heb de uk versie van mpx200Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 10:15:
de internet instellingen kan je gewoon selecteren op je telefoon (tenminste, ik heb dat op mijn MPX200).
Kan iemand mij nog helpen met de MMS instellingen van telfort?
Ik heb er nog wel een paar, zal ff kijken.thnx heb je nog meer sites?
Die staan ergens aan het begin van dit forum (gepost door gsmdealer). Die werken goed bij mij.Wie heeft de instellingen voor internet? (Vodafone Life)
Ik ook. Hoe is jouw batterijverbruik?heb de uk versie van mpx200
Verwijderd
kloteIk ook. Hoe is jouw batterijverbruik?
na een paar uur is ie al weer leeg
en hoe kan je programmatjes afsluiten zonder naar rescource manager te gaan en ze daar te killen?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 17:10 ]
Quickclose (http://www.smartfaq.ch/attachments/27/QuickClose.rar). Check de rest van smartfaq.ch voor meer handige apps (als je Duits beheerst). Er zijn ook nog wel een paar nieuwsgroepen waar het een en ander aan apps en games te vinden zijn.Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 17:10:
[...]
klote
na een paar uur is ie al weer leeg
en hoe kan je programmatjes afsluiten zonder naar rescource manager te gaan en ze daar te killen?
Verwijderd
en hoe zit het met de batterij levensduur?wahey schreef op 02 augustus 2004 @ 17:43:
[...]
Quickclose (http://www.smartfaq.ch/attachments/27/QuickClose.rar). Check de rest van smartfaq.ch voor meer handige apps (als je Duits beheerst). Er zijn ook nog wel een paar nieuwsgroepen waar het een en ander aan apps en games te vinden zijn.
klote he?
Dat had inderdaad een stuk beter gekund. Als ik 'm weinig gebruik dan red ik het er drie dagen mee, maar dat is natuurlijk niet de bedoelingVerwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 03:47:
[...]
en hoe zit het met de batterij levensduur?
klote he?
Verwijderd
kijk op modaco.com daar moet je ff op het forum kijkenwahey schreef op 03 augustus 2004 @ 09:50:
[...]
Dat had inderdaad een stuk beter gekund. Als ik 'm weinig gebruik dan red ik het er drie dagen mee, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Anders een dag. Ik heb er voor het gemak maar een extra batterij bij besteld.
ze hebben daar oplossing voor korte levensduur van batterij van mpx200
Mijn mobiel houd het zo'n 3 dagen vol (~72 uur). Dat is met normaal belgedrag (ik bel en ontvang zo'n 11 uur in de maand) en gebruik van de contacts en agenda. Plus natuurlijk wat patse naar anderen als een film afspelen (een paar minuten) en wat spelletjes.Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 03:47:
[...]
en hoe zit het met de batterij levensduur?
klote he?
Ik heb (nog) niet geflashed naar WM2003.
Welke heb jij gelezen dan? Wellicht dat er meer zijn dan die ik zag, nl. het netwerk handmatig op de juiste frequentie zetten i.p.b. automatisch, zorgen dat er geen apps op de achtergrond draaien (deed ik dus al via het appje dat ik je hierboven had gepostVerwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 19:05:
[...]
kijk op modaco.com daar moet je ff op het forum kijken
ze hebben daar oplossing voor korte levensduur van batterij van mpx200
Verwijderd
In andere woorden, als je batterij een erg korte levens duur heeft moet je:
a) De batterij helemaal opladen.
b) Een hard-reset maken (De telefoon opstarten terwijl je de blauwe knop ingedrukt houdt)
LET OP: Bij een hard reset wordt alle data van de telefoon gewist, behalve de OS.
Ik heb dit trukje ook toegepast en het runt geweldig. Met actief gebruik haal ik zo 20-30 uur met mn batterij.
Mijn MPx200 draait op Windows SP 2003
b) Een hard-reset maken (De telefoon opstarten terwijl je de blauwe knop ingedrukt houdt)
LET OP: Bij een hard reset wordt alle data van de telefoon gewist, behalve de OS.
Ik heb dit trukje ook toegepast en het runt geweldig. Met actief gebruik haal ik zo 20-30 uur met mn batterij.
Huh? Daar heb ik nog nooit van gehoord. De MPx200 draait standaard Windows Mobile 2002 en is te flashen naar Windows Mobile 2003. Inmiddels is ook Windows Mobile 2003 Second Edition alweer verschenen (een overzicht), maar voorzover ik weet zijn daar nog geen flash ROMs van voor de MPx200. Ik vraag me uberhaupt af of die wel ook voor SmartPhones is en niet alleen voor PocketPC's.
Jij bedoeld natuurlijk gewoon WM2003. Maar dat is geen Service Pack hoor. Je noemt Windows 2000 toch ook geen Windows Millenium SP 2000?
Vraag 1:
Weet er iemand een proggie om je telefoon vanaf de PC aan te sturen (allah Remote Desktop, VNC, Radmin, zoiets)? Dat je dus (als je telefoon ingeplugged is) makkelijk vanaf de PC kan SMS-en.
Ik heb wel een proggie om je telefoon de bekijken vanaf de PC (een van de Power toys van Microsoft zelf). En ook iets als SendSMS wat beloofd te kunnen SMS-en via je telefoon vanaf je PC (klopt ook wel, werkt alleen een beetje gaar).
Al gaat het primair om makkelijk SMS-en, helemaal aansturen is natuurlijk ook makkelijk. Werkt prettiger op een PC met muis en toetsenbord, en als je daar toch achter zit...
Er schijnt zoiets van Microsoft zelf te zijn, genaamd RemoteDSP, maar alle verwijzingen die ik daar naar kan vinden zijn dode links.
Vraag 2:
Hoe kan je de T9 taal op nederlands zetten als je systeem taal engels is (vind ik prettiger)? (Ik zit nog op WM2002.)
Weet er iemand een proggie om je telefoon vanaf de PC aan te sturen (allah Remote Desktop, VNC, Radmin, zoiets)? Dat je dus (als je telefoon ingeplugged is) makkelijk vanaf de PC kan SMS-en.
Ik heb wel een proggie om je telefoon de bekijken vanaf de PC (een van de Power toys van Microsoft zelf). En ook iets als SendSMS wat beloofd te kunnen SMS-en via je telefoon vanaf je PC (klopt ook wel, werkt alleen een beetje gaar).
Al gaat het primair om makkelijk SMS-en, helemaal aansturen is natuurlijk ook makkelijk. Werkt prettiger op een PC met muis en toetsenbord, en als je daar toch achter zit...
Er schijnt zoiets van Microsoft zelf te zijn, genaamd RemoteDSP, maar alle verwijzingen die ik daar naar kan vinden zijn dode links.
Vraag 2:
Hoe kan je de T9 taal op nederlands zetten als je systeem taal engels is (vind ik prettiger)? (Ik zit nog op WM2002.)
[ Voor 9% gewijzigd door Dr. Cheeks op 05-08-2004 21:44 ]
Hij bedoelt Smart Phone. De 2002 versie heet officieel Smart Phone 2002. Bij de introductie van 2003 is dat vervallen en is er Mobile voor geplakt.Dr.Cheeks schreef op 05 augustus 2004 @ 16:09:
[...]
Huh? Daar heb ik nog nooit van gehoord. De MPx200 draait standaard Windows Mobile 2002 en is te flashen naar Windows Mobile 2003. Inmiddels is ook Windows Mobile 2003 Second Edition alweer verschenen (een overzicht), maar voorzover ik weet zijn daar nog geen flash ROMs van voor de MPx200. Ik vraag me uberhaupt af of die wel ook voor SmartPhones is en niet alleen voor PocketPC's.
Jij bedoeld natuurlijk gewoon WM2003. Maar dat is geen Service Pack hoor. Je noemt Windows 2000 toch ook geen Windows Millenium SP 2000?
Oh, en m.b.t. vraag 2: volgens mij is het zo dat T9 in het Nederlands pas beschikbaar is vanaf Mobile 2003 (de MoDaCo versie). Dat zal met SP2002 dan ook niet gaan lukken.
[ Voor 10% gewijzigd door wahey op 05-08-2004 22:26 ]
Verwijderd
ik ga et is ook proberenVerwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 17:17:
In andere woorden, als je batterij een erg korte levens duur heeft moet je:
http://www.ppcw.net/index.php?itemid=1163&catid=90Dr.Cheeks schreef op 05 augustus 2004 @ 21:43:
Vraag 1:
Vraag 2:
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
Met SP bedoel ik idd WM, maar SP blijf ik duidelijker vinden dan Mobile, want er is zoveel Mobile spul op de markt... 
Anyway, hoe heet die powertool waarmee je je SP kan viewen?
Dat is ActiveSync Remote Display, ik zal efkes zoeken naar een link.Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 18:02:
Met SP bedoel ik idd WM, maar SP blijf ik duidelijker vinden dan Mobile, want er is zoveel Mobile spul op de markt...
EDIT: link gevonden, tool is hier te downloaden.
Top, werkt perfect. Dank je.
[ Voor 30% gewijzigd door Dr. Cheeks op 07-08-2004 22:06 ]
Verwijderd
Wie kan mij helpen? Ik heb een mpx200 gekocht uit amerika. het is een unlocked at&t toestel. Alles werkt perfect zover, alleen ik krijg gprs niet werkend. Een bekend probleem dus (heb dit draadje al 2 x gelezen
) Ik zit bij telfort en ik kon met mijn vorige telefoon wel gprs gebruiken. Ik heb bij hellomoto de instellingen laten toesturen, geaccepteerd maar er gebeurt niets. Kan iemand mij de gegevens vertellen zodat ik ze handmatig kan invoeren? Alvast heel erg bedankt!
Ik ben dan eindelijk in het diepe gesprongen. Heb vanmiddag m'n MPx200 geflashed naar Windows Mobile 2003
. Het tofste is daarmee meteen al gezegd. Het feit op zich dat het nu WM2003 is, was natuurlijk al genoeg reden om te flashen
. Je bent een tweaker of niet...
Maar daarnaast een eerste indruk:
- Cleartype op de phone! De meningen schijnen verdeeld te zijn, maar ik vind het er erg slick uit zien.
- Sneller. Video's die eerst een beetje haperden draaien nu gladjes. Menuus zijn soepeler. De telefoon lijkt niet meer soms even een tel te hangen vanwege achtergrond-taken of zo. Al met al een stukje soepeler.
- Betere built-in tools. File Manager, Task Manager, etc.
- Betere invoermethode. T9 is nog steeds T9, maar je kan nu veel makkelijker wisselen van (invoer-)taal (no more registry-diving
).
- .NET draait nu op de phone, dat is makkelijk apps ontwikkelen
- ...
Ik zit wel als een gek steeds naar m'n batterij indicator te kijken. Vooralsnog lijkt het OK te zijn, maar redelijk wat mensen hebben problemen na de flash en kunnen nog maar uren i.p.v. dagen met een charge doen. Maar so far so good.
Maar daarnaast een eerste indruk:
- Cleartype op de phone! De meningen schijnen verdeeld te zijn, maar ik vind het er erg slick uit zien.
- Sneller. Video's die eerst een beetje haperden draaien nu gladjes. Menuus zijn soepeler. De telefoon lijkt niet meer soms even een tel te hangen vanwege achtergrond-taken of zo. Al met al een stukje soepeler.
- Betere built-in tools. File Manager, Task Manager, etc.
- Betere invoermethode. T9 is nog steeds T9, maar je kan nu veel makkelijker wisselen van (invoer-)taal (no more registry-diving
- .NET draait nu op de phone, dat is makkelijk apps ontwikkelen
- ...
Ik zit wel als een gek steeds naar m'n batterij indicator te kijken. Vooralsnog lijkt het OK te zijn, maar redelijk wat mensen hebben problemen na de flash en kunnen nog maar uren i.p.v. dagen met een charge doen. Maar so far so good.
Verwijderd
Gprs en internet werken nu. De volgende instellingen voor telfort:
GPRS-profiel: GPRS
Access Point Name (APN): Internet
Gebruikersnaam: telfortnl
Wachtwoord: password
IP-adres: geen
Nu mms e.d. nog
GPRS-profiel: GPRS
Access Point Name (APN): Internet
Gebruikersnaam: telfortnl
Wachtwoord: password
IP-adres: geen
Nu mms e.d. nog
Met WM2003 heb ik een probleem met activesync en outlook. Vaak bij syncen, verplaatst ie zomaar berichten naar de map verwijderde items. En als ik in outlook bij postvak in kijk, dan zijn bij de kolom van alle namen weg.
Hmm, dat is een nieuwe voor me. Heb over veel problemen gelezen op MoDaCo, maar bovenstaande problematiek nog niet gezien. Ik heb er (gelukkig) ook (nog) geen last van. Heb je wel een recente versie van ActiveSync? Ik heb versie 3.7.1 (build 4034) onder Windows XP SP1.Karlok[JY-616] schreef op 13 augustus 2004 @ 22:56:
Met WM2003 heb ik een probleem met activesync en outlook. Vaak bij syncen, verplaatst ie zomaar berichten naar de map verwijderde items. En als ik in outlook bij postvak in kijk, dan zijn bij de kolom van alle namen weg.
Ik zelf merk incidenteel wat vreemd gedrag in T9. Als ik van T9 naar 'abc' schakel (of andersom) verdwijnt soms het laatste woord. Het 'is' er nog wel, alleen niet zichtbaar (de ruimte die het woord inneemt is er nog wel). Als ik dan naar dat woord ga en een letter weghaal of zo, komt het weer terug (minus die ene letter dan
[ Voor 28% gewijzigd door Dr. Cheeks op 14-08-2004 15:29 ]
Hoe kan je je MPx200 nou flashen naar Windows Mobile 2003 zonder een Rom update geschikt voor WM2003?Ik ben dan eindelijk in het diepe gesprongen. Heb vanmiddag m'n MPx200 geflashed naar Windows Mobile 2003 . Het tofste is daarmee meteen al gezegd. Het feit op zich dat het nu WM2003 is, was natuurlijk al genoeg reden om te flashen . Je bent een tweaker of niet...
Kan je ons in detail alle stappen vertellen hoe je dit gedaan hebt? inclusief links naar de rom/OS-bestanden di eje erop gezet hebt?
EhhDatabase freak schreef op 14 augustus 2004 @ 15:37:
[...]
Hoe kan je je MPx200 nou flashen naar Windows Mobile 2003 zonder een Rom update geschikt voor WM2003?
Lees deze thread op MoDaCo maar eens goed door. Ja, het is een lange thread. Maar er zijn wel wat risico's verbonden aan de upgrade en het is goed te weten waar je aan begint.
Belangrijkste problemen:
- Het is niet legaal dus zeg maar dag tegen je garantie.
- Je kan niet meer MMS-en, omdat er (nog) geen MMS applicatie is voor WM2003.
- Sommige mensen rapporteren na de upgrade nog maar een paar uur te kunnen doen met een volle batterij. Een kleine minderheid, maar het kan jou overkomen...
- Je kan niet je huidige ROM 'backuppen'. Je doet de upgrade en dan kan je niet meer terug. (Tenzij je terugflashed naar WM2002, ook daarvan zwerven en wel ROMs van rond op het net voor de MPx200.)
En de grootste tip:
- Zorg ervoor dat je batterij mutje-vol is voordag je eraan begint. En dan niet meteen als je laatste streepje vol is, nee gewoon pas doen na een nacht aan de oplader gehangen te hebben (niet via USB connectie met de computer). Dit voorkomt grotendeels de batterij-duur kwesties.
Hoe je precies moet upgraden staat in een Word file en een tekst file die in het ROM package zitten. Het kan overigens alleen op Win2000 of XP. Maar het komt hierop neer:
- Laadt je phone helemaal op.
- Installeer de Motorola Mobile Upgrade Wizard (zit erbij)
- Installeer de MPx200 modem-driver op je PC (zit erbij)
- Gebruik de Upgrade Wizard om de telefoon te flashen met de ROM (zit erbij)
- Doe een 'hard reset'
Gebruik je GPRS, dan nog het volgende:
- Gebruik de Updade Wizard om de GSM stack update te flashen.
- Doe een 'hard reset'
Zonder de GSM stack update kan je GPRS verbinding steeds wegvallen of juist nooit meer uitgaan (time out).
(- Duim of bid tot God dat je batterij nog normaal werkt.)
Ik ga de files niet publiekelijk hosten, het is namelijk wel illegaal allemaal. Maar we kunnen vast wel wat regelen, mail me maar even als je de files wil (zie profiel).
[ Voor 71% gewijzigd door Dr. Cheeks op 14-08-2004 18:03 ]
T9 probleem had ik ook al met smartphone 2002.Dr.Cheeks schreef op 14 augustus 2004 @ 15:25:
[...]
Hmm, dat is een nieuwe voor me. Heb over veel problemen gelezen op MoDaCo, maar bovenstaande problematiek nog niet gezien. Ik heb er (gelukkig) ook (nog) geen last van. Heb je wel een recente versie van ActiveSync? Ik heb versie 3.7.1 (build 4034) onder Windows XP SP1.
Ik zelf merk incidenteel wat vreemd gedrag in T9. Als ik van T9 naar 'abc' schakel (of andersom) verdwijnt soms het laatste woord. Het 'is' er nog wel, alleen niet zichtbaar (de ruimte die het woord inneemt is er nog wel). Als ik dan naar dat woord ga en een letter weghaal of zo, komt het weer terug (minus die ene letter dan). Gebeurd niet zo veel, dus erg is het niet. Daarnaast wist ik dat dit zou gebeuren, kleine T9 issues waren al bekend.
En over het outlook probleem, activesync zet bij het berichten de berichten die gesyncd moeten worden bij verwijderde items in outlook. En op de mpx staan ze wel gewoon onder postvak in.
De afzender is in outlook niet zichtbaar, wel als je op eigenschappen klikt.
raar... het stoort wel, want outlook ziet er dan zo raar uit.
Gebeurt niet elke keer bij het syncen.
Euhmm.. nee niet echt.Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 00:46:
heeft iemand nog muziek videoclips voor mij(site) die ik op mijn mpx200 kan neerzetten
Maar ik heb na 8 maanden nog steeds geen oplossing voor een headset.
Heb vandaag (18 augustus
Verwijderd
Hey,
Ik wil deze telefoon alsnog gaan kopen ( gratis met verlenging abo )
Doen of niet doen? Ik gebruik nu de SPV en wil ong. de zelfde functies hebben.
Volgens mij is het OS van de SPV en de MPx200 hetzelfde, dus de functionalieit zal exact overeenkomen. Alleen het uiterlijk is anders.Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 13:16:
Hey,
De MPx200 heeft wel degelijk stereo-output. Alleen een wat afwijkende stekker (2,5mm ipv 3,5mm). Maar je zou verwachten dat die headset die jij gekocht hebt het ook zou doen. Misschien is het omdat jij een Radio HEadset gekocht hebt die algemeen is en niet speciaal voor de MPx200? Al staat ie wel onder de accesoires voor de MPx200.Karlok[JY-616] schreef op 19 augustus 2004 @ 00:37:
[...]
Euhmm.. nee niet echt.
Maar ik heb na 8 maanden nog steeds geen oplossing voor een headset.
Heb vandaag (18 augustus) de FM100 Stereo Radio Headset gekocht. Alleen stereo geluid van de Mpx komt erniet uit, alleen mono (links). Ik wil stereo, nu begin ik te twijfelen of er uberhaupt wel stereo geluid uit de mpx200 komt.
Hier staat dat de FM Radio headset 'by design' de telefoongeluiden alleen afspeelt in het linker oor (voor veiligheidsredenen):
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=111952
Nog wat links naar threads die hierover gaan (op MoDaCo):
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=111834
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=97791
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=110356
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=111550
Is het stekkertje wel 4-polig, zoals op dit plaatje? [EDIT: als het plaatje wegvalt, vanaf de tip: microfoon, links, rechts, aarde.] Zo niet dan heb je inderdaad geen rechts geluid, omdat het dan contact maakt met de aarde.

Een 'normale' telefoonplug is (vanaf de tip) links, rechts, microfoon, aarde. Waarbij de microfoon en de aarde samen de aarde zijn van een reguliere 2,5mm plug. Dan kan je dus een normale 2,5mm plug gebruiken en gewoon naar stereomuziek luisteren. Motorola zal je wil willen binden aan hun accesoires.

[ Voor 30% gewijzigd door Dr. Cheeks op 20-08-2004 16:02 ]
De stekker is niet eens 4-polig maar 3-polig. Ook het knopje aan het snoertje werkt niet, dus als ik gebeld word dan moet ik in de auto alsnog op zoek gaan naar de telefoon en opnemen.Dr.Cheeks schreef op 19 augustus 2004 @ 21:01:
[...]
De MPx200 heeft wel degelijk stereo-output. Alleen een wat afwijkende stekker (2,5mm ipv 3,5mm). Maar je zou verwachten dat die headset die jij gekocht hebt het ook zou doen. Misschien is het omdat jij een Radio HEadset gekocht hebt die algemeen is en niet speciaal voor de MPx200? Al staat ie wel onder de accesoires voor de MPx200.
Hier staat dat de FM Radio headset 'by design' de telefoongeluiden alleen afspeelt in het linker oor (voor veiligheidsredenen):
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=111952
Nog wat links naar threads die hierover gaan (op MoDaCo):
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=111834
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=97791
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=110356
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=111550
Is het stekkertje wel 4-polig, zoals op dit plaatje? [EDIT: als het plaatje wegvalt, vanaf de tip: microfoon, links, rechts, aarde.] Zo niet dan heb je inderdaad geen rechts geluid, omdat het dan contact maakt met de aarde.
[afbeelding]
Een 'normale' telefoonplug is (vanaf de tip) links, rechts, microfoon, aarde. Waarbij de microfoon en de aarde samen de aarde zijn van een reguliere 2,5mm plug. Dan kan je dus een normale 2,5mm plug gebruiken en gewoon naar stereomuziek luisteren. Motorola zal je wil willen binden aan hun accesoires.
Automatisch opnemen is voor mij zoals in het verleden gebleken geen optie.
Omdat het vaak gebeurt dat de telefoon gewoon ergens ligt met de headset ernog in.
Denk dat ik even een mailtje stuur richting motorola nederland.
Dan heb je geen headset geschikt voor de MPx200. Het knopje werkt door het mic contact te onderbreken. Dat is bij de MPx200 de tip van de stekker. Maar bij een 'normale' headset de 3de (van de 4) contacten. Wat bij jou er niet eens is. Je kan niet eens stereo geluid + microfoot halen uit een 3 polig contact, je komt gewoon 1 connectie te kort dan.Karlok[JY-616] schreef op 21 augustus 2004 @ 07:36:
[...]
De stekker is niet eens 4-polig maar 3-polig. Ook het knopje aan het snoertje werkt niet, dus als ik gebeld word dan moet ik in de auto alsnog op zoek gaan naar de telefoon en opnemen.
<snip>
Conclusie lijkt me duidelijk: jouw headset is prima als 'stand alone' FM radio, maar verder heb je er niks aan.

EDIT:
@Karlok[JY-616]: ik ben het 100% met je eens, het is flink stom van Motorola.
[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Cheeks op 22-08-2004 13:49 ]
Daar was ik zelf al beetje achter gekomen, vind het alleen wel erg misluidend dat ie wel bij de accesoires staat van de Mpx200, terwijl gewenste functies ontbreken zonder dat van te voren te melden.Dr.Cheeks schreef op 21 augustus 2004 @ 17:28:
[...]
Dan heb je geen headset geschikt voor de MPx200. Het knopje werkt door het mic contact te onderbreken. Dat is bij de MPx200 de tip van de stekker. Maar bij een 'normale' headset de 3de (van de 4) contacten. Wat bij jou er niet eens is. Je kan niet eens stereo geluid + microfoot halen uit een 3 polig contact, je komt gewoon 1 connectie te kort dan.
Conclusie lijkt me duidelijk: jouw headset is prima als 'stand alone' FM radio, maar verder heb je er niks aan.
Eh, dat staat uitgebreid verteld wat hoger in deze thread... En om jou de vreselijke inspanning van een Ctrl-F Vodafo te besparen, hier een link naar de desbetreffende post: Verwijderd in "Motorola MPx200 Smartphone"
[ Voor 20% gewijzigd door Dr. Cheeks op 26-08-2004 15:11 ]
Ik heb een mailtje betreffende de FM Radio headset naar motorola gestuurd. Ze zeggen dus inderdaad alleen met de radio stereo, en dat de smart button gewoon moet werken en dus bij mij duidt op een defect en retour moet sturen naar repair centre.
nou lekker is dat.
nou lekker is dat.
Verwijderd
ja maar ik heb geen vizzavi accountDr.Cheeks schreef op 26 augustus 2004 @ 15:10:
[...]
Eh, dat staat uitgebreid verteld wat hoger in deze thread... En om jou de vreselijke inspanning van een Ctrl-F Vodafo te besparen, hier een link naar de desbetreffende post: Verwijderd in "Motorola MPx200 Smartphone"
Verwijderd
Door denman1710 - Thursday 26 August 2004 20:33
Hallo people's
Ik gebruik nu enige tijd de moto MPX200.
IK heb er geen klagen over, alleen wil ik graag weten waarom mijn videofilmpies het niej doen.
Ze zijn ong 1.6mb groot, maar krijg ze niet aan de praat.
Welke extensie MOETEN ze hebben, en zo jah moet ik ze al in dat format naar mijn telefoon zetten???
Heb ze nu in .mpeg format, maar dan herkent de phone ze niet eens, en sla de bestandjes op op de storage kaart.
Als ik ze in .AVI format zet heb ik alleen geluid
Mijn volgende vraag gaat over het proggie Pocket streets.
Kan ik dat ergens kopen, danwel downloaden?? zie:
http://www.microsoft.com/mappoint/pocketstreets/default.mspx
Wie oh wie kan en wil me ff helpen.
Greetz Denman1710
Hallo people's
IK heb er geen klagen over, alleen wil ik graag weten waarom mijn videofilmpies het niej doen.
Welke extensie MOETEN ze hebben, en zo jah moet ik ze al in dat format naar mijn telefoon zetten???
Heb ze nu in .mpeg format, maar dan herkent de phone ze niet eens, en sla de bestandjes op op de storage kaart.
Greetz Denman1710
Hoe zijn de filmpjes gecodeerd? Kan zijn dat je niet over de juiste codering beschikt op je telefoon.Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 20:34:
Door denman1710 - Thursday 26 August 2004 20:33
Hallo people's
Greetz Denman1710
En over Pocket streets? probeer eens www.handango.com daar heb ik heb gezien
Iemand toevallig enig idee hoe ik de telefoon weer helemaal terug reset naar de fabrieks instellingen?
Waarom is de MPx200 beter dan de SPV? Met name die nieuw SPV C500 lijkt mij eigenlijk rlaxer dan de MPx200.Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 18:28:
Zeker doen. Niet twijfelen, gewoon doen. De MPx200 is vele malen beter dan de SPV.
Verwijderd
He Reind,
Jah ik heb het ook al eens gedaan.
Alst goei is moet je de blauwe knop gedurende een paar sec ingedrukt houden.
Greetz Denman1710
Jah ik heb het ook al eens gedaan.
Alst goei is moet je de blauwe knop gedurende een paar sec ingedrukt houden.
Greetz Denman1710
Verwijderd
zeker niet doen, wacht even af tot de MPx220 uit isVerwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 13:16:
Hey,
Deze komt voor dezelfde prijs op de markt als de MPx200 nu kost, dus voor je abbo. zal het niet uitmaken. En dan heb je een camera en bluetooth en legale 2003 op de koop toe.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 13:29 ]
ik krijg GPRS van vodafone niet aan de praat
, is wel geactiveerd bij vodafone maar krijg telkens de melding kan niet kiezen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen??
uitzetten, en de blauwe toets ingedrukt houden bij het opstarten is een zogehete hard-reset. Maar dan ben je alles kwijt wat je er zelf op hebt gezet.Reind schreef op 27 augustus 2004 @ 12:04:
Iemand toevallig enig idee hoe ik de telefoon weer helemaal terug reset naar de fabrieks instellingen?
Aanvulling:Karlok[JY-616] schreef op 27 augustus 2004 @ 19:56:
[...]
uitzetten, en de blauwe toets ingedrukt houden bij het opstarten is een zogehete hard-reset. Maar dan ben je alles kwijt wat je er zelf op hebt gezet.
En doe dat alleen met een barstensvolle batterij. En die hard reset kan zomaar 5 minuten duren en hij start nadien vanzelf op. Dus niet na 1 minuut denken "hij is kapot of "het is mislukt" en de batterij los halen...
EDIT: Verkeerde bericht gequote, maar de strekking is duidelijkKarlok[JY-616] schreef op 26 augustus 2004 @ 22:48:
[...]
Hoe zijn de filmpjes gecodeerd? Kan zijn dat je niet over de juiste codering beschikt op je telefoon.
En over Pocket streets? probeer eens www.handango.com daar heb ik heb gezien
De extensie zegt niet zoveel. Met Pocket MVP (freeware) kan je divx films (een 'soort' avi's dus) en mpg's afspelen (niet alle smaken mpg, maar wel de meeste). Met de bijgeleverde Windows Media Player kan je als je de originele Windows Mobile 2002 erop hebt staat wma bestanden afspelen (beeld tot Windows Media 8 en geluid ook Windows Media 9) en als je je phone geflashed hebt naar Windows Mobile 2003 dan kan de meegeleverde Windows Media Player ook wma bestanden van het beeld type Windows Media 9 aan.
Zo, dat is dat. En als het abacadabra is dan raad ik je google aan.
[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Cheeks op 27-08-2004 22:42 ]
Owke harde reset is gelukt en alle zooi van de oude eigenaar is er af.
Nu zit ik alleen nog met 1 probleem en dat zijn de mms instellingen. Waar voer ik die in vredesnaam in en hoe stel ik in godsnaam een mms op want ik kan (ja ik ben waarschijnlijk weer oost indisch blind) nergens een optie mms vinden.
Ik ben de instellingen al tegen gekomen hier in het topic maar verder kom ik niet
Nu zit ik alleen nog met 1 probleem en dat zijn de mms instellingen. Waar voer ik die in vredesnaam in en hoe stel ik in godsnaam een mms op want ik kan (ja ik ben waarschijnlijk weer oost indisch blind) nergens een optie mms vinden.
Ik ben de instellingen al tegen gekomen hier in het topic maar verder kom ik niet
Owke MMS op maken ben ik achter, daar moet je dus eerst de software voor instaleren
(fijn dat dat er bij verteld word in de handleiding)
Nu alleen nog het volgende probleem, ik las hier in het draadje dat iemand dus wel een werkende verbinding had met T-Mobile maar ik krijg dat dus met geen mogelijkheid voor elkaar dus als diegene of iemand die het wel voor elkaar heeft gekregen even zou willen posten zou ik diegene zeer dankbaar zijn.
Nu alleen nog het volgende probleem, ik las hier in het draadje dat iemand dus wel een werkende verbinding had met T-Mobile maar ik krijg dat dus met geen mogelijkheid voor elkaar dus als diegene of iemand die het wel voor elkaar heeft gekregen even zou willen posten zou ik diegene zeer dankbaar zijn.
[ Voor 70% gewijzigd door R2D2 op 28-08-2004 02:03 ]
Start > Settings > Data Connections >Reind schreef op 28 augustus 2004 @ 01:15:
Owke MMS op maken ben ik achter, daar moet je dus eerst de software voor instaleren(fijn dat dat er bij verteld word in de handleiding)
Menu > Edit Connections > GPRS Connections >
Menu > Add
Connects to: The Internet
Access point: internet
De rest leeg laten, en je hebt een T-Mobile GPRS verbinding, werkt zelfs in duitsland.
Verwijderd
Hey Dr.Cheeks
Ik heb gezocht op google en gevonden, alleen kan ik geen Pocket MVP vinden die geschikt is voor de mpx200.
Heb jij nog suggesties enof iemand:S, vin het echt balen dat ik de meeste zooi aan kleine samples er niet op kan afspelen.
Nou hoop op een goed einde
Greetz en MZl Denman1710
Ik heb gezocht op google en gevonden, alleen kan ik geen Pocket MVP vinden die geschikt is voor de mpx200.
Heb jij nog suggesties enof iemand:S, vin het echt balen dat ik de meeste zooi aan kleine samples er niet op kan afspelen.
Nou hoop op een goed einde
Greetz en MZl Denman1710
Hiero http://malloc.nerim.net/ kan je 'PocketMVP Smartphone 8R Beta3F' (250KB) vinden. Deze werkt prima op de MPx200.Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 23:41:
Hey Dr.Cheeks
<snip>
Nadat ik m'n phone geflashed had naar WindowsMobile2003 moest ik nog wel een aangepaste dll hebben. PocketMVP deed het nog wel prima, maar kon alleen de geheugenkaart niet meer vinden. Ik zoek nog ff deze fix op voor je, maar als je gewoon nog WindowsMobile2002 hebt, dan heb je die fix niet nodig...
EDIT: Dit is de 'officiele' thread van het programma (gestart door de maker van het programma zelf 'malloc'): http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=61676. Daar staat vast meer in over de fix, ik kan het zo 1-2-3 niet vinden nu.
EDIT 2: Ik heb de patch maar even online gezet. Hier te downloaden: http://drcheeks.no-ip.com..._beta_3F_WM2003_patch.rar (dus alleen nodig als je WM2003 hebt).
[ Voor 75% gewijzigd door Dr. Cheeks op 30-08-2004 22:33 ]
Verwijderd
ik heb sinds een paar dagen nu deze mpx200
fijne mobiel maar internet is HOPELOOS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik krijg de volgende dingen niet aan de praat, wie kan mij helpen?
Internet
Wap
MMS
ik heb een orange free abonnement met GPRS
Groetjes
fijne mobiel maar internet is HOPELOOS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik krijg de volgende dingen niet aan de praat, wie kan mij helpen?
Internet
Wap
MMS
ik heb een orange free abonnement met GPRS
Groetjes
Heb net te horen gekregen dat ik van Motorola een nieuwe MPX200 krijg omdat ik problemen had met Invalid Sim meldingen. Dit schijnt een probleem te zijn met vodafone. Ik krijg er nu één met de 2003 versie erop. Ben benieuwd of dit op deze manier is opgelost. Dus als er meer mensen deze problemen hebben. Ik hou jullie op de hoogte. Toestel is wel 5x terug geweest voordat ze tot deze oplossing zijn gekomen
Verwijderd
Heeft iemand de goede (werkende) Internet, wap, mms settings van Orange voor de MPx200??
Ik ben er al een tijdje naar op zoek en zag steeds dat mensen het lukte om dit goed in te stellen...ik wil dat ook graag
hoop dat mensen de juiste setings willen posten
hellomoto + spv settings werken tot nu toe niet...ik heb allerlei combinaties geprobeert...tevergeefs
en heeft iemand misschien de website link om de windows 2002 versie te upgraden naar 2003? op de een of andere manier lukt het veel mensen maar alle links die ik vind zijn al opgeheven...
Ik ben er al een tijdje naar op zoek en zag steeds dat mensen het lukte om dit goed in te stellen...ik wil dat ook graag
hellomoto + spv settings werken tot nu toe niet...ik heb allerlei combinaties geprobeert...tevergeefs
en heeft iemand misschien de website link om de windows 2002 versie te upgraden naar 2003? op de een of andere manier lukt het veel mensen maar alle links die ik vind zijn al opgeheven...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 09:47 ]
heb jij wel orange world geactiveerd bij mij werkt het wel met spv settings alleen wap krijg ik niet aan de praatVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 21:29:
Heeft iemand de goede (werkende) Internet, wap, mms settings van Orange voor de MPx200??
Verwijderd
Welke spv settings? deze??????? :
http://www.orange.nl/mijn...geworld/instellen/spv.php
Ja GPRS is geactiveert...ik heb het zojuist ruim een jaar gebruikt met mijn P800
ik betaal 6 euro per maand...
Wap heb ik wel de praat nu alleen nog geen msn, dus nog geen internet connectie
ik heb zojuist de SPV en de SPV E100 settings geprobeert...allebei geen enkel effect. Moet ik nog wat meer instellingen doen dan wat op orange.nl vermeld staat of hoe doen anderen dit? Ik volg de exacte stappen.....moet "Internet Acces" apart geactiveert worden door orange of is dat al gedaan als je orange world activeert...
maar even voor de duidelijkheid... msn'en en internetten via de MPx200 op het Orange netwerk is dus wel gewoon mogelijk?
http://www.orange.nl/mijn...geworld/instellen/spv.php
Ja GPRS is geactiveert...ik heb het zojuist ruim een jaar gebruikt met mijn P800
Wap heb ik wel de praat nu alleen nog geen msn, dus nog geen internet connectie
ik heb zojuist de SPV en de SPV E100 settings geprobeert...allebei geen enkel effect. Moet ik nog wat meer instellingen doen dan wat op orange.nl vermeld staat of hoe doen anderen dit? Ik volg de exacte stappen.....moet "Internet Acces" apart geactiveert worden door orange of is dat al gedaan als je orange world activeert...
maar even voor de duidelijkheid... msn'en en internetten via de MPx200 op het Orange netwerk is dus wel gewoon mogelijk?
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 11:16 ]
Verwijderd
Volgens mij heb ik wat gevonden... er moet betaald worden voor msn via mobiele telefoon of het gaat via smsjes...
heb ik op de msn mobile website gelezen
25 dollar per jaar
25 dollar per jaar
[quote]Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 12:45:
Volgens mij heb ik wat gevonden... er moet betaald worden voor msn via mobiele telefoon of het gaat via smsjes...
25 dollar per jaar[/quot
ik kan gewoon msn en internet heb alleen settings gedaan van spv e100
zie jij nu die G op je display staan
25 dollar per jaar[/quot
ik kan gewoon msn en internet heb alleen settings gedaan van spv e100
zie jij nu die G op je display staan
Verwijderd
ja ik heb die G op me schermpje staan
settings van de E100? die ga ik dan even opnieuw invoeren...
heb trouwens net mobile 2003 geflashed
settings van de E100? die ga ik dan even opnieuw invoeren...
heb trouwens net mobile 2003 geflashed
Verwijderd
zelfs met de E100 instellingen hetzelfde probleem
msn zegt dit:
Unable to connect. Verify youhave network coverage and try again
ik begin hiervan te balen
ik begrijp gewoon niet waarom het bij andere mensen wel werkt en bij mij totaal niet terwijl ik dus WEL GPRS heb.... betaal gewoon me 6 euro's per maand aan Orange...
zucht...
Als ik in me settings --> Data connecties dit verander
Internet verbinding - Orange world
Wap verbinding - Orange world
dan zegt msn: aanmelden.... vergeet niet uit te loggen en dan na paar seconden pats: Kan de service niet vinden, controleer of u netwerkverbinding heeft
hij doet wel iets maarja....
als ik bij internet verbinding de setting zet naar - Internet GPRS dan zegt ie:
msn zegt dit:
ik begin hiervan te balen
zucht...
Als ik in me settings --> Data connecties dit verander
Internet verbinding - Orange world
Wap verbinding - Orange world
dan zegt msn: aanmelden.... vergeet niet uit te loggen en dan na paar seconden pats: Kan de service niet vinden, controleer of u netwerkverbinding heeft
hij doet wel iets maarja....
als ik bij internet verbinding de setting zet naar - Internet GPRS dan zegt ie:
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 21:33 ]
Verwijderd
Orange + MPx200 + Internet Acces --> MSN = Onmogelijk? hmm...begin ik nu wel te denken...
Ik zou het heel erg waarderen als er iemand is die zijn eigen settings van Orange even wil laten zien hier
want eerlijk waar ik heb echt alles geprobeert verder en ik krijg het niet werkend... even alles op een rijtje:
1. Orange World werkt wel
2. Internet Acces doet het totaal niet (extra aamelding vereist?)
3. Misschien is de proxy de boosdoener?
4. Ik heb de SPV, de E100 en de E200 settings geprobeert, zowel handmati als bestandjes van orange gedownload en geinstalleert in me mobiel
5. MSN kan de service niet vinden, zowel in WM 2002 als in WM 2003
6. en jaaaa ik heb ECHT GPRS, ik kan orange world doen en ik betaal 6 euro per maand en ik heb het gebruikt op mijn P800 (geen internet acces)
Wie o wie kan mij helpen want het lijkt erop dat deze mobiel mij niet mag ofzo... hehe
Ik zou het heel erg waarderen als er iemand is die zijn eigen settings van Orange even wil laten zien hier
4. Ik heb de SPV, de E100 en de E200 settings geprobeert, zowel handmati als bestandjes van orange gedownload en geinstalleert in me mobiel
6. en jaaaa ik heb ECHT GPRS, ik kan orange world doen en ik betaal 6 euro per maand en ik heb het gebruikt op mijn P800 (geen internet acces)
Wie o wie kan mij helpen want het lijkt erop dat deze mobiel mij niet mag ofzo... hehe
kan je wel interneten of gaat dat ook nietVerwijderd schreef op 05 september 2004 @ 22:37:
Orange + MPx200 + Internet Acces --> MSN = Onmogelijk? hmm...begin ik nu wel te denken...
Ik zou het heel erg waarderen als er iemand is die zijn eigen settings van Orange even wil laten zien hierwant eerlijk waar ik heb echt alles geprobeert verder en ik krijg het niet werkend... even alles op een rijtje:
Verwijderd
via orange world kan ik wel internetten ja
msn zegt ook tijdens het connecten:
Aanmelden....
Na afloop niet vergeten af te melden.....
en dan kan die de servie niet vinden!!
Maar ik neem aan dat msn alleen echt werkt via internet acces? of ook via orange world?
Als ik bij opties in explorer de verbindingstype verander naar: Internet, dan kan ik geen enkele pagina openen. Zet ik hem op Wap dan kan ik surfen...
Aanmelden....
Maar ik neem aan dat msn alleen echt werkt via internet acces? of ook via orange world?
Als ik bij opties in explorer de verbindingstype verander naar: Internet, dan kan ik geen enkele pagina openen. Zet ik hem op Wap dan kan ik surfen...
heb je password wel goed ingetypt van je msnVerwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:39:
via orange world kan ik wel internetten ja![]()
Aanmelden....
Verwijderd
ja gewoon hetzelfde als op me computer, en ik heb 2 verschillende hotmail accounts geprobeert...
het is duidelijk dat ie wel een soort van verbinding krijg...
Hoe staan jou instellingen? zo staan ze bij mij...
Internet: Orange world
werk verb.: auto...
Wap verb.: Orange World
Secure wap verb. auto...
Als ik bij Internet invul Internet GPRS dan krijgt msn helemaal geen verbinding
Secure wap verb. auto...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 21:24 ]
internet connectionVerwijderd schreef op 06 september 2004 @ 21:16:
ja gewoon hetzelfde als op me computer, en ik heb 2 verschillende hotmail accounts geprobeert...
Secure wap verb. auto...
internet GRPS
work connection
Automatic
wap connection
orange world
secure wap connection
automatic
dat zijn mijn settings
Verwijderd
hmm mag ik dan ook vragen hoe je Internet GPRS ongeveer staan?
bij DNS 1 en 2: 10.250.255.188
Acces point: internet
IP: niks
username en password ook niks...?
Met de internet gprs settings zegt msn dit: Unable to connect. Verify you have network coverage and try again...
ik heb vol bereik...en de G...
bij de algemene internet settings heb ik me proxy ingesteld zoals op orange.nl staat beschreven en bij "options" heb ik ook ingevult: Internet
Explorer settings heb ik op "WAP"staan nu... als ik ze zet naar internet dan raad je het al
Met de internet gprs settings zegt msn dit: Unable to connect. Verify you have network coverage and try again...
bij de algemene internet settings heb ik me proxy ingesteld zoals op orange.nl staat beschreven en bij "options" heb ik ook ingevult: Internet
Explorer settings heb ik op "WAP"staan nu... als ik ze zet naar internet dan raad je het al
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 10:29 ]
dit zijn mijn settingsVerwijderd schreef op 07 september 2004 @ 10:16:
hmm mag ik dan ook vragen hoe je Internet GPRS ongeveer staan?
internets GRPS
conects to
the Internet
acces point
internet
user name
niks
password
niks
primary dns:
10.250.255.188
secondary dns
10.250.255.188
ip adress
niks
Verwijderd
Ik heb ze precies zo in mijn Motorola MPx200 staan...ik snap dus echt niet waarom het niet werkt.... Orange World overigens wel...gewoon alleen dat Internet Acces niet !! bah... en dat Internet Acces wordt automatisch geactiveert als je Orange World aanvraagt volgens mij dus is er eigenlijk geen reden waarom het niet zou werkenkropie schreef op 07 september 2004 @ 15:25:
[...]
dit zijn mijn settings
internets GRPS
conects to
the Internet
acces point
internet
user name
niks
password
niks
primary dns:
10.250.255.188
secondary dns
10.250.255.188
ip adress
niks
ik ga voor de 11e keer alle settings exact invoeren zoals Orange zelf aangeeft op de website voor de SPV E100, ik neem aan dat ik ook de proxy etc moet gebruiken? misschien dat dat het probleem is ofzo.. o ik heb gewoon een brakke mpx200.. ik bedoel, hoef ik niet iets aparts te installen op deze mobiel ?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 21:20 ]
dan begrijp ik het ook niet meer ik heb gewoon spv of e100 settings gedaan en werkt bij mij gelijk,
dat met msn had ik 1keer gehad met jouw problem dus aanmelding ging wel en daarna ging het fout (had toen net mobile 2003 er op gezet)
maar nu doet alles weer perfect dat mobile 2003 is toch veel maal beter dan 2002
(ps welke ms2003 heb jij met orgineel hello motto start scherm )
dat met msn had ik 1keer gehad met jouw problem dus aanmelding ging wel en daarna ging het fout (had toen net mobile 2003 er op gezet)
maar nu doet alles weer perfect dat mobile 2003 is toch veel maal beter dan 2002
(ps welke ms2003 heb jij met orgineel hello motto start scherm )
[ Voor 10% gewijzigd door kropie op 07-09-2004 21:27 ]
Verwijderd
nouja in wm2002 gaf die dezelfde fouten...
bij startup krijg ik eerst een power moto scherm met een soort souhpark figuurtje
dan een rom extend by motorola schermpje en dan windows mobile 2003 scherm
ik ga nu de settings weer helemaal opnieuw doen en anders bel ik morgen de klantenservice maar even...
ik had juist gehoopt dat ik in 2003 meer vooruitgang zou boeken
qua internet
Ik neem aan dat msn internet acces gebruikt? Want als ik bij internet en wap Orange world invul dan zegt msn: don't forget to log off... en dan na een aantal seconden kan die de service niet vinden
als ik bij internet: Internet GPRS zet
dan geeft msn een error van check network coverage
bij startup krijg ik eerst een power moto scherm met een soort souhpark figuurtje
dan een rom extend by motorola schermpje en dan windows mobile 2003 scherm
ik ga nu de settings weer helemaal opnieuw doen en anders bel ik morgen de klantenservice maar even...
ik had juist gehoopt dat ik in 2003 meer vooruitgang zou boeken
Ik neem aan dat msn internet acces gebruikt? Want als ik bij internet en wap Orange world invul dan zegt msn: don't forget to log off... en dan na een aantal seconden kan die de service niet vinden
als ik bij internet: Internet GPRS zet
dan geeft msn een error van check network coverage
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 21:50 ]
Verwijderd
Ik ben daarstraks even naar de Orange shop in Delft geweest en die zeiden gelijk van jaaa weten we niet, ondersteunen we niet blablabla..dit antwoord had ik eerlijk gezegt al verwacht 
terwijl het gewoon een spv is alleen in ander en mooier jasje :-P
terwijl het gewoon een spv is alleen in ander en mooier jasje :-P
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 17:00 ]
Verwijderd
net m'n mpx200 binnen
prachtig toestel, wel enkele vragen
wel programma installeer je best op je mpx200 voor themes te installeren ?
welke formaten video kan je afspelen (hoe omzetten via pc ?)
iemand ervaring met ViewTake CM35D (de camera add on)
dank
prachtig toestel, wel enkele vragen
wel programma installeer je best op je mpx200 voor themes te installeren ?
welke formaten video kan je afspelen (hoe omzetten via pc ?)
iemand ervaring met ViewTake CM35D (de camera add on)
dank
heb je nog gsm fix geflash mischien help dat wel file van 2mb
Verwijderd
Nope, na wat zoeken op het internet merkte ik dat dit wel eens het probleem kan zijn, achter zijn alle download links voor dat bestandje doodlopend op het moment!kropie schreef op 08 september 2004 @ 23:38:
heb je nog gsm fix geflash mischien help dat wel file van 2mb
Heeft iemand de Gsm-Fix voor de MPx200? (WM2003)
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 15:19 ]
he welke emails heb je van msn.com of hotmail.com anders moet je die van msn.com proberen (ik heb gmail.com op gsm gedaan maar dat leukt niet krijg ik service busy of zo iets probeer later nog eens)Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 08:51:
[...]
Nope, na wat zoeken op het internet merkte ik dat dit wel eens het probleem kan zijn, achter zijn alle download links voor dat bestandje doodlopend op het moment!
Heeft iemand de Gsm-Fix voor de MPx200? (WM2003)
PS blijf proberen met inloggen
good luck
Verwijderd
Nog steeds zelfde probleem als ik het probeer met "internet GPRS" dan zegt msn van: Unable to connect. Verify you have network coverage and try again...kropie schreef op 11 september 2004 @ 04:18:
[...]
he welke emails heb je van msn.com of hotmail.com anders moet je die van msn.com proberen (ik heb gmail.com op gsm gedaan maar dat leukt niet krijg ik service busy of zo iets probeer later nog eens)
PS blijf proberen met inloggen
good luck
Als ik het doe met Orange world dan zegt ie in elk geval nog van: Don't forget to log off if you are done...
Juist met Internet GPRS moet dit werken...
Niemand de GSM-Fix?
Misschien is mijn MPx200 wel gewoon naar de kl*te ofzo...Orange world doet ie wel behalve internet GPRS/Acces.. zelfs orange weet het niet pff...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 09:14 ]
Dan heb je een oude release van de WM2003 ROM, die start op met een South Park figuurtje (Cartman dacht ik). De nieuwere release van WM2003 heeft het normale HelloMoto opstartscherm.Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 21:37:
<snip>
<snip>
En die GSM Stack update is alleen nodig om de time-out op de GPRS werkend te maken (dat je niet eeuwig connected blijft, dat is op zich niet erg, maar je batterij is er misschien minder blij mee). Of bij andere fixed ie dat je GPRS verbinding naar 5 minuten of zo in ene wegvalt. Maar in beide situaties werkt de GPRS wel, dus die GSM Stack update zal naar alle waarschijnlijkheid jouw probleem niet oplossen.
Ik weet niet of de vraag al is langsgekomen (laaaaang topic!
), maar kun je een dergelijke SmartPhone herinstalleren? Kun je bijvoorbeeld het Windows OS eraf gooien en een ander OS installeren?
Verder is deze GSM in tijdelijk in de aanbieding voor 200 Eur (incl 128MB SD kaart en nog wat gedoe). Ik wil hem voornamelijk gebruiken om onderweg PDF's en andere tekstdocumenten te kunnen lezen, misschien een muziekje af spelen. Voldoet de MPX 200 aan mijn eisen? En zou het mogelijk zijn om Windows SmartPhone 2003 te installeren?
Verder is deze GSM in tijdelijk in de aanbieding voor 200 Eur (incl 128MB SD kaart en nog wat gedoe). Ik wil hem voornamelijk gebruiken om onderweg PDF's en andere tekstdocumenten te kunnen lezen, misschien een muziekje af spelen. Voldoet de MPX 200 aan mijn eisen? En zou het mogelijk zijn om Windows SmartPhone 2003 te installeren?
Je kan niet zomaar 'softwarematig' andere OSen installeren. Het OS zit in ROM en is dus niet zomaar 1-2-3 te veranderen. Ook omdat de MPx200 als apparaat niet 'standaard' is, zoals bijv. een PC. Het OS moet speciaal aangepast zijn aan de MPx200. Wel is het mogelijk om de standaard Windows Mobile 2002 om te flashen naar Windows Mobile 2003. Hiervoor zijn ROM images te vinden op het Internet. Of lees dit topic door, daar staat ook een mogelijkheid om eraan te komen. Ssst...F.U.B.A.R schreef op 17 september 2004 @ 12:25:
Ik weet niet of de vraag al is langsgekomen (laaaaang topic!), maar kun je een dergelijke SmartPhone herinstalleren? Kun je bijvoorbeeld het Windows OS eraf gooien en een ander OS installeren?
Je kan pdf's bekijken met bijv. ClearVue PDF-nog-wat. Dit is wel redelijk traag met de pdf's die ik geprobeerd hebt, niet echt werkzaam. Met ClearVue Suite kan je ook Word files, Excel sheets en Powerpoint presentaties bekijken. Dat gaat best goed. Muziek afspelen kan zeker. mp3's, wma, dat kan allemaal standaard al en je kan er natuurlijk een andere muziekplayer op zetten, er is genoeg beschikbaar. Let er wel op dat er standaard geen headset meegeleverd wordt en dat de plug niet standaard is (wel qua grootte, maar niet kwa 'indeling'). Je moet dan dus nog ergens een stereo-headset vandaan halen die geschikt is voor de MPx200. Of een adapter, dat is allemaal wel te koop op het internet.Verder is deze GSM in tijdelijk in de aanbieding voor 200 Eur (incl 128MB SD kaart en nog wat gedoe). Ik wil hem voornamelijk gebruiken om onderweg PDF's en andere tekstdocumenten te kunnen lezen, misschien een muziekje af spelen. Voldoet de MPX 200 aan mijn eisen?
Zie boven...En zou het mogelijk zijn om Windows SmartPhone 2003 te installeren?
Ik weet dat je bij hellomoto je GPRS settings kan laten opsturen, maar hoe ik ook zoek, ik kan het niet vinden. Al meen ik het wel 's gezien te hebben. Maar goed, wanneer je het nodig hebt, is het onvindbaar, zoals altijd.
Iemand een linkje?
En dan zal ik daarbij de opmerking van Peewee_Herman onthouden ;):
Nou, ben al online met Vodafone, t's gelukt zonder hellomoto met wat gepruts. Eenvoudiger dan ik dacht, de volgende instellingen doen het bij mij (onder WM2003):
Ga naar: Settings -> Data Connections -> Menu knop -> Edit Connections -> GPRS Connections -> Menu -> Add:
Vodafone GPRS (t's maar een naam, wat je zelf wil)
Access Point: live.vodafone.nl
User: vodafone
Password: vodafone
Primary DNS: <leeg laten>
Secondary DNS: <leeg laten>
IP Address: <leeg laten>
Dan Done -> Done, tot je terug bent in 'Data Connections':
Internet Connection: Vodafone GPRS (of hoe je het zelf genoemd hebt)
Work connection: Automatic
WAP connection: Automatic
Secure WAP connection: Automatic
Done en klaar is klara. Ik kan zo internetten in Explorer en MSN-en via MSN Messenger. Wat wil een mens nog meer?
Iemand een linkje?
EDIT:pff, eidenlijk doet gprs het, in de instellingen van hellomoto staat het verkeerde adres vermeld, web.vodafone.nl in plaats van het goede: live.vodafone.com
Nou, ben al online met Vodafone, t's gelukt zonder hellomoto met wat gepruts. Eenvoudiger dan ik dacht, de volgende instellingen doen het bij mij (onder WM2003):
Ga naar: Settings -> Data Connections -> Menu knop -> Edit Connections -> GPRS Connections -> Menu -> Add:
Done en klaar is klara. Ik kan zo internetten in Explorer en MSN-en via MSN Messenger. Wat wil een mens nog meer?
[ Voor 97% gewijzigd door Dr. Cheeks op 25-09-2004 16:55 ]
Ah mooi, ik zal het wel even in de startpost zetten. Dat zoekt voor iedereen makkelijk.Dr.Cheeks schreef op 24 september 2004 @ 15:18:
Ik weet dat je bij hellomoto je GPRS settings kan laten opsturen, maar hoe ik ook zoek, ik kan het niet vinden. Al meen ik het wel 's gezien te hebben. Maar goed, wanneer je het nodig hebt, is het onvindbaar, zoals altijd.
Iemand een linkje?
[...]
EDIT:
Heb ik zelf nog een probleempje.
Soms gebeurt het bij het syncen, dat in outlook de naam niet meer zichtbaar is.
Kan je dit terugzetten en/of voorkomen?
Zo gaat de postvak in erdoor uitzien.

Zo ziet de header eruit van een bericht waar de naam weg van is.

En zo hoort het.

[ Voor 3% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 26-09-2004 11:08 ]
Verwijderd
Ik heb orangeworld geactiveerd en de instellingen voor de orange spv E100
genomen.
Ik kan nu internetten maar zie alleen niet wanneer en of het orangeworld.
Waar kan ik dat zien, wie helpt mij.
Bvd, Willemm
genomen.
Ik kan nu internetten maar zie alleen niet wanneer en of het orangeworld.
Waar kan ik dat zien, wie helpt mij.
Bvd, Willemm
Ik kan het probleem beamen, ik heb ook sommige mails die er zo uitzien. Volgens mij is het hier één keer gebeurd tijdens de sync. Ik weet helaas geen oplossing.Karlok[JY-616] schreef op 26 september 2004 @ 11:07:
[...]
<snip>
Soms gebeurt het bij het syncen, dat in outlook de naam niet meer zichtbaar is.
Kan je dit terugzetten en/of voorkomen?
<snip>
*even melden*
Ik heb hem vandaag gekocht voor € 179!
Nieuw en al! 
Ik heb ondertussen een PDF (1.760.725 bytes) getiteld "Flashing Instructions for the "Motorola MPx200"" gevonden. Zal daarmee het updaten naar SmartPhone 2003 lukken?
Ik heb hem vandaag gekocht voor € 179!
Ik heb ondertussen een PDF (1.760.725 bytes) getiteld "Flashing Instructions for the "Motorola MPx200"" gevonden. Zal daarmee het updaten naar SmartPhone 2003 lukken?
Verwijderd
VRAAG:
Ik heb mijn mpx een harde-reset gegeven, maar nu heb ik geen file manager meer.
ik heb er 1 gedownload maar dat is een .cab file en die moet je openen vanaf je mpx,
maar daar kan ik dus niet bij omdat ik geen file manager meer heb.
heeft iemand een oplossing voor mij????
alvast bedankt
ik heb er 1 gedownload maar dat is een .cab file en die moet je openen vanaf je mpx,
alvast bedankt
Geen filemanager??? Raar.. magoed. Op je motorola CD staat een filemanager.Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 17:44:
VRAAG:
alvast bedankt
Je kan de cab-file in het Start-menu kopieren en dan direct vanuit daar opstarten via het Start menu.Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 17:44:
VRAAG:
alvast bedankt
Verwijderd
Hey,
Dat zou kunne, maar heb via een ander forum de tip gekregen dat ik een cd bij mijn mpx heb gekregen waar ook een filemanager op staat die zo te installeren is. dat heb ik gedaan en werkt perfect.
maar in ieder geval bedankt !!
Dat zou kunne, maar heb via een ander forum de tip gekregen dat ik een cd bij mijn mpx heb gekregen waar ook een filemanager op staat die zo te installeren is. dat heb ik gedaan en werkt perfect.
Staat hier ook, zie mijn post van donderdag 30 september 2004 09:23Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 18:22:
Hey,
Verwijderd
Hmm, ben mijn cd kwijt die bij mijn telefoon zat. Iemand zin om hem voor mij online te zetten?? I would be very thankfull...
Dit topic is gesloten.