Train gewoon één weekje general, heb ik afgelopen week ook gedaan. Had +20/-1 in vorm. Vervolgens zondag met 1-0 gewonnen, was dus zeker nodig.
Anoniem: 83760
Ik denk dat je een kleine vergissing maakt, dat sommige spelers stijgen in niveau wil niet meteen zeggen dat ze vele malen beter zijn dan die week ervoor, ze stijgen alleen heel veel in transferwaarde, maar qua prestatie zullen ze je verdediging niet explosief laten verbeteren. Een weekje vormtraining zou jou in dit geval wel kunnen helpen.cdl schreef op 03 februari 2004 @ 22:34:
Het tweede waar ik mee zit is dat, als ik op Verdedigen train, 2 á 3 spelers (weet het niet helemaal zeker) een niveau zullen stijgen. Deze verdedigende vooruitgang kan ook goed van pas komen aangezien de aanvalslinie van m'n tegenstander sterk is.
Maarja, ik heb altijd een hekel aan algemeen trainen, vind ik zo zonde van m'n training.
HT online topic 15 spammers:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| 67 loona35 64 hoedjevanpapier 44 koentjuh 44 Thije 43 j_du_pee 41 Ronald Koeman 39 ForayNL 35 Brainpower 34 The_Marsmellow 34 Sandyman538 34 yared 32 MaestroTim 28 grooviee17 27 The Dolf 26 MetalMeijer 26 neudeboules 23 dreamtheater 21 GaMbiNo 21 Aristos 19 -Pjotrski- 18 Frizza 17 !k vl!eg 17 devv05 15 ^^0nMe |
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Da's duidelijk, loona verveelt zich het meest van ons allemaal 
Nog leuke krakers in de GoT-cup eigenlijk vanavond??
Nog leuke krakers in de GoT-cup eigenlijk vanavond??
www.thagrooves.tk
Daar staan alle wedstrijden op. Ik vind zelf Hardtrance - Knights of the Hokey Pokey een leuk affiche.
Verder zijn in dit stadium alle wedstrijden leuk.
@Grooviee Is de openingspost al klaar?
Daar staan alle wedstrijden op. Ik vind zelf Hardtrance - Knights of the Hokey Pokey een leuk affiche.
Verder zijn in dit stadium alle wedstrijden leuk.
@Grooviee Is de openingspost al klaar?
Anoniem: 104413
das indd een lastigegrooviee17 schreef op 03 februari 2004 @ 23:29:
[...]
Wat voor tips bedoel je dan precies? Er staan nl. al genoeg links in naar sites met tips e.d., dus als jij/iemand anders wat voorbeelden kan noemen....
Waar blijft het nieuwe topic
Deze zit nu al op 1006
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Het gaat veels te snel, 40 pagina's zijn zo vol geschreven!
Maar ja, dat is ook zo leuk aan deze fed!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Nou..... als je 2 dagen niet kijkt lig je meteen weet ik veel hoeveel pagina's achter. Maarja, ik ben zelf ook schuldig aan al dat postenSandyman538 schreef op 04 februari 2004 @ 12:20:
Maar ja, dat is ook zo leuk aan deze fed!
Maar goed, het grootste gedeelte is in ieder geval wel heel interessant. Die Thije heeft toch maar een mooie federatie onder z'n hoede
Oke jongens dan gaan we een limiet instellen, iedereen mag maar 1 keer per dag posten...Anoniem: 83760 schreef op 04 februari 2004 @ 12:42:
[...]
Nou..... als je 2 dagen niet kijkt lig je meteen weet ik veel hoeveel pagina's achter. Maarja, ik ben zelf ook schuldig aan al dat posten
Maar goed, het grootste gedeelte is in ieder geval wel heel interessant. Die Thije heeft toch maar een mooie federatie onder z'n hoede
Neeeeeh dat gaat niet werken
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Graag verder in Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 16
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.