Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:24

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Ik ben al een tijd op zoek geweest naar een goede manier om op mijn pda dit forum te lezen maar altijd zonder succes. Pocketpc-club heeft gewoon een mobiele versie van hun forum en dat werkt vrij goed.

Omdat voor GoT zoiets volgens mij niet bestaat ben ik vandaag zelf maar eens begonnen iets in elkaar te zetten. Het is nog niet af en je kan nog niet alles (eigenlijk alleen topics lezen is nu mogelijk, (reactie's plaatsen en zoeken niet)

Dit is eigenlijk gewoon spam maar ik denk toch dat veel mensen dit nuttig vinden. Als het echt niet mag, sorry.

De site draaid op een simpele virtual host en ik moet kijken of dit niet teveel bandbreedte kost. Ik heb dit voornamelijk voor me zelf gemaakt maar ik wil het andere pda gebruikers eigenlijk niet onthouden.

En dan is hier de link:
http://got.testbak.nl

screenshot (gewoon van mozilla, weet niet hoe ik makkelijk een schreenshot neem op mijn pda)
Afbeeldingslocatie: http://www.darnt.cistron.nl/pgot.jpg

offline (tijdelijk) Eerst maar eens horen of dit wel gewenst is.

[ Voor 15% gewijzigd door cosmoOo op 10-03-2004 22:33 ]

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83685

SUPER !!!@!!!

Geweldig, heb GOT ook al een paar keer op mijn ipaqqie willen bekijke.

Met PIEv2 gaat het wel redelijk maar dit is super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Ziet er goed uit man! Is het al dynamisch? Het lijkt er we lop maar ik weet het niet zeker :) . Ziet er zeker goed uit misschien iets meer navigatie maar voor de rest, respect! :)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:14
Lijkt me erg fijn voor Tweakers BV, geen reclame of niets er op. Denk niet dat ze dit als bedrijf zijnde echt kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Het is gewoon dynamisch, informatie komt uit de xml bestanden.

Wat voor navigatie zou je nog meer willen zien ? ik heb gedacht aan next en prev knoppen die onderaan een topic staan ook bovenaan te zetten maar er is zo weinig plaats op een pda schermpje.
Lijkt me erg fijn voor Tweakers BV, geen reclame of niets er op. Denk niet dat ze dit als bedrijf zijnde echt kunnen waarderen.
Het is niet bedoelt om met een gewone browser te surfen, dit kan eventueel worden geblokeerd.

Ik wil er best wat copyright informatie op zetten maar een banner op een pda is niet echt fijn.

Ik heb zelf trouwens een abonnement en zie al geruime tijd geen banners meer dus had er eigenlijk ook niet aan gedacht.

[ Voor 50% gewijzigd door cosmoOo op 10-03-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Voor www.tweakers.net is de vervanger pda.tweakers.net, GoT lijkt mij ook heel geschikt voor PDA, de 'rotzooi' links van de posts weggooien, en je maakt weer wat ruimte vrij.

Want boven iedere post staat namelijk al
Door Resistor - Wednesday 10 March 2004 25:76

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

mooi hoor _/-\o_

alleen krijg ik via mijn telefoon url not found als ik een link wil openen. :(

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 73241 op 10-03-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik moet zeggen dat Got normaal ook best al rap loopt op een PDA. De kleur verdwijnt bij mij, maar goed, dat is niet erg. Henk staat er in enkele seconden, scrollen gaat vrij snel en zelfs topics met plaatjes komen nog wel redeleijk binnen. Een minpunt: bij een discussie zie je niet zo goed wie wat heeft geschreven en je moet naar het midden scrollen voor de tekst.

Ik ga deze vanavond zeker even checken op de PDA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 13:51
WOW! Echt prachtig man! Ik ben al tijden op zoek naar een mobiele versie, dit is ideaal! Als Tweakers BV zijnde zou ik misschien toch in overweging nemen om zoiets te implementeren, je laat dus nu zien dat het zeker mogelijk is.

Overigens worden de fora nog niet gefilterd nadat je ingelogd bent; ik weet niet of dat nog op de planning staat?

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2024
ik kan nog niet iets posten of replyen. klopt dat of is het puur bedoelt om te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Mag ik dit doorzetten ? eventueel met extra informatie erop en desnoods alleen voor abonnement houders, die zien toch geen banners. (want een 460px breede banner op een pda werkt niet echt).
Anders hou ik het wel voor mezelf, dat was toch de rede dat ik het gemaakt hebt.
Uhm, je hebt ook al een topic lopen in [LA] GoT optimized voor PDA. Ik vind het een prachtig idee, maar om het nou te gaan verspreiden als je aangeeft of je niet weet of je het mag verspreiden, vind ik iets te veel van het goede.
cosmoOo schreef op 10 maart 2004 @ 21:39:
[...]

Het is niet bedoelt om met een gewone browser te surfen, dit kan eventueel worden geblokeerd.
Blokkeer dit eerst dan, dan kan je geen fouten maken :).
Ik wil er best wat copyright informatie op zetten maar een banner op een pda is niet echt fijn.

Ik heb zelf trouwens een abonnement en zie al geruime tijd geen banners meer dus had er eigenlijk ook niet aan gedacht.
Je zou het ook alleen toegankelijk kunnen maken voor abonnee's?

[ Voor 70% gewijzigd door Bobje op 10-03-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 13:08

chem

Reist de wereld rond

hierbij de waarschuwing!
Dat het verstrekken van je login gegevens aan derde partijen vreselijk dom is.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Site maar even uit de lucht gehaald, eerst maar een uitzoeken wat de crew er van vindt.

inloggen moet iedereen zelf weten, ik log de gegevens niet, ze worden rechtstreeks doorgestuurd naar gathering.tweakers.net.
wachtworden worden alleen niet over een beveiligde verbinding gestuurd maar dat gebeurt hier volgens mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63780

Zeer mooi kerel! Nu moet ik zeggen dat met de ftxbrowser de normale site zowiezo sneller laadt maar dit is ook nog beter leesbaar omdat ik niet hoef te scrollen! Fantastisch werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101438

Gooi die site weer eens in de lucht, ik wil het zien!!!

En adjes en modjes, reageer ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 14:55

Remy

I usually get 100% accuracy

Anoniem: 101438 schreef op 11 maart 2004 @ 21:39:
...
En adjes en modjes, reageer ff
Deze gaat tijdelijk dicht om te voorkomen dat hij steeds gekickt gaat worden zonder dat er nog iets besloten is over deze zaak.

curry684 heeft even gereageerd in het LA-topic hierover: GoT optimized voor PDA zie de quote van ACM aldaar. Vanwege die uitkomst blijft deze dus dicht.

[ Voor 27% gewijzigd door Remy op 12-03-2004 08:13 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.