'n SPV: als ik hem in de cradle zet wordt "het USB apparaat" niet herkend.
Iemand een idee?
tja, maar voor mij is het natuurlijk veel eerder "echt" storend dan voor hun...HunterPro schreef op 18 maart 2004 @ 23:23:
[...]
ja; lijkt me dat als er een designfout in het toestel zit, ze 'm een keer voor je schoonmaken?(en orange figuur heeftdat zelfs toegegeven, zodra het écht storend wordt
)
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Ik gebruik Windows XP Home. Apparaat verwijderen gaat, maar als ik de SPV weer opnieuw in de cradle zet is het weer een USB apparaat dat niet meer herkend wordt...HunterPro schreef op 18 maart 2004 @ 23:24:
[...]
wat voor OS?En misschien een idee om een keer om in apparaatbeheer als dat ding is ingeplugd te kiezen voor 'drivers verwijderen' oid, dan kun je daarna volledig dat ding opnieuw installeren.

@ Athomer
Waarschijnlijk heb je je cradle + telefoon al aangesloten op de pc voordat Activesync geïnstalleerd was. Activesync installeert een aantal drivers waaronder de SPV drivers. Probeer handmatig even de driver aan te wijzen in je Activesync map.
Anders even AS deïnstalleren, cradle en telefoon eruit en apparaat verwijderen.
En dan pas aansluiten wanneer Activesync erom vraagt!
Waarschijnlijk heb je je cradle + telefoon al aangesloten op de pc voordat Activesync geïnstalleerd was. Activesync installeert een aantal drivers waaronder de SPV drivers. Probeer handmatig even de driver aan te wijzen in je Activesync map.
Omdat de SPV, nogal kieskeurig is met SD-kaartjes...
Ik kan een nieuwe van 128 MB bemachtigen van het merk Nytech....iemand bekend? Kan ik dit gewoon zonder problemen voor me SPV kopen?
Ik ben er trouwens achter gekomen dit dit kaartje dus rond februari/januari bij de LIDL in de uitverkoop was voor ongeveer 30 eurotjes....
iemand op GoT had deze topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/868224/) al geopend maar vrij weinig respons....
wie ow wie kan me helpen?
Ik kan een nieuwe van 128 MB bemachtigen van het merk Nytech....iemand bekend? Kan ik dit gewoon zonder problemen voor me SPV kopen?
Ik ben er trouwens achter gekomen dit dit kaartje dus rond februari/januari bij de LIDL in de uitverkoop was voor ongeveer 30 eurotjes....
iemand op GoT had deze topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/868224/) al geopend maar vrij weinig respons....
[ Voor 46% gewijzigd door krizzziz op 19-03-2004 17:03 ]
ehhhh..HOI
Verwijderd
Ik heb zelf een PNY kaartje erin zitten, en hij slikt em gewoon... Gewoon proberen!kRiZzZiZ schreef op 19 maart 2004 @ 16:57:
Offtopic: SPV te koop..!! Interesse? Mailen!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 02:02 ]
Heb dit intussen meerdere malen geprobeerd, met en zonder reboot tussen elke stap door, maar het mag niet baten helaas...Jerome! schreef op 19 maart 2004 @ 14:38:
@ Athomer
edit: zelfs een harde reset verandert niks, misschien toch maar eens contact opnemen met Orange...
[ Voor 9% gewijzigd door AtHomer op 20-03-2004 16:37 ]
Verwijderd
Even voor de mensen die problemen hebben met de SPV:
Gewoon opbellen naar Orange, en ze laten iemand langskomen die ipv jouw SPV te repareren, direct bij de deur een nieuwe afgeeft.
[door een foutje van orange bij een reparatie in Oktober, per ongeluk 2 nieuwe SPV's terug gehad, en vorige week heb ik ze allebei op een andere dag laten "vervangen" door Orange, ze hebben gewoon niets door daar!]
Maar nu mijn vraag:
M'n broer heeft vandaag de SPV e200 gehaald, en daar zit ook een CD van Microsoft erbij met Smartphone 2003 erop.
Kan ik deze ook op mijn "oude" SPV zetten?
Gewoon opbellen naar Orange, en ze laten iemand langskomen die ipv jouw SPV te repareren, direct bij de deur een nieuwe afgeeft.
[door een foutje van orange bij een reparatie in Oktober, per ongeluk 2 nieuwe SPV's terug gehad, en vorige week heb ik ze allebei op een andere dag laten "vervangen" door Orange, ze hebben gewoon niets door daar!]
Maar nu mijn vraag:
M'n broer heeft vandaag de SPV e200 gehaald, en daar zit ook een CD van Microsoft erbij met Smartphone 2003 erop.
Verwijderd
dat lijkt me erg stugVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 16:00:
Even voor de mensen die problemen hebben met de SPV:
Maar nu mijn vraag:

Over het installeren van Smartphone 2003.Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 16:50:
Over wat heb je het nu?
Smartphone 2003 kan niet op de oudere SPVs. De hardware is er gewoon niet geschikt voor.
Heb een behoorlijk probleem, dat klote ding leest me SD kaartje niet meer, in een ander toestel & in me camera doet het kaartje het nog wel, dus ben bang dat ik me toestel weg moet gaan brengen
Verwijderd
In de consumentengids stond dat er veel klachten waren over dat kaartje van de LIDL. Hij schijnt iets kleiner te zijn dan andere sd kaarten, wat soms problemen geeft. Ook zit er geen beveiliging op tegen "overschrijven". Ben blij dat ik hem niet gehaald heb dan, hij was al uitverkocht...kRiZzZiZ schreef op 19 maart 2004 @ 16:57:
Ja, klopt.
Dat SD kaartje van de LIDL is geen "echt" SD kaartje. Het is meer een MMC kaart. Als je kijkt naar het formaat komt het exact overeeen met MMC, er zit geen schrijfbeveiliging op etc. Een maat van me heeft een N gage, en daar past alleen MMC in, SD niet (is dikker).
Nou, en die van de LIDL past er dus wel.
Lijkt me duidelijk genoeg.
Verders ach.. Als ie het doet doet ie het, maar hij zal wel denk ik redelijk los in je SPV zitten door dat ie zo dun is....
Dat SD kaartje van de LIDL is geen "echt" SD kaartje. Het is meer een MMC kaart. Als je kijkt naar het formaat komt het exact overeeen met MMC, er zit geen schrijfbeveiliging op etc. Een maat van me heeft een N gage, en daar past alleen MMC in, SD niet (is dikker).
Nou, en die van de LIDL past er dus wel.
Lijkt me duidelijk genoeg.
Verders ach.. Als ie het doet doet ie het, maar hij zal wel denk ik redelijk los in je SPV zitten door dat ie zo dun is....
Ik ben bezig met Windows XP SP2 en die moet het werken met die spv een stuk makkelijker maken nu Bluetooth vanuit Windows XP ondersteund wordt. Maar nu loop ik stuk op de volgende melding:

Weet iemand of je op je spv een serial port voor inkomende calls kan openzetten?

Weet iemand of je op je spv een serial port voor inkomende calls kan openzetten?
http://www.xbmcfreak.nl/
Je hebt het over Bluetooth, dus waarschijnlijk gaat het over de SPV E200. Probeer je vraag eens in Orange SPV E200 Smartphone te stellen.Erhnam schreef op 21 maart 2004 @ 16:20:
Ik ben bezig met Windows XP SP2 en die moet het werken met die spv een stuk makkelijker maken nu Bluetooth vanuit Windows XP ondersteund wordt. Maar nu loop ik stuk op de volgende melding:
[afbeelding]
Ben er al uit hoe het werkt:
Je gaat naar de Windows XP Bluetooth instellingen:

Hier maak je een seriele com(3)-poort aan.
Daarna pak je de MS ActiveSync instellingen:
Hier ga je naar de connection settings en allow je een connectie over een geemuleerde seriele poort:

Volgens ga je naar je telefoon en zet je bluetooth uiteraard aan. (Start / Settings / Bluetooth en kies voor "Discoverable" )
Daarna naar de BT Setup, (Start / Configurations / BT Settings)
Dan in het Sync menu van je telefoon kies je voor de optie:
Connect via Bluetooth
Voila
Je gaat naar de Windows XP Bluetooth instellingen:

Hier maak je een seriele com(3)-poort aan.
Daarna pak je de MS ActiveSync instellingen:
Hier ga je naar de connection settings en allow je een connectie over een geemuleerde seriele poort:

Volgens ga je naar je telefoon en zet je bluetooth uiteraard aan. (Start / Settings / Bluetooth en kies voor "Discoverable" )
Daarna naar de BT Setup, (Start / Configurations / BT Settings)
Dan in het Sync menu van je telefoon kies je voor de optie:
Connect via Bluetooth
Voila
Kan je gratis downloaden van ms
Nog even over die GPS maps voor smartphone.. Ik heb nu die map software draaien en met een demomap (volgensmij) van bv friesland !!! echt kikke werkt namelijk perfect..
Nu is friesland al 3.18mb
MAARRRRR zijn er ook maps van compleet europa, en hoe groot zijn die en wat kost dat ????
Vraag 2 wat voor gprs muis werkt op de SPV ...heb een enkele zien staan maar dat waren engelse sites en ik wil toch wel de ned weten
edit :
What does "Load Contiguous Maps" mean?
Loading contiguous maps means that Mapopolis loads all adjacent maps to the selected map and joins them seamlessly as if they are one large map.
Can I get driving directions between counties for the platinum maps?
Yes, the driving directions feature will route across county boundaries when two or more maps are loaded contiguously from RAM.
MAAAAAAR ook voor de smartphone ??? wordt mucho mb's dus als ik deze zomer van ned naar frankrijk een route wil plannen !!!!
MAARRRRR zijn er ook maps van compleet europa, en hoe groot zijn die en wat kost dat ????
Vraag 2 wat voor gprs muis werkt op de SPV ...heb een enkele zien staan maar dat waren engelse sites en ik wil toch wel de ned weten
edit :
What does "Load Contiguous Maps" mean?
Loading contiguous maps means that Mapopolis loads all adjacent maps to the selected map and joins them seamlessly as if they are one large map.
Can I get driving directions between counties for the platinum maps?
Yes, the driving directions feature will route across county boundaries when two or more maps are loaded contiguously from RAM.
MAAAAAAR ook voor de smartphone ??? wordt mucho mb's dus als ik deze zomer van ned naar frankrijk een route wil plannen !!!!
[ Voor 39% gewijzigd door mkanon op 22-03-2004 13:55 ]
I reject your reality and substitute my own!
Verwijderd
Ik denk dat je dat zo kunt uit rekenen:mkanon schreef op 22 maart 2004 @ 13:48:
Nog even over die GPS maps voor smartphone.. Ik heb nu die map software draaien en met een demomap (volgensmij) van bv friesland !!! echt kikke werkt namelijk perfect..
MAARRRRR zijn er ook maps van compleet europa, en hoe groot zijn die?
Nederland komt ongeveer op 40Mb neer, en ik denk de Benelux op zo'n 80Mb.
Heel west Europa komt tegen de 250Mb aan (DENK IK).
Haal het weg via je pc/active sync. als je SPV verbonden is zie je in je Explorer iets van "Mobiel apparaat"Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 15:52:
pfff. 3e post achter elkaar
Hoe kan ik Fun & Info weg krijgen uit het start menu? (ik heb RegEditor op m'n phone staan)
ga naar de volgende map "\IPSM\Windows\Start Menu\" daar staat het.
het heet "SimTkUI"
Verwijderd
Haha, thanx, heb hem daar nooit gezienBadBoy18 schreef op 22 maart 2004 @ 16:53:
[...]
Haal het weg via je pc/active sync. als je SPV verbonden is zie je in je Explorer iets van "Mobiel apparaat"
ga naar de volgende map "\IPSM\Windows\Start Menu\" daar staat het.
het heet "SimTkUI"
Enne hoe kan je de volgorde van het startmenu veranderen?
Verwijderd
K'heb ff de handleiding niet bij de hand. Ik heb een 2 staan voor de baterijstatus, wat houd dat in?
VRAAG 1 Stel ik wil heel ned-bel-frank hebben via Mapopolis dan moet ik dus over alle deel kaarten beschikken, zijn die nou, vrij download baar ??? want dit is mij nu even onduidelijk...
Vraag 2 vervolgens laad ik alle kaarten in en dan kan ik zo routes plannen van land tot land ???
Vraag 2 vervolgens laad ik alle kaarten in en dan kan ik zo routes plannen van land tot land ???
I reject your reality and substitute my own!
GPRS muisVraag 2 wat voor gprs muis werkt op de SPV
(handleiding lezenk heb een 2 staan voor de baterijstatus, wat houd dat in?
meuktracker: Microsoft Windows XP SP2 RC1Waar haal jij Windows XP SP2 vandaan?
Hoe werkt die GPS? Werkt dat via GPRS/GSM locatiebepaling, of moet je een aparte GPS apparaat ervoor hebben?over die GPS maps
Verwijderd
Vandaag heb ik mijn telefoon teruggekregen (zie verhaal in vorige posts)...
Staat hier ergens ([rml]Orange SPV Smartphone [ Deel 5][/rml]//spv)
Vreemd genoeg waren de kosten maar 20 euro,
Dit dekt alleen de verzendkosten neem ik aan (ophalen en versturen).
Terwijl Orange eerst begon over torenhoge kosten ivm probleem buiten de garantie bla bla.
Beetje raar beleid, maar goed... ik heb weer een goed werkend toestel en dat voor 20 eurootjes. Toch nog een pluspunt van Orange.
Grtz Chris
Staat hier ergens ([rml]Orange SPV Smartphone [ Deel 5][/rml]//spv)
Vreemd genoeg waren de kosten maar 20 euro,
Dit dekt alleen de verzendkosten neem ik aan (ophalen en versturen).
Terwijl Orange eerst begon over torenhoge kosten ivm probleem buiten de garantie bla bla.
Beetje raar beleid, maar goed... ik heb weer een goed werkend toestel en dat voor 20 eurootjes. Toch nog een pluspunt van Orange.
Grtz Chris
Verwijderd
Ik had trouwens nog ff een vraagje..
ik heb een SPV E200, ik heb daar een Kingston 256MB SD kaartje bijgekocht.. opzich altijd makkelijk zo'n kaartje
Maar als ik dat kaartje in mijn telefoon heb en er een mp3tje vanaf speel herkent mijn telefoon dat kaartje na 10sec niet meer.. dat is eigenlijk zo bij iedere applicatie.. Bij de 8mb kaart die erbij zat is dat niet.. Nu is mijn kaartje blijkbaar incompatible ofzo.. Geen ramp, want ik kan nog ruilen..
Welk kaartje werkt wel goed?!?!
Groetjes van Martijn
ik heb een SPV E200, ik heb daar een Kingston 256MB SD kaartje bijgekocht.. opzich altijd makkelijk zo'n kaartje
Maar als ik dat kaartje in mijn telefoon heb en er een mp3tje vanaf speel herkent mijn telefoon dat kaartje na 10sec niet meer.. dat is eigenlijk zo bij iedere applicatie.. Bij de 8mb kaart die erbij zat is dat niet.. Nu is mijn kaartje blijkbaar incompatible ofzo.. Geen ramp, want ik kan nog ruilen..
Groetjes van Martijn
Dit hoort eigenlijk in het e200 topic, maar vooruit ben in een goeie bui en heb zelf ook de e200 maar volg dit topic ook gewoon voor eventuele handige dingen.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 19:38:
Ik had trouwens nog ff een vraagje..
Groetjes van Martijn
Die van Sandisk werkt gewoon goed.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/20116190
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Verwijderd
hallo,
sinds gisteren staat er bovenin mn scherm een '2' ipv een '1'.
Nu kan ik niet meer bellen.
ooit heb ik ergens een post gelezen van iemand met hetzelfde probleem.
ik heb alle instellingen al nagelopen, zou niet weten hoe dat zo gekomen is.
Weet iemand de oplossing?
Ik kom niet echt verder zo.
Tnx.
--> laat maar, heb ut al gevonden.
DELETE PLZZZ.
sinds gisteren staat er bovenin mn scherm een '2' ipv een '1'.
Nu kan ik niet meer bellen.
ooit heb ik ergens een post gelezen van iemand met hetzelfde probleem.
ik heb alle instellingen al nagelopen, zou niet weten hoe dat zo gekomen is.
Weet iemand de oplossing?
Ik kom niet echt verder zo.
Tnx.
--> laat maar, heb ut al gevonden.
DELETE PLZZZ.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 10:33 ]
Ga hem vanavond wegbrengen om op te laten sturen, is echt super iritant dat ie me kaartje niet leest
Verwijderd
Hallo SPV bezitters,
Helaas krijg ik het niet voor elkaar om de software unlock van mijn SPV te krijgen nadat ik de Orange update cd heb geinstalleerd. De link die in het begin van deze discussie genoemd wordt bestaat, maar de benodigde software is niet meer te vinden.
Wie kan me helpen ?
Alvast bedankt !
Helaas krijg ik het niet voor elkaar om de software unlock van mijn SPV te krijgen nadat ik de Orange update cd heb geinstalleerd. De link die in het begin van deze discussie genoemd wordt bestaat, maar de benodigde software is niet meer te vinden.
Wie kan me helpen ?
Alvast bedankt !
Ga even naar coolsmartphone en daar moet je je wel ff registreren...maar dan bij downloads staat aan app die je kan gebruiken voor het unlocken van je SPV 
Suc6
Suc6
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Zo, ff naar de winkel terug gebracht, hopen dat ik een nieuwe krijg, of nog beter een e200 of een motorola mpx200
staat het niet op spv-nl.tk ?Weerz schreef op 26 maart 2004 @ 19:42:
Ga even naar coolsmartphone en daar moet je je wel ff registreren...maar dan bij downloads staat aan app die je kan gebruiken voor het unlocken van je SPV
Suc6
ik upload hem straks nog....
Weer wat vage probleempjes met m'n SPV, behalve dus dat 'ie niet meer wordt herkend als werkend USB apparaat:
• Spontane activatie van 'fliegt. modus'
• SMS komt binnen maar wordt geen melding van gegeven, terwijl toestel gewoon actief is, en niet vastgelopen o.i.d. (ik hoor achteraf dat ik SMS berichten gemist heb, die ik door m'n niet afgeschermde PC speakers duidelijk heb horen binnenkomen)
Komt iemand dit bekend voor
• Spontane activatie van 'fliegt. modus'
• SMS komt binnen maar wordt geen melding van gegeven, terwijl toestel gewoon actief is, en niet vastgelopen o.i.d. (ik hoor achteraf dat ik SMS berichten gemist heb, die ik door m'n niet afgeschermde PC speakers duidelijk heb horen binnenkomen)
Komt iemand dit bekend voor
Verwijderd
kan iemand mij vertellen waar ik de gprs en mms instellingen kan vinden voor de orange e200 , heb namelijk net de rom-upgrade geinstalleerd maar ben nu alle instellingen kwijt
Zoals gezegd in je topic dataverbindingen , log in op www.orange.nl en daar kan je het vinden.Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 13:29:
kan iemand mij vertellen waar ik de gprs en mms instellingen kan vinden voor de orange e200 , heb namelijk net de rom-upgrade geinstalleerd maar ben nu alle instellingen kwijt
Verwijderd
heb de instellingen van www.orange.nl ingevoerd maar kan nog steeds geen verbinding krijgen. zijn er misschien nog andere instellingen die ik moet invoeren??
Verwijderd
Ik heb een mms'je waar een foto in staat, en daar zit een foto in die ik op m'n pc wil hebben. Hoe krijg ik hem op m'n pc (of in welke map zitten de bijlage van mms'jes?)
Verwijderd
(Kantlijn:Aangezien het mpx200-topic ouder is, heb ik het probleem hier geplaatst, de OS, MS Smartphone 2002 is namelijk hetzelfde.)
Ik ben sinds gister in het bezit van de telefoon, maar het lukt gewoon weg niet om Media Player op te starten.
De hoofdsnelkoppeling werkt niet, de snelkoppeling in het programma`s menu werkt niet. De .exe in de windows map werkt niet. En als ik Media Player of een media bestandje opstart, zie ik heel vluchtig 'Media player' bovenin staan, wat na 1seconden al weer verdwijnt, en de telefoon doet alsof er niets gebeurd is.
Wat raden jullie mij aan?
Ik ben sinds gister in het bezit van de telefoon, maar het lukt gewoon weg niet om Media Player op te starten.
De hoofdsnelkoppeling werkt niet, de snelkoppeling in het programma`s menu werkt niet. De .exe in de windows map werkt niet. En als ik Media Player of een media bestandje opstart, zie ik heel vluchtig 'Media player' bovenin staan, wat na 1seconden al weer verdwijnt, en de telefoon doet alsof er niets gebeurd is.
Verwijderd
uitzetten battery er 30 sec uit en opnieuw opstarten? als het dan nog niet werkt hard reset, maar als je liever safe speelt gewoon naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht en hun het laten fixenVerwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 12:22:
(Kantlijn:Aangezien het mpx200-topic ouder is, heb ik het probleem hier geplaatst, de OS, MS Smartphone 2002 is namelijk hetzelfde.)
Verwijderd
Batterij 30sec er uit, geen effect gehad.Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 12:50:
[...]
uitzetten battery er 30 sec uit en opnieuw opstarten? als het dan nog niet werkt hard reset, maar als je liever safe speelt gewoon naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht en hun het laten fixen
Hard reset, dan ligt file manager enzo er af.
Hard reset, verwijderd alle files behalve de originele? (hiermee denk ik dat het geen effect zal hebben, dat hieronder daarentegen wel)
of verwijderd hij alles en installeert hij de orginele files opnieuw?
Verwijderd
hard reset gooit gewoon alles van je telefoon af en installeerd dan het "besturingssysteem
" enkel opnieuw (dus niet al je zelf geinstalleerde progs en je nummers/sms/ etc)
" enkel opnieuw (dus niet al je zelf geinstalleerde progs en je nummers/sms/ etc)
Als me SPV nou niet meer te maken is & hij is niet meer leverbaar kan ik iets anders uit kiezen, maar welke is nou het beste alternatief? Zat zelf te denken aan de e200 aangezien die bluetooth & ingebouwde camera heeft
Dat zou mijn keuze in ieder geval wel worden. Ik ben erg gewend geraakt aan die Smartphones. Ik hoef geen andere meer in ieder geval.Phoolie schreef op 29 maart 2004 @ 19:04:
Als me SPV nou niet meer te maken is & hij is niet meer leverbaar kan ik iets anders uit kiezen, maar welke is nou het beste alternatief? Zat zelf te denken aan de e200 aangezien die bluetooth & ingebouwde camera heeft
Ik heb pas geleden me beeldscherm gebroken van mijn SPV en hev toen de e200 gehaald. Ik kan je zeggen : HET IS EEN FLINKE VERBETERINGPhoolie schreef op 29 maart 2004 @ 19:04:
Ik zou echt niet meer terug willen naar de gewone SPV
Beste tweakers,
Ik zag op de site van orange een aanbieding staan.
Orange free 30 voor 1 jaar met gratis SPV toestel.
Je krijgt er een gratis toetsenbord bij en gratis sms voor 2 maanden.
Wat nu mijn vraag is, is wat er precies in het pakket zit. Headset, geheugenkaart, usb-kabel? Dat kan ik namelijk niet terugvinden op de site van orange. Ik krijg ook geen e-mail adres van de helpdesk gevonden om het aan orange zelf te vragen...
Ik zag op de site van orange een aanbieding staan.
Orange free 30 voor 1 jaar met gratis SPV toestel.
Je krijgt er een gratis toetsenbord bij en gratis sms voor 2 maanden.
Wat nu mijn vraag is, is wat er precies in het pakket zit. Headset, geheugenkaart, usb-kabel? Dat kan ik namelijk niet terugvinden op de site van orange. Ik krijg ook geen e-mail adres van de helpdesk gevonden om het aan orange zelf te vragen...

Verwijderd
Camera
Handleiding
Cradle
Lader
CD-Rom (ActiveSync en Microsoft Outlook)
Headset
8MB SD Geheugenkaart
Handleiding
Cradle
Lader
CD-Rom (ActiveSync en Microsoft Outlook)
Headset
8MB SD Geheugenkaart
Via je telefoonverzekering de e200 gehaald of heb je hem los gekocht?Weerz schreef op 29 maart 2004 @ 20:16:
[...]
Ik heb pas geleden me beeldscherm gebroken van mijn SPV en hev toen de e200 gehaald. Ik kan je zeggen : HET IS EEN FLINKE VERBETERING![]()
Ik zou echt niet meer terug willen naar de gewone SPV
Ik ga van de week ook een Orange SPV kopen...
Het enigste waar ik nog niet helemaal achter ben is wat het verschil nou is tussen de SPV en de SPV E100.....
Die SPV E200 is mij gewoon echt te duur.... ´t is dat ik gewoon een gadget wil hebbe... wel geinig met zo´n windows erop en op je pc aan kennen sluiten...
heb nu een Samsung R210s maar dies af daar moet ik hard mee slaan als ik wil dat iemand aan de andere ikant van de lijn me hoort
Maare als iemand mij het verschil ff in het kort ken uitleggen dan graag... dan hoef ik niet al die 180 bladzijdes door te lezen heheh...
Het enigste waar ik nog niet helemaal achter ben is wat het verschil nou is tussen de SPV en de SPV E100.....
Die SPV E200 is mij gewoon echt te duur.... ´t is dat ik gewoon een gadget wil hebbe... wel geinig met zo´n windows erop en op je pc aan kennen sluiten...
heb nu een Samsung R210s maar dies af daar moet ik hard mee slaan als ik wil dat iemand aan de andere ikant van de lijn me hoort
Maare als iemand mij het verschil ff in het kort ken uitleggen dan graag... dan hoef ik niet al die 180 bladzijdes door te lezen heheh...
Dit topic is gesloten.