Ja UMTS werkt op zich wel met een N93 (voor snel surfen en videobellen) maar TV kijken lukt op de een of andere manier tot nu toe niet bij mij. Als ik naar de Orange World homepage ga zie ik nergens die link om TV te kijken (ook na een reload van die page niet). Alle instellingen gedaan en gechecked en deze staan absoluut goed, ook heb ik nu constant een vrij sterk 3G signaal en staat mijn phone op dual mode.
Uiteindelijk via de Orange klantenservice gesproken met de afd. Data Support en ook zij keken het nog eens na en zeggen nu dat het op dit moment niet lukt met de N93 omdat deze GSM nog niet officieel getest is en daardoor nog niet gesupport wordt i.c.m. TV kijken.
Dat zal allemaal wel maar uit technisch oogpunt lijkt het mij sterk dat je met de N93, notabene het huidige topmodel, geen TV kunt kijken maar met bijv. de N73 (wel op de lijst) wel. Ik moet dus nog wat meer geduld hebben want "de N93 zal wel gesupport worden binnenkort". Een datum konden ze mij niet geven maar het lijkt mij een simpele wijziging!
Voor nu, jammer maar helaas dus, tv kijken via de Orange World homepage met een N93 die voorzien is van UMTS lukt momenteel dus niet.
Wat we nog kunnen doen: iedereen met een N93 en UMTS belt naar de klantenservice om dit probleem aan te kaarten zodat ze hopelijk sneller met een oplossing komen. Of een andere gedachte; iemand met een N73 + UMTS waarbij TV kijken werkt, post even exact al zijn relevante instellingen zodat N93 "slachtoffers" die nog even kunnen vergelijken.
Als laatste: de eerdervermelde link naar die cartoon channel stream werkt gewoon! (ik moest er wel rtsp van maken).
Trouwens, heeft iemand misschien een overzicht van RTSP streams van NL 1, 2, 3 etc.? Dan maak ik daar gewoon bookmarks van en doe ik het zo.
[
Voor 4% gewijzigd door
remotehost op 13-12-2006 02:55
]