[GPRS/UMTS] Orange World

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste
Acties:
  • 32.682 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Lister_Storm schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 20:34:
Je kan 20 regels msn-chat verzenden voor de kosten van een smsje. Ik zou me daar niet heel druk over maken als ik jou was.
Ben je nou nederlander of niet? :)
Anoniem: 145887 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:20:
Waarom heeft nog niemand een messenger geschreven die ik via de gratis instellingen van Orange World kan gebruiken?! :X :X Dat gepruts met Emessenger vindt ik maar waardeloos...Voorzover ik 't begrijp werkt de ingebouwde pocketmsn niet omdat hij een bepaalde poort nodig heeft, die geblockeerd wordt door die wap proxy... er MOET toch wel een manier zijn om via http-tunneling ofzo een messenger werkende te krijgen? ! iemand! doe iets!
De pocketmsn gebruikt een andere socket poort dan normaal wap verkeer. Dit moet je telefoon ondersteunen wil je dat gebruiken. Gezien alleen wap verkeer gratis is, betaal je dus voor msn als je pocketmsn gebruikt omdat deze dus niet over de wap poort gaat. Msn is dus niet geblockeerd door wap, maar het gaat over een andere poort dan wap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

CLB schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:59:
[...]

Pocket MSN slurpt van je 2 mb af dus daar ben je zo doorheen.

:(
Dat valt heel erg mee hoor...

Voor een bijbaantje zit versla ik verschillende Goudengids divisie wedstrijden. Dan chat ik 2x 45 minuten FULLTIME (ik zeg dus precies wat er gebeurt in een wedstrijd, welk team aanvalt enz.)

Meestal kost me dit zo'n 700kb (ik gebruik pocketmsn op mijn ipaq icm mijn bluetooth telefoon)

Vind ik toch heel erg meevallen... En het slurpt dus totaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 15:50

Stropdas

Insert subtitle here

weet iemand welke instellingen je moet hebben op de c550 om te internetten via Orange World zodat je niet extra hoeft te betalen? de instellingen van c500 zijn volgens mij niet goed voor deze telefoon :P

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 09:56
Ik kan echt al maanden niet meer chatten via emessenger via deze aangepaste verbinding :(
Gek hè, ik kan er ook niet meer opkomen sinds lange tijd (enkele maanden).
Ik krijg als foutmelding: "Error: session timeout or internal server error ocurred!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

DaJohn schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:55:
[...]

Gek hè, ik kan er ook niet meer opkomen sinds lange tijd (enkele maanden).
Ik krijg als foutmelding: "Error: session timeout or internal server error ocurred!"
Ja man ik dus idem dito! Kan iemand dit niet fixen ofzo of is er misschien 'n
andere goede, snel werkende e-messenger voor gprs via die getunede Orange-verbinding :|

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Stropdas schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:10:
weet iemand welke instellingen je moet hebben op de c550 om te internetten via Orange World zodat je niet extra hoeft te betalen? de instellingen van c500 zijn volgens mij niet goed voor deze telefoon :P
Waarom zouden die niet goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Laatst online: 07-07 15:50

Stropdas

Insert subtitle here

hemiparo schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:50:
[...]

Waarom zouden die niet goed zijn?
Ergens moet ik kiezen voor niet-automatisch ofzo en dat kan niet. Telefoon heb ik eind vorige maand gehad. Kan het zijn dat Orange heeft veranderd dat je dat niet zomaar zo kan instellen meer?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-07 18:21
Ik heb een SPV C600 en heb netjes de :5080 truc toegepast. Echter krijg ik nu bij de orange world pagina's geen plaatjes meer te zien :? Daarnaast krijg ik bij sites als nu.nl en google.com een HTTP status 406... Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-07 18:21
ygma!l schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:37:
Ik heb een SPV C600 en heb netjes de :5080 truc toegepast. Echter krijg ik nu bij de orange world pagina's geen plaatjes meer te zien :? Daarnaast krijg ik bij sites als nu.nl en google.com een HTTP status 406... Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-07 22:26
Is er misschien iemand die de gratis truc (:5080) werkend heeft gekregen op een Nokia 6670?
Ik heb al van alles geprobeerd, maar helaas tot heden zonder resultaat....

Wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik krijg vanmiddag een Motorola Razr V3, is er een makkelijke manier om daar de instellingen voor Orange World en Internet Access op te krijgen zodat ik weer gebruik kan maken van MMS enz.?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

als je naar de orange website gaat dan kan je de instellingen aan jezelf sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Inderdaad ging erg gemakkelijk :)

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-07 15:29

Underworld

+1 Inzichtvol

ygma!l schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:37:
Zelf heb ik die problemen nog niet ondervonden...

Wel merk ik dat Orange een aantal sites / opties aan het uit sluiten is dan staat er probeer het via Orange Acces oid. Ik had het al in het Hermes topic gezet, vroeger kon ik nog wel eens filmpjes downloaden nu kan dat totaal niet meer.

Het kan zijn dat ze bezig zijn het GPRS netwerk aan het veranderen zijn, wat ik hoorde van een vertegewoordigster is dat ze wel bezig zijn met zgn Gprs (umts?) bundels maar veel wist zij er ook niet veel van te melden.

De rede dat ze de hack nog steeds niet dicht hebben gegooit komt geheel door de concurrentie met t-mobile.
mja ik denk serieus dat dit niet lang meer gaat duren aangezien ik steeds meer beperkingen onder vindt en telfort hetzelfde bedrag p.m heeft.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Laatst online: 24-06 14:37
Anoniem: 145887 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:20:
Waarom heeft nog niemand een messenger geschreven die ik via de gratis instellingen van Orange World kan gebruiken?! :X :X Dat gepruts met Emessenger vindt ik maar waardeloos...Voorzover ik 't begrijp werkt de ingebouwde pocketmsn niet omdat hij een bepaalde poort nodig heeft, die geblockeerd wordt door die wap proxy... er MOET toch wel een manier zijn om via http-tunneling ofzo een messenger werkende te krijgen? ! iemand! doe iets!
Webmessenger van MS zelf werkt hier prima via de gratis APN.
Gewoon http://webmessenger.msn.com en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:52
altijd online, altijd op de hoogte
Het laatste nieuws, games, e-mailen, ringtones downloaden, files checken, chatten en nog veel meer. Met de voordeelbundel Orange World ben je altijd op de hoogte. Voor € 6 euro per maand heb je onbeperkt toegang tot mobiel internet en kun je voor 25 MB per maand downloaden.
Is dat nieuw?

(bron: Orange (toegevoegd))

[ Voor 5% gewijzigd door RiCk op 30-05-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
sinds vandaag is dat nieuw ja!
je hebt een nieuwe orange abonnement nodig (geen free meer) om deze nieuwe world bundel te activeren en dan heb je 25 MB gratis downloaden per maand (tot 31 juli zelfs 250 MB) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149888

Hartstikke intressant allemaal,

Ik heb net een SPV M600. Ik denk me ouwe bundel moet op dus ik neem Orange world.
Ik heb een aantal dingen geprobeert maar ik kom niet internet op..
Weten jullie hoe dit kan, ik lees toch dat sommige mensen wel pocket msn gebruiken..

Het bizarste vind ik nog dat bij de voorginstaleerde favorieten de site van pocket info staat.
En ik die niet kan openen omdat er http voor staat.?? 8)7

Iemand tips of tricks ik hoor ze graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
Ik gebruikt al een maand of 2 de pushmail functionaliteit van mijn Orange M3000 icm Mail2Web.
Dit heeft altijd prima gewerkt met de proxy-truck (poort 5080) maar sinds vandaag niet meer..
Websites bekijken via de proxy werkt gewoon prima, en pushmail via Internet Acces werkt ook.

Meer mensen hier last van :?

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 17:01
Ja, werkt hier helaas ook ziens vandaag niet meer :'(

Denk toch maar PIT van T-mobile ga aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

vdroos schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:56:
Ik gebruikt al een maand of 2 de pushmail functionaliteit van mijn Orange M3000 icm Mail2Web.
Dit heeft altijd prima gewerkt met de proxy-truck (poort 5080) maar sinds vandaag niet meer..
Websites bekijken via de proxy werkt gewoon prima, en pushmail via Internet Acces werkt ook.

Meer mensen hier last van :?
Het lijkt er wel op. Sinds gisteravond laat geen synchronisatie met de Exchange-server van Mail2Web LIVE meer gelukt via de proxy-truuk. Heeft Orange misschien mail2web geblokkeerd?

Edit:

Als ik de Exchange-server zonder SSL instel werkt de synchronisatie met Mail2Web LIVE wel (poort 80) met de proxy-truuk.

Met SSL (beveiligde verbinding) werkt niet meer via de proxy-truuk. Het lijkt er op alsof poort 443 (default port https/SSL) geblokkeerd is. Echter, als ik de url van de Exchange-server in Internet Explorer op de M600 intik met https er voor, blijkt het gebruikte SSL-certificaat niet helemaal correct te zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 133714 op 09-06-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
Anoniem: 133714 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:55:
Als ik de Exchange-server zonder SSL instel werkt de synchronisatie met Mail2Web LIVE wel (poort 80) met de proxy-truuk.
Bij mij precies het zelfde, dus dat is mooi!
Anoniem: 133714 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:55:Met SSL (beveiligde verbinding) werkt niet meer via de proxy-truuk. Het lijkt er op alsof poort 443 (default port https/SSL) geblokkeerd is. Echter, als ik de url van de Exchange-server in Internet Explorer op de M600 intik met https er voor, blijkt het gebruikte SSL-certificaat niet helemaal correct te zijn.
Is dit te verhelpen met een nieuw SSL-certificaat of iets dergelijks?

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

vdroos schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 15:31:
Is dit te verhelpen met een nieuw SSL-certificaat of iets dergelijks?
Ik heb tot op heden nooit een certificaat op mijn M600 geinstalleerd voor Mail2Web LIVE en toch via SSL push-mail gebruikt. Je zou een certificaat op het toestel kunnen installeren (.cer-bestand) maar ik weet niet of het nodig is (lees: het probleem oplost) en of Mail2Web LIVE het benodigde certificaat verstrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:27

luke_otto

pang pang luckyluke

Ik zit met een probleem, ik heb een orange spv M600. Ik maak daarbij gebruik van orange world, en ook van de wel bekende proxy. Het probleem is nu, waarneer ik via wifi wil internetten, ik eerst die proxy uit moet zetten... kan dit niet handiger, kan het bijvoorbeeld automatisch? ik kan een beetje programmeren in vb maar zou niet weten hoe ik dit zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mynicksnix
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 08:33
Is er iemand met een pocketpc die via de proxy gratis kan internetten met opera ipv iexplorer?
Zo ja; hoe stel je dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:25

Sabbi

je denkt aan mij.

ik heb de proxy bij m'n connecties ingevuld en ook nog eens in de settings van opera, en het werkt prefect.
(proxy server dan schrijven als 10.250.255.188:5080)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
Anoniem: 133714 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:55:
[...]
Het lijkt er wel op. Sinds gisteravond laat geen synchronisatie met de Exchange-server van Mail2Web LIVE meer gelukt via de proxy-truuk. Heeft Orange misschien mail2web geblokkeerd?

Edit:

Met SSL (beveiligde verbinding) werkt niet meer via de proxy-truuk. Het lijkt er op alsof poort 443 (default port https/SSL) geblokkeerd is. Echter, als ik de url van de Exchange-server in Internet Explorer op de M600 intik met https er voor, blijkt het gebruikte SSL-certificaat niet helemaal correct te zijn.
Bij mij werkt het weer met SSL _/-\o_

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

GPRS doet het weer eens niet meer. Laatst eventjes vanuit het buitenland geprobeerd en toen in een ruk mijn tegoed er doorheen gejast. Maar nu terug in nederland doet hij het nog steeds niet.

Het is niet bepaald de eerste keer dat ik geen toegang meer heb. De vorige keren moest ik een helpdesk bellen die het handmatig weer aan zette. Daar heb ik nu helemaal geen zin meer in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:43
ik heb zojuist even gezocht op flatfree in dit topic en nog wat andere termen en dan vind ik een prachtige tutorial over hoe gratis internetten op een mac mogelijk is via orange world, maar nergens vind ik zo'n tut voor een windows laptop! Ook vind ik nergens de duidelijkheid of dit dan wel mogelijk is of niet.
Het lukt mij al een tijdje om gewoon via orange world via mijn telefoon (n70) via opera te internetten, dit gewoon gratis, maar ik zou dus ook graag op mijn laptop van deze service gebruik willen maken....
Ik heb al het een en ander zelf geprobeert (via nokia pc suite) ik kan ook wel internetten maar bij de verbinding op mijn telefoon staat dan het zwaar irritante woordje INTERNET oftewel het gaat dan niet langer gratis.

Mijn vraag is in het kort (ik hoop dat niemand hier gek van wordt ik heb echt in dit topic gezocht en niks gevonden):
Kan ik gratis internetten op mijn laptop via mijn telefoon via orange world, en zo ja: hoe?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

cuberob schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:47:
ik heb zojuist even gezocht op flatfree in dit topic en nog wat andere termen en dan vind ik een prachtige tutorial over hoe gratis internetten op een mac mogelijk is via orange world, maar nergens vind ik zo'n tut voor een windows laptop! Ook vind ik nergens de duidelijkheid of dit dan wel mogelijk is of niet.
Het lukt mij al een tijdje om gewoon via orange world via mijn telefoon (n70) via opera te internetten, dit gewoon gratis, maar ik zou dus ook graag op mijn laptop van deze service gebruik willen maken....
Ik heb al het een en ander zelf geprobeert (via nokia pc suite) ik kan ook wel internetten maar bij de verbinding op mijn telefoon staat dan het zwaar irritante woordje INTERNET oftewel het gaat dan niet langer gratis.

Mijn vraag is in het kort (ik hoop dat niemand hier gek van wordt ik heb echt in dit topic gezocht en niks gevonden):
Kan ik gratis internetten op mijn laptop via mijn telefoon via orange world, en zo ja: hoe?

Bedankt!
Beter zoeken, het staat er toch echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Misschien helpt het als je zoekt op flatfee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:43
Palomar schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:04:
Misschien helpt het als je zoekt op flatfee
Dat werkt inderdaad! ik post dit momenteel FLATFEE op mijn laptop via mijn telefoon!! bedankt!

volgens speedtest haal ik wel dikke snelheden...
6.8 KB down
1.7 KB up
:P naja ik vind het zoiezo chill dat ik nu overal kan internetten, nu hoop ik gewoon op zo'n zelfde dienst alleen dan via orange UMTS :P dat zou echt fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

hneel schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:58:
GPRS doet het weer eens niet meer. Laatst eventjes vanuit het buitenland geprobeerd en toen in een ruk mijn tegoed er doorheen gejast. Maar nu terug in nederland doet hij het nog steeds niet.

Het is niet bepaald de eerste keer dat ik geen toegang meer heb. De vorige keren moest ik een helpdesk bellen die het handmatig weer aan zette. Daar heb ik nu helemaal geen zin meer in. :(
Beetje late reactie maar ach...wat geeft het :z

Zelf had ik er ook steeds last van en ook in die periode maand juni enzo, had m'n contract al opgezegt (eind juni) dus weet niet of het nog steeds fuckt up is?
iig ik ga over op PIT, hopelijk haal ik een wat snellere verbinding + geen verstoringen meer, en heb ik niet steeds in beeld van: "Probeer het anders ff lekker via Orange Acces". (<---had ik de laatste keren alleen maar, zelf met hotmail die het als één van de weinige goed deed, na een Softreset werkte het meestal wel weer goed, dus weet ook niet wat het is).

Hopelijk komt Oranje snel met hun UMTS bundels die ze wel deze tijd zouden gaan invoeren, raar dat ze er maar niets mee doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182292

cuberob schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:47:
.......Het lukt mij al een tijdje om gewoon via orange world via mijn telefoon (n70) via opera te internetten, dit gewoon gratis!...
Hoe heb je wat., waar ingesteld.
Ik krijg het met mijn 3230 en Opera niet aan de loop.
Via internet Acces blijf ik kb´s gebruiken, ook als ik bij proxy 10.250.255.188 poort 5080 instel

Edit: Laat maar, had betrekking op Opera mini, en die werkt niet met de ´gratis´internet instelingen van Orange

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 182292 op 18-07-2006 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

Ey gasten...ik heb nu een S200 en ik heb een orange prepaid.
Ik heb orange world geactiveerd en ik heb de Orange world instellingen nodig?

Kan iemand ze hier zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
K800i + Gmail POP + Orange world

Iemand die deze combinatie goed heeft? Bij mij doet hij het niet...

Gaat wel netjes via orange world, en browser.

Maar via internet Access en email client(ingebouwd) doet hij het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
ik wil straks mijn Sony Ericsson W850i gaan combineren met UMTS, aangezien deze wordt ondersteund en ik ook via beeldbellen :P

Nu geloof ik dat Orange nog geen umts heeft maar deze volgens Underworld binnenkort komt?

dat wil zeggen dat KPN en Vodafone op dit moment de enige zijn die UMTS ondersteunen..dan ga ik waarschijnlijk voor vodafone omdat deze goedkoper is.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mynicksnix
Je vergeet T-Mobile. Maar die is gecapped op 64 Kbit p/sec.... dus dan heb je weinig aan je UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Wat is de Orange World portal site? Never mind..

[ Voor 22% gewijzigd door 170074 op 12-09-2006 17:12 ]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 15:06
Zo te zien is er een wijziging doorgevoerd in de mogelijkheden van Orange World.

Voorheen kon ik altijd mp3-tjes naar mijn webhost uploaden, en via Orange World op mijn telefoon downloaden. Nu krijg ik de melding dat het file-type niet wordt ondersteund, en ik gebruik van Internet Access dien te maken.

Wanneer je het mp3tje renamed naar .jpg werkt het downloaden wel :) Alleen kan ik hem dan nergens op mijn telefoon (K750i) terug vinden :(
Orange, bedankt ;(

edit:

Renamen naar .wav werkt ook, en dan vind ik hem wel in de Sounds-map. Maar ik kan hem niet afspelen (is een mp3tje met wav extensie) en kan de extensie ook niet wijzigen :(

edit:
Renamen naar mp2 werkt ook, en is ook afspeelbaar >:)

[ Voor 31% gewijzigd door frickY op 13-09-2006 13:34 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ff een vraagje, als ik orange neem + orange world, maakt mijn gsm dan net als bij hi via een proxy verbinding??
Zo ja, doet opera mini het dan bij orange ook niet? (net als bij hi)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

170074

bartgrefte schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:10:
ff een vraagje, als ik orange neem + orange world, maakt mijn gsm dan net als bij hi via een proxy verbinding??
Zo ja, doet opera mini het dan bij orange ook niet? (net als bij hi)
Volgens mij is het zo:

Je hebt gewoon 2 GPRS lijnen:

De Orange World lijn: Deze is voor WAP en die gaat via een proxy. (Hiermee kun je kosteloos elke WSP:// pagina openen).
En je hebt de Internet Access lijn: Dit is een rechtstreekse internet-verbinding (en wordt verrekend met je data-tegoed). Dit is voor HTTP:// sites.

Veel sites kun je naast HTTP:// ook via WSP:// openen, zonder verschil in content. Bijvoorbeeld www.google.nl is met beide protocollen te openen, maar is www.gmail.com weer alleen met HTTP:// beschikbaar.

Correct me if i'm wrong..

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

170074 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:37:
[...]

Volgens mij is het zo:

De Orange World lijn: Deze is voor WAP en die gaat via een proxy. (Hiermee kun je kosteloos elke WSP:// pagina openen).
En je hebt de Internet Access lijn: Dit is een rechtstreekse internet-verbinding (en wordt verrekend met je data-tegoed). Dit is voor HTTP:// sites.

Veel sites kun je naast HTTP:// ook via WSP:// openen, zonder verschil in content. Bijvoorbeeld www.google.nl is met beide protocollen te openen, maar is www.gmail.com weer alleen met HTTP:// beschikbaar.

dus "gewoon" internet gaat via een directe verbinding? dat zou dus betekenen dat opera mini gewoon moet werken of niet?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

170074

bartgrefte schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:07:
[...]

dus "gewoon" internet gaat via een directe verbinding? dat zou dus betekenen dat opera mini gewoon moet werken of niet?
Absoluut, toevallig ben ik het net aan het testen en opera mini werkt als een tiet. Dus dat zou betekenen dat je kosteloos 25MB aan gecomprimeerde pagina's kan bekijken per maand, en dan alle sites.

Een tweede optie is om gewoon Pocket Internet Explorer te gebruiken, en dan alles via skweezer.net bezoeken (deze ondersteund namelijk WSP:// :)). Voordeel hiervan is dat het via de Orange World GPRS lijn kan gaan (dus gratis :)) en je kan uiteraard ook alles gecomprimeerd bezoeken. Nadeel is dat er onderaan elke pagina een beetje reclame staat (bij de gratis versie), maar daar stoor ik me persoonlijk niet echt aan.

[ Voor 3% gewijzigd door 170074 op 13-09-2006 16:25 ]

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
170074 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:24:
[...]Absoluut, toevallig ben ik het net aan het testen en opera mini werkt als een tiet. Dus dat zou betekenen dat je kosteloos 25MB aan gecomprimeerde pagina's kan bekijken per maand, en dan alle sites.

Een tweede optie is om gewoon Pocket Internet Explorer te gebruiken, en dan alles via skweezer.net bezoeken (deze ondersteund namelijk WSP:// :)). Voordeel hiervan is dat het via de Orange World GPRS lijn kan gaan (dus gratis :)) en je kan uiteraard ook alles gecomprimeerd bezoeken. Nadeel is dat er onderaan elke pagina een beetje reclame staat (bij de gratis versie), maar daar stoor ik me persoonlijk niet echt aan.
Bij mij werkt Opera Mini ook gewoon via de wap instellingen. Ik kan dus alle websites gewoon openen terwijl het datategoed op 0 blijft staan.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

170074 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:24:
[...]

Absoluut, toevallig ben ik het net aan het testen en opera mini werkt als een tiet. Dus dat zou betekenen dat je kosteloos 25MB aan gecomprimeerde pagina's kan bekijken per maand, en dan alle sites.

internet explorer??? alleen die naam al doet me vermoeden dat die alleen voor smartphones is... ik heb een k750i

maar ok, orange world wordt het dus. maar hoe kom ik van me hi20 abo af? (heb ik sinds juli vorig jaar)

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 13-09-2006 17:43 ]

Oscar Wilde

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Ik zie door de mobiele bomen het internetbos niet meer...

Ik heb een tijdje een K750i gehad, ding is verzopen. Nu wil ik er weer een halen maar dit keer ook met internet :) Ik weet van Orange world af, even als T-Mobile Pit(dat was toch vroegâh web 'n walk? :? )
Maar zijn er nou nog andere aanbieders die onbeperkt mobiel internet aanbieden tegen een vaste prijs?

Ik heb al gegoogled maar uit de stordvloed van informatie die ik over me heen krijg kom ik echt niet meer uit...

Wat ik wil:
- Een k750i
- Onbeperkt mobiel internet voor een vaste prijs
- 1-jarig abonnoment
- Als het kan ook de belminuten meenemen naar de volgende maand

Snelheid maakt me niet zo bijster veel uit maar ik wil m'n mobiel wel graag eventueel als modem gebruiken voor de laptop :) Ik las dat je bij Orange sommige verbindingen niet kon maken die met T-mobile wel konden?

Iemand die raad weet? :)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Erasmo schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:29:
Ik zie door de mobiele bomen het internetbos niet meer...

Ik heb een tijdje een K750i gehad, ding is verzopen. Nu wil ik er weer een halen maar dit keer ook met internet :) Ik weet van Orange world af, even als T-Mobile Pit(dat was toch vroegâh web 'n walk? :? )
Maar zijn er nou nog andere aanbieders die onbeperkt mobiel internet aanbieden tegen een vaste prijs?

Ik heb al gegoogled maar uit de stordvloed van informatie die ik over me heen krijg kom ik echt niet meer uit...

Wat ik wil:
- Een k750i
- Onbeperkt mobiel internet voor een vaste prijs
- 1-jarig abonnoment
- Als het kan ook de belminuten meenemen naar de volgende maand

Snelheid maakt me niet zo bijster veel uit maar ik wil m'n mobiel wel graag eventueel als router gebruiken voor de laptop :) Ik las dat je bij Orange sommige verbindingen niet kon maken die met T-mobile wel konden?

Iemand die raad weet? :)
denk dat je modem bedoelt

kosten van hi:
7.5/maand = 10MB, daarbuiten 1€ per MB ofzoiets.
nadeel: gaat via proxy, mini opera doet dus niet

Oscar Wilde

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

bartgrefte schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:37:
[...]

denk dat je modem bedoelt

kosten van hi:
7.5/maand = 10MB, daarbuiten 1€ per MB ofzoiets.
nadeel: gaat via proxy, mini opera doet dus niet
Fixed.

Ik denk dat 10 MB per maand toch wel te weinig zal zijn(moet met ongeveer 300 man 3 internetcomputers delen) en dat Opera het doet is toch eigenlijk wel een vereiste...

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

170074

Aquifer schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:34:
[...]
Bij mij werkt Opera Mini ook gewoon via de wap instellingen. Ik kan dus alle websites gewoon openen terwijl het datategoed op 0 blijft staan.
Wat voor een mobiel heb je en hoe krijg je dat voor elkaar? Want ik neem aan dat je dan ergens een proxy moet instellen? Ik heb een WM5 smartphone en daar pakt Opera mini niet de proxy instellingen van de systeeminstellingen.
bartgrefte schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:42:
[...]

internet explorer??? alleen die naam al doet me vermoeden dat die alleen voor smartphones is... ik heb een k750i

maar ok, orange world wordt het dus. maar hoe kom ik van me hi20 abo af? (heb ik sinds juli vorig jaar)
Oja sorry over het hoofd gezien. En wat betreft je oude contract...je kan tot 4 maanden voor afloop van het contract overstappen op een andere provider en je nummer meenemen..

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

170074 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:05:
[...]

Wat voor een mobiel heb je en hoe krijg je dat voor elkaar? Want ik neem aan dat je dan ergens een proxy moet instellen? Ik heb een WM5 smartphone en daar pakt Opera mini niet de proxy instellingen van de systeeminstellingen.

[...]

Oja sorry over het hoofd gezien. En wat betreft je oude contract...je kan tot 4 maanden voor afloop van het contract overstappen op een andere provider en je nummer meenemen..
krijg ik dan met 3 maand opzegtermijn oid te maken of kan ik het (2j hi20) nu per direct stopzetten en een orange abo nemen met zelfde nummer?

Oscar Wilde

170074

bartgrefte schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:07:
[...]

krijg ik dan met 3 maand opzegtermijn oid te maken of kan ik het nu per direct stopzetten en een orange abo nemen met zelfde nummer?
Als je nog niet hebt opgezegd dan geldt er een opzegtermijn van 3 maanden. En bij Orange gaat je nieuwe abo altijd per direct in. Dus dat betekent dat je 3 maanden dubbele kosten hebt, maar omdat bij orange je beltegoed onbeperkt houdbaar is zou je die 3 maanden kunnen opsparen.

Je kan ook naar T-Mobile (en voor €9,50 per maand extra PIT nemen waarmee je zonder voorwaarden onbeperkt kan internetten). T-Mobile kun je wél 3 maanden later in laten gaan, maar goed dan kun je dus nog niet meteen GPRS-en.

Als je persé nu meteen een nieuw toestel wil dan kun je dus nu een nieuw abo afsluiten, anders zou ik gewoon eerst je oude abo afzeggen en dan ongeveer een maandje voor de opzegdatum pas een nieuw abo afsluiten.. misschien heb je dan wel weer aantrekkelijker pda/smartphones acties en heb je ook geen dubbele kosten.

Edit: Hierboven ging ik ervan uit dat je contract al afgelopen was, maar nu zie ik dat je in juli vorig jaar dit afgesloten hebt, dus dan moet je sowieso nog ff wachten... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door 170074 op 13-09-2006 20:26 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

170074 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:18:
[...]

Als je nog niet hebt opgezegd dan geldt er een opzegtermijn van 3 maanden. En bij Orange gaat je nieuwe abo altijd per direct in. Dus dat betekent dat je 3 maanden dubbele kosten hebt, maar omdat bij orange je beltegoed onbeperkt houdbaar is zou je die 3 maanden kunnen opsparen.

Je kan ook naar T-Mobile (en voor €9,50 per maand extra PIT nemen waarmee je zonder voorwaarden onbeperkt kan internetten). T-Mobile kun je wél 3 maanden later in laten gaan, maar goed dan kun je dus nog niet meteen GPRS-en.

Als je persé nu meteen een nieuw toestel wil dan kun je dus nu een nieuw abo afsluiten, anders zou ik gewoon eerst je oude abo afzeggen en dan ongeveer een maandje voor de opzegdatum pas een nieuw abo afsluiten.. misschien heb je dan wel weer aantrekkelijker pda/smartphones acties en heb je ook geen dubbele kosten.

Edit: Hierboven ging ik ervan uit dat je contract al afgelopen was, maar nu zie ik dat je in juli vorig jaar dit afgesloten hebt, dus dan moet je sowieso nog ff wachten... ;)
hmm, denk toch dat het dan orange wordt..
trouwens, nieuw toestel zou ook wel leuk zijn maar weet jij een abo van <=50€/maand waarbij een nokia n93 zit waar ik nie zoveel (<150) hoef bij te dokken? (of kan ik dit beter over paar maand nog een keer vragen :P )

Oscar Wilde

• frickY
170074 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:37:
Volgens mij is het zo:

Ik surf al ruim een jaar met de interne browser op mijn telefoon (K750i) moeiteloos over http naar diverse sites, met het Orange World profiel. Betaal dus €6,- per maand en kan er onbeperkt mee doen wat ik wil. Ook de navigatiesoftware Nav4All werkt gewoon over deze lijn. Tevens kan ik mijn e-mail checken op http://m.gmail.com en werkt de webversie van MSN ook (maar kloterig :)).
Kwam er dan alleen achter dat mp3tjes downloaden niet meer lukt zonder ze online naar mp2 te renamen. Vrees dus dat er binnenkort wel meer restricties aan Orange World komen te hangen.

170074

frickY schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:01:
[...]

Ik surf al ruim een jaar met de interne browser op mijn telefoon (K750i) moeiteloos over http naar diverse sites, met het Orange World profiel. Betaal dus €6,- per maand en kan er onbeperkt mee doen wat ik wil. Ook de navigatiesoftware Nav4All werkt gewoon over deze lijn. Tevens kan ik mijn e-mail checken op http://m.gmail.com en werkt de webversie van MSN ook (maar kloterig :)).
Kwam er dan alleen achter dat mp3tjes downloaden niet meer lukt zonder ze online naar mp2 te renamen. Vrees dus dat er binnenkort wel meer restricties aan Orange World komen te hangen.
Ik ben er inmiddels ook achter, dat de proxy truuk nog wel werkt. Ik kan nu ook via Orange World mijn email checken. En er staan inderdaad nog wel een aantal bestandsformaten welke geblokkeerd zijn. Zelfs sommige webpagina's worden geweigerd, puur op basis van extensie.

170074

bartgrefte schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:53:
[...]

hmm, denk toch dat het dan orange wordt..
trouwens, nieuw toestel zou ook wel leuk zijn maar weet jij een abo van <=50€/maand waarbij een nokia n93 zit waar ik nie zoveel (<150) hoef bij te dokken? (of kan ik dit beter over paar maand nog een keer vragen :P )
www.telecomvergelijker.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104264

ik heb een siemens C65 Prepaid telefoon van Orange.

Uit alle reacties kan ik opmaken dat wappen via het GPRS protocol niet kan zonder 6 euro per maand te betallen voor Orange World.

Als ik nu wel wil wappen, (mobiele gmail, NS, 9292ov) dan betaal ik dus gewoon de "tikken per min". Dat is dus geen GPRS, maar waarschijnlijk het wap protocol.

Wat ik wil is gewoon wappen via GPRS, en betalen voor de bytes die ik binnenhaal. Voor deze service zal ik dus naar een andere aanbieder moeten gaan, (simlock laten verwijderen en een prepaid sim only kaartje halen) Maar welke?

Anoniem: 77995

Anoniem: 104264 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:09:Wat ik wil is gewoon wappen via GPRS, en betalen voor de bytes die ik binnenhaal. Voor deze service zal ik dus naar een andere aanbieder moeten gaan, (simlock laten verwijderen en een prepaid sim only kaartje halen) Maar welke?
Afhankelijk van de hoeveelheid gprs-verkeer die je denkt nodig te hebben, is die 6 euro van Orange World een heel goede deal. Los van de Orange-sites heb je 25Mb beschikbaar (laten we de 'truukjes' even buiten beschouwing). Bij Vodafone betaal je bijvoorbeeld tot 1Mb (en tegelijk met een max. van 15min) 0.75 euro en daarboven 2e50 per Mb per kwartier.

M'n ervaringen met andere providers zijn niet veel anders. 6 euro voor 25Mb (die dus in de praktijk ruim overschreden kan worden) is gewoon netjes.

Anoniem: 104264

Anoniem: 77995 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:20:
[...]

Afhankelijk van de hoeveelheid gprs-verkeer die je denkt nodig te hebben, is die 6 euro van Orange World een heel goede deal. Los van de Orange-sites heb je 25Mb beschikbaar
Ik ben het met je eens dat het een goede deal is. Ik weet echter bijna zeker dat ik met NS en 9292 dat nooit zal halen. Dus na wat uitzoeken ben ik tot het volgende alternatief gekomen voor "betalen per byte"

Vodafone live. op het eerste gezicht goedkoop, maar er zijn kleine lettertjes die het minder gunstig maken (zie voorbeeld in vorige bericht).
T-mobile. Dataverkeer kost 15 ct per 10 kb. Dat is duur.
KPN / HI. die hebben alleen UMTS, dat kunnen veel mensen niet. (iig ik niet)
Telfort 50 ct per 100 kb. In vergelijking het goedkoopste voor het "af en toe mob-internetten" (3x goedkoper dat T-mobile). Dus voor mensen die zelden internetten, en geen binding willen hebben als OrW lijkt mij dit de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 104264 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 23:23:
[...]

Ik ben het met je eens dat het een goede deal is. Ik weet echter bijna zeker dat ik met NS en 9292 dat nooit zal halen. Dus na wat uitzoeken ben ik tot het volgende alternatief gekomen voor "betalen per byte"

Vodafone live. op het eerste gezicht goedkoop, maar er zijn kleine lettertjes die het minder gunstig maken (zie voorbeeld in vorige bericht).
T-mobile. Dataverkeer kost 15 ct per 10 kb. Dat is duur.
KPN / HI. die hebben alleen UMTS, dat kunnen veel mensen niet. (iig ik niet)
Telfort 50 ct per 100 kb. In vergelijking het goedkoopste voor het "af en toe mob-internetten" (3x goedkoper dat T-mobile). Dus voor mensen die zelden internetten, en geen binding willen hebben als OrW lijkt mij dit de beste keuze.
hoezo alleen umts? ik heb gprs via hi... 10€ per MB, abo: 7.5€/maand = 10MB en alles daarbuiten 2€/MB ofzoiets

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
bartgrefte schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:32:
[...]

hoezo alleen umts? ik heb gprs via hi... 10€ per MB, abo: 7.5€/maand = 10MB en alles daarbuiten 2€/MB ofzoiets
Ik gebruik ook GPRS maar dan bij KPN (Mobiel).

Zelf gebruik ik een "mobiele startsite voordeelbundel" komt neer op wap (portal) via gprs, het is me nog niet duidelijk of ik ook andere wap sites buiten het portal kan bezoeken (zonder extra kosten.)
Ik betaal ook 7,50 p/mnd, dit gaat bij kpn mobiel uit de bundel en daar krijg je dan 2 mb voor, bij hi kan je het ook afsluiten (bovenop je reguliere bundel) en dan krijg je 10 mb. Dit heeft de ks mij verteld.

Je kan met kpn mobiel ook zonder extra bundels internetten, dit zijn dan de tarieven:
0 -100 kb 1,00
100 - 500 kb 2,50
500 kb - 2 mb 7,50
2 mb - 5 mb 15,-
> 5 mb 15,- + 1,50 p/mb.

Al met al vrij prijzig. :/
Ik gebruik ook t-mobile maar dan kan je het APN internet gebruiken en dan betaal je 2,36 per MB! :) Wel afronding op blokken van 100kb per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:42

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik kon het niet zo snel vinden, hoe weizig ik m'n startpagina? Ik moet nu steeds een "hele" buttload aan data binnenhalen die ik niet gebruik (zowel tekstueel als images). Of is dit toestel-gerelateerd? In dat geval, iemand die weet hoe dat op de Sony Ericsson K705i werkt?

Ook zie ik de mogelijkheid in m'n telefoon images en geluid niet te tonen/laten horen. Betekent dit dat m'n browser ze blocked maar ze wel binnen haalt, of dat er geen request naar buiten gaat en het niet van m'n datapakket af gaat?

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:51
frickY schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:26:
Zo te zien is er een wijziging doorgevoerd in de mogelijkheden van Orange World.

Voorheen kon ik altijd mp3-tjes naar mijn webhost uploaden, en via Orange World op mijn telefoon downloaden. Nu krijg ik de melding dat het file-type niet wordt ondersteund, en ik gebruik van Internet Access dien te maken.

Wanneer je het mp3tje renamed naar .jpg werkt het downloaden wel :) Alleen kan ik hem dan nergens op mijn telefoon (K750i) terug vinden :(
Orange, bedankt ;(

edit:

Renamen naar .wav werkt ook, en dan vind ik hem wel in de Sounds-map. Maar ik kan hem niet afspelen (is een mp3tje met wav extensie) en kan de extensie ook niet wijzigen :(

edit:
Renamen naar mp2 werkt ook, en is ook afspeelbaar >:)
ik heb dit de laatste tijd ook gemerkt. Vrij irritant .. kan soms niet eens normale websites openen. Dit filetype is niet beschikbaar probeer opnieuw via internet-access blabla krijg ik dan weer te zien

• frickY
Inderdaad heel vervelend, maar logisch.
Volgens de overeenkomst is Orange World alleen bedoeld voor het surfen anar wap.organge.nl en de onderliggende paginas 8)7

Vrees dus dat het niet lang meer duurd tot ook externe sites worden geklokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurp5
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-06 13:38
Hallo,
Ik heb een Sony Ericsson W800i met orange world.
Hoe kan ik zorgen dat ik mbv die hack gratis kan internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hehehe ik denk dat dat niet mag volgens de policy van GoT jurp5... maar ik denk dat dat niet eens mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurp5
die hack is wel mogelijk maar ik weet niet of het op de w800i mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

apNia schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:45:
Hehehe ik denk dat dat niet mag volgens de policy van GoT jurp5... maar ik denk dat dat niet eens mogelijk is...
Wordt verkeerd geinterpreteerd denk ik!

Die 'hack' zorgt er niet voor dat je gratis kan internetten maar onbeperkt voor 6 euro/ maand...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Als ik het goed begrepen heb kan je alleen met de e-mail van Orange World
gratis emails versturen en ontvangen (6 euro per maand).

Is het dan ook mogelijk dat je dan vanaf je hotmail-account de emails doorstuurt
naar je Orange World email-adres zodat je dan toch gratis emails kan ontvangen van hotmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurp5
CLB schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:35:
[...]

Wordt verkeerd geinterpreteerd denk ik!

Die 'hack' zorgt er niet voor dat je gratis kan internetten maar onbeperkt voor 6 euro/ maand...
dat bedoelde ik ook en ik zou graag willen weten of het ook met mijn mobiel kon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mynicksnix
Chiii schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:02:
Als ik het goed begrepen heb kan je alleen met de e-mail van Orange World
gratis emails versturen en ontvangen (6 euro per maand).

Is het dan ook mogelijk dat je dan vanaf je hotmail-account de emails doorstuurt
naar je Orange World email-adres zodat je dan toch gratis emails kan ontvangen van hotmail?
Daarvoor kun je Getmail (v3.2) gebruiken. Alleen stuurt hij alle nieuwe mails telkens alleen door als je pc aanstaat. Dus het wordt niet continu geupdate volgens mij.

Maar ik gebruik het zelf ook. Alleen heb ik de push email functie nog niet aan staan omdat ik nog een oud orange abbo heb (2MB bundel). Ik ben aan t kijken voor een nieuw abonnement en nu zag ik een tijdelijke actie lijkt te zijn, dat je nu 250MB krijgt.
Op 2 verschillende websites zag ik dat ineens staan (Algebeld en GSM-shop). Bij de laatste heb ik even navraag gedaan. Zij wisten mij te vertellen dat je bij het afsluiten van een nieuw abonnement inderdaad 250MB kunt verbruiken (voor meer info heb ik nog een keer teruggemaild). Het staat bij de netwerkacties trouwens. Zie:
http://www.gsm-shop.nl/index.php?page=04&bID=22

Via Google heb ik nog wat meer speurwerk verricht, met als gevolg dat het ook op de Orange website blijkt te staan;
http://shop.orange.nl/tarieven.asp?tariefid=2

Ik heb ze zelf dus ook nog maar een e-mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Ik heb net een orange 20 abo afgesloten met mijn W850i.. ik vind 6 euro voor internet op mobiel een zeer goede deal. Ik was al een tijd Hi 20 gewend waar ik dus steeds 10 euro per MB moest betalen...het enige waar ik nog mee zit is UMTS. Mijn toestel ondersteunt UMTS en dat vind ik wel gruwelijk.. alleen als ik bij Hi UMTS wil moet ik een U-sim aanschaffen (eenmalig 16 euro) en vervolgens een abo voor 7,50 per maand (= 10 mb, minimaal 1 jaar contract :s).
ik vond dat toch een beetje teveel van het goede.. dus ik hou het maar gewoon lekker op GPRS..het scheelt in tijd en in geld..
Ik ga wel over 2 jaar (als contract orange afgelopen is) over op HSDPA..

Wat doet Orange trouwens aan haar ontwikkelingen? gaan zij nou een keer over op NIEUWE TECHNLOGIE? zoals UMTS, EDGE of HSDPA? want wat dat betreft lopen zij vet achter..

iemand enig idee?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136484

Iemand van Orange wist mij te vertellen dat ze met UMTS pilots bezig zijn, en dat dit begin 2007 beschikbaar wordt voor alle klanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 02:00

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 136484 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:12:
Iemand van Orange wist mij te vertellen dat ze met UMTS pilots bezig zijn, en dat dit begin 2007 beschikbaar wordt voor alle klanten...
Dan mogen ze de bundel wel ff opschroeven naar 1Gb ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Anoniem: 136484 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:12:
lol! dit meen je niet, ik vroeg het vandaag ook :) heb problemen met mn tel en de site van sonyericsson.com en vroeg gelijk ff naar UMTS :)

[ Voor 23% gewijzigd door vanpeltje op 13-11-2006 23:15 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Heerlijk dat MSN aan de hele dag geMSNt en maar 1 MB verbruikt!!!
Hack gebruik ik al in geen maanden meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Underworld schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:58:
Heerlijk dat MSN aan de hele dag geMSNt en maar 1 MB verbruikt!!!
Hack gebruik ik al in geen maanden meer.
uhm ik heb denk wat gemist...
Hoe doe je dat Underworld? 1 MB / dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

CLB schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:14:
[...]

uhm ik heb denk wat gemist...
Hoe doe je dat Underworld? 1 MB / dag
Uhm alleen maar MSN aan, en gewoon msnen...
GPRS teller meet gewoon maar hoogstends 1 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Underworld schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:07:
[...]

Uhm alleen maar MSN aan, en gewoon msnen...
GPRS teller meet gewoon maar hoogstends 1 MB
Met welke telefoon dan? of welk java-programmaatje :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

vanpeltje schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:43:
[...]

Met welke telefoon dan? of welk java-programmaatje :)
Voor zover ik 't begrijp gewoon via MSN-messenger op z'n PDA!
Welke PDA dat is maakt niet uit :)

• vanpeltje
Ik heb me aangemeld op Smartvas... werkt echt veel beter dan Yamigo.. nu staat mijn MSN de hele dag aan... geen programma overigens maar bij de Sony Ericsson -> Berichten -> Mijn Vrienden en aanmelden :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ik heb de laatste tijd last van dat invoervelden van sommige sites verdwenen zijn. Ook shortcuts die je met je toetsenboard kan bedienen zijn als sneeuw verdwenen voor de zon. Heb het idee dat het aan orange ligt. Meer mensen met dit probleem?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Orange net gesproken en volgende maand gaan ze UMTS lanceren!

Je kan dat gratis je simkaart omruilen voor een Usim (voor UMTS) en je krijgt aparte voordeelbundels voor internetten via UMTS en beeldbellen... heel erg vet allemaal!

Blij dat ik Orange heb (icm met mn Sony Ericsson W850i!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

vanpeltje schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:22:

Je kan dat gratis je simkaart omruilen voor een Usim (voor UMTS) en je krijgt aparte voordeelbundels voor internetten via UMTS en beeldbellen... heel erg vet allemaal!

Blij dat ik Orange heb (icm met mn Sony Ericsson W850i!
Wat gaat dat kosten dan? Zelfde kosten als orange world?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
weet nog niet, hou Orange maar in de gaten..

Jongen, ik heb nog wat problemen met mn Sony Ericsson:

Ik heb Orange World voor GPRS

Wat zijn mijn streaminginstellingen?

Verbinden via: Orange World/ Internet Access?
Proxy gebruiken: ja/nee ?
Proxy adres: ?
Poortnummer: ?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Je kan op de Orange site een SMS laten toesturen met de gegevens. Scheelt je hoop gedoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:57
apNia schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:28:
Je kan op de Orange site een SMS laten toesturen met de gegevens. Scheelt je hoop gedoe..
heb net orange world geactiveerd, maar heb een MDA qtek s100... staat er niet tussen bij de modellen :S Nog ergens anders waar ik de gegevens kan vinden?

- lees ook net: INCL Internet Access sessies tot 25 MB worden niet in rekening gebracht. Daarna zijn de kosten € 3,- per MB. in mijn gebruikersoverzicht...

ik dacht dat je voor internet acccess maar 2 mb kreeg??

[ Voor 23% gewijzigd door Don3k op 26-11-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Don3k schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:34:
[...]

ik dacht dat je voor internet acccess maar 2 mb kreeg??
Is (onlangs) veranderd naar die 25mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Laatst online: 16:41
vanpeltje schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:22:

Nou, vet hoor, voor een provider die 25 MB traffic al veel vindt. Zal wel een vermogen gaan kosten, dat UMTS.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Don3k schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:34:
[...]

heb net orange world geactiveerd, maar heb een MDA qtek s100... staat er niet tussen bij de modellen :S Nog ergens anders waar ik de gegevens kan vinden?
bel ff orange helpdesk op, die weten dat soort shit.. zoeken ze 't zo op, alhoewel ik niet kan garanderen dat dat werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 03-07 15:57
apNia schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:43:
[...]

bel ff orange helpdesk op, die weten dat soort shit.. zoeken ze 't zo op, alhoewel ik niet kan garanderen dat dat werkt :)
net met mijn E700 geprobeerd, werkt ook niet, service niet bereikbaar ofzo. Volgens mij is mijn orange world nog niet geactiveerd? Waar kan ik dat checken? Ik kan wel checken hoeveel ik heb gebruikt (staat nog op 0 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

StevenK schreef op zondag 26 november 2006 @ 11:39:
[...]

Nou, vet hoor, voor een provider die 25 MB traffic al veel vindt. Zal wel een vermogen gaan kosten, dat UMTS.
Speculaties, speculaties, speculaties... you never know what they gonna do :)
Ik vind 't al 'n goede stap dat ze UMTS gaan 'leveren' en ze moeten de prijzen natuurlijk
wel 'n beetje concurrerend houden met bv. T-mobile dus ben benieuwd hoe of wat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
CLB schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:57:
[...]

Speculaties, speculaties, speculaties... you never know what they gonna do :)
Ik vind 't al 'n goede stap dat ze UMTS gaan 'leveren' en ze moeten de prijzen natuurlijk
wel 'n beetje concurrerend houden met bv. T-mobile dus ben benieuwd hoe of wat >:)
Maar we kunnen er vanuit gaat dat UMTS verkeer niet goedkoper zal zijn dan GPRS verkeer, toch ? 't Is tenslotte voor de provider ook duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-07 13:06
Orange heeft al wel wat informatie op de website gezet over UMTS:
http://www.orange.nl/mobiel/umts/

Als je Orange World hebt aangezet, kun je in ieder geval tot 1 april gratis TV kijken op je mobiel. Dat ga ik maar eens proberen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
rclahsen schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:05:
Orange heeft al wel wat informatie op de website gezet over UMTS:
http://www.orange.nl/mobiel/umts/

Als je Orange World hebt aangezet, kun je in ieder geval tot 1 april gratis TV kijken op je mobiel. Dat ga ik maar eens proberen denk ik :)
Dat klinkt weer cool. En nu maar hopen dat dit ook voor 'oude' abonnementen geldt. * StevenK Heeft nog Orange Free...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11489

StevenK schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:07:
[...]

Dat klinkt weer cool. En nu maar hopen dat dit ook voor 'oude' abonnementen geldt. * StevenK Heeft nog Orange Free...
X-Sqeeuze me for C-jing so, butt..

Ik had tot een jaar geleden ook nog de voorloper van Free..(40,-) ik dacht beter af te zijn... 8)7 uiteindelijk ben ik bij mijn (1 jarig) contract verloop over gegaan op Free 42,50. ik was toen ineens minder kwijt aan bellen voor dezelfde minuutjes.. Ze hebben me toen telefonisch helemaal geholpen er beter van te worden..

Uit eindelijk zal de trasitie naar het nieuwe Nieuwe ook wel zo verlopen.. ik wacht enkel nog op mijn nieuwe telefoon model... dat valt ongeveer samen met de launch van UMTS 'full-blown' availability :P

so, do B scared ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

rclahsen schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:05:
Als je Orange World hebt aangezet, kun je in ieder geval tot 1 april gratis TV kijken op je mobiel.
Dat ga ik maar eens proberen denk ik :)
probeer tv op je mobiel tot 31 maart 2007 gratis
prijzen na afloop van de actie periode prijs zenders
Orange World TV Basis € 7,50 per maand Ned 1, Ned 2, Ned 3, BBC World, TV5 Monde
Orange World TV Plus € 2,50 per zender per maand Trace TV, Fashion TV, Cartoon Network, Euronews

Ik ben nou niet echt Nederland 1, 2 en 3 aangelegd :X

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 27-11-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-07 13:06
CLB schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:35:
[...]

probeer tv op je mobiel tot 31 maart 2007 gratis
prijzen na afloop van de actie periode prijs zenders
Orange World TV Basis € 7,50 per maand Ned 1, Ned 2, Ned 3, BBC World, TV5 Monde
Orange World TV Plus € 2,50 per zender per maand Trace TV, Fashion TV, Cartoon Network, Euronews

Ik ben nou niet echt Nederland 1, 2 en 3 aangelegd :X
Als ik al tv kijk, dan is het bijna alleen publieke omroep wat de klok slaat. En in de trein lekker Champions League kijken vind ik prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
Anoniem: 11489 schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:07:
ik wacht enkel nog op mijn nieuwe telefoon model...
welke is dat?
Anoniem: 11489 schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:07:
de launch van UMTS 'full-blown' availability :P
:? wanneer???

VDROOS

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.