Zit er ook een beschermtasje bij??Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 00:21:
Camera
Handleiding
Cradle
Lader
CD-Rom (ActiveSync en Microsoft Outlook)
Headset
8MB SD Geheugenkaart
Verwijderd
Ander uiterlijkRpvlaar schreef op 30 maart 2004 @ 15:11:
Ik ga van de week ook een Orange SPV kopen...
Het enigste waar ik nog niet helemaal achter ben is wat het verschil nou is tussen de SPV en de SPV E100.....
Die SPV E200 is mij gewoon echt te duur.... ´t is dat ik gewoon een gadget wil hebbe... wel geinig met zo´n windows erop en op je pc aan kennen sluiten...
heb nu een Samsung R210s maar dies af daar moet ik hard mee slaan als ik wil dat iemand aan de andere ikant van de lijn me hoort![]()
Maare als iemand mij het verschil ff in het kort ken uitleggen dan graag... dan hoef ik niet al die 180 bladzijdes door te lezen heheh...
Beter(scherper, feller) kleurenscherm
betere joystick
Verder niks!
En ze zeggen beter stanby tijd...Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 21:24:
[...]
Ander uiterlijk
Beter(scherper, feller) kleurenscherm
betere joystick
Verder niks!
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Ben net gebeld door de winkel & me SPV is niet meer te repareren, mag nu een andere uitzoeken, wordt de e200
da's wel netjes van ze, dat je dan dus een andere mag van zePhoolie schreef op 03 april 2004 @ 16:22:
Ben net gebeld door de winkel & me SPV is niet meer te repareren, mag nu een andere uitzoeken, wordt de e200
ze hadden geen vervangende spv ofzo?
-Xbox Gamertag: Dbongers
Ik gebruikte voor het eerst de wekker functie op m'n spv na 2 jaar, maar nu gaat de wekker elke dag af, terwijl ik em uit heb gezet bij de instellingen...
Is dit een meer voorkomend probleem of ben ik de enige met dit probleem? Iemand misschien een oplossing? Alvast bedankt.

Ok dan,
Ga dr morgen of overmorgen een SPV halen bij de dichtsbijzijnde orangeshop
Ga dr morgen of overmorgen een SPV halen bij de dichtsbijzijnde orangeshop
Verwijderd
Ik heb al een aantal maanden deze Topics gevolgd en ben inmiddels verliefd geworden...
Ik heb De SPV E200 via Ebay op de kop getikt en verwacht hem volgende week ergens (als het goed komt
)
Hopen dat ie helemaal doet enzo, altijd afwachten.

Ik heb De SPV E200 via Ebay op de kop getikt en verwacht hem volgende week ergens (als het goed komt

Hopen dat ie helemaal doet enzo, altijd afwachten.
Verwijderd
Nu bij de Orange shop:
SPV (de 'originele') € 139 met Orange prepaid (incl. € 15 beltegoed). Er kunnen ook gewoon Orange Free simkaarten in.
SPV (de 'originele') € 139 met Orange prepaid (incl. € 15 beltegoed). Er kunnen ook gewoon Orange Free simkaarten in.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 20:48 ]
Verwijderd
Tot wanneer konden spv'ers 20(25) mmsjes versturen als compensatie voor het w88 op rom update. Ben die brief kwijt
Niet duur 139 euro voor de 1e spv. Ik hoop dat er dit jaar een clamshell smartphone uitkomt met camera :-P
Jawel, ze hadden wel een vervangende, maar ik heb me toestel verzekerd & aangezien me toestel niet meer te repareren viel, mag ik voor de nieuwwaarde (van dit moment) een nieuwe uitkiezen, er moet dus wel nog wat geld bij voor de e200.philipnorth schreef op 04 april 2004 @ 09:08:
[...]
da's wel netjes van ze, dat je dan dus een andere mag van ze
ze hadden geen vervangende spv ofzo?
Aan warez doen we niet.Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 17:38:
Trouwens heeft iemand nog een goed adres voor 'kant en klare' SPV films?
Ik ben wel eens ergens in een grijs verleden tegen een site aangelopen waar je die films kon downloaden
(Terminator 3 zat erbij),
maar deze ben ik helaas vergeten.
Je kunt ze met een kleine moeite ook zelf simpel in elkaar zetten. Kost je met een beetje PC een klein uurtje per film.
Cheap!Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 20:47:
Nu bij de Orange shop:
De E-200 versie zal binnenkort ook bij de Aldi worden verkocht als prepaid onder de bekende Medion merknaam. Ik schat het bedrag niet hoger dan € 300,- maar het blijft afwachten.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Hoe kom je aan deze info ? Want dit vind ik namelijk wel ERG interessant.Smarron schreef op 05 april 2004 @ 09:01:
De E-200 versie zal binnenkort ook bij de Aldi worden verkocht als prepaid onder de bekende Medion merknaam. Ik schat het bedrag niet hoger dan € 300,- maar het blijft afwachten.
Wil dolgraag een SPV E-200 / Qtek 8080 maar heb een bedrijfs-simkaart van Debitel dus moet of een simlock-vrije SPV E-200 zien te regelen ( en die bestaan nog niet volgens mij ) of een Qtek 8080 kopen ( voor 550 euro ).
Een medion SPV E-200 zou ik perfect vinden, 3 jaar garantie over het algemeen bij de Aldi dus dat is mooi. En voor een prijs van 300 nog wat euro is ie niet duurder dan een 2e hands SPV E-200 of Qtek 8080.
rooicity, dit is voor jou een interessant topic: [rml][ ALDI] SPV-achtige GSM van Medion[/rml]
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ik zag op de Orange site dat ze ook een PocketPC gaan uitbrengen ala MDAII, XDA etc,etc. De SPV M1000
Een telefoon, pc, camera én video ineen. Op de nieuwe SPV M1000 die in april 2004 wordt verwacht, zitten Microsoft ® Pocket versies van Internet Explorer, Word Excel, PowerPoint ® en Adobe ® Acrobat ® viewer. Door het full colour touch screen kun je gemakkelijk bij al je documenten. En met de ingebouwde camera en video maak je eenvoudig foto's en video's die je als e-mail attachments kunt versturen. Te veel om op te noemen dus. Ben je al nieuwsgierig? Houd deze site in de gaten voor meer informatie.
Een telefoon, pc, camera én video ineen. Op de nieuwe SPV M1000 die in april 2004 wordt verwacht, zitten Microsoft ® Pocket versies van Internet Explorer, Word Excel, PowerPoint ® en Adobe ® Acrobat ® viewer. Door het full colour touch screen kun je gemakkelijk bij al je documenten. En met de ingebouwde camera en video maak je eenvoudig foto's en video's die je als e-mail attachments kunt versturen. Te veel om op te noemen dus. Ben je al nieuwsgierig? Houd deze site in de gaten voor meer informatie.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
En ook nog eens touchscreenXanion schreef op 05 april 2004 @ 12:05:
Ik zag op de Orange site dat ze ook een PocketPC gaan uitbrengen ala MDAII, XDA etc,etc. De SPV M1000
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Dus dit is meer een palmtop dan een smartphone.ala MDAII, XDA etc,etc. De SPV M1000
Dan zou ik zeggen dat het niet echt de naam 'SPV' waardig is
(Hoewel een SPV met zulke eigenschappen ook niet zou misstaan
let the past be the past.
Als dat zo is ben ik blij dat de winkel nie open was....Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 20:47:
Nu bij de Orange shop:
Is dat met toestenbord en alle andere accesoires?
Waar heb je dat eigenlijk zien staan???
[ Voor 8% gewijzigd door Rpvlaar op 05-04-2004 13:15 ]
Tot 1 mei geloof ik. en ze waren 50 MMS-jes geloof ik (?)Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 21:41:
Tot wanneer konden spv'ers 20(25) mmsjes versturen als compensatie voor het w88 op rom update. Ben die brief kwijtNiet duur 139 euro voor de 1e spv. Ik hoop dat er dit jaar een clamshell smartphone uitkomt met camera :-P
Die MPX zou een goede concurrentie voor de spv worden (diegene met klepje, die je op twee manieren kunt openen)SPee schreef op 05 april 2004 @ 12:28:
[...]
Dus dit is meer een palmtop dan een smartphone.
Dan zou ik zeggen dat het niet echt de naam 'SPV' waardig is
(Hoewel een SPV met zulke eigenschappen ook niet zou misstaan)

[schaammode]Ik weet het dat het verraad is. Maar toen ik dat ding zag (op het net) wist ik meteen wat ik allemaal aan onze spv miste.[/schaammode]
Heb ff de brief er bij gepakt, lag toevallig nog naast mijn pc.Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 21:41:
Tot wanneer konden spv'ers 20(25) mmsjes versturen als compensatie voor het w88 op rom update. Ben die brief kwijtNiet duur 139 euro voor de 1e spv. Ik hoop dat er dit jaar een clamshell smartphone uitkomt met camera :-P
Ik quote:
En omdat deze update iets langer op zich heeft laten wachten, kijgt u vans ons DE EERSTE 25 MMS'JES DIE U VOOR 1 MEI 2004 VERSTUURT GRATIS.
Verwijderd
ik zit heel erg te twijfelen tussen een SPV E200 of nog ff wachten op de Motorola MPX100. Ik heb laatst de MPX200 in handen gehad en deze heeft dus geen bluetooth en daarom voldoet hij niet voor mij maar om heel eerlijk te zijn: kwalitatief voelt en werkt de Motorola MPX100 echt een stuk beter dan de SPV E200.
Heb de SPV moeten bestellen via internet...
Want ze hadden ehm al nie meer in de orange shop en zouden hem ook nie meer krijgen... Dus tjah nou eerst wachten tot ze bellen en dan zo gauw mogelijk laten bezorgen...
Want ze hadden ehm al nie meer in de orange shop en zouden hem ook nie meer krijgen... Dus tjah nou eerst wachten tot ze bellen en dan zo gauw mogelijk laten bezorgen...
Verwijderd
Ze krijgen m nie meer?? Das knap, geloof er niks van :-PRpvlaar schreef op 06 april 2004 @ 14:12:
Heb de SPV moeten bestellen via internet...
linkje?Xanion schreef op 05 april 2004 @ 12:05:
bedankt
maar bedoelde linkje op de orange site met dat bericht, zie ik nergens namelijk
Verwijderd
Je moet wel even inloggen:philipnorth schreef op 06 april 2004 @ 22:30:
bedankt
maar bedoelde linkje op de orange site met dat bericht, zie ik nergens namelijk
http://www.orange.nl/mijnorange/tools/spv/index.php
Verwijderd
ben nu even dingetjes aan het encoden voor op de spv, eigenlijk nooit eerder gedaan.. gaat heel simpel en kan ik nog eens wat leuks bekijken in de trein/auto/uni zzZZ
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 22:17 ]
laatst toen ik mn battery er af haalde brak en een van die puntjes van waar de accu mee vast zit in de telefoon (ik heb een Orange SPV) zou dit erg zijn (en is hier e.v.t een oplossing voor)
Ik probeer screensavers te installeren met PocketCandy.. Nu lukt dat wel en krijg in Programma's bovenin een icoontje te zien van pocket candy alleen hoe kan ik nu die screensavers activeren.. het lukt me niet ze hebben het over een system tray en control panel ?!? maar goed.. geen idee hoe dat werkt Ik heb trouwens de e100 met de laatste 1.63.10 versie
Ben er echt op vooruit gegaan met de e200, alleen ook hier moet ik weer wachten op de update 
Maar die is zeker het wachten waard, want die verbeterd de kwalliteit van het geluid tijdens het bellen, zorgt voor een langere stand-by tijd & er kunnen dan meer apparaten via blue tooth aangesloten worden
Maar die is zeker het wachten waard, want die verbeterd de kwalliteit van het geluid tijdens het bellen, zorgt voor een langere stand-by tijd & er kunnen dan meer apparaten via blue tooth aangesloten worden
had hetzelfde na de update en terugplaatsen van mijn homescreens, en dit lostte het idd op, dus bedankt voor de tipadmiral schreef op 15 maart 2004 @ 10:52:
[...]
Zo opgelost
Het deleten van de inhoud van \IPSM\Application Data\Profiles bleek de oplossing
die SPV M100000000 is idd wel erg leuk, ben benieuwd wat ie gaat kosten
* philipnorth mag over paar maandjes zijn orange abo verlengen, dus is al aan t rondsnuffelen.
Zit evt te denken aan leuke cashback deal en dan een pda'tje kopen ofzo.
Red t nog wel een jaartje met de SPV lijkt mij.
De leuke smartphones zijn allemaal veels te duur
Verwijderd
Me contract liep af bij orange... dus ik heb hem verlengd naar 2 jarig 40€ (das veel)endaarbij kreeg ik de SPVE200 dus nu ga ik over een half jaar hem verlagen, naar 30€....... Zo betaal ik veel minder alsdat ik 2 jarig 30€ zou nemen want dan koste de telefoon nog 209€.....
en hoeveel was ie met 2jarig 40?Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 14:51:
Me contract liep af bij orange... dus ik heb hem verlengd naar 2 jarig 40€ (das veel)endaarbij kreeg ik de SPVE200 dus nu ga ik over een half jaar hem verlagen, naar 30€....... Zo betaal ik veel minder alsdat ik 2 jarig 30€ zou nemen want dan koste de telefoon nog 209€.....
Verwijderd
0,000 niks.. is wel wat goedkoper alsdat je hem bij de shop online koopt bij orange... maar ik kreeg hem gewoon gratis.. alleen nu nog ff me oude SPVE100 verkopen. (IEMAND??)
hmmmm.....Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 15:24:
0,000 niks.. is wel wat goedkoper alsdat je hem bij de shop online koopt bij orange... maar ik kreeg hem gewoon gratis.. alleen nu nog ff me oude SPVE100 verkopen. (IEMAND??)
Was wel via orange zelf of via wie dan?
nee dank je voor de E100 (wat wil je er voor hebben btw, misschien vriendin)
SPV is weer vastgelopen, en ik ben alles kwijt. Deze keer heb ik voor de gein niets geïnstalleerd. Alleen maar de standaard software. Toch vastgelopen. 
edit:
ik zie nu pas dat een goede backup tool voor de spv bestaat. link http://msmobiles.com/news.php/2402.html
ik zie nu pas dat een goede backup tool voor de spv bestaat. link http://msmobiles.com/news.php/2402.html
[ Voor 31% gewijzigd door BadBoy18 op 10-04-2004 11:35 ]
FF nog terugkomen op de navigatie voor de SPV. Mapopolis voor de Smartphone kan ook omgaan met de palmOS kaarten!!! alleen even de extentie veranderen naar .mlp en het werkt. Dus als je bijv het ook voor je Palm of zo gebruikt...
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Verwijderd
nog steeds op groep naar gratis routeplanner/kaarten (offline dan) ofzo voor de spv404error schreef op 10 april 2004 @ 14:00:
FF nog terugkomen op de navigatie voor de SPV. Mapopolis voor de Smartphone kan ook omgaan met de palmOS kaarten!!! alleen even de extentie veranderen naar .mlp en het werkt. Dus als je bijv het ook voor je Palm of zo gebruikt...
Verwijderd
Heeft er al iemand ervaring met de Wifi SD-kaart van Sandisk??
Zijn er al drivers voor?
En wat heb ik nodig om te communiceren met 1 pc..
heb ik dan genoeg aan een WiFi PCI kaart of ook nog zo'n Acces Point?
Zijn er al drivers voor?
En wat heb ik nodig om te communiceren met 1 pc..
heb ik dan genoeg aan een WiFi PCI kaart of ook nog zo'n Acces Point?
Ik heb een SPV E100. Daar wil ik mijn @Home e-mail adres inzetten met de standaard E-mail prog. Zodat ik mail kan versturen en ontvangen op mijn telefoon.
Ik heb alles ingestelt en het ontvangen van e-mail werkt. Maar het verzenden niet.
Ik krijg de foutmelding "Er is een time-out opgetreden tijdens het wachten op een reactie van de server. Probeer het opnieuw."
Ik weet zeker dan het adres van de mail server goed is. Want het ophalen werkt wel, en de server voor ontvangen en verzenden hebben het zelfde adres (mail.home.nl of ip: 213.51.128.65).
Ik denk zelf dat je komt omdat je voor het verzenden van een E-mail de gebruikersnaam + wachtwoord moet gebruiken die je ook gebruikt voor het ophalen van je mail. Maar die kan je niet instellen. Je kan wel kiezen "Verificatie vereist voor server". Maar het aan- of uitzetten hiervan maakt geen verschil.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik heb alles ingestelt en het ontvangen van e-mail werkt. Maar het verzenden niet.
Ik krijg de foutmelding "Er is een time-out opgetreden tijdens het wachten op een reactie van de server. Probeer het opnieuw."
Ik weet zeker dan het adres van de mail server goed is. Want het ophalen werkt wel, en de server voor ontvangen en verzenden hebben het zelfde adres (mail.home.nl of ip: 213.51.128.65).
Ik denk zelf dat je komt omdat je voor het verzenden van een E-mail de gebruikersnaam + wachtwoord moet gebruiken die je ook gebruikt voor het ophalen van je mail. Maar die kan je niet instellen. Je kan wel kiezen "Verificatie vereist voor server". Maar het aan- of uitzetten hiervan maakt geen verschil.
Gewoon de SMTP van Orange laten staan: smtp.orange.nlAkropolis schreef op 12 april 2004 @ 01:11:
Ik heb een SPV E100. Daar wil ik mijn @Home e-mail adres inzetten met de standaard E-mail prog. Zodat ik mail kan versturen en ontvangen op mijn telefoon.
Week later als ik via et internet heb besteld ben ik nog steeds nie gebeld wanneer ze hem langs kunnen brengen.... Hoe lang duurt dat iemand ervaring mee?
Ah ja nu werkt het. @home smtp server accepteerd volgensmij gewoon geen connecties die van buiten hun netwerk komen.404error schreef op 12 april 2004 @ 01:55:
[...]
Gewoon de SMTP van Orange laten staan: smtp.orange.nl
Ik heb nu mijn orange e-mail adres het zelfde alias gegeven als mijn @home e-mail adres, en het zelfde wachtwoord. En nu kan ik wel e-mails verzenden.
Verwijderd
misschien een hele nOOb vraag, maar hoe verstuur je een email?
Kan bij Postvak in alleen maar kiezen voor mms en bericht (sms) en niet voor verzenden via het email.
Kan bij Postvak in alleen maar kiezen voor mms en bericht (sms) en niet voor verzenden via het email.
als je voor bericht kiest, en je voert dan een email adres in, zal hij het als email versturen.Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 11:57:
misschien een hele nOOb vraag, maar hoe verstuur je een email?
Kheb nog geen Smartphone binnen maar ga een website maken over de smartphone...
Alvast lay-outje.... http://home.quicknet.nl/qn/prive/fcm.vlaar/rp.vlaar/SPV/
Verwijderd
Ziet er gaaf uit..Rpvlaar schreef op 14 april 2004 @ 18:54:
Kheb nog geen Smartphone binnen maar ga een website maken over de smartphone...Alvast lay-outje.... http://home.quicknet.nl/qn/prive/fcm.vlaar/rp.vlaar/SPV/
Ik heb nu sinds afgelopen vrijdag een SPV! ( het heeft 9 maanden geduurd dat ik iemand kon vinden die zijn spv voor mijn 7650 wilde ruilen ) Anyhow wat een ding! ik h eb er de grootste lol mee alleen kan ik via mijn T-mobile nog geen MMS versturen , heeft iemand de instellingen ervoor?
If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
Verwijderd
Zijn er misschien cracks of serials voorhanden voor het programma cadenza mnotes? Dit ivm de synchronisatie van de spve200 met lotus notes
Cracks en illegale serials zijn niet toegestaan op dit forum en je moet voor de SPV E200 hier zijn: Orange SPV E200 SmartphoneVerwijderd schreef op 15 april 2004 @ 17:13:
Zijn er misschien cracks of serials voorhanden voor het programma cadenza mnotes? Dit ivm de synchronisatie van de spve200 met lotus notes
Ik heb zelf sinds vandaag iets vaags met me SPV, ik had met me headset gebelt, haal m eruit, en sindsdien deden me speaker en microfoon het ineens niet meer!
Bleek nou, het profiel bleef op hoofdtelefoon staan ook wanneer ik hem eruit haalde.
Nu heb ik het al een paar keer geprobeert maar ik krijg hem niet van dat profiel af, iemand een idee ??
Bleek nou, het profiel bleef op hoofdtelefoon staan ook wanneer ik hem eruit haalde.
Nu heb ik het al een paar keer geprobeert maar ik krijg hem niet van dat profiel af, iemand een idee ??
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Tandenstoker! In headset-aansluiting.....wil soms nog weleens lukken..maar is hier ondertussen wel een flink aantal keer genoemd..dapluiz schreef op 15 april 2004 @ 19:16:
Ik heb zelf sinds vandaag iets vaags met me SPV, ik had met me headset gebelt, haal m eruit, en sindsdien deden me speaker en microfoon het ineens niet meer!
ehhhh..HOI
Verwijderd
Dacht ik het even te hebben.... maar valt toch tegen.
Ik heb na een soft reset problemen met MSN messenger. Nou wil ik een hard reset doen, na de batterij er uitgehaald te hebben en via de opname knop + aanknop weer te beginnen, krijg ik de melding: CARD FOUND...so far so good.
Vervolgens krijg ik de melding: Pess any key to enter bootloader, ik houd de actie knop tijdje in en kom in een menu waarin alleen bij optie 8 het volgende staat:
x Storage
Er staat dus niet iets als: Erase IPSM.
Wat houd dit in, ik heb het al met SD kaart en zonder SD kaart geprobeerd maar hij blijft dit weergeven.
Vervloekte msn
Ik heb na een soft reset problemen met MSN messenger. Nou wil ik een hard reset doen, na de batterij er uitgehaald te hebben en via de opname knop + aanknop weer te beginnen, krijg ik de melding: CARD FOUND...so far so good.
Vervolgens krijg ik de melding: Pess any key to enter bootloader, ik houd de actie knop tijdje in en kom in een menu waarin alleen bij optie 8 het volgende staat:
x Storage
Wat houd dit in, ik heb het al met SD kaart en zonder SD kaart geprobeerd maar hij blijft dit weergeven.
Vervloekte msn
[ Voor 189% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 12:36 ]
welke software versie draai je?Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 10:52:
Dacht ik het even te hebben.... maar valt toch tegen.
x Storage
Wat houd dit in, ik heb het al met SD kaart en zonder SD kaart geprobeerd maar hij blijft dit weergeven.![]()
Vervloekte msn
probeer anders software upgrade/flash
'k gebruik me SPV nu al een tijd.. maar heb nog steeds 1 vraagje:
als ik ga internetten via GPRS moet ik eerst inbellen, en dan kan ik gewoon gaan surfen. als ik echt er op 1 pagina wat langer kijk (en dus geen nieuwe internetpagina's ophaal) wordt de verbinding verbroken (na ongeveer 1 minuutje denk ik). als ik dan weer verder wil surfen moet ik eerst weer inbellen, wat weer een tijdje duurt.
ik wil m'n SPV dus zo instellen dat ie de GPRS-verbinding niet automatisch meer verbreekt.. ik heb echter niet zo'n optie kunnen vinden. wie weet het wel?
als ik ga internetten via GPRS moet ik eerst inbellen, en dan kan ik gewoon gaan surfen. als ik echt er op 1 pagina wat langer kijk (en dus geen nieuwe internetpagina's ophaal) wordt de verbinding verbroken (na ongeveer 1 minuutje denk ik). als ik dan weer verder wil surfen moet ik eerst weer inbellen, wat weer een tijdje duurt.
ik wil m'n SPV dus zo instellen dat ie de GPRS-verbinding niet automatisch meer verbreekt.. ik heb echter niet zo'n optie kunnen vinden. wie weet het wel?
Ga naar "instellingen" --> "dataverbindingen", kies bij "Internet GPRS" via de knop [menu] het item "opties" en wijzig de tijd bij "verbinding inactief na" naar 'geen'
Sometimes you need to plan for coincidence
't werktGroentenboer schreef op 17 april 2004 @ 22:24:
Ga naar "instellingen" --> "dataverbindingen", kies bij "Internet GPRS" via de knop [menu] het item "opties" en wijzig de tijd bij "verbinding inactief na" naar 'geen'
Verwijderd
Ik heb een SPV E200:BadBoy18 schreef op 17 april 2004 @ 13:36:
[...]
welke software versie draai je?
probeer anders software upgrade/flash
SM 2003: 4.20.0
Radiov. 1.09.02
ROM-update:
Operator: 1.1.3.3
Fabrikant: 1.6.0.0
Bestandssysteem: 4.20.13288.0
Voor mij adacadabra....
Hmm.. ik dacht aan SPV 1. hier weet ik niets van..Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 00:03:
[...]
Ik heb een SPV E200:
SM 2003: 4.20.0
Radiov. 1.09.02
ROM-update:
Operator: 1.1.3.3
Fabrikant: 1.6.0.0
Bestandssysteem: 4.20.13288.0
Voor mij adacadabra....zodra ik via begin -> orange -> orange update doe zegt ie dat ik up to date ben..
Verwijderd
In ieder geval bedankt, heb nu maar gekozen voor dat Storage X....het lijkt er op of dat een hard reset is..
Maar msn deed het een aantal keer weer niet, maar nu wel weer.
..Mooie site trouwens ..
Got of mijn site ?Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 11:52:
[...]
In ieder geval bedankt, heb nu maar gekozen voor dat Storage X....het lijkt er op of dat een hard reset is..
Maar msn deed het een aantal keer weer niet, maar nu wel weer.
![]()
..Mooie site trouwens ..
Ik heb even een vraagje aan andere SPV 1 bezitters.
Het is me nu een paar keer overkomen dat mensen mij bellen, maar mijn toestel gaat dan niet over, terwijl de beller wel een 'overgaan' toon hoort. Als ik vervolgens zelf probeer te bellen duurt het ook een hele tijd voor ik verbinding krijg.
Heeft iemand anders dit ook gehad? En zou dit aan het toestel of aan het netwerk liggen
Het is me nu een paar keer overkomen dat mensen mij bellen, maar mijn toestel gaat dan niet over, terwijl de beller wel een 'overgaan' toon hoort. Als ik vervolgens zelf probeer te bellen duurt het ook een hele tijd voor ik verbinding krijg.
Heeft iemand anders dit ook gehad? En zou dit aan het toestel of aan het netwerk liggen
Ik denk dat dat aan het netwerk van orange ligt ik heb et ook wel eens met een andere telefoon...AtHomer schreef op 19 april 2004 @ 14:05:
Ik heb even een vraagje aan andere SPV 1 bezitters.
Verwijderd
Heeft iemand een redelijke text-editor (liefst freeware) om te gebruiken op je SPV E-100?? Ik zit me namelijk nog wel eens te vervelen in de file en dan wil ik nog wel eens wat dingen noteren die ik allemaal moet doen, maar Calendar werkt hier iets te omslachtig/slecht voor...
Is "Orneta Notepad" text editor wel voldoende? of zoek je iets anders?Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 20:53:
Heeft iemand een redelijke text-editor (liefst freeware) om te gebruiken op je SPV E-100?? Ik zit me namelijk nog wel eens te vervelen in de file en dan wil ik nog wel eens wat dingen noteren die ik allemaal moet doen, maar Calendar werkt hier iets te omslachtig/slecht voor...
hij is wel shareware, maar dan zonder beperkingen. af en toe krijg je een register scherm, voor de rest doet je wel goed.
http://orneta.com/
Dat is wel jammer... Het netwerk is al niet zo geweldig, en ben ik ook nog eens niet bereikbaar als ik wel bereik hebRpvlaar schreef op 19 april 2004 @ 18:10:
[...]
Ik denk dat dat aan het netwerk van orange ligt ik heb et ook wel eens met een andere telefoon...

Dan straks toch maar een Vodafone kaartje erin denk ik
iemand enig idee:
MMS versturen werkt, kan ook internetten
alleen heb ik een bericht gekregen in de INBOX ... als ik die open (bericht is nog nooit geopend), komt er een scroll text "Downloading Message" .. 2 seconden later komt er een scroll text "Transfer Failed"
iemand enig idee?
heb vodafone trouwens
alleen heb ik een bericht gekregen in de INBOX ... als ik die open (bericht is nog nooit geopend), komt er een scroll text "Downloading Message" .. 2 seconden later komt er een scroll text "Transfer Failed"
iemand enig idee?
heb vodafone trouwens
Ga las volgt te werk: ga naar instellingen>telefonie>netwerken. Netwerkselectie handmatig. Menu>netwerk selecteren en kies even een aandere provider (kpn oid). na de foutmelding kies weer orange en ga weer terug naar het beginscherm. Toets nu #330*0000# om je af te melden van het netwerk en ##002# en op bellen om je weer aan te melden. nu moet je daar geen last meer van hebben.AtHomer schreef op 21 april 2004 @ 09:36:
[...]
Dat is wel jammer... Het netwerk is al niet zo geweldig, en ben ik ook nog eens niet bereikbaar als ik wel bereik heb
Dan straks toch maar een Vodafone kaartje erin denk ik
Dit had ik al eerder gepost btw.
[ Voor 4% gewijzigd door Sayko op 21-04-2004 10:01 ]
Yeah eindelijk,
Eerst had ik de bestelling gedaan (maar ben nog geen 18...) Toen moet moeders et ff doen en nou komt ie vrijdag aan! En dan zaterdag ff op de pc dump kijken of ze er nog een goedkoop SD kaartje hebben... Beste merk Kingston??? vo
or Orange SPV?
Eerst had ik de bestelling gedaan (maar ben nog geen 18...) Toen moet moeders et ff doen en nou komt ie vrijdag aan! En dan zaterdag ff op de pc dump kijken of ze er nog een goedkoop SD kaartje hebben... Beste merk Kingston??? vo
Verwijderd
Is er iemand nog naar de Smartphone Club dag geweest op 10 April?
Kon er helaas niet bij zijn, maar ben benieuwd wat Orange en MS nog te melden hadden :-P
Kon er helaas niet bij zijn, maar ben benieuwd wat Orange en MS nog te melden hadden :-P
niet geweest, maar begreep dat ze de M1000 (zie stuk naar boven/andere pagina) geshowed hebben.Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 21:59:
Is er iemand nog naar de Smartphone Club dag geweest op 10 April?
Waarom een text-editor dan? Als het puur gaat om wat je nog moet doen zet je dat toch in je taken???Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 20:53:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Wel ff uitkijken, niet elk merk schijnt compatible te zijn, zo was de ervaring van een paar GoT-ers. Zie dit topic ergens, maar ook het SPV-E200 topic.Rpvlaar schreef op 21 april 2004 @ 16:06:
Yeah eindelijk,
Eerst had ik de bestelling gedaan (maar ben nog geen 18...) Toen moet moeders et ff doen en nou komt ie vrijdag aan! En dan zaterdag ff op de pc dump kijken of ze er nog een goedkoop SD kaartje hebben... Beste merk Kingston??? voor Orange SPV?
Ik heb zelf Transcend, maar Lexar en Sandisk werken ook gewoon.
Ik heb hem binnen,Smarron schreef op 23 april 2004 @ 11:10:
[...]
Wel ff uitkijken, niet elk merk schijnt compatible te zijn, zo was de ervaring van een paar GoT-ers. Zie dit topic ergens, maar ook het SPV-E200 topic.
Ik heb zelf Transcend, maar Lexar en Sandisk werken ook gewoon.
Ok Thnx!
Verwijderd
Hoi,
ik heb nu bijna een jaar een SPV abonnement bij Orange,
wat zijn eigenlijk ongeveer mijn "rechten" wat betreft de verlenging v/h abonnement? Kan je gratis een nieuw toestel vragen, of tegen een gereduceerd bedrag een nieuw toestel kopen etc. etc.?
wat zijn eigenlijk ongeveer mijn "rechten" wat betreft de verlenging v/h abonnement? Kan je gratis een nieuw toestel vragen, of tegen een gereduceerd bedrag een nieuw toestel kopen etc. etc.?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 20:38 . Reden: Spelling hè ]
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar als ik opnieuw Orange kies als netwerk krijg ik een foutmelding:Hoodlum2000 schreef op 21 april 2004 @ 10:01:
[...]
Ga las volgt te werk: ga naar instellingen>telefonie>netwerken. Netwerkselectie handmatig. Menu>netwerk selecteren en kies even een aandere provider (kpn oid). na de foutmelding kies weer orange en ga weer terug naar het beginscherm. Toets nu #330*0000# om je af te melden van het netwerk en ##002# en op bellen om je weer aan te melden. nu moet je daar geen last meer van hebben.
Dit had ik al eerder gepost btw.
"Kan instellingen niet opslaan. Controleer of u toegang hebt tot het netwerk en of de instelling wordt ondersteund door het telecombedrijf."
Vervolgens heb ik als enige manier gevonden om weer verbinding te krijgen: het weer kiezen van automatische netwerkselectie, en de SPV opnieuw starten.
Verwijderd
Ja je kan via de orange shop je abbo laten verlengen vanaf 3 maanden voor het aflopen van je abbo. Je kan dan korting krijgen op een toestel. Je kan ook via internet een cashdeal krijgen. Dan krijg je gewoon handje contantje :-PVerwijderd schreef op 23 april 2004 @ 20:34:
Hoi,
Ey vraagje
Bij het installeren van Microsoft ActiveSync vragen ze om 1 of andere COm port en USB port de USB vind ie das gewoon de usb craddle maar die COM port wat moet ik daar nu mee als ik dan op volgende druk gaat ie weer zoeken naar een COM port...
Ken iemand me uitleggen wat dat is???
Bij het installeren van Microsoft ActiveSync vragen ze om 1 of andere COm port en USB port de USB vind ie das gewoon de usb craddle maar die COM port wat moet ik daar nu mee als ik dan op volgende druk gaat ie weer zoeken naar een COM port...
Je hoeft niks met die COM poorten te doen. Gewoon je SPV op de cradle zetten en Windows vindt hem wel op USB.Rpvlaar schreef op 24 april 2004 @ 09:54:
Ey vraagje
Die COM poort is dus voor als je geen USB cradle hebt.
[ Voor 7% gewijzigd door AtHomer op 24-04-2004 09:58 ]
echt niemand enige idee???
iemand enig idee?
heb vodafone trouwens
iemand enig idee?
heb vodafone trouwens
Verwijderd
Hoe doe je die cashdeal dan?Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 21:28:
[...]
Ja je kan via de orange shop je abbo laten verlengen vanaf 3 maanden voor het aflopen van je abbo. Je kan dan korting krijgen op een toestel. Je kan ook via internet een cashdeal krijgen. Dan krijg je gewoon handje contantje :-P
Verwijderd
Laat maar zitten,
ik heb nu mn SPV-abonnement voor een jaar verlengt en nu krijg ik iedere maand 20% korting!!
Ik kan alleen maar lovende woorden uitspreken over Orange,
ik heb al een abonnement sinds het nog Dutchtone heette, en hun service is geweldig!
Was er iets loos met mn toestel, werd direct mn toestel geruilt voor een nieuwe.
Er zat ook een keer stof achter het glas van mn SPV, hebben ze keurig mn toestel opgehaald en schoongemaakt, gratis en voor niets!
Laatst heb ik per ongeluk bier over mijn adapter laten vallen (direct defect) naar de Orange Shop geweest (in Zoetermeer) en werd even nagekeken en toen kreeg ik een nieuwe adapter, gratis en voor niets!
Dat noem ik nou èchte service!
Orange, dank je wel!
ik heb nu mn SPV-abonnement voor een jaar verlengt en nu krijg ik iedere maand 20% korting!!
ik heb al een abonnement sinds het nog Dutchtone heette, en hun service is geweldig!
Was er iets loos met mn toestel, werd direct mn toestel geruilt voor een nieuwe.
Er zat ook een keer stof achter het glas van mn SPV, hebben ze keurig mn toestel opgehaald en schoongemaakt, gratis en voor niets!
Laatst heb ik per ongeluk bier over mijn adapter laten vallen (direct defect) naar de Orange Shop geweest (in Zoetermeer) en werd even nagekeken en toen kreeg ik een nieuwe adapter, gratis en voor niets!
Dat noem ik nou èchte service!
Orange, dank je wel!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 16:10 . Reden: mn adapter-verhaal erbij gegooid ]
Goede navond mensen!
Ik ga morgen mijn e100 krijgen, en nu had ik nog een paar vraagjes. (jah jah ik weet het goed kijken in de 5 delen...maar ik d8 miss heeft iemand zin om gewoon even zo te antwoorden
)
Dat stotteren bij mp3's is dat reeds al verholpen?
Dat unlock programma (svpulock.exe) werkt dat een beetje?
Windows media pleyer, is dat de enige mp3 speler
? (Geen wannabe WINAMP)
grts
Ik ga morgen mijn e100 krijgen, en nu had ik nog een paar vraagjes. (jah jah ik weet het goed kijken in de 5 delen...maar ik d8 miss heeft iemand zin om gewoon even zo te antwoorden
Windows media pleyer, is dat de enige mp3 speler
grts
En dat noem ik geluk. werd iedereen nou zo goed geholpen door orangeVerwijderd schreef op 24 april 2004 @ 16:07:
Laat maar zitten,
Dat noem ik nou èchte service!![]()
Orange, dank je wel!

alleen maar 20% korting? dus geen nieuw toestel oid?Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 16:07:
Laat maar zitten,
Orange, dank je wel!
da's ook magertjes dan....
* philipnorth mag over 2 maandjes verlengen en wilt dan toch wel een nieuw toestel
maar blijf wel mijn spv gebruiken
kijken of we voor weinig een M1000 kunnen krijgen ofzo
Ik heb een vraagje voor een Card Readertje... Kweet nie of ik deze hier ook zou mogen posten maar hoop dat jullie me kunnen helpen en anders verwijderen jullie deze reply maar...
Ik heb vandaag een kard reader gekoct op de pcdump, intern, http://www.computex.biz/z...ode=HX200&show=oneproduct
Alleen ik weet niet hoe ik hem op mijn moederbord moet aansluiten...
Dit moederbord heb ik :
ECS K7VZA
Ik heb vandaag een kard reader gekoct op de pcdump, intern, http://www.computex.biz/z...ode=HX200&show=oneproduct
Alleen ik weet niet hoe ik hem op mijn moederbord moet aansluiten...
Dit moederbord heb ik :
ECS K7VZA
Gebruik de search dan over de 5 forumpjes?!?Aquaplex schreef op 24 april 2004 @ 20:20:
Goede navond mensen!
Ik ga morgen mijn e100 krijgen, en nu had ik nog een paar vraagjes. (jah jah ik weet het goed kijken in de 5 delen...maar ik d8 miss heeft iemand zin om gewoon even zo te antwoorden)
Windows media pleyer, is dat de enige mp3 speler? (Geen wannabe WINAMP)
grts
en voor al je andere vragen www.modaco.com
Dit is niet mijn eerste dag op GoT hoor404error schreef op 24 april 2004 @ 22:22:
[...]
Gebruik de search dan over de 5 forumpjes?!?
en voor al je andere vragen www.modaco.com

En die site, die je gaf geeft me niet veel info het is ook in englisch. (niet dat dat zo slecht is, maar ik heb toch liever nederlandse tekst)
Nog iemand nuttige antwoorden en of tip's?
Ja, lees die 5 topics eens door.
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
iedereen is hier blijkbaar ongesteld, je kunt hem toch wel effe helpen zeg..Aquaplex schreef op 24 april 2004 @ 20:20:
Goede navond mensen!
Ik ga morgen mijn e100 krijgen, en nu had ik nog een paar vraagjes. (jah jah ik weet het goed kijken in de 5 delen...maar ik d8 miss heeft iemand zin om gewoon even zo te antwoorden)
Windows media pleyer, is dat de enige mp3 speler? (Geen wannabe WINAMP)
grts
stotteren hangt natuurlijk van bitrate af, maar je kunt prima mp3 beluisteren
unlock werkt
wmplayer niet enige player
Dit topic is gesloten.