Het verstandigst lijkt het me om dit eerst maar in de handleiding van je moederbord te bekijken en in de installatie handleiding van de reader. Maar goed, omdat ik ook niet de beroerdste ben, je zou ook kunnen kijken op de site van de fabrikant van je moederbord, en daar vind je dit:Rpvlaar schreef op 24 april 2004 @ 21:41:
Ik heb een vraagje voor een Card Readertje... Kweet nie of ik deze hier ook zou mogen posten maar hoop dat jullie me kunnen helpen en anders verwijderen jullie deze reply maar...
Ik heb vandaag een kard reader gekoct op de pcdump, intern, http://www.computex.biz/z...ode=HX200&show=oneproduct
Alleen ik weet niet hoe ik hem op mijn moederbord moet aansluiten...
Dit moederbord heb ik :
ECS K7VZA
Nog even over die cardreader: het is een USB reader die je intern op je USB header aansluit als je die hebt.
Zoniet, gebruik dan een normale USB kabel en je bent klaar.
Zoniet, gebruik dan een normale USB kabel en je bent klaar.
stotteren nooit last van, mar in WMP gebruik ik dan ook wma's (zijn toch weer wat kleiner)Aquaplex schreef op 24 april 2004 @ 20:20:
Goede navond mensen!
Ik ga morgen mijn e100 krijgen, en nu had ik nog een paar vraagjes. (jah jah ik weet het goed kijken in de 5 delen...maar ik d8 miss heeft iemand zin om gewoon even zo te antwoorden)
Dat stotteren bij mp3's is dat reeds al verholpen?
Dat unlock programma (svpulock.exe) werkt dat een beetje?
Windows media pleyer, is dat de enige mp3 speler? (Geen wannabe WINAMP)
grts
application lock verwijderen werkt prima (ook na 1.6 update)
andere mp3 spelers....zijn er, kan alleen ff niet op naam komen
-Xbox Gamertag: Dbongers
Ok zo ver was ik ook al maar hoe moet ik ehm aansluiten???? ik heb 1 stekkertje waar 4 pinnetjes in kunnen, hier een fototje gemaakt kan je misshien aangeven hoe ik hem erop moet zetten... ik denk dat ik ze allemaal al geprobeerd heb!mhulsegge schreef op 26 april 2004 @ 06:53:
[...]
Het verstandigst lijkt het me om dit eerst maar in de handleiding van je moederbord te bekijken en in de installatie handleiding van de reader. Maar goed, omdat ik ook niet de beroerdste ben, je zou ook kunnen kijken op de site van de fabrikant van je moederbord, en daar vind je dit:
[...]
http://home.quicknet.nl/qn/prive/fcm.vlaar/usb.jpg
Heb je er geen handleiding bij ofzo.... Dit is niet echt handig werkenRpvlaar schreef op 26 april 2004 @ 18:33:
[...]
Ok zo ver was ik ook al maar hoe moet ik ehm aansluiten???? ik heb 1 stekkertje waar 4 pinnetjes in kunnen, hier een fototje gemaakt kan je misshien aangeven hoe ik hem erop moet zetten... ik denk dat ik ze allemaal al geprobeerd heb!
http://home.quicknet.nl/qn/prive/fcm.vlaar/usb.jpg
Maar goed.
Als ik je foto zo bekijk (kan helaas het niet geweldig zien omdat de kwaliteit niet echt super is) lijtk het erop dat op de foto de onderste pin zwart is. Dit is normaal gesproken (als ik het goed heb) de aarde. Soms staat er op de andere kant van het stekkertje ook wel wat welke pin is (dus vcc , grd etc).
Zwart is volgens mij de grnd.
Deze zou dus op die foto die ik je heb aangegeven op de website van de fabrikant van je moederbord onder moeten komen.
Zorg er wel voor dat de usb poorten intern enzo ook aan staan in je moederbord. Hoe dit evt. moet zul je toch echt zelf moeten uitzoeken, meer kan ik zo niet voor je doen.
Het kan ook zijn dat ie nu gewoon kapot is, doordta je hem ook al verkeerd aangesloten hebt gehad, maar goed....
Hoi
ik heb een vaag probleempje...
ik kan wel internet pagina's openen, maar zodra ik een wsp://... pagina open (dus wappen) geeft ie aan dat hij niet kan connecten... ik kan dus ook nie op de Orange World wapsite komen, wat ik nou wel graag zou willen doen omdat 2 MB internet access niet genoeg is om de hele maand mee te kunnen internetten en ringtones downloaden...
weet iemand het probleem hiervan? Ik gebruik de standaard instellingen van de Orange site.
Groetjes John
ik kan wel internet pagina's openen, maar zodra ik een wsp://... pagina open (dus wappen) geeft ie aan dat hij niet kan connecten... ik kan dus ook nie op de Orange World wapsite komen, wat ik nou wel graag zou willen doen omdat 2 MB internet access niet genoeg is om de hele maand mee te kunnen internetten en ringtones downloaden...
weet iemand het probleem hiervan? Ik gebruik de standaard instellingen van de Orange site.
Groetjes John
Ringtones Downloaden kun je het beste via je pc doen (usb kabel) er zijn veel sites waar je gratis wav ringtones kan downloaden.DaJohn schreef op 27 april 2004 @ 12:25:
Hoi
Groetjes John
Ja, ok... maar stel ik heb geen PC tot mijn beschikking... of ik wil het nieuws en lezen in de trein...BadBoy18 schreef op 27 april 2004 @ 12:39:
[...]
Ringtones Downloaden kun je het beste via je pc doen (usb kabel) er zijn veel sites waar je gratis wav ringtones kan downloaden.
Ik weet niet wat voor nieuws jij leest, maar het lezen van nieuws kost je echt geen 2 MB en nieuws (bijv. spitsnet) kan je gewoon via wsp opvragen.DaJohn schreef op 27 april 2004 @ 12:53:
[...]
Ja, ok... maar stel ik heb geen PC tot mijn beschikking... of ik wil het nieuws en lezen in de trein...
als je wilt kan ik een lijst met wsp weer/nieuws websites hier zetten.
Dat is nu juist het probleem... ik kan wel internet openen, maar geen wap-sites middels het wsp-protocol...DaJohn schreef op 27 april 2004 @ 12:25:
ik kan wel internet pagina's openen, maar zodra ik een wsp://... pagina open (dus wappen) geeft ie aan dat hij niet kan connecten...
Kan je je instellingen hier ff posten?DaJohn schreef op 27 april 2004 @ 17:36:
[...]
Dat is nu juist het probleem... ik kan wel internet openen, maar geen wap-sites middels het wsp-protocol...
Internet Verbinding: Internet GPRS
Werkverbinding: Geen beschikbaar
Wap-verbinding: Orange World
Beveiligde Wap-verb: Geen beschikbaar
Bij de instellingen van GPRS-verbdindingen, Internet GPRS:
Maakt verbinding met: Internet
Toegangspunt: internet
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Primaire DNS: 10.250.255.188
Secundaire DNS: 10.250.255.188
IP adres: (geen)
Bij de instellingen Proxyverbindingen:
Maakt verbinding van: Internet
Maakt verbinding met: WAP-netwerk
Proxy (nam:poort): 10.250.255.188
Type: WAP
Werkverbinding: Geen beschikbaar
Wap-verbinding: Orange World
Beveiligde Wap-verb: Geen beschikbaar
Bij de instellingen van GPRS-verbdindingen, Internet GPRS:
Maakt verbinding met: Internet
Toegangspunt: internet
Primaire DNS: 10.250.255.188
Secundaire DNS: 10.250.255.188
IP adres: (geen)
Bij de instellingen Proxyverbindingen:
Maakt verbinding van: Internet
Maakt verbinding met: WAP-netwerk
Proxy (nam:poort): 10.250.255.188
Type: WAP
Weet iemand toevallig ook de telfort instellingen?
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Verwijderd
is er ook een nederlandse orange developers site? want via de engelse lukt het mij niet om mijn toestel te unlocken!
of zijn er nog andere mogelijheden om mijn E100 te unlocken/
alvast bedankt gr roel
of zijn er nog andere mogelijheden om mijn E100 te unlocken/
alvast bedankt gr roel
Klopt het dat een orange SPV weigert te schrijven naar een Apacer 256MB SD kaartje?
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ik heb hier een 64 MB geheugenkaartje van Apacer inzitten... werkt perfect! Denk dat die van 256 MB ook gewoon moet werken...DKasemier schreef op 28 april 2004 @ 10:36:
Klopt het dat een orange SPV weigert te schrijven naar een Apacer 256MB SD kaartje?
heb een raar probleempje met mijn spv sinds kort.
Het komt wel eens voor dat ik ineens geen sms meer kan ontvangen. Versturen lukt dan nog wel, alleen komt er niets meer aan bij mijn eigne telefoon.
na bellen met de helpdesk van orange kreeg ik het advies de batterij er af te halen, enkele seconde te wachten en er dan weer op te zetten en de spv weer te starten (geen hard reset !).
dat werkt wel.. maar na ongeveer week weer hetzelfde probleem..
weten jullie hier een verklaring voor.. en mogelijk oplossing die niet tijdelijk is??
Het komt wel eens voor dat ik ineens geen sms meer kan ontvangen. Versturen lukt dan nog wel, alleen komt er niets meer aan bij mijn eigne telefoon.
na bellen met de helpdesk van orange kreeg ik het advies de batterij er af te halen, enkele seconde te wachten en er dan weer op te zetten en de spv weer te starten (geen hard reset !).
weten jullie hier een verklaring voor.. en mogelijk oplossing die niet tijdelijk is??
Verwijderd
Opvallend dat ik dit lees! Ik heb precies hetzelfde. Het probleem is ontstaan na de update naar 1.6 denk ik. Ze zeggen dat ik #330*0000# moet intypen en dan je foon aan en uit. dat helpt wel maar een dag, of paar dagen later komt t weer terug. Ik heb ook simswap gedaan, en toen kwam ik er dus achter dat het aan de SPV ligt, want in andere telefoons heb ik er geen last van. De gene die een bericht stuurt krijgt wel eventueel een ontvangstbev. De smsjes worden ook niet gebufferd op het netwerk oid dus die zie je nooit meer terug...sun.dace schreef op 29 april 2004 @ 21:34:
heb een raar probleempje met mijn spv sinds kort.
Ik heb later weer gebeld en ze hebben het naar de afd. netwerken gestuurd. ze zouden contact met me opnemen. een week later belde ze of het probleem er nog was. ik zei nee, en toen zei die dat ze dan waarschijnlijk een "knop" hebben omgezet. Ik ben benieuw hoe lang t goed blijft want het is wel irri. (trouwens berichtgeheugen is niet vol
hehe, ik stond met een klant in de winkel die dus op het punt stond dat ding retour te geven, ik ff uitzoeken enzo en deze topics goed doorzocht nog ff maar hij is gwoon kieskeurig, een 128MB MMC van apacer pakte hij wel, helaas hadden we geen 256MB MMC, dus hij heeft zn geld terug en ik was neit happy :(\DaJohn schreef op 28 april 2004 @ 17:42:
[...]
Ik heb hier een 64 MB geheugenkaartje van Apacer inzitten... werkt perfect! Denk dat die van 256 MB ook gewoon moet werken...
wat de orange shop hem verteld had: het is ons niet bekend dat de SPV problemen heeft met wat voor'n geheugen dan ook, hij ondersteunt alle merken en typen SD en MMC kaartjes...
grapjassen
[ Voor 20% gewijzigd door Makkelijk op 30-04-2004 01:00 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ik zoek die voetbal reclame om iop me smartphone te zetten die van brazil tegen portugal weet iemand die te vinden??
En nog een vraagje in welke winkel kun je games en apps voor je spv kopen??
En nog een vraagje in welke winkel kun je games en apps voor je spv kopen??
[ Voor 26% gewijzigd door Rpvlaar op 30-04-2004 15:45 ]
Verwijderd
In de Orange shop kan je sowieso software kopen :-) verschillende games en een progje met allerlei info over wereldsteden. meer week nie.
Verwijderd
hoi allemaal
Wie kan me helpen die software lock er af te halen? heb 1.6
krijg het niet voor elkaar.
word helemaal gek
Wie kan me helpen die software lock er af te halen? heb 1.6
krijg het niet voor elkaar.
word helemaal gek

Orange heeft een stel leuke aanbiedingen op de site staan:
http://www.orange.nl/oran...cepunten/aanbiedingen.php
Een n-gage + SPV e-200 gratis bij 2-jarig Free40 abo
En je krijgt daar naast ook nog een leuk software pakketje voor je SPV + een spel voor je N-gage..
Een n-gage + SPV e-200 gratis bij 2-jarig Free40 abo
En je krijgt daar naast ook nog een leuk software pakketje voor je SPV + een spel voor je N-gage..
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Nou... Die aanbieding is óf, niet én. Dus óf de N-Gage + game (dat is samen los al verkrijgbaar voor € 119) óf een SPV E200 + Your Mobile PC.klaasbram schreef op 04 mei 2004 @ 11:53:
Orange heeft een stel leuke aanbiedingen op de site staan:
Een n-gage + SPV e-200 gratis bij 2-jarig Free40 abo![]()
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 20:48 ]
Ik zie nergens staan dat het of is, ook niet dat het en is overigens.Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 20:46:
[...]
Nou... Die aanbieding is óf, niet én. Dus óf de N-Gage + game (dat is samen los al verkrijgbaar voor € 119) óf een SPV E200 + Your Mobile PC.
Verwijderd
Hello spv-ers,
Is het mogelijk om gesprekken op te nemen?
Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt me niet.
Tijdens een gesprek kan je gewoon terugkeren naar het menu,
maar als ik Voice Memo wil gebruiken dan gebeurd er niets.
Of is het gewoon niet mogelijk?
Grtz Chris
Grtz Chris
dat is een soort beveiliging van MSVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 10:38:
Hello spv-ers,
Grtz Chris

Er is een programma die dat wel doet, Echo Voice Recorder http://poccosoftware.com/ella.html
Is er al een manier bekend om bij het opstellen van een sms, standaard een ontvangstbericht te krijgen? je kan het wel per bericht aanzetten (tijdens typen van nieuwe sms via menu naar berichtopties gaan), maar ik wil graag dat dit standaard aan staat.
Sometimes you need to plan for coincidence
helaas niet mogelijk, of er moet iemand met een goede registry-tweak komen....Groentenboer schreef op 08 mei 2004 @ 15:00:
Is er al een manier bekend om bij het opstellen van een sms, standaard een ontvangstbericht te krijgen? je kan het wel per bericht aanzetten (tijdens typen van nieuwe sms via menu naar berichtopties gaan), maar ik wil graag dat dit standaard aan staat.
Hmm, maar eens op zoek gaan dan.
Ik heb een probleem ik kon eerst internetten en msnen maar nu was ik naar de site van orange gegaan en had ik al die instellingen zo gezet als op die site staat maar nu doet ie et nie meer... kan je hem niet terug zetten naar default ofzo?? Want zo schioet ik er ook niks mee op...
je kan eens proberen d.m.v. een reset?Rpvlaar schreef op 09 mei 2004 @ 19:47:
Ik heb een probleem ik kon eerst internetten en msnen maar nu was ik naar de site van orange gegaan en had ik al die instellingen zo gezet als op die site staat maar nu doet ie et nie meer... kan je hem niet terug zetten naar default ofzo?? Want zo schioet ik er ook niks mee op...
en heb je echt geen foutje gemaakt met die instellingen?
anders 1.6 eens opnieuw installeren?
Bij opnieuw installeren gaan je instellingen idd terug naar standaard
FF een kort vraagje, ben het nog niet tegengekomen.
Is het mogelijk om met 2 SPV telefoons, multiplayer games te spelen?
En zoja op welke manieren allemaal??
[ Voor 5% gewijzigd door TiSaE op 11-05-2004 14:22 ]
evt infrarood?TiSaE schreef op 11 mei 2004 @ 11:58:
FF een kort vraagje, ben het nog niet tegengekomen.
en er was een soort online rts maar dan niet echt real time in ontwikkeling
online turn based strategy game
Ik zie nu op de Orange site een leuke actie:
1 Jarig Free 20 Abbonement + Gratis Orange SPV
Je betaalt dus 12x 20 euro voor het abbo
en 25 euro voor het welkomstpakket
Is dit interessant?
1 Jarig Free 20 Abbonement + Gratis Orange SPV
Je betaalt dus 12x 20 euro voor het abbo
en 25 euro voor het welkomstpakket
Is dit interessant?
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
De actie is nog veel mooier voor studenten!!
Die krijgen de eerste 3 maanden bellen kado
Nee ben geen verkoper!
Die krijgen de eerste 3 maanden bellen kado
Nee ben geen verkoper!
Zijn er ook mensen dit dit geprobeerd hebben??philipnorth schreef op 11 mei 2004 @ 15:04:
[...]
evt infrarood?
en er was een soort online rts maar dan niet echt real time in ontwikkeling
online turn based strategy game
Ben wel benieuwd.
Verwijderd
Ik heb sinds een maand of twee een SPV (gekregen bij die aktie). In het beging ging de batterij 3 à 4 dagen mee, nu mag ik blij zijn als hij een hele dag meegaat. Ik lees veel berichten hier over bad battery life maar dit vindt ik wel erg ver gaan. Ik heb de laatste NLse rom-update, en ik bel misschien een keer per dag.. Zelfs heb ik de power-instellingen zo staan dat het scherm na een minuut automatisch uit gaat. Nog steeds een halve dag.. Weten jullie een oplossing? Anders ben ik bang dat ie de prullenbak ingaat en dat ik 'm inruil (als dat nog kan) voor een goede oude trouwe Nokia.
Verwijderd
ehm.. gebruik je taskmanager nadat je een proggie hebt gedraaid (helpt een hoop). Zet je hem af en toe uit (maakt meer geheugen vrij en scheelt ook in energieverbruik). Welke skin gebruik je?
Verwijderd
Ik heb SP Task Manager en ik zorg er gewoon altijd voor dat dan alle processes/apps. die niet system zijn af te sluiten/killen.. In het begin hielp dat, maar dat nu ook niet meer.. Ik gebruik gewoon de originele meegeleverde skin, en inderdaad ik zet hem af en toe uit omdat ie sowieso vaak crasht (als ik een wisselgesprek binnenkrijg e.d., of een SMS ontvang...)
Verwijderd
misschien keerjte hard reset doen (crashen enzo is niet echt goed
... bij mij pas 1x gecrashed in 7 maanden ofzo)

Verwijderd
tnx voor de tip, ik ga het ff teste.BadBoy18 schreef op 07 mei 2004 @ 11:48:
[...]
dat is een soort beveiliging van MS![]()
![]()
Er is een programma die dat wel doet, Echo Voice Recorder http://poccosoftware.com/ella.html
Jah ik heb hem net 1 maand... ken et misschien nog komen omdat ie op lijn 2 staat ofzo??? want naast dat battery tekentje staat ie op 2 en in dat boekie staat dat dat lijn 2 betekent.. zo ja kan je of moet je dat dan anders zetten? en ken het geen kwaad voor je garantie om zo'n update te doen??philipnorth schreef op 10 mei 2004 @ 14:42:
[...]
je kan eens proberen d.m.v. een reset?
en heb je echt geen foutje gemaakt met die instellingen?
anders 1.6 eens opnieuw installeren?
Die update is van orange zelf en heeft dus geen invloed op je garantie!!! Orange heeft btw regelmatig storingen op het GPRS netwerk dus het kan ook een tijdelijk probleem zijn. Dat hij op lijn 2 staat kan voor problemen zorgen met bellen, niet met GPRS en je kunt die lijn makkelijk via het instellingen menu terugzetten!!!Rpvlaar schreef op 12 mei 2004 @ 16:10:
[...]
Jah ik heb hem net 1 maand... ken et misschien nog komen omdat ie op lijn 2 staat ofzo??? want naast dat battery tekentje staat ie op 2 en in dat boekie staat dat dat lijn 2 betekent.. zo ja kan je of moet je dat dan anders zetten? en ken het geen kwaad voor je garantie om zo'n update te doen??
Ok heb nu update die update gedaan maar GPRS werkt nog steeds niet heb et nu al een week.... tijd om de klantenservice te bellen?404error schreef op 12 mei 2004 @ 17:26:
[...]
Die update is van orange zelf en heeft dus geen invloed op je garantie!!! Orange heeft btw regelmatig storingen op het GPRS netwerk dus het kan ook een tijdelijk probleem zijn. Dat hij op lijn 2 staat kan voor problemen zorgen met bellen, niet met GPRS en je kunt die lijn makkelijk via het instellingen menu terugzetten!!!
Zijn de headsetjes ook ergens los verkrijgbaar? Standaard headsetjes passen er nl. niet op...
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Die optie zoek ik ook nog steeds, erg vervelend om dat per bericht te doen.Groentenboer schreef op 08 mei 2004 @ 15:00:
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
In de Orange-shop wellicht?Yohan schreef op 12 mei 2004 @ 19:15:
Zijn de headsetjes ook ergens los verkrijgbaar? Standaard headsetjes passen er nl. niet op...
Nope
In de startpost staan een aantal internationale bedrijfjes, maar ik zou em et liefst gewoon bij een Nederlandse shop willen bestellen. Zonder headset heb je zo weinig aan een SPV.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
Gewoon om vragen bij de orange shop.
Heb een vervangende gewoon gekocht bij die in Rotterdam. Zoniet dan kunnen ze hem bestellen, prijs zo rond de 25 euro.
Heb een vervangende gewoon gekocht bij die in Rotterdam. Zoniet dan kunnen ze hem bestellen, prijs zo rond de 25 euro.
Verwijderd
Hey allemaal weet er iemand nog een goede fullscreen videoplayer die meerdere extensies ondersteund mpg, mpeg, divx, mpeg2, mpeg3????
Een tijdje terug deed Pocket MPV goed.Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 22:09:
Hey allemaal weet er iemand nog een goede fullscreen videoplayer die meerdere extensies ondersteund mpg, mpeg, divx, mpeg2, mpeg3????
Geen idee of het nog steeds zo is. omdat ik de spv niet meer gebruik voor media gebeuren.
Verwijderd
heb een gloednieuwe spv 100 te koop in gesealde doos voor 250 euri.
mocht abbo verlengen:D
mocht abbo verlengen:D
Naar aanleiding van dit topic: Tiesto GPRS
Weet iemand of er een Realplayer bestaat voor de SPV
Na wat Google werk lijkt het alsof er (misschien?) iets in de maak is maar het is nog lang niet af: bron
Weet iemand of er een Realplayer bestaat voor de SPV
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Je kan een headsetje van een XDA nemen, die zijn precies hetzelfde.Yohan schreef op 13 mei 2004 @ 19:42:
[...]
Nope![]()
In de startpost staan een aantal internationale bedrijfjes, maar ik zou em et liefst gewoon bij een Nederlandse shop willen bestellen. Zonder headset heb je zo weinig aan een SPV.
Een knipoog van god 
SynCE: http://synce.sourceforge.net/synce/index.php (activesync voor linux)
kan connecten met:
Serial cable
Infrared
USB cable
Bluetooth
Ethernet/WLAN
en synchronisen met evolution...
SynCE: http://synce.sourceforge.net/synce/index.php (activesync voor linux)
kan connecten met:
Serial cable
Infrared
USB cable
Bluetooth
Ethernet/WLAN
en synchronisen met evolution...

Verwijderd
Potverdorie ik ga dit pleuresapparaat tegen de muur smijten.. De crashes zijnniet te verduren, daarna de batterij die het af laat weten, en nu opeens zonder pardon begeeft dus ook de lader het (hoekje afgebroken).. Waardeloze waaibomen kwaliteit voor een telefoon die amper 2 maanden oud is..
Pixxel pakt zijn SPV trapt hem goed dood en rent snel terug en omarmt zijn Nokia 6610...
P.S. Deze post is niet bedoeld als flame e.d. châpeau voor de mensen die wel eentje hebben die het niet zo snel laat afweten.. Vroeg mij gewoon af of er nog meer mensen zijn die ook bijvoorbeeld het probleem hebben dat gewoon spontaan lekker een hoekje van het laderstuk afbreekt..
Pixxel pakt zijn SPV trapt hem goed dood en rent snel terug en omarmt zijn Nokia 6610...
P.S. Deze post is niet bedoeld als flame e.d. châpeau voor de mensen die wel eentje hebben die het niet zo snel laat afweten.. Vroeg mij gewoon af of er nog meer mensen zijn die ook bijvoorbeeld het probleem hebben dat gewoon spontaan lekker een hoekje van het laderstuk afbreekt..
Verwijderd
piXxel, persoonlijk niet zo'n last mee, maar als je echt spijt van je koop hebt dan ga je lekker terug naar de orange shop leg je uit dat het ding niet doet wat je ervon mocht verwachten (crashen/kapot/batterij/etc) en dat je je geld terug wint.
Wil dit niet lukken dan heb je zowiezo nog altijd recht op garantie, aangezien het binnen 6 maanden valt en je DUS (ongeacht of je verzekering hebt of niet) garantie hebt op het apperaat tegen dingen die niet te verwachten zijn met oog op de kosten en de verwachtte kwaliteit. (zolang zij maar niet kunnen aantonen dat het deffect bij jou ligt).
lader is overgens bagger ja.. die van mij is ook halfdood, maar hij werkt nog wel , afkloppen ...
Wil dit niet lukken dan heb je zowiezo nog altijd recht op garantie, aangezien het binnen 6 maanden valt en je DUS (ongeacht of je verzekering hebt of niet) garantie hebt op het apperaat tegen dingen die niet te verwachten zijn met oog op de kosten en de verwachtte kwaliteit. (zolang zij maar niet kunnen aantonen dat het deffect bij jou ligt).
lader is overgens bagger ja.. die van mij is ook halfdood, maar hij werkt nog wel , afkloppen ...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 23:45 ]
Verwijderd
Dat ben ik ook natuurlijk van plan.. Ik merkte alleen net dat dat lader-stekkertje afbrak en al snel in zelf-medelijden gegotenVerwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 23:44:
piXxel, persoonlijk niet zo'n last mee, maar als je echt spijt van je koop hebt dan ga je lekker terug naar de orange shop leg je uit dat het ding niet doet wat je ervon mocht verwachten (crashen/kapot/batterij/etc) en dat je je geld terug wint.
P.S. Als ik hem niet mag omruilen o.i.d. dan zal ik waarschijnlijk maar eens die HTC-USB Cradle Charger hack uitvoeren.. Pixxel pakt zijn soldeerbout en grijnst evilly naar zijn USB Cradle
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 23:52 ]
Verwijderd
lastig, aangezien jij hem online hebt gekocht heeft de orange shop (als winkel) er niet veel te maken; het is niet je verkoper. Tenzij je hem bij orange online hebt besteld, dan kan je geloof ik wel gewoon bij de normale winkel terecht (evt. bellen met klantenservice?)
Anders zal je voor garantie/omruiling waarschijnlijk bij de betreffende webshop moeten zijn.. wat het allemaal wel weer wat lastiger maakt... (hoewel je het wel kunt proberen bij een orange shop aangezien de SPV toch een puur orange telefoon is)
edit: waarom de usb hack? gewoon het kopje van je lader afhalen en dan gewoon achter in je usb dinges doen (aangezien je hem toch niet meer anders kan gebruiken).
edit2: Als je hem 2 maanden geleden hebt gekocht, mag ik dan vragen hoe? als je dit i.v.m abbo hebt gedaan (dus telefoon 0 euro en een abbo voor een jaar ofzo) zal ik maar niet proberen de koop te ontbinden, maar vrolijk je abbo opzeggen i.v.m de weizigingen in telefoontarief (loopt hier ook topic over) en zo heb je dus je (crappy
) spv gratis en ben je van je abbo af en kan je leuk cashbackje afsluiten.. of een nieuwe telefoon met abbo
Anders zal je voor garantie/omruiling waarschijnlijk bij de betreffende webshop moeten zijn.. wat het allemaal wel weer wat lastiger maakt... (hoewel je het wel kunt proberen bij een orange shop aangezien de SPV toch een puur orange telefoon is)
edit: waarom de usb hack? gewoon het kopje van je lader afhalen en dan gewoon achter in je usb dinges doen (aangezien je hem toch niet meer anders kan gebruiken).
edit2: Als je hem 2 maanden geleden hebt gekocht, mag ik dan vragen hoe? als je dit i.v.m abbo hebt gedaan (dus telefoon 0 euro en een abbo voor een jaar ofzo) zal ik maar niet proberen de koop te ontbinden, maar vrolijk je abbo opzeggen i.v.m de weizigingen in telefoontarief (loopt hier ook topic over) en zo heb je dus je (crappy
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 23:55 ]
Verwijderd
Wel bij Orange zelf.. Was een leuke aanbieding, met leren keyboardje erbij en alles.. Twee maanden gratis SMSen enz.. Ik hoefde niks te betalen, en dat voor een 1-jarig Orange € 30 Free abonnement vondt ik zeer aardig.. Maar dan ga ik gewoon morgen na mijn twee tentamens ff bellen met klantenservice.. Ik vindt die lader gewoon ook gevaarlijk, komen enge vonken vanaf en shit.. Ik heb mijn SPV wel geunlockt.. Als ik hem weer opnieuw flash met de laatste ROM komen zij daar dan achter?
Verwijderd
rom updates is in dit geval niet jouw probleem, orange heeft zelf de roms verstrekt aan zijn klanten. De unlock kun je gewoon ongedaan maken met een hard reset.
lees vooral edit2 in mijn eerdere post, dat lijkt me dan een betere optie voor jouw (eventueel reparatie eisen omdat dit niet te verwachten was en waarschijnlijk brak exemplaar betreft)
bijvoorbeeld jaartje orange free 30 voor 6 euro/maand ofzo
heb je 14 maanden bellen dus voor jouw 2x 30 + 12x6 euro
en nog je spv er bij
lees vooral edit2 in mijn eerdere post, dat lijkt me dan een betere optie voor jouw (eventueel reparatie eisen omdat dit niet te verwachten was en waarschijnlijk brak exemplaar betreft)
bijvoorbeeld jaartje orange free 30 voor 6 euro/maand ofzo
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 23:58 ]
Verwijderd
Wow, WTF... You are serious..Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 23:50:
edit2: Als je hem 2 maanden geleden hebt gekocht, mag ik dan vragen hoe? als je dit i.v.m abbo hebt gedaan (dus telefoon 0 euro en een abbo voor een jaar ofzo) zal ik maar niet proberen de koop te ontbinden, maar vrolijk je abbo opzeggen i.v.m de weizigingen in telefoontarief (loopt hier ook topic over) en zo heb je dus je (crappy) spv gratis en ben je van je abbo af en kan je leuk cashbackje afsluiten.. of een nieuwe telefoon met abbo
Verwijderd
mijn brief moet nog de deur uit , maar het scheelt mij weer 3 maanden abbo (orange 40) lees meer [rml][ Orange] Nieuwe tarieven?[/rml]. Ik ga zelf (denk ik) verder met een cashback abbo vergelijkbaar met orange 40 (evt. weer zelvde)
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 00:02 ]
Verwijderd
Jah ik ben eventjes dat topic doorgespitst en de meeste mensen die willen dus echt hun abonnement opzeggen.. Dit hoeft voor mij nou ook weer niet, ik ben de laatste drie jaar al 3 keer van nr. veranderd (en als ik nummerbehoud wil, moet ik alsnog dokken).. Dus voor een eventuele cashback deal, moet ik dan ook een brief schrijven of gewoon de klantenservice bellen.. Het liefst schrijf ik ze een brief omdat ik een schijterd ben en omdat ik dan ook alles op papier heb staan..
Je kan je nummer naar een ready om laten zetten, doe ik ook.
offtopic:
Ik doe het ook omdat ik zo zat ben van de (1e) SPV EN Orange. Soms krijg ik een smsje met "06xxxxxxxx heeft u 10 keer gebeld" zonder dat ie overgaat. Spontane resets van de SPV, Fliegt.
modus die ineens aanspringt, Lijn2 die ineens denkt dat ie het beter doet dan lijn1 etc.
Ook bel ik regelmatig naar Noorwegen (eigenlijk best veel
) en dat wordt 15 cent duurder. Dit alles bij elkaar was de druppel. Ik had ook wel weer een nieuw abbo kunnen nemen met een E200 maar vindt dus dat Orange dus maar bar weinig bereik heeft.
Ik doe het ook omdat ik zo zat ben van de (1e) SPV EN Orange. Soms krijg ik een smsje met "06xxxxxxxx heeft u 10 keer gebeld" zonder dat ie overgaat. Spontane resets van de SPV, Fliegt.
Ook bel ik regelmatig naar Noorwegen (eigenlijk best veel
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
idd lees het draadje door, je zegt je aboo op en zet hem om naar een ready (waardoor je je nummer houdt en je overgebleven beltegoed omzet naar een prepaid). Daarna kijk je op je dooie gemak naar cashback en ga je daarop over met nummerbehoud.. kost je nix extra
Verwijderd
Je hebt toch een jaar garantie?? Ze wilden mij ook een verz. aansmeren maar ik wilde dat niet. Ze zeiden dat t niet slim was :-) In de praktijk is zo'n verzekering niet rendabel, vind ik.Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 23:44:
Verwijderd
Ik heb onlangs een spv eerste model gekocht, tweedehands
maar ik flipte totaal want dat ding springt in headset mode grrr
Internet afgezocht en alle oplossingen geprobeerd maar niks hielp, behalve als ik met een dikke paperclip tegen het einde van de headset aansluiting duwde dan versprong ie naar normaal maar wanneer ik de clip eruit haal dan weer in headset.
Ik heb nu een afgeknipte 2,5mm plug in de aansluiting gestopte en hj blijft nu in normale setting hiep hoi.
Alleen als ik de volume knop bedien geeft ie nog wel volume oortelefoon?
Mischien een tip voor anderen, ik kan hem nu gewoon gebruiken.
Nu nog app unlocken wat me nog niet wil lukken...
Internet afgezocht en alle oplossingen geprobeerd maar niks hielp, behalve als ik met een dikke paperclip tegen het einde van de headset aansluiting duwde dan versprong ie naar normaal maar wanneer ik de clip eruit haal dan weer in headset.
Ik heb nu een afgeknipte 2,5mm plug in de aansluiting gestopte en hj blijft nu in normale setting hiep hoi.
Verwijderd
Nog steeds werkt mijn headset oplossing goed, en vraag me af of andere mensen hier iets aan hebben?
Diverse keren gelezen dat men de spv wou weggooien vanwege dit probleem!
Maar nu wil ik de software unlock doen via orange, maar dit lukt niet?
Weet iemand of het ook anders kan?
Er is een programmatje voor dat je inclusief een instructie kunt vinden op www.coolsmartphone.comVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 10:44:
Nog steeds werkt mijn headset oplossing goed, en vraag me af of andere mensen hier iets aan hebben?
Verwijderd
Als je nou gewoon een hard-reset uitvoerd, dan staat het weer in zn normale stand, en dan heb je ook niet zown vervelend stekkertje erin zitten?Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 23:53:
Ik heb onlangs een spv eerste model gekocht, tweedehands
Verwijderd
Ik heb inmiddels meerdere keren via orange geprobeerd om hem te unlocken, de hele internet procedure gaat goed maar ik krijg niks op het scherm te zien "phone registered" ??
Tel nummer op verschillende manieren ingevuld maar niks helpt, zijn er nog andere mogelijkheden?
HELP ja ik heb alle faq en search doorgezocht!
Wordt dit topic nog wel bekeken?
Tel nummer op verschillende manieren ingevuld maar niks helpt, zijn er nog andere mogelijkheden?
HELP ja ik heb alle faq en search doorgezocht!
Wordt dit topic nog wel bekeken?
404error schreef op 20 mei 2004 @ 12:40:
[...]
Er is een programmatje voor dat je inclusief een instructie kunt vinden op www.coolsmartphone.com
Verwijderd
ik heb net een spv e100, hij bevalt me zeer maar ik ben al een heletijd op zoek hoe ik de software lock er afkrijg ? ook zoek ik nog een site met mooie home screens.
lees de topics eens doorVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 12:39:
ik heb net een spv e100, hij bevalt me zeer maar ik ben al een heletijd op zoek hoe ik de software lock er afkrijg ? ook zoek ik nog een site met mooie home screens.
en kijk eens op smartphone.modaco.com en coolsmartphone.com
Verwijderd
oke, ik heb mijn spv geunlocked en alle software draait nu 
ik vraag me alleen af of er ook een mp3 speler is waarbij je de toetsen kunt vergrendelen en die je op de achtergrond kunt draaien.
en weet iemand nog een Goede ! toturial om divx te converten ? ik probeer het al met virtual dub maar er klopt niets van
ik vraag me alleen af of er ook een mp3 speler is waarbij je de toetsen kunt vergrendelen en die je op de achtergrond kunt draaien.
en weet iemand nog een Goede ! toturial om divx te converten ? ik probeer het al met virtual dub maar er klopt niets van
Nogmaals, lees de openingspost en kijk anders op coolsmartphone.com.Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 10:16:
oke, ik heb mijn spv geunlocked en alle software draait nu
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Wie heeft trouwens T-mobile op z'n SPV ? en heb je dan T-zones of gewoon een Databundel ?
Ik krijg straks T-mobile op m'n spv en wil even weten wat ik nu moet hebben, en wat ik er aan heb...
dus alleen t-zones.. of ook een databundel, of alleen een databundel...
Ik wil zoizo gewoon kunnen internetten !!!
Ik krijg straks T-mobile op m'n spv en wil even weten wat ik nu moet hebben, en wat ik er aan heb...
dus alleen t-zones.. of ook een databundel, of alleen een databundel...
Ik wil zoizo gewoon kunnen internetten !!!
I reject your reality and substitute my own!
Verwijderd
Gisteren haalde ik mijn SPV uit mijn broekzak, valt dat kleine doorzichtige "joystick" knopje eruit. Met wat gepeuter heb ik het knopje er wel weer in gekregen, maar hij is er vandaag ook al weer vrolijk uit komen zetten. Kent iemand dit probleem en weten jullie ook of dat eventueel onder de garantie zou vallen, want die heb ik nog een maandje of twee???
Lijkt mij zeer duidelijk een geval dat onder de garantie valt. Ik neem aan dat je niet expres dat ding er uit hebt zitten pulken of zoVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 22:01:
Gisteren haalde ik mijn SPV uit mijn broekzak, valt dat kleine doorzichtige "joystick" knopje eruit. Met wat gepeuter heb ik het knopje er wel weer in gekregen, maar hij is er vandaag ook al weer vrolijk uit komen zetten. Kent iemand dit probleem en weten jullie ook of dat eventueel onder de garantie zou vallen, want die heb ik nog een maandje of twee???
Een zeer wilde Brain Wave van mij
In hoeverre kan ik met een spv een pc aansturen op het moment dat hij in een cradle staat ?
Ik denk aan bv combinatie's van Pc-Auto-SPv met de Spv als input/output Device ?? wat zouden de mogelijkheden kunnen zijn !
In hoeverre kan ik met een spv een pc aansturen op het moment dat hij in een cradle staat ?
Ik denk aan bv combinatie's van Pc-Auto-SPv met de Spv als input/output Device ?? wat zouden de mogelijkheden kunnen zijn !
[ Voor 3% gewijzigd door mkanon op 26-05-2004 14:25 ]
Verwijderd
ik heb een probleem, ik wil de hard reset uitvoeren op mijn spve100
wat doe ik:
- 5 seconden batterij er af
- recordknop en powerknop indrukken
dan krijg ik Card found en "Press any key to enter boot loader" maar als ik dan op action druk gebeurt er niets en krijg ik de 4 kleuren. ook als ik niets doe krijg ik de 4 kleuren. weet iemand hoe ik toch een hard reset kan uitvoeren ?
wat doe ik:
dan krijg ik Card found en "Press any key to enter boot loader" maar als ik dan op action druk gebeurt er niets en krijg ik de 4 kleuren. ook als ik niets doe krijg ik de 4 kleuren. weet iemand hoe ik toch een hard reset kan uitvoeren ?
De action knop een paar secondes ingedrukt houdenVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 21:26:
ik heb een probleem, ik wil de hard reset uitvoeren op mijn spve100
wat doe ik:
HELP!!!! ik heb iemand anders z'n simkaart in m'n telefoon gehad, en nu heb ik plotseling al zijn nummers..ze staan er niet als contactpersoon maar als gespreks informatie, gewoon tussen m'n contactpersonen.. ze zijn ook niet te wijzigen of te verwijderen...
wie weet hoe ik ze kwijt kan raken ?
Dat geintje heb ik ook gehad, dat zijn nummers die op de andere simkaart stonden dus. Ik heb een harde reset uitgevoerd en me voorgenomen voorlopig geen andere sims meer te plaatsenmkanon schreef op 27 mei 2004 @ 13:44:
HELP!!!! ik heb iemand anders z'n simkaart in m'n telefoon gehad, en nu heb ik plotseling al zijn nummers..ze staan er niet als contactpersoon maar als gespreks informatie, gewoon tussen m'n contactpersonen.. ze zijn ook niet te wijzigen of te verwijderen...
Dat kan toch niet de bedoeling zijn !?!??!?!
Verwijderd
Wat een problemen met jullie SPVs.
Ik heb 'm nu een jaar en nog geen 1 probleem heeft zich voorgedaan
Ik heb 'm nu een jaar en nog geen 1 probleem heeft zich voorgedaan
Verwijderd
topic is flink aan het afsterven? moet nog een jaar met me spv vooruit dus dat zou ik wel beetje balen vinden
.
Ik zoek nog steeds een prog voor op de SPV waarmee ik plattegrondjes heb enzo binnen nederland zodat ik OFFLINE (!) route kan plannen. anyone? liefst gratis
overgens doet m'n sd-card af en toe gaar (vind em niet meer). ik kijk het nog weekje aan en dan ga ik weer eens langs de orange shop want ik vermoedt dat het gevolg is van ophopend stof, wat weer het gevolg is van de enigzinds gebrekkige constructie.
Ik zoek nog steeds een prog voor op de SPV waarmee ik plattegrondjes heb enzo binnen nederland zodat ik OFFLINE (!) route kan plannen. anyone? liefst gratis
overgens doet m'n sd-card af en toe gaar (vind em niet meer). ik kijk het nog weekje aan en dan ga ik weer eens langs de orange shop want ik vermoedt dat het gevolg is van ophopend stof, wat weer het gevolg is van de enigzinds gebrekkige constructie.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 12:55 ]
voor die kaartjes moet je op bij mapopolis zijn pm me voor meer infoVerwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 12:54:
topic is flink aan het afsterven? moet nog een jaar met me spv vooruit dus dat zou ik wel beetje balen vinden.
Verwijderd
enneh.. waar zal ik dan eens pm-en? ip irc op irc.tweakers.net, zoja gewoon je name als nick? of via mail ofzo (geen mail adres).
Opvolger van de e200, c500 komt binnenkort uit?

- Zelfde camera als de spv e200
- FM Radio
- SD slot zit helaas onder de baterij
- En hij jammer genoeg niet zo'n lekker rond knopje
.. ben benieuwd hoe de bediening is met deze?

Mini USB connectionport!
[offtopic]
Wat vinden jullie trouwens van deze telefoon?

De Motorola MPx100

- Zelfde camera als de spv e200
- FM Radio
- SD slot zit helaas onder de baterij
- En hij jammer genoeg niet zo'n lekker rond knopje

Mini USB connectionport!
[offtopic]
Wat vinden jullie trouwens van deze telefoon?

De Motorola MPx100
[ Voor 10% gewijzigd door Erhnam op 30-05-2004 13:17 ]
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
damn.. eindelijk een paar van de grote gemissen van de spv 1 (en 2) weg:
-geen fm radio
-size
hoe zit het met battery life/geluid (telefoongeluid van de spv was niet echt super
)
die motorola vind ik dan wat minder (dan liever clamshell)
sd slot onder batterij is eigenlijk wel het beste; zo aan de zijkant blijft ie stof happen
geen middenknopje lijkt me erg vaag...
-geen fm radio
-size
hoe zit het met battery life/geluid (telefoongeluid van de spv was niet echt super

die motorola vind ik dan wat minder (dan liever clamshell)
sd slot onder batterij is eigenlijk wel het beste; zo aan de zijkant blijft ie stof happen

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 13:36 ]
Dit topic is gesloten.