Nog steeds op zoek...Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:12:
Ik ben op zoek naar een goede carkit voor de MPx200. Wie helpt?
Even goed zoeken doet wonderenD_Eisie schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:41:
[...]
waar heb je die gescoord??? die tomtom dan...
Leuke is dat ik dus nu als ik een adres zoek wel weet waar het is, hij brengt me er alleen niet heen zonder gps, maar toch handig!
Nope, wm2003 is alleen engels!!!robert-630 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:43:
Is het mogelijk om WM2003 te draaien in de Nederlandse taal met jullie flashes/flexen?
t9 natuurlijk wel
Na een vraag over instellingen voor mijn MPx200,kreeg ik van Hi het volgende antwoord:
Je kunt voor de internet instellingen wel terecht op www.hellomoto.com. De instellingen voor hi zijn namelijk gelijk aan die van kpn. Verder heb je gprs op je aansluiting, dus dit zou geen problemen mogen geven. Voor wat betreft het emailen, dien je alleen je isp aan ons door te geven. Wij kunnen dan op de whitelist kijken wat de betreffende smtp server voor je isp moet zijn. Dan nog de vraag voor MMS, aangezien de toestelinstellingen niet bekend zijn voor dit type van motorola bij 667, zul je dit handmatig moeten doen. Dat kan via onderstaande link, hier staan de handmatige instellingen. En anders op kpn.com of hi.nl.
Die instellingen werkten dus voor geen meter
Na de instellingen ingevoerd te hebben die marco3key in dit forum had gezet,lukte imode/internet nog steeds niet.
Weer mail naar Hi.
Kreeg ik het volgend antwoord op:
De reden dat je i-mode niet werkt ligt in het feit dat het door jou genoemde toestel, de Motorola MPx200, geen i-mode of i-mode browser compatible toestel is. Hierdoor kun je geen gebruik maken van de i-mode diensten van KPN/Hi.
Kan ik nu wel of niet met dat ding gebruikmaken van imode???
Als het WEL kan,weet iemand dan wat er nog verkeerd is bij de instellingen van marco3key
Je kunt voor de internet instellingen wel terecht op www.hellomoto.com. De instellingen voor hi zijn namelijk gelijk aan die van kpn. Verder heb je gprs op je aansluiting, dus dit zou geen problemen mogen geven. Voor wat betreft het emailen, dien je alleen je isp aan ons door te geven. Wij kunnen dan op de whitelist kijken wat de betreffende smtp server voor je isp moet zijn. Dan nog de vraag voor MMS, aangezien de toestelinstellingen niet bekend zijn voor dit type van motorola bij 667, zul je dit handmatig moeten doen. Dat kan via onderstaande link, hier staan de handmatige instellingen. En anders op kpn.com of hi.nl.
Die instellingen werkten dus voor geen meter
Na de instellingen ingevoerd te hebben die marco3key in dit forum had gezet,lukte imode/internet nog steeds niet.
Weer mail naar Hi.
Kreeg ik het volgend antwoord op:
De reden dat je i-mode niet werkt ligt in het feit dat het door jou genoemde toestel, de Motorola MPx200, geen i-mode of i-mode browser compatible toestel is. Hierdoor kun je geen gebruik maken van de i-mode diensten van KPN/Hi.
Kan ik nu wel of niet met dat ding gebruikmaken van imode???

Als het WEL kan,weet iemand dan wat er nog verkeerd is bij de instellingen van marco3key

Om je gelijk gerust te stellen, het kan wel. Ik had het 2 dagen terug werkend, maar nog niet gepost (dacht dat iedereen er niet verbaasd over zou zijn) Je kunt gelijk €10,- gratis weg wappen.. (per simkaart )Davidoff_Smoker schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:39:
Na een vraag over instellingen voor mijn MPx200,kreeg ik van Hi het volgende antwoord:
..
Die instellingen werkten dus voor geen meter![]()
..
Kan ik nu wel of niet met dat ding gebruikmaken van imode???![]()
![]()
De instellingen van marco3key, helpen aardig op weg, maar niet helemaal.
NOT flamed!
Aangezien het mij ook niet lukte ben ik verder gaan rommelen en heb om te beginnen dat topic nog is doorgelezen. Wat ReBr zegt zette mij aan het denken. Ik had in ieder geval al bij mijn gsm een RESET uitgevoerd. Ik had zodoende dus ook nog maar 1 proxy. (vast en zeker zelf aangemaakt. Met in het kort deze inst.: I-mode, internet ->wap, port. 10.10.100.10. wap). Als je er meerdere hebt (bijv van Orange) is het idd misschien verstandig om die te wissen. Hoewel Orange World nu wel werkt, terwijl de proxy van KPN- Imode er ook nog inzit (ben zoals je al kon concluderen weer geswitcht. Die €10 is trouwens zo op. 1 maandkaartje op een krant en ff wappen…en het is weg!)
Vervolgens werkte het nog niet helemaal. Maar ik had op den duur in ieder geval, zowel bij GPRS als bij WAP het kpn-profiel. Dit komt omdat ik in onderstaande volgens mij een verschil had aangebracht:
Beschrijving: I-mode
Maakt verbinding met: WAP-netwerk
Toegangspunt: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: (leeg)
Wachtwoord: (leeg)
Primaire DNS: (leeg)
Secundaire DNS: (leeg)
IP-Adres: (leeg)
Ik had ''maakt verbinding met'' veranderd in ‘’Internet’’. Tenminste dat concludeer ik uit mijn uitgeschreven kladjes. Ik weet niet of je een beetje bekend bent met Orange World, maar daar is het dus belangrijk om niet te wappen over je zgn. Internet Access. Maar dat maakt bij KPN volgensmij niks uit (correct me if i’m wrong.) want het komt daar allebei op hetzelfde neer. Het is daar niet gescheiden ofzo.
In ieder geval kijk even of dit helpt, zo niet dan ga ik het ook nog wel een keertje proberen op mijn gsm. Maar het werkt in ieder geval, dus daar hoef je je niet druk over te maken!
Tot nu toe is de stand van zaken (bij mij) zo wat betreft GPRSen met de nl. providers:
Orange: Werkt! (wel aanmelden via 1200/prepay) en inst van orange site halen. Spv smartphone selecteren en cab.-bestand downloaden. ‘’Homepage van orange world is: wsp://wap.orange.nl/login/login.cfm’’’zonder eerst orange gedurende 3 sec. in beeld te krijgen. En dat is amper op internet te vinden, kwam ik gisteren achter! Motorola telefoons staan niet als world!-ondersteunend op de orange-site, dus officieel niet ondersteund. Echter de klantenservice ondersteund Motorola’s V500/V600 en hun opvolgers wel. Ook smartphone’s dus. Ach het is ook hoe je ondersteund interpreteert!
Vodafone: Kaart erin, en wappen maar. Dat werkte bij mij direct!
KPN: Via I-mode werkt het, wel het meeste werk.
T-Mobile: Werkte bij mij niet! Zou wel moeten werken. Moet je minstens €4,- btg hebben ofzo hebben? Motorola´s worden niet ondersteund via internetsite in ieder geval. (My T-Mobile inlogsite.) Via Motorola Phone set-up kan je wel alléén voor T-Mobile je e-mail settings door laten sturen en internet settings (geen wap settings dus) viel mij op. Weet niet of het echt werkt. Zelf wisselende ervaringen mee!
Telfort: Geen ervaring mee. Hoop sim-pakket soon onder de kerstboom te vinden
EDIT| Wat zijn jullie ervaringen met onderstaande 2 providers wat betreft gprs? Heeft iemand ooit GPRS via T-mobile op zijn MPx200 werkend gekregen? Ik wil zou misschien een data-abbonement daar kunnen afsluiten, ze hebben hier namelijk de beste dekking.
offtopic:
Ben ik nauw gek?! Of kan je op GoT niet met de TAB-Toets werken als je een copy-paste uit MS Word doet!?
Ben ik nauw gek?! Of kan je op GoT niet met de TAB-Toets werken als je een copy-paste uit MS Word doet!?
[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 17-12-2004 23:37 ]
Robert,JE BENT GEWELDIG
Kan weer gebruiken maken van mijn imode.
Bij GPRS de instelling voor "maakt verbinding met" verandert in INTERNET.
Het doet het weer
dank je
dank je
dank je
Het doet het weer
dank je
dank je
dank je
[ Voor 4% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 17-12-2004 17:48 ]
Dank jeDavidoff_Smoker schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:48:
Robert,JE BENT GEWELDIG![]()
![]()
![]()
Het doet het weer
dank je![]()
dank je![]()
dank je
p.s
Het heeft toch nooit op je Mpx200 gewerkt? (vast op een ander mobieltje!Het doet het weer
[ Voor 13% gewijzigd door robert-630 op 17-12-2004 23:33 ]
Graag gedaan,Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:39:
Bedankt
Bedankt bij mij doet i-mode het ook, nu alleen mms voor elkaar zien te krijgen.
ik weet niet of het klopt, maar misschien kan dit je op weg helpen;
Naam invoerveld op het toestel: handmatig invoeren:
Profiel Naam (Naam Proxy) KPN MMS
Homepage (URL, startpagina) http://mp.mobiel.kpn/mmsc
IP-adres 10.10.100.20
Drager gegevens GPRS
Gebruikersnaam "leeg laten"
Password "leeg laten"
GPRS toegangspunt portalmmm.nl
Beveiliging (security option) Niet beveiligd
Sessie modus (connection mode) When needed
Poortnummer 9201
Verwijderd
Wanneer ik de instellingen van HelloMoto naar mijn telefoon ( met WM2003 erop) laat sturen, dan komt dit helemaal niet aan. Iemand die dit ook heeft. Heb language op USEnglish staan en locale op Dutch(Netherlands)
Het gekke is dat met Smartphone 2002 ik de instellingen van HelloMoto wel ontving en Orange World wel goed werktte.
Als iemand de instellingen van Orange Free zou willen posten..
Het gekke is dat met Smartphone 2002 ik de instellingen van HelloMoto wel ontving en Orange World wel goed werktte.
Als iemand de instellingen van Orange Free zou willen posten..
Orange World instellen, op een WM Smartphone (zoals de Orange SPV C500 en de Motorola modellen MPx 200/220)
Stap 1. World laten activeren, dit kost €6,- p/m. Bel hiervoor de klantenservice, nr.1200 als je een prepaid-klant bent.
Stap 2. Ga naar de www.orange.nl -> mijn orange (hiervoor moet je inloggen, registreer je als je geen inlog-gegevens hebt) -> Orange World -> telefoon instellen.
Klik op ''Orange SPV C500''. Klik vervolgens op: ''download Orange World instellingen voor de SPV C500 op deze PC'' Download de aangeboden .cab (het is geen .rar-bestand, het icoontje is meestal wel hetzelfde) Sluit je toestel aan op de pc, d.m.v de datakabel. Start activesync, als dat niet automatisch gebeurd (als je het niet hebt download het dan bij MS). Ga naar Verkennen. Kopieer het .cab-bestand met de naam ''spvc500_settings'' vanaf je pc naar een map op je gsm. Run het bestand op je gsm, gebruik hiervoor de filemanager op je gsm, ga naar de map waar je het bestand hebt opgeslagen, selecteer het bestand en start het.
Stap 3. Ga naar instellingen -> Dataverbindingen. Selecteer het dataprofiel onder ''Internet-verbinding:'' Vervolgens Menu -> verbind. bewerken -> 1.Inbelverbindingen. Wis hier alle verbindingen d.m.v Menu -> verwijd. Deze verbindingen zijn namelijk overbodig.
Stap 4. Ga naar Internet Explorer op je gsm. Vervolgens Menu -> Opties -> Verbindingen.
Bij ''inst. automatisch decteren'' vinkje deselecteren . Bij ''netwerk selecteren'' Wap-netwerk selecteren.
Stap 5. Stel in Internet Explorer op je gsm, deze bookmark in:
Orange World
wsp://wap.orange.nl/
Het is ook mogelijk om niet eerst gedurende 3sec. orange in beeld te krijgen, stel hiervoor deze bookmark in: wsp://wap.orange.nl/login/login.cfm
n.b Gebruik Internet Explorer als browser op je gsm, als je Orange World gebruikt. Het kan namelijk zo zijn, dat het bezoeken van internetpagina’s met een andere browser extra geld kost. Het gaat dan nl. van je (internet access-)bundeltegoed af. Kijk voor meer informatie in het recenste [gprs] orange world topic.
Stap 1. World laten activeren, dit kost €6,- p/m. Bel hiervoor de klantenservice, nr.1200 als je een prepaid-klant bent.
Stap 2. Ga naar de www.orange.nl -> mijn orange (hiervoor moet je inloggen, registreer je als je geen inlog-gegevens hebt) -> Orange World -> telefoon instellen.
Klik op ''Orange SPV C500''. Klik vervolgens op: ''download Orange World instellingen voor de SPV C500 op deze PC'' Download de aangeboden .cab (het is geen .rar-bestand, het icoontje is meestal wel hetzelfde) Sluit je toestel aan op de pc, d.m.v de datakabel. Start activesync, als dat niet automatisch gebeurd (als je het niet hebt download het dan bij MS). Ga naar Verkennen. Kopieer het .cab-bestand met de naam ''spvc500_settings'' vanaf je pc naar een map op je gsm. Run het bestand op je gsm, gebruik hiervoor de filemanager op je gsm, ga naar de map waar je het bestand hebt opgeslagen, selecteer het bestand en start het.
Stap 3. Ga naar instellingen -> Dataverbindingen. Selecteer het dataprofiel onder ''Internet-verbinding:'' Vervolgens Menu -> verbind. bewerken -> 1.Inbelverbindingen. Wis hier alle verbindingen d.m.v Menu -> verwijd. Deze verbindingen zijn namelijk overbodig.
Stap 4. Ga naar Internet Explorer op je gsm. Vervolgens Menu -> Opties -> Verbindingen.
Bij ''inst. automatisch decteren'' vinkje deselecteren . Bij ''netwerk selecteren'' Wap-netwerk selecteren.
Stap 5. Stel in Internet Explorer op je gsm, deze bookmark in:
Orange World
Het is ook mogelijk om niet eerst gedurende 3sec. orange in beeld te krijgen, stel hiervoor deze bookmark in: wsp://wap.orange.nl/login/login.cfm
n.b Gebruik Internet Explorer als browser op je gsm, als je Orange World gebruikt. Het kan namelijk zo zijn, dat het bezoeken van internetpagina’s met een andere browser extra geld kost. Het gaat dan nl. van je (internet access-)bundeltegoed af. Kijk voor meer informatie in het recenste [gprs] orange world topic.
[ Voor 67% gewijzigd door robert-630 op 11-02-2005 18:49 ]
Misschien rare vraag,Robert,maar waar stel je de gegevens in voor mms zoals je die beschreven hebt?
Verwijderd
[quote]robert-630 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:00:
[...]
Graag gedaan,
IP-adres 10.10.100.20
Drager gegevens GPRS
Password "leeg laten"
Poortnummer 9201[/quot]
Waar kan ik deze gegevens dan invoeren, ik heb het op verschillende manieren geprobeerd
maar ik kom overal velden te kort om deze in te voeren?
[...]
Graag gedaan,
IP-adres 10.10.100.20
Drager gegevens GPRS
Password "leeg laten"
Poortnummer 9201[/quot]
Waar kan ik deze gegevens dan invoeren, ik heb het op verschillende manieren geprobeerd
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 21:37:
Maar ik heb me er niet in verdiept. Iemand hier zal het vast wel zeker weten. Kijk anders ff of er iets over in staat in de user guide.
ik had dit ergens op internet gevonden. ik denk dat je die applicatie mms onder bureau-accesoirres moet proberen, en/of instellingen in postavk IN.robert-630 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:00:
[...]
Graag gedaan,
IP-adres 10.10.100.20
Drager gegevens GPRS
Password "leeg laten"
Poortnummer 9201[/quot]
Maar ik heb me er niet in verdiept. Iemand hier zal het vast wel zeker weten. Kijk anders ff of er iets over in staat in de user guide.
Verwijderd
Oke bedankt zal wel even verder kijken, als ik het voor elkaar krijg dan hoor je het wel.
Verwijderd
Thx man, dit werkt!!!!!robert-630 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 21:02:
[...]
Ik kan je wel uitleggen hoe ik het heb gedaan:
(Stap 0) Eerst World laten aanzetten. nr 1200 als je prapay bent.
Stap 1. Ga naar de orange site, vervolgens naar world. Vervolgens naar telefoon instellen. Vervolgens klik je op een van de nieuwere Orange SPV-Smartphone''s (E200 & E500 uit mijn hoofd.) Vervolgens volg je daar de instructies op en download dus een cab. bestand. (dit kan je overal dumpen waar je wilt, hoeft natuurlijk niet zoals Orange zegt in het startmenu.) Er zijn 2 verschillende cab.bestanden bij de een heet internet GPRS ISM/Internet GPRS en bij de ander Internet Access. WAP heet bij de een Share en bij de ander World. Dit boeit verder geen f#ck ntrluk!
Stap 2. Stel als dit niet automatish gebeurd is dit in onder dataverbindingen bij de settings:
Internet-verbinding; Internet GPRS
WAP-verbinding: Orange World.
Eventuele extra stap: wis tevens alle extra wap-profielen die zij aangemaakt, ik meen wap ??? & gprs ???.
Stap 3. We gaan een proxy instellen. Bij dataverbindingen op Internet GPRS gaan staan -> Menu verbind. bewerken. 3.Proxyverbindingen. Stel dit in (mits niet automatisch aangemaakt):
Maakt verbinding van: Internet
Maakt verbinding met: Wap netwerk
Proxy(naam:poort) 10.250.255.188
Type: WAP
Gebruikersnaam: 0628000000
Wachtwoord: 0628000000
Stap 4. Ga naar Internet (pocket) Explorer. Vervolgens Menu -> Opties -> Verbindingen.
Bij ''inst. automatisch decteren'' vinkje uit(laten). Bij ''netwerk selecteren'' Wap-netwerk selecteren.
Stap 5 stel (één van) de volgende bookmarks in:
World (zonder eerst 3sec. Orange-logo in beeld te krijgen)
wsp://wap.orange.nl/login/login.cfm
World (met eerst 3 sec. Orange-logo in beeld)
DONE. HET WAPPEN KAN BEGINNEN!![]()
![]()

Verwijderd
Hallo,
Weet iemand of je nog zonder problemen kan syncen met de nederlandstalige Outlook 2003 nadat de telefoon geflashed is naar de engelstalige WM 2003?
Alvast bedankt
Weet iemand of je nog zonder problemen kan syncen met de nederlandstalige Outlook 2003 nadat de telefoon geflashed is naar de engelstalige WM 2003?
Alvast bedankt
Ikzelf gebruik geen GPRS omdat het onwijs duur is. Ik heb gewoon een gratis inbel abbonement bij zonnet waarmee ik inbel. Tuurlijk is GPRS sneller, maar het verschil weegt wat mij betreft niet op tegen de kosten.
Coïtus ergo sum
Bij mij is dat geen probleem!Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:03:
Hallo,
Alvast bedankt
Ik heb nu een nog betere uitleg gevonden over hoe Orange World op een smartphone werkend te krijgen. Alle uitleg correspondeerd volgensmij dan ook met de MPx200. Het is met name handig om instellingen na te lopen.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 00:19:
[...]
Thx man, dit werkt!!!!!Kreeg eerst foutmelding dat pagina niet gevonden kon worden.
Maar na afsluiten en opnieuw opstarten van phone werkt het eindelijk.
![]()
Bron is overigens grotendeels Orange
GPRS data verbindingen
Stap 1: Ga naar Programma's
Stap 2: Kies voor instellingen
Stap 3: Kies voor Dataverbindingen
Stap 4: Druk op de toets onder 'Menu'
Stap 5: Kies voor 'Verbind. bewerken'
Stap 6: Kies voor 'GPRS-verbindingen'
Stap 7: Druk op de toets onder 'Menu'
Stap 8: Kies voor 'Toevoegen' om een GPRS verbinding toe te voegen
Stap 9: Vul bij 'Beschrijving' in: 'Orange World'
Stap 10: Selecteer bij 'Maakt verbinding met': 'Internet'
Stap 11: Vul bij 'Toegangspunt' in: 'wap'
Stap 12: Druk op de toets onder 'Gereed'
Stap 13: Druk op de toets onder 'Menu'
Stap 14: Kies voor 'Toevoegen' om een tweede GPRS verbinding toe te voegen
Stap 15: Vul bij 'Beschrijving' in: 'Internet Access'
Stap 16: Vul bij 'Toegangspunt' in: 'internet'
Stap 17: Druk zes maal op de toets onder 'Gereed'
WAP proxy configuratie
Stap 4: Druk op de toets onder 'Menu'
Stap 5: Kies voor 'Verbind. bewerken'
Stap 6: Kies voor 'Proxyverbindingen'
Stap 7: Druk op de toets onder 'Menu'
Stap 8: Kies voor 'Toevoegen' om een nieuwe Proxy toe te voegen.
Stap 9: Vul bij 'Beschrijving' in: wap proxy
Stap 10: Selecteer bij 'Maakt verbinding van': 'Internet'
Stap 11: Selecteer bij 'Maakt verbinding van': 'WAP-netwerk'
Stap 12: Vul in, bij 'Proxy (naam:poort): 10.250.255.188
Stap 13: Selecteer bij 'Type': 'WAP'
Stap 11: Druk vier maal op de toets onder 'Gereed'
Type verbinding
Stap 4: Selecteer bij 'Internet-verbinding': 'Internet Access'
Stap 5: Selecteer bij 'Werkverbinding': Automatisch
Stap 6: Selecteer bij 'WAP'-verbinding': 'Orange World'
Stap 7: Beveiligde 'WAP-verb.': 'Geen beschikbaar'
Stap 8: Druk op de toets onder 'Gereed'
IE verbindings instellingen
Stap 1: Ga neer Programma's
Stap 2: Kies voor Internet Exporer
Stap 3: Druk op de toets onder 'Menu'
Stap 4: Kies voor 'Opties'
Stap 5: Kies voor 'Verbindingen'
Stap 6: Zet het vinkje uit, selecteer bij 'Netwerk selecteren': WAP-netwerk
Stap 7 Druk twee maal op de toets onder 'Gereed'
Orange-World login-pagina toevoegen
Stap 1: Ga neer Programma's
Stap 2: Kies voor Internet Exporer
Stap 3: Druk op de toets onder 'Menu'
Stap 4: Kies voor:'Favoriet toevoegen'
Stap 5: Vul bij 'Naam' in: Orange World Startpagina
Stap 6: Vul bij 'Adres (URL)' in: wsp://wap.orange.nl/login/login.cfm'
Stap 7: Selecteer bij 'Map': favorites
Stap 8: Druk op de toets onder 'Gereed'
| EDIT
Ook handig:
e-mail via e-mail client op je telefoon
Sommige nieuwe telefoons hebben een e-mail programma. Als je bent aangemeld voor Orange World, kun je die zo instellen dat je Orange e-mail kunt ophalen en verzenden. Hiervoor kun je de volgende instellingen gebruiken.
* Gebruik pop.orange.nl of imap.orange.nl als serveradres voor het ontvangen van e-mails.
* Gebruik smtp.orange.nl als serveradres voor het verzenden van e-mails.
* Gebruik je alias (de tekst voor het @-teken in je Orange e-mail adres) als gebruikersnaam.
* Gebruik je wachtwoord voor 'mijn Orange' als wachtwoord (maar vul het wachtwoord in met hoofdletters).
* Voer als toeganspunt "internet" in.
[ Voor 68% gewijzigd door robert-630 op 11-02-2005 18:29 . Reden: geupdate! ]
Volgens mij zijn dit de instellingen voor MMS met Hi.
Ga naar :
programma's
Bureau-accessoires
MMS Setup
Profiel
Bij MMS Profiel,kies een leeg profiel en kies bewerken
gezien de andere instellingen,hier in deze topic,heb ik deze ook i-mode genoemd
Profiel : i-mode
MMSC : http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Data verbindingen : i-mode (of de andere naam die je aan je wap verbinding hebt gegeven)
Gateway : WAP 1.0 Gateway
IP Adres : 010.010.100.010
Poort : 9201
Decoderen : Binair coderen
Ter controle een MMS tekst bericht naar je eigen nummer sturen.
Als de verbindingen net zo zijn ingesteld als,verder terug in deze topic,hoor je het bericht BERICHT VERZONDEN te zien en even later je MMSje te ontvangen.
Als het toch nog niet klopt,laat het dan even weten.
Ga naar :
programma's
Bureau-accessoires
MMS Setup
Profiel
Data verbindingen : i-mode (of de andere naam die je aan je wap verbinding hebt gegeven)
Als de verbindingen net zo zijn ingesteld als,verder terug in deze topic,hoor je het bericht BERICHT VERZONDEN te zien en even later je MMSje te ontvangen.
Verwijderd
HalloDavidoff_Smoker schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:33:
Volgens mij zijn dit de instellingen voor MMS met Hi.
Ga naar :
programma's
Bureau-accessoires
MMS Setup
Profiel
Ik heb het geprobeerd, maar mms setup geeft "Unable to locate the userinterface resource file"
wie weet wat dat inhoudt?
Ik heb mms opnieuw van de disk die bij de telefoon geleverd is erop gezet maar de melding blijft
hetzelfde.

Question: MPX200: Alert: Unable locate the Userinterface resource file.
Answer: You are trying to burng Motorola MPx200 with not legal ROM image! Please do not do it or you endanger your phone being destroyed!
Althans,dat vond ik op deze site
Answer: You are trying to burng Motorola MPx200 with not legal ROM image! Please do not do it or you endanger your phone being destroyed!
Althans,dat vond ik op deze site
je hebt nog wel de mms-software op je telefoon, deze wordt nl; verwijderd bij een master reset! (terug naar de fabrieks inst.) (je kan het vanaf de cd-rom via de kabel er weer op zetten)Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 10:49:
[...]
Hallo
Ik heb het geprobeerd, maar mms setup geeft "Unable to locate the userinterface resource file"
wie weet wat dat inhoudt?
Ik heb mms opnieuw van de disk die bij de telefoon geleverd is erop gezet maar de melding blijft
hetzelfde.
Ik had voorheen Live! werkend op me telefoon. Ik zei laatst nog zo kaartje erin en wappen maar. Nu krijg ik het echter met geen mogelijkheid aan de gang. De instellingen uit de sp (startpost) werken ook niet. Ik heb geen proxy nodig?! Echter is toegangspunt geen live.vodafone.com i.p.v live.vodafone.nl !? (wat in de sp staat) Wie kan me helpen? het werkte eerst dus, maar krjg het nu echt niet meer aan de praat!
Verwijderd
Hallo.
Ik heb sinds kort ook de Motorola MPx 200.
Kheb wel een probleempje met het instellen van mp3 ringtones.
Ik heb gedaan zoals in de handleiding stond, en zoals jullie het hier zeiden, dus eerst mp3 -> .wav, dan naar IPSM/Application Data/Sounds gekopieerd.
Maar als ik de ringtone dan wil gebruiken, krijg ik enkel een bliepje. En als ik via de filemanager het bestand wil openen, dan opent de MPx het fotomenu.
Ik heb ergens gelezen dan je om de ringtones in te stellen de Motorola Mobile Phonetools nodig hebt, maar ik kan nergens zo iets vinden voor de MPx.
Kunnen jullie me hierbij aub helpen?
Grtz,
Enzyme.
Ik heb gedaan zoals in de handleiding stond, en zoals jullie het hier zeiden, dus eerst mp3 -> .wav, dan naar IPSM/Application Data/Sounds gekopieerd.
Maar als ik de ringtone dan wil gebruiken, krijg ik enkel een bliepje. En als ik via de filemanager het bestand wil openen, dan opent de MPx het fotomenu.
Ik heb ergens gelezen dan je om de ringtones in te stellen de Motorola Mobile Phonetools nodig hebt, maar ik kan nergens zo iets vinden voor de MPx.
Grtz,
Enzyme.
volgensmij kan ie alleen als beltoon mid en wma afspelen en geen wav?! Hij kan in ieder geval wel .wav afspelen op de foon, standaard opent hij dan dat foto-gedoe. want dat is het standaard programma evoor. mediaplayer kan geen wav afspelen. midi's kan je enkel afspelen via file manager! (stom!Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:02:
Hallo.
Grtz,
Enzyme.
Verwijderd
Bedankt.robert-630 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:09:
[...]
volgensmij kan ie alleen als beltoon mid en wma afspelen en geen wav?! Hij kan in ieder geval wel .wav afspelen op de foon, standaard opent hij dan dat foto-gedoe. want dat is het standaard programma evoor. mediaplayer kan geen wav afspelen. midi's kan je enkel afspelen via file manager! (stom!) In ieder geval heb je niet MPT nodig. Ik heb dat programma en het zou allereerst overbodig zijn (je gebruikt activesync en je exporer al) en ten tweede ondersteunt ie deze telefoon niet via USB. BT valt af en dan hou je IrdA over maar dat heb ik nog niet uitgetest.
Hij opent het fotogedoe wel, maar er komt toch geen geluid uit hoor, bij mij tenminste niet.
Ik zal eens proberen of ik naar wma kan omzetten en of het dan lukt.
Excuses, wat ik zei klopt toch niet.
Ik heb er even de handlijding op na geslagen.
Bestanden moeten de extensie .MID of toch .WAV hebben!
Ik heb het volgensmij gevonden,
Je moet de geluiden in de volgende map zetten:
IPSM/Application Data/Geluiden/Geluiden
aldus de handlijding.
Maar in de meeste gevallen zal het zo zijn:
IPSM/Application Data/Sounds/Geluiden
of
IPSM/Application Data/Sounds/Sounds
Dit is dus de reden van je probleem denk ik:
aldus de handlijding.
of
aldus de handlijdingOpmerking: als er geen map Sounds voorkomt in deze map, moet u een nieuwe map maken.
[ Voor 65% gewijzigd door robert-630 op 24-12-2004 15:24 . Reden: belachelijke spelfout, rara welk woord?! ]
http://www.afterbuy.de/af...ont/start.asp?shopid=5442
Maar 137 euri plus 16.90 verzendkosten
Zou er soms een addertje onder het gras zitten
Maar 137 euri plus 16.90 verzendkosten
Zou er soms een addertje onder het gras zitten
Is er ook iemand die weet hoe ik weer bij mijn imail (mail adres van imode) kan komen?
Via MMS kan ik namelijk wel een bericht sturen naar een mail adres en die komt dan binnen alsof ie van mijn imail komt,maar als ik een bericht stuur naar mijn imail,gebeurt er niks.
Wie weet wat de server instellingen zijn van imail?
Of weet iemand een andere manier om mail in te stellen?
Via MMS kan ik namelijk wel een bericht sturen naar een mail adres en die komt dan binnen alsof ie van mijn imail komt,maar als ik een bericht stuur naar mijn imail,gebeurt er niks.
Wie weet wat de server instellingen zijn van imail?
Of weet iemand een andere manier om mail in te stellen?
Over een maandje of 2 wil ik een nieuwe telefoon gaan halen, ben mn N6600 helemaal zat. Echter nu wil ik graag weer een smartphone, en liever niet op Symbyan OS aangezien ik daar slechte ervaring mee heb. Ik wilde graag ook een clamshell telefoon, aangezien er op het hoofd display niet zo snel krassen op komen. Heb al een tijdje gezocht, maar zijn de MPx2x0 en Mio 8390 de enige clamshell smarthphones? 
Ik vind het formaat van de Mio en de MPx220 aan de iets te grote kant, echter heeft de MPx220 wel bluetooth.... en is nog steeds niet uit
Ik vind het formaat van de Mio en de MPx220 aan de iets te grote kant, echter heeft de MPx220 wel bluetooth.... en is nog steeds niet uit
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Nope, dit werkt niet, sorry.robert-630 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:16:
Excuses, wat ik zei klopt toch niet.
aldus de handlijding.
of
[...]
aldus de handlijding
Als ik een map maak in de map sounds, en ik zet daar mijn .wav bestandje in, dan kan de telefoon dit niet meer vinden bij geluiden.
Verwijderd
Hallo MPX200 medegebruikers 
Ik vroeg mij af of anderen deze mobiel ook als MP3 speler gebruiken, Ik zelf heb deze prachtige telefoon al sinds mei en gebruik hem al vanaf het begin af aan als Mp3 en movie player. Ik heb daarvoor de volgende dingen voor aangeschaft, 1 gigabite SD card en de nieuwste sehnheiser PX100 koptelefoon (met omgebouwde plug) deze koptelefoon zorgt ervoor dat de bass goed tot zijn recht komt en niet achterblijft zoals de normale koptelefoons. Het geluid is subliem, ik kan zelfs OGG formaten afspelen met de Beta player.
Season greetingz from Starscr3am
Ik vroeg mij af of anderen deze mobiel ook als MP3 speler gebruiken, Ik zelf heb deze prachtige telefoon al sinds mei en gebruik hem al vanaf het begin af aan als Mp3 en movie player. Ik heb daarvoor de volgende dingen voor aangeschaft, 1 gigabite SD card en de nieuwste sehnheiser PX100 koptelefoon (met omgebouwde plug) deze koptelefoon zorgt ervoor dat de bass goed tot zijn recht komt en niet achterblijft zoals de normale koptelefoons. Het geluid is subliem, ik kan zelfs OGG formaten afspelen met de Beta player.
Season greetingz from Starscr3am
Weet iemand misschien een email account,die makkelijk te gebruiken is via MPx200?
Heb Hi namelijk een mail gestuurd met de vraag of ze de server gegevens wilden sturen,zodat ik weer bij mijn imail kan komen,sturen ze deze link
Of is er iemand die de juiste gegevens wel weet van imail?
Volgens mij hebben die gasten van Hi veel te diep in het glaasje gekeken met hun Kerstviering ofzo.
Heb Hi namelijk een mail gestuurd met de vraag of ze de server gegevens wilden sturen,zodat ik weer bij mijn imail kan komen,sturen ze deze link
Volgens mij hebben die gasten van Hi veel te diep in het glaasje gekeken met hun Kerstviering ofzo.

Ik weet er wel een, een orange-emailadres. Maar die krijg je alleen als je bij Orange zit. (je kunt dan zelfs nog kiezen voor POP & IMAP op je foon. Geweldig!Davidoff_Smoker schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:00:
Weet iemand misschien een email account,die makkelijk te gebruiken is via MPx200?
Overstappen op Orange om een emailadres is ook al weer wat.
Dat helpt ook weinig,want dan heb ik thuis totaal geen bereik meer.
Woon namelijk 300m van een KPN antenne af en die drukt alles weg.
Is er niet een mogelijkheid met hotmail of een ander email adres?
je kan de settingts van orange gewoon in je telefoon zetten onder e-mail. als je dan een kaartje van kpn ofzo erin hebt kan je alsnog je e-mailadres gebruiken. (ik heb daar zo'n prachtig emailadres mijn allias bestaat slechts uit 3 karakters!)Davidoff_Smoker schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:38:
Overstappen op Orange om een emailadres is ook al weer wat.
Ik heb nog een paar prachtige internet (start-)pagina's ontdekt die ik met iedereen wil delen
pocketpc startpagina (uitgebreide versie):
http://pda-pocketpc.pagina.nl/
pda startpagina (eenvoudigere versie):
http://pda.startpagina.nl/
Sp!ts (gratis (I-mode-)versie):
http://spitsnet.nl/i/
Nu.nl (gratis pda-editie
http://nu.nl/pda.jsp
Radio 538 pda-editie
http://www.radio538.nl/538/mobile/pda/index.jsp
Have Fun!
Verwijderd
Hallo
Ik heb eerder een vraag gesteld over mms kpn, ik heb meerdere tips daarover gekregen waarvoor
mijn dank, maar nu na een master reset kan ik het niet meer installeren, als ik het doe via de orginele cd dan zegt hij dat hij hem installeerd maar op de handy komt alleen een lege icon, als ik deze aanklik voor de instelling dan krijg ik de melding "Unable to locate the userinterface resource file" dit is dezelfde als voor mijn master reset, wie weet raad??
Ik heb eerder een vraag gesteld over mms kpn, ik heb meerdere tips daarover gekregen waarvoor
mijn dank, maar nu na een master reset kan ik het niet meer installeren, als ik het doe via de orginele cd dan zegt hij dat hij hem installeerd maar op de handy komt alleen een lege icon, als ik deze aanklik voor de instelling dan krijg ik de melding "Unable to locate the userinterface resource file" dit is dezelfde als voor mijn master reset, wie weet raad??

Er is nu een gratis messenger te downloaden voor onze gsm! Je kan dan volgensmij over wap chatten, zodat er in sommige gevallen geen kosten aan gebonden zijn. Ik heb er een topic over gestart: [rml][ IM+] De MSN/YAHOO, voor je mobiel[/rml]
Verwijderd
'avond..
'k wil binnenkort m'n mpx ook flashen naar wm2003.
Nu vraag ik me alleen af: welke versie/uitvoering van de ROM moet ik gebruiken...?
'k heb er nog al wat langs zien komen (Duits/Duits+lang.update/Engels/...)
Welke gebruiken jullie? (nee, links posten ofzo hoeft niet
)
Ze verschillen ook nogal van afmeting, van 21MB to 32MB..., of heeft dat weer met de talen te maken?
alvast bedankt,
Hansie
'k wil binnenkort m'n mpx ook flashen naar wm2003.
Nu vraag ik me alleen af: welke versie/uitvoering van de ROM moet ik gebruiken...?
'k heb er nog al wat langs zien komen (Duits/Duits+lang.update/Engels/...)
Welke gebruiken jullie? (nee, links posten ofzo hoeft niet
Ze verschillen ook nogal van afmeting, van 21MB to 32MB..., of heeft dat weer met de talen te maken?
alvast bedankt,
Hansie
Verwijderd
Hoi Allemaal.
Ik schijn een groot probleem te hebben,
Geprobeerd om de mpx200 te flaschen, maar halverwegen het process liep tragisch genoeg de pc vast en moest dus rebooten.
Toen geprobeerd opnieuw te flaschen maar hij herkent de telefoon niet meer, komt denk ik omdat de telefoon nu leeg is.
Telefoon doet niets meer, harde reset werkt ook niet meer, wie o wie heeft enig idee wat nu te doen....
Bij voorbaat veel dank, Henk
Geprobeerd om de mpx200 te flaschen, maar halverwegen het process liep tragisch genoeg de pc vast en moest dus rebooten.
Toen geprobeerd opnieuw te flaschen maar hij herkent de telefoon niet meer, komt denk ik omdat de telefoon nu leeg is.
Telefoon doet niets meer, harde reset werkt ook niet meer, wie o wie heeft enig idee wat nu te doen....
Verwijderd
Heb je de accu er al uit gehad en weer teruggeplaatst? Ik heb iets dergelijks gehad nadat ik tijden het flashen mijn rebooten conform de instructies.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:39:
Hoi Allemaal.
Verwijderd
Hoi, mijn mpx draait weer, heb 2003 erop, maar toch nog een vraag, is er geen nederlandstalige windows versie voor te vinden, want dat engels ligt me toch niet zo, ik heb nu wel de t9 woordenboek in dutch, maar wil graag de hele telefoon in het nederlands hebben.
volgens mij niet, de enige mogelijkheid is dan terugflashen naar 2002Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:06:
Hoi, mijn mpx draait weer, heb 2003 erop, maar toch nog een vraag, is er geen nederlandstalige windows versie voor te vinden, want dat engels ligt me toch niet zo, ik heb nu wel de t9 woordenboek in dutch, maar wil graag de hele telefoon in het nederlands hebben.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Heeft iemand al een goed werkende headset gevonden voor deze telefoon? Het gaat mij om het handsfree bellen, dus stereo enzo hoeft niet voor mij.
Suggesties?
Suggesties?
Nee, maar ik kan je wel wat op weg helpen op de duitse site kan je alle officiele motorola headsets vinden die geschikt zijn voor de mpx200. De prijzen kan je als goede richtlijn gebruiken. De site is van de duitse motorola dealer.Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:00:
Heeft iemand al een goed werkende headset gevonden voor deze telefoon? Het gaat mij om het handsfree bellen, dus stereo enzo hoeft niet voor mij.
Suggesties?
Verwijderd
Bedankt. Ik heb even gekeken, maar ik kan daar helaas niet bestellen. Effe verder zoeken dus.robert-630 schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:07:
[...]
Nee, maar ik kan je wel wat op weg helpen op de duitse site kan je alle officiele motorola headsets vinden die geschikt zijn voor de mpx200. De prijzen kan je als goede richtlijn gebruiken. De site is van de duitse motorola dealer.
Verwijderd
ik ben van plan om ook een mpx-200 aan te schaffen, maar ze vertelden mij in de winkel dat er veel problemen met het toestel zijn. Hebben jullie hier al problemen over ondervonden ?
op internet heb ik al betaplayer gevonden, maar nog geen divx-encoder, waar zou ik die kunnen vinden ? en zijn er ook nog andere games te vinden voor het toestel ? waar ?
alvast bedankt
op internet heb ik al betaplayer gevonden, maar nog geen divx-encoder, waar zou ik die kunnen vinden ? en zijn er ook nog andere games te vinden voor het toestel ? waar ?
alvast bedankt
Ik ben nog niet echt tegen bepaalde problemen aangelopen. Het is wel een ander mobiel dan andere gsm's omdat het een smartphone is, dit heeft wat gewenning nodig. Zo is het menu wel mooi maar anders. Het menu kent eigenlijk alleen programma ingangen en 1 map waarin instellingen aangepast kunnen worden. Op normale gsm's heb je veel meer een soort structuur, bijv: SMS, Office Tools, Internet/wap. enz... . Internet bijv. start je niet uit een bepaald afdeling/map op deze telefoon maar via internet explorerer (=programma ingang) wat je in het bovenste deel in het menu vind. Het menu is wel volledig aan te passen, zowel via de file explorer (1-op1-kopie van windows verkenner) als via mobile device vanaf je pc. Het nadeel is echter dat je meerdere soorten homescreens hebt (4st. standaard) en bij 1(juist de handigste en uitgebreidste) werken de snelkoppelingen niet meer als je een ''eigen'' menu aanmaakt d.m.v mappen. Verder draait het mobiel op het verouderde smartphone 2002 nl-taal, ik zie dit niet als een probleem (en als je het een probleem vind is het met een pc en de bijgeleverde datakabel zo op te lossen!Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:04:
ik ben van plan om ook een mpx-200 aan te schaffen, maar ze vertelden mij in de winkel dat er veel problemen met het toestel zijn. Hebben jullie hier al problemen over ondervonden ?
alvast bedankt
Misschien is met een add-on/progje het menu wel in te delen! Hierbij gelijk maar een oproepje:Kent iemand een freeware programma (dat lijkt op favorites manager onder WM2003) hievoor dat werkt onder smartphone 2002? (+linkje) of een shareware progje (alleen naam en geen linkje, omdat dat niet mag hé!
Het menu is dus vooral het grote zichtbare verschil, het is niet echt irritant maar wel anders! Het menu heet ook geen menu op deze foon maar programma's dat zegt denk ik al genoeg, het is veel meer into windows, maar das natuurlijk niet vreemd!
Verwijderd
oké bedankt
ik ben zo goed als overtuigd dat ik het toestel gaa aanschaffen
het lijkt me een geweldig toestel, in het begin zal het even wennen zijn maar dat is net leuk
ik ben zo goed als overtuigd dat ik het toestel gaa aanschaffen
Verwijderd
ik heb net die wav. bestandje in die map gezet nu krijg afb. viewer nu speeld hij hem wel af maar krijg hem niet als ringtone wie kan mij helpen
Het enige wat ik kan bedenken is dit, heb je het bestandje in een vann deze mappen gezet, dat is namelijk nodig:Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:45:
ik heb net die wav. bestandje in die map gezet nu krijg afb. viewer nu speeld hij hem wel af maar krijg hem niet als ringtone wie kan mij helpen
- IPSM/Application Data/Geluiden/Geluiden
- IPSM/Application Data/Sounds/Geluiden
- IPSM/Application Data/Sounds/Sounds
Dan weet ik het denk ik ook niet meer. Is de beltoon heel groot (misschien te groot) of is hij erg lang, een beltoon van die langer dan 30 sec. duurt, trekt hij volgensmij niet!. (tenmiste ik denk dat ooit is gelezen te hebbenVerwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:31:
heb ik gedaan wat moet ik dan doen ? om hem als ringtone te krijgen
Verwijderd
Heb je dat wav bestandje zelf geconverteert? Of ergens anders gehaald?Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:45:
Ik heb mijn wav files geconverteert van mp3 met dbPowerAmp convertor, en het wil maar niet werken bij mij. Hij speelt de bestandjes zelfs niet af.
@NICKPMA.
Kan je mij toevoegen in msn of een mailtje sturen?? Tweaker-Tyl @ msn . com
Thnx (Je weet wel waarom
)
Kan je mij toevoegen in msn of een mailtje sturen?? Tweaker-Tyl @ msn . com
Thnx (Je weet wel waarom
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Uh als het over tomtom gaat, hij is 500mb, kan ik niet uppen 
Als het over wm2003 gaat, check je lokale trrnt site eens
Als het over wm2003 gaat, check je lokale trrnt site eens
Ging idd over tomtom.. 2003 heb ik al
Ik zet mijn ringtones (.wma, smartphone 2003) in de map Storage/Application Data/Sounds. Dit doe ik gewoon via de verkenner, werkt prima. Ik neem aan dat dit met wav's onder smartphone 2002 ook zo werkt. Anders doe je iets niet goed. Weet je zeker dat de ringtone echt op de telefoon staat, in de goede map?
Verwijderd
Ik heb het werkend gekregen. Het klopt inderdaad zoals jij het zegt.Artcore schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:40:
Ik zet mijn ringtones (.wma, smartphone 2003) in de map Storage/Application Data/Sounds. Dit doe ik gewoon via de verkenner, werkt prima. Ik neem aan dat dit met wav's onder smartphone 2002 ook zo werkt. Anders doe je iets niet goed. Weet je zeker dat de ringtone echt op de telefoon staat, in de goede map?
Het programma dat ik had om .mp3's te converteren werkte niet goed, of ik heb verkeerd geconverteerd.
Nadat ik een .mp3 met winamp had omgezet in .wav werkte het perfect.
Bedankt voor alle hulp.
Verwijderd
Ik heb weer een probleempje met mijn gsm. 
Mijn MPx was vastgelopen daarstraks. Ik kreeg hem zelfs niet meer af, dus ik moest de batterij eruit halen, met als gevolg dat al mijn instellingen weg zijn.
Nu wou ik opnieuw mijn data-verbindingen proberen in te stellen, maar alles was weg, ook de vooraf ingestelde verbindingen van de provider.
Is dit normaal? En is er een mogelijkheid om die instellingen ergens terug te vinden?
Mijn provider is Mobistar (België)
TIA.
Mijn MPx was vastgelopen daarstraks. Ik kreeg hem zelfs niet meer af, dus ik moest de batterij eruit halen, met als gevolg dat al mijn instellingen weg zijn.
Nu wou ik opnieuw mijn data-verbindingen proberen in te stellen, maar alles was weg, ook de vooraf ingestelde verbindingen van de provider.
Is dit normaal? En is er een mogelijkheid om die instellingen ergens terug te vinden?
Mijn provider is Mobistar (België)
TIA.
hoe krijg ik programmas rechtsreeks op men sdkaart geinstalleerd ?
ik zou graag de optie " install progeam into default installation folder " afvinken , maar ik weet begot ni hoe da moet.
alvast bedankt
ik zou graag de optie " install progeam into default installation folder " afvinken , maar ik weet begot ni hoe da moet.
alvast bedankt
Weet iemand of je op deze telefoon kan bekijken hoeveel data er is verzonden en ontvangen tijdens de laatste data sesie. (gprs-gebruik) . Zo ja, waar? Ik weet niet waar ik moet beginnen...
Internet explorer ,menu ,opties en dan geheugen.robert-630 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:04:
Weet iemand of je op deze telefoon kan bekijken hoeveel data er is verzonden en ontvangen tijdens de laatste data sesie. (gprs-gebruik) . Zo ja, waar? Ik weet niet waar ik moet beginnen...
Of bedoel je dat niet???
Nee, ik bedoel echt een overzichtje waarin je kan zien hoeveel data er verzonden is tijdens de laatste datasessie in kb's. Op mijn vorige telefoon was dat volgensmij wel te raadplegen en het kwam in beeld nadat je gprs uitzette, nu weet ik echt niet waar ik zoiets vinden moetDavidoff_Smoker schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:54:
[...]
Internet explorer ,menu ,opties en dan geheugen.
Of bedoel je dat niet???
Verwijderd
GPRS verbruik is in de standaard telefoon niet op te vragen. Heb je wel gewoon een programma voor zoals bv http://www.handango.com/P...log=110&topSectionId=4676 zowieso moet je eens kijken naar 3rd party tools zoals http://www.msmobiles.com/news.php/3485.html superhandig!
Ik heb trouwens eindelijk een GPS receiver aangesloten via de USB poort, was eigenlijk al zat van deze telefoon, maar de navigatie werkt top!!!!! Alleen jammer dat zowieso die batterij zo snel leeg is. Beetje bellen en na een halve dag kan je hem weer in de lader hangen (zit versie 2002 op).
Ik heb trouwens eindelijk een GPS receiver aangesloten via de USB poort, was eigenlijk al zat van deze telefoon, maar de navigatie werkt top!!!!! Alleen jammer dat zowieso die batterij zo snel leeg is. Beetje bellen en na een halve dag kan je hem weer in de lader hangen (zit versie 2002 op).
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 02:17 ]
Verwijderd
ik nu eindelijk die ringtones goed lag aan de converter nu wil ik bijv. op msn maar met welke knop kan ik het _ lage streepje krijgen en kun je ook je Wanadoo Em@il aan de praat krijgen op de mpx200
alvast bedankt
alvast bedankt
Verwijderd
Voor de underscore ( _ ): Eventjs het # ingedrukt houden, dan verschijnt er een lijstje met tekens.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 07:22:
ik nu eindelijk die ringtones goed lag aan de converter nu wil ik bijv. op msn maar met welke knop kan ik het _ lage streepje krijgen en kun je ook je Wanadoo Em@il aan de praat krijgen op de mpx200
alvast bedankt
Op het andere weet ik geen antwoord.
Verwijderd
Kan iemand mij helpen?
Nadat ik probeerde mijn pincode te wijzigen stond er dat pincode niet goed was, dus ik vond het nogal raar (aangezien ik elke dag ongeveer 10x hem moet unlocken, (lock na 1minuut))
Dus ik heb hem uitgezet en weer opgestart, toen kwam ik er dus niet meer in
Heb hem dus moeten resetten.. nu ben ik alles kwijt, gelukkig stonden er nog wat backups op mijn sd kaartje.
Alleen...
Ik heb de cd niet meer... dus dat IA Album heb ik nu niet
Kan iemand mij helpen daarmee? Via msn, mail, ftp?
Alvast bedankt!
P.s. heeft iemand wel eens gehad dat pincode ineens niet meer klopte?
Nadat ik probeerde mijn pincode te wijzigen stond er dat pincode niet goed was, dus ik vond het nogal raar (aangezien ik elke dag ongeveer 10x hem moet unlocken, (lock na 1minuut))
Dus ik heb hem uitgezet en weer opgestart, toen kwam ik er dus niet meer in
Heb hem dus moeten resetten.. nu ben ik alles kwijt, gelukkig stonden er nog wat backups op mijn sd kaartje.
Alleen...
Ik heb de cd niet meer... dus dat IA Album heb ik nu niet
Kan iemand mij helpen daarmee? Via msn, mail, ftp?
Alvast bedankt!
P.s. heeft iemand wel eens gehad dat pincode ineens niet meer klopte?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 10:30 ]
Verwijderd
Waar heb je de GPS receiver gekocht? kan er namelijk geen vindenVerwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 01:40:
GPRS verbruik is in de standaard telefoon niet op te vragen. Heb je wel gewoon een programma voor zoals bv http://www.handango.com/P...log=110&topSectionId=4676 zowieso moet je eens kijken naar 3rd party tools zoals http://www.msmobiles.com/news.php/3485.html superhandig!

Verwijderd
Zijn er genoeg op ebay voor rond de 80 euro (hongkong). Heb zelf deze getest http://www.pdashop.nl/product/12401 en ga die ook daar voor mezelf aanschaffen (bluetooth ivm andere pda en nieuwe telefoon; en mini-usb ivm met de moto).
Verwijderd
@robert-630; menu en de snelkoppelingen (pictpgrammen homescreen) zijn wel geheel aan te passen (wel wat werk). Je hebt daarvoor alleen PHM Registry Editor (freeware) nodig. Ik heb zelf de xml homescreen aangepast en er standaard 8 snelkoppelingen geplaatst met kleine pictogrammen. Het menu bij programma's (linksonder) is ook geheel aan te passen
Ik heb nu ook als het ware 8 mapjes/programma's gemaakt in mijn menu om er nog een beetje structuur in te houden. Maar is dat programma erg ingewikkeld, moet je met Hex-codes (als ik het goed heb) werken? Maar als ik het goed lees, heb jij jouw homescreen met snelkoppeling aangepast, maar kan je ook nog de indeling van je echte menu (programma's 1 t/m 9 ) rangschikken?, zo bedoelde ik het namelijk.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:28:
@robert-630; menu en de snelkoppelingen (pictpgrammen homescreen) zijn wel geheel aan te passen (wel wat werk). Je hebt daarvoor alleen PHM Registry Editor (freeware) nodig. Ik heb zelf de xml homescreen aangepast en er standaard 8 snelkoppelingen geplaatst met kleine pictogrammen. Het menu bij programma's (linksonder) is ook geheel aan te passen
Verwijderd
Als de programma's wilt rangschikken, dan moet je het programma Jeyo personalizer ergensrobert-630 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:29:
[...]
Ik heb nu ook als het ware 8 mapjes/programma's gemaakt in mijn menu om er nog een beetje structuur in te houden. Maar is dat programma erg ingewikkeld, moet je met Hex-codes (als ik het goed heb) werken? Maar als ik het goed lees, heb jij jouw homescreen met snelkoppeling aangepast, maar kan je ook nog de indeling van je echte menu (programma's 1 t/m 9 ) rangschikken?, zo bedoelde ik het namelijk.
zien te downloaden, hiermee kun je themes, sounds, wallpaper, en ook je programs randschikken.
Verwijderd
Programma's heb ik negen MAPPEN voor gemaakt zodat het geheel logischer voor mij is. Maar dat gaat gewoon alfabetisch, maar je tikt toch de nummers in dus eenmaal ingesteld gaat dat super!
Dank je, mooi programma. Alleen moet wel ff opgemerkt worden dat ie alleen de volgorde van de eerste 7 programma's onthoudt maar dat is al iets..Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:14:
[...]
Als de programma's wilt rangschikken, dan moet je het programma Jeyo personalizer ergens
zien te downloaden, hiermee kun je themes, sounds, wallpaper, en ook je programs randschikken.
Verwijderd
Ik zit weer met een probleempje.
Ik krijg al enkele dagen elke morgen om 10u een alarmtoon voor een herinnering.
Alleen heb ik er geen ingesteld, en ik kan nergens een vinden, er komt ook niet bij waarover het gaat.
Dit is wel irritant omdat ik nu dan soms nog slaap.
Iemand die weet hoe ik dat kan verhelpen?
Ik krijg al enkele dagen elke morgen om 10u een alarmtoon voor een herinnering.
Alleen heb ik er geen ingesteld, en ik kan nergens een vinden, er komt ook niet bij waarover het gaat.
Dit is wel irritant omdat ik nu dan soms nog slaap.
Iemand die weet hoe ik dat kan verhelpen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 00:13 ]
Dus dit werkt 100% in combinatie met tomtom?Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:05:
Zijn er genoeg op ebay voor rond de 80 euro (hongkong). Heb zelf deze getest http://www.pdashop.nl/product/12401 en ga die ook daar voor mezelf aanschaffen (bluetooth ivm andere pda en nieuwe telefoon; en mini-usb ivm met de moto).
TomTom heb ik al wel, werkt ook, maar zonder gps receiver is het niet je van het...
Heeft iemand een plaatje van een werkende mpx200 met gps?
Ok, ik geef het op, GPS ICM (mini)USB is niet mogelijk!
Hij heeft de Holux GR-231 Black GPS Receiver erbij gepakt, er zit een usb kabel bij voor het opladen, verder is deze niet te gebruiken!!!!!
Koop hem dus ook niet icm met de MPX200! Dit zal niet werken, wat squadrac ook schrijft!
Hij heeft de Holux GR-231 Black GPS Receiver erbij gepakt, er zit een usb kabel bij voor het opladen, verder is deze niet te gebruiken!!!!!
Koop hem dus ook niet icm met de MPX200! Dit zal niet werken, wat squadrac ook schrijft!
Verwijderd
Bestaan er goeie organizer programmaatjes voor de mpx?
Want die kalender en taken programma's dat er nu instaan trekken op niks vind ik.
TIA.
Want die kalender en taken programma's dat er nu instaan trekken op niks vind ik.
TIA.
Waar kan ik die wm2003 (nieuwste) downloaden voor mijn aankomende PDA?
Ik wil graag gelijk upgraden....
Heeft er iemand een link?
Alvast bedankt!
ps engelse versie mag ook !
Ik wil graag gelijk upgraden....
Heeft er iemand een link?
Alvast bedankt!
ps engelse versie mag ook !
Damn it's good 2b a Tweaker!
Het lijkt me nogal raar om een link naar illegale content te geven! NIET DUS!
Verwijderd
LOL das ilegaal dude, met een beetje gegoogel is het wel te vinden denk ik. Aanstaande di ben ik ook een trotse eigenaar van een mpx200
Ik zie net dat de mpx200 1 jaar oud is dat betekent toch niet dat hij verouderd is?
Ik wil er met de tijd een 1GB MMC kaart instoppen zeer handig toch?
Ik ben systeem beheerder en dus is dat best handig voor zo een telefoon...
hoe zit het met de bestandsformaten die de telefoon kan afspelen (aan video en audio?)
daar kan ik weinig over vinden... misschien een divx filmpje (ja ik weet daar is de telefoon te traag voor) maar wat ondersteunt hij nou?
thnx 4 tha info!
hoe zit het met de bestandsformaten die de telefoon kan afspelen (aan video en audio?)
daar kan ik weinig over vinden... misschien een divx filmpje (ja ik weet daar is de telefoon te traag voor) maar wat ondersteunt hij nou?
thnx 4 tha info!
Verwijderd
yup kan alemaal, kijk maar naar de review op http://www.nieuwemobiel.nl/ , er zit ook een kleine filmpje waar de mpx200 een filmpje ziet afspelen (en mooi vloeiend ook nog), met een adapter kun je ook normale koptelefoontjes aansluiten.spanx schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:18:
Ik zie net dat de mpx200 1 jaar oud is dat betekent toch niet dat hij verouderd is?
thnx 4 tha info!
Ik weet ook dat dat ding erg oud is maar probeer maar voor minder dan 200 euro een smartphone te vinden die ook nog mooier is? BT en camera gebruik ik toch niet. Ik ga nooit 450 euros geven aan een telefoon NOOIT
Verwijderd
Ik zou net als nickpma wel eens bewijs willen zien van een werkende GPS receiver op de mpx200...Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 01:40:
Ik heb trouwens eindelijk een GPS receiver aangesloten via de USB poort, was eigenlijk al zat van deze telefoon, maar de navigatie werkt top!!!!!
Het is volgens mij namelijk niet mogelijk om een GPS receiver aan te sluiten op de mini-usb poort. De mini-usb poort op de mpx200 is namelijk geen seriële verbinding en kan alleen als 'slave' werken en niet als 'host'. Dit is puur een hardware kwestie en valt dus niet op te lossen.
Ik zou niet weten of een oplossing voor GPS te bedenken is via infrarood. Geen idee of deze poort serieel is en of er GPS receivers voor geschikt zijn. Als dat al zo is, dan moeten er ook nog geschikte drivers beschikbaar zijn voor smartphones (win2002, win2003).
Mogelijke oplossing voor het aansluiten van GPS op de mpx200 is via de SD sleuf. Er zijn/komen SDIO kaarten met bluetooth. Met een bluetooth GPS receiver zou dit prima werken, ware het niet dat er op dit moment geen drivers zijn voor smartphones met win2003 (win2002 is zowieso niet geschikt voor bluetooth). Dit laatste geldt trouwens ook voor de SDIO WIFI kaarten die er zijn: er zijn (nog) geen drivers om ze werkend te krijgen in combinatie met een mpx200.
Kortom, voorlopig is het niet mogelijk om GPS op de mpx200 aan te sluiten. Bewijs m'n ongelijk maar, want ik zou graag GPS willen toevoegen aan mn mpx200...
Hoelang doe je met je mpx200 als je een film gaat kijken?
Kan je dan de backlight uitzetten ofzo? (misschien scheelt dat batterij)
hoeveel kost een extra batterij?
last but not least.... zijn er ook grotere types ipv 860ma...
ik ga hem nu bestellen noujA vandaag in iedergeval...
thnx 4 tha info!
*edit *als ik een 1gb SD kaart in stop verkort dat mijn batterij duur erg?* of is juis MMC zuiniger?
Kan je dan de backlight uitzetten ofzo? (misschien scheelt dat batterij)
hoeveel kost een extra batterij?
last but not least.... zijn er ook grotere types ipv 860ma...
ik ga hem nu bestellen noujA vandaag in iedergeval...
thnx 4 tha info!
*edit *als ik een 1gb SD kaart in stop verkort dat mijn batterij duur erg?* of is juis MMC zuiniger?
[ Voor 15% gewijzigd door spanx op 17-01-2005 00:43 ]
ik ben ook op zoek naar een batterij met meer capaciteit naja niet meer veeeel meer want de batterijlevensduur is erg klein naar mijn mening
Je belt iemand, hangt op, gaat slapen, wordt weer wakker.. en je ziet op je telefoon staan....
Een lopend telefoongesprek van 9:27:xx . . . .
Was even schrikken..... T-Mobile gebeld, die konden mij ook niet zeker vertellen of het telefoongesprek echt heeft gelopen.
Zal hoop ik wel een softwarefout zijn, anders heb wel een fijne telefoonbatterij die een gesprek volhoud van ruim 9 en een half uur.......... En een veels te hoge telefoonrekening.
Een lopend telefoongesprek van 9:27:xx . . . .
Was even schrikken..... T-Mobile gebeld, die konden mij ook niet zeker vertellen of het telefoongesprek echt heeft gelopen.
Zal hoop ik wel een softwarefout zijn, anders heb wel een fijne telefoonbatterij die een gesprek volhoud van ruim 9 en een half uur.......... En een veels te hoge telefoonrekening.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Yeah, vanmiddag WM2003 erop gezet en je merkt gelijk het verschil.
Vooral het menu is een stuk sneller.
* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *
en daarnaast, wat is nog meer echt een verbetering?Braggus schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:41:
Yeah, vanmiddag WM2003 erop gezet en je merkt gelijk het verschil.
is het zo dat je bij WM2003 een favorites manager hebt, of is dat pas in WM2003 (2d edition) het geval?
Weet iemand hoe ik de GPRS verbinding kan gebruiken via mijn laptop.
Dus wat ik bedoel.
A: Ik bel in via GPRS met mijn MPx200
B: Telefoon hangt via usb aan mijn laptop
C: Internet op mijn laptop loopt via de GPRS verbinding van mijn telefoon.
weet iemand of dit kan? En zo ja, hoe ik het voor mekaar kan krijgen
Mij lukt het niet.
Dus wat ik bedoel.
Mij lukt het niet.
misschien kan je iets bereiken met de modemfuctie onder bureau-accessoires.Jeroen_Tielen schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:35:
Dus wat ik bedoel.
Mij lukt het niet.
Ik weet dat T-mobile GPRS Connect heeft.Jeroen_Tielen schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:35:
Dus wat ik bedoel.
Mij lukt het niet.
Verwijderd
@ Karlok[JY-616] (en de rest hier...
)
mijn "gesprek-beeindigen-toets" werkt niet...?
als ik dus bel, en wil ophangen druk je (lijkt mij althans logisch...) op 't knopje met t rode telefoonhoorntje, toch?
niet dus...de verbinding blijft...
iemand een idee/oplossing?
misschien had jij, karlok, dit ook?
adios,
Hansie
als ik dus bel, en wil ophangen druk je (lijkt mij althans logisch...) op 't knopje met t rode telefoonhoorntje, toch?
adios,
Hansie
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 22:49 ]
Eurhmmm... gewoon je telefoon dicht doen? Ik weet nu gelukkig zeker dat het een softwarefout was, klokje liep gewoon door terwijl verbinding wel verbroken was.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 22:22:
@ Karlok[JY-616] (en de rest hier...)
adios,
Hansie
Was wel even schrikken toen.
Verwijderd
nee, als k 't klepje dicht doe, gaat t gesprek gewoon vrolijk verder, via de externe speaker...
als ik een gprs verbinding wil verbreken, werkt 2x klikken wel, t knopje is dus niet defect ofzo.
adios,
Hansie
als ik een gprs verbinding wil verbreken, werkt 2x klikken wel, t knopje is dus niet defect ofzo.
adios,
Hansie
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 12:20 ]
Tijdens een gesprek (vrij logisch nu), rechter software toets ''Menu'' kiezen en vervolgens Beëindigen.Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:19:
nee, als k 't klepje dicht doe, gaat t gesprek gewoon vrolijk verder, via de externe speaker...
adios,
Hansie
Verwijderd
ja, ok...dat had ik ook doorrobert-630 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:27:
[...]
Tijdens een gesprek (vrij logisch nu), rechter software toets ''Menu'' kiezen en vervolgens Beëindigen.
maar ik vind t gewoon stom dat je niet kan "ophangen" met t daarvoor bedoelde knopje...maaroed..
voor de rest top telefoontje
adios,
Hansie
Dit topic is gesloten.