[GPRS/UMTS] Orange World

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 32.612 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 136567

Ok! Bedankt voor de antwoorden tot zover. Dat msn-programmaatje ga ik wel even uitproberen.

Mijn vraag was uiteindelijk hoe ik dan via "orange world" online zou kunnen gaan, want die stond niet utssen m'n internetaccounts (en kon ik ook niet downloaden).
Ik kom er dus net achter dat op de site van orange staat dat de sony ericsson p990i orange world zogenaamd niet ondersteunt! Dus kan ik de instellingen niet aanvragen (nou als de p910i het ondersteunt doet de p990i dat zeker zal ik zo zeggen!). Orange mail doet het blijkbaar wel (vreemde zaak)

Ik ga nu eerst eens proberen of ik de instellingen voor de p910i kan vinden, en die zelf dan maar overnemen op mn telefoon! Zonde anders als ik er echt niets mee zou kunnen (behalve die 25 MB, maar dat is dan snel 'op')...

Anoniem: 75497

Ik probeer al een aantal dagen tv te kijken via Orange World, nu heb ik het volgende allemaal gedaan:

- Orange World als toeganspunt (= wap, en daarmee onbeperkt als ik het goed heb begrepen)
- RealPlayer ingesteld volgens aanwijzingen Orange
- Dan zou er volgens de KS op wap.orange.nl een link moeten staan, die zie ik nergens, maar dat hebben meerdere mensen hier
- Via de directe link: http://mobile.hznet.nl/tv/orange/, krijg ik inderdaad het overzicht, echter als ik een stream probeer te openen krijg ik de melding dat de bandbreedte te beperkt is.
Voor dit laatste probleem heb ik hier in het topic zo snel nog geen goede oplossing kunnen vinden, weet iemand hoe ik dit kan aanpassen? Ik gebruik een Nokia N73

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-03 01:29
Maak je wel gebruik van een UMTS verbinding ipv een GPRS verbinding?
die laatste is niet voldoende om de stream goed te laten zien.

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Gebruiksoverzicht is bij mij nog steesd stuq :(
Bij anderen ook?
Op mn mobiel krijg ik "tech. error" te zien.

It's always DNS...

broodjepoep schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:45:
Maak je wel gebruik van een UMTS verbinding ipv een GPRS verbinding?
die laatste is niet voldoende om de stream goed te laten zien.
Dat weet ik niet zeker. Als er een verbinding is zie ik linksboven opm'n schermpje 2 haakjes. Ik krijg dus nergens iets van 3G ofzo te zien. Ik kan echter ook nergens iets terugvinden hoe ik zou moeten switchen van een GPRS naar een UMTS verbinding.

Even voor mijn duidelijkheid: UMTS & GPRS zijn puur verbindingssnelheden, deze staan dus ook volledig los van Orange World (onbeperkt) & Orange ISP GPRS (25 MB gratis en dan betalen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 75497 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:09:
[...]

Dat weet ik niet zeker. Als er een verbinding is zie ik linksboven opm'n schermpje 2 haakjes. Ik krijg dus nergens iets van 3G ofzo te zien. Ik kan echter ook nergens iets terugvinden hoe ik zou moeten switchen van een GPRS naar een UMTS verbinding.

Even voor mijn duidelijkheid: UMTS & GPRS zijn puur verbindingssnelheden, deze staan dus ook volledig los van Orange World (onbeperkt) & Orange ISP GPRS (25 MB gratis en dan betalen)?
Voor jou als gebruiker zijn het inderdaad slechts snelheden ja (ze werken op precies dezelfde manier en met dezelfde instellingen). Technisch zijn ze in de achtergrond natuurlijk wel iets anders. ;)
ShadyNetworker schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:49:
Bij anderen ook?
Yep, echt belachelijk. Als je in het buitenland zit, heb je geen flauw benul 'hoe groot de schade is'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:08

-ET-

Phone Home

Anoniem: 75497 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:09:
[...]

In principe is het zo dat je telefoon automatisch overgeschakeld naar UMTS netwerk indien je in het bereik bent van een UMTS mast van Orange. Mijn N73 geeft dan links boven het 3G logo (UMTS) als ik buiten bereik van de UMTS mast ben dan heb ik alleen de 2 haakjes (GPRS).

Dus waarschijnlijk zit je niet op het UMTS netwerk en kan je dus geen orange TV bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan zal het bereik waarschijnlijk inderdaad het probleem zijn, en ik vrees dat dat bij mij thuis nog een lange tijd een probleem zal blijven (het heeft al jaren geduurd voordat ons normale bereik hier goed was).

Straks eens de stad in, kijken of het daar werkt.

Bedankt voor alle tekst en uitleg dusver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een aanvulling:
Voor jou als gebruiker zijn het inderdaad slechts snelheden ja (ze werken op precies dezelfde manier en met dezelfde instellingen). Technisch zijn ze in de achtergrond natuurlijk wel iets anders. ;)
Oftewel,zolang ik thuis geen UMTS heb zou het alleen maar geldverspilling zijn om te internetten via Orange ISP in plaats van Orange World? (ff de diensten zoals e-mail die alleen via Orange ISP werken buiten beschouwing gelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:08

-ET-

Phone Home

Je kan via GPRS ook gewoon op orange World. Gaat alleen niet zo snel. Echter voor Orange TV moet je UMTS hebben GPRS is te traag om de video feed door te geven.

Maar via orange world internetten gaat prima @ GPRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net geprobeerd iets dichterbij het centrum en daar schakelt hij inderdaad over op UMTS en kan ik gewoon tv kijken.

ff wachten dus nog voor thuis, of bij het uitzoeken van m'n nieuwe appartement rekening mee houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
Anoniem: 75497 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:57:
Net geprobeerd iets dichterbij het centrum en daar schakelt hij inderdaad over op UMTS en kan ik gewoon tv kijken.

ff wachten dus nog voor thuis, of bij het uitzoeken van m'n nieuwe appartement rekening mee houden ;)
Gewoon een tv kopen kan ook. ;)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Laatst online: 03-03 01:29
Hyp Hyper schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:59:
[...]

Gewoon een tv kopen kan ook. ;)
Maar dat wordt was zwaar met een plasma op je nek en een aggregaat voor de stroom als je door de stad loopt. Dan is zo'n mobieltje toch handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Laatst online: 17-12-2020
broodjepoep schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:55:
[...]
Maar dat wordt was zwaar met een plasma op je nek en een aggregaat voor de stroom als je door de stad loopt. Dan is zo'n mobieltje toch handiger.
Maar Hubertus C wil juist thuis op z'n mobieltje TV kijken, in de stad werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
cowgirl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:34:
[...]

Maar Hubertus C wil juist thuis op z'n mobieltje TV kijken, in de stad werkt het wel.
Juistum. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb inmiddels zelf een Orange World Internetaccount aangemaakt op mn SE P990i. Kon nergens de exacte instellingen vinden dus heb uiteindelijk dit:

Accountnaam: Orange World
Adres: wap
Gebruikersnaam: 0628000000
Wachtwoord: PASSWORD

Proxyserver gebruiken:
Adres Proxyserver: 10.250.255.188
Poort Proxyserver: 5080

Ik denk dat ik wel goed zit (hij doet het... ik kan online maar niet op alle sites waar je stuff kunt downloaden en geen mail ermee checken of online op een java applicatie met tcp/ip ondersteuning). Reporo werkt ook via m'n eigen gecreeerde Orange World! (via www.hotmail.com kan ik trouwens ook op een messenger msn-service).

Maar toch, als iemand nog mocht weten dat ik fout zit, dan hoor ik dat graag! (dan zit ik nu flink wat MB's te verprutsen).
Best wel cewl nu ik zo overal online kan! Ff m'n trein checken terwijl ik in de metro zit enzo ;). Zou ook nog UMTS moeten kunnen, maar geen idee welke sim-kaart ik heb (en ga voorlopig nog geen tv ofzo ermee kijken, dus dat zoek ik later wel uit dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nieuw probleem: ik heb ong 1x bij mn orange mail kunnen inloggen via wap.orange.nl, maar t lukt gewoon niet meer!!! hij geeft een foutmelding of http status 406.. egt reuze irritant! vooral omdatie t wel heeft gedaan (al was t maar 1x)..kan vrder wel via de pc inloggen maarja niet via orange world. Weet iemand of het aan orange of aan mij ligt?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 136567 op 18-08-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217273

Ik heb net orange world voor elkaar nu vroeg ik mij alleen af....hoe zit het met internet radio. Ik heb enkele sites geprobeerd met orange world maar ik kom niet verder dan bufferen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210397

Idemdito hier in Roosendaal, maar ook al een 3-tal maanden en ik heb al meerdere keren contact gehad met de klantenservice; geen effect!!!!!!!!!!!!!
Eigenlijk moeten we met zijn allen die Orange eens flink aan de kaak stellen door de klantenservice te bellen en vergoeding te eisen; je hebt totaal GEEN kijk op je verbruik !!
ShadyNetworker schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:49:
Bij anderen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191250

Werkt RTL4 bij iemand via Orange World TV?

Ik gebruik de links op http://mobile.hznet.nl/tv/orange/ maar krijg de foutmelding dat de url ongeldig is. SBS en NLD 1/3 werken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alles werkt hier zoals het moet
Alleen die klote-datagebruik-site van Orange world niet !!!!!!!!!!!
Anoniem: 191250 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:32:

Ik gebruik de links op http://mobile.hznet.nl/tv/orange/ maar krijg de foutmelding dat de url ongeldig is. SBS en NLD 1/3 werken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 17-04 07:59
en de link naar Orange Music Store werkt niet op mijn Nokia E65. Hebben hier meer mensen last van? Orange World TV kan ik gewoon bekijken, maar de link naar de Orange Music Store werkt niet. Ik krijg dan de foutmelding dat mijn toestel niet geschikt zou zijn voor Music store.. Raar of toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Anoniem: 191250 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:32:

Ja, net Johnny English gezien! TOP!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Heb mail naar Orange gestuurd:
LS,

Ik wil u graag melden dat alle varianten om het datagebruik van Orange World te zien niet werken, zowel mobiel via de Orange World site als via de PC (www.orange.nl). Dit is een groot probleem, aangezien niemand zicht heeft op zijn verbruik. Kunt u dit snel oplossen? Het probleem speelt nu al weken en ik heb wellicht al een hoog internationaal verbuik gehad bij een bezoek aan het buitenland door het niet functioneren van die pagina.

Ik heb het niet eerder gemeld, omdat het al vaker tijdelijk niet werkte (ook al irritant) en er vanuit ging dat het wel opgelost zou worden, maar blijkbaar niet dus...

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
<naam>
tel 06-xxxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben benieuwd , ik ben langs de Orange-shop in Roosendaal gegaan om te klagen; het enige wat ze konden bieden was om een sms-je te ontvangen als ik op 5Mb verwijderd ben van de 25Mb !! Dit schiet dus echt niet op !!
Helsie schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:39:
Heb mail naar Orange gestuurd:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Anoniem: 210397 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 07:24:
ben benieuwd , ik ben langs de Orange-shop in Roosendaal gegaan om te klagen; het enige wat ze konden bieden was om een sms-je te ontvangen als ik op 5Mb verwijderd ben van de 25Mb !! Dit schiet dus echt niet op !!

[...]
Tsja, voor zulke dingen moet je in elk geval naar Orange centraal contact opnemen. Vanuit de winkel kunnen ze volgens mij werkelijk niks doen aan centraal geregelde dingen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 17-04 07:59
dkawa schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:48:
en de link naar Orange Music Store werkt niet op mijn Nokia E65. Hebben hier meer mensen last van? Orange World TV kan ik gewoon bekijken, maar de link naar de Orange Music Store werkt niet. Ik krijg dan de foutmelding dat mijn toestel niet geschikt zou zijn voor Music store.. Raar of toch niet?
Niemand die dit probleem ook ondervind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik moet helaas bekennen dat ik het voor gezien hou bij Orange.
Vriendelijke service enzo maar ik word echt helemaal knetter van de websites.
Zowat ieder kopje onder "Mijn Orange" lijkt naar een ander domein te gaan en de site, hoewel netjes vormgegeven lijkt onder de motorkap echt super vaag te werken.

Gebruiksoverzicht is al weken(?) stuq en uitregekend nu zit ik met mn nieuwe U700 GPRS te misbruiken. Lijkt me toch best een kritisch punt. Ik laat Orange World voor wat het is.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191250

het gebruikersoverzicht werkt nu trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:29

TheVMaster

Moderator WOS
ShadyNetworker schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:50:
Zowat ieder kopje onder "Mijn Orange" lijkt naar een ander domein te gaan en de site, hoewel netjes vormgegeven lijkt onder de motorkap echt super vaag te werken.

Gebruiksoverzicht is al weken(?) stuq en uitregekend nu zit ik met mn nieuwe U700 GPRS te misbruiken. Lijkt me toch best een kritisch punt. Ik laat Orange World voor wat het is.
Ik heb gistermiddag gebeld met de klantenservice en daar vertelden ze me dat het idd de laatste weken slecht werkte (zowel Mijn Account als ook het Gebruiksoverzicht) op dit moment werkt alles weer. 'k kan alleen mijn rekening van augustus nog niet inzien.....(die voor mijn gevoel compleet NIET klopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou , dan heeft het heel eventjes gewerkt !! Nu is het toch noppes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
bij mij werkt het overzicht weer.

Echt grappig dat tv kijken :) en gewoon gratis via orange world :)

Wat is het voor bull dan dat er op de site staat dat je ervoor betaald.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 13:25
wat is de link eigenlijk voor mobiele telefoon voor orange world? ook gewoon wap.orange.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ShadyNetworker schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:50:

De U700 heeft toch HSDPA? waarom neem je dan Orange.. die ondersteund toch helemaal geen HSDPA? :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MarkW800i schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:36:
bij mij werkt het overzicht weer.

Echt grappig dat tv kijken :) en gewoon gratis via orange world :)

Wat is het voor bull dan dat er op de site staat dat je ervoor betaald.?
Vaag..jij kijkt nu TV via Orange World? Ehh..niet met een M700 zeker? :+

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 22-08-2007 23:03 ]

• MarkW800i
TheVMaster schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:02:
[...]

Vaag..jij kijkt nu TV via Orange World? Ehh..niet met een M700 zeker? :+
nope E65 :D

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

vanpeltje schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:07:
[...]
De U700 heeft toch HSDPA? waarom neem je dan Orange.. die ondersteund toch helemaal geen HSDPA? :)
Ik HAD al Orange. Ben nu aan het switchen =)
Voor de liefhebbers zal ik later nog wel mijn Orange World instellingen tevoorschijn toveren, mochten mensen nog problemen hebben(grps dan wel).
Volgens mij doet niemand in NL nog aan HSDPA, UMTS al wel.

It's always DNS...

• MarkW800i
ShadyNetworker schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 01:45:
[...]

Ik HAD al Orange. Ben nu aan het switchen =)
Voor de liefhebbers zal ik later nog wel mijn Orange World instellingen tevoorschijn toveren, mochten mensen nog problemen hebben(grps dan wel).
Volgens mij doet niemand in NL nog aan HSDPA, UMTS al wel.
jawel Vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Op 18 april 2006 startte T-Mobile als eerste operator in Nederland met het aanbieden van deze dienst. Op 2 oktober 2006 volgde Vodafone. Inmiddels is ook KPN met deze dienst gestart. KPN zegt reeds een dekking van 90% van de bevolking te bieden, Vodafone streeft er naar dit in maart 2007 te bereiken.

Inmiddels bestaat het dus; Helemaal live (op een maximum van 1.8 Mbit/s). Naar verwachting kunnen de HSDPA verbindingen (mits de juiste hardware geïnstalleerd wordt) De maximale snelheid van 7.2 Mbit/s halen.

vanpeltje

• tandarts
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zou iemand met een Sony Ericsson en Orange World de instellingen eens kunnen plaatsen? Denk dat meer mensen er blij mee zijn.

Onder instellingen -->tabbald Verbindingen
Datacomm.:
Data-accounts met instellingen van iedere orange account (Orange World en Orange Internet)
Internetinstellingen:
Internetprofielen en Java-instellingen
Streaminginst.:

Als iemand dat zou willen doen ben ik, en ik denk vele andere erg blij!

PS. Als je de goede instellingen gebruikt, komt er dan dataverbruik bij Instellingen tabblad gesprekken Tijd & kosten --> datatellers?? Als je internet of tv kijkt??

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:06
hieronder even een overzicht van de settings, je moet zelf maar even kijken hoe je je telefoon instelt. Als het goed is kan je dat op de orange website wel ergens vinden

De streams

De instellingen voor de streams zijn:
verbinding: Orange world
proxy: 10.160.129.210
poortnr: 554

De streams kan je openen door de links te volgen op http://mobile.hznet.nl/tv/orange/
orange world

het orange accesspoint waarmee een groot deel van de internet paginas beschikbaar is, je kan onbeperkt gebruik maken van dit accesspoint. Helaas blokeert dit AP een aantal zaken, je kan geen mails versturen, niet downloaden en niet chatten...

settings:
APN=wap
username=0628000000
password=PASSWORD
internet access

het orange accesspoint waarmee je volledig toegang tot internet hebt, helaas gelimiteerd op 25 MB bij een orange world abbonement. Je verbruik van deze maand kan je checken op de orange website en via je mobiel op http://wap.orange.nl/gum.cfm

settings:
APN=internet
username=0628000000
password=PASSWORD

Ik heb de een mailtje naar ginz gestuurt mbt een nieuwe topic start, en ben bezig met info verzamelen en schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:47

Vis

Als ik de streams wil afspelen. Geeft ie aan: Kan niet verbinden met server. Te weinig bandbreedte. Controlleer in netwerkinst.

Ik heb de proxy en poortnr ingevult zoals hierboven vermeld.

Iemand een idee? Gebruik een N73 btw met Orange World.

Edit: Of moet ik mn mobiel op UMTS zetten i.p.v. GSM?

[ Voor 9% gewijzigd door Vis op 31-08-2007 12:04 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:06
de streams werken alleen met UMTS dekking ja...
de UMTS dekking kan je vinden op http://orca.orange.nl/ en dan rechtsboven op UMTS klikken...

ps: Zelf proberen voordat je een vraag stelt kan ook geen kwaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tandarts
  • Niet online
@ brokenp:

Tnx!! Kan nu ook TV kijken op een TV die dus niet op de orange site staat. Ideaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
tandarts schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:32:
@ brokenp:

Tnx!! Kan nu ook TV kijken op een TV die dus niet op de orange site staat. Ideaal!!
Toch niet op een M700 toevallig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tandarts
  • Niet online
TheVMaster schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:03:
[...]

Toch niet op een M700 toevallig O-)
Nope, een SE T650i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
  • Laatst online: 28-03-2015
Heb ook nu Orange World, maar Klantenservice vertelde mij dat als ik bijvoorbeeld browste naar google.nl dat het dan ook van mijn 25 MB dataverkeer afging. Is dit wel zo?
En ik heb een N73 en heb hier gelezen dat ik UMTS moet activeren, heb dit ook bij KS gezegt en ze stuurt me nu een simkaartje op? Betekend dat ik nu dus nog niet via UTMS kan internetten

BVD

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dat klopt! Voor UMTS heb je namelijk 'n speciale UMTS-simkaart nodig, die je dus binnenkort krijgt :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tandarts
  • Niet online
Google werkt bij mij gewoon via de Orange World. Heb nog niks verbruikt uit de bundel :D Ook veel Java applicaties doen het gewoon via Orange World. :D

Rtl 4 doet het bij mij niet. Ned 1,2,3, SBS 6 wel. iemand ook die problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
  • Laatst online: 28-03-2015
Oke tnx :D
En iedere keer als ik op internet wil gaat hij Connetteren met Orange ISP GPRS.
Terwijl ik als toegangspunt Orange World heb.
Moet ik nog iets veranderen

EDIT: kan je ook tv kijken met gewone Orange World Classic

[ Voor 16% gewijzigd door bas116 op 01-09-2007 16:05 ]

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tandarts
  • Niet online
bas116 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:49:
Oke tnx :D
En iedere keer als ik op internet wil gaat hij Connetteren met Orange ISP GPRS.
Terwijl ik als toegangspunt Orange World heb.
Moet ik nog iets veranderen

EDIT: kan je ook tv kijken met gewone Orange World Classic
Ik heb Orange music, en daar zit het bij in, heb je dat niet, dan betaal je geloof ik van de 25MB die je krijgt bij Orange World (€6,-) (en er wordt bij tv kijken veel data gebruikt, dus ben je zo door de 25MB heen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-04 07:37
Ik heb Orange music, en daar zit het bij in, heb je dat niet, dan betaal je geloof ik van de 25MB die je krijgt bij Orange World (€6,-) (en er wordt bij tv kijken veel data gebruikt, dus ben je zo door de 25MB heen)
TV kijken kost wel veel data, maar gaat niet van die 25MB af volgens mij. Correct me if I'm wrong... Het gaat namelijk via de orange world portal en dat (orange wap zeg maar) is onbeperkt. Alleen ander internet gaat van die 25MB af. Volgens mij is dat bijvoorbeeld mobile gmail/gmaps, browsen via opera mini etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129161

hoe kun je met een nokia 6110 i.c.m. een orange music bundel tv kijken? Als je de instellingen erop zet en je gaat naar de orange portal kom je op een heel andere site. Deze vind ik verder niks terug over tv op je mobiel. Is tv op je mobiel maar mogelijk op een aantal toestellen ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217273

Ik heb dat orange world werkend en het doet het leuk. 20mb al gesurft en geen verbruik.
maar ik heb twee problemen.

1. In windows mobile 5 kan ik nu niet mijn eigen wifi gebruiken omdat die proxyserver ingesteld staat , hoe los je dit op?

2. Is het mogelijke om een SSH tunnel of http tunnel te maken op pport 80? of moet dat op poort 5080? Als dit zou lukken kan je onbeperkt internette en radio beluisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 12:45

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.