![]()
|
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 86363 op 19-01-2004 19:10 ]
![]()
|
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 86363 op 19-01-2004 19:10 ]
met een hamer past alles
Pff, idd! Een big TnX voor deze geweldige startpost! Hopelijk krijgen we idd niet meer 10.000x dezelfde vraag over welke pagina's nou gratis zijn en welke niet...Punksmurf schreef op 19 januari 2004 @ 22:24:
k weet dat deze nu echt niets meer toevoegt, maar ik wil tóch even melden dat dit topic echt een fijne startpost heeft meegekregen! Ook een goede faq (die er al was, maar nu iig niet meer verstopt), zodat dit topic (toch een van mijn meest bekeken topics) nu hopelijk wat minder vervuild gaat worden met 1000x de vraag hoe gratis orange share / world nou wel niet is
Anoniem: 86363 schreef op 16 december 2003 @ 13:32:
[...]
Ze hebben het idd een beetje onhandig geplaatst. Je kunt het vinden met Share > wat is Share > Internet Access als je ingelogd bent. http://www.orange.nl/mijn...sshare/internetaccess.php dus
Goed idee ja, zal het morgen even doen.heuker schreef op 19 januari 2004 @ 23:16:
kijk daar heb ik wat aan! Thanks!
maybe dat dit ook in de startpost opgenomen kan worden?
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Anoniem: 102316
In het algemeen of vandaag? Vandaag is het iig vreselijk langzaam en meestal krijg ik helemaal niets binnen. Volgens Orange duurt dat een tijdje totdat alles is omgezet naar Orange World. Normaal vind ik het wel redelijk vlot gaat, maar het zou van mij nog een stuk sneller mogen. Vooral de 'Orange World' Splash als je het opstart is irritant en zorgt er alleen maar voor dat je weer 2 a 3 seconden extra moet wachten.Anoniem: 102316 schreef op 20 januari 2004 @ 17:23:
Echt een vette startpost man, hoe zit het bij jullie eigenlijk met de snelheid van share/world?
Anoniem: 93292
Die snelheid is op zich wel flex. Ik haalde eind december een download van ongeveer 4,5 kb/s (PC via BT op een Siemens S55). Upload heb ik niet naar gekeken/ben ik vergeten..Anoniem: 102316 schreef op 20 januari 2004 @ 17:23:
Echt een vette startpost man, hoe zit het bij jullie eigenlijk met de snelheid van share/world?
met een hamer past alles
Klopt ja, zou het misschien komen omdat er op een telefoon maar 1 kanaal en via een PC meerdere kanalen worden gebruikt? Is ook maar een gokje.Ch!pY-J schreef op 20 januari 2004 @ 20:31:
Heb het idee dat het wappen op een telefoon zelf langzamer gaat als op een PC..
met een hamer past alles
Enig idee hoe ik met m'n laptop op de wap gateway in kan loggen? Dan zou het namelijk via Orange World gaan waardoor het gewoon 'gratis' is. Best handig, via bv de google gateway kun je dan gewoon voor niets internetten. Ik heb het wel eens geprobeerd via dat Share programma van Orange, maar je moet dan dus ook het WAP wachtwoord invoeren. En nou heb ik even geen idee wat voor wachtwoord dat is; volgens mij is dat gewoon naar je telefoon toegezonden en heb je het dus ook nooit kunnen weten?Punksmurf schreef op 20 januari 2004 @ 20:37:
als je via je pc inbelt met je wap-gateway zou je dus het verschil kunnen meten
helaas kan ik m'n telefoon niet op m'n pc aansluiten (geen cable/ir/bt) wel op mijn ppc (via ir) maar daar heb ik (nog) geen prog voor om de snelheid te meten
met een hamer past alles
met een hamer past alles
Hmz, sinds gister middag is Share/GPRS bij Orange down ofzo, ik kan geen GPRS verbinding meer opbouwen iig... Helaas, kan er (nog) niet over meepraten..Anoniem: 86363 schreef op 20 januari 2004 @ 18:26:
Vooral de 'Orange World' Splash als je het opstart is irritant en zorgt er alleen maar voor dat je weer 2 a 3 seconden extra moet wachten.
Sinds gisteravond werkt het bij mij weer goed iig, helpt het ook niet als je de telefoon even aan- en uitzet?Ch!pY-J schreef op 21 januari 2004 @ 09:55:
Hmz, sinds gister middag is Share/GPRS bij Orange down ofzo, ik kan geen GPRS verbinding meer opbouwen iig... Helaas, kan er (nog) niet over meepraten..
Man has 2 testicles but only 1 heart...
Tussen Tilburg en Eindhoven reizende in de trein, heb ik vanaf '98 tot 2000 met Telfort een slecht bereik gehad, maar ook Dutchtone/Orange vanaf 2000 tot op heden scoort slecht op dat traject... En waar geen bereik is, is ook geen GPRS natuurlijk.Juup schreef op 21 januari 2004 @ 13:13:
Ik heb in Best (nabij Eindhoven) nooit GPRS. In Eindhovn zelf wel. Zijn er meer dorpen waar je geen GPRS hebt met orange?
[ Voor 7% gewijzigd door jules op 21-01-2004 18:46 ]
Anoniem: 49158
met een hamer past alles
met een hamer past alles
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 21-01-2004 20:37 ]
met een hamer past alles
Je belt wel in, maar je gebruikt ook GPRS.... Daar word ik niet echt veel wijzer van...Anoniem: 49158 schreef op 21 januari 2004 @ 20:32:
1>ja
2>ik gebruik gprs op mijn siemens me45 of m55
3>ja ik bel wel in, en ik kom dan op de pagina van Orange (Orange logo), met "mijn services" en dergelijke
[ Voor 26% gewijzigd door jules op 23-01-2004 01:43 ]
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
met een hamer past alles
met een hamer past alles
[ Voor 94% gewijzigd door Jimbolino op 30-01-2004 01:19 ]
Anoniem: 55212
Anoniem: 65861
Hmz, vreemd, m'n vriendin heeft alleen yahoo en hotmail mail adressen, maar haar mails kon ik altijd wel lezen. Wel ontvang ik altijd liever TXT-only mails vanwege de bestandsgrootte.. Trouwens, die mails download ik gewoon met de client op m'n foon, misschien dat dat het verschil is?Anoniem: 55212 schreef op 30 januari 2004 @ 21:22:
Maar ik heb wel een paar opmerkingen. Je kunt nooit geen email lezen afkomstig van hotmail accounts. Als bericht zie je dan dit: ---------. Je moet dan alsnog achter je pc kruipen om het te lezen.
[ Voor 16% gewijzigd door jules op 30-01-2004 22:14 ]
De subject staat altijd vermeld in een mailtje, echter de body (tekstgedeelte, inhoud) kan dus bestaan uit TXT-only en/of(!) Rich-TXT. Hotmail verstuurd in Rich-TXT formaat alleen deze variant mee, en geen TXT-only. Mijn telefoon (Siemens S55)kan namelijk alleen TXT-onlyl aan, voor de rich-txt moet ik de html bijlage opslaan en appart openen. Waarschijnlijk gebeurd bij jouw iets soortgelijks. Je kan beter je verzenders vragen ofdat ze die modus uit willen zetten bij het versturen van mailtjes.Anoniem: 86363 schreef op 31 januari 2004 @ 10:44:
Zover ik weet wordt er in elk html e-mail bericht namelijk ook een kalere versie meegezonden waar ze dan gebruik van kunnen maken.
Meestal via de Orange World portal idd, dat werkt niet. Als ik het via m'n laptop doe werkt het uiteraard wel goed. Ach het is ook niet zo heel vervelend, maar je kunt moeilijk aan iedereen vragen hun mailtjes als onbewerkte tekst te verzenden. Normaal kan dat wel, maar niet alle hotmail gebruikers weten dat te vindenCh!pY-J schreef op 31 januari 2004 @ 11:21:
Ik vraag me alleen af op welke manier precies je je mail checkt? Is dit via wap (Orange World portal op je phone) of via "mijn orange" (PC via internet).
Anoniem: 102316
Ik heb echt al 10 minuten gezocht op de orange.nl site naar een email adres om dit probleem heen te sturen maar je komt constant uit op het 1200 nummer voor contact met orange via de telefoon.Anoniem: 86363 schreef op 31 januari 2004 @ 10:44:
Dat is het verschil idd.De e-mail programma's op de telefoon zelf ondersteunen het meestal wel, alleen die parser van Orange weet er niet mee om te gaan. Is idd wel jammer, misschien eens een mailtje hun kant op sturen? Zover ik weet wordt er in elk html e-mail bericht namelijk ook een kalere versie meegezonden waar ze dan gebruik van kunnen maken. Waarschijnlijk hebben ze het gewoon nooit uitgetest.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 55212 op 09-02-2004 22:52 ]
Anoniem: 36388
VDROOS
Heb je vriend Google al gebruikt?vdroos schreef op 15 februari 2004 @ 16:51:
Relaying not allowed', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79
Weet iemand wat ik fout doe????
Ik heb net een mailtje naar een ander orange adres gestuurd, en dat doet hij wel. Maar sturen naar hotmail of zonnet ofzo, doet ie nogsteeds nietCh!pY-J schreef op 15 februari 2004 @ 17:24:
[...]
Heb je vriend Google al gebruikt?
Het lijkt erop dat je geen mailtjes mag versturen, gebruikmakend van dat zonnet adres.
Af en toe heb ik er ook last van. Net heb ik 2 test mailtjes gestuurd, maar die kwamen wel gewoon aan
Probeer anders Orange even te bellen.
VDROOS
[ Voor 14% gewijzigd door jules op 18-02-2004 03:17 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
ik weet niet precies wat remotely anywere is (luiCh!pY-J schreef op 18 februari 2004 @ 03:16:
Wel kun je dus pagina's die op andere poorten bereikbaar zijn dan poort 80 hierdoor bereiken. Het instellen van bijvoorbeeld Remotely Anywhere op een alternatieve poort is geen probleem om hem vervolgens onbeperkt te bezoeken
met een hamer past alles
met een hamer past alles
Je kan alleen http pagina's opvragen in het "flatfee" gedeelte. http[b]s[/s] pagina's worden zelfs niet ondersteund in het huidige wap <2 protocol. Ik ben niet op de hoogte hoe het is bij wap versie 2. Om die reden is het dus niet mogelijk om te MSN-en via pagina's of andere servers...JT schreef op 18 februari 2004 @ 18:56:
Kan je hier nou ook oneindig mee ICQen ?
Wederom, in het onbeperkte gedeelte kan dit niet!marteltor schreef op 18 februari 2004 @ 20:04:
dan heb je alleen nog een ftp client nodig voor op je telefoon (of zit die in internet explorer op de ms os'en?) en je kan leechen met je phone
heb je mischien een site met wat meer info, ook al zit ik wel aardig in het wereldje, APN zegt me weinig, zal ook is ff gaan zoeken.Krypt schreef op 19 februari 2004 @ 12:29:
Via de internet APN is alles mogelijk; je hebt gewoon een volledig werkende internet verbinding. Maar het is echt traag hoor..
[ Voor 12% gewijzigd door Krypt op 19-02-2004 12:37 ]
D'r zit geloof ik wel een limiet op. Maar dat is bij Orange geen 2 kb. Op m'n telefoon kan ik niet plaatjes en geluidsbestanden (mid & mmf) groter dan 15 kb downloaden. Maar dat ligt meer aan mijn toestel (Siemens S55) dan aan de gateway/proxy. Wellicht komt dat omdat het bestand niet herkend word door de proxy en deze daardoor ook geweigerd word?_Jona_ schreef op 20 maart 2004 @ 10:20:
Klopt het dat de Orange World gateway een limiet heeft op de filesize die je kan downloaden van 2 kb? Ik las op Esato.com dat sommige wap gateways dit limiteren en het is me tot nu toe nooit gelukt om bv themes of screensavers voor mijn T68 te downloaden die groter waren.
Anoniem: 110128
Anoniem: 110128 schreef op 28 maart 2004 @ 15:26:
Ik heb nu een tijdje mijn orange e-mail adres en sinds kort ook Orange world, allemaal leuk en aardig, zeker in combinatie met het e-mail programma van mijn telefoon en Microsoft Outlook, waar ik alleen wel helemaal gek van word zijn de SPAM mailtjes die ik nu in 3 tallen 2 keer per dag toe gemaild krijg:( Ben ik de enige met dit probleem of zijn er meerdere mensen op dit forum die hier last van hebben? Is er uberhaupt wat aan te doen?
Huh, spam op je orange mail adres? Ik heb echt helemaal nergens last van!Anoniem: 110128 schreef op 28 maart 2004 @ 15:26:
Ik heb nu een tijdje mijn orange e-mail adres en sinds kort ook Orange world, allemaal leuk en aardig, zeker in combinatie met het e-mail programma van mijn telefoon en Microsoft Outlook, waar ik alleen wel helemaal gek van word zijn de SPAM mailtjes die ik nu in 3 tallen 2 keer per dag toe gemaild krijg:( Ben ik de enige met dit probleem of zijn er meerdere mensen op dit forum die hier last van hebben? Is er uberhaupt wat aan te doen?
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
let the past be the past.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik had eerst nooit spam op mijn toen nog nieuwe orange adres. Maar nu welAnoniem: 110128 schreef op 28 maart 2004 @ 15:26:
Maar hoe kun je er nu duidelijk achter komen wanneer het internetten wel of niet binnen het gewone GPRS account (onbeperkt & gratis) valt?o0-Bianca-0o schreef op 16 april 2004 @ 22:06:
Ik vond dat orange share echt helemaal geweldig. Ik had een sony-ericsson p800 (met web-browser) en msn. Maar zelfs de echte websites (dus niet alleen wap) gingen gewoon via de gprs account (dus onbeperkt) Ik gebruikte toen elke maand zo'n 80MB aan dataen dat voor maar 6 euro
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Anoniem: 36388
Zucht...wout-hugo schreef op 17 april 2004 @ 00:05:
[...]
Maar hoe kun je er nu duidelijk achter komen wanneer het internetten wel of niet binnen het gewone GPRS account (onbeperkt & gratis) valt?
klopt niet helemaal, als je verbinding maakt met een datakabel (PPP over GPRS) dan kan je pc instellingen doorgeven aan je telefoon (profiel instellen voor GPRS)Anoniem: 36388 schreef op 17 april 2004 @ 10:10:
[...]
Zucht...
Hoe lang duurt het voordat mensen nu echt eens gaan begrijpen dat als je 6 euro voor WAP betaald. Je ook maar 6 euro voor WAP betaald.
Dan nog maar 1x : als NOOOIT het woord 'INTERNET' hebt ingevuld bij het instellen van je phone, dan betaal je 6 euro en niet meer en niet minder.
Voortaan misschien de search gebruiken?? Want deze vraag is echt al vaker langs geweest!
[ Voor 10% gewijzigd door Jimbolino op 17-04-2004 16:24 ]
Zover ik weet kun je via die Wap-gateway alleen maar WAP requests sturen, toch? Hoe het technisch werkt moet ik nog een keertje uitzoeken, maar ik neem aan dat alle andere poorten behalve de WAP poort (9201 geloof ik?) gewoon dichtstaan. Of vergis ik me nou?o0-Bianca-0o schreef op 16 april 2004 @ 22:06:
Ik vond dat orange share echt helemaal geweldig. Ik had een sony-ericsson p800 (met web-browser) en msn. Maar zelfs de echte websites (dus niet alleen wap) gingen gewoon via de gprs account (dus onbeperkt) Ik gebruikte toen elke maand zo'n 80MB aan dataen dat voor maar 6 euro
Apart. En hij connect dan via je WAP-profile?pven schreef op 17 april 2004 @ 22:55:
Als ik op mijn Nokia3100 een willekeurig HTTP-adres intik, dan wordt altijd geprobeerd om een verbinding te maken. Zo kan ik bv. de eerste pagina van http://webmail.tiscali.nl op mijn GSM zien; het lukt me echter niet om verder te komen op die site./
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq