Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat kan niet, want je moet het zelf aanvragen. Maar goed, als jij zoveel overtuigingskracht hebt dat ze het voor jou wel doen, succes.CLB schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 11:13:
Begrijp ik, maar dan laat ik hun wel bellen, ik blijf aan de gang zeg
[edit]Misschien handig voor anderen? Kun je zelf een file maken en ergens wegzetten:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/ned1h3.3gp">Ned 1</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/ned2h3.3gp">Ned 2</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/ned3h3.3gp">Ned 3</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/rtl4h3.3gp">RTL4</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/sbs6h3.3gp">SBS6</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/talpah3.3gp">Tien</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/bbc-worldh3.3gp">BBC World</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/euronewsh3.3gp">Euro News</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/turnerh3.3gp">Cartoon Network</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/traceh3.3gp">Trace</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/fashiontvh3.3gp">Fashion TV</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.bl/sdplive/playboym4.sdp">Playboy TV</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/tv5h3.3gp">TV5 Monde</a><br /> |
[ Voor 77% gewijzigd door Helsie op 05-05-2007 23:46 ]
Wat ik begrepen heb van Orange is dat het dus wel dataverkeer kost als je het niet op Orange World kunt vinden..Helsie schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 15:57:
UMTS kaartje is binnen en geactiveerd. Het werkt prima, voor m'n gevoel iets sneller dan GPRS. Ik kan alleen geen link vinden naar die Orange tv... Ik heb al gebeld met de klantenservice en die gingen iets activeren zodat ik het op mijn orange world openingspagina zou zien.... Dit heeft niets geholpen. Is er iemand die de locatie van die pagina weet? Dan kan ik er rechtstreeks heen...
[edit]Misschien handig voor anderen? Kun je zelf een file maken en ergens wegzetten:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/ned1h3.3gp">Ned 1</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/ned2h3.3gp">Ned 2</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/ned3h3.3gp">Ned 3</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/rtl4h3.3gp">RTL4</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/sbs6h3.3gp">SBS6</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/talpah3.3gp">Tien</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/bbc-worldh3.3gp">BBC World</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/euronewsh3.3gp">Euro News</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/turnerh3.3gp">Cartoon Network</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/traceh3.3gp">Trace</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/fashiontvh3.3gp">Fashion TV</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.bl/sdplive/playboym4.sdp">Playboy TV</a><br /> <a href="rtsp://orange-mobile.nob.nl/live/tv5h3.3gp">TV5 Monde</a><br />
vreemd ik heb de UMTS sim gewoon opgehaald in de OrangeshopHelsie schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 09:57:
[...]
geloof me: langsgaan heeft geen zin, aangezien ze dan toch zeggen 'hier moet je voor naar de klantenservice bellen'. Been there, done that, zeg maar.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Hoe kan dat dan wanneer je toegangspunt WAP gebruikt?TheVMaster schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:43:
[...]
Wat ik begrepen heb van Orange is dat het dus wel dataverkeer kost als je het niet op Orange World kunt vinden..
net gekeken op mijn gebruiksoverzicht en ik heb 0kb gebruikt, terwijl ik al vanaf gisteren rond deze tijd de tv streams werkend heb, en dus ook gebruikt heb... Nou kan het natuurlijk zo zijn dat het om eoa niet bijgewerkt is, maar ik ben er vrij zeker van dat al het verkeer via toegangspunt WAP gewoon onbeperkt is. Anders zou het nooit door hun proxy komen...
Dat moet dan 1 van die shops zijn die op de site genoemd staan als verkooppunten? Breda stond daar niet bij, dus dat zou het wel kunnen verklaren.TheVMaster schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:46:
[...]
vreemd ik heb de UMTS sim gewoon opgehaald in de OrangeshopOverigens nadat de klantenservice dat aan mij doorgaf
[ Voor 60% gewijzigd door Helsie op 06-05-2007 19:11 ]
Een ander heet "Orange World", dit is de proxy die bedoeld is voor de Orange World portal en TV, maar ook heel goed te gebruiken is voor gewoon internet. Voor de duidelijkheid, dit is gratis, maar komt wel op je rekening te staan qua verbruik maar met 0,00 kosten
Is er momenteel een storing met Orange World?
Zo nee, kan de reden dat ik geen internet heb liggen in het feit dat ik net mijn bundel heb veranderd via de orange-site?
in ieder geval valt het toegangspunt internet access onder de 25mb datalimiet. Het orange world toegangspunt is inderdaad onbeperkt.sharque schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:51:
Als het goed is heb je 4 toegangspunten van Orange. De "Orange ISP GPRS" is je internetbundel van 25mb.
Een ander heet "Orange World", dit is de proxy die bedoeld is voor de Orange World portal en TV, maar ook heel goed te gebruiken is voor gewoon internet. Voor de duidelijkheid, dit is gratis, maar komt wel op je rekening te staan qua verbruik maar met 0,00 kosten
Is er momenteel een storing met Orange World?
Zo nee, kan de reden dat ik geen internet heb liggen in het feit dat ik net mijn bundel heb veranderd via de orange-site?
Oke...dan heb je idd gelijkHelsie schreef op zondag 06 mei 2007 @ 19:00:
[...]
Hoe kan dat dan wanneer je toegangspunt WAP gebruikt?
net gekeken op mijn gebruiksoverzicht en ik heb 0kb gebruikt, terwijl ik al vanaf gisteren rond deze tijd de tv streams werkend heb, en dus ook gebruikt heb... Nou kan het natuurlijk zo zijn dat het om eoa niet bijgewerkt is, maar ik ben er vrij zeker van dat al het verkeer via toegangspunt WAP gewoon onbeperkt is. Anders zou het nooit door hun proxy komen...
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Misschien is het tijd voor een nieuwe startpost.MrAngry schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:57:
Jullie halen toegangspunten en internet profielen door elkaar volgens mij.
Dan zou daar iets van een tabel in kunnen, zoals:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Profielnaam |Toegangspunt |Kenmerken -------------------------------------------------------------------------------- Orange World |wap |Internet verkeer via http proxy. | |Alles wat werkt, is onbeperkt. -------------------------------------------------------------------------------- Orange Internet Access|internet |max volgens bundel (was 2mb, nu 25mb) | |Altijd van bundel af, alle poorten mogelijk -------------------------------------------------------------------------------- Orange MMS |mms |geen internet toegang, voor mms verkeer |
Bovenstaande profielen werken allemaal met GPRS en UMTS (dat is puur een ander onderliggend medium, verandert niks aan tarieven en instellingen enzo).
Overigens had ik op mijn E65 ook nog een Orange Wap profiel, maar dat was weer een inbel verbinding. Om het duidelijk te houden.
Verder nog wat links naar de tv streams, etc
Maar dan kunnen we misschien beter een nieuw topic maken? Deze loopt al zo lang, dat veel info achterhaald is...
[ Voor 17% gewijzigd door Helsie op 07-05-2007 13:22 ]
Verwijderd
Zou het zin hebben om die nieuwe sim aan te vragen, voor de toekomst is het altijd makkelijk. Indien ik dan een nieuwe telefoon krijg kan ik meteen op umts. Kwa gprs snelheid zou het niet veel uitmaken of wel ?
Bij mij was het omgekeerd: ik kreeg het 25mb bundel abbo zodra ik de UMTS sim ontvangen had (en geactiveerd had)...Sabbi schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:10:
Die usim krijg je alleen als je een nieuw 25 mb bundel abbo hebt
onzin. gewoon de klantenservice van Orange bellen en hem gratis aanvragen. Binnen 5 werkdagen krijg je hem toegezonden zodat je kan videobellen en eventueel kan internetten bij aanschaf van orange world. Via de toegangspunt orange world gratis internetten en via internet acces tot 25 mb.Sabbi schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:10:
Die usim krijg je alleen als je een nieuw 25 mb bundel abbo hebt
Sabbi bedoelde volgens mij dat je geen gratis USIM krijgt als je een 2mb (dus oud) Orange World abonnement hebt.broodjepoep schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:52:
[...]
onzin. gewoon de klantenservice van Orange bellen en hem gratis aanvragen. Binnen 5 werkdagen krijg je hem toegezonden zodat je kan videobellen en eventueel kan internetten bij aanschaf van orange world. Via de toegangspunt orange world gratis internetten en via internet acces tot 25 mb.
Dan is dat ook veranderd want ik kreeg hem wel kosteloos toegestuurd terwijl ik wel een oude abonnementsvorm hadSabbi schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:49:
Dat bedoelde ik ja, en daar heb ik echt wel gelijk over... geen 'nieuw type' contract (dus nog een 2bm bundel), geen usim. Toch jammer omdat je met je normale sim roaming gewoon wel umts kan gebruiken, alleen dan weer niet op je thuisnetwerk..
Ik ook. Ik had op dat moment overigens al wel verlengd, maar die verlenging was (en is nu nog) niet ingegaan.DanielvdMark schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:01:
[...]
Dan is dat ook veranderd want ik kreeg hem wel kosteloos toegestuurd terwijl ik wel een oude abonnementsvorm had
Verwijderd
Nou, als dat waar is dan ben ik snel weg bij Orange. Ik zou het ook raar vinden als Orange dat doet, juist nu de concurenten met mobiel internet bundels komen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:22:
slechte mededeling, ik heb zonet van een vriend van mij die bij orange werkt gehoord, dat de kosten van orange world gaan veranden, je zal binnen kort per mb moet betalen, onbeperkt is dus helaas verleden tijd
Verwijderd
met prepaid gaat het zeker, met abbo is het nog niet helemaal zeker ik heb dit uit zeer betrouwbare bronDoctor Yes schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:59:
[...]
Nou, als dat waar is dan ben ik snel weg bij Orange. Ik zou het ook raar vinden als Orange dat doet, juist nu de concurenten met mobiel internet bundels komen.
Yep, dan is het einde orange voor mij. Zou een slechte zet van ze zijn als het waar is.Doctor Yes schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:59:
[...]
Nou, als dat waar is dan ben ik snel weg bij Orange. Ik zou het ook raar vinden als Orange dat doet, juist nu de concurenten met mobiel internet bundels komen.
Geen paniek dus!
Verwijderd
alsof ik er wat aan heb om dit tegaan liegen win ik weinig mee, ik verlies alleen maar aangezien ik een vaste gebruiker was van orange world, maar goed geloof maar wat je wilt gelovenrobhof schreef op zondag 13 mei 2007 @ 03:34:
Volgens mij je reinste onzin. Ik hoorde gisteren in een Orange-winkel juist dat ze binnenkort naar een onbeperkt-abonnement gaan, voor rond de 10 euro.
Geen paniek dus!
Verwijderd
Verwijderd
Als dat er komt (en daar wacht ik al een jaar ofzo op), sluit ik gelijk weer een Orange abonnement af. Orange bevalt me eigenlijk prima. Iemand enig idee wanneer dit komt?robhof schreef op zondag 13 mei 2007 @ 03:34:
Volgens mij je reinste onzin. Ik hoorde gisteren in een Orange-winkel juist dat ze binnenkort naar een onbeperkt-abonnement gaan, voor rond de 10 euro.
Geen paniek dus!
Verwijderd
In principe is de 25mb van nu zo slecht nog niet, als je alleen push-mail gebruikt en live messenger (bij een windows mobile toestel) dan haal je die 25mb niet zo snel hoor
Verwijderd
Ik merk de laatste dagen dat ik op de dataverbruik- pagina van Orange World niet meer kan zien hoeveel kb ik heb verbruikt, de teller blijft op 0 staan. Ook als ik via de website van Orange kijk, zie ik de teller op 0 staan. Ik heb naast Orange World wel degelijk gebruik gemaakt van Internet Access. Zou dit wellicht te maken hebben met die verandering van tarieven waar hier nu over gesproken wordt? Of zou er iets niet kloppen in mijn eigen instellingen? Kunnen jullie eens kijken of jullie wel kunnen zien hoeveel data je gebruikt hebt? (Orange World op je toestel --> Tools --> Dataverbruik)robhof schreef op zondag 13 mei 2007 @ 03:34:
Geen paniek dus!
Klopt helemaal wat je zegt. Was mij ook al opgevallen. Ik heb het alleen stil gehouden onder het motto van "geen slapende honden wakker maken"Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:52:
[...]
Ik merk de laatste dagen dat ik op de dataverbruik- pagina van Orange World niet meer kan zien hoeveel kb ik heb verbruikt, de teller blijft op 0 staan. Ook als ik via de website van Orange kijk, zie ik de teller op 0 staan. Ik heb naast Orange World wel degelijk gebruik gemaakt van Internet Access. Zou dit wellicht te maken hebben met die verandering van tarieven waar hier nu over gesproken wordt? Of zou er iets niet kloppen in mijn eigen instellingen? Kunnen jullie eens kijken of jullie wel kunnen zien hoeveel data je gebruikt hebt? (Orange World op je toestel --> Tools --> Dataverbruik)

Verwijderd
'k geloof er niets vanVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:21:
Ik kreeg vorige week in de Orange shop te horen dat de datalimiet via umts 250 mb is en via gprs 25mb. Ik lees hierover eigenlijk niks terug op internet. Wie kan dit bevestigen?
wordt bij jouw dan wel de data bijgehouden, bij mij niet namelijkTheVMaster schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:52:
[...]
'k geloof er niets vanVoor zover ik weet is het datalimiet bij beide gewoon 25 Mb (althans als ik aanlog op de GPRSUsage pagina dan zie ik gewoon een bundel van 25 Mb staan)...
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Verwijderd
Bij mij ook nog steeds niet. Ook het aantal verzonden mmsjes blijft op 0 staan.donald_dick schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:59:
[...]
wordt bij jouw dan wel de data bijgehouden, bij mij niet namelijk
Niet boos worden KarelVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:45:
de data word niet bijgehouden omdat ORANGE WORLD GAAT VERDWIJNEN ZOALS IK AL ZEI
Verwijderd
bij prepaid klanten gaat het 2euro per mb kosten en bij abbo krijg je per maand 225mb voor 10euroDoctor Yes schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:01:
[...]
Niet boos worden KarelHeb je misschien iets meer info? Ben wel benieuwd.
ik heb nu gprs voor 7.50 per maand, maximaal 10 mb, niet dat ik dat ooit haal.
ik stap rond december dit jaar over naar orange, dat loopt mijn huidige abonnement af.
ik wordt helemaal gek van die abonnementen waarbij alles behalve bel/sms/mms in rekening wordt gebracht, bij orange is dit tenminste uit 1 bundel!
Is het bij een abbo uit de bundel, of wordt het appart in rekening gebracht naast je abbo?Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 07:56:
[...]
bij prepaid klanten gaat het 2euro per mb kosten en bij abbo krijg je per maand 225mb voor 10euro

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
het zal je meschien verbazen maar dit zal apart in rekening worden gebrachtarjan bregman2 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:16:
[...]
Is het bij een abbo uit de bundel, of wordt het appart in rekening gebracht naast je abbo?
Dan is Orange erg erg slecht bezigCLB schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:19:
Pff wat prolongeert Orange nou al jaaaaaaaren... Alles uit 1 bundel

Verwijderd
dat orange world gaat verdwijnen betekent niet dat er geen andere gprs abbo kan komen en die gaat komen, maar voor prepaid zal je zeker per mb moeten betalen eerst goed lezen als je de slimbo wilt uithangenSabbi schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:01:
Jaja, eerst roep je dat het gaat verdwijnen en per mb gaat, dan zegt iemand dat hij gehoord had dat er een bundel van 10 eur komt in de winkel, en dan zeg jij ook opeens dat er een bundel komt? Kennelijk zegt die bron van je ook elke dag wat anders.
Hij spreekt niet eens Nederlands.koen schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:14:
Goh, iets in me zei ook al dat die karel niet zo geloofwaardig was
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
En blijft de onbeperkte verbinding achter de proxy nog bestaan? Ik vind dit helemaal niet zo voordelig als je bedenkt dat T-Mobile een onbeperkt product aanbiedt voor 9,50 euro.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 07:56:
[...]
bij prepaid klanten gaat het 2euro per mb kosten en bij abbo krijg je per maand 225mb voor 10euro
Ook maar dat ik dat weet!
Verwijderd
nee jammer genoeg nietvbmot schreef op zondag 20 mei 2007 @ 03:46:
[...]
En blijft de onbeperkte verbinding achter de proxy nog bestaan? Ik vind dit helemaal niet zo voordelig als je bedenkt dat T-Mobile een onbeperkt product aanbiedt voor 9,50 euro.
Verwijderd
Ach.. allemaal speculaties.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:10:
Het schijnt dat T-Mobile Orange over wil nemen. Dus ik denk dat we dan hetzelfde soort bundels zullen krijgen. Dus voor 9,50 per maand onbeperkt online.
Laat het eerst allemaal maar eens gebeuren en doorgevoerd zijn. Dan zijn we zoveel verder dat ook de concurrentie weer meer aanbiedt dan nu.
Verwijderd
Als ik de url's van de TV-zenders (rtsp:// … .3gp) gebruik in de "Diensten"-browser, gaat TV-kijken wel goed en wordt niet onderbroken, geen gebuffer e.d. Het lijkt wel of kijken via de OW-portal de boel vertraagt. Wie heeft dit ook op een Nokia N73 en wie weet wat de oplossing is? Het moet toch ook gewoon via OW kunnen vind ik.
Of zie ik iets over het hoofd? RP heb ik ingesteld volgens de Orange site. Ik heb de Netwerk instellingen 'dual' en 'umts' geprobeerd. In RP heb ik de umts-snelheid op 384 kbps gezet, dit geeft Orange aan (standaard 268 op de N73). Voldoende bereik hier in Zwolle, ca. 4 streepjes tot vol 3G-bereik. Dit allemaal mag helaas niet baten.
Verwijderd
Ik heb welliswaar geen Nokia maar een K800i. Maar het haperen dat jij beschrijft heb ik ook sinds ongeveer een week. Ook de UMTS snelheid valt dan plotseling terug naar GPRS snelheid tijdens het gewone surfen. Ik heb de KS er trouwens nog niet over gebeld.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:59:
Gisteren m'n Orange umts sim ontvangen. Uiteraard meteen geactiveerd via de Orange-ks. Zie nu 3G op m'n Nokia N73 en Orange World (OW) werkt sneller, al is het niet veel vind ik. Als ik een TV-zender kies via de Orange TV portal, start Realplayer, maar het kijken gaat erg onplezierig: Laden duurt lang, dan ca. 5 sec. beeld, dan ca. 10 sec. "bufferen", weer 5 sec. beeld, weer "bufferen", enz.
Als ik de url's van de TV-zenders (rtsp:// … .3gp) gebruik in de "Diensten"-browser, gaat TV-kijken wel goed en wordt niet onderbroken, geen gebuffer e.d. Het lijkt wel of kijken via de OW-portal de boel vertraagt. Wie heeft dit ook op een Nokia N73 en wie weet wat de oplossing is? Het moet toch ook gewoon via OW kunnen vind ik.
Of zie ik iets over het hoofd? RP heb ik ingesteld volgens de Orange site. Ik heb de Netwerk instellingen 'dual' en 'umts' geprobeerd. In RP heb ik de umts-snelheid op 384 kbps gezet, dit geeft Orange aan (standaard 268 op de N73). Voldoende bereik hier in Zwolle, ca. 4 streepjes tot vol 3G-bereik. Dit allemaal mag helaas niet baten.
Verwijderd
Ik heb zojuist de ks erover gebeld. Het activeren van m’n nieuwe umts sim zou niet helemaal goed gegaan zijn, waardoor umts niet goed zou werken. Morgen gaat de technische afdeling ernaar kijken en moet ik het nog maar eens proberen. Even afwachten dus. Btw, videobellen gaat ook niet. Heb ’t geprobeerd met een collega met een K800i, maar ik krijg de melding “Kan geen video oproep maken, geen ondersteuning voor telefoon of netwerk”Doctor Yes schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:28:
[...]
Ik heb welliswaar geen Nokia maar een K800i. Maar het haperen dat jij beschrijft heb ik ook sinds ongeveer een week. Ook de UMTS snelheid valt dan plotseling terug naar GPRS snelheid tijdens het gewone surfen. Ik heb de KS er trouwens nog niet over gebeld.
Verwijderd
Nou ondertussen ligt er al een bod op tafel, dus echt speculaties zijn het niet echt. Ik denk dat we binnen de kortste keren allemaal t-mobile klant zijn...Hyp Hyper schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:18:
[...]
Ach.. allemaal speculaties.
Laat het eerst allemaal maar eens gebeuren en doorgevoerd zijn. Dan zijn we zoveel verder dat ook de concurrentie weer meer aanbiedt dan nu.
Verwijderd
Edit: Terug gebeld door de KS. Was een een foutje, aanvragen en activeren zijn toch geheel kostenloos.
[ Voor 11% gewijzigd door Friebo op 25-05-2007 00:25 . Reden: zie aanvulling ]
Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!
en die bundels, gaan ook weg zeker?
Verwijderd
ja dat lijkt mij wel, of t-mobile laat de merknaam orange staan maar denk niet dat ze dat zullen doen, dus zeg maar dag bundels en orange worldvandevorst schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:14:
orange gaat weg?
en die bundels, gaan ook weg zeker?
Verwijderd
ik geef gewoon mijn mening, en ja ik weet meer dingen maar die zijn nog niet oficeel dus ga ik dat niet meer zeggen anders word er weer gezegd dat ik alles lieg dus ik geef alleen nog maar mijn meningMrAngry schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:16:
Karel (ea), kan jij je stellingen eens een keer onderbouwen? Want je replied van alles in dit topic, maar het blijft bij: "ik denk" en dat informeert niet echt natuurlijk, het topic verliest op deze manier z'n nieuwswaarde en nuttigheid met al dat gespeculeer.
Zoals ik al zei: zo snel gaan die dingen niet...Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 19:06:
[...]
Nou ondertussen ligt er al een bod op tafel, dus echt speculaties zijn het niet echt. Ik denk dat we binnen de kortste keren allemaal t-mobile klant zijn...
Voordat dat allemaal rond is zijn alle abonnementen etc. bij álle aanbieders al weer heel anders dan nu.
En met speculeren bedoel ik speculeren over wat er allemaal zou gaan gebeuren met de huidige prepaidbundels en abonnementen... Níet over een overname, want dat Orange te koop staat is al lang bekend. Of (en zoja: hoe snel) Orange zou worden geïntegreerd in bv. T-Mobile is helemaal onbekend en janken over de gevolgen die dat zou hebben is dus puur speculeren.
Het duurt ook al lang voordat Telfort opgaat in KPN. Nu beginnen ze pas met EDGE af te schaffen.
@karel25Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:39:
[...]
ik geef gewoon mijn mening, en ja ik weet meer dingen maar die zijn nog niet oficeel dus ga ik dat niet meer zeggen anders word er weer gezegd dat ik alles lieg dus ik geef alleen nog maar mijn mening
Zeg gewoon wat je hebt gehoord en van wie dat hebt gehoord (verhaal plus bron) En betrouwbaarheid van je bron.
Geen eigen speculaties. Zal niemand je ook als leugenaar beschouwen.
Ze kunnen sowieso geen dingen veranderen die tegen je huidige contract ingaan zonder juridisch gezeik te krijgen (zoals Telfort nu met EDGE), maar zoals hierboven wordt opgemerkt is dit:SayWhatAgain! schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:55:
Ik vraag me af hoe het zit als je ze allerlei dingen veranderen (qua bundels etc) en je van je contract af wil. Ik heb namelijk nog zeker 150E beltegoed opgespaard en hoop dat dan niet kwijt te raken...
a) pure speculatie, het is helemaal niet bekend OF er wat gaat veranderen (en zo ja, wat dan)
b) niet op korte termijn te verwachten, dus totaal niet nuttig om je druk over te maken
Dus laten we alsjeblieft met z'n allen ophouden met speculeren over wat er kan/gaat veranderen bij een overname en het houden bij discussieren over de feiten. Dat is nuttiger en scheelt je kopzorgen die niet nodig zijn.
Verwijderd
ik heb mijn info van een betrouwbaar iemand die bij orange werkt, ik weet meer dingen die gaan komen maar zoals ik had gezegd ga ik dat niet meer zeggenkmmartins schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:01:
[...]
@karel25
Zeg gewoon wat je hebt gehoord en van wie dat hebt gehoord (verhaal plus bron) En betrouwbaarheid van je bron.
Geen eigen speculaties. Zal niemand je ook als leugenaar beschouwen.
bla bla bla ende blaVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:26:
[...]
ik heb mijn info van een betrouwbaar iemand die bij orange werkt, ik weet meer dingen die gaan komen maar zoals ik had gezegd ga ik dat niet meer zeggen
Inderdaad @Hyp Hyper: blablabla,Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:26:
[...]
ik heb mijn info van een betrouwbaar iemand die bij orange werkt, ik weet meer dingen die gaan komen maar zoals ik had gezegd ga ik dat niet meer zeggen
"'n betrouwbaar iemand" werkt ie in een Orange Winkel, KS? Directie? De poetsjuf?
Verder trouwens vrij kinderachtig
Zeg wat je weet/ hebt gehoord of zwijg!!ik weet meer dingen die gaan komen maar zoals ik had gezegd ga ik dat niet meer zeggen
1. We moeten maar afwachten door wie Orange wordt overgenomen
2. Wat er daar na gaat gebeuren.
Ik denk zelf (ja inderdaad speculatie),
dat er bij Orange NL geen grote wijzigingen zullen plaatsvinden tot ze zijn over genomen.
Orange heeft een uniek concept en trekt daar zijn eigen markt mee. Het is beter om twee markten te bedienen. De consument heeft meer keuze en het gel komt dan op dezelfde pek uit. Ik zou het stom vinden van t-mobile om orange te laten verdwijnen.. Netwerk samenvoegen om daarmee te voldoen aan de umts eisen is beter.
[ Voor 10% gewijzigd door 4POX op 25-05-2007 14:49 ]
Ik kan nu gratis (voordeelbundel) bellen en sms'n naar Orange, als dat straks ook T-Mobile kan...
en dan natuurlijk icm het PIT van T-Mobile
Best of both worlds
(Dit is geen speculatie, dit is dromen
voor de rest: als het netwerk maar goed is!
Als je contract afloopt of je wil 'n nieuw abbo bij T-Orange (zeg maar wat) dan heb je pas te maken met alle nieuwe voorwaarden, bundels of niet, internet of niet en dergelijke...
Ja, inderdaad. Ze kunnen alleen de voordeeltjes die niet in de A.V staan, zoals het kostenloos mogen downgraden van je abo afschaffen. Misschien is het een goed idee om in de juiste thread verder te gaan.CLB schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:11:
Volgens mij zouden ze geen wijzigingen mogen doorvoeren aan de al bestaande klanten met betrekking tot verandering van het abbo, bundels en dergelijke. Anders kun je je contract laten ontbinden toch!?
> KLIK HIER om verder te speculeren over de mogelijke overname van orange door t-mobile <
--
Het werkt nu wel als ik een andere link open, nl via Orange World: https://rmb.rabobank.nl/i/bankieren/menu.do
[ Voor 14% gewijzigd door Helsie op 26-05-2007 10:48 ]
Nu werk ik met een Exchange server en synchroniseer deze via Activesync. De exchangeserver maakt gebruik van SSL. Kan ik dit wel synchroniseren binnen Orange World?
Ik heb nl. geen zin om heel veel te moeten gaan bijbetalen iedere maand.
Wat voor toestel gebruik je? Met een Windows Mobile PocketPC Phone edition toestel kan dat in ieder geval, dat doe ik al ruim een jaar zo (via een hosted exchange account bij 4smartphone.net). Op de Smartphone versie van Windows Mobile werkt dit blijkbaar niet, dus het is toestel afhankelijk.awenger2k schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:07:
Ik heb een abbonement aangevraagd bij Orange en zit er aan te denken om Orange World erbij te nemen. Nu begrijp ik dat je via Orange World gratis kan internetten via het HTTP protocol. POP3 en IMAP werken dus niet.
Nu werk ik met een Exchange server en synchroniseer deze via Activesync. De exchangeserver maakt gebruik van SSL. Kan ik dit wel synchroniseren binnen Orange World?
Het ligt ook nog een beetje aan hoeveel en vaak je wil synchroniseren. Met de 25MB die tegenwoordig bij Orange World aan echt GPRS internet zit, kun je ook een aardig eind komen als je geen attachments op hoeft te halen.
Verwijderd
Doctor Yes schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:28:
Ik heb welliswaar geen Nokia maar een K800i. Maar het haperen dat jij beschrijft heb ik ook sinds ongeveer een week. Ook de UMTS snelheid valt dan plotseling terug naar GPRS snelheid tijdens het gewone surfen. Ik heb de KS er trouwens nog niet over gebeld.
Videobellen werkt nuVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:31:
Ik heb zojuist de ks erover gebeld. Het activeren van m’n nieuwe umts sim zou niet helemaal goed gegaan zijn, waardoor umts niet goed zou werken. Morgen gaat de technische afdeling ernaar kijken en moet ik het nog maar eens proberen. Even afwachten dus. Btw, videobellen gaat ook niet. Heb ’t geprobeerd met een collega met een K800i, maar ik krijg de melding “Kan geen video oproep maken, geen ondersteuning voor telefoon of netwerk”Valt me trouwens op dat m’n N73 geregeld terugvalt op gewoon gsm, ondanks voldoende bereik. Dan verdwijnt 3G eventjes. Bellen en gebeld worden werkt verder normaal.
Ander kritiekpuntje is, dat m’n voicemail het ook niet meer deed en in 1e instantie ook niet geactiveerd kon worden. De ks vertelde dat dit kwam, omdat er geen ruimte voor berichten op de server was gereserveerd. Dit heeft men gecorrigeerd. Gelukkig werkt alles dus nu (weer)
Ik heb een HTC Vox i.c.m een Hosted Exchange account van utica.nl. Dat gaat dus om een smartphone, maar wel met Windows Mobile 6, wellicht dat het daarmee wel wil lukken. Denk dat het een kwestie is van proberen.troftnom schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:49:
[...]
Wat voor toestel gebruik je? Met een Windows Mobile PocketPC Phone edition toestel kan dat in ieder geval, dat doe ik al ruim een jaar zo (via een hosted exchange account bij 4smartphone.net). Op de Smartphone versie van Windows Mobile werkt dit blijkbaar niet, dus het is toestel afhankelijk.
Het ligt ook nog een beetje aan hoeveel en vaak je wil synchroniseren. Met de 25MB die tegenwoordig bij Orange World aan echt GPRS internet zit, kun je ook een aardig eind komen als je geen attachments op hoeft te halen.
Inmiddels wordt bij mij het dataverbruik weer geteld, helaas.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:23:
quote:
donald_dick schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:59:
[...]
wordt bij jouw dan wel de data bijgehouden, bij mij niet namelijk
Bij mij ook nog steeds niet. Ook het aantal verzonden mmsjes blijft op 0 staan.
Yep, dat kan. Ik had - tot afgelopen vrijdag - een orange abonnement en ik gebruikte DirectPush via de proxy server.awenger2k schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:07:
Ik heb een abbonement aangevraagd bij Orange en zit er aan te denken om Orange World erbij te nemen. Nu begrijp ik dat je via Orange World gratis kan internetten via het HTTP protocol. POP3 en IMAP werken dus niet.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
In combinatie met welke foon?StevenK schreef op zondag 27 mei 2007 @ 15:12:
[...]
Yep, dat kan. Ik had - tot afgelopen vrijdag - een orange abonnement en ik gebruikte DirectPush via de proxy server.
S200. Heb nu een i600 met T-mobile
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Verwijderd
Ik had zojuist een medewerker van Orange aan de telefoon omdat ik problemen had met mijn instellingen voor Orange World op mijn M700.
Hij gaf mij de tip om op de telefoon in de map "ConnMgr" een resetbestand te openen.
En aangezien dat bestand er bij mij om de een of andere reden (LVSW) niet meer staat, wil ik hier vragen of iemand op zijn telefoon kan bekijken wat het bestand is en hier wat over kan feedbacken.
Hiermee zou je in 1 klap je Orange World instellingen op de M700 terugzetten, zonder een harde reset.
Alvast bedankt,
groet, Richard
Nu niet meer dus... Alleen PlayboyTV werkt nog, maar dat is dus de minst boeiende... Ik denk dat er niks afgeschermd is, maar dat de locaties gewoon aangepast zijn... Ik heb nu betaald (is toch maar 1,50) en de nieuwe locaties in elk geval gevonden. Ik weet niet of er nog wat interesse voor is?Helsie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:20:
De gratis proef periode van Orange TV is voorbij, maar via rechtstreekse links naar de streams werken nog steeds
[ Voor 14% gewijzigd door Helsie op 01-06-2007 09:39 ]
Zekers! Het is mij ook nooit op een andere manier gelukt, dan door die locaties handmatig in te voerenHelsie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:24:
[...]
Nu niet meer dus... Alleen PlayboyTV werkt nog, maar dat is dus de minst boeiende... Ik denk dat er niks afgeschermd is, maar dat de locaties gewoon aangepast zijn... Ik heb nu betaald (is toch maar 1,50) en de nieuwe locaties in elk geval gevonden. Ik weet niet of er nog wat interesse voor is?
Ships..dat wordt dus internetten via GPRS...
Is binnen 2 a 3 werkdagen hier thuis en moet 'm dan alleen nog even telefonisch activeren
Verwijderd
Deze bundel kost 15 euro per maand, maar daarmee heb je dan ook meteen de Orange World TV bundel, dus onbeperkt tv kijken en internetten, voor 15 euro per maand, klinkt op zich wel interessant imho.
klinkt beetje tegenstrijdigVerwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:19:
Orange komt trouwens per 3 Juli 2007 met een antwoord op de 'onbeperkte data bundels'. Ze bieden Orange World Extra aan, dezelfde bundel als de huidige Orange World, maar met een internet access limiet van 100mb.
Deze bundel kost 15 euro per maand, maar daarmee heb je dan ook meteen de Orange World TV bundel, dus onbeperkt tv kijken en internetten, voor 15 euro per maand, klinkt op zich wel interessant imho.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Als dat maar niet betekent dat het onbeperkt 'niet-Orange-World sites via Orange World proxy' gaat aflopen...bartgrefte schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:52:
[...]
klinkt beetje tegenstrijdig, limiet 100mb en toch onbeperkt internet?
Overigens is de UMTS van Orange 384Kbps download snelheid en T-Mobile kost bij dezelfde snelheid (Internet Totaal) maar liefst € 49,50 per maand...
[ Voor 19% gewijzigd door Helsie op 06-06-2007 00:24 ]
fair use policybartgrefte schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:52:
[...]
klinkt beetje tegenstrijdig, limiet 100mb en toch onbeperkt internet?
iedere provider heeft wel een limiet, bij onbeperkt internet
Dit topic is gesloten.