Voor zover ik het weet is ligt de beperking puur op de poorten die dicht/open staan. Voor zover ik weet werkt het gros van de websites via port 80 en 443. Ik kan in ieder geval via Orange World gewoon bij mijn Exchange e-mail van de zaak en mijn prive-e-mailserver thuisSpurlie schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:57:
Pfff Bij mij komt al dat Orange World gedoe erg verwarrend over...![]()
Ik wil een nieuw orange music abonnement afsluiten icm een N95. Maar nu wil ik wel op een normale manier (lees een beetje snelheid en zowat alle pagina's) kunnen internetten.
Mij zijn een aantal zaken nog niet helemaal helder. Is Orange world nu hetzelfde als de internet dienst die bv. vodafone aanbied (behalve dat vodafone wat sneller is)? Of is dit gewoon hetzelfde als de wap functie die ik op mijn k750i gebruik?
Wat kan je nu allemaal bezoeken op het internet? Kan je gewoon op bijna alle internetpagina's komen, of is er slechts een erg beperkt orange netwerk waar je op kan?
Wat is nu het verschil tussen wap access en internet access? Snelheid? (afgezien van hetgeen je voor de 1 betaald en de ander niet)
Overigens werkt het syncen met Exchange (Active Sync) ook gewoon over Orange World. Als ik mijn telefoon op m'n laptop aansluit (en InterSharing activeer) kan ik (dmv de proxy-truuk) ook mijn mail lezen. Als ik dan een attachment download gaat dat met gemiddeld 50 KB/sec, snel zat dus