Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.225 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565

Anoniem: 53390 schreef op 01 februari 2004 @ 20:31:
[...]

Door de interpunctie en misschien het gebrek aan hoofdlettergebruik, alsmede mijn onvoldoende kennis van nederlandse afkortingen en de spelregels van Hattrick, kan ik niet met zekerheid zeggen wat je precies bedoelt met die zin(nen?).

Als ik de speler als aanvallende winger zet, dan maakt zijn positiespel toch niet zo veel meer uit. Het gaat dan toch vooral om passen en vleugelspel?

Mijn vraag of ie nu als Forward moet staan of als (aanvallende) winger is nog niet helemaal beantwoord.

Ik gooi em (afhankelijk van zijn rating vanavond) in de verkoop.
HAM zegt dat ie 180.000 kost. Het lijkt mij echter wat veel.
Wat zal ik voor em vragen?
Naar mijn idee is dit inderdaad een uitstekende aanvallende winger en zal je vleugelaanval door dit soort spelers erg goed kunnen worden.
Posistiespel is imho alleen belangrijk als je je vleugels of normaal of towards middle zet.

Mijn yp was (zoals al heel m'n hattrick leven (1.5 seizoen nu)) weer bagger en hij is momenteel aan het winkelen volgens Hattrick.... op zondag?!?!

M'n wedstrijd gaat goed: 0-2 voor nu. De wedstrijd tussen de 2e en 3e plek is nu gelijk (en dat moet zo blijven) en als ik win sta ik hierna 2e. Dat moet goed zijn voor m'n supporteraantallen van volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Ik sta nu nog steeds 0-0 met mijn allereerste wedstrijd die ik nu met mijn team heb. Hoe vaak word dat hattrick live ververst? Of krijg je alleen wat te zien als er gescoord is?

[edit]Klopt het dat sommige teams om 20:00 uur starten en dat sommige teams om 20:30 beginnen. Mijn team is namelijk nog maar 17 minuten aan het spelen.[edit]

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 01-02-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

Anoniem: 38022 schreef op 01 februari 2004 @ 20:47:
Ik sta nu nog steeds 0-0 met mijn allereerste wedstrijd die ik nu met mijn team heb. Hoe vaak word dat hattrick live ververst? Of krijg je alleen wat te zien als er gescoord is?

[edit]Klopt het dat sommige teams om 20:00 uur starten en dat sommige teams om 20:30 beginnen. Mijn team is namelijk nog maar 17 minuten aan het spelen.[edit]
Als je HT-live doet, dan ververst ie elke minuut en laat ie elke nieuwe gebeurtenis zien.

en als je in divisie 7 of 8 speelt dan begint je wedstrijd om 21:00

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 53390 op 01-02-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:49
Zo vaak als er wat gebeurt ongeveer :) Hoeft niet per se een doelpunt te zijn.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zit dus in de 8e divisie en mijn wedstrijd begon om 20:30

[edit] Ik sta nu 2-1 voor en ik ben er best blij mij. Ik hoop dat ik meteen mijn eerste wedstrijd win [edit]

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 01-02-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

helllll aan het Mots-en!!!!!!!!!!!!
Ik win geheel onterecht met 2-0 van de titel kandidaat 2 weken geleden terwijl ik PIC.
Nu MOTS ik tegen de nummer 4 en ik sta kansloos achter met 2-0 (ps ik sta 3e)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07 08:00

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

MOTS-en is ook nep :) gewoon niet doen...

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

yeah sta met 4-1 voor en de nummer 3 staat met 2-1 achter :D promotie is nu bijna zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07 09:19
Hmmm ik kom irc niet op vanavond :'( .

Wat ik eigenlijk wil zeggen: ik ga vanavond nog proberen een mooi HT-GOT webdesign eruit te persen... eventueel morgen verder mocht ik geen inspiratie meer hebben.
En... tot slot nog even (nutteloos) vermelden dat het 2-2 staat en nu rust is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

1-1 gelijk en ben daar redelijk blij mee na al mijn pech. ook een nieuw sterren record met 44 sterren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

4-0 gewonnen...maar de nr 1 heeft ook flink gewonnen. Ik denk dat het kampioenschap er dit jaar weer niet in zit...GVD!! :(

@Vargo, succes man, laat me even weten over je voorderingen...voeg me anders effe toe op msn...staat in mun profiel...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

5-1 verloren, plus twee spitsen eruit getrapt :( 1 voor 2 weken en 1 voor 5 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb mijn 1e wedstrijd gewonnen met 3-1 en ik heb dat gedaan met MOTS. Ik stond 8e en ben nu ook opgeklommen naar de 6e plek. Alleen de 5e plek is voor mij nog haalbaar.

Ik kan dus erg tevreden zijn over mijn 1e wedstrijd. Ben nu nog benieuwd naar de statistieken.

dit zijn ze:

Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging: matig
Rechter Aanval: zwak
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: matig

Niet super slecht, alleen moet ik mijn middenveld echt verbeteren. Al mijn spitsen haalden 2.5 ster. Niet slecht.
Heb 1 geblesseerde speler, maar dat is gelukkig maar voor 1 week.

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 01-02-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

Wat kan je eigenlijk doen als je een speler te koop hebt gezet die je eigenlijk wilt houden? gewoon zelf op je speler bieden, of wordt dat gezien als kunstmatig de prijs ophogen??

[shame]
:r wat een n00b vraag..
[/shame]

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 73618 op 01-02-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Anoniem: 73618 schreef op 01 februari 2004 @ 22:19:
Wat kan je eigenlijk doen als je een speler te koop hebt gezet die je eigenlijk wilt houden? gewoon zelf op je speler bieden, of wordt dat gezien als kunstmatig de prijs ophogen??
Als je het met een belachelijk bedrag doet is het misschien niet zo erg en valt het wel bij iedereen op dat het niet zomaar ophogen is lijkt me. Maar of het ook mag.. :) dunno

/edit
idd n00b :> :'( :D

vandaag met 4-0 gewonnen, volgende week forfait win en dan de laatste wedstrijd voor het kampioenschap .. moet ik winnen en wel van de #1 van vorig jaar :D ...

[ Voor 4% gewijzigd door Loona35 op 01-02-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 16:01

^^0nMe

Got Babana's?

Henryk Wawelski
5 145 000 Euro, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een goed leider

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Mijn duurste aankoop allertijden, 5.5 ster redelijk vorm. Aangezien mijn TS nu toch al sucked heb ik schijt aan dat ie nasty/solid is.
Had eigenlijk harder een verdediger nodig, maar kon de verleiding niet weerstaan. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

^^0nMe schreef op 01 februari 2004 @ 22:23:
Henryk Wawelski
5 145 000 Euro, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een goed leider

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Mijn duurste aankoop allertijden, 5.5 ster redelijk vorm. Aangezien mijn TS nu toch al sucked heb ik schijt aan dat ie nasty/solid is.
Had eigenlijk harder een verdediger nodig, maar kon de verleiding niet weerstaan. ;)
feli man! Hoe kom je aan die 5 miljoen man? tering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 17-07 09:19
Mooi 5-2 gewonnen. Een formidable-brilliant-formidable rating voor de verdediging; niet slecht voor VII (met PIC trouwens). Daarnaast ook nog eens 28 sterren. Heel wat records gebroken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
3-2 gewonnen. Voor het eerst een solid MF gehaald. Helaas waren de rest van de stats niet hoger dan solid.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

Nou, gelijk gespeeld tegen de #4. Ik blijf 2e, hij blijft 4e. Niets aan de hand, maar ik ben wel teleurgesteld. Wel voor de 1e keer een speler die 3 sterren haalt en mijn YP haalde 2.5 en 2 spelers zijn in exp. omhoog gegaan, al met al toch niet zeer slecht.

Ik zoek nog een friendly voor woensdag, iemand geinteresseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-07 13:36

Royz

Kleurenblind!!

Ik ben kampioen!!! Ik sta 11 punten voor op nummer 2 met nog 2 wedstrijden te gaan. Het is feest in het Osaka Dome!!! 8)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Gefeliciteerd Royz! En ik doe lekker mee, ook ik ben divisiekampioen (in de 8ste divisie :P). Mijn tegenstander kan nog wel boven mij komen te staan als hij komende wedstrijden 27 doelpunten meer weet te maken dan ik, en hij alles wint en ik alles verlies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
En ook ik ben divisiekampioen (VI). Ik sta nu 6 punten los van de nr 2. Volgende week tegen de 7e en de week daarna een WO. Ik ben nu ook topscoorder wat weer eens 10k oplevert (Joepie). Volgend seizoen ga ik pas promoveren want met dit team kom ik niet ver in de V.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

Allen die hebben gezegevierd feli ;)

Mighty Murmel - Korreweg Spor 5 - 0

gek spelletje dat hattrick :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 16:01

^^0nMe

Got Babana's?

Brainpower schreef op 01 februari 2004 @ 22:25:
[...]

feli man! Hoe kom je aan die 5 miljoen man? tering :D
Ik had mijn briliant spits verkocht voor 3m, en gisteren een formidabel middenvelder die ik voor de lol had aangeboden voor 1.5m >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Vandaag met 5-1 gewonnen en daarmee heb ik het kampioenschap behaald. Alleen twijfel ik nog of ik voor promotie moet gaan, want ik ben bang dat ik volgend seizoen weer keihard uit de III gekegeld word.

Eindelijk weer eens een verkoopbare jeugdspeler, een redelijke/passable verdediger :|

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-07 13:36

Royz

Kleurenblind!!

The Dolf schreef op 01 februari 2004 @ 23:19:
En ook ik ben divisiekampioen (VI). Ik sta nu 6 punten los van de nr 2. Volgende week tegen de 7e en de week daarna een WO. Ik ben nu ook topscoorder wat weer eens 10k oplevert (Joepie). Volgend seizoen ga ik pas promoveren want met dit team kom ik niet ver in de V.
Ik heb Bram al gefeliciteerd, maar ik weet je teamnaam niet dus feliciteer ik je maar via hier! ;) Gefeliciteerd! :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:19

GaMbiNo

1337

Vandaag mijn kampioenschap waarschijnlijk uit handen gegeven. ;(
Ik heb een voorsprong van 6 punten op de nummer 2 verspeeld, omdat ik maar 4 punten uit de laatste 4 wedstrijden heb gehaald.
Ik heb vandaag met betere stats toch verloren van een MOTS'ende nummer 4, best bagger als iedereen ineens tegen je gaat MOTS'en als je nummer 1 bent. :/

Nu sta ik tweede, met 2 punten achterstand op de nummer 1, met nog een kleine kans op de titel.
Gelukkig geeft de tweede plaats ook recht op promotie naar de zesde... :/

[ Voor 6% gewijzigd door GaMbiNo op 02-02-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Vandaag met 6 - 1 gewonnen van de nummer laatst, en ik sta eindelijk op de 4e plek, zodat ik dus geen promotie/degradatie hoef te spelen. Heb nog 1 walk over, en moet nog tegen de nummer 1 na laatst. Moet wel goed komen denk ik :)

Verder heb ik vandaag het nut ondervonden van een verdedigend coach. Stats die ik had met een aanvallende coach:

Rechter Verdediging: uitstekend
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: uitstekend

Stats die ik vandaag (het is eigenlijk al gisteren) haalde met een verdedigend coach:

Rechter Verdediging: uitmuntend
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging: uitmuntend

En dat is dus met dezelfde spelers, zelfde aantal sterren, en geen MOTS praktijken en dergelijke :) :) Dus daar was ik wel weer content mee. En inderdaad, aanvallende ratings iets naar beneden, maar geen 2 levels op alle fronten :*)

/edit

Even voor de volledigheid, de stats bij de aanval waren over de gehele linie 1 level lager, zeer content dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Sandyman538 op 02-02-2004 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurmen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gister met 2-7 gewonnen met PIC van de nummer 7. Eerst 2-0 achter daarna in 4 minuten 3 goals, voor de rest een gespeelde wedstrijd. Ook weer 4 goals van mijn topscorer Quint Suir, hij heeft er nu 21 inliggen in 12 wedstrijden en staat daarmee 2e in het topscorers klassement van de 5e divisie. Kampioenschap zal in de laatste wedstrijden beslist moeten worden ik sta namelijk 1 punt achter op de nummer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 06:50
Ik ben ook weer kampioen, vierde seizoen op rij :P

5 punten los met nog twee wedstrijden te gaan, waarvan 1 walkover..

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Deze speler staat bij mij te koop 1e bod is nu 2 ton. Nog belangstelling?

David Walker 16166595
76 000 Euro, 18 jaar, zwak in vorm
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Gister 2-1 gewonnen, redelijk spannende wedstrijd aangezien mijn spitsen gewoon beter waren in de lat en paal raken dan op doel schieten. Volgens Buddy had ik een score van 70 dus dat is weer een record -> beste wedstrijd ooit :)

Ik moest helaas wel toe zien hoe Henk Heitman 5 weken geblesseerd uit viel :(

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de toto:

De uitslag:
9 Frizza
9 MaestroTim
9 The_Marsmellow
8 Katala
8 -Pjotrski-
8 Thije
8 neudeboules
8 hoedjevanpapier
8 KdB
7 Yared
7 Brainpower
7 Zonar
7 Mankit
6 !k vl!eg
6 Sandyman538
6 Ronald Koeman
6 grooviee17
3 Devv05

En dan de stand:
81 MaestroTim
71 Frizza
70 hoedjevanpapier
69 Thije
69 Katala
67 -Pjotrski-
66 Zonar
66 Mankit
65 Yared
61 The_Marsmellow
60 Sandyman538
60 Brainpower
58 KdB
56 grooviee17
51 Ronald Koeman
45 !k vl!eg
41 neudeboules
21 GandalfTheGrey
14 MTM
8 Wao
7 ForayNL
3 Devv05

Frizza, MaestroTim en The_Marsmellow hadden de meeste wedstrijden goed voorspelt en krijgen daarom 1 extra bonuspunt.
De punten voor de bonuswedstrijd komen deze week te vervallen omdat de wedstrijd als gespeelt was voor zondag 20:00...foutjeee!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:52
verloren jullie jullie eerste wedstrijden ook zo dik met 6-2 en 7-1 enzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op 02 februari 2004 @ 16:56:
Nee, ik heb zondag mijn eerste wedstrijd met mijn team gewonnen met 3-1. Ik kreeg mijn team op 28 januari 2004.
Ik stond 8e en ben ook meteen geklommen naar de 6e plek. Sta 1 punt achter de nummer 5 en met 2 wedstrijden te gaan maak ik nog een goede kans om 5e te worden. Kan ik misschien toch nog in mijn eerste seizoen bekervoetbal spelen strax ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 02-02-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:19

GaMbiNo

1337

Ik verloor mijn eerste oefenpot met 4-0.
Mijn eerste competitiewedstrijd won ik wel met 7-1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Tjakaaa 9 puntjes dat telt aan :)

Nog maar 20 punten achter.. dat moet wel lukken met die laatste ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik ga nog steeds voor top 3 in de toto.
Het kan nog :)

Over mijn eerste wedstrijd. Die werd verloren met 6-1, gevolgd door een reeks van 16 wedstrijden ongeslagen in de competitie. Jammergenoeg verloor ik drie weken geleden een keer, maar het kampioenschap ligt nog steeds binnen bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:52
nouja, ik had voor de competitie (sta 8e komt door het oude team :9 ) mijn eerste wedstrijd 2-2 gespeelt tegen de 7e en volgende competitie met 6-2 verloren van nr2.
Maarja ik zie wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik won mijn eerste 30 wedstrijden :Y)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
j_du_pee schreef op 02 februari 2004 @ 17:36:
[...]

ik won mijn eerste 30 wedstrijden :Y)
Pffff geluk!!! :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die toto, begint die in het nieuwe seizoen weer opnieuw?? Altijd leuk:D
ik verloor mijn eertse wedstridj destijds met 9-1:S. Gewoon fftjes de juiste spelrs op de juiste plek en je bent onverslaanbaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ow BTW, over een uurtje ben ik voor het eerst miljonair :)

Leroy Beumer, mijn formidable spits heeft een bod gehad van 1.122.000 Euro :) Er is vanmiddag ook een vent van 27 met goed passen / matig spelmaken / matig scoren voor 33K de deur uit gegaan :)
Dat was echt veel meer dan gehoopt, helemaal omdat hij na 2 keer 5 weken blessure in rampzalige vorm is...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 18-07 18:11

Xanathorn

Mmorpg addict

Zo ik ben virtueel kampioen, zondag nog winnen en ik ben zeker van de titel. Moet dan tegen de nummer laatst met een team van niks dus die loop ik ff onder de voet ;). Gister gewonnen met 3-2 in een ongemeen spannende wedstrijd tegen de enige titelkandidaat die nog over was, Vitoria Gammaraes.

Nu nog zorgen dat ik de laatste wedstrijd ook nog win want ik wil graag rechtstreeks promoveren, en ik sta nu op doelsaldo net op de 9e plek (net onder de lijn dus).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 38022 schreef op 02 februari 2004 @ 17:00:
[...]

Nee, ik heb zondag mijn eerste wedstrijd met mijn team gewonnen met 3-1. Ik kreeg mijn team op 28 januari 2004.
Ik stond 8e en ben ook meteen geklommen naar de 6e plek. Sta 1 punt achter de nummer 5 en met 2 wedstrijden te gaan maak ik nog een goede kans om 5e te worden. Kan ik misschien toch nog in mijn eerste seizoen bekervoetbal spelen strax ;)
Ik denk dat je dat wel uit je hoofd kunt zetten, je speelt namelijk pas in de beker als je bij de eerste 4 of eerste 6 eindigt, in divisie 6! En ik neem niet aan dat je daar al speelt na 4 dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Uit III.3 heb ik begrepen dat ze het heus niet erg vinden als je promoveerd Xana.
De rest uit je poule is je nu wel zat :P

Maar gefeliciteerd!
Nu nog ff je doelpuntensaldo opkrikken tegen ZADH en Celta om directe promotie veilig te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm :? net beetje de intervieuws op hattrick-beginner-pagina door te lezen en staat er het volgende:

'Idriaan: Ik was van plan dit seizoen Fc Lekkerland een lesje hattrick te leren. Fc Lekkerland pakte vorig seizoen in de laatste ronde de titel van mijn af, door mij met 5-1 te verslaan en daardoor zelf kampioen te worden, op doelsaldo ook nog. :( Ik heb mijn fans gezworen hem terug te pakken, ook al kost het mij het kampioenschap dit jaar.
Inmiddels heb ik Lekkerland uit met 0-3 verslagen, in de 1e wedstrijd van het seizoen (door 50% te trainen en te MoTs weliswaar, maar goed), en heb ik tot mijn eigen verbazing de 4e bekerronde gehaald'

Heeft het zin om voor een belangrijke wedstridj de trainingsintensiteit te verlagen om zo een betere prestatie neer te zetten, het MOTSén was bekend, maar heeft het verlagen van trainingsintensiteit ook nut??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
De GoT Ratings zijn weer bijgewerkt. Deze week hebben we een nieuw lid, namelijk ChrisisLT (Graspollen Trappen). _/-\o_ Ook zijn er twee leden vertrokken, namelijk Tijny (TijnyDevils) en Tom_Beijer (€3,-). :(

De Pielewiepers lopen in op Tikkie Terug, nog maar 7 punten verschil. Ook kiddy is goed bezig en als hij zo doorgaat ben ik volgende week mijn 5e plaats kwijt. :( Zowel FC Assassins en Williams BMW Team als Knights of the Hokey Pokey en foray 4ever wisselen van plaats. Aristos FC en BZF weten 2 plaatsen winst te boeken, terwijl F.C P.A.A.R.D 2 plaatsen daalt. De enige nieuwe ploeg (Graspollen Trappen) komt binnen op plaats 78.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-07 15:31
Anoniem: 104413 schreef op 02 februari 2004 @ 20:11:
Hmm :? net beetje de intervieuws op hattrick-beginner-pagina door te lezen en staat er het volgende:

'Idriaan: Ik was van plan dit seizoen Fc Lekkerland een lesje hattrick te leren. Fc Lekkerland pakte vorig seizoen in de laatste ronde de titel van mijn af, door mij met 5-1 te verslaan en daardoor zelf kampioen te worden, op doelsaldo ook nog. :( Ik heb mijn fans gezworen hem terug te pakken, ook al kost het mij het kampioenschap dit jaar.
Inmiddels heb ik Lekkerland uit met 0-3 verslagen, in de 1e wedstrijd van het seizoen (door 50% te trainen en te MoTs weliswaar, maar goed), en heb ik tot mijn eigen verbazing de 4e bekerronde gehaald'

Heeft het zin om voor een belangrijke wedstridj de trainingsintensiteit te verlagen om zo een betere prestatie neer te zetten, het MOTSén was bekend, maar heeft het verlagen van trainingsintensiteit ook nut??
Ik heb ongeveer 2 pagina's hierboven er een stukje over geschreven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 104413 schreef op 02 februari 2004 @ 17:45:
Die toto, begint die in het nieuwe seizoen weer opnieuw?? Altijd leuk:D
Ja die begint elk seizoen opnieuw...Maar daarover krijgen jullie in de 'winterstop' van hattrick genoeg info over...rustig aan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aristos schreef op 02 februari 2004 @ 20:25:
[...]

Ik heb ongeveer 2 pagina's hierboven er een stukje over geschreven....
ik heb het gelezen... maar is dit slecht 1 maal per seizoen te gebruiken?? En wat is normaal de beste trainingsintensiteit met voldoende fysio's?? Bedankt iig voor de uitleg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 104413 schreef op 02 februari 2004 @ 23:08:
[...]

ik heb het gelezen... maar is dit slecht 1 maal per seizoen te gebruiken?? En wat is normaal de beste trainingsintensiteit met voldoende fysio's?? Bedankt iig voor de uitleg :P
Het beste is natuurlijk onbekend, omdat dan iedereen dat zou doen :+ Maar ik kan natuurlijk wel even de redelijke standaard tekst daaruit geven, en dat is dat de meeste mensen toch wel richting de 100% trainen, en elk procent dat ze boven de 90% zitten, ze 1 fysio aannemen.

Zelf train ik 98% en heb maar 2 fysio's, maar als je dan veel blessures krijgt, moet je wat meer fysio's aannemen. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Anoniem: 104413 schreef op 02 februari 2004 @ 23:08:
[...]

Het is natuurlijk meerdere keren per seizoen te gebruiken, maar alleen als je dus je intensiteit verlaagt. En om hem te verlagen moet je hem dus ook verhogen en dat gaat juist ten koste van je TS. Daarom is het aan het einde van het seizoen niet zo erg, omdat je TS toch gereset wordt.... Daarnaast is het funest voor je training (lang termijn!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-06 13:40
Damn...
Ik ga echt niet alles inhalen (lezen bedoel ik) wat er in de afgelopen 2,5 weken geschreven is hier. Dat is echt bijna niet te doen...

In mijn competitie gaat het niet echt lekker. 2 Wedstrijden op rij verloren waarvan 1 met veel pech (mijn 2 beste middenvelder en 1 goede verdediger 3 weken geblesseerd). Die blessures van de 1e wedstrijd zorgden er weer voor dat ik de 2e al bij voorbaat bijna kansloos was (toch nog maar met 1-0 verloren van de kampioen). Plaats 2 t/m 5 wordt wel nog spannend. Ik sta nu 3e, met hetzelfde aantal punten als de nummer 2 en met nog 2 wedstrijden voor de boeg die eigenlijk wel te winnen zouden moet zijn. We zullen het zien!

Trouwens, 1 van die geblesseerde middenvelders is 36. Ik hoop dat die ooit nog eens beter wordt...

[ Voor 23% gewijzigd door dreamtheater42 op 03-02-2004 12:25 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ivo Smit
17 jaar, zwak vorm, gezond
Een controversieel persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 17 000 Euro
Loon: 560 Euro/week
Eigenaar: The player's
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Zo deze jongen ga ik vandaag kopen. Ik heb nu een bod van 76.000 euro staan. Mmmm, wat een talentje...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

hoedjevanpapier schreef op 03 februari 2004 @ 12:29:
Ivo Smit

Zo deze jongen ga ik vandaag kopen. Ik heb nu een bod van 76.000 euro staan. Mmmm, wat een talentje...
Waarom niet een 17 jarig talentje met goed of redelijk? Matig vind ik behoorlijk laag om op te trainen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565

Brainpower schreef op 03 februari 2004 @ 13:11:
[...]

Waarom niet een 17 jarig talentje met goed of redelijk? Matig vind ik behoorlijk laag om op te trainen...
Ik hoop eingelijk dat het een grapje is. 8)7
Aan z'n waarde te zien zijn verdediging en pos.spel allebei laag matig en voordat je deze waarden een beetje hebt opgekrikt, ben je maanden verder.

Dus, zeker NIET kopen (maar ik ga er vooralsnog vanuit dat het een grapje is :? )

edit:
Laat maar.
Ik zie net dat je echte naam ook Ivo Smit is... |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 10565 op 03-02-2004 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

stelletje n00bs :P hij heeft dezelfde naam als die youthpull vandaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Toch vind ik het best veel geld voor zo'n grapje.
Maar misschien is hvp wel veel rijker dan mijn club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

tis zeker prijzig... Lijkt me dat je moet oppassen om niet als cheater te worden gezien...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Het is inderdaad mijn eigen naam ja. En leuk daarbij is dat het hij 'geboren' is op mijn verjaardag. 28-12... En daar heb ik wel geld voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dat is inderdaad wel bovenmodaal grappig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Heb een paar seizoenen ook een Tom Smulders gekocht... Toen voor 10.000 euro, Tom is nu player/coach en vaste kracht voor de vriendschappelijke wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Vraagje: een vriend van me die een team heeft is onlangs ook huisgenoot geworden, moet ik dit melden bij HT :? (okee, is al eens langs geweest, sowwy....)

Trouwens heeft ook mijn vriendin een team aangevraagd! :D binnenkort spelen "de fantjes" O+ in de onderste regionen mee :D (Y)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Heheh is het je eindelijk gelukt! Proficiat!
Ik ben het nog steeds aan het proberen, maar denk niet dat ze ooit aan HT zal beginnen. Ze is wel geintereseerd in mijn team en kijkt soms ook wedstrijden live mee :)

[ Voor 24% gewijzigd door -Pjotrski- op 03-02-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
De 1 zegt van wel de ander zegt van niet. Ik ben iemand die zegt:"Niet". En gewoon om het feit dat er zoveel mensen zijn die 1 computer hebben thuis, en waar er meerdere mensen spelen. Ik geloof nooit dat die dat allemaal bij een GM gemeld hebben. Wel is het dan verstandig om niet te gaan traden tussen elkaar. Maar volgens mij is het dan helemaal geen punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Sandyman538 schreef op 03 februari 2004 @ 15:14:
De 1 zegt van wel de ander zegt van niet. Ik ben iemand die zegt:"Niet". En gewoon om het feit dat er zoveel mensen zijn die 1 computer hebben thuis, en waar er meerdere mensen spelen. Ik geloof nooit dat die dat allemaal bij een GM gemeld hebben. Wel is het dan verstandig om niet te gaan traden tussen elkaar. Maar volgens mij is het dan helemaal geen punt!
ben ik het op zich mee eens, maar er worden toch mensen gekickt omdat ze meerdere teams zouden hebben, of teams met meerdere eigenaren?
-Pjotrski- schreef op 03 februari 2004 @ 15:14:
Heheh is het je eindelijk gelukt! Proficiat!
Ik ben het nog steeds aan het proberen, maar denk niet dat ze ooit aan HT zal beginnen. Ze is wel geintereseerd in mijn team en kijkt soms ook wedstrijden live mee :)
dank je :) misschien moet er een federatie onderdeel komen voor "de vriendinnen van" om zo de betrokkenheid van de dames wat te verhogen ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Gaat goed zo in de toto! Voor de 6e of 7e keer weekwinnaar ofzo :) Wie gaat mij nog inhalen?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Jaja, je hebt het wel verdacht vaak bij het recht eind.
Wat is je geheim?
Weet je zeker dat je geen HT dev bent ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j_du_pee schreef op 03 februari 2004 @ 15:02:
Vraagje: een vriend van me die een team heeft is onlangs ook huisgenoot geworden, moet ik dit melden bij HT :? (okee, is al eens langs geweest, sowwy....)

Trouwens heeft ook mijn vriendin een team aangevraagd! :D binnenkort spelen "de fantjes" O+ in de onderste regionen mee :D (Y)
Dit maakt niet uit, en je hoeft het ook niet te melden bij de GM, zolang je geen splers van elkaar koopt is er niets aan de hand. DIngen als ondelring oefendueltjes regelen is allemaal toegestaan :P

wat een vrouw _/-\o_
hoedjevanpapier schreef op 03 februari 2004 @ 12:29:
Ivo Smit

Geweldig! zou dit toeval zijn of maakt ht gewoon ook spelersnamen met behulp van de namen van de gebruikers!? Zeker het kopen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Renate speelt al 4 seizoen ofzo, en ik heb een halfjaar met 1 collega op dezelfde internetverbinding gezeten.

Me vriendin is ook supporter (kapt er wel mee) dus dan is ook de 'schijn van' er gauw af. Wat Starmaker al zei; niet onderling traden, ik speel zelfs geen friendly tegen haar, en er is niks aan de hand.

Even me excuses, schijn op het forum ook gezegd te hebben dat 3 maanden supporter 7,50 is als ik dat via me creditcard voor iemand moet doen, echter dit is natuurlijk 6 euro. 7,50 is voor HAM en 20 euro is voor een jaar. :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Pjotrski- schreef op 03 februari 2004 @ 16:37:
Jaja, je hebt het wel verdacht vaak bij het recht eind.
Wat is je geheim?
Weet je zeker dat je geen HT dev bent ? ;)
Geheim van de smit, het is gewoon een gave ;)
Nee, ff serieus, weet het ook niet, zo moelijk vind ik het niet, snap ook niet dat sommigen er af en toe zo gruwelijk naast zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 16:18
@hvp Cool die speler met je eigen naam en met je eigen geboortedatum, ik ben ook nog steeds op zoek naar 'mezelf' maar het is nog steeds niet gelukt om hem te vinden.

@j_du_pee grappig dat je vriendin nu ook HT speelt, en de groep "vriendinnen van GoTters" krijgt steeds meer aanhang :P. Als je op dezelfde internetverbinding zit, boeit het niet zo. Zolang je onderling geen transfers doet enzo, maakt het niet uit.

Algemeen: Er komt al snel weer een nieuw deel aan. Mocht je nog op- en/of aanmerkingen hebben op de startpost, leuke post van mensen uit dit deel, enz., enz. Mail dit dan naar mij de NOSPAM2398 moet natuurlijk weg toe.

[ Voor 3% gewijzigd door grooviee17 op 03-02-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Anoniem: 83760 schreef op 03 februari 2004 @ 17:40:
[...]
Geheim van de smit, het is gewoon een gave ;)
Nee, ff serieus, weet het ook niet, zo moelijk vind ik het niet, snap ook niet dat sommigen er af en toe zo gruwelijk naast zitten :P
Oh ik weet prima waarom ik er wel is gruwelijk naast zit -> gokken omdat ik weinig tijd heb en "shit het is alweer zaterdag" en dat gaat wel is fout ;)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Katala schreef op 03 februari 2004 @ 18:38:
[...]

Oh ik weet prima waarom ik er wel is gruwelijk naast zit -> gokken omdat ik weinig tijd heb en "shit het is alweer zaterdag" en dat gaat wel is fout ;)
daarom post ik het dinsdag altijd om mensen genoeg tijd te geven...en als ze die niet benutten is dat erg dom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Mijn halve team net verkocht. Er staat nu 2M op mijn bankrekenening waar ik 1 aanvaller en 3 mids van moet kopen (trainies).
Ik zit nu sterk te twijfelen om gewoon 3 solids te kopen en dan nog een leuke andere speler kopen of gewoon 3 excellent trainies.
Damn wat moeilijk.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grooviee17 schreef op 03 februari 2004 @ 17:40:

Algemeen: Er komt al snel weer een nieuw deel aan. Mocht je nog op- en/of aanmerkingen hebben op de startpost, leuke post van mensen uit dit deel, enz., enz. Mail dit dan naar mij de NOSPAM moet natuurlijk weg toe.
misschien is het leuk om in de stratpost, naast de links naar info-sites een paar sterke tips erin te zetten voor mensen die het forum niet vaak bezoeken en het snel doorlezen :*) verder verw8 ik een geweldige stratpost, net asl de vorige O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Anoniem: 104413 schreef op 03 februari 2004 @ 22:18:
[...]

misschien is het leuk om in de stratpost, naast de links naar info-sites een paar sterke tips erin te zetten voor mensen die het forum niet vaak bezoeken en het snel doorlezen :*) verder verw8 ik een geweldige stratpost, net asl de vorige O-)
Nou dat kunnen we wel aan Grooviee overlaten hoor... Dat is een geboren StartPost bouwer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Laatst online: 05-02 09:07

cdl

Hé gasten. Ik zit met een enorm dilemma. In de competitie sta ik 1e met één punt voorsprong op de nr.2. Komende zondag speel ik thuis tegen die nr.2. Ik moet dus echt het beste uit m'n team halen (eigenlijk altijd natuurlijk :P ). Ok, hier is m'n dilemma:

De vorm van een aantal spelers is niet echt goed. Deze vorm kan belangrijk zijn in de wedstrijd zijn van komende zondag. Ik weet dat de vorm van m'n tegenstander beter is. Om dit te verbeteren kan ik dus op Algemeen trainen.

Het tweede waar ik mee zit is dat, als ik op Verdedigen train, 2 á 3 spelers (weet het niet helemaal zeker) een niveau zullen stijgen. Deze verdedigende vooruitgang kan ook goed van pas komen aangezien de aanvalslinie van m'n tegenstander sterk is.

Waar moet ik nu voor kiezen? Een betere vorm met een 'mindere' verdediging of een mindere vorm met een betere verdediging? Waar zouden jullie voor gaan?

O ja, met een mindere vorm bedoel ik dat een aantal spelers 'matig' in vorm zijn.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 34339 schreef op 03 februari 2004 @ 22:29:
[...]

Nou dat kunnen we wel aan Grooviee overlaten hoor... Dat is een geboren StartPost bouwer!
Idd..

mijn suggestie is om de link naar Hattrix Files ff wat aan te sterken omdat elke denkbare n00b vraag daar beantwoord wordt. Maar its up to u groovie.. voordat we ruzie krijgen met Thije :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
verdedigen trainen wat alg. trainen zorgt niet dat je vorm zomaar ff stijgt maar voorkomt vormdaling ;)

/edit
topic werd zo groot met al dat gequote :P

[ Voor 76% gewijzigd door Loona35 op 03-02-2004 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cdl schreef op 03 februari 2004 @ 22:34:
Hé gasten. Ik zit met een enorm dilemma. In de competitie sta ik 1e met één punt voorsprong op de nr.2. Komende zondag speel ik thuis tegen die nr.2. Ik moet dus echt het beste uit m'n team halen (eigenlijk altijd natuurlijk :P ). Ok, hier is m'n dilemma:

De vorm van een aantal spelers is niet echt goed. Deze vorm kan belangrijk zijn in de wedstrijd zijn van komende zondag. Ik weet dat de vorm van m'n tegenstander beter is. Om dit te verbeteren kan ik dus op Algemeen trainen.

Het tweede waar ik mee zit is dat, als ik op Verdedigen train, 2 á 3 spelers (weet het niet helemaal zeker) een niveau zullen stijgen. Deze verdedigende vooruitgang kan ook goed van pas komen aangezien de aanvalslinie van m'n tegenstander sterk is.

Waar moet ik nu voor kiezen? Een betere vorm met een 'mindere' verdediging of een mindere vorm met een betere verdediging? Waar zouden jullie voor gaan?

O ja, met een mindere vorm bedoel ik dat een aantal spelers 'matig' in vorm zijn.
In principe maakt het weinig uit, je spelers zullen min of meer hetzelfde presteren, lees het volgende zinnetje van ht-xfiles(goede tip van loona35 voor startpost) :P :

"Als je kijkt naar het aantal sterren van een speler in verhouding tot zijn vaardigheden en vorm, zul je al snel zien hoe belangrijk vorm is.
Zo zal een goede verdediger met een slechte vorm slechter presteren dan een redelijke verdediger met een goede vorm".

Ik weet niet precies over welke levels je het hebt, maar ik denk dat je het best op vorm kunt trainen, en miss de trainingsintensiteit eenmalig verlagen...
hoop dat je er wat aan hebt :) suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 104413 schreef op 03 februari 2004 @ 22:49:
[...]

In principe maakt het weinig uit, je spelers zullen min of meer hetzelfde presteren, lees het volgende zinnetje van ht-xfiles(goede tip van loona35 voor startpost) :P :

"Als je kijkt naar het aantal sterren van een speler in verhouding tot zijn vaardigheden en vorm, zul je al snel zien hoe belangrijk vorm is.
Zo zal een goede verdediger met een slechte vorm slechter presteren dan een redelijke verdediger met een goede vorm".

Ik weet niet precies over welke levels je het hebt, maar ik denk dat je het best op vorm kunt trainen, en miss de trainingsintensiteit eenmalig verlagen...
hoop dat je er wat aan hebt :) suc6!
waarom zou je je trainingintensiteit verlagen? daar haal je alleen je TS mee omhoog toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

loona35 schreef op 03 februari 2004 @ 22:50:
[...]

waarom zou je je trainingintensiteit verlagen? daar haal je alleen je TS mee omhoog toch...
Idd, en het is juist slecht voor je Vorm spiraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339 schreef op 03 februari 2004 @ 22:52:
[...]

Idd, en het is juist slecht voor je Vorm spiraal.
Dat is waar 8)7 vergeet het bericht |:( het is al laat, ik ga lekke tukken hoop wel dat je probleem opgelost is :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 16:18
Anoniem: 104413 schreef op 03 februari 2004 @ 22:18:
[...]

Wat voor tips bedoel je dan precies? Er staan nl. al genoeg links in naar sites met tips e.d., dus als jij/iemand anders wat voorbeelden kan noemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 14-07 03:22
Mijn vriendin speelt ook al een paar seizoenen hattrick, J_Du_Pee, join the club ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Train gewoon één weekje general, heb ik afgelopen week ook gedaan. Had +20/-1 in vorm. Vervolgens zondag met 1-0 gewonnen, was dus zeker nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cdl schreef op 03 februari 2004 @ 22:34:
Ik denk dat je een kleine vergissing maakt, dat sommige spelers stijgen in niveau wil niet meteen zeggen dat ze vele malen beter zijn dan die week ervoor, ze stijgen alleen heel veel in transferwaarde, maar qua prestatie zullen ze je verdediging niet explosief laten verbeteren. Een weekje vormtraining zou jou in dit geval wel kunnen helpen.
Maarja, ik heb altijd een hekel aan algemeen trainen, vind ik zo zonde van m'n training. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

HT online topic 15 spammers:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
67      loona35
64      hoedjevanpapier
44      koentjuh
44      Thije
43      j_du_pee
41      Ronald Koeman
39      ForayNL
35      Brainpower
34      The_Marsmellow
34      Sandyman538
34      yared
32      MaestroTim
28      grooviee17
27      The Dolf
26      MetalMeijer
26      neudeboules
23      dreamtheater
21      GaMbiNo
21      Aristos
19      -Pjotrski-
18      Frizza
17      !k vl!eg
17      devv05
15      ^^0nMe

(8>

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da's duidelijk, loona verveelt zich het meest van ons allemaal :)

Nog leuke krakers in de GoT-cup eigenlijk vanavond??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

www.thagrooves.tk
Daar staan alle wedstrijden op. Ik vind zelf Hardtrance - Knights of the Hokey Pokey een leuk affiche.

Verder zijn in dit stadium alle wedstrijden leuk.

@Grooviee Is de openingspost al klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grooviee17 schreef op 03 februari 2004 @ 23:29:
[...]

Wat voor tips bedoel je dan precies? Er staan nl. al genoeg links in naar sites met tips e.d., dus als jij/iemand anders wat voorbeelden kan noemen....
das indd een lastige :? , wel is het miss een plan om de volgende link toe te voegen: http://www.hattrick.startkabel.nl, suc6 met de startpost! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Waar blijft het nieuwe topic :) Deze zit nu al op 1006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Het gaat veels te snel, 40 pagina's zijn zo vol geschreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Maar ja, dat is ook zo leuk aan deze fed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op 04 februari 2004 @ 12:20:
Maar ja, dat is ook zo leuk aan deze fed!
Nou..... als je 2 dagen niet kijkt lig je meteen weet ik veel hoeveel pagina's achter. Maarja, ik ben zelf ook schuldig aan al dat posten :)

Maar goed, het grootste gedeelte is in ieder geval wel heel interessant. Die Thije heeft toch maar een mooie federatie onder z'n hoede :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 83760 schreef op 04 februari 2004 @ 12:42:
[...]
Nou..... als je 2 dagen niet kijkt lig je meteen weet ik veel hoeveel pagina's achter. Maarja, ik ben zelf ook schuldig aan al dat posten :)

Maar goed, het grootste gedeelte is in ieder geval wel heel interessant. Die Thije heeft toch maar een mooie federatie onder z'n hoede :*)
Oke jongens dan gaan we een limiet instellen, iedereen mag maar 1 keer per dag posten... :P

Neeeeeh dat gaat niet werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 13:20

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.