Ik zou hier ook wel wat meer info over willen hebben, iemand?404error schreef op 30 mei 2004 @ 06:17:
[...]
voor die kaartjes moet je op bij mapopolis zijn pm me voor meer info
Ik heb mapopolis draaien op mijn SPV en er een GPS muis aan hangen. Daardoor heb je een compleet navigatiesysteem voor in de auto. Deze software is gratis, je moet alleen voor de kaarten betalen. Een GPS muis incl kabels (XDA-kabels passen op een SPV) heb je tussen €50 en €100.Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 12:19:
[...]
Ik zou hier ook wel wat meer info over willen hebben, iemand?
Er is een uitgebreid topic hierover, deze vind je op:
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=105767
Voor meer info PM me!!!
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
maar alles is per provincie? hoeveel kaarten heb je dan.. en hoveel kost dat wel niet ?404error schreef op 01 juni 2004 @ 17:50:
[...]
Ik heb mapopolis draaien op mijn SPV en er een GPS muis aan hangen. Daardoor heb je een compleet navigatiesysteem voor in de auto. Deze software is gratis, je moet alleen voor de kaarten betalen. Een GPS muis incl kabels (XDA-kabels passen op een SPV) heb je tussen €50 en €100.
Er is een uitgebreid topic hierover, deze vind je op:
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=105767
Voor meer info PM me!!!
enuhhhhh lopen de kaarten dan in elkaar over ??
I reject your reality and substitute my own!
Verwijderd
Dus de xda kabels passen op de spv!
Maar dan wel een set met kabel van de spv naar gps muis en een 12v sigarettenplug, of op batterijen maar geen serieele kabel!!
Zijn de andere accesiores van de xda b.v. 12v laadkabel ook te gebruiken voor de spv?
Maar dan wel een set met kabel van de spv naar gps muis en een 12v sigarettenplug, of op batterijen maar geen serieele kabel!!
Zijn de andere accesiores van de xda b.v. 12v laadkabel ook te gebruiken voor de spv?
Over mapopolis: De kaarten sluiten perfect op elkaar aan. Een complete set met alle kaarten van Europa kost ruim €100 dus dat valt wel mee. De echte tweaker weet ze ook voordeliger te vinden.
Ik denk het wel, de XDA kabel die ik gebruik steek je in de sigarettenaansteker van de auto en dan laad je SPV ook meteen op...Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 21:22:
Dus de xda kabels passen op de spv!
[ Voor 17% gewijzigd door 404error op 01-06-2004 23:46 ]
Verwijderd
Kun je het gps-component ook helemaal loskoppelen zodat je alleen GPS muis met usb aansluiting hebt? (waardoor hij aan m'n laptop kan...)404error schreef op 01 juni 2004 @ 23:44:
Over mapopolis: De kaarten sluiten perfect op elkaar aan. Een complete set met alle kaarten van Europa kost ruim €100 dus dat valt wel mee. De echte tweaker weet ze ook voordeliger te vinden.
[...]
Ik denk het wel, de XDA kabel die ik gebruik steek je in de sigarettenaansteker van de auto en dan laad je SPV ook meteen op...
Hij heeft een ps2 aansluiting aan de muis waarmee je hem aan de kabels klikt, waar je dus ook een USB kabel voor kunt halen zodat hij aan je PC kan. Ik zelf heb de Haicom HI203 GPS-muis...Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 01:18:
[...]
Kun je het gps-component ook helemaal loskoppelen zodat je alleen GPS muis met usb aansluiting hebt? (waardoor hij aan m'n laptop kan...)
Verwijderd
En effe los van het hele gps gebeuren, wat zijn dat dan voor (gewoon sd?) kaartjes die je bij de orange winkel kunt kopen. Ook met de steden van europa er op. Zo'n kaartje kost €29,95 zijn bedoeld voor de spv en de e100, wat kun je daar dan mee?
Hmmmmm... Geen PM-functie op dit forum?!? Nah jah, stel ze hier dan maar...

zijn de kaarten van palmOS compatible met smartos navsoftware van mapolis,
want ik heb ne heel europa gekocht
want ik heb ne heel europa gekocht
Verwijderd
Hallo,
ik las ergens dat je de kaarten voor pocket pc of palm ook kon gebruiken door simpelweg de extensie naar .mlp te veranderen?
vraag, de cd van europa, kun je hier delen vanaf halen zodat je alleen een provincie kiest?
Ik heb inmiddels via ebay.de voor 70 euro een xda set gekocht ;-)
over de uitwisseling van de kabels : http://www.ppcw.net/index.php?itemid=904
ik las ergens dat je de kaarten voor pocket pc of palm ook kon gebruiken door simpelweg de extensie naar .mlp te veranderen?
vraag, de cd van europa, kun je hier delen vanaf halen zodat je alleen een provincie kiest?
Klopt je kunt gewoon de extentie veranderen en dan werkt het!!!!Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 08:07:
Hallo,
En de kaarten zijn per provincie opgesplitst zodat je alleen op je SD kaartje kunt zetten wat nodig is...
[ Voor 9% gewijzigd door 404error op 03-06-2004 11:16 ]
Verwijderd
Volgens mij is dat een sd kaartje met allerlei "handige" info en bezienswaardigheden in bep. steden van europa. Lijkt me opzich wel grappig. Wel veel geld, maar misschien ist bij handago voordeliger.Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:37:
En effe los van het hele gps gebeuren, wat zijn dat dan voor (gewoon sd?) kaartjes die je bij de orange winkel kunt kopen. Ook met de steden van europa er op. Zo'n kaartje kost €29,95 zijn bedoeld voor de spv en de e100, wat kun je daar dan mee?
Ik weet niet of er al iets in dit topic over is geweest, maar je kunt deze SPV gratis krijgen icm een 1-jarig Orange €20 abo. Dit lijkt me heel weinig of niet? Wat is het addertje onder het gras (behalve dat je €25 euro moet betalen voor het welkomspakket?). Dat binnenkort de nieuwe SPV vol in de markt voor gegooid?
edit: maw, heb je er nog iets aan om nu nog een SPV1 te kopen?
edit: maw, heb je er nog iets aan om nu nog een SPV1 te kopen?
[ Voor 10% gewijzigd door HarmoniousVibe op 04-06-2004 10:48 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Verwijderd
spv 2 is al laaang uit 
komt nu weer zo'n pda/phone hybride uit...
en staan hier boven al pics van event. spv 3.
Of je er wat aan hebt moet je zelf bedenken. De specs zijn nog steeds hetzelvde dus aan de hand van dat zul je voor jezelf moeten beslissen of de spv 1 aan jou eisen kan voldoen
komt nu weer zo'n pda/phone hybride uit...
en staan hier boven al pics van event. spv 3.
Of je er wat aan hebt moet je zelf bedenken. De specs zijn nog steeds hetzelvde dus aan de hand van dat zul je voor jezelf moeten beslissen of de spv 1 aan jou eisen kan voldoen
Verwijderd
sommige dingen zijn niet zo gewenst op dit forum, vandaar dat pm ofzo nog wel fijn zou zijn.404error schreef op 03 juni 2004 @ 00:17:
[...]
Hmmmmm... Geen PM-functie op dit forum?!? Nah jah, stel ze hier dan maar...
uit pure nieuwschierigheid natuurlijk404error schreef op 01 juni 2004 @ 23:44:
De echte tweaker weet ze ook voordeliger te vinden.

overgens: progs installeren wil ie niet meer.. krijg dan dat schermpje van zie telefoon voor meer info en dan heel snel dat schermpje of je het op je storage card of op de telefoon wilt doen en dan schiet ie weer terug naar home screen
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 13:22 ]
Vandaar dat een PM functie fijn zou zijn, ik gooi mijn e-mailadres liever niet in de openbaarheid. Maar ik denk dat zo genoeg gezegd is hierover en dat het voor iedereen duidelijk is.Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 12:58:
[...]
sommige dingen zijn niet zo gewenst op dit forum, vandaar dat pm ofzo nog wel fijn zou zijn.
[...]
uit pure nieuwschierigheid natuurlijk
[ Voor 22% gewijzigd door 404error op 04-06-2004 15:40 ]
Weet iemand misschien of er een programmatje isom notities in te maken bijvoorbeeld kladblok ofzo??? ik heb er wel wat over gelezen maar kan het niet meer terug vinden.
Verwijderd
-sorry dat ik nu een vaakgestelde vraag stel, maar het is nogal dringend ;)-
Hoe krijg ik mijn contacten even tijdelijk van de SPV op een SPVE100?
Hoe krijg ik mijn contacten even tijdelijk van de SPV op een SPVE100?
Verwijderd
simmanager.. moet je ze omzetten naar je sim kaart en dan krijg je ze via dezelvde simkaart in je spve100.
en orneta heeft z'n txt proggie
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 20:10 ]
Verwijderd
tnx, dat is geluktVerwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 20:09:
simmanager.. moet je ze omzetten naar je sim kaart en dan krijg je ze via dezelvde simkaart in je spve100.
Volgende vraag:
Hoe los ik dit op?
Verwijderd
Of nog makkelijker: Gewoon je contacten uploaden naar het netwerk met Orange Backup. Dan je sim in andere foon en dan weer downloaden. Soms passen niet al de contacten op je sim dus dan is dat heel handig.Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 20:09:
Ik heb het volgende probleem... ik ben nu zo'n 3 maanden geleden gepatched met die cd van orange met niewe firmware..so far so good.
Ik krijg de laatste weken steeds de melding dat er niet genoeg opslag ruimte aanwezig is op de telefoon, erg vreemd want al mn mappen zijn leeg! en ik heb verder niks meer geinstalleerd...
2e probleem is dat ik geen sms meer kon ontvangen/versturen, phone gereboot en toen werkt het weer maaaaaar....toen kon ik weer geen sms meer versturen en wel ontvangen.
De telefoon loopt ook steeds vast in media player als ik mp3 afspeel..je kan er dan niet meer uitkomen
ook is de phone super traag! ik ben aanvullend verzekerd voor het toestel, wat zal ik doen? langs de belcompany gaan en dat ding laten opsturen? of weten jullie een remedie?
Ik krijg de laatste weken steeds de melding dat er niet genoeg opslag ruimte aanwezig is op de telefoon, erg vreemd want al mn mappen zijn leeg! en ik heb verder niks meer geinstalleerd...
2e probleem is dat ik geen sms meer kon ontvangen/versturen, phone gereboot en toen werkt het weer maaaaaar....toen kon ik weer geen sms meer versturen en wel ontvangen.
De telefoon loopt ook steeds vast in media player als ik mp3 afspeel..je kan er dan niet meer uitkomen
ook is de phone super traag! ik ben aanvullend verzekerd voor het toestel, wat zal ik doen? langs de belcompany gaan en dat ding laten opsturen? of weten jullie een remedie?
Bears and Bulls
Verwijderd
Ik heb sinds de patch ook problemen gehad met het ONTVANGEN van Smsjes. We hebben vanalles geprobeerd: reset , instellingen etc. Het bleek toch aan me spv te liggen want met een andere foon had ik geen problemen. Ik heb donderdag me telefoon naar de Orange shop gebracht, en ik ga zometeen me nieuwe ophalen. Echt een goeie service, ik zou als ik jou was contact met de KS opnemen en je verhaal uitleggen.mindcre8r schreef op 07 juni 2004 @ 09:39:
Ik heb het volgende probleem... ik ben nu zo'n 3 maanden geleden gepatched met die cd van orange met niewe firmware..so far so good.
Verwijderd
gps muis is besteld, maar in de toekomst zal mamopolis wat mij betreft plaats maken voor route 66 = nederlands.
Vraag : hoe maak ik playlists voor pocket mvp?
Wordt de spv ook opgeladen met een gps muis met xda kabel en 12v sigarettenaansluiting?
Vraag : hoe maak ik playlists voor pocket mvp?
Wordt de spv ook opgeladen met een gps muis met xda kabel en 12v sigarettenaansluiting?
Ik heb ook problemen gehad met het ontvangen van sms'jes. Ook mijn toestel werd direct omgeruild voor een nieuwe SPV. Tot zover alle service die je je kan wensen...
Ik zit nu echter al aan mijn vijfde SPV! (het ligt niet aan de Sim-kaart) Ze blijven bij de orange shop namelijk hopen dat het nu niet meer voorkomt bij de nieuwe! Ik heb daar goed duidelijk gemaakt (wel beleefd natuurlijk) dat ik het er niet echt meer mee eens was om me weer een SPV aan te bieden, omdat nu voor mij toch onderhand wel bewezen was dat de SPV niet deugd (met het ontvangen van sms'jes dan). Ik mocht toen een ander toestel uitkiezen... ik kon kiezen uit een een T610 of een of andere gare siemens
. Ook weer duidelijk gemaakt dat ik dit niet een redelijke service vond, aangezien ik de SPV gekocht heb voor zijn mogelijkheden en ik er natuurlijk extra geld aan uitgegeven heb (SD card en programma's)
Na een aantal keer met verschillende medewerkers te hebben gesproken zouden ze weleens bij orange nederland gaan vragen wat ze voor me konden doen. Kreeg weer hetzelfde te horen, namelijk dat ik mn SPV kon omruilen voor bovenstaande telefoons. Qua service is Orange voor mij dus niet helemaal wat ik dacht dat het was. Ze hadden me op zn minst korting kunnen geven op een nieuw toestel, als ik mn abo verleng (heb ik ook voorgesteld). Dit behoorde echter niet tot de mogelijkheden.
Maar eens kijken wat een klachtenbrief naar Orange Nederland doet.
Ik zit nu echter al aan mijn vijfde SPV! (het ligt niet aan de Sim-kaart) Ze blijven bij de orange shop namelijk hopen dat het nu niet meer voorkomt bij de nieuwe! Ik heb daar goed duidelijk gemaakt (wel beleefd natuurlijk) dat ik het er niet echt meer mee eens was om me weer een SPV aan te bieden, omdat nu voor mij toch onderhand wel bewezen was dat de SPV niet deugd (met het ontvangen van sms'jes dan). Ik mocht toen een ander toestel uitkiezen... ik kon kiezen uit een een T610 of een of andere gare siemens
Na een aantal keer met verschillende medewerkers te hebben gesproken zouden ze weleens bij orange nederland gaan vragen wat ze voor me konden doen. Kreeg weer hetzelfde te horen, namelijk dat ik mn SPV kon omruilen voor bovenstaande telefoons. Qua service is Orange voor mij dus niet helemaal wat ik dacht dat het was. Ze hadden me op zn minst korting kunnen geven op een nieuw toestel, als ik mn abo verleng (heb ik ook voorgesteld). Dit behoorde echter niet tot de mogelijkheden.
Maar eens kijken wat een klachtenbrief naar Orange Nederland doet.
Verwijderd
Ze bieden je een toestel aan dat qua prijs gelijkwaardig is aan je oude toestel. Er is in de klasse nou eenmaal geen ander toestel met dezelfde functies en je kan moeilijk verwachten dat je een E200 aangeboden krijgt. Dat moet je toch wel met me eens zijn. Maar als je veel problemen met je toestel hebt gehad lijkt het me redelijk dat je wat extra korting krijgt bij een verlenging. Op je toestel danwel op je factuur.
thanks voor de tips, ik heb een platinum status bij orange dus ze zullen wel enigzins goedwillig zijn... ik zal eens kijken wat ze bij de bc kunnen doen, want ik ben verzekerd (ik heb deze SPV ook via mn verzekering gekregen voor toen een Motorola T720 die niet zo goed tegen de 7enup kon
)
Bears and Bulls
Nu ik mijn orange abo vroegtijdig heb kunnen beeindigen, heb ik een t-mobile met 5mb databundel afgesloten.....
kan iemand mij uitleggen hoe ik hem weer op Inet krijg..... etc etc
kan iemand mij uitleggen hoe ik hem weer op Inet krijg..... etc etc
yow gefixed! gereset naar factory defaults (wel ff je shit backuppen) en voila! done!sms doet het weer
Bears and Bulls
Verwijderd
gewoon bij de winkel waar je hem gekocht hebtmkanon schreef op 08 juni 2004 @ 13:50:
TRouwens nog iets anders...stel mijn SPV gaat kapot...bij wie heb ik dan nog de garantie ? nogsteeds orange ?
Verwijderd
Je hebt 'm blijkbaar van z'n simlock ontdaan en dan heb je geen garantie meer... Anders zou je de garantie nog gewoon via de winkel hebben waar 'ie vandaan komt.mkanon schreef op 08 juni 2004 @ 13:50:
TRouwens nog iets anders...stel mijn SPV gaat kapot...bij wie heb ik dan nog de garantie ? nogsteeds orange ?
Verwijderd
Raar dat het niet op te lossen is he! Ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben gehad. Ik vind t ook nie normaal dat je al 5 spv's heb gehad, dat is niet leuk meer. Denk dat dit wel een uitzondering is natuurlijk maar t blijft heel erg vervelend. Kon je geen e200 met bijbetaling krijgen of als je je abbo zou gaan verlengen? Nou ja ik ga gewoon voor de c500 :-)Sir Baxx schreef op 07 juni 2004 @ 21:57:
Ik heb ook problemen gehad met het ontvangen van sms'jes. Ook mijn toestel werd direct omgeruild voor een nieuwe SPV. Tot zover alle service die je je kan wensen...
Ik zit nu echter al aan mijn vijfde SPV! (het ligt niet aan de Sim-kaart) Ze blijven bij de orange shop namelijk hopen dat het nu niet meer voorkomt bij de nieuwe! Ik heb daar goed duidelijk gemaakt (wel beleefd natuurlijk) dat ik het er niet echt meer mee eens was om me weer een SPV aan te bieden, omdat nu voor mij toch onderhand wel bewezen was dat de SPV niet deugd (met het ontvangen van sms'jes dan).
Ik heb trouwens happy status bij orange zag ik staan hehe. Maar hoe weet je dat je Platinum bent.( snap dat dat wat anders is dan wat ik zag)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 22:05 ]
heren...ik heb een linkje op je SPV te software unlocken....
de oude link bestaat namelijk niet meer, ik heb em zojuist geprobeerd, ik weet niet of r werkt nog...
hier de link:
http://developer.orangews.com/orgspv/comdefq.aspx
de oude link bestaat namelijk niet meer, ik heb em zojuist geprobeerd, ik weet niet of r werkt nog...
hier de link:
http://developer.orangews.com/orgspv/comdefq.aspx
Bears and Bulls
Heb dus ook problemen met sms ontvangen.Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 22:03:
[...]
Raar dat het niet op te lossen is he! Ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben gehad. Ik vind t ook nie normaal dat je al 5 spv's heb gehad, dat is niet leuk meer. Denk dat dit wel een uitzondering is natuurlijk maar t blijft heel erg vervelend. Kon je geen e200 met bijbetaling krijgen of als je je abbo zou gaan verlengen? Nou ja ik ga gewoon voor de c500 :-)
Ik heb trouwens happy status bij orange zag ik staan hehe. Maar hoe weet je dat je Platinum bent.( snap dat dat wat anders is dan wat ik zag)
Maar is eigenlijk pas sinds dit weekend...
Morgen dus misschien ook maar ff bezoekje aan Orange shop doen....
-Xbox Gamertag: Dbongers
of proberen wat ik hierboven heb geroepen?philipnorth schreef op 09 juni 2004 @ 14:26:
[...]
Heb dus ook problemen met sms ontvangen.
Bears and Bulls
Verwijderd
Je zult t niet geloven maar het probleem is weer terug!!philipnorth schreef op 09 juni 2004 @ 14:26:
[...]
Heb dus ook problemen met sms ontvangen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 22:07 ]
Ik heb dit probleem ook, het zit in de update die orange rondgestuurd heeft. Bij Orange zelf ontkennen ze alles! De "oude" 1.6 van de engelse orange site had dit probleem niet.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 21:52:
[...]
Je zult t niet geloven maar het probleem is weer terug!!Ik heb dus nieuwe sim gehad en nieuw toestel, ook een hard reset maar het helpt dus toch niet! Soms lijkt iets te helpen, maar altijd maar voor even. Ik baal hier echt van... zou het dan toch aan een combinatie van liggen van software ofzo? Welke software heb jij op je spv toevallig? 1.6 rom en verder programma lock eraf en webwapselect software erop. Zou het aan het programma unlock liggen, maar dan zouden er veel meer mensen last van dit probleem moeten hebben...of gaat er nu een lichtje branden dat ze laatste tijd geen sms meer hebben gehad
Verwijderd
Heb net gebeld met Orange. Hij zegt dat hij het zelf ook heeft, alleen de laatste week pas met zijn SPV( volgens mij hebben ze allemaal zo'n toestel, want elke keer hoor ik zoiets van hun) Hij heeft alles doorgestuurd naar de technical afdeling( hij ging precies oplezen wat ze in het engels doorsturen..) en naar een problem afdeling o.i.d. Ik heb sterk het vermoeden dat het iets met de 1.6 rom te maken heeft, want met de 1.5 heb ik nog nooit problemen gehad! Kan dit natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar ze bellen me morgen terug. Vindt de service heel goed, alleen baal ik wel dat t niet op te lossen is!!
en het kan toch idd niet de bedoeling zijn dat je steeds je gehele telefoon moet resetten en je settings terug ladenVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:38:
Heb net gebeld met Orange. Hij zegt dat hij het zelf ook heeft, alleen de laatste week pas met zijn SPV( volgens mij hebben ze allemaal zo'n toestel, want elke keer hoor ik zoiets van hun) Hij heeft alles doorgestuurd naar de technical afdeling( hij ging precies oplezen wat ze in het engels doorsturen..) en naar een problem afdeling o.i.d. Ik heb sterk het vermoeden dat het iets met de 1.6 rom te maken heeft, want met de 1.5 heb ik nog nooit problemen gehad! Kan dit natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar ze bellen me morgen terug. Vindt de service heel goed, alleen baal ik wel dat t niet op te lossen is!!
hoe maak jij na een restore je foon weer softwarelock vrij? wan totdat orange met een goede oplossing komt wil ik toch wel wat met de foon kunnen doen
Bears and Bulls
Verwijderd
Ja ik wacht nog op een telefoontje van hun. Je kan je foon simlock vrij maken met een progje dat aeconfig heet. En via de site van orange. Die link vind je een paar posts terug. Ik gebruik maar weer me oude foon, en dat werkt alles prima!
weet iemand hoe je dat orange boot logo veranderd of weghaald?
http://www.xbmcfreak.nl/
Hier ook problemen met SMS e.d.
Telefoon valt gedurende de dag sinds afgelopen week spontaan meerdere malen uit terwijl ik het niet merk (is toetsenbord gewoon gelocked en hangt in zo'n tassie aan mijn riem). Tevens als de telefoon dan eens een tijdje aan blijft staan, en ik zet hem uit, en weer aan, komen ineens smsjes binnen van de tijd dat ie nog wel aan stond.
Snap der geen drol meer van ....
Telefoon valt gedurende de dag sinds afgelopen week spontaan meerdere malen uit terwijl ik het niet merk (is toetsenbord gewoon gelocked en hangt in zo'n tassie aan mijn riem). Tevens als de telefoon dan eens een tijdje aan blijft staan, en ik zet hem uit, en weer aan, komen ineens smsjes binnen van de tijd dat ie nog wel aan stond.
Ik zoek nogsteeds twee oplossingen,
toen ik een andere simkaart in mijn telefoon deed heb ik al die telefoonnummers gekregen van dat toestel, deze zijn nu niet meer te verwijderen (staat een soort simmetje voor)!!!!!
En ik heb laatst een sync gedaan met outlook en toen zijn ook al m'n emailmappen mee gekomen in de structuur van de spv, maar ook niet meer te verwijderen
toen ik een andere simkaart in mijn telefoon deed heb ik al die telefoonnummers gekregen van dat toestel, deze zijn nu niet meer te verwijderen (staat een soort simmetje voor)!!!!!
En ik heb laatst een sync gedaan met outlook en toen zijn ook al m'n emailmappen mee gekomen in de structuur van de spv, maar ook niet meer te verwijderen
Verwijderd
Bij mij komen die berichten NIET meer binnen. Die ben ik dus gewoon kwijt.... Snap er niks van!mhulsegge schreef op 15 juni 2004 @ 10:37:
Hier ook problemen met SMS e.d.
Verwijderd
Ik heb net mijn gps muis met xda kabel 12v binnen.
De xda kabel laad de spv classic gewoon op maar ik krijg geen gps fix ?
Ik heb de instellingen op auto detect gezet maar niets lukt met mamopolis.
Help
De xda kabel laad de spv classic gewoon op maar ik krijg geen gps fix ?
Ik heb de instellingen op auto detect gezet maar niets lukt met mamopolis.
Help
Ebay ?Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 15:18:
YES het werkt , com 0 en 38400 baud rate,
super tot op de meter nauwkeurig.
Voor 65 euries navigatie en oplader tegelijk !!!!
nog wachten op nederlandse software tom tom of route 66
Verwijderd
welk soort/merk/type GPS muis heb je precies gekocht en je gebruikt nu mapopolis denk ik? gekocht offe ergens gevonden...van de vrachtwagen gedownload zeg maar...?
mapopolis kun je gratis downloaden op www.mapopolis.com. Daar kun je meteen de demo kaartjes met volledige functionaliteit downloaden. Hier zit een niet zo'n goede beveiliging in dat ze na 10 dagen niet meer werken.
Verwijderd
^^ tnx
we zullen eens kijken
trouwens.. spv zit (weer) in headset mode vast
al opnieuw opgestart (met zonder headset erin ) zo effe sateprikker proberen.. als dit niet lukt en ik ga naar de orange shop wat doen ze dan? hard reset (geen zin in
), opsturen ter reparatie (erg vervelend tijdens vakantie
) ? vervangen kunnen ze toch niet meer.. aangezien het 1e model niet meer gemaakt wordt?

Verwijderd
Okay mapopolis + demo map geinstalled
is best handig... headset probleem is overgens weer weg gegaan 
404error.. kan jij misschien keertje op irc ofzo komen? wil toch iets weten
. google wil me niet helpen

404error.. kan jij misschien keertje op irc ofzo komen? wil toch iets weten

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 14:00 ]
Ik heb me jheadset een dagie drin gedaan en nou blijft ie op hoofdtelefoonstatus staan.... hoe kan ik dit oplossen heb al geprobeerd met opnieuw opstarten...
Verwijderd
sateprikker trucje... anders klantenservice bellen.. komt vaak voor bijs spv dus zullen ze wel maken
Damn wat is mapopolis goed! Echt super goed programmatje ook zonder gps. Gewoon als route planner 
Maar ik was het eigenlijk een beetje zat met mijn SPV.. maar nu mapopolis er goed opdraait ben ik weer helemaal warm! Wat is het ook een leuke telefoon.
Wat moet ik nou hebben om GPS te draaien op me SPV? Wat moet ik eraan hangen / kopen? Zodat mapopolis ziet waar ik zit? Jullie begrijpen me wel
Maar ik was het eigenlijk een beetje zat met mijn SPV.. maar nu mapopolis er goed opdraait ben ik weer helemaal warm! Wat is het ook een leuke telefoon.
Wat moet ik nou hebben om GPS te draaien op me SPV? Wat moet ik eraan hangen / kopen? Zodat mapopolis ziet waar ik zit? Jullie begrijpen me wel

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
ik zoek nog steeds dat antwoord apparaat voor de spv
scheelt een hoop voicemail gezeik
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
owjah.. dat rockt ook ja
dat scheelt ook in de kosten enzo
"toets 1 voor .... toets 2 voor ... "lol

"toets 1 voor .... toets 2 voor ... "lol
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 13:47 ]
Verwijderd
Iemand ervaring met unlocken? (netwerk dus). Kan je dit ook weer ongedaan maken?
en nog HEELE oude quote (hoop dat ie dit nog leest
)
en nog HEELE oude quote (hoop dat ie dit nog leest
Hoe heb jij em na een half jaar langs de legale weg geunlocked? Daar heb ik namelijk ook intresse inHunterPro schreef op 18 maart 2004 @ 21:34:
woei, mijn SPV is unlocked, langs legale weg![]()
(na een half jaar
![]()
![]()
)
Kan 'm nu eindelijk verkopen; hij is alleen wel (licht) beschadigd, maar ga 'm denk ik voor garantie opsturen vanwege stof onder scherm, dikke kans dat ik dan een refurbished terugkrijg
[ Voor 144% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 13:33 ]
Verwijderd
Ik heb er wel ervaring mee, kweet niet of je hem ongedaan kan krijgen tis allemaal vrij simpel
Verwijderd
ik wacht even of HunterPro nog een reactie geeft... via legale weg is natuurlijk handiger.. nog garantie (kan ik em misschien nog een keer laten ontstoffen
)
Klopt het e-mailadres dat in je profiel staat? Zo ja, dan heb je een mailtje...Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 13:55:
Okay mapopolis + demo map geinstalledis best handig... headset probleem is overgens weer weg gegaan
404error.. kan jij misschien keertje op irc ofzo komen? wil toch iets weten. google wil me niet helpen
Ik zou eerst eens proberen om er gewoon een ander kaartje in te zetten... Mijn SPV bleek namelijk helemaal niet gelocked te zijn!Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 13:14:
Iemand ervaring met unlocken? (netwerk dus). Kan je dit ook weer ongedaan maken?
en nog HEELE oude quote (hoop dat ie dit nog leest)
[...]
Hoe heb jij em na een half jaar langs de legale weg geunlocked? Daar heb ik namelijk ook intresse in
Verwijderd
Tnx 404error
mailtje ontvangen das fijn. Mijn SPV is wel gewoon gelocked (vraagt om unlock code bij ander sim). Heb Hunterpro al mailtje gestuurd .. dus ik hoop dat ie een reactie geeft
mijn svp wilt niet meer opstarten!!!!!!!
Ik heb zo'n groot probleem, ik wou een spelletje gaan spelen toen kwam er in beeld dat er een belangrijk bestand miste of dat er niet genoeg geheugen was. Mijn svp was daar op vastgelopen. Dus ik had de batterij eruit gehaald en wou hem aanzetten. Maar toen bleef ie haken op de zon op of ondergang van orange.
Ik had hem aangesloten aan de computer om er wat af te gooien (want ik was weer eens te enthousiast geweest), doet dat het natuurlijk niet wan daarvoor moet active sync aanstaan!!!!! Dus ik naar orange gegaan blijkt het een dikke software fout te zijn van microsoft inzit
(misschien komt dat ook wel door de update want dat had ik ook net gedaan) . Maar ik heb de bon niet gekregen en de man waarvan ik hem gekocht heb is of vakantie of zoiets.. wat moet ik nou doen?????? Ik had hem net 2 weken.
Ik heb zo'n groot probleem, ik wou een spelletje gaan spelen toen kwam er in beeld dat er een belangrijk bestand miste of dat er niet genoeg geheugen was. Mijn svp was daar op vastgelopen. Dus ik had de batterij eruit gehaald en wou hem aanzetten. Maar toen bleef ie haken op de zon op of ondergang van orange.

Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?
Verwijderd
ehm
had je em 2e hands gekocht? en moet je de bon nog van die kerel krijgen dan ofzo?
Probeer em eens uurtje met batterij eruit te laten liggen, probeer em eens ZONDER sim kaart op te starten (allemaal "als het niet helpt dan schaadt" het niet oplossingen). Waarschijnlijk is er een "hard reset" nodig. Dit kan je zelf doen (zie starterspost), maar als het kan zou ik het onder garantie bij de orange shop laten doen (geen risico).
Probeer em eens uurtje met batterij eruit te laten liggen, probeer em eens ZONDER sim kaart op te starten (allemaal "als het niet helpt dan schaadt" het niet oplossingen). Waarschijnlijk is er een "hard reset" nodig. Dit kan je zelf doen (zie starterspost), maar als het kan zou ik het onder garantie bij de orange shop laten doen (geen risico).
ja ik had em 2e hands gekocht en hij heeft mij geen bon gegeven, en dat van batterij eruit te halen en dat soort dingen werkt ook niet, dat heb ik allemaal al geprobeerd.Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 18:58:
ehmhad je em 2e hands gekocht? en moet je de bon nog van die kerel krijgen dan ofzo?
Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?
Verwijderd
Ik zit nu echt heel erg te twijfelen.
Ik kan een SPV E100 kopen, of een SPV E200. Maar nu weet ik dus niet wat te doen
Wat is nou het voordeel van een E200 over een E100/standaard SPV? Behalve de Bluetooth heb ik niet veel belangrijks kunnen vinden, maar misschien dat het niet de specs zijn maar verbeteringen in het design waardoor ie beter te bedienen is, etc.
Wie helpt mij?
Ik kan een SPV E100 kopen, of een SPV E200. Maar nu weet ik dus niet wat te doen
Wie helpt mij?
Verwijderd
En maakt dat nog erg veel verschilVerwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:47:
geintergreede camera, smartphone 2003 ipv 2002
Misschien ga ik toch sowieso voor de E200, hij is nu gratis bij 2 jaar Orange Free 30, m'n moeder heeft Free 20, maar dat is eigenlijk te weinig voor haar, dus dan wisselen we gewoon. Easy as hell
Verwijderd
Heb em nu zelf maar ge unlocked, doet et nu prima met vodafone .. en een gratis orange 30 abbotje voor de gprs
Verwijderd
De e200 is via orange.nl bij 1 jarig 40 euro pm maar 25 piek. Dit zou ik eerder doen, anders zit je weer 2 jaar aan die foon vast...Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 17:22:
[...]
En maakt dat nog erg veel verschil
Misschien ga ik toch sowieso voor de E200, hij is nu gratis bij 2 jaar Orange Free 30, m'n moeder heeft Free 20, maar dat is eigenlijk te weinig voor haar, dus dan wisselen we gewoon. Easy as hell
Verwijderd
Ik struin het hele internet af, Maar kan geen gps muis vinden voor mijn E100,Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 15:18:
YES het werkt , com 0 en 38400 baud rate,
super tot op de meter nauwkeurig.
Voor 65 euries navigatie en oplader tegelijk !!!!
nog wachten op nederlandse software tom tom of route 66
Waar moet ik op zoeken, Om alles mooi te laten draaien dus inclusief software in wat voorn prijsklasse moet ik dan gaan denken?
Even iets verder lezen...Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 19:15:
[...]
Ik struin het hele internet af, Maar kan geen gps muis vinden voor mijn E100,
Waar moet ik op zoeken, Om alles mooi te laten draaien dus inclusief software in wat voorn prijsklasse moet ik dan gaan denken?
Een GPS muis, een XDA kabel (voor voeding en connectie tussen SPV en GPS), een houder voor je SPV -> Samen tussen €50 en €100 op eBay
Mapopolis software -> Gratis
Mapopolis kaarten -> Afhankelijk van wat je wilt hebben, max €129
offtopic:
404error, zou je mij ook even willen mailen? ik heb nog wat vragen over GPS op mijn SPV E100 en de te gebruiken software. Maijn adres vind je in mijn profiel
404error, zou je mij ook even willen mailen? ik heb nog wat vragen over GPS op mijn SPV E100 en de te gebruiken software. Maijn adres vind je in mijn profiel
Verwijderd
heb geloof ik wel eens iets gezien over een soort vid. kaartje wat je in je sd slot (ofzo was het? ) kon doen, en op die manier dus een externe monitor eraan te koppelen.Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 12:05:
Bestaad er ook een mogelijkheid om een los tft scherm aan de spv te koppelen?
kan opzich ook wel iets geheel anders zijn geweest.. vage herrinering

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 17:03 ]
Verwijderd
ik wou graag de Gps muis en navigatie software kopen,Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 17:01:
[...]
heb geloof ik wel eens iets gezien over een soort vid. kaartje wat je in je sd slot (ofzo was het? ) kon doen, en op die manier dus een externe monitor eraan te koppelen.
kan opzich ook wel iets geheel anders zijn geweest.. vage herrinering![]()
Maar als ik dat zo bekijk is dat schermpje wel heel erg klein in de auto, een los tftschermpje zal wel ideaal zijn, Maar waarschijnlijk toch niet te krijgen,
Ben benieuwd of iemand iets weet,
Verwijderd
same hereFlappieNL schreef op 30 juni 2004 @ 17:00:
offtopic:
zo de GPS ontvanger en extra kaartje 128mb is besteld!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 19:55 ]
weten jullie waar je in nederlansd een extra oplader + verloopstukje kunt halen?
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Orange-shop?klaasbram schreef op 01 juli 2004 @ 15:15:
weten jullie waar je in nederlansd een extra oplader + verloopstukje kunt halen?
Mijn SPV laad niet meer op!
En ik heb nog maar 1 streepje
De Display verlicht wel als ik de lader erin hang maar vervolgens gebeurd er niks....
ik weet dat er eerder problemen waren dat je na de rom upgrade (die ik al een hele tijd heb)niet kon opladen als de phone uit stond, maar nu doet ie t helemaal niet meer
De lader lijkt ook gewoon ok.
De Display verlicht wel als ik de lader erin hang maar vervolgens gebeurd er niks....
ik weet dat er eerder problemen waren dat je na de rom upgrade (die ik al een hele tijd heb)niet kon opladen als de phone uit stond, maar nu doet ie t helemaal niet meer
Bears and Bulls
Verwijderd
http://www.gpsplaza.nlklaasbram schreef op 01 juli 2004 @ 15:15:
en dan kijken naar laders voor de XDA
Verwijderd
en in de Usb Cardle?mindcre8r schreef op 02 juli 2004 @ 07:00:
Mijn SPV laad niet meer op!
die doet het ook niet, maar ik heb hem eens even met bruute kracht erin gedaan en nu doet ie t weer, pfew!
Bears and Bulls
Verwijderd
Vandaag mijn GPS Muis een 128 Mb kaartje binnen gekregen,
Moet zeggen dat Mapopolis werkt echt super,
Ben weer helemaal blij met mijn Phone
Verwijderd
Waar heb je die muis besteld en voor hoeveel?Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 18:32:
Vandaag mijn GPS Muis een 128 Mb kaartje binnen gekregen,
Verwijderd
Welke heb je?Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 21:37:
[...]
www.Gpsplaza.nl
koste 89 eurie inclusief de juiste kabel, in 2dagen in huis
Verwijderd
ThxVerwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 21:58:
[...]
Haicom HI 203E GPS muis compleet met kabelset o2 XDA
Werkt ook met de SPV Classic neem ik aan?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 22:16 ]
Dit topic is gesloten.