3-4 gewonnen...
nu wachten op de stand, hoewel ik volgens mij op doelsaldo niet bepaald door ben gegaan. denk ik
[ Voor 48% gewijzigd door koentjuh op 28-01-2004 19:52 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 48% gewijzigd door koentjuh op 28-01-2004 19:52 ]
[ Voor 19% gewijzigd door grooviee17 op 28-01-2004 19:59 ]
Naaiwedstrijd? Je had wel weinig kansen... kloptVerwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 19:16:
Godzijdank heb ik geen 3 punten binnengehaald tegen Knallers, zodat ik geen 2e ben geworden. Yared is door
Ongelooflijke naaiwedstrijd overigens...(objectief bezien)
Less = more
Verwijderd
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Verwijderd
Magere 5-0?Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 21:55:
Vanavond met een magere 5-0 overwinning door naar de volgende ronde van de GoT-cup
Hopen dat het resultaat niet met de week minder blijft worden, want er is zeker sprake van een dalende lijn
Idd, dan ben ik toch verdiend vierde geworden denk ik.Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 23:31:
Vergeleken met m'n vorige wedstrijden was dit zeer bescheiden
[ Voor 7% gewijzigd door koentjuh op 29-01-2004 13:05 ]
De wedstrijden | |
101 | De Superschapen - White Stripes |
102 | F.C. FOPPIE - Nobbe United |
103 | Visscher - OO0nMe's Dreamteam |
104 | HARDTRANCE - Knights of the Hokey Pokey |
105 | [MUG] - Noobs with Skills |
106 | F.C. GoT - Tha Groove's |
107 | Aristos FC - HoedjevanPapier's XI tal |
108 | Watergraafsmeer Wanderers - Harlem Hattricks |
[ Voor 2% gewijzigd door grooviee17 op 29-01-2004 10:04 . Reden: [tr] vergeten :S ]
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Hmm...dat was me nog niet opgevallen. Hij staat er nu iig wel bijThe_Marsmellow schreef op 29 januari 2004 @ 07:26:
@Grooviee waar is wedstrijd 101 van de superschapen tegen de white stripes ?
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door hoedjevanpapier op 29-01-2004 12:13 ]
Zie je dat duiveltje...? Da's duivel uit de hel... Die maakt je af...
[ Voor 3% gewijzigd door Aristos op 29-01-2004 12:21 ]
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door The_Marsmellow op 29-01-2004 12:56 . Reden: verkeerde knop ]
Het geluk is met de (voetbal)dommeVerwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 19:16:
Godzijdank heb ik geen 3 punten binnengehaald tegen Knallers, zodat ik geen 2e ben geworden. Yared is door
Ongelooflijke naaiwedstrijd overigens...(objectief bezien)
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Goed werk vargo!... ik ben het er alleen wel mee eens dat de letters op dit moment een beetje iel zijn en dus iets dikker mogen.vargo schreef op 29 januari 2004 @ 13:43:
Gemaakt met 3DS Max 6, 17979 polys, dome of light (e-light scriptje) voor de belichting. Met dank aan Suurland voor zijn geweldige voetbal tutorial.
Suggesties en op/aanmerkingen zijn welkom!
Ja.hoedjevanpapier schreef op 29 januari 2004 @ 15:10:
/noob vraag Is dat GoT poppetje Henk?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Jij niet dan?The Dolf schreef op 29 januari 2004 @ 15:13:
[...]
Ja.
Kom jij wel eens verder dan dit topic binnen GoT?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
[ Voor 48% gewijzigd door yared op 29-01-2004 15:54 ]
Verwijderd
Wat voor middenvelder is dat dan? Stats??yared schreef op 29 januari 2004 @ 15:30:
waaahahahaaa... net een IM gekocht die in weak form al net zo goed is als me op 1 na beste huidige IM's met een HAMwaarde van 1 miljoen voor ..... 795.000 eurootjes!!!
Nu maar hopen dat ie niet eeuwig weak form blijft... agh, hij kan ieder geval volgende week warm draaien tegen die Watergraafsmeerboys D1tjes
Verwijderd
Dit is natuurlijk het 'mooie' logo, daarnaast komt er hopelijk tzt ook wel een verzoek voor een klein handig 2D logo wat mensen bijvoorbeeld in hun teamlogo kunnen plaatsen e.d.Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 15:50:
Don't flame me, maar imho is een 2D logo wat sprekender dan een 3D logo.
Hij ziet er werkelijk prachtig uit, maar of dit nou een logo is
Verwijderd
Dan zou ik niet voor zo'n G()T logo gaan, althans niet in deze opzet.yared schreef op 29 januari 2004 @ 15:56:
[...]
Dit is natuurlijk het 'mooie' logo, daarnaast komt er hopelijk tzt ook wel een verzoek voor een klein handig 2D logo wat mensen bijvoorbeeld in hun teamlogo kunnen plaatsen e.d.
Waar het omgaat is dat Vargo heeft laten zien dat ie het wel degelijk kan
Maar... feedback is IMO altijd erg waardevol dus blijf spuien.
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 16:00:
[...]
Dan zou ik niet voor zo'n G()T logo gaan, althans niet in deze opzet.
Waarom? Stel je dit logo maar eens in 2D voor. Dan worden het twee groene letters met een simpele bal ertussen. Dat kan volgens mij wel beter (misschien inderdaad 'Henk' erin verweven?).
Less = more
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ziet er ook erg leuk uit! Maar wat draagt hij nou? 2 vlaggen? Why?Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 17:12:
Zoals gezegd, niet dat ik de jouwe niet mooi vindt (integendeel), maar ik vind zo iets meer een echt logo:
[afbeelding]
Verwijderd
CornervlaggenVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 17:18:
[...]
Ziet er ook erg leuk uit! Maar wat draagt hij nou? 2 vlaggen? Why?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 17:20 ]
ik doe mijn best, gister was mijn vriendin erAristos schreef op 29 januari 2004 @ 16:37:
JduPee, waar blijft de ladder? Ben benieuwd!!
Wacht op antwoord
Gezocht!
Router
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 18:14 ]
dude! premier manager 2 rocked ook zo hard hahaVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 18:13:
ik speelde ook altijd swos idd maar ook premier manager, ultimate soccermanager, competitiemanager en championship manager vanaf 95 heb ik in mijn assortiment liggenen dan ben ik er vast nog wel een zooitje vergeten
[ Voor 12% gewijzigd door Loona35 op 29-01-2004 18:38 ]
Verwijderd
sorry maar als je dat een koopje vind dan ga ik nog harder lachen. waarom maak je scoren "bold"? dat draagt niets bij aan een middenvelder. hoe lang speel je hattrick nu...yared schreef op 29 januari 2004 @ 15:30:
waaahahahaaa... net een IM gekocht die in weak form al net zo goed is als me op 1 na beste huidige IM's met een HAMwaarde van 1 miljoen voor ..... 795.000 eurootjes!!!
Nu maar hopen dat ie niet eeuwig weak form blijft... agh, hij kan ieder geval volgende week warm draaien tegen die Watergraafsmeerboys D1tjes
Op verzoek:
Lennart Partida (12017378)
26 jaar, zwak vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: Nederland (dus ook geen 20% toeslag)
Vastgestelde waarde: 280 000 Euro
Conditie: formidabel Keepen: waardeloos
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 18:44 ]
Verwijderd
ik ben even verder gegaan met jou idee en tot dit gekomen:Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 17:12:
Zoals gezegd, niet dat ik de jouwe niet mooi vindt (integendeel), maar ik vind zo iets meer een echt logo:
[afbeelding]
Verwijderd
WOW wat gaaf man!Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 19:20:
[...]
ik ben even verder gegaan met jou idee en tot dit gekomen:
[afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 19:34 ]
Dit vind ik met afstand de mooiste! (No offence over de andere, die zijn ook mooiVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 19:20:
[...]
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Waarschijnlijk omdat HAM een waarde van 1M aangeeft.Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 18:43:
sorry maar als je dat een koopje vind dan ga ik nog harder lachen. waarom maak je scoren "bold"? dat draagt niets bij aan een middenvelder. hoe lang speel je hattrick nu...
Gezocht!
Router
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 20:12 ]
Verwijderd
Ja, zoiets bedoelde ik (alhoewel ik mijn corner/grensrechtervlaggen wel leuk vondVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 19:20:
[...]
[afbeelding]
Mooi logo, echt cool!Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 19:20:
[...]
[afbeelding]
Verwijderd
één woord: briljant... heel simpel en daarmee perfect (voor de fed.)Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 19:20:
[...]
[afbeelding]
Verwijderd
Jackinthebox +1 voor het idee?Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 21:41:
[...]
één woord: briljant... heel simpel en daarmee perfect (voor de fed.)
Verwijderd
Dat is toch juist de bedoeling? Het gaat hier toch om een voetbalspelletje dus vindt dit de ideale oplossingloona35 schreef op 29 januari 2004 @ 22:05:
ziet er zeker netjes uit...
maar 1 opmerking... is het niet mogelijk om dat links bij henk zijn koppie weg te halen? Je ziet nu wel heel duidelijk dat er een voetbal overheen is gelayered als je begrijpt wat ik bedoel.. misschien ff opnieuw maken met een geresizede bal?
of benk nu aan het mierenneuken?
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verwijderd
je bedoeld zoiets?grooviee17 schreef op 29 januari 2004 @ 21:00:
[...]
Mooi logo, echt cool!
Toch nog wat opmerkingen: Zou je er niet zo iets van kunnen maken zodat het wat breder is, ong. net zo breed als het huidige logo? Als je dat zou kunnen doen zou het echt top zijn!
[ Voor 10% gewijzigd door NiMu83 op 29-01-2004 23:28 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
hmm ja, maar er staat overal waar dat logo staat ook een link naar tweakers, dus in principe is het alleen maar reclame...The Dolf schreef op 29 januari 2004 @ 22:07:
Aangezien ik toch al de mierenneuker hier ben kan ik natuurlijk net zo goed ff doorgaan.
Mocht Henk erin verwerkt worden, vraag dan wel ff toestemming aan t.net want er rust natuurlijk gewoon copyright op.
Verwijderd
True,loona35 schreef op 29 januari 2004 @ 22:05:
ziet er zeker netjes uit...
maar 1 opmerking... is het niet mogelijk om dat links bij henk zijn koppie weg te halen? Je ziet nu wel heel duidelijk dat er een voetbal overheen is gelayered als je begrijpt wat ik bedoel.. misschien ff opnieuw maken met een geresizede bal?
of benk nu aan het mierenneuken?
plaats | Team | Speler | Punten deze week | Punten Totaal |
1(2) | F.C. GoT | Brainpower | 42 | 197 |
2(4) | White Stripes | Zonar | 35 | 186 |
3(1) | Aristos FC | Aristos | 29 | 185 |
4(3) | OO0nMe's Dreamteam | OO0nMe | 29 | 182 |
5(12) | VV Achteruit | koentjuh | 62 | 162 |
6(11) | Noobs with Skills | Menno | 42 | 146 |
7(5) | [MUG] Most Underestimated Guys | The_Marsmellow | 0 | 144 |
8(6) | Visscher | Visscher82 | 0 | 143 |
9(7) | Harlem Hattricks | Yared | 0 | 141 |
10(14) | Tha Groove's | grooviee17 | 43 | 140 |
11(8 ) | Nobbe United | Thije | 0 | 137 |
12(17) | F.C. FOPPIE | FOPPIE | 56 | 127 |
13(10) | Timberteam | MaestroTim | 14 | 119 |
14(9) | De Kozakken | Pjotrski | 0 | 110 |
15(12) | Frizza United | Frizza | 0 | 100 |
15(21) | Paralympic Tricycle Team | Lortnoc | 50 | 100 |
17(14) | FC TikTak over rechts | Zarro | 0 | 97 |
17(14) | Hoedjevanpapier's XI tal | hoedjevanpapier | 0 | 97 |
17(19) | Watergraafsmeer Wanderers | j_du_pee | 42 | 97 |
20(21) | Bram United | bram113 | 21 | 71 |
Wacht op antwoord
Ja, echt helemaal top! Zoiets had ik idd wel in me hoofd, misschien als je nog wat vernieuwends kan doen naar eigen idee zal het echt top zijn!Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 23:26:
[...]
je bedoeld zoiets?
[afbeelding]
(hij is nog niet helemaal goed, nu ff weinig tijd)
maar kwa indicatie, of bedoelde je wat anders?
[ Voor 9% gewijzigd door grooviee17 op 29-01-2004 23:51 ]
Leuk, maar het geheel staat nog iets te dicht op elkaar vind ik..Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 23:26:
[...]
je bedoeld zoiets?
[afbeelding]
(hij is nog niet helemaal goed, nu ff weinig tijd)
maar kwa indicatie, of bedoelde je wat anders?
Dan heb je zo te horen idd een heel netjes team gekregen, jammer dat het nu al zo laat in het seizoen is om nog ergens kans op te maken.Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 22:59:
dadonator schreef over zijn team.
Die lichtere tegenstander was ik dusj_du_pee schreef op 29 januari 2004 @ 23:36:
GoT Ladder
Voor het eerst in het bestaan van de ladder werd er een non-cup wedstrijd aangemeld. Aristos wilde coute que coute zijn positie vasthouden. Hij gaf eerder al aan op safe te spelen en koos een lichtere tegenstander en voor zijn eigen arena.
Deze voorzichtigheid leverde hem ondanks een 4-0 overwinning te weinig punten op. Hij wordt door zowel Zonar als Brainpower voorbijgeraasd.
[ Voor 5% gewijzigd door Cyclops10 op 30-01-2004 03:12 ]
Ik heb dus nog steeds sterk het idee dat spelers met hogere bijstats wel degelijk voor meer geld worden verkocht. Zou een reden voor bold kunnen zijnVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 18:43:
[...]
sorry maar als je dat een koopje vind dan ga ik nog harder lachen. waarom maak je scoren "bold"? dat draagt niets bij aan een middenvelder. hoe lang speel je hattrick nu...
[ Voor 11% gewijzigd door neudeboules op 30-01-2004 07:01 ]
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
Voor zover ik weet maakt dat niet uit. Ikzelf heb ook altijd mijn keeper als aanvoerder staan, en dat gaat altijd goed.neudeboules schreef op 30 januari 2004 @ 07:19:
Mijn keeper heeft de hoogste eraring en hoogste leiderschap. Maakt het uit of ik een keeper of een veldspeler als aanvoerder opstel?
Less = more
Omdat magic geen federatie lid ishoedjevanpapier schreef op 30 januari 2004 @ 00:14:
@ j_du_pee Waarom heb ik er geen punten bij? Ik heb 4-0 gewonnen van Magic United.
Wacht op antwoord
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
laat het maar zien ( in de regels bv), dan geloof ik je. doelpunten makers worden random gekozen he dus hangt niet af van hun scoren. Het aantal kansen dat je scoort hangt wel af van je scoringskwaliteiten van enkele spelers niet van je innermidfielders. weeet je dat nu nog niet na 4 seizoenen ?yared schreef op 30 januari 2004 @ 10:47:
@Foray blijf dat gerust geloven.. maar ik heb liever allemaal spelers met solid scoren dan waardeloos... in de meeste matches maken overige spelers dan forwards net zo hard doelpunten en vaak degenen met de beste skills missen de minste kansen.
Zuid-Afrika is tot nu toe erg leuk. Geinteresseerden kunnen mijn site eens bekijken (www.royclerx.com).yared schreef op 30 januari 2004 @ 10:47:
F E E S T
een 18 jarige wing(back) met redelijk vleugelspel gekocht eind vorig seizoen voor 33.000 zit nu op uitmuntend met een waarde van 1.4 miljoen
briljant gewoon
voor de rest 2 defenders omhoog (waardeloos en zwak) in vleugelspelen een middenvelder idem naar zwak vleugespel.
vorm 4+/1- ook weer erg lekker en hard nodig (topscoorder zit op zwakke vorm)
helaas nix omhoog in ervaring, iets waar ik toch wel zwaar aan til tegenwoordig.
dreamtheater welcome back, afrika leuk?
beetje verbinding?
@Foray blijf dat gerust geloven.. maar ik heb liever allemaal spelers met solid scoren dan waardeloos... in de meeste matches maken overige spelers dan forwards net zo hard doelpunten en vaak degenen met de beste skills missen de minste kansen.
@dadonator welcome
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
[ Voor 13% gewijzigd door koentjuh op 30-01-2004 12:21 ]
Verwijderd
verdedigende coach maar mocht je aanvallers trainen dan aanvallende coach.koentjuh schreef op 30 januari 2004 @ 12:18:
Hmmm.. vorm +3 /-5 En natuurlijk weer basisspelers
Verder weinig gebeurd, had ook niet anders verwacht.
Owja, Mijn TS is weer gedaald. Denk toch maar dat de coach nu vervangen gaat worden...
Wat adviseren jullie aanvallend of verdedigend...??
Vorig seizoen had ik meer doelpunten tegen dan de nr8, dus me verdediging liet te wensen over, dat was dan ook de doorzettende reden om een defensive te nemen.koentjuh schreef op 30 januari 2004 @ 12:18:
Hmmm.. vorm +3 /-5 En natuurlijk weer basisspelers
Verder weinig gebeurd, had ook niet anders verwacht.
Owja, Mijn TS is weer gedaald. Denk toch maar dat de coach nu vervangen gaat worden...
Wat adviseren jullie aanvallend of verdedigend...??
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq