Naar mijn idee is dit inderdaad een uitstekende aanvallende winger en zal je vleugelaanval door dit soort spelers erg goed kunnen worden.Anoniem: 53390 schreef op 01 februari 2004 @ 20:31:
[...]
Door de interpunctie en misschien het gebrek aan hoofdlettergebruik, alsmede mijn onvoldoende kennis van nederlandse afkortingen en de spelregels van Hattrick, kan ik niet met zekerheid zeggen wat je precies bedoelt met die zin(nen?).
Als ik de speler als aanvallende winger zet, dan maakt zijn positiespel toch niet zo veel meer uit. Het gaat dan toch vooral om passen en vleugelspel?
Mijn vraag of ie nu als Forward moet staan of als (aanvallende) winger is nog niet helemaal beantwoord.
Ik gooi em (afhankelijk van zijn rating vanavond) in de verkoop.
HAM zegt dat ie 180.000 kost. Het lijkt mij echter wat veel.
Wat zal ik voor em vragen?
Posistiespel is imho alleen belangrijk als je je vleugels of normaal of towards middle zet.
Mijn yp was (zoals al heel m'n hattrick leven (1.5 seizoen nu)) weer bagger en hij is momenteel aan het winkelen volgens Hattrick.... op zondag?!?!
M'n wedstrijd gaat goed: 0-2 voor nu. De wedstrijd tussen de 2e en 3e plek is nu gelijk (en dat moet zo blijven) en als ik win sta ik hierna 2e. Dat moet goed zijn voor m'n supporteraantallen van volgende week