jammer dat orange world extra alleen voor abbo's zijn had er anders zeker gebruik van gemaakt
Verwijderd
Ik ben juist teleurgesteld. 16 euro voor 100 MB is niet echt een topaanbieding vergelijken met onbeperkt voor 9,95 bij T-mobile. Wat zou je verbruiken als je push e-mail continu zou laten aanstaan (ca. 25 mails per dag die binnenkomen) en daarnaast per dag ca. 15 - 20 minuten surft op PDA- sites? Gevoelsmatig zou ik zeggen dat je dan aardig in de buurt komtVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:46:
jammer dat orange world extra alleen voor abbo's zijn had er anders zeker gebruik van gemaakt
Als de snelheid flink hoger ligt zoals Helsie al aangeeft dan zullen ze dat wel als reden geven dat het een goede aanbieding is. Ik zie zelf liever meer MB met gewone GPRS snelheid (zoals ze via Rabomobiel weten te leveren), UMTS is toch niet goed voor mijn batterij.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:37:
[...]
Ik ben juist teleurgesteld. 16 euro voor 100 MB is niet echt een topaanbieding vergelijken met onbeperkt voor 9,95 bij T-mobile. Wat zou je verbruiken als je push e-mail continu zou laten aanstaan (ca. 25 mails per dag die binnenkomen) en daarnaast per dag ca. 15 - 20 minuten surft op PDA- sites? Gevoelsmatig zou ik zeggen dat je dan aardig in de buurt komt
Dataverkeer zou in jouw geval nog het meest afhankelijk zijn van eventuele attachments die je ophaalt. Zal waarschijnlijk anders wel onder de 100Mb blijven, als je al Orange World kun je nu al wel zien wat je verbruikt. Ik gebruikte een tijd lang zo'n 60Mb per maand, ook met hosted exchange (pushmail) en surfen op PDA sites. Recentelijk kom ik wel soms boven de 100Mb uit, maar maak nu flink veel gebruik van een RSSreader en surf wat meer op een paar niet PDA geoptimaliseerde websites.
Verwijderd
daar heb je zeker gelijk aan echt top is het niet wou het meer voor de tv optie maar helaas meschien komen ze er later nog mee voor prepaidVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:37:
[...]
Ik ben juist teleurgesteld. 16 euro voor 100 MB is niet echt een topaanbieding vergelijken met onbeperkt voor 9,95 bij T-mobile. Wat zou je verbruiken als je push e-mail continu zou laten aanstaan (ca. 25 mails per dag die binnenkomen) en daarnaast per dag ca. 15 - 20 minuten surft op PDA- sites? Gevoelsmatig zou ik zeggen dat je dan aardig in de buurt komt
Het hele idee van prepaid is toch dat je geen maandelijks terugkerende kosten hebt, dus ik denk niet dat ze iets van dien aard zullen aanbieden aan prepaid gebruikers.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
Orange world kun je met prepaid toch ook gewoon nemen voor 6euro, het idee van prepaid is dat je niet vast zit aan een contract, ik betaal al een paar jaar 6 euro permaand en heb ook prepaid, en bij orange uk kun je ook met prepaid voor een vast bedrag per maand gprsenMrAngry schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:36:
Het hele idee van prepaid is toch dat je geen maandelijks terugkerende kosten hebt, dus ik denk niet dat ze iets van dien aard zullen aanbieden aan prepaid gebruikers.
Kunnen ze nu per 1 juni ook een onbeperkt umts/gprs abo invoeren voor bv. 9,50 per maandVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 08:31:
het is nu oficieel t-mobile is nu de nieuwe eigenaar van orange
Verwijderd
denk dat je daar lang op kan wachten, aangezien orange op 3juli begint met orange world extraTheVMaster schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 08:42:
[...]
Kunnen ze nu per 1 juni ook een onbeperkt umts/gprs abo invoeren voor bv. 9,50 per maand
Las het net ja...Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 08:31:
het is nu oficieel t-mobile is nu de nieuwe eigenaar van orange
Geen idee of ik hier nu blij me moet zijn, ben supertevreden met Orange, dus kan alleen maar beroerder worden ben ik bang.
* Flagg heeft er een beetje dubbel gevoel over
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Eh...en wat was dat ook alweer?Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 08:57:
[...]
denk dat je daar lang op kan wachten, aangezien orange op 3juli begint met orange world extra
Als ze daar nou 1 of 2 Gb van maken
Dan moet UMTS overigens wel weer werken achter het station in Zwolle
En er is wel iets aan de hand, want een collega hier heeft hetzelfde probleem, en als ik Zwolle Centrum inrijdt (of richting Kampen) dan krijg ik automatisch weer 3G icoon
[ Voor 33% gewijzigd door TheVMaster op 07-06-2007 10:51 ]
Er is inderdaad een probleem want bij mij doet ie het ook niet (normaal altijd full 3G ontvangst@windesheim).TheVMaster schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:50:
[...]
Eh...en wat was dat ook alweer?Is dat dat pakket met 100Mb dataverkeer?
Als ze daar nou 1 of 2 Gb van makendan redt ik het wel per maand...
Dan moet UMTS overigens wel weer werken achter het station in Zwollezit grmbl al 3 dagen zonder en volgens Orange is er niets aan de hand
En er is wel iets aan de hand, want een collega hier heeft hetzelfde probleem, en als ik Zwolle Centrum inrijdt (of richting Kampen) dan krijg ik automatisch weer 3G icoon
Als jijd an ook ff bij de Klantenservice gaat melden dat 3G niet werktMfpower schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:12:
[...]
Er is inderdaad een probleem want bij mij doet ie het ook niet (normaal altijd full 3G ontvangst@windesheim).
Waar heb je dit eigenlijk gevonden?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:19:
Orange komt trouwens per 3 Juli 2007 met een antwoord op de 'onbeperkte data bundels'. Ze bieden Orange World Extra aan, dezelfde bundel als de huidige Orange World, maar met een internet access limiet van 100mb.
Deze bundel kost 15 euro per maand, maar daarmee heb je dan ook meteen de Orange World TV bundel, dus onbeperkt tv kijken en internetten, voor 15 euro per maand, klinkt op zich wel interessant imho.
Is deze 15 euro uit de bundel, of los ervan?
Ik kan in Mijn Orange die 'Extra' wel selecteren, maar er staat geen prijs bij en geen enkele uitleg wat het is...arjan bregman2 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:03:
[...]
Waar heb je dit eigenlijk gevonden?
Is deze 15 euro uit de bundel, of los ervan?
Ehh..ik kan hem ook kiezen, maar als ik dan wil opslaan dan wil dat niet.Helsie schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 07:17:
[...]
Ik kan in Mijn Orange die 'Extra' wel selecteren, maar er staat geen prijs bij en geen enkele uitleg wat het is...
Update : Via de klantenservice kan ik het wel aanvragen. Orange World Extra kost 15 euro en bevat een internetbundel van 100Mb, onbeperkte toegang tot Orange World en het Orange TV Basispakket.
Zijn er overigens al mensen die dat TV kijken aan de praat hebben gekregne op een SPV M700?
[ Voor 32% gewijzigd door TheVMaster op 08-06-2007 10:39 ]
Heb een vraag over Orange World die ik noch op hun site noch hier kon vinden.
Als je een Orange world abonnement bovenop je bestaande abonnement neemt, worden de kosten dan verekend met je bestaande bundel?
Nu betaal ik €20,- per maand en zou het dan €26,- per maand worden? (niet vanuit de bundel dus) Of als ik in een maand voor 14 euro bel en sms betaal ik dan €20,- per maand? (vanuit de bundel dus)
Als je een Orange world abonnement bovenop je bestaande abonnement neemt, worden de kosten dan verekend met je bestaande bundel?
Nu betaal ik €20,- per maand en zou het dan €26,- per maand worden? (niet vanuit de bundel dus) Of als ik in een maand voor 14 euro bel en sms betaal ik dan €20,- per maand? (vanuit de bundel dus)
offtopic:
overigens doen veel links uit de startpost het niet meer
overigens doen veel links uit de startpost het niet meer
Dat laatste, komt vanuit je bundel.
De TS is idd zwaar verouderd, kijk maar naar de datum
De TS is idd zwaar verouderd, kijk maar naar de datum
Hmm...volgens mij is de Orange World Extra databundel geen 100 Mb maar 200 Mb (check de screenshot)

Heeft iemand trouwens nog werkende links van de TV Zenders?

Heeft iemand trouwens nog werkende links van de TV Zenders?
[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 11-06-2007 15:21 ]
*dubbelpost*
[ Voor 96% gewijzigd door TheVMaster op 11-06-2007 15:20 ]
Werkt het openen van pagina's via toegangspunt Internet ook wezenlijk sneller dan via toegangspunt wap (Orange World)? Want nu laat ik alles lekker via Orange World (wap) lopen, zodat ik niet per onderdeel hoef te kijken hoe ik binnen de bundel kan blijven... Want als je per ongeluk tv gaat kijken via je internet bundel, is je 200mb zo weg...
Geen flauw idee ik internet alleen via het Orange World toegangspuntHelsie schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:05:
Werkt het openen van pagina's via toegangspunt Internet ook wezenlijk sneller dan via toegangspunt wap (Orange World)? Want nu laat ik alles lekker via Orange World (wap) lopen, zodat ik niet per onderdeel hoef te kijken hoe ik binnen de bundel kan blijven... Want als je per ongeluk tv gaat kijken via je internet bundel, is je 200mb zo weg...
Waarom zou je dan een duurdere bundel nemen? Betaal je extra voor verkeer dat je niet gaat gebruiken...TheVMaster schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:08:
[...]
Geen flauw idee ik internet alleen via het Orange World toegangspunt
Op sommige UMTS phones (i.c.m Usim) zit binnen Orange World een onderdeel TV op je mobiel. Als je op die manier TV kijkt hoeft je niet op de MB's te letten, deze gaan niet uit je bundel maar je betaald alleen voor het gebruik. Dit is included bij World Extra en kost 7,50 extra bij World. Dit alles onder voorbehoud, want ik heb zelf geen Orange.Helsie schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:05:
[...]
Want als je per ongeluk tv gaat kijken via je internet bundel, is je 200mb zo weg...
Wel mooi als het toch 200 MB is, stuk relaxter internetten.
Omdat ik ook wel eens wat wil downloaden (en dat wil dus niet via Orange World ExtraHelsie schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:20:
[...]
Waarom zou je dan een duurdere bundel nemen? Betaal je extra voor verkeer dat je niet gaat gebruiken...
Ik heb een Orange abbo en een SE K550i
Nu wil ik een beetje MSNen op mijn telefoon, ik belde net de helpdesk om Orange world in te schakelen en vroeg even of dat ging lukken met MSN. Volgens de helpdeskmiep werd dat alleen met SPV's ondersteund.
Een vriendin van mijn kan prima msnnen met haar w880i (wel met KPN)
Zo heel veel anders is die telefoon niet.
Via een webmessenger zou het sowieso moeten kunnen toch?
Dus volgens mij moet dat wel kunnen met een K550i? Er kunnen ook java programmatjes op.
Maar kan het 'gratis' (binnen orange world dus) of gaat het van de internetbundel af? Dat lijkt me ook geen ramp, met 25mb kun je aardig msnnen.
Maargoed, heeft die miep gelijk en gaat het niet met een K550i? of wel met een ander programmatje, en zoja, wat heb ik dan nodig?
Nu wil ik een beetje MSNen op mijn telefoon, ik belde net de helpdesk om Orange world in te schakelen en vroeg even of dat ging lukken met MSN. Volgens de helpdeskmiep werd dat alleen met SPV's ondersteund.
Een vriendin van mijn kan prima msnnen met haar w880i (wel met KPN)
Zo heel veel anders is die telefoon niet.
Via een webmessenger zou het sowieso moeten kunnen toch?
Dus volgens mij moet dat wel kunnen met een K550i? Er kunnen ook java programmatjes op.
Maar kan het 'gratis' (binnen orange world dus) of gaat het van de internetbundel af? Dat lijkt me ook geen ramp, met 25mb kun je aardig msnnen.
Maargoed, heeft die miep gelijk en gaat het niet met een K550i? of wel met een ander programmatje, en zoja, wat heb ik dan nodig?
[ Voor 3% gewijzigd door Xtuv op 11-06-2007 20:08 ]
Ik kan het met m'n N70 in elk geval prima, maar wel via de internetbundel. Lijkt me dat het op jouw toestel dus ook moet werken via een java programmaatje.
Gebruik op je telefoon:Xtuv schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:29:
En welk programmatje (of website) kan ik daarvoor gebruiken?
http://mobile.live.com/?loc=en-US
(incl locatie toevoeging, anders is het niet beschikbaar)
Heb je het topic al gelezen? Zo ja, dan zou je moeten weten dat dit bekende info is en dat je het zit te vertellen tegen iemand die deze dienst al heeft. Maar ik wil het best uitleggen:robert-630 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:28:
[...]
Op sommige UMTS phones (i.c.m Usim) zit binnen Orange World een onderdeel TV op je mobiel. Als je op die manier TV kijkt hoeft je niet op de MB's te letten, deze gaan niet uit je bundel maar je betaald alleen voor het gebruik. Dit is included bij World Extra en kost 7,50 extra bij World. Dit alles onder voorbehoud, want ik heb zelf geen Orange.
Wel mooi als het toch 200 MB is, stuk relaxter internetten.
Je hebt 2 toegangspunten, internet en wap (= Orange World als dienst). Bij internet ga je buiten de Orange World proxy om en heb je geen toegang tot Orange World diensten (waarvan de TV er dus 1 is). Binnen de Orange World proxy heb je toegang tot alle Orange World (betaalde) diensten en via een HTTP proxy tot alle websites. Via toegangspunt wap is al het verkeer gratis. Alles wat niet gratis is, vraagt ofwel om betaal bevestiging of het werkt simpelweg niet. Bij toegangspunt internet wordt nooit om betaling gevraagd en telt het verkeer altijd. Die 200mb (of 25mb bij de 'normale' bundels) gaat dus altijd over toegangspunt internet. Mijn vraag was dus wat je wint met een bundel van 200mb op een toegangspunt wat je nooit gebruikt (als je altijd via Orange World (wap) proxy internet).
De bijgewerkte tv locaties: Vervang live in de url door TV.
[ Voor 80% gewijzigd door Helsie op 12-06-2007 09:28 ]
Enneh..welke foon gebruik je?Helsie schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:50:
[...]
Gebruik op je telefoon:
http://mobile.live.com/?loc=en-US
(incl locatie toevoeging, anders is het niet beschikbaar)
[...]
Heb je het topic al gelezen? Zo ja, dan zou je moeten weten dat dit bekende info is en dat je het zit te vertellen tegen iemand die deze dienst al heeft. Maar ik wil het best uitleggen:
Je hebt 2 toegangspunten, internet en wap (= Orange World als dienst). Bij internet ga je buiten de Orange World proxy om en heb je geen toegang tot Orange World diensten (waarvan de TV er dus 1 is). Binnen de Orange World proxy heb je toegang tot alle Orange World (betaalde) diensten en via een HTTP proxy tot alle websites. Via toegangspunt wap is al het verkeer gratis. Alles wat niet gratis is, vraagt ofwel om betaal bevestiging of het werkt simpelweg niet. Bij toegangspunt internet wordt nooit om betaling gevraagd en telt het verkeer altijd. Die 200mb (of 25mb bij de 'normale' bundels) gaat dus altijd over toegangspunt internet. Mijn vraag was dus wat je wint met een bundel van 200mb op een toegangspunt wat je nooit gebruikt (als je altijd via Orange World (wap) proxy internet).
Ik heb orangeworld ingeschakeld, gebruik nu reporo voor MSN.
Werkt wel ok, sneller dan de webbased msn live versie in ieder geval. En gratis
Valt me tegen dat veel java msn programmatjes nog behoorlijk wat geld moeten kosten.
Opzich ben ik nog wel opzoek naar een simpel alternatief, met msn look. (Dat heeft reporo niet echt)
Maar ben wel tevreden. Ik kan in ieder geval MSNen in de trein enzo
Werkt wel ok, sneller dan de webbased msn live versie in ieder geval. En gratis
Valt me tegen dat veel java msn programmatjes nog behoorlijk wat geld moeten kosten.
Opzich ben ik nog wel opzoek naar een simpel alternatief, met msn look. (Dat heeft reporo niet echt)
Maar ben wel tevreden. Ik kan in ieder geval MSNen in de trein enzo
[ Voor 9% gewijzigd door Xtuv op 12-06-2007 20:37 ]
Vandaar
Waar moet je op letten tijdens internetten etc?
Ik heb sinds vandaag ook Orange World op mn abbo ingesteld..
Bij gegevensteller en dan bij Alle verz. geg?
Ik heb een Nokia N73 btw
heb dr nu al 1 MB vanaf.. gaat wel erg snel moet k zeggen
Ik heb sinds vandaag ook Orange World op mn abbo ingesteld..
Bij gegevensteller en dan bij Alle verz. geg?
Ik heb een Nokia N73 btw
heb dr nu al 1 MB vanaf.. gaat wel erg snel moet k zeggen
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik heb nu enige dagen Orange World, en heb er al zo'n 4 uur online tijd op zitten. Voornamelijk MSN met mig33. Ik was in de veronderstelling dat voor msn gebruik dataverkeer berekend zou worden omdat je het niet via orange world doet.
Maar mijn datateller blijft op 0KB staan
Zowel op de website als op de verbruikpagina in Orange world. Ofwel nogsteeds 25MB van de 25MB beschikbaar.
De teller van mijn telefoon staat op 1mb up en 3mb down (Maar die telt natuurlijk ook gewoon Orange World data mee, wat dus niet van de 25MB afgaat)
Maar mijn datateller blijft op 0KB staan
De teller van mijn telefoon staat op 1mb up en 3mb down (Maar die telt natuurlijk ook gewoon Orange World data mee, wat dus niet van de 25MB afgaat)
[ Voor 4% gewijzigd door Xtuv op 14-06-2007 12:13 ]
als het goed is zie je je dataverkeer-verbruik gelijk
Maar zolang je 'inbelt' via Orange World gaat er geen dataverkeer af. 
Het synchroniseren met Exchange (op de zaak) via umts/gprs gaat ook over Orange World en kost dus geen dataverkeer
Het synchroniseren met Exchange (op de zaak) via umts/gprs gaat ook over Orange World en kost dus geen dataverkeer
Als ik eerst naar Orange World ga en dan een internetadres invoer, bijvoorbeeld pda.tweakers.net, dan moet dat toch gewoon van mijn data afgaan gezien ik dan niet meer binnen Orange world zit?
MSNen doe ik via een java programmatje, zonder 'hacks' zou dat toch niet via Orange world kunnen, als dat uberhaupt (nog) kan.
Als ik nu mijn data wil bekijken krijg ik een foutmelding:
"Geen gegevens beschikbaar
Technische fout. "
Dat kreeg ik gisteren ook de hele dag te zien. Algemeen probleem of ligt dat aan mij?
MSNen doe ik via een java programmatje, zonder 'hacks' zou dat toch niet via Orange world kunnen, als dat uberhaupt (nog) kan.
Technische fout. "
Dat kreeg ik gisteren ook de hele dag te zien. Algemeen probleem of ligt dat aan mij?
[ Voor 19% gewijzigd door Xtuv op 14-06-2007 13:25 ]
Ligt er een beetje aan wat jij als 'standaard' hebt ingesteld. Ik heb gewoon Orange World ingesteld (proxies ingevuld) en dan ga je gewoon via Orange World als je een http adres invultXtuv schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:24:
Als ik eerst naar Orange World ga en dan een internetadres invoer, bijvoorbeeld pda.tweakers.net, dan moet dat toch gewoon van mijn data afgaan gezien ik dan niet meer binnen Orange world zit?
Technische fout. "
MSn via Java Programma tja....via MSN Messenger op de telefoon werkt het niet? Dan heb je dus verbinding via Orange World
Ik heb niks anders ingesteld dan de settings die Orange mij toegestuurd heeft.. geen proxies ingevuld oid. Heb geen MSN op mn telefoon (SE K550i), dus kan via webmsn (maar dat suckt) of JAVA progjes. Werkt prima, en ik zou het ook geen probleem vinden als het van mijn data af gaat.
Maar ik vind het dus erg vreemd dat die teller op 0 blijft staan. Hoe kom je dan aan 'internet acces'?
Maar ik vind het dus erg vreemd dat die teller op 0 blijft staan. Hoe kom je dan aan 'internet acces'?
Dat hele internet access/orange world proxy profiel gebeuren staat al fattigduizend miljoen keer in dit topic uitgelegd, zoekt en gij zult vinden
Dit staat misschien ook al in dit topic vermeld, maar zou het toch erg op prijs stellen als iemand mij hier meer over kan informeren:
Ik heb sinds gisteren Orange World ingesteld, en ik heb die MSN software Reporo geinstalleerd, en hij doet het perfect.
Nu had ik een vraag over het verschil tussen de toegangspunten Internet Access, en Orange World...
Mij is opgevallen dat als ik Internet Access instel voor te msn'en hij minder kb verstuurd dan als ik onder Orange World msn.
Ik wil voornamelijk graag weten wat nou van mijn Orange World bundel afgaat (dus van die 6 euro)
En waar gaat die 25 MB vanaf? Van het Internet Access of Orange World toegangspunt? Of beide?
Xtuv weet jij het misschien?
Ik heb sinds gisteren Orange World ingesteld, en ik heb die MSN software Reporo geinstalleerd, en hij doet het perfect.
Nu had ik een vraag over het verschil tussen de toegangspunten Internet Access, en Orange World...
Mij is opgevallen dat als ik Internet Access instel voor te msn'en hij minder kb verstuurd dan als ik onder Orange World msn.
Ik wil voornamelijk graag weten wat nou van mijn Orange World bundel afgaat (dus van die 6 euro)
En waar gaat die 25 MB vanaf? Van het Internet Access of Orange World toegangspunt? Of beide?
Xtuv weet jij het misschien?
Van de Internet Acces! Sites bezoeken via de Orange World verbinding is onbeperkt en kost geen data
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Oke bedankt!
Maar kost geen data? Hoef je dus niet voor te betalen?
Sorry maar ik ben echt een leek op dit gebied
Maar kost geen data? Hoef je dus niet voor te betalen?
Sorry maar ik ben echt een leek op dit gebied
Tsja, toch is het tegenstrijdig wat ik lees.. want MSNen met java progjes zou data moeten kosten.MrAngry schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:24:
Dat hele internet access/orange world proxy profiel gebeuren staat al fattigduizend miljoen keer in dit topic uitgelegd, zoekt en gij zult vinden
En ook websites als hotmail.com, die dus niet binnen Orange World zitten.
Ik heb even nagekeken op mijn telefoon. Ik heb enkel de internetinstellingen in gebruik die Orange mij heeft toegestuurd na aanvraag van Orange world. Onder Data-accounts staat dus een 'Orange World' account. Bij 'internetprofielen' staat ook 1 account genaamd 'Orange World'. Ook bij Java instellingen staat dezelfde 'Orange World' als profiel.
Ofwel, in mijn telefoon kan ik maar 1 soort profiel vinden, en dat is allemaal Orange World. En daarmee kan ik dus zoveel traffic mee genereren als ik maar wil?
Ik lees in dit topic dat je bijvoorbeeld geen mp3tjes kan downloaden via Orange world.
Ik heb even een testje gemaakt (gewoon textbestandje renamed naar .mp3) en als ik met mn mobiel naar julianhuijbregts.com/test.mp3 ga dan download ie 'm meteen en slaat ie 'm op. Terwijl ik nogsteeds op Orange World zit blijkbaar, want mijn telefoon kent geen andere profielen? (Is wel een bestandje van slechts 4KB, kan het daar aan liggen? ik dacht dat het de extentie was die voor problemen zorgde)
Wat heb ik dan aan 25MB internetacces, als álles via de Orange World verbinding kan
Ik vind het overigens wel prima zo hoor
[ Voor 6% gewijzigd door Xtuv op 14-06-2007 18:52 ]
vind dat internetten overigens wel langzaam... moet eerst 150 KB laden wil de pagina tevoorschijn komen maarja..
d.w.z. dat die 150 KB bijvoorbeeld voor 1 pagina niet van de 25 MB bundel afgaat als ik onder Orange World toegangspunt internet?
waar dan wel van?
d.w.z. dat die 150 KB bijvoorbeeld voor 1 pagina niet van de 25 MB bundel afgaat als ik onder Orange World toegangspunt internet?
waar dan wel van?
Ik heb ook hetzelfde. In de portal van Orange World vind ik geen link om tv te kijken. De instellingen kan ik nergens vinden of krijgen. Daarom heb ik het handmatig ingevoerd via de videoplayer->meer->instellingen-> configuratie->proxyMouki_9 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:04:
[...]
Als ik doe wat jij doe, dan zie ik nog wel de juiste instellingen bij de media player staan, dus daar ligt het niet aan. (bedankt voor input anyways)
Hier heb ik 10.160.129.210 en poort 554 ingevuld bij RTSP-proxy. Maar niks werkt. Als ik een link open dan zegt ie dat de verbinding het niet doet.
Is hier al een oplossing voor? Als iemand het werkend heeft op een P990, w950 of m600. PLEASE post het dan in detail!
is het eigenlijk mogelijk om zelf een proxy in te richten (laten we zeggen op je eigen pc die 24/7 verbonden is me internet). Dus ipv de orange proxy 10.250.255.188 en dat je dan de mogelijkheid hebt om bepaalde niet ondersteunde filetypes binnen te halen. Of nog mooier: bijv. mail binnenhalen via wap?
Ja, maar dat is geen materie voor in dit topic. Iets met netweken enzo (http proxy opzetten). Succes, is niet makkelijk. Heb het ooit geprobeerd met een http proxy om via http te irc'en, maar ik vond het maar een hoop geklooi en kwam tot de conclusie dat ik het toch nauwelijks gebruik. Voor mail is wel interessanter, maar nog steeds even veel geklooi.
Maar hoe zit dat nou met dat TV kijken, want ik krijg het idee dat ik knap voorgelogen ben door Orange. Zij zeggen dat bij mijn Orange Music tv kijken gratis is. Nergen wordt gerept over SPECIFIEKE umts toestellen. Alleen DAT het umts toestellen moeten zijn. De W950i die ik net heb gekocht (los ja) staat zelfs op hun site! Na een dag lang uitzoeken waarom het niet werkt lees ik hier dat het van mijn 25MB gaat ALS het al werkt, maar werkend heeft niemand het nog.
Morgen om 9uur bel ik de technische dienst van Orange, want dit is te gek voor woorden!
Morgen om 9uur bel ik de technische dienst van Orange, want dit is te gek voor woorden!
Lezen is een vak he? Als het werkt, gaat het niet van je 25mb af. Het enige wat je dan moet hebben zijn directe links naar de streams.chrisr5gt schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:13:
Maar hoe zit dat nou met dat TV kijken, want ik krijg het idee dat ik knap voorgelogen ben door Orange. Zij zeggen dat bij mijn Orange Music tv kijken gratis is. Nergen wordt gerept over SPECIFIEKE umts toestellen. Alleen DAT het umts toestellen moeten zijn. De W950i die ik net heb gekocht (los ja) staat zelfs op hun site! Na een dag lang uitzoeken waarom het niet werkt lees ik hier dat het van mijn 25MB gaat ALS het al werkt, maar werkend heeft niemand het nog.
En die zijn veranderd nadat het betaald is geworden toch? Heeft iemand de geupdate links, volgens mij staan ze in het topic (man wat wordt het tijd voor een nieuwe TSHelsie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 06:10:
[...]
Lezen is een vak he? Als het werkt, gaat het niet van je 25mb af. Het enige wat je dan moet hebben zijn directe links naar de streams.
En wat zijn die links? HIer werken ze overigens nietHelsie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 06:10:
[...]
Lezen is een vak he? Als het werkt, gaat het niet van je 25mb af. Het enige wat je dan moet hebben zijn directe links naar de streams.
Nouja, goed dat je het zegt want ik las er inderdaad helemaal overheen. Ik mis dus nu die links. De proxy instellingen die heb ik wel en moet ook goed komen. Ik heb de 'oude' links uit dit topic gebruikt. Als er nieuwe zijn zou dat verklaren waarom het niet werkt. Anders moet ik mijn W950 ruilen voor een W880i en dat zou ik wel zonde vinden.Helsie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 06:10:
[...]
Als je via hun het toestel gekocht hebt, dan moeten ze het ondersteunen. Wat een falers. Probeer het anders eens hogerop te zoeken bij de KS. Waarom zijn die paar clipzendertjes trouwens zo belangrijk voor je?chrisr5gt schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:42:
net gebeld met de KS. Ze zeggen dat ze het toestel niet ondersteunen. Ook de links willen ze niet vrij geven. Dat is het enige wat ik dus nodig heb, mits het nieuwe links zijn en niet nog steeds de oude bekende.
---Helsie schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:50:
Edit:
Zie
[ Voor 172% gewijzigd door Helsie op 15-06-2007 20:08 ]
Ik doe een studie journalistiek en dan vind ik het handig om eens het nieuws te volgen waar ik ook ben. Maar verder, ach geen idee. Ik heb het Music tarief en dan zit het erbij in, dus dan wil ik het ook hebben als die lui het toestel aanbieden. Ik heb'm zo los gekocht btw, dus niet een branded versie.MrAngry schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:10:
[...]
Als je via hun het toestel gekocht hebt, dan moeten ze het ondersteunen. Wat een falers. Probeer het anders eens hogerop te zoeken bij de KS. Waarom zijn die paar clipzendertjes trouwens zo belangrijk voor je?
btw. Orange UK geeft wel aan dat de W950i een compatible toestel is. Mocht dat enigzins wat met elkaar te maken hebben...
Wrom heb dat geen zin dan?Helsie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:14:
[...]
Code voor een eigen startpagina (geen zin om te linken naar mijn eigen pagina):
[...htmlcode...]
Ok rephrase, IK had daar geen zin in.TheVMaster schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:34:
[...]
Wrom heb dat geen zin dan?'k heb de pagina op mijn mobile pagina gezet voor de liefhebbers : http://go.hznet.nl/orangetv
Ik heb het nu werkend met een K810i. Werkt super. Zit amper 10 seconden vertraging in.
Ik ben wel benieuwd naar reacties van mensen die niet betaald hebben voor de tv. Werken ze dan ook nog?
ik heb vanmorgen Orange World laten aansluiten, iets dat vorige week al gebeurd had moeten zijn met het verlengen van mijn abo. Ik belde net naar de klantenservice om te vragen waarom in nog niet kom internetten en er werd mij verteld dat het nog niet was aangesloten. Ik kreeg vervolgens een sms met de instellingen voor Orange World en een bevestiging per sms dat mijn nieuwe instellingen van kracht waren. Maar ik blijf de melding krijgen als ik internet op wil starten dat de packet-gegevens niet aanwezig zijn enz. ( ik heb een Nokia N95) Nu heb ik net weer naar de klantenservice gebeld en er werd mij verteld dat het 24 uur zou duren voordat ik kon internetten.
Kan dit kloppen (zijn er meer mensen die 24 uur hebben moeten wachten) , want ik lees hier dat mensen Orange World hebben aangesloten en er direct gebruik van konden maken en zo staat het ook op de website van Orange.. Ik kom met geen enkele verbinding op internet, ook niet met internet-acces bv.
Kan dit kloppen (zijn er meer mensen die 24 uur hebben moeten wachten) , want ik lees hier dat mensen Orange World hebben aangesloten en er direct gebruik van konden maken en zo staat het ook op de website van Orange.. Ik kom met geen enkele verbinding op internet, ook niet met internet-acces bv.
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
D'r staat me wel iets van bij dat het even kon duren, maar in de praktijk viel dat behoorlijk mee als ik het goed onthouden heb. Misschien even aan en uit zetten ofzo
Yep, was bij mij ook: uit en aan en het werkte meteen.MrAngry schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:10:
D'r staat me wel iets van bij dat het even kon duren, maar in de praktijk viel dat behoorlijk mee als ik het goed onthouden heb. Misschien even aan en uit zetten ofzo
Misschien dat dat iets forceert ofzo?
heb ik al verschillende keren geprobeerd (opnieuw opstarten), er blijft staan : geen packet gegevens beschikbaar.
Ik probeer naar wap.orange.nl te gaan via orange world, ook heb ik bv www.nu.nl geprobeerd zowel via orange world als via internet access, maar steeds weer diezelfde melding, Ik hoop dat ik vandaag een keer verbinding krijg, ik zal wel te ongeduldig zijn, maar heb nu net een vrije dag zodat ik alles eens goed wilde testen. Zit er helaas niet in denk ik..
Ik probeer naar wap.orange.nl te gaan via orange world, ook heb ik bv www.nu.nl geprobeerd zowel via orange world als via internet access, maar steeds weer diezelfde melding, Ik hoop dat ik vandaag een keer verbinding krijg, ik zal wel te ongeduldig zijn, maar heb nu net een vrije dag zodat ik alles eens goed wilde testen. Zit er helaas niet in denk ik..
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Ik heb even m.youtube.com geprobeerd:
Streaminginstellingen moeten staan op:
Verbinden via: Internet acces
Proxy: Nee
Orangeworld gebruiken resulteert in "media niet gevonden" en als je proxy ook nog op "ja" zet met de orange tv settings krijg je: "onbekende media"
Streaminginstellingen moeten staan op:
Verbinden via: Internet acces
Proxy: Nee
Orangeworld gebruiken resulteert in "media niet gevonden" en als je proxy ook nog op "ja" zet met de orange tv settings krijg je: "onbekende media"
Verwijderd
Als je tv wilt kijken op je W950 moet je dat via internet access laten lopen. Dus bij je internet groepen internet access op 1 zetten. Als ik het via world doe werkt het ook niet, internet access wel.chrisr5gt schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:12:
Ik heb het nu werkend met een K810i. Werkt super. Zit amper 10 seconden vertraging in.
Met internet ben je wel heeeel snel door je bundel heen als je TV gaat kijken. Ik zou het alleen doen via Orange World en anders dus gewoon niet... Maar uit de reactie van chrisr5gt hoop ik toch op te maken dat hij het via Orange World doet. Of niet, chrisr5gt?Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:28:
[...]
Als je tv wilt kijken op je W950 moet je dat via internet access laten lopen. Dus bij je internet groepen internet access op 1 zetten. Als ik het via world doe werkt het ook niet, internet access wel.
Verwijderd
Bij mij werd de data die ik voor tv gebruikte in de gratis periode niet verrekend met de 25mb/maand. Ik weet niet hoe het nu is nu je ervoor moet betalen.Helsie schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:49:
[...]
Met internet ben je wel heeeel snel door je bundel heen als je TV gaat kijken. Ik zou het alleen doen via Orange World en anders dus gewoon niet... Maar uit de reactie van chrisr5gt hoop ik toch op te maken dat hij het via Orange World doet. Of niet, chrisr5gt?
nou, ik heb internet aan de praat gekregen, alles werkt nu wel zo'n beetje.
Alleen heb ik nog een vraagje mbt orange email.
Ik heb zowel een chello email account in mijn telefoon aangemaakt als een orange email.
Ik dacht dat dat orange email account ook via orange world zou werken en dat het gebruik daarvan dus gratis is. Hij maakt echter geen verbinding met orange world, alleen via het toegangspunt " internet acces". Ik belde net de klantenservice met de vraag of dit dan gratis zou zijn maar ze vertelde me dat dit niet zo is maar dat het wel "minder kb's" kost dan bv mijn chello internet.
Weet iemand hier precies hoe dit zit? Als die orange email net zo goed geld kost kan ik net zo goed gebruik maken van mijn chello emailaccount. Ik vond het maar een raar verhaal in ieder geval..
Alleen heb ik nog een vraagje mbt orange email.
Ik heb zowel een chello email account in mijn telefoon aangemaakt als een orange email.
Ik dacht dat dat orange email account ook via orange world zou werken en dat het gebruik daarvan dus gratis is. Hij maakt echter geen verbinding met orange world, alleen via het toegangspunt " internet acces". Ik belde net de klantenservice met de vraag of dit dan gratis zou zijn maar ze vertelde me dat dit niet zo is maar dat het wel "minder kb's" kost dan bv mijn chello internet.
Weet iemand hier precies hoe dit zit? Als die orange email net zo goed geld kost kan ik net zo goed gebruik maken van mijn chello emailaccount. Ik vond het maar een raar verhaal in ieder geval..
Voor de xx-ste keer: Via Orange World betaal je NOOIT voor data. *zucht*Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:58:
[...]
Bij mij werd de data die ik voor tv gebruikte in de gratis periode niet verrekend met de 25mb/maand. Ik weet niet hoe het nu is nu je ervoor moet betalen.
Verwijderd
Of je leest mijn post even voor je begint te zuchten en te steunen. Ik vertelde dus dat je voor tv op je W950 internet access moet gebruiken. Daarna zei iemand dat dat wel veel data kostte, waarop ik melde dat het mij geen data kostte. *zucht*....Helsie schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:39:
[...]
Voor de xx-ste keer: Via Orange World betaal je NOOIT voor data. *zucht*
k kreeg net een smsje van orange.. 21 juni zou de hele dag gratis MMS-en zijn, alleen voor de eerste betaal je 34ct..
zitten hier nog addertjes onder dat je wel data moet betalen ofzo? anders spam ik mn vrienden helemaal dood
zitten hier nog addertjes onder dat je wel data moet betalen ofzo? anders spam ik mn vrienden helemaal dood
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Ik heb nog ongeveer 160 MMS'jes over van aan het begin van mijn abbo 2 jaar geleden 
Kreeg er toen 200 gratis, ik doe het echt nauwelijks..
Maar hier zullen heus geen addertjes onder zitten
dus ik zal ook niks voor data hoeven betalen ofzo?Vis schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:24:
Ik heb nog ongeveer 160 MMS'jes over van aan het begin van mijn abbo 2 jaar geleden
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
lijkt mij nietdiontjuh schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:40:
[...]
dus ik zal ook niks voor data hoeven betalen ofzo?
Klopt, werkt perfect. Als je vol bereik hebt met UMTS is het best goed te doen. Hopelijk komt RTL5 en 7 er snel bij ivm F1. Ik ben niet altijd thuis namelijkHelsie schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:49:
[...]
Met internet ben je wel heeeel snel door je bundel heen als je TV gaat kijken. Ik zou het alleen doen via Orange World en anders dus gewoon niet... Maar uit de reactie van chrisr5gt hoop ik toch op te maken dat hij het via Orange World doet. Of niet, chrisr5gt?
Klopt het dat de NS niet meer te raadplegen is via World? Sinds ik mijn K810i heb vind ik het nergens meer terug
Met de zoekfunctie op Orange World kan ik gewoon op de NS site komen iig.chrisr5gt schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:23:
[...]Klopt het dat de NS niet meer te raadplegen is via World? Sinds ik mijn K810i heb vind ik het nergens meer terug
En anders gewoon via www.ns.nl ? Ik kan iig gewoon www adressen bezoeken via de orange world verbinding, sterker nog, ik heb niet eens een 'internet acces' verbinding. Maarja, kan nogsteeds alles doen wat ik wil, alleen youtube mobile wil bijv. de filmpjes niet laden.. dat zou dan via internet acces moeten
[ Voor 40% gewijzigd door Xtuv op 19-06-2007 21:31 ]
Ja dat is nog zoiets, die zoekfunctie is ook helemaal foetsie
wat moet je nu invoeren in je Realplyer settings wil je live tv kunnen kijken?
Als dat gratis kan via Orange World zou dat echt te relaxt voor woorden zijn...
Ik weet echt niet wat ik allemaal moet invullen bij Proxy server adres en poortnummer.. (poortnummer staat trouwens al ingevuld..)
Als dat gratis kan via Orange World zou dat echt te relaxt voor woorden zijn...
Ik weet echt niet wat ik allemaal moet invullen bij Proxy server adres en poortnummer.. (poortnummer staat trouwens al ingevuld..)
Ik kan met mijn nieuwe w880i icm orange music abo via orange world niet meer op hyves.
De site krijg ik wel maar ik kan niks invullen bij inloggen omdat die daar overheen scrolt.
Word hyves ineens geblokkeerd ofzo???
Vaag want het staat standaard op orange world vermeld.
De site krijg ik wel maar ik kan niks invullen bij inloggen omdat die daar overheen scrolt.
DaveD
Vandaag m'n UMTS-simkaartje binnengekregen en gelijk geactiveerd... ben benieuwd hoe of wat
Nu is even zoeken naar TV-kanalen en troep, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet/ of 't kan
Nu is even zoeken naar TV-kanalen en troep, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet/ of 't kan
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik mis ook nog steeds vanalles op mijn K810. Hyves is weg, de zoekfunctie, NS informatie...DaveD1109 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 23:00:
Ik kan met mijn nieuwe w880i icm orange music abo via orange world niet meer op hyves.
Mooi sh*t dus
Ook met opera mini?chrisr5gt schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:57:
[...]
Ik mis ook nog steeds vanalles op mijn K810. Hyves is weg, de zoekfunctie, NS informatie...
Mooi sh*t dus
dat Opera krijg ik al helemaal niet werkend.

Misschien moet je eerst even je internet instellingen kloppend krijgen? via de klantenservice kunnen ze het naar je toe sturen.
opera mini heb ik laatst geinstalleerd op m'n N93. Opera ging internetverbinding testen, even later was het goed en werkte ie.
Vind alleen bagger dat opera sites aanpast voor telefoon. De standaardbrowser van m'n foon geeft sites weer net zoals ze op de pc worden weergegeven
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ja, uuuh, dat is juist het specifieke voordeel van Opera... Resizen, reformatten, ten einde alles beter weer te geven en daarbij minder data te gebruiken... Wil je dat niet, dan moet je het niet gebruiken. Het is namelijk verder niet echt snel (gsm -> opera server -> website -> opera server -> gsm)...bartgrefte schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:41:
[...]
opera mini heb ik laatst geinstalleerd op m'n N93. Opera ging internetverbinding testen, even later was het goed en werkte ie.
Vind alleen bagger dat opera sites aanpast voor telefoon. De standaardbrowser van m'n foon geeft sites weer net zoals ze op de pc worden weergegeven
Ik neem aan dat dit het UMTS logo'tje is ofzo: (witte vierkantje met de blauwe 'woken' )

Dus als ik die zie heb ik UMTS bereik en als ik 'm niet zie GSM bereik..!?
Voor de rest nog mensen met 'n SonyEricsson die leuke tips hebben voor UMTS...!?
Heb al 't een en ander geprobeerd, maar kom niet eens op de Orange-startpagina van World

Voor de rest nog mensen met 'n SonyEricsson die leuke tips hebben voor UMTS...!?
Heb al 't een en ander geprobeerd, maar kom niet eens op de Orange-startpagina van World
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 21-06-2007 00:54 ]
Tsja, die pagina werkt alleen op 'WAP-only' browsers. Op eoa manier heb ik in mijn E65 2 ingebouwde browsers: 1 die ik altijd gebruik en alles weergeeft behalve de WAP-sites (van oa Orange World) en een andere die alleen WAP-sites weergeeft. Gebruik anders eens http://pda.t-mobile.nl/index.jspx als startpagina. Dat bevat voldoende sites die wel zouden moeten werken.CLB schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:49:
Dat is inderdaad je UMTS bereik.CLB schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:49:
Ik neem aan dat dit het UMTS logo'tje is ofzo: (witte vierkantje met de blauwe 'woken' )
[]
Als je de instellingen heb geinstalleerd kan het zijn dat je ze nog niet hebt aangevinkt. Ga naar instellingen-> verbindingen-> internetinstellingen-> internetprofielen
selecteer daar Orange World
Nou. Bij mij werkt het prima via Internet Access, maar niet via Orange World zowel mét als zonder proxy.chrisr5gt schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:23:
[...]
Klopt, werkt perfect. Als je vol bereik hebt met UMTS is het best goed te doen. Hopelijk komt RTL5 en 7 er snel bij ivm F1. Ik ben niet altijd thuis namelijk
Dus óf je hebt betaald voor het tv kijken óf je gebruikt wel Internet Access ipv Orange World.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ik kijk gewoon via de orange world portal. Wat voor telefoon gebruik je dan?
Gaat erom dat ik op de Orange site m'n data-verbruik kan zienHelsie schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 01:24:
Gebruik anders eens http://pda.t-mobile.nl/index.jspx als startpagina.
Ik belde dus naar de KS om m'n UMTS-simkaartje te activeren en vroeg ook nog of ik nieuwe instellingen nodig had om te kunnen UMTS'en (Orange World gebruik ik al 4 jaar ofzo) en dit was niet het geval volgens de medewerkster. Dus simkaartje wisselen en toen heeft m'n phone'tje allerlei instellingen gedownload (MMS, internet, wap en weet ik veel wat)chrisr5gt schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:17:
[...]
Dat is inderdaad je UMTS bereik.
Als je de instellingen heb geinstalleerd kan het zijn dat je ze nog niet hebt aangevinkt. Ga naar instellingen-> verbindingen-> internetinstellingen-> internetprofielen
selecteer daar Orange World
Als ik nu naar dat menu ga (internetprofielen) staat daar alleen:
-SEMC WAP
-Orange MMS
-Internet Acces
Iemand any idea of ik nog 'n keer wat moet laten activeren of even manual wat moet toevoegen?
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 21-06-2007 14:13 ]
Ja maarre dan heb je toch voor die functie betaald? Ik bedoelde het kijken via die rechtstreekse linkjes. Via de portal is het toch niet (meer) gratis?chrisr5gt schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:18:
Ik kijk gewoon via de orange world portal. Wat voor telefoon gebruik je dan?
Ik heb een SPV M700. Die wordt, dacht ik, via de portal niet eens ondersteund.
Het ging er toch om of de rechtstreekse linkjes óók via het orange world access point zouden werken en aldus niet van de datalimiet af zouden gaan.
Ik heb dus betaald voor Orange TV, maar via de portal zie ik niets en via de directe linkjes werkt het ook niet....Hyp Hyper schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:11:
[...]
Nou. Bij mij werkt het prima via Internet Access, maar niet via Orange World zowel mét als zonder proxy.
Dus óf je hebt betaald voor het tv kijken óf je gebruikt wel Internet Access ipv Orange World.
Eh..ja ik heb dus ook de SPV M700. Gaat het bij jou van het datalimiet af? Of heb je niet betaald voor Orange TV?Hyp Hyper schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:54:
[...]
Ja maarre dan heb je toch voor die functie betaald? Ik bedoelde het kijken via die rechtstreekse linkjes. Via de portal is het toch niet (meer) gratis?
Ik heb een SPV M700. Die wordt, dacht ik, via de portal niet eens ondersteund.
Het ging er toch om of de rechtstreekse linkjes óók via het orange world access point zouden werken en aldus niet van de datalimiet af zouden gaan.
[ Voor 41% gewijzigd door TheVMaster op 21-06-2007 15:31 ]
Ik heb er niet voor betaald.TheVMaster schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:29:
Ik heb dus betaald voor Orange TV, maar via de portal zie ik niets en via de directe linkjes werkt het ook niet....
Eh..ja ik heb dus ook de SPV M700. Gaat het bij jou van het datalimiet af? Of heb je niet betaald voor Orange TV?
Het werkt bij mij prima via de directe linkjes als ik het Internet accesspoint gebruik. Dan gaat het dus wel van mijn datalimiet af.
Via het Orange World accespoint werken de linkjes niet...
Idem hier...Hyp Hyper schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:51:
[...]
Ik heb er niet voor betaald.
Het werkt bij mij prima via de directe linkjes als ik het Internet accesspoint gebruik. Dan gaat het dus wel van mijn datalimiet af.
Via het Orange World accespoint werken de linkjes niet...
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Dit topic is gesloten.