[GPRS/UMTS] Orange World

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste
Acties:
  • 32.757 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Begrijp ik, maar dan laat ik hun wel bellen, ik blijf aan de gang zeg :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 11:13:
Begrijp ik, maar dan laat ik hun wel bellen, ik blijf aan de gang zeg :X
Dat kan niet, want je moet het zelf aanvragen. Maar goed, als jij zoveel overtuigingskracht hebt dat ze het voor jou wel doen, succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
UMTS kaartje is binnen en geactiveerd. Het werkt prima, voor m'n gevoel iets sneller dan GPRS. Ik kan alleen geen link vinden naar die Orange tv... Ik heb al gebeld met de klantenservice en die gingen iets activeren zodat ik het op mijn orange world openingspagina zou zien.... Dit heeft niets geholpen. Is er iemand die de locatie van die pagina weet? Dan kan ik er rechtstreeks heen...

[edit]Misschien handig voor anderen? Kun je zelf een file maken en ergens wegzetten:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/ned1h3.3gp">Ned 1</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/ned2h3.3gp">Ned 2</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/ned3h3.3gp">Ned 3</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/rtl4h3.3gp">RTL4</a><br />  
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/sbs6h3.3gp">SBS6</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/talpah3.3gp">Tien</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/bbc-worldh3.3gp">BBC World</a><br /> 
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/euronewsh3.3gp">Euro News</a><br /> 
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/turnerh3.3gp">Cartoon Network</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/traceh3.3gp">Trace</a><br /> 
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/fashiontvh3.3gp">Fashion TV</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.bl/sdplive/playboym4.sdp">Playboy TV</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/tv5h3.3gp">TV5 Monde</a><br />

[ Voor 77% gewijzigd door Helsie op 05-05-2007 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31

TheVMaster

Moderator WOS
Helsie schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 15:57:
UMTS kaartje is binnen en geactiveerd. Het werkt prima, voor m'n gevoel iets sneller dan GPRS. Ik kan alleen geen link vinden naar die Orange tv... Ik heb al gebeld met de klantenservice en die gingen iets activeren zodat ik het op mijn orange world openingspagina zou zien.... Dit heeft niets geholpen. Is er iemand die de locatie van die pagina weet? Dan kan ik er rechtstreeks heen...

[edit]Misschien handig voor anderen? Kun je zelf een file maken en ergens wegzetten:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/ned1h3.3gp">Ned 1</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/ned2h3.3gp">Ned 2</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/ned3h3.3gp">Ned 3</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/rtl4h3.3gp">RTL4</a><br />  
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/sbs6h3.3gp">SBS6</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/talpah3.3gp">Tien</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/bbc-worldh3.3gp">BBC World</a><br /> 
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/euronewsh3.3gp">Euro News</a><br /> 
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/turnerh3.3gp">Cartoon Network</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/traceh3.3gp">Trace</a><br /> 
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/fashiontvh3.3gp">Fashion TV</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.bl/sdplive/playboym4.sdp">Playboy TV</a><br />
<a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/tv5h3.3gp">TV5 Monde</a><br />
Wat ik begrepen heb van Orange is dat het dus wel dataverkeer kost als je het niet op Orange World kunt vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Helsie schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 09:57:
[...]
geloof me: langsgaan heeft geen zin, aangezien ze dan toch zeggen 'hier moet je voor naar de klantenservice bellen'. Been there, done that, zeg maar. :p
vreemd ik heb de UMTS sim gewoon opgehaald in de Orangeshop ;) Overigens nadat de klantenservice dat aan mij doorgaf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 14:09
wat is de website van ornage world?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
TheVMaster schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:43:
[...]

Wat ik begrepen heb van Orange is dat het dus wel dataverkeer kost als je het niet op Orange World kunt vinden..
Hoe kan dat dan wanneer je toegangspunt WAP gebruikt?

net gekeken op mijn gebruiksoverzicht en ik heb 0kb gebruikt, terwijl ik al vanaf gisteren rond deze tijd de tv streams werkend heb, en dus ook gebruikt heb... Nou kan het natuurlijk zo zijn dat het om eoa niet bijgewerkt is, maar ik ben er vrij zeker van dat al het verkeer via toegangspunt WAP gewoon onbeperkt is. Anders zou het nooit door hun proxy komen...
TheVMaster schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:46:
[...]

vreemd ik heb de UMTS sim gewoon opgehaald in de Orangeshop ;) Overigens nadat de klantenservice dat aan mij doorgaf :p
Dat moet dan 1 van die shops zijn die op de site genoemd staan als verkooppunten? Breda stond daar niet bij, dus dat zou het wel kunnen verklaren. ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Helsie op 06-05-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharque
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Als het goed is heb je 4 toegangspunten van Orange. De "Orange ISP GPRS" is je internetbundel van 25mb.
Een ander heet "Orange World", dit is de proxy die bedoeld is voor de Orange World portal en TV, maar ook heel goed te gebruiken is voor gewoon internet. Voor de duidelijkheid, dit is gratis, maar komt wel op je rekening te staan qua verbruik maar met 0,00 kosten :)

Is er momenteel een storing met Orange World?
Zo nee, kan de reden dat ik geen internet heb liggen in het feit dat ik net mijn bundel heb veranderd via de orange-site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
sharque schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:51:
Als het goed is heb je 4 toegangspunten van Orange. De "Orange ISP GPRS" is je internetbundel van 25mb.
Een ander heet "Orange World", dit is de proxy die bedoeld is voor de Orange World portal en TV, maar ook heel goed te gebruiken is voor gewoon internet. Voor de duidelijkheid, dit is gratis, maar komt wel op je rekening te staan qua verbruik maar met 0,00 kosten :)

Is er momenteel een storing met Orange World?
Zo nee, kan de reden dat ik geen internet heb liggen in het feit dat ik net mijn bundel heb veranderd via de orange-site?
in ieder geval valt het toegangspunt internet access onder de 25mb datalimiet. Het orange world toegangspunt is inderdaad onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Helsie schreef op zondag 06 mei 2007 @ 19:00:
[...]

Hoe kan dat dan wanneer je toegangspunt WAP gebruikt?

net gekeken op mijn gebruiksoverzicht en ik heb 0kb gebruikt, terwijl ik al vanaf gisteren rond deze tijd de tv streams werkend heb, en dus ook gebruikt heb... Nou kan het natuurlijk zo zijn dat het om eoa niet bijgewerkt is, maar ik ben er vrij zeker van dat al het verkeer via toegangspunt WAP gewoon onbeperkt is. Anders zou het nooit door hun proxy komen...
Oke...dan heb je idd gelijk :) lol Ehh...hoe krijg je de streams btw op een SPV M700 aan de praat (zodat ze via de Orange World verbinding lopen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 17:46
Jullie halen toegangspunten en internet profielen door elkaar volgens mij.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
MrAngry schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:57:
Jullie halen toegangspunten en internet profielen door elkaar volgens mij.
Misschien is het tijd voor een nieuwe startpost. ;)
Dan zou daar iets van een tabel in kunnen, zoals:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Profielnaam           |Toegangspunt |Kenmerken
--------------------------------------------------------------------------------
Orange World          |wap          |Internet verkeer via http proxy. 
                      |             |Alles wat werkt, is onbeperkt.
--------------------------------------------------------------------------------
Orange Internet Access|internet     |max volgens bundel (was 2mb, nu 25mb)
                      |             |Altijd van bundel af, alle poorten mogelijk
Orange MMS            |mms          |geen internet toegang, voor mms verkeer

Bovenstaande profielen werken allemaal met GPRS en UMTS (dat is puur een ander onderliggend medium, verandert niks aan tarieven en instellingen enzo).

Overigens had ik op mijn E65 ook nog een Orange Wap profiel, maar dat was weer een inbel verbinding. Om het duidelijk te houden. ;)

Verder nog wat links naar de tv streams, etc :)
Maar dan kunnen we misschien beter een nieuw topic maken? Deze loopt al zo lang, dat veel info achterhaald is...

[ Voor 17% gewijzigd door Helsie op 07-05-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te lezen dat orange world nu ook umts heeft. Helaas heb ik zelf een Qtek S200 die ondersteund geen umts :(. Daar baal ik wel van, heb nog wel het oude abbo zit dus nog met die 2 mb :P.

Zou het zin hebben om die nieuwe sim aan te vragen, voor de toekomst is het altijd makkelijk. Indien ik dan een nieuwe telefoon krijg kan ik meteen op umts. Kwa gprs snelheid zou het niet veel uitmaken of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:14

Sabbi

je denkt aan mij.

Die usim krijg je alleen als je een nieuw 25 mb bundel abbo hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Sabbi schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:10:
Bij mij was het omgekeerd: ik kreeg het 25mb bundel abbo zodra ik de UMTS sim ontvangen had (en geactiveerd had)... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Laatst online: 16-08 17:55
Sabbi schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:10:
onzin. gewoon de klantenservice van Orange bellen en hem gratis aanvragen. Binnen 5 werkdagen krijg je hem toegezonden zodat je kan videobellen en eventueel kan internetten bij aanschaf van orange world. Via de toegangspunt orange world gratis internetten en via internet acces tot 25 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
broodjepoep schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:52:
[...]

onzin. gewoon de klantenservice van Orange bellen en hem gratis aanvragen. Binnen 5 werkdagen krijg je hem toegezonden zodat je kan videobellen en eventueel kan internetten bij aanschaf van orange world. Via de toegangspunt orange world gratis internetten en via internet acces tot 25 mb.
Sabbi bedoelde volgens mij dat je geen gratis USIM krijgt als je een 2mb (dus oud) Orange World abonnement hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Dat bedoelde ik ja, en daar heb ik echt wel gelijk over... geen 'nieuw type' contract (dus nog een 2bm bundel), geen usim. Toch jammer omdat je met je normale sim roaming gewoon wel umts kan gebruiken, alleen dan weer niet op je thuisnetwerk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 12:06
Sabbi schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:49:
Dat bedoelde ik ja, en daar heb ik echt wel gelijk over... geen 'nieuw type' contract (dus nog een 2bm bundel), geen usim. Toch jammer omdat je met je normale sim roaming gewoon wel umts kan gebruiken, alleen dan weer niet op je thuisnetwerk..
Dan is dat ook veranderd want ik kreeg hem wel kosteloos toegestuurd terwijl ik wel een oude abonnementsvorm had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
DanielvdMark schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:01:
[...]

Dan is dat ook veranderd want ik kreeg hem wel kosteloos toegestuurd terwijl ik wel een oude abonnementsvorm had
Ik ook. Ik had op dat moment overigens al wel verlengd, maar die verlenging was (en is nu nog) niet ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slechte mededeling, ik heb zonet van een vriend van mij die bij orange werkt gehoord, dat de kosten van orange world gaan veranden, je zal binnen kort per mb moet betalen, onbeperkt is dus helaas verleden tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:22:
slechte mededeling, ik heb zonet van een vriend van mij die bij orange werkt gehoord, dat de kosten van orange world gaan veranden, je zal binnen kort per mb moet betalen, onbeperkt is dus helaas verleden tijd
Nou, als dat waar is dan ben ik snel weg bij Orange. Ik zou het ook raar vinden als Orange dat doet, juist nu de concurenten met mobiel internet bundels komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doctor Yes schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:59:
[...]

Nou, als dat waar is dan ben ik snel weg bij Orange. Ik zou het ook raar vinden als Orange dat doet, juist nu de concurenten met mobiel internet bundels komen.
met prepaid gaat het zeker, met abbo is het nog niet helemaal zeker ik heb dit uit zeer betrouwbare bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 12:06
Doctor Yes schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:59:
[...]

Yep, dan is het einde orange voor mij. Zou een slechte zet van ze zijn als het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:15

robhof

Lembongan view

Volgens mij je reinste onzin. Ik hoorde gisteren in een Orange-winkel juist dat ze binnenkort naar een onbeperkt-abonnement gaan, voor rond de 10 euro.

Geen paniek dus! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robhof schreef op zondag 13 mei 2007 @ 03:34:
Volgens mij je reinste onzin. Ik hoorde gisteren in een Orange-winkel juist dat ze binnenkort naar een onbeperkt-abonnement gaan, voor rond de 10 euro.

Geen paniek dus! ;)
alsof ik er wat aan heb om dit tegaan liegen win ik weinig mee, ik verlies alleen maar aangezien ik een vaste gebruiker was van orange world, maar goed geloof maar wat je wilt geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alsof ik erwat aan heb om hierover tegaan liegen geloof maar wat je wilt geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
Laten we maar gewoon afwachten wat er gaat gebeuren met Orange. De berichten zijn nogal tegenstrijdig. Op een ander forum las ik dat er Orange nog steeds te koop staat en dat er een tweede biedingsronde plaats gaat vinden. Wat dat voor de klanten (en dus de Orange world) gaat betekenen blijft toch een beetje gissen. In de UK is Orange trouwens onlangs begonnen met databundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 2e biedings ronde is nep is slechts een manier om te proberen de prijsvraag op te voeren, de nieuwe koper is een buitenlandse steenrijke zaken man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Hahaha, ok, je hebt zojuist al je geloofwaardigheid verloren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha in de zaken wereld komt dat zo vaak voor doen of je interesse hebt terwijl dat niet zo is zo kun je de vraagprijs lekker opvoeren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:40

Geen paniek dus! ;)
Als dat er komt (en daar wacht ik al een jaar ofzo op), sluit ik gelijk weer een Orange abonnement af. Orange bevalt me eigenlijk prima. Iemand enig idee wanneer dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:15

robhof

Lembongan view

Geen idee, hij zei op korte termijn. Een logische zet, dus ik geloof dit verhaal wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is tot zover nog helemaal niets bekend over een verandering van de Orange World bundel, maar het lijkt logischer dat Orange binnenkort met een onbeperkte internet bundel komt ala t-mob web'n'walk dan dat ze de hele bundel er uit gooien en geld per mb gaan vragen. Het zou trouwens ook goed kunnen dat ze gewoon de limiet van orange world opschroeven naar 250mb. Daar is in de zomer van vorig jaar een try-out mee geweest, klanten die toen een nieuw abo namen, kregen orange world 2 maanden met een limiet van 250mb.

In principe is de 25mb van nu zo slecht nog niet, als je alleen push-mail gebruikt en live messenger (bij een windows mobile toestel) dan haal je die 25mb niet zo snel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen paniek dus! ;)
Ik merk de laatste dagen dat ik op de dataverbruik- pagina van Orange World niet meer kan zien hoeveel kb ik heb verbruikt, de teller blijft op 0 staan. Ook als ik via de website van Orange kijk, zie ik de teller op 0 staan. Ik heb naast Orange World wel degelijk gebruik gemaakt van Internet Access. Zou dit wellicht te maken hebben met die verandering van tarieven waar hier nu over gesproken wordt? Of zou er iets niet kloppen in mijn eigen instellingen? Kunnen jullie eens kijken of jullie wel kunnen zien hoeveel data je gebruikt hebt? (Orange World op je toestel --> Tools --> Dataverbruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:52:
[...]

Ik merk de laatste dagen dat ik op de dataverbruik- pagina van Orange World niet meer kan zien hoeveel kb ik heb verbruikt, de teller blijft op 0 staan. Ook als ik via de website van Orange kijk, zie ik de teller op 0 staan. Ik heb naast Orange World wel degelijk gebruik gemaakt van Internet Access. Zou dit wellicht te maken hebben met die verandering van tarieven waar hier nu over gesproken wordt? Of zou er iets niet kloppen in mijn eigen instellingen? Kunnen jullie eens kijken of jullie wel kunnen zien hoeveel data je gebruikt hebt? (Orange World op je toestel --> Tools --> Dataverbruik)
Klopt helemaal wat je zegt. Was mij ook al opgevallen. Ik heb het alleen stil gehouden onder het motto van "geen slapende honden wakker maken" O-) Ik heb heel de laatste paar dagen, via internet access, aardig wat MB-tjes verbruikt met streaming radio. Werkt perfect, en dat terwijl de datateller op 0 blijft staan. Voorteken misschien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vorige week in de Orange shop te horen dat de datalimiet via umts 250 mb is en via gprs 25mb. Ik lees hierover eigenlijk niks terug op internet. Wie kan dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:21:
Ik kreeg vorige week in de Orange shop te horen dat de datalimiet via umts 250 mb is en via gprs 25mb. Ik lees hierover eigenlijk niks terug op internet. Wie kan dit bevestigen?
'k geloof er niets van :+ Voor zover ik weet is het datalimiet bij beide gewoon 25 Mb (althans als ik aanlog op de GPRSUsage pagina dan zie ik gewoon een bundel van 25 Mb staan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 14:09
TheVMaster schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:52:
[...]

'k geloof er niets van :+ Voor zover ik weet is het datalimiet bij beide gewoon 25 Mb (althans als ik aanlog op de GPRSUsage pagina dan zie ik gewoon een bundel van 25 Mb staan)...
wordt bij jouw dan wel de data bijgehouden, bij mij niet namelijk

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donald_dick schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:59:
[...]

Bij mij ook nog steeds niet. Ook het aantal verzonden mmsjes blijft op 0 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de data word niet bijgehouden omdat ORANGE WORLD GAAT VERDWIJNEN ZOALS IK AL ZEI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:45:
de data word niet bijgehouden omdat ORANGE WORLD GAAT VERDWIJNEN ZOALS IK AL ZEI
Niet boos worden Karel ;) Heb je misschien iets meer info? Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doctor Yes schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:01:
[...]

Niet boos worden Karel ;) Heb je misschien iets meer info? Ben wel benieuwd.
bij prepaid klanten gaat het 2euro per mb kosten en bij abbo krijg je per maand 225mb voor 10euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:32
225mb voor 10 euro, dat is goedkoop,
ik heb nu gprs voor 7.50 per maand, maximaal 10 mb, niet dat ik dat ooit haal.

ik stap rond december dit jaar over naar orange, dat loopt mijn huidige abonnement af.
ik wordt helemaal gek van die abonnementen waarbij alles behalve bel/sms/mms in rekening wordt gebracht, bij orange is dit tenminste uit 1 bundel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 07:56:
[...]

bij prepaid klanten gaat het 2euro per mb kosten en bij abbo krijg je per maand 225mb voor 10euro
Is het bij een abbo uit de bundel, of wordt het appart in rekening gebracht naast je abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Pff wat prolongeert Orange nou al jaaaaaaaren... Alles uit 1 bundel :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan bregman2 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:16:
[...]

Is het bij een abbo uit de bundel, of wordt het appart in rekening gebracht naast je abbo?
het zal je meschien verbazen maar dit zal apart in rekening worden gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:19:
Pff wat prolongeert Orange nou al jaaaaaaaren... Alles uit 1 bundel :X
Dan is Orange erg erg slecht bezig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er gaat veel veranderen bij orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Jaja, eerst roep je dat het gaat verdwijnen en per mb gaat, dan zegt iemand dat hij gehoord had dat er een bundel van 10 eur komt in de winkel, en dan zeg jij ook opeens dat er een bundel komt? Kennelijk zegt die bron van je ook elke dag wat anders. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Goh, iets in me zei ook al dat die karel niet zo geloofwaardig was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabbi schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:01:
Jaja, eerst roep je dat het gaat verdwijnen en per mb gaat, dan zegt iemand dat hij gehoord had dat er een bundel van 10 eur komt in de winkel, en dan zeg jij ook opeens dat er een bundel komt? Kennelijk zegt die bron van je ook elke dag wat anders. ;)
dat orange world gaat verdwijnen betekent niet dat er geen andere gprs abbo kan komen en die gaat komen, maar voor prepaid zal je zeker per mb moeten betalen eerst goed lezen als je de slimbo wilt uithangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
koen schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:14:
Goh, iets in me zei ook al dat die karel niet zo geloofwaardig was :+
Hij spreekt niet eens Nederlands. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 07:56:
[...]

En blijft de onbeperkte verbinding achter de proxy nog bestaan? Ik vind dit helemaal niet zo voordelig als je bedenkt dat T-Mobile een onbeperkt product aanbiedt voor 9,50 euro.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbmot schreef op zondag 20 mei 2007 @ 03:46:
[...]

En blijft de onbeperkte verbinding achter de proxy nog bestaan? Ik vind dit helemaal niet zo voordelig als je bedenkt dat T-Mobile een onbeperkt product aanbiedt voor 9,50 euro.
nee jammer genoeg niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat T-Mobile Orange over wil nemen. Dus ik denk dat we dan hetzelfde soort bundels zullen krijgen. Dus voor 9,50 per maand onbeperkt online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:10:
Het schijnt dat T-Mobile Orange over wil nemen. Dus ik denk dat we dan hetzelfde soort bundels zullen krijgen. Dus voor 9,50 per maand onbeperkt online.
Ach.. allemaal speculaties.

Laat het eerst allemaal maar eens gebeuren en doorgevoerd zijn. Dan zijn we zoveel verder dat ook de concurrentie weer meer aanbiedt dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren m'n Orange umts sim ontvangen. Uiteraard meteen geactiveerd via de Orange-ks. Zie nu 3G op m'n Nokia N73 en Orange World (OW) werkt sneller, al is het niet veel vind ik. Als ik een TV-zender kies via de Orange TV portal, start Realplayer, maar het kijken gaat erg onplezierig: Laden duurt lang, dan ca. 5 sec. beeld, dan ca. 10 sec. "bufferen", weer 5 sec. beeld, weer "bufferen", enz.

Als ik de url's van de TV-zenders (rtsp:// … .3gp) gebruik in de "Diensten"-browser, gaat TV-kijken wel goed en wordt niet onderbroken, geen gebuffer e.d. Het lijkt wel of kijken via de OW-portal de boel vertraagt. Wie heeft dit ook op een Nokia N73 en wie weet wat de oplossing is? Het moet toch ook gewoon via OW kunnen vind ik.

Of zie ik iets over het hoofd? RP heb ik ingesteld volgens de Orange site. Ik heb de Netwerk instellingen 'dual' en 'umts' geprobeerd. In RP heb ik de umts-snelheid op 384 kbps gezet, dit geeft Orange aan (standaard 268 op de N73). Voldoende bereik hier in Zwolle, ca. 4 streepjes tot vol 3G-bereik. Dit allemaal mag helaas niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor orange abbo's komt er toch wel nieuwe data abbo's ik denk dat het voor de prepaid klanten heel naar kan uitpakken aangezien orange de enige is waarbij je met prepaid onbeperkt kan gprsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:59:
Gisteren m'n Orange umts sim ontvangen. Uiteraard meteen geactiveerd via de Orange-ks. Zie nu 3G op m'n Nokia N73 en Orange World (OW) werkt sneller, al is het niet veel vind ik. Als ik een TV-zender kies via de Orange TV portal, start Realplayer, maar het kijken gaat erg onplezierig: Laden duurt lang, dan ca. 5 sec. beeld, dan ca. 10 sec. "bufferen", weer 5 sec. beeld, weer "bufferen", enz.

Als ik de url's van de TV-zenders (rtsp:// … .3gp) gebruik in de "Diensten"-browser, gaat TV-kijken wel goed en wordt niet onderbroken, geen gebuffer e.d. Het lijkt wel of kijken via de OW-portal de boel vertraagt. Wie heeft dit ook op een Nokia N73 en wie weet wat de oplossing is? Het moet toch ook gewoon via OW kunnen vind ik.

Of zie ik iets over het hoofd? RP heb ik ingesteld volgens de Orange site. Ik heb de Netwerk instellingen 'dual' en 'umts' geprobeerd. In RP heb ik de umts-snelheid op 384 kbps gezet, dit geeft Orange aan (standaard 268 op de N73). Voldoende bereik hier in Zwolle, ca. 4 streepjes tot vol 3G-bereik. Dit allemaal mag helaas niet baten.
Ik heb welliswaar geen Nokia maar een K800i. Maar het haperen dat jij beschrijft heb ik ook sinds ongeveer een week. Ook de UMTS snelheid valt dan plotseling terug naar GPRS snelheid tijdens het gewone surfen. Ik heb de KS er trouwens nog niet over gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doctor Yes schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:28:
[...]
Ik heb welliswaar geen Nokia maar een K800i. Maar het haperen dat jij beschrijft heb ik ook sinds ongeveer een week. Ook de UMTS snelheid valt dan plotseling terug naar GPRS snelheid tijdens het gewone surfen. Ik heb de KS er trouwens nog niet over gebeld.
Ik heb zojuist de ks erover gebeld. Het activeren van m’n nieuwe umts sim zou niet helemaal goed gegaan zijn, waardoor umts niet goed zou werken. Morgen gaat de technische afdeling ernaar kijken en moet ik het nog maar eens proberen. Even afwachten dus. Btw, videobellen gaat ook niet. Heb ’t geprobeerd met een collega met een K800i, maar ik krijg de melding “Kan geen video oproep maken, geen ondersteuning voor telefoon of netwerk” :? Valt me trouwens op dat m’n N73 geregeld terugvalt op gewoon gsm, ondanks voldoende bereik. Dan verdwijnt 3G eventjes. Bellen en gebeld worden werkt verder normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:18:
[...]

Ach.. allemaal speculaties.

Laat het eerst allemaal maar eens gebeuren en doorgevoerd zijn. Dan zijn we zoveel verder dat ook de concurrentie weer meer aanbiedt dan nu.
Nou ondertussen ligt er al een bod op tafel, dus echt speculaties zijn het niet echt. Ik denk dat we binnen de kortste keren allemaal t-mobile klant zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-mobile heeft 1,6 miljard geboden dus dat zal orange echt niet weigeren, binnenkort zijn wij t-mobile klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:36
Zojuist gebeld voor een USIM. Er werd uitdrukkelijk vermeld dat dit € 25 ging kosten. In het begin (tot april) schijnt het een gratis actie geweest te zijn. Bij doorvragen werd er met een collega overlegd, en die zei dat hij de kosten nog wel eens wilde schrappen... Ook werd gezegd dat de kosten pas in rekening werden gebracht na het activeren.... Wat moet ik hier nu mee aan? Heb de kaart alvast wel laten komen.

Edit: Terug gebeld door de KS. Was een een foutje, aanvragen en activeren zijn toch geheel kostenloos.

[ Voor 11% gewijzigd door Friebo op 25-05-2007 00:25 . Reden: zie aanvulling ]

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
orange gaat weg?
en die bundels, gaan ook weg zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:14:
orange gaat weg?
en die bundels, gaan ook weg zeker?
ja dat lijkt mij wel, of t-mobile laat de merknaam orange staan maar denk niet dat ze dat zullen doen, dus zeg maar dag bundels en orange world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Karel (ea), kan jij je stellingen eens een keer onderbouwen? Want je replied van alles in dit topic, maar het blijft bij: "ik denk" en dat informeert niet echt natuurlijk, het topic verliest op deze manier z'n nieuwswaarde en nuttigheid met al dat gespeculeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:16:
Karel (ea), kan jij je stellingen eens een keer onderbouwen? Want je replied van alles in dit topic, maar het blijft bij: "ik denk" en dat informeert niet echt natuurlijk, het topic verliest op deze manier z'n nieuwswaarde en nuttigheid met al dat gespeculeer.
ik geef gewoon mijn mening, en ja ik weet meer dingen maar die zijn nog niet oficeel dus ga ik dat niet meer zeggen anders word er weer gezegd dat ik alles lieg dus ik geef alleen nog maar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 19:06:
[...]

Nou ondertussen ligt er al een bod op tafel, dus echt speculaties zijn het niet echt. Ik denk dat we binnen de kortste keren allemaal t-mobile klant zijn...
Zoals ik al zei: zo snel gaan die dingen niet...
Voordat dat allemaal rond is zijn alle abonnementen etc. bij álle aanbieders al weer heel anders dan nu.

En met speculeren bedoel ik speculeren over wat er allemaal zou gaan gebeuren met de huidige prepaidbundels en abonnementen... Níet over een overname, want dat Orange te koop staat is al lang bekend. Of (en zoja: hoe snel) Orange zou worden geïntegreerd in bv. T-Mobile is helemaal onbekend en janken over de gevolgen die dat zou hebben is dus puur speculeren.

Het duurt ook al lang voordat Telfort opgaat in KPN. Nu beginnen ze pas met EDGE af te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 15-09 20:09

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik vraag me af hoe het zit als je ze allerlei dingen veranderen (qua bundels etc) en je van je contract af wil. Ik heb namelijk nog zeker 150E beltegoed opgespaard en hoop dat dan niet kwijt te raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:39:
[...]

ik geef gewoon mijn mening, en ja ik weet meer dingen maar die zijn nog niet oficeel dus ga ik dat niet meer zeggen anders word er weer gezegd dat ik alles lieg dus ik geef alleen nog maar mijn mening
@karel25
Zeg gewoon wat je hebt gehoord en van wie dat hebt gehoord (verhaal plus bron) En betrouwbaarheid van je bron.

Geen eigen speculaties. Zal niemand je ook als leugenaar beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:55:
Ik vraag me af hoe het zit als je ze allerlei dingen veranderen (qua bundels etc) en je van je contract af wil. Ik heb namelijk nog zeker 150E beltegoed opgespaard en hoop dat dan niet kwijt te raken...
Ze kunnen sowieso geen dingen veranderen die tegen je huidige contract ingaan zonder juridisch gezeik te krijgen (zoals Telfort nu met EDGE), maar zoals hierboven wordt opgemerkt is dit:

a) pure speculatie, het is helemaal niet bekend OF er wat gaat veranderen (en zo ja, wat dan)

b) niet op korte termijn te verwachten, dus totaal niet nuttig om je druk over te maken

Dus laten we alsjeblieft met z'n allen ophouden met speculeren over wat er kan/gaat veranderen bij een overname en het houden bij discussieren over de feiten. Dat is nuttiger en scheelt je kopzorgen die niet nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmmartins schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:01:
[...]

@karel25
Zeg gewoon wat je hebt gehoord en van wie dat hebt gehoord (verhaal plus bron) En betrouwbaarheid van je bron.

Geen eigen speculaties. Zal niemand je ook als leugenaar beschouwen.
ik heb mijn info van een betrouwbaar iemand die bij orange werkt, ik weet meer dingen die gaan komen maar zoals ik had gezegd ga ik dat niet meer zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:26:
[...]

ik heb mijn info van een betrouwbaar iemand die bij orange werkt, ik weet meer dingen die gaan komen maar zoals ik had gezegd ga ik dat niet meer zeggen
bla bla bla ende bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KWEK KWEK END KWEK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:26:
[...]

Inderdaad @Hyp Hyper: blablabla,
"'n betrouwbaar iemand" werkt ie in een Orange Winkel, KS? Directie? De poetsjuf?

Verder trouwens vrij kinderachtig
ik weet meer dingen die gaan komen maar zoals ik had gezegd ga ik dat niet meer zeggen
Zeg wat je weet/ hebt gehoord of zwijg!!

1. We moeten maar afwachten door wie Orange wordt overgenomen
2. Wat er daar na gaat gebeuren.

Ik denk zelf (ja inderdaad speculatie),
dat er bij Orange NL geen grote wijzigingen zullen plaatsvinden tot ze zijn over genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:33

4POX

Everybody is wired

En als er iets verkocht wordt dan hoeft het echt niet te verdwijnen. Amstel bier bestaat ook nog steeds.

Orange heeft een uniek concept en trekt daar zijn eigen markt mee. Het is beter om twee markten te bedienen. De consument heeft meer keuze en het gel komt dan op dezelfde pek uit. Ik zou het stom vinden van t-mobile om orange te laten verdwijnen.. Netwerk samenvoegen om daarmee te voldoen aan de umts eisen is beter.

[ Voor 10% gewijzigd door 4POX op 25-05-2007 14:49 ]

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
Ik zie het wel zitten,

Ik kan nu gratis (voordeelbundel) bellen en sms'n naar Orange, als dat straks ook T-Mobile kan... :D
en dan natuurlijk icm het PIT van T-Mobile

Best of both worlds
(Dit is geen speculatie, dit is dromen :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
als de bundels blijven zou dit ideaal zijn,
voor de rest: als het netwerk maar goed is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Volgens mij zouden ze geen wijzigingen mogen doorvoeren aan de al bestaande klanten met betrekking tot verandering van het abbo, bundels en dergelijke. Anders kun je je contract laten ontbinden toch!?
Als je contract afloopt of je wil 'n nieuw abbo bij T-Orange (zeg maar wat) dan heb je pas te maken met alle nieuwe voorwaarden, bundels of niet, internet of niet en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:11:
Volgens mij zouden ze geen wijzigingen mogen doorvoeren aan de al bestaande klanten met betrekking tot verandering van het abbo, bundels en dergelijke. Anders kun je je contract laten ontbinden toch!?
Ja, inderdaad. Ze kunnen alleen de voordeeltjes die niet in de A.V staan, zoals het kostenloos mogen downgraden van je abo afschaffen. Misschien is het een goed idee om in de juiste thread verder te gaan.

> KLIK HIER om verder te speculeren over de mogelijke overname van orange door t-mobile <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Zijn er mensen die Rabo Mobielbankieren gebruiken via Orange World? Ik krijg het niet (meer) werkend op mijn E65. 'Technische problemen' zegt ie. Die melding kreeg ik in het verleden ook op mijn 6230. Het heeft daarna wel gewerkt toen ik de E65 kreeg en nu dus niet meer... Iemand ideeën of kan iemand bevestigen dat het bij hem/haar wel werkt?

--
Het werkt nu wel als ik een andere link open, nl via Orange World: https://rmb.rabobank.nl/i/bankieren/menu.do

[ Voor 14% gewijzigd door Helsie op 26-05-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 21:21
Ik heb een abbonement aangevraagd bij Orange en zit er aan te denken om Orange World erbij te nemen. Nu begrijp ik dat je via Orange World gratis kan internetten via het HTTP protocol. POP3 en IMAP werken dus niet.
Nu werk ik met een Exchange server en synchroniseer deze via Activesync. De exchangeserver maakt gebruik van SSL. Kan ik dit wel synchroniseren binnen Orange World?
Ik heb nl. geen zin om heel veel te moeten gaan bijbetalen iedere maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
awenger2k schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:07:
Ik heb een abbonement aangevraagd bij Orange en zit er aan te denken om Orange World erbij te nemen. Nu begrijp ik dat je via Orange World gratis kan internetten via het HTTP protocol. POP3 en IMAP werken dus niet.
Nu werk ik met een Exchange server en synchroniseer deze via Activesync. De exchangeserver maakt gebruik van SSL. Kan ik dit wel synchroniseren binnen Orange World?
Wat voor toestel gebruik je? Met een Windows Mobile PocketPC Phone edition toestel kan dat in ieder geval, dat doe ik al ruim een jaar zo (via een hosted exchange account bij 4smartphone.net). Op de Smartphone versie van Windows Mobile werkt dit blijkbaar niet, dus het is toestel afhankelijk.
Het ligt ook nog een beetje aan hoeveel en vaak je wil synchroniseren. Met de 25MB die tegenwoordig bij Orange World aan echt GPRS internet zit, kun je ook een aardig eind komen als je geen attachments op hoeft te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doctor Yes schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:28:
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:31:
Ik heb zojuist de ks erover gebeld. Het activeren van m’n nieuwe umts sim zou niet helemaal goed gegaan zijn, waardoor umts niet goed zou werken. Morgen gaat de technische afdeling ernaar kijken en moet ik het nog maar eens proberen. Even afwachten dus. Btw, videobellen gaat ook niet. Heb ’t geprobeerd met een collega met een K800i, maar ik krijg de melding “Kan geen video oproep maken, geen ondersteuning voor telefoon of netwerk” :? Valt me trouwens op dat m’n N73 geregeld terugvalt op gewoon gsm, ondanks voldoende bereik. Dan verdwijnt 3G eventjes. Bellen en gebeld worden werkt verder normaal.
Videobellen werkt nu :) . Oorzaak was, dat dit apart geactiveerd moet worden, alleen een umts sim in je foon stoppen is niet genoeg. Voor zover ik kan zien, staat hierover niets op de Orange site. TV-kijken op m’n foon gaat wel goed op m’n werk. Daar heb ik constant vol 3G-bereik en geen gehaper. Thuis valt m’n N73 vaak terug naar gprs, dus zal ik wel net iets te ver van de zendmast zitten.
Ander kritiekpuntje is, dat m’n voicemail het ook niet meer deed en in 1e instantie ook niet geactiveerd kon worden. De ks vertelde dat dit kwam, omdat er geen ruimte voor berichten op de server was gereserveerd. Dit heeft men gecorrigeerd. Gelukkig werkt alles dus nu (weer) :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
troftnom schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:49:
[...]

Wat voor toestel gebruik je? Met een Windows Mobile PocketPC Phone edition toestel kan dat in ieder geval, dat doe ik al ruim een jaar zo (via een hosted exchange account bij 4smartphone.net). Op de Smartphone versie van Windows Mobile werkt dit blijkbaar niet, dus het is toestel afhankelijk.
Het ligt ook nog een beetje aan hoeveel en vaak je wil synchroniseren. Met de 25MB die tegenwoordig bij Orange World aan echt GPRS internet zit, kun je ook een aardig eind komen als je geen attachments op hoeft te halen.
Ik heb een HTC Vox i.c.m een Hosted Exchange account van utica.nl. Dat gaat dus om een smartphone, maar wel met Windows Mobile 6, wellicht dat het daarmee wel wil lukken. Denk dat het een kwestie is van proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 11:43
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:23:
quote:
donald_dick schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:59:
[...]

Bij mij ook nog steeds niet. Ook het aantal verzonden mmsjes blijft op 0 staan.
Inmiddels wordt bij mij het dataverbruik weer geteld, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
awenger2k schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:07:
Yep, dat kan. Ik had - tot afgelopen vrijdag - een orange abonnement en ik gebruikte DirectPush via de proxy server.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
StevenK schreef op zondag 27 mei 2007 @ 15:12:
[...]

Yep, dat kan. Ik had - tot afgelopen vrijdag - een orange abonnement en ik gebruikte DirectPush via de proxy server.
In combinatie met welke foon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
awenger2k schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:24:
[...]

In combinatie met welke foon?
S200. Heb nu een i600 met T-mobile :) en de S200 probeer ik te verpatsen.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
De gratis proef periode van Orange TV is voorbij, maar via rechtstreekse links naar de streams werken nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,
Ik had zojuist een medewerker van Orange aan de telefoon omdat ik problemen had met mijn instellingen voor Orange World op mijn M700.
Hij gaf mij de tip om op de telefoon in de map "ConnMgr" een resetbestand te openen.

En aangezien dat bestand er bij mij om de een of andere reden (LVSW) niet meer staat, wil ik hier vragen of iemand op zijn telefoon kan bekijken wat het bestand is en hier wat over kan feedbacken.

Hiermee zou je in 1 klap je Orange World instellingen op de M700 terugzetten, zonder een harde reset.

Alvast bedankt,
groet, Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Helsie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:20:
De gratis proef periode van Orange TV is voorbij, maar via rechtstreekse links naar de streams werken nog steeds :)
Nu niet meer dus... Alleen PlayboyTV werkt nog, maar dat is dus de minst boeiende... Ik denk dat er niks afgeschermd is, maar dat de locaties gewoon aangepast zijn... Ik heb nu betaald (is toch maar 1,50) en de nieuwe locaties in elk geval gevonden. Ik weet niet of er nog wat interesse voor is?

[ Voor 14% gewijzigd door Helsie op 01-06-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 11:43
Helsie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:24:
[...]

Nu niet meer dus... Alleen PlayboyTV werkt nog, maar dat is dus de minst boeiende... Ik denk dat er niks afgeschermd is, maar dat de locaties gewoon aangepast zijn... Ik heb nu betaald (is toch maar 1,50) en de nieuwe locaties in elk geval gevonden. Ik weet niet of er nog wat interesse voor is?
Zekers! Het is mij ook nooit op een andere manier gelukt, dan door die locaties handmatig in te voeren :(. Via het portal heb ik nooit een zender kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm...volgens mij ligt UMTS in de buurt van Zwolle eruit. 'k heb geen 3G icon meer :(
Ships..dat wordt dus internetten via GPRS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

UMTS-simkaartje is eindelijk telefonisch aangevraagd.. Had nooit zin om te bellen :9
Is binnen 2 a 3 werkdagen hier thuis en moet 'm dan alleen nog even telefonisch activeren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange komt trouwens per 3 Juli 2007 met een antwoord op de 'onbeperkte data bundels'. Ze bieden Orange World Extra aan, dezelfde bundel als de huidige Orange World, maar met een internet access limiet van 100mb.

Deze bundel kost 15 euro per maand, maar daarmee heb je dan ook meteen de Orange World TV bundel, dus onbeperkt tv kijken en internetten, voor 15 euro per maand, klinkt op zich wel interessant imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:19:
Orange komt trouwens per 3 Juli 2007 met een antwoord op de 'onbeperkte data bundels'. Ze bieden Orange World Extra aan, dezelfde bundel als de huidige Orange World, maar met een internet access limiet van 100mb.

Deze bundel kost 15 euro per maand, maar daarmee heb je dan ook meteen de Orange World TV bundel, dus onbeperkt tv kijken en internetten, voor 15 euro per maand, klinkt op zich wel interessant imho.
klinkt beetje tegenstrijdig :? , limiet 100mb en toch onbeperkt internet?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
bartgrefte schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:52:
[...]

Als dat maar niet betekent dat het onbeperkt 'niet-Orange-World sites via Orange World proxy' gaat aflopen...

Overigens is de UMTS van Orange 384Kbps download snelheid en T-Mobile kost bij dezelfde snelheid (Internet Totaal) maar liefst € 49,50 per maand...

[ Voor 19% gewijzigd door Helsie op 06-06-2007 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
bartgrefte schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:52:
[...]

fair use policy ;)
iedere provider heeft wel een limiet, bij onbeperkt internet
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.